Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
leuk die Rayman aanbieding bij Dixons. Ben echter te lui er even heen te lopen (heb de game al op 360).

Verder wel een dikke aanrader, heb de demo destijds gespeeld op de Vita en dat speelde toch wel erg lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Sinned123 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:31:
[...]

Je prevaleert dus systeem taal boven game settings?
Zou niet mijn keuze geweest zijn.
Zeker met een spel als FIFA tenenkrommend.

Stel dat ze mortal kombat met Nederlandse stemmen zouden doen....
Ja, eigenlijk best vreemd indeed maar toch. wellicht komt het door de gams die ik speel wat voornamelijk MortalKombat is. Deze is namelijk wel compleet in het engels. Zou wel hilarisch zijn trouwens MortalKombat met nederlandse voice actors :P.

morgen even de Dixons in buurt bellen om Rayman te reserveren, zag namelijk dat de aanbiedig nog steeds actief is op dixons.nl!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Eduardboon schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:02:
leuk die Rayman aanbieding bij Dixons. Ben echter te lui er even heen te lopen (heb de game al op 360).

Verder wel een dikke aanrader, heb de demo destijds gespeeld op de Vita en dat speelde toch wel erg lekker weg.
Persoonlijk vind ik de vita versie de beste, mede omdat ze het touchscreen op een goede manier gebruikt hebben.
Speelt net zo lekker weg als de console broeren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vita op de content, bijvoorbeeld mp3'tjes of films, kun je er niet 1,2,3 opslepen heb ik begrepen?
Gisteren hing ik m'n Vita aan m'n PC en 'n PS Vita' wordt gezien, maar content droppen wordt hem niet.

Dus de enige manier is echt die 'Content Manager Assistant' software?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:33:
Vita op de content, bijvoorbeeld mp3'tjes of films, kun je er niet 1,2,3 opslepen heb ik begrepen?
Gisteren hing ik m'n Vita aan m'n PC en 'n PS Vita' wordt gezien, maar content droppen wordt hem niet.

gewoon een aparte map maken voor de vita op je bureaublad, zo heb ik het gedaan.
Daarna is het behoorlijk map om alles over te zetten naar je vita. Een andere manier moet je tevens ook niet verwachten in verband met piraterij.

edit: Tevens voor muziek, als je ps+ gebruiken bent kun je toch beter die Music Unlimited gebruiken? Is trouwens ook wat vriendelijke voor je geheugen van je kaartje. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Vinand op 18-01-2013 13:09 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Iemand met LittleBigPlanet Vita die met mij de 2 player gedeeltes wilt doen?

PSN: iikkee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Super Monkey Ball? Hoe is dat spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:33:

Het leuke is dat je gewoon dan via wi-fi content heen en weer kunt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:45:
Heeft iemand Super Monkey Ball? Hoe is dat spel?
Zelfde vraag hier. Zie mixed reviews, voornamelijk de minigames moeten het ontgelden. Ik zou het alleen voornamelijk kopen voor de single player en niet de minigames dus misschien dat ik 'm toch koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:25:
[...]

Zelfde vraag hier. Zie mixed reviews, voornamelijk de minigames moeten het ontgelden. Ik zou het alleen voornamelijk kopen voor de single player en niet de minigames dus misschien dat ik 'm toch koop.
Ja, SMB 1 en 2 op de GameCube waren perfect, daarna alleen maar bagger. Het gaat mij alleen om de main game, dus als die goed is. Spel kost 22 € inc verzend (zie budgetgaming.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde afgelopen week Jet Set Radio downloaden, maar toen werd ik helaas geconfronteerd met mijn volle geheugenkaartje. Gisteren heb ik besloten dat ik toch maar wat ruimte moest gaan creeeren, omdat ik op dit moment geen zin heb om nog zo'n overpriced kaartje te kopen. Ik heb de content manager assistant daarom op mijn laptop geinstalleerd en dat werkt tot mijn verbazing eigenlijk wel prima. Kopieren gaat niet heel snel (ik vermoed omdat de games wat encryptie meekrijgen voordat ze naar de pc gaan?), maar het is toch minder gedoe dan gedacht. Het resultaat is dat mijn spellen en savegames veilig op mijn pc staan en ik nu lekker van Jet Set Radio kan genieten. Ik heb hem een aantal maanden geleden ook op de PS3 al uitgespeeld, maar dat mag de pret niet drukken :)

Ik hoop dat ze voor de ps3 (of in ieder geval de ps4) ook support in gaan bouwen zodat ik wat games kan backuppen. Mijn 160gb hdd in de ps3 staat al een tijdje vol en ik bewaar het liever allemaal op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Ja, SMB 1 en 2 op de GameCube waren perfect, daarna alleen maar bagger. Het gaat mij alleen om de main game, dus als die goed is. Spel kost 22 € inc verzend (zie budgetgaming.nl)
Via Zavvi is 'ie maar €16,75 (gratis verzenden). Virtua Tennis is ook maar €12,85, echt een aanrader. Je moet iets langer wachten op je bestelde items, maar goed, de prijzen zijn vaak echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Topic doorgelezen, toch maar een Vita gaan kopen, vooral voor spellen als Dynasty Warriors Next en Rayman. Maar twijfel nog voor Wifi of 3G versie. Heeft 3G nu echt meerwaarde, voorop gesteld dat ik weinig multiplayer ga spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Kenzi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:44:
Heeft 3G nu echt meerwaarde, voorop gesteld dat ik weinig multiplayer ga spelen? :P
Nope. Multiplayer doe je maar thuis met WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Kenzi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:44:
Topic doorgelezen, toch maar een Vita gaan kopen, vooral voor spellen als Dynasty Warriors Next en Rayman. Maar twijfel nog voor Wifi of 3G versie. Heeft 3G nu echt meerwaarde, voorop gesteld dat ik weinig multiplayer ga spelen? :P
Voor zover ik weer is het niet mogelijk om multiplayer te gamen over 3G. Ik heb zelf de Vita 3G maar dit was voornamelijk omdat ik tweedehands een extreem goede aanbieding kon krijgen wat voordeliger was dan een Wifi model te kiezen.

Echter heb ik in de instellingen de APN settings onjuist gemaakt zodat ik geen data kan gebruiken via het prepaid kaartje. Nou ben ik wel in het bezit van een iPad, telefoon met databundel en dus een PSvita. Ik zie niet echt reden om via 3G op mijn Vita online te gaan. Als ik buiten de deur online wil surfen beter dan op mijn telefoon tether ik 3G wel met mijn iPad.

Al met al ligt het er dus een beetje aan welke overige apparatuur je hebt of 3G functioneel is voor je. Heb je een smartphone met databundel en surf je daar prima op zie ik geen reden waarom je een PSVita 3G zou willen.

Buiten dat raad ik je echt aan een PSVita te kopen! Nou ben ik wel een handheld man maar dit is verre uit wel de beste handheld die ik ooit gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb ook de 3G versie, maar het heeft niet zo veel voordelen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Iemand ervaring met gamen over bluetooth speakers? Zit te kijken naar het volgende apparaat:
pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Weet allen niet of dit lag tot gevolg heeft zodat geluid niet synchroom loopt. Iemand ervaring?

Edit:
Ninja Gaiden Sigma Plus (PAL) bevat cencuur, je kan geen hoofde van menselijke vijhanden afhakken. De US release is de enige welke uncut is. Weet iemand een goede nederlandse import toko of een plaats waar ik de US versie van de game kan krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door ndonkersloot op 23-01-2013 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 21:45
Tiwazz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:59:
Iemand ervaring met gamen over bluetooth speakers? Zit te kijken naar het volgende apparaat:
pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Weet allen niet of dit lag tot gevolg heeft zodat geluid niet synchroom loopt. Iemand ervaring?
Ik heb zelf weleens een bluetooth headset aangesloten op mijn Vita en daarbij had ik wel behoorlijk last van lag. Bij FIFA niet zo'n groot probleem, maar bij bijvoorbeeld Uncharted vond ik het wel echt storend. Ik kan alleen niet zeggen of de lag werd veroorzaakt door de Vita, de headset of de combinatie van beide apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jet Set Radio is wel OK; ik heb het spel destijds op de Dreamcast en later Xbox gespeeld, maar ik vind de besturing op de Vita wat zenuwachtig; bij het jumpen richting een richel wijk ik snel af naar links of rechts als ik rechtdoor wil. Zal gewenning zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap wel wat je bedoelt ja. De analoge stick van de vita is iets gevoeliger, maar dat went wel.
Als ik aan het grinden ben en rechtdoor wil springen, dan raak ik de analoge stick meestal helemaal niet aan. Als ik wel naar rechts of links wil springen dan duw ik de stick meestal rechtdoor en stuur dan een beetje schuin (of verder als het nodig is) naar links of rechts.

Wat ik wel jammer vind is het grote aantal vastlopers dat ik al gehad heb :S Daar heb ik op de PS3 helemaal geen last van gehad met JSR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik krijg zojuist update 2.05 aangeboden. Kan alleen nergens release notes hierover vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kleine vraag.
Kan ik de PS# games ook gartis aanschaffen met mijn PSN+ ook al heb ik geen PS3?
Ik heb nog een xbox 360, maar mogelijk schaf ik een PS3 aan. Maar dan zijn die grais games al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

maartend schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:59:
Kleine vraag.
Kan ik de PS# games ook gartis aanschaffen met mijn PSN+ ook al heb ik geen PS3?
Ik heb nog een xbox 360, maar mogelijk schaf ik een PS3 aan. Maar dan zijn die grais games al voorbij.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/

Hier kun je, mits je ingelogd bent met je SEN account natuurlijk, de games alvast "aanschaffen", zodat je ze eventueel later op je ps3 (of op je vita voor vita games) kunt downloaden vanuit je downloadlijst (of aankoopgeschiedenis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sorbo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:02:
[...]

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/

Hier kun je, mits je ingelogd bent met je SEN account natuurlijk, de games alvast "aanschaffen", zodat je ze eventueel later op je ps3 (of op je vita voor vita games) kunt downloaden vanuit je downloadlijst (of aankoopgeschiedenis)
Aha, zat ik toch goed bezig. Kwam er echter niet binnen.

Currently not available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is wordt er deze week op de eu playstationblog nieuws geplaatst over Killzone: mercenary en Tearaway. Op Neogaf is er een kleine afbeelding geplaatst met een preview van de games (in een pools magazine geloof ik)
Link naar het poolse magazine:
http://www.ppe.pl/news-20...od_srody_w_kioskach!.html
Woensdag komt ligt het blad bij abonnees op de mat, dus ik hoop dat er dan ook nieuws op de playstationblog verschijnt. Er gaan ook geruchten over de aankondiging van een releasedate.

Ik ben echt benieuwd... een goede fps is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Playstation Plus Februari 2013:

Mogen we ontvangen:

Sleeping Dogs (Vanaf 6 februari)
Quantum Conundrum (Vanaf 6 februari)
F1 Race Stars (Vanaf 6 februari)
WipEout 2048 (Vanaf 13 februari)
Lumines Electronic Symphony (Vanaf 20 februari)

Verdwijnen uit de PS Plus catalogus:

Ratchet and Clank All 4 One (Vanaf 6 februari)
BioShock 2 (Vanaf 6 februari)
Cubixx HD (Vanaf 6 februari)
Jet Set Radio (Vanaf 13 februari)
Pinball Arcade (Vanaf 20 februari)

@Nioz

Ik ben echt benieuwd naar Killzone inderdaad :D. Ziet er in ieders geval goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:47
nioz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:36:
Als het goed is wordt er deze week op de eu playstationblog nieuws geplaatst over Killzone: mercenary en Tearaway. Op Neogaf is er een kleine afbeelding geplaatst met een preview van de games (in een pools magazine geloof ik)
Link naar het poolse magazine:
http://www.ppe.pl/news-20...od_srody_w_kioskach!.html
Woensdag komt ligt het blad bij abonnees op de mat, dus ik hoop dat er dan ook nieuws op de playstationblog verschijnt. Er gaan ook geruchten over de aankondiging van een releasedate.

Ik ben echt benieuwd... een goede fps is welkom :)
Exacte datum is er nog niet gegeven, wel een releasemaand :) Embargo vervalt op 31/01 - 9u dus dat blad gaat maar pas donderdag in de winkel te vinden zijn tenzij ze, in tegenstelling tot de benelux-bladen, een ander compromis hebben kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Op 22 februari komt dus eindelijk Persona 4 Golden uit in de EU. Ja, ik weet dat ik hem allang had kunnen importeren, maar ik heb dat niet gedaan omdat ik al mn Vita games het liefst gewoon digitaal wil hebben. Bovendien ben ik best geduldig. Deze game lijkt me echt geweldig. Tot nu toe is mijn meest gespeelde Vita game Disgaea 3, op een of andere manier vind ik handhelds gewoon geweldig voor JRPGs. Dat, terwijl het vreemd genoeg niet eens in me op zou komen om een Persona of Disgaea op de PS3 te gaan spelen. Heerlijke handheld games iig!

Eigenlijk was ik met alle andere grote Vitagames (NFS: MW, AC:L, Uncharted, etc) al best snel klaar. Na het uitspelen nooit meer aangeraakt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dokuro FTW!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Persona 4 Golden eigenaar hier, het spel is inderdaad top.

Waar ik nog meer op wacht: Ragnarok Odyssey, maar die zal zeker niet meer uit komen in Europa omdat de release datum 2 keer niet echt was, ik zal maar de US versie bij nedgame eens bestellen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Killzone Mercenaries 17 september 2013 yeah

Trailer

Weapons

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoM op 31-01-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ziet er echt nice uit :)
Pers impressies van de game zijn ook echt positief, oa bij the guardian.

Er is ook meer info en een trailer van Tearaway:
http://www.vg247.com/2013...e-plans-to-light-vita-up/

[ Voor 79% gewijzigd door nioz op 31-01-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Tearaway is sinds de e3 van vorig jaar op mijn lijstje. Is er al een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Killzone en Tearaway komen allebei in de herfst uit. Zien er ook allebei belachelijk goed uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/abeum1.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iBAO6kDPK1P8I.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibrLhcOZUBRNJI.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i38bGbVktnKc2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3site.pl/files/2013/01/kzm_ss_2013-01-31_killzonemercenary_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3site.pl/files/2013/01/kzm_ss_2013-01-31_killzonemercenary_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3site.pl/files/2013/01/kzm_ss_2013-01-31_killzonemercenary_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3site.pl/files/2013/01/kzm_ss_2013-01-31_killzonemercenary_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen Synapse komt naar de Vita. Dat is ook echt een heerlijke strategie game waar je een eeuwigheid aan uren in kan stoppen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een idee wanneer urban trials uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Vinand schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:30:
Frozen Synapse komt naar de Vita. Dat is ook echt een heerlijke strategie game waar je een eeuwigheid aan uren in kan stoppen.
Naar PSN neem ik dan aan?

Is inderdaad een geweldig leuke game. Ben ik blij dat ik daar nog niet ontzettend veel tijd in heb gestopt op de pc :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:33
Ongelooflijk, maar dat PS plus verhaal werkt echt goed voor Sony. Doordat ik het heb aangeschaft voor mijn ps3, heb ik ook maar een vita aangeschaft voor het uitgebreide aanbod! Alleen al Uncharted en gravity rush zijn het geld waard :D

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Hij komt, hij komt!

http://blog.eu.playstatio...announced-demo-out-today/

BAM, mijn dag is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Nice :) Thanks voor de tip, straks even de demo proberen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, goede tip :)
Heb hem gedownload, 261mb, dus dat scheelt weer 'oh shit heb ik nog wel plek op mijn kaartje'-stress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Man de Skoll baas is vervelend in solo, lukt me gewoon niet om hem klappen uit te delen zonder zelf pak slaag te krijgen van die fire wolves. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand nog ideeen hoe ik m'n PS Vita kan softresetten?
Pakte het ding net op, zwart scherm, blauw knipperend logo'tje...

Soft-reset Googlen leverde 15 seconden power-button indrukken op... Al gedaan, maar geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:39:
Man de Skoll baas is vervelend in solo, lukt me gewoon niet om hem klappen uit te delen zonder zelf pak slaag te krijgen van die fire wolves. :(
Ik heb wat potions geequiped (die had ik wel nodig) en verder gewoon elke keer die fire wolves eerst doden, dan wat vuurballen ontwijken en proberen Skoll te slaan. Vooral die 'turbo mode' (BM ofzo heet dat?) aanzetten is dan wel handig om extra damage te doen.

@CLB:
Na 15sec indrukken kom je dan in het debug menu?
Ik zag ergens staan dat ze het over 30sec -> debug menu -> normaal opstarten hadden, maar dat zal wel hetzelfde zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 06-02-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

30 seconden was het debug menu, was weer is te snel, problem solved :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Goede tip! even downloaden.

Edit: Kan hem niet vinden joh :+

Edit 2: Gevonden.

[ Voor 55% gewijzigd door Peter_Aragorn op 06-02-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Net Playstation All-Stars gekocht met de Vita 1 jaar aanbieding in combo met PS+. Heerlijke game, lekker snelle vechtlevels, online werkt top en de verhaallijnen zijn gewoon leuk uitgewerkt.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Belachelijk dat die Ragnarok demo alleen via de handmatige search te vinden is. Wanneer fixed Sony die store nou eens. Er wordt toch zeker één iemand €2.000,- per maand betaald om die shit te runnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb de US versie van Ragnarok. Is het mogelijk om deze straks tegen EU gamers te kunnen spelen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Alien Breed gekocht, is toch wel even leuk :P. Speel vooral classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Eduardboon schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:15:
Alien Breed gekocht, is toch wel even leuk :P. Speel vooral classic.
haha geweldige tip! Nu aan het downloaden! Wat heb ik daar van genoten vroeger..... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad een top game: http://blog.us.playstatio...s-vita-assault-next-week/

By the way, nog een paar dagen en dan kunnen we eindelijke thieves in time spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Maak daar maar een paar weken van. Sly komt in Europa pas 27 maart uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
En hoe zit het met die cross buy van Ratchet and Clank? Ik kocht die laatste voor de PS3 en daar stond toen bij dat de Vita versie op een later tijdstip gratis te downloaden zou zijn.
Iemand al nieuws daarover?

http://blog.eu.playstatio...-vita-update/#more-111655

Ahhh, stond onder de 1-jaar Vita sale.

[ Voor 24% gewijzigd door Tooooony op 07-02-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Mr. Black schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:23:
Zal wel met lokalisatie te maken hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang ze Persona 4 Golden maar niet verder uitstellen... daar heb ik echt zin in! (Dat wordt sowieso een leuke week vanaf de 20e... hoop ik). Sly krijgt trouwens wel matige reviews, maar desondanks heb ik er wel zin in. Hij schijnt iets te 'old school' te zijn, maar ik speel de laatste tijd crash bandicoot 3, dus dat komt wel goed denk ik ;) Hopelijk krijgen we binnenkort een demo.

Ik baal wel van die lokalisaties.. lekker wachten omdat de Duitsers, Fransen en Spanjaarden de game liever in hun eigen taal spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Wel grappig want Persona 4 Golden zou geen lokalisaties krijgen, wij wachten gewoon omdat het kan.

Hopelijk verbeteren ze die release dates in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Heeft het niet met PEGI rating oid te maken?
In Amerika hoef je die maar 1x uit te voeren.
In europe moet dat per land apart gebeuren.

Schijnt in veel gevallen redelijk vertragend te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PEGI is een europese rating.
Ligt denk ik aan de vertalingen, wetten waardoor content moet worden aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 08-02-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Black schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:23:
Go go go www.nedgame.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Playstation All-Stars Battle Royale gekocht en super stardust delta+ advanced. Wat een top games :).
Online werkt echt snel en goed in battle royale, vermaak me goed met die game.

Is het niet mogelijk om groepen te maken in PSN? Anders zou een Tweakers Vita groep wel awesome zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Als je rayman:Origins nog niet hebt gespeeld op 1 van de andere console's is dat wat mij betreft een dikke aanrader.
Motorstorm is nu in de aanbieding voor 3of4 euro en die kan je voor die prijs eigenlijk ook niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Heeft er iemand ervaring met de LBP Vita level creator? Is het mogelijk met de camera op de Vita om foto's te maken en die te gebruiken als gehele achtergrond voor je level? Of is het alleen mogelijk om ze te gebruiken als 'stickers'?

Het lijkt mij namelijk tof om bijvoorbeeld een foto van een kast in je woonkamer te maken, en daar een level omheen te bouwen :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Dat is geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En dat Sega all stars racing of zoiets is ook maar 20 euro. En dan heb je de limited edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
maartend schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:20:
En dat Sega all stars racing of zoiets is ook maar 20 euro. En dan heb je de limited edition.
Is die game te spelen? Ik lees overal dat hij stikt van de framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Er zijn wel framedrops maar ik vind ze persoonlijk niet echt game-breaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Heb Virtua Tennis maar gekocht. Hou eigenlijk helemaal niet van Tennis maar de spellen die ik gespeeld heb vond ik altijd wel grappig en voor dat geld kan je hem bijna niet laten liggen, haha.

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sssquirrel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:05:
Heeft er iemand ervaring met de LBP Vita level creator? Is het mogelijk met de camera op de Vita om foto's te maken en die te gebruiken als gehele achtergrond voor je level? Of is het alleen mogelijk om ze te gebruiken als 'stickers'?

Het lijkt mij namelijk tof om bijvoorbeeld een foto van een kast in je woonkamer te maken, en daar een level omheen te bouwen :)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel een custom level gespeeld waar je door iemands keuken klimt, dus het kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
In de PSN store zijn ook spellen flink afgeprijst voor wie het nog niet wist.
http://blog.eu.playstatio...ta-sale-starts-this-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coone-
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-03 16:32
Hoi iedereen,

Mag ik hier eens een geweldige noob-vraag stellen? Volgende maand ga ik op reis naar Mexico en om de lange vliegreis te overleven denk ik eraan een psp of ps vita te kopen. Is de vita een beetje waarde voor zijn geld? Mooie graphics, ok, maar zijn er genoeg deftige games? Of ben ik dan qua aanbod beter met een psp af?

Of zijn de meeste psp games ook gewoon te kopen/downloaden voor de vita?

Thanks alvast voor de info... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coone- schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:30:
Hoi iedereen,

Mag ik hier eens een geweldige noob-vraag stellen? Volgende maand ga ik op reis naar Mexico en om de lange vliegreis te overleven denk ik eraan een psp of ps vita te kopen. Is de vita een beetje waarde voor zijn geld? Mooie graphics, ok, maar zijn er genoeg deftige games? Of ben ik dan qua aanbod beter met een psp af?

Of zijn de meeste psp games ook gewoon te kopen/downloaden voor de vita?

Thanks alvast voor de info... :-)
Of de Vita top games heeft, en of de Vita gewoon content die het jouw geld waard maken ligt aan jou... Wat is je favoriete gamestijl, wat voor games hou je van?

Ik vind het in ieder geval een van de beste aankopen tot nu toe en geniet er echt iets teveel van... ;)

De meeste PSP games zijn te koop voor de Vita in download vorm. Zo kun je ook al een heleboel PS1 classics downloaden voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coone-
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-03 16:32
Bedankt voor de info! Goh, qua soort games hou ik wel van shooters, action games a la uncharted. God of war... Maar die zijn ook te downloaden dacht ik...

Misschien toch een vita overwegen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Coone- schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:27:
Bedankt voor de info! Goh, qua soort games hou ik wel van shooters, action games a la uncharted. God of war... Maar die zijn ook te downloaden dacht ik...

Denk ook aan Black Ops: Declassified, Wipeout 2048

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coone- schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:27:

Uncharted Goldyn Abyss is echt geweldig... En er zijn nog een hele hoop andere Vita games die het echt waard zijn om te proberen:
- Gravity Rush (Must have action/platformer game)
- ps all stars.. (vette brawler)
- LBP
- AC Liberation (AC game, geen uitleg nodig)

En tevens zijn er al een paar Indie games die echt fucking vet zijn... Tevens zou ik persoonlijk Call of Duty skippen, dat is echt een bagger spel, is de Vita game met de laagste gemiddelde Vita game score ooit (metacritic), Wil je een shooter spelen, kijk dan naar Unit 13, die vind ik nog redelijk te spelen, zeker als je ook Wifi hebt om gebruikt te maken van de online functies. De eerste echt goede shooter moet nog uitkomen, en dat zal Killzone zijn. Beest van een shooter gaat dat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Ik raad overigens echt Stranger's Wrath HD aan. Een ondergesneeuwd pareltje voor maar €12.99 op PSN. Third/first person adventure met echt hele toffe humor. :D

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/1877p26u0543sjpg/xlarge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_stranger_s_wrath_vita-13678.jpg

Afbeeldingslocatie: http://beefjack.com/files/2012/11/just-add-water-interview-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.g4tv.com/ImageDb3/303271_S/oddworld-strangers-wrath-getting-move-support-not-coming-to-360.jpg

Prachtige en leuke game, zeker voor het geld.

Oh, en Sine Mora (€9,99) voor de oldskool shoot-em-up fanaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh natuurlijk, hoe had ik strangers wrath kunnen vergeten... Ik vergeet trouwens ook Sound shapes, Super star dust delta, Persona 4 (import) en zero escape... en of course Need for speed MW... -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disfigured schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:44:
Er zijn wel framedrops maar ik vind ze persoonlijk niet echt game-breaking.
Ik zit zelf nog een beetje over sonic te twijfelen. Ik had wel gehoord dat de full game een patch had gehad die de framedrops aardig verhielp. Heb jij die al geinstalleerd?

Ik ben nu eindelijk Assassins creed3: liberation aan het spelen en het bevalt goed. Ik had hem tegelijk met Need for speed gekocht en daardoor is hij blijven liggen. Ik had niet zoveel zin om verder te spelen de afgelopen maanden en de resolutie viel me wat tegen. Nu ik er even de tijd voor genomen heb bevalt hij me eigenlijk wel echt super. Op de ps3 heb ik na het eerste deel geen AC meer aangeraakt, maar ik heb nu wel zin om binnenkort toch AC 2 et cetera te spelen.

Wat me wel opvalt aan bijv. AC3:L en vooral Uncharted GA in vergelijking met hun grote broers, is dat ze iets meer 'ingetogen' aanvoelen. Dus iets minder heftige cutscenes vol actie, iets minder spektakel, maar dat vind ik eigenlijk wel positief. Ze voelen daardoor iets meer aan als een spel en iets minder als een achtbaan waarbij je 'along for the ride' bent.
Er is in ieder geval geen Uncharted die ik zo vaak uitgespeeld heb als Golden Abyss. Ik hoop ook dat we dat gyro-aimen nog terug gaan zien in andere games.

@-coone:
Bij een playstation plus abonnement krijg je nu volgens mij Uncharted: GA, Gravity Rush en deze maand komen ook Lumines en Wipeout 2048 dacht ik. Die kan je spelen zolang je Playstation Plus abonnement loopt. (als je abonnement afloopt en je neemt later een nieuw abonnement, dan kan je ook alle Plus spellen die je eerder hebt gekregen weer spelen -- er is ook een playstation plus topic, kan je altijd even checken voor meer info. Het is in ieder geval een super deal voor ~40 euro per jaar.)

Wat betreft gamen in het vliegtuig: de batterij gaat volgens mij maar iets van 5 uur mee (weet ik niet zeker, ik hou het nooit echt bij. misschien wil iemand even bevestigen?). Je kan hem eventueel wel opladen via bijvoorbeeld de USB poort van je laptop, maar dan moet de Vita wel uitgezet worden. Op die manier laden en spelen kan niet. Er bestaan ook externe battery-packs, maar daar heb ik geen ervaring mee.

[ Voor 25% gewijzigd door nioz op 13-02-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Als je PS Plus koop via de store op de Vita, word het abonnement automatisch verlengd na een jaar? Zo ja, kan je dit ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 22:44
Avioto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:41:
Als je PS Plus koop via de store op de Vita, word het abonnement automatisch verlengd na een jaar? Zo ja, kan je dit ook uitzetten?
Ik weet niet of het automatisch verlengd wordt, maar je kan het ten allen tijde uitzetten. Heb dat ongeveer 2x gedaan na activatie van "plus" promotieactie.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Avioto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:41:
Wordt automatisch verleng, tenzij je het uitzet. Is heel eenvoudig, weet echter niet meer waar je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Iemand ervaring met de siliconen beschermhoes voor de vita? Geeft dit enige anti-slip? Kun je dan nog wel comfortabel bij de toetsen, of is de hoes te dik?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wipeout is nu gratis te downloaden voor psplus members...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:25

Edd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:52:
Het was even zoeken... maar ik heb hem gevonden..
Beetje vreemd, want ik kwam hem niet tegen in de instant game collection en/of de speciale Plus-kortingen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:52:
Bij zoeken gewoon wipeout invullen en dan de versie binnenhalen waar niet iets achter staat als HD of pack. gewoon wipeout 2048

Edit ; staat al gewoon in de psn plus store

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 13-02-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Wipeout gedownload (is de enige game ook deze maand voor de Vita) en de DLC erbijgenomen. Aah dat heerlijke brits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:21:
Wipeout gedownload (is de enige game ook deze maand voor de Vita) en de DLC erbijgenomen. Aah dat heerlijke brits
20th February: Lumines Electronic Symphony

ook gratis voor de vita...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
maartend schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:43:
[...]

Wordt automatisch verleng, tenzij je het uitzet. Is heel eenvoudig, weet echter niet meer waar je dat doet.
Krishhh schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:05:
[...]

Ik weet niet of het automatisch verlengd wordt, maar je kan het ten allen tijde uitzetten. Heb dat ongeveer 2x gedaan na activatie van "plus" promotieactie.
Dank jullie :) Dan word het eens tijd dat ik ook PS Plus aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Avioto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:02:
[...]

[...]

Dank jullie :) Dan word het eens tijd dat ik ook PS Plus aanschaf.
Ik raad je aan de 3 maanden te pakken voor 10 euro met de gok dat er binnenkort weer een jaar omt voor 32 euro. Is stapelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
maartend schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:04:
[...]

Ik raad je aan de 3 maanden te pakken voor 10 euro met de gok dat er binnenkort weer een jaar omt voor 32 euro. Is stapelbaar.
32 euro in de PSN store bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Avioto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:21:
[...]

32 euro in de PSN store bedoel je?
Yeppa, die is daar een goede maand geleden voor die prijs voorbij gekomen.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Zo mensen nog 6 dagen en dan krijgen we Ragnarok Odyssey en Persona 4 Golden (EU versie voor de mensen die nog geduldig waren ervoor). Ik kan alvast niet meer wachten. Het wordt een drukke vakantie voor mij. :)

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Phntm schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:12:
Zo mensen nog 6 dagen en dan krijgen we Ragnarok Odyssey en Persona 4 Golden (EU versie voor de mensen die nog geduldig waren ervoor). Ik kan alvast niet meer wachten. Het wordt een drukke vakantie voor mij. :)
Daar worden inderdaad aardig wat uurtjes ingestoken vanaf volgende week. :P

Steam: matsFR

• Eduardboon
Phntm schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:12:
DAN AL PERSONA? Mijn god, helemaal niet bij stil gestaan.. Laat ik nou net mijn geld uitgegeven hebben aan boodschappen :(

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wipeout maar gedownload, kost toch niets..vind de PS3/2/1 versies wel fijner te besturen. Op de PSP heb ik hem ook ooit gekocht maar nooit gespeeld. Gek eigenlijk dat ik bijna alle delen heb en nooit echt gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Eduardboon schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:04:
[...]

DAN AL PERSONA? Mijn god, helemaal niet bij stil gestaan.. Laat ik nou net mijn geld uitgegeven hebben aan boodschappen :(
Hah, ik had em al sinds 21 november. Play-asia was zo aardig om hem vooraf te shippen naar de pre-orders. :)

Intussen na al wat weken de vita leggen en oppakken en weer terug leggen zit ik nu al inmiddels in mijn 2e playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Phntm schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:59:
[...]

Hah, ik had em al sinds 21 november. Play-asia was zo aardig om hem vooraf te shippen naar de pre-orders. :)

Intussen na al wat weken de vita leggen en oppakken en weer terug leggen zit ik nu al inmiddels in mijn 2e playthrough.
Ik moet hem wel op cartridge gaan nemen aangezien mijn 16GB nog mar 30mb vrij heeft :+

Op het moment helemaal verslaafd aan Wipeout

Edit: Waar gaan ze Persona 4 eigenlijk verkopen? Vooralsnog enkel een pagina gezien bij de game mania.

Heb onderhand de US versie maar besteld bij Nedgame. Had geen idee dat de game al te krijgen was :+

[ Voor 27% gewijzigd door Eduardboon op 15-02-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 15:02
Ik zit te denken om een vita aan te schaffen..

Heeft de vita nog een lange levensduur zowel qua "console" als qua games die er gaan komen?

Ik heb eigenlijk alleen FIFA 13 geprobeerd, dat beviel me wel en killzone mercenary ziet er ook wel strak uit, maar speelt het echt zo fijn als een normale controller?

Gr :)
Pagina: 1 ... 30 ... 82 Laatste