Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Thanks! Wordt toch nog even wachten..Jumpman schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Vorig jaar heb ik hem voor € 7,99 of € 8,99 in de PlayStation Store gekocht, ik heb me er op vakantie goed mee vermaakt. Hij is behoorlijk vaak in de sale.
https://store.playstation...tion&EMCID=GM300000_store
Is mij iets te duur. Anders haal ik hem wel fysiek op. Neemt toch weer 2,5 GB in beslag. Heb momenteel 4GB kaartje.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
En daarom kocht ik hem fysiek, veel goedkoper dan digitaalBaZnGaNL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:58:
[...]
Thanks! Wordt toch nog even wachten..
https://store.playstation...tion&EMCID=GM300000_store
Is mij iets te duur. Anders haal ik hem wel fysiek op. Neemt toch weer 2,5 GB in beslag. Heb momenteel 4GB kaartje.
https://m.bol.com/nl/p/ne...d%20most%20wanted/sf/true
€20 fysiek, en dan heb je ook geen ruimte probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 31-07-2015 11:41 ]
Vond hem ook erg leuk, maar game weinig op mobiel.
Misschien dat ik die ook wel haal voor vita als t weer goedkoop is (50 euro is wl erg overdreven haha)
Denk dat ik Gifa 15 ga halen, aangezien fifa 16 volgens mij niet op vira uitkomt en ik nog steeds gewoon Fifa Football (uit 2012 ofzo?) Speel
Gisteren bij Bart Smit viel me trouwens op dat ze daar een uitgebreide Vita-game-collectie hebben, meer dan 15 titels.
Ik vind eigenlijk het aanbod in alle winkels om te huilen. Fysiek is er bijna nooit echt wat (een handjevol Lego games) en zelfs online zijn er weinig aanbieders. Ik blijf het jammer vinden van zulke geweldige hardware.Bjorneby schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:03:
Bij de Intertoys gaan volgens mij de vita spellen uit het assortiment. Er ligt bijna niks meer en dat wat er nog ligt is allemaal afgeprijsd. Heb wel Uncharted bij een Intertoys nog opgepikt voor slechts 5,- euro.
Ja, ben 't met je eens. Op dit moment vermaak ik me wel even met Mousecraft moet ik zeggen: erg leuke puzzelgame voor tussendoor. Nu op level 55 van de 80. Wordt wel steeds pittiger.Cyleo schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Ik vind eigenlijk het aanbod in alle winkels om te huilen. Fysiek is er bijna nooit echt wat (een handjevol Lego games) en zelfs online zijn er weinig aanbieders. Ik blijf het jammer vinden van zulke geweldige hardware.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Klopt helemaal! 2 weken geleden was ik in Luik (Media Markt) & Aachen (Media Markt), hier is aanzienlijk veel meer keuze! Toch wel ongeveer 25 - 30 titels, alleen de meeste titels waren als nieuw prijzen € 40,00 of hoger zelfs! Heb daar alleen MotoGP 14 gekocht voor € 15,00 (Aachen)Cyleo schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Ik vind eigenlijk het aanbod in alle winkels om te huilen. Fysiek is er bijna nooit echt wat (een handjevol Lego games) en zelfs online zijn er weinig aanbieders. Ik blijf het jammer vinden van zulke geweldige hardware.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Die heb ik nog niet geprobeerd. Zag er idd wel leuk uit en puzzle games zijn erg relaxt op de Vita.spaceboy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:53:
[...]
Ja, ben 't met je eens. Op dit moment vermaak ik me wel even met Mousecraft moet ik zeggen: erg leuke puzzelgame voor tussendoor. Nu op level 55 van de 80. Wordt wel steeds pittiger.
Fysiek koop ik m'n games uit armoe maar op Amazon.de... Net nog Fifa Football besteld voor 8,50...BaZnGaNL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:03:
[...]
Klopt helemaal! 2 weken geleden was ik in Luik (Media Markt) & Aachen (Media Markt), hier is aanzienlijk veel meer keuze! Toch wel ongeveer 25 - 30 titels, alleen de meeste titels waren als nieuw prijzen € 40,00 of hoger zelfs! Heb daar alleen MotoGP 14 gekocht voor € 15,00 (Aachen)
Trouwens laatst Castlevania Draxula X (PSP) gekocht, maar wtf is dit voor een spel, man. Ik verwachte iets van Symphone of the Night, maar niet een soort pseude 3d castlevania gedoe waar je opnieuw mag beginnen als je dood bent.
800 Mb, dus er maar direct afgeknikkerd...!
En als jullie Zen pinball spelen, voeg me toe op PSN! ik kan wel wat tegenstand gebruiken. Nick is gelijk aan hier.
[ Voor 24% gewijzigd door SqueakyClean op 03-08-2015 15:14 ]
Zeker de moeite waard. Je moet echt ff goed zoeken, maar waar ik me ook op de Vita mee vermaakt heb:SqueakyClean schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Die heb ik nog niet geprobeerd. Zag er idd wel leuk uit en puzzle games zijn erg relaxt op de Vita.
- PixelJunk Monsters
- Shovel Knight
- Rogue Legacy
Omdat mijn primaire (en voorkeurs) console toch de PS4 is ben ik wel redelijk kritisch en die laatste 2 vind ik dan ook vooral goed omdat ze cross-save ondersteunen én zich goed lenen voor een klein scherm. Dat is ook de reden dat Zen Pinball voor mij een beetje afvalt: cross-save is niet aanwezig.
Als jullie nog échte tips hebben, altijd welkom. Ik game nooit langdurig op de Vita dus vooral de pick-up-and-play games hebben mijn aandacht.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Killzone (ps+ graties)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (15e)
Uncharted (6-7 euro)
Miami Hotline 1 (3 euro)
Geometry Wars 3 (ps+ graties)
Ik vind de eerste 3 wel echt volwaardige games die er ook prima uitzien (vooral Killzone!). Miami Hotline is wel grappig om af en toe even op te pakken. Toch ben ik echt nog op zoek naar een westerse turn based rpg. Verder ben ik aan het kijken of ik borderlands 2 op de kop kan tikken (wel al gespeeld op de pc). Maar dat is het dan wel een beetje volgens mij kwa aanbod voor mij op de vita.
Als ik bovenstaande games heb uitgespeeld gaat hij denk ik weer in de verkoop. Remote Play met de PS4 is het niet met mijn huidige games op de PS4, dus daar verwacht ik ook niet veel meer van icm de vita. Daar heb ik meer aan een Sony Z tablet met DS4 controller denk ik (wel duurder, maar wellicht 2de hands goed te doen over een tijdje).
Rogue Legacy trok me niet en ik hoop binnenkort op een Shovel Knight aanbieding...spaceboy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:38:
[...]
Zeker de moeite waard. Je moet echt ff goed zoeken, maar waar ik me ook op de Vita mee vermaakt heb:
- PixelJunk Monsters
- Shovel Knight
- Rogue Legacy
Omdat mijn primaire (en voorkeurs) console toch de PS4 is ben ik wel redelijk kritisch en die laatste 2 vind ik dan ook vooral goed omdat ze cross-save ondersteunen én zich goed lenen voor een klein scherm. Dat is ook de reden dat Zen Pinball voor mij een beetje afvalt: cross-save is niet aanwezig.
Als jullie nog échte tips hebben, altijd welkom. Ik game nooit langdurig op de Vita dus vooral de pick-up-and-play games hebben mijn aandacht.
Wat het perfecte spel is om "even" te doen is Lumines. Voor je t weet ben je een uurtje veder...
Ik heb het volgende op mn 16Gb:
- Geometry Wars 3 (PS+, gaaf)
- ZEN Pinball 2
- Child of Light (must play)
- Sine Mora (gaaf)
- Hotline Miami (must play)
- FEZ (must play)
- Lone Survivor (nog niet gespeeld)
- Olli Olli (geinig)
- Olli Olli 2 (beter)
- Velocity 2X (nog niet gespeeld, maar moet heel goed zijn)
- Aqua Kitty DX (geinig)
- Spelunky (nog niet gespeeld)
- Everbody's Golf (moet je liggen)
- Joe Danger (gaaf)
- Guacamelee (must)
- Limbo (must)
- Stealth Inc (gaaf, deel 2 deze maand in de Plus)
- Super Stardust Delta (must)
- Steamworld Dig (geinig)
- Final Fantasy VII (PSOne, must)
- GTA: Vice City Stories (PSP, must)
- Metal Gear Solid (PSOne, must)
- TACTICS OGRE Let US Cling Together (PSP, nog niet gespeeld)
2e 16Gb
- Metal Gear Solid (3,3Gb!) (must)
- Tearaway (must, nog niet gespeeld!

- The Walking Dead S2 (gaaf)
- Uncharted (3,4Gb!) (must)
- Locoroco 2 (PSP, gaaf)
- GTA: Liberty City Stories (PSP, must)
Op kaart:
- Persona 4 (must)
- Final Fantasy X (must)
- Lumines (must)
- Wipeout 2048 (gaaf)
- Rayman Origins (must)
- LBP (gaaf)
+ tig in de store
Wellicht staat er iets voor je tussen...
Zie mijn lijst hierboven. Er zijn zeker nog heel veel games die je kan spelen. Ook heel veel JRPGSs (P4G) en visual novels (Steins Gate, Danganronpa) zijner te krijgen.Xecuter NL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:34:
Ik heb op het moment de volgende digital games op mn vita:
Killzone (ps+ graties)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (15e)
Uncharted (6-7 euro)
Miami Hotline 1 (3 euro)
Geometry Wars 3 (ps+ graties)
Daarnaast heel veel PSP en PSOne games.
Er is iig heel wat meer dan 4 games...

[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 03-08-2015 20:20 ]
Heb je PS+? Er zijn zoveel vette Vita games langs gekomen sinds de introductie.spaceboy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:38:
[...]
Zeker de moeite waard. Je moet echt ff goed zoeken, maar waar ik me ook op de Vita mee vermaakt heb:
- PixelJunk Monsters
- Shovel Knight
- Rogue Legacy
https://store.playstation...00094_00-IRONCASTLEBUNDLE
Iemand die meer weet? Let even op dat je beide tafels pakt, dus voor PS3 en Vita. Die van de PS4 kost 15 Euro, maar misschien dat die gratis importeert als je het bij de PS4 importeert.
Edit: In de store kost hij dus 15 euro, maar als je op je PS4 "Import Tables" doet (vierkantje) kun je hem daar ook gratis krijgen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verstekbakker op 16-08-2015 01:13 ]

Fysiek (9 games):
- Senran Kagura Shinovi Versus (VS import Limited Edition) (zeer vermakelijk)
- J-Stars Victory VS+ (zeer vermakelijk)
- Minecraft (het is Minecraft, super vermakelijk
- NFS Most Wanted (zeer vermakelijk)
- Sly Cooper: Thieves in Time (vermakelijk)
- Wipeout 2048 (zeer vermakelijk)
- Rayman Legends (vermakelijk)
- Lego Harry Potter Jaren 5-7 (leuk)
- PS Vita Pets (was een koopje best leuk spel)
Digitaal (6 games):
- Monster Hunter Freedom Unite (zeer vermakelijk)
- Gran Turismo (leuk)
- Street Fighter Alpha Max 3 (leuke tijd verspiller)
- Jetpack Joyride Deluxe (leuke tijd verspiller)
- Disgaea 2: Dark Hero Days (zeer vermakelijk)
- Riviera The Promised Land (vermakelijk, maar vaag in het begin)
Genoeg spellen dus, ook zijn er nu leuke aanbiedingen in PSN store, echter ga ik geen Vita games kopen daar, ben te koppig en wil liever allen fysieke Vita games.
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 16-08-2015 22:09 ]
Begrijp ik wel, alleen mis je daardoor wel erg mooie aanbiedingen... En fysieke games zijn vaak prijzig vergeleken met PSN (aanbieding of niet). Zo wil ik Child of Light wel fysiek, maar je betaalt daar zo € 25 voor, terwijl deze regelmatig voor onder de 10 euro in de PS-store voorbij komt...Mizgala28 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:19:
[...]
Genoeg spellen dus, ook zijn er nu leuke aanbiedingen in PSN store, echter ga ik geen Vita games kopen daar, ben te koppig en wil liever allen fysieke Vita games.
En die Disgaea games lijken me ook wel wat, zijn ook redelijk populair, dus ik ben wel benieuwd. Maar waar moet je beginnen, hè...?
Trouwens in de aanbieding begonnen aan Pinball Arcade. nu seizoenen 1 & 2 in de aanbieding voor € 15 p.st. en daar krijg je 36 (echte) tafels voor terug! Wat wel wat naaiderig is is dat je ook de "core"-game moet aanschaffen à € 10, maar goed. Bevalt zelfs zo goed, dat ik direct seizoen 3 aangeschaft heb en ben nu de trotse bezitter van 50 tafels...!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nee, maar je kan wel eentje importeren die dat wel doet (momenteel alleen nog voor de Slim model, maar er komt ook 1 voor de oude variant).Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:03:
Vraagje, ik zie verschillende houders voor de vita op internet staan, maar zorgen die ook voor R2 en L2 knoppen?
Ik heb het spel borderlands 2 maar dat loopt geregeld vast..
M'n hele systeem freezed gewoon en ik moet een hard reset uitvoeren met het power knopje.
Wat kunnen de oplossingen hiervoor zijn?
Oplossing? Geen idee, maar het schijnt wel vaker voor te komen met dat spel, het lijkt alsof de betreffende studio de boel verkeerd heeft geport.headphoneguy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:19:
hallo mede vita eigenaren,
M'n hele systeem freezed gewoon en ik moet een hard reset uitvoeren met het power knopje.
Vooral framedrops komen vaak voor.
Dat is zo zonde..Mizgala28 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:44:
[...]
Oplossing? Geen idee, maar het schijnt wel vaker voor te komen met dat spel, het lijkt alsof de betreffende studio de boel verkeerd heeft geport.
Vooral framedrops komen vaak voor.
Verder zie ik een aantal opties in de "recovery" van de Vita. Wat doet rebuild database precies?
+1 Elke maand is het weer genieten met wat indie games. Top apparaat!Cyleo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
Heb je PS+? Er zijn zoveel vette Vita games langs gekomen sinds de introductie.
Heb je de laatste update voor het spel gedownload?headphoneguy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:19:
hallo mede vita eigenaren,
Er zitten niet zozeer nadelen aan het hebben van een US account, maar wel aan het hebben van twee accounts. Op de Vita moet je van memorycard wisselen en je apparaat naar factory settings restoren elke keer als je wil wisselen van account.Eduardboon schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:26:
Kijk uit naar Persona 4 dancing all night. Heb er zelfs een US account voor aangemaakt (40-45 is toch een betere prijs dan de 60-65 bij import shops). Hoop wel dat er geen nadelenkleven aan het hebben van games op een us account.
Genoeg nadelen om het niet te doen iig. Heb aan het begin met 2x 32GB gewerkt en dat was al freakin irritant. Elke keer was de volgorde/indeling van mijn games weer kwijt. Met 2 accounts moet je idd nog meer zooi overhoop gooien dus als je hem nog niet gekocht heb zou ik liever wat meer betalen dan de irritatie voor lief nemen. Als je denkt niets anders meer te spelen tussendoor dan is het natuurlijk wel een optie.Eduardboon schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:26:
Kijk uit naar Persona 4 dancing all night. Heb er zelfs een US account voor aangemaakt (40-45 is toch een betere prijs dan de 60-65 bij import shops). Hoop wel dat er geen nadelenkleven aan het hebben van games op een us account.
Ik heb dit ook gedaan. Kwam netjes binnen de gestelde tijd binnen.Dbm12 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:40:
Vandaag een 64GB kaartje bij Nippon besteld gezien ik toch wel erg veel PS+ spellen heb klaarstaan om te spelen, maar geen zin heb om de grote games (zoals Killzone) wil verwijderen, heb gekozen voor de Japanse Airmail optie (8-10 dagen). Ben benieuwd of dat daadwerkelijk binnen deze dagen ontvangen wordt.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Inclusief verzendkosten en betalen in EUR was ik nu 81 euro kwijt ervoor. Een 32GB kaartje bij Nedgames (zonder verzendkosten) is 79 Euro.... Het kan nog goedkoper bij nippon als je in Japanse Yen betaald of mindere verzendkosten, maar goed dan kan je 2 maanden wachten op je kaartjePsyonara schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:27:
hoeveel ben je kwijt voor een 64gb kaartje bij Nippon?
Vandaag wel een mooie deal te pakken, PS Vita (OLED) met 4gb + 16gb kaartje, + bon + hoesje en een waslijst games op een PSN account erbij voor 136 euro.
In totaal iets van 9 Vita games en 10 PS4 games voor die prijs, nou hebben wij nog geen PS4 maar mocht die in huis komen, hebben wij alvast 10 leuke games (vooral AAA games stonden in die lijst).
Overigens, voordat wij die deal wilden kopen gingen wij naar de Media Markt om een PS Vita te halen, die was 100 euro maar nadat wij bij de kassa wegliepen vertrouwde ik het niet, de doos was bol, ik deed de doos open en er lag een PS Vita ZONDER de achter touchpad (was gewoon helemaal weg) en zonder AC kabel... en allemaal erin gepropt in de doos, dus wij direct naar de klantenservice en hun zo van stom verbaasd kijken wat ze voor hun neus kregen... en blijkbaar had de Vita in de doos ook nog een ander serienummer dan diegene die op de doos stond.
Iemand zal dus daar flink op zijn of haar donder krijgen, ze hadden geen tweede dus kregen wij meteen geld terug.
Ik heb hier ook een 16GB kaartje, en het is af en toe wat managen, maar zolang je niet teveel games tegelijk wilt spelen is het prima te doen.Mizgala28 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:57:
Heb zelf wel genoeg aan mijn 16gb, vooral omdat ik alleen af en toe een PSP game koop, en alleen fysieke Vita games.
Vandaag wel een mooie deal te pakken, PS Vita (OLED) met 4gb + 16gb kaartje, + bon + hoesje en een waslijst games op een PSN account erbij voor 136 euro.
In totaal iets van 9 Vita games en 10 PS4 games voor die prijs, nou hebben wij nog geen PS4 maar mocht die in huis komen, hebben wij alvast 10 leuke games (vooral AAA games stonden in die lijst).
Overigens, voordat wij die deal wilden kopen gingen wij naar de Media Markt om een PS Vita te halen, die was 100 euro maar nadat wij bij de kassa wegliepen vertrouwde ik het niet, de doos was bol, ik deed de doos open en er lag een PS Vita ZONDER de achter touchpad (was gewoon helemaal weg) en zonder AC kabel... en allemaal erin gepropt in de doos, dus wij direct naar de klantenservice en hun zo van stom verbaasd kijken wat ze voor hun neus kregen... en blijkbaar had de Vita in de doos ook nog een ander serienummer dan diegene die op de doos stond.
Iemand zal dus daar flink op zijn of haar donder krijgen, ze hadden geen tweede dus kregen wij meteen geld terug.
Bizar verhaal bij de MM trouwens. Daarom houd ik ook echt niet van geopende verpakkingen.
Giateren lag er opeens een pakketje in de bus. Volgens track en trace was hij nog onderweg en niet eens in NL aangekomen. Dus in 5 werkdagen. Ben erg verrast over deze snelheid.Dbm12 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:40:
Vandaag een 64GB kaartje bij Nippon besteld gezien ik toch wel erg veel PS+ spellen heb klaarstaan om te spelen, maar geen zin heb om de grote games (zoals Killzone) wil verwijderen, heb gekozen voor de Japanse Airmail optie (8-10 dagen). Ben benieuwd of dat daadwerkelijk binnen deze dagen ontvangen wordt.
Nu alles ff downloaden. Denk dat ik uiteindelijk al 32 gb vol heb nu aan games. Erg blij mee!
Incl. login gegevens van het PSN account? Dat is wel een aparte deal...Mizgala28 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:41:
Vriendin heeft haar Vita van Marktplaats binnen vandaag, nette deal voor 130 euro met 4gb + 16gb geheugenkaart, hoesje en PSN account erbij met 10 Vita en 10 PS4 games (PS4 hebben wij nog niet, komt wel in huis op ten duur).
Incl dat ja, diegene had een PS4 en PS Vita, maar de PS4 was verkocht, de persoon verkocht dus de Vita en de PSN account aangezien diegene gewoon weer een game desktop heeft gekocht.niekvandermeer schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:07:
[...]
Incl. login gegevens van het PSN account? Dat is wel een aparte deal...
Alsnog een nette en goede deal moet ik zeggen, de games voor de Vita kosten al ruim de prijs die betaald was en daarbovenop nog de Vita en die PS4 games.
Inmiddels alle gegevens veranderd op geslacht na (vreemd genoeg kan dat niet...)
[ Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 03-10-2015 22:57 ]
Ik gebruik de PS4 als gameconsole, maar wil toch weer kijken naar een Vita. Wat zou jullie keuze zijn, de oude met OLED of de nieuwe? OLED lijkt me mooier...
Of komt er binnenkort een nieuwe handheld uit? Ben al een tijdje uit de markt, dus vandaar deze vragen.
Apple | Marantz | B&W
Denk dat er voorlopig geen nieuwe uitkomt als er al een nieuwe uitkomt vooral. Denk dat de Vita niet het succes is wat Sony in eerste instantie voor ogen had.Ron_Tweaker schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:03:
Ik heb toen met de release van de eerste PS Vita met OLED de handheld aangeschaft was er uiteindelijk niet heel lang blij mee, ik had er geen tijd voor en de games waren in die tijd nog vrij fors geprijsd en eveneens schaars qua aanbod.
Ik gebruik de PS4 als gameconsole, maar wil toch weer kijken naar een Vita. Wat zou jullie keuze zijn, de oude met OLED of de nieuwe? OLED lijkt me mooier...
Of komt er binnenkort een nieuwe handheld uit? Ben al een tijdje uit de markt, dus vandaar deze vragen.
Wat dat betreft doet de 3DS het beter vooral nu de hardware vernieuwd is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Apple | Marantz | B&W
Ik zal er niet op rekenen dat er binnenkort een opvolger komt voor de Vita.
Heb bij mijn Vita het idee dat de accu wat minder begint te worden. Is een keer goed in de gaten houden.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Grapje? De New 3DS XL ziet er niet uit als kinder speelgoed, ja de oorspronkelijke Vita heeft een mooi stoer en volwassenen uiterlijk, de Vita slim ziet er door de goedkope glossy plastic uit als een handheld van de zwarte markt...Ron_Tweaker schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:27:
Ja de 3DS XL is misschien wel beter, maar ik vind het meer een handheld voor kinderen. Het heeft niet echt een stoer uiterlijk, niet alle games spreken mij aan...
Dat de games je niet aanspreken is mogelijk, ben zelf ook vooral van de Vita, maar er zijn ook zat volwassene games voor de 3ds
Ik zou persoonlijk voor de nieuwe gaan, met als voornaamste reden dat die micro-usb aansluiting heeft en hem daarmee overal kan opladen. Volgens mij gaat hij ook een uurtje langer mee.Ron_Tweaker schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:03:
Ik heb toen met de release van de eerste PS Vita met OLED de handheld aangeschaft was er uiteindelijk niet heel lang blij mee, ik had er geen tijd voor en de games waren in die tijd nog vrij fors geprijsd en eveneens schaars qua aanbod.
Nieuwe heeft idd een micro-usb, daarnaast is de achterkant verbeterd (meer ruimte voor je handen zonder dat je achter touchpad aanraakt, zie onder) en omdat die een LCD heeft gaat de accu iets langer mee.Cyleo schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:04:
[...]
Ik zou persoonlijk voor de nieuwe gaan, met als voornaamste reden dat die micro-usb aansluiting heeft en hem daarmee overal kan opladen. Volgens mij gaat hij ook een uurtje langer mee.
Als OLED niet je voorkeur is zou ik voor de Slim gaan, ik zelf heb de Slim gezien en ik vind de LCD een lichte achteruitgang, echter voor overgrote deel vind ik de nieuwe behuizing cheap uitzien en aanvoelen waardoor ik voor de oude ging.
Voor de rest heeft Slim meer voordelen, kwestie van welke het meest opwegen in jouw ogen.

(boven de oude Vita, onder de nieuwe Slim)

(boven de oude Vita met OLED, onder de Slim met LCD)
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 04-10-2015 17:32 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Nope, vond de vorige matig.Rick-Jan schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:11:
Even een kickje, Morgen komt voor de Vita Sword Art Online Lost Song uit, nog meer mensen die deze preordered hebben?
Ik zet mijn geld op 2 andere games, Senran Kagura Estival Versus LE (heb de LE van Shinovi Versus ook al).
En Wacht ik af op de nieuwe Hatsune Miku die ergens eind 2016 hier uitkomt, ja heel erg lang wachten nog echter weet ik niet wat voor interessants nog onderweg is.
Respectfully, TTB.
Thanks voor de tip ook meteen aangeschaft! Op de ps4 Need for speed bijna weer helemaal uitgespeeld, dus op marktplaats NFS Most wanted voor de vita gescoord, ben benieuwd!ttb_82 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 06:53:
Er zijn nu best goede deals in de Playstation Store. Zojuist Unit 13 aangeschaft voor 3 Euro.
Is btw Assassins creed iets voor de Vita? Is nu maar 6 euro in de store..
NFS Most Wanted is super op de Vita, beste racer samen met Wipeout 2048.0xrubennft schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:47:
[...]
Thanks voor de tip ook meteen aangeschaft! Op de ps4 Need for speed bijna weer helemaal uitgespeeld, dus op marktplaats NFS Most wanted voor de vita gescoord, ben benieuwd!![]()
Is btw Assassins creed iets voor de Vita? Is nu maar 6 euro in de store..
Assassins Creed Liberation is wel leuk maar laggy, Ubisoft was bezig met de game voordat Vita uit was en dus hadden ze alleen de prototype die hoger geklockt was, achteraf moest Sony dat wijzigen vanwege accu en hitte problemen, de spel draait meestal dus rond 18 tot 26 en soms 30 fps max.
Je merkt niet altijd de lag, maar als wel dan is het irritant.
LEGO MarvelNiku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:00:
Staan er eigenlijk nog interessante releases op de rol het komende halfjaar?
World of Final Fantasy
http://www.iplaypsvita.com/upcoming-ps-vita-games-2016/
Nie veel
[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 29-11-2015 22:45 ]
De meeste games die uit gaan komen kun je op die website terug vinden.Niku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:00:
http://thevitalounge.net/
Vandaar m'n eerste vraag: komen de oude psp games ook nog in sales te staan op de ps store? Of zijn die redelijk prijsvast? Heb dat eigenlijk niet echt gevolgd de afgelopen jaren dus ik wil nu even bekijken wat de beste moment is om m'n verzameling uit te breiden. Staan zo te zien wel al wat leuke ps vita sales in
PSP spellen krijgen ook afentoe een prijsdaling tijdens een 'sale'. Zal zeker deze maand even afwachten en kijken of er nog een leuke actie komt.Powerblast schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:26:
Na lang twijfelen toch ook een vita aangeschaft. Het is de mega pack geworden met ps vita (pch-2016 model), tearaway, uncharted, littlebigplanet en when vikings attack geworden + 8gb kaartje geworden. Heb al een tijdje een 3ds xl maar dat ligt me eerlijk gezegd qua games toch niet zo moet ik zeggen. Het genre van games van de vita stond me uiteindelijk toch meer aan. Vooral ook de oude psp games brengen goeie herinneringen op naar m'n hogeschool tijd. Echt uren patapon en locoroco op de psp van een vriend gespeeld toen
. Die zullen dus snel aan m'n startende verzameling van games toegevoegd worden.
Vandaar m'n eerste vraag: komen de oude psp games ook nog in sales te staan op de ps store? Of zijn die redelijk prijsvast? Heb dat eigenlijk niet echt gevolgd de afgelopen jaren dus ik wil nu even bekijken wat de beste moment is om m'n verzameling uit te breiden. Staan zo te zien wel al wat leuke ps vita sales in.
Prachtig, maar is een PSP niet een betere optie? Goedkoop, beter?Powerblast schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:26:
Na lang twijfelen toch ook een vita aangeschaft. Het is de mega pack geworden met ps vita (pch-2016 model), tearaway, uncharted, littlebigplanet en when vikings attack geworden + 8gb kaartje geworden. Heb al een tijdje een 3ds xl maar dat ligt me eerlijk gezegd qua games toch niet zo moet ik zeggen. Het genre van games van de vita stond me uiteindelijk toch meer aan. Vooral ook de oude psp games brengen goeie herinneringen op naar m'n hogeschool tijd. Echt uren patapon en locoroco op de psp van een vriend gespeeld toen
. Die zullen dus snel aan m'n startende verzameling van games toegevoegd worden.
Vandaar m'n eerste vraag: komen de oude psp games ook nog in sales te staan op de ps store? Of zijn die redelijk prijsvast? Heb dat eigenlijk niet echt gevolgd de afgelopen jaren dus ik wil nu even bekijken wat de beste moment is om m'n verzameling uit te breiden. Staan zo te zien wel al wat leuke ps vita sales in.
Yup best wel vaak eigenlijk. Deze week https://store.playstation...UND2015%7Cplatform~psp%7CPowerblast schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:26:
Na lang twijfelen toch ook een vita aangeschaft. Het is de mega pack geworden met ps vita (pch-2016 model), tearaway, uncharted, littlebigplanet en when vikings attack geworden + 8gb kaartje geworden.
Heb zelf alle Patapons en beide Loco's een keer voor tussen de €2,50 en €3,50 per stuk uit een sale gehaald.
Elke dinsdag (soms woensdag) kan je de nieuwe sales vinden op http://blog.eu.playstatio...I2-1MDru8kCFSUewwod84YIqQ (als ze er zijn) en een hoop geklaag er onder
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 02-12-2015 00:43 ]
Ik heb een vita gehad. Maar de games en content dat ze aanbieden spraken me niet aan. Killzone en littlebigplanet waren echt leuk.Niku schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:51:
Twijfel ook nog steeds over de aanschaf van een Vita. Wellicht gaat het er ooit nog van komen, maar de games spreken me gewoon echt niet genoeg aan.
Omdat er 1 jaar lang geen nieuwe westerse games uit kwamen op de vita. Heb ik de handheld verkocht. Sony gaat ook geen games meer ontwikkelen voor de vita. Dus een nieuwe killzone zit er niet meer in.
Zelf heb ik nu een new nintendo 3ds gehaald. Nintendo games spreken mij meer aan om eventjes op de bank te spelen.
Heb zelfs een 2ds in huis die spot goedkoop is maar echt alles bied.
Vita is een geweldige apparaat. Snelheid. Scherm en een aantal leuke games.
Nadeel blijft te weinig content (persoonlijk) en dure sd kaartjes.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb ook een N3DSXL, maar die ligt ook al een maand stof te happen.
Is wel leuk en aardig om te kunnen afwisselen zo, ene keer Pokemon ander keer wat monsters afslachten
Eigenlijk wacht ik nog maar echt op 1 game voor de Vita, Rainbow Skies
Heb heel veel uren in de voorganger inzitten, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. En was nog eens goedkoop in de aanbieding in de Store destijds
[ Voor 28% gewijzigd door Musta op 02-12-2015 10:27 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Een vita leek me toch iets meer bieden. Alleen al omdat je ook vita games kan spelen. Ik vermoed dat ook de onderliggende hardware iets meer van deze tijd is dan de psp, niet?Exorcist schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:24:
[...]
Prachtig, maar is een PSP niet een betere optie? Goedkoop, beter?
Ik ga in ieder geval de komende maand de ps store in de gaten houden en de winkels aflopen op zoek naar koopjes
[ Voor 14% gewijzigd door Powerblast op 02-12-2015 20:21 ]
De Vita ligt swso lekkerder dan de PSP, voor mij dan. Het gare van de psp spellen is dat je merkt aan t grafische dat t psp spellen zijn, maar de fun is hetzelfdePowerblast schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:19:
[...]
Een vita leek me toch iets meer bieden. Alleen al omdat je ook vita games kan spelen. Ik vermoed dat ook de onderliggende hardware iets meer van deze tijd is dan de psp, niet?Het is nu niet dat het toestel enkel ga gebruiken om psp games te spelen. Ik bedoelde alleen maar dat die ook aangekocht zullen worden
.
Ik ga in ieder geval de komende maand de ps store in de gaten houden en de winkels aflopen op zoek naar koopjes(en die fantastisch dure memory cardjes spijtig genoeg
)
En als je t kan veroorloven, een 64 GB kaart halen van nippon yassan was t dacht ik, van watg ik me herinner was het daar het goedkoopst. Heb je genoeg ruimte voor al die aanbiedingen
https://www.nippon-yasan....ita-memory-card-64gb.html
btw in de winkel zal je niet echt Vita spellen tegenkomen denk ik, of voor de hoofdprijs meestal. Heb het ook een hele tijd in de gaten gehouden, mrr Vita spellen worden steeds minder
[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 02-12-2015 23:00 ]
Die gaat er nooit komen denk ik. Zou eind 2014 uitgebracht worden en het is nu bijna 2016Musta schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:21:
Ik heb toevallig mn vita vanochtend aan de lader gezet na een paar weken of eerder gezegd maanden stof te happen. Had weer eens zin in God of War toen ik mn spellen etc. ordende.
Heb ook een N3DSXL, maar die ligt ook al een maand stof te happen.
Is wel leuk en aardig om te kunnen afwisselen zo, ene keer Pokemon ander keer wat monsters afslachten
Eigenlijk wacht ik nog maar echt op 1 game voor de Vita, Rainbow Skies
Heb heel veel uren in de voorganger inzitten, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. En was nog eens goedkoop in de aanbieding in de Store destijds
Huh? Als je bedoelt dat Sony geen nieuwe games uitbracht dan heb je gelijk, maar aleen in het westen zijn er deze jaar minimaal 20 niet indie Vita games uit in het westen.Pykow schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:31:
Omdat er 1 jaar lang geen nieuwe westerse games uit kwamen op de vita. Heb ik de handheld verkocht. Sony gaat ook geen games meer ontwikkelen voor de vita. Dus een nieuwe killzone zit er niet meer in.
Mee eens, als ik op Nedgame kijk zie je zat Vita games, maar op Bol heb je vooral de bekendere titels die te veel kosten, Intertoys verkoopt niks meer, Media Markt heeft af en toe Minecraft of iets van de launch games, Bart Smit heeft meestal de launch games, lego games en Minecraft en op marktplaats verkopen 90% van de mensen de launch titels of lego games.Musta schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:51:
btw in de winkel zal je niet echt Vita spellen tegenkomen denk ik, of voor de hoofdprijs meestal. Heb het ook een hele tijd in de gaten gehouden, mrr Vita spellen worden steeds minder
In NL blijft voor mij alleen Nedgame over, tenzij ik een game wil die hier alleen digitaal verkrijgbaar is dan importeer ik wel, maar dan ben je ook 15 euro of meer kwijt aan verzendkosten (aangezien ik geen risico neem en tracked & signed bestel uit het buitenland).
Telleurstellend, maar zo is het nou eenmaal met de Vita gesteld.
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik las op verschillende fora's dat mensen achterkwamen dat de game uiteindelijk alleen voor de PS4 uit komt, en als je dan op de website zelf alleen de bevestiging van de maker leest voor een PS4 game, dan weet je gewoon dat het daar bij blijft.Pykow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:35:
Die gaat er nooit komen denk ik. Zou eind 2014 uitgebracht worden en het is nu bijna 2016
Zelf ga ik voorlopig geen Vita games kopen, ben momenteel te veel kwijt aan mijn nummer 1 op mijn "must have" lijst game, aangezien ik mij goed heb vermaakt met Senran Kagura Shinovi Versus, heb ik de nieuwe Senran Kagura Estival Versus besteld, net als de eerste ook als limited editie met artbook en soundtrack (soundtrack is nice, artbook zit goed in elkaar en heeft veel info over alle karakters uit de game, zie het meer als artbook/guide).

78 euro armer, maar wel de moeite waard omdat deze helaas alleen via de maker besteld kan worden, en als de game uit komt eind januari 2016, blijft de normale game alleen over.
Dit keer gelukkig wel een EU versie dus kan ik de DLC's ook kopen, de vorige is in EU alleen digitaal dus moest ik deze uit VS importeren..
Heel misschien dat ik Lego Batman 3 bij BS haal, hier is hij plots 10 euro.
Hierna denk ik pas nadat ik deze binnen heb ergens Dragon Ball Battle of Z ergens te scoren, fysiek bijna nergens te koop dus blijft 2de hands over, en ook dat is schaars en duur...
Noem is wat games die afgelopen jaar zijn uitgekomen die westerns zijn ?Mizgala28 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 03:32:
[...]
Huh? Als je bedoelt dat Sony geen nieuwe games uitbracht dan heb je gelijk, maar aleen in het westen zijn er deze jaar minimaal 20 niet indie Vita games uit in het westen.
[...]
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik las op verschillende fora's dat mensen achterkwamen dat de game uiteindelijk alleen voor de PS4 uit komt, en als je dan op de website zelf alleen de bevestiging van de maker leest voor een PS4 game, dan weet je gewoon dat het daar bij blijft.
|
Eerste pagina op nedgame toont al games die gewoon van de japanse markt komen:
http://www.nedgame.nl/ps-vita/games/*/*/*/*/nieuw-binnen/
Had dan gezegd "games gemaakt in het westen".Pykow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:12:
[...]
Noem is wat games die afgelopen jaar zijn uitgekomen die westerns zijn ?
Eerste pagina op nedgame toont al games die gewoon van de japanse markt komen:
http://www.nedgame.nl/ps-vita/games/*/*/*/*/nieuw-binnen/
Alhoewel ook dat is tricky, ik ken mensen die denken dat pokémon of street fighter westers zijn, nee ze komen uit Japan.
Als ik met mensen uit mijn kringen over games praat en zegt 1 van hun " westerse games" of "games voor westerse markt" bedoelen wij ook games die in het westen uit zijn, de boel opsplitsen in "uit welke land en/of regio" het komt slaat nergens op, dan krijg je verwarring (ander mooi voorbeeld, ik sprak mensen die denken dat een game als The Witcher uit Japan of VS komt, nee het komt uit Polen...)
To the point, ik ging vanuit dat je de westerse markt bedoelt, aangezien niemand ooit spreek van "games uit het westen of Europa".
Nou, een redelijk gevuld overzicht van (Westerse(?)) games die sinds september 2015 zijn uitgebracht voor de PS Vita. Dit is dus een periode van 3 maanden en slechts een selectie van de uitgebrachte games.Pykow schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:12:
[...]
Noem is wat games die afgelopen jaar zijn uitgekomen die westerns zijn ?
Goed, lijstje:Genoeg te vinden dus. In de mainstream Nederlandse shops is het aanbod mager (Bart Smit is een positieve uitzondering), maar dat betekent niet dat er niet genoeg wordt uitgebracht.
Ruby. Farm simulator. Solitair....ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:47:
[...]
Nou, een redelijk gevuld overzicht van (Westerse(?)) games die sinds september 2015 zijn uitgebracht voor de PS Vita. Dit is dus een periode van 3 maanden en slechts een selectie van de uitgebrachte games.
Goed, lijstje:Genoeg te vinden dus. In de mainstream Nederlandse shops is het aanbod mager (Bart Smit is een positieve uitzondering), maar dat betekent niet dat er niet genoeg wordt uitgebracht.
Misschien ben ik niet zo van dit soort spellen. Zijn meestal de goedkope steam games op de pc. Maar geen games die ik op een vita zou willen spelen.
Rainbow moon. Killzone. Littlebigplanet en all stars royal battle zijn voor mij top games van de vita.
Op de psp speelde ik voornamelijk fifa 07. Heerlijke game om even een potje te spelen.
Verwijderd
Nope, ik had wel gelijk interesse bij de aankondiging, maar de manier waar op deze release is gegaan geeft me twijfels of deze game het geld waard is. De release op de PS3/PS4 is ineens verdwenen en het zou een free to play game worden. Wat ik tot nu toe aan gameplay heb gezien op Youtube geeft mij aan dat het dat nog steeds uitstraalt met een simpelheid die mij niet bevalt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:00:
Iemand BigFest al gespeeld? Het lijkt me enerzijds wel leuk, maar anderzijds speel ik eigenlijk zelden sim games.
Check anders even de gameplay van BlueMaxima op YT.
Verwijderd
Bedankt voor de tip. Ik zal vanavond het filmpje op gaan zoeken. Dat de PS3 / PS4 release verdwenen is, was mij ook opgevallen. In de comments op het PS Blog onder de blogpost over deze game wordt het ook opgemerkt en er is inmiddels wel uitleg over gegeven. Wellicht kon dit uiteindelijk toch niet gerealiseerd worden binnen het beschikbare budget.Beakzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:28:
[...]
Nope, ik had wel gelijk interesse bij de aankondiging, maar de manier waar op deze release is gegaan geeft me twijfels of deze game het geld waard is. De release op de PS3/PS4 is ineens verdwenen en het zou een free to play game worden. Wat ik tot nu toe aan gameplay heb gezien op Youtube geeft mij aan dat het dat nog steeds uitstraalt met een simpelheid die mij niet bevalt.
Dat simpelheid valt mee, op de Vita een complexe simulator of manager uitbrengen is meer tricky dan op de PC.Beakzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:28:
[...]
Nope, ik had wel gelijk interesse bij de aankondiging, maar de manier waar op deze release is gegaan geeft me twijfels of deze game het geld waard is. De release op de PS3/PS4 is ineens verdwenen en het zou een free to play game worden. Wat ik tot nu toe aan gameplay heb gezien op Youtube geeft mij aan dat het dat nog steeds uitstraalt met een simpelheid die mij niet bevalt.
Van dat free to play had ik het ook al gelezen, het is beter zo aangezien je direct het volledige spel hebt voor het geld.
Wat valt er aan mee dan? Heb je het spel en heb je ergens het idee gehad dat je ergens echt over na moest denken om niet de verkeerde keuze te maken? Dat kan ik nergens in de gameplay beelden terug zien namelijk.Mizgala28 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:58:
[...]
Dat simpelheid valt mee, op de Vita een complexe simulator of manager uitbrengen is meer tricky dan op de PC.
Van dat free to play had ik het ook al gelezen, het is beter zo aangezien je direct het volledige spel hebt voor het geld.
Natuurlijk is het lastiger om op de Vita een simulator uit te brengen dan op de pc, maar dat maakt het nog niet goed. Misschien hadden ze dat dan niet moeten doen of meer in de stijl van Theme Hospital of Theme Park wat op de PS1 al redelijk goed werkte en genoeg variabelen bood.
En je hoeft mij niet te overtuigen dat een betaalde game beter is dan free to play aangezien ik freemium haat. Alleen als je op het laatst een spel omgooit naar een betaalde game dan kan het nog wel alle slechte eigenschappen van een freemium game hebben. Dat heeft niets met de betaalwijze van een game te maken maar met hoe het spel is opgebouwd.
Hier heb ik ook gebruik van gemaakt en gravity rush, tearaway en luminees gehaald.VoooDoo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:39:
Lang niet meer ingelogd geweest, maar speciaal mijn wachtwoord opgezocht om jullie te tippen. Bij Bart Smit zijn Vita games (althans in Almelo) in de aanbieding. 3 Vita games voor €20,-. Hier zitten o.a. Uncharted, Gravity Rush, Borderlands ook bij. Dus ook de "goede"titels voor de Vita. Op de webshop zijn de spellen in de aanbieding voor €12,99. Maar het aanbod is laag aan hoeveelheid games. Misschien dus de moeite waard voor mensen om toch even bij je plaatselijke Bart Smit langs te gaan.
En dat terwijl ik unit 13 net voor 3 euro uit de store gehaald heb en dangan ronpa 1&2, uncharted en killzone nog heb liggen... Benieuwd of ik overal nog aan toe kom😁
Nadenken, dat gevoel heb ik steeds minder bij dat soort type games, om even paar te noemen zoals The SIms 4 of Sim City (de meest recente) zijn tegenwoordig games waarbij ik niet meer nadenk en ja dat kan saai zijn, maar af en toe vind ik het leuk als ik een simpele game kan spelen, vooral op de Vita of 3DS.Beakzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:28:
[...]
Wat valt er aan mee dan? Heb je het spel en heb je ergens het idee gehad dat je ergens echt over na moest denken om niet de verkeerde keuze te maken? Dat kan ik nergens in de gameplay beelden terug zien namelijk.
Natuurlijk is het lastiger om op de Vita een simulator uit te brengen dan op de pc, maar dat maakt het nog niet goed. Misschien hadden ze dat dan niet moeten doen of meer in de stijl van Theme Hospital of Theme Park wat op de PS1 al redelijk goed werkte en genoeg variabelen bood.
Maar eerlijk waar, ja Big Fest is een simpele game maar daar is niks mis mee, voor af en toe is het een leuk spel maar als ik mezelf echt uren bezig wil houden, pak ik iets zoals RTC 2 of SimCity 4.
Betreffende Theme Hospital ben ik het mee eens.
Zeer goede tip, dank uVoooDoo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:39:
Lang niet meer ingelogd geweest, maar speciaal mijn wachtwoord opgezocht om jullie te tippen. Bij Bart Smit zijn Vita games (althans in Almelo) in de aanbieding. 3 Vita games voor €20,-. Hier zitten o.a. Uncharted, Gravity Rush, Borderlands ook bij. Dus ook de "goede"titels voor de Vita. Op de webshop zijn de spellen in de aanbieding voor €12,99. Maar het aanbod is laag aan hoeveelheid games. Misschien dus de moeite waard voor mensen om toch even bij je plaatselijke Bart Smit langs te gaan.
Ben vandaag bij de Bart Smit geweest hier, Minecraft gekocht (lees verder) Lego Batman 3 en All Stars Battle Royale gehaald.
Minecraft kocht ik puur om deze te verkopen (want ik heb deze al), aangezien bij de Vita game zit een PS3 code erbij, dus de Vita spel voor 10 euro verkocht en zo ook de code = 2 gratis Vita games achteraf

Verder hadden ze niks leuks, alle 3 games waren de laatste en deze Bart Smit wil een beetje af van de Vita games, dus lag er nog 1 Fifa Football, 1 Fifa 13, 18x Lego In de Ban van de Ring (LORT) en Gravity Rush.
Ik bof, die deal is net diefstal (lol) aangezien de games die ik nam normaal €18,99 + €20,99 + €22,99 zijn, super deal maar zonde dat er niet meer leukere games liggen op launch titels, lego games en Minecraft na.
(trouwens, alle Vita games zijn dus 12,99 per stuk of 20 euro voor 3, aangezien ik dus mijn 20 euro terug heb misschien kijken bij de andere 3 Bart Smit winkels hier, de performance van Borderlands 2 is op de Vita vrij slecht maar als ik die zou nemen met Uncharted en nog een andere games is het ineens minder erg)
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 05-12-2015 04:28 ]
Er lagen ook nog diverse Lego games, FIFA games (zowel Lego als FIFA in meerdere variaties) en een handvol andere titels, zoals Gravity Rush, Unit 13, Pets, Deviants, etc.
Verwijderd
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nog bedankt voor de tip! Heb 6 spellen kunnen scoren: borderlands, god of war, minecraft, sly trilogy, thieves in time en LBP. Minecraft nooit eerder gespeeld omdat het me nooit aantrok met al dat bouwen, maar proberen kan geen kwaad. Mooi moment nu ik net mn Vita weer erbij had gepakt om wat te spelenVoooDoo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:39:
Dat zijn ook goed wat toffe games die je daar hebt. Eens even zien of die actie hier nog loopt. Lees het nu pas.Musta schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:16:
[...]
Nog bedankt voor de tip! Heb 6 spellen kunnen scoren: borderlands, god of war, minecraft, sly trilogy, thieves in time en LBP. Minecraft nooit eerder gespeeld omdat het me nooit aantrok met al dat bouwen, maar proberen kan geen kwaad. Mooi moment nu ik net mn Vita weer erbij had gepakt om wat te spelen
waar is die aanbieding? Ik wil hem ookZitilites schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:30:
Is het eenvoudig om het geheugen uit te breiden? Ik heb nu een kaartje van 8gb die is bijna vol is en kwam een aanbieding tegen van een 32gb Kaartje voor 10 euro. Moet ik alles opnieuw installeren of kan dat in 1x incl save games.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waarrrr......?????Zitilites schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:30:
kwam een aanbieding tegen van een 32gb Kaartje voor 10 euro.
nothing stops this train
Maar iemand ervaring met het uitbreiden van het geheugen?
[ Voor 38% gewijzigd door Zitilites op 08-12-2015 12:54 ]
Je downloadt de Assitent Content Manager voor de PS VIta op je Windows of OSX PC, maakt een volledige back-up van je Vita met 8Gb kaartje erin, koppelt de Vita als deze klaar is los, zet hem uit, verwisselt de kaartjes voor 32GB en na aansluiten op je PC herstel je de back-up.Zitilites schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:09:
Was (ook) in de Bart Smit. Dit was de laatste...
Maar iemand ervaring met het uitbreiden van het geheugen?
(deed ik toen ik van 4GB naar 16GB overstapte)
Assassin’s Creed Chronicles Trilogy Pack:Niku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:00:
Assassin’s Creed Chronicles: China
Assassin’s Creed Chronicles: India
Assassin’s Creed Chronicles: Russia
http://www.vg247.com/2015...d-russia-pc-xbox-one-ps4/
Toen ik voor het eerst de video van Chronicles: China voor de PS4 zag vond ik het al vreemd dat het niet tegelijk werd aangekondigd voor de PS Vita
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 08-12-2015 20:51 ]
Hopelijk wordt t een goede port en fysiek!
Iemand al de China versie gespeeld?
[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 08-12-2015 20:54 ]
Geen lego game deze avond
Een game die neit werkt zonder met internet te verbinden?...Paulus07 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:05:
Zit je een keer in een hutje op de veluwe. Dus kan de vita weer van het stof ontdoen. Start je een game, cant connect to server -.- kan ik nog niet gamen![]()
Lego batman en fez willen niet starten zonder die error popup. Resogun al te veel op ps4 gespeeld dus geen zin in. Jammer dat journey niet voor de vita is. Toffe game en audio.niekvandermeer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:35:
[...]
Een game die neit werkt zonder met internet te verbinden?...
Werkt het ook niet als je wifi uitschakelt op de Vita? (Home knop even ingedrukt houden)Paulus07 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:46:
[...]
Lego batman en fez willen niet starten zonder die error popup. Resogun al te veel op ps4 gespeeld dus geen zin in. Jammer dat journey niet voor de vita is. Toffe game en audio.

Werkte helaas ook niet. Ook een herstarr bleef zelfde resultaat geven. Nu maar muziek aan en koptelefoon opIke. schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:57:
[...]
Werkt het ook niet als je wifi uitschakelt op de Vita? (Home knop even ingedrukt houden)

Hm. Geen system seller voor mij.Ike. schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:50:
[...]
Assassin’s Creed Chronicles Trilogy Pack:
Assassin’s Creed Chronicles: China
Assassin’s Creed Chronicles: India
Assassin’s Creed Chronicles: Russia
http://www.vg247.com/2015...d-russia-pc-xbox-one-ps4/
Toen ik voor het eerst de video van Chronicles: China voor de PS4 zag vond ik het al vreemd dat het niet tegelijk werd aangekondigd voor de PS Vita
Game wat voor mij wel een system seller had kunnen zijn, is New Little King's story, vond het origineel op de Wii echt geweldig. Las echter overal dat die game zo tegenviel, helaas.
Probeer je een game op te starten die je met PS Plus hebt gekregen?Paulus07 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:05:
Zit je een keer in een hutje op de veluwe. Dus kan de vita weer van het stof ontdoen. Start je een game, cant connect to server -.- kan ik nog niet gamen![]()
Die games hebben soms wel een internet connectie nodig om te verifiëren dat je nog een PS Plus sub hebt, om de paar dagen denk ik.