Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay, en hoe lang is dit geldig? Ik ga 26 mei op vakantie, en wil juist dan Uncharted spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dat moet lukken, zodra je ze download zijn ze voor jou zolang je abo loopt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar ik wil 'm dan pas downloaden. Als ik 'm nu download ga ik 'm ook spelen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmm, denk het wel, staat geen eind datum voor uncharted iirc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Vanaf het moment dat je abo gaat lopen kan je 90 dagen spelen en er zijn nog geen plannen om Uncharted uit de instant collection te halen dus dan downloaden kan , maar dan kan je net zo goed ff wachten met je abo aanzetten. Als je 90 dagen om zijn kan je hem niet meer spelen tot je weer een nieuw abo neemt. Eenmaal gedownload is een game altijd opnieuw te downloaden als je maar een PS+ abo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Richard schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:50:
[...]

Tja dat is een beetje krom, want als je de Vita koopt (of in je winkelwagentje mikt) dan kan je de PS3 niet meer kopen en andersom.
Klopt, dat gebeurde mij ook. Ik had geen "toestemming" de Vita versie te kopen omdat de PS3 versie al in m`n winkelwagen zat.
Het is nu wel opgelost en je kunt beide versies dus "kopen"

Net al 2 uurtjes op de Vita gespeeld, is echt een leuk spelletje voor de Vita inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Er zijn nergens aanbiedingen voor PS+ he?! Zoals met Xbox Live wel zo is bijvoorbeeld...

Zero's Escape moet ik ook echt spelen en Thomas was alone lijkt me ook wel wat :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Heerlijk P4G (persona) gehaald vandaag. Was tot mijn verbazing nergens te koop in de hele stad (centrum arnhem) wat mij verbaast aangezien het 1 van de enige goede games voor de vita is. Maar goed aangezien een groot deel van de mensen hier simpelminded zijn slaan die geweldige games in NL/USA nooit zo goed aan als ze in Japan doen ook met de stijl. Maar het is nu al een top spel, en dan moet het nog veel leuker/spannender worden. Kan nu niet wachten op FF10 HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Virtue's last reward heb ik nog niet weer opgepakt is echt niet mijn ding.

Vanavond Thomas was Alone binnen gehaald, erg tof spel, verbazend hoeveel karakter ze in zo'n basic puzzelspel hebben kunnen creëren door een goeie voice-over en een flinke dosis humor.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Peter_Aragorn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:26:
Er zijn nergens aanbiedingen voor PS+ he?! Zoals met Xbox Live wel zo is bijvoorbeeld...
Er zijn gewoon elke maand aanbiedingen bij PSN en als PS+ krijg je bijna altijd wat extra korting op de actieprijzen. Op de Vita vind ik het alleen lastig te vinden dus kijk zelf via de Ps3. Ook is het aanbod voor de Vita laag imo.
CristianSchriev schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:27:
Heerlijk P4G (persona) gehaald vandaag. Was tot mijn verbazing nergens te koop in de hele stad (centrum arnhem) wat mij verbaast aangezien het 1 van de enige goede games voor de vita is.
Dat is dan wel jouw mening , want ik vind het aanbod van goede spellen helemaal niet zo slecht. Ben ook nieuw op de Vita dus meer keuze . Misschien dat dat uitmaakt ;) Persona 4 staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar zal de gemiddelde consument niet veel zeggen.
Chaoss schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:49:
Virtue's last reward heb ik nog niet weer opgepakt is echt niet mijn ding.

Vanavond Thomas was Alone binnen gehaald, erg tof spel, verbazend hoeveel karakter ze in zo'n basic puzzelspel hebben kunnen creëren door een goeie voice-over en een flinke dosis humor.
Hij is echt top idd :) de voice-over , maar ook de soundtrack. Dat nummer van level 10 tot 20 heb ik gewoon ff zitten luisteren met mijn shures in zonder te spelen :)

Moet nu echt gaan slapen dus ben bij level 30 gestopt , maar ben benieuwd hoe groot de uitdaging nog wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

CristianSchriev schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:27:
Heerlijk P4G (persona) gehaald vandaag. Was tot mijn verbazing nergens te koop in de hele stad (centrum arnhem) wat mij verbaast aangezien het 1 van de enige goede games voor de vita is.
Waar heb je 'm nu vandaan dan?
Zelfde probleem hiero. Elke winkel wel gezien (doe ik regelmatig om te kijken "of er wat nieuws is".) En nergens P4G te vinden. Dan maar goedkoop een Amerikaan importeren, maar daar sloop je de markt natuurlijk weer mee, om straks een vervolg alleen in JAP en US uitgebracht wordt wegens tegenvallende verkopen EUR.
Het is ook weer wel een belabberde release geweest voor "ons". Tè laat en slecht bevoorraad.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
persona is hier in zoetermeer en den haag overal te koop. hij loopt gewoon achtelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:13:
hmm, denk het wel, staat geen eind datum voor uncharted iirc
In Juni worden er een aantal 'instant game collection' spellen vervangen. Het is nog niet bekend welke nieuwe erbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:26:

Zero's Escape moet ik ook echt spelen en Thomas was alone lijkt me ook wel wat :)
Er zijn ook niet zoveel Vita games op de markt. Sony kan moeilijk altijd Vita games in de uitverkoop hebben of 'gratis' aanbieden in een PS+ abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Met aanbiedingen voor PS+ bedoelde ik wat anders :+ Ik bedoelde meer aanbiedingen in de prijs van het abonnement zelf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Richard schreef op donderdag 25 april 2013 @ 06:57:
[...]

Waar heb je 'm nu vandaan dan?
Zelfde probleem hiero. Elke winkel wel gezien (doe ik regelmatig om te kijken "of er wat nieuws is".) En nergens P4G te vinden. Dan maar goedkoop een Amerikaan importeren, maar daar sloop je de markt natuurlijk weer mee, om straks een vervolg alleen in JAP en US uitgebracht wordt wegens tegenvallende verkopen EUR.
Het is ook weer wel een belabberde release geweest voor "ons". Tè laat en slecht bevoorraad.
Via PSN store! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas was alone is echt weer zo een must have game imo... Nu lekker gratis binnenhalen op PSN <3

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tja, met de huidige PS Vita geheugenprijzen en in het bezit zijn van PS+ zal ik verder maar geen geheugenverslindende games kopen uit de PSN store :) Heb gelukkig laatst wel wat 8GB kaartjes bij zavvi.com aan kunnen schaffen voor E23,79. Mocht ik er iemand ook een plezier meer kunnen doen, laat maar horen via PM.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:46:
Met aanbiedingen voor PS+ bedoelde ik wat anders :+ Ik bedoelde meer aanbiedingen in de prijs van het abonnement zelf... :)
Op die manier. Er zijn acties geweest. De meest recente was in maart (via Facebook gezien) - 15 maanden voor de prijs van 12 en ook is de prijs van het abonnement al eens in met 25% verlaagd. De prijs van het abo zelf is overigens tot op heden altijd max. 49,99 geweest.

Wellicht dat er in de zomer dan weer een actie volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Heb nu ongeveer een kwart van Uncharted gespeeld en deze game is best vermakelijk. Niet zo goed als de PS3 versies, maar zeker de moeite waard en grafisch erg mooi. Alleen dat foto's maken in de game vind ik irritant. ;-)

Als AC Liberation een beetje van hetzelfde niveau is lijkt me dat ook nog wel wat om een keertje aan te schaffen.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pateen75 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:20:
Heb nu ongeveer een kwart van Uncharted gespeeld en deze game is best vermakelijk. Niet zo goed als de PS3 versies, maar zeker de moeite waard en grafisch erg mooi. Alleen dat foto's maken in de game vind ik irritant. ;-)

Als AC Liberation een beetje van hetzelfde niveau is lijkt me dat ook nog wel wat om een keertje aan te schaffen.
Check de demo's van Gravity Rush en Sly Cooper eens, die zijn ook wel tof, zeg ik als Uncharted fan van het eerste uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Gravity Rush mag ik nog gratisch meepakken via PS+. ;-)

Sly Cooper ga ik ook nog ff checken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren het 90 dagen abo genomen en Gravity Rush en Uncharted binnen geharkt. Van Uncharted wil ik nog een maand afblijven, want die is voor de vakantie. Gravity Rush heb ik wel al een uurtje gespeeld, en ik vind het erg tof tot nu toe. Speelt lekker weg en je kan lekker freaken met die zwaartekracht (hoewel ik de reactie van vader en kind op het begin erg apart vind, als ze hun huis kwijtraken, als ik ze weer is tegenkom, trap ik ze in elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Wat vinden jullie van de Soul Sacrifice demo? Heb hem gisteren even geprobeerd, maar heb het na een kwartiertje voor bekeken gehouden. Begrijp niet dat men er op reddit e.d. zo wild van is, maar misschien ligt het aan mij... Vond het redelijk saai en begreep er eerlijk gezegd niet veel van; de combo's, spells e.d. worden helemaal niet uitgelegd. Een degelijke tutorial zou niet misstaan IMO. Ga het later nog wel eens proberen, maar ben tot hiertoe nog niet echt onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Ziet er wel mooi uit allemaal, maar heb geen flauw idee wat ik allemaal aan het doen ben. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrozenPepper schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:42:
Wat vinden jullie van de Soul Sacrifice demo? Heb hem gisteren even geprobeerd, maar heb het na een kwartiertje voor bekeken gehouden. Begrijp niet dat men er op reddit e.d. zo wild van is, maar misschien ligt het aan mij... Vond het redelijk saai en begreep er eerlijk gezegd niet veel van; de combo's, spells e.d. worden helemaal niet uitgelegd. Een degelijke tutorial zou niet misstaan IMO. Ga het later nog wel eens proberen, maar ben tot hiertoe nog niet echt onder de indruk.
Snap er geen kut van inderdaad. Op basis van de demo weinig boeiend en gelijk weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 12:38
Dames en heren,

wie o wie heeft Metal Gear Solid: Peace Walker gekocht en gedownload via de PS store rechtstreeks vanaf de Vita? Kan iemand bevestigen of de game dan naar behoren werkt?

Ik hoor namelijk verhalen dat Peace Walker op die manier niet gaat werken en alleen werkt als deze via de PS3 binnengehaald wordt en vervolgens overgezet wordt naar de Vita.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Soul Sacrifice is zo'n game die je helemaal zelf moet ontdekken om alles eruit te kunnen halen. Het is geen game waar gaandeweg continu je handje wordt vastgehouden inderdaad. :) Maar de game biedt ontzettend veel diepgang en de gameplay is wat mij betreft echt geweldig. Kan niet wachten om de full game te gaan spelen met wat vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrozenPepper schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:42:
Het spel heeft echt heel veel diepgang.. je moet het alleen de tijd geven en zover komen dat je een paar potten online gespeeld heb. Het is echt een heel indrukwekkend spel als je eenmaal weet waar het allemaal om gaat.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Soul Sacrifice weer een kans gegeven. En gelijk weer weg gedaan. Wat een saai rotspel is dat zeg. Het had zoveel meer kunnen zijn. Leuke budgetbak titel, maar echt geen full price. Zo jammer want ik keek er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Either you hate it or you love it.....lijkt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt helemaal. Ik vind kleine gesloten arena's niks. Maar ik zie zeker de charme ervan in. Zit heel veel diepgang in denk ik als je een beetje doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Het is ook niet mijn ding merk ik. Hou het voorlopig ff bij Uncharted en daarna Littlebigplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben voorlopig nog druk bezig met:

Thomas Was Alone
Guacamelee
Persona 4
Silent Hill

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:34:
Ik ben voorlopig nog druk bezig met:

Thomas Was Alone
Guacamelee
Persona 4
Silent Hill

:p
Hoe is die silent hill?
Ik had de demo gespeeld maar die was niet bepaald overtuigend, en gaf me ook echt geen silent hill gevoel... Is de full game anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kwam vandaag een ???oorlogsgame??? tegen in de winkel. Kan in releaselijsten niets vinden. Weet geen titel meer. Volgens mij een groepje soldaten die een vlag vasthouden.

Edit: History: Legends of War

[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 26-04-2013 20:21 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:16:
Kwam vandaag een ???oorlogsgame??? tegen in de winkel. Kan in releaselijsten niets vinden. Weet geen titel meer. Volgens mij een groepje soldaten die een vlag vasthouden.

Edit: History: Legends of War
Word nogal gezien als een budget kwaliteit game... Zoek maar op in metacritic, de user en website reviews zijn erg negatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
die silent hill is erg leuk, als je van dungeoncrawlers zoals diablo houdt. redelijk wat opties qua modification met stats e.d en toch nog delijk diepgaand verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vinand schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:53:
[...]

Word nogal gezien als een budget kwaliteit game... Zoek maar op in metacritic, de user en website reviews zijn erg negatief...
Het is ook absoluut niet voor mij, maar spotte 'm voor het eerst in de winkel en vond het wel nieuwswaardig voor dit topic.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Thomas was alone is best vermakelijk inderdaad! Heb hem net een uur gespeeld en ben bij chapter 7. Ik denk kijk even op internet hoeveel chapters de game heeft. 10, maar 10 chapters :(. Ik ben in èèn uur al bij chapter 7. Dat vind ik toch best kort dan, jammer want het is best leuk :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:13:
die silent hill is erg leuk, als je van dungeoncrawlers zoals diablo houdt. redelijk wat opties qua modification met stats e.d en toch nog delijk diepgaand verhaal
Okay okay, die ga ik dan nog halen... Als de prijs ervan nog eens een keertje gaat dalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb hem voor 14 euro gekocht bij de media markt, zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:16:
Ooh damn, dat is een mooie prijs, pricewatch zegt namelijk 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wow, dat moet je er zeker niet voor betalen. Is 19 bij de Bart smit, en 14 bij de media markt. Game Mania is inderdaad wel duur met 40 euro (maar ja, wanneer zijn ze niet overpriced?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vinand schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:22:
[...]

Ooh damn, dat is een mooie prijs, pricewatch zegt namelijk 40 euro...
En als je niet naar de winkel gaat biedt zelfs een grote site als Bol.com 'm nog voor €29.99 incl. verzendkosten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 21:16
Ik heb zelf geen psp vita, maar mijn neefje in het buitenland wel. Het aantal spellen dat hij daar kan krijgen is echter zeer beperkt. Wat is een leuk spel voor een 8 tot 10 jarige, dat niet al teveel kost? (< € 20) Hij houdt van race games, actie, adventure etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:13:
Ik heb zelf geen psp vita, maar mijn neefje in het buitenland wel. Het aantal spellen dat hij daar kan krijgen is echter zeer beperkt. Wat is een leuk spel voor een 8 tot 10 jarige, dat niet al teveel kost? (< € 20) Hij houdt van race games, actie, adventure etc.
PSN games is waar je een hoop leuke kleine games kan vinden
- Guacemalee
- Tales from spaces: Monster blob
- Sine Mora

Etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Vinand schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:27:
[...]

PSN games is waar je een hoop leuke kleine games kan vinden
- Guacemalee
- Tales from spaces: Monster blob
- Sine Mora

Etc. etc.
8-10jarige?
Dan vallen er veel games af, volgens mijn ervaring.
Vrijwel alle games zijn met engelse tekstballonetjes/spraak en dat is voor die leeftijd simpelweg niet te volgen.
Mijn 2 zijn 6 en 8 en die vinden de Ipad veel leuker dan de Vita.
De games op de Vita vereisen wat meer "inlezen" en opstarten en daar vinden zij het geduld niet voor heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
lanerios schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:16:
welke mediamarkt dan? hier in den haag was hij nog 33,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Freshnub schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:13:
Motorstorm is erg goed en kost maar 6 euro.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:41
iemand interesse in een 32 gb vita memorycard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36
ad patat schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:48:
iemand interesse in een 32 gb vita memorycard?
Ja ik. Dm me maar, want hier hoort het niet.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb zojuist Thomas was Alone uitgespeeld best vermakelijk :). Snap alleen geen drol van het verhaal maar goed. Ik vond de game wel aan de makkelijke kant, zat weinig uitdaging in dat vond ik wel jammer. Heb ook alle collectables en de game dus met 100% trophy's yeah :).

Ik zag dat het hier nog niet gepost was dus bij deze:

Playstation Plus Mei 2013:

Leaving PS Plus in May:

1st May: F1 Race Stars
1st May: Quantum Conundrum
8th May: Zero Escape: Virtue’s Last Reward
22nd May: Thomas Was Alone

Entering PS Plus in May:

1st May: Hitman Absolution
1st May: Catherine
1st May: Malicious
8th May: Sine Mora
15th May: Velocity Ultra HD

Sine Mora, yaayy :)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Eindelijk in de Soul sacrifice demo zover gekomen dat ik ook online nog ff mag spelen..en damn wat is het dope! Wel lastig man, kwam net in zo een room met cerebrus terecht...we werden steeds ingemaakt. By far voor mij de meeste dopste spel so far voor de psvita.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:15:
Eindelijk in de Soul sacrifice demo zover gekomen dat ik ook online nog ff mag spelen..en damn wat is het dope! Wel lastig man, kwam net in zo een room met cerebrus terecht...we werden steeds ingemaakt. By far voor mij de meeste dopste spel so far voor de psvita.
Fucking Cerberus is a BITCH!
Kan hem nog steeds niet verslaan in me eentje... Ik had al eerder voorgesteld een tweakers team op te stellen om hem te killen :)

By the way, was de release van Soul Sacrifice morgen al of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:16

Phntm

Tlingelingeling

Vinand schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:06:
[...]

Fucking Cerberus is a BITCH!
Kan hem nog steeds niet verslaan in me eentje... Ik had al eerder voorgesteld een tweakers team op te stellen om hem te killen :)

By the way, was de release van Soul Sacrifice morgen al of heb ik dat verkeerd?
Morgen, en bij game mania hebben alle mensen die de game op pre-order hebben staan gratis dlc+Jap Voice over edition. Geen emotieloze Engelse stemmen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944649_514105305293037_1574793711_n.jpg

De rode Soul Sacrifice Vita ziet er echt gruwelijk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

@MM zag ik ze maandag al staan!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Is al een paar dagen te koop in zoetermeer hoor (de game dan), te vroeg zoals gewoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04-2023
ik kijk op de GM website naar mijn reservering:

Soul Sacrifice
Verwacht 3-5-2013
Order geplaatst op: 12-4-2013 16:43:30 Order geplaatst bij: Game Mania Eindhoven Woensel

Update: Ook even gebeld, maar hij was nog niet binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door odinsfire op 01-05-2013 13:48 ]

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Vita met een 4 GB en 8GB geheugenkaart. Ik hoop er nog een van 32 GB te krijgen. Ik heb de Vita voor Persona 4 Golden gekocht maar omdat ik die via giftcards aan wil schaffen heb ik die nog niet. Ik heb al wel Silent Hill gekocht. Ik heb ook PS+, dat is best aantrekkelijk en voor wat je er voor krijgt goedkoop.

Maar welke games zijn ook aanraders voor mij? Ik speel op mijn 3DS/PC games als Diablo, Fire Emblem en Animal Crossing maar zou niet weten welke van dit soort games er voor de Vita te verkrijgen zijn. New Little King Story leek me wel leuk maar in de reviews lees ik dat je beter de Wii versie kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt kijken naar:
- Soul Sacrifice (aanrader als je van een sterke multiplayer game houd in de trend van Monster hunter) Je kunt de demo gewoon vinden in de store, en ik raad je aan te spelen totdat je de MP unlocked.
- Gravity Rush (PS+ gratis gratis)
- Uncharted Golden Abyss (PS+ gratis gratis)
enkele download only:
- Uiteraard: Disgaea 3: Absence of Detention. Heel erg vergelijkbaar met Fire Emblem.
- Download only: Oddworld Strangers Wrath HD, als je een goede originele platformer/FPS game wilt hebben.

Aanraders zijn ook de indie games

Edit: GTA 1 en 2 komen blijkbaar naar de vita. :)
http://www.ign.com/articl...3c06400000b#disqus_thread

[ Voor 13% gewijzigd door Vinand op 01-05-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Leuk, hopelijk zit Londen er ook bij :)

Ik heb liever een exclusieve GTA voor de Vita, maarjah.. :P
Men mag dromen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb zin in een god of war voor de Vita :). GTA is ook altijd vermakelijk, Vice City op de Vita :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:43:
Je kunt kijken naar:
- Soul Sacrifice (aanrader als je van een sterke multiplayer game houd in de trend van Monster hunter) Je kunt de demo gewoon vinden in de store, en ik raad je aan te spelen totdat je de MP unlocked.
- Gravity Rush (PS+ gratis gratis)
- Uncharted Golden Abyss (PS+ gratis gratis)
enkele download only:
- Uiteraard: Disgaea 3: Absence of Detention. Heel erg vergelijkbaar met Fire Emblem.
- Download only: Oddworld Strangers Wrath HD, als je een goede originele platformer/FPS game wilt hebben.

Aanraders zijn ook de indie games

Edit: GTA 1 en 2 komen blijkbaar naar de vita. :)
http://www.ign.com/articl...3c06400000b#disqus_thread
Bedankt. Ben Uncharted aan het binnenhalen en hopelijk krijg ik snel mijn 32 GB kaartje want dat is wel een nadeel, je moet nogal vaak van kaartje wisselen met dat downloaden en weet op een gegeven moment niet meer wat waar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:14:
[...]

Bedankt. Ben Uncharted aan het binnenhalen en hopelijk krijg ik snel mijn 32 GB kaartje want dat is wel een nadeel, je moet nogal vaak van kaartje wisselen met dat downloaden en weet op een gegeven moment niet meer wat waar staat.
Ik zou zeker ook Gravity rush binnenhalen nu het nog gratis is, dat is echt een indrukwekkende open world game in een leuke setting. Verder ben ik nog wat titels vergeten:

- PS All Stars, (Super smash bros ala Playstation stijl. Online is echt heel erg verslavend)
- Little big planet Vita, (Is de leukste LBP tot nu toe)
- Rayman Origins
- Metal Gear Solid HD (deel 2 en 3 collectie)
- NFS Most Wanted is ook erg goed voor de Vita als je het nog niet op andere consoles gespeeld heb.
- Sly Cooper is een leuke stealh platformer.. Daar kun je ook een demo van vinden in de store
- AC: Liberation

Indie games:
- Guacemalee (echt een must have game)
- Tales from Space (eerste hilarische game van de makers van guacemalee)
- Sine Mora
- Thomas was Alone (nu gratis met PS+)
- Sound shapes
- Motorstorm RC, echt cheapo racer met veel content
- Super Star Dust Delta
- Retro city rampage
- Jet set radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik heb al een tijdje de vita nu met PS+, en nu ook een 32GB kaart en via de store P4G gekocht, wat een top game, nu 8uur erin zitten en lijkt nog niets!! De beste game by far voor mij tot nu toe. Verder heb ik een beetje gravity rush en uncharted gespeeld. Ook leuke games. Heel veel andere PS+ games erbij maar die trekken me minder al is het wellicht leuk om te hebben en ooit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Zag net dat den Star Wars tafels van Zen Pinball 2 maar €5 zijn met Ps+

Zeker de moeite waard al heb ik er helaas vorige week nog €10 voor betaald aangezien ik dacht dat die niet snel in de aanbieding zouden komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:14:
[...]
hopelijk krijg ik snel mijn 32 GB kaartje want dat is wel een nadeel, je moet nogal vaak van kaartje wisselen met dat downloaden en weet op een gegeven moment niet meer wat waar staat.
Ik heb een 32gb kaartje en ik heb het al vol.
Ik moet constant games 'weggooien' om nieuwe te kunnen downloaden.

Het begint een beetje irritant te worden, en ik weiger om nog zo'n ding te kopen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:16

Snippertje

Light up your life

Ik kreeg net een mailtje met het volgende:
Upgrade naar een abonnement van 365 dagen en betaal alleen het verschil.
Hoi snippertje1989,

Een abonnement van 90 dagen is leuk, maar waarom zou je niet langer spelen?

Van nu t/m 15 mei kun je je abonnement van 90 dagen upgraden naar eentje van 365 dagen terwijl je alleen het verschil betaalt.

Dit zijn 12 extra maanden boordevol volledige games, exclusieve nieuwe releases, bètaversies, kortingen en demo's bovenop je huidige abonnement.

Loop deze kans niet mis! Voer de onderstaande code in het gedeelte Codes inlossen van de PlayStation®Store in om te upgraden.
Ik dus de code ingevuld, maar ik hoefde helemaal niets te betalen. Nu staat er wel dit bij mijn transactie overzicht:
Aanbieding: upgrade PlayStation®Plus van 90 naar 365 dagen (1)
Bij mijn PS plus subscription staat echter nog steeds dat hij afloopt op 20 juni. Hoe krijg ik nou toch dat jaar erbij? Iemand een idee?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Snippertje schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:49:

[...]

Ik dus de code ingevuld, maar ik hoefde helemaal niets te betalen. Nu staat er wel dit bij mijn transactie overzicht:

[...]

Bij mijn PS plus subscription staat echter nog steeds dat hij afloopt op 20 juni. Hoe krijg ik nou toch dat jaar erbij? Iemand een idee?
Ow, leuke aanbieding, die mogen ze mij ook wel doorgeven. Misschien dat het nog even moet updaten? Transactie is wel al verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Snippertje schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:49:

[...]

[...]

Waarschijnlijk wordt het na afloop van je huidige termijn automatisch verlengd en op dat moment van je tegoed/cc afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Die aanbieding is hier ook welkom :) was je abo bijna afgelopen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Volgens mij denken mensen dat de aanbieding beter is dan wat er daadwerkelijk staat.

Een 365 kost €50 een 90 kost €15

De €15 heb je al betaald. Dus er moet nog
€35 bijgelapt worden (het verschil). Of je nu echt verlengt tot 365, of 90 extra krijgt is niet duidelijk.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:16

Snippertje

Light up your life

Ja abbo loopt dus 20 juni af. Begrijp de aanbieding sowieso niet helemaal, maar wilde sowieso wel een jaar gaan kopen. Voor die 90 dagen had ik overigens 10€ betaald. Kan alleen nergens duidelijk vinden of het automatisch afgeschreven wordt, zal vanavond eens op de PS3 kijken of ik daar iets meer duidelijkheid kan vinden.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik krijg trouwens helemaal nooit meer mails van PS(N), als ik iets koop in de storen, krijg ik altijd popup dat ik nog een bevestiging per mail ontvang, maar die komt er ook nooit.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04-2023
ook niet in je spam?

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mijn mailbox is heel even offline geweest wegens problemen @ catchall adres hostingprovider. Als Sony natuurlijk 5x een mail terug heeft gekregen, hebben ze me uit een lijst gegooit ben ik bang (ondanks dat ik de vinkjes nog goed heb staan).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Hier nog een tevreden Vita-gebruiker, voeg me gerust toe: fusajiro_x

Tevens PS3-gamer :)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 12:38
Voor de mensen zonder PS+ abbo:

Bij Dixons zijn nu de meeste Vita-toppers lekker goedkoop.
Gisteren LBP aangeschaft voor €17,99.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Bij veel retailers zijn een groot aantal Vita titels verlaagd naar 17.99

Zo onlangs de volgend titels gekocht voor 17.99 p/st:
- Sonic Allstars Racing
- LBP
- Wipeout 2048
- PS All Stars

Mijn hoeveelheid PSVita titels begint gigantisch uit de hand te lopen. Ik heb de Vita nu een half jaartje en inmiddels zeker 60 titels aangeschaft (en nee, ik heb geen PS+, gezien ik mijn games wilt houden en ook niet een check wil hebben bij elke opstart of ik nog recht heb op deze game en ik de betreffende game dus niet op vakantie oid kan spelen).

De PSVita is een waanzinnig goede aankoop geweest voor mij.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor de point-and-click liefhebbers: Machinarium is nu ook op de Vita uit. Was al eerder te downloaden voor PS3 (geen cross-buy). Heerlijk spel!

Tevens Persona aangeschaft, levertijd was helaas dag of vier maar ben toch nog druk met van alles en nog wat. Ik wacht wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Exorcist schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:53:

Tevens Persona aangeschaft, levertijd was helaas dag of vier maar ben toch nog druk met van alles en nog wat. Ik wacht wel :+
Nog een leuk prijsje voor gevonden ?

edit : About Machinarium ....Vind het wel jammer dat ze geen regeling hebben getroffen voor mensen die hem al op de grote broer hebben gekocht. Ik koop namelijk wel dit soort spellen , maar merk dat ik ze op de console eigenlijk bijna niet anraak. Dan speel ik al Battlefield en Blops ofzo en die kleine games pak ik dan juist weer liever op met de Vita , maarja ik ga niet 2 keer de volle mep betalen.
koekiemonster schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:22:

Heb hem nu een paar weken en voor mij geld hetzelfde. De klacht dat er weinig games voor uit komen heb ik nog geen last van aangezien ik wat in te halen heb al moet ik zeggen dat de releaselijst van IGN me niet echt vrolijk stemt. Weinig goede games in het vooruitzicht en ik hoop dan ook dat de E3 er verandering in brengt. Maarja Dungeon Defenders en Terraria zijn wel leuke games om naar uit te kijken :)

Wat ik wel echt mis zijn kleine puzzelgames. De tetris van Psn zou perfect zijn voor deze handheld en een Bust a move en dergelijke zou mijn vriendin wel erg kunnen waarderen. Niet perse games om de volle prijs voor neer te leggen , maar wel leuk voor € 5 tot € 10,-

Ondertussen raak ik mijn PS3 en Xbox bijna niet meer aan en heb ik al ruim 30 uur in Virtua tennis gestopt. Voor de rest zijn Motorstorm RC , Fifa Football en Thomas was Alone de games die me bezig houden. Heerlijk apparaatje en als ze snel wat aan die prijzen van het geheugen doen en wat meer games aankondigen zie ik het nog wel een succes worden ook :+

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:33:
[...]

Nog een leuk prijsje voor gevonden ?
Neuh, gewoon () 35 Euro bij Bol.com . Moest daar toch al zijn, dus daar maar meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
koekiemonster schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:22:
Bij veel retailers zijn een groot aantal Vita titels verlaagd naar 17.99

Zo onlangs de volgend titels gekocht voor 17.99 p/st:
- Sonic Allstars Racing
- LBP
- Wipeout 2048
- PS All Stars

Mijn hoeveelheid PSVita titels begint gigantisch uit de hand te lopen. Ik heb de Vita nu een half jaartje en inmiddels zeker 60 titels aangeschaft (en nee, ik heb geen PS+, gezien ik mijn games wilt houden en ook niet een check wil hebben bij elke opstart of ik nog recht heb op deze game en ik de betreffende game dus niet op vakantie oid kan spelen).

Waar dan? Mediamarkt, Game Mania, Bol etc hebben die games nog voor de volle prijs. Dixons in Zoetermeer heeft niks meer (en nooit gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:49

Sorbo

Uw hulp in huis!

lanerios schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:37:
[...]

Waar dan? Mediamarkt, Game Mania, Bol etc hebben die games nog voor de volle prijs. Dixons in Zoetermeer heeft niks meer (en nooit gehad)
Bij gamemania zijn alle titels die bij andere zaken in de aanbieding zijn gegaan, ook afgeprijsd:

LBP - 19,98
PS All Stars - 19,98
Smart As.. - 19,98
Unit 13 - 19,98
Uncharted:GA - 29,98
Resistance: BS - 29,98
Lego Batman 2 - 19,98
Rayman Origins - 19,98
Gravity Rush - 19,98
LBP - 19,98 (staat vreemd genoeg incorrect op de site, in de folder en winkel staat ie wel goed. 19,98 is correct.)
Wipeout - 19,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27459

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27153

Then again, er is geen retail site die trager wordt geupdate dan Game Mania heb ik soms het gevoel. Veel prijzen slaan ook nergens op daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:48:
[...]

Ik heb een 32gb kaartje en ik heb het al vol.
Ik moet constant games 'weggooien' om nieuwe te kunnen downloaden.

Het begint een beetje irritant te worden, en ik weiger om nog zo'n ding te kopen.
Ik download zo min mogelijk want ik heb gemerkt dat zo'n 8 GB ook geldverspilling is als je er een game op zet die net te groot is want je kunt er niet zomaar een andere game bij zetten want die zijn al snel te groot.
Heb er nu 16 flippers van Pinball Arcade bij gezet. De meeste daarvan heb ik zelf gespeeld of in huis gehad dus dat is wel lekker om ze bij elkaar te hebben. Die kasten bevallen me ook beter dan de Zen kasten.
Voorlopig ben ik nog even zoet met P4G, de flippers en Silent Hill. Wil sowieso Disgaea 3 ook nog.
Voordeel van de Vita is ook dat de games sneller afgeprijsd worden, kunnen ze bij Nintendo nog wat van leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Beakzz schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:33:
Wat ik wel echt mis zijn kleine puzzelgames. De tetris van Psn zou perfect zijn voor deze handheld en een Bust a move en dergelijke zou mijn vriendin wel erg kunnen waarderen. Niet perse games om de volle prijs voor neer te leggen , maar wel leuk voor € 5 tot € 10,-
Ik speel persoonlijk ook liever de kleinere games die gemakkelijk tussendoor op te pikken zijn op de Vita. En zoals ze nu bezig zijn met al die indie games en puzzel spellen vind ik wel een goeie ontwikkeling :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Wat is eigenlijk een fijne site om bij te houden met Vita nieuws ?

Net Thomas op 100% gezet en per ongeluk de dlc ontdekt in de store. Iemand die al gedownload en is het een goede toevoeging ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:20
Beakzz schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:50:

Net Thomas op 100% gezet en per ongeluk de dlc ontdekt in de store. Iemand die al gedownload en is het een goede toevoeging ?
Ik vind zelf www.psonly.nl altijd wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:50:

Neogaf forums zijn meestal het eerste met nieuws... Ook is de PS Vita community daar erg groot.
Verder kun je kijken op de reguliere websites zoals ign etc..

Ik ben tevens ook zeer benieuwd naar dragons crown:
http://www.ign.com/articl...ame-vita-and-ps3-deserves?
Day 1 buy confirmed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Voor mij is dragons crown iig een day one buy. Lijkt me echt een toffe game! Heb ook zin in hotline Miami op de vita. Deze heb ik nog niet gedaan op PC en lijkt me een mooie titel voor de vita.

Morgen eerst eens sine Mora doen aangezien deze vanaf morgen gratis is met psn+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Komt Hotline Miami ook naar de Vita :D?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gameinformer.c...ant-world-of-hohokum.aspx
Hohokum, een nieuwe game voor de ps vita... ik ben benieuwd! Dit word een mooie game afkomstig van een samenwerking tussen santa monica en een indie developper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vinand schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:31:
http://www.gameinformer.c...ant-world-of-hohokum.aspx
Hohokum, een nieuwe game voor de ps vita... ik ben benieuwd! Dit word een mooie game afkomstig van een samenwerking tussen santa monica en een indie developper
Wow ziet er goed uit :). Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gameinformer.c...-clock-in-counterspy.aspx
Een andere game announced... Race against the doomsday clock: Counterspy
SCE Foster City Studio has a history of collaborating with Sony's first-party developers on triple-A franchises like Uncharted, Infamous, and Resistance. Now the studio is expanding into the downloadable space, teaming up with indie developers to help bring unique and innovative projects to Sony's platforms. The first of these games that Foster City Studio shared with us is Counterspy, a 2D cover-based shooter set during the Cold War

.Counterspy puts players in control of their own spy agency, which has been tasked with keeping the U.S. and USSR from engaging in all-out warfare; the Doomsday Clock provides players with a constant reminder of how close they are to nuclear Armageddon. Luckily, players can roll back the clock by completing missions, which take place in procedurally generated levels, featuring different routes, items, and enemy configurations every time you play. However, missions play out in real-time, so those extra few minutes you send searching for items and upgrades bring you that much closer to certain death. The early demo we saw featured a mix of stealth and action, with the player able to sneak up and assassinate enemies from behind, or hide behind cover to pick off guards with a few well-placed pistol shots.
Leuk deze originele games. Ik vind vooral de art style heel leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik hoop echt dat Fez nog voor de Vita komt. Lijkt me een heerlijke game.

Fuck yea:

http://www.playstationlif...-to-bring-fez-to-the-psn/

[ Voor 45% gewijzigd door corset op 07-05-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Zoveel indie games, echt geweldig gewoon! Worden dure tijden zo :p.

Als Sony nu eens een 64GB kaartje uit brengt, dan kan ik teminste alles downloaden zonder dat het kaartje om de haverklap vol zit.

Edit:

Wow ik had eigenlijk nog nooit gehoort van FEZ totdat jij het nu zei. Heb meteen even gameplay video's opgezocht en wat een vette game is dat dan!!

Die wil ik echt op mn vita :).

Edit 2:

Er is/komt een indie game section en om dat te vieren is retro city rampage tijdelijk €5,49.

Bron:
http://www.psx-sense.nl/1...clusief-voor-indie-games/

[ Voor 54% gewijzigd door ndonkersloot op 07-05-2013 23:34 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 82 Laatste