Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Nitai schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:28:
[...]

Dat is knap ;) , downloaden gaat via het PSN niet zo snel bij mij hoor ondanks een 120MBIT verbinding.
Haha, misschien had ik al wat games van plus gedownload omdat ik nog geen vita had maar die games niet wilde missen. Downloaden van psn(of sen) is inderdaad ellende trouwens ongeacht je internetsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hebben jullie trouwens allemaal zo een screen protector op de achterkant? Aan de ene kant vind ik het onzin om het te kopen, het is een gebruiksvoorwerp. Toch schrik ik er wel van hoe snel de achterkant krast.

Ik heb de vita pas een paar dagen en ben er echt mega zuinig op. Toch zit er al een rare kras op de achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De achterkant raakt inderdaad snel beschadigd.
Zou zo'n protector op de achterkant de 'gevoeligheid' beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ike. schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:06:
De achterkant raakt inderdaad snel beschadigd.
Zou zo'n protector op de achterkant de 'gevoeligheid' beinvloeden?
Een klein beetje. Dit weet ik uit ervaring. Mijn broertje heeft er wel zo een ding op geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Man net als het schoonmaken van het apparaat heb ik het opgegeven op de krasgevoeligheid. De voorkant blijft krasvrij, maar de achterkant lijkt wel boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb dat vaker gelezen jah... Kzit nu een tijdje marktplaats in de gaten te houden maar ben toch huiverig ik wil wel een Vita zonder krassen dat het ding vervolgens een paar krasjes krijgt door mijn eigen gebruikt vindt ik nog tot daar aan toe.

Echt balen dat ik net die aanbieding/fout van amazon.de gemist heb :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:56:
Man net als het schoonmaken van het apparaat heb ik het opgegeven op de krasgevoeligheid. De voorkant blijft krasvrij, maar de achterkant lijkt wel boter.
Ja het is echt dramatisch, Ik heb er ook echt een vreemde soort best diepe kras in zitten ineens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me aan de ene kant ook we logisch. Je legt em op de achterkant overal neer en dan komen er gewoon krasjes op. Achterkant zie je toch niet en zolang het blijft werken lig ik er niet echt wakker van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDB_Mathias
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:08
Aangezien ik tweemaal een 16GB memory card heb gekregen en dit tweemaal vergezeld ging met een download voucher voor ModNation Racers: Roadtrip, krijgt de eerste die een PM stuurt, de tweede code!

Update: Inmiddels reeds weggegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door VDB_Mathias op 02-03-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is er wel aardig wat indie hype rond de Vita de laatste tijd. Niet alleen komen frozen synapse, binding of isaac en hotline miami er aan, maar de developer van Retro City Rampage heeft bekend gemaakt dat zijn game op de Vita beter verkocht dan op Steam, PS3 en Xbox360 (en dat was zonder de playstation plus verkopen van RCR mee te tellen). Onder andere Zeboyd games reageerde daar vervolgens positief op en gaf te kennen de Vita ook serieus te gaan overwegen voor toekomstige games.

Wat betreft de achterkant van de Vita. Ik heb er vanaf dag 1 een protector opgedaan, zodat ik hem zonder zorgen gewoon even op tafel kan leggen.

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 02-03-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
Vandaag even bij de free record shop geweest. Vita kost daar 195, maar dan mag je voor €60 games uitzoeken. Geen slechte deal op zich. Je mag de €60 niet inzetten voor accessoires helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

m4yall schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:07:
Vandaag even bij de free record shop geweest. Vita kost daar 195, maar dan mag je voor €60 games uitzoeken. Geen slechte deal op zich. Je mag de €60 niet inzetten voor accessoires helaas.
Die accessoires vind je weer een stuk goedkoper op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:07:
Dat is echt een mooie deal...
Betaal je effectief 135 euro voor een losse Vita... en dan nieteens tweedehands maar gewoon nieuw en met garantie.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zo vandaag toch een Vita gekocht voor 190,- bij de toysxl, kreeg er nog een PS+ voucher bij voor 3.maand PS+, aangezien ik al een PS+ abbo had gooi ik die voor 10 euro op marktplaats.

Kheb er een 16gb kaartje bij gekocht 32 had de toysxl niet, misschien dat ik later ga upgraden als de 64gb kaartjes beschikbaar zijn. Wel slecht dat de Vita standaard helemaal geen flash geheugen heeft al was het maar 4gb, je hebt het eigenlijk wel nodig wat hebje nu aan een handheld waar je geen eens saves op kunt slaan.

Gelijk wat spul gedownload, Gravity rush is wel een mooie game maar niet helemaal mijn ding ook grafisch wat saai. Dat muziek tetris spel (naam ff kwijt) is wel gaaf maar dat soort spellen raak ik nooit echt ver mee. Uncharted is een topper, vanavond een paar uur gespeeld en is een heerlijke game en grafisch erg indrukwekkend. Wipeout nog niet gedwonload maar dat spel kon ik op de PS3 niet onder de knie krijgen.

Klopt het dat er dus 4 spellen via PS+ te downloaden zijn? Meende dat het er op de PS3 altijd 6 zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 03-03-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is assassins creed liberation nog wat dan?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:49:
Zo vandaag toch een Vita gekocht voor 190,- bij de toysxl, kreeg er nog een PS+ voucher bij voor 3.maand PS+, aangezien ik al een PS+ abbo had gooi ik die voor 10 euro op marktplaats.
Gefeliciteerd met de aanschaf!
Die PS+ voucher hoef je toch niet te verkopen? Als je die code ingeeft zal je je huidige abo gewoon met 3 maanden verlengen. Dat zou ik in ieder geval wel doen.
Chaoss schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:49:
Gelijk wat spul gedownload, Gravity rush is wel een mooie game maar niet helemaal mijn ding ook grafisch wat saai. Dat muziek tetris spel (naam ff kwijt) is wel gaaf maar dat soort spellen raak ik nooit echt ver mee. Uncharted is een topper, vanavond een paar uur gespeeld en is een heerlijke game en grafisch erg indrukwekkend. Wipeout nog niet gedwonload maar dat spel kon ik op de PS3 niet onder de knie krijgen.
TOM Blitz is ook erg leuk en gratis! Je moet het wel even de tijd geven, aangezien je eerst wat moet levellen om goeie scores te halen :)

[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 03-03-2013 14:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:00:
Is assassins creed liberation nog wat dan?
Als je van AC houd is het zeker wel de moeite waard. Het is niet geweldig, maar het is ook niet slecht...
De MP ervan is alleen garbage.. (dom kaarten stratego achtige spel)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ziet er erg mooi uit. Doet me erg denken aan Samurai Shodown. Zeker een game die ik in het oog hou. De Vita kan dit soort titels wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ik had een paar weken gelden een site gevonden waar de Vita met 4 Gb kaartje verkocht werd voor 199 inc. verzenden volgens mij, was geen gamesite ofzo, ik kan hem nu alleen niet meer terug vinden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Waarom zou je dat willen, als er eerder vandaag iemand hier een aanbieding post van 195euro met 60euro aan games.
4GB is trouwens echt erg weinig.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Ik wil geen games downloaden, dus gewoon de console met een 4 Gb kaartje is voldoende, maar ik kan de site zelfs niet meer in mijn geschiedenis vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Dan nog is de aanbieding van FRS beter, je kan de games zeker sealde makkelijk verkopen.
En voor dat geld een 4GB kopen en centen overhouden.
Of beter nog 1 spel ruilen voor een 4 of 8 GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Dat is waar, geldt niet online zeker?

Misschien morgen eens kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Sinned123 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:51:
Waarom zou je dat willen, als er eerder vandaag iemand hier een aanbieding post van 195euro met 60euro aan games.
4GB is trouwens echt erg weinig.
Hoeveel GB gebruik je dan zoal? Zit te teken een via aan te schaffen dus ben kosten een bekend aan het invertariseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:16
Cyleo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:37:
[...]

Hoeveel GB gebruik je dan zoal? Zit te teken een via aan te schaffen dus ben kosten een bekend aan het invertariseren.
Dat hangt een beetje van de games af die je wilt downloaden. Wil je alleen savegames opslaan? Dan zal 4 GB wel voldoende zijn, maar sommige games (zoals Sound Shapes) kun je alleen downloaden. En de downloadbare titels zijn meestal > 500 MB.

En games die ook beschikbaar zijn als retailversie zijn vaak veel groter:
- Uncharted: Golden Abyss: 2,8 GB
- Gravity Rush: 1,5 GB
- Metal Gear Solid HD: 3,3 GB
- LBP: 1,5 GB
Maar deze games hoef je niet meer se te downloaden, omdat je die ook kunt kopen als gamecard. Die keus kun je dan maken.

Als je dit soort games wilt downloaden dan heb je te weinig aan 4 GB. En waarschijnlijk is 8 GB ook heel krap, zeker ook als je PS Plus neemt. Met PS+ ligt een memorycard van 16 GB of 32 GB meer voor de hand.

[ Voor 6% gewijzigd door rclahsen op 04-03-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En als je een PS+ abbo hebt gaat het dus heel hard... dan download je regelmatig retail games en gaat het hard met je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chaoss schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:26:
En als je een PS+ abbo hebt gaat het dus heel hard... dan download je regelmatig retail games en gaat het hard met je geheugen.
En ik heb PS+, een van de redenen waarom ik een vita wil, dat maakt het namelijk wel een erg goede deal. Maar in dat geval zou ik dus eigenlijk wel minimaal een 16 GB kaartje moeten willen als ik dit zo lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Cyleo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:33:
[...]

En ik heb PS+, een van de redenen waarom ik een vita wil, dat maakt het namelijk wel een erg goede deal. Maar in dat geval zou ik dus eigenlijk wel minimaal een 16 GB kaartje moeten willen als ik dit zo lees?
Ik heb net een aantal dagen een 32GB kaartje en die is al voor 16GB vol. Ik zou zeker 32 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Cyleo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Dat was ook mijn reden om een Vita te nemen :P maar dan is idd 16Gb wel het minimale. de ToysXl waar ik was had geen 32Gb liggen anders had ik die misschien ook wel genomen. 4 en 8gb zijn eigenlijk gelijk te klein als je PS+ abbo hebt.

Als je een gemiddelde van 2gb neemt dan passen er ook "maar" 8 full-retail spellen op. Gelukkig kun je een spel altijd opnieuw downloaden als hij maar eenmaal in je aankoop/downlaod lijst heeft gestaan.

Kheb nu vooral Uncharted gespeeld erg tof spel op de Vita... verder top apparaat enig nadeeltje aan de Store op de Vita vindt ik dat je geen filmpjes/screenshots bij games hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:44:
[...]

Kheb nu vooral Uncharted gespeeld erg tof spel op de Vita... verder top apparaat enig nadeeltje aan de Store op de Vita vindt ik dat je geen filmpjes/screenshots bij games hebt staan.
baal ik ook altijd van.

Ik start nu standaard youtube op en bekijk het filmpje van de game.

Een soort in store oplossing zou veel beter geweest zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja de Ps3 heeft vaak wel een filmpje of screenshots bij de games staan, lijkt me dat het dan op de Vita ook mogelijk moet zijn.

Werken PSP games eigenlijk op de Vita? want dit lijkt me een leuke rpg: http://nl.playstation.com...a-Chronicles%E2%84%A2-II/

Of is het grafsichd an zo lelijk dat het eigenlijk niet de moeite is :)

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 04-03-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Dat valt wel mee. Een psp game, zeker een wat latere, ziet er best ok uit op de vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Niet alle PSP games werken op de Vita.
Als je naar de PSN Store gaat met je Vita dan vind je alle PSP games die je kunt kopen/spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zal eens kijken of hij daar bijstaat, maar het schijnt dat je Valkyria 2 sowieso via een PS3 moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Zijn er intussen al meer games die remote-play en/of cross-controller ondersteunen?
Op deze pagina staan wel een aantal games maar die is lang geleden ge-update..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Remote / cross play is met de PS3 nooit echt van de grond gekomen maar schijnt qua resources ook nogal alstig te zijn om naast een high-end game ook nog eens taken voor remote/cross plat op de achtergrond te laten draaien.

De PS4 krijgt iig een aparte chip voor het encoden en streamen dus hopelijk komt het met de PS4 allemaal wat meer van de grond... is toch een vd redenen geweest om een Vita aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Chaoss schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:57:
Remote / cross play is met de PS3 nooit echt van de grond gekomen maar schijnt qua resources ook nogal alstig te zijn om naast een high-end game ook nog eens taken voor remote/cross plat op de achtergrond te laten draaien.

De PS4 krijgt iig een aparte chip voor het encoden en streamen dus hopelijk komt het met de PS4 allemaal wat meer van de grond... is toch een vd redenen geweest om een Vita aan te schaffen.
Erg jammer dat het nog niet echt groter is dan die paar games uit de link. Vanavond dan maar is testen met de GOW collection of dat werkt (kreeg het gister niet voor elkaar maar bedenk me nu dat ik dat met de tweede collectie heb geprobeerd :9 8)7 )

Dan maar hopen dat ze het bij de PS4 wel goed gaan oppakken, erg toffe functie die een leuke boost kan zijn voor beide systemen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het is gewon nepperij van Sony.
De remote play was bij de ps3 aangekondigd als Core feature en zou werken met een psp.
Vervolgens hebben ze behoorlijk nagelaten dit te implementeren.
En nu komt het ineens als feature op de ps4.

Op een gehackte ps3 werken het grootste deel van de spellen trouwens wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
MLB 13 The Show swings for the fences on PS3 and PS Vita today

http://blog.eu.playstatio...on-ps3-and-ps-vita-today/

You can pick up the game on PlayStation 3 for £39.99/€49.99 or on PlayStation Vita for £23.99/€29.99

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
YouTube: Senran Kagura Shinovi Versus - Trailer vertaald

Denk niet dat dit gaat uitkomen in Europa :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wtf, iig een 18+ rating ;) only in Japan...

Vanavond de demo van Dungeon Hunter Alliance gespeeld, best wel goeie game! Grafisch mooi, sfeervolle omgevingen, speelt lekker en genoeg RPG elementen maar ook weer niet te veel. Ik heb er geen 35 euro voor over maar dat heb ik voor geen een Vita titel, hopelijk komt hij nog eens bij ps+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nou, dat remote play werkt dus niet met bijvoorbeeld de GOW Collection. Krijg direct de melding dat dit niet wordt ondersteunt. Werkt dit bij andere wel? Zou moet werken volgens deze link.

Geeft me nog weer minder hoop dat het op de PS4 wel goed gaat werken. :P :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Echt zo een beat 'em up. Vind die game maar niks. Als ze echt zulke games maken waar het een en al gaat over borsten vind ik het maar zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En de echte gameplay is nog achterlijker:

Hoe die borsten ook constant bewegen 8)7 en subtiel is het ook niet die hele game draait er om om zo vaak mogelijk borsten en billen in beeld te brengen.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Chaoss schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:03:
En de echte gameplay is nog achterlijker:

[video]

Hoe die borsten ook constant bewegen 8)7 en subtiel is het ook niet die hele game draait er om om zo vaak mogelijk borsten en billen in beeld te brengen.
"Ik ga 10.000 Yen leggen voor de Nyu Nyu DX edition!(Ja dat is die collectors edition, wtf), even lekker fantaseren hoe grote anime tieten rond springen" Dit godverdomme spel verkoopt nog goed ook. Waarom maakt men zo een spel? Geef mij gewoon normale jRPGs, niet zulke games, jezus. Niet dat in andere games grote borsten voorkomen, maar dit is ZWAAR overdreven hoor.

>Do a special move
>Strip opponent

Je hele scherm zit vol met sletterige middelbare school kinderen. Naja, anders zijn we niet gewend van de Japanse anime wereld. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Phntm op 07-03-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 24-06 09:27
Ik heb vandaag mijn geld uitgegeven, terwijl ik in de stad was om SimCity te kopen, liep ik toevallig de FreeRecordShop binnen, ik keek even rond naar wat films, wat games en toen de consoles. Toevallig keek ik de laatste tijd al voor een vita. Deze kosten 187 euro bij verscheidene winkels. Maar tot mijn grote verbazing zag ik er een met 3G voor slechts 150 euro! Ik heb hem meteen gekocht, tijdelijk met een klein 4gb kaartje en ps plus jaar abbo! Lekker gravity rush en whipouten deze maand, daarna een kaartje erbij kopen en misschien een game. Leuk ook nu met de ps3 samen, nog kijken naar de mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Zo, welke frs is dat?! Anders ga ik zaterdag hier in deventer ook de stad maar even in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
In Nijmegen, maar hun snapte er ook niks van! dat is het leuke de gene met wifi koste rond de 170? en met een game en wifi 175... heel vaag allemaal. Maar het is een gloednieuwe dus helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Foutje in hun systeem ofzo, normaal kost een wifi only 189-199.

Sound Shapes is overigens ook een erg tof spel!

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nog 1 te koop liggen. 3g model helemaal krasvrij, 16gb sd kaartje, accesoire setje, persona4, metal gear solid hd collection en ninja gaiden sigma voor 250 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:46:
Heb er nog 1 te koop liggen. 3g model helemaal krasvrij, 16gb sd kaartje, accesoire setje, persona4, metal gear solid hd collection en ninja gaiden sigma voor 250 ;)
Dit is geen Vraag & Aanbod he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuses, zal hem morgen wel even op de v&a zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorneV237
  • Laatst online: 20-07-2021
Tipje: god of war hd is nu gratis bij ps plus. Je moet 'm wel even 1x op de ps3 opstarten om een update te downloaden, maar dan werkt ie via remote play op de vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Kan ik ook PS3 games downloaden zodat deze aan mijn account zitten zonder een PS3? zodat als ik een PS4 heb ik misschien die spellen terug kan spelen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CorneV237 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:05:
Tipje: god of war hd is nu gratis bij ps plus. Je moet 'm wel even 1x op de ps3 opstarten om een update te downloaden, maar dan werkt ie via remote play op de vita
Ik heb die HD collection (beide) op fysieke schijf, daar werkte het bij mij niet mee.. hoe heb jij dat wel werkend gekregen? Zou wel lekker gaar zijn als het alleen bij de downloadversie werkt.. :/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CristianSchriev schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:45:
Ik heb vandaag mijn geld uitgegeven, terwijl ik in de stad was om SimCity te kopen, liep ik toevallig de FreeRecordShop binnen, ik keek even rond naar wat films, wat games en toen de consoles. Toevallig keek ik de laatste tijd al voor een vita. Deze kosten 187 euro bij verscheidene winkels. Maar tot mijn grote verbazing zag ik er een met 3G voor slechts 150 euro! Ik heb hem meteen gekocht, tijdelijk met een klein 4gb kaartje en ps plus jaar abbo! Lekker gravity rush en whipouten deze maand, daarna een kaartje erbij kopen en misschien een game. Leuk ook nu met de ps3 samen, nog kijken naar de mogelijkheden!
Dat is een goede deal zeg. Het is dat het nu totaal niet uitkomt, maar anders was ik ook eens gaan kijken in de winkel. Het is toch geen tweedehands apparaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Tiwazz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:58:
Kan ik ook PS3 games downloaden zodat deze aan mijn account zitten zonder een PS3? zodat als ik een PS4 heb ik misschien die spellen terug kan spelen?
Ja, doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ah, super!
En hoe kan ik dit doen? Door op mijn PC naar de PSN Store te gaan of?

Kan ik een mooie PS3 collectie opbouwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Tiwazz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Ah, super!
En hoe kan ik dit doen? Door op mijn PC naar de PSN Store te gaan of?
Yeppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:15:
[...]

Dat is een goede deal zeg. Het is dat het nu totaal niet uitkomt, maar anders was ik ook eens gaan kijken in de winkel. Het is toch geen tweedehands apparaat ofzo?
Hij is echt nieuw! echt top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 09:07
CristianSchriev schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:49:
In Nijmegen, maar hun snapte er ook niks van! dat is het leuke de gene met wifi koste rond de 170? en met een game en wifi 175... heel vaag allemaal. Maar het is een gloednieuwe dus helemaal perfect!
Echt een goede deal! ;)

Misschien voor de geïnteresseerde noemen welke FRS het in Nijmegen was? Zijn er vier namelijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorneV237
  • Laatst online: 20-07-2021
schaapiej schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:12:
[...]

Ik heb die HD collection (beide) op fysieke schijf, daar werkte het bij mij niet mee.. hoe heb jij dat wel werkend gekregen? Zou wel lekker gaar zijn als het alleen bij de downloadversie werkt.. :/
Ik heb niks speciaals gedaan. Bij 1e keer opstarten kwam de boodschap dat ie de game ging bijwerken. Daarna werkte het. Kun je in-game patches downloaden? Hier http://blog.us.playstatio...ections-to-ps-vita-today/ staat iets over een patch.

en in de comments: "This works whether you have the collection on disc, or if you bought them from PSN. "

[ Voor 7% gewijzigd door CorneV237 op 08-03-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Robin Chung schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:13:
[...]

Echt een goede deal! ;)

Misschien voor de geïnteresseerde noemen welke FRS het in Nijmegen was? Zijn er vier namelijk. :>
De gene midden in de stad, vlak bij de molenpoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
CristianSchriev schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:45:
Zou je anders een scan van de bon kunnen maken en hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CorneV237 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:23:
[...]

Ik heb niks speciaals gedaan. Bij 1e keer opstarten kwam de boodschap dat ie de game ging bijwerken. Daarna werkte het. Kun je in-game patches downloaden? Hier http://blog.us.playstatio...ections-to-ps-vita-today/ staat iets over een patch.

en in de comments: "This works whether you have the collection on disc, or if you bought them from PSN. "
Zal vanavond nog is kijken, wellicht dat die patch nog even moet binnen trekken!
Mooi als dit gaat werken, heb ICO/Shadow collectie ook liggen en heb ze beide nog nooit gespeeld! Kan ik dat mooi onderuit op bed doen hehe :) thanks voor de tip!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
TFDev schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:41:
[...]

Zou je anders een scan van de bon kunnen maken en hier posten?
Waarom dan? En de aankoop bon of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Mijn 16Gb kaartje is vol en ik wil nog zoveel andere games kopen.

tip: God of War games van de PSP zijn nu 3.99 per stuk, dat is geen geld; beiden zijn uitstekende games.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
koekiemonster schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:50:
Mijn 16Gb kaartje is vol en ik wil nog zoveel andere games kopen.

tip: God of War games van de PSP zijn nu 3.99 per stuk, dat is geen geld; beiden zijn uitstekende games.
Ziet dat er uit op de Vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
maartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Ziet dat er uit op de Vita?
Ja, gewoon kopen! :P Het zijn echt fantastische games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb ze beide al uitgespeeld op m'n PSP Go toendertijd. Vooral de laatste GoW voor de PSP voelt aan als een volwaardige GoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
CristianSchriev schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:28:
[...]

Waarom dan? En de aankoop bon of wat?
Als je een scan of foto van de bon hebt, dan is er een kans dat ze hem in een ander filiaal ook voor dat geld meegeven, dus mocht ie hier (veel) meer kosten kan ik alsnog geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Is het overigens een idee om een lijst met de meest interessante Vita titels aan te maken? zoiets als wat ook bij het PS3 topic gebeurd.

Is wel handig voor nieuwkomers om een overzicht te hebben van de betere games.

-Uncharted: Golden Abyss
-Sound shapes
-Persona 4
-Wipeout 2048
etc.

Kheb nog maar net een Vita dus ik ben er ook niet echt van op de hoogte :P

[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 08-03-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
virtua tennis is ook wel grappig voor de prijs waar hij nu voor te krijgen is.

Misschien klinkt het krom, maar een fifa football, hoort er toch ook wel bij vind ik ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Wii4all op 08-03-2013 13:33 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Tiwazz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:35:
Ik heb ze beide al uitgespeeld op m'n PSP Go toendertijd. Vooral de laatste GoW voor de PSP voelt aan als een volwaardige GoW.
En dat is ghosts of Sparta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:15:
Is het overigens een idee om een lijst met de meest interessante Vita titels aan te maken? zoiets als wat ook bij het PS3 topic gebeurd.

Is wel handig voor nieuwkomers om een overzicht te hebben van de betere games.
Ik vind motorstorm echt enorm goed. De controls zijn heerlijk en het ziet er ook goed uit.
En het kost ook maar iets van een 6 euro en biedt uren gameplay.
Het moet wel je ding zijn natuurlijk, maar na TOM Blitz is dat wel mijn meest gespeelde game.

TOM Blitz is ook een aanrader trouwens en die is gratis ;)

[ Voor 96% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2013 15:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:41:
[...]

En dat is ghosts of Sparta?
Klopt.

God of War: Ghost of Sparta (2010)
God of War: Chains of Olympus (2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit wou ik nog eventjes delen....
Ik heb gisteren Zero Escape: Virtue’s Last Reward gehaald.. En heb er nu al zo een 5 uur in zitten.. En ff serieus, wat is dit toch een ondergewaardeerde wereld game.

Samen met Persona 4 Golden de Game of the Vita voor mij tot nu toe, ziet er ook echt en flink stuk beter uit op de Vita dan op de N3DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Vinand schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:35:
Ik heb gisteren Zero Escape: Virtue’s Last Reward gehaald.. En heb er nu al zo een 5 uur in zitten.. En ff serieus, wat is dit toch een ondergewaardeerde wereld game.

Samen met Persona 4 Golden de Game of the Vita voor mij tot nu toe, ziet er ook echt en flink stuk beter uit op de Vita dan op de N3DS
Deel hiervoor, 999 (alleen voor NDS), is ook ontzettend leuk! Zero Escape moet ik ook nog halen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik ben van plan om Ninja Gaiden Sigma Plus 2 te kopen binnenkort. Maar ik wil dan wel de NTSC editie aangezien die uncut is. Ik heb echter nog nooit wat gekocht via Amazon en weet ook niet of dat dan de NTSC versie is.

Linkje: http://www.amazon.com/gp/...1362775148&sr=8-1&pi=SL75

Het liefst zou ik gewoon bij een winkel in Nederland import NTSC kopen maar bij Nedgame hebben ze 'm niet:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze mijn vita welke te koop staat in de V&A voor geintresseerden±
V&A aangeboden: Sony PlayStation Vita 3G Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Mensen die een Vita willen kopen komen gewoon bij jouw advertentie terecht, ik snap het nut niet om het dan alsnog hier te posten.
Vinand schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:35:

Ook die game is compleet aan me voorbij gegaan :o Ik moet toch eens wat meer rondsnuffelen op Vita websites.

Thanks! Ziet er interessant uit.
Maar ik moet eerst nog Persona uitspelen, en dat duurt nog 6 jaar volgens mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Weet iemand behalve Sound Shapes nog een goede indie game voor op de Vita?

Net de demo van Retro city rampage gedaan, opzich leuk met een redelijke dosis humor maar het is allemaal net wat te priegelig op het scherm van de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Wacht even op Thomas Was Alone, of Hotline Miami. Beide echt geweldige indie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb ook voor 150 euro een vita 3g opgehaald bij de frs. Goedkoper dan dat zal die niet worden denkik! Moest er wel naar vragen gezien hij voor 250 in de winkel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers
Ik heb een vraag wat betreft de email app op de vita
Ik probeer nu al enkele tijd om windows live mail er op te krijgen maar slaag er dus niet in.
Heb alles ingevuld en gedaan,gegoogeld voor oplossingen maar kan niks bruikbaars vinden
Is er iemand hier die me kan vertellen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? al vast bedankt _/-\o_

@ hieronder,pfffffffft

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja, overstappen naar Gmail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:31

Rincewind

Take me in your arms tonight

Zoals anderen al eerder hebben verteld heb ik ook een PS Vita (Wifi en 3G) voor €150 kunnen kopen bij de FRS in Nieuwegein. Was wel de laatste maar het is een landelijke actie. Ze willen blijkbaar van deze versie van de Vita af .. 8)7 Nou ja, mijn voordeel dus.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
2e versie op komst? Ik zal morgen nog eens bij de FRS in Eindhoven binnenlopen om te kijken of de actie hier ook is veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Rincewind schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:11:
Zoals anderen al eerder hebben verteld heb ik ook een PS Vita (Wifi en 3G) voor €150 kunnen kopen bij de FRS in Nieuwegein. Was wel de laatste maar het is een landelijke actie. Ze willen blijkbaar van deze versie van de Vita af .. 8)7 Nou ja, mijn voordeel dus.
Hoezo willen ze van deze versie af? Af van de 3G versie Vita's of af van deze generatie Vita's omdat er een hele nieuwe Vita misschien op komst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Nee, er zijn te weinig rumors voor een nieuwe versie. Dus dat denk ik niet. En als die komt misschien 4G? Maar ik verwacht het niet. Het is ook alleen bij FRS. nergens anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:42:
Weet iemand behalve Sound Shapes nog een goede indie game voor op de Vita?

Net de demo van Retro city rampage gedaan, opzich leuk met een redelijke dosis humor maar het is allemaal net wat te priegelig op het scherm van de Vita.
Attack of the Monster blob is een baas van een indie game.. Verder komen binnenkort toch ook nog een neiwue versie van frozen synapse en binding of isaac voor de vita uit. Dat zijn toch 2 van de grotere indie games op het moment in de hele game markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
CristianSchriev schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:10:
Nee, er zijn te weinig rumors voor een nieuwe versie. Dus dat denk ik niet. En als die komt misschien 4G? Maar ik verwacht het niet. Het is ook alleen bij FRS. nergens anders!
De gaming afdelingen van frs in Eindhoven zijn sowieso niet beat qua voorraad van games etc (vita games, maar ook bo ii voor de ps3 bijv.) wellicht gaat dat eruit en willen ze van de consoles af vooral een console (handheld) die niet goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tiwazz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:46:
[...]

Hoezo willen ze van deze versie af? Af van de 3G versie Vita's of af van deze generatie Vita's omdat er een hele nieuwe Vita misschien op komst is?
Ik denk dat ze vooral van de 3G versie af willen, denk niet dat die erg goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vinand schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:57:
[...]

Attack of the Monster blob is een baas van een indie game.. Verder komen binnenkort toch ook nog een neiwue versie van frozen synapse en binding of isaac voor de vita uit. Dat zijn toch 2 van de grotere indie games op het moment in de hele game markt.
AOT Monster Blob vindt ik niet zo als ik af ga op de filmpjes, Binding of Isaac is menet iets te euh... raar. Maar Frozen Synapse ziet er echt tof uit! die game ga ik zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Cyleo schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:25:
[...]

Ik denk dat ze vooral van de 3G versie af willen, denk niet dat die erg goed verkoopt.
Dat kan zijn, maar goed heb nu wel 3G maar dat gebruik ik toch niet. Maar ja toch leuk voor erbij... :) En dan alsnog had die niet 20/30e goedkoper moeten zijn dan wifi alleen. blijft raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de game van ragnarok odessey in de psn store de eu versie ? als het een us is kan het met eu spelers spelen in multy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Soul Sacrifice komt 1 Mei uit in Nederland, pre ordered bij de Game Mania geeft je de Japanese VO versie! Geen crappy Engelse voice overs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:22:
Is de game van ragnarok odessey in de psn store de eu versie ? als het een us is kan het met eu spelers spelen in multy ?
Als je een Nederlands PSN account hebt dan kan je alleen maar EU/PAL games uit de store downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 11-03-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CristianSchriev schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:31:
[...]

Dat kan zijn, maar goed heb nu wel 3G maar dat gebruik ik toch niet. Maar ja toch leuk voor erbij... :) En dan alsnog had die niet 20/30e goedkoper moeten zijn dan wifi alleen. blijft raar.
Opslagkosten misschien? Geen idee, maar een leuke actie om van te profiteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Chaoss schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:31:
[...]

AOT Monster Blob vindt ik niet zo als ik af ga op de filmpjes
Moet zeggen dat ik me er een aantal avonden (uurtje per keer) mee vermaakt heb. Was gratis bij het plus account.
Pagina: 1 ... 33 ... 82 Laatste