nieuws: Sony PlayStation Vita is niet meer te koop in Nederland
RIP Vita. Ik blijf er bij dat het apparaatje enorm veel potentie had/heeft.
RIP Vita. Ik blijf er bij dat het apparaatje enorm veel potentie had/heeft.
1200+ games is te weinig content? (waarvan minimaal ruim de helft uit is in het westen)maartend schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:34:
Ik had hem dus gekocht omdat ik er echt de potentie van inzag als leuke gameconsole. Dat is het nog steeds, maar idd te weing content.
Klopt ook wel weer. Maar ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een dikke non-japanese RPG.Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:42:
[...]
1200+ games is te weinig content? (waarvan minimaal ruim de helft uit is in het westen)
Ik zou zeggen, succes met zoekenmaartend schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:43:
[...]
Klopt ook wel weer. Maar ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een dikke non-japanese RPG.
[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 13-04-2016 21:51 ]
Grapjas. Maar oke, daar staat het ook niet tussen.Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:49:
[...]
Ik zou zeggen, succes met zoeken(genres staan er tussen)
https://en.m.wikipedia.or...yStation_Vita_games_(A–L)
Kan kloppen, dat soort games zouden ook niet werken op de Vita in hun huidige vorm.maartend schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:52:
[...]
Grapjas. Maar oke, daar staat het ook niet tussen.
Zoek dus eigenlijk iets op de Vita als Witcher, baldus gate, Neverwinetr Nights of dergelijke brol. Ik ben er nooit tegenaan gelopen.
psn: taker-mart
Jazeker, deze maand komen er fysiek nog zeker 6 games uit hier.taker1987 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:58:
worden er nog wel games voor gemaakt ?
ja oke , maar dat zijn geen triple a games , er komt geen nieuwe fifa meer op uit of een pes . geen nba2k , of een goede ufc game naar de vita , ben blij dat ik mijn vita een maand geleden heb verkocht , deed er weinig mee omdat er gewoon geen goede titels naar mijn mening waren .. heb nu een 3ds en dat bevalt me echt superMizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:04:
[...]
Jazeker, deze maand komen er fysiek nog zeker 6 games uit hier.
Fysiek, digitaal is dat ongeveer factor 3 hoger en dat alleen deze maand, er komen iedere week tussen de 1 a 5 Vita games uit in het westen (totaal)
Moet kunnen. Liep vroeger ook op de PS en PS2.Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:53:
[...]
Kan kloppen, dat soort games zouden ook niet werken op de Vita in hun huidige vorm.
Ik doelde qua gameplay, qua grapics kan dat makkelijk maar je merkt dat sommige PS1 games voor de Vita niet lekker werken omdat ze niet voor een handheld maar voor een console zijn gemaakt.maartend schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:08:
[...]
Moet kunnen. Liep vroeger ook op de PS en PS2.
Nee toch? Hou maar op over AAA games aangezien de meeste daarvan de laatste jaren op elke platform teleurstellend zijn, vaak bugs bevatten of gewoon snel in elkaar geflanst zijn.taker1987 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:08:
[...]
ja oke , maar dat zijn geen triple a games , er komt geen nieuwe fifa meer op uit of een pes . geen nba2k , of een goede ufc game naar de vita , ben blij dat ik mijn vita een maand geleden heb verkocht , deed er weinig mee omdat er gewoon geen goede titels naar mijn mening waren .. heb nu een 3ds en dat bevalt me echt super
En als je indies niet mee rekent?Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:04:
[...]
Jazeker, deze maand komen er fysiek nog zeker 6 games uit hier.
Fysiek, digitaal is dat ongeveer factor 3 hoger en dat alleen deze maand, er komen iedere week tussen de 1 a 5 Vita games uit in het westen (totaal)
Meeste fysieke Vita games zijn ook geen indies, meeste indie devs brengen digital only games uit.BlackMage schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:20:
[...]
En als je indies niet mee rekent?![]()
Ik zie grofweg games in deze categorieën:
- Indies. Ignore! (voor mij dan, maar ben zeker niet de enige)
- Licentiemeuk ala Lego. Ignore! (idem hier boven)
- Japanse games in verschillende genres, voornamelijk interessant voor fans van de "japanse subcultuur". (Past prima in mijn straatje, maar kan me heel goed voorstellen dat als je daar niet into bent dat deze categorie niet echt aantrekkelijk is.)
Af en toe zie je nog wel eens een Telltale titel voorbij komen en misschien dat je nog een handjevol games kan noemen die niet in de bovenste 3 categorieën passen, maar die heb ik niet voor handen nu.
Hoezo zijn dit geen AAA games? (met de rest niet zo bekend) Dit zijn allen titels met mega productie budgetten en wereldwijde marketing campagnes.Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:20:
[...]
Om even paar van mijn favoriete en bekende games op te noemen die GEEN AAA zijn maar wel populair:
Pokemon
Mario
Zelda
Super Smash Brothers
precies hierom heb ik dus mijn vita verkocht , ik ga geen handheld kopen om indie games te spelen of om lego meuk te spelen , ik heb des tijds de vita gekocht voor uncharted , fifa , en had eigenlijk de hoop dat er misschien meer leuke titels komen die er ook ooit op de psp waren , denk hier bij aan een gta speciaal voor de vita , shooters voor de vita , misschien een tycoon game . tropico bijvoorbeeld had prima op de vita gekund , of een rts game , maar nee , de vita moet het doen met indies en lego games , verder heel veel aziatische dingen waar ik totaal niks mee heb , en indie,s hoef ik ook niet . tsja dan blijft er weinig over .BlackMage schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:20:
[...]
En als je indies niet mee rekent?![]()
Ik zie grofweg games in deze categorieën:
- Indies. Ignore! (voor mij dan, maar ben zeker niet de enige)
- Licentiemeuk ala Lego. Ignore! (idem hier boven)
- Japanse games in verschillende genres, voornamelijk interessant voor fans van de "japanse subcultuur". (Past prima in mijn straatje, maar kan me heel goed voorstellen dat als je daar niet into bent dat deze categorie niet echt aantrekkelijk is.)
Af en toe zie je nog wel eens een Telltale titel voorbij komen en misschien dat je nog een handjevol games kan noemen die niet in de bovenste 3 categorieën passen, maar die heb ik niet voor handen nu.
Vreemd genoeg zijn het geen AAA games.niekvandermeer schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:54:
[...]
Hoezo zijn dit geen AAA games? (met de rest niet zo bekend) Dit zijn allen titels met mega productie budgetten en wereldwijde marketing campagnes.
dit heeft er ook mee te maken dat het multi platform is , maar dat hoeft niet te betekenen dat pokemon en zelda en een mario geen triple a game is , voor de nintendo zijn dit wel de triple a games .Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:00:
[...]
Vreemd genoeg zijn het geen AAA games.
En dan bedoel ik niet dat sommige mensen dat vinden, nee die games zijn officieel geen AAA titels.
Ik vond dat heel bizar maar blijkbaar is dat zo vreemd genoeg, zo vind ik CoD geen AAA game maar dat is die (helaas) wel.
Leg dat uit aan de mensen die dat bedacht hebben, ik vind Pokémon en Monster Hunter ook wel een AAA game maar de meeste gamers die ik spreek lachen je dan uit, die vinden GTA of CoD een AAA game.taker1987 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:02:
[...]
dit heeft er ook mee te maken dat het multi platform is , maar dat hoeft niet te betekenen dat pokemon en zelda en een mario geen triple a game is , voor de nintendo zijn dit wel de triple a games .
Ik heb er toch ook bij gezegd dat het mijn mening is. Ik groepeer ze gewoon omdat het grosMizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:26:
[...]
Meeste fysieke Vita games zijn ook geen indies, meeste indie devs brengen digital only games uit.
Dat jij geen indies of lego leuk vindt is jouw keus, ik heb bijvoorbeeld een schijthekel een shooters en hersenloze games zoals CoD of FIFA, echter kraak ik een console niet om die reden aangezien dat oneerlijk zou zijn, ik kraak de game zelf af in dat geval.
ja precies , maar dat komt dus door de multi platform shit , hoeveel pc gamers vragen wel niet om een mario of een pokemon game voor de pcMizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:08:
[...]
Leg dat uit aan de mensen die dat bedacht hebben, ik vind Pokémon en Monster Hunter ook wel een AAA game maar de meeste gamers die ik spreek lachen je dan uit, die vinden GTA of CoD een AAA game.
(niet dat het boeit, ik ga voor gameplay en niet een stom AAA stempeltje)
Respectfully, TTB.
Gisteren hier al gemeld en vandaar dat er plots zo veel posts zijn.Paulus07 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:33:
En nu zelfs niet meer te koop in nl: nieuws: Sony PlayStation Vita is niet meer te koop in Nederland
Alle titels die je noemt zijn tripleA, de term is sowieso een beetje vaag.Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:20:
[...]
Ik doelde qua gameplay, qua grapics kan dat makkelijk maar je merkt dat sommige PS1 games voor de Vita niet lekker werken omdat ze niet voor een handheld maar voor een console zijn gemaakt.
Niet dat het onmogelijk is, het is alleen zo dat voor een handheld zo'n game in sommige gevallen aangepast moet worden.
[...]
Nee toch? Hou maar op over AAA games aangezien de meeste daarvan de laatste jaren op elke platform teleurstellend zijn, vaak bugs bevatten of gewoon snel in elkaar geflanst zijn.
Mensen moeten stoppen met zeuren over gebrek aan AAA games, een goede game hoeft geen AAA te zijn, ik merk de laatste jaren dat Indie games tegenwoordig beter zijn dan de grote "AAA" titels.
Daarnaast hoor ik veel mensen mopperen dat alleen AAA Games voor hun tellen, vervolgens spelen ze games als Fire Emblem, Monster Hunter of Counter Strike terwijl dat geen AAA titels zijn.
Om even paar van mijn favoriete en bekende games op te noemen die GEEN AAA zijn maar wel populair:
Pokemon
Mario
Zelda
Fire Emblem
Monster Hunter
Splatoon
Super Smash Brothers
En dat alleen zijn de games die ik speel, er zijn nog veel meer goede en bekende titels die geen AAA zijn.
Ik wil niet flamen maar ik heb een hekel aan het feit dat sommige mensen alleen de zogenaamde AAA games waarderen die slechter en buggier met iedere jaar worden, beoordeel een game op de gameplay en niet op wie het meeste geld over de toonbank heeft gesmeten.
Er zitten nog wel andere goede titels tussen, en er komen meer goede games eraan, maar van "de grote" 3rd parties kun je niks meer verwachten.ttb_82 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:01:
Ik vond het in het begin nog wel goed gaan met de psvita. Uncharted, Need for speed, mortal kombat, killzone. Later ook andere spellen gekocht zoals Borderlands 2. Stuk voor stuk imo hele goede games waar ik veel tijd in heb gestoken.
Erg jammer dat die lijn zich niet heeft voort weten te zetten.
[ Voor 50% gewijzigd door Mizgala28 op 14-04-2016 12:59 ]
Eh, nee?Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:48:
Super Star Wars is gratis.
https://store.playstation...00899_00-SUPERSTARWARSVIT
Is hier (via de website) nog altijd 10euro.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:48:
Super Star Wars is gratis.
https://store.playstation...00899_00-SUPERSTARWARSVIT
Burp
Het enige voetbalspel dat ik ooit wel leuk heb gevonden... lang geleden. Veel leuker dan alle huidige FIFA's en PES-sen bij elkaar. Ook het enige voetbalspel dat ik overweeg om te kopen (ok, FIFA en PES heb ik ook gekocht... dat was echter niet voor mezelf, maar voor mijn zoon).Wii4all schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:48:
Kick off komt in juni
...
Hier wat gameplay:
YouTube: Kick Off Revival gameplay
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 22-04-2016 12:21 ]
Burp
Verwijderd
Nee deze spel is niet free to play en hoort gewoon €39.99 te kosten.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:47:
Ik had inderdaad ook gezien dat die game gratis is, maar ik heb het nog niet gekocht. Ik ben huiverig voor de meeste F2P games. Ik weet overigens niet of deze game F2P is.
[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 09-06-2016 12:56 ]
In de store zie ik 2 versies, 1 voor PS4 en 1 voor Vita. In de beschrijving staat wel een verschil. Bij de PS4-versie staat "In-game aankopen optioneel" en bij de Vita-versie staat "In-game aankopen verplicht". Mogelijk dat de Vita-versie daarom gratis is?niekvandermeer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:43:
https://store.playstation...00959_00-0000000000000000
Grand Kingdom is gratis? Weet niet of het een free-to-play game is, maar op de Gamemania website staat hij voor 40euro.
Nee, ik heb de Vita versie gedownload en het is dus gewoon de demo (aangezien ik paar weken geleden de Japanse demo probeerde weet ik dat).ralph075 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:47:
[...]
In de store zie ik 2 versies, 1 voor PS4 en 1 voor Vita. In de beschrijving staat wel een verschil. Bij de PS4-versie staat "In-game aankopen optioneel" en bij de Vita-versie staat "In-game aankopen verplicht". Mogelijk dat de Vita-versie daarom gratis is?
Wat ik je kan zeggen is dat het een geweldig spel is. Heb je een Ipad dan zou ik voor die versie gaan (groter scherm is bij deze game wel een pluspunt) en verder even wat reviews bekijken om te zien of het een beetje smooth speelt op de Vita, want ik heb het spel gewoon op de pc gespeeld.niekvandermeer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:47:
Heeft iemand hier XCOM: Enemy Unknown Plus? Zit er over te twijfelen hem te halen, lijkt me wel leuk voor onderweg op vakantie.
Het spel is hartstikke leuk MAAR moeilijk, het stottert af en toe op de Vita maar aangezien het turn based is valt dat mee.niekvandermeer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:47:
Heeft iemand hier XCOM: Enemy Unknown Plus? Zit er over te twijfelen hem te halen, lijkt me wel leuk voor onderweg op vakantie.
Oke, dat is wel gaaf! Duurt alleen nog ffies...wes- schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:49:
Shovel Knight is gelimiteerd fysiek beschikbaar![]()
![]()
Verzendkosten zijn 4 dollar dacht ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 22-06-2016 16:04 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
En daarnaast de verzending, je kunt kiezen tussen een snellere verzending binnen 2 tot 5 dagen en dat kost 38 dollar (geen grapje ik wou die game maar hierdoor sla ik het af) of een verzending voor 4 dollar op eigen risico als het pakket kwijt is met een verzendtijd van 2 tot 6 weken na de launch...Peter_Aragorn schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:04:
[...]
Oke, dat is wel gaaf! Duurt alleen nog ffies...
De prijs voor de snellere verzending is idd belachelijk. Maar ik pak meestal de goedkoopste verzendingsmethode. Het bedrijf zelf zegt het volgende:Mizgala28 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:54:
[...]
En daarnaast de verzending, je kunt kiezen tussen een snellere verzending binnen 2 tot 5 dagen en dat kost 38 dollar (geen grapje ik wou die game maar hierdoor sla ik het af) of een verzending voor 4 dollar op eigen risico als het pakket kwijt is met een verzendtijd van 2 tot 6 weken na de launch...
Belachelijk, de 3ds en Wii U versies liggen gewoon in de winkel maar deze moet blijkbaar zo exclusief blijven
Deze methode mag je 1 keer gebruiken.If your package does not have tracking and gets lost in the mail, you have two options: either pay for the cost of reshipping, or get a refund minus the cost of shipping.
Mits er genoeg animo voor is, zou het een optie zijn om met meerdere mensen tegelijk te kopen. Verzendkosten van €38 splitten met 4-6 man is prima te doen!wes- schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:23:
[...]
De prijs voor de snellere verzending is idd belachelijk. Maar ik pak meestal de goedkoopste verzendingsmethode. Het bedrijf zelf zegt het volgende:
[...]
Deze methode mag je 1 keer gebruiken.
Ik koop de meeste dingen via CC met aankoopverzekering.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De max is 4 stuks per bestelling. Plus het risico dat je invoerrechten moet betalen (dacht dat je maximaal iets van 27 dollar kosteloos mag invoeren)Peter_Aragorn schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:22:
[...]
Mits er genoeg animo voor is, zou het een optie zijn om met meerdere mensen tegelijk te kopen. Verzendkosten van €38 splitten met 4-6 man is prima te doen!
Ik vind de game erg tof en heb deze ook digitaal, het is voor mij dan ook meer een verzamelobject.spaceboy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:00:
Ik mis even waarom je deze game zo graag in vaste vorm wilt hebben...?
[ Voor 23% gewijzigd door wes- op 23-06-2016 21:55 ]
Hmm, daar heb je gelijk in. Hopen dat deze versie ook nog naar Europa komtwes- schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:53:
[...]
De max is 4 stuks per bestelling. Plus het risico dat je invoerrechten moet betalen (dacht dat je maximaal iets van 27 dollar kosteloos mag invoeren)
Is het dan nog wel interessant?
Komt niet, ze hebben al bevestigd dat het exclusief daar verkocht wordt en op = op.Peter_Aragorn schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:45:
[...]
Hmm, daar heb je gelijk in. Hopen dat deze versie ook nog naar Europa komt
Odin sphere is een aanrader.Exorcist schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:44:
Ben nu bijna "klaar" met de Vita. Tijdens de vakantie nog aardig wat uren gemaakt om Persona 4 (na 3,5 jaar....) uit te spelen, Football Manager 2014 een waardig einde te geven en me deels te ergeren aan Assassin's Creed. Heb verder Criminal Girls 2, Blood Corpse en Dangaropa nog een poging gegeven (zonde van het geld, eigenlijk..) maar vind het niet veel.
Voor mij weinig meer dat me kan bekoren op het ding. Zonde van de potentie. Misschien Broken Age en Grim Fandango nog voltooien maar denk dat ik het dan voor gezien hou, gezien het feit dat buiten (J)RPG's om er nog nauwelijks iets voor op de markt verschijnt.
[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 14-08-2016 01:49 ]
Twijfel zelf of ik nog de Vita ga aanschaffen of niet. Liefst wil ik hem nieuw hebben, maar dat is bijna onmogelijk hier. Zat eraan te denken om die Neon Orange variant te kopen, alleen wordt dat een duur grapje met importeren. Misschien 2e hands eens kijken, want ik vind het jammer met al die psplus games die ik nooit gespeeld heb.Exorcist schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:44:
Ben nu bijna "klaar" met de Vita. Tijdens de vakantie nog aardig wat uren gemaakt om Persona 4 (na 3,5 jaar....) uit te spelen, Football Manager 2014 een waardig einde te geven en me deels te ergeren aan Assassin's Creed. Heb verder Criminal Girls 2, Blood Corpse en Dangaropa nog een poging gegeven (zonde van het geld, eigenlijk..) maar vind het niet veel.
Voor mij weinig meer dat me kan bekoren op het ding. Zonde van de potentie. Misschien Broken Age en Grim Fandango nog voltooien maar denk dat ik het dan voor gezien hou, gezien het feit dat buiten (J)RPG's om er nog nauwelijks iets voor op de markt verschijnt.
Odin Sphere is net zoals veel spellen op de Vita, voor mij, te veel fantasie en/of RPG-achtig. Hou zelf van wat meer realisme. Had graag een GTA of Splinter Cell voor de Vita gezien (desnoods de HD remakes) maar helaas. WRC is aardig maar dat vind ik dan weer niets voor een handheld, speel ik zoiets liever op de PS3/4.Mizgala28 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:47:
[...]
Odin sphere is een aanrader.
Overigens vermaak ik mij wel prima met de Vita, momenteel 33 games en daar komen de komende weken de US import van Hatsune Miku Project Diva X en de PAL versie van Valkyrie Drive erbij.
Momenteel bezig met Odin Sphere, J-Stars, Ninja Gaiden Sigma Plus, Shiren The Wanderer en WRC 4.
Zou inderdaad voor tweedehands gaan. Je kunt leuke pakketjes kopen met 16GB kaart, wat aardige games en een in prima staat verkerende Vita. Ben je voor een leuk bedrag gelijk klaar. Als je nog niet eerder op/met de Vita gespeeld hebt dan heb je nog een leuke backlog.iPodKiller schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:52:
[...]
Twijfel zelf of ik nog de Vita ga aanschaffen of niet. Liefst wil ik hem nieuw hebben, maar dat is bijna onmogelijk hier. Zat eraan te denken om die Neon Orange variant te kopen, alleen wordt dat een duur grapje met importeren. Misschien 2e hands eens kijken, want ik vind het jammer met al die psplus games die ik nooit gespeeld heb.
[ Voor 32% gewijzigd door Exorcist op 14-08-2016 10:29 ]
Hoewel je gelijk hebt vind ik dat soort games niet passen op een handheld, enige uitzondering is GTA die subliem was op de PSP en DS.Exorcist schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Odin Sphere is net zoals veel spellen op de Vita, voor mij, te veel fantasie en/of RPG-achtig. Hou zelf van wat meer realisme. Had graag een GTA of Splinter Cell voor de Vita gezien (desnoods de HD remakes) maar helaas.
[ Voor 26% gewijzigd door Mizgala28 op 14-08-2016 14:50 ]
Importeren wordt idd best duur maar volgens mij nog steeds goedkoper dan de Europese prijzen. En dan heb je de 'saaie' zwarteiPodKiller schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:52:
[...]
Twijfel zelf of ik nog de Vita ga aanschaffen of niet. Liefst wil ik hem nieuw hebben, maar dat is bijna onmogelijk hier. Zat eraan te denken om die Neon Orange variant te kopen, alleen wordt dat een duur grapje met importeren. Misschien 2e hands eens kijken, want ik vind het jammer met al die psplus games die ik nooit gespeeld heb.
Nedgame verkoopt ze nieuw, en bij sommige Intertoys filialen liggen ze ook nog.iPodKiller schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:52:
[...]
Nu je het zegt, blijkbaar is er een adventure mega pack beperkt op voorraad in mijn lokale filiaal. Misschien eens toeslaanMizgala28 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:43:
[...]
Nedgame verkoopt ze nieuw, en bij sommige Intertoys filialen liggen ze ook nog.
In combinatie met paar digitale games, zwarte Vita Slim en een 8gb geheugenkaart.
Weet niet wat de prijs is in 'jouw' filiaal. Bij mij in de buurt ligt het megapack voor een opruimprijs van €124.iPodKiller schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:15:
[...]
Nu je het zegt, blijkbaar is er een adventure mega pack beperkt op voorraad in mijn lokale filiaal. Misschien eens toeslaanThanks!
Wat serieus? Dan ga ik even kijken vandaag even kijken hoor, toevallig open vandaag. Bedankt voor de tip!!ralph075 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:25:
[...]
Weet niet wat de prijs is in 'jouw' filiaal. Bij mij in de buurt ligt het megapack voor een opruimprijs van €124.
[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 21-08-2016 13:16 ]
Burp
Prijzen kloppen in dat artikel niet en zijn exclusief import heffingen.Wii4all schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:11:
aardig artikeltje op insidegamer
http://www.insidegamer.nl...s-die-iedereen-kan-spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 25-08-2016 22:06 ]
Te weinig verkocht. Niet rendabel om dure triple AAA spellen te maken.Turfschipper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 04:38:
Wat is nu eigenlijk de reden om helemaal te stoppen met de verkoop van de vita? Zou er dan iets nieuws aan zitten te komen? Las zelf geruchten over een nieuwe vita.
Maar kan me niet voorstellen dat dat gerucht klopt. Maar ja.... Waarom dan stoppen met de vita verkoop?
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 28-08-2016 09:30 ]
Precies wat Ike. zegt, daarnaast zijn die geruchten fake en constant gebaseerd op hetzelfde ding, er komt een nieuwe wifi chip uit voor de Slim en de Neo en mensen kwamen uit het niets dat het ineens voor een nieuwe Sony handheld bedoelt is, allemaal gebaseerd op onzinnige speculaties.Turfschipper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 04:38:
Wat is nu eigenlijk de reden om helemaal te stoppen met de verkoop van de vita? Zou er dan iets nieuws aan zitten te komen? Las zelf geruchten over een nieuwe vita.
Maar kan me niet voorstellen dat dat gerucht klopt. Maar ja.... Waarom dan stoppen met de vita verkoop?
Ik vind het ook erg jammer. Ik speel iedere week wel op mijn Vita, spellen spelen op mijn telefoon met alleen een touch screen vind ik niks.Turfschipper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:50:
Ok, maar ik had het idee dat door bv remote play met de ps4 de verkoop weer iets zou aantrekken. En dat ze nog wel een jaar door zouden gaan. Ik vind het zonde.
En ik hoop juist wel dat er nieuwe handhelds komen, van zowel ps als nin. Maar ik behoor tot een groep die steeds kleiner wordt vrees ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 28-08-2016 22:15 ]
Ik ben zelf ook vooral van de handhelds maar de reden dat ik liever geen opvolger van de Vita zie ligt aan Sony zelf.Turfschipper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:50:
Ok, maar ik had het idee dat door bv remote play met de ps4 de verkoop weer iets zou aantrekken. En dat ze nog wel een jaar door zouden gaan. Ik vind het zonde.
En ik hoop juist wel dat er nieuwe handhelds komen, van zowel ps als nin. Maar ik behoor tot een groep die steeds kleiner wordt vrees ik.
Remote play zou ideaal zijn als de vita ook alle knoppen van de ps4 controller zou hebben. Nu is het gewoon net niet.Turfschipper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:50:
Sony kan op zich best een goede handheld maken als ze er android op gooien net zoals de Nividia Shield.Mizgala28 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Ik ben zelf ook vooral van de handhelds maar de reden dat ik liever geen opvolger van de Vita zie ligt aan Sony zelf.
De reden dat Xperia Play flopte was de zwakke hardware in combinatie met niet waargemaakte beloftes en natuurlijk als kers op de taart Android zelf was schuldig.iPodKiller schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Sony kan op zich best een goede handheld maken als ze er android op gooien net zoals de Nividia Shield.
Een fatsoenlijke game oplossing is er nog niet op Android vind ik zo.
Als ze het concept van de Xperia Play goed uitwerken, dan kan het nog iets worden. Als ze alle vita en de hele bibliotheek die de Vita ondersteunt naar Android brengen, dan kan het nog iets worden. Er is al een PS app op android, waarom er niet ook gelijk goed gebruik van maken en de bestaande games porten naar de huidige android devices.
Gooi er een goede wifi chip in voor remote play, r2/l2 triggers en een normale micro sd kaart slot en het kan best een leuk succes worden denk ik zo.
Ja de Play was een grote tegenvaller.Mizgala28 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:32:
[...]
De reden dat Xperia Play flopte was de zwakke hardware in combinatie met niet waargemaakte beloftes en natuurlijk als kers op de taart Android zelf was schuldig.
Sony zou weer een skin bovenop gooien, daarnaast, Nvidia heeft puik werk gemaakt met de Shield maar daar moet Sony niet aan beginnen, concurrentie van smartphones is moordend en de kans dat wij een Xperia Play "2" krijgen is groot.
Wat Sony beter kan doen is eventueel een handheld uitbrengen dat even groot is als de huidige Vita met L2 en R2 knoppen zoals op de New 3DS de ZR en de ZL knoppen, verder natuurlijk backwards compatibele met Vita games, en wat meer rekenkracht zodat er ook PS4 games erop gespeeld kunnen worden op lagere resolutie.
Met 540p wat zat is voor zo'n handheld zouden PS4 games minder rekenkracht vereisen, daarnaast zou de CPU en de GPU het minder zwaar hebben, dat in combinatie met een ruime accu zou een echte PS4 on de go kunnen maken zodat jij je game onderweg kunt vervolgen.
Ow, en eventueel versleutelde sd kaartjes, MAAR wel de normale en niet weer eigen gemaakte troep (want qua lees en schrijfsnelheid zijn Vita geheugenkaarten rampzalig traag)
Theoretisch is dat mogelijk en veel beter dan een systeem met Android, probleem is dat Sony weigert zoiets te maken.
Handhelds zijn niet aantrekkelijk voor de grote partijen zoals EA, Ubisoft, Activision op dit moment.Mizgala28 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:32:
[...]
De reden dat Xperia Play flopte was de zwakke hardware in combinatie met niet waargemaakte beloftes en natuurlijk als kers op de taart Android zelf was schuldig.
Sony zou weer een skin bovenop gooien, daarnaast, Nvidia heeft puik werk gemaakt met de Shield maar daar moet Sony niet aan beginnen, concurrentie van smartphones is moordend en de kans dat wij een Xperia Play "2" krijgen is groot.
Wat Sony beter kan doen is eventueel een handheld uitbrengen dat even groot is als de huidige Vita met L2 en R2 knoppen zoals op de New 3DS de ZR en de ZL knoppen, verder natuurlijk backwards compatibele met Vita games, en wat meer rekenkracht zodat er ook PS4 games erop gespeeld kunnen worden op lagere resolutie.
Met 540p wat zat is voor zo'n handheld zouden PS4 games minder rekenkracht vereisen, daarnaast zou de CPU en de GPU het minder zwaar hebben, dat in combinatie met een ruime accu zou een echte PS4 on de go kunnen maken zodat jij je game onderweg kunt vervolgen.
Ow, en eventueel versleutelde sd kaartjes, MAAR wel de normale en niet weer eigen gemaakte troep (want qua lees en schrijfsnelheid zijn Vita geheugenkaarten rampzalig traag)
Theoretisch is dat mogelijk en veel beter dan een systeem met Android, probleem is dat Sony weigert zoiets te maken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 16-02-2017 13:37 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Marktplaats is dan je enige optie (ben je rond 60 euro kwijt en vaak zit er een 4 of 8gb kaartje erbij), anders eventueel bij CeX kijken of zo.Touchdomex schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:36:
Nadat ik vorig jaar mijn PS-Vita heb verkocht begint het nu wel weer te kriebelen stiekem... Eigenlijk vooral eentje met een 3.60 firmware of eerder![]()
Nu zit ik alleen te kijken en overal zijn ze eigenlijk nog best wel duur. Iemand een land of iets anders waar je ze relatief goedkoper kan krijgen? Beneden de 100 euro eigenlijk voor een console + lader?
Aangezien het ding regiovrij is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mee eens, retro games via een emulator zullen er geweldig uitzien op die OLED scherm.Touchdomex schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:42:
Ondertussen een OLED met een 3.60 firmware gehaald zodat emulatoren ook kunnen draaienWel iets meer dan via marktplaats maar niet extreem duur dus verkopen voor een vergelijkbare prijs is mogelijk.
De "gratis" games zijn toch niet breed beschikbaar. Dus daarvoor moet je het niet doen of willen doen. Al scheelt het wel heel erg dat alle ontwikkeling hiervoor net opkomen. Ik doe het eigenlijk vooral voor de emulatoren die er goed op kunnen draaien en vooral bij een OLED scherm erg leuk zijn.
Tja, op Amazon is ie wel te krijgen. En dat is an sich een betrouwbare shop...Dbm12 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:31:
Zelf ben ik niet zo van Amazon maar veel andere opties lijk ik niet te hebben.
Waarom die perse dan? Of is het ook vooral voor remote play? Heb deze zelf niet gekocht aangezien ik de oude Vita (OLED) heb maar wel een vergelijkbaar model en het gaf me niet echt veel meer grip. De extra bumpers zijn wel een toevoeging bij remote play natuurlijk.Dbm12 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:31:
Ik ben weer lekker op de vita aan het spelen en wil een hori remote play assistant kopen in het zwart. Maar de enige shop die ik kan vinden is hij al een tijdje uitverkocht.
http://www.play-asia.com/...ation-vita-slim/13/70a3hf
Nu zal ik vast niet de enige zijn die zo een ding wil of heeft gekocht. Maar ik vraag mij af waar jullie hem hebben gekocht?
Zijn er ook nog andere betrouwbare shops die zoiets verkopen?
Zelf ben ik niet zo van Amazon maar veel andere opties lijk ik niet te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 11-03-2017 17:23 ]
Ja hij is niet makkelijk te krijgen inderdaad.
[ Voor 66% gewijzigd door Yucko op 13-03-2017 12:49 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Haha ja ik zag het. Heb hem volgens mij de laatste keer op Ebay gekocht voor €17,50 incl. bij één of andere Rus.
Heb jij hem ook voor het '2000'-model gehaald?Kashika schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:23:
[...]
Ja hij is niet makkelijk te krijgen inderdaad.
Ik heb dezelfde en hij is echt superfijn. Destijds via Amazon.com hierheen gehaald.
Nee echt dezelfde die besproken werd, voor het OLED model.ralph075 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Heb jij hem ook voor het '2000'-model gehaald?
De grip ziet er wel handig uit, met die extra L2+R2 triggers. Ik heb het '1000'-model en daar kan ik (zo 123) geen vergelijkbare grip voor vinden.
Ik heb al wel een grip met open achterzijde, maar zoals anderen ook aangeven, als vervanger voor de L2+R2 is dat niet echt praktisch met RemotePlay...
Dank, zie nu dat jij idd op een andere had gereageerd dan waar ik op doelde....Kashika schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:41:
[...]
Nee echt dezelfde die besproken werd, voor het OLED model.
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 14-03-2017 19:48 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Musta op 14-03-2017 20:37 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq