Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:20:
[...]

Bedoel je met special content DLC? Die is er namelijk niet in Persona 4 Golden en zal er waarschijnlijk ook niet komen aangezien de Japanse versie ook nog niets heeft gehad. Je zult dus niets missen als je op je Europese account gaat spelen.

Ik ga dit spel trouwens ook importeren omdat ik echt niet een half jaar ga wachten op de EU versie. Veel meer gaat het ook niet eens kosten omdat de Amerikaanse versie ontzettend goedkoop is, zelfs met 3 day shipping ben je nog goedkoper uit dan het hier in een winkel te kopen :)

Oh en voor wie niet graag importeert buiten Europa: Nedgame gaat waarschijnlijk de Amerikaanse versie verkopen. Ragnarok Oddesey hebben ze ook als import voor 49€. Ze hadden blijkbaar wel wat problemen met hun levering vorige keer dus helemaal zeker is het niet dat ze Persona 4 krijgen, maar er is me vereld dat de kans heel groot is van wel.
Play-asia heeft ze ook nog als pre-order staan, denk dat zij nog even een week of 2 nog niks zullen sturen, mocht je wat vinden eerder dan ik dan zou een DM mooi zijn, of anders een bump in deze topic. En ja, de reden dat ik hem wil importeren is omdat 22 februari echt nog ver weg is.

Verwijderd

Tja de game is officieel ook pas uit over 2 weken (20-11 is de verschijnings datum) en meestal versturen die sites pas een dag voor de release. Ik weet zelfs trouwens nog niet waar ik hem ga bestellen. Het wordt of Play-Asia of videogamesplus.ca, maar dat zie ik wel volgende week wel als ik het ook daadwerkelijk bestel. Btw de game heeft al een 10/10 review van Destructiod. Zelfs al heb je deel 4 op de PS2 gespeeld zit er aardig wat nieuwe content in en verbeterde combat enzo.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:10:
Tja de game is officieel ook pas uit over 2 weken (20-11 is de verschijnings datum) en meestal versturen die sites pas een dag voor de release. Ik weet zelfs trouwens nog niet waar ik hem ga bestellen. Het wordt of Play-Asia of videogamesplus.ca, maar dat zie ik wel volgende week wel als ik het ook daadwerkelijk bestel. Btw de game heeft al een 10/10 review van Destructiod. Zelfs al heb je deel 4 op de PS2 gespeeld zit er aardig wat nieuwe content in en verbeterde combat enzo.
Downside van het spel al vind ik dat zelf is dat zij geen Evokers meer gebruiken, dat vond ik persoonlijk echt veel beter eruit zien dan die brilletjes nu. De combat system uit P3P zit ook in P4TG dus dat wordt sowieso lachen voor mij. :>

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:10:
Btw de game heeft al een 10/10 review van Destructiod.
Wow wat een goede review, ik ben nu wel enthousiast geworden :o
Echt jammer dat het zo lang duurt voordat ie uitkomt in de EU :'(

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Trouwens er zijn weer twee toppers verschenen in de Vita Store. When Vikings Attack en A-Men. Twee 'simpelere' games maar ze steken fantastisch in elkaar.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:44:
Trouwens er zijn weer twee toppers verschenen in de Vita Store. When Vikings Attack en A-Men. Twee 'simpelere' games maar ze steken fantastisch in elkaar.
A-men zat er wel langer erin hoor. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:44:
A-man bestaat inderdaad al flink wat langer... Kwam volgens mij vlak no monster blob al uit. Vind het zelf een behoorlijk saaie game, maar voor de puzzelaars denk ik wel een leuke. De demo is ook al een tijdje beschikbaar.

When vikings attack heb ik denk ik gemisst, dit vind ik op de PS3 namelijk wel echt een supergrappige game, voor de mensen die deze game nog niet kennen:

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

When Vikings Attack is een hele leuke game! Vooral om te co-open. :) Cross-buy/play/save dus voor €9,99 heb je zowel de PS3 als Vita-versie.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:(

AC: Liberation wil mijn save file niet meer laden (na ongeveer 15 uur spelen).
Na het kiezen voor 'continue' herstart het spel.
Lees op internet dat er meerdere zijn die hier last van hebben (ook na update 1.01)

Hopelijk is dit te fixen met een update :X

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Als ik dat zo lees met Liberation, dan ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb.

Call of Duty Declasified eerst was ik behoorlijk negatief omdat Nihilistic en Burning Skies.

Maar nu ik de gameplay zie, hmmmz toch maar eens de reviews en meningen afwachten.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn eerste indruk van CoD is boven verwachting goed. Wel moet ik nog even op een hogere moeilijkheidsgraad de AI zien.

Het is wel echt een game geworden voor onderweg: korte missies van een paar minuten en geen savepoints in de missie. Dood is dus de missie overnieuw doen. Verder lijkt een verhaal ook afwezig, maar het speelt naar mijn mening best lekker.

[ Voor 50% gewijzigd door pagani op 12-11-2012 20:24 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Net even een pre-order geplaatst op de US versie van persona 4 the golden. Nog 8 daagjes en dan is 'ie uit in Amerika en 3 dagen erna heb ik hem. :>

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
Phntm schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:42:
Net even een pre-order geplaatst op de US versie van persona 4 the golden. Nog 8 daagjes en dan is 'ie uit in Amerika en 3 dagen erna heb ik hem. :>
Mag ik vragen waar? PlayAsia?

if it ain't broke, break it and learn

• MarcoM
pagani schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:16:
Mijn eerste indruk van CoD is boven verwachting goed. Wel moet ik nog even op een hogere moeilijkheidsgraad de AI zien.

Het is wel echt een game geworden voor onderweg: korte missies van een paar minuten en geen savepoints in de missie. Dood is dus de missie overnieuw doen. Verder lijkt een verhaal ook afwezig, maar het speelt naar mijn mening best lekker.
Kun jij het met Burning Skies vergelijken? En is het ook als single player game de moeite waard? Kun je tegen bots spelen?

• pagani
  • Niet online
De singleplayer bestaat uit losse missies die ik de hele avond met veel plezier gespeeld heb, de multiplayer heb ik niet kunnen testen (hotelwifi voldoet niet aan de NAT-eisen), maar er is een "horde" modus waarin je vlagen tegenstanders moet overleven.

Bij Resistance ben ik na drie minuten afgehaakt. ..

• MarcoM
pagani schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:39:

Bij Resistance ben ik na drie minuten afgehaakt. ..
Ik ben om. Ik ga hem op psn kopen. Ik heb de demo van RBS niet eens uitgespeeld. Na 15 minuten had ik het wel gehad.

Blijkbaar heeft Nihilistic geleerd.

• pagani
  • Niet online
Verwacht niet een draagbare full-on Call of Duty ervaring, maar vergelijk het met Unit 13 (al vind ik CoD, afgezien van een missend echt verhaal, stukken beter dan Unit 13)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:26
wel apart dat er nog steeds geen reviews zijn voor declassified IGN heeft niet eens een review exemplaar ontvangen...

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
Waarschijnlijk zit er een embargo op reviews tot na de launch ofzo. Omdat IGN hem sowieso een 5.0 of lager gaat geven en de game daardoor dus minder kan gaan verkopen. :P

• MarcoM
Lezen jullie IGN dan echt nog? Plaatjes kijken OK, maar lezen :'( :X

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:26
Disfigured schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:19:
Waarschijnlijk zit er een embargo op reviews tot na de launch ofzo. Omdat IGN hem sowieso een 5.0 of lager gaat geven en de game daardoor dus minder kan gaan verkopen. :P
ign kan hem niet reviewen want ze hebben geen exemplaar ontvangen :P
maar goed dat zegt ook alweer genoeg ;)

Verwijderd

Donnie Darko schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:42:
[...]

ign kan hem niet reviewen want ze hebben geen exemplaar ontvangen :P
maar goed dat zegt ook alweer genoeg ;)
LBP Karting kreeg een 5 terwijl de meeste reviews minstens een 8 waren. Zo help je je eigen geloofwaardigheid om zeep.
Overigens erg jammer dat deze game niet op de Vita uit komt. Nu heb ik 'm voor de PS3 gekocht maar had deze game liever samen met een Vita gekocht. Gemiste kans van Sony...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
inderdaad zeg dat is toch de ideale game ervoor geweest.

ik denk dat ze niet in conflict wilde komen met de modnation variant.

Burp

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Wat vinden we dan dat Football Manager 2013 wel op de PSP is maar niet voor de Vita.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Donnie Darko schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:07:
wel apart dat er nog steeds geen reviews zijn voor declassified IGN heeft niet eens een review exemplaar ontvangen...
LOL @ IGN... Kom op, IGN is de minst betrouwbare als het gaat om reviews bij Sony/playstation, die zijn nog erger en gekleurder dan tweakers.net reviews. :9
Baatje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
Wat vinden we dan dat Football Manager 2013 wel op de PSP is maar niet voor de Vita.....
Gewoon goed kut, ik hoop dat Sony er wat aan gaat doen. Niet dat ik hem ga spelen ofzo :9

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Vinand schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:29:
[...]

LOL @ IGN... Kom op, IGN is de minst betrouwbare als het gaat om reviews bij Sony/playstation, die zijn nog erger en gekleurder dan tweakers.net reviews. :9

[...]

Gewoon goed kut, ik hoop dat Sony er wat aan gaat doen. Niet dat ik hem ga spelen ofzo :9
Ja, daarom gaven ze LBPK een onvoldoende.

• Baatje
Vinand schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:29:
[...]

[...]

Ja dat vind ik dus ook....gewoon lekker relaxed op de vita niet gebonden aan een desktop en/of een laptop op schoot. Maar ja.... 8)7

• Avioto
Baatje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
De PSP en iOs versies zijn altijd nogal gelimiteerd, vind ik het geld niet echt waard. De pc versie porten naar de Vita zou prima moeten kunnen, zou ook wel echt tof zijn :9~ Maarjah, het gaat al niet zo best met Sega, en games uitbrengen op de Vita is een te groot risico blijkbaar.

• Baatje
Avioto schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:50:
[...]

De PSP en iOs versies zijn altijd nogal gelimiteerd, vind ik het geld niet echt waard. De pc versie porten naar de Vita zou prima moeten kunnen, zou ook wel echt tof zijn :9~ Maarjah, het gaat al niet zo best met Sega, en games uitbrengen op de Vita is een te groot risico blijkbaar.
Ik heb op zich niet zo'n moeite met een wat beperktere versie. Ik ervaar zelf dat ik na verloop van tijd de PC versie juist te veel tijd vind kosten en het is niet zo mobiel zoals de Vita wel is....

• Avioto
Tja, ik ben zelf nogal een fanatieke FM speler en wil ook dat elk aspect van een club runnen goed geregeld is. En je kan op elk moment saven he.
Maar de pc versie heeft nu 'classic mode' waar je niet alles hoef te doen, alleen wedstrijden spelen. Zou prima op de Vita kunnen lijkt me :)

Of je koopt de PSP versie voor de Vita, maar ik weet niet of ie in de PSN store staat..

• pagani
  • Niet online
Vanaf 21 november is PS Plus er ook voor de Vita. Heb je al PS Plus dan kost het je niks extra. Instant games collectie met o.a. Uncharted, Gravity Rush en Mutant Blobs Attack (nu heb ik die allemaal al, maar voor anderen wellicht een mooie deal) en online savegame opslag.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 13-11-2012 17:33 ]

• Ike.
  • Niet online
pagani schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:32:
Vanaf 21 november is PS Plus er ook voor de Vita. Heb je al PS Plus dan kost het je niks extra. Instant games collectie met o.a. Uncharted, Gravity Rush en Mutant Blobs Attack (nu heb ik die allemaal al, maar voor anderen wellicht een mooie deal) en online savegame opslag.
Ben benieuwd wat ze doen met die online VITA saves.
Vita safe files zitten nu 'vast' bij de game data. Zo kan je bijv. de save data van AC: Liberation alleen backuppen als je een backup van het hele spel maakt.

• pagani
  • Niet online
Er komt ook een firmware update voor de ondersteuning, misschien dat die o.a. dat tackelt...

• UnexpectedBE
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:42
voor de moment hebben we in België deze actie: http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=118&iid=639
is dit een goede deal of zijn er betere? of zijn er enkele bundels wel goed en andere niet?

• Ike.
  • Niet online
UnexpectedBE schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:29:
voor de moment hebben we in België deze actie: http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=118&iid=639
is dit een goede deal of zijn er betere? of zijn er enkele bundels wel goed en andere niet?
De VITA prijzen bij de GM zijn wel een van de goedkoopste.

Al die bundels hebben wel een download code voor de game. dus je 4GB kaartje zit dan al gelijk bijna vol

• UnexpectedBE
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:42
Ike. schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:
[...]

De VITA prijzen bij de GM zijn wel een van de goedkoopste.

Al die bundels hebben wel een download code voor de game. dus je 4GB kaartje zit dan al gelijk bijna vol
ik dacht voor de vita met lbp te gaan en er AC: III liberations voor te kopen :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PlayStation Plus for PS Vita: Launch details confirmed

Hello everyone. I know that you’ve all been eagerly anticipating news of the PlayStation Vita Plus service so I am very happy to say that I can finally spill the beans.
We here at Sony PlayStation are very happy to announce that as of 21st November, the Plus service will be extended to the PS Vita. I can also confirm that if you already have a Plus subscription for your PlayStation 3 there is no additional charge whatsoever for the PS Vita service, meaning that you still get all the great PS3 content as well as the additional Vita offers, all for the same one-off price of £39.99 a year.
Meer te lezen als je op de link klikt. Het klinkt in ieder geval zeer goed. Als je al PS Plus hebt kost het dus niets extra en Uncharted, Gravity Rush en Mutant Blobs Attack zullen gratis te downloaden zijn _/-\o_

PS Plus zal tegelijk komen met firmware versie 2.00:

Vanaf 1:50 zijn de nieuwe features te zien waaronder een email app, betere content manager, 1080p videos afspelen en de webbrowser krijgt ook eindelijk een update met een betere rendering engine.

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 13-11-2012 19:28 ]

PSN id: NL_SToRM

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 08:38
Wow, dat zijn best aardige games die ze gratis weggeven. In Amerika krijgen ze ook Wipeout 2048, Jet Set Radio HD en Final Fantasy Tactics, wellicht dat we die de komende maanden ook in Europe kunnen verwachten.

Dit doet me wel twijfelen tussen een Vita aanschaffen of een Wii U. Ik weet dat het moeilijk te vergelijken is, maar bij de Vita krijg je nu dus wel een constante stroom aan gratis games. De Wii U daarentegen is toch weer iets geheel nieuws waar Nintendo gegarandeerd topgames op gaat uitbrengen. Maar dat is gelijk ook weer een hele investering aan games naast een PS3. Moeilijk moeilijk...

Know Thyself

• Avioto
SToRM666 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:02:
[...]

Meer te lezen als je op de link klikt. Het klinkt in ieder geval zeer goed. Als je al PS Plus hebt kost het dus niets extra en Uncharted, Gravity Rush en Mutant Blobs Attack zullen gratis te downloaden zijn _/-\o_

PS Plus zal tegelijk komen met firmware versie 2.00:

[video]

Vanaf 1:50 zijn de nieuwe features te zien waaronder een email app, betere content manager, 1080p videos afspelen en de webbrowser krijgt ook eindelijk een update met een betere rendering engine.
Holy moly, dat is echt nice! En ik heb deze games nog niet, behalve Mutant Blobs.

Eindelijk een reden voor mij om PS Plus te nemen, als Wipeout en Jet Set Radio hier nog bij komen in EU is het helemaal geweldig _/-\o_

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:08
SoulWar1 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:10:
Ik weet dat het moeilijk te vergelijken is, maar bij de Vita krijg je nu dus wel een constante stroom aan gratis games. .
Oke, even goed de fout in.

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 14-11-2012 07:40 ]

SoulWar1 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:10:

Dit doet me wel twijfelen tussen een Vita aanschaffen of een Wii U. Ik weet dat het moeilijk te vergelijken is, maar bij de Vita krijg je nu dus wel een constante stroom aan gratis games. De Wii U daarentegen is toch weer iets geheel nieuws waar Nintendo gegarandeerd topgames op gaat uitbrengen. Maar dat is gelijk ook weer een hele investering aan games naast een PS3. Moeilijk moeilijk...
De Wii was anders heel erg teleurstellend op het gebied van games... Dat is het nu nog steeds... Veel top games zijn er absoluut niet, en wie heeft nu het berendeel van alle topgames en blijft nog steeds creatieve games uitbrengen? Dat is toch wel Sony met de PS3...

En dat vind ik echt heel jammer aangezien ik een grote investering heb gedaan in de Nintendo Wii sinds zijn release (lees: grootste). Vond toen de PS3 echt een absolute faal van een bak... Toch behoorlijk spijt van gehad. Desalniettemin zal ik het waarschijnlijk niet kunnen laten om een WiiU te kopen. Ik heb tot nu toe elke major console in huis met uitzondering van de Nintendo 3DS/DS en de PSP.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

maartend schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:37:
[...]

Die je een maandje kunt gebruiken. Of zoiets. Je mag ze echt niet onbeperkt houden. Als dat wel zo is, dan is het een maf bussiness-model.
Je mag ze volgens mij gewoon spelen zolang je PS plus hebt toch?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
jep klopt. Beetje kennis van zaken mag ook wel maartend voordat je rare bash opmerkingen maakt.

Zolang je PS+ hebt mag je de games spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 08:38
maartend schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:37:
[...]

Die je een maandje kunt gebruiken. Of zoiets. Je mag ze echt niet onbeperkt houden. Als dat wel zo is, dan is het een maf bussiness-model.
Je kunt ze spelen zolang je abo loopt op Playstation Plus, en dat kost 50 euro per jaar. Zelfs zonder de Vita games vind ik dit een goede deal voor de PS3.

En wat betreft de Wii, de enige spellen die ik interessant vond zijn de Mario, Zelda, Metroid, Donkey Kong en Kirby games. Dat zou dan ook de reden voor mij zijn om een Wii U te kopen. Daarnaast zien Zombi U en Pikmin er ook wel leuk uit.

Know Thyself

Verwijderd

zal wifiontvangst sterkte van signaal verbeterd worden in deze nieuwe patch of volgende patches erna? of is zoiets softwarematisch met een update niet te verbeteren? ik vind t erg dat ik bij meer dan 1a2 meter van de router geen signaal meer heb...getest in 4 plaatsen

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:56:
zal wifiontvangst sterkte van signaal verbeterd worden in deze nieuwe patch of volgende patches erna? of is zoiets softwarematisch met een update niet te verbeteren? ik vind t erg dat ik bij meer dan 1a2 meter van de router geen signaal meer heb...getest in 4 plaatsen
Ik heb daar geen last van. Ik kan met mijn Vita door het hele huis lopen zonder verlies van WIFI.
Misschien dat jou Vita een hardware defect heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 13-11-2012 22:33 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Wifi-blijft kut volgens mij, anders hadden ze het al wel gefixt.

Haters everywhere but I don’t really care

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
COD voor de VIta valt tegen.....de graphics zijn wel aardig maar niet geweldig. Maar je rent zo door de single player missies heen. De hostile mode voelt wat saai aan en online. Tja dat kan alleen als er wifi is. Als ik thuis met wifi zit kan ik ook wel Black ops 2 zelf erin gooien.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:56:
Misschien heb je gewoon een betere router nodig, ik heb hier ruim 2 verdiepingen afstand nog steeds stabiel signaal?
Sn0wblind schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:36:
COD voor de VIta valt tegen.....de graphics zijn wel aardig maar niet geweldig. Maar je rent zo door de single player missies heen. De hostile mode voelt wat saai aan en online. Tja dat kan alleen als er wifi is. Als ik thuis met wifi zit kan ik ook wel Black ops 2 zelf erin gooien.
En hoe is de multiplayer dan? Dat is zo een beetje het enigste wat me interesseerd... Kan de MP mee op het niveau van de normale COD games?

De single player is nooit goed geweest bij COD, dus als je dat verwacht had dan had je een behoorlijke fout begaan bij de aankoop.

[ Voor 39% gewijzigd door Vinand op 14-11-2012 02:16 ]

• maartend
lanerios schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:48:
jep klopt. Beetje kennis van zaken mag ook wel maartend voordat je rare bash opmerkingen maakt.

Zolang je PS+ hebt mag je de games spelen.
Oke, dan heb ik de reclame verkeerd begrepen.

Dus is dit altijd de moeite waard.

• pagani
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:36:
Volgens mij ligt het echt aan de verwachtingspatronen van spelers (dat uit zich ook op metacritic).

Er zijn spelers die een full blown CoD hadden verwacht met bijvoorbeeld PS3 kwaliteit graphics of iets wat daar in de buurt komt (zoals jij) én er zijn spelers die een net wat betere game hadden verwacht dan Resistance en Unit 13. Het uiteindelijke resultaat ligt ergens in het midden, waardoor jij net als zeg 10-20% van de user reviews tot nu toe teleurgesteld bent en de overige 80-90% juist bijzonder tevreden is.

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:13:
[...]

Misschien heb je gewoon een betere router nodig, ik heb hier ruim 2 verdiepingen afstand nog steeds stabiel signaal?
was dat maar waar, ik heb het bij 4 verschillende personen getest, blijft gewoon kut. 2 meter max en wifi kan niet gevonden worden
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:47:
[...]

was dat maar waar, ik heb het bij 4 verschillende personen getest, blijft gewoon kut. 2 meter max en wifi kan niet gevonden worden
Stuur je vita terug, het lijkt mij dat de antenne gewoon kaduk is.

• Sn0wblind
pagani schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:36:
[...]

Volgens mij ligt het echt aan de verwachtingspatronen van spelers (dat uit zich ook op metacritic).

Er zijn spelers die een full blown CoD hadden verwacht met bijvoorbeeld PS3 kwaliteit graphics of iets wat daar in de buurt komt (zoals jij) én er zijn spelers die een net wat betere game hadden verwacht dan Resistance en Unit 13. Het uiteindelijke resultaat ligt ergens in het midden, waardoor jij net als zeg 10-20% van de user reviews tot nu toe teleurgesteld bent en de overige 80-90% juist bijzonder tevreden is.
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe mensen tevreden kunnen zijn met een 1 uur durende singleplayer experience. Want zo snel ben je door de missies heen.

Mensen verwachten mischien niet exact hetzelfde als de grote console broers maar wel content die de prijs 40~50euro waard is.

Ze hebben gewoon de models en textures van Black ops 1 gepakt, beetje mee geschoven en de maps slechter gemaakt, gangetjes na gangetjes na gangetjes na gangetjes en dat uitgebracht. Geen ported zombies om nog de game enige waarde geven.
Sn0wblind schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:21:
[...]
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe mensen tevreden kunnen zijn met een 1 uur durende singleplayer experience. Want zo snel ben je door de missies heen.

Mensen verwachten mischien niet exact hetzelfde als de grote console broers maar wel content die de prijs 40~50euro waard is.

Ze hebben gewoon de models en textures van Black ops 1 gepakt, beetje mee geschoven en de maps slechter gemaakt, gangetjes na gangetjes na gangetjes na gangetjes en dat uitgebracht. Geen ported zombies om nog de game enige waarde geven.
En denk je nou echt dat er gamers zijn geweest die de single player van welke COD dan ook leuk of goed heeft gevonden. Lineair dom verhaallijn zoals het altijd is geweest bij COD games. Single player FPS games zijn niet meer Duke Nukem 3D van de oude kwaliteit en vermaak.

Bij COD, gaat het altijd maar om 1 zaak: Online... En dat vraag ik me ook voornamelijk af bij deze COD, ik zal waarschijnlijk nooit de SP van deze COD spelen, het gaat mij puur om de MP experience. Als deze net zoals de vorige delen delivered op het niveau van MW2/BO, dan ga ik hem zeker halen, Online gamen on the go is iets wat ik altijd heb gemist tot nu toe. Dus daarom vraag ik je, hoe is de online experience van COD, is slecht of niet slecht? P)

Misschien ben ik een uitzondering, maar ik raak de multiplayer van de CoD games meestal amper aan. Ik speel vaak de singelplayer uit en speel met vrienden couch co-op de zombie mode.
Ik vind daarom dat Rin een prima punt heeft als hij stelt dat het vreemd is dat ze de volle mep voor het spel vragen, terwijl singeplayer blijkbaar een bijelkaar gecopy/paste zooitje is. Als alleen de multiplayer in orde is, dan moeten ze er gewoon 30-35 euro max voor vragen.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Vinand schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:45:
[...]

En denk je nou echt dat er gamers zijn geweest die de single player van welke COD dan ook leuk of goed heeft gevonden. Lineair dom verhaallijn zoals het altijd is geweest bij COD games. Single player FPS games zijn niet meer Duke Nukem 3D van de oude kwaliteit en vermaak.
Bullshit, heb ze allemaal met veel plezier gespeeld. Heb totaal niets met online, beetje zonder verhaal elkaar afknallen, dodelijk saai.

Dus spreek aub voor jezelf.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Sn0wblind
Vinand schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:45:
[...]

Bij COD, gaat het altijd maar om 1 zaak: Online... En dat vraag ik me ook voornamelijk af bij deze COD, ik zal waarschijnlijk nooit de SP van deze COD spelen, het gaat mij puur om de MP experience. Als deze net zoals de vorige delen delivered op het niveau van MW2/BO, dan ga ik hem zeker halen, Online gamen on the go is iets wat ik altijd heb gemist tot nu toe. Dus daarom vraag ik je, hoe is de online experience van COD, is slecht of niet slecht? P)
Je projecteerd teveel je eigen mening op die van een grotere groep. De story line van bijvoorbeeld Black Ops 1 vond ik oprecht leuk om te spelen, interessante action flick achtige story line met wat oldskool 70s James Bond invloeden. Leuke scenes met over the top actie. Niet elk verhaal hoeft enorm diepgaand te zijn om entertaining te zijn.

En het is geen online gamen on the go. Want je moet met je wifi connectie spelen. Oftewel thuis of ergens anders waar de wifi verbinding snel genoeg is want in de trein is het niet vooruit te branden. De maps zijn overigens echt heel zwak. Zijn letterlijk alleen maar gangen zonder structuur of uitgedacht design voor chokepoints etc. De populairste modus naast TDM zit er niet in namelijk Domination

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind die 'echte' COD singleplayer campaigns altijd wel vermakelijk om een keer te spelen, maar deze van van Blops Declassified is gewoon echt een aanfluiting! Wat dat betreft vraag ik me af of zo'n ontwikkelaar weleens kritisch naar zijn eigen product kijkt, of dat ze het gewoon uitbrengen met even snel cashen in het achterhoofd.

Ook het gemis aan een optie om offline tegen bots een potje TDM of DM te spelen vind ik zo jammer.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Sn0wblind
Heb de mijne in ieder geval net terug gebracht. Echt schandalig deze uitvoering.

• Baatje
Ik lees niet veel goeds over CoD en daar wordt ik echt doodziek van. Ik dacht deze game mooi te kopen voor sinterklaas avond. Maar dat gaat dus niet gebeuren na de reacties hier en op diverse gamesites.

Kunnen dus wederom een teleurstelling noteren voor de Vita.

Edit: ook lees ik dat veel meer sites geen review copy hebben ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Baatje op 14-11-2012 20:05 ]

"Wederom" valt toch ook wel mee? Met de vorige twee grote releases was weinig mis. Need for speed is echt een top game en een knappe prestatie van criterion. AC3:Liberation is ook een prima game.

Ik vind het ook jammer dat CoD tegenvalt, maar de vita heeft ondertussen een prima game aanbod als je naar de retail en psn releases kijkt.

• Baatje
Virtua tennis, Fifa 13, Resistance zijn voorbeelden waar Ik teleurgesteld in ben. AC ben ik het met je eens.

En dan nog altijd het gemis van football manager 2013, nba 2k13, tiger woods....

Sorry ik val in herhaling.

Jij hebt ook gewoon recht op je mening hoor :)
Maar de positieve kanten van de vita+games mogen ook wel eens benadrukt worden. Er heerst op de meeste gamessites en forums een "vita has no games" vooroordeel, terwijl dat echt niet (meer) waar is. Dat mag dus ook genoemd worden, al is het maar om nieuwe zieltjes niet direct af te schrikken. Ik ben zelf in ieder geval nog steeds zeer tevreden met de vita (en met name NFS:MW).

• Baatje
Ik ben ook heel tevreden maar het had gewoonweg nog veel beter kunnen zijn.

Een race game mis ik nog ik mijn collectie. Twijfel tussen NFS en WRC.

• Sn0wblind
Maar er mag nog wel een aantal goede FPS games voor uit komen en die zijn er nu niet.

• maartend
Sn0wblind schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:53:
Maar er mag nog wel een aantal goede FPS games voor uit komen en die zijn er nu niet.
Of een vette RPG of iets als Torchlight 2 of D3
Sn0wblind schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:50:
[...]

Je projecteerd teveel je eigen mening op die van een grotere groep. De story line van bijvoorbeeld Black Ops 1 vond ik oprecht leuk om te spelen, interessante action flick achtige story line met wat oldskool 70s James Bond invloeden. Leuke scenes met over the top actie. Niet elk verhaal hoeft enorm diepgaand te zijn om entertaining te zijn.

En het is geen online gamen on the go. Want je moet met je wifi connectie spelen. Oftewel thuis of ergens anders waar de wifi verbinding snel genoeg is want in de trein is het niet vooruit te branden. De maps zijn overigens echt heel zwak. Zijn letterlijk alleen maar gangen zonder structuur of uitgedacht design voor chokepoints etc. De populairste modus naast TDM zit er niet in namelijk Domination
Daar heb je gelijk in, het is toch moeilijk om als persoon je eigen mening buiten beschouwing te houden bij objectief oordelen. |:(

Je hebt mij nu ook overtuigd om toch maar de game nog niet te halen. Ik lees namelijk behoorlijk veel afwisselende verhalen, de een is er zeer positief over, en de ander is er zeer negatief over... En echt veel reviews zijn er nog niet. Voor mij is er namelijk maar 1 enkele zaak die me interesseert aan COD, en dat is de MP, en ik lees nu ook her en der dat de MP ook behoorlijk buggy verloopt met veel disconnections... Dat is echt een slechte zaak als het niet snel verholpen word.

We zullen voor een goede FPS toch maar moeten gaan wachten op Killzone Mercenary, dat gaat hem hopelijk worden. Geen nihilistic onzin, maar gewoon een studio met klasse. _/-\o_

• MarcoM
Nou , ik heb COD D gekocht via PSN voor 50 Euro. Wat een miskoop.

Is er een mogelijkheid om Sony Activision om een refund te doen?

Diefstal.

Koop het niet.

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:56:
[...]

Of een vette RPG of iets als Torchlight 2 of D3
Volgens een Playstation magazine zouden er een aantal RPG's onderweg zijn naar de Vita maar dat mag zo onderhand ook weleens een keer.
Van die Diablo clone waar ze ons voor de launch zo lekker mee maakten heb ik niets meer vernomen, behalve dat ze een tijd geleden de ontwikkeling aan een andere studio hebben gegeven.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:07:
[...]

Volgens een Playstation magazine zouden er een aantal RPG's onderweg zijn naar de Vita maar dat mag zo onderhand ook weleens een keer.
Van die Diablo clone waar ze ons voor de launch zo lekker mee maakten heb ik niets meer vernomen, behalve dat ze een tijd geleden de ontwikkeling aan een andere studio hebben gegeven.
Je bedoelt Ruin, ondertussen herdoopt naar Warrior's Lair ( Wikipedia: Warrior's Lair ). Spel zou nog altijd in ontwikkelijk zijn en in 2013 verschijnen. Het is ook een spel dat heel zwaar op crossplay inzet. 's Avonds op de bank op je PS3 en de dag nadien verdergaan met dezelfde savegame op de trein met de Vita.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

MarcoM schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:56:
Nou , ik heb COD D gekocht via PSN voor 50 Euro. Wat een miskoop.

Is er een mogelijkheid om Sony Activision om een refund te doen?

Diefstal.

Koop het niet.
Ik lees steeds meer negatieve berichten, ook reviews die het helemaal en rechtvaardig afkraken.
Deze ga ik zowieoz skippen. Kut nihilistic...

• MarcoM
en K Sony, voor het releasen hiervan. Sony had echt beter naar de kwaliteit moet en kijken.

• Sn0wblind
Ik snap niet dat ze meer in gaan zetten op de Vita zodat eht een succesvol platform wordt. Ik kan zoveel vette games ervoor verzinnen om de sales o pte krikken maar het lijkt wel alsof ze niet willen.

Stel je voor, je geeft Epic wat geld en laat ze een portable Unreal tournament maken, de engine is al geport. Maak wat vivid kleurige maps zoals Wipeout qua design wat goed op zo'n handheld past. Gooi er intelligente bots bij, wat over the top wapens en je hebt een system seller. Korte deathmatches die je in je eentje in de trein kan doen zijn ideaal voor de Vita. Daarnaast zit je dan niet te rommelen met aiming down the sights zoals bij COD het geval is op een kleiner scherm.

Ideetje in 1 minuut bedacht.Waarom ziet Sony dit soort dingen niet....

• MarcoM
ik heb geen idee, maar gelijk heb je. Criterion bewijst dat de Vita wel tot iets heel goed in staat is.

• Wii4all
  • Niet online
een nhl / nba / football / skate game erbij zou ook de verkopen al enorm opkrikken.

Burp

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:07:
Virtua tennis, ............ voorbeelden waar Ik teleurgesteld in ben. Sorry ik val in herhaling.
uhm huh?

ik vind dit het gaafste spel tot op heden op de vita....grafisch erg erg mooi.
zeer uitgebreid met de tour/world play....minigames....VT games (wat misschien overbodig was)
genoeg unlockedable om je bezig te houden....elke speler speelt anders...genoeg speelstijlen te unlocken.
goede AI (op very hard)
leuke trophy's heb ze inmiddels allemaal....ik heb nu als ik naar de stats kijk 42 uur gespeeld...en ik ben niet eens tennis fanaat, sterker nog ik kijk nooit tennis.

Het speelt prima, paast de bal hoe ik wil...genoeg elementen om dit een top game te vinden

Nu moet ik erbij zeggen dat ik deze nooit op een andere console heb gespeeld en daarbij misschien objectiever ben dan jou? aangezien jij misschien vergelijkt met andere consoles? gokje hoor.

wat is jouw reden dat je teleurgesteld bent?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:26 ]

• Baatje
Nou ik vind de world tour juist veel te kort. Je bent meer met minigames bezig dan met tennis. Virtua is altijd al (te) veel arcade geweest maar had dit gevoel op de Vita wel heel erg.

De Vita is voor mij een handheld om tussen door te gamen. Als ik dan een world tour begin en wil dan ff een potje tennis spelen wordt ik die grote wereld kaart met al die stappen en verplichte minigames wel erg snel zat.

De teleurstelling voor mij zit dan ook in het feit dat het te veel Arcade is.

Verwijderd

de worldtour vind ik niet kort..juist door al die elementen ertussen. Maar je hebt gelijk wat betreft keuzes die je moet maken wat niet zo zeer meer met tennis te maken heeft...Maar eerlijk is eerlijk, deze combinatie heeft mij wel vele uren plezier beleefd(en nog steeds) door die trophy's te sparen.
En dan ga je die minigames ook echt als uitdaging zien...Het is tenslotte een training, zo moet je het ook zien. Al is het niet echt realistisch. De wedstrijden zelf vind ik toch goed spelen en voelt niet als arcade aan.

Los daarvan is het spel zeer uitgebreid voor een vitaspel...als je alleen wilt tennissen zonder die minigames kun je ook exhibition spelen of arcade. En anders natuurlijk online!
Sommige minigames die je apart kunt spelen zoals je weet vind ik wel weer leuk...met de kegels en kleiduif schieten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 16:27 ]

• Baatje
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:23:
de worldtour vind ik niet kort..juist door al die elementen ertussen. Maar je hebt gelijk wat betreft keuzes die je moet maken wat niet zo zeer meer met tennis te maken heeft...Maar eerlijk is eerlijk, deze combinatie heeft mij wel vele uren plezier beleefd(en nog steeds) door die trophy's te sparen.
En dan ga je die minigames ook echt als uitdaging zien...Het is tenslotte een training, zo moet je het ook zien. Al is het niet echt realistisch. De wedstrijden zelf vind ik toch goed spelen en voelt niet als arcade aan.

Los daarvan is het spel zeer uitgebreid voor een vitaspel...als je alleen wilt tennissen zonder die minigames kun je ook exhibition spelen of arcade. En anders natuurlijk online!
Sommige minigames die je apart kunt spelen zoals je weet vind ik wel weer leuk...met de kegels en kleiduif schieten.
Online wordt lastig als je op vakantie bent en in een speelhal zit met gillende kinderen >:) En juist een world tour is leuk omdat je dan je progressie kan zien. Met Fifa kan je ook lekker seizoenen spelen zonder al die " onzin"....maar goed smaken verschillen ;)

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Sn0wblind schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:54:
Ik snap niet dat ze meer in gaan zetten op de Vita zodat eht een succesvol platform wordt. Ik kan zoveel vette games ervoor verzinnen om de sales o pte krikken maar het lijkt wel alsof ze niet willen.

Stel je voor, je geeft Epic wat geld en laat ze een portable Unreal tournament maken, de engine is al geport. Maak wat vivid kleurige maps zoals Wipeout qua design wat goed op zo'n handheld past. Gooi er intelligente bots bij, wat over the top wapens en je hebt een system seller. Korte deathmatches die je in je eentje in de trein kan doen zijn ideaal voor de Vita. Daarnaast zit je dan niet te rommelen met aiming down the sights zoals bij COD het geval is op een kleiner scherm.

Ideetje in 1 minuut bedacht.Waarom ziet Sony dit soort dingen niet....
Sony heeft dat geld niet (meer). De financiële status van Sony is net deze week afgewaardeerd naar een status boven 'junk'....elk kwartaal maken ze verlies en dit lijkt voorlopig niet beter te worden.

Ik ben bang dat de Vita echt dood is. Helaas, want het is een prachtig apparaat met veel potentie maar Sony gaat er geen leven meer in krijgen. Developers willen er niet voor ontwikkelen en schuiven het af op C studios wat weer voor slechte kwaliteit zorgt. Jammer jammer jammer.

Verwijderd

cubic is een beetje voorbarig en je mening is prima maar ventileer het dan ook zodanig. ik lees het nu alsof het op feiten gebaseerd is.....dat Sony verliesgevend draait betekend niet automatisch dat vita doodbloed....wacht maar eerst tot ps4 of hoe t ook gaat heten uitkomt...dat trekt denk ik aardig wat bij.

• Sn0wblind
Cubic X schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:20:
[...]

Sony heeft dat geld niet (meer). De financiële status van Sony is net deze week afgewaardeerd naar een status boven 'junk'....elk kwartaal maken ze verlies en dit lijkt voorlopig niet beter te worden.

Ik ben bang dat de Vita echt dood is. Helaas, want het is een prachtig apparaat met veel potentie maar Sony gaat er geen leven meer in krijgen. Developers willen er niet voor ontwikkelen en schuiven het af op C studios wat weer voor slechte kwaliteit zorgt. Jammer jammer jammer.
Het systeem dood noemen vind ik wel wat ver gaan. Bend studio is bezig met een nieuwe titel en hun leverden goed werk af met Uncharted die enigzins gehaast was voor launch. Killzone die er nog aan komt, Playstation All Stars Battle Royal en een aantal RPG's. Op korte termijn zit het nog wel goed. Er zijn sowieso een hoop mooie games maar ze zijn niet goed gemarket. LBP bijvoorbeeld vond ik de beste tot nu toe, NFS Most Wanted is een goede game, alleen jammer dat die wat framerate issues heeft afentoe. Wipeout is ook gewoon goed.

Sony leed overigens voornamelijk verlies op TV gebied. Camera, film en game markt lopen wel relatief goed nog in deze huidige economie. \vooral op camera gebied zijn ze nu heel goed op weg en beginnen ze flink aan de marktaandelen van Canon en Nikon weg te pikken.
Jammer dat het niet goed gaat met Sony, ik hoop dat ze nog een tijd mee blijven doen. Concurrentie is altijd goed.

Ik ben trouwens benieuwd naar de plannen die Sony met Gaikai heeft. Ik heb een tijd terug via Gaikai een demo van saints row 3 op de pc gespeeld en dat ging prima. Als dat goed werkt, dan moeten ze in principe ook zoiets voor de Vita op kunnen zetten of in ieder geval een goed werkende remote play optie in combinatie met de ps4.

• Sn0wblind
Het gaat ook niet echt slecht met Sony, Ze staan in Europa en Azie voor de Xbox en wereldwijd in totaal net iets achter de Xbox maar zijn het al tijden langzaam aan het inhalen. De Vita is meer dan 3miljoen keer verkocht. Komt uiteindelijk wel goed.

• Baatje
Sn0wblind schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:44:
Het gaat ook niet echt slecht met Sony, Ze staan in Europa en Azie voor de Xbox en wereldwijd in totaal net iets achter de Xbox maar zijn het al tijden langzaam aan het inhalen. De Vita is meer dan 3miljoen keer verkocht. Komt uiteindelijk wel goed.
Ik begin daar serieus aan te twijfelen of het wel goed komt.

Voor alle duidelijkheid: De Vita is mijn favoriete handheld.

Echter gaan wij voor ons zoontje voor kerst een nieuwe handheld kopen. De keuze gaat tussen de 3DSXL of de Vita. Wanneer ik kijk naar het huidige aanbod aan games neig ik te kiezen voor een 3DSXL. Ik weet dat de Vita dit jaar pas uitgekomen is maar kom op de feestdagen komen eraan en had Sony echt wel moeten en kunnen regelen dat er meer fatsoenlijke games waren uitgekomen. Ook voor de "Mario" doelgroep.

Zoals ik hier boven beschrijf denken echt veel meer gezinnen. Moet je kijken wat de nieuwe witte 3DSXL Mario Kart 7 Pack voor aantrekkingskracht heeft op kinderen en ouders..... + de nieuwe en oude Skylanders zijn ook de de 3DS te spelen maar niet op de Vita. Het succes van dit jaar!

[ Voor 5% gewijzigd door Baatje op 16-11-2012 07:58 ]

• Wii4all
  • Niet online
Voor je zoontje, weet niet hoe oud die is, zou ik zowiezo voor een ds gaan, bijna alle kinderen hebben er een en het aanbod van games is heel groot. Kinderen van jongere leeftijd (-7/8) geven toch niet zo veel om het feit of het er grafisch beter uitziet of niet denk ik zo.

Burp

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Baatje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:49:
[...]

Ik begin daar serieus aan te twijfelen of het wel goed komt.

Voor alle duidelijkheid: De Vita is mijn favoriete handheld.

Echter gaan wij voor ons zoontje voor kerst een nieuwe handheld kopen. De keuze gaat tussen de 3DSXL of de Vita. Wanneer ik kijk naar het huidige aanbod aan games neig ik te kiezen voor een 3DSXL. Ik weet dat de Vita dit jaar pas uitgekomen is maar kom op de feestdagen komen eraan en had Sony echt wel moeten en kunnen regelen dat er meer fatsoenlijke games waren uitgekomen. Ook voor de "Mario" doelgroep.

Zoals ik hier boven beschrijf denken echt veel meer gezinnen. Moet je kijken wat de nieuwe witte 3DSXL Mario Kart 7 Pack voor aantrekkingskracht heeft op kinderen en ouders..... + de nieuwe en oude Skylanders zijn ook de de 3DS te spelen maar niet op de Vita. Het succes van dit jaar!
Ik begrijp je keuze volkomen. Moest ik een handheld voor mijn kinderen kopen, dan zou het ook een Nintendo 3DSXL een kleine tablet zijn. :P

Maar wat ik overlaatst gezien heb. Met een vereniging waar ik lid van ben heb ik overlaatst een uitstapje gemaakt. Er waren daar ook een groep kinderen bij (8 tot 12 jaar). Ieder kind had een electronisch apparaat bij om zich bezig te houden op de bus. De bulk van die kinderen had een PSP (geen vita's weliswaar), een paar een tablet. Geen Nintendo handheld te bespeuren. Geen enkele!!! Ik schrok daar wel van en de bulk van die kinderen waren wel over de Vita aan het spreken en hoe graag ze die wel niet zouden willen hebben.

Er is dus zeker een markt voor de Vita, maar ik snap ook wel hoe moeilijk het is voor die kinderen om een 250 euro kostende handheld bij hun ouders losgepeuterd te krijgen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Baatje
Mijn zoontje (7,5) heeft al een gewone DSI XL echter die is na 2 jaar aan vervanging toe. Ook komen er bijna geen leuke nieuwe games meer voor de gewone DS uit.

Hij speelt ook regelmatig Fifa op mijn Vita en dat vind ie geweldig en hij kan het nog goed ook. Het jammere is dat er dus te weinig games zoals Skylanders op de Vita te krijgen is.

Wat betreft een tablet is ook een goed punt. Hij is namelijk erg handig met een ipad. Niet normaal meer hoe snel dat gaat. Maar om nu een Ipad mini te kopen voor hem gaat me net iets te ver.

Gamen doe je op een handheld console :-) Veel betere games dan op tablets....

• matthijst
  • Nu online
Waarom gaat een ipad mini te ver?
Heeft ie ook og wat aan qua internet en boeken bladeren.

• Baatje
Omdat dat nog een stuk duurder is dan bijvoorbeeld de 3dsxl. En de games zijn gewoon minder.

Hij zit sporadisch op internet en dat kan hij op 1 van onze ipads of desktop. En op de Vita/3ds zit ook een (beperkte) browser.

Boeken haalt hij uit de bieb en hij krijgt de donald duck thuis.

[ Voor 13% gewijzigd door Baatje op 16-11-2012 10:46 ]

• matthijst
  • Nu online
Ah OK.
3DS XL 190 euro, 2 spellen erbij zit je toch al snel op 270 ofzo :)

Maar inderdaad; dat zijn misschien wel leukere spellen.

• Baatje
Ik heb ook al een "kleine" 3ds met wat games die hij kan spelen....als de stof laag eraf gehaald is tenminste....en nee hij mag niet mijn 3ds!

Even wat anders. Ik heb op mijn ps3 een dynamisch thema. Zou dit ook ooit voor de Vita gaan komen? Vind dat wel leuk namelijk zo'n aquaruim :-).

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Wat jammer dat COD op de vita zo'n tegenvaller is geworden, dit konden ze bij Sony als kiespijn missen. Zoals eerder gezegd heeft de Vita een killer app nodig, en die lijkt er niet snel aan te komen. Wat mij betreft komen er mogelijk nog 3 goede games aan: Persona 4 Golden, Tearaway en Killzone, maar of dat echte system sellers worden durf ik te betwijfelen.
Misschien moet Sony de prijsdaling die voor begin volgend jaar aangekondigd is maar vroeger invoeren, anders vrees ik dat het voor de Vita verkoopcijfers een schrale kerst zal worden.

Verwijderd

hoe krijgen jullie skype op de vita?

• Sn0wblind
Beetje zelf inzet mag wel hoor. Paar seconden googlen. PSN store bij de apps.

Verwijderd

nou ik kom 'm namelijk niet tegen in mijn PSN store....de store via de vita zelf dan.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:40:
hoe krijgen jullie skype op de vita?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:45:
nou ik kom 'm namelijk niet tegen in mijn PSN store....de store via de vita zelf dan.
1: Je gaat op het beginpagina van de PS Store op "alles"
2: Je kiest categorie "sociaal"
3: Je kiest binnen het categorie wederom "sociaal"
4: Voila: Daar staat skype, youtube, facebook etc, etc,

Als het niet werkt, of hij staat er niet tussen:
Heb je wel de PS store een update gegeven?
Staat je account wel ingesteld op NL?

• MarcoM
Ik heb zojuist MUD gekocht. Een motocross game van Milestone. Heel uitgebreid, met carreer en losse races en multiplayer.

Physics zorgen ervoor dat je toch wel je best moet doen, dat is alleen maar goed natuurlijk. Echt een aanrader als je van motocrossen houdt.

Als je hem wilt proberen, moet je de ps3 demo pakken. De vita versie is exact hetzelfde, alleen dan met gedowntunede graphics voor de vita.

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:20:
[...]

[...]

1: Je gaat op het beginpagina van de PS Store op "alles"
2: Je kiest categorie "sociaal"
3: Je kiest binnen het categorie wederom "sociaal"
4: Voila: Daar staat skype, youtube, facebook etc, etc,

Als het niet werkt, of hij staat er niet tussen:
Heb je wel de PS store een update gegeven?
Staat je account wel ingesteld op NL?
Vinand, ik ga het vanavond eens proberen...alvast merci :)
Pagina: 1 ... 25 ... 82 Laatste