Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens wel leuk om te weten...

De Vita doet het sinds de pricedrop het in Japan echt heel goed... De afgelopen 4 weken is het op de Nintendo 3DS na de best verkochte "console" waarbij die op 1een enkele week zelfs op de nummer 1 stond: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=530520

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 27-03-2013 18:49 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Goed nieuws, game devs zullen de Vita steeds interresanter gaan vinden als er meer verkocht worden en dan krijgen wij weer meer goeie games. Heeft een pricedrop in Japan op termijn toch nog voordeel voor ons.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag Rocketbirds: hardboiled chicken gekocht, en het is geen verkeerde game voor die 6-7 euro. Ik zat er al wat langer over te twijfelen, maar ben blij dat ik hem toch maar gekocht heb. Het spel is niet zo heel lang zijn vermoed ik, maar daar is de prijs dan ook naar :)

Ik las laatst ook dat xcom: enemy unknown ook naar ios geport wordt... Stiekem hoopte ik op een vita port, maar misschien komt dat nog als de vita een beetje blijft verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:45
Vinand schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:47:
Trouwens wel leuk om te weten...

De Vita doet het sinds de pricedrop het in Japan echt heel goed... De afgelopen 4 weken is het op de Nintendo 3DS na de best verkochte "console" waarbij die op 1een enkele week zelfs op de nummer 1 stond: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=530520
Ze mogen hier ook wel met een pricedrop komen, Voor 150,- Euro bestel ik er meteen een...

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:47
Persona 3 Portable is nu in de aanbieding. Nu heeft het wel een leuke prijs. 15 euro.

Dus ik even geld via iDeal in me portomonee gegooit mislukt de betaling... Geen geld in de portemonnee maar wel van me rekening af..

Iemand dit al is gehad en hoe opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:34
Sato schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:30:
[...]

Ze mogen hier ook wel met een pricedrop komen, Voor 150,- Euro bestel ik er meteen een...
Dan had je afgelopen weken bij de FRS binnen moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=su0k60_B19g]

Raar dat niemand erover praat, maar One Piece: Pirate warriors 2 voor de Vita ziet er echt meesterlijk uit. Ik hoop echt dat er een engelse versie komt voor ons! :)

De game heeft trouwens ook al de gehele japanse markt verrast met 500k sales in de eerste week...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mooie aanbiedingen nu zeg :) Persona 2, P3P en Trails in the Sky voor €14,99 per stuk (-10% als je Plus hebt). P3P ga ik er iig bij halen. Persona 4 bevalt ontzettend goed!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Virtua Tennis 4 kost nu maar 9,69 euro bij zavvi :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blog.us.playstatio...rraria-coming-to-ps-vita/

Terraria komt naar de Vita... Dat is een grote titel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nu Minecraft nog :D
Misschien dat ik Terraria ook maar eens moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
SToRM666 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:41:
Nu Minecraft nog :D
Misschien dat ik Terraria ook maar eens moet proberen.
Gaat niet gebeuren, Microsoft heeft een zak geld neergelegd om deze exclusief te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:36:
[...]

Gaat niet gebeuren, Microsoft heeft een zak geld neergelegd om deze exclusief te houden.
De exclusiviteit contract is al bijna verlopen, en de devs hebben al gezegd dat ze de port naar de vita heel interessant vinden...

Ander nieuws:
http://www.hybridgames.co.uk/series/metalgearsolid/
Metal Gear Rising Revengeance komt naar de Vita...

probleem is dat het een 1 April grap kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Als iemand nog weet waar de 32GB online goedkoop te krijgen is houd ik me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb met Marvel v capcom gedownload en speelt wel leuk. Wel heb ik enorme moeite met de missies. Spiderman wil niet na die spidersting combo fatsoenlijk een super doen. Pijn zot al in de duimen. D-pad is erg ongeschikt en de analog is net te gevoelig denk ik. Al met al is er casual wel plezier aan te beleven denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
kan net de store zonder issues in. (net nieuwe vita wifi). gooi memory card erin, wil restart, kan niet meer connecten naar psn.

restart, opnieuw conecten naar wifi heeft geen resultaat.

internet connection test gaat goed zonder problemen. ook de psn sign in test.

error is nw89423. google zegt 2 vinkjes aan, werkt niet. router resetten, werkt niet.

wat nu?

Name - XXXX
SSID - XXXX
Obtain IP address - Succesful
Internet Connection - Succesful
Playstation Network Sign in - Succesful
Nat Type - Type 2
Connection Speed - 14.3 Mbps
Connection Speed - 3.4 Mbps

Zelfs format kan hij niet doen, heeft er PSN zooi voor nodig. En raad eens? Dat werkt niet... 8)7
Playstation Network optie in PSN doet het wel. >_>

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 01-04-2013 17:30 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.siliconera.com...to-u-s-courtesy-of-aksys/

Muramasa: The Demon Blade + exclusieve content.. Hiervan komt er gelukkig een Amerikaanse versie van uit! Ik hoop dat eu ook volgt anders word het weer import! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 02-04-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 23:14
Is die deal bij de FRS (vita +4 GB en assasinscreed) nog van toepassing? of was dat iets tijdelijks? Ik geloof dat het 150 euro moest kosten.

[ Voor 21% gewijzigd door Dmp1982 op 02-04-2013 18:12 ]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stealh Bastard

Trailer van weer een andere nieuwe Indie game voor de Vita...
Ziet er echt geinig uit.

Edit: Ziet er naar uit, dat er weer top game (MH kloon) op het niveau van Soul Sacrifice binnenkort uit gaat komen voor de vita (en schijnbaar ook de psp):
Toukiden

Teasersite: http://www.gamecity.ne.jp/toukiden/index.html
-supports 4 players Vita/PSP cross platform multiplayer

Ziet er echt goed uit!

[ Voor 59% gewijzigd door Vinand op 02-04-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dmp1982 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:01:
Is die deal bij de FRS (vita +4 GB en assasinscreed) nog van toepassing? of was dat iets tijdelijks? Ik geloof dat het 150 euro moest kosten.
Ik weet er hier in Hulst nog 1 te liggen. Moet ik die voor je scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dmp1982 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:01:
Er zijn inderdaad nog wel exemplaren her en der te vinden, maar is echt een shopaanbieding wat ik van de informatie van de diverse fora begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Wazzup! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:07:
[...]

Bij shop4nl besteld site ziet er uit als een slechte vertaling maar op budgetgaming toch wel positieve reacties.

Zondag besteld en dag erna kreeg ik mail dat hij verzonden is. Dus ik ben benieuwt.

edit: Wel via PayPal betalen.

@Tooooony
Ben ik ook benieuwt naar mis eigenlijk wel nog een echt leuke racer voor de Vita.
Ik kreeg net een sms dat er een pakketje voor me binnen is, waarschijnlijk Persona dus ;)
Had m donderdag besteld, dus wel snel gegaan.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb hier in de FRS tot eind van de dag een WiFi/3G appart laten leggen. Wie hem wil, laat me even weten. Eind van de dag gaat hij terug de winkel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaos-Zero schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:50:
[...]

Ik kreeg net een sms dat er een pakketje voor me binnen is, waarschijnlijk Persona dus ;)
Had m donderdag besteld, dus wel snel gegaan.
Geniet ervan! Als je nog noot persona gespeeld heb dan staat je wat te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04-2023
Is persona zo goed? ben zelf weg van FF. is het vergelijkbaar of beter ;)

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vinand schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:02:
[...]

Geniet ervan! Als je nog noot persona gespeeld heb dan staat je wat te wachten...
Ja ben echt heel erg benieuwd. Heb hem maar op de gok gekocht omdat ik van iedereen hoor dat hij zo goed is!
Paar jaar terug t zelfde met Demons Souls gedaan, terwijl ik de filmpjes er vreselijk saai uit vond zien. Uiteindelijk speel ik m nog steeds regelmatig, en is het is het een van mn favoriete games!
Vanavond dus maar aan Persona beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
odinsfire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:21:
Beter :)
Qua speelstijl heeft het behoorlijk wat weg van FFVII.
Het spel is wel beduidend moeilijker, ik heb net na 20x eindelijk 1 van de dungeon bazen verslagen.

Zelf ben ik benieuwd of persona 3 er enigszins op lijkt, dan is het zeker de moeite voor 15euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 03-04-2013 20:21 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
odinsfire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:21:
Persona is een beetje een combinatie tussen een sim en een RPG, met de focus op de sim gedeelte, Final Fantasy toch flink meer gefocused op het RPG gedeelte... En het verhaal is echt gewoon heel spannend uitgewerkt bij Persona, met zeer goede voice acting, cut scenes en veel aandacht voor detail. Het spel geeft ook een beetje een anime/manga serie gevoel. Je gaat je er echt in verdiepen en ik waarschuw je echt dat het spel je slapeloze nachten gaat geven...

Ik ben ook van de FF (Vooral de PS2 generatie)... Maar Persona vind ik tot nu toe toch echt veeeeeel beter dan de beste FF games, maar dat ligt toch echt persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:36
maartend schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:57:
Heb hier in de FRS tot eind van de dag een WiFi/3G appart laten leggen. Wie hem wil, laat me even weten. Eind van de dag gaat hij terug de winkel in.
Waar was hier ? :)

Wil er nog steeds 1 aangezien ik ook nog vvv bonnen heb liggen waar ik niks mee doe, maar de frs zit hier nergens echt zo dichtbij om even te gaan kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 04-04-2013 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Beakzz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 02:17:
[...]

Waar was hier ? :)

Wil er nog steeds 1 aangezien ik ook nog vvv bonnen heb liggen waar ik niks mee doe, maar de frs zit hier nergens echt zo dichtbij om even te gaan kijken.
Hier is Hulst en ik ben al bezig met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04-2023
Bedankt voor de info over persona zal 2 en 3 even downloaden :)

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Vinand schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:27:
[...]

Persona is een beetje een combinatie tussen een sim en een RPG, met de focus op de sim gedeelte, Final Fantasy toch flink meer gefocused op het RPG gedeelte... En het verhaal is echt gewoon heel spannend uitgewerkt bij Persona, met zeer goede voice acting, cut scenes en veel aandacht voor detail. Het spel geeft ook een beetje een anime/manga serie gevoel. Je gaat je er echt in verdiepen en ik waarschuw je echt dat het spel je slapeloze nachten gaat geven...

Ik ben ook van de FF (Vooral de PS2 generatie)... Maar Persona vind ik tot nu toe toch echt veeeeeel beter dan de beste FF games, maar dat ligt toch echt persoonlijk.
I second that! Had nog nooit Persona gespeeld, maar Golden heeft mij wel echt vast nu zeg. Wat een vette game. Dat sociale aspect is ook gewoon ontzettend leuk!

Heb zelf P3P nu ook gekocht op mijn Vita ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Is persona 3 enigszins vergelijkbaar?
Ik zag dat deel 1 en 2 slechte cijfers krijgen op gamerankings.com maar dat is bij persona 3 niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Gister avond dus begonnen aan Persona. Ziet er allemaal wel vet uit inderdaad! Alleen na 2 uur intro had ik er wel even genoeg van, maar van het weekend ga ik zeker verder! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14

Phntm

Tlingelingeling

Sinned123 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:23:
Is persona 3 enigszins vergelijkbaar?
Ik zag dat deel 1 en 2 slechte cijfers krijgen op gamerankings.com maar dat is bij persona 3 niet het geval.
Persona 3 is het moeilijkste deel van alle delen, persona 1 en 2 waren nog gebaseerd op het oude RPG element van turn based moves over de map, veel mensen waardeerden dat niet dus dat verklaart de lage cijfers.

Persona 3 is zeker de moeite waard, het is tenslotte ook het populairste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:52

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik wil graag Persona 4 Golden halen, maar moet ik eerst deel 1 2 en 3 hebben gespeeld om het verhaal te begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb de 1e 3 delen niet gespeeld en ik ben geen enkele referentie tegen gekomen, misschien verborgen maar dan heb ik ze niet door gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:52

Roshnak

PSN: Roshgill

Sinned123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:54:
Ik heb de 1e 3 delen niet gespeeld en ik ben geen enkele referentie tegen gekomen, misschien verborgen maar dan heb ik ze niet door gehad.
Thanks, ga ik em zeker halen, lijkt me een super game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Roshnak schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:52:
Ik wil graag Persona 4 Golden halen, maar moet ik eerst deel 1 2 en 3 hebben gespeeld om het verhaal te begrijpen?
Persona 1, 2 en 3 zijn alleen spiritual successors. Het zijn geen sequels van elkaar. Het enige voordeel dat je hebt aan de eerste delen spelen is dat je de mechanics achter Persona's wat beter begrijpt (Elements etc.). Voor de rest is er niks. Geniet maar van zou ik zeggen.

Also..
spoiler:
er zijn wel DEGELIJK referenties in P4G die naar P3(P/FES) verwijzen en ook andersom. Maar het zijn gewoon kleinigheidjes, niks cruciaal dat echt nodig is om P4G te begrijpen. Het zijn namelijk een paar characters en een omgeving.

[ Voor 20% gewijzigd door Phntm op 06-04-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Persona lijkt me ook wel interessant, zeker om de Vita weer 's te pakken. Maar ben niet zo heel erg into RPG's, maar lees hier dat het RPG gedeelte minimaal is? Interessant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Exorcist schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 07:22:
Persona lijkt me ook wel interessant, zeker om de Vita weer 's te pakken. Maar ben niet zo heel erg into RPG's, maar lees hier dat het RPG gedeelte minimaal is? Interessant :+
Het is een jRPG, het lijkt op de westerse RPG maar varieert zo wat in de details. Het is net wat anders dan je gewend bent. Als je Pokemon hebt gespeeld, final fantasy en een paar games uit de Tales series, dan weet je wat je te wachten staat in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Allen nooit gespeeld, heb wel de meeste FF delen maar dat is meer voor de verzameling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Exorcist schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:15:
Allen nooit gespeeld, heb wel de meeste FF delen maar dat is meer voor de verzameling :+
Naja, laat me het zo zeggen; als je van een goed verhaal houdt, dan raak je hier aan verslaafd. Je krijgt de game toch nu voor een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Phntm schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:27:
[...]

Naja, laat me het zo zeggen; als je van een goed verhaal houdt, dan raak je hier aan verslaafd. Je krijgt de game toch nu voor een lagere prijs.
Koop nooit digitaal, dus dat zal hem worden vanuit de winkel; maar ben benieuwd. Zal 'm is aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga Persona 4 zeker halen, heb toch nog 60 euro aan kadobonnen liggen. Dat en Rayman? is dat nog iets?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

lanerios schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:54:
Ik ga Persona 4 zeker halen, heb toch nog 60 euro aan kadobonnen liggen. Dat en Rayman? is dat nog iets?
Zeker fijn die 2 games...

Hou wel je ogen open voor Soul Sacrifice! Als je hem nu pre-ordert voor de release (1 Mei) dan krijg je de Japanese VO versie met een paar extra's (skills en nog wat). Zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Ik was met persona 4 golden iets van 90 uur mee bezig geweest, kon nog wel langer alleen ik ging wel gelijk de dungeons clearen enz.
Al met al een van de betere games die ik gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 23:14
Pfff... De bundel bij FRS(vita,4gb en AC3) is hier in ieder geval niet meer te krijgen(regio Nijmegen).
Nu maar wachten op de volgende aanbieding :(..

[ Voor 5% gewijzigd door Dmp1982 op 06-04-2013 15:44 ]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die paar tientjes meer is hij ook wel waard, gewoon voor190 halen ;) je gaat er echt geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit dubbelpost.

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 06-04-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Persona 4 gekocht. Wat een geweldig spel
Silent Hill: Book of Memories? Geen SH, maar echt een leuk spel, dat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Moet dat Persona 4 toch ook maar eens kopen als hij ergens in de aanbieding is, ik vindt lang niet alle JRPG's leuk, maar iedereen is hier zo enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:02:
Moet dat Persona 4 toch ook maar eens kopen als hij ergens in de aanbieding is, ik vindt lang niet alle JRPG's leuk, maar iedereen is hier zo enthousiast over.
Dude koop het gewoon, een korting op zo een populair spel zie ik niet snel gebeuren, de game is echt dik en dwars zijn geld (en slaap) waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Chaoss schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:02:
Dan maar goed dit in de gaten houden....
;)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Houd wel in de gaten! Alles boven de 21 euro dat import komt uit het buitenland valt onder douane kosten. Je komt even duur of duurder uit als in de winkels hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik heb bij Play Asia nog nooit extra kosten hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

En de Belastingdienst gaat echt niet een bubbelenveloppe, die net op de grens (afhankelijk welke koers er net die dag aangehouden wordt), net wel, of net niet daarbinnen valt belasten.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Richard schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:47:
En de Belastingdienst gaat echt niet een bubbelenveloppe, die net op de grens (afhankelijk welke koers er net die dag aangehouden wordt), net wel, of net niet daarbinnen valt belasten.
En toch pakken ze mij bijna elke keer, dus ik bestel niet weer uit het buitenland :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
ik heb pas Ninja Gaiden Sigma Plus 2 uit amerika laten komen wat ook €35,- was, geen duanekosten of wat dan ook erbij gehad. Ik zou het lekker bestellen, mochten er extra kosten bijkomen ben je miss. net zo veel kwijt als in de winkel.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Peter_Aragorn schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:35:
Ik heb bij Play Asia nog nooit extra kosten hoeven te betalen.
*het bedrag is 22 euro en niet 21*

Dan heb je nooit iets besteld dus met een waarde boven de 22 euro.
Tiwazz schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:01:
ik heb pas Ninja Gaiden Sigma Plus 2 uit amerika laten komen wat ook €35,- was, geen duanekosten of wat dan ook erbij gehad. Ik zou het lekker bestellen, mochten er extra kosten bijkomen ben je miss. net zo veel kwijt als in de winkel.
Het gaat om het product he. Excl. bezorgings kosten moet het boven de 22 euro zijn. Een pakketje bereikt makkelijk 35 euro inclusief verzending kosten. Bij douane kosten worden alleen de waarde van het product genomen excl. verzendkosten.

http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Neem het niet verkeerd op, maar ik heb tal gadgets uit Aziatische besteld(Laser pennen, mooie dingen) en er geen douane kosten voor betaald omdat die dingen hartstikke cheap zijn. Af en toe kwam ik uit op 22~26 euro inclusief verzend kosten en toen betaalde ik ook geen douane kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Phntm schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:19:
[...]

*het bedrag is 22 euro en niet 21*

Dan heb je nooit iets besteld dus met een waarde boven de 22 euro.

[...]

Het gaat om het product he. Excl. bezorgings kosten moet het boven de 22 euro zijn. Een pakketje bereikt makkelijk 35 euro inclusief verzending kosten. Bij douane kosten worden alleen de waarde van het product genomen excl. verzendkosten.

http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Neem het niet verkeerd op, maar ik heb tal gadgets uit Aziatische besteld(Laser pennen, mooie dingen) en er geen douane kosten voor betaald omdat die dingen hartstikke cheap zijn. Af en toe kwam ik uit op 22~26 euro inclusief verzend kosten en toen betaalde ik ook geen douane kosten.
Oh jawel. Al behoorlijk vaak zelfs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kheb wel eens een game in canada gekocht, kreeg ik ook geen aanslag van en die was iets van 35 euro. Blijkbaar gaat hetbsteekproef gewijd? Dat ze een aantal paketten/enveloppen er tussenuit halen, kijken wat de waarde is en je dan een toeslag berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Iedereen die zegt dat alles er uit wordt gehaald heeft het waarschijnlijk na 1 keer opgegegen. Bedragen van boven de € 22,- importeren is alleen rendabel als je het meerdere keren doet aangezien het dan nog steeds veel goedkoper is als je een keer er tussen uit gepikt wordt. Ook is de kans met een bubbeltjesenvelop veel kleiner als met een pakketje. De douane is standaard onderbezet en kunnen nou eenmaal niet alles bekijken.

Heb bv. meerdere keren schoenen besteld bij Nike en heb daarbij altijd een extra rekening gekregen. Bij play-asia heb ik van de ong. 10 bestellingen die het bedrag overschreden 1 x bij moeten betalen. Dus ja je loopt een risico en als je dat niet aan kan moet je vooral in Nederland bestelllen , want dan weet je zeker dat je teveel betaald en dat is veel beter voor onze economie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Het is ook echt afhankelijk van het bedrag wat je importeert hoe groot de "schade" wordt.

Even 2 fictieve bestellingen, en hoe dat uitpakt:

Game van E25 wordt onderschept, geen Douanerecht, wel 21% BTW = E5,25 + inklaringskosten E13
Totale EXTRA kosten E18,25 (op een bedrag van E25 is dat verschrikkelijk veel)

Game van E100 wordt onderschept, geen Douanerecht, wel 21% BTW = E21 + inklaringskosten E13
Totale EXTRA kosten E34 (op een bedrag van E100 is dat nog steeds veel, echter procentueel gezien veel minder)

Die E13 maakt het zo verschrikkelijk duur.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Beakzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:24:
Iedereen die zegt dat alles er uit wordt gehaald heeft het waarschijnlijk na 1 keer opgegegen. Bedragen van boven de € 22,- importeren is alleen rendabel als je het meerdere keren doet aangezien het dan nog steeds veel goedkoper is als je een keer er tussen uit gepikt wordt. Ook is de kans met een bubbeltjesenvelop veel kleiner als met een pakketje. De douane is standaard onderbezet en kunnen nou eenmaal niet alles bekijken.

Heb bv. meerdere keren schoenen besteld bij Nike en heb daarbij altijd een extra rekening gekregen. Bij play-asia heb ik van de ong. 10 bestellingen die het bedrag overschreden 1 x bij moeten betalen. Dus ja je loopt een risico en als je dat niet aan kan moet je vooral in Nederland bestelllen , want dan weet je zeker dat je teveel betaald en dat is veel beter voor onze economie ;)
Ik was duurder 30 euro duurder uitgekomen toen Persona 4 Golden tijdens release arriveerde van Play-asia. goed he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beakzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:24:

Jep, en dan importeer je een PS3 game voor 30 euro, en betaal je er 40 euro douane kosten bij (is me 3x op een rij overkomen). Hoeveel games moet ik dan bestellen om het rendabel te maken? Maar dit is totaal off topic.

Persona 4 zit nu 6 uur in, heb net mn eerste persoon bevrijd uit een dungeon. Heb echt het gevoel dat ik pas aan het begin ben. Heerlijk, een game waarbij ik niet na 4 uur al aan de credits zit.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 08-04-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lanerios schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:32:
Heerlijk, een game waarbij ik niet na 4 uur al aan de credits zit.
Woa dat red je met Metal Gear Sollid HD Collection ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik doelde meer op de nieuwere games. CoD, Battlefield, Bioshock etc. Ze worden veels te kort gemaakt om aan de mainstream crowd te kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

[...]

Jep, en dan importeer je een PS3 game voor 30 euro, en betaal je er 40 euro douane kosten bij (is me 3x op een rij overkomen). Hoeveel games moet ik dan bestellen om het rendabel te maken? Maar dit is totaal off topic.
Totaal Offtopic, maar ook nogeens onmogelijk. 21% van E30 is E6,30 "stel" dat het per EMS verzonden was, dan worden de inklaringskosten E17,50 douanerecht is er niet voor dit bedrag. E23.80. Wat je nu schetst is echt "bangmakerij".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Persona 4 zit nu 6 uur in, heb net mn eerste persoon bevrijd uit een dungeon. Heb echt het gevoel dat ik pas aan het begin ben. Heerlijk, een game waarbij ik niet na 4 uur al aan de credits zit.
Ik had in me eerste playthrough 90 uur in zitten... En dan was ik er nog heel snel doorheen gegaan.. (veel Social links skippen, cutscene skippen + bad ending waarbij de game "3 maanden ingekort" word en een paar dungeons + groot deel van storyline geskipt werd).

Maar ik vind het helemaal niet erg om opnieuw te beginnen... :*)
Chaoss schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:10:
Kheb wel eens een game in canada gekocht, kreeg ik ook geen aanslag van en die was iets van 35 euro. Blijkbaar gaat hetbsteekproef gewijd? Dat ze een aantal paketten/enveloppen er tussenuit halen, kijken wat de waarde is en je dan een toeslag berekenen.
Zie het als een casino spel... (Word ik wel gepakt voor de steekproef, offf word ik niet gepakt voor de steekproef... :P

[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 08-04-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe vita indie game Guacamelee! heeft net een 9 gekregen van IGN... Day one buy!

http://www.ign.com/articles/2013/04/08/guacamelee-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb Street fighter x tekken aangeschaft en vind het een vermakelijke game weer. Vooral vet dat je alle touch shit in kan stellen. Zo is nu het touchpad achter Kick kick kick en punch punch punch. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vinand schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:30:
Nieuwe vita indie game Guacamelee! heeft net een 9 gekregen van IGN... Day one buy!

Inderdaad wat een bazen game!! release date eruope 10 April. kan niet wachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:30:

Vet! Dit is ook een cross-buy game? Dan kan ik hem vooralsnog op de PS3 spelen. Drinkbox Studios is in ieder geval lekker bezig.

EDIT: in de recensie van IGN staat in de eerste regels inderdaad cross-buy en zelfs cross-play vermeld. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
En dat voor waarschijnlijk €15,- :).
Ik hoop alleen dat de game ook echt morgen beschikbaar is op PSN. Heb zo vaak dat dan een game op een bepaalde datum gereleased wordt en dan pas twee weken later ook daadwerkelijk beschikbaar is op PSN. Wat heb je dan aan een release date :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:28:
[...]

Vet! Dit is ook een cross-buy game? Dan kan ik hem vooralsnog op de PS3 spelen. Drinkbox Studios is in ieder geval lekker bezig.

EDIT: in de recensie van IGN staat in de eerste regels inderdaad cross-buy en zelfs cross-play vermeld. _/-\o_
Ik vind dat cross play echt briljant. Dat en PS+ zorgt ervoor dat ik graag een Vita wil kopen :) En dan wordt het met de PS4 waarschijnlijk alleen nog maar mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Yup was voor mij ook de overweging om toch maar een Vita te kopen... ik verwacht dat de integratie/cross-play met de PS4 nog verder gaat ik hoop echt op Wii-U achtige toepassingen. Daarnaast zag ik elke maand die gratis PS+ games voor de Vita voorbij komen.... bijna zonde om dan geen Vita te hebben. Ik heb nog maar 1 game (Soundshapes,briljante game) voor de Vita gekocht maar al heel wat uuren gespeeld op de Vita dankzijn de PS+ content van de laatste 2 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de PS Vita gebruiker staan binnenkort een hoop leuke dingen te wachten:

http://gematsu.com/2013/0...-10-update-to-add-folders
Nieuwe update voor de Vita 2.10 komt eraan:
- Folders
You can configure folders.
Up to 10 icons in a folder.
You can name the folders what you want.
The icons displayed on the home screen get shrunk a little, so they also end up a bit grainy.
Unclear whether the icon limit will increase or not.

- Browser Improvements
- Stream web videos. (Not sure what format.)

Nasne Update 1.70:
- Nasne Link Improvement
- Transfer / back up save data, etc. with Nasne via Wi-Fi.
http://blog.us.playstatio...dventure-on-october-22nd/
Tearaway release date is op 22 Oktober...
Nog zo lang wachten, maar dit is echt zowiezo een day 1 buy voor iedereen die een Vita heeft.

http://www.gamefocus.ca/news/19668.html
Batman komt naar de vita en 3DS:
Batman: Arkham Origins Blackgate ,a 2.5D Metroid-style adventure, will be available for 3DS and Vita platforms. Both games will be available on October 25th of this year, with the handheld installment helmed by Armature Studios
http://www.ign.com/articl...-game-release-dates-sales
Enkele nieuwe Vita games, die binnenkort uitkomen hebben een prijs/datum gekregen...
- Dragon Fantasy Book I, dit is een old-school RPG (16 April)
- Thomas was Alone (23 April)
- Zombie Tycoon 2: Brainhov's Revenge (30 April)

http://www.ign.com/articl...=51644b77de09843321000013
Sony heeft tevens ook nog Invizimals: The Alliance aangekondigd voor de Vita...
Een soort van Pokemon rip off gecombineerd met Augmented Reailty... (insert ohgodwhy.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik denk dat ik Guacamelee! wel ga kopen. Dat spel krijgt echt serieus hoge cijfers en ik vond Mutant Blobs Attack (van dezelfde maker) ook een erg leuke game. En voor plus leden zit er ook nog een extra korting op :)

[ Voor 65% gewijzigd door SToRM666 op 09-04-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
SToRM666 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:45:
Ik denk dat ik Guacamelee! wel ga kopen. Dat spel krijgt echt serieus hoge cijfers en ik vond Mutant Blobs Attack (van dezelfde maker) ook een erg leuke game. En voor plus leden zit er ook nog een extra korting op :)
De game is vanaf morgen toch beschikbaar? Hoe weet je dat er psn plus korting op zit? Ik denk ook wel dat ik ga halen, ben gek op metroidvania games en de stijl spreekt me enorm aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Als ze nou eens beginnen met het updaten van die vreselijke browser.
Totaal niet gebruikersvriendelijk.

Zijn er trouwens al 64 of 128GB kaartje gespot?
Die 32GB van mij kreunt en steunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vinand schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:59:
Voor de PS Vita gebruiker staan binnenkort een hoop leuke dingen te wachten:

http://gematsu.com/2013/0...-10-update-to-add-folders
Nieuwe update voor de Vita 2.10 komt eraan:

[...]

http://blog.us.playstatio...dventure-on-october-22nd/
Tearaway release date is op 22 Oktober...
Nog zo lang wachten, maar dit is echt zowiezo een day 1 buy voor iedereen die een Vita heeft.

http://www.gamefocus.ca/news/19668.html
Batman komt naar de vita en 3DS:

[...]

http://www.ign.com/articl...-game-release-dates-sales
Enkele nieuwe Vita games, die binnenkort uitkomen hebben een prijs/datum gekregen...
- Dragon Fantasy Book I, dit is een old-school RPG (16 April)
- Thomas was Alone (23 April)
- Zombie Tycoon 2: Brainhov's Revenge (30 April)

http://www.ign.com/articl...=51644b77de09843321000013
Sony heeft tevens ook nog Invizimals: The Alliance aangekondigd voor de Vita...
Een soort van Pokemon rip off gecombineerd met Augmented Reailty... (insert ohgodwhy.jpg)
Bedankt voor het mooie lijstje! Update 2.10 net binnen gehaalt en geinstalleerd folders zien er goed uit, best praktische update! Tearaway :D, Batman :D ben benieuwd.

Ik denk yay, update binnen gehaalt de PSN zal ook wel bijgewerkt zijn... Nop nog geen Guacamelee :(, wel de DOA5 plus demo eindelijk!

@sinned

Nee er zijn nog geen grotere geheugen kaartjes beschikbaar maar verwacht wel dat die dit jaar uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

'Finally, Zombie Tycoon 2: Brainhov’s Revenge, the sequel to the PlayStation Mini Zombie Tycoon, will launch on April 30th and cost $9.99. However, PlayStation Plus subscribers will get it completely free of charge.'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiwazz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:48:
[...]

De game is vanaf morgen toch beschikbaar? Hoe weet je dat er psn plus korting op zit? Ik denk ook wel dat ik ga halen, ben gek op metroidvania games en de stijl spreekt me enorm aan!
Dat is gisteren bekend gemaakt via het Playstation Blog: link

12,99 minus 20% voor de PS Plus abo dus. :) Ik denk ook wel dat ik hem aanschaf vanwege de lovende recensies (ook van Destructoid bijvoorbeeld) en de offline co-op (op de PS3 dan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Kan trouwens ook niet wachten op Soul Sacrifice, nog 3 weken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ben een nieuwe Vita gebruiker hiero, heb al een 8GB kaartje besteld met wat lange levertijd (was de prijs ook naar).

Nu maar snel (tweedehands) 2x 4GB opgepikt + WRC3 voor E22. Dat is toch best wel een puike deal? Kan ik met zo'n kaartje de demo's uit de US store trekken!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik had ook nog wel een 8GB kaartje gehad voor een paar euro :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

@CLB PM sent.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30
ik heb Guacamelee! net effe uit de store getrokken en het is inderdaad een leuke metroidvania zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik dacht; laat ik eens een screenprotector plakken.

Bubbels. Stofjes. Het wou dus NIET lukken Om er een goed op te krijgen. Voordat ik dus meer geld verkwist wil ik jullie vragen: waar kunnen ze voor mij zon ding op de vita plakken zodat het WEL goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bij folie op autoramen doen ze het met water en zeep :P

Maar waarom een screenprotector? dat scherm is redelijk krasvast en je touch-response wordt er wel minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Donnie Darko schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:00:
ik heb Guacamelee! net effe uit de store getrokken en het is inderdaad een leuke metroidvania zeg :)
ik heb hem net ook binnen gehaalt en ga hem nu voor het eerst doen, ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Folie omdat ik desondanks ik zuinig ben en een case heb toch al 2 nare krassen op het spul boven het scherm heb zitten. Het is het eerste apparaat met touchscreen waar ik krassen op heb :\. De vingervlekken worden ook snel wittig en "hard". Lastig poetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Donnie Darko schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:00:
Ik heb m ook gekocht. Vanavond maar eens kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:00:
Ik dacht; laat ik eens een screenprotector plakken.

Bubbels. Stofjes. Het wou dus NIET lukken Om er een goed op te krijgen. Voordat ik dus meer geld verkwist wil ik jullie vragen: waar kunnen ze voor mij zon ding op de vita plakken zodat het WEL goed gaat?
De screenprotectors van Hori waren de enigste die echt aangeprezen werden rond de release van de Vita... De matte variant scheen goed te werken en daarnaast werd het touch besturing er nauwelijks door beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Weet iemand nog een winkel die de Vita voor rond de 175 heeft liggen ? (liefst een winkel die VVV bonnen accepteert anders kom ik er nooit vanaf :p )Hier in de pricewatch gaat dat ding de laatste dagen alleen maar omhoog wat betreft prijs en heb geen zin om er 219 voor neer te leggen :)

Zou graag zien dat ze die prijsverlaging van Japan eens door voeren hier. Was "helaas" op vakantie toen de Frs die actie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Stuur mij die cadeaubonnen op, dan regel ik een WiFi only voor €175

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vita ligt bij de Bart Smit voor 170. Gewoon daar heen gaan :P

Pagina: 1 ... 36 ... 82 Laatste