Ik zit zelf nog een beetje over sonic te twijfelen. Ik had wel gehoord dat de full game een patch had gehad die de framedrops aardig verhielp. Heb jij die al geinstalleerd?
Ik ben nu eindelijk Assassins creed3: liberation aan het spelen en het bevalt goed. Ik had hem tegelijk met Need for speed gekocht en daardoor is hij blijven liggen. Ik had niet zoveel zin om verder te spelen de afgelopen maanden en de resolutie viel me wat tegen. Nu ik er even de tijd voor genomen heb bevalt hij me eigenlijk wel echt super. Op de ps3 heb ik na het eerste deel geen AC meer aangeraakt, maar ik heb nu wel zin om binnenkort toch AC 2 et cetera te spelen.
Wat me wel opvalt aan bijv. AC3:L en vooral Uncharted GA in vergelijking met hun grote broers, is dat ze iets meer 'ingetogen' aanvoelen. Dus iets minder heftige cutscenes vol actie, iets minder spektakel, maar dat vind ik eigenlijk wel positief. Ze voelen daardoor iets meer aan als een spel en iets minder als een achtbaan waarbij je 'along for the ride' bent.
Er is in ieder geval geen Uncharted die ik zo vaak uitgespeeld heb als Golden Abyss. Ik hoop ook dat we dat gyro-aimen nog terug gaan zien in andere games.
@-coone:
Bij een playstation plus abonnement krijg je nu volgens mij Uncharted: GA, Gravity Rush en deze maand komen ook Lumines en Wipeout 2048 dacht ik. Die kan je spelen zolang je Playstation Plus abonnement loopt. (als je abonnement afloopt en je neemt later een nieuw abonnement, dan kan je ook alle Plus spellen die je eerder hebt gekregen weer spelen -- er is ook een playstation plus topic, kan je altijd even checken voor meer info. Het is in ieder geval een super deal voor ~40 euro per jaar.)
Wat betreft gamen in het vliegtuig: de batterij gaat volgens mij maar iets van 5 uur mee (weet ik niet zeker, ik hou het nooit echt bij. misschien wil iemand even bevestigen?). Je kan hem eventueel wel opladen via bijvoorbeeld de USB poort van je laptop, maar dan moet de Vita wel uitgezet worden. Op die manier laden en spelen kan niet. Er bestaan ook externe battery-packs, maar daar heb ik geen ervaring mee.
[
Voor 25% gewijzigd door
nioz op 13-02-2013 11:54
]