Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Kan iemand trouwens beamen dat de WiFI sterkte van de Vita teleurstelt? In de test haal ik hoogstens 6Mbit, lang niet vlot genoeg om lekker snel in te loggen. Elk ander apparaat werkt vlotjes, en samen met de 3DS en iPhone 4 zit de vita op het 2.4GHZ netwerk, de rest zit op 5GHZ.

Mijn Airport Extreme geeft de Vita ook maar 72mbit 54mbit. (72 was de 3DS) doorvoersnelheid.

Zijn er maniertjes om dit wat te verbeteren? (router geeft aan dat het signaal excellent is, terwijl de vita op 50 procent zit)

[ Voor 3% gewijzigd door Eduardboon op 29-12-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:19:
Kan iemand trouwens beamen dat de WiFI sterkte van de Vita teleurstelt? In de test haal ik hoogstens 6Mbit, lang niet vlot genoeg om lekker snel in te loggen. Elk ander apparaat werkt vlotjes, en samen met de 3DS en iPhone 4 zit de vita op het 2.4GHZ netwerk, de rest zit op 5GHZ.

Mijn Airport Extreme geeft de Vita ook maar 72mbit 54mbit. (72 was de 3DS) doorvoersnelheid.

Zijn er maniertjes om dit wat te verbeteren? (router geeft aan dat het signaal excellent is, terwijl de vita op 50 procent zit)
Dat de WIFI van de vita zuigt hoor ik eecht van verschillende mensen. Sommige mensen hebben er last van, sommige mensen hebben er geen last van. Ik ben bijvoorbeeld tevreden over het bereik en snelheid van de Vita.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vinand schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:47:
[...]

Dat de WIFI van de vita zuigt hoor ik eecht van verschillende mensen. Sommige mensen hebben er last van, sommige mensen hebben er geen last van. Ik ben bijvoorbeeld tevreden over het bereik en snelheid van de Vita.
Interesting is vooral het feit dat rayman origins demo met 5 mb per seconde binnenkomt, maar Megaman maverick hunter x met 300kb/sec komt.

Moet overigens ook melden dat met signaal op 100 procent (naast de router) nog steeds geen snelle verbinding wordt gelegd (blijft hij haken op B?? dacht dat hij N ondersteuning had)

[ Voor 16% gewijzigd door Eduardboon op 29-12-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:13:
[...]

Interesting is vooral het feit dat rayman origins demo met 5 mb per seconde binnenkomt, maar Megaman maverick hunter x met 300kb/sec komt.

Moet overigens ook melden dat met signaal op 100 procent (naast de router) nog steeds geen snelle verbinding wordt gelegd (blijft hij haken op B?? dacht dat hij N ondersteuning had)
B ondersteuning?

Zo dan is er echt iets mis met een instelling ergens??
Ik heb bijna altijd of G of N... Wat voor router/modem heb je?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik gebruik een Apple Airport Extreme met dualband. Wifi valt buiten de kamer waar het apparaat staat ook doodleuk weg. Andere apparaten hebben daar geen last van. Bluetooth werkt dan wel weer krachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan wat dingen uitproberen:
Zet even je beveiliging helemaal uit test dan je snelheid.
Welke beveiliging gebruik je in de router?, de Vita werkt het best met WPA/WPA2.
Je kan ook al je apparaten een vast ip adres geven om ip conflicten te voorkomen.
Channel bandwidth op 40 MHz zetten (indien mogelijk, anders op auto).
Check of er geen andere WiFi ap's in de buurt op jouw kanaal uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag een timed Zul'Aman run gedaan met blood DK + arcane mage. Uiteindelijk nog 9 minuten over. Denk dat het voor een blood DK misschien nog net te soloen is :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:59:
je kan wat dingen uitproberen:
Zet even je beveiliging helemaal uit test dan je snelheid.
Welke beveiliging gebruik je in de router?, de Vita werkt het best met WPA/WPA2.
Je kan ook al je apparaten een vast ip adres geven om ip conflicten te voorkomen.
Channel bandwidth op 40 MHz zetten (indien mogelijk, anders op auto).
Check of er geen andere WiFi ap's in de buurt op jouw kanaal uitzenden.
Alles staat erg optimaal; op een ander netwerk heeft de Vita geen last van dit euvel. Moet verder wel zeggen dat ik hier geen eigen kanaal meer kan kiezen; de hele 2.4ghz is verzadigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:14:
Vandaag een timed Zul'Aman run gedaan met blood DK + arcane mage. Uiteindelijk nog 9 minuten over. Denk dat het voor een blood DK misschien nog net te soloen is :D
Vet man, ik wil ook WOW kunnen spelen op mijn Vita. :+ :+
Eduardboon schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:31:
[...]

Alles staat erg optimaal; op een ander netwerk heeft de Vita geen last van dit euvel. Moet verder wel zeggen dat ik hier geen eigen kanaal meer kan kiezen; de hele 2.4ghz is verzadigt
Airport Extreme van Apple staat nogal bekend om communicatie problemen naar niet Apple producten, dus ik denk toch echt dat het aan de instellingen ligt van de Airport extreme. Er moet toch wel een manier zijn om G + N netwerken te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vinand schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:56:
[...]

[...]

Airport Extreme van Apple staat nogal bekend om communicatie problemen naar niet Apple producten, dus ik denk toch echt dat het aan de instellingen ligt van de Airport extreme. Er moet toch wel een manier zijn om G + N netwerken te forceren.
enkel B/G of enkel N/N. Daar schiet ik dus niets mee op aangezien de 3DS (die enkel B/G doet) ook online moet kunnen, naast de Wii en de 360 :P

Deze Vita is ook de enige device met moeite. Denk dat ik mijn goedkope sitecom maar laat bridgen, die deed het met de vita altijd prima (alleen deden de andere devices zeer moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Ik ben van plan om een vita aan te schaffen, wacht nog tot +- maart als ik het vol hou. Dit om een eventuele vita "slim" af te wachten.

Ben nu al aan het kijken welke games ik wil gaan aanschaffen. Dit bestaat tot nog toe uit het volgende:

Ninja Gaiden Sigma +
Ninja Gaiden Sigma + 2 (Begin 2013)
Uncharted Golden Abyss
Mortal Kombat

Super Stardust Delta
Sine Mora

Dit zijn voor mij de toppers welke ik absoluut wil hebben, kan er echter nog wel een paar bij bedenken.

Aangezien dit nogal wat games zijn zit ik te denken om een aantal 2de hands te kopen. Zie regelmatig Mortal Kombat voor €15,- 2de hands voor de retail versie voorbij komen. Nou weet ik niet of je dit zo kan doen? Kan ik dan wel online gamen? Kan ik de game op mijn PS Vita plaatsen? Kortom zijn er beperkingen bij het kopen van 2de hands Vita games?

Verder vroeg ik me af hoe je retail Vita games op je geheugen plaatst van de Vita. Wordt de game dan gekoppeld aan je account? Kan deze weer ontkoppeld worden? Is het mogelijk om van een "vriend" een Vita game op je Vita te zetten en deze te spelen, zonder dat de "vriend" beperkingen heeft?

Tevens hoeveel geheugen hebben jullie? Zou 16GB genoeg zijn? Of loopt deze toch snel vol als je games op het geheugen plaatst.

Ben benieuwd wat 2013 brengt voor de Vita :). Devil May Cry Collection HD zou episch zijn!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Als je ook een ps3 hebt word ps plus wel erg interresant voor jou.
Daarin word zowel Uncharted als Mortal Kombat aangeboden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vinand schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:56:
[...]

[...]

Heb even een Sitecom extra neergezet en waarempel haal ik bij beide routers nu 10Mbit. Nog niet de 22mbit die ik vroeger had, maar goed; zat voor online gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Vreemd, ik heb een Apple Airport Extreme (op een Ziggo modem) en twee x Airport Express. Geen problemen met de Vita en 3DS op hetzelfde netwerk qua snelheid. Wat voor beveiliging heb je ingesteld voor je N en G netwerk?

Overigens kan de AAE zelf switchen tussen G en N...

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 31-12-2012 06:21 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nitai schreef op maandag 31 december 2012 @ 06:18:
Vreemd, ik heb een Apple Airport Extreme (op een Ziggo modem) en twee x Airport Express. Geen problemen met de Vita en 3DS op hetzelfde netwerk qua snelheid. Wat voor beveiliging heb je ingesteld voor je N en G netwerk?

Overigens kan de AAE zelf switchen tussen G en N...
Gewoon WPA2 AES.

Wij hebben een AAE op een UPC modem (hier is helaas geen Ziggo) en via 5Ghz haal ik de volle mep, op 2.4ghz wordt alles alleen behoorlijk traag en fluctueert de boel. Nou moet ik ook zeggen dat ik geen enkel kanaal kan kiezen wat niet fluctueert met andere netwerken om mij heen, maar dit heeft me er eerder nooit van gestopt. Bestond er geen manier de good neighbour policy uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Na ff8 als ps1classic gepakt te hebben moet ik zeggen dat de framerate erg zuigt. Heb vroeger op een ntsc console gespeeld en die deed t toch heel wat beter :(. Heel jammer nu je niet makkelijk meer naar us kan switchen

[ Voor 16% gewijzigd door Eduardboon op 01-01-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 00:16:
Na ff8 als ps1classic gepakt te hebben moet ik zeggen dat de framerate erg zuigt. Heb vroeger op een ntsc console gespeeld en die deed t toch heel wat beter :(. Heel jammer nu je niet makkelijk meer naar us kan switchen
30fps? Of zelfs minder dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vinand schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 01:24:
[...]

30fps? Of zelfs minder dan dat?
24/25 FPS. Nu weet ik dat ik niet moet zeuren omdat dat een PAL-standaard is. Maar heb vroeger enkel NTSC gekend dus dan voelt het gewoon gortig. Die letterbox is ook irritant bij de game (iets met 480 naar 578).

Wel moet ik zeggen dat de game veel meer kleur bevat, dat zal de Vita dan wel zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Toch een Vita gekocht niet kunnen wachten tot Maart. Namelijk 2de hands een hele mooie deal met een tweaker hier, namelijk:

PS Vtia 3G editie plus doos en alle ander meuk
Uncharted
16GB geheugen kaart

Voor €150,-.

Direct een jaar playstation plus afgesloten en alle gratis games gedownload :). Hoppa! Apparaat bevalt tot nog toe erg goed. Nu nog Ninja Gaiden ergens scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ik heb sinds enkele weken ook een Vita en ben erg tevreden. Resistance is een leuker spel dan de reviews doen vermoeden en Stranger's Wrath is een heerlijk spel. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan dankzij de shooters. 3DS is een heerlijke handheld, maar kan bepaalde games nimmer zo goed en fijn bestuurbaar afleveren als de Vita.

Nu hopen dat de support voor dit machientje wat gaat verbeteren.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb er ook eentje op de kop getikt, zal vandeweek binnenkomen *yeah*
Over dat PSN+ Zijn die spellen zoals Mortal Kombat nog steeds gratis te downloaden enzo?
Hoelang duurt dat bijvoorbeeld... Heb ook een PS3 dus misschien is PS+ dan nog leuker :)

Maar afgelopen week zag ik hier allerlei gratis titels voorbij komen, maar zijn die nu nog steeds gratis?

En de prijs? €38,00 voor 1 jaar ofzo? Even rondkoekeloeren :)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 03-01-2013 12:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Als je even googled of het PS Plus topic door leest dan vind je antwoord op al je vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vita is wel erg krasgevoelig, al een aantal krassen door het schoonpoetsen van eht systeem met een microvezeldoekje te pakken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Serieus? De mijne is nog altijd geheel krasvrij :) Maar als ik m niet gebruik dan zit ie altijd in de opbergtas.
Op de achterkant heb ik 4 doorzichtige dopjes geplakt om te voorkomen dat de achterkant kan krassen, met als bijkomend voordeel dat ie nu sowieso veel beter en stabieler op tafel ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 04-01-2013 10:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
SToRM666 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:26:
Serieus? De mijn is nog altijd geheel krasvrij :) Maar als ik m niet gebruik dan zit ie altijd in de opbergtas.
Op de achterkant heb ik 4 doorzichtige dopjes geplakt om te voorkomen dat de achterkant kan krassen, met als bijkomend voordeel dat ie nu sowieso veel beter en stabieler op tafel ligt.
Ik leg hem altijd op een doekje neer, helaas achterkant een krasje. Nu boeit die hele achterkant me weinig. De voorkant superzuinig mee geweest, maar juist daardoor precies in poetsrichting wat krasjes.

Moet wel zeggen dat we een enorm nare lamp hebben waaronder alle imperfecties te zien zijn. In normaal zonlicht heb je er GEEN last van, en zelfs onder de lamp moet je tijdens het spelen moeite doen. Maarja, OCD he.

Ik vermaak me verder geweldig met de Vita. Al vele uurtjes in LBP en FF8 gestopt

[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 03-01-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:08:
Vita is wel erg krasgevoelig, al een aantal krassen door het schoonpoetsen van eht systeem met een microvezeldoekje te pakken. :(
Ik heb sinds 22 feb nog nooit een screen protector op dat ding gehad... Al enkele heftige val partijen, en nog is het scherm en de vita nog in zijn geheel helemaal krasvrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
Ook ik ben overstag gegaan en heb een vita gehaald. :P Dit komt met name door Playstation Plus en de mogelijkheid om PSone classics zoals Final Fantasy erop af te kunnen spelen. Hij bevalt goed, maar ik twijfel nog om een grip te halen. De schouderknoppen indrukken vind ik nu namelijk lastig gaan omdat je hem best losjes moet vasthouden.

Wat me ook is opgevallen is iets waar schijnbaar alle vita's last van hebben. Vlekken in het scherm zodra het beeld zwart is (laadscherm bijv) in een donkere kamer. Valt beetje in dezelfde categorie als het light-bleeding waar sommige schermen last van hebben. Niet echt storend, maar wel een beetje jammer.

Nu nog wachten op de Europese release van Persona 4!

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Wachten op de Europese release? Ben je gek?
Importeren die hap! Je kunt gewoon de US versie spelen op je NL Vita.

Zit op 35 uur in mijn playthrough. Het is echt de definitieve versie van Persona 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
SoulWar1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:44:
Ook ik ben overstag gegaan en heb een vita gehaald. :P Dit komt met name door Playstation Plus en de mogelijkheid om PSone classics zoals Final Fantasy erop af te kunnen spelen. Hij bevalt goed, maar ik twijfel nog om een grip te halen. De schouderknoppen indrukken vind ik nu namelijk lastig gaan omdat je hem best losjes moet vasthouden.

Wat me ook is opgevallen is iets waar schijnbaar alle vita's last van hebben. Vlekken in het scherm zodra het beeld zwart is (laadscherm bijv) in een donkere kamer. Valt beetje in dezelfde categorie als het light-bleeding waar sommige schermen last van hebben. Niet echt storend, maar wel een beetje jammer.

Nu nog wachten op de Europese release van Persona 4!
In LBP heb je vaak zon groene zweem die weer verdwijnt; verder geen last van gehad. Perfect uniform scherm over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb de zwarte vlekken ook, zie je alleen in een donkere ruimte dus stoor me er niet echt aan.

Gravity rush is echt een hele toffe game zeg! Mortal kombat vermaak ik me ook wel mee, alleen zuig best online. Iemand die een potje versus wilt spelen? Voeg me toe PSN: ndonkersloot

Verder vind ik de vita niet al te prettig vast houden, krijg vaak een slapende rechter hand. Misschien ligt het aan mij hoor maar heb hier met mijn PSP go absoluut geen last van gehad.

En wanneer komen er nieuwe PSN+ games? De aanbieding met mortal kombat was volgens mij van de maand december, en die is toch al echt voorbij?

[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 04-01-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:44:.
het is helaas inderdaad iets waar alle oled displays last van hebben. De hoeveelheid spots kan wel verschillen, dus als je geluk hebt, dan zie je er niet zoveel. Zoals je zelf ook al zegt zie je het alleen in een donkere kamer, een kleine lichtbron zorgt er al voor dat je ze niet meer ziet. Inderdaad jammer, maar het oled scherm heeft ook wel weer voordelen, zoals fantastische kleuren :)

Ik krijg nog rillingen als ik aan het scherm van de psp denk, die had zo'n last van zwart/bruine ghosting bij contrast verschillen dat het voor mij echt het spelplezier een beetje bederfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
nioz schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:12:
[...]
Ik krijg nog rillingen als ik aan het scherm van de psp denk, die had zo'n last van zwart/bruine ghosting bij contrast verschillen dat het voor mij echt het spelplezier een beetje bederfde :(
Ik had mijn PSP-1000 1 maand na release verkocht vanwege het scherm. Kon het echt niet aanzien, hierna een PSP Go gekocht en dat was iets beter, maar dit scherm = me :) :> :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdmen50
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 13:24
Ik ben van plan om een tweedehands ps vita te kopen, nu zat ik nog met een vraag:

Bij de ps vita zitten dus 2 geheugenkaartjes, is het dan mogelijk om een hiervan te formatteren en hier
mijn eigen psn account op te zetten? Anders kan ik namelijk geen gebruik maken van ps+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:00

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

birdmen50 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:18:
Ik ben van plan om een tweedehands ps vita te kopen, nu zat ik nog met een vraag:

Bij de ps vita zitten dus 2 geheugenkaartjes, is het dan mogelijk om een hiervan te formatteren en hier
mijn eigen psn account op te zetten? Anders kan ik namelijk geen gebruik maken van ps+.
Wat bedoel je met 2 geheugen kaartjes.. Je kan er maar 1 in doen en geen 2. Verder heeft PS+ niets met je geheugen kaartjes te maken, alleen met wat je download. En natuurlijk vereisen sommige games dat je er een geheugen kaartje in heb zitten.

Heb er zelf een 16GB kaart inzitten en dat is voormij meer dan genoeg. Tuurlijk kan je dan, als je PS+ lid ben er een aantal games opzetten. Heb er zelf Uncharted en Mortal op staan. (Had Uncharted net gekocht en zag daarna dat hij voor PS+ leden gratis was.. |:( )

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
birdmen50 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:18:

Je account staat niet op de geheugenkaart, maar op de Vita in het algemeen.
Bij het wisselen van geheugenkaart zal de Vita zien dat de software op de geheugenkaart bij een andere account hoort en dan krijgt je waarschijnlijk enkel de optie om de geheugenkaart te formatteren :p

Ik neem aan dat je sowieso het PSN account van de verkoper er niet bij krijgt? Je zal dus sowieso een ander account aan de Vita moeten koppelen en dus zal de software op de geheugenkaarten niet werken onder jou account.

[ Voor 127% gewijzigd door SToRM666 op 04-01-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
weet niet of ik het hier goed meld maar:

voor de vita en ps3 is nu jetpack joyride gratis.
je hoeft hier geen plus account voor te hebben.

zoeken op jetpack joyride free. (aparte versie voor vita en ps3)

wel grappig spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
troost42 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:16:
weet niet of ik het hier goed meld maar:

voor de vita en ps3 is nu jetpack joyride gratis.
je hoeft hier geen plus account voor te hebben.

zoeken op jetpack joyride free. (aparte versie voor vita en ps3)

wel grappig spelletje
Inderdaad ook behoorlijk verslavend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vinand schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:07:
[...]

Inderdaad ook behoorlijk verslavend. :)
Werd dan ook tijd. Nu mag Playstation Mobile ook wel eens komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Even beide versies aangekocht via de SEN Store, werkt erg handig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
SToRM666 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:37:
Even beide versies aangekocht via de SEN Store, werkt erg handig trouwens :)
Thnx. Hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdmen50
SToRM666 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:20:
[...]

Je account staat niet op de geheugenkaart, maar op de Vita in het algemeen.
Bij het wisselen van geheugenkaart zal de Vita zien dat de software op de geheugenkaart bij een andere account hoort en dan krijgt je waarschijnlijk enkel de optie om de geheugenkaart te formatteren :p

Ik neem aan dat je sowieso het PSN account van de verkoper er niet bij krijgt? Je zal dus sowieso een ander account aan de Vita moeten koppelen en dus zal de software op de geheugenkaarten niet werken onder jou account.
Oh, maar in dit artikel staat toch wel degelijk iets anders
http://psv.4gamers.be/nie...meerdere-PSN-accounts-aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt inderdaad, de account is gekoppeld aan de geheugenkaart, niet aan de vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm... dat wist ik niet :o Dan kun je het eens proberen he.
Ik lees wel iets over account resetten, dus volgens mij moet je toch telkens je PSN account opnieuw instellen bij het wisselen. Ik heb al eens iets gedownload met mijn US account en toen moest ik volgens mij ook 2 keer de account resetten.
maartend schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:39:
Thnx. Hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben.
Ik gebruik het ook thuis, want dan hoef ik de PS3 niet aan te zetten.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 05-01-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdmen50
Zeer bedankt voor de hulp,
Zijn er nog goeie psn,psp,psone games die ik moet spelen?
Zijn er ook tweakers die de case uit de officiele ps vita travelkit hebben? Zoja bevalt deze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De case heb ik bij m'n 2e hands PS Vita gekregen en is erg mooi afgewerkt en bevalt goed ja.
Foto's ofzo kan ik wel voor je maken als je dat wenst... Nu is PSN+ aanschaffen voor 37,49 uit de Store!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Iemand zin in wat potjes Mortal Kombat? Add me: ndonkersloot

Ik probeer alle trophy's te unlocken maar moet 100 online matches winnen. Ik bak er echt friet bij in verhouding met de gemiddelde online spelers die combo's maken van 40%+ damage combo's -.-.

Op 16 Januari verdwijnt Mortal Kombat PS Vita uit de PSN+ instant game collection, en komt Jet ser radio in de collectie :). Top game, veel gedaan op de dreamcast.

Hoop dat Ninja Gaiden Sigma Plus gratis wordt in Maart als Sigma Plus 2 uit komt. Die game moet ik echt hebben :). Welke games spelen jullie veelal?

En nog een vraag, is er een limiet hoeveel games je mag downloaden met je PSN plus abo? Niet dat als ik alle games die uitkom download ineens halverwege mijn abo gezegd wordt van je hebt al ?26 spellen en nu mag je niet meer..?

Al gevonden, schijnbaar is alleen opslag je enige limiet ;).

[ Voor 20% gewijzigd door ndonkersloot op 06-01-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:18

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:17:
De case heb ik bij m'n 2e hands PS Vita gekregen en is erg mooi afgewerkt en bevalt goed ja.
Foto's ofzo kan ik wel voor je maken als je dat wenst... Nu is PSN+ aanschaffen voor 37,49 uit de Store!
Ook in de winkels. Althans dat was wel zo bij de Game Mania bij de 1e van Swindenstraat in Amsterdam. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Could be, dit werkt sneller!
Vandeweek wel een groter geheugenkaartje regelen, want mn 8GB is allang vol...
Samen met Uncharted en Dokuro maar in de verkoop en een 32GB exemplaar regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:41:
Could be, dit werkt sneller!
Vandeweek wel een groter geheugenkaartje regelen, want mn 8GB is allang vol...
Samen met Uncharted en Dokuro maar in de verkoop en een 32GB exemplaar regelen.
Jij hebt zwaar inkopen gedaan op PSN he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog niet haha, gewoon wat demo's, Mortal Kombat en het was alweer klaar :p
Maar 80 euro voor zo'n kaartje is wel van de zotte zeg, op MP staat ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:29:
Nog niet haha, gewoon wat demo's, Mortal Kombat en het was alweer klaar :p
Maar 80 euro voor zo'n kaartje is wel van de zotte zeg, op MP staat ook niks...
Je kan proberen om gewoon wat spellen in te leveren bij game mania, en wat oude games die je niet meer speelt. En dan gewoon met wat vette korting die kaartje koopt. Als je een collector persoon ben raad ik dat dan af. Je zou eventueel kunnen proberen om het te importeren. In Amerika hadden ze korting erop vanaf het begin van het jaar zag ik. Kan zijn dat het al verandert is. Check de US Sony online store voor accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Komt vast en zeker wel goed... Zit alleen 'Dokuro' op te zoeken, maar vind geen NL prijzen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:58:
Komt vast en zeker wel goed... Zit alleen 'Dokuro' op te zoeken, maar vind geen NL prijzen :p
Importen via play-asia? Goeie website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'm juist te koop, maar weet niet wat ik ervoor kan vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb mijn 32GB kaartje via PlanetAxel (is nu helaas failliet), nog geen spijt van gehad :p
birdmen50 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:07:
Zijn er ook tweakers die de case uit de officiele ps vita travelkit hebben? Zoja bevalt deze goed?
Ik heb ook die travelkit. Erg handig hoesje waar de Vita altijd in zit als ik m niet gebruik. Hij is helaas wel net te klein om de oplader en de Vita in te steken. Ofja, het gaat, maar dan moet je flink proppen.

Weet iemand trouwens een goed alternatief voor de lader die bij de Vita zit? Ik vind het niet handig met die 2 kabels en ik vind de kabels wat te kort. De ideale oplossing zou een lange USB kabel zijn die je in een stekker kunt pluggen.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 07-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bagger winkel, het zijn een stelletje oplichters, niet doen hoe mooi de prijs ook is... Ze zullen waarschijnlijk een 16GB opsturen.. After sales is te erg voor woorden zo te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja idd, idd, snij mezelf er mee in de vingers denk ik zo :p

Waar kan ik zien hoeveel ruimte ik nog heb op m'n geheugenkaart..
Heb het gisteren een keer gevonden in het instellingenmenu, maar kan het nu nergens meer terugvinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
settings > system > system information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou Amazon.co.uk in de gaten, de prijzen veranderen zowat per uur ...
32GB
en anders eBay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nioz schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:40:
settings > system > system information
Dankje, top!
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:51:
Hou Amazon.co.uk in de gaten, de prijzen veranderen zowat per uur ...
32GB
en anders eBay
Ook bedankt! Op eBay vond ik niet zo veel, maar ik keek op de .com, gaan we ook doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een 32GB hier gekocht, maar hij heeft alleen nog een 16GB.
32GB was 60 euro, wel veel geld maar op dat moment de goedkoopste die ik kon krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Even wat ervaringen na 'n kleine twee daagjes 'spelen' Ik heb 'n PS Vita op de kop getikt voor €155,00
Met twee spellen , pre-order pack, starterskit en 'n 8GB geheugenkaartje (totale nieuwwaarde is nu +/- €325,00)

Leuke set zou ik zeggen en de PS Vita bevalt wel goed... Staat wel veel 'bloatware' op, zoals email, friends, trophys en alle bende, het is jammer dat dit niet te verbergen is. Nu heb ik alles maar op 'n laatste 'tabblad' gemieterd, zodat ik dat niet zie. Ook vind ik het jammer dat je de icons niet kunt renamen. Zo heb ik bijvoorbeeld een gratis Montezuma spelletje gedownload: Treasures of Montezuma, die dan 'TOM' heet :+

Heb dus 'n 8GB kaartje, maar dat is way too small zeg! Heb natuurlijk wat demo's gedownload (leuk hoor, Rayman, Zen Pinball of Little Big Planet) maar dat vreet ruimte. Omdat ik ook een PSN+ abbo heb afgesloten vandeweek kan ik ook wat hele games downloaden, zoals Mortal Kombat. Met spellen van 3,5GB gaat het met 'n 8GB kaartje wel rap. 16GB zal bij mijn gebruik ook wel snel volzitten dus het moet 'n 32GB versie worden >:)

Dat brengt dus nog wat extra kosten met zich mee, maar met zo'n deal, ach jammer maar ik wil het zelf!
Omdat ik ook een PS3 heb, had ik twee mini's aangekocht, Angry Birds en Fieldrunners en die bleek ik ook op m'n Vita te kunnen downloaden, leuk extra'tje natuurlijk! Al met al moet ik met m'n huidige 8GB kaartje wat schipperen met demo's / volledige spellen, maar er staat genoeg in de store, betaald en gratis: leuk hoor!

Dan het apparaat zelf... Ik kon hem wel, maar had 'm in winkels alleen vastgehouden met anti-diefstal-beugels eromheen / eraan dus toen ik alleen de Vita in m'n handen had viel het me op dat hij helemaal niet zo groot, log en zwaar is als ik dacht. Ik vind het een mooi slank design, wat goed in de hand ligt, niet te zwaar is en wat lekker is als gaming handheld. Wel vind ik het jammer dat ik m'n duim niet kan gebruiken voor zowel het 'kruisje' als het 'vierkantje', omdat de knopjes te klein zijn. Normaal rust het plekje tussen de twee kootjes van m'n duim (het scharniertje) op het 'kruisje' en bedien ik met het topje van m'n duim het 'vierkantje', achja.

Het scherm is mooi, de pixels zijn wel te zien doordat het een scherm een resolutie heeft van 960x544 pixels. M'n huidige telefoon heeft een 4,7" scherm en die heeft 1280x720 pixels.. Achja ik vind het genoeg voor de Vita.. Het is een OLED-scherm, mooi en gelukkig zijn de kleuren niet zo oversaturated als Samsung OLED's.

Voor de rest is het gewoon een mooi apparaatje, waar ik liever nog verlichte knoppen in had gezien (in een paar standen in te stellen ofzo) en 'n sensor om het backlight te regelen. Desalniettemin ga ik me (als ik eindelijk ergens een 32GB kaartje scoor) zeker nog wel van genieten. Ook wil ik er dan wat filmpjes opzetten om te kijken hoe dat werkt, voor muziek heb ik 'n iPod / mobiel, maar 'n filmpje op 5"... ja dat wil ik nog proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Speel er nooit meer op eigenlijk. Pas NFS nog gekocht en ff gespeeld. Maar, mweh, kan me er niet toe zetten om op dat ding te spelen. Dus heb m'n Vita te koop staan, 350 euro incl 12 games + 16GB kaart:
V&A aangeboden: Sony PlayStation Vita WiFi Zwart + 12 Games + 16GB
Huidige prijzen volgens budgetgaming +/- 540 euro.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
birdmen50 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:07:
Als je van goeie RPG's houdt, raad ik Persona 3 Portable aan, zelfs als je een andere editie van het spel ooit hebt gespeeld, of misschien Persona 4: Golden zou je die willen importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Niks voor de Vita in de January sale. jammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Eduardboon schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:30:
Niks voor de Vita in de January sale. jammers
Welles :P, Jet Set Radio :).

Komt 16 Januari uit, vermakelijke game veel gedaan op de dreamcast.

Zijn er mensen die hier online spelen met de Vita? Zoals Mortal Kombat of Street fighter X Tekken?
Mortal Kombat heeft echt enorme lagg bij mij online, onspeelbaar! Gewoon een halve seconde vertraging, ondervinden jullie dit ook? Street fighter X tekken lijkt mij erg leuk, maar als online ook extreme lagg heeft toch een stuk minder. Kan iemand hier wat over vertellen? Evenals battleroyale, beetje speelbaar online?

Nou heb ik volgens mij nog geen match gehad in Mortal Kombat met een nederlander en weet niet wat dat doet met de verbinding? Iemand geroepen om dit te testen? PSN: ndonkersloot

Als ik in de settings verbindingstest start dan haal ik daar +- 20mbit down en 5mbit up. Ik heb een 60/6 lijn van ziggo (wat ik wel haal op mijn desktop).

Iemand tips? Heb namelijk het idee dat mijn tegen standers hier geen of minder last van hebben, had dit namelijk ook gevraagd via chat aan een speler. Hoor het graag :).

Playstation Plus Januari 2013:
http://www.ps3news.com/pl...ary-2013-content-updates/

[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 09-01-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
PlayStation All-Stars is prima speelbaar online bij mij op de Vita. Ook bij Street Fighter x Tekken heb ik bij de potjes die ik online heb gespeeld nauwelijks lag gehad. Mortal Kombat heb ik echter nog niet online gespeeld. Ben daar bezig met de story mode/tower en die houden me wel even bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Mr. Black schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:26:
PlayStation All-Stars is prima speelbaar online bij mij op de Vita. Ook bij Street Fighter x Tekken heb ik bij de potjes die ik online heb gespeeld nauwelijks lag gehad. Mortal Kombat heb ik echter nog niet online gespeeld. Ben daar bezig met de story mode/tower en die houden me wel even bezig. :)
Bedankt!
Oke, zou je het kunnen laten weten als je een online match hebt gehad met mortal kombat? Het is namelijk echt heel oneerlijk/vervelend en weet nou niet of het aan mijn connectie ligt omdat ik dit niet kan terug vinden op andere forums.

Ik hoor het graag van je :). (evenals van andere Vita online gamers).

Edit:

En wat is de playstation mobile runtime die gedownload kan worden vanuit het menu?

[ Voor 6% gewijzigd door ndonkersloot op 09-01-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:31:
[...]

Bedankt!
Oke, zou je het kunnen laten weten als je een online match hebt gehad met mortal kombat? Het is namelijk echt heel oneerlijk/vervelend en weet nou niet of het aan mijn connectie ligt omdat ik dit niet kan terug vinden op andere forums.

Ik hoor het graag van je :). (evenals van andere Vita online gamers).

Edit:

En wat is de playstation mobile runtime die gedownload kan worden vanuit het menu?
Hier ook, playstation all stars zonder enige lag perfect speelbaar. Ook mortal kombat en LBP speel ik wel lekker weg zonder problemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wat raar dat ik dan wel veel last van lagg heb. Mijn verbinding thuis is toch echt niet bellaberd. ben nu bij mijn vriendin is proberen hoe het daar gaat.

PSM is trouwens nodig als je zelf games gaat ontwikkelen had ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:00:
Ik had een 32GB hier gekocht, maar hij heeft alleen nog een 16GB.
32GB was 60 euro, wel veel geld maar op dat moment de goedkoopste die ik kon krijgen...
Hij heeft nu weer 32GB'ers voor €65,00, heb 'm even 'n berichtje gestuurd, want vind z'n foto's nogal crappy.

Kwam de jouwe nieuw in verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Op MP heb ik toen ook een 32gb kaartje gekocht voor 50,-
Die kerel zat in Ridderkerk en had er toen best vaak een aantal van die kaartjes.
Deze zaten ook in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:43:
[...]

Hij heeft nu weer 32GB'ers voor €65,00, heb 'm even 'n berichtje gestuurd, want vind z'n foto's nogal crappy.

Kwam de jouwe nieuw in verpakking?
Nee de originele verpakking zat er niet bij, was alleen het kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik weet dat de meeste mensen hier fan zijn van de PS vita en het daarom misschien een verkeerde plek is om het te vragen maar toch:

Ik wil een nieuwe handheld aan schaffen en ik kan niet echt kiezen tussen de 3ds en ps vita. De games van nintendo spreken me aan maar de ps vita heeft ook titels waar ik weg van ben (final fantasy bijvoorbeeld).

Is er iemand die beide consoles heeft of die me een goed advies kan geven? Daarnaast ben ik ook bang dat de vita binnenkort een update zou kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nipje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:10:
Ik weet dat de meeste mensen hier fan zijn van de PS vita en het daarom misschien een verkeerde plek is om het te vragen maar toch:

Ik wil een nieuwe handheld aan schaffen en ik kan niet echt kiezen tussen de 3ds en ps vita. De games van nintendo spreken me aan maar de ps vita heeft ook titels waar ik weg van ben (final fantasy bijvoorbeeld).

Is er iemand die beide consoles heeft of die me een goed advies kan geven? Daarnaast ben ik ook bang dat de vita binnenkort een update zou kunnen krijgen..
Gewoon even wachten tot de E3 over is als je het niet zeker weet.

Verder speel ik veel meer op mijn 3DS, maar dat is toch echt eigen smaak. De Vita is erbijgehaald omdat ik LBP echt erg gaaf vind en ff8 weer eens wou spelen. Samen met het hele ps+ gebeuren is het een uitstekende aankoop geweest.

Beide consoles zijn dus een goede keuze, je zult echt zelf moeten afwegen hoe en wat. Ga gameplay kijken e.d voor de games die je wilt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ikzelf heb de 3DS gehad:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Wp48aQcFbZ2cWvPcsJb0atsq/full.jpg
en na een klein maandje heb ik 'm weer weggedaan, omdat het, het allemaal gewoon net niet is.

De bouwkwaliteit mwah valt mee te leven, maar ik vond het een fingerprintmagnet door die pianolak...
De schermpjes zijn van uitermate slechte kwaliteit dat je de pixels kunt tellen en de spellen zijn gewoon hetzelfde geprijsd als die van console-games / PS Vita-games. Tevens konden mij de titels op de 3DS ook niet echt bekoren dus dat was voor mij persoonlijk ook een reden om hem weg te doen. Touch met 'n pennetje is leuk, maar op de Vita voelt het allemaal veel natuurlijker aan, de bouwkwaliteit is beter, er is een mooie connectie met een ander PS-systeem mocht je die hebben, de games spreken mij meer aan, het scherm is vele malen beter, tevens kun je er nog meer mee dan alleen games afspelen (muziek, video, browsen enzovoort) Tevens was de 3DS nog niet gehackt dus zelf spelletjes downloaden ging ook allemaal niet :p
Het 3D op de 3DS was grappig en werkte ansich goed, maar ik vond het niet meer dan 'n gimmick, c'est ca.

Heb nu 'n klein weekje ofzo de PS Vita en daar heb ik al meer plezier van gehad, dan van m'n 3DS :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Waarom heb je twee keer Ocarina of Time 3D?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Had... De ene was 'n lege pre-order box :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:10:

Kijk gewoon goed naar de games die je wil spelen.
Ik ben zelf voor de Vita gegaan omdat ik de Uncharted games altijd geweldig vind en ik heb nog geen spijt van mijn aankoop. De hardware is fantastisch (mooi scherm, mooie graphics) en de games ook, maar het zijn wel andere games dan die je op de 3DS vindt. Er wordt overigens wel eens gezegd dat de Vita geen games heeft, maar dat zijn volgens mij voornamelijk mensen die zelf geen Vita hebben. De Vita heeft een mooie verzameling retail en psn games die de moeite waard zijn.

De 3DS heb ik nog niet, maar die komt waarschijnlijk rond september/oktober in huis als de nieuwe pokemon game uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Daarvoor hebben we http://tweakers.net/aanbod/.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

32GB geheugenkaartje is binnen, downloaden >:)
  • [b]Games:[/b]
  • Big Sky Infinity
  • Ecolibrium
  • Gravity Rush
  • Imaginstruments
  • Knytt Underground
  • Mortal Kombat
  • Uncharted: Golden Abyss
  • Treasures of Montezuma Blitz
  • Zen Pinball 2
  • [b]Demo's[/]
  • A-men
  • Asphalt Injection
  • Jet Set Radio
  • LittleBigPlanet
  • Rayman Origins
  • Resistance: Burning Skies
  • Sine Mora
  • StarDrone Extreme
  • Super Stardust Delta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CLB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:30:
32GB geheugenkaartje is binnen, downloaden >:)
  • [b]Games:[/b]
  • Big Sky Infinity
  • Ecolibrium
  • Gravity Rush
  • Imaginstruments
  • Knytt Underground
  • Mortal Kombat
  • Uncharted: Golden Abyss
  • Treasures of Montezuma Blitz
  • Zen Pinball 2
  • [b]Demo's[/]
  • A-men
  • Asphalt Injection
  • Jet Set Radio
  • LittleBigPlanet
  • Rayman Origins
  • Resistance: Burning Skies
  • Sine Mora
  • StarDrone Extreme
  • Super Stardust Delta
Ga je nou serieus Super Stardust Delta demo'en? KOPEN DIE HANDEL. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Jet Set Radio is ook een beetje raar, die krijg je woensdag bij ps+
Nu heb je demo's in je download lijst die je nooit meer kan legen :(
Met meer dan 500items waarvan meer dan 350gekochte games raar je snel het overzicht kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@clb volgens mij ben je motorstorm rc vergeten :p

@sinned123: ja het zou wel leuk zijn als Sony gaat werken aan een soort overzichtspagina van je eigen gameslibrary waar je het een en ander kan bekijken en sorteren. Bijvoorbeeld op volledige games, ps plus spellen en demo's oid. Het zou helemaal mooi zijn als je dan ook nog je blu-ray games aan het lijstje kan toevoegen. Ik heb ondertussen een redelijke verzameling digitale aankopen en ps plus downloads dat ik het overzicht een beetje kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand trouwens al zin in de nieuwe Sly Cooper
http://blog.us.playstatio...e-design-contest-winners/

Word maar 30 euro voor de Vita.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Laatst online: 04-09-2024
Vinand schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:08:
Heeft iemand trouwens al zin in de nieuwe Sly Cooper
http://blog.us.playstatio...e-design-contest-winners/

Word maar 30 euro voor de Vita.. :)
Jaaaaa, ik heb `m in de pre order....
Vooralsnog voor de PS3 en dan dus met cross buy en cross play functie voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nioz schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:32:
@clb volgens mij ben je motorstorm rc vergeten :p
Had ik al geprobeerd, vond ik echt bagger! Nu dit allemaal is lekker uitvogelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
Rayman en Fifa 12 zijn nu 10 euro bij Dixons in de sale. Met name Rayman is een aanrader als je die nog niet hebt voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Owh, even kijken :p Rayman ken ik al van de iPad ofzo, maar joh voor dat tientje :)
EDIT: Got it, Dixons Maassluis! Leuk is dat altijd, stond nog €40,00 op het doosje, *bliep* €10,00 :+

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 12-01-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Dat is wel een goede deal :). Het is dat ik de game al 100% heb uitgespeeld op de PC anders zou ik hem direct halen! Hopelijk komt Ninja Gaiden ook voor €10,- bij Dixons :p. Die wil ik dan weer wel.

Zojuist wat demo's gedownload en heb nu nog maar 333mb vrij van m'n 16GB kaartje. Hmpf, dat gaat toch wel snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb net 30 Euro neergeteld voor Rayman. Zuur :+

Maar een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 20-09 07:36
Hey, klein vraagje. Is little big planet in het vita pakket dat wordt aangeboden op amazon.de enkel in het duits speelbaar of ondersteunt het ook andere talen? De pakketinfo is nogal tegenstrijdig, enerzijds staat er dat het verschillende talen ondersteund, anderzijds enkel duits.

Kan iemand die dit gekocht heeft mij helpen?

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:46:
Hey, klein vraagje. Is little big planet in het vita pakket dat wordt aangeboden op amazon.de enkel in het duits speelbaar of ondersteunt het ook andere talen? De pakketinfo is nogal tegenstrijdig, enerzijds staat er dat het verschillende talen ondersteund, anderzijds enkel duits.

Kan iemand die dit gekocht heeft mij. Helpen?

Merci
Alle games kun je spelen op de taal die je wilt, het ligt aan de systeem taal van de Vita in welke taal de game weergeven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Hoop dat dat ooit eens gescheiden wordt. Ik vind het echt vervelend dat een hoop games Nederlands zijn. Speel die liever in het engels.

Hmpf, ik denk koop toch Rayman voor de Vita, uitverkocht.

Weet niet of de aanbieding volgende week nog geld, eens bellen naar een ander filiaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:46:
Hoop dat dat ooit eens gescheiden wordt. Ik vind het echt vervelend dat een hoop games Nederlands zijn. Speel die liever in het engels.

Hmpf, ik denk koop toch Rayman voor de Vita, uitverkocht.

Weet niet of de aanbieding volgende week nog geld, eens bellen naar een ander filiaal :).
Zet je systeemtaal van je Vita toch eventjes op engels... Zo gedaan, 5 keer op je vita tikken en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vinand schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:33:
[...]

Zet je systeemtaal van je Vita toch eventjes op engels... Zo gedaan, 5 keer op je vita tikken en klaar :)
Dat is inderdaad prima, maar ik wil mijn vita instellingen wel nederlands hebben :p. (Wat een zijker ben ik ook he :p.) naja wellicht in de volgende software update een extra optie voor game prefferd language of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
:)

[ Voor 133% gewijzigd door matthijst op 14-01-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
-----

[ Voor 100% gewijzigd door RenaldoN op 14-01-2013 16:03 . Reden: Effe nagedacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tiwazz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:22:
[...]

Dat is inderdaad prima, maar ik wil mijn vita instellingen wel nederlands hebben :p. (Wat een zijker ben ik ook he :p.) naja wellicht in de volgende software update een extra optie voor game prefferd language of iets.
Je prevaleert dus systeem taal boven game settings?
Zou niet mijn keuze geweest zijn.
Zeker met een spel als FIFA tenenkrommend.

Stel dat ze mortal kombat met Nederlandse stemmen zouden doen....

Pagina: 1 ... 29 ... 82 Laatste