Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Paulus07 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:59:
[...]

Werkte helaas ook niet. Ook een herstarr bleef zelfde resultaat geven. Nu maar muziek aan en koptelefoon op :)
Heb je niet de mogelijkheid van je smartphone een accesspoint te maken?

Ff met je Vita koppelen (via WiFi) en gaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
gezien op pepper: gratis superfrog HD

https://nl.pepper.com/aan...3psvita-en-pstv-psn-15942

wellicht leuk om te downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door troost42 op 16-12-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
troost42 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:23:
gezien op pepper: gratis superfrog HD

https://nl.pepper.com/aan...3psvita-en-pstv-psn-15942

wellicht leuk om te downloaden
Thanks, altijd leuk, zeker gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Thx voor de tip

Edit:

Het viel mij op dat mijn collectie nu groter is, dan mijn vriendin haar Wii U games collectie (en als ik zo doorga ook haar PS3 collectie (ze is meer een 3DS en PC gamer).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sKyhuMoRSW8MA0VjaUiY5ppn/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UIg4BQh0lto9WXOlp6xNMknA/full.jpg

[ Voor 105% gewijzigd door Mizgala28 op 18-12-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troost42
dat is een leuke collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-08 12:52
Ik heb sinds vandaag een PS Vita in mijn bezit. Omdat ik er tenslotte ook woon, heb ik als regio Nederland ingesteld. Vreemd genoeg kan ik Trails in the Sky SC niet vinden in de Playstation Store op de Vita, ondanks dat hij op de website wél als PS Vita-compatible wordt aangegeven. 8)7 Is er hier iemand die hier wijs uit kan worden?

Ik moet wel opmerken dat ik nog niet aangemeld ben met een PSN account, die ik overigens ook nog niet gemaakt heb. Dit omdat ik nog niet zeker wist of het er toe doet of je PSN account ingesteld staat op Nederland of UK. Dus ook de vraag: is er een verschil tussen de stores van Nederland en de UK, of krijgen deze twee omdat ze beide EU landen zijn ook echt daadwerkelijk dezelfde games? Dit omdat ik dus erachter probeer te komen hoe ik wél TitS SC kan downloaden op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De PSN Store is via de Vita erg onduidelijk.

Je kan de PSN Store ook via de website bezoeken en je aankopen dan doorsturen naar de Vita. Je games worden dan automatisch gedownload.

In de Store via de website zijn de Trails in the Sky spellen wel te vinden

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ovindel schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 04:58:
Ik heb sinds vandaag een PS Vita in mijn bezit. Omdat ik er tenslotte ook woon, heb ik als regio Nederland ingesteld. Vreemd genoeg kan ik Trails in the Sky SC niet vinden in de Playstation Store op de Vita, ondanks dat hij op de website wél als PS Vita-compatible wordt aangegeven. 8)7 Is er hier iemand die hier wijs uit kan worden?

Ik moet wel opmerken dat ik nog niet aangemeld ben met een PSN account, die ik overigens ook nog niet gemaakt heb. Dit omdat ik nog niet zeker wist of het er toe doet of je PSN account ingesteld staat op Nederland of UK. Dus ook de vraag: is er een verschil tussen de stores van Nederland en de UK, of krijgen deze twee omdat ze beide EU landen zijn ook echt daadwerkelijk dezelfde games? Dit omdat ik dus erachter probeer te komen hoe ik wél TitS SC kan downloaden op de Vita.
Met betrekking tot het 2e deel: ja, er zit verschil in content tussen beide winkels. Via de link van Ike. kun je het spel aanschaffen. Je hebt daarvoor wel een PSN Account nodig die je bovendien moet benutten om je aan te melden de Playstation Store van de PSVita. Via de downloadlijst (kies de drie ... rechtsonder in de hoek bij de Playstation Store app) kun je je aankopen terugvinden. Mocht je ook andere Playstation systemen hebben, dan zeg ik er alvast bij dat ook die games in de lijst opgenomen zijn ongeacht of ze compatible zijn met de PSVita. Dat is niet per se handig, maar tot op heden is dat nog immer aangepakt door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Van de week gratis Superfrog HD gedownload uit de PlayStation Store, wat een top spel is dat! Een platformer á la Mario Bros.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:33:
[...]

Met betrekking tot het 2e deel: ja, er zit verschil in content tussen beide winkels. Via de link van Ike. kun je het spel aanschaffen. Je hebt daarvoor wel een PSN Account nodig die je bovendien moet benutten om je aan te melden de Playstation Store van de PSVita. Via de downloadlijst (kies de drie ... rechtsonder in de hoek bij de Playstation Store app) kun je je aankopen terugvinden. Mocht je ook andere Playstation systemen hebben, dan zeg ik er alvast bij dat ook die games in de lijst opgenomen zijn ongeacht of ze compatible zijn met de PSVita. Dat is niet per se handig, maar tot op heden is dat nog immer aangepakt door Sony.
Ondertussen heb ik een Nederlands PSN account aangemaakt, gekoppeld aan mijn Vita en vervolgens via de PS Store website wat gratis games en demootjes en dergelijke 'gekocht' om het uit te testen. Werkt inderdaad zoals je beschrijft. Een beetje omslachtig, maar het doet het.

Maar er zit dus geen verschil in de Nederlandse PS Store vs de UK PS Store? Dat leek al nogal onwaarschijnlijk en zover ik heb gezien kan ik alle games waar ik in geïnteresseerd ben en die een Europese release hebben gehad gewoon op de Nederlandse PS Store vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Enige echte verschil tussen UK PSN en EU PSN is dat je in UK ook films kunt kopen.

Verwijderd

Ovindel schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:31:
[...]

Ondertussen heb ik een Nederlands PSN account aangemaakt, gekoppeld aan mijn Vita en vervolgens via de PS Store website wat gratis games en demootjes en dergelijke 'gekocht' om het uit te testen. Werkt inderdaad zoals je beschrijft. Een beetje omslachtig, maar het doet het.

Maar er zit dus geen verschil in de Nederlandse PS Store vs de UK PS Store? Dat leek al nogal onwaarschijnlijk en zover ik heb gezien kan ik alle games waar ik in geïnteresseerd ben en die een Europese release hebben gehad gewoon op de Nederlandse PS Store vinden.
Er zit juist wel verschil in, maar de meeste games zul je in zowel de UK als de NL Store vinden. Ik heb bijvoorbeeld de PSN game Hyperballoid HD ooit in de UK gekocht, omdat die niet in de NL Store staat.

Verder heb ik zelf nog een vraag: zijn er hier nog Tweakers die Uncharted: Golden Abyss aan het spelen zijn? Ik zoek namelijk nog naar mogelijkheden om deals te sluiten op de Black Market en geen van mijn PSN vrienden lijkt die game momenteel te spelen.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Jumpman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:37:
Van de week gratis Super Frog HD gedownload uit de PlayStation Store, wat een top spel is dat! Een platformer á la Mario Bros.
He shit, dat klinkt alsof ik dat ook wil! Maaruh, ik heb die hele game niet in PSN staan, zelfs niet met de zoek-functie. Ik had Freedom Wars en een of ander spel met een kip in de PS+ gratis op dit moment.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik twijfel over Persona 4. Is nu 15 euro op PSN. Nog steeds de moeite?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
spaceboy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:17:
Ja zeer zeker de moeite. Voor mij de reden om een vita te kopen (ik heb zo'n lime green / witte vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Als je van dat soort type games houdt of interesse in hebt is het ABSOLUUT IEDERE CENT WAARD.

Ik haal hem nog niet, ik wil Persona 4 Golden fysiek op de Vita maar dat moet tijdelijk wachten, sowieso aan het wachten voor mijn preorder (andere Vita game) die half maart binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
spaceboy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:24:
[...]

He shit, dat klinkt alsof ik dat ook wil! Maaruh, ik heb die hele game niet in PSN staan, zelfs niet met de zoek-functie. Ik had Freedom Wars en een of ander spel met een kip in de PS+ gratis op dit moment.
Link: https://www.playstation.com/nl-nl/games/superfrog-hd-psvita/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een van de beste games beschikbaar op de Vita (bron: recensies). Ik heb hem zelf in een vorige sale digitaal gekocht, omdat de winkelversie duur blijft en Vita games nog maar bij enkele winkels verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FF een tip: bij Bart Smit in de winkel kan je nu de 32Gb Vita kaart halen voor €10!! :o

Ik heb de laatste in Z'meer en in R'dam en omgeving is niets meer te krijgen. Dus ff bellen met de lokale BS en kijken wat er te halen valt...!

Alle kaartjes zijn €10, dus 4Gb, 16Gb en 32Gb. Dus ook als je genoegen neemt met 16Gb een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:29:
FF een tip: bij Bart Smit in de winkel kan je nu de 32Gb Vita kaart halen voor €10!! :o

Ik heb de laatste in Z'meer en in R'dam en omgeving is niets meer te krijgen. Dus ff bellen met de lokale BS en kijken wat er te halen valt...!

Alle kaartjes zijn €10, dus 4Gb, 16Gb en 32Gb. Dus ook als je genoegen neemt met 16Gb een aanrader...
Kak, waarom moest je nou de laatste in ZM meenemen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
EDIT: Excuus, verkeerd topic.

[ Voor 89% gewijzigd door giantgiantus op 30-12-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:35:
[...]

Kak, waarom moest je nou de laatste in ZM meenemen? :'(
Sorry man... :$
Gelukkig is Den Haag in de buurt. Ff bellen en hopelijk hebben ze nog iets...! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Deze Bart Smit winkels hebben geen enkele Vita memory card meer liggen:

Den Haag Grote Markt
Den Haag Loosduinen
Den Haag Fahrenheitstraat
Den Haag Frederik Hendriklaan
Scheveningen
Nootdorp
Voorburg
Rijswijk
Leidschendam
Delft
Naaldwijk
Vlaardingen De Loper
Vlaardingen Liesveld
Schiedam

Bij Bart Smit Den Haag Leyweg hebben ze nog wel een paar 4GB en 8GB kaartjes liggen, als het goed is beide voor €10 per stuk, alhoewel dat voor de 4GB niet echt een aanbieding is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:28:
[...]

Sorry man... :$
Gelukkig is Den Haag in de buurt. Ff bellen en hopelijk hebben ze nog iets...! d:)b
Ach ja, je hebt groot gelijk hoor... Is meer dat ik ervan baal dat ze die nog hadden. Twee weken geleden met de 3 Vita-spellen voor €20 heb ik er overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09-2018
Ok guys, ik zit er serieus aan te denken een Vita te halen, zit eigenlijk al sinds het begin erop te wachten maar ik wil binnenkort graag de knoop doorhakken. Ik wet dat het niet zo een levednige console meer is helaas maar ik heb het idee dat er al meer dan genoeg games voor zijn (vooral de jrpgs van deze wereld zoals Persona maar ook andere genres zoals soul sacrifice bijv. spreken me aan)

Dus ik vroeg me af: waar denken jullie dat ik hem het best kan kopen? Ik weet dat ik natuurlijk de ps vita slim versie moet halen maar de vraag is daarnaast ook welke pack het zuou moeten zijn? Ik zie namelijk overal dingen zoals de adventure pack en de action pack enz terwijl ik eerlijk gezegd het liefst alleen de vita zelf haal maargoed alle tips zijn welkom!

Ik heb natuurlijk ook wat game top 10's bekeken maar jullie aanraders zijn ook op dat vlak zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
R1nnegan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:34:
Ok guys, ik zit er serieus aan te denken een Vita te halen, zit eigenlijk al sinds het begin erop te wachten maar ik wil binnenkort graag de knoop doorhakken. Ik wet dat het niet zo een levednige console meer is helaas maar ik heb het idee dat er al meer dan genoeg games voor zijn (vooral de jrpgs van deze wereld zoals Persona maar ook andere genres zoals soul sacrifice bijv. spreken me aan)

Dus ik vroeg me af: waar denken jullie dat ik hem het best kan kopen? Ik weet dat ik natuurlijk de ps vita slim versie moet halen maar de vraag is daarnaast ook welke pack het zuou moeten zijn? Ik zie namelijk overal dingen zoals de adventure pack en de action pack enz terwijl ik eerlijk gezegd het liefst alleen de vita zelf haal maargoed alle tips zijn welkom!

Ik heb natuurlijk ook wat game top 10's bekeken maar jullie aanraders zijn ook op dat vlak zeer welkom.
Ik zou niet te blind staren op de "slim". Beide modellen hebben voordelen tov de ander.

Ik zou die packs vermijden. Niet alleen zijn die games niet echt jouw smaak (als je van die Japanse games houdt), die memorycard is veel te klein.

Als je perse een nieuwe wilt, dan kom je er niet onder uit om zo'n pack te nemen want los zijn ze niet meer te koop zover ik weet. Ik kan je aanraden om even op Marktplaats ofzo te kijken. De "oude" Vita's zijn een jaartje terug voor dumpprijzen verkocht en veel hebben hun Vita toen gekocht voor de remoteplay functionaliteit met de PS4. Daar zal je veel van zien op Marktplaats denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
Thnx voor de snelle reactie Blackmage! Ik ben alleen niet zo van de Marktplaats en de tweedehands dus ik zal wel moeten denk ik idd! Ik zal even rondkijken nog denk ik maar dan weet ik iig dat ik waarschijnlijk voor zo een pack zal moeten gaan. Overigens is het ook niet zo dat ik compleet tegen westerse games ben of zo, met een uncharted valt ook wel wat te beleven natuurlijk maar mijn voorkeur ging natuurlijk uit naar allen de ps vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
R1nnegan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:42:
Thnx voor de snelle reactie Blackmage! Ik ben alleen niet zo van de Marktplaats en de tweedehands dus ik zal wel moeten denk ik idd! Ik zal even rondkijken nog denk ik maar dan weet ik iig dat ik waarschijnlijk voor zo een pack zal moeten gaan. Overigens is het ook niet zo dat ik compleet tegen westerse games ben of zo, met een uncharted valt ook wel wat te beleven natuurlijk maar mijn voorkeur ging natuurlijk uit naar allen de ps vita.
Yup, ik zou doen wat Blackmage zegt. Zat afgelopen tijd ook naar Vita's te kijken (als cadeau voor mn neefjes) en zag ze best goedkoop langskomen en vele inclusief games. En zoals Blackmage het zegt zijn velen ook in bijna perfecte nieuwstaat ;)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik ben zelf ook niet van 2de hands, toch wel een 2de hands gekocht begin dit jaar met (in februari) nog ruim 1,5 jaar garantie.

Gelukkig wel de OLED model, die ene uurtje minder accu duur vergeleken met Slim boeit mij niet, OLED ziet er prachtig uit.

Was 85 euro toen, en 3 maanden geleden ook eentje voor mijn partner gehaald voor 120 euro, ook OLED met 16gb kaartje en 10 digitale Vita games en 10 digitale ps4 games (account netjes erbij gekregen).

Met andere woorden, 2de hands Vita zijn spotgoedkoop, ik zie ze regelmatig zelfs voor 50 euro op marktplaats, wel zelf ophalen zou ik zeggen.

(Vita is vrij levendig, genoeg games die ervoor uitkomen, daarnaast is de oudere model beter gebouwd dan Slim en de scherm is veel beter).

• wes-
R1nnegan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:42:
Je hoeft geen pack te kopen maar dan zou je de vita kunnen importeren via play-asia ofzo. Heb je ook meteen meer keuze in de kleur van de vita.

Ik zou zelf niet echt snel een 2de hands portable kopen, het is een super persoonlijk item. Net als controllers, en tandenborstels :P
Mizgala28 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:31:
Ik ben zelf ook niet van 2de hands, toch wel een 2de hands gekocht begin dit jaar met (in februari) nog ruim 1,5 jaar garantie.

Gelukkig wel de OLED model, die ene uurtje minder accu duur vergeleken met Slim boeit mij niet, OLED ziet er prachtig uit.

Was 85 euro toen, en 3 maanden geleden ook eentje voor mijn partner gehaald voor 120 euro, ook OLED met 16gb kaartje en 10 digitale Vita games en 10 digitale ps4 games (account netjes erbij gekregen).

Met andere woorden, 2de hands Vita zijn spotgoedkoop, ik zie ze regelmatig zelfs voor 50 euro op marktplaats, wel zelf ophalen zou ik zeggen.

(Vita is vrij levendig, genoeg games die ervoor uitkomen, daarnaast is de oudere model beter gebouwd dan Slim en de scherm is veel beter).
Mja het oude model heeft een OLED scherm maar je moet dan wel de 2 vita's naast elkaar houden om het verschil te zien.
Daarbij is de accuduur een stuk beter met de slim versie, waar het oude model een uurtje of 3-4 uit de accu perst heeft het nieuwere model een accuduur van maximaal 5-6 uur.
De bouw van de nieuwe vita is lichter en dunner, maar persoonlijk ligt de nieuwe lekkerder in de hand.
Wat ook handig is dat de slim vita een micro usb aansluiting heeft en dat dus zo goed als bijna iedere tel oplaadkabel gebruikt kan worden.

[ Voor 25% gewijzigd door wes- op 31-12-2015 00:45 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:33:
[...]

Ach ja, je hebt groot gelijk hoor... Is meer dat ik ervan baal dat ze die nog hadden. Twee weken geleden met de 3 Vita-spellen voor €20 heb ik er overheen gekeken...
Ik zou niet balen, hoor. Ik verwacht dat ze deze aanbieding pas deze week ergens hebben gemaakt. Ik las het gisterochtend en ben gaan bellen toen rond 9 uur. Z'meer was de 4e die ik belde.

Gisteren opgehaald en ze waren zelf ook verbaasd over de prijs. Nadat ik gebeld had, hebben schijnbaar nog wat mensen gebeld.
Als ik er twee had bemachtigd had ik je de tweede gegeven... :)

Nu staat ie alweer vrij vol. Door m'n bibliotheek gelopen en alles gedownload wat ik nog niet gespeeld heb.
Ik heb trouwens het idee dat de 32Gb iets sneller is dan de 16Gb. Pinball Arcade kast POTO loopt op 32Gb een stuk soepeler... niet om het ff in te vrijven, hoor... O-)

• Mizgala28
wes- schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:42:

Mja het oude model heeft een OLED scherm maar je moet dan wel de 2 vita's naast elkaar houden om het verschil te zien.
Daarbij is de accuduur een stuk beter met de slim versie, waar het oude model een uurtje of 3-4 uit de accu perst heeft het nieuwere model een accuduur van maximaal 5-6 uur.
De bouw van de nieuwe vita is lichter en dunner, maar persoonlijk ligt de nieuwe lekkerder in de hand.
Wat ook handig is dat de slim vita een micro usb aansluiting heeft en dat dus zo goed als bijna iedere tel oplaadkabel gebruikt kan worden.
Dat spreek ik dus tegen, je ziet het verschil direct zonder beide Vita varianten naast elkaar te leggen, OLED is compleet anders.

Hetzelfde met Samsung telefoons, die hebben AMOLED en dat verschil zie je ook direct tegenover LCD, het is compleet anders.

Qua batterij duur valt het mee, maar de Slim perst er inderdaad ietsje meer uit.

Qua bouw kwaliteit is de Slim goedkoper gebouwd, en dan vooral de nieuwe Neon Orange, Aqua Blue en White modellen, die voelen gewoon cheap aan, de reguliere Slim heeft betere bouw kwaliteit dan die 3, en de 1st model is sowieso stukken beter gebouwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 31-12-2015 14:04 ]

• wes-
Mizgala28 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:03:
[...]

Dat spreek ik dus tegen, je ziet het verschil direct zonder beide Vita varianten naast elkaar te leggen, OLED is compleet anders.

Hetzelfde met Samsung telefoons, die hebben AMOLED en dat verschil zie je ook direct tegenover LCD, het is compleet anders.

Qua batterij duur valt het mee, maar de Slim perst er inderdaad ietsje meer uit.

Qua bouw kwaliteit is de Slim goedkoper gebouwd, en dan vooral de nieuwe Neon Orange, Aqua Blue en White modellen, die voelen gewoon cheap aan, de reguliere Slim heeft betere bouw kwaliteit dan die 3, en de 1st model is sowieso stukken beter gebouwd.
Dat kan :) mijn ervaring is anders met het scherm, misschien hecht ik daar niet zoveel waarde aan.
De eerste vita ligt zwaarder in de hand en voelt een beetje clunky aan, vind ik zelf niet zo fijn.
Qua bouw kwaliteit heb ik de laatste modellen nog niet in mijn handen gehad dus daar kan ik zelf niet over oordelen. Maar ik ben tevreden over mijn slim en hij valt niet van cheapness uit elkaar ofzo :) Ook vind ik het standaard zwart een beetje saai dus ik heb dit jaar mijn oude vita weggedaan en een slim uit Indonesië meegenomen.
De batterijduur vind ik voor een portable erg belangrijk dus hoe meer hoe beter.

Bouwkwaliteit doet mij een beetje denken aan de oude psp's, de eerste psp was idd goed gebouwd, ik heb daar 2 van gehad. Maar uiteindelijk heb ik een slim & lite gehaald en gebruik ik nog steeds :)

• ralph075
  • Niet online
wes- schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:21:
[...]
De batterijduur vind ik voor een portable erg belangrijk dus hoe meer hoe beter.
Standaard heb ik een powerbank bij me. Als de Vita mee is, gaat het snoertje ook mee. Als je daaraan denkt, dan maakt het niet uit dat de oudere versie geen micro usb heeft en een iets kortere batterijduur.

• Homeland
  • Niet online
Ik heb de oude vita maar enige tijd geleden de slim gekocht en die bevalt me nog stukken beter. Langere batterijduur, opladen via micro-usb (en die kabels heb ik overal liggen/altijd bij me) en net wat handzamer.

Mocht je interesse hebben in de OLED vita, vanaf februari ben ik in Nederland en ga hem dan ook verkopen, hij is dan op te halen in Utrecht.

• R1nnegan
thnx guys! mijn voorkeur aat ook uit naar de slim versie van de vita en denk er inderdaad aan om hem nieuw te halen, hoe raar dat ook is prijs verhoudingsgewijs, omdat ik met hardware eigenlijk altijd voor nieuwkoop ga. Ik zal kijken of ik ergens een goede prijs kan vinden dus maar even wat media markten en andere winkels afstruinen voor de actuele prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
spaceboy schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:30:
[...]

Thanks. Nu 8 euro, maar toch gekocht.
Echt een leuk spel voor tussendoor. Het enige wat jammer is dat je al heel snel heel veel Trophies krijgt en daarna zijn het nog twee die langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jumpman schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:22:
[...]

Echt een leuk spel voor tussendoor. Het enige wat jammer is dat je al heel snel heel veel Trophies krijgt en daarna zijn het nog twee die langer duren.
Ja inderdaad. Die trophies slaan nergens op. Wel lollig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Voor de mensen die nog een leuke spel voor tussendoor willen op de Vita: Nuclear Throne. Roguelike game, die heerlijk weg speelt maar echt niet makkelijk te noemen is. Lekker veel uitdaging :)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
Oké guys ik heb jullie hulp nodig! Ik ben afgelopen weekend op zoek geweest naar een Vita maar bij de MM bij mij in de buurt bleken ze deze niet te hebben ook bij de lokale bartsmit was het nieuwe model niet beschikbaar. Ik vroeg me af of ze uberhaupt nog verkocht worden??!

Ik zie ze namelijk niet staan in de webshop van de MM bijvoorbeeld maar misg ligt dat aan mij? Ik kan natuurlijk gwn langs de nedgame of zo (daar staat wel dat ze de pakketversie van de nieuwe ps vita hebben) maar ik zit normaal bij de MM of andere 'grote winkel') en dit is toch wel een tikkeltje teleurstellend omdat het lijkt alsof ze nog nauwelijk meer gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
R1nnegan schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:32:
Oké guys ik heb jullie hulp nodig! Ik ben afgelopen weekend op zoek geweest naar een Vita maar bij de MM bij mij in de buurt bleken ze deze niet te hebben ook bij de lokale bartsmit was het nieuwe model niet beschikbaar. Ik vroeg me af of ze uberhaupt nog verkocht worden??!

Ik zie ze namelijk niet staan in de webshop van de MM bijvoorbeeld maar misg ligt dat aan mij? Ik kan natuurlijk gwn langs de nedgame of zo (daar staat wel dat ze de pakketversie van de nieuwe ps vita hebben) maar ik zit normaal bij de MM of andere 'grote winkel') en dit is toch wel een tikkeltje teleurstellend omdat het lijkt alsof ze nog nauwelijk meer gemaakt worden.
Om het maar zacht uit te drukken; ze gaan niet als warme broodjes. Steeds meer winkels halen het apparaat, de games en accessoires volledig uit het assortiment. Je zou dus naar een gamewinkel zoals de Nedgame of Gamemania moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Ja, dat probleem is er al een tijdje. Ik heb die van mij destijds van markplaats gehaald. Daar zou je nog kunnen kijken als je'm niet perse nieuw wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik vroeg me af of ze uberhaupt nog verkocht worden??!
Bij Intertoys heb ik ze recent nog gezien in een pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Het is inderdaad helaas een product wat aan het uitsterven is. Ik heb 'm nu al wel een klein jaartje en bij vlagen pak ik 'm weer even op. Het is en blijft een leuk product en heeft ook echt wel een aantal hele vermakelijke games, maar hij doet 't gewoon niet goed op de (Europese) markt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
Thnx ! ik zal komend weekend maar eens de gamemanie lastig vallen denk ik en nog even intertoyts checken desnoods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troost42
Ik zag in de psn plus dat grim fandango ook voor de ps vita gratis is, dit stond niet in de blog van playstation (wel voor de ps4)
die ga ik maar eens proberen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
R1nnegan schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:36:
Thnx ! ik zal komend weekend maar eens de gamemanie lastig vallen denk ik en nog even intertoyts checken desnoods
Of je besteld hem bij Nedgame of Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
Mizgala28 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Of je besteld hem bij Nedgame of Bol.com.
Ja bol.com is nog wat duurder dan gemiddeld maar als ik hem niet bij de gamemania of intertoys lokaal kan vinden haal ik hem bij de nedgame denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Op Bol.com is de Vita idd "iets" duurder
http://www.bol.com/nl/l/g...eergave/tegels/index.html

Had een Vita pack in Bart Smit Almere gezien voor 200 dacht ik
Nog paar spellen in de 3 voor 20 bak (mine vraft, Lumiens, FIFA 13 en 14, Modracers, pets, Golf, Virtua tennis 4.. helaas geen Lego)
En alleen nog 4GB en 8 GB memory voor 10euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Eek2nd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:18:
Op Bol.com is de Vita idd "iets" duurder
http://www.bol.com/nl/l/g...eergave/tegels/index.html

Had een Vita pack in Bart Smit Almere gezien voor 200 dacht ik
Nog paar spellen in de 3 voor 20 bak (mine vraft, Lumiens, FIFA 13 en 14, Modracers, pets, Golf, Virtua tennis 4.. helaas geen Lego)
En alleen nog 4GB en 8 GB memory voor 10euro
Die aanbieding van de Bart Smit is er dus nog steeds? Eens even kijken of ik er dan nog eentje kan vinden hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Als ze de spullen hebben, dan is de aanbieding er nog steeds. De meesten zullen wel leeggeroofd zijn. Of je moet er eentje in een uithoek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Idd... denk dat de meeste wel leeggeroofd zijn.
Ik hoopte op 1 of 2 Lego games, maar goed..
Ging voor Minecraft. Heb Lumines en de laatste Ivizimals erbij genomen.. hopelijk zijn ze leuk.

Maar game de laatste tijd erg weinig. Dus zal wel eerst tijdje in de kast blijven denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bij de bart smit heb je idd een vita pakket:

199,99

De PlayStation Vita Action Mega Pack bevat:
De Playstation Vita Wi-Fi;
8 GB Memory card;
Batman: Blackgate (als download voucher);
Injustice: Gods Among Us (als download voucher);
PlayStation All Stars: Battle Royale (als download voucher);
Killzone: Liberation (als download voucher);
God of War: Chains of Olympus (als download voucher).

http://www.bartsmit.com/n.../ps-vita-action-mega-pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
En die PlayStation All Stars: Battle Royale zul je niet eens kunnen spelen met die 8gb kaartje, dat spel alleen is al 7,8gb als download.

Fysiek scheelt het flink, maar ook dan verspil je ruim 700mb aan alleen updates.

Achterlijke zet van Sony om die game digitaal mee te leveren als je die niet eens kunt downloaden op de meegeleverde kaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Mizgala28 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:14:
En die PlayStation All Stars: Battle Royale zul je niet eens kunnen spelen met die 8gb kaartje, dat spel alleen is al 7,8gb als download.

Fysiek scheelt het flink, maar ook dan verspil je ruim 700mb aan alleen updates.

Achterlijke zet van Sony om die game digitaal mee te leveren als je die niet eens kunt downloaden op de meegeleverde kaartje...
De vita versie van Playstation All Stars Battle Royale is 2.36 gb op de memory card. Aangezien deze game cross buy is, lijkt mij die 7,8 gb de totale grootte is van allebei de versies( ps3/vita)

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 11-01-2016 22:44 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
skreppiedoe schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:11:
[...]

De vita versie van Playstation All Stars Battle Royale is 2.36 gb op de memory card. Aangezien deze game cross buy is, lijkt mij die 7,8 gb de totale grootte is van allebei de versies( ps3/vita)
Lekker duidelijk van Sony, ze mogen vooral de Vita store flink op de schop nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Op de vita zelf krijg ik iedere keer een foutmelding als ik de store wil openen, als ik de wifi even uit- en weer aanzet werkt het weer. 8)7

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 12:54
Even een tip, als je met PS Plus de game Oddworld: New 'n' Tasty voor PS3/PS4 gedownload hebt dan kun je die nu ook gratis krijgen voor de PS Vita. De game is namelijk Cross-Buy!
Je moet dan eerst de PS3/PS4 versie wel even opnieuw 'kopen'. En dan kun je de PS Vita versie ook gratis 'kopen'.

[ Voor 24% gewijzigd door Sonicfreak op 19-01-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:25
Sonicfreak schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:41:
Even een tip, als je met PS Plus de game Oddworld: New 'n' Tasty voor PS3/PS4 gedownload hebt dan kun je die nu ook gratis krijgen voor de PS Vita. De game is namelijk Cross-Buy!
Je moet dan eerst de PS3/PS4 versie wel even opnieuw 'kopen'. En dan kun je de PS Vita versie ook gratis 'kopen'.
Tnx voor de tip zojuist ff gekocht in de store en vanavond ff downloaden op de vita

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Pffff moest mn vita updaten na een tijdje niet gebruikt te hebben...

546 min remaining voor een 127mb update. Het is weer lekker snel bij Sony

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sonicfreak schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:41:
Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Heb mn vita ook al tijdje laten liggen... laat ik nu ook maar alvast updaten voordat ik weer eens wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Bigfest gekocht, ik had al langer interesse in dat spel maar nu met 40% korting kon ik deze niet laten liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Mizgala28 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:07:
Bigfest gekocht, ik had al langer interesse in dat spel maar nu met 40% korting kon ik deze niet laten liggen :D
Bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Het is sowieso goed gemaakt.en vermakelijk voor een kortere of langere spel sessie, daarnaast vind ik de tracks wel leuk klinken.

Enige nadeel is dat hij bij min niet wil opstarten als ik geen internet heb via wifi...

Zeker 6 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook overstag gegaan. Ik hield de game in de gaten vanaf het moment dat het werd aangekondigd op de PS Blog. De game is redelijk snel in de aanbieding gegaan. Hopelijk komt hij volgende maand (of de maand daarna) niet in de IGC van Playstation Plus.

Momenteel overigens nog druk met Uncharted: Golden Abyss, of wellicht beter de Quest for Bounties en Secrets. Helaas nog geen trades kunnen sluiten. Dat zou de zoektocht naar sommige Bounties nog wat kunnen beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Uncharted Golden Abyss, daar had ik een demo van gespeeld maar ik vind de huidige prijs van 20 euro nog steeds te hoog (aangezien ik deze goedkoper zag maar stom genoeg niet had gekocht destijds).

Ik wacht wel af, misschien kom ik ooit een winkel tegen die er vanaf wilt, of op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:
Uncharted Golden Abyss, daar had ik een demo van gespeeld maar ik vind de huidige prijs van 20 euro nog steeds te hoog (aangezien ik deze goedkoper zag maar stom genoeg niet had gekocht destijds).

Ik wacht wel af, misschien kom ik ooit een winkel tegen die er vanaf wilt, of op MP.
Ja, dat is inderdaad behoorlijk hoog voor die titel nu. Volgens mij zat hij destijds in de instant game collection voor Playstation Plus abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:27:
[...]

Ja, dat is inderdaad behoorlijk hoog voor die titel nu. Volgens mij zat hij destijds in de instant game collection voor Playstation Plus abonnees.
Klopt. Ik heb 'm ook via de IGC-bemachtigd. En die prijs blijft hoog, idd. Maar het is dan ook één van de weinige Vita games direct van Sony... en toch ook wel een AAA-titel.

Maar hou eBay of marktplaats in de gaten. Moet voor een redelijk prijsje te vinden zijn als je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Weet iemand of er ergens een bewijs is dat Bart Smit 3 Vita games voor 20 euro verkoopt?

Alle Bart Smit winkels in de buurt hebben die aanbiedingen op eentje na, die eentje heeft ook de beste games liggen maar hun kassa weet niks van die aanbieding en hun ook niet.

Ook weigeren ze te bellen naar andere filialen en foto van de aanbieding uit een ander filiaal vinden ze geen bewijs.

Namelijk, het scheelt 19 euro op die manier, vandaar en ik vind dat die ene filiaal heel lullig bezig is op die manier.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Mizgala28 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:14:
Weet iemand of er ergens een bewijs is dat Bart Smit 3 Vita games voor 20 euro verkoopt?

Alle Bart Smit winkels in de buurt hebben die aanbiedingen op eentje na, die eentje heeft ook de beste games liggen maar hun kassa weet niks van die aanbieding en hun ook niet.

Ook weigeren ze te bellen naar andere filialen en foto van de aanbieding uit een ander filiaal vinden ze geen bewijs.

Namelijk, het scheelt 19 euro op die manier, vandaar en ik vind dat die ene filiaal heel lullig bezig is op die manier.

Iemand?
Ja ze hebben natuurlijk ook de beste games liggen omdat ze niet meedoen met het afprijzen 8)7 En als je vind dat ze lullig bezig zijn dan wil je er toch helemaal geen geld meer heenbrengen?. Een korting afdwingen met bewijzen als een foto al niet helpt...tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ja dat vond ik ook zo'n aparte "want de kassa zegt dit" tja in de overige filialen wist de kassa en niks van die 12,99 per game en niks van die 3 voor 20 afprijzing.

Ik denk er goed over na, de games zijn zeker die 39 euro waard (uncharted, Ultimate Marvel VS Capcom en Street Fighter VS Tekken) maar het gaat om principe, goede aanbieding is leuk maar zelfs dan als je zo'n arrogante medewerkster krijgt wil ik het bijna overslaan.

Achja, nadenken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik weet niet meer wat er op de bo staat, maar als er bijv staat 12.99 er game en dan zoveel eur korting..
Dan kan je ergens 3 games voor 20 kopen en laat ze los sealen... M daarna de games in die winkel omruilen voor de andere 12.99 games 😅

20 voor Uncharte is idd erg duur... had ze toen voor 5 eur gekocht bij Dixons en gezien bij Intertoys (tijd terug)
En zoals nu dus 12.99 bij Bart Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Uiteindelijk alleen uncharted gehaald, 12,99 is een prima prijs, zelfs eBay is niet veel goedkoper (en daar komen nog verzendkosten erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
edit; verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door NeP2013 op 24-02-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Ik liep er ook tegenaan dat de 3 voor 20 actie per filiaal verschilt. Bij navraag blijkt dat Bart Smit geen nieuwe games meer geleverd krijgt en het aan de winkels zelf is of ze de 3 voor 20 actie doen. ( zelfde geld voor PS3 games ) Het enige wat ze allemaal hebben is dat de games 12,99 / game zijn. Baal er wel van want de Bart Smit die niet meedoet heeft alle goede games nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet in hoeverre jij inmiddels al verder gevorderd bent met BigFest, maar ik las elders op internet (waarschijnlijk een van de Trophy sites) dat meerdere mensen problemen hebben met het regelen van bands vanwege de hoge vergoedingen die ze vragen. Die fees schijnen omhoog gegaan tot absurde hoogten, omdat de bands meer en meer werden ingehuurd. Ik heb de game zelf nog niet opgestart, maar dit schijnt problemen te geven bij het vrijspelen van de Trophies.

Is dit iets wat jou bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Ik weet niet in hoeverre jij inmiddels al verder gevorderd bent met BigFest, maar ik las elders op internet (waarschijnlijk een van de Trophy sites) dat meerdere mensen problemen hebben met het regelen van bands vanwege de hoge vergoedingen die ze vragen. Die fees schijnen omhoog gegaan tot absurde hoogten, omdat de bands meer en meer werden ingehuurd. Ik heb de game zelf nog niet opgestart, maar dit schijnt problemen te geven bij het vrijspelen van de Trophies.

Is dit iets wat jou bekend voorkomt?
Absoluut, op een bepaalde moment had ik heleboel geld en de band bleef maar doorzeuren, leukste was dat de band ook bleef zeuren als ik ze als de 1ste of 2de act in had gezet.

Ik ben de spel voor de hoeveelste keer opnieuw gestart, erg leuk maar op ten duur worden die eisen problematisch en als je ze weigert kapt de band gewoon ermee.

Ik mis nog 3 trophies, of ik die haal is de vraag omdat ik steeds op ongeveer hetzelfde moment vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Dit weekend een 2e hands ps Vita opgehaald (slim). Voor zo'n lage prijs zeker een aanrader als je een ps4 hebt! Wat is Remote Play cool! De echte vita games trekken me niet zo.. Alleen Uncharted zou ik wel ergens op de kop willen tikken maar al die Japanse en blije spellen zijn totaal niet mijn ding.

Binnenkort eens testen of remote play ook lekker loopt over internet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kjid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:32:
Dit weekend een 2e hands ps Vita opgehaald (slim). Voor zo'n lage prijs zeker een aanrader als je een ps4 hebt! Wat is Remote Play cool! De echte vita games trekken me niet zo.. Alleen Uncharted zou ik wel ergens op de kop willen tikken maar al die Japanse en blije spellen zijn totaal niet mijn ding.

Voor hoeveel haal je nu zo'n ding?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Touchdomex schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Als je goed zoekt zelfs voor 60 a 70 euro 2de hands.

Dit betreft de betere OLED variant natuurlijk.
Kjid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:32:

Genoeg "niet blije Japanse" games op de Vita hoor ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Mizgala28 op 14-03-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Als je goed zoekt zelfs voor 60 a 70 euro 2de hands.

Dit betreft de betere OLED variant natuurlijk.
Ja dat is ongeveer de prijs wat ik ervoor wil betalen. Maybe zelfs wat minder. Twijfel of ik de OLED variant wil of de nieuwere LCD weer wil...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
[...]

Ik heb die van mij (Oled, kwam met alleen oplaadkabel) een paar weken geleden voor 70euro verkocht, was hem binnen paar dagen kwijt en dat met heel simpele advertentie op marktplaats zonder foto oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

niekvandermeer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Ik heb die van mij (Oled, kwam met alleen oplaadkabel) een paar weken geleden voor 70euro verkocht, was hem binnen paar dagen kwijt en dat met heel simpele advertentie op marktplaats zonder foto oid.
Yup heb die van mij ook voor dat bedrag ingeruild zelfs destijds. Wou graag een WiiU hebben. Wil alleen nu wel voor weinig een Vita erbij. PSTV ook nog aan gedacht maar weet niet welke van de 2 ik liever wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Touchdomex schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Yup heb die van mij ook voor dat bedrag ingeruild zelfs destijds. Wou graag een WiiU hebben. Wil alleen nu wel voor weinig een Vita erbij. PSTV ook nog aan gedacht maar weet niet welke van de 2 ik liever wil hebben.
Als je een laptop hebt zou ik geen PSTV halen. Remote Play komt met de volgende PS4 FW (3.50) ook naar Windows en OSX. Even je laptop aansluiten op je tv en je kan Remote Play op je TV gebruiken. De beta is nu twee weken ongeveer aan de gang, zal dus niet lang meer duren tot de final update komt!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
[...]

Mijn Slim opgehaald voor € 85,-. Inclusief dark souls soul sacrifice?, 8gb kaartje, tasje en twee goedkope plastic houders.
Ik ging bewust opzoek naar de Slim i.p.v. OLED vanwege het lichtere model, langere batterijduur en micro usb oplader.
Mizgala28 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Genoeg "niet blije Japanse" games op de Vita hoor ;)
Ik bedoelde blije en/of Japanse games ;). Het lijstje AAA games lijkt maar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Als je een laptop hebt zou ik geen PSTV halen. Remote Play komt met de volgende PS4 FW (3.50) ook naar Windows en OSX. Even je laptop aansluiten op je tv en je kan Remote Play op je TV gebruiken. De beta is nu twee weken ongeveer aan de gang, zal dus niet lang meer duren tot de final update komt!
Ik heb geen PS4 :+ Zou gaan om echt specifiek de PSP en de Vita games.
Kjid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Mijn Slim opgehaald voor € 85,-. Inclusief dark souls soul sacrifice?, 8gb kaartje, tasje en twee goedkope plastic houders.
Ik ging bewust opzoek naar de Slim i.p.v. OLED vanwege het lichtere model, langere batterijduur en micro usb oplader.
Ja zou zoiets willen maar dan voor net iets minder. Anders tegen de zomer weer kijken. Gelukkig heb ik wel al een geheugenkaartje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Kjid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:56:
[...]

[...]

Ik bedoelde blije en/of Japanse games ;). Het lijstje AAA games lijkt maar klein.
Eigenlijk vallen de AAA games in het algemeen op alle systemen tegen de laatste tijd, ik heb liever in het algemeen een goede game op de Vita dan een AAA die slecht is.

Zo heb ik genoeg (3)DS en Vita games waarvan misschien 3 totaal de stempel AAA hebben, en toch zijn dat allemaal goede en bekende games (aangezien bijvoorbeeld Mario, Pokémon of Minecraft geen AAA zijn)

Blind staren naar AAA is een fout die veel te veel mensen maar blijven doen, ik zou zeggen laat AAA stempel links en kijk naar de game in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Wel een beta waar nog geen remote play in zit, het zou kunnen dat die functie pas later uit komt dan de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Laatst online: 05-08 22:18
niekvandermeer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:11:
[...]

Wel een beta waar nog geen remote play in zit, het zou kunnen dat die functie pas later uit komt dan de firmware.
Nee. De beta heet inderdaad geen Remote Play nog, maar dit komt wel bij de final release. Remote Play wordt genoemd als een 'Key Feature' van firmware 3.50. Als het later uit zou komen, zouden ze het niet als key feature van 3.50 kunnen noemen ;) Ze zeggen dan ook: Regardless of whether you’re in the beta, we wanted to detail some of the key features we’re adding to PS4 in this update.

"Remote Play (PC/Mac) – We’re bringing PS4 Remote Play to Windows PC and Mac. This feature won’t be available to test in the beta, but you can look forward to it soon."

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 14-03-2016 16:35 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:09:
[...]

Eigenlijk vallen de AAA games in het algemeen op alle systemen tegen de laatste tijd, ik heb liever in het algemeen een goede game op de Vita dan een AAA die slecht is.

Zo heb ik genoeg (3)DS en Vita games waarvan misschien 3 totaal de stempel AAA hebben, en toch zijn dat allemaal goede en bekende games (aangezien bijvoorbeeld Mario, Pokémon of Minecraft geen AAA zijn)

Blind staren naar AAA is een fout die veel te veel mensen maar blijven doen, ik zou zeggen laat AAA stempel links en kijk naar de game in het algemeen.
Klopt eigenlijk wel. Desalniettemin is er genoeg te spelen met een AAA rating en wanneer je open staat voor indies.

Ik heb trouwens via Twitter nog gekeken of de ontwikkelaar van BigFest via die ingang te benaderen is, maar het account reageert niet op de commentaren. Ik ga hier wel achteraan, zodra ik de game opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Eindelijk na 3,5 maand mijn pre-order binnen (was op tijd dus) vervolg op Shinovi Versus uit de Senran Kagura serie.

Spel werkt goed op de Vita alleen ben ik iets minder blij dat de grapics verbeterd zijn, hierdoor draait de spel af en toe minder soepel, in de vorige zijn de grapics minder maar de performance veel beter.

(heeft mee te maken dat de vorige spel Vita exclusive was en deze als prioriteit de PS4 had, helaas komt het dan vaak voor dat de devlopers de Vita varianten van games dan performance wise in de steek laten)

Alsnog vermakelijk spel, is pas morgen uit in de EU dus lekker vroeg op tijd binnen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lnOIOOWCHwPGJUDz679w9SUZ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/RuNWDn63wcTD6uYyBMy4m6bQ/full.jpg

(zoals te zien, lekker overdreven spel helaas beoordelen de meeste mensen het vaak op de hoes en niet op de gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de hoes kijk krijgt het spel al een 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Ik zie tot mijn stomme verbazing dat Day of the Tentacle op de Vita beschikbaar is. Mijn vraag is of ik hiervoor een PS4 nodig heb en of ik een PSN account moeten hebben als het een downloadeble game betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Squ1zZy schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:02:
Ik zie tot mijn stomme verbazing dat Day of the Tentacle op de Vita beschikbaar is. Mijn vraag is of ik hiervoor een PS4 nodig heb en of ik een PSN account moeten hebben als het een downloadeble game betreft.
Waarvoor heb je in vredesnaam een PS4 voor nodig voor een Vita game?

De game is alleen digitaal dus PSN account is dan altijd een must, PS Plus echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

DotT is een cross buy. Toevallig vandaag een uur of 5 op de Vita zitten spelen. Heerlijke absurde humor. Topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Eindelijk binnen, ik wou perse de fysieke PAL variant aangezien deze moeilijker verkrijgbaar is (aangezien Ubisoft de fysieke versie in EU ruim 1 jaar later heel beperkt heeft uitgebracht, zo kreeg de VS de fysieke versie direct met de release van het spel vorig jaar).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gddKNSv3SdZ0B4mf955vrCRS/full.jpg

Grappig genoeg net als met alle Ubisoft Vita games zit hier wel een handleiding bij, helaas kun je niet online spelen aangezien er geen levende ziel te vinden is op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 10:52

Emiel1984

Made in NL

Mizgala28 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:36:
Eindelijk binnen, ik wou perse de fysieke PAL variant aangezien deze moeilijker verkrijgbaar is (aangezien Ubisoft de fysieke versie in EU ruim 1 jaar later heel beperkt heeft uitgebracht, zo kreeg de VS de fysieke versie direct met de release van het spel vorig jaar).

[afbeelding]

Grappig genoeg net als met alle Ubisoft Vita games zit hier wel een handleiding bij, helaas kun je niet online spelen aangezien er geen levende ziel te vinden is op de servers.
Dat zal vast te maken hebben met het aantal verkochte exemplaren..

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Emiel1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:30:
[...]

Dat zal vast te maken hebben met het aantal verkochte exemplaren..
Zou kunnen aangezien deze Tetris op de PS4 en PC veel last van lag had/heeft (hoe ze dat voor elkaar kregen...).

Op de 3DS en Vita draait het spel perfect, maar de 3DS versie heeft ook nog Download Play tot 10 spelers en daarnaast is die versie vele malen makkelijker te vinden in de winkels.

Het is wel leuk in je eentje, het is en blijft Tetris alleen is de kans dat je alle trophies haalt vrij klein, ze zijn moeilijk te krijgen en daarnaast zijn paar gebonden aan multiplayer.
Pagina: 1 ... 78 ... 82 Laatste