Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 13:40
Inmiddels heb ook ik eindelijk een vita besteld, die zal ergens in de komende dagen binnenkomen. Nu is mijn brandende vraag aan jullie : Welke games op de vita zijn volgens juliie onmisbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ik heb mijn Vita al een halfjaar niet meer aangehad.
Ik had er meer van verwacht, maar er komt zelde iets uit wat leuk is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Jaarsma schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:32:
Inmiddels heb ook ik eindelijk een vita besteld, die zal ergens in de komende dagen binnenkomen. Nu is mijn brandende vraag aan jullie : Welke games op de vita zijn volgens juliie onmisbaar?
LittleBigPlanet PS Vita
Tearaway
Final Fantasy X / X-2 HD Remaster
Child of Light
Uncharted: Golden Abyss
Assassin's Creed III: Liberation
Rayman Legends
Guacamelee!
Lumines: Electronic Symphony
Gravity Rush

http://www.metacritic.com...all/vita?sort=desc&page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:25

Phntm

Tlingelingeling

Ike. schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:25:
[...]

LittleBigPlanet PS Vita
Tearaway
Final Fantasy X / X-2 HD Remaster
Child of Light
Uncharted: Golden Abyss
Assassin's Creed III: Liberation
Rayman Legends
Guacamelee!
Lumines: Electronic Symphony
Gravity Rush

http://www.metacritic.com...all/vita?sort=desc&page=0
En Persona 4: Golden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Minecraft
Need for Speed: Most Wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Killzone Mercenary is ook een topper.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
Grim fandango in de aanbieding.. Kopen of niet? Ik twijfel wat omdat ik al niet zoveel game en dan vooral rpg's speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las elders de Jak & Daxter trilogy op de PSVita erbarmelijk moet zijn. Zijn er meer mensen die deze ervaring delen? Hoe zit dat met de Ratchet & Clank + Sly trilogy games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:48:
Ik las elders de Jak & Daxter trilogy op de PSVita erbarmelijk moet zijn. Zijn er meer mensen die deze ervaring delen? Hoe zit dat met de Ratchet & Clank + Sly trilogy games?
De Jak & Daxter-games zijn op zich dikke aanraders, maar de ports naar de Vita zijn verre van optimaal. De framerate is veel te laag voor dit soort spellen, waar je toch vaak snel en precies moet kunnen reageren. In dat geval ben je veel beter af met Ratchet & Clank of de Sly Trilogy, met name die laatste komt heel goed tot zijn recht op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jaarsma schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:32:
Ik vermaak me kostelijk met Kick&Fennick op de Vita. Was een Plus-game in december of januari, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:48:
De Jak & Daxter triology zou ik niet aan beginnen, ik stoorde me ontzettend aan de lage framerate vooral bij deeltje 1. Ratchet & Clank en Sly zijn een stuk beter!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggman schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:30:
[...]

De Jak & Daxter-games zijn op zich dikke aanraders, maar de ports naar de Vita zijn verre van optimaal. De framerate is veel te laag voor dit soort spellen, waar je toch vaak snel en precies moet kunnen reageren. In dat geval ben je veel beter af met Ratchet & Clank of de Sly Trilogy, met name die laatste komt heel goed tot zijn recht op de Vita.
Tiwazz schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:06:
[...]

De Jak & Daxter triology zou ik niet aan beginnen, ik stoorde me ontzettend aan de lage framerate vooral bij deeltje 1. Ratchet & Clank en Sly zijn een stuk beter!
Bedankt beiden voor het commentaar. Ik ga dan z.s.m. een andere game installeren op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Ik heb de mogelijkheid om een Vita over te nemen voor 90 euro. Heb eerder een Vita gehad en verkocht. Ben nu toch aan het twijfelen om hem wel of niet over te nemen. Ik zit met de volgende dingen:
Werkt dat remote play goed? Dit zou nog wel eens de rede kunnen zijn om hem te halen?
Welke games spelen jullie/komen er komende tijd uit? (Speel geen JRPG)

Heb inmiddels een flinke Plus catalogus en Remote Play trekt me enorm aan, maar wat trekt jullie om toch steeds de Vita uit de kast te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

matthijsg schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:40:
Ik heb de mogelijkheid om een Vita over te nemen voor 90 euro. Heb eerder een Vita gehad en verkocht. Ben nu toch aan het twijfelen om hem wel of niet over te nemen. Ik zit met de volgende dingen:
Werkt dat remote play goed? Dit zou nog wel eens de rede kunnen zijn om hem te halen?
Welke games spelen jullie/komen er komende tijd uit? (Speel geen JRPG)

Heb inmiddels een flinke Plus catalogus en Remote Play trekt me enorm aan, maar wat trekt jullie om toch steeds de Vita uit de kast te halen?
Ik gebruik hem niet voor remote play. Wel voor van die crossplatform games zoals Bastion, Shovel Knight en dat soort dingen. Remote play vind ik vaak toch te duidelijk dat het spel is ontworpen voor groot scherm plus grote controller.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Aha oke. Maar werkt het technisch wel. Qua delay enzo?
Maar wat zijn nou de echte games die je graag op een Vita speelt? Persoonlijk speel ik 'blockbuster' games liever op PS4 (denk aan Killzone mercenaries, Uncharted). OM een vergelijking te geven: De Pokemon franchise op de Nintendo platformen waren echt een verslaving voor mij. Zo iets, zo verslavend/leuk/ervaring zoek ik ook op een Vita. Was zijn nou echt de 'killer' games (zonder dat het aanvoelt als veredelde mobile games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik gebruik 'm juist voor al die playstation plus games! Elke maand alles proberen en heb toch al aardig wat uurtjes erin gestoken. En Telltale games spelen ook heerlijk op de vita. En Killzone van vorige maand was echt super tof op de vita ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vraagje over Minecraft icm cross-play op Vita en PS4 zonder PS+ (nou, halve PS+).

Het zit zo, mijn zoon speelt Minecraft op de PS4 op zijn eigen account. Aangezien ik PS+ heb kan hij op de PS4 alles online spelen. Dat doet hij niet met Minecraft, maar wel met andere games.

Nu wil hij ook Minecraft kopen voor op de Vita. Hij heeft geen behoefte aan online (dat kan ook niet, want op de Vita werkt een constructie zoals op de PS4 niet).

Hij wil wel zijn wereld heen en weer kunnen gebruiken tussen de PS4 en de Vita. Kan dit zonder dat hij PS+ heeft op de Vita.

In theorie zou het kunnen, want bij Driveclub (dat is dan wel op de PS4) kan je wel netwerkfunctionaliteit gebruiken (bv. voor challenges) zonder PS+. Je kan dan echter geen gebruik maken van online events of races.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
Volgens mij moet je voor crossplay ps plus hebben.
Dit omdat je gebruik maakt van de cloud save. Maar of dit bij Minecraft ook zo is weet ik niet. Op de pc is het lokaal namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
ralph075 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:53:
Vraagje over Minecraft icm cross-play op Vita en PS4 zonder PS+ (nou, halve PS+).

Het zit zo, mijn zoon speelt Minecraft op de PS4 op zijn eigen account. Aangezien ik PS+ heb kan hij op de PS4 alles online spelen. Dat doet hij niet met Minecraft, maar wel met andere games.

Nu wil hij ook Minecraft kopen voor op de Vita. Hij heeft geen behoefte aan online (dat kan ook niet, want op de Vita werkt een constructie zoals op de PS4 niet).

Hij wil wel zijn wereld heen en weer kunnen gebruiken tussen de PS4 en de Vita. Kan dit zonder dat hij PS+ heeft op de Vita.

In theorie zou het kunnen, want bij Driveclub (dat is dan wel op de PS4) kan je wel netwerkfunctionaliteit gebruiken (bv. voor challenges) zonder PS+. Je kan dan echter geen gebruik maken van online events of races.

Wie weet raad?
Je kan geen Minecraft werelden uitwisselen tussen PS4 en Vita. Je kan ze wel eenmalig van de Vita (of PS3) overzetten naar de PS4, maar niet weer terug. Dit is een technische beperking want de PS4 ondersteunt veel grotere werelden in Minecraft.

En zover ik weet heb je hier wel PS+ voor nodig ivm de cloud opslag die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

matthijsg schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:53:
Aha oke. Maar werkt het technisch wel. Qua delay enzo?
Maar wat zijn nou de echte games die je graag op een Vita speelt? Persoonlijk speel ik 'blockbuster' games liever op PS4 (denk aan Killzone mercenaries, Uncharted). OM een vergelijking te geven: De Pokemon franchise op de Nintendo platformen waren echt een verslaving voor mij. Zo iets, zo verslavend/leuk/ervaring zoek ik ook op een Vita. Was zijn nou echt de 'killer' games (zonder dat het aanvoelt als veredelde mobile games)
Ik speel vaak Last of Us via remoteplay op mijn Vita.
Ik vind het goed werken binnen mijn eigen network.
Ik merk niet echt veel delay.
Zo niet merkbaar dat ik met veel plezier game en er helemaal in zit.
Enige waar ik aan herken dat ik remote game is omdat de knoppen op het touch deel zitten bij de vita.

De Vita is wat de PSP had moeten zijn.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Je kan geen Minecraft werelden uitwisselen tussen PS4 en Vita. Je kan ze wel eenmalig van de Vita (of PS3) overzetten naar de PS4, maar niet weer terug. Dit is een technische beperking want de PS4 ondersteunt veel grotere werelden in Minecraft.

En zover ik weet heb je hier wel PS+ voor nodig ivm de cloud opslag die je nodig hebt.
Dank, helder antwoord. Klinkt duidelijk en is ook goed uit te leggen, kan hij nog heroverwegen of hij het sowieso nog wil.

@Arunia: Jij ook natuurlijk. Je bevestigde mijn eigen gedachtengang, resulterend in dezelfde vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik zat dus laatst in de trein spelend op mijn Vita (Minecraft) , ging er tegenover mij iemand ook zitten met een Vita (meteen voor het eerst in het wild gezien sinds meer dan 3 jaar).

Blijkt diegene gewoon Killzone te spelen op een limited edition Hatsune Miku PS Vita _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://wanabrar.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/Hatsune-Miku-Vita.jpg

Nou ben ik verzot op die variant maar zelfs met 950 dollar op zak zou ik geen nieuwe halen, wat een bofkont of gewoon iemand die veel geld heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dat is wel extreem uitzonderlijk inderdaad. Een Vita-speler in het wild is al zeldzaam, en dan zo'n exclusieve treffen...

Weet niet wat statistisch de kans is, maar misschien moet je overwegen een lot te kopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ralph075 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Dat is wel extreem uitzonderlijk inderdaad. Een Vita-speler in het wild is al zeldzaam, en dan zo'n exclusieve treffen...

Weet niet wat statistisch de kans is, maar misschien moet je overwegen een lot te kopen... ;)
Doe ik toch al ieder maand :P

Dat terzijde, vandaag Sly Cooper Thieves in Time gescoord voor €9.99 bij Bart Smit, was de laatste met die prijs, de vers gevulde voorraad was alweer €20.99, apart maar toch kreeg ik hem gewoon voor €9.99 mee na kleine correctie, kwam dus een aardige medewerker tegen blijkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:31

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

stoppen met die loten komen, je hebt de dag van je leven al gehad!! ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyouri
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-08 11:34
Ik heb nu een Vita sinds 27 mei en heb uncharted al uitgespeeld. Ik heb nu nog 4 spellen over (heb adventure mega pack). Maar mijn geheugen zit nu al weer vol. Kun je ook een (Japanse) 64 GB kaart kopen via een Nederlandse webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
xyouri schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:50:
Ik heb nu een Vita sinds 27 mei en heb uncharted al uitgespeeld. Ik heb nu nog 4 spellen over (heb adventure mega pack). Maar mijn geheugen zit nu al weer vol. Kun je ook een (Japanse) 64 GB kaart kopen via een Nederlandse webwinkel?
Is al 3000 keer voorbij gekomen. Menig persoon heeft 64gb rond de 70-80 euro weg bij nippon. En zover ik weet bij iedereen hebben ze op verpakking gezet: "memory card: waarde 20 euro".
Dus geen douane. Je kan hem nergens goedkoper krijgen in EU, als ie al te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyouri
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-08 11:34
Kloppen de levertijden? Volgens de website duurt het 2 tot 3 dagen. En is de website wel betrouwbaar? Ik heb nog nooit iets besteld uit Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
xyouri schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:16:
Kloppen de levertijden? Volgens de website duurt het 2 tot 3 dagen. En is de website wel betrouwbaar? Ik heb nog nooit iets besteld uit Japan.
Dat wordt al tegen je gezegd.
De website is betrouwbaar en 2-3 dagen zal dan wel niet vanuit japan, maar als je geen haast hebt is het iig een goede en goedkope optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 13:40
Wil je meer zekerheid? betaal met CC.
Amazon,de heeft ze ook voor een scherpe prijs. Ik had de mijne binnen een week binnen. - Enveloppe komt uit Japan. dat dan weer wel.

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hij is vandaag binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0LY2lZetoF5hhbKoMmTHXFIs/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/POjdpZ5jpWpwIBpMk7VEPCM1/full.jpg

Ik had al een oogje op deze spel, helaas komt er geen fysieke variant naar EU, dus dan maar fysiek en ook nog limited edition uit VS importeren.

VS heeft fysieke en fysieke limited edition (deze dus) en Japan heeft dat ook, echter is de limited edition daar uitgebreider (pic).

Europa daartegen krijgt geen van beiden, Marvelous heeft besloten dat de markt hier te klein voor is en zelfs na enorm veel geklaag en gesmeek op hun website om fysieke variant in EU, gaat dat absoluut niet gebeuren en is er uitsluitend de digitale variant voor EU beschikbaar.

Wat overigens raar is, aangezien Burst variant voor de 3ds die eerder uitkwam WEL fysiek beschikbaar is in EU en wereldwijd.

Dat terzijde, ben er blij mee dat ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik denk ook dat dat komt omdat het nogal een niche markt is hier.

De beschikbaarheid van Vita titels is sowieso slecht. Sommige games zijn nu al praktisch nergens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Cyleo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:33:
Ik denk ook dat dat komt omdat het nogal een niche markt is hier.

De beschikbaarheid van Vita titels is sowieso slecht. Sommige games zijn nu al praktisch nergens meer te krijgen.
Eens, als ik een Media Markt of Intertoys binnen loop valt het vies tegen, ook op Marktplaats kom je vaker de typische EU games zoals Minecraft, Killzone enz, geen typische Japanse titels en als wel dan is dat vrij kleine keuze in mijn ogen.

Zelfs bij Gamemania valt het tegen in de winkel, de grotere hebben meer keuze maar de kleinere spelen vooral op de bekende titels qua verkoop.

Dan hebben wij Nedgame, daar heb ik deze import vandaan en daar valt het eigenzins mee, de keuze is er mitst je ervoor wilt betalen.

Ben zelf van plan om meer op Play Asia te kopen, vooral wat VS titels betreft aangezien VS überhaupt Limited Editions heeft van games en goedkoper dan bij Nedgame (aangezien ik geen Japans kan en EU titels daar zijn hetzelfde als hier).

Maar dat terzijde, deze game komt uit VS en achteraf gezien de betere keuze, het is Limited, het is fysiek en ook nog achteraf blijkt dat de digital only variant voor EU censuur bevat, nou boeit dat mij deels niet echter vaak genoeg blijkt censuur niet ten goede van gameplay te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Helaas weer weinig nieuwe games voor de PS Vita gezien tijdens de E3 show van Sony :(

Alleen World of Final Fantasy en een paar indies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De Vita is al doodverklaard voordat het zijn beste tijd gehad heeft.

Probeer nog wat games voor de vakantie te regelen welke ik nog niet heb en me aanspreken, maar ik kom niet ver. Assasins Creed opgepikt, verder heb ik t bekende spul al en spreken de Japanse spellen me nauwelijks aan. Grim Fandango moet ik nog uitspelen dus dat komt er dan nog bij, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
Exorcist schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:48:
De Vita is al doodverklaard voordat het zijn beste tijd gehad heeft.

Probeer nog wat games voor de vakantie te regelen welke ik nog niet heb en me aanspreken, maar ik kom niet ver. Assasins Creed opgepikt, verder heb ik t bekende spul al en spreken de Japanse spellen me nauwelijks aan. Grim Fandango moet ik nog uitspelen dus dat komt er dan nog bij, maar verder...
Persona 4 Golden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ike. schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:29:
Helaas weer weinig nieuwe games voor de PS Vita gezien tijdens de E3 show van Sony :(

Alleen World of Final Fantasy en een paar indies
World of Final Fantasy op de Vita vond ik ook wel een verrassing.
Maar al is het al een tijd duidelijk dat de Vita vrijwel geen support krijgt, is het toch altijd jammer als het nog even wordt onderstreept. Ik heb alleen Final Fantasy gezien en verder helemaal noppes...!
Zelfs de FIFA 16 Legacy Edition nog niet gezien...

Triest! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heb ik :) , leuk spel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Voordeel is wel dat er een grote bibliotheek aan PSX en PSP games op werken.
Alle oude Final Fantasies als dat je ding is, zijn aanraders ;)

Persona 3 Portable als je deel 4 vet vond, is een aanrader.

Gravity Rush vond ik persoonlijk erg leuk. Tearaway, uncharted en mortal kombat vond ik ook zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Kashika schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Voordeel is wel dat er een grote bibliotheek aan PSX en PSP games op werken.
Alle oude Final Fantasies als dat je ding is, zijn aanraders ;)

Persona 3 Portable als je deel 4 vet vond, is een aanrader.

Gravity Rush vond ik persoonlijk erg leuk. Tearaway, uncharted en mortal kombat vond ik ook zeker niet verkeerd.
PSX/PSP spellen speel ik op de PS1 en res. PSP, neem meestal ook een PSP mee voor wat retro. Final Fantasy ligt me niet echt, Persona is al randje :+

Gravity Rush heb ik, vond ik een goed spel; idem voor Uncharted. Ik heb denk ik de meest bekende spellen wel in huis, en als ik ze niet heb is het mijn ding niet. Had wel gehoopt dat de Vita een goed Point and Click platform zou worden, maar verder dan Broken Sword en Grim Fandango kom ik niet helaas.

Misschien Little Big Planet nog, maar dat vind ik net iets te saai in m'n eentje..zelfs met z'n 2-en eigenlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Exorcist schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:34:
[...]

PSX/PSP spellen speel ik op de PS1 en res. PSP, neem meestal ook een PSP mee voor wat retro. Final Fantasy ligt me niet echt, Persona is al randje :+

Gravity Rush heb ik, vond ik een goed spel; idem voor Uncharted. Ik heb denk ik de meest bekende spellen wel in huis, en als ik ze niet heb is het mijn ding niet. Had wel gehoopt dat de Vita een goed Point and Click platform zou worden, maar verder dan Broken Sword en Grim Fandango kom ik niet helaas.

Misschien Little Big Planet nog, maar dat vind ik net iets te saai in m'n eentje..zelfs met z'n 2-en eigenlijk al.
Dan wellicht interessant om wat Telltale games te proberen.

Zelf heb ik The Wolf Among us gespeeld en The Walking Dead.
kan beiden aanraden. De eerste episode is vaak gratis speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Kashika schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Dan wellicht interessant om wat Telltale games te proberen.

Zelf heb ik The Wolf Among us gespeeld en The Walking Dead.
kan beiden aanraden. De eerste episode is vaak gratis speelbaar!
Ah ja, vergeten ;). Wolf Among Us en The Walking Dead 1/2 reeds uitgespeeld op PS3/PS4 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:58:
[...]

Zelfs de FIFA 16 Legacy Edition nog niet gezien...

Triest! ;(
EA heeft al bevestigd dat FIFA 16 (Legacy Edition) niet uitkomt voor de PS Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Exorcist schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Ah ja, vergeten ;). Wolf Among Us en The Walking Dead 1/2 reeds uitgespeeld op PS3/PS4 O-)
Muramasa Rebirth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Niet mijn ding, te veel platform. But thanks.
Denk dat ik 't gewoon hou bij Ass. Creed, Virtue's Last Reward heb ik volgens mij ook pas op een procent of 14% dus pak die ook mee. En voor de rest vermaak ik me wel met andere zaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Exorcist schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:28:
[...]

Niet mijn ding, te veel platform. But thanks.
Denk dat ik 't gewoon hou bij Ass. Creed, Virtue's Last Reward heb ik volgens mij ook pas op een procent of 14% dus pak die ook mee. En voor de rest vermaak ik me wel met andere zaken :+
Heeft nauwelijks platform? Min of meer naar nieuwe area's toe rennen en in combat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

https://store.playstation...3SALEG%7Cplatform~vita%7C

E3 games sale voor de PSvita.
Niet bijsterend veel, maar wel Lego Marvel super heroes voor $12.
Toch leuk voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
mijn vita staat nog steeds vol met de PS+ games die ze weggeven :P en een laag stof erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 19:18
Ike. schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:31:
[...]

EA heeft al bevestigd dat FIFA 16 (Legacy Edition) niet uitkomt voor de PS Vita
Wow dat is toch wel behoorlijk extreem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mijn playstation vita staat in de verkoop met 5 games en accessoires.

Ik was al van plan om hem te verkopen omdat ik er echt totaal niks meer mee doe.

Hoe zit het trouwens met ps plus games ? blijven die erop staan ? ook al verwijder je account ?
want dan heb ik nog 5 games als het niet meer is.

[ Voor 62% gewijzigd door Pykow op 17-06-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:32:
Mijn playstation vita staat in de verkoop met 5 games en accessoires.

Ik was al van plan om hem te verkopen omdat ik er echt totaal niks meer mee doe.

Hoe zit het trouwens met ps plus games ? blijven die erop staan ? ook al verwijder je account ?
want dan heb ik nog 5 games als het niet meer is.
PS Vita (geheugenkaart) formatteren en je PSN account deactiveren op je PS Vita.

http://manuals.playstatio...ita/basic/relinquish.html

PS plus games zijn niet meer speelbaar als je je account hebt verwijderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 17-06-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nou nou, niet alles wordt op de E3 aangekondigd, ik verwacht meer op de Gamescon.

Qua nieuwe games komt er zat dit jaar, sowieso nog 5 games voor EU.

Maar dat terzijde, maandag een 16gb kaartje gekocht was even bij Gamemania langs dus ik dacht, even goedkoper (dan Nedgame of Bol) kopen.

edit:

Op de E3 maar buiten de camera's heeft Capcom het wel bevestigd dat Resident Evil Revelations 2 wel voor de PS Vita zal verschijnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mizgala28 op 18-06-2015 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Is er nog iemand die J-stasr Victory VS+ heeft gehaald of van plan is te gaan halen?
Het lijkt me een topgame, vooral voor op de Vita, maar ik weet niet of het wel echt die prijs waard is (39,99 bij GamemMania).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Spellen die je een tijd niet gespeeld hebt (PS Plus) moet je wel even "activeren" voordat je bijv. op vakantie gaat - ik had verleden jaar een aantal spellen die ik niet (meer) kon spelen omdat ik geen Internetverbinding had daar en de spellen een check wilden doen.

Klein advies zo in de (naderende) vakantieperiode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Vandaag J-stars Victory VS+ gehaald, echt een tospel en een must-have voor elke anime fan. Na een uurtje te hebben gespeeld, had ik alle controlls en dergelijke wel door, en het spel speelt super heerlijk. Even nog mijn skills omhoog halen, en dan ga ik online proberen te spelen, voeg me toe als je mee wilt spelen trouwens: DutchLorenzoSmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ike. schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:55:
[...]

PS Vita (geheugenkaart) formatteren en je PSN account deactiveren op je PS Vita.

http://manuals.playstatio...ita/basic/relinquish.html

PS plus games zijn niet meer speelbaar als je je account hebt verwijderd.
Allemaal gelukt. Nu nog mn vita verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe gaaf is Persona 4? 20 euro gaaf?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
spaceboy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:50:
Hoe gaaf is Persona 4? 20 euro gaaf?
Als je van Anime en RPG's houdt, is ie 50 euro gaaf.

Als je een van beide niet leuk vind dan ga je het geen leuk spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Persona 4 golden was voor mij een tegenvaller.

Eerste 3 uur is het alleen maar anime en geen gameplay en daarna wordt het niet beter. Een game moet me gelijk pakken.

Heb mijn vita verkocht en heb een 2ds gehaald. Ik miste toch een pokemon achtige game of een goede platformer.

Heb genoten van rayman origins en little big planet. Maar was er klaar mee.

Ook raimbow skies kwam maar niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Persona 4 scoort super op de Vita, echter je moet er maar net van houden, ik heb hem niet op de Vita, wel de oudere op PS2.

En qua games, genoeg keuze voor de Vita als je online op Play Asia, Nedgame of Gamemania kijkt, bij een lokale Bart Smit of Media Markt vind je meestal niks, en op bol.com zijn Vita games overpriced.

Zelf is het slimmer om in een geheugenkaart te investeren, met een 32gb kom je al ver (79,99 euro) of zelfs 16gb (34,99 euro).

Het is duur maar qua digitale games heb je in de PSN store vaak hele goede aanbiedingen voor games, zoals nu met de Big Japan sale.

Tenzij je net zo gek als ik bent en weigert digitale games en liever voor de duurdere (niet altijd duurder) fysieke variant wilt gaan.

@Pykow, Rainbow Skies is al enkele maanden uit voor de Vita hoor ;)

Is nu zelfs in de sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ok. En in vergelijking met Final Fantasy X/X-2? Is Persona dan beter of slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 06:46:
Ok. En in vergelijking met Final Fantasy X/X-2? Is Persona dan beter of slechter?
Beide behoren tot de beste JRPG's ooit gemaakt.

FFX is een beter spel als je puur kijkt naar de traditionele RPG elementen. Het is ook grafisch veel beter.

Persona is opgedeeld in twee delen, waar je gedurende het spel velemalen tussen switched. Het ene deel is een, om eerlijk te zeggen, wat magere RPG dungeon crawler met vrij oppervlakkige combat die alleen met je main character uit te diepen is. Het andere deel is de "echte" wereld waar je een Japanse tiener bent en je dagelijkse leven hebt waar je naar school gaat, een bijbaantje zoekt en een sociaal leven onderhoudt. Hier vecht je dus niet. Je kan zelf wisselen tussen deze twee, en om verder te komen moet je beide optimaal gebruiken. Het spreekt vanzelf dat als je (zoals ik zei) niet van Anime of Japanse cultuur houdt dat je 50% van Persona 4 niet leuk gaat vinden. Doe je dat wel dan heb je een originele mix die je zonder problemen 80 uur meesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 01:04:
Persona 4 scoort super op de Vita, echter je moet er maar net van houden, ik heb hem niet op de Vita, wel de oudere op PS2.

En qua games, genoeg keuze voor de Vita als je online op Play Asia, Nedgame of Gamemania kijkt, bij een lokale Bart Smit of Media Markt vind je meestal niks, en op bol.com zijn Vita games overpriced.

Zelf is het slimmer om in een geheugenkaart te investeren, met een 32gb kom je al ver (79,99 euro) of zelfs 16gb (34,99 euro).

Het is duur maar qua digitale games heb je in de PSN store vaak hele goede aanbiedingen voor games, zoals nu met de Big Japan sale.

Tenzij je net zo gek als ik bent en weigert digitale games en liever voor de duurdere (niet altijd duurder) fysieke variant wilt gaan.

@Pykow, Rainbow Skies is al enkele maanden uit voor de Vita hoor ;)

Is nu zelfs in de sale
Knap ik lees over nog geen datum.
ign komt met het nieuws dat het de meest belovende game van 2015 kan worden.

Verwar je het niet met rainbow moon ?
die is al bijna een jaar oud ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
*FAAL*

Ja ik heb ze door elkaar gehaald, excuses 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 06:46:
Ik speel FFX nu al een tijdje op de Vita. Vind het echt heerlijk spelen op een handheld, dat is echt briljant voor turn-based battles. Op de een of andere manier ben ik wat geduldiger op de handheld, en omdat je toch altijd zit te klungelen met de controller wil dat prima op de Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Cyleo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Ik speel FFX nu al een tijdje op de Vita. Vind het echt heerlijk spelen op een handheld, dat is echt briljant voor turn-based battles. Op de een of andere manier ben ik wat geduldiger op de handheld, en omdat je toch altijd zit te klungelen met de controller wil dat prima op de Vita
Ok, ik ben ondertussen overtuigd. Omdat die Big In Japan actie op PSN overmorgen afloopt heb ik al bedacht dat FFX/X-2 wel iets voor me is. Enige vraag: is 40 euro een aanbieding? Dat zie ik namelijk niet staan (terwijl Persona 4 wel 50% is afgeprijsd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:57:
[...]

Ok, ik ben ondertussen overtuigd. Omdat die Big In Japan actie op PSN overmorgen afloopt heb ik al bedacht dat FFX/X-2 wel iets voor me is. Enige vraag: is 40 euro een aanbieding? Dat zie ik namelijk niet staan (terwijl Persona 4 wel 50% is afgeprijsd).
Nee, €40 is geen aanbieding, FFX X-2 kost als fysieke kopie (mocht je die nog vinden) rond de 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizgala28 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:26:
*FAAL*

Ja ik heb ze door elkaar gehaald, excuses 8)7
haha Raindow moon is echt geweldig, ook items gekocht via de PSN Store.
Niet helemaal uitgespeeld, maar toch wel tot level 40 (50 was volgens mij hoogste level op standaard mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:57:
[...]

Die sale liep tot 1-7. FFX remaster was toen inderdaad ook 20 euro.

Waarom P4G nog in de aanbieding is weet ik niet.

Wat betreft de fysieke kopen: De fysieke versie van FFX remaster is maar half fysiek, omdat alleen FFX op de kaart staat, je krijgt een downloadcode voor FFX-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

BlackMage schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:36:
[...]

Die sale liep tot 1-7. FFX remaster was toen inderdaad ook 20 euro.
Shit. Dan wacht ik wel weer op de volgende sale. Ga niet nu 40 euro lappen voor iets wat een week geleden 2 tientjes kostte. Daarvoor ben teveel Nederlander. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:04:
[...]

Shit. Dan wacht ik wel weer op de volgende sale. Ga niet nu 40 euro lappen voor iets wat een week geleden 2 tientjes kostte. Daarvoor ben teveel Nederlander. ;)
Ze zijn ook nog eens mega groot, dus loont t misschien wel om 'm fyssiek te halen. Beiden 3,6 Gb per stuk.

De grote neem ik eigenlijk altijd mee voordat ik een Vita game digitaal koop. Ik heb 2 16 Gb kaartjes en dat is al veel te weinig. Maar om nou voor €80 een 64Gb te halen, gaat me ook wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:07:
[...]

Ze zijn ook nog eens mega groot, dus loont t misschien wel om 'm fyssiek te halen. Beiden 3,6 Gb per stuk.

De grote neem ik eigenlijk altijd mee voordat ik een Vita game digitaal koop. Ik heb 2 16 Gb kaartjes en dat is al veel te weinig. Maar om nou voor €80 een 64Gb te halen, gaat me ook wat ver.
De reden dat ik alleen PSP games digitaal koop, Vita games alleen fysiek en desnoods importeren (ja Senran Kagura, verdorrie alleen digitaal in EU :( )

Ik heb zelf wel genoeg aan 16gb, wat muziek en wallpapers erbij en ik heb met games nog 7gb over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:07:
[...]

Fysiek krijg je alleen X, er zit dan een download-code bij voor X-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mizgala28 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:10:
[...]

De reden dat ik alleen PSP games digitaal koop, Vita games alleen fysiek en desnoods importeren (ja Senran Kagura, verdorrie alleen digitaal in EU :( )

Ik heb zelf wel genoeg aan 16gb, wat muziek en wallpapers erbij en ik heb met games nog 7gb over.
Mja, PSOne games zijn ook erg groot en sommige games zijn digital only (zoals FFX-2). Dan nog eens het feit dat fysieke games moeilijk verkrijgbaar zijn en vaak duur, zeker vergeleken met de aanbiedingen, maakt Vita fysiek only lastig!

Laatst Dracula X gekocht: zo 800 Mb. Ridge Racer (PSP), RR4 (PSOne), Tactics Ogre ook zo rond die grootte. FFVII: 1400Mb. FFVIII en IX ook rond die grootte.

Voorlopig doe ik t maar met m'n 2 x 16Gb. Hopelijk de 64Gb een keer bij Nippon in de aanbieding... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:18:
[...]

Mja, PSOne games zijn ook erg groot en sommige games zijn digital only (zoals FFX-2). Dan nog eens het feit dat fysieke games moeilijk verkrijgbaar zijn en vaak duur, zeker vergeleken met de aanbiedingen, maakt Vita fysiek only lastig!

Laatst Dracula X gekocht: zo 800 Mb. Ridge Racer (PSP), RR4 (PSOne), Tactics Ogre ook zo rond die grootte. FFVII: 1400Mb. FFVIII en IX ook rond die grootte.

Voorlopig doe ik t maar met m'n 2 x 16Gb. Hopelijk de 64Gb een keer bij Nippon in de aanbieding... :)
Mee eens, ik wou Final Fantasy X en X-2 halen voor de Vita tot dat een kennis voor mijn vriendin deze met vakantie meeneemt voor haar PS3, dus dat spaart mij geld uit.

Sowieso pas als ik echt meer nodig heb haal ik een extra 16gb erbij of gewoon een grotere kaart, ik vind ze erg duur dus kocht ik voor €30 vorige maand 16gb, voorlopig genoeg dus.

Vandaag heeft een kennis zijn Vita verkocht, volgens hem vanwege waardeloze "Android" kopieën.

Ik was verbaasd, hij wou geen andere games uitproberen zoals Uncharted, Killzone, Final Fantasy en ga zo door, hij had alleen FIFA Football en Asphalt Injection, geen wonder dat hij de Vita verkocht, hij speelde de meest waardeloze games ervoor...

Ik denk dat veel mensen op Marktplaats daarom hun Vita verkopen, ze halen hun games vaak uit Bart Smit of Intertoys in plaats van online het betere spul te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Vorige week Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 gekocht. Wat een geweldige humor zit daarin zeg! Heerlijke game tot nu toe :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Mizgala28 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:28:
[...]

Mee eens, ik wou Final Fantasy X en X-2 halen voor de Vita tot dat een kennis voor mijn vriendin deze met vakantie meeneemt voor haar PS3, dus dat spaart mij geld uit.

Sowieso pas als ik echt meer nodig heb haal ik een extra 16gb erbij of gewoon een grotere kaart, ik vind ze erg duur dus kocht ik voor €30 vorige maand 16gb, voorlopig genoeg dus.

Vandaag heeft een kennis zijn Vita verkocht, volgens hem vanwege waardeloze "Android" kopieën.

Ik was verbaasd, hij wou geen andere games uitproberen zoals Uncharted, Killzone, Final Fantasy en ga zo door, hij had alleen FIFA Football en Asphalt Injection, geen wonder dat hij de Vita verkocht, hij speelde de meest waardeloze games ervoor...

Ik denk dat veel mensen op Marktplaats daarom hun Vita verkopen, ze halen hun games vaak uit Bart Smit of Intertoys in plaats van online het betere spul te zoeken.
Denk inderdaad dat veel mensen die de Vita impulsief kopen het ook zien als een smartphone game platform. Ze verwachten veel gratis games of van €0,99. Wanneer ze zien dat games €20-40 kosten downloaden ze alleen de gratis of goedkope games, wat gewoon ports zijn van simpele mobile games. Dan ga je het niet leuk vinden nee.

Sinds ik de Vita heb speel ik juist nooit meer games op mn iPhone/iPad. De controls zijn veel fijner en kan échte games spelen, geen troep zoals die free games met ads op iOS/Android. Ik heb FFX/X-2 bijvoorbeeld op release digitaal gekocht voor €40, is het voor mij dubbel en dwars waard. Maar als je zulke games te duur vind, dan moet je gewoon geen Vita kopen. Daar is de Vita simpelweg niet voor bedoeld.

Gelukkig is er nog altijd een verschil tussen een handheld en een mobile game :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vanaf 21 july journey opnieuw spelen op de ps4 en via remote play op de vita :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
De collectie blijft groeien, vandaag J-Stars Victory VS+ gekocht, is wel een leuk spel dus was het geld waard.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/icpxzRgdInOxKo0if2hNyfku/full.jpg
Lynox schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:26:
Vorige week Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 gekocht. Wat een geweldige humor zit daarin zeg! Heerlijke game tot nu toe :)
Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 en 2 heb ik voor de PC, leuke spellen maar ze lijken in mijn ogen te veel op elkaar (de kern van het spel).

Inmiddels is sinds deze week ook 3 uit voor de Vita, maar ik wacht op de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Gister mijn vita in ontvangst mogen nemen en even getest met PS4 Remote Play. Destiny is in ieder geval niet te doen. Als je de schermen naast elkaar houdt zie je dat de controls spot-on reageren op het hoofdscherm, maar het beeld op de vita is gewoon echt te traag (PS4 wired en vita wifi). Ook zijn de tumbsticks te ver uit elkaar om een fijne grip te hebben, hoewel het gooien van granaten en melee opzich best goed is opgevangen met het touch screen. Dus shooters vergeet ik dan maar. Daarna even Project Cars geprobeerd, welke volgens mij geen native support biedt voor remote play, want de controls werken gewoon niet. Toen was ik al redelijk teleurgesteld in het hele remote play verhaal. Ga Far Cry 4 toch nog even proberen, maar ik vermoed dat het meer een leuke gimmick gaat zijn dan dat ik er echt plezier van ga hebben...

Vervolgens had ik vanuit mijn library (in afwachting van een mogelijke aankoop van een vita ooit een keer met PS+ gratis toegevoegd) Killzone geïnstalleerd. Deze ziet er wel echt goed uit en ik was onder de indruk van de controls en de integratie van het touchscreen. Hier ga ik wel plezier van hebben.

Het enige dat ik nu nog zou willen is een goede hack & slash rpg ala Diablo. Zelf geen fan van de cartoon achtige JRPG's, hoewel ik FF nog altijd eens een goede kans ga geven. Iemand tips voor een 'meer westerse RPG'?

Dragons Crown: lijkt me wel grappig en old school, iemand deze gespeeld?
Dungeon Hunter Alliance: lijkt me teveel een mobile game, aangezien ook speelbaar op ios / android en laat ik daar nou net geen vita voor hebben gekocht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Xecuter NL op 15-07-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:02
Xecuter NL schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:29:
Gister mijn vita in ontvangst mogen nemen en even getest met PS4 Remote Play. Destiny is in ieder geval niet te doen. Als je de schermen naast elkaar houdt zie je dat de controls spot-on reageren op het hoofdscherm, maar het beeld op de vita is gewoon echt te traag (PS4 wired en vita wifi). ezien ook speelbaar op ios / android en laat ik daar nou net geen vita voor hebben gekocht ;)
Als ik het me goed kan herinneren maakt het nogal verschil of je wireless over je netwerk verbind of direct met de PS4. Remote play direct naar de PS4 werkte bij mij beter dan over Wifi (niet gek want de Wifi ontvanger is verder weg als ik op de bank zit).

Maar ja gebruik het nooit en een lichte vertraging is een feit dus lekker voor offline houden deze gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Gister mijn vita in ontvangst mogen nemen en even getest met PS4 Remote Play. Destiny is in ieder geval niet te doen. Als je de schermen naast elkaar houdt zie je dat de controls spot-on reageren op het hoofdscherm, maar het beeld op de vita is gewoon echt te traag (PS4 wired en vita wifi). Ook zijn de tumbsticks te ver uit elkaar om een fijne grip te hebben, hoewel het gooien van granaten en melee opzich best goed is opgevangen met het touch screen. Dus shooters vergeet ik dan maar. Daarna even Project Cars geprobeerd, welke volgens mij geen native support biedt voor remote play, want de controls werken gewoon niet. Toen was ik al redelijk teleurgesteld in het hele remote play verhaal. Ga Far Cry 4 toch nog even proberen, maar ik vermoed dat het meer een leuke gimmick gaat zijn dan dat ik er echt plezier van ga hebben...

Vervolgens had ik vanuit mijn library (in afwachting van een mogelijke aankoop van een vita ooit een keer met PS+ gratis toegevoegd) Killzone geïnstalleerd. Deze ziet er wel echt goed uit en ik was onder de indruk van de controls en de integratie van het touchscreen. Hier ga ik wel plezier van hebben.

Het enige dat ik nu nog zou willen is een goede hack & slash rpg ala Diablo. Zelf geen fan van de cartoon achtige JRPG's, hoewel ik FF nog altijd eens een goede kans ga geven. Iemand tips voor een 'meer westerse RPG'?

Dragons Crown: lijkt me wel grappig en old school, iemand deze gespeeld?
Dungeon Hunter Alliance: lijkt me teveel een mobile game, aangezien ook speelbaar op ios / android en laat ik daar nou net geen vita voor hebben gekocht ;)
Je kan Invokers Tournament proberen, is gratis in de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ook zijn de tumbsticks te ver uit elkaar om een fijne grip te hebben
Tip: http://www.ebay.com/itm/P...139406727?var=&hash=item0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Nice, goede tip, versie voor de 2000 gekocht voor 5 dollar (incl verzending).

Ook Metal Gear HD maar gekocht. Snake eater nooit gespeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Xecuter NL op 15-07-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tippie voor shooter fans: Sine Mora is nu €2 in de store! *O* Misschien wel de beste shooter op de Vita.

Kost normaal €10 en heb ik nog nooit in de aanbieding gezien. Was wel een paar jaar geleden in de plus geloof ik. Maar voor 2 euro echt een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
SqueakyClean schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:26:
Tippie voor shooter fans: Sine Mora is nu €2 in de store! *O* Misschien wel de beste shooter op de Vita.

Kost normaal €10 en heb ik nog nooit in de aanbieding gezien. Was wel een paar jaar geleden in de plus geloof ik. Maar voor 2 euro echt een koopje!
Om aan te vullen, Sine Mora is een "sidescrolling shooter", waar je dus in een vliegtuigje dingen moet slopen en vooral kogels moet ontwijken. Sine Mora onderscheid zich van de rest doordat je de tijd kan beïnvloeden door slowmotion en terugdraaien. Het is ook erg mooi :)

Zeker het geld waard. En volgens mij kost ie 3 euro als je geen PS+ hebt, dus alsnog wel de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik had alleen de demo geprobeerd toen ik een shooter wilde. Heb toen Stardust gehaald, wat ook een hele goede shooter is.

Maar dit is toch net iets anders, een zogenaamde bullet-help shooter. Erg mooie graphics idd en ook best wel moeilijk. Ben nu bij dat ronddraaiende doolhof en Damn!

En nog een tof verhaal ook! Echt een must!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Na jullie verhalen heb ik Sine Mora ook maar even gekocht. Ziet er inderdaad prachtig uit. Wel weer heel confronterend hoe tranentrekkend slecht ik ben met dit soort shooters. Heb 1 trophy gehaald en ik vrees dat het daarbij gaat blijven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Call of Duty Declassified is deze week tot en met Do 23:59?? €10 euro in de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
crzyhiphopazn schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:43:
Call of Duty Declassified is deze week tot en met Do 23:59?? €10 euro in de store
Schijnt erg slecht te zijn.
Call of Duty: Black Ops: Declassified received negative reviews upon release, holding average scores of 33.21% at GameRankings based on 42 reviews,[13] and 33/100 at Metacritic based on 58 reviews.[14] Game Informer 's Dan Ryckert called the game a "complete embarrassment" for the Call of Duty franchise, pointing to poor enemy AI, unreliable network mode, and a very short single-player campaign.[16] Giant Bomb's Jeff Gerstmann cited it as a "disjointed mess", criticizing the awkward touch-based controls, glitches causing enemies to get stuck on level geometry, and multiplayer maps "so tiny that you'll literally spawn with an enemy in your crosshairs".[17] Daniel Rutledge of 3 News said that the single player campaign was less than an hour long, describing it as "terrible value for money".[19] Peter Willington of Pocket Gamer was also unimpressed, calling it "a massive middle finger to the fans".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
crzyhiphopazn schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:43:
€10 euro is veel geld voor 45 minuten aan houterige single player en aan slechte multiplayer.

Nee, absoluut geen cent waard die spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Haha okie heb geen reviews gelezen. Dacht ik share alleen de info.

Denk dat ik wel Soul Sacrificeen Dragons crown en maybe Resisance ga halen bij Gamemania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
crzyhiphopazn schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:04:
Haha okie heb geen reviews gelezen. Dacht ik share alleen de info.

Denk dat ik wel Soul Sacrificeen Dragons crown en maybe Resisance ga halen bij Gamemania
Alsnog dank voor de info hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens in Vraag & Aanbod :)

[ Voor 85% gewijzigd door BM op 20-07-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Deze week weer leuke juweeltjes in de aanbieding, zoals Fez voor € 3! Speelt heel relaxt op de Vita...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pets bij Media Markt voor 5 euro gescoord, leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:42
Mizgala28 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:35:
De collectie blijft groeien, vandaag J-Stars Victory VS+ gekocht, is wel een leuk spel dus was het geld waard.

[afbeelding]

[...]

Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 en 2 heb ik voor de PC, leuke spellen maar ze lijken in mijn ogen te veel op elkaar (de kern van het spel).

Inmiddels is sinds deze week ook 3 uit voor de Vita, maar ik wacht op de PC versie.
Vraagje, is de NFS een leuke game voor de vita?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
BaZnGaNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:07:
[...]

Vraagje, is de NFS een leuke game voor de vita?
Het is een open wereld racer, precies hetzelfde als op de consoles, alleen met mindere grapics (wat logisch is :D )

Het is een vermakelijke spel, sowieso voor die 20 euro die hij nieuw kost, er is ook geen betere Vita racer dan deze tenzij je Sonic All-Star Racin Transformed mee telt, maar dat is meer een Mario Kart type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand hier die Mousecraft speelt op zowel de PS4 als de Vita? Ik kan op de PS4 wel een cloud sync doen (hij lijkt dan ook echt iets te doen) maar als ik op mijn Vita voor cloud sync kies gebeurt er niets... Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ja crap. denk neem de vita mee. kan ik hem op het werk opladen. vergeten dat er geen micro usb op zit bij de originele psvita -_-

edit: misschien dit eens proberen een keer: http://www.instructables....1000-to-microUSB-adapter/

[ Voor 30% gewijzigd door Paulus07 op 31-07-2015 10:44 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 82 Laatste