Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
This is a Rapture reminder..
Dank je voor de tip ! Nu heb ik mooi cadeautje voor mijn zoontjeSssquirrel schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:24:
FYI: Little Big Planet voor de Vita is in de aanbieding bij Wehkamp. Van 39,95 nu 9,95...
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Thanks, ook maar meteen besteld!Sssquirrel schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:24:
FYI: Little Big Planet voor de Vita is in de aanbieding bij Wehkamp. Van 39,95 nu 9,95...
Wel lekker vaag die site, je betaald en kan daarna nog kiezen om het in de buurt op te halen.. kom het dan ook maar gewoon lekker thuis brengen ook!
Gaat snel trouwens:
Helaas… Little Big Planet (Sony PS Vita (Games)) is niet meer verkrijgbaar
NFS most wanted 25,19 (rare prijzen)
fifa 13 - 22,49
[ Voor 42% gewijzigd door Wii4all op 21-03-2013 16:52 ]
Burp
lk heb hem gekocht en gelukkig zit die van mij wel een 4gb kaartje in.CristianSchriev schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Kijk even uit, ik kreeg de 4 gb kaart er niet bij! (het stond nog op de doos) maar die actie was voorbij toen de prijs naar beneden ging. Nu maakt die 17/18euro weinig uit, maar toch! en ehm 4GB = 1 spel of 2 kleinere spellen ^^ dus kijk daar ook mee uit
dat is zeker een mooie deal maar of het wel klopt weet ik niet?wolfchild schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:39:
Bij de saturn in venlo hebben ze ook een mooie aanbieden.
van de week een PlayStation Vita 3G + Wifi + Motorstorm RC Voucher en 4 Gb kaart en daarnaast nog 32 Gb memory. voor € 200,-
ik heb namelijk op saturn.nl gekeken en ook de folder van de filiaal in venlo doorgenomen maar daar staat niks over deze actie.
shitttt, had hem eergisteren besteld voor 25 euro bij yourgamezone!!!!Sssquirrel schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:24:
jammer joh!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
is dat zo?Chaoss schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:05:
Ze hebben bij wehkamp te horen gekregen dat LBP volgende maand bij PS+ zit dus ze zijn snel hun voorraad aan het dumpen
Ik denk dat het als grapje bedoelt is, maar zou zomaar kunnen natuurlijk
Vanaf morgen Dead or Alive 5+ demo beschikbaar. Ik meen dat de demo ook multiplayer heeft, even bekijken morgen
Ja zal vast ik keek ook al rond en was idd niks over te vinden..Tiwazz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:39:
[...]
Ik denk dat het als grapje bedoelt is, maar zou zomaar kunnen natuurlijk. Het is nog niet bekend wat er in April op PSN plus komt.
Vanaf morgen Dead or Alive 5+ demo beschikbaar. Ik meen dat de demo ook multiplayer heeft, even bekijken morgen.
nu nog die 32gb kaart kopen en spelen maar. Iemand ideeen waar het miss in de aanbieding is? 90e is naar mijn mening namelijk veel en veel te duur..
bij saturn venlo werd de 32 gb verkocht voor 45 euro vorige week. Ik had nog gebeld maar het bleek zo te zijn dat ze 'm niet meer hebben. Weet niet of ze 'm weer binnen krijgen voor die prijs. Ik hoop het wel!CristianSchriev schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:06:
[...]
Ja zal vast ik keek ook al rond en was idd niks over te vinden..Maar hoe dan ook PS PLUS is altijd het geld waard. 50e heb je er zo uit.. heb nu 3 spellen gedownload dat is al 100e als je het los koopt...
nu nog die 32gb kaart kopen en spelen maar. Iemand ideeen waar het miss in de aanbieding is? 90e is naar mijn mening namelijk veel en veel te duur..
Wat voor memory kaart heb jij nu dan? trouwens wat betreft die ps plus hé...... op het moment dat een jaartje voorbij is... en je besluit om de ps plus niet meer te verlengen.... gaan al die games die je hebt binnen gehaald verloren?
Zou wel jammer zijn.... want dan betekent het dat je die games alleen kan spelen met een internet verbinding
Gratis verdwijnt, gekocht blijft behouden.tottianovic schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:15:
[...] trouwens wat betreft die ps plus hé...... op het moment dat een jaartje voorbij is... en je besluit om de ps plus niet meer te verlengen.... gaan al die games die je hebt binnen gehaald verloren?
maar ik vraag me af he.... als je de vita niet verbindt met het internet he.... kan je dan alsnog die games spelen?maartend schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:19:
[...]
Gratis verdwijnt, gekocht blijft behouden.
Geen idee. Maar dan kun je ook niet online gamen en meer van die troep. Zal me niks verwonderen als er een soort timer in zit. Na datum x stopt het.tottianovic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:53:
[...]
maar ik vraag me af he.... als je de vita niet verbindt met het internet he.... kan je dan alsnog die games spelen?
Ik ben toch van plan een PS4 te halen en daar zal PSN plus ook wel nuttig zijn.
Verwijderd
It's that time again - we'll be revealing which games are coming to PS Plus in April at 1pm GMT on PlayStation Blog
Al dat gras, moet wel Football Manager zijnVinand schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:16:
[afbeelding]
Over een week gaat Sega een nieuwe PS3 + Vita presenteren...
Wat denken jullie wat het gaat worden?
Het lijkt wel een nieuwe IP aan de achtergrond te zien maar ik zou het niet erg vinden als het een nieuwe Shenmue of een nieuwe yakuza zal gaan worden...
Steam/XBL: Avioto
Een kleine 4Gb op dit moment. En ja al je games verlies je dan die je via psplus hebt. Als je de kleine letters leest stond er dat ze je abonnement door laten lopen want psplus is een abbo. En dat doen ze met abbo's. Dus inprincipe moet je het zelf stop zetten.tottianovic schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:15:
[...]
bij saturn venlo werd de 32 gb verkocht voor 45 euro vorige week. Ik had nog gebeld maar het bleek zo te zijn dat ze 'm niet meer hebben. Weet niet of ze 'm weer binnen krijgen voor die prijs. Ik hoop het wel!
Wat voor memory kaart heb jij nu dan? trouwens wat betreft die ps plus hé...... op het moment dat een jaartje voorbij is... en je besluit om de ps plus niet meer te verlengen.... gaan al die games die je hebt binnen gehaald verloren?
Zou wel jammer zijn.... want dan betekent het dat je die games alleen kan spelen met een internet verbinding
Jep, dit staat standaard aan. Moet je even uitzetten in je SEN account, het is naar mijn idee net wat te goed verstopt ookCristianSchriev schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Een kleine 4Gb op dit moment. En ja al je games verlies je dan die je via psplus hebt. Als je de kleine letters leest stond er dat ze je abonnement door laten lopen want psplus is een abbo. En dat doen ze met abbo's. Dus inprincipe moet je het zelf stop zetten.
http://gematsu.com/2013/0...ces-mind-zero-for-ps-vita
Entering PS Plus in April:
3rd April: Okami HD
3rd April: Lord of the Rings: War in the North
3rd April: The Cave
10th April: Zero Escape: Virtue’s Last Reward
24th April: Thomas Was Alone
Verwijderd
Moet die post trouwens niet in het PS Plus topic staan?
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 54% gewijzigd door RaijRaij op 22-03-2013 14:39 ]
Motorstorm RC is aan het downloaden en heb net mijn Zen Pinball kasten allemaal over gezet. Zijn er nog meer cross-buy titels?
PS: LBP is onderweg van Wehkamp :-) Komt mogelijk / hopelijk morgen binnen...
Waarom zie ik 'm niet meer staan @ Wehkamp.Sssquirrel schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:33:
OLE! Hier een nieuwe eigenaar van een PS Vita :-) Heb ook de Bigben Silicone Glove erop zitten, voelt toch prettiger (anti slip). Mooi apparaat!
Motorstorm RC is aan het downloaden en heb net mijn Zen Pinball kasten allemaal over gezet. Zijn er nog meer cross-buy titels?
PS: LBP is onderweg van Wehkamp :-) Komt mogelijk / hopelijk morgen binnen...
10 euro is erg goedkoop.... ik wil 'm ook graag bestellen voor die prijs.
Ik had hem gisteren al besteld. Ik was aan het wachten met aanschaf Vita totdat er een Lbp aanbieding kwam :-)tottianovic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:54:
[...]
Waarom zie ik 'm niet meer staan @ Wehkamp.
Als je iets terug kijkt, zie je dat de game al uitverkocht is.tottianovic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:54:
[...]
Waarom zie ik 'm niet meer staan @ Wehkamp.
Ja inderdaad, ik zat al een tijdje naar ZE te kijken en Thomas had ik nog niet verwacht. Ik hoop wel dat devs (zoals van TwA) hier op deze wijze voldoende aan verdienen, zodat zij en andere (indie)devs ook in de toekomst spellen voor de Vita uit willen brengen. Maargoed, wat Thomas betreft zal dat wel goed zitten, anders hadden ze de deal niet nu al gesloten.
Vlambeer heeft trouwens ook weer een nieuwe titel aangekondigt: Luftrausers http://luftrausers.com/ (op hun eigen site noemen ze in de video alleen de PC als confirmed platform, maar eurogamer noemt ook de PS3 en Vita: http://www.eurogamer.net/...users-for-pc-ps3-and-vita )
Ik word echt warm van al die indie-support
[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 22-03-2013 19:25 ]
http://www.ign.com/articl...oming-to-playstation-vita
[ Voor 3% gewijzigd door Phntm op 22-03-2013 19:31 ]
-_-
slecht van Sony hoor!
voor de liefhebbers; kom net bij Mediamarkt Leeuwarden vandaan en zag het volgende liggen:
- Lumines voor €12,99
- WipeOut 2048 voor €19,99
PSN: breminem
http://unity3d.com/gallery/made-with-unity/game-list
Thomas was alone komt wel grappig over, kijken of dat ook voor langere tijd leuk blijft.
Kheb MGS3 uitgespeeld en ben nu alweer een 7-8 uren met MGS2 bezig, vind zelf mgs3 lekkerder spelen en qua gameplay ook leuker omdat je er in deel 3 in veel situaties ook voor kunt kiezen om wat meer actie te gebruiken zonder dat dat grote nadelen heeft. In deel 2 wordt je toch wel min of meer gedwongen om vooral de sneaky methode te gebruiken omdat je anders gelijk een squad op je dak krijgt.
[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 22:51 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 22:51 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 22:52 ]

Denk niet dat je dit lang speel. Dit is typisch zo'n game wat je 1 keer uitspeel en dan is het klaar.Chaoss schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:13:
Thomas was alone komt wel grappig over, kijken of dat ook voor langere tijd leuk blijft.
[ Voor 95% gewijzigd door Ike. op 28-03-2013 07:45 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb geen verzendbevestiging gehad.Sssquirrel schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:16:
Donderdag 1e keer iets besteld bij Wehkamp (LBP voor 9,95). Bevestiging van bestelling ontvangen met leverdatum vrijdag 22 maart. Gister niets ontvangen, maar ook nog helemaal geen verzendbevestiging gekregen... Stuurt Wehkamp die uberhaupt?
Wel op donderdag besteld en vrijdagmiddag geleverd. Ook LBP trouwens.
Is voor mij een goede koop geweest, ben alleen mijn Vita de hele dag al kwijt aan m'n vriendin.. ze vindt het ook een leuk spel blijkbaar!
Wat vindt je er slecht aan? Kheb de demo gespeeld en vindt dat level wel redelijk, niet veel diepgang maar dat heeft een spel als Diablo ook niet.Jumpiefox schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:46:
Inmiddels Dungeon hunter Alliance goedkoop kunnen krijgen..wat een flut spel zeg. Wow, had al gelezen dat het een port was van een ios game maar dacht ach hoe slecht kan een dungeon crawler zijn? Nou echt slecht hehe. Iemand nog andere dungeon crawlers die een aanrader zijn? Iets in de trent van Tochlight 1-2, Diablo III etc
Ah, okay, pech voor mij dan :-) Hopelijk maandag of dinsdag dan maar...schaapiej schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:59:
[...]
Ik heb geen verzendbevestiging gehad.
Wel op donderdag besteld en vrijdagmiddag geleverd. Ook LBP trouwens.
Is voor mij een goede koop geweest, ben alleen mijn Vita de hele dag al kwijt aan m'n vriendin.. ze vindt het ook een leuk spel blijkbaar!
Heb ondertussen wel mijn Vita al gepimpt met eigengemaakte Bioshock wallpapers en unlock screen
[ Voor 10% gewijzigd door Sssquirrel op 23-03-2013 20:48 ]
Hoe vet is dat dan?!?!?!?
Jax & Daxter op de Vita

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Nooh, hebben hebben hebben!Vinand schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:50:
The Jak & Daxter Collection komt naar de Vita!!!
Hoe vet is dat dan?!?!?!?
Jax & Daxter op de Vita
Bron?
Mooi nieuws zeg
Ik ben sinds een paar dagen met persona bezig, het is al eerder gezegd maar by far het beste spel tot nu toe.
Echt top verhaal en de game zit verder gewoon uitstekend in elkaar.
Je moet wel van turn bases rpg's houden ala FFVII
http://youtu.be/Vrg4tpD29qA
De Vita zijn kwa verkopen geen succes, waarschijnlijk door de prijs. Maar de mensen die en Vita hebben zijn er enorm blij mee en maken er enorm veel gebruik van gemiddeld. Leuk om te kijken
Verwijderd
Leuke filmpje.Tiwazz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 08:48:
Op IGN was een mooi filmpje over de Vita met een hoop feiten die je doen verbazen:
http://youtu.be/Vrg4tpD29qA
Dat is vaak met producten, dat de mensen die het kopen over het algemeen wel tevreden zijn ondanks de beeldvorming eromheen. Dat de Vita gebruikers over het algemeen tevreden zijn is mooi, goed ook voor mond tot mond reclame. Maar schijnbaar werkt dat nog niet goed genoeg waardoor er niet genoeg verkocht worden. En omdat het niet goed genoeg verkocht wordt brengen ontwikkelaars maar weinig uit. Wat er weer voor zorgt dat de Vita te weinig verkocht wordt. Een vicieuze cirkel dus die moeilijk te doorbreken is. Bij de PSP was die geloof ik in Japan doorbroken door de Monster Hunter serie, maar die gaat nu exclusief naar de 3DS. De prijsverlaging in Japan heeft 2 weken voor een ommekeer gezorgd, goede verkopen, maar dat lijkt nu ook al weer flink te verminderen.De Vita zijn kwa verkopen geen succes, waarschijnlijk door de prijs. Maar de mensen die en Vita hebben zijn er enorm blij mee en maken er enorm veel gebruik van gemiddeld. Leuk om te kijken.
Maar wel leuk om te weten dat de gemiddelde PSVita speler per week zo'n 16 (of was het 18) uur speelt. Dat is toch wel behoorlijk intensief.
Dat laat mij zien dat er weinig te melden valt...
En nee, Metacritic houdt geen rekening met Euroreleasdatums, dus het spel staat al ruim vier maanden bij What's New.
Wat het succes van de Vita betreft.. ik vindt het ook een top ding, prima bouw kwaliteit/afwerking en een game als Uncharted is grafisch prachtig, zeker als je al een PS+ abbo voor je PS3 hebt dan heb je alleen aan de "gratis" spellen al genoeg.
Wat me wel op valt is dat het aanbod van Vita spellen in de lokale intertoys/bart smith echt bedroevend slecht is er liggen nog meef Psp titels en echt maar een handje vol Vita titels. Ook zou ik laatst even kijken of er in de buurt nog wat leuke spellen op marktplaats stonden maar ook 2de hands is er bijna geen aanbod.
Binnenkort dus nieuwe aankondigingen voor de Vita.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik denk dat dat meer gebaseerd is op JPN releases.Vinand schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:55:
http://www.ign.com/articl...vita-games-coming-in-2013
Binnenkort dus nieuwe aankondigingen voor de Vita.
Persona 3 voor de PSP is alsnog zijn 30 euro meer dan dik en dwars waard...Wazzup! schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:57:
Gister toch ook maar Persona besteld voor 28 euro. Toen zag ik dat er ook eej Persona voor de psp was. Dus ik ff kijken ps shop. Ah leuk die staat er ook. Maar wtf dat mot 30 euro kosten. 15 euro ok maar dit gaat toch helemaal nergens over.
hij was een poosje terug 9,99 nu weer 14,99 best aardige game toch?
Burp
Ik vind het zelf een prima game, ook de PS3 versie aardig wat gespeeld.Wii4all schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:38:
laatst de demo nog een beetje gespeeld van modnation, spelen jullie dat nog weleens of niet?
Het enige waar ik me af en toe wat aan erger is de laadtijd voor een race.. maar dat is op de PS3 versie helaas niet anders! Verder speelt ie lekker weg.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
best een aardige uitdaging toch ook?schaapiej schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:41:
[...]
Ik vind het zelf een prima game, ook de PS3 versie aardig wat gespeeld.
Het enige waar ik me af en toe wat aan erger is de laadtijd voor een race.. maar dat is op de PS3 versie helaas niet anders! Verder speelt ie lekker weg.
deed de twee demo runs en het lukte met niet om zomaar te winnen.
Burp
Erg leuk spel hoor, laatste tijd wat minder maar veel gespeeld. Lekker split screen. Laad tijden zijn inderdaad een beetje bagger, maar (zeker online) je wint niet zomaar 1 2 3Wii4all schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:38:
laatst de demo nog een beetje gespeeld van modnation, spelen jullie dat nog weleens of niet?
Hoe groot zijn PSP games gemiddled trouwens? en ander advies waar ik om moet/kan denken?
maximaal 1,7 GB. Maar de meeste spellen zitten daar flink onder.Psyonara schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:41:
Hoe groot zijn PSP games gemiddled trouwens? en ander advies waar ik om moet/kan denken?
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 25-03-2013 18:58 ]
Heb gisteren Tactics Ogre: Let Us Cling Together uit de PSN store gehaald (1 v/d betere turn based RPGs?), die was 1,1 Gb. Daarna kon ik hem ingame nog eens installeren, iets van 500MB extra..Psyonara schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:41:
Zit al een tijdje een Vita te overwegen, zeker ook vanwege de PSP games die je er mee kan spelen, denk ook voornamelijk dat ik eerst met die games begin omdat er nog maar relatief weinig Vita games zijn.
Snap best dat een uniek format wat meer kost, maar helaas wat belachelijk op deze manier.
@Sssquirrel sorry zelf geen RGPer en al helemaal niet een fan van Turnbased op een enkele uitzondering na. De Lbp's en Wipeout zijn meer mijn ding. Patapon wil ik ook nog wel uitproberen.
Game is tof, hier en daar soms wel wat laggy hopelijk komt daar nog een update voor.
Metrico
Spelunky
Divekick
Limbo
Sportsfriends
Guacamelee!
Dragon Fantasy Book Two
Ibb & Obb
Hotline Miami
Luftrausers
Velocity Ultra
Thomas Was Alone
Zombie Tycoon 2: Brainhov’s Revenge
Zitten toch een paar meesterlijke titels in... Met name Spelunky en Limbo...
"Meanwhile, Sony announced that Divekick by Iron Galaxy Studios will be coming to PlayStation 3 and Vita this spring, while Digital Dreams will launch Metrico (which “delivers an innovative experience in an atmospheric infographic world”) exclusively on Vita."
Speelt iemand dit?
Waar heb je hem besteld?Wazzup! schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:57:
Gister toch ook maar Persona besteld voor 28 euro. Toen zag ik dat er ook eej Persona voor de psp was. Dus ik ff kijken ps shop. Ah leuk die staat er ook. Maar wtf dat mot 30 euro kosten. 15 euro ok maar dit gaat toch helemaal nergens over.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
MLB12 kost 29,99 en MLB13 ook, vraag me af wie 12 nog zou willen kopen.
Hopelijk gaat EA dit jaar een NHL game release op de vita, dat zou ik graag nog willen zien.
Burp
Bij shop4nl besteld site ziet er uit als een slechte vertaling maar op budgetgaming toch wel positieve reacties.
Zondag besteld en dag erna kreeg ik mail dat hij verzonden is. Dus ik ben benieuwt.
edit: Wel via PayPal betalen.
@Tooooony
Ben ik ook benieuwt naar mis eigenlijk wel nog een echt leuke racer voor de Vita.
[ Voor 15% gewijzigd door Wazzup! op 26-03-2013 11:09 ]
Top! Gelijk ook maar even bestellen!Wazzup! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:07:
[...]
Bij shop4nl besteld site ziet er uit als een slechte vertaling maar op budgetgaming toch wel positieve reacties.
Zondag besteld en dag erna kreeg ik mail dat hij verzonden is. Dus ik ben benieuwt.
edit: Wel via PayPal betalen.
@Tooooony
Ben ik ook benieuwt naar mis eigenlijk wel nog een echt leuke racer voor de Vita.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
WRC lijkt me ook leuk. Iemand die in bezit?
PSN id: NL_SToRM
Spel valt wel beetje tegen. AI is niet echt snel, carrière is heel statisch en de challenges zijn voor de meeste F1 fans gewoon echt niet leuk.Tooooony schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:03:
Heeft iemand F1 2011 op z`n Vita staan? Hiervoor betaal je nu 13,50 en dat lijkt me niet te veel.
Speelt iemand dit?
Aan de andere kant; dit is het enige F1 spel in ieder geval tot september en 13 is niet veel. Als je nog specifieke vragen hebt kan ik ze waarschijnlijk beantwoorden.

De Sega teaser voor de 28ste... is blijkbaar een voetbal game...
Fuck you Sega...
Football Manager!

Alhoewel ik ook wel wat uurtjes in Zero Escape: Virtue’s Last Reward v/d PS+ zal steken, heb z'n voorganger ( 999: Nine Hours, 9 Peoples, 9 Doors) gespeeld op de DS en die vond ik ook wel zeer ok dus hoop dat Z.E. net zo is... Maar Persona wil ik gewoon ook hebben
Kunnen ze trouwens niet Secret of Mana op de vita uitbrengen, daar heb ik heel wat uurtjes inzitten op de snes, zou ik graag nog eens spelen op de Vita
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
Die Guacamalee lijkt me wel erg grappig tbh. Ik heb er wat trailers van gezien en het doet me denken aan een Shank.Vinand schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:46:
Allemaal officieel confirmed voor de Vita (psn) door Sony...
Metrico
Spelunky
Divekick
Limbo
Sportsfriends
Guacamelee!
Dragon Fantasy Book Two
Ibb & Obb
Hotline Miami
Luftrausers
Velocity Ultra
Thomas Was Alone
Zombie Tycoon 2: Brainhov’s Revenge
Zitten toch een paar meesterlijke titels in... Met name Spelunky en Limbo...
"Meanwhile, Sony announced that Divekick by Iron Galaxy Studios will be coming to PlayStation 3 and Vita this spring, while Digital Dreams will launch Metrico (which “delivers an innovative experience in an atmospheric infographic world”) exclusively on Vita."
Btw, Sony heeft geroepen dat er dit jaar 100 games (of meer dan 100) zullen verschijnen voor de PSVita. Ondanks het feit dat daar zeker exclusives tussen zullen zitten, zie ik wel opvallend veel (indie) games, die ook op de PS3 zijn verschenen of tegelijkertijd zullen worden uitgebracht. In bovengenoemde lijst staan er ook een aantal. Ik hoop nu juist dat ze wat meer echte exclusives krijgen zoals de PSP Loco Roco, Daxter en Patapon had.
Daarnaast mis ik eigenlijk nog de echte 3rd party ondersteuning. Alleen Ubisoft lijkt er tot op heden in te geloven.
pssst, er zijn ook manieren om secret of mana op het toestel te spelen maar daarover mag hier niet gesproken worden[b][message=39988841,noline]Kunnen ze trouwens niet Secret of Mana op de vita uitbrengen, daar heb ik heel wat uurtjes inzitten op de snes, zou ik graag nog eens spelen op de Vita

Niet een echte Tower Defence game maar Ratchet and Clank Q-Force is wel leuk.Sssquirrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:27:
Zijn er nog goede Tower Defence games op de Vita? Kan iemand iets aanraden?
Volgens mij nog niet op de Vita beschikbaar maar zal binnenkort uitkomen (PS3 versie al wel beschikbaar, daar krijg je de Vita versie bij).
Edit: iemand trouwens een idee wanneer de Vita versie uit gaat komen?
[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 27-03-2013 15:37 . Reden: vraag ]