Ideale games voor deze handheld idd ! Heb hem wel op de Xbox , maar merk dat ik daarop ( en op de Ps3 ook niet ) dit soort kleine spellen speel. Ok op Trials na danlanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:33:
Ik hoop echt dat Fez nog voor de Vita komt. Lijkt me een heerlijke game.
Fuck yea:
http://www.playstationlif...-to-bring-fez-to-the-psn/
Ik kan niet wachten op Binding of Isaac rebirth... Ultieme random gameplay vermaak... Echt perfect on the go en om uren in te steken...Beakzz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:37:
[...]
Ideale games voor deze handheld idd ! Heb hem wel op de Xbox , maar merk dat ik daarop ( en op de Ps3 ook niet ) dit soort kleine spellen speel. Ok op Trials na dan
Ik hoop ook nog dat FTL zijn move gaat maken en op de Vita terecht komt, is gewoon de perfect platform voor zo een spel.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Tnx !, gelijk aan het binnenvissen. Vond de originele prijs net even teveelTiwazz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:12:
Zoveel indie games, echt geweldig gewoon! Worden dure tijden zo.
Edit 2:
Er is/komt een indie game section en om dat te vieren is retro city rampage tijdelijk €5,49.
Bron:
http://www.psx-sense.nl/1...clusief-voor-indie-games/
Ik zie al die Indie games nog wel de redding worden voor de Vita. Wat wil je nou nog meer ?
[ Voor 53% gewijzigd door Beakzz op 07-05-2013 23:48 ]
Verwijderd
Het Playstation Team heeft gisteren weer drie nieuwe indie games bekendgemaakt via het Europese Playstation Blog. Twee hiervan zijn al door anderen genoemd, maar naast Counterspy, Hohokum werd ook Doki-Doki Universe nog de nodige aandacht gegeven.Tiwazz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:12:
Zoveel indie games, echt geweldig gewoon! Worden dure tijden zo.
Als Sony nu eens een 64GB kaartje uit brengt, dan kan ik teminste alles downloaden zonder dat het kaartje om de haverklap vol zit.
Edit:
Wow ik had eigenlijk nog nooit gehoort van FEZ totdat jij het nu zei. Heb meteen even gameplay video's opgezocht en wat een vette game is dat dan!!
Die wil ik echt op mn vita.
Edit 2:
Er is/komt een indie game section en om dat te vieren is retro city rampage tijdelijk €5,49.
Bron:
http://www.psx-sense.nl/1...clusief-voor-indie-games/
Ik geef toe, dat gezien de recente ontwikkelingen het wel verleidelijker wordt om de PSVita binnenkort aan te schaffen. Misschien dat er nog een filiaal van FRS is dat er nog eentje heeft liggen voor 150 euro (evt. tips welkom via DM, zoek geen tweedehands btw).
Fifa 13 voor 4,99 bij Gamediscounter..op de 1 of andere vage manier wel 2,95 verzendkosten , maar voor een kleine € 8,- wel de nieuwste Fifa en rosters.
Geef geen garantie dat het geen foutje is, maar aangezien de game slechte cijfers heeft gekregen kan ik me voorstellen dat ze de game niet verkocht krijgen. En terecht , maar in de oorsprong blijft het een goede game natuurlijk. Denk dat ik Fifa Football nog wel voor dezelfde prijs kan verkopen op marktplaats dus een lekkere goedkope rosterupdate
(als het klopt )
http://www.gamediscounter...a.html?refid=budgetgaming
Geef geen garantie dat het geen foutje is, maar aangezien de game slechte cijfers heeft gekregen kan ik me voorstellen dat ze de game niet verkocht krijgen. En terecht , maar in de oorsprong blijft het een goede game natuurlijk. Denk dat ik Fifa Football nog wel voor dezelfde prijs kan verkopen op marktplaats dus een lekkere goedkope rosterupdate
http://www.gamediscounter...a.html?refid=budgetgaming
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 08-05-2013 11:19 ]
fifa13 is uitverkocht
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
Toen ik had besteld stond hij nog op voorraad dus of ze zijn heel alert of er hebben wat (of 1 ) tweaker(s) hier toch snel besteld , want verder heb ik het nergens gemeld en ik kwam er echt heel toevallig achter. Nou ben benieuwd of ik een verzendmail krijg of een mail dat ze hem toch niet kunnen leveren
kreeg net mail van game discounter:
Geachte Heer/Mevrouw,
Wij hebben uw bestelling met het ordernummer GAM-xxxxx in juiste orde ontvangen. Helaas hebben wij het door u gekozen product niet op voorraad.
Zodra wij het product weer op voorraad krijgen, zullen wij deze direct aan u gaan versturen. Wilt u liever niet wachten op een nieuwe levering, dan kunt wellicht een andere keuze maken. Wilt u niet wachten en kunt u ook geen andere keuze maken dan zullen wij uw bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag aan u terugstorten.
Mocht u onverhoopt wel een email hebben gekregen met een track en trace nummer dan kunt u die mail als niet verzonden beschouwen.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u vragen hebben mailt u ons gerust.
In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Team Create2Fit, Game-Discounter.com
Geachte Heer/Mevrouw,
Wij hebben uw bestelling met het ordernummer GAM-xxxxx in juiste orde ontvangen. Helaas hebben wij het door u gekozen product niet op voorraad.
Zodra wij het product weer op voorraad krijgen, zullen wij deze direct aan u gaan versturen. Wilt u liever niet wachten op een nieuwe levering, dan kunt wellicht een andere keuze maken. Wilt u niet wachten en kunt u ook geen andere keuze maken dan zullen wij uw bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag aan u terugstorten.
Mocht u onverhoopt wel een email hebben gekregen met een track en trace nummer dan kunt u die mail als niet verzonden beschouwen.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u vragen hebben mailt u ons gerust.
In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Team Create2Fit, Game-Discounter.com
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
Zou het niet gewoon een foutje zijn geweest, dat ze nu net doen alsof het niet meer op voorraad is
Steam/XBL: Avioto
Ik heb een verzendbevestiging, dus nee
. Alleen kijken of ik er tijd voor vind tussen alle Plus-games door...
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Ik denk Gran Turismo voor de Vita... Of misschien zelf Planetside 2
Maar ik hoop dat dit Persona 5 word!!! Kan niet wachten tot die uitkomt!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik denk Gran Turismo idd of Metal gear Solid , maar ik hoop op een Boderlands of Simcity
(en dan meer als een geupdate simcity 4
)
Ik hoop op Minecraft, de exclusieve deal met MS schijnt ook bijna af te lopen (op 9 mei om precies te zijn).
Dat zou voor mij in ieder geval een instant buy zijn.
Edit: hmmm... blijkbaar toch geen indie game: https://mobile.twitter.co...status/332765278767288321
Dat zou voor mij in ieder geval een instant buy zijn.
Edit: hmmm... blijkbaar toch geen indie game: https://mobile.twitter.co...status/332765278767288321
[ Voor 62% gewijzigd door SToRM666 op 10-05-2013 15:36 ]
PSN id: NL_SToRM
Persona 5 komt niet uit op de handhelds. Atlus heeft al bekend dat het een PS3 titel zal worden, dus als Persona 5 nog uit komt, krijgen we hem eind dit jaar, anders begin volgend jaar. Dan moet de PS4 namelijk al uit zijn en gaan developers daarop concentreren. En Atlus heeft dit ook eerder gedaan in het verleden. Gran Turismo zie ik wel gebeuren, PS2, no way. Maar het hangt er eigenlijk totaal af wat meneer bedoelt met grote titel natuurlijk.Vinand schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:33:
[afbeelding]
Ik denk Gran Turismo voor de Vita... Of misschien zelf Planetside 2
Maar ik hoop dat dit Persona 5 word!!! Kan niet wachten tot die uitkomt!
[ Voor 9% gewijzigd door Phntm op 10-05-2013 18:55 ]
Gran Turismo 6 is zojuist exclusief voor de PS3 aangekondigd.
Overigens betreft de tweet van Shahid een 3rd-party titel (wat GT uiteraard niet is).
Overigens betreft de tweet van Shahid een 3rd-party titel (wat GT uiteraard niet is).
[webhero.nl]
Wtf xD Hoe wil je dit doen?
Ik hoop op een Gran Turismo, zou perfect zijn voor de Vita.
En dan is er ook eindelijk een echte system seller.
Persona 4 is weer in de aanbieding bij play-asia.com http://www.play-asia.com/...71-1ab-49-en-70-4q5j.html
Wel gratis verzending kiezen om onder de vrije invoer te blijven.
Wel gratis verzending kiezen om onder de vrije invoer te blijven.
Als dit waar is dan is dit wel een grote titel die naar de Vita komt..
Spinoff van Destiny voor de Vita
[img]http://http://i.imgur.com/8YJZKmG.jpg[/img]
[img]http://http://i.imgur.com/8YJZKmG.jpg[/img]
Helaasch bronVinand schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 01:01:
Als dit waar is dan is dit wel een grote titel die naar de Vita komt..
[[url="http://http://i.imgur.com/8YJZKmG.jpg"]afbeelding[/url]]
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Velocity Ultra is gratis voor playstation plus leden. Deze is in de store echter niet onder het playstation plus kopje te vinden (iig bij mij). Als je de game zoekt in de store kan je deze gratis downloaden.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ik heb hem aan het eind van de middag uit de Store via de PS3 gedownload in de Playstation Plus sectie. Apart dat het per user verschilt.Tiwazz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:32:
Velocity Ultra is gratis voor playstation plus leden. Deze is in de store echter niet onder het playstation plus kopje te vinden (iig bij mij). Als je de game zoekt in de store kan je deze gratis downloaden.
Andrew Reiner @Andrew_Reiner 13u
Sounds like Vita might have a surprisingly big show at E3.
Klinkt goed!
Ik ben benieuwd naar wat er allemaal voor ons klaar staat...
Sounds like Vita might have a surprisingly big show at E3.
Klinkt goed!
Ik ben benieuwd naar wat er allemaal voor ons klaar staat...
Bij Wehkamp zijn de PSN vouchers van 20 euro weer 17,50.
http://www.wehkamp.nl/gam...on-3)/C25_5EA_E26_693961/
En als je er minimaal 3 koopt en de code 'PINKSTEREN' gebruikt bij het afrekenen (voor 20 mei) krijg je 7,50 korting.
Dus dat is 60 euro psn tegoed voor 45 euro.
Weet niet 100% zeker of dit werkt, maar het is wel de moeite waard om te checken lijkt me
http://www.wehkamp.nl/gam...on-3)/C25_5EA_E26_693961/
En als je er minimaal 3 koopt en de code 'PINKSTEREN' gebruikt bij het afrekenen (voor 20 mei) krijg je 7,50 korting.
Dus dat is 60 euro psn tegoed voor 45 euro.
Weet niet 100% zeker of dit werkt, maar het is wel de moeite waard om te checken lijkt me
Als Sony dit waar kan maken, dan zie ik eigenlijk nog wel een mooie toekomst voor de PlayStation Vita.

Eigenlijk heb je met een PlayStation Vita alles wat je nodig hebt om PS4 games te spelen: de controls zitten er. Je mist alleen de share-knop.
Fan made art:

Ik heb zelf geen eens een PlayStation Vita, maar ik word hier toch wel enthousiast van.
Als het merendeel van de PS4 games dit gaan ondersteunen, waar het nu wel op lijkt, dan verkoopt Sony niet alleen een PS4 aan mij, maar ook een PS Vita (tenzij Microsoft met iets flink beters komt, uiteraard
).

Eigenlijk heb je met een PlayStation Vita alles wat je nodig hebt om PS4 games te spelen: de controls zitten er. Je mist alleen de share-knop.
Fan made art:

Ik heb zelf geen eens een PlayStation Vita, maar ik word hier toch wel enthousiast van.
Als het merendeel van de PS4 games dit gaan ondersteunen, waar het nu wel op lijkt, dan verkoopt Sony niet alleen een PS4 aan mij, maar ook een PS Vita (tenzij Microsoft met iets flink beters komt, uiteraard
[ Voor 40% gewijzigd door Uniciteit op 17-05-2013 01:41 ]
Ook besteld, Maar betwijfel of ik dat in de toekomst ooit nog zal doen daar...Beakzz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:30:
€46,95 incl. Verzending. En dat werkt zeker , want ik heb het eerder vanaaf toevallig besteld
Vind het maar een vage toko met hun: 'Je koopruimte is nog 2251.95' in de bevestigingsmail en 'Je saldo is op dit moment -54.45 Euro.' onder 'mijn administratie' op de website, Heb met iDeal betaald dus er kan helemaal geen sprake zijn van een negatief saldo.
Komt allemaal wel goed, Zo intelligent ben ik ook nog wel.
Maar het geeft gewoon een nare nasmaak dat hun durven te suggereren dat ik daar op krediet wil kopen of al gekocht heb, Terwijl dat helemaal niet zo is.
Zo ben ik immers niet opgevoed en zo zal ik ook nooit worden.
---
Even wat anders: Die doosjes waar die code kaarten inzitten, Zijn die nog herbruikbaar als PS3 game doosjes?
Meen dat ze dat in het verleden in elk geval wel waren.
@Uniciteit: je mist dan wel L2 en R2, maar dat zullen ze waarschijnlijk via touch gaan doen. Ik ben benieuwd of de Vita iets in de stijl van Wii U gaat doen.
Verwijderd
Volgens mij wel. Ik heb nog een aantal oudere doosjes liggen voor het geval ik een game krijg met een bestikkerd of bobbelig hoesje. Volgens mij is het ook zo met PS Plus hoesjes, al heb ik die nog niet eerder in de winkel gekocht.Sato schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 02:57:
[...]
Ook besteld, Maar betwijfel of ik dat in de toekomst ooit nog zal doen daar...
Vind het maar een vage toko met hun: 'Je koopruimte is nog 2251.95' in de bevestigingsmail en 'Je saldo is op dit moment -54.45 Euro.' onder 'mijn administratie' op de website, Heb met iDeal betaald dus er kan helemaal geen sprake zijn van een negatief saldo.
Komt allemaal wel goed, Zo intelligent ben ik ook nog wel.
Maar het geeft gewoon een nare nasmaak dat hun durven te suggereren dat ik daar op krediet wil kopen of al gekocht heb, Terwijl dat helemaal niet zo is.
Zo ben ik immers niet opgevoed en zo zal ik ook nooit worden.
---
Even wat anders: Die doosjes waar die code kaarten inzitten, Zijn die nog herbruikbaar als PS3 game doosjes?
Meen dat ze dat in het verleden in elk geval wel waren.
Ik denk het ook, zou je prima kunnen opvangen door het touchpaneel op de achterkant. Bovendien is het voor heel veel games wel zo te maken dat het niet direct noodzakelijke knoppen zijn (voor racers wordt het moeilijk ivm analoge precisie)bram1984 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 07:47:
@Uniciteit: je mist dan wel L2 en R2, maar dat zullen ze waarschijnlijk via touch gaan doen. Ik ben benieuwd of de Vita iets in de stijl van Wii U gaat doen.
En de L2, L3, R2 en R3 knoppen. Volgens mij gaat het nooit gebeuren, de remote play feature zat ook al op de PSP.Uniciteit schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 01:36:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Waarom zou je een PS4 game beperken tot brakke controls en lage resolutie? Toch zonde als je een 1080P game speelt op een veel mindere resolutie...Uniciteit schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 01:36:
Als Sony dit waar kan maken, dan zie ik eigenlijk nog wel een mooie toekomst voor de PlayStation Vita.
[afbeelding]
Fan made art:
[afbeelding]
Als het merendeel van de PS4 games dit gaan ondersteunen, waar het nu wel op lijkt, dan verkoopt Sony niet alleen een PS4 aan mij, maar ook een PS Vita (tenzij Microsoft met iets flink beters komt, uiteraard).
Als mijn vriendin beneden tv wilt kijken en ik geen zin heb om mijn console naar boven te slepen. Kan je toch nog ff een paar potjes door voetballen
Maar zie zelf liever dat ze hem als extra controller toevoegen zoals bij de WiiU voor local multiplayer.
Heb sinds net ook een Vita, overgenomen van een mede-Tweaker, met Wipeout 2048, Uncharted en F1 2011.
Op t moment is mn friendslist alleen nog erg leeg (weinig gamers rondom me
), zou tof zijn als ik wat online te gamen heb met bv Wipeout of toekomstige games. Iemand die nog Wipeout speelt of nog iemand online in z'n list kan gebruiken? Heb btw ook een PS3
Op t moment is mn friendslist alleen nog erg leeg (weinig gamers rondom me
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
PortabilityCubic X schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:44:
[...]
Waarom zou je een PS4 game beperken tot brakke controls en lage resolutie? Toch zonde als je een 1080P game speelt op een veel mindere resolutie...
Niet alleen portability, het is handig als je vriend geen extra controller heeft, maar wel een Vita. Kunnen jullie samen spelen.
Of als je vriendin haar fucking korean drama series weer wilt gaan bekijken...Phntm schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:10:
[...]
Niet alleen portability, het is handig als je vriend geen extra controller heeft, maar wel een Vita. Kunnen jullie samen spelen.
Ooh en volgens mij kun je zo ook een "split screen besparen" en makkelijk op twee "volle" schermen spelen als je de vita gebruikt.
Thrace Grumble, heb toevallig ook net WipeOut 2048 aangeschaft. Voeg me maar toe; breminem is mijn nick.Thrace Grumble schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:24:
Heb sinds net ook een Vita, overgenomen van een mede-Tweaker, met Wipeout 2048, Uncharted en F1 2011.
Op t moment is mn friendslist alleen nog erg leeg (weinig gamers rondom me), zou tof zijn als ik wat online te gamen heb met bv Wipeout of toekomstige games. Iemand die nog Wipeout speelt of nog iemand online in z'n list kan gebruiken? Heb btw ook een PS3
@allen; kan iemand bevestigen of de beschikbare PSN versie van Metal Gear Solid Portable Ops probleemloos werkt op de Vita? Na een uurtje Googlen ben ik er namelijk nog steeds niet zeker van....
PSN: breminem
Waarom zouden er problemen zijn?breminem schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:28:
[...]
@allen; kan iemand bevestigen of de beschikbare PSN versie van Metal Gear Solid Portable Ops probleemloos werkt op de Vita? Na een uurtje Googlen ben ik er namelijk nog steeds niet zeker van....
Ik heb 7 verschillende psp games op mijn Vita, en ze werken allemaal perfect
Daar hoef je je geen zorgen over te maken lijkt me.
PSP games werken inderdaad uitstekend. Vooral P3P is echt een must have meesterlijke PSP game.
valt het iemand anders ook op dat de PS1 games een beetje een lagere framerate hebben dan zou moeten? Ik heb verscheidene final fantasies, metal gear solid en soul reaver geprobeert en ze lijken allemaal behoorlijk schokkerig te zijn.
OK Avioto, dan "waag" ik het erop. Thanks!Avioto schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:42:
[...]
Waarom zouden er problemen zijn?
Ik heb 7 verschillende psp games op mijn Vita, en ze werken allemaal perfect
Daar hoef je je geen zorgen over te maken lijkt me.
Helemaal geen last van Wussie. Heb onlangs Metal Gear Solid 1 nog uitgespeeld op de Vita. Framerate is bij mij prima.Wussie schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:53:
valt het iemand anders ook op dat de PS1 games een beetje een lagere framerate hebben dan zou moeten? Ik heb verscheidene final fantasies, metal gear solid en soul reaver geprobeert en ze lijken allemaal behoorlijk schokkerig te zijn.
PSN: breminem
Je speelt de europese 50hz versiesWussie schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:53:
Is hier inmiddels al iemand die de Vita met een trigger grip gebruikt? Hoe bevalt dat? Ik ben nog altijd opzoek naar een trigger grip maar heb nog geen fijne gevonden.
Yep , ik gebruik de Hori grip ( bij bol besteld) kan me de vita niet meer zonder voorstellen iigzoenvisje schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:55:
Is hier inmiddels al iemand die de Vita met een trigger grip gebruikt? Hoe bevalt dat? Ik ben nog altijd opzoek naar een trigger grip maar heb nog geen fijne gevonden.
Enige nadeel vind ik dat je de uitschuifbare grip niet kan locken ( of mijn versie werkt niet helemaal) dus bij Zen Pinball hou ik hem op de "gesloten" stand.
Hoe dan ook.. Ik kreeg snel kramp met de Vita en zelfs slapende handen na een uurtje en nu kan ik rustig een paar uur door gamen.
Ik heb net de knoop doorgehakt en de trigger grip van PDP aangeschaft via Amazon. Kan niet lekker bij de schouderknoppen/triggers, heb niet zulke grote handen en moet de hele tijd m'n Vita opnieuw vastpakken zeg maar. Deze trigger grip heeft de triggers lager zitten, meer zoals bij een controller.Beakzz schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:11:
[...]
Yep , ik gebruik de Hori grip ( bij bol besteld) kan me de vita niet meer zonder voorstellen iig
Enige nadeel vind ik dat je de uitschuifbare grip niet kan locken ( of mijn versie werkt niet helemaal) dus bij Zen Pinball hou ik hem op de "gesloten" stand.
Hoe dan ook.. Ik kreeg snel kramp met de Vita en zelfs slapende handen na een uurtje en nu kan ik rustig een paar uur door gamen.
Gister 8 uur achter elkaar COD gespeeld (mag geen COD heten maar vermaak me er prima mee) maar daar heb ik nog wel even last van gehad!
Ik ben ook zeer benieuwd naar een bepaalde trigger grip voor de Vita, ze zien er inderdaad erg ergonomisch uit. ]zoenvisje schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:01:
[...]
Ik heb net de knoop doorgehakt en de trigger grip van PDP aangeschaft via Amazon. Kan niet lekker bij de schouderknoppen/triggers, heb niet zulke grote handen en moet de hele tijd m'n Vita opnieuw vastpakken zeg maar. Deze trigger grip heeft de triggers lager zitten, meer zoals bij een controller.
Gister 8 uur achter elkaar COD gespeeld (mag geen COD heten maar vermaak me er prima mee) maar daar heb ik nog wel even last van gehad!
Trouwens: hoe is de multiplayer eigenlijk van COD voor de Vita? Zijn de bugs en de matige stabiliteit van de MP er al uitgehaald? En hoeveel spelers zijn er ongeveer online?
Ben benieuwd , want zat te twijfelen tussen de trigger grip en de hori die ik uiteindelijk nam aangezien die verstelbaar is. Het zal je game ervaring ijg verbeterenzoenvisje schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:01:
[...]
Ik heb net de knoop doorgehakt en de trigger grip van PDP aangeschaft via Amazon. Kan niet lekker bij de schouderknoppen/triggers, heb niet zulke grote handen en moet de hele tijd m'n Vita opnieuw vastpakken zeg maar. Deze trigger grip heeft de triggers lager zitten, meer zoals bij een controller.
Edit : zorg wel dat je iets zacht tussen de triggers en je vita doet , want ze schijnen je normale knoppen anders te slijten. Vandaar dat ik voor een grip zonder vevangende triggers ben gegaan. Je hand ligt toch al anders dus heb er nu ook geen last meer van. Ook zorgen te grote handvaten dat je het touchscreen niet meer lekker kan bedienen , maar dat lijkt me bij Call of duty geen probleem.
[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 19-05-2013 23:36 ]
Afgelopen weekend liep de mp best soepel moet ik zeggen, af en toe moet je wel vrij lang wachten voor je een potje vind. Ik heb bijna alleen maar volle potjes gespeeld (8 spelers dus). Enige waar ik echt hoofdpijn van krijg zijn die lui die bouncing betty's gebruiken als granaten maar dat is gewoon een irritatiefactortje.Vinand schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:10:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd naar een bepaalde trigger grip voor de Vita, ze zien er inderdaad erg ergonomisch uit. ]
Trouwens: hoe is de multiplayer eigenlijk van COD voor de Vita? Zijn de bugs en de matige stabiliteit van de MP er al uitgehaald? En hoeveel spelers zijn er ongeveer online?
Dat heb ik gelezen inderdaad maar de triggers waren voor mij toch het belangrijkst. COD heeft alleen voor granaten e.d. touchscreen maar daar kan ik nu ook heel beroerd bij omdat ik dan niet meer bij de trigger kan (fijn joh kleine handen + spierziekte). Ik ga nu meestal dood doordat ik zelf een granaat wil gooien maar niet snel genoeg mijn Vita weer goed vast hebBeakzz schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:33:
[...]
Ben benieuwd , want zat te twijfelen tussen de trigger grip en de hori die ik uiteindelijk nam aangezien die verstelbaar is. Het zal je game ervaring ijg verbeteren
Edit : zorg wel dat je iets zacht tussen de triggers en je vita doet , want ze schijnen je normale knoppen anders te slijten. Vandaar dat ik voor een grip zonder vevangende triggers ben gegaan. Je hand ligt toch al anders dus heb er nu ook geen last meer van. Ook zorgen te grote handvaten dat je het touchscreen niet meer lekker kan bedienen , maar dat lijkt me bij Call of duty geen probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door zoenvisje op 20-05-2013 17:45 ]
Ja de PDP triggergrip lijkt me wel een degelijk product. Weet iemand of deze in Nederland verkocht wordt?
Helaas niet, Gamestop en Amazon verkopen de PDP en op Ebay staat hij ook een paar keer maar wel goed zoeken.Tiwazz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:53:
Ja de PDP triggergrip lijkt me wel een degelijk product. Weet iemand of deze in Nederland verkocht wordt?
Waarom is die van PDP beter dan die van Hori dan?
En kan je nog wel goed bij de touchpad aan de achterkant met zo'n grip?
Bij de Hori grip gebruik je de originele triggers, de PDP heeft triggers die de originele triggers vervangen/verplaatsen. Zitten iets 'lager' waardoor het meer voelt als een controller. De Hori is dan weer uitschuifbaar.Avioto schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:12:
Waarom is die van PDP beter dan die van Hori dan?
Hij is dus niet beter maar anders, en afhankelijk van wat je wil is de ene beter dan de ander. Voor mij zijn de triggers een belangrijk punt.
Alles blijft bereikbaar, voor mij is het nu al niet makkelijk om de achterkant aan te raken maar ik denk dat het niet veel uitmaakt.
Ik had het hier nog niet voorbij zien komen:
Playstation Plus Juni 2013:
De volgende games komen te vervallen:
Hitman: Absolution
Joe Danger 2
Dead or Alive 5
Sine Mora (PSVita)
Velocity Ultra (PSVita)
En dit zijn de games die we ervoor terugkrijgen:
Demon’s Souls
ICO & Shadow of the Colossus HD Collection
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Rayman Origins (PSVita)
Coconut Dodge Revitalised (PSVita)
Rayman Origins is wel tof!
Joe Danger 2
Dead or Alive 5
Sine Mora (PSVita)
Velocity Ultra (PSVita)
Demon’s Souls
Rayman Origins (PSVita)
Even een vraagje. Ik heb wipeout HD voor de PS3 en voor mijn Vita. Alleen op de PS3 heb ik ook fury (die zat er al bij), maar nu zou ik toch ook fury voor de vita gratis moeten kunnen downloaden (cross buy?). Hoe werkt dit, want als ik op de vita in de store kijk moet ik gewoon betalen.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Werkt alleen bij de digitale versie zover ik weet en jij hebt het waarschijnlijk over de disc versie. Aangezien Playstation geen bewijs van je aankoop heeft ( disc kan je lenen ) geven ze het niet gratis.
Zowel dan ben ik blij want ik heb precies dezelfde situatie
Ik heb wel de digitale, die je ooit gratis kreeg vanwege die storing op PSN. Maar misschien daarom dat hij niet gratis is?Beakzz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:26:
Werkt alleen bij de digitale versie zover ik weet en jij hebt het waarschijnlijk over de disc versie. Aangezien Playstation geen bewijs van je aankoop heeft ( disc kan je lenen ) geven ze het niet gratis.
Vandaag komt de nieuwe Ratched and Clank full frontier assault uit voor de Vita...
Wie o wie kan hem uittesten en zeggen of de versie goed is?
Wie o wie kan hem uittesten en zeggen of de versie goed is?
Ik heb de ps3 versie door de psn storing gehad en de vita versie via plus en ik kan wel gewoon fury spelen op de vita
Mijn abo loopt tot ergens in juli. Kan ik Hitman nu wel gewoon blijven spelen vanaf volgende maand?Tiwazz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 07:24:
Ik had het hier nog niet voorbij zien komen:
Joe Danger 2
Dead or Alive 5
Sine Mora (PSVita)
Velocity Ultra (PSVita)
Demon’s Souls
Rayman Origins (PSVita)
tot ergens in juli kun jij die gewoon spelen
En we hebben tearaway gameplay... De art style ziet er echt heel gaaf uit!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EFxhpS2N5GQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EFxhpS2N5GQ]
Heb je die apart gedownload? Bij mij staat er 7,99.SmooK schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:11:
Ik heb de ps3 versie door de psn storing gehad en de vita versie via plus en ik kan wel gewoon fury spelen op de vita
Ik heb ook Fury op m'n PS3 en niet beschikbaar op Vita; weet niet meer precies hoe of wanneer ik nou de Fury expansion heb bemachtigd.Snippertje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:57:
[...]
Heb je die apart gedownload? Bij mij staat er 7,99.
Blijkbaar nooit want op PS3 moet ik hem ook kopen als ik hem nu nog eens wil downloaden
[ Voor 13% gewijzigd door Wussie op 23-05-2013 11:13 ]
Kan niet wachten! Tearaway staat al maanden bovenaan mijn lijstje.Vinand schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:04:
En we hebben tearaway gameplay... De art style ziet er echt heel gaaf uit!
[video]
Ik heb het nog even gecontroleerd maar ik heb ze allebei. Ook in mijn downloadlijst staat wipe out voor vita als 1 download(dus geen aparte fury)Snippertje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:57:
[...]
Heb je die apart gedownload? Bij mij staat er 7,99.
Gisteren Men's room mayhem gedownload en als je van flight control houdt is dit een aanrader. Ik werd er al snel gefrustreerd van omdat ik ook iedereen met schone handen weg wil sturen, maar voor die € 1,50 ofzo een leuk tussendoortje.
Jacob Jones ook maar gelijk meegepikt en 2 puzzels geprobeerd. Voor het geld ook een erg nette game en nog alles gesproken ook
Ben benieuwd of de volgende episodes ook deze lage prijs krijgen en hoelang deze episode is natuurlijk , maar de eerste indruk is goed.
Jacob Jones ook maar gelijk meegepikt en 2 puzzels geprobeerd. Voor het geld ook een erg nette game en nog alles gesproken ook
Hmm vreemd. Ik zie op de PS3 als ik wipeout wil downloaden ook gewoon dat ik hem moet kopen. Op de vita staat hij wel in mijn download lijst.SmooK schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Ik heb het nog even gecontroleerd maar ik heb ze allebei. Ook in mijn downloadlijst staat wipe out voor vita als 1 download(dus geen aparte fury)
Als mensen een keer online eliminator willen doen voeg me toe op PSN btw (zowel vita als PS3).
Tearaway lijkt me geweldig. Gaat ook niet veel kosten. Ik heb m voor € 25 gepre-orderd.
Gisteren ook even Men's room mayhem en Jacob Jones meegepikt uit de store. Kon het weer niet laten.
Vermaak me tot nu toe prima met de Vita!
Gisteren ook even Men's room mayhem en Jacob Jones meegepikt uit de store. Kon het weer niet laten.
PSN: xpock Live: xspock
Heb je al wel geprobeerd om hem toch te downloaden? ik had dat laatst met medival dat er wel een bedrag bij stond maar ik wist zeker dat ik deze al een keer had gedownload en toen ik klikte bleek deze toch gratis te zijn.Snippertje schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:58:
[...]
Hmm vreemd. Ik zie op de PS3 als ik wipeout wil downloaden ook gewoon dat ik hem moet kopen. Op de vita staat hij wel in mijn download lijst.
Als mensen een keer online eliminator willen doen voeg me toe op PSN btw (zowel vita als PS3).
Ik heb je toegevoegd btw
En wanneer ik de ps3 game heb gekocht niet via de store, maar in de winkel. Kan ik dan de vita versie ook gratis downloaden?
Ik denk het niet want na een google kwam ik op dit:
Als je deze content aanschaft voor PS Vita, kun je deze zonder extra kosten spelen op PlayStation 3. Ga na je aankoop in de PlayStation Store op de PlayStation 3 naar overzicht gedownload, waar de game op je wacht. Andersom is dit systeem ook van toepassing. Het volledige gamepack van WipEout 2048 voor de PS Vita is gratis voor iedereen die de game via de PS Store heeft gekocht en al in het bezit is van WipEout HD en WipEout HD Fury voor de console
Als je deze content aanschaft voor PS Vita, kun je deze zonder extra kosten spelen op PlayStation 3. Ga na je aankoop in de PlayStation Store op de PlayStation 3 naar overzicht gedownload, waar de game op je wacht. Andersom is dit systeem ook van toepassing. Het volledige gamepack van WipEout 2048 voor de PS Vita is gratis voor iedereen die de game via de PS Store heeft gekocht en al in het bezit is van WipEout HD en WipEout HD Fury voor de console
Verwijderd
Is Tearaway niet heel erg LBP?
Heb 2 x 32GB geheugenkaartjes besteld, kan weer even vooruit als ik ze morgen binnen heb.
Heb 2 x 32GB geheugenkaartjes besteld, kan weer even vooruit als ik ze morgen binnen heb.
Dezelfde maker, namelijk Media Molecule...Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:37:
Hoe duur waren die kaartjes? En waar heb je ze gekocht als ik vragen mag.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:37:
Verwijderd
Heb de kaartjes bij de FRS besteld voor 104 euro per stuk. Zal wellicht voordeliger kunnen maar omdat de FRS volgende week wellicht ten grave gedragen wordt en ik nog voor 240 euro aan giftcards had van de FRS leek me dit een mooie besteding
Haha. Slimme zet!Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:15:
Heb de kaartjes bij de FRS besteld voor 104 euro per stuk. Zal wellicht voordeliger kunnen maar omdat de FRS volgende week wellicht ten grave gedragen wordt en ik nog voor 240 euro aan giftcards had van de FRS leek me dit een mooie besteding
Dat gaat m voor mij niet worden dan voor die prijs. Ik gooi er af en toe wel wat van af dan.
Verwijderd
Ik had al een probleem toen ik gisteren All Star Battle op wilde starten, die had ik samen met LBP Vita voor het restant van de kaartjes gekocht. Er moest een update binnegehaald worden en dat ging niet vanwege te weinig ruimte. Erg jammer dat Sony de kaartjes zo schofterig duur heeft gemaakt. Ik weet zeker dat dat een oorzaak is vanwege de slechte verkopen van de Vita want zelfs met 8 GB kun je al vrij weinig.
Het zal inderdaad niet echt meehelpen aan de verkopen ben ik bang.
De hoge prijs van de geheugenkaarten zijn inderdaad de voornaamste reden dat ik de Vita met 199 te duur vind.
Als er een bundel zou komen met een 32GB geheugenkaart voor 249 dan ben ik een van de eerste die hem koopt.
Als er een bundel zou komen met een 32GB geheugenkaart voor 249 dan ben ik een van de eerste die hem koopt.
€ 64,28 op amazon.co.uk incl gratis verzending. Misschien is dat wat voor je ?pateen75 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:
[...]
Haha. Slimme zet!
Dat gaat m voor mij niet worden dan voor die prijs. Ik gooi er af en toe wel wat van af dan.
Verwijderd
Dat is een mooie prijs, 2 AAA games via PS Plus gratis en je hebt het er al uit en nog genoeg ruimte voor andere games.
Ik speel ook graag op mijn 3DS maar wel lekker om te zien dat de prijzen bij Sony snel dalen, 14,99 voor LBP gisteren
Overigens vind ik het flipperen ook geweldig. Vooral als ik de kasten tegenkom die ik vroeger zelf in huis heb gehad. Hopelijk volgen er snel nog veel meer!
Ik speel ook graag op mijn 3DS maar wel lekker om te zien dat de prijzen bij Sony snel dalen, 14,99 voor LBP gisteren
Overigens vind ik het flipperen ook geweldig. Vooral als ik de kasten tegenkom die ik vroeger zelf in huis heb gehad. Hopelijk volgen er snel nog veel meer!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 17:33 ]
Er gaan geruchten rond van een prijsverlaging en veel games aankondigingen op de aankomende E3 binnen 2 weken. Ik ben benieuwd!
Oke jammerSmooK schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:15:
Ik denk het niet want na een google kwam ik op dit:
Verwijderd
Ik hoop op meer aankondigingen al weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ben aan P4G bezig en daar gaat nog veel tijd inzitten. Ik schat voor nog minstens 200 uur aan games te hebben voor de Vita en bij de 3DS is het minstens 100 uur. Heerlijk luxe probleem!
Jacob Jones is leuk? Lijkt me wel en de prijs is zeker positief!pateen75 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:04:
Tearaway lijkt me geweldig. Gaat ook niet veel kosten. Ik heb m voor € 25 gepre-orderd.
Gisteren ook even Men's room mayhem en Jacob Jones meegepikt uit de store. Kon het weer niet laten.![]()
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb eergisteren Sly Cooper toch maar aangeschaft. Ook een erg leuke game met veel afwisseling en mooie omgevingen.
Uncharted staat er al een maand onaangeraakt op (heeft me heel veel moeite gekost), maar zaterdag ga ik eindelijk op vakantie, dus die ga ik 's avonds helemaal kapot spelen.
Uncharted staat er al een maand onaangeraakt op (heeft me heel veel moeite gekost), maar zaterdag ga ik eindelijk op vakantie, dus die ga ik 's avonds helemaal kapot spelen.
Digital of hardcopy?pateen75 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:04:
Thanks voor de tip. Bestel regelmatig bij Amazon. Alleen maar positieve ervaringen.Beakzz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:30:
[...]
€ 64,28 op amazon.co.uk incl gratis verzending. Misschien is dat wat voor je ?
Hardcopy. Mega monday. Maar volgens mij gaat dat overal de prijs worden.
Ja ben ook dol op Amazonpateen75 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:58:
[...]
Thanks voor de tip. Bestel regelmatig bij Amazon. Alleen maar positieve ervaringen.
[...]
Hardcopy. Mega monday. Maar volgens mij gaat dat overal de prijs worden.
Iemand qforce al getest en is het een beetje leuk om alleen te spelen ?
Ben nog niet ver maar de eerste indruk is goed. Aardig professor layton gevoel met ingesproken stemmen. Wel ff opletten dat dit episode 1 van 5 is dus als je het leuk vindt ga je uiteindelijk meer betalenThrace Grumble schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:23:
[...]
Jacob Jones is leuk? Lijkt me wel en de prijs is zeker positief!
[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2013 00:30 ]
Verwijderd
Laten we hopen op een mooie bundel met 16 of 32 GB memorycard. Dan haal ik hem ook. Ik bouw via PS+ al een behoorlijke catalogus op.Vinand schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:34:
Er gaan geruchten rond van een prijsverlaging en veel games aankondigingen op de aankomende E3 binnen 2 weken. Ik ben benieuwd!
http://www.nu.nl/economie...vraagt-faillissement.htmlVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:15:
Goed vooruitzicht...
20*350ZO45°
Verwijderd
Ik zou de kaartjes vandaag binnen krijgen per post, ik wanhoop nog nietRichard schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:32:
[...]
http://www.nu.nl/economie...vraagt-faillissement.html
Goed vooruitzicht...
Ach ja, hier in zoetermeer staat de FRS bekend als stel afzetters.. Games die bij FRS in Den Haag/Zierikzee voor 25 euro liggen, worden in zmeer nog voor 50 verkocht. Cd's meestal 29 euro (metal cd's dan).
Dus het verbaast me totaal niet.
vroeger kon ik er lastig te krijgen cd's bestellen. Tegenwoordig krijg ik letterlijk te horen "Sorry, we kunnen alleen top 40 cd's bestellen" >_>
Dus het verbaast me totaal niet.
vroeger kon ik er lastig te krijgen cd's bestellen. Tegenwoordig krijg ik letterlijk te horen "Sorry, we kunnen alleen top 40 cd's bestellen" >_>
[ Voor 24% gewijzigd door corset op 24-05-2013 14:44 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FRS was dan ook al jaren veel duurder dan de concurrenten, niet echt een verrassing dus dit.