Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Chaoss schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:14:
2'de hands of nieuw? als je hem nieuw gekocht het lijkt het me geen probleem, wel vervelend natuurlijk.
Nieuw gekocht. Het is toch erg vreemd :O. Lees er gigantisch veel posts over op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nouhja gelijk maar garantie claimen, morgen omruilen voor een andere bij de winkel

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hmm na wat googlen lijkt het misschien normaal gedrag van een OLED scherm. Strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ziet het als het goed is alleen wanneer je in een (volledig) donkere kamer speelt. Ik zie het in ieder geval niet zodra er een beetje daglicht is of er een lamp ergens aanstaat. Het is inderdaad inherent aan de oled technologie, smartphones met een oled scherm hebben het bijvoorbeeld ook.

Wat geheugenkaartjes betreft: ik heb 16gb, en ik gebruik mijn pc als opslag voor games die ik niet meer speel als ik ruimte nodig heb. Je kan het ook zo instellen dat je wireless games kan backuppen op je pc of weer installeren. Handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
nioz schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:28:
Je ziet het als het goed is alleen wanneer je in een (volledig) donkere kamer speelt. Ik zie het in ieder geval niet zodra er een beetje daglicht is of er een lamp ergens aanstaat. Het is inderdaad inherent aan de oled technologie, smartphones met een oled scherm hebben het bijvoorbeeld ook.

Wat geheugenkaartjes betreft: ik heb 16gb, en ik gebruik mijn pc als opslag voor games die ik niet meer spel als ik ruimte nodig heb. Je kan het ook zo instellen dat je wireless games kan backuppen op je pc of weer installeren. Handig :)
Ik zit nu inderdaad ook in een pikdonkere kamer. Ik zie er dan op een zwart scherm redelijk veel, daarom viel het me op. Met kleuren op het scherm is het niet zichtbaar voor zover ik kan zien.

Thanks voor de tips over het backuppen op de computer. Zo kan ik het ook wel gaan doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De software heet: Content manager assistent
Ik zou liever goedkopere geheugenkaartjes hebben, maargoed, het is beter dan elke keer alles opnieuw downloaden.

http://manuals.playstatio...psvita/cm/installcma.html

[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 24-02-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
nioz schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:38:
De software heet: Content manager assistent
Ik zou liever goedkopere geheugenkaartjes hebben, maargoed, het is beter dan elke keer alles opnieuw downloaden.

http://manuals.playstatio...psvita/cm/installcma.html
Nice thanks.

Ik moet trouwens toch wel zeggen dat in een donkere kamer het bij mij op een zwart scherm wel flink veel vlekken zijn. Het is niet dat het 1 kleintje is ofzo. Zit toch wel echt door het hele scherm. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 22:27
Bij mij zijn het een aantal strepen aan de boven- en onderkant van het scherm. Het is inderdaad jammer, maar hoe vaak komt het voor dat je in een pikdonkere ruimte speelt. Verder is het een fantastisch apparaat, zeker in combinatie met PS Plus!

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt het over die groene vlekken neem ik aan... Ben ik nou echt de enige die daar zelfs in een absolute donkere kamer niks van kan zien of zijn mijn ogen fucked?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik heb aan de zijkanten wat vlekken enzo, maar ook in het midden van het scherm zitten er wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Waarom maak je er niet gewoon een foto van?
Scherm geeft licht dus zelfs in een donkere kamer zou dat moeten lukken.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik probeerde het maar ik krijg het niet echt goed zichtbaar. Ik zal het morgen nog eens proberen.

Heb jij ook vlekken in het midden of enkel aan randen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Iedereen die vlekken zit op hun scherm wanneer het zwart is, je kan er niks aan doen en het is geen defect, dat is nou eenmaal hoe AMOLED schermpjes eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Phntm schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:20:
Iedereen die vlekken zit op hun scherm wanneer het zwart is, je kan er niks aan doen en het is geen defect, dat is nou eenmaal hoe AMOLED schermpjes eruit zien.
Psst, OLED niet AMOLED :X .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Mmm niks om me zorgen over te maken dus? Het viel me ook op dat het niet bij alle zwarte schermen is. Het lijk niet zo te zijn wanneer de PS Vita echt een zwarte kleur weergeeft. Bij somige loadingscreens is het er dan weer wel. Misschien omdat dit een andere manier van zwartweergave is ofzo. Pixels uit? whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik het begrijp komt het doordat bij de oled technologie het scherm uit 'organic light-emitting diodes' (OLED dus) bestaat (een type led). Het scherm werkt dus in tegenstelling tot een standaard LCD zonder backlight. Dit heeft bepaalde voordelen, zoals zwartweergave die over het algemeen heel goed is (heel donker) doordat de delen van het scherm die zwart moeten zijn individueel uitgeschakeld kunnen worden.
Een 'organic light-emitting diode' geeft licht weer als reactie op electrische spanning. Wanneer een pixel zwart moet zijn en de OLED dus uit moet, dan wordt deze spanning uitgeschakeld. Dan kan het echter zo zijn dat er nog wat lichte spanning op de oled staat wat resulteert in een (bij mij in ieder geval) groenige tint. Bij omgevingslicht zie je dat niet. Ik neem aan dat dit komt doordat de nog resteerde spanning heel laag is. Wanneer je in een totaal verduisterde omgeving speelt is het ineens wel zichtbaar dat het scherm niet 100% uit staat en dus zwart is.

Anyway dat is hoe ik het begrijp met wat snel gegoogle en wikipedia (Wikipedia: OLED), dus misschien klopt hier niets van :P
Als ik er naast zit, dan hoor ik dat ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ik heb nu een 16GB kaartje en deze is helaas vol. An sich een goed teken, blijkbaar is er voor mij genoeg content. Echter, ik wil nog meer downloaden.

Wat is nu wijsheid?

1. - 32GB kaartje kopen en alles kopieren via content manager. Deze oplossing kost wel ruim 80 euro :(
2. - Content Manager gebruiken, maar neemt deze ook saves mee?
3. - Ik heb nog een 8GB kaartje liggen, als ik deze gebruik in combinatie met de 16GB, dan gaat er toch niks verkeerd, of wel?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

ps: PSP games zoals Ys7 zien en magistraal uit en spelen uitermate fijn op de PSVita. O+

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Content Manager kopieert je save data samen met je game data. je kopieert altijd beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan natuurlijk ook je 16gb en 8gb kaartjes verkopen en vervangen voor een 32gb. Maar dan win je eigenlijk maar 8 gb... scheelt wel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
De 32GB Memory Card kost bij amazon.co.uk £59.99 (~68 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik wacht totdat Sony de 4GB af stoot en alles een plekje opschuift met bovenaan een 64GB kaartje. Ik denk dat ze met de PSN+ deze vraag wel gecreëerd hebben.

Moet me toch ook maar eens verdiepen in die content manager, klinkt wel goed. Weet iemand trouwens hoe ik een retail cardridge kan installeren op de Vita? Ik kreeg ooit een melding of ik dat wilde toen ik de cardridge invoerde. Die krijg ik helaas nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet iets over Ragnarok ? ik zag op de site van gamemania dat het niet beschikbaar is,maar eerst was die er,en het moest 20 februari uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:20
Voor de twijfelaars/impulsaankopers:

PS Vita Wi-Fi + LBP Vita voor 147.20 bij Amazon.de

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:38:
Wie weet iets over Ragnarok ? ik zag op de site van gamemania dat het niet beschikbaar is,maar eerst was die er,en het moest 20 februari uit zijn
Mensen, mensen, alsjeblieft blader naar de vorige pagina's Ik heb de SCE link gestuurd naar de downloads van Ragnarok en Persona 4. Even vooraf de zoekfunctie gebruiken. Super handig dat ding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Voor de mensen met Persona 4:
Ik ben nog helemaal niet ver in de game. Ik vraag me alleen af wanneer ik moet beginnen met het fusen van personas?

Ik heb nu net 1 nieuwe persona gevonden. Heb er dus in totaal 2. Is het dan verstandig om ze echt meteen te fusen of kan ik beter wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Phntm schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:25:
[...]

Mensen, mensen, alsjeblieft blader naar de vorige pagina's Ik heb de SCE link gestuurd naar de downloads van Ragnarok en Persona 4. Even vooraf de zoekfunctie gebruiken. Super handig dat ding hoor.
Ik vind ze niet zo interesant.
40 en 30euro.
Terwijl je dat ook voor een fysiek exemplaar betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Ike. schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:13:
De 32GB Memory Card kost bij amazon.co.uk £59.99 (~68 euro)
£60,49 incl btw en vergeet de wisselkoers niet, paypal/visa/amazon zelf gaan uit van zo'n € 1.17-1.19/pond ipv € 1.13
Wat de totaalprijs dus zo'n €72 ~75 maakt, altijd nog goedkoper als in NL maar het verschil is wel kleiner.

(Heb zelf al een keer die omrekenfout gemaakt, en van geleerd...)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

In Nederland kan je hem scoren voor ongeveer 81 euro. Dan zou ik hem alsnog liever in NL bestellen, kans op fouten is dan kleiner (en je hebt het product sneller in huis) en het verschil is te klein.

Ik ga me verdiepen in de contentmanager.

Klein vraagje. Als ik de 8GB erin steek, dan verandert mijn menu niet en mijn instellingen ook niet (correct toch?) en kan ik wel direct nieuw spul downloaden?

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Sinned123 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:07:
[...]

Ik vind ze niet zo interesant.
40 en 30euro.
Terwijl je dat ook voor een fysiek exemplaar betaald.
Je betaalt 5 euro minder in de store en RO komt niet fysiek uit in Europa. 8)7
Nipje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:31:
Voor de mensen met Persona 4:
Ik ben nog helemaal niet ver in de game. Ik vraag me alleen af wanneer ik moet beginnen met het fusen van personas?

Ik heb nu net 1 nieuwe persona gevonden. Heb er dus in totaal 2. Is het dan verstandig om ze echt meteen te fusen of kan ik beter wachten?
Hou het even vol, tijdens shuffles vind je natuurlijk meer persona's zodra je rond de 6 heb, ga terug naar de velvet room (Via shopping district of TV world) en ga naar persona fusion en kies search, of om lekker zelf te raden wat, geeft wat, gebruik gewoon de normal fusion en triple fusion. Mijn compendium is 99% maar ik moet een SL maxed van een bepaalde character zodat ik de laatste ultimate arcana persona kan ontvangen van de arcana van de persoon die ik niet wil opnoemen anders krijg je major spoilers.

[ Voor 59% gewijzigd door Phntm op 25-02-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:24:
Hou het even vol, tijdens shuffles vind je natuurlijk meer persona's zodra je rond de 6 heb, ga terug naar de velvet room (Via shopping district of TV world) en ga naar persona fusion en kies search, of om lekker zelf te raden wat, geeft wat, gebruik gewoon de normal fusion en triple fusion. Mijn compendium is 99% maar ik moet een SL maxed van een bepaalde character zodat ik de laatste ultimate arcana persona kan ontvangen van de arcana van de persoon die ik niet wil opnoemen anders krijg je major spoilers.
Thanks voor de tip. Maar als ik toch normal moet gebruiken kan ik nu dus ook al een fusion doen omdat ik er 2 heb? Of gaan beide personas dan verloren en krijg je echt 1 nieuwe terug? En bedoel je dan dat ik met 6 personas meer keuzes heb in wat kan maken ipv nu al iets te wasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekiemonster schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:12:
In Nederland kan je hem scoren voor ongeveer 81 euro. Dan zou ik hem alsnog liever in NL bestellen, kans op fouten is dan kleiner (en je hebt het product sneller in huis) en het verschil is te klein.

Ik ga me verdiepen in de contentmanager.

Klein vraagje. Als ik de 8GB erin steek, dan verandert mijn menu niet en mijn instellingen ook niet (correct toch?) en kan ik wel direct nieuw spul downloaden?
Volgens mij worden de posities van je 'bubbels' wel gereset. Maar ik heb zelf maar 1 kaartje, dus dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:38:
[...]

Thanks voor de tip. Maar als ik toch normal moet gebruiken kan ik nu dus ook al een fusion doen omdat ik er 2 heb? Of gaan beide personas dan verloren en krijg je echt 1 nieuwe terug? En bedoel je dan dat ik met 6 personas meer keuzes heb in wat kan maken ipv nu al iets te wasten?
Geloof het of niet. Blijf Izanagi gebruiken als je main persona. Hij mag je primary persona zijn maar als je hem eenmaal blijft levelen en via skillcards nieuwe skills geeft.. holy shit. En ja met 6 personas heb je meer keuzes voor betere fusions later in het spel. Denk eraan, hoe hoger je level, hoe sterker je personas zijn als je die level passeerd NODIG voor die personas.

[ Voor 13% gewijzigd door Phntm op 25-02-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat was blijkbaar een foutje want hij staat nu weer op 243,- jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:26
Eind vorig jaar ook al over zitten twijfelen, Toen geholpen door Amazon.de want hij was niet meer op voorraad.

Sta eigenlijk niet zo te springen om hem in Duitsland te kopen, Heb vaak de pech niet goed functionerende hardware te krijgen ongeacht waar ik koop.
Maar nu er nog altijd geen prijsdaling aan zit te komen is dit toch wel weer interessant.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat ik hierboven zeg, hij staat nu op 243,- dan koop je hem hier in nl nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:55:
[...]

Geloof het of niet. Blijf Izanagi gebruiken als je main persona. Hij mag je primary persona zijn maar als je hem eenmaal blijft levelen en via skillcards nieuwe skills geeft.. holy shit. En ja met 6 personas heb je meer keuzes voor betere fusions later in het spel. Denk eraan, hoe hoger je level, hoe sterker je personas zijn als je die level passeerd NODIG voor die personas.
Oké nice! Die lzanagi dus nooit fusen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:19:
[...]

Oké nice! Die lzanagi dus nooit fusen? :D
Die kan je gebruiken om andere personas te fusen natuurlijk, als je dat wilt. Maar in je 2e cycle als je de true ending krijgt moet je hem wel fusen voor Izanagi-no-Okami wat je ultimate is voor je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm zat te twijfelen om em morgen op te picken maar na al dat gepraat over fusen en weet ik allemaal wat lijkt het me een
beetje overwhelming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:53:
mmm zat te twijfelen om em morgen op te picken maar na al dat gepraat over fusen en weet ik allemaal wat lijkt het me een
beetje overwhelming :P
Is heel erg simpel, het spel fused voor je zolang je die persona's hebt. Er is een search fusion die automatisch personas kiest en dan de mogelijke resultaten geeft. Het enige wat je dan hoeft te doen is gewoon ja of nee kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supajay
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-10-2021
Ik heb hem vandaag besteld aan 147 euro.

Epische prijs voor een episch device...

Nu ga ik als een dolle hond naast men deur wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
[...]

Dat is ten opzichte van de adviesprijs.
Persona is 29,50 pond op Amazon. Dat is ongeveer 35euro.
Rangnarok wist ik niet, dat die niet fysiek kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:08:
[...]

Is heel erg simpel, het spel fused voor je zolang je die persona's hebt. Er is een search fusion die automatisch personas kiest en dan de mogelijke resultaten geeft. Het enige wat je dan hoeft te doen is gewoon ja of nee kiezen. ;)
Maar wat doet het nou echt. Worden ze dan 1 persons en gaan ze allemaal zegmaar verloren of hoe zit het?

Ik heb trouwens na een gevecht en na het kiezen van de kaarten al meerdere keren een bonus gehad omdat ik alle kaarten kon kiezen. De eerste keer kreeg ik echt iets van die bonus maar daarna niet meet ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door Nipje op 26-02-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de store is persona 40, maar bij de gameshop hiero in enschede 45. Ff de andere winkels afstruinen vanmiddag of ik hem iets goedkoper kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Gameshop Twente is ook, helaas, niet altijd even goedkoop :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zou ik iemand die al ver is met Persona misschien wat vragen mogen stellen via een DM? Hoor het graag :P. Ben de kluts even heftig kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

supajay schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:40:
Ik heb hem vandaag besteld aan 147 euro.

Epische prijs voor een episch device...

Nu ga ik als een dolle hond naast men deur wachten!
Nice... via die foute prijs op amazon.de ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiwazz schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:45:
[...]
Het verhaal dat de Vita dood is en dat er geen games zijn hoor ik eigenlijk alleen van mensen die geen Vita hebben. Ik heb een Vita en heb nog nooit zo'n goede leuke handheld gehad. Ik denk dat de Vita nog lang niet dood is en dat Sony de Vita een boost gaat geven icm de PS4.

Ik heb er nu al zoveel spellen op staan die ik nog moet uitspelen:

- Ninja Gaiden Sigma Plus
- Ninja Gaiden Sigma Plus 2 (komt volgende maand uit)
- Mortal Kombat
- Gravity Rush
- Uncharted Golden Abyss
- Playstation All-Stars Battle Royale (tof online!)
- Wipeout 2048
- Jet Set Radio
- Super Star Dust Delta

Ik heb er nog meer games op staan maar dit zijn de games die actief doe. Ik kan ook nog een twee keer zo lange lijst maken met games die ik nog moet gaan spelen.

Aanrader is wel om een Playstation Plus abo erbij te nemen voor een jaar. Daar heb je echt veel aan!
Even een wat oudere quote naar boven gehaald. Op internet kan men natuurlijk van alles roepen. Als het maar vaak genoeg geroepen wordt, ga je vanzelf denken dat het waar is. Persoonlijk vind ik alleen wel dat het niet geweldig gaat met de PSVita vanwege een niet continue stroom aan games. Het lijkt erop alsof de 3rd party de kat uit de boom kijkt. Bij de launch waren er mijns inziens voldoende interessante titels en sindsdien komen er maar mondjesmaat titels uit. Als die paar titels niet je ding zijn, dan ga je al gauw roepen, dat je de PSVita een miskoop is geweest. Zelf heb ik nog geen PSVita, maar heb wel een PSP waar ik heel veel plezier mee heb gehad. Bij de release heb ik lang zitten twijfelen om hem meteen aan te schaffen en nu wacht ik op de prijsverlaging die mogelijk komt. De titels die ik wil spelen, zijn tegen die tijd al in prijs verlaagd of aan de Playstation Plus catalogus toegevoegd. Met de games die ik daar nu al mee vergaard heb, ben ik nu al minstens twee maanden zoet, denk ik.

Mijn verwachting voor dit jaar is dat Sony tijdens E3 de PS4 laat zien, maar dat dit verhaal overgaat naar de connectiemogelijkheden met de PSVita waarna een nieuwe stortvloed aan titels wordt geïntroduceerd en we een update krijgen van Tearaway, (En een mogelijke prijsverlaging voor Europa met de Gamescom? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

[...]

WTF :F
Waar heb je die info vandaan ? Bij de lokale GameMania waren ze aan het wachten op de levering kreeg ik te horen...

EDIT: Is er trouwens ergens een lijst te vinden met fysiek uitgebrachte games in Europa ?

[ Voor 12% gewijzigd door ricost op 26-02-2013 11:40 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:00:
[...]

Even een wat oudere quote naar boven gehaald. Op internet kan men natuurlijk van alles roepen. Als het maar vaak genoeg geroepen wordt, ga je vanzelf denken dat het waar is. Persoonlijk vind ik alleen wel dat het niet geweldig gaat met de PSVita vanwege een niet continue stroom aan games. Het lijkt erop alsof de 3rd party de kat uit de boom kijkt. Bij de launch waren er mijns inziens voldoende interessante titels en sindsdien komen er maar mondjesmaat titels uit. Als die paar titels niet je ding zijn, dan ga je al gauw roepen, dat je de PSVita een miskoop is geweest.
Hier ben ik het wel mee eens. Het is alleen jammer dan het vaak in het extreme getrokken wordt en dat sommigen dan roepen dat de Vita geen spellen heeft etc of dat de Vita alleen maar spellen heeft die ze liever op een TV zouden spelen. Er zijn genoeg goede titels naar mijn mening, maar we worden inderdaad niet overspoeld met nieuwe games. Wat jij ook al zegt: als die titels dan niet je ding zijn, tja.. dan houdt het natuurlijk wel op.

Een bijkomend probleem is dat sommige games (PSN releases) niet echt 'zichtbaar' zijn tenzij je een Vita hebt en in de psnstore kijkt. Titels als Motorstorm RC, Dokuro en Sound Shapes bijvoorbeeld, die zie je niet in de winkel liggen. Dat neemt niet weg dat het gewoon goede spellen zijn die bij uitstek geschikt zijn voor een portable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Ik kom niet op PSN, meer mensen dit? Wilde graag plant vs zombies proberen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Op de Playstation website kan je rechtsbovenin de PSN status zien

http://nl.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Ja die is gewoon online, ik kan alleen niet in de store :(

Vita uit en aan doen did the trick :)

[ Voor 26% gewijzigd door Snippertje op 26-02-2013 13:18 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
De store werkt prima hier.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:44:
[...]

Maar wat doet het nou echt. Worden ze dan 1 persons en gaan ze allemaal zegmaar verloren of hoe zit het?

Ik heb trouwens na een gevecht en na het kiezen van de kaarten al meerdere keren een bonus gehad omdat ik alle kaarten kon kiezen. De eerste keer kreeg ik echt iets van die bonus maar daarna niet meet ofzo?
Ik zal even zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken.

In shuffle heb je random chance op wat je krijgt. De ene keer krijg je 4 kaarten, de andere keer weer 5 of 6. Het is heel erg random. Het is puur kans. De ene keer krijg je geen persona kaart en dan weer wel.

Over personas in fusion: Toen je begon met fusen vertelde margaret over de persona compendium, dat is letterlijk je lijst met personas hoe je ze voor het eerst vond/kreeg uit een fusion. Dit kan betekenen dat je een andere keer een sterkere versie vind van een persona die je al bezit. Dat kan dmv social link exp bonus en fusion forecast. Dan is er een optie onder de persona compendium optie, "Register Persona's", hier kan je, als je bijvoorbeeld een persona vindt die sterker is, of een persona die je al had maar nu vele malen sterker is opslaan OVER de vorige persona status. Dus laten we zeggen je hebt bijvoorbeeld een:

** deze stats zijn verzonnen, is er kans dat je Izanagi toevallig echt zo eruit ziet, dan krijg je een capital LOL van mij nu**

Izanagi, level 12

Str:12
Ma: 10
En:14
Ag: 15
Lu: 17

Die staat op dit moment in je persona compendium, maar je hebt in je eigen persona party een sterkere versie van izanagi.

Izanagi, level 22

Str: 19
Ma: 15
En: 18
Ag: 22
Lu:17

Wat je dan kan doen is d.m.v van de register persona functie je sterkere izanagi zeg maar "updaten" in je compendium. Maar dit kan ook de andere richting werken, stel je voor je hebt een level 30 Gurr in je persona party, maar in je compendium heb je een Level 50 Gurr. Als je die level 30 gurr weer registreert, is je level 50 weg. Dus wees voorzichtig met hoe je je persona's registreert.

Ik hoop dat dit wat duidelijk is voor jou. En er is een 100% completion trophy voor je compendium, denk aan je social links, alle 23 maxen levert je een trophy op. :)

Dit is hoe ver ik ben gekomen met mijn fusions:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fuCQlQq.jpg

ik bezit dit spel sinds 21 november trouwens(Us versie, 2e cycle, trophy farmen nu), dus dit is niet zo gek dat ik zo veel heb.
ricost schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:28:
[...]

WTF :F
Waar heb je die info vandaan ? Bij de lokale GameMania waren ze aan het wachten op de levering kreeg ik te horen...

EDIT: Is er trouwens ergens een lijst te vinden met fysiek uitgebrachte games in Europa ?
Ja Ricost, het werd op de eu psn blog gepost, ik heb even de link niet meer dus het spijt me, maar ze hadden al vooraf gezegd dat samen met de Persona 4 Golden release in de EU, die wel als fysieke kopie uit is gekomen, in de PSN store zal verschijnen overdag op 20 Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:36:
[...]

Ik zal even zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken.

In shuffle heb je random chance op wat je krijgt. De ene keer krijg je 4 kaarten, de andere keer weer 5 of 6. Het is heel erg random. Het is puur kans. De ene keer krijg je geen persona kaart en dan weer wel.

Over personas in fusion: Toen je begon met fusen vertelde margaret over de persona compendium, dat is letterlijk je lijst met personas hoe je ze voor het eerst vond/kreeg uit een fusion. Dit kan betekenen dat je een andere keer een sterkere versie vind van een persona die je al bezit. Dat kan dmv social link exp bonus en fusion forecast. Dan is er een optie onder de persona compendium optie, "Register Persona's", hier kan je, als je bijvoorbeeld een persona vindt die sterker is, of een persona die je al had maar nu vele malen sterker is opslaan OVER de vorige persona status. Dus laten we zeggen je hebt bijvoorbeeld een:

** deze stats zijn verzonnen, is er kans dat je Izanagi toevallig echt zo eruit ziet, dan krijg je een capital LOL van mij nu**

Izanagi, level 12

Str:12
Ma: 10
En:14
Ag: 15
Lu: 17

Die staat op dit moment in je persona compendium, maar je hebt in je eigen persona party een sterkere versie van izanagi.

Izanagi, level 22

Str: 19
Ma: 15
En: 18
Ag: 22
Lu:17

Wat je dan kan doen is d.m.v van de register persona functie je sterkere izanagi zeg maar "updaten" in je compendium. Maar dit kan ook de andere richting werken, stel je voor je hebt een level 30 Gurr in je persona party, maar in je compendium heb je een Level 50 Gurr. Als je die level 30 gurr weer registreert, is je level 50 weg. Dus wees voorzichtig met hoe je je persona's registreert.

Ik hoop dat dit wat duidelijk is voor jou. En er is een 100% completion trophy voor je compendium, denk aan je social links, alle 23 maxen levert je een trophy op. :)

Dit is hoe ver ik ben gekomen met mijn fusions:

[afbeelding]

ik bezit dit spel sinds 21 november trouwens(Us versie, 2e cycle, trophy farmen nu), dus dit is niet zo gek dat ik zo veel heb.

[...]

Ja Ricost, het werd op de eu psn blog gepost, ik heb even de link niet meer dus het spijt me, maar ze hadden al vooraf gezegd dat samen met de Persona 4 Golden release in de EU, die wel als fysieke kopie uit is gekomen, in de PSN store zal verschijnen overdag op 20 Februari.
Thanks voor het verhaal! Maakt alles een stuk duidelijker. Ik heb er wel 1 vraag op:

Je krijgt dus ruim voldoende tijd om aan alle social links te werken? Ik ben namelijk bang dat ik iets verkeerd doe waardoor ik uiteindelijk de link niet maxed krijg ofzo. Maakt het best moeilijk om te besluiten wat je nou elke dag gaat doen (ook omdat je de TV nog in moet)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Thanks voor het verhaal! Maakt alles een stuk duidelijker. Ik heb er wel 1 vraag op:

Je krijgt dus ruim voldoende tijd om aan alle social links te werken? Ik ben namelijk bang dat ik iets verkeerd doe waardoor ik uiteindelijk de link niet maxed krijg ofzo. Maakt het best moeilijk om te besluiten wat je nou elke dag gaat doen (ook omdat je de TV nog in moet)..
Beste tactiek is gewoon om gelijk de victim te redden het moment dat je de mogelijkheid krijgt om die missie te starten. Je houdt dan ruim genoeg tijd over om aan je Social Links te werken. Als het gewoon goed gaat meot je iedereen kunnen maxen. Diegene die ik uiteindelijk niet kon maxen was Adachi, die klootzak moest level 6 zijn maar hijs de enige SL die het ingewikkeldst is om te levelen. Als hij level 6 is, krijg je tegen het eind samen met het judgement arcana een auto level parade voor hem.

Kijk dit maar, het is wel een spoilertje voor alle social links die je gaat krijgen.

http://imgur.com/a/0ToPg#0

Ik had elke social link max behalve Adachi. Hij wou echt niet werken voor mij. Dus ik zit nu op 20 maart en ik heb die klojo niet gehaald en ben dus een trophy misgelopen. :(

Third cycle binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus besloten persona te kopen. Vandaag stuk of 6 winkels bezocht en nergens op voorraad dus dan maar via de store. Vraag ik me alleen af of die games aan mijn psn account worden gelinked of aan mijn memstick, mocht ik een x ruimte nodig hebben en wat spul verwijderen. Dat ik gekochte games dan niet kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supajay
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-10-2021
Chaoss schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:45:
[...]

Nice... via die foute prijs op amazon.de ?
Ja... vorige keer de 160 euro actie gemist. Toen ik dit zag, kon ik het niet laten liggen :).

Hij is ondertussen verzonden.

Hoera hoera hoera :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:18:
Heb dus besloten persona te kopen. Vandaag stuk of 6 winkels bezocht en nergens op voorraad dus dan maar via de store. Vraag ik me alleen af of die games aan mijn psn account worden gelinked of aan mijn memstick, mocht ik een x ruimte nodig hebben en wat spul verwijderen. Dat ik gekochte games dan niet kwijt ben
Deze zijn gekoppeld aan je PSN account en niet aan je memstick.
Ze zijn dus altijd te downloaden als je de game van je PSVita hebt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Beste tactiek is gewoon om gelijk de victim te redden het moment dat je de mogelijkheid krijgt om die missie te starten. Je houdt dan ruim genoeg tijd over om aan je Social Links te werken. Als het gewoon goed gaat meot je iedereen kunnen maxen. Diegene die ik uiteindelijk niet kon maxen was Adachi, die klootzak moest level 6 zijn maar hijs de enige SL die het ingewikkeldst is om te levelen. Als hij level 6 is, krijg je tegen het eind samen met het judgement arcana een auto level parade voor hem.

Kijk dit maar, het is wel een spoilertje voor alle social links die je gaat krijgen.

http://imgur.com/a/0ToPg#0

Ik had elke social link max behalve Adachi. Hij wou echt niet werken voor mij. Dus ik zit nu op 20 maart en ik heb die klojo niet gehaald en ben dus een trophy misgelopen. :(

Third cycle binnenkort.
Oké thanks voor die tip, dat ga ik dan zeker doen. Waar ik ook eens goed over na moet gaan denken is wat voor skills ik mijn personas geef. Heb jij ze allemaal verschillende types gegeven of zoveel van het zelfde bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:14:
[...]

Oké thanks voor die tip, dat ga ik dan zeker doen. Waar ik ook eens goed over na moet gaan denken is wat voor skills ik mijn personas geef. Heb jij ze allemaal verschillende types gegeven of zoveel van het zelfde bijvoorbeeld?
Als je bepaalde personas bepaalde skills leert en je wilt er een bepaalde soort persona mee maken is het wel handig om een skill ervoor te geven, want die kun je dan gewoon opnemen in je nieuwe persona, of je leert ze het gewoon erna. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Oké tof! Heeft het trouwens nog negatieve gevolgen als je die rescue toestand gebruikt in dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:58:
Oké tof! Heeft het trouwens nog negatieve gevolgen als je die rescue toestand gebruikt in dungeons?
Nope. Helemaal niet, gebruik het zoveel je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik moet zeggen dat het wel echt een heel tof spel is. Ik wou dat er meer games als Persona 4 op de PS Vita komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Nipje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:13:
Ik moet zeggen dat het wel echt een heel tof spel is. Ik wou dat er meer games als Persona 4 op de PS Vita komen..
ik ben er nog steeds aan het over twijfelen, volgens mij is het vrij moeilijk om in te komen voor een niet heel erg ervaren J-RPG speler toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Donnie Darko schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:37:
[...]

ik ben er nog steeds aan het over twijfelen, volgens mij is het vrij moeilijk om in te komen voor een niet heel erg ervaren J-RPG speler toch?
Je kan gewoon erg veel doen, maar het is niet ingewikkeld ofzo. Je moet allemaal even uitvinden wat er te doen is. Ik heb het nu aardig door :).

Wat ik me nog wel af vroeg over in P4G:
Op dagen dat het regent heeft die kerel in de metal works winkel het over "your heart for art tends to dull". Heeft dit invloed op wat hij maakt van de materials die je aan hem verkoopt? Kortom moet ik dit dus niet doen op regenachtige dagen?

[ Voor 25% gewijzigd door Nipje op 27-02-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Toch maar knoop door gehakt en een Vita besteld, heb toch al een playstation plus abo met vita games erbij en dan is het zonde om dat niet te gebruiken! :)

Gelijk ook 16GB kaartje met mod racer erbij, ben benieuwd!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Verderf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:29:
Toch maar knoop door gehakt en een Vita besteld, heb toch al een playstation plus abo met vita games erbij en dan is het zonde om dat niet te gebruiken! :)

Gelijk ook 16GB kaartje met mod racer erbij, ben benieuwd!
Gij zijt goed bezig d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik wil oooook, maar 't is me allemaal nog net de duur :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 27-02-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels ook begonnen aan persona maar die intro is volgens mij behoorlijk lang. Heb nu net gehad dat je die tv in wordt gezogen voor de 1e x en dan erweer uit wordt gehaald door zon maf wezentje. Voor het grootste gedeelte alleen nog maar tekst wegklikken dus. hopen dat het snel wat meer gameplay wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:23:
Ben inmiddels ook begonnen aan persona maar die intro is volgens mij behoorlijk lang. Heb nu net gehad dat je die tv in wordt gezogen voor de 1e x en dan erweer uit wordt gehaald door zon maf wezentje. Voor het grootste gedeelte alleen nog maar tekst wegklikken dus. hopen dat het snel wat meer gameplay wordt.
Vond ik zelf ook maar na zo'n anderhalf uur kan je gewoon overal gaan en staan waar je wilt. :)

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Duurt inderdaad wel erg lang, maar ik zou het niet wegdrukken hoor.
Gewoon geduld hebben, het is de moeite waard :)

Heeft iemand hier al Urban Trial Freestyle geprobeerd? Ik ben wel benieuwd namelijk. Heeft ook een leuke prijs :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb zelf de demo geprobeerd, maar hij draait erg slecht op de vita. Weet niet of dit door de demo komt of dat dit met het hele spel ook zo is, maar de framerate kakt vaker wel dan niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Een ervaren persona speler hier nog een antwoord op? :

Op dagen dat het regent heeft die kerel in de metal works winkel het over "your heart for art tends to dull". Heeft dit invloed op wat hij maakt van de materials die je aan hem verkoopt? Kortom moet ik dit dus niet doen op regenachtige dagen?

• Sinned123
Volgens mij is het een ps vita topic.
Over games praten hoort er ook bij, maar dit gaat wel erg de diepte in.

Dit begint overigens erg op spoilers te lijken, dat word in een topic over de game zelf veelal ook niet gewaardeerd

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik ben dit topic nu ook een beetje aan t bijlezen ivm de eventuele aanschaf van een vita (wacht nog even of de prijsverlagingen hier ook doorgevoerd gaan worden)

Maar de laatste xx posts gaan alleen maar over persona. Is het niet wat om daar een speciaal topic voor aan te maken?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mee eensch een mod kan al die posts wel afsplitsen naar een nieuw topic.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

offtopic:
Het was uitleg voor een mede-persona eigenaar en mensen die geinteresseerd waren in de aanschaf van de PS Vita game: P4G, niks te diep op in gegaan. En het waren 5 posts in totaal. Zo zijn er meerdere posts voorbij gekomen in de eerste paar pagina's van deze topic. Ik probeerde zo goed mogelijk aan iemand uit te leggen wat er te doen viel binnen de Persona fusion opties, dat is een gedeelte van het spel. Verder is er niet gesproken over hoe iemand een wapen moet equipen, of een monster moest gaan bestrijden of hoe ze verder kwamen in het verhaal. Mensen die ontevreden zijn met mensen die anderen proberen te helpen, je kan altijd negeren en posts lezen die jullie wel wat boeien. Klagen doe je via DM naar de Mod en niet in dit topic, dat is puur topic vervuiling als ik ook doe wwat jullie nu aan het doen zijn voor de laatste 3 posts.

Ajuu. :)

Soul sacrifice krijgt bijna perfect graded reviews. Kan niet wachten totdat dit spel uitkomt in de EU.

Overigens rumors over dat Gung Ho Online America de Ragnarok Odyssey servers van de Vita wil mergen tot 1 geheel zodat er geen indirecte regional lock ontstaat. Dit uitgeprobeerd met de US versie van het spel samen in adhoc local met de EU versie. Beide versies konden elkaar niet joinen. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Phntm op 28-02-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik heb even een vraagje aan 16 / 32 GB memory card gebruikers. Ik zit momenteel met een 4 GB en dat is toch echt te weinig (duh).

Zijn er mensen die hun 32 GB kaartje met normaal gebruik al bijna vol hebben? Met normaal gebruik bedoel ik gewoon de Playstation Plus games die gratis zijn. Dus niet mensen die alle titels echt via de PS Store hebben gekocht. De meeste games zal ik in een doosje kopen maar ik wil natuurlijk wel alle PS Plus games downloaden.

Mijn vraag dus: Is met dit gebruik een 16 GB kaartje genoeg of raden jullie me toch 32 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen alleen maar meer plus games bij... :)

Met 16GB kan je best uit de voeten, en het is natuurlijk heel erg afhankelijk van hoe groot de spellen zijn. Uncharted is bijvoorbeeld al 2,8GB, met 5 van zulke spellen zit je kaartje al vol. En wellicht dat je ook nog een paar PSN spellen wil kopen, dat kan ook hard aantikken. Motorstorm RC is bijvoorbeeld bijna 700MB. Als het je financieel niet uitmaakt, dan zou ik voor 32GB gaan. Ik heb zelf 16GB en ik switch content via de content manager assistant op PC/Laptop en dat werkt prima, toch is het jammer dat je niet altijd al je spellen tot je beschikking hebt.

16GB is dus genoeg om een aantal spellen op te zetten, maar als het zo doorgaat met plus, dan gaan niet alle spellen er op passen (Uncharted 2,8GB, Wipeout is 1,6GB, Lumines 800MB, Metal Gear Solid collection 3,3GB, Gravity Rush 1,4GB en dan zijn er nog wat kleinere spellen via plus gekomen) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
nioz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:21:
Er komen alleen maar meer plus games bij... :)

Met 16GB kan je best uit de voeten, en het is natuurlijk heel erg afhankelijk van hoe groot de spellen zijn. Uncharted is bijvoorbeeld al 2,8GB, met 5 van zulke spellen zit je kaartje al vol. En wellicht dat je ook nog een paar PSN spellen wil kopen, dat kan ook hard aantikken. Motorstorm RC is bijvoorbeeld bijna 700MB. Als het je financieel niet uitmaakt, dan zou ik voor 32GB gaan. Ik heb zelf 16GB en ik switch content via de content manager assistant op PC/Laptop en dat werkt prima, toch is het jammer dat je niet altijd al je spellen tot je beschikking hebt.

16GB is dus genoeg om een aantal spellen op te zetten, maar als het zo doorgaat met plus, dan gaan niet alle spellen er op passen (Uncharted 2,8GB, Wipeout is 1,6GB, Lumines 800MB, Metal Gear Solid collection 3,3GB, Gravity Rush 1,4GB en dan zijn er nog wat kleinere spellen via plus gekomen) .
Hmm dan kan ik inderdaad beter meteen voor de 32 GB gaan. Zo te horen ga ik het wel vol krijgen. Ben alleen bang dat ik al veel te veel goede gratis titels heb gemist :p. Heb pas net PS Plus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:37:
[...]

Hmm dan kan ik inderdaad beter meteen voor de 32 GB gaan. Zo te horen ga ik het wel vol krijgen. Ben alleen bang dat ik al veel te veel goede gratis titels heb gemist :p. Heb pas net PS Plus helaas.
Je kan je het zelf een stuk goedkoper maken door in het buitenland te zoeken, jammer genoeg moet je douane kosten betalen als je het buiten de EU besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Je kan je het zelf een stuk goedkoper maken door in het buitenland te zoeken, jammer genoeg moet je douane kosten betalen als je het buiten de EU besteld.
Ja die douane kosten inderdaad. Zoveel scheelt het dan uiteindelijk ook weer niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mijn 32gb is allang vol.
Maar ik heb best veel ps1 en psp games.
Voorlopig is 16GB voor alleen plus net genoeg, maar als daar elke maand 2games bij komen is dat gauw over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Precies, mijn 4 gb had ik na 5 minuten al vol(door ps plus) en mijn 16gb was eigenlijk ook meteen vol. Nu ben ik heel erg gewend om mijn hele catalogus mee te hebben maar hier ben ik toch maar van af gestapt met die prijzen van die memory cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ja weet je wat het is, met dat playstation plus krijg je die 32 GB zelfs ook wel vol volgensmij. Er zijn zoveel games alleen al gratis te krijgen..

Denk dat ik toch maar voor de 32 ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik wacht tot de 64GB, heb nu een 16GB en die is toch al wel snel vol geraakt.
Ben wel iemand die alle content bij me wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Tiwazz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:44:
Ik wacht tot de 64GB, heb nu een 16GB en die is toch al wel snel vol geraakt.
Ben wel iemand die alle content bij me wil hebben.
Man mijn 16gb heeft nog maar 2gb over omdat ik heel erg gierig doe met content dat ik wel wil hebben op mijn kaart of niet. Ik ga wachten totdat de 64gb uitkom,t net als jij, maar dan komt er sowieso een price drop voor de 32gb, dan ga ik in de aanval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kon ik nog maar wachten op een 64GB haha. Is echter niet mogelijk met mijn huidige 4GB. Dit is echt veeeeeeeeeel te weinig.

32GB inmiddels in huis! Nu mijn backup even terug zetten :D

Ik had trouwens nooit verwacht zoveel plezier te hebben aan de PS Vita. Ik heb ook een 3DS liggen maar momenteel is de Vita echt wel interessanter door al het spul via PS Plus

[ Voor 32% gewijzigd door Nipje op 01-03-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
64GB en 128GB Vita Card announced: http://tinyurl.com/y8ufsnp

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:24

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Nipje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:05:
Ik had trouwens nooit verwacht zoveel plezier te hebben aan de PS Vita. Ik heb ook een 3DS liggen maar momenteel is de Vita echt wel interessanter door al het spul via PS Plus
Ik loop zelfs te denken mijn Xbox360 er uit te gooien en een PS3 aan te schaffen. Juist vanwege PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

HEBBONNNN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hoop dat het naar NL komt ja ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nipje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Hoop dat het naar NL komt ja ;D
Voor Amerika is ie wel bevestigd, maar nog steeds TBA. Waarschijnlijk nog dit jaar als er wat tempo ingezet wordt in localization en translation. Het krijgt 4 DLCs die ieder een nieuwe verhaal toevoegen, er zijn 4 speelbare characters. Ik zal waarschijnlijk de US versie importen als ze niks over de EU versie gaan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Phntm schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:36:
[...]

Voor Amerika is ie wel bevestigd, maar nog steeds TBA. Waarschijnlijk nog dit jaar als er wat tempo ingezet wordt in localization en translation. Het krijgt 4 DLCs die ieder een nieuwe verhaal toevoegen, er zijn 4 speelbare characters. Ik zal waarschijnlijk de US versie importen als ze niks over de EU versie gaan vertellen.
Klinkt gaaf!! Lijkt me idioot als ze het dan ook niet in EU releasen :O. Het is dan toch al engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

SmooK schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:08:
Precies, mijn 4 gb had ik na 5 minuten al vol(door ps plus) en mijn 16gb was eigenlijk ook meteen vol. Nu ben ik heel erg gewend om mijn hele catalogus mee te hebben maar hier ben ik toch maar van af gestapt met die prijzen van die memory cards.
Dat is knap ;) , downloaden gaat via het PSN niet zo snel bij mij hoor ondanks een 120MBIT verbinding.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Nitai schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:28:
[...]

Dat is knap ;) , downloaden gaat via het PSN niet zo snel bij mij hoor ondanks een 120MBIT verbinding.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke nieuwe indie game voor de Vita
http://www.ign.com/articl...-to-ps3vita#disqus_thread

Pagina: 1 ... 32 ... 82 Laatste