Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik gok van wel, ondanks de moeizame start. Er is nu al genoeg leuks op het ding verschenen, en het apparaat gaat nog wel wat jaren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:55
Exorcist schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:22:
Ik gok van wel, ondanks de moeizame start. Er is nu al genoeg leuks op het ding verschenen, en het apparaat gaat nog wel wat jaren mee.
Ik heb nog een xbox 360 slim 250GB staan met 10 spellen, is dat een goede deal voor een 2e hans vita? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik vind je 360 meer waard wat dat betreft, ligt ook aan je games. Maar waarom of/of? Geen kans op een (tweedehands) Vita voor 130 Euro of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
Exorcist schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:39:
Ik vind je 360 meer waard wat dat betreft, ligt ook aan je games. Maar waarom of/of? Geen kans op een (tweedehands) Vita voor 130 Euro of iets?
Wil graag van mijn xbox af, dus dacht ik misschien is dit wel een goede deal :P

Qua games is het COD 3 tot BO 1, waarvan MW2 en BO prestige editions zijn, en nog een paar battlefields en fifas, dus misschien wel te veel waard, maar ben ik er wel vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Mja, zou ik hem eerder verkopen ipv ruilen. Hou je er nog wat aan over. De 360 en PS3 gaan bij mij ruim boven de portables (3DS/DSi/PSP/Vita) maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JordyPSC schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:18:
Ik zit te denken om een vita aan te schaffen..

Heeft de vita nog een lange levensduur zowel qua "console" als qua games die er gaan komen?

Ik heb eigenlijk alleen FIFA 13 geprobeerd, dat beviel me wel en killzone mercenary ziet er ook wel strak uit, maar speelt het echt zo fijn als een normale controller?

Gr :)
Ik vind hem wel fijn in de hand liggen, maar je kan altijd nog een 'grip' (zo'n ding waar je hem in doet waardoor hij meer een standaard controller vorm krijgt) kopen voor langere speelsessies.
Wat levensduur betreft: ik verwacht dat Sony hem nog wel een tijd support en verwacht ook dat ze wel werk gaan maken van een koppeling met de playstation 4 (hopelijk komt daar 20februari meer info over tijdens de Playstation Meeting). Dat gezegd, de verkopen van de vita vallen wel wat tegen. Dit betekent ook dat publishers er iets minder snel voor kiezen om games voor de Vita uit te brengen of daar niet te veel kosten bij willen maken. Fifa13 op de vita gebruikt bijvoorbeeld de engine van Fifa11 op consoles. Minder verkochte Vita's betekent tenslotte ook minder gebruikers om je spellen te kopen.
Zoals altijd moet je dus goed kijken naar de spellen die uit zijn en bepalen of je die leuk genoeg vindt.

Offtopic: met de 15% bonuskorting op mediamarkt cadeaukaarten bij de ah deze week kan je nog wat besparen als je hem bij de mediamarkt gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
JordyPSC schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:24:
[...]Ik heb nog een xbox 360 slim 250GB staan met 10 spellen, is dat een goede deal voor een 2e hans vita? :)
Ik heb toevallig vandaag een 2e hands vita gekocht voor €145, voorkant compleet krasvrij (zat screenprotector op), achterkant wat lichte gebruikssporen.
Verder zaten er 3 games bij, fifa13, fifa footbal en little deviants een 8GB memorycard, hoesje, bumper en een extra lader/kabel combo.
Dus als je een beetje rondkijkt op MP is er wel een leuke deal te sluiten, je xbox & spellen zou meer op moeten leveren.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Wat is de beste fighter in termen van controls? Ik heb al wat uitzoekwerk verricht en denk dat Marvel vs Capcom een goede is. Jammer dat Streetfighter x Tekken zulke slechte reviews op dit gebied heeft. Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobcat schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:24:
[...]

Ik heb toevallig vandaag een 2e hands vita gekocht voor €145, voorkant compleet krasvrij (zat screenprotector op), achterkant wat lichte gebruikssporen.
Verder zaten er 3 games bij, fifa13, fifa footbal en little deviants een 8GB memorycard, hoesje, bumper en een extra lader/kabel combo.
Dus als je een beetje rondkijkt op MP is er wel een leuke deal te sluiten, je xbox & spellen zou meer op moeten leveren.
meen je dat serieus?
dan heb je een hele goede deal. normaal gesproken vraag je voor een enkel exemplaar zonder games zeker al 150 en als je geluk hebt zit daar dan 1 spel bij met 4gig kaartje. (er zitten prijzen die er idd onder zitten maar dan mankeert er meestal iets aan) Ik heb de mijne overigens voor 100 verkocht maar dat was omdat ik hem kende en ik deed er zelf niks mee (wifi signaal was wel niet heel goed maar dat heb ik ook verteld, verder prima in orde)

fifa 13 en fifa football is een beetje dubbel maar als je die 2de verkoopt kun je daar ook weer 15-20 euro voor krijgen op mp. heb je uiteindelijk 122 euro betaald met 2 games 8gigkaartje en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:36
Ik heb mijn Vita ook tweedehands gekocht:

PSVita 3G variant + 16GB + Uncharted Golden Abyss voor €150,-. Achterkant had wat krasjes maar voor de rest erg nnetjes. Ook een goede deal lijkt mij! Met een beetje zoeken op Marktplaats kan je hele mooie deals krijgen wat toch veel geld kan schelen.

En heb absoluut geen spijt van mijn aankoop, stel datie nu stuk valt koop ik direct een nieuwe. Best handheld tot op heden.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:11:
[...]

meen je dat serieus?
dan heb je een hele goede deal. normaal gesproken vraag je voor een enkel exemplaar zonder games zeker al 150 en als je geluk hebt zit daar dan 1 spel bij met 4gig kaartje. (er zitten prijzen die er idd onder zitten maar dan mankeert er meestal iets aan) Ik heb de mijne overigens voor 100 verkocht maar dat was omdat ik hem kende en ik deed er zelf niks mee (wifi signaal was wel niet heel goed maar dat heb ik ook verteld, verder prima in orde)

fifa 13 en fifa football is een beetje dubbel maar als je die 2de verkoopt kun je daar ook weer 15-20 euro voor krijgen op mp. heb je uiteindelijk 122 euro betaald met 2 games 8gigkaartje en de rest.
Ben er zelf ook tevreden mee, met de deal en met de vita :)

Stond op MP voor €160, en met 4gb kaartje maar bleek dus een 8gb in te zitten.
Heb nu uncharted, wipeout, gravity rush, chronovolt en nog een paar kleine games vanuit m'n ps+ account eropgezet, echt fantastisch beeld en gameplay, geen spijt van deze aankoop, alleen nog een kaartje erbij kopen denk ik (16gb)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voor ieder is het een goede deal denk ik anders koop je 't niet :)
Ik betaalde 156,75 voor een krasvrije Vita, Uncharted, Dokuro, starterkit, pre-order pack en 8GB kaartje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Ze zijn tweedehands echt lekker goedkoop ja, heb de mijne hier op Tweakers gekocht voor €150,- (na m'n launch unit in november verkocht te hebben). 8GB, Uncharted, MGS HD Collection, Little Deviants, opberghoesje en een extra USB kabel erbij. Al die games + memstick ingeruild bij Nedgame en een 32GB gekocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
Op aanraden van jullie ga ik mijn xbox toch maar los verkopen, en hopelijk krijg ik genoeg om een vita nieuw te kopen :)

Vind die prijzen van die "micro sd" kaartjes toch wel echt schandalig, ik weet zeker dat ik een 32GB versie nodig heb maar die dingen kosten een godsvermogen als je het vergelijkt met andere 32GB opslagmedia :O

Heeft iemand Fifa 13 hier voor de vita? Ik heb het gespeeld, maar vond de spelers enzovoort allemaal heel klein, wen je hier aan of is het gewoon echt te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
JordyPSC schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:36:
Op aanraden van jullie ga ik mijn xbox toch maar los verkopen, en hopelijk krijg ik genoeg om een vita nieuw te kopen :)

Vind die prijzen van die "micro sd" kaartjes toch wel echt schandalig, ik weet zeker dat ik een 32GB versie nodig heb maar die dingen kosten een godsvermogen als je het vergelijkt met andere 32GB opslagmedia :O

Heeft iemand Fifa 13 hier voor de vita? Ik heb het gespeeld, maar vond de spelers enzovoort allemaal heel klein, wen je hier aan of is het gewoon echt te klein?
Staat nu wel een m.i. goede deal op MP --> http://link.marktplaats.nl/646314114
Zou het alleen wel afhalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in bezit van de vita sinds 28 februari 2012 hij bevalt erg goed.

Ik merk nu dat er meer intressant spellen zijn dan toen zoals

Unit 13

Ressistacne

rayman origins

need for speed most wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persconferentie over nieuws betreffende PSVita Japan:

o.a.
Prijsverlaging, 3G en WiFi nu gelijk geprijsd (in Japan omgerekend 159 Euro).
Nieuwe kleuren.
Nieuwe games (o.a. Phantasy Star Online, God Eater Burst).
PS+ actie; 7 games gratis.
8)
PSVita 2013
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fbdVVKpTwnzkN0ejb71IHOSV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ygPKctNpkQs7qDCLR6gbY33c/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eHSoC6aQ5DaI9K3vsx1FkbN2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AKDNcA3grKgNn9gA2uNhZJl5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aqSaDAvLzsh7qXeZwy1lk1k1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bl4YQjecCy4YmfLwT90rb7We/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2dv2aL5bzoJTuAvNwvGvYJDG/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XO4wAdMt92nIpkHtlY6FQjq8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bQEFzCxOOGmOo0wNVaBYNee0/thumb.jpg

Soul Sacrifice
Phantasy Star Online 2
Tales Of Hearts R
Reader Store
God Eater 2
Vita 32GB Bundle

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft iemand een idee of Supremacy MMA eigenlijk nog (Europees) is uitgekomen op de Vita ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:39:
Persconferentie over nieuws betreffende PSVita Japan:

o.a.
Prijsverlaging, 3G en WiFi nu gelijk geprijsd (in Japan omgerekend 159 Euro).
Nieuwe kleuren.
Nieuwe games (o.a. Phantasy Star Online, God Eater Burst).
PS+ actie; 7 games gratis.
8)
PSVita 2013
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Soul Sacrifice
Phantasy Star Online 2
Tales Of Hearts R
Reader Store
God Eater 2
Vita 32GB Bundle
Ik vind het altijd jammer dat er aan early adopters nooit gedacht word.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Voor mensen met een US PSN account; er is een Trials kloon beschikbaar, incl. demo. Urban Trials Freestyle heet het. Ik heb de demo gespeeld, de controls voelen best goed, vergelijkbaar met Trials. Ik wacht nog ff met aanschaffen tot er meer reviews of meningen zijn, maar voor mij is dit dit echt een ideaal Vita spel; analog stick is nodig en gemaakt om ff een kwartiertje te spelen...

Edit: review gevonden: http://www.destructoid.co...al-freestyle-244787.phtml

Ik las dat er mensen zijn met een US PSN account die 10$ credit van Sony hebben gekregen, ik helaas (nog) niet. Dat zou ideaal zijn voor een "wel leuk" spelletje...

[ Voor 25% gewijzigd door estorino op 20-02-2013 10:34 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Voor wie met een EU account is Ragnarok Odyssey al verschenen in PSN store?

Voor de liefhebbers die persona wilden hebben met EU account:

https://store.sonyenterta...00245_00-PERSONA4GOLDEN01

Ragnarok is inmiddels ook verschenen dus hierbij vervalt mijn vraag.

https://store.sonyenterta...00226_00-RAGODYSSEYEUGAME

[ Voor 82% gewijzigd door Phntm op 20-02-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Poeh, twee top games op dezelfde dag. Hopelijk krijgen wij ook gratis 10,- tegoed zoals in Amerika, dan koop ik ze beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Disfigured schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:50:
Poeh, twee top games op dezelfde dag. Hopelijk krijgen wij ook gratis 10,- tegoed zoals in Amerika, dan koop ik ze beide!
Ik wil ragnarok zo graag vandaag kopen, maar ik moet weer even in de gaten houden dat vrijdag Metal Gear Rising uit komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Disfigured schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:50:
Poeh, twee top games op dezelfde dag.
Komt Persona vandaag ook in de store dan? Ik las op de PS blog dat ie vrijdag komt.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Avioto schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Komt Persona vandaag ook in de store dan? Ik las op de PS blog dat ie vrijdag komt.
Ik heb net een link gepost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:45:
[...]

Persona 4 is het echt duk en dwars waard... De beste game die ik in de laatste jaren ooit gespeeld heb.
Gewoon kopen!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vinand schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:15:
[...]

Persona 4 is het echt duk en dwars waard... De beste game die ik in de laatste jaren ooit gespeeld heb.
Gewoon kopen!!!
Ik zit aan het eind van mijn 2e playthrough. Net izanagi no okami gemaakt en ben nu alle personas aan het maken.

Ik was goed bezig met al mijn social links totdat dit gebeurde....

Nu kan ik de compendium alleen completen op 99% en ik heb nog 2 mil yen over voor persona fusions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Zo, ik ben weer 70 euro lichter, Ragnarok en Persona aangeschaft, :) Kan ik eindelijk veel uurtjes in me Vita steken.

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:32:
Voor mensen met een US PSN account; er is een Trials kloon beschikbaar, incl. demo. Urban Trials Freestyle heet het. Ik heb de demo gespeeld, de controls voelen best goed, vergelijkbaar met Trials. Ik wacht nog ff met aanschaffen tot er meer reviews of meningen zijn, maar voor mij is dit dit echt een ideaal Vita spel; analog stick is nodig en gemaakt om ff een kwartiertje te spelen...

Edit: review gevonden: http://www.destructoid.co...al-freestyle-244787.phtml

Ik las dat er mensen zijn met een US PSN account die 10$ credit van Sony hebben gekregen, ik helaas (nog) niet. Dat zou ideaal zijn voor een "wel leuk" spelletje...
Volgens mij is deze ook in de Europese Store verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Phntm schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:45:
[...]

I know, maar op de EU blog stond nogmaals dat ie de 22ste uit kwam en het stond ook nog niet in de PS Store, maar nu wel gelukkig :)

Binnenkort maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Avioto schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:03:
[...]

I know, maar op de EU blog stond nogmaals dat ie de 22ste uit kwam en het stond ook nog niet in de PS Store, maar nu wel gelukkig :)

Binnenkort maar eens aanschaffen.
Ik ook, eerst metal gear rising halen en wat andere betaling uit de weg halen. Blijft er wat moois over dan zal ik misschien wat steken in RO, anders neem ik hem wel op een later datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Ik ben me nu op de Playstation 3 heel erg aan het vermaken met Ni no Kuni, zijn er spellen op de PS Vita die hier erg op lijken? Ik kan zo 1-2-3 niet echt iets vinden. Ik heb Gravity Rush onderhand wel een héél klein beetje gehad namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:39

Grannd

da Granndest

Ff wachten op Persona 4, ook een JRPG met zo'n beetje de hoogste reviewscores voor Vita tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Persona 4 vandaag gekocht bij Game Mania :)

Remoteee Playyyyy voor de PS Vita is ingebouwd in de architectuur van de Ps4.. sick...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Kunnen we dan ook méér met Remote Play dan wat door de menus heen lopen en een melding krijgen dat het niet kan/mag bij vrijwel iedere game/app?

Bedoel, het idee is leuk en goed, maar de uitvoering is... een beetje bagger :(

• Avioto
Ben ik de enige die teleurgesteld is dat Diablo 3 niet voor de Vita is aangekondigd?
Als het op de PS3 kan, moet het ook op de Vita kunnen. Desnoods zonder auction house.

Is echt de perfecte game voor de Vita imo, en het zou zelfs een systemseller kunnen worden. Maarjah.. :P

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Xudonax schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:36:
Kunnen we dan ook méér met Remote Play dan wat door de menus heen lopen en een melding krijgen dat het niet kan/mag bij vrijwel iedere game/app?
Als je de presentatie mag geloven kun je straks elke game streamen naar je Vita! wat mij betreft een key-feature van de PS4!

Als straks blijkt dat het allemaal goed werkt en er is nog wat meer integratie en een prijsverlaging van de Vita (die is al aangekondigd volgens mij) dan ga ik zeker een Vita halen, en ik denk dat het voor meer mensen geld :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Om eerlijk te zijn vond ik Diablo3 op de PC een beetje saai. Ik (en vrienden ook) was er vrij snel klaar mee. Loot vond ik niet zo interessant en skills et cetera voelden wat te beperkt. Ik ben wel blij dat Blizzard dingen voor consoles gaat uitbrengen, ik hoop dat er meer volgt na D3.

Hopelijk horen we binnenkort nog een keer iets over Ruin/Warrior's Lair.

En remote play \o/ Ben er blij mee :)

• Avioto
nioz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:17:
Om eerlijk te zijn vond ik Diablo3 op de PC een beetje saai. Ik (en vrienden ook) was er vrij snel klaar mee. Loot vond ik niet zo interessant en skills et cetera voelden wat te beperkt. Ik ben wel blij dat Blizzard dingen voor consoles gaat uitbrengen, ik hoop dat er meer volgt na D3.
Maar denk je niet dat dit Sony zou kunnen helpen om meer Vita's te verkopen? Ik denk dat heel veel mensen dit ook wel onderweg zouden willen spelen.

Ik ben, denk ik, gewoon een beetje teleurgesteld dat er geen nieuwe games voor de Vita zijn aangekondigd gister (tenzij ik iets gemist heb?) :P

Avioto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:38:
[...]

Maar denk je niet dat dit Sony zou kunnen helpen om meer Vita's te verkopen? Ik denk dat heel veel mensen dit ook wel onderweg zouden willen spelen.

Ik ben, denk ik, gewoon een beetje teleurgesteld dat er geen nieuwe games voor de Vita zijn aangekondigd gister (tenzij ik iets gemist heb?) :P
Dat had je eigenlijk ook niet mogen verwachten op het "PS4" evenement. Dit verwacht je juist op de aankomende E3...

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:36:
Ben ik de enige die teleurgesteld is dat Diablo 3 niet voor de Vita is aangekondigd?
Als het op de PS3 kan, moet het ook op de Vita kunnen. Desnoods zonder auction house.

Is echt de perfecte game voor de Vita imo, en het zou zelfs een systemseller kunnen worden. Maarjah.. :P
Volgens mij zijn ze al een jaar of twee, drie met een Diablo 3 cloon bezig voor de Vita. Heeft ondertussen een andere naam gekregen en een andere ontwikkelstudio.

• Avioto
Vinand schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:22:
[...]

Dat had je eigenlijk ook niet mogen verwachten op het "PS4" evenement. Dit verwacht je juist op de aankomende E3...
Ze noemden het de 'Playstation meeting', daar hoort de Vita ook bij. Niet? ;)
Dan maar op de E3 inderdaad :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:25:
Volgens mij zijn ze al een jaar of twee, drie met een Diablo 3 cloon bezig voor de Vita. Heeft ondertussen een andere naam gekregen en een andere ontwikkelstudio.
Blizzard bedoel je?

[ Voor 29% gewijzigd door Avioto op 21-02-2013 15:34 ]

Hij bedoelt Ruin/Warrior's Lair denk ik.

Ik denk dat we ons als Vita eigenaren er maar bij moeten neerleggen dat we weinig grote titels krijgen die specifiek voor de Vita ontwikkeld zijn zolang hij niet beter verkoopt. Sony doet zijn best opzich wel met Littlebigplanet, Uncharted, Gravity rush en dit jaar Killzone en Tearaway, maar andere devs/publishers zijn (begrijpelijk) terughoudend. Opzich ben ik ook wel blij met kleine ports dit jaar zoals the binding of isaac, frozen synapse en hotline miami, maar ik hoop toch dat de verkoop wat beter gaat binnenkort.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik denk dat ze de announcements voor de E3 enzo bewaren. Voor de Japanse markt zijn er wel al meer games getoond.
nioz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:16:

Ik denk dat we ons als Vita eigenaren er maar bij moeten neerleggen dat we weinig grote titels krijgen die specifiek voor de Vita ontwikkeld zijn zolang hij niet beter verkoopt. Sony doet zijn best opzich wel met Littlebigplanet, Uncharted, Gravity rush en dit jaar Killzone en Tearaway, maar andere devs/publishers zijn (begrijpelijk) terughoudend. Opzich ben ik ook wel blij met kleine ports dit jaar zoals the binding of isaac, frozen synapse en hotline miami, maar ik hoop toch dat de verkoop wat beter gaat binnenkort.
Komt Binding of Isaac op de Vita???? :o :o :o :o :o

Dat is mijn favoriete Indie game!!!

Nu alleen nog FTL op de Vita, daar zitten bij mij ook al honderden uren in...

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 21-02-2013 16:48 ]

Verwijderd

nioz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:16:
Yepp, die bedoelde ik.

YouTube: Warriors Lair PS Vita & PS3 Gameplay Demo

• Avioto
Die game is echt compleet aan mij voorbij gegaan. Ziet er nog goed uit ook :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik zie dat een Vita wifi nu 190 euro kost is dat de prijs na de prijsverlaging die recent is aangekondigt , ofkomt er binnenkort nog een prijsverlaging?

Kheb de vita prijz3n de laatste tijd niet echt in de gaten gehouden, weet alleen dat hij bij introductie 250 koste.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Die verlaging is vanaf volgende maand alleen in Japan.

De Vita wifi is al een tijdje te koop voor rond de €190

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 21-02-2013 18:30 ]

• ricost

ricost

Is Ragnarok Odyssey al ergens fysiek te koop in de Euro versie ?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ike. schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:29:
Die verlaging is vanaf volgende maand alleen in Japan.

De Vita wifi is al een tijdje te koop voor rond de €190
Ok maar dan is er een kans dat er over een tijdje ook nog een prijsverlaging voor europa komt?

[ Voor 55% gewijzigd door Chaoss op 21-02-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Playstation Plus Maart:

Mass Effect 3 (Vanaf 6 maart)
Dead or Alive 5 (Vanaf 6 maart)
Joe Danger 2 (Vanaf 6 maart)
Metal Gear Solid HD Collection (Vanaf 13 maart)
Puddle (Vanaf 20 maart)

Verdwijnen uit de PS Plus catalogus:

Sleeping Dogs (Vanaf 6 maart)
Vanquish (Vanaf 6 maart)
LIMBO (Vanaf 6 maart)
Wipeout 2048 (Vanaf 13 maart)
Lumines Electronic Symphony (Vanaf 20 maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Leuk, MGS wilde ik nog heel graag kopen. Hoeft dan ook niet meer :) Ik ben echt blij met PS Plus op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Are you kidding me :(
Ik heb eergisteren Metal gear solid HD collection net op de vita gekocht.
Ik dacht wel dat die voorlopig niet zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Sinned123 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:25:
Aww, dat is echt zuur! Ik heb MGS nog nooit gespeeld ben benieuwd. Moet wel even plek maken, m'n 16GB zit vol. Ik wacht op een 64GB kaartje voor ikga uitbreiden.

Tot nog toe is playstation plus het dubbel en dwars waard geweest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sinned123 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:25:
Same here.
Ik heb em vorige week gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12:10
Ik koop dus helemaal nix meer. Alles komt voorbij, ik wacht wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar MGS is ook al weer een tijdje uit.. Als ik het goed herinner heb ik de collection ergens in de zomer gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
nioz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 07:27:
Maar MGS is ook al weer een tijdje uit.. Als ik het goed herinner heb ik de collection ergens in de zomer gekocht?
Klopt had in in mijn zomer vakantie al om te gamen ;) Geen seconde spijt gehad.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
nioz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 07:27:
Klopt helemaal, 20euro is alleen voor mij de sweet spot.
Dus toen hij nu eindelijk 21 euro bij de Bart Smit was, moest ik hem meenemen.
Ik dacht games van konami zullen vast niet zo snel komen.

Maar zelfs ME3 komt nu al uit.
Dan koop je toch niets meer?

Ik wil nog rangnarok en persona hebben, maar als die ook weer later op ps plus komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ragnarok en Persona zullen voorlopig nog niet komen. Games moeten 'officieel' een jaar oud zijn om in de IGC te komen. Dus tenzij je zin hebt om nog een jaar op die games te wachten, zou ik ze gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast blijft playstation+ een abonnement... Hoe lang blijven ze bepaalde games/consoles supporten? Ik vind het wel leuk om bepaalde games over 10jaar ook nog een keer te kunnen spelen. Bij P+ ga ik er maar vanuit dat ik de games op een dag 'kwijt' ben (wordt waarschijnlijk een leuke rel wanneer dat gebeurt :s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:00
Toch blijft het een goed punt. Waarom zou je op die paar games na die je echt gelijk wil spelen nog iets kopen ? Sinds ik PSN+ heb koop ik veel minder spellen. Natuurlijk heb je de kans dat Ps+ ineens stopt zoals Nioz zegt , maar je weet nou eenmaal dat je dit alsware huurt en het op elk moment kan stoppen. Dan kan je de paar games die je toch in je collectie wilt hebben wel weer ergens goedkoop aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar levert het zo alsnog financieel voordeel op, anders zouden publishers er niet aan meedoen denk ik. Ik vermoed dat de meeste mensen een spel waarin ze interesse hebben nog steeds rond de release kopen en dat de verkoop gedurende het half jaar daarna steeds verder terugloopt.

Wellicht dat mensen inderdaad hun aankopen uit gaan stellen, maar ik ga zelf geen 9-12maanden wachten en hopen tot dat ene spel bij plus langskomt als ik het wil spelen. Misschien zijn er mensen die dat wel doen, maar daar staat dan weer tegenover dat zodra het spel bij plus wordt weggegeven, alle plus leden daaraan meebetaald hebben. Dus ook de mensen die het spel anders uberhaupt niet gekocht zouden hebben of al eerder gekocht hebben.

Ik zit er nu wel over te denken om meer retail te kopen door plus. Ik vind doosjes kopen leuk, maar het gemak van kopen via psn en kaartjes niet hoeven wisselen heeft ook wel wat. Sommige spellen heb ik al op psn gekocht, zoals lumines... Hierdoor heb ik niet zoveel aan lumines via plus. Als ik hem nou retail gekocht had, dan had ik tenminste nog iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Mr. Black schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:32:
Ragnarok en Persona zullen voorlopig nog niet komen. Games moeten 'officieel' een jaar oud zijn om in de IGC te komen. Dus tenzij je zin hebt om nog een jaar op die games te wachten, zou ik ze gewoon kopen.
En ze zijn het meer dan waard. Ik ben trots op mezelf dat ik persona sinds 21 november bezit. Alleen 2 trophies zijn rete ingewikkeling om te krijgen en dat zijn Hardcore risette fan en Legend of Inaba. Het laatste moet je alle social links op max hebben, en laat me jullie vertellen dat het zo is gegaan dat ik alle Social links maxed had behalve eentje.... Third cycle here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
nioz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:42:
Ik zit er nu wel over te denken om meer retail te kopen door plus. Ik vind doosjes kopen leuk, maar het gemak van kopen via psn en kaartjes niet hoeven wisselen heeft ook wel wat. Sommige spellen heb ik al op psn gekocht, zoals lumines... Hierdoor heb ik niet zoveel aan lumines via plus. Als ik hem nou retail gekocht had, dan had ik tenminste nog iets aan :)
Ik heb al mijn games in de PSN Store gekocht. Is veel makkelijker en ik verkoop mijn handhelds toch nooit.
Heb hier nog een GBA, GBA SP en GBA Micro liggen :P

Komt ook wel omdat ik Steam gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik ben benieuwd of ze op de E3 ook een restyle van de vita aan gaan kondigen. Deze zal er ook wel aan zitten te komen =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een restyle aankomt, dan zou ik maar snel de huidige editie oppikken. De vita verkoopt niet al te best, dus als ze restylen, dan zal dat zijn om kosten te besparen. Overigens verwacht ik nog geen restyle dit jaar. Sony is daar niet zo van en het huidige design is al lekker strak :)

Op eurogamer staat een interview met just add water, dev van Oddworld: stranger's wrath. Wel interessant om te lezen hoe de port naar de Vita ging (is volgens mij door 1 persoon binnen just add water gedaan)
http://www.eurogamer.net/...world-vs-playstation-vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

nioz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:26:
Als er een restyle aankomt, dan zou ik maar snel de huidige editie oppikken. De vita verkoopt niet al te best, dus als ze restylen, dan zal dat zijn om kosten te besparen. Overigens verwacht ik nog geen restyle dit jaar. Sony is daar niet zo van en het huidige design is al lekker strak :)
Dat is ie zeker, lekker in de hand en ook lekker licht. Voor de rest is het product lekker robuust en de voorkant is helaas een vette vingers en stof magneet, wel is dat scherm kras bestendig blijkbaar. De achterkant weer helaas niet, maar het zou me niet verassen als bij iedereen de meeste krassen op de achterkant verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier mensen die Urban Trials al geprobeerd hebben?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Voor de mensen die gezellig Ragnarok Odyssey willen doen voeg me toe. PSN: PhntmDurr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:27:
Hier mensen die Urban Trials al geprobeerd hebben?
Ja, ikke. Ik vind het erg leuk voor de Vita.
Lekker simpel en overzichtelijk.
Graphics zijn niet je dat, maar de gameplay is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik sta op het punt om een Vita te kopen in plaats van mijn 3DS. Ik vraag me alleen af hoe vita bezitters hier denken over al het gedoe dat de PS Vita dood zou zijn.

Iedereen gelukkig met de vita? En nog genoeg titels in de toekomst om naar uit te kijken? Of blijven ontwikkelaars gewoon weg? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de 3g versie 2ehads gekocht voor 160 euro met 16gb stick, en ninja gaiden sigma en travelkit. super apparaat. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik het ding helemaal kan resetten zodat ik mijn eigen psn erop kan zetten. Kan iemand hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12:10
Ik wel. En dan gelijk PSN+ lid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:41:
Ik heb gisteren de 3g versie 2ehads gekocht voor 160 euro met 16gb stick, en ninja gaiden sigma en travelkit. super apparaat. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik het ding helemaal kan resetten zodat ik mijn eigen psn erop kan zetten. Kan iemand hier mee helpen?
http://factory-reset.com/wiki/PlayStation_Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nipje schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:18:
Ik sta op het punt om een Vita te kopen in plaats van mijn 3DS. Ik vraag me alleen af hoe vita bezitters hier denken over al het gedoe dat de PS Vita dood zou zijn.

Iedereen gelukkig met de vita? En nog genoeg titels in de toekomst om naar uit te kijken? Of blijven ontwikkelaars gewoon weg? ;(
Het verhaal dat de Vita dood is en dat er geen games zijn hoor ik eigenlijk alleen van mensen die geen Vita hebben. Ik heb een Vita en heb nog nooit zo'n goede leuke handheld gehad. Ik denk dat de Vita nog lang niet dood is en dat Sony de Vita een boost gaat geven icm de PS4.

Ik heb er nu al zoveel spellen op staan die ik nog moet uitspelen:

- Ninja Gaiden Sigma Plus
- Ninja Gaiden Sigma Plus 2 (komt volgende maand uit)
- Mortal Kombat
- Gravity Rush
- Uncharted Golden Abyss
- Playstation All-Stars Battle Royale (tof online!)
- Wipeout 2048
- Jet Set Radio
- Super Star Dust Delta

Ik heb er nog meer games op staan maar dit zijn de games die actief doe. Ik kan ook nog een twee keer zo lange lijst maken met games die ik nog moet gaan spelen.

Aanrader is wel om een Playstation Plus abo erbij te nemen voor een jaar. Daar heb je echt veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het kan zou ik gewoon de 3DS houden (pokemon in september :) ) en ook een vita kopen, maar als je moet/wil kiezen: kijk vooral naar de games die al uit zijn en games waarvan je (zeker) weer dat ze uitkomen. Aan beloftes heb je niets.

Ik ben zelf in ieder geval heel blij met de Vita. Wat hardware betreft vind ik vooral de kwaliteit van het scherm echt een pluspunt. Wat toekomst betreft maak ik me ook geen zorgen, maar gezien de verkoopcijfers van de Vita is het wel de vraag of je heel veel grote titels (assassins creed, call of duty etc) moet verwachten. Ubisoft was overigens wel redelijk te spreken over de verkoop van assassins creed op de vita, dus wie weet komt er gewoon weer een :) Ik geloof ook niet dan Sony zelf de Vita na een jaar al laat vallen. Persoonlijk kijk ik ook nog uit naar de ps4-vita remote play mogelijkheden.

Ik heb gisteren de sly cooper demo voor de vita even gespeeld en het beviel goed!. Reviews van het spel verschillen aardig. Ze zijn het er allemaal wel over eens dat het spel heel erg lijkt op de ps2 versies, sommige reviewers vinden dat minder positief en een 6-7 waard, anderen waarderen het juist heel erg wat resulteert in een 8-9. Ik heb zelf geen ander sly cooper spellen gespeeld, maar ik heb nu gelijk via PSN de HD trilogy op ps3 aangeschaft (voor €9 ^_^ ) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan om de 1 of adnere reden niet in recovery mode komen. als de vita helemaal uit staat druk ik r knop in, daarna de power knop en vervolgens de ps knop, maar dan gaat hij gewoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:14:
kan om de 1 of adnere reden niet in recovery mode komen. als de vita helemaal uit staat druk ik r knop in, daarna de power knop en vervolgens de ps knop, maar dan gaat hij gewoon aan
Je kan toch ook gewoon in het instellingen menu van de PS Vita naar fabrieksinstellingen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet ik het wachtwoord hebben van de psn account die er al op gekoppeld staat. Mijn eigen psn account kan ik er dan niet op zetten om de 1 of andere reden

Edit:Is al gelukt^^. Is ff kijken of persona ook in de psn store staat

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Ik heb pas een 2e hands vita gekocht, was ook nog aan een ander account gekoppeld. Gereset via Settings -> Format ->Restore the ps vita system. Toen stond alles weer op de oorspronkelijke "affabriek" waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werkte bij mij dus niet omdat ik het wachtwoord nodig had van de psn account die er al op stond. Via de recovery is het nu ok gewoon gelukt^^

Edit: ik wil zometeen gaan beginnen aan mgs hd collection maar welke kan ik het beste als eerste spelen?
had gelezen dat snake eater zich voor sons of liberty afspeelde dus eerst 3 en dan 2?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nipje schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:18:

Ik heb nog geen Vita, maar ik zou niet bang zijn dat deze handheld dood is het aantal spellen was na de release zeker te mager en er komen niet giga veel spellen voor uit maar het aantal goeie spellen wat te krijgen is is zeker de moeite waard. Ik heb een PS+ abbo voor mijn PS3 en ik heb al regelmatig gebaald dat ik geen Vita heb :P kheb toegang tot al die gratis Vita content maar geen Vita.

Ik zit al een tijdje marktplaats wat in de gaten te houden voor een leuke Vita-deal, maar het valt mij op dat de 2'de hands prijzen redelijk hoog zijn dus blijkbaar is er wel belangstelling, je koopt een nieuwe voor 187,- en betaald al snel 150 voor een 2'de hands.

Wat bij mij meer speelt is de prijsverlaging die onlangs in Japan is geweest, de Vita kost daar nu 160,- (geen idee wat de oude prijs daar was?) en ik heb toch een klein beetje het gevoel dat er ook voor europa een prijs aanpassing komt.

Even een noob-vraag: hoe zit het met het opslag geheugen? heb je altijd zo'n memory kaartje nodig voor het opslaan van data? en is dat dan voor savegames en downloadable games/content? dan lijken die kaartjes van 4Gb mij wel erg klein.En zit je vast aan die originele (dure) kaartjes van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Chaoss schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:01:
[...]
Even een noob-vraag: hoe zit het met het opslag geheugen? heb je altijd zo'n memory kaartje nodig voor het opslaan van data? en is dat dan voor savegames en downloadable games/content? dan lijken die kaartjes van 4Gb mij wel erg klein.En zit je vast aan die originele (dure) kaartjes van Sony?
Yep, je hebt een geheugen kaart nodig voor minimaal de savegames. Op het moment dat je games koopt via de PSN store moet deze op het geheugenkaartje geinstalleerd worden. Ook updates van games komen op het geheugen kaartje. Ik heb nu een 16GB kaartje en deze zit vol door al dat mooie PSN+ content. Ik wacht op een 64GB kaartje wat wel enorm duur zal zijn maar dan heb je ook maar een kaartje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ok duidelijk,

En je kunt alleen Sony kaartjes gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Helaas wel

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idioot eigenlijk want het zal niet anders zijn dan reguliere sd kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
En Sony is ook nog eens belachelijk duur met z'n kaartjes maar je kunt niet anders....
Trouwens net kaartje van 16GB gekocht bij mycom, ze hebben een €7,50 korting actie daar en dan kost 'ie in totaal €36,49, maakt 'm op dit moment het goedkoopst voor een 16GB. Gebruik de code DYN2MYC in je winkelmandje voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Wobcat schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:12:
En Sony is ook nog eens belachelijk duur met z'n kaartjes maar je kunt niet anders....
Dat is het hele eieren eten van het beperken tot Sony-kaartjes, zodat ze dikke winst daarop kunnen pakken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd extreem veel winst want voor het geld wat een Sony/vita 16gb kot koop je zeker eens 32gb maar ook bijna een 64Gb "gewoon" SD kaartje.

Maar goed het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Als het nu toch over de kaartjes gaat:

Ik heb zojuist ook maar een Vita gekocht. Ik kon het niet laten. De games spreken me gewoon aan :D.

Ik heb er echter een 4GB kaartje bij gehad samen met LBP die ik uit de store kan downloaden. Ik heb dit meteen gedaan maar het kaartje is nu al half vol.

Als ik binnenkort een groter kaartje koop kan ik alles dan gemakkelijk over zetten? ook LBP met de network pass enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaartjes zijn volgens mij gekoppeld aan een psn en/of vita.
Ff wat anders, is persona waard om is te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:00:
Data kan gewoon worden gekopiëerd naar een nieuwe memory card.

Persona 4 Golden is een erg goede game maar het moet wel 'jou soort spel' zijn.
Er zijn veel gameplay video's van het spel op internet te vinden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 24-02-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:00:
Persona is een game die zeker leuk is om te spelen voor mensen die zelf NIET van een RPG houden... Zoals TotalBiscuit/Cynical Brit mooi uitlegt in zijn top 10 list van 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste rpg die ik persoonlijk heb gespeeld blijft naar mijn menign tales of symphonia op de gamecube. Voornamelijk omdat de gevechten realtime waren. Met persona zijn ze niet real time van wat ik ervan kan zien, maar zit er iig een lekker tempo in, dus die gaan we ook maar is proberen als ik mgs hd collection en ninja gaiden heb uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:47:
Beste rpg die ik persoonlijk heb gespeeld blijft naar mijn menign tales of symphonia op de gamecube. Voornamelijk omdat de gevechten realtime waren. Met persona zijn ze niet real time van wat ik ervan kan zien, maar zit er iig een lekker tempo in, dus die gaan we ook maar is proberen als ik mgs hd collection en ninja gaiden heb uitgespeeld :P
Psst, koop tales of graces f voor de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zo er lijkt weer eens iets mis met het scherm van mijn Vista :O. Heb het ding net in huis:

Op zwarte schermen wanneer de Vita aan staat zie ik allemaal rare vlekken. Het zijn er echt veel.. Ik lees dat meer mensen dit hebben maar wat is dit nou weer. Het ziet er niet uit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

2'de hands of nieuw? als je hem nieuw gekocht het lijkt het me geen probleem, wel vervelend natuurlijk.

Pagina: 1 ... 31 ... 82 Laatste