Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-11 17:05
Is er eigenlijk nog ergens een lijstje te vinden met upcoming Vita titels die de moeite waard zijn? Ik heb sinds de Launch een vita maar ik begin een beetje te twijfelen of ik hem nog moet houden.
Ik heb net silent hill demo geprobeerd, jammer genoeg werd ik er niet al te warm voor, vond in ieder geval dat deze niet zijn prijs waard is. Op zich niet slecht en wel geinig maar ik vond de demo alleen al erg eentonig.
(Niet dat ik dat ook verwacht had maar goed)

het heeft wel bewezen dat hack en slash games wel goed zouden kunnen werken op de psvita.

@Tripwire999
Dat hangt hekemaal af van wat voor games je op zit te wachten. Er komen naar mijn idee wel leuke games binnenkort op de vita, met name killzone mercenary, tearaway, sly/cooper, persona 4, ps all stars en ratched en clank die mij wel de moeite waard zijn. Er zijn nog andere leuke titels die je wel zouden kunnen bieden wat je wilt maar dat is meer jouw smaak.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-11 17:05
@Vinand ik vind bijna alle games leuk :) Silent hill vond ik ook tegen vallen op de vita! Maar ik bedoel eigenlijk games die dit jaar nog uitkomen.

Verwijderd

even jullie mening..

normaal houd ik niet van uncharted...ik heb de demo gedownload op de vita en ik moet zeggen..ik houd die gedachte vast. Niet zo zeer door de gameplay,maar die graphics....het was gewoon alsof ik flashback kreeg naar de PS1 , mn ogen.....maar goed, vind ik eerlijk schandalig dat ze zoiets uitbrengen, geen reclame voor de vita...is jullie dat niet opgevallen voor diegene die de game demo hebben gedownload?

als je dat vergelijkt met little big planet of nfs unwanted/virtua tennis, is dit best treurig.

bij IGN krijgt de game een 8,5..met als + beautiful game ;(
ben ik nu te verwend door die andere games of.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 23:14 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:09:
het was gewoon alsof ik flashback kreeg naar de PS1 , mn ogen.....
Vind ik wel heel erg overdreven hoor :o Ik vind het er best mooi uit zien, maar ik denk wel dat de Vita wel iets beter kan.

Hier nog een review van CoD:

Ouch

[ Voor 8% gewijzigd door Avioto op 16-11-2012 23:20 ]

Steam/XBL: Avioto

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
even jullie mening..

normaal houd ik niet van uncharted...ik heb de demo gedownload op de vita en ik moet zeggen..ik houd die gedachte vast. Niet zo zeer door de gameplay,maar die graphics....het was gewoon alsof ik flashback kreeg naar de PS1 , mn ogen.....maar goed, vind ik eerlijk schandalig dat ze zoiets uitbrengen, geen reclame voor de vita...is jullie dat niet opgevallen voor diegene die de game demo hebben gedownload?

als je dat vergelijkt met little big planet of nfs unwanted/virtua tennis, is dit best treurig.

Ps1 en pijn aan je ogen? Overdrijven is een kunst. Ik ben toevallig net de eerste Uncharted aan het spelen op de ps3 en die is toch echt duidelijk minder mooi dan de Vita variant.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:08

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je ziet wel wat kartels enzo, maar vergelijken met 'PS1 graphics + hoofdpijn' vind ik ook wel erg overdreven ja..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

nou, dat was het eerste wat bij mij opkwam, even lekker overdreven neergezet jawel. Doe ik vaker om een punt te maken, moet ik niet doen. Vooruit ps1/2 dan.

Moet er gewoon aan wennen dat de vita geen ps3handheld is....maar sommige spellen halen dat niveau wel en deze past daar niet bij omdat het inderdaad zo kartelig is...de blokjes zoals je ze ook op de vorige consoles zag.
Kartels vallen best mee toch? Alleen dat gedeelte met vuur zag er wat minder uit vond ik. Je kan maar beter op de pc gamen als je er echt niet tegen kan want ook op de ps3 en xbox360 hebben een hoop spellen moeite om uberhaupt 720p te halen zonder sneaky upscaling et cetera. Ik ben er ook geen fan van hoor, maar dat zijn van die dingen waar je maar aan moet wennen als je op consoles speelt.
NFS: most wanted (jij noemt hem "unwanted" ? :s) heeft overigens ook niet zo'n denderende resolutie hoor. Neemt niet weg dat het voor mij (naast uncharted) mijn favo vita spel is :)

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
even jullie mening..

Volgens mij is er iets mis met je ogen :D. Uncharted is denk ik 1 van de mooiste games voor de Vita zo niet de mooiste en komt akelig dichtbij de PS3 Uncharted 1. Klinkt bijna alsof je aan het trollen bent. Er is geen PS2 game die er zo goed uitziet. Laat staan PS1.

Verwijderd

Rin, ik ben niet aan het trollen. Oprecht mijn gedachte, zelfs zodanig dat ik er een reactie voor over had.
Nu gaf Nioz aan dat gedeelte met het vuur, dat is het eerste wat je bij de demo ziet. Ik ga het zo dadelijk opnieuw downloaden en als het mogelijk is in deze demo naar buiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 13:08 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:08:
Rin, ik ben niet aan het trollen. Oprecht mijn gedachte, zelfs zodanig dat ik er een reactie voor over had.
Nu gaf Nioz aan dat gedeelte met het vuur, dat is het eerste wat je bij de demo ziet. Ik ga het zo dadelijk opnieuw downloaden en als het mogelijk is in deze demo naar buiten.
Uncharted lelijk?

Het is de mooiste handheld game die ik ooit gespeeld heb...
Komt zeer zeker dichter in de buurt bij PS3 dan de PS2...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Uncharted is echt niet lelijk, het is het mooiste spel op de Vita, by far. Het enige nadeel van het spel is dat het erg kort is en dat er mi. te veel geschoten wordt voor een adventure spel.

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:08:
Maar zelf dat ziet er toch niet slecht uit. Maar speel 'm maar door. Het is echt 1 van de beste games voor de Vita met topgraphics. Vind het eerste frustrerend dat niet meer games op dat niveau zitten.

Hopelijk KZ die op de KZ3 engine wordt gebouwt.

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Mensen,

deze week is de PS Vita WiFi 188 euro bij MediaMarkt (zie Entertainment Special folder op mediamarkt.nl).
Het gaat hier om een losse Vita zonder geheugenkaart etc.

Mooi prijsje voor wie geen pakket met een (bijna nutteloze) 4GB kaart erbij wil.

PSN: breminem

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Bij de GameMania €187,00 :)

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Nog meer mensen die uitkijken naar Sine Mora?
Lijkt me een heerlijke game om op de Vita te spelen.
Komende woensdag in Store!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34

Phntm

Tlingelingeling

Shiverzz schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:45:
Nog meer mensen die uitkijken naar Sine Mora?
Lijkt me een heerlijke game om op de Vita te spelen.
Komende woensdag in Store!

[video]
Zulke games zijn altijd leuk. Die gaat zeker een 10tje maar kosten. Zal er wel over na gaan denken.
breminem schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:45:
Mensen,

deze week is de PS Vita WiFi 188 euro bij MediaMarkt (zie Entertainment Special folder op mediamarkt.nl).
Het gaat hier om een losse Vita zonder geheugenkaart etc.

Mooi prijsje voor wie geen pakket met een (bijna nutteloze) 4GB kaart erbij wil.
Heey niet fucking met mijn 4GB kaartje, anders hebben we ruzie :9 :9...

Nou ik heb er tot nu toe niet veel last van en dan heb ik toch wel een hoop games... Ik verwijder ze meestal nadat ik een hoop heb uitgespeeld (bijv, super star dust nadat ik zoenvisje en andere had geowned in de highscore >:) , escape plan bijv.). En als je de rest op cartridge aanschaft dan red je het wel met gemak.

Ik kan alleen niet veel afleveringen van "the boondocks" erop kwijt, sinds de youtube app kijk ik veeeeel meer films/videos erop omdat het op het vita scherm er gewoon veel beter uitziet dan op mijn Alienware en vaio Z met oppergoddelijke kleurenproductie scherm.. :'( *yes I feel ripped off by dell and sony (fuck) :|

Edit:
video: Trailer van Uncharted: Fight for Fortune
Een nieuwe kaartgame expansion voor uncharted. Ziet er leuk uit aangezien alle collectables van de games dus echt rewards worden voor het kaartspel. Ik ben benieuwd, voor een licht prijsje wil ik het wel proberen wat het allemaal inhoud. :9

[ Voor 15% gewijzigd door Vinand op 19-11-2012 22:03 ]

Verwijderd

FW versie 2.0 is trouwens uit. Met o.a. WiFi sync (met je pc), Playstation Plus, browsen tijdens gamen, knopbesturing in meer apps, email app. :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:45:
FW versie 2.0 is trouwens uit. Met o.a. WiFi sync (met je pc), Playstation Plus, browsen tijdens gamen, knopbesturing in meer apps, email app. :)
Geweldig. En dan nu lid worden van dat PSN plan of wat dat dan ook precies is.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb via een mail een voucher gekregen voor de PS Vita-app t@g. Nog mensen dat gekregen. Het is een simpele app waar je virtuele grafitti tags kan zetten in de echte wereld. Het doel is om andere gebruikers van de app te vinden hun tag te overtaggen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Vanmorgen vroeg had ik de update gedaan. Ik kan overal in behalve wanneer ik op de app vrienden druk blijft de melding " bezig met verbinden...." in beeld. Meer mensen hier last van?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• matthijst
  • Laatst online: 22:59
Die plusbende lijkt me wel OK, maar spellen zijn zo groot dus geheugenkaart snel vol :(

En hoe werkt dat met downloaden van een Game?
Als je nu Uncharted Downloadt en over 2 maand is ie uit Plus verdwenen, kan je hem dan "eeuwig" opnieuw downloaden (zolang je een Plus account hebt)?

Of kan je dat gedownloade spel gewoon op je PC zetten en daar bewaren?
En is het dan 1 gezipt bestand, of moet je klootviolen met die Sony Connect bende en krijg je van die vage foldertjes met rare namen?

Haters everywhere but I don’t really care

• maartend
matthijst schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:36:
Die plusbende lijkt me wel OK, maar spellen zijn zo groot dus geheugenkaart snel vol :(

En hoe werkt dat met downloaden van een Game?
Als je nu Uncharted Downloadt en over 2 maand is ie uit Plus verdwenen, kan je hem dan "eeuwig" opnieuw downloaden (zolang je een Plus account hebt)?

Of kan je dat gedownloade spel gewoon op je PC zetten en daar bewaren?
En is het dan 1 gezipt bestand, of moet je klootviolen met die Sony Connect bende en krijg je van die vage foldertjes met rare namen?
Zijn ook vragen die ik heb.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
DarthDavy schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:10:
Ik heb via een mail een voucher gekregen voor de PS Vita-app t@g. Nog mensen dat gekregen. Het is een simpele app waar je virtuele grafitti tags kan zetten in de echte wereld. Het doel is om andere gebruikers van de app te vinden hun tag te overtaggen.
ik denk dat iedereen die mail heeft (gok ik)

Wissel de exclusief via Inside PS Vita verkrijgbare voucher met code hieronder in en krijg als eerste toegang tot t@g.

Ontketen je creatieve talent met deze gave graffititoepassing waarmee je je eigen t@gs overal waar je maar wilt kunt achterlaten, met behulp van augmented reality op PlayStation®Vita en GPS* .

Klim naar de top van het klassement door punten, stickers en respect te verdienen
Ga op zoek naar andere t@ggers en beoordeel hun skills of t@g over ze heen

Burp

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 21:45
Ja, die heb ik ook ontvangen. Volgens mij krijg je die mail als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief van Playstation. Ik ga de app vanavond even downloaden op mijn Vita, ben wel benieuwd of het een beetje werkt.

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:17
Zolang je lid van Plus blijft (of wanneer je na het verlopen van je abonnement opnieuw lid wordt) kun je de spellen gewoon opnieuw downloaden uit de Playstation Store. Je hoeft ze dus nooit allemaal op je geheugenkaart te zetten, of er een back-up van te maken. Zodra je een spel via Plus hebt geclaimd (in de Playstation Store in de winkelwagen geplaatst en 'aangeschaft'), wordt het toegevoegd aan je downloadlijst en kun je het van daaruit altijd opnieuw ophalen, ook als het spel niet meer gratis wordt aangeboden in het Plus-programma.
Spellen en DLC die je met Plus-korting hebt gekocht (dus niet gratis maar tegen een lagere prijs), zijn daarna altijd opnieuw te downloaden, ook wanneer je Plus-[abonnement is verlopen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Heb ik ook...
Wel geinig maar niet echt iets waar ik op zat te wachten.

• maartend
Ik heb die voucher niet gehad van t@g.
Werkt dat met invites? Is het omdat ik enkel een Vita heb?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 18:01
Ik heb ook enkel een Vita maar heb de mail wel gekregen.
Wat ik net in de mail zie staan:
*t@g is exclusief beschikbaar voor het 3G-model van PS Vita
Dus op mijn wifi vita is dit niet eens bruikbaar?

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Heeft de Wifi versie een GPS? Die GPS is wel noodzakelijk voor de t@g app.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

maartend schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:07:
Ik heb die voucher niet gehad van t@g.
Werkt dat met invites? Is het omdat ik enkel een Vita heb?
Je mag evt mijn code wel. T@g werkt alleen met 3G-versie van de Vita, omdat deze GPS heeft. ;(

PSN: Shiver23

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Kooj1980 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:14:
Zolang je lid van Plus blijft (of wanneer je na het verlopen van je abonnement opnieuw lid wordt) kun je de spellen gewoon opnieuw downloaden uit de Playstation Store. Je hoeft ze dus nooit allemaal op je geheugenkaart te zetten, of er een back-up van te maken. Zodra je een spel via Plus hebt geclaimd (in de Playstation Store in de winkelwagen geplaatst en 'aangeschaft'), wordt het toegevoegd aan je downloadlijst en kun je het van daaruit altijd opnieuw ophalen, ook als het spel niet meer gratis wordt aangeboden in het Plus-programma.
Spellen en DLC die je met Plus-korting hebt gekocht (dus niet gratis maar tegen een lagere prijs), zijn daarna altijd opnieuw te downloaden, ook wanneer je Plus-[abonnement is verlopen.
Inderdaad, precies de reden dat ik dit weekend maar eens een jaar abbo heb genomen. Aangezien ik Gravity Rush en Uncharted: Golden Abyss nog niet heb gespeeld heb ik het geld er al weer zo'n beetje uit geloof ik :) Beste kun je de spellen gewoon aanschaffen en later downloaden als je weer ruimte op je 4GB kaartje hebt (zit met het zelfde probleem). Want volgens mij hoef je ze ook niet meteen te downloaden.

Vanavond maar eens de 2.0 erop zetten en dan kiezen welke ik als eerste op mijn krappe kaartje ga zetten. :9~
Ik heb nu net de 2.0 update geinstalleerd en het grootste verschil is de browser geworden. Deze is nu echt veel sneller en voornamelijk bij het laden van de paginas heeft deze een grote verbetering gemaakt. ook echt super handig dat je nu de browser kunt gebruiken zonder een game af te sluiten. Ook gaat het in en uitzoomen eindelijk vloeiend en snel. Het voelt nu echt aan als een goede high end smartphone browser.

Sony is lekker bezig! nu moeten ze eens die killzone uitbrengen, ik kan niet lang meer wachten. ;)

• maartend
Is het nog een speciale PSN Plus waar ik lid van moet worden voor de Vita? Heb dus geen PS3 (wel een xbox, maar die 2 werken niet samen, maf)

• Avioto
maartend schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:24:
Is het nog een speciale PSN Plus waar ik lid van moet worden voor de Vita? Heb dus geen PS3 (wel een xbox, maar die 2 werken niet samen, maf)
Je moet niks, je kan gewoon online gamen en alles zonder een abbo. Maar met abbo krijg je gratis (top)games en korting op een heleboel andere games.
Een veel betere deal dan Xbox Live gold dus.

• maartend
Avioto schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:43:
[...]

Je moet niks, je kan gewoon online gamen en alles zonder een abbo. Maar met abbo krijg je gratis (top)games en korting op een heleboel andere games.
Een veel betere deal dan Xbox Live gold dus.
Nee, ik bedoel om lid te worden van PSN Plus. Is dat een speciale voor de Vita?

• pagani
  • Niet online
Die zijn "samen", dus je betaalt hetzelfde bedrag en als je beiden hebt krijg je ook dubbel voordeel.

• NoMoreMusic
pagani schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:04:
Die zijn "samen", dus je betaalt hetzelfde bedrag en als je beiden hebt krijg je ook dubbel voordeel.
Precies, daarom is het ook zo'n mooie deal. En voor ieder appart (PS3 en Vita) 1GB online storage voor je save games.

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
Is deze hier al langs gekomen?

http://www.yourdiscovery.com/nl/web/playstationplus/

30 dagen plus gratuit!

if it ain't broke, break it and learn

• Avioto
Thanks! _/-\o_
Meteen even ingevuld :) Ga ik morgen lekker Uncharted spelen, voor het eerst :o

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Iemand Sine Mora al gecheckt? Zo ja; eerst impressie?

Sine Mora lijkt me echt een toffe game, especially voor de Vita.

PSN: breminem

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
"... Na 30 dagen wordt je PlayStation Plus trial automatisch omgezet in een 90 dagen PlayStation Plus abonnement. Automatische Verlenging is uit te schakelen op je PS3 via Accountbeheer -> Transactiebeheer -> Lijst van Services -> PlayStation Plus -> Annuleer automatische verlenging."

Weet iemand of dit ook online of via de Vita kan? Ik heb namelijk (nog) geen PS3.
breminem schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:00:

Ben de demo (van 676MB) nu aan het downloaden en zeer benieuwd.

[ Voor 28% gewijzigd door xCell op 21-11-2012 18:11 ]

if it ain't broke, break it and learn

• Sn0wblind
breminem schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:00:

Eerste 2 levels gespeeld en is een leuke game, mooie stijl ook. Speelt gewoon lekker weg voor shoot m up fans.

Maar is er iets vaags aan de hand? want ik kon Playstation All stars battle royale gratis downloaden.......nu aan eht downloaden dus even checken of het echt klopt. Maar volledig spel stond bij mij dus gratis naast.

• Ike.
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:11:
[...]
Maar is er iets vaags aan de hand? want ik kon Playstation All stars battle royale gratis downloaden.......nu aan eht downloaden dus even checken of het echt klopt. Maar volledig spel stond bij mij dus gratis naast.
Er staat volledig spel naast maar ik denk dat je de demo dan download.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 21-11-2012 18:19 ]

• Sn0wblind
Ik vraag me dan sterk af waarom er "volledig spel" naast staat.
Sn0wblind schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:11:
[...]

Eerste 2 levels gespeeld en is een leuke game, mooie stijl ook. Speelt gewoon lekker weg voor shoot m up fans.

Ik heb hem net gekocht in de gamemania store... dat zonder eventueel de reviews te checken (ja impuls aankoper, ik liep er langs en kon het zoals gewoonlijk weer niet laten)... Dus beter is dat een demo en is die full versie niet gratis anders ga ik echt met stenen gooien naar Sony in Badhoevedorp. (Anyone wants to join? :9)

Ik zal zo wel vertellen wat ik ervan vind. :9

• Sn0wblind
Het was dus echt de volledige versie....maar kan 'm niet spelen, er is toch daadwerkelijk iets mis met de license.

• Ike.
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:44:
Het was dus echt de volledige versie....maar kan 'm niet spelen, er is toch daadwerkelijk iets mis met de license.
Bij mij staat er Trial in de LiveArea.

Kom alleen niet verder dan de melding dat het een trial is.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 21-11-2012 18:56 ]

• maartend
xCell schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:09:
"... Na 30 dagen wordt je PlayStation Plus trial automatisch omgezet in een 90 dagen PlayStation Plus abonnement. Automatische Verlenging is uit te schakelen op je PS3 via Accountbeheer -> Transactiebeheer -> Lijst van Services -> PlayStation Plus -> Annuleer automatische verlenging."

Weet iemand of dit ook online of via de Vita kan? Ik heb namelijk (nog) geen PS3.
Zou ik ook willen weten. Ook geen PS3, enkel Xbox

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:56
maartend schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:57:
[...]

Zou ik ook willen weten. Ook geen PS3, enkel Xbox
Ja, dat kan net gedaan op de Vita

PSN: TheKrish

gelukkig maar, (jammer voor jullie :p ), bespaart me toch wel een hoop moeite met stenen gooien.
ik heb hem net een halfuur gespeeld en ik kan de volgende zaken vertellen.
De graphics en framerate zijn echt dik in orde. De gameplay is ook erg leuk gemaakt. Een ander positief punt zijn de laadtijden, die zijn namelijk heel erg kort voor zo een grafisch mooi spel. Tevens ook een leuke leveling systeem, zorgt toch voor veel replay value vanwege de heeeeel veel unlockables... (iedere character kun je levelen naar lvl200 voor unlockables...)

de mindere punten:
Arcade gameplay is erg kort kaar wel leuk, vergelijkbaar met de nintendo variant. Ik vind de arcade daar ook erg kort
Vind het aantal character overigens wel aan de lage kant, ook is de customization van de characters aan de karige kant... (misschien zijn er nog een hoop die ik moet unlocken)

multiplayer moet ik overigens nog proberen...

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Voor de Playstation plus owners tussen ons... Wie nog geen Uncharted of Gravity Rush gekocht/gespeeld heeft. Ze staan beiden gratis voor ons bij de instant game collection (gebruik je ps3).

• maartend
Krishhh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:06:
[...]

Ja, dat kan net gedaan op de Vita
Ik probeer me aan te melden, maar kom op een 404 pagina terecht met de link. Weet iemand waar ik precies moet zijn? (zal voor velen van jullie wel heel eenvoudig zijn, dit is mijn eerste PSN account)

edit ; laat maar, nu vind ik het natuurlijk.

edit 2 ; en nu nog eens uitvogelen of je ook goedkoper aan die codes kan komen. we zijn tenslotten nederlanders. En bij XboxLive kan dat ook.

edit 3 ; kom er totaal niet uit hoe me aan te melden op de Vita voor PSN plus. Wil die code redemen. Simpel systeem.

edit 4 ; aha, hebbez. Lang leve google.

edit 5 ; nu nog uitvogelen hoe af te melden.

edit 6 ; wow, ook dat lukt dus.

[ Voor 38% gewijzigd door maartend op 21-11-2012 20:59 ]

• Snippertje
  • Laatst online: 20:58

Snippertje

Light up your life

Hmm sinds de nieuwe firmware heb ik geen internet meer op de vita. Hij verbindt met de router, maar internet doet niks. Meer mensen hier last van? Telefoon en laptop doen het prima.

Edith en terwijl ik dit post doet hij het. Alleen de mail geeft een time out.

[ Voor 18% gewijzigd door Snippertje op 21-11-2012 21:07 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

oke de mp van playstation battle royal is echt lagfee en helemaal geweldig. Vooral 2vs2 speelt erg lekker. Dit is echt een topper, gewoon kopen... Ook blij om te horen dat de eerst DLC helemaal gratis word. Alleen de single player arcade is helemaal crap, maar dat word helemaal goed gemaakt door de mp. :)

• Sn0wblind
Heeft iemand van jullie Battle Royale in de PSN store gekocht? Want ik heb er geen online pass bij gekregen online. Geen idee waarom dit is?

• Ike.
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:05:
Heeft iemand van jullie Battle Royale in de PSN store gekocht? Want ik heb er geen online pass bij gekregen online. Geen idee waarom dit is?
Heb je niet nodig als je het spel via PSN koopt.

• Sn0wblind
Ik krijg anders wel die melding zodra ik het spel opstart dat ik zonder niet online kan.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hmm de wifi is wel vervelend nu. Doet het steeds wel, niet, wel niet. Meer mensen problemen?

• NoMoreMusic
Er is nu een actie voor plus leden om voor nog geen 12 euro een jaar lang music unlimited premium te krijgen. Alleen niet in Italie en Nederland want wij schijnen wetten te hebben die dat soort acties tegen houdt.

Vreemd verhaal vind ik.
Sn0wblind schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:05:
wat was de psn prijs die je had betaald?
ik heb de cartridge versie, daar zat de psn code voor online wel bij...

• Sn0wblind
Vinand schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:32:
[...]

wat was de psn prijs die je had betaald?
ik heb de cartridge versie, daar zat de psn code voor online wel bij...
35euro dacht ik, maar die passes zijn er toch alleen om 2de hands verkoop tegen te gaan. Beetje gaar dat ik op de site van Sony ook geen directe helpdesk of contactgegevens erover kan vinden zodat ik er wat over kan vragen.

• NoMoreMusic
Lees net op het PSN blog dat ze proberen voor Nederland iets te regelen qua Music Unlimited
We don’t want to leave any one out. We’re working with the legal team to see if we can find a solution for the Netherlands. If we can we definitely will!
Sn0wblind schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:36:
[...]

35euro dacht ik, maar die passes zijn er toch alleen om 2de hands verkoop tegen te gaan. Beetje gaar dat ik op de site van Sony ook geen directe helpdesk of contactgegevens erover kan vinden zodat ik er wat over kan vragen.
Ik heb 5 euro meer betaal voor de cartridge verise maar voor 35 e zou die network pas er toch ook bij zitten... Raar verhaal van Sony, heb je al contact opgenomen met de customer service?

• matthijst
Vanavond om 20:15 Blitz-angebot bij Amazon.de voor een Vita. Geen idee hoeveel het gaat schelen:
http://www.amazon.de/gp/p...=872398&pf_rd_p=346666807

• pagani
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:13:
Vanavond om 20:15 Blitz-angebot bij Amazon.de voor een Vita. Geen idee hoeveel het gaat schelen:
http://www.amazon.de/gp/p...=872398&pf_rd_p=346666807
Daarbij ook nog:
Gratis PlayStation All-Stars Battle Royale: Bestellen Sie jetzt die PlayStation Vita Wi-Fi zusammen mit PlayStation All-Stars Battle Royale und Sie erhalten das Spiel gratis. Klicken Sie einfach auf 'Beides in den Einkaufswagen', der Preis des Spiels wird Ihnen am Ende Ihrer Bestellung in der Versandübersicht erstattet. Weitere Informationen zur Aktion finden Sie hier. Weitere Informationen (Geschäftsbedingungen)
Gratis PS All Stars.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Persona 4 The Golden binnen, tot nu toe helemaal geweldig. Grafisch en gameplay-wise. Alleen jammer dat je niet de keuze krijgt om Jap dub ipv Eng dub te gebruiken. Al die Engelse voices klinken zo dood en zijn echt niet in sync met het karakter en personaliteit van de hoofdpersonen.
Phntm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:50:
Persona 4 The Golden binnen, tot nu toe helemaal geweldig. Grafisch en gameplay-wise. Alleen jammer dat je niet de keuze krijgt om Jap dub ipv Eng dub te gebruiken. Al die Engelse voices klinken zo dood en zijn echt niet in sync met het karakter en personaliteit van de hoofdpersonen.
Heb je de reviews al gezien?
http://www.metacritic.com...ion-vita/persona-4-golden

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Waar slaat dat op ik heb het spel hier omdat ik al Persona al speelde sinds the PS2. Persona 3 blijft mijn favoriet. De reviews boeien mij niks en je hoeft niet mee aan te komen. Destructoid gaf het een 10/10 en dat is de eerste legit 10/10 spel dat ik dit jaar zag en dan nog wel op een Vita. Maakt mij nog steeds niet uit, 8)7

Maar die dual audio update mag wel snel komen. Al vraag ik me wel af of ik die US updates gepushed krijg of niet. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Phntm op 23-11-2012 14:46 ]

• Sn0wblind
Vinand schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:20:
[...]

Ik heb 5 euro meer betaal voor de cartridge verise maar voor 35 e zou die network pas er toch ook bij zitten... Raar verhaal van Sony, heb je al contact opgenomen met de customer service?
Moet ik zien te vinden nog, beetje bizar hoe lastig ze het maken om direct contact met ze op te nemen.
Phntm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:41:
[...]

Waar slaat dat op ik heb het spel hier omdat ik al Persona al speelde sinds the PS2. Persona 3 blijft mijn favoriet. De reviews boeien mij niks en je hoeft niet mee aan te komen. Destructoid gaf het een 10/10 en dat is de eerste legit 10/10 spel dat ik dit jaar zag en dan nog wel op een Vita. Maakt mij nog steeds niet uit, 8)7

Maar die dual audio update mag wel snel komen. Al vraag ik me wel af of ik die US updates gepushed krijg of niet. :/
Ík bedoelde het eigenlijk heel positief...

9,5 gemiddeld is verbazingwekkend goed voor een gamecritic score. (beter dan topgames zoals gow, halo 3, etc. etc. etc.)

Ik ben er zelf wel heeel erg pumped voor wanneer ik deze game kan spelen.
Sn0wblind schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:51:
[...]

Moet ik zien te vinden nog, beetje bizar hoe lastig ze het maken om direct contact met ze op te nemen.
Heb je het telefoonnummer hier al geprobeerd?
http://nl.playstation.com/contact-us/

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vinand schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:54:
[...]

Ík bedoelde het eigenlijk heel positief...

9,5 gemiddeld is verbazingwekkend goed voor een gamecritic score. (beter dan topgames zoals gow, halo 3, etc. etc. etc.)

Ik ben er zelf wel heeel erg pumped voor wanneer ik deze game kan spelen.
22 Februari Europe release. ik heb hem gewoon via play-asia een kopietje. Lekker importen. Maar krijg je wel updates gepushed als je een US game op EU account speelt? Of maakt dat niet uit met updates? DLCs moet je wel een US account voor hebben.

Verwijderd

Ik heb nu ook net Persona 4 Golden binnen. Maar mijn Vita moet nog eventjes opladen voordat ik straks ga beginnen :) Heb het ook via Play-Asia besteld met 3 day shipping en het koste in totaal maar rond de 45 euro.

Blijkbaar verkoopt Nedgame dit spel nu ook, voor 49 euro. Dat is het zeker waard als je mij vraagt en als je niet kan wachten tot eind februari en niet wilt importen is dit misschien een mooie oplossing :)

PS: Ja import titels krijgen gewoon updates maar geen DLC (behalve als je een account van de bijpassende regio aanmaakt)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:54:
Ik heb nu ook net Persona 4 Golden binnen. Maar mijn Vita moet nog eventjes opladen voordat ik straks ga beginnen :) Heb het ook via Play-Asia besteld met 3 day shipping en het koste in totaal maar rond de 45 euro.

Blijkbaar verkoopt Nedgame dit spel nu ook, voor 49 euro. Dat is het zeker waard als je mij vraagt en als je niet kan wachten tot eind februari en niet wilt importen is dit misschien een mooie oplossing :)

PS: Ja import titels krijgen gewoon updates maar geen DLC (behalve als je een account van de bijpassende regio aanmaakt)
http://www.nedgame.nl/persona-4-golden+psv-usa.html

Je hebt gelijk,

Dat je geen DLC van krijgt vind ik wel een behoorlijke tegenargument... Waarom liggen de datums zo ver uit elkaar... zucht

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:54:

Ik geloof niet echt dat Atlus DLC zal uitbrengen. Zo ver ik weet brengen ze alleen updates uit net als Dual audio voor Dynasty warriors 7, alhoewel ik denk dat dat kwam als een DLC i.p.v update. Ik hoop dat ze het echt als update uitbrengen anders is het zwaar oneerlijk. Die voice actors zijn zo wat slaapverwekkend in het Engels, ook gehad bij de vorige delen.

@Vin: Atlus kennende zullen ze alleen costumes uitbrengen als DLC, niet echt content dat je story aanpast, maak je daar dus geen zorgen over. Neem maar dynasty warriors en Disgaea als voorbeeld. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Phntm op 23-11-2012 16:06 ]

Verwijderd

kan iemand mij helpen met het volgende probleem?
mijn PS-Vita kan geen verbinding maken van buitenaf naar mijn PS3, met eigen netwerk gaat het weer prima.
moet ik hiervoor een poort in de router openen of ligt het probleem ergens anders?

provider is UPC, router is van cisco.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:17:
kan iemand mij helpen met het volgende probleem?
mijn PS-Vita kan geen verbinding maken van buitenaf naar mijn PS3, met eigen netwerk gaat het weer prima.
moet ik hiervoor een poort in de router openen of ligt het probleem ergens anders?

provider is UPC, router is van cisco.
Het probleem zit in de PS3 of Vita zelf. Gister dit ook gebeurt bij de Game Mania in de 1e van swinden waar de PS3 geen crossplay meer toonde alleen maar remote play. Ik denk dat dit vooral komt door FW update 2.00 die ook de verbinding een beetje koek koek heeft gemaakt.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Ik ben benieuwd of de vita nu wel aanslaat.
Hij word flink gepusht tijdens de black Friday sale.
Op de amazon.com FrontPage voor 170dollar inclusief AC, 3maanden ps plus en nog wat digitale content.
Lijkt erop dat Sony ze maar met verlies aan de man probeert te brengen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• matthijst
Als je je Vita wilt verkopen. Wat gebeurt er dan met gedownloade games? Kan de nieuwe eigenaar die gewoon blijven spelen of zijn die gekoppeld aan mij account (Resistance & Plants vs Zombies).
"Moet" je een Vita wissen voordat je 'm wegdoet, hoe werkt zoiets?

• maartend
gekoppeld aan account

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

matthijst schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:51:
Als je je Vita wilt verkopen. Wat gebeurt er dan met gedownloade games? Kan de nieuwe eigenaar die gewoon blijven spelen of zijn die gekoppeld aan mij account (Resistance & Plants vs Zombies).
"Moet" je een Vita wissen voordat je 'm wegdoet, hoe werkt zoiets?
Zoals maartend al kort zei, het is gekoppeld aan je account. Tenzij je wilt dat de nieuwe koper staat te kutten op jou account en gratis profiteert van jou, dan houdt ie die games. Maar het is slim om gewoon die vita clean aan te bieden. Als ze wat games willen downloaden en playstation plus willen gaat dat uit hun eigen zak. Games die je los hebt gekocht (kaartjes) die kun je natuurlijk zonder zorgen meegeven.
http://www.joystiq.com/20...t-with-vita-augmented-re/
Trouwens wel geinig bedacht... Leuk voor de mensen die een vita en een ps3 hebben...

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Sinds de update doet de wifi op de vita vreemd. Hij werkt maar af en toe. Hij verbindt altijd wel, de IP test doet het ook, maar de internet test doet het niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vrij irritant en hiervoor had ik nergens last van. Uit en aanzetten ook al geprobeerd en tig keer opnieuw verbonden. Moeten er opeens poorten openstaan ofzo? Tablet/laptop/telefoon doen het allemaal prima.

• DaRKie
SToRM666 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:52:
Voor de liefhebbers van race games: Massive racing sale roars onto PlayStation Store

Is Ridge Racer op de Vita de moeite waard?
Ik had toen NFS gekocht, na 3 dagen had ik alle most wanted cars al vrij gespeeld. Daarna het spel niet meer opgestart en persoonlijk heb ik er zelfs spijt van dat ik er 45 euro aan besteed heb. Ik heb trouwens de mosted wanted car verslagen in mijn eerste poging in een wedstrijd waar ik minstens 5x gecrasht ben ... toch wel redelijk teleurstellend om zo te winnen.

Ik heb toen ook RR gekocht met alle DLC's voor 13 euro welke ik na 3 weken nog steeds elke dag speel.
Toen het spel pas uitkwam, vroeg men 35 euro voor een spel met 5 autos en 3 tracks, begrijpelijk dat het zoveel negatieve commentaar kreeg.

Het spel zal niet iedereen kunnen bekoren, maar als je het spel met alle DLC's kunt kopen voor 13 euro ... zou ik het toch uitproberen, je kunt er meer mee winnen dan dat je verliest :)
Most wanted is een beetje vreemd omdat je inderdaad vrij snel alle most wanted races kan doen. Dat betekent alleen niet dat je het spel uitgespeeld hebt. Je kan alle billboards trashen, alle hekjes, alle jackspots zoeken en natuurlijk alle races rijden. Op zich ben je daar wel even zoet mee.

• DaRKie
Dat zijn dingen die je inderdaad kan doen, zijn het dingen die ik wil doen in een race game? Niet bepaald :)

En er zijn wel veel "verschillende" races, maar ik had nooit het gevoel dat ze echt verschillend zijn, de omgeving is in mijn ogen gewoon heel monotoon.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:26
iemand nog tips voor goedkope memory cards? nu PS plus ook op de vita beschikbaar is moet ik er toch een beetje aan gaan geloven.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
DaRKie schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:48:
[...]

Ik had toen NFS gekocht, na 3 dagen had ik alle most wanted cars al vrij gespeeld. Daarna het spel niet meer opgestart en persoonlijk heb ik er zelfs spijt van dat ik er 45 euro aan besteed heb. Ik heb trouwens de mosted wanted car verslagen in mijn eerste poging in een wedstrijd waar ik minstens 5x gecrasht ben ... toch wel redelijk teleurstellend om zo te winnen.
Als je alleen maar focussed om de top moste wanted race te winnen, tsja dan is de lol er snel van af. Ik vind het rijgedrag van de verschillende wagens interressant genoeg om zomaar wat rond te scheuren en de politie af te schudden. Daarnaast is MW een sterk staaltje show off, dat ik dit op een handheld doe, verbaast me gewoon telkens weer.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Snippertje schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:54:
Sinds de update doet de wifi op de vita vreemd. Hij werkt maar af en toe. Hij verbindt altijd wel, de IP test doet het ook, maar de internet test doet het niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vrij irritant en hiervoor had ik nergens last van. Uit en aanzetten ook al geprobeerd en tig keer opnieuw verbonden. Moeten er opeens poorten openstaan ofzo? Tablet/laptop/telefoon doen het allemaal prima.
Alle poorten die hier staan: http://support.us.playsta...25/~/ps-vita-port-numbers geopend.

Maar nog steeds lukt het me niet om te verbinden met het internet. Ip adres ophalen lukt, maar internet krijg ik gewoon amper meer aan de praat... :( Iemand nog tips of moet ik hem gaan opsturen...?

Edit: Hmm via een hotspot op mijn telefoon werkt hij wel weer. Wtf is going on -.-

Hmm: Hier mensen met exact hetzelfde. Nog even met wachten met opsturen dan maar.

En de oplossing lijkt te zijn:
Holy crap! After two calls to customer support that were next to useless ("reset your router" "restart your Vita" etc), checking "Automatically disconnect from Wifi" is what did it! Thanks to the users on this forum who posted the fix!!

That is messed up that a setting that I had never looked at with any version prior to 2.0 would be the cause. Still not happy with Sony, but I'm definitely happy to be back and up and running!
Mochten er mensen met hetzelfde zijn. Wel slordig en irritant. Ook lees ik dat dit maar even werkt. Dus hoop dat er snel een fix voor komt.

[ Voor 35% gewijzigd door Snippertje op 26-11-2012 14:14 ]

DaRKie schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:48:
[...]

Je moet meer buddy's toevoegen op PSN en dan proberen sneller te zijn dan elkaar op gebieden van races, billboard jumps, flitspalen etc.
Daar was ik al een hele tijd zoet mee.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vinand schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:06:
[...]

Je moet meer buddy's toevoegen op PSN en dan proberen sneller te zijn dan elkaar op gebieden van races, billboard jumps, flitspalen etc.
Daar was ik al een hele tijd zoet mee.
Wat is je PSN ID? Heb ook MW en wil wel tegen leuke tijden racen :) Mijn staat in mijn sig.

[ Voor 3% gewijzigd door Snippertje op 26-11-2012 15:22 ]

Snippertje schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:22:
[...]

Wat is je PSN ID? Heb ook MW en wil wel tegen leuke tijden racen :) Mijn staat in mijn sig.
PSN ID: Vinand_b
Alhoewel ik nu hardcore aan de Battle Royal zit, die MP daarvan is echt heeeeeeeeel erg goed en verslavend :)
Zijn er trouwens nog andere mensen hier die PS All Stars Battle Royal veel speelt?

[ Voor 10% gewijzigd door Vinand op 26-11-2012 15:42 ]

• freddy-a
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06-2013
Kooj1980 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:14:
Let op, het gemarkeerde gedeelte klopt niet! (De rest van de tekst is correct en erg volledig.)
Als je abonnement enemaal verlopen is, is het opnieuw lid worden niet voldoende om je 'oude' content terug te krijgen. Zolang je lid blijft (en je je abonnement op tijd verlengt) behoud je alle 'gratis' Plus content.

Ik heb al een tijdje Plus op de PS3 en dat bevalt prima. Altijd genoeg games om te spelen. Zolang je ze maar 'gekocht' hebt op het moment dat ze gratis worden anageboden, heb je er je hele abonnementsduur plezier van. En kun je ze downloaden, verwijderen, downloaden, etc. zo vaak je wilt.

Als dat wat iemand zegt je niet bevalt, dan luister je toch gewoon niet!

• freddy-a
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06-2013
Ik kwam eigenlijk voor wat anders:

Is het inmiddels al beter mogelijk om 2 accounts op een Vita te hebben? De berichten die ik er over kan vinden (en dat zijn er nogal wat) dateren allemaal van vlak rond de verschijning van het apparaat (december 2011 - februari 2012). En ik hoop eigenlijk dat er in de tussentijd nogal wat veranderd is.

We hebben thuis één PS3, waar mijn vrouw en ik elk met ons eigen account op spelen. Ik heb daarbij een Plus abonnement afgesloten, maar de games die ik daarmee download, kan zij (met haar eigen account!) ook spelen.
Nu Plus ook voor de Vita beschikbaar is (en we toch al lid zijn), lijkt de Vita me nóg leuker dan voorheen. Maar dan wil ik wel dat wij, net als op de PS3, elke met ons eigen account kunnen spelen. En dat de Plus games (die 'officieel' op mijn account staan), ook voor mijn vrouw beschikbaar zijn. Kan dat?

Ik ben bang dat dit niet gaat werken, maar ik wil graag zekerheid. Anders nemen we geen Vita, maar eerder een 2e PS3.

Is er iemand die mij antwoord kan geven?
Ik ben ook geïnteresseerd in work-arounds. Zolang het maar werkt. :-)

Als dat wat iemand zegt je niet bevalt, dan luister je toch gewoon niet!

freddy-a schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:59:
Ik kwam eigenlijk voor wat anders:

Is het inmiddels al beter mogelijk om 2 accounts op een Vita te hebben? De berichten die ik er over kan vinden (en dat zijn er nogal wat) dateren allemaal van vlak rond de verschijning van het apparaat (december 2011 - februari 2012). En ik hoop eigenlijk dat er in de tussentijd nogal wat veranderd is.

We hebben thuis één PS3, waar mijn vrouw en ik elk met ons eigen account op spelen. Ik heb daarbij een Plus abonnement afgesloten, maar de games die ik daarmee download, kan zij (met haar eigen account!) ook spelen.
Nu Plus ook voor de Vita beschikbaar is (en we toch al lid zijn), lijkt de Vita me nóg leuker dan voorheen. Maar dan wil ik wel dat wij, net als op de PS3, elke met ons eigen account kunnen spelen. En dat de Plus games (die 'officieel' op mijn account staan), ook voor mijn vrouw beschikbaar zijn. Kan dat?

Ik ben bang dat dit niet gaat werken, maar ik wil graag zekerheid. Anders nemen we geen Vita, maar eerder een 2e PS3.

Is er iemand die mij antwoord kan geven?
Ik ben ook geïnteresseerd in work-arounds. Zolang het maar werkt. :-)
Het is gebonden aan je geheugenkaartje, dus als je het geheugenkaartje wisselt dan pakt de Vita automatisch de andere account... Zoiets dacht ik dat het was...

En games delen met andere kant als de ene plus heeft is naar mijn idee niet mogelijk. Anders zou ik ook met de plus account van de andere mee kunnen profiteren, lijkt me niet het juiste idee. Althans ik weet dit trouwens niet zeker.

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:17
freddy-a schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:45:
[...]

Let op, het gemarkeerde gedeelte klopt niet! (De rest van de tekst is correct en erg volledig.)
Als je abonnement enemaal verlopen is, is het opnieuw lid worden niet voldoende om je 'oude' content terug te krijgen. Zolang je lid blijft (en je je abonnement op tijd verlengt) behoud je alle 'gratis' Plus content.
Ik heb zelf nooit mijn abonnement laten verlopen (en zal dat voorlopig ook niet doen, ben erg tevreden over het aanbod van PS+), maar weet je zeker dat content niet meer beschikbaar is na verlopen -> opnieuw lid worden? De info online is wat tegenstrijdig, maar lijkt toch aan te geven dat de gebruikers gewoon weer toegang hebben tot alle eerder verkregen PS+-inhoud na verlenging.
*misschien wordt dit inmiddels een discussie die beter in een ander topic kan worden besproken*

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• NoMoreMusic
Kooj1980 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb zelf nooit mijn abonnement laten verlopen (en zal dat voorlopig ook niet doen, ben erg tevreden over het aanbod van PS+), maar weet je zeker dat content niet meer beschikbaar is na verlopen -> opnieuw lid worden? De info online is wat tegenstrijdig, maar lijkt toch aan te geven dat de gebruikers gewoon weer toegang hebben tot alle eerder verkregen PS+-inhoud na verlenging.
*misschien wordt dit inmiddels een discussie die beter in een ander topic kan worden besproken*
Inderdaad ik heb de tijdelijke plus gehad toen PSN gekraakt was, en heb nu weer een abbo genomen voor een jaar. Zover ik het kon zien zie ik alles wat ik destijds gedownload heb nog steeds staan. Zal eens wat opnieuw installeren.

Bij playstation zeggen ze hetzelfde, op het moment dat je opnieuw een abbo neemt is alle content die je in het verleden hebt gedownload vanuit plus (aangeschaft) weer toegankelijk.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-11 13:09

Zuurstok

Passionately curious

Al een tijd geleden (een maand ofzo) heb ik een playstation vita (wifi only) versie gekocht samen met rayman origins. Rayman is imo echt fantastisch, grafisch geweldig en dat op een handheld:D samen met de lekkere platform ervaring. Ik deed eigenlijk niet veel met m'n vita behalve rayman spelen. Maar afgelopen week zat ik wat reviews te kijken en dus ben ik gister langs de gamemania gegaan om All stars battle royale te kopen. Heb gelijk maar little big planet mee genomen, omdat ik daar toch al een tijd op zat te staren :P

Ik ken eigenlijk geen mensen met een vita, dus mocht iemand het leuk vinden om een keer een potje in asbr te doen of levels in little big planet te sharen of iets dergelijks, dan kunnen jullie me adden :)

Psn ID; bobghenz

en nu lekker little big planet proberen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 27-11-2012 16:14 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Pagina: 1 ... 26 ... 82 Laatste