Vanmorgen Virtua Tennis besteld op zavvi.nl voor 8,75 - 10 % en wil nu eigenlijk ook wel een voetbalgame op de Vita. Nu zie ik dat de verschillen tussen Fifa football (12) en Fifa 13 op de Vita beschamend klein zijn. Is het dan beter om Fifa Football voor een kleine 14 euro op te pikken of toch 30 neer te leggen voor de nieuwste versie ?
Mijn gevoel zegt om die laatste totaal te dissen om EA vooral niet te steunen in deze actie , maarja als de verschillen toch aardig groot zijn
edit : Fifa football ondertussen voor 11,50 van ebay afgehaald dus dat is opgelost.
Hebben jullie trouwens een grip, bumper of iets dergelijks of gebruiken jullie de Vita naakt ?

Heb er nog niet mee kunnen gamen , maar kan me voorstellen dat het na een uur gamen niet meer echt lekker beet te houden is of valt dat allemaal wel mee ? Ik zoek dus eigenlijk iets wat de Vita een beetje beschermd en eventueel wat comfortabeler maakt en waar je zo min mogelijk last van hebt. Een opbergcase heeft voor mij geen nut, want daar ga ik hem toch niet in doen (zelfkennis ten top ) dus wie heeft er met wat goede ervaring ?
[
Voor 4% gewijzigd door
Beakzz op 15-04-2013 21:38
]