Blob is te gek, goed spel
FRS in Leiden (Haarlemmerstraat) had hem niet meer, de Wifi is daar wel 175 btw, de medewerker vertelde me dat het een landelijke actie was die ook bij andere winkels gold, alleen dachten de Bart Smit en de Gamemania daar toch echt anders over....
Eerst proberen, en dan pas oordelen!Chaoss schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:31:
[...]
AOT Monster Blob vindt ik niet zo als ik af ga op de filmpjes, Binding of Isaac is menet iets te euh... raar. Maar Frozen Synapse ziet er echt tof uit! die game ga ik zeker in de gaten houden.
Binding of Isaac is een van de meeste geniale games die er ooit gemaakt is (van de makers van Super meatboy, en niet voor niets een enorme succes voor een Indie game), daar ga je echt heel lang plezier van hebben vanwege de hoge random gehalte in de game. Het is inderdaad een beetje een vaagjes op het eerste gezicht, maar daarna zodra je de setting snapt dan ga je het geniaal vinden...
Monster Blob is gewoon geinig en leuk vermaak, replay gehalte is voor de rest niet zo bijzonder. Je kunt de PC port ook proberen maar op de Vita is de game echt veel beter.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Ik heb eu account,en zag ragnarok odessey american entertainment,maar met andere games zag ik europe entertainement, is het nog steeds een eu game ?Ike. schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:58:
[...]
Als je een Nederlands PSN account hebt dan kan je alleen maar EU/PAL games uit de store downloaden.
Je bent zeker verward geraakt omdat Gung-Ho America er stond. Gung-ho heeft 2 grote namen, de America branche en de andere weer in Zuid-Korea, die verantwoordelijk is voor Asia. Gung-Ho America released zowel games in de EU en NA onder die naam. Dus ja, alle games in de PSN van Nederland ZIJN Europese games tenzij je een NA account gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:26:
[...]
Ik heb eu account,en zag ragnarok odessey american entertainment,maar met andere games zag ik europe entertainement, is het nog steeds een eu game ?
Verwijderd
ik heb eu account,en zag dat het dit had Ragnarok Odyssey
GUNGHO ONLINE ENTERTAINMENT AMERICA
PSN-game
424 waarderingen
PSN-game
424 waarderingen
Herlees mijn uitleg. Gung-Ho Heeft 2 branches, een Aziatische en een Amerikaanse. De Aziatische is bezig met het oosten terwijl de Amerikaanse Europa en Noord-Amerika games geeft die localized zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:25:
ik heb eu account,en zag dat het dit had Ragnarok Odyssey
PSN-game
424 waarderingen
Het is een Eu game en je bent nu heel erg onwijs aan het mierenneuken over het feit dat er staat GUNGHO ONLINE ENTERTAINMENT AMERICA. Het staat op de Nederlandse PSN market dus is het een EU game. Geen zorgen maken, gewoon kopen en spelen, je kan toch voorlopig sowieso niet spelen met andere continenten, alleen EU.
Weet iemand of Persona 4 bij de Media Markt te koop is? Kan hem online niet vinden namelijk, maar dat zegt niet altijd wat bij de MM...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Lastig te zeggen het aanbod verschilt ook nog eens per MM verschillen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anders even bellen?Peter_Aragorn schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:37:
Weet iemand of Persona 4 bij de Media Markt te koop is? Kan hem online niet vinden namelijk, maar dat zegt niet altijd wat bij de MM...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja misschien weet iemand hier het 
Kwam er net achter dat ik een Nationale Entertainment Card heb, waar nog wat op staat. Die kan je alleen helemaal niet zo 'Nationaal' gebruiken
Kwam er net achter dat ik een Nationale Entertainment Card heb, waar nog wat op staat. Die kan je alleen helemaal niet zo 'Nationaal' gebruiken
[ Voor 67% gewijzigd door Peter_Aragorn op 12-03-2013 09:09 ]
Nieuwe update voor Vita 2.06. 'Systeem stabieler bij gebruik van bepaalde software'
http://www.psu.com/a01868...206-announced-coming-soon
Iemand verschil gemerkt?
http://www.psu.com/a01868...206-announced-coming-soon
Iemand verschil gemerkt?
Hmm, lekker vage update. Ik moet hem vanavond maar eens installeren maar verwacht geen verschil te merken buiten een ander nummertje in de instellingen.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ben zelf voor persona zon beetje alle winkels afgegaan, gameshop twente,mediamarkt, bartsmit,frs etc. Nergens te vinden. Online is die sowiezo goedkoper dan in de winkels en weet je iig zeker dat hij er is
Game Mania zou hem ook moeten hebben. Ik kijk straks wel even, heb er toch een bon voorVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:51:
Ben zelf voor persona zon beetje alle winkels afgegaan, gameshop twente,mediamarkt, bartsmit,frs etc. Nergens te vinden. Online is die sowiezo goedkoper dan in de winkels en weet je iig zeker dat hij er is
Persona is al een zeer lange tijd te verkrijgen via NedGame...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
De EU versie is uit in NL dus de meesten willen die versie. Game mania verkoopt ze ook en die hebben ze in stock.Vinand schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:29:
Persona is al een zeer lange tijd te verkrijgen via NedGame...
Verwijderd
Iedereen bedankt voor alle hulp,toppersVerwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:38:
Hallo tweakers
Ik heb een vraag wat betreft de email app op de vita
Ik probeer nu al enkele tijd om windows live mail er op te krijgen maar slaag er dus niet in.
Heb alles ingevuld en gedaan,gegoogeld voor oplossingen maar kan niks bruikbaars vinden
Is er iemand hier die me kan vertellen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? al vast bedankt
@ hieronder,pfffffffft
Heb het inmiddels opgelost,heb Ziggo als provider tegenwoordig maar vroeger was dat Home.
Dus de email ooit aangemaakt long ago en de server naam gewijzigd naar ziggo en voila!
Wat vinden jullie van Rocketbirds? Ziet er gaaf uit!
Ik heb het spel gekocht en inmiddels ook uitgespeeld. Het is wel vermakelijk, maar is minder bijzonder dan ik van tevoren had verwacht. ook vrij kort, uitspelen doe je in een uurtje of drie. Ik zal het spel nog wel een keer opstarten om een paar trophy's binnen te harken, maar ik zou je PSN-tegoed eerder aan iets anders uitgeven - er is zo veel goeds beschikbaarMenace_1981 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:28:
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Lijkt me eigenlijk wel awesome
Verwijderd
PlayStation Europe
PS Plus members - you can now download Metal Gear Solid HD Collection on PS Vita free from the Store. Please enjoy!
PS Plus members - you can now download Metal Gear Solid HD Collection on PS Vita free from the Store. Please enjoy!
Super! Ik weet wat ik vanavond ga doen :)!Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:23:
PlayStation Europe
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Ik ook.Ralf Bimbo schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:28:
[...]
Super! Ik weet wat ik vanavond ga doen :)!
Mijn memory card schoonmaken
Nu baal ik dat ik geen PS+ heb 
Wel Persona 4 opgepikt vanmiddag
I know. Had voor install nog 150MB over.
Ik moet eens gaan bekijken of ik PSN+ zaken rechtstreeks naar mijn computer kan downloaden vanaf psn+
Ik heb een Vita gekocht bij de FRS als cadeautje voor mijn zoon(tje) maar nu moet ik nog een memorycard kopen. Moet dat perse een speciale Vita-versie zijn of zijn er nog andere mogelijkheden ? Waar kan ik die kaartjes goedkoop kopen ? Wss via de pricewatch maar ik ben nieuwsgierig of er nog andere tips zijn..
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Zijn speciale kaartjes.Rincewind schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:31:
Ik heb een Vita gekocht bij de FRS als cadeautje voor mijn zoon(tje) maar nu moet ik nog een memorycard kopen. Moet dat perse een speciale Vita-versie zijn of zijn er nog andere mogelijkheden ? Waar kan ik die kaartjes goedkoop kopen ? Wss via de pricewatch maar ik ben nieuwsgierig of er nog andere tips zijn..
haha jammer dat ik geen geld had en toen ik mijn vita goedkoop gehaald heb ik een geweldige 4GB kaart erbij heb gehaald. Serieus 2 spellen?! en vol!!! Afzetters die sony. mooi de prijzen van die kut kaarten kunstmatig hoog houden! Echt verschikkelijk. Sommige spellen zijn zelfs 3-4GB dus dan heb je aan een zo'n kaart net voldoende. Wil je genoeg ruimte hebben als PS+ member heb je zelfs aan een verdome 32GB kaart niet genoeg denk ik. En die kost bijna 100 flappen! Verschrikkelijk vind ik dat die verkoop techniek van sony.
Oh en ik weet waarom ik race spellen weer zo kei hard haat. Ook WipeOut 2048.. stressende kut spellen, hij is wel mooi gemaakt. Maar op een gegeven moment is het voor mij in ieder geval altijd onmogelijk om ook maar te winnen xD
Oh en ik weet waarom ik race spellen weer zo kei hard haat. Ook WipeOut 2048.. stressende kut spellen, hij is wel mooi gemaakt. Maar op een gegeven moment is het voor mij in ieder geval altijd onmogelijk om ook maar te winnen xD
Speciale Vita/Sony. niet goedkoop te scoren.Rincewind schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:31:
Je kan NU ps+ nemen hoorPeter_Aragorn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:25:
Nu baal ik dat ik geen PS+ heb
Worden de savegames van de Vita eigenlijk ook automatisch geupload naar PS+ net als bij de PS3?
Ben nu MGS HD aan het downloaden gaat wele ven duren gok ik zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 13-03-2013 17:33 ]
Je kan spellen ook via de content manager assistent op je pc/mac backuppen, heb je weer ruimte op je kaartje en hoef je hem later niet weer te downloaden. Zou natuurlijk handiger zijn als er gewoon goedkopere 32/64gb kaartjes komen, maargoed...CristianSchriev schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:59:
haha jammer dat ik geen geld had en toen ik mijn vita goedkoop gehaald heb ik een geweldige 4GB kaart erbij heb gehaald. Serieus 2 spellen?! en vol!!! Afzetters die sony. mooi de prijzen van die kut kaarten kunstmatig hoog houden! Echt verschikkelijk. Sommige spellen zijn zelfs 3-4GB dus dan heb je aan een zo'n kaart net voldoende. Wil je genoeg ruimte hebben als PS+ member heb je zelfs aan een verdome 32GB kaart niet genoeg denk ik. En die kost bijna 100 flappen! Verschrikkelijk vind ik dat die verkoop techniek van sony.
de 3,5Gb van MGs binnenhalen viel mee, heeft maar een uurtje geduurt.
Maar ik staart dat spel nu op, maar ist de "bedoeling" om eerst MGS3 en dan MGS2 te spelen?
Maar ik staart dat spel nu op, maar ist de "bedoeling" om eerst MGS3 en dan MGS2 te spelen?
Verwijderd
32 gb kaartjes zijn te koop voor 45 euro bij de Saturn in Venlo volgens een medewerker van hun die veel reageert op budgetgaming
Je kan toch gewoon op het opstartscherm kiezen welke je wil spelen?Chaoss schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:19:
de 3,5Gb van MGs binnenhalen viel mee, heeft maar een uurtje geduurt.
Althans, zo herinner ik het me... heb hem al een tijdje niet meer gespeeld.
Yup maar omdat deel 3 links staat en omdat die eerder in de tijd afspeeld daarom kreeg ik
et idee dat de makers je proberen te pushen om eerst deel 3 te spelen.
Maar weet niet of ik uberhaupr deel 2 wil spelen want die zal grafisch vrij brak zijn.
et idee dat de makers je proberen te pushen om eerst deel 3 te spelen.
Maar weet niet of ik uberhaupr deel 2 wil spelen want die zal grafisch vrij brak zijn.
Verwijderd
Valt reuze mee hoor. Ik heb eerst deel 2 gespeeld en ben net begonnen aan 3.
Gewoon spelen in volgorde van release zou ik persoonlijk aanraden. Reden hiervoor is dat dan veel dingen uit 2 duidelijk worden in 3. Blijft het jammer vinden dat ze bijv. de gamecube remake van deel 1 erbij hebben gedaan
Gewoon spelen in volgorde van release zou ik persoonlijk aanraden. Reden hiervoor is dat dan veel dingen uit 2 duidelijk worden in 3. Blijft het jammer vinden dat ze bijv. de gamecube remake van deel 1 erbij hebben gedaan
Tja jaartal bij mgs3 is lager dan bij 2.
Dus ik snap de vraag wel
Dus ik snap de vraag wel
Wel echt supervet dat Lone Survivor naar de Vita komt, heb ik erg van genoten op de pc. Ben wel benieuwd hoe duur het word.
Lijkt wel of er steeds meer indie games aangekondigd worden sinds het succes van Retro City Rampage op de Vita
Lijkt wel of er steeds meer indie games aangekondigd worden sinds het succes van Retro City Rampage op de Vita
Steam/XBL: Avioto
Ja ik vind het echt tof al die Indie games op de Vita! Ik kan niet wachten tot hotline Miami komt naar de Vita
. Heb dit pracht spel nog niet echt kunnen spelen op de PC en zou dit graag doen op de Vita
.
Alleen maar een goed teken veel Indie developers op een apparaat, hopelijk gebeurt dit ook met de PS4!
Alleen maar een goed teken veel Indie developers op een apparaat, hopelijk gebeurt dit ook met de PS4!
Verwijderd
Ik heb de PS3 versie gespeeld en daar heb ik me goed mee vermaakt. Het is geen ubergame, maar voor de prijs kun je er eigenlijk geen buil aan vallen.Menace_1981 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:28:
Terraria komt misschien ook naar de Vita:
http://thevitalounge.com/...ia-be-coming-to-the-vita/
Vraag me wel af of dat lekker gaat werken met de controls.
http://thevitalounge.com/...ia-be-coming-to-the-vita/
Vraag me wel af of dat lekker gaat werken met de controls.
Met touchscreen zou terraria wel lekker kunnen spelen...
Ik vond Lone survivor ook echt een supervette game.. Het word tijd voor een dikke vita geheugen kaart aanschaffen..
Ik vond Lone survivor ook echt een supervette game.. Het word tijd voor een dikke vita geheugen kaart aanschaffen..
Hoezo komt Terraria, een spel waar de stafleden al ongeveer een jaar(of 2?) niet meer aan werken opeens geport wordt naar de Vita, terwijl de PC versie al haast niet meer geupdate wordt?
Omdat de developer extra geld wil verdienen? Dat is altijd de reden om een game uit te brengen lijkt me
Laatst mijn Wii-u verkocht en sta op het punt om een Vita te kopen, kriebelt soms toch ff om een uurtje ofzo te gamen. Iemand nog wat aanraders kwa must buy games? Assassin creed + uncharted komen sowieso mee, is Metal gear solid niks meer dan een 1 op 1 kopie van de Playstation versies?
The first casualty in war is always the truth...
Rayman!Jumpiefox schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:03:
Laatst mijn Wii-u verkocht en sta op het punt om een Vita te kopen, kriebelt soms toch ff om een uurtje ofzo te gamen. Iemand nog wat aanraders kwa must buy games? Assassin creed + uncharted komen sowieso mee, is Metal gear solid niks meer dan een 1 op 1 kopie van de Playstation versies?
Weet iemand wanneer Disgaea nou gratis is op PS Plus? Ik ben soms de draad een beetje kwijt met content die er aan komt of al uit is.
Dat is alleen in Amerika. Hier is het MGS HD CollectionNipje schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:37:
Weet iemand wanneer Disgaea nou gratis is op PS Plus? Ik ben soms de draad een beetje kwijt met content die er aan komt of al uit is.
- gravity rushJumpiefox schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:03:
- little big planet Vita
Dit zijn ook 2 must haves...
-PlayStation All-Stars Battle RoyaleJumpiefox schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:03:
-Ninja Gaiden Sigma Plus
-Ninja Gaiden Sigma Plus 2
-Persona 4
En ja ik meen dat de MGS een op een een kopie is. Wellicht wat opgepoetste textures.
Ooh en vergeet zero's escape niet... Ook een zeer geniale mind fucking game
Daar is dit topic niet voorVerwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:21:
mijn vita met veel games is nog steeds te koopzgan^^
Is die game echt zo goed? Ik las nogal wat gemixte reviews toen ie uitkwam en ik twijfel nog steeds.
Heb je de game al gespeelt op de xbox(360), PS3? Zoniet zeker kopen als je houd van het gerne en een uitdagingAvioto schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:57:
[...]
Daar is dit topic niet voor
[...]
Is die game echt zo goed? Ik las nogal wat gemixte reviews toen ie uitkwam en ik twijfel nog steeds.
Ben nu bezig aan de tweede playthrough op Hard, dat zegt wel genoeg denk ik
Verwijderd
sigma plus 2 zou ik niet aanraden. Heb hem bij een kameraad gespeeld en afgezien van het feit dattie gewoon een stuk minder is als sp1, is het ook een slechte port. Lange laadtijden, zwaar irritante camera en regelmatig storende fps drops
Heb alleen Ninja Gaiden 1 op de Xbox gespeeld. Misschien dat ik Sigma Plus ook nog koop, is nog wel een beetje duur helaasTiwazz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:07:
[...]
Heb je de game al gespeelt op de xbox(360), PS3? Zoniet zeker kopen als je houd van het gerne en een uitdaging. Ik speel nagenoeg nooit spellen uit, echt alleen als ik een spel "bijzonder" vind. Ik speel meestal een berg spellen tegelijk en alleen de spellen die mij ècht kunnen boeien speel ik door.
Wat voor censuur?Tiwazz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:07:
[...]
Ben nu bezig aan de tweede playthrough op Hard, dat zegt wel genoeg denk ik. Ik ga waarschijnlijk deze maand ook nog Ninja Gaiden Sigma Plus 2 kopen, importeer deze uit Amerika omdat de Europese versie censuur bevat.
Ninja gaiden sigma plus is het zelfde als Ninja gaiden 1 op de XBOX hè? Het is een port van het origineel. Het censuur wat op Ninja gaiden sigma plus 1 en 2 Europese versie hebt is dat je geen ledematen/hoofden kan afhakken van menselijke spelers. Aangezien je bij sigma plus 2 ook armen en benen er af kan hakken wat best tof is wil ik dat welAvioto schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:56:
[...]
Heb alleen Ninja Gaiden 1 op de Xbox gespeeld. Misschien dat ik Sigma Plus ook nog koop, is nog wel een beetje duur helaasDank je.
[...]
Wat voor censuur?
Je kan de game natuurlijk ook tweedehands kopen, ik had sigma plus voor €15 of €20 gekocht via marktplaats. En zo'n cartridge beschadigd toch niet zomaar..
Wow, wat heeft de PSP een schitterende library en hoe fijn is het om deze games te spelen op de Vita.
Zonet God of War gekocht voor 3,99 en Tekken 6 + Soul Calibur voor 14,99; geweldige prijzen voor schitterende games!
Zonet God of War gekocht voor 3,99 en Tekken 6 + Soul Calibur voor 14,99; geweldige prijzen voor schitterende games!
[webhero.nl]
Vandaag bij de frs in Eindhoven (woensxl) geweest. Gekkenhuis die prijzen daar. Ti's dat ik er steeds meer van overtuigd begin te raken dat ik te weinig met een psvita zou doen. Hieronder de 2 die ik heb onthouden:
Lbp pack (vita wifi, lbp game en 4gb kaart) €200 en dan mag je nog voor 60 games uitzoeken.
Vita 3G+wifi 150 en voor 60 games uitzoeken....
De games die ze nog op voorraad hadden waren alleen niet bijster bijzonder (veel dezelfde, bijv résistance)
Lbp pack (vita wifi, lbp game en 4gb kaart) €200 en dan mag je nog voor 60 games uitzoeken.
De games die ze nog op voorraad hadden waren alleen niet bijster bijzonder (veel dezelfde, bijv résistance)
Let er wel even op, tenzij de actie helemaal veranderd is, krijg je niet 'voor 60 euro aan games', maar krijg je een aantal euro's korting per spel (in totaal 60 euro, maar je kan niet alles voor één spel inzettenm4yall schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:03:
Vandaag bij de frs in Eindhoven (woensxl) geweest. Gekkenhuis die prijzen daar. Ti's dat ik er steeds meer van overtuigd begin te raken dat ik te weinig met een psvita zou doen. Hieronder de 2 die ik heb onthouden:
Dat is geen mimic. Mij hadden ze haarfijn uitgelegd wat jij hierboven zei dat je korting op een aantal spellen krijgt. Maar grote vraag... hoe en waar en watNickD schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:16:
[...]
Let er wel even op, tenzij de actie helemaal veranderd is, krijg je niet 'voor 60 euro aan games', maar krijg je een aantal euro's korting per spel (in totaal 60 euro, maar je kan niet alles voor één spel inzetten) Mooie marketinggimmick van FRS
Een gimmick betekent niet dat ze mensen ermee oplichten of dat ze valse informatie erover verstrekken. Het betekent dat ze mensen proberen over te halen om bij één van hun winkels te kopen door een of andere speciale 'dienst' of 'bonus' te leveren bij aankoop (één die je hoogstwaarschijnlijk nooit zal gebruiken). Althans, ik heb de bonnen van mijzelf nooit gebruikt, en al mijn vrienden die van hun ook niet (ziende dat de FRS sowieso vrij duur is en de korting best tegenvalt).CristianSchriev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:19:
[...]
Dat is geen mimic. Mij hadden ze haarfijn uitgelegd wat jij hierboven zei dat je korting op een aantal spellen krijgt. Maar grote vraag... hoe en waar en wat
Vrij duur qua spellen maar de consoles zijn nergens goedkoper te verkrijgen dus dat valt prima meeNickD schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:31:
[...]
Een gimmick betekent niet dat ze mensen ermee oplichten of dat ze valse informatie erover verstrekken. Het betekent dat ze mensen proberen over te halen om bij één van hun winkels te kopen door een of andere speciale 'dienst' of 'bonus' te leveren bij aankoop (één die je hoogstwaarschijnlijk nooit zal gebruiken). Althans, ik heb de bonnen van mijzelf nooit gebruikt, en al mijn vrienden die van hun ook niet (ziende dat de FRS sowieso vrij duur is en de korting best tegenvalt).
Machinarium is tevens ook al bevestigd dat het naar de Vita komt. Indie dream platform!
Zoo. de Vita opgehaald en gelijk ff Assassins creed erbij gepakt. Na het lezen over PSN plus gelijk zo een abbonement genomen! 50euries en al gelijk wat free games..te dope eigenlijk o/
Hele dag naar trailer filmpjes en gameplay films lopen kijken en wacht nu op de volgende games:
Ruin (Warriors lair) & Soul sacrifice (release date eind april). Dungeon crawlers zijn zeker mijn ding hehe..tot dan ff kijken of ik Alliance hunters of iets in die richting cheap kan vinden ergens. Schijnt een IOS port te zijn..een mobile game van 5 euro voor 30e op de vita vind ik een beetje teveel van het goede
Hele dag naar trailer filmpjes en gameplay films lopen kijken en wacht nu op de volgende games:
Ruin (Warriors lair) & Soul sacrifice (release date eind april). Dungeon crawlers zijn zeker mijn ding hehe..tot dan ff kijken of ik Alliance hunters of iets in die richting cheap kan vinden ergens. Schijnt een IOS port te zijn..een mobile game van 5 euro voor 30e op de vita vind ik een beetje teveel van het goede
Ooh en gerruchten over een nieuwe Assassins creed game voor de Vita komen ook alweer naar boven
http://www.ign.com/articl...assassins-creed-vita-game
Assassins Creed - Rising Phoenix..
ha, Cool! Grote fan van de AC reeks, top games. Killzone lijkt me ook gruwelijk, lijkt gewoon 3x zo mooi als andere vita games?Vinand schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:45:
Ooh en gerruchten over een nieuwe Assassins creed game voor de Vita komen ook alweer naar boven
Iemand nog een aanrader kwa graphics, welke vita game heeft op dit moment echt de mooiste graphics?
ps: Psn store down? Maintanance ofzo? Hebben ze een link van de server status of iets in die richting. Niks gevonden via google.
Mooiste graphics?
Heb je Uncharted al, Gravity rush? Die zijn op het gebied van graphics ook nice!
Voor leuke gameplay en veel content zou ik ook kijken naar Little Big Planet Vita, is de beste lbp game tot nu toe, zelfs veel beter dan zijn ps 3 broertjes.
Verder zou ik nog kijken naar Persona 4 Golden, als je echt de hoogst gewaardeerde Vita game wilt hebben... (Echt een fucking wereld game, heeft me al een hoop slapeloze nachten gegeven)...
andere must have games zijn Rayman, wipeout, Playstation All Stars, Virtue's Last Reward en Motorstorm RC... En daarnaast zijn er echt veel goede Indie games voor de PS Vita te krijgen...
Heb je Uncharted al, Gravity rush? Die zijn op het gebied van graphics ook nice!
Voor leuke gameplay en veel content zou ik ook kijken naar Little Big Planet Vita, is de beste lbp game tot nu toe, zelfs veel beter dan zijn ps 3 broertjes.
Verder zou ik nog kijken naar Persona 4 Golden, als je echt de hoogst gewaardeerde Vita game wilt hebben... (Echt een fucking wereld game, heeft me al een hoop slapeloze nachten gegeven)...
andere must have games zijn Rayman, wipeout, Playstation All Stars, Virtue's Last Reward en Motorstorm RC... En daarnaast zijn er echt veel goede Indie games voor de PS Vita te krijgen...
Gravity Rush vindt ik een beetje saai qua graphics en kleuren dan is Uncharted stukken mooier.
Wat MGS betreft kheb deel 2 geprobeerd maar ik kan niet aan die besturing wennen het is echt extreem houterig... Ik kreeg het niet fatsoenlijk voor elkaar om iemnad te besluipen en ongezien neer te leggen. Controls worden oom niet fatsoenlijk uitgelegt. Volgens mij kun je lijken wegslepen? Lukt mij niet. Zag op internet dat je kunt springen? Lukt mij niet, kzag ook in een filmpje dat je iemand kunt aanhouden "hands up"? Lukt mij niet.
Ben toen deel 3 gaan spelen die besturing werkt een stuk soepelder, maar ook dingen als lijken wegslepen lukt me niet.
Wat MGS betreft kheb deel 2 geprobeerd maar ik kan niet aan die besturing wennen het is echt extreem houterig... Ik kreeg het niet fatsoenlijk voor elkaar om iemnad te besluipen en ongezien neer te leggen. Controls worden oom niet fatsoenlijk uitgelegt. Volgens mij kun je lijken wegslepen? Lukt mij niet. Zag op internet dat je kunt springen? Lukt mij niet, kzag ook in een filmpje dat je iemand kunt aanhouden "hands up"? Lukt mij niet.
Ben toen deel 3 gaan spelen die besturing werkt een stuk soepelder, maar ook dingen als lijken wegslepen lukt me niet.
Het is geen V&A topic.
[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 16-03-2013 22:39 ]
Ja. 1. dit is geen verkoop plek dus hou dr over op. 2. voor 150 euro heb je een gloednieuwe met 3G. Dan koop je de games er maar los bij of een PS + erbij. En een kaartje. Ben je wat duurder uit maar wel alles nieuw ;pVerwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:25:
vind je? Op de v&a staat het wifi model met minder spul erbij erop voor minimaal 250
ik ben echt mad positief verrast..wat een super ding joh! echt niet verwacht..altijd meer een Nintendo dude geweest hehe. De graphics zijn belachelijk goed voor zo een klein ding..heb er nu Metal gear solid HD collection + AC 3 + Uncharted + Dungeon hunter alliance op. (Gotta love psn +) 50euro per jaar is echt nikss voor wat je ervoor krijgt. vanmiddag ook zo een travel battery pack gekocht waarmee je je vita on the go kan opladen (leuk voor tijdens me vlucht naar Miami o/)
Kortom: SUPER ding!
* Jumpiefox is happy met zijn aankoop.
Kortom: SUPER ding!
* Jumpiefox is happy met zijn aankoop.
MGS HD collection ook even snel aangeklikt. Ik was vergeten dat die gratis was 
En nog goed nieuws. Na een sterke stijging van de verkopen in Japan door de prijsverlaging is dit in de 2de week zelfs nog beter: http://www.ign.com/articl...pan-strong-sales-continue
Nu Minecraft nog, dat zou echt top zijn mocht die op de Vita komen.Vinand schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:33:
Machinarium is tevens ook al bevestigd dat het naar de Vita komt. Indie dream platform!
En nog goed nieuws. Na een sterke stijging van de verkopen in Japan door de prijsverlaging is dit in de 2de week zelfs nog beter: http://www.ign.com/articl...pan-strong-sales-continue
PSN id: NL_SToRM
http://www.psvitahub.com/...oming-to-ps-vita-any.htmlSToRM666 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:05:
MGS HD collection ook even snel aangeklikt. Ik was vergeten dat die gratis was
[...]
Nu Minecraft nog, dat zou echt top zijn mocht die op de Vita komen.
daar heeft MS al een stokje voor gestoken... "exclusivity contract"
Ben ook aan het twijfelen om een psvita te halen. Ben altijd een Nintendo gamer geweest, maar laatste tijd heb ik meer interesse in andere games.
Ook de indie support op psvita lijkt me ook erg leuk. Lone Survivor, Mutant Blobs, Retro City Rampage lijken mij leuke titels. En voor €50,- per jaar kan je meerdere games gratis downloaden zag ik, dus dat bespaart zich ruim uit.
Alleen de prijs he. Als het nu ietsje zou kunnen zakken, en de memory cards eens een normale prijs vragen, dan is het een instant-buy voor mij. Sony hint i.e.g. op een prijsverlaging in 2013, maarja, wanneer?
En Minecraft... daar heb ik mij toch wat leuke bouwsels in gemaakt. Zou mooi zijn als dat ooit portable speelbaar is. (En dan heb ik het niet over touchscreen controls op je smartphone)
Ook de indie support op psvita lijkt me ook erg leuk. Lone Survivor, Mutant Blobs, Retro City Rampage lijken mij leuke titels. En voor €50,- per jaar kan je meerdere games gratis downloaden zag ik, dus dat bespaart zich ruim uit.
Alleen de prijs he. Als het nu ietsje zou kunnen zakken, en de memory cards eens een normale prijs vragen, dan is het een instant-buy voor mij. Sony hint i.e.g. op een prijsverlaging in 2013, maarja, wanneer?
En Minecraft... daar heb ik mij toch wat leuke bouwsels in gemaakt. Zou mooi zijn als dat ooit portable speelbaar is. (En dan heb ik het niet over touchscreen controls op je smartphone)
Voor de prijs hoef je hem echt niet te laten, op marktplaats hebje ze al vanaf 150e inclusief 16gb kaartje en een soms een game of twee. Gewoon een beetje onderhandelen kan altijd wel wat vanaf hehe.ninc schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:40:
Ben ook aan het twijfelen om een psvita te halen. Ben altijd een Nintendo gamer geweest, maar laatste tijd heb ik meer interesse in andere games.
Zojuist op een japanse game event twee nieuwe Noire jRPG games gepresenteerd door Neptunia.
1. Een nieuwe deel: Chou Megami Shinkou Noire Gekishin Black Heart

2. Een remake.port: Chou Ji Jigen Game Neptune Re :Birth1

Ben zelf geen fan van Neptunia, maar ik denk wel dat er onder ons mensen zijn die er helemaal gek van worden...
1. Een nieuwe deel: Chou Megami Shinkou Noire Gekishin Black Heart

2. Een remake.port: Chou Ji Jigen Game Neptune Re :Birth1

Ben zelf geen fan van Neptunia, maar ik denk wel dat er onder ons mensen zijn die er helemaal gek van worden...
Als je tweedehands geen probleem vind zou ik zeker op marktplaats zoeken, ik heb daar zelf een zéér nette PSVita 3G gekocht met een 16GB kaartje én uncharted golden abyss voor €150,-ninc schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:40:
Zojuist bij eStarland Ninja Gaiden Sigma Plus 2 besteld voor omgerekend €34,94. Ben benieuwd wanneer de game binnenkomt. Ik heb nog nooit wat besteld via een amerikaanse site
Dat heb je goed gelezenTiwazz schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:56:
[...]
Als je tweedehands geen probleem vind zou ik zeker op marktplaats zoeken, ik heb daar zelf een zéér nette PSVita 3G gekocht met een 16GB kaartje én uncharted golden abyss voor €150,-. Ook meen ik dat enkele tweakers een nieuwe PSVita 3G gekocht hebben bij free record shop voor €150,- als aanbieding.
Zojuist bij eStarland Ninja Gaiden Sigma Plus 2 besteld voor omgerekend €34,94. Ben benieuwd wanneer de game binnenkomt. Ik heb nog nooit wat besteld via een amerikaanse site.
Vandaag verder gegaan met MGS3, ondanks de knullig besturing blijf je het toch spelen. Het spel in zijn geheel heeft wat frustrerende momenten en zeker in het begin zit je meer cutscenes te kijken dan dat je aan het spelen bent... De cutscenes hebben flink meer actie ook... Gelukkig is dat wat verder in het spel beter.
Volgens mij ben ik al aardig ver, net ontsnapt uit de basis, vanuit het het riool de rivier ingesprongen en een rendevous achter de waterval gehad
Volgens mij ben ik al aardig ver, net ontsnapt uit de basis, vanuit het het riool de rivier ingesprongen en een rendevous achter de waterval gehad
Hier in de buurt waar ik woon in frs heb ik de keuze om een ps vita wifi + 3g te nemen voor 150 euro, of een ps vita wifi only + 4 gb kaart + assassins creed III voucher voor ook 150 euro.
voor welke zouden jullie gaan?
voor de wifi + 3g variant, of de wifi only + 4 gb + assassins creed III voucher?
laat me aub weten
Bedankt alvast,
voor de wifi + 3g variant, of de wifi only + 4 gb + assassins creed III voucher?
laat me aub weten
Bedankt alvast,
[ Voor 3% gewijzigd door tottianovic op 19-03-2013 14:30 ]
Ik zou zeker voor de Wifi-only gaan, omdat ik toch nooit 3g gebruikt.
Maar het zijn allebei goede deals
Maar het zijn allebei goede deals
Zeker de wifi only, 3g op een vita is onzin.
idd ik zou ook voor wifi only gaan, Assasins Creed is nl een gave game.
toch net te vroeg mijn Vita bij Toysxl gekocht voor 189
paar dagen later las ik over deze aanbieding van de FRS.
MGS 3 heb ik uitgespeeld, redelijk toffe game met wat kleine irritaties hier en daar. deel 2 zal ik ook nog eens proberen, kijken of ik die brakke besturing toch onder de knie krijg.
toch net te vroeg mijn Vita bij Toysxl gekocht voor 189
MGS 3 heb ik uitgespeeld, redelijk toffe game met wat kleine irritaties hier en daar. deel 2 zal ik ook nog eens proberen, kijken of ik die brakke besturing toch onder de knie krijg.
Kijk even uit, ik kreeg de 4 gb kaart er niet bij! (het stond nog op de doos) maar die actie was voorbij toen de prijs naar beneden ging. Nu maakt die 17/18euro weinig uit, maar toch! en ehm 4GB = 1 spel of 2 kleinere spellen ^^ dus kijk daar ook mee uittottianovic schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:25:
Hier in de buurt waar ik woon in frs heb ik de keuze om een ps vita wifi + 3g te nemen voor 150 euro, of een ps vita wifi only + 4 gb kaart + assassins creed III voucher voor ook 150 euro.
laat me aub weten
Bedankt alvast,
Bij de saturn in venlo hebben ze ook een mooie aanbieden.
van de week een PlayStation Vita 3G + Wifi + Motorstorm RC Voucher en 4 Gb kaart en daarnaast nog 32 Gb memory. voor € 200,-
van de week een PlayStation Vita 3G + Wifi + Motorstorm RC Voucher en 4 Gb kaart en daarnaast nog 32 Gb memory. voor € 200,-
[ Voor 3% gewijzigd door wolfchild op 20-03-2013 10:40 ]
Verwijderd
Lijkt er op dat de Vita nu op steeds meer plaatsen in de aanbieding gaat komen.
Ik heb al langer interesse maar vind het teveel geld omdat ik vooral in Persona interesse heb en om voor 1 game een Vita te kopen gaat het me net te ver.
Ik heb al langer interesse maar vind het teveel geld omdat ik vooral in Persona interesse heb en om voor 1 game een Vita te kopen gaat het me net te ver.
ik ga um meteen binnen halen
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
Lijkt er op dat het voor iedereen gratis is want er staat geen ps+ icoontje bij.
Net binnen gehaald, grappig spelletje voor tussendoor maar ik vond het na 10-15 minuten al frustrerend.
Net binnen gehaald, grappig spelletje voor tussendoor maar ik vond het na 10-15 minuten al frustrerend.
Pirate warriors 2 voor de Vita komt de volgende week uit, dit word weer een top game voor de Vita...
Jammer genoeg alleen verkrijgbaar in Japan, maar ik verwacht import verkoop vanuit een bepaalde webshop + Nedgame
[ Voor 26% gewijzigd door Vinand op 21-03-2013 00:22 ]
Verwijderd
Om daar bij aan te haken. Voor mensen die dichtbij de grens wonen, kan het lonen om een PSVita in Duitsland te scoren. Mediamarkt heeft een aanbieding van PSVita Wifi + 4GB + LBP Vita voor 170 euro. linkjeVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:31:
Lijkt er op dat de Vita nu op steeds meer plaatsen in de aanbieding gaat komen.
Ik snap alleen niet helemaal waar deze individuele acties vandaan komen, aangezien Sony zelf helemaal niets heeft bekendgemaakt over een prijsverlaging voor Europa. Is dit puur om de voorraden te verkleinen?
Binnenkort ga ik dus ook maar even een PSVita scoren (Met Puddle erbij heb ik via PS+ volgens mij namelijk al bijna 10 games om te spelen). Die 150 euro bij FRS vond ik eigenlijk al een erg mooi bedrag. Eigenlijk vreemd dat ze de enige zijn. Bij Mediamarkt Almere waren de prijzen dinsdag nog gewoon op het normale niveau.
Btw, gisteren de Walking Dead-sale gecheckt, die alleen voor Plus-leden leek te zijn. Er zaten toch wat andere games/DLC bij, die niet op PS Blog vermeld werden. Heb zelf direct Walking Dead seizoen 1 en het spelletje Zombie Driver HD gekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 07:33 ]

Over een week gaat Sega een nieuwe PS3 + Vita presenteren...
Wat denken jullie wat het gaat worden?
Het lijkt wel een nieuwe IP aan de achtergrond te zien maar ik zou het niet erg vinden als het een nieuwe Shenmue of een nieuwe yakuza zal gaan worden...
[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 21-03-2013 11:16 ]
Als er een Shenmue op de Vita komt dan ben ik bang dat ik hem voorlopig kwijt ben aan mijn vriendin.ik zou het niet erg vinden als het een nieuwe Shenmue of een nieuwe yakuza zal gaan worden...