LBP Vita voor 14,99 is toch niet zo duur?
Nee maar met heel af en toe een aanbieding red je het niet. Het overige assortiment was veelal te hoog geprijsd
Verwijderd
All Star Battle Royale was dezelfde prijs en Sly Cooper zat onder de 3 tientjes. De Diablo 3 clone die ook op de PS3 en ipad uit is kost ook maar 14,99 terwijl ik die 2 weken terug in de PSN voor minstens het dubbele zag staan.
Verwijderd
Ligt er aan waar je het mee vergelijkt. Bol.com is duurder met de DVD en CD.
Ik kwam alleen bij FRS omdat ik gratis giftcards had, rest deed ik via internet of Game Mania. Probleem van FRS is dat ze halfslachtig waren, beetje van dit, beetje van dat zonder een uitgebreide collectie te hebben.
Ik kwam alleen bij FRS omdat ik gratis giftcards had, rest deed ik via internet of Game Mania. Probleem van FRS is dat ze halfslachtig waren, beetje van dit, beetje van dat zonder een uitgebreide collectie te hebben.
Dat waren ze inderdaad. Bol.com is ook te duur(spant zelfs de kroon) net als de game mania. Ik ben best een bewuste shopper en ik kan me de dag niet meer heugen dat de frs beduidend goedkoper was dan een andere winkel(en zeker niet goedkoper dan een webshop. Daarnaast hadden ze vaak ook niet echt behulpzaam personeel en kreeg ik ook niet het idee dat ze veel wisten over het assortiment maar dit zal per winkel verschillen natuurlijk.
Ik denk ook dat de aanbiedingen die je noemde en ook bijvoorbeeld een vita voor 150,- een voorbode waren voor het aanstaande faillissement.
Ik denk ook dat de aanbiedingen die je noemde en ook bijvoorbeeld een vita voor 150,- een voorbode waren voor het aanstaande faillissement.
Verwijderd
Voor service moest je daar niet zijn. Regelmatig dat ze de verkeerde CD's besteld hadden of gewoon niet eens belde als de CD's binnen waren.
Maar met de giftcards kon ik de wat oudere games voordelig kopen. De nieuwste games kregen ze sowieso niet binnen.
Maar met de giftcards kon ik de wat oudere games voordelig kopen. De nieuwste games kregen ze sowieso niet binnen.
Ik snap dat als je voor 200+ euro aan giftcards hebt liggen je die wel graag daar besteed :-) Ik zelf ging er niet eens meer naar binnen want als ik 200 meter doorliep kwam ik een E-plaza, foregames en een saturn tegen waar alles minimaal 5 euro goedkoper was
Verwijderd
Ik hoop wel dat ze de bestellingen gewoon afwerken want ik heb nog geen postbode gezien. Kost me geen cent maar had toch wel graag die twee kaartjes gehad
Toch nog blij met FRS toen ik vorige maand mn Vita 3g daar gekocht heb voor € 150. Ik vind het een prachtig apparaat, maar voor € 289 zou ik m nooit gekocht hebben. ;-)
PSN: xpock Live: xspock
Verwijderd
En nog geen geheugenkaartjes in de bus. Ik kan nu mijn geld terug krijgen via een nieuwe giftcard en die in België bij de FRS besteden. Moet dan wel naar Antwerpen maar die 40 minuten met de auto zijn wel te overzien. En een verse Brusselse wafel met slagroom en warme krieken is sowieso een extra goede reden om daar naar toe te gaan!
Ik bestel de kaartjes nu wel via Amazon.
Die knul aan de telefoon was hoopvol over een doorstart maar ik heb 'm al verteld niet teveel hoop te hebben. Als je het niet eens voor elkaar krijgt om te zorgen dat een bestelling van woensdagmiddag op zaterdag in de bus ligt terwijl je bij de concurrentie tot 23.00 uur of later kunt bestellen en het de dag erop binnen hebt, vergeet het dan maar. Het is geen 1997 meer.
Edit:
Of de duvel er mee speelt, krijg net een mail dat mijn geheugenkaartjes verzonden zijn. Dat is snel, duurt maar 3 dagen daar om een bestelling te verwerken!
Die knul aan de telefoon was hoopvol over een doorstart maar ik heb 'm al verteld niet teveel hoop te hebben. Als je het niet eens voor elkaar krijgt om te zorgen dat een bestelling van woensdagmiddag op zaterdag in de bus ligt terwijl je bij de concurrentie tot 23.00 uur of later kunt bestellen en het de dag erop binnen hebt, vergeet het dan maar. Het is geen 1997 meer.
Edit:
Of de duvel er mee speelt, krijg net een mail dat mijn geheugenkaartjes verzonden zijn. Dat is snel, duurt maar 3 dagen daar om een bestelling te verwerken!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2013 13:16 ]
Verwijderd
@ Kohaku: Volgens mij kreeg FRS alleen nog maar spullen aangeleverd via de leveranciers waar ze direct geld tegenover zetten. Ik denk dat daar de vertraging in zit.
Weet iemand of de ratchet & clank collection ook naar de ps vita komt? Kan namelijk voor 130 euro aan een nieuwe vita wifi komen, en het zou leuk zijn als ik die games weer opnieuw kan spelen op de vita. Sowieso zie ik uncharted golden abyss en killzone mercenaries wel zitten.
Yeps: http://blog.us.playstatio...ble-on-ps-vita-this-june/Trishul schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:59:
Weet iemand of de ratchet & clank collection ook naar de ps vita komt? Kan namelijk voor 130 euro aan een nieuwe vita wifi komen, en het zou leuk zijn als ik die games weer opnieuw kan spelen op de vita. Sowieso zie ik uncharted golden abyss en killzone mercenaries wel zitten.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Woops, die twee haal ik wel vaker door elkaar
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Yes. Rayman Legends komt ook naar de vita!
Bron: http://www.computerandvid...gends-confirmed-for-vita/
[ Voor 51% gewijzigd door pateen75 op 28-05-2013 11:30 . Reden: bron ]
Verwijderd
Volgens mij is deze maand Uncharted voor de Vita nog gratis met PS Plus dus als je opschiet heb je die al te pakken.Trishul schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:59:
Yeeaahhh, die wil ikpateen75 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:27:
Yes. Rayman Legends komt ook naar de vita!
5 Juni Rayman Origins gratis voor PS+ members. Ook een top game.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ah nice. Kreeg net ook bevestiging dat ik m'n vita kan ophalen. Is de laatste vita uit het magazijn die ik mocht hebben voor 130 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:20:
[...]
Volgens mij is deze maand Uncharted voor de Vita nog gratis met PS Plus dus als je opschiet heb je die al te pakken.
Wel jammer dat er nog niks bekend is over ratchet & clank collection op de vita. Damn wat zou dat gaaf zijn. Deel 1,2 en 3 heb ik allemaal minimaal 3 keer uitgespeeld op de PS2 destijds. Vooral die planeten waar je waardevolle objecten kon verzamelen was ik echt verslaafd aan.
Naja, we hebben uncharted en straks killzone nog. En was helemaal vergeten dat ik dan eindelijk GT mobile kan spelen...
Zou me verbazen als Ratchet and Clank trilogie ook niet komt.....Jak & Daxter komt, Sly Cooper trilogie ook (als ik me niet vergis).....dus waarom R&C niet zou je haast denken.
Dan weet je meer als mijTrishul schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:09:
[...]
En was helemaal vergeten dat ik dan eindelijk GT mobile kan spelen...
Steam/XBL: Avioto
Hier is de trailerTiwazz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:56:
[...]
Yeeaahhh, die wil ik.
5 Juni Rayman Origins gratis voor PS+ members. Ook een top game.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Aah geweldig
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hihi, geweldig, dat Splinter Cell gebeuren/level
Dit klinkt wel hoopvol:
http://www.psvitahub.com/...d-to-support-ps-vita.html
http://www.psvitahub.com/...d-to-support-ps-vita.html
[ Voor 62% gewijzigd door Wii4all op 29-05-2013 15:52 ]
Burp
Vita krijgt een Yakuza game! (AWESOME!) Meer op E3... 
Daarnaast komt Death Ray Manta ook naar de Vita
http://www.inquisitr.com/...vita/#IUOuejWeS72lmVFW.99
Flower komt blijkbaar ook naar de vita
https://mobile.twitter.com/Ouren/status/339823276425613312
Daarnaast komt Death Ray Manta ook naar de Vita
http://www.inquisitr.com/...vita/#IUOuejWeS72lmVFW.99
Flower komt blijkbaar ook naar de vita
https://mobile.twitter.com/Ouren/status/339823276425613312
[ Voor 77% gewijzigd door Vinand op 29-05-2013 22:14 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Toukiden komt waarschijnlijk ook naar Europa:
Kruising tussen Dynasty Warriors en Monster Hunter.
Kruising tussen Dynasty Warriors en Monster Hunter.
Vanavond ga ik m'n vita ophalen. Ik vroeg me alleen af hoe groot de vita games zijn?
Wil namelijk meteen ps+ erbij nemen. Zag dat wehkamp een leuke aanbieding heeft: http://www.wehkamp.nl/gam...mfzfbBENCjCIin9DI&BAC=ALG
Neig nu vooral naar de 4GB kaart, omdat ik bang ben dat ik voorlopig niet zoveel ga gamen (alleen uncharted en killzone). Kan iemand me uit de brand helpen?
Wil namelijk meteen ps+ erbij nemen. Zag dat wehkamp een leuke aanbieding heeft: http://www.wehkamp.nl/gam...mfzfbBENCjCIin9DI&BAC=ALG
Neig nu vooral naar de 4GB kaart, omdat ik bang ben dat ik voorlopig niet zoveel ga gamen (alleen uncharted en killzone). Kan iemand me uit de brand helpen?
4gb is wel heel erg weinig hoor... Ik heb 8gb, maar kom eigenlijk al tekort.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Thanx, vond net dit: http://psvitaforum.com/th...ize-of-digital-copy.3548/Peter_Aragorn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:41:
4gb is wel heel erg weinig hoor... Ik heb 8gb, maar kom eigenlijk al tekort.

Dat wordt dus een 8GB kopen...
Minimaal 16 GB doen.Trishul schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:40:
Vanavond ga ik m'n vita ophalen. Ik vroeg me alleen af hoe groot de vita games zijn?
Zie dat Mycom de 16gb kaart voor 43,99 verkoopt. Laat ik nu nog een mycom tegoedbon van 5 euro in de mail hebben liggen.
Of de 32gb bij amazon uk voor 63 euro. Wat een prijzen ook zeg.
Gisteren een pakket met de PS Vita + LittleBigPlanet + 4GB Memory Card opgepikt bij de Free Record Shop.
Prachtig apparaat, maar het enige wat me dwars zit is dat mijn rear touch panel weigert te werken.
Volgens Google moet je dan rebooten, maar dat helpt niet.
Ik heb tevens Rebuild Database, Restore Factory Settings, een hard reset, soft reset en gewoon aan/uit zetten geprobeerd maar hij doet tot op heden niets.
Iemand een idee? Terugbrengen wordt lastig, ze hebben geen nieuwe en krijgen die ook niet meer.
Prachtig apparaat, maar het enige wat me dwars zit is dat mijn rear touch panel weigert te werken.
Ik heb tevens Rebuild Database, Restore Factory Settings, een hard reset, soft reset en gewoon aan/uit zetten geprobeerd maar hij doet tot op heden niets.
Iemand een idee? Terugbrengen wordt lastig, ze hebben geen nieuwe en krijgen die ook niet meer.
Vind je? 32gb is 90 euro. En voor geheugenkaarten lijkt het duur (als je naar SD kijkt) maar als je naar andere opslag kijkt... CF kaarten kunnen zonder probleem 100eur of meer zijn, soms wel 500+Trishul schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:50:
Zie dat Mycom de 16gb kaart voor 43,99 verkoopt. Laat ik nu nog een mycom tegoedbon van 5 euro in de mail hebben liggen.
Dat is schreeuwend duur. Dat CF aan de prijs is komt waarschijnlijk door het feit dat het achterhaalt is door andere technieken/formaten.CristianSchriev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:55:
[...]
Vind je? 32gb is 90 euro. En voor geheugenkaarten lijkt het duur (als je naar SD kijkt) maar als je naar andere opslag kijkt... CF kaarten kunnen zonder probleem 100eur of meer zijn, soms wel 500+
Of omdat een hele Canon DSL generatie er nog aan vast zit en ze alleen nog op die groep kunnen verdienen. SD heeft ook goud gekost , maarja grote afname maakt de prijs lager op een gegeven moment.
Dude... snel terugbrengen voordat je geen garantiepunt meer hebt... klinkt eerder als een defect, ik heb namelijk sinds de release van de vita nog helemaal niks gehoord over de touchpad die weigert te werken. ik zie het dus als een defect.Xereon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:36:
Gisteren een pakket met de PS Vita + LittleBigPlanet + 4GB Memory Card opgepikt bij de Free Record Shop.
Met wat moeite een veel duurder pakket meegekregen met een gloednieuwe Vita, nu werkt hij wel.Vinand schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:18:
[...]
Dude... snel terugbrengen voordat je geen garantiepunt meer hebt... klinkt eerder als een defect, ik heb namelijk sinds de release van de vita nog helemaal niks gehoord over de touchpad die weigert te werken. ik zie het dus als een defect.

De volgende spelletjes heb ik er bij:
-Need For Speed Most Wanted
-Gravity Rush
-Playstation All-Stars Battle Royale
-Little Big Planet
-Modnation Racers Road Trip
En als PSP-klassiekers:
-GTA: Vice City Stories
-God of War - Chains of Olympus
Inclusief een carrycase van Demon en een 16GB + 4GB memory card.
Hier kan ik wel even mee vooruit.
Het enige spel dat ik nu nog wil is Street Fighter X Tekken óf Dead Or Alive 5+ óf Mortal Kombat.
Kan deze helaas nergens fysiek in de winkel vinden voor een zacht prijsje. Geen zin hem te kopen in de PS Store, wil de resterende GB's behouden op de memorycard.
[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 30-05-2013 19:41 ]
Voor de prijs van €150? Is het voor deze prijs nog ergens te krijgen?Xereon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:36:
En een vraagje over de ps plus gratis games: Als je ps plus is afgelopen, maar je hebt de gratis games nog op je geheugenkaart of op je pc, kan je die dan nog wel spelen?
[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 30-05-2013 19:54 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Waarschijnlijk niet, maar je kunt er wel van zeker zijn dat als je weer ps plus haalt dat je direct je games weer kunt downloaden en spelen.
Ik heb 200 euro betaald voor het pakket. Behoorlijk goedkoop, want de console los is doorgaans al dik 200 euro volgens de Pricewatch hier.Musta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:53:
[...]
Voor de prijs van €150? Is het voor deze prijs nog ergens te krijgen?
En een vraagje over de ps plus gratis games: Als je ps plus is afgelopen, maar je hebt de gratis games nog op je geheugenkaart of op je pc, kan je die dan nog wel spelen?
Ironisch genoeg stond er nog een 2e PS Vita naast zónder iets erbij voor 250 euro. Dus 50 euro duurder en veel minder dingen erbij.
Maar ik heb nu dus die van 250 meegekregen, het was de laatste die ze hadden. En deze werkt prima!

Mensen vergeten even voor het gemak dat de datarate vrij hoog ligt met deze geheugen kaarten, de kwaliteit van het geheugen zelf ook naar verwachting beter is zodat de games wel daadwerkelijk lang meegaan. Standaard SD kaartjes staan nou niet bekend om hun ultieme betrouwbaarheid. Daarnaast hebben ze de opslag gewoon dicht getimmerd om piracy te voorkomen. Wat begrijpbaar is.CristianSchriev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:55:
[...]
Vind je? 32gb is 90 euro. En voor geheugenkaarten lijkt het duur (als je naar SD kijkt) maar als je naar andere opslag kijkt... CF kaarten kunnen zonder probleem 100eur of meer zijn, soms wel 500+
Ja, zeker als he kijkt wat er met de PSP is gebeurd.Sn0wblind schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:05:
[...]
Mensen vergeten even voor het gemak dat de datarate vrij hoog ligt met deze geheugen kaarten, de kwaliteit van het geheugen zelf ook naar verwachting beter is zodat de games wel daadwerkelijk lang meegaan. Standaard SD kaartjes staan nou niet bekend om hun ultieme betrouwbaarheid. Daarnaast hebben ze de opslag gewoon dicht getimmerd om piracy te voorkomen. Wat begrijpbaar is.
Deze vraag komt elke 2 pagina's voorbij, het antwoord ook.Musta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:53:
[...]
Er is een topic op Tweakers speciaal voor plus: [PS3] Playstation PlusMusta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:53:
[...]
In de openingspost word heel erg goed uitgelegd hoe alles werkt
Ja maar als je t hebt gedownload, en je verwijdert het niet van je vita terwijl je plus abo afloopt, kan je t daarna nog verder spelen? Ik neem aan van niet Door een beveiliging ofzo?
Ik kon het niet laten, toch nog maar even Mortal Kombat gekocht.
Nu ben ik wel even klaar met uitgeven.

Mk speelt echt heerlijk op de vita (60fps ftw), vind doa5 persoonlijk wel flink betere graphics hebben maar de sfeer en gameplay van mk vind ik toch iets meer mijn stijl. Vergeet trouwens niet persona 4 golden aan te schaffen.. Dat is veruit de beste Vita game op het moment.Xereon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:54:
Ik kon het niet laten, toch nog maar even Mortal Kombat gekocht.
Hehehe vandaag m'n vita gekocht.... Bleek gewoon een 3G versie te zijn... En dat voor 130 euro. Vond het al raar dat de verkoper aan kwam zetten met een vita doos met rode stickers erop van vodafone
Maar ik had helaas geen tijd om ff wat games uit te zoeken, dus dat wordt morgen games zoektocht.
Alhoewel, ik zag uncharted in de store staan, gratis voor psn+ abbonees. Dat wordt dus gewoon een geheugenkaartje kopen. En psn+ en ook shadow of the colossus voor m'n ps3 in juni
Heej, volgens de vodafone stickers op de doos krijg je na registratie wipeout 2048 er nog eens bij.
Maar ik had helaas geen tijd om ff wat games uit te zoeken, dus dat wordt morgen games zoektocht.
Alhoewel, ik zag uncharted in de store staan, gratis voor psn+ abbonees. Dat wordt dus gewoon een geheugenkaartje kopen. En psn+ en ook shadow of the colossus voor m'n ps3 in juni
Heej, volgens de vodafone stickers op de doos krijg je na registratie wipeout 2048 er nog eens bij.
[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 30-05-2013 23:20 ]
Die haal ik later ooit wel.Vinand schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:09:
[...]
Mk speelt echt heerlijk op de vita (60fps ftw), vind doa5 persoonlijk wel flink betere graphics hebben maar de sfeer en gameplay van mk vind ik toch iets meer mijn stijl. Vergeet trouwens niet persona 4 golden aan te schaffen.. Dat is veruit de beste Vita game op het moment.
Vergeet de memory card niet... Zou zeker voor een 16GB gaan, het gaat harder dan je denkt. Zojuist door mij bevestigd.Trishul schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:18:
Hehehe vandaag m'n vita gekocht.... Bleek gewoon een 3G versie te zijn... En dat voor 130 euro. Vond het al raar dat de verkoper aan kwam zetten met een vita doos met rode stickers erop van vodafone![]()
Aangezien een vriend van me er nog een zoekt .. Waar heb je hem gekocht ?Trishul schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:18:
Hehehe vandaag m'n vita gekocht.... Bleek gewoon een 3G versie te zijn... En dat voor 130 euro. Vond het al raar dat de verkoper aan kwam zetten met een vita doos met rode stickers erop van vodafone![]()
Soul Sacrifice is ook zeker een vette aanrader. Ik kan mijn handen niet er vanaf houden. Zelfs het grinden blijft leuk.Vinand schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:09:
[...]
Mk speelt echt heerlijk op de vita (60fps ftw), vind doa5 persoonlijk wel flink betere graphics hebben maar de sfeer en gameplay van mk vind ik toch iets meer mijn stijl. Vergeet trouwens niet persona 4 golden aan te schaffen.. Dat is veruit de beste Vita game op het moment.
Verwijderd
Aangezien mensen toch nog PSVita's kunnen vinden voor een aantrekkelijke prijs, ga ik toch ook nog maar even op zoek.
Btw, die remote functie lijkt me best wel handig en nu Sony het verplicht zullen we het ook nog gaan krijgen ook.
frontpage
Btw, die remote functie lijkt me best wel handig en nu Sony het verplicht zullen we het ook nog gaan krijgen ook.
frontpage
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 07:53 ]
Ja komt omdat veel retailers nu de vita aan het dumpen zijn. Maar het gaat steeds om de laatste modellen, die dus niet meer na te bestellen zijn voor die prijzen. Ik had bv. mijn vita 3G voor 130 euro, maar dat was wel de allerlaatste. Je moet dus maar net geluk hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 07:52:
Aangezien mensen toch nog PSVita's kunnen vinden voor een aantrekkelijke prijs, ga ik toch ook nog maar even op zoek.
frontpage
btw, dat psn+ zorgt wel voor nieuwe investeringen zeg. Moet in m'n ps3 ook een grotere hdd zetten, die oude 80gb is niet genoeg..
[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 31-05-2013 11:19 ]
Ik denk dat de saturn ze deze week ook voor mooie bedragen verkoopt als volledige packs incl. games i.v.m btw vrije dagen. Let op, dit is wel alleen maar geldig tot het eind van de week dus ga maar eens een kijkje nemen zeg ik. Zat ander goed spul er tussen natuurlijk.Trishul schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:11:
[...]
Ja komt omdat veel retailers nu de vita aan het dumpen zijn. Maar het gaat steeds om de laatste modellen, die dus niet meer na te bestellen zijn voor die prijzen. Ik had bv. mijn vita 3G voor 130 euro, maar dat was wel de allerlaatste. Je moet dus maar net geluk hebben.
Uhm, volgens de voorwaarde van Saturn.nl is (as usual) Console Hardware uitgesloten van de BTW-actie. Uiteraard kun je altijd nog een vestiging inlopen en het proberen..Phntm schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:16:
[...]
Ik denk dat de saturn ze deze week ook voor mooie bedragen verkoopt als volledige packs incl. games i.v.m btw vrije dagen. Let op, dit is wel alleen maar geldig tot het eind van de week dus ga maar eens een kijkje nemen zeg ik. Zat ander goed spul er tussen natuurlijk.
-
Nah bij Saturn vallen ze er niet onder, was gaan kijken.
Ik neem ook een tweedehands vita 3g over waarschijnlijk met 8gb kaart en mortal kombat (€130). Heb 2 psp's thuis en mn broertje en ik spleen nog altijd tegen elkaar PES
Ben van plan om ook ps+ te halen, maar twijfel nog wel een beetje daarover (heb geen ps3 ofzo). Wat is jullie advies? waarschijnlijk direct halen
Ik neem ook een tweedehands vita 3g over waarschijnlijk met 8gb kaart en mortal kombat (€130). Heb 2 psp's thuis en mn broertje en ik spleen nog altijd tegen elkaar PES
[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 31-05-2013 13:12 ]
PS+ is echt een aanrader, maar misschien voor enkel de Vita wat minder. Ik heb alleen een PS3, maar zit er nu al een poosje aan te denken om een Vita er bij te halen vanwege alle games die ik nu al 'heb' voor de Vita. Je kan ook instappen op het moment dat er voor jou een interessante titel tussen zitMusta schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:10:
Nah bij Saturn vallen ze er niet onder, was gaan kijken.
Ik neem ook een tweedehands vita 3g over waarschijnlijk met 8gb kaart en mortal kombat (€130). Heb 2 psp's thuis en mn broertje en ik spleen nog altijd tegen elkaar PESBen van plan om ook ps+ te halen, maar twijfel nog wel een beetje daarover (heb geen ps3 ofzo). Wat is jullie advies? waarschijnlijk direct halen
Alleen voor de Vita zou ik niet zo snel PS+ halen inderdaad. Komende maand wel een mooie game met Rayman , maar verder is het meestal een mini en een indie game per maand. natuurlijk krijg je nu ook nog Uncharted en Gravity dus als je eenmalig 3 maanden probeert dan kan je iig even vooruit. Aangezien ik een PS3 en Vita heb is het eigenlijk een no-brainer
Hehe, dat is precies wat ik gedaan heb. 90 dagen psn+ vanwege uncharted voor m'n vita en vanaf morgen shadow of the colossus voor m'n ps3Beakzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:21:
Alleen voor de Vita zou ik niet zo snel PS+ halen inderdaad. Komende maand wel een mooie game met Rayman , maar verder is het meestal een mini en een indie game per maand. natuurlijk krijg je nu ook nog Uncharted en Gravity dus als je eenmalig 3 maanden probeert dan kan je iig even vooruit. Aangezien ik een PS3 en Vita heb is het eigenlijk een no-brainer
Daarom ben ik nu op zoek naar een PS3 waarvan de BD aan gort is. Die heb ik toch niet nodig met PSN+Beakzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:21:
Dat is wel een interessante optie, om t even voor 3 maanden te proberen. Blijven uncharted en gravity altijd gratis voor psn+ of wisselen die ook net als raymam nu?Beakzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:21:
Heb t laatst ook geprobeerd en was meteen verkocht. Zeer relaxte dienst :)!Musta schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 07:25:
[...]
Dat is wel een interessante optie, om t even voor 3 maanden te proberen. Blijven uncharted en gravity altijd gratis voor psn+ of wisselen die ook net als raymam nu?
Wat betreft die games.. ook die worden uiteindelijk gewisseld. Alleen de interval van wanneer je ze kan downloaden wijkt af. Sommige zijn maar 2 weken beschikbaar, andere langer. Als je ze eenmaal hebt gedownload kan je ze altijd blijven spelen en/of opnieuw downloaden (mits je nog lidmaatschap hebt bij ps+)
Rookworst zonder 'r' is ookworst
http://www.wehkamp.nl/Zoe...&cmid=WEHC255EA&VIEW=Grid
Maakt t uit welke ik neem? Ze zijn hetzelfde denk ik? Wel een leuke prijs om t zo 3 maanden uit te kunnen proberen.
Maakt t uit welke ik neem? Ze zijn hetzelfde denk ik? Wel een leuke prijs om t zo 3 maanden uit te kunnen proberen.
Verwijderd
Volgens mij is PS Plus PS Plus. Ik heb 'm gewoon op mijn Vita geactiveerd en heb daardoor ook meteen PS Plus op mijn PS3 en ik zie op mijn PS3 wat ik op mijn Vita heb bekeken.
Denk dat ik t beter in de winkel kan halen, want er komen nog verzendkosten bij. Zal wel een standaard prijs zijn. Heb nooit eerder wat van PSN ofzo gekocht, maar wel al langer een account
Speel nu nog maar 5 minuten Ico via remote play, en ben nu al aan die game verknocht: wat een sfeer, hoe kan ik deze game op m'n PS2 gemist hebben!!!
Het zijn er maar een paar die via remote play gespeeld kunnen worden.
Ico en shadow of the collosus horen daar inderdaad bij.
Kan je met de vita spelen tegen de psp? Ik zag pes 13 staan in de store en dat t geschikt is voor zowel de psp als de vita, maar vroeg me af of je ad hoc tegen elkaar kunt spelen dan? Wil t kopen dan, maar ben bang dat t niet lukt om tegen mn broertje te spelen op de psp. Heb mn vita gehaald, mooi apparaatje
Merk dat er nog niet echt veel spellen zijn, hopelijk komt er wat op de E3. Gelijk ook maar even een paar demo's proberen
En welke games spelen meestal? Wordt de allstars battle royal online nog wel gespeeld? En wat vinden jullie van NfS Most Wanted?
En welke games spelen meestal? Wordt de allstars battle royal online nog wel gespeeld? En wat vinden jullie van NfS Most Wanted?
[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 02-06-2013 11:00 ]
Dat kan helaas niet, dan heb je meerdere vita's nodig.Musta schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:28:
Kan je met de vita spelen tegen de psp?
Erg goede game, maar heeft wel wat problemen met de framerate op de Vita.Musta schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:28:
En wat vinden jullie van NfS Most Wanted?
Hmm, remote play..handig. Heb dan ook wel een PS3 in de slaapkamer maar die gebruik ik eigenlijk niet, met de Vita is het dan wel leuk.Thrace Grumble schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:50:
Speel nu nog maar 5 minuten Ico via remote play, en ben nu al aan die game verknocht: wat een sfeer, hoe kan ik deze game op m'n PS2 gemist hebben!!!
Toch raar dat ik Ico en Shadow of the Colossus al geruime tijd heb voor de PS2, maar nooit gespeeld. Idem voor Okami.
Dan wordt het tijd dat je die voor een heel zacht prijsje aan mij verkoopt.Exorcist schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:10:
[...]
Heb dan ook wel een PS3 in de slaapkamer maar die gebruik ik eigenlijk niet,
Haha, had gekund
. Heb de garage deels omgetoverd tot game-room, daar komen mijn retro-consoles/games (cq. console of 60/70 en over de 1000 games) en dan verhuizen de 360 en PS3 in de slaapkamer daarheen.
Ik speel Wipe-out op de Vita, maar die heeft toch wel erg veel last van frame drops. Op de PS3 heb ik er ook last van, maar dan alleen met splitscreen. Meer mensen die dit hebben op de Vita?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja alle updates. Het is vooral als er veel gebeurd (eliminator) dan vertraagt echt alles, zal wel even kijken of ik er misschien een filmpje van kan maken.pagani schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:22:
Heb je wel de updates gedaan?
* pagani heeft nergens last van met Wipe-out op de vita
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik krijg de melding "deze game kan niet via Remote Play worden uitgevoerd", bij zowel Ico als Shadow of the Colussus. God of War HD start wel, daarentegen.Sinned123 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:14:
Het zijn er maar een paar die via remote play gespeeld kunnen worden.
Heb je wel Ico en Shadow of the Colussus gestart? Ze hebben eerst allebei een kleine update nodig om Remote Play te activerenExorcist schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:41:
[...]
Ik krijg de melding "deze game kan niet via Remote Play worden uitgevoerd", bij zowel Ico als Shadow of the Colussus. God of War HD start wel, daarentegen.
Oh. Nee. ThanksNickD schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:29:
[...]
Heb je wel Ico en Shadow of the Colussus gestart? Ze hebben eerst allebei een kleine update nodig om Remote Play te activeren
Verwijderd
Van het weekend toch ook een poging ondernomen om te kijken bij een van de nog resterende filialen van Free Record Shop of ik nog een PSVita kon vinden voor ca. 150 euro. Pakketten waren er in overvloed van zowel 3G/Wifi als Wifi only, maar de prijs ging toch niet lager dan 200 euro.

Heb bij m'n vita een 16GB memorycard gekocht, maar het lijkt erop dat je niet verder komt dan 4 a 5 full games erop? Dat wordt dus binnen een paar maanden de 32GB kopen...
Vind resistance: burning skies trouwens wel behoorlijk tegenvallen. Karige graphics, omgevingen, actie etc.
Uncharted is dan wel weer van torenhoog niveau, zoals normaal is voor de serie.
Vind resistance: burning skies trouwens wel behoorlijk tegenvallen. Karige graphics, omgevingen, actie etc.
Uncharted is dan wel weer van torenhoog niveau, zoals normaal is voor de serie.
Ik weet niet meer precies hoe groot mijn memory card is, maar ik geloof dat die ook 16GB is. Het valt mij reuze mee hoeveel games je erop kwijt kan. Het blijkt namelijk toch dat niet iedere game 4 a 5GB is. Er zijn er ook voldoende van een paar honderd MB.
-
Tja die van mij is 32GB en moet elke maand weer schipperen.
Heeft iemand ook oude psp spellen die de op de vita speelt? Zo ja, hoe zien die r dan eigenlijk uit? WIl namelijk god of war kopen denk ik, had ze beide op de psp destijds gespeeld en wil t wel kopen nu voor de vita. Alleen ben ik bang dat psp spellen er niet echt mooi uit zullen zien? Of kom ik dan bedrogen uit?
Zit nu hele tijd Mortal Kombat te spelen, terwijl ik met ps+ ook de gratis games heb gedownload. Ben van plan om Unit 13 en NfS:MW en All Stars Battle Royale te halen. Denk wel dat ik een hele tijd mee vooruit kan gaan
Zit nu hele tijd Mortal Kombat te spelen, terwijl ik met ps+ ook de gratis games heb gedownload. Ben van plan om Unit 13 en NfS:MW en All Stars Battle Royale te halen. Denk wel dat ik een hele tijd mee vooruit kan gaan
Verwijderd
Ik heb 2 x 32 Gb en op een van die twee komen alle updates. Heb op een 8 GB kaartje mijn savegames staan van LBP maar er was te weinig ruimte voor de update. Nu heb ik er een 32 Gb ingestoken voor de update maar moet dan wel dan LBP opnieuw beginnen. Wat er op mijn 4 GB en 8 GB staat blijft er op staan maar ik zal geen andere kaartjes als 32 Gb meer kopen mocht ik er nog nodig hebben.
Ik heb GoW. Ziet er netjes uit, speelt lekker.Musta schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:38:
Heeft iemand ook oude psp spellen die de op de vita speelt? Zo ja, hoe zien die r dan eigenlijk uit? WIl namelijk god of war kopen denk ik, had ze beide op de psp destijds gespeeld en wil t wel kopen nu voor de vita. Alleen ben ik bang dat psp spellen er niet echt mooi uit zullen zien? Of kom ik dan bedrogen uit?
Ik heb een stuk of 5 PSP games op mijn Vita, en ze spelen allemaal prima en zien er hetzelfde uit als op de PSP. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Idd, ben nu met gta chinatown bezig en de laadtijden zijn een stuk lager en het ziet er minstens zo goed uit als op de Psp
http://www.psx-sense.nl/1...ps-vita-en-3ds-even-over/
Dit gaan ze toch niet menen... Wordt tijd dat ik aan FIFA moet wennen een keer
Gewoon doen , want Fifa is ook al jaren het betere spel
Fifa 13 op de Vita was een naaistreek , maar het blijft een goede game. PES 6 op de PS2 was het laatste goede spel van ze wat ik me kan herinneren.
Ik denk dat ik totdat killzone mercenaries uitkomt in september, alleen maar PSP games ga kopen. Midnight Club LA remix, Gran Turismo psp, beide God of War, enz. Heb nooit een psp gehad, dus ik heb wat in te halen.
a Vita version is not planned because: “The install base isn’t great."Musta schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 02:02:
http://www.psx-sense.nl/1...ps-vita-en-3ds-even-over/
Als iedereen zo denkt, word die install base ook niet veel groter

Ik had best graag PES op de Vita willen spelen, de Fifa games op de Vita zijn allemaal luie ports.
Heads-up’ PlayStation Store update, 5th June 2013
Rayman Origins (PS Vita) – 100% off
Coconut Dodge Revitalised (PS Vita) – 100% off
Rayman Origins (PS Vita) – 100% off
Coconut Dodge Revitalised (PS Vita) – 100% off
Limbo is ook verkrijgbaar en zelfs gratis als je m al voor de PS3 gekocht hebt
PSN id: NL_SToRM
Wat ik raar vind is dat de PS4, Xbox One en de Nintendo 3DS ook geskipt worden. Ze willen zich dus helemaal niet bezighouden met handhelds. En de nintendo had naar mijn idee toch wel een gigantische user base...Avioto schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:57:
[...]
a Vita version is not planned because: “The install base isn’t great."
Als iedereen zo denkt, word die install base ook niet veel groter![]()
Ik had best graag PES op de Vita willen spelen, de Fifa games op de Vita zijn allemaal luie ports.
Oeh , dan hoop ik dat PS+ ook als kopen telt , want ik heb hem al een keer gekocht op de Xbox en op de PS3 gekregen bij PS+ dus en nooit ver gespeeld. Dit soort spellen speel ik veel sneller op een handheld.SToRM666 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:49:
Limbo is ook verkrijgbaar en zelfs gratis als je m al voor de PS3 gekocht hebt
Edit :
Werkt
Er is ook een mooie PSP sale bezig :
LittleBigPlanet
Van €7.99, voor €3.99
God of War: Chains of Olympus
Van €7.99, voor €3.99
God of War: Ghost of Sparta
Van €7.99, voor €3.99
MotorStorm Arctic Edge
Van €7.99, voor €3.99