ik kom van de psp fat af en ben nu over op de ps vita, leuk ding maar helaas nog weinig games. Ik heb ook al hotspot van mobiel gebruikt en werkt super dus. En het geluk kan niet op want uncharted is gratis te downloaden bij psn begreep ik?
Ja uncharted en gravity rush. Vooral die laatste is erg leuk overigens, vond de demo niet veel aan. Maar de full game speelt erg lekker
Ben nu vooral daarmee bezig, want weet nog niet of ik mijn PSplus ga verlengen (heb 30 gratis), maar denk het haast wel. Crysis 2 is ook erg lekker namelijk en voor 50 euro per jaar een aantal topgames spelen is prima
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
oke nou super voor de info, morgen ff binnenhalen (heb ook zo'n 30dgn trial)
Als je Rayman al geweldig vond, ik vind ps all stars en LBP nog veeeeeeeel beter. En vergeet Gravity Rush niet te spelen, is ook een must have!BobF. schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:14:
Al een tijd geleden (een maand ofzo) heb ik een playstation vita (wifi only) versie gekocht samen met rayman origins. Rayman is imo echt fantastisch, grafisch geweldig en dat op een handheld:D samen met de lekkere platform ervaring. Ik deed eigenlijk niet veel met m'n vita behalve rayman spelen. Maar afgelopen week zat ik wat reviews te kijken en dus ben ik gister langs de gamemania gegaan om All stars battle royale te kopen. Heb gelijk maar little big planet mee genomen, omdat ik daar toch al een tijd op zat te staren
Ik ken eigenlijk geen mensen met een vita, dus mocht iemand het leuk vinden om een keer een potje in asbr te doen of levels in little big planet te sharen of iets dergelijks, dan kunnen jullie me adden
Psn ID; bobghenz
en nu lekker little big planet proberen
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
haha, jaa ik had uncharted en gravity rush al gauw nadat ik de vita zelf had gekocht gehaald. Ben er alleen nog niet aan toe gekomen om ze echt door te spelen. Mijn impressie van gravity rush (ongeveer 2 uurtjes gespeeld) was heel erg tof. Zelfde voor uncharted, maar rayman vond ik gewoon het lekkerst spelen voor even tussendoor 
Maar ik ga er nu veel meer gebruik van maken. Ik heb echt heel veel zin in lbp en online ps all stars. Net een paar uurtjes in lbp gestopt en ik vind het echt geweldig
Mijn spellenlijst nu;
op volgorde naar desinteresse op het moment
Playstation All-Stars battle royale
Little big planet
Rayman origins [uitgespeeld]
uncharted en gravity rush
modnation racers
ik heb mn ps3 verkocht. Omdat ik merkte dat ik toch veel meer op de pc gamede. Dus daar heb ik de vita van gekocht om iets onderweg te hebben. De grote titels speel ik wel op de pc
Maar ik ga er nu veel meer gebruik van maken. Ik heb echt heel veel zin in lbp en online ps all stars. Net een paar uurtjes in lbp gestopt en ik vind het echt geweldig
Mijn spellenlijst nu;
Little big planet
modnation racers
ik heb mn ps3 verkocht. Omdat ik merkte dat ik toch veel meer op de pc gamede. Dus daar heb ik de vita van gekocht om iets onderweg te hebben. De grote titels speel ik wel op de pc
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Wat ik als aanvulling zou nemen:BobF. schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:40:
haha, jaa ik had uncharted en gravity rush al gauw nadat ik de vita zelf had gekocht gehaald. Ben er alleen nog niet aan toe gekomen om ze echt door te spelen. Mijn impressie van gravity rush (ongeveer 2 uurtjes gespeeld) was heel erg tof. Zelfde voor uncharted, maar rayman vond ik gewoon het lekkerst spelen voor even tussendoor
Mijn spellenlijst nu;
Little big planet
modnation racers
- Superstardust Delta: Vette game, download only en nogal cheap... Als je van snel een lekker potje gamen houd dan is deze toch wel de baas van allemaal.
- Tales from Space: Monster Blob, vette indie game die ook een download only is.
- Sounds Shapes is ook een must have als je van creatieve muziek gebaseerde games houd.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Haha, thanks!
Ga nu Tales from Space proberen, is toch 'gratis' met psn plus
Zijn er mensen die er zin in hebben om vanavond een potje all star battle royale te spelen? Of little big planet, vind ik ook prima
Zijn er mensen die er zin in hebben om vanavond een potje all star battle royale te spelen? Of little big planet, vind ik ook prima
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Ooh ja, vergeet Motorstorm RC nietBobF. schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:28:
Haha, thanks!
Van alle games heb ik Super Stardust het meest gespeeld. Zo belachelijk verslavend die game.
Bij mij is TOM Blitz veruit de meest gespeelde game. Ik ben momenteel ook bezig om samen met iemand anders online het verhaal van LBP te spelen. Echt een ontzettend mooi spel.
Het viel me gisteren trouwens op dat Sony momenteel erg veel reklame maakt voor de Vita en PS Plus.
Het viel me gisteren trouwens op dat Sony momenteel erg veel reklame maakt voor de Vita en PS Plus.
PSN id: NL_SToRM
Damn, Mortal Kombat ook al in die Vita Plus.
Da's ondertussen wel ruim de moeite waard aan het worden!
Haters everywhere but I don’t really care
Mijn eerste reactie op jouw post matthijst; Mortal Kombat in de vita plus?
Whut, ik heb gister playstation plus gekocht, Mortal Kombat!
Maar hij staat gewoon voor 39,99 in de store hier..
Of begrijp ik je gewoon niet goed en bedoel jij met Vita plus iets anders dan de playstation plus dienst?
Maar hij staat gewoon voor 39,99 in de store hier..
Of begrijp ik je gewoon niet goed en bedoel jij met Vita plus iets anders dan de playstation plus dienst?
pas ergens in december:matthijst schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:35:
Damn, Mortal Kombat ook al in die Vita Plus.
Sinterklaasje heeft zijn PlayStation Plus zak goed gevuld en onthult vandaag al welke ZES (!!) games in december worden toegevoegd aan de Instant Game Collection van PlayStation Plus.
Voor PS3:
- Batman: Arkham City (vanaf 5/12)
- LIMBO (vanaf 5/12)
- Vanquish (vanaf 5/12)
Voor PS Vita:
- Mortal Kombat (vanaf 19/12)
Voor PS3 & PS Vita:
- Big Sky Infinity (vanaf 12/12)
- Knytt Underground (vanaf 21/12)
Burp
That does it! Ik ga sowieso playstation plus nemen als die 30 dagen om zijn
Amper tijd om te gamen dus nieuwe games kopen is duur. PS plus is ideaal, downloaden en dan spelen als ik tijd heb voor amper wat geld
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
BobF, sorry, nog even geduld dus: 19-12
Voor de plussers onder ons. De juridische hobbels zijn weggenomen en ook de Nederlandse Plus abonees kunnen nu de 11,99 euro deal voor een jaar Music Unlimited kopen. Scheelt toch weer 100 Euro en als Nederlander kon ik dat niet laten liggen. Wees er snel bij want officieel is er een 100.000 gebruikers limiet die ze kunnen toepassen als het genoeg is geweest voor dat het 31 december is.
Hoe is het aanbod in vergelijking met spotify?
En blijft de prijs 12euro voor een jaar, of mag je volgend jaar de volle mep betalen
En blijft de prijs 12euro voor een jaar, of mag je volgend jaar de volle mep betalen
Jammer dat je met iOS geen tracks kunt downloaden
Iemand ook gezeik met Near na de laatse update?
Ik krijg de volgende errror-code ; c2-13444-6
Kan wel mijn data verzenden, nix ontvangen.
Gevolg, geen game goods en dergelijke.
Ik krijg de volgende errror-code ; c2-13444-6
Kan wel mijn data verzenden, nix ontvangen.
Gevolg, geen game goods en dergelijke.
[ Voor 31% gewijzigd door maartend op 28-11-2012 22:24 ]
Zal volgend jaar de volle mep zijn denk ik. Een beetje als een drugsdealer heSinned123 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:01:
Hoe is het aanbod in vergelijking met spotify?
Het aanbod is anders dan bij Spotify. Hoop artiesten die bij de een wel staan zie je weer niet bij de ander en vice versa.
Vond dat er meer voor mijn smaak bij Sony zit dan bij Spotify. Dankzij xs4all kan ik die (Spotify) een jaar proberen. Ben alleen benieuwd naar de kwaliteit van het offline luisteren bij Music Unlimited, is bij Spotify niet altijd zo bijster goed. Nu kan ik ook Music Unlimited een jaar proberen met 100 Euro korting.
Dus als ik het zo lees ik ben nu plus lid en kan een aantal zaken gratis downloaden, maar nadat ik mijn plus niet verleng heb ik dus geen toegang meer?
Dan heb je je instellingen verkeerd staan...NoMoreMusic schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:40:
[...]
Ben alleen benieuwd naar de kwaliteit van het offline luisteren bij Music Unlimited, is bij Spotify niet altijd zo bijster goed.
Dat klopt. Mocht je op een later tijdstip toch weer Plus lid worden, dan heb je ook weer toegang tot alles wat je tijdens je eerdere Plus lidmaatschap hebt 'geactiveerd' (gekocht voor 0 euro dus, je hoeft het niet eens gedownload te hebben, als het maar in je downloadlijst staat).Zonic schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:42:
Dus als ik het zo lees ik ben nu plus lid en kan een aantal zaken gratis downloaden, maar nadat ik mijn plus niet verleng heb ik dus geen toegang meer?
Spellen etc die je via Plus met korting koopt zijn wel toegankelijk zonder Plus lidmaatschap.
Matthijst, geen probleem. Thx voor de heads up.
Is er hier trouwens niemand die echt een beetje bezig is met All stars battle royale?
Heb er nu een aantal uren in zitten en moet zeggen dat ik me erg vermaak. Online geeft wel nogal wat problemen, maar dat kan ook aan mijn internet connectie liggen gezien ik de laatste dagen sowieso problemen heb met internet. Of zijn er meer mensen die problemen ondervinden bij online gaan?
Is er hier trouwens niemand die echt een beetje bezig is met All stars battle royale?
Heb er nu een aantal uren in zitten en moet zeggen dat ik me erg vermaak. Online geeft wel nogal wat problemen, maar dat kan ook aan mijn internet connectie liggen gezien ik de laatste dagen sowieso problemen heb met internet. Of zijn er meer mensen die problemen ondervinden bij online gaan?
Online gamen bij Battle Royal gaat het meest soepel van alle Vita games die ik tot nu toe gespeeld heb.BobF. schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:17:
Matthijst, geen probleem. Thx voor de heads up.
Die music unlimited aanbieding is wel tempting. Ben nu al wat jaartjes Spotify premium lid en dat bevalt zeer goed. Enige is dat ik op het moment vooral een service zoek die ook een app heeft voor Windows Phone 8. Hebben jullie een idee of sony daarmee komt? Of weten jullie een gelijkaardige service die wel een app heeft?
Vraag die ik mezelf stelde was eerder, wil ik voor 100 euro korting zo'n aanbieding laten lopen door te lang te wachten. Mijn geluk is namelijk vaak dat ik de beslissing neem en dat dan het product uitverkocht is of de aanbieding is er niet meerJochem Boom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:48:
Die music unlimited aanbieding is wel tempting.
Plus op zich heeft mij al veel voordeel gegeven en heb ik er de investering al met mijlen uitgehaald. En nu met 100 euro korting op MU en met Mortal Kombat volgende maand hoor je mij echt niet meer zeuren (voorlopig
Grooveshark heeft volgens mij een app voor WP8Jochem Boom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:48:
Die music unlimited aanbieding is wel tempting. Ben nu al wat jaartjes Spotify premium lid en dat bevalt zeer goed. Enige is dat ik op het moment vooral een service zoek die ook een app heeft voor Windows Phone 8. Hebben jullie een idee of sony daarmee komt? Of weten jullie een gelijkaardige service die wel een app heeft?
ik zou toch zo graag willen dat ze wat een die remote play functie deden.
YouTube: PS Vita (PS3 game test with Remote Play) 71 titles tested on cam
Tuurlijk sony gooit daarmee een beetje hun eigen ruiten in doordat het gevolg is dat er minder games worden verkocht voor de vita. Daartegenover staat dat er meer vitas verkocht zullen worden.
Tuurlijk sony gooit daarmee een beetje hun eigen ruiten in doordat het gevolg is dat er minder games worden verkocht voor de vita. Daartegenover staat dat er meer vitas verkocht zullen worden.
Burp
Ik had ooit gelezen dat het volgens Sony lag aan de developers, die moesten namelijk vanwege sommige rechten zelf de knop omzetten waardoor Remote play zou kunnen werken op de PS Vita... En daarnaast nog een investering doen in de remaps van de knoppen...Wii4all schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:51:
ik zou toch zo graag willen dat ze wat een die remote play functie deden.
Kan iemand mij helpen met de "friend or foe" trophee in ridge racer?
Mijn ID: kryztov80
Je moet maar zeggen wanneer ik online moet komen
Mijn ID: kryztov80
Je moet maar zeggen wanneer ik online moet komen
Ik stel de vraag toch ook even hier, ik denk toch beter op zijn plaats te zijn ;
Weet iemand of die aanbieding in de PSPlus store van 90 dagen voor 10 euro opvolgbaar is? Dus als ik er 5 aanschaf zit ik voor 450 dagen goed?
Weet iemand of die aanbieding in de PSPlus store van 90 dagen voor 10 euro opvolgbaar is? Dus als ik er 5 aanschaf zit ik voor 450 dagen goed?
5 minuten googelen geeft al redelijk wat duidelijkheid 
De houdbaarheid van een kaart is een jaar, maar het is wel mogelijk om meerdere kaarten tegelijk te activeren en zo dus het abonnement te verlengen. Dit kun je direct testen door te kijken naar de vervaldatum van je PS Plus abo als je een extra kaart geactiveerd hebt.
De houdbaarheid van een kaart is een jaar, maar het is wel mogelijk om meerdere kaarten tegelijk te activeren en zo dus het abonnement te verlengen. Dit kun je direct testen door te kijken naar de vervaldatum van je PS Plus abo als je een extra kaart geactiveerd hebt.
[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2012 14:02 ]
Hey Storm. geprobeerd, maar ik weet niet hoe dat heet. Dat opstapelen dus.SToRM666 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:58:
5 minuten googelen geeft al redelijk wat duidelijkheid
De houdbaarheid van een kaart is een jaar, maar het is wel mogelijk om meerdere kaarten tegelijk te activeren en zo dus het abonnement te verlengen.
Gewoon de code activeren zou dan toch automatisch het abonnement moeten verlengen?
[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2012 14:04 ]
Effe deze topic weer tot leven wekken. 
What's new.
1. Oddworld: Stranger’s Wrath HD Release date = over 10 dagen!! (18 december) op USA psn
2. Youtube 2.0 is uit, veel functies zijn erbij gekomen en veel videos laden sneller etc. etc.
3. DOA 5 komt naar de Vita!
4. Soundshape DLC zijn uitgekomen: http://www.ign.com/articl...cing-sound-shapes-new-dlc Lees hier de rest..
(5. Fucking overpowered sackboy krijgt eindelijke een nerf in PS All stars!
)
What's new.
1. Oddworld: Stranger’s Wrath HD Release date = over 10 dagen!! (18 december) op USA psn
2. Youtube 2.0 is uit, veel functies zijn erbij gekomen en veel videos laden sneller etc. etc.
3. DOA 5 komt naar de Vita!
4. Soundshape DLC zijn uitgekomen: http://www.ign.com/articl...cing-sound-shapes-new-dlc Lees hier de rest..
(5. Fucking overpowered sackboy krijgt eindelijke een nerf in PS All stars!
Verwijderd
een vraag 
Waarom is de 3G versie van Vita eigenlijk nog populair...Ik bedoel ze kosten redelijk wat meer dan de wifi-only en je kan niet eens buiten de deur online gamen...
Wat is de toegevoegde waarde van 3G versie eigenlijk? GPS?...Enige reden wat ik kan bedenken is dat je even kan facebooken, youtube kijken en dat soort dingen en je betaald er ook nog voor...
Waarom is de 3G versie van Vita eigenlijk nog populair...Ik bedoel ze kosten redelijk wat meer dan de wifi-only en je kan niet eens buiten de deur online gamen...
Wat is de toegevoegde waarde van 3G versie eigenlijk? GPS?...Enige reden wat ik kan bedenken is dat je even kan facebooken, youtube kijken en dat soort dingen en je betaald er ook nog voor...
Ik denk dat dat inderdaad de toegevoegde waarde is. Je kan natuurlijk ook mobiel internetten met de browser (en email-applicatie). Zelf ben ik destijds wel voor de 3G-versie gegaan, omdat toen het prijsverschil € 23 was. Maar voor dat bedrag extra kreeg ik dan wel:Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:18:
een vraag
- Motorstorm:RC
- extra geheugenkaart van 4 GB (als ik die voor de Wifi-versie nog had moeten kopen was het verschil nog maar € 4 geweest)
- WipeOut 2048 (weliswaar € 20 moeten opwaarderen bij Vodafone).
Nu is het prijsverschil groter en zou ik toch eerder voor de Wifi-versie gaan (als ik nog steeds een Vita zou willen hebben, maar dit even terzijde).
Wanneer komen d'r weer fatsoenlijke games uit?
[ Voor 89% gewijzigd door matthijst op 09-12-2012 10:57 ]
Ligt eraan wat jij fatsoenlijk vind? Over 9 dagen komt Oddworld: strangers world naar de Vita, het is maar dat ik hem al gespeeld heb maar ik vond het echt een meesterlijke gane.matthijst schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:47:
Wanneer komen d'r weer fatsoenlijke games uit?
De aankomende game waar ik nu op wacht word ratchet and clank voor de Vita in January...
Komt Oddworld ook voor de Vita? Dat is dan wel een leuk spel om aan te schaffen 
Ik heb al een tijdje Plus, maar aangezien ik de automatische updates voor de PS3 niet gebruik had ik er niet bij stilgestaan dat die optie er ook is voor de Vita. Voor de Vita heb ik het nu wel aangezet en dit werkt wel erg handig moet ik zeggen.
Ik heb al een tijdje Plus, maar aangezien ik de automatische updates voor de PS3 niet gebruik had ik er niet bij stilgestaan dat die optie er ook is voor de Vita. Voor de Vita heb ik het nu wel aangezet en dit werkt wel erg handig moet ik zeggen.
[ Voor 65% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2012 13:56 ]
Weet iemand of de PDP Trigger Grip nog ergens in Nederland te koop is?
Word niet in NL verkocht helaaszoenvisje schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:52:
Weet iemand of de PDP Trigger Grip nog ergens in Nederland te koop is?
Niet zo populair blijkbaar.
Steam/XBL: Avioto
Die van hori schijnen wel een stuk fijner te werken... Alleen vind ik de omvang daarvan echt veel te groot. Ik heb liever ook die van PDP, alleen kon ik die jammer genoeg ook helemaal nergens vinden.Avioto schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:42:
[...]
Word niet in NL verkocht helaasOp ebay staan ze wel, maar niet erg veel (http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories)
By the way: http://www.videogamer.com...black_ops_2_for_vita.html
Wat een pokkebedrijf is Activision... Dankzij hun hebben we BO2 misgelopen.
Ebay had ik hem gezien ja, hoopte eigenlijk dat ik hem eerst kon proberen eigenlijk ergens in een store hier.Avioto schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:42:
[...]
Word niet in NL verkocht helaasOp ebay staan ze wel, maar niet erg veel (http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories)
Die van PDP lijkt mij fijner omdat de triggers op een voor mij iets gunstigere plek zitten. Mijn gehandicapte handjes hebben wat moeite met de afstand tussen de triggers en de thumbsticks.Vinand schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:44:
[...]
Die van hori schijnen wel een stuk fijner te werken... Alleen vind ik de omvang daarvan echt veel te groot. Ik heb liever ook die van PDP, alleen kon ik die jammer genoeg ook helemaal nergens vinden.
Ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt. Het BO2 project waar vicarious visions aan werkte is na problemen dus bij Nihilicstic neergelegd. Het is dus gewoon hetzelfde spel waar zij aan gewerkt hebben. Als Activision dat niet gedaan had, dan was er waarschijnlijk nog helemaal geen Call of Duty game voor de Vita te koop (was misschien wel beter geweestVinand schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:56:
By the way: http://www.videogamer.com...black_ops_2_for_vita.html
PS2 games zijn (nog) niet speelbaar op de VITAVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:47:
Zou die GTA Sa ook op Vita uitkomen?
Je hebt helemaal gelijk... die misverstand komt denk ik ook door de suggestieve schrijfstijl van de schrijver... "after Activision pulled the plug."nioz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:18:
[...]
Ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt. Het BO2 project waar vicarious visions aan werkte is na problemen dus bij Nihilicstic neergelegd. Het is dus gewoon hetzelfde spel waar zij aan gewerkt hebben. Als Activision dat niet gedaan had, dan was er waarschijnlijk nog helemaal geen Call of Duty game voor de Vita te koop (was misschien wel beter geweest) of het spel was nog slechter (bijna onvoorstelbaar
).
De TS is niet echt up-to-date, maar zijn er PS Vita bundels en zoja waar te verkrijgen en wat voor?
Er is 'n Call of Duty set zag ik ergens in 'n bushokje voor zo'n €200,00? Maar dat spel lijkt me echt crap.
Eigenlijk wil ik bij de FRS / Kijkshop een Vita aanschaffen... Omdat zij C1000-coupons aannemen en VVV bonnen (en FreeBees) maar de prijs van 'n Vita bij de FRS / Kijkshop is mij onbekend. Ik heb nog 8 van die C1000 €5,- bonnen wat weer €40,00 zou schelen en €60,00 VVV-bonnen, €100,00 dus
Eigenlijk wil ik de Vita alleen hebben om Uncharted: Golden Abyss te spelen en dan weer te verkopen..
Mocht hij me nu bevallen dan houd ik 'm uiteraard, maar heel veel geld wil ik er niet aan uitgeven
Er is 'n Call of Duty set zag ik ergens in 'n bushokje voor zo'n €200,00? Maar dat spel lijkt me echt crap.
Eigenlijk wil ik bij de FRS / Kijkshop een Vita aanschaffen... Omdat zij C1000-coupons aannemen en VVV bonnen (en FreeBees) maar de prijs van 'n Vita bij de FRS / Kijkshop is mij onbekend. Ik heb nog 8 van die C1000 €5,- bonnen wat weer €40,00 zou schelen en €60,00 VVV-bonnen, €100,00 dus
Eigenlijk wil ik de Vita alleen hebben om Uncharted: Golden Abyss te spelen en dan weer te verkopen..
Mocht hij me nu bevallen dan houd ik 'm uiteraard, maar heel veel geld wil ik er niet aan uitgeven
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 12-12-2012 11:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je PS+ hebt, dan zou ik gravity rush en LBP zeer zeker ook proberen.CLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:56:
De TS is niet echt up-to-date, maar zijn er PS Vita bundels en zoja waar te verkrijgen en wat voor?
Die games vind ik nog veel beter dan uncharted.
Als je er een 2dehands koopt, dan ga je zeker niet veel verliezen als je m achteraf weer wegdoet.
Ja tweedehands kan ook, maar dan kost de console zo'n €150,00 ofzo...
Enige wat je dan vaak hebt is wel een 4GB / 8GB geheugenkaartje, tsjaa daar doe ik het niet voor.
Als ik 'n console kan kopen bij de FRS / Kijkshop voor €200,00 en met C1000 al €40,00 korting heb...
Dan maar nieuw voor dat tientje en dat geheugenkaartje ben ik ook weer zo vergeten voor die 2 tientjes.
Tevens gebruik ik m'n VVV-bonnen toch nooit, dus als daar alweer €60,00 mee afgaat is de PS Vita: €100,00
Enige issue is wel dat de FRS / Kijkshop 'm moet hebben
Enige wat je dan vaak hebt is wel een 4GB / 8GB geheugenkaartje, tsjaa daar doe ik het niet voor.
Als ik 'n console kan kopen bij de FRS / Kijkshop voor €200,00 en met C1000 al €40,00 korting heb...
Dan maar nieuw voor dat tientje en dat geheugenkaartje ben ik ook weer zo vergeten voor die 2 tientjes.
Tevens gebruik ik m'n VVV-bonnen toch nooit, dus als daar alweer €60,00 mee afgaat is de PS Vita: €100,00
Enige issue is wel dat de FRS / Kijkshop 'm moet hebben
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hoe lame is dit nou ook weer, Castlevania Symphony of the Night is eindelijk uit op PSN... (als ps1 game)
is ie niet compatible met de PS Vita......
is ie niet compatible met de PS Vita......
PS Vita Wifi + LittleBigPlanet voor 153 euro bij Amazon.de
Gaat het dan echt zo slecht met de Vita?
Heeft het nog zin om er een te kopen, ontwikkelen de makers nog nieuwe spellen?
Volgens mij valt de verkoop behoorlijk hard tegen. Hoor er ook niks over.
Heb zelf een 3DS en daar is het ook akelig stil (afgezien van Nintendo die soms zelf wat uitbrengt)
Heb zelf een 3DS en daar is het ook akelig stil (afgezien van Nintendo die soms zelf wat uitbrengt)
Acuut kopen en dan een PSN-plus pas aanschaffen.
Ik had hem bij uitkomen vor 188 euro en nog geen seconde spijt.
Heb 5 games gekocht, 5 via psn-plus. Dus nog maanden vooruit.
Ik had hem bij uitkomen vor 188 euro en nog geen seconde spijt.
Heb 5 games gekocht, 5 via psn-plus. Dus nog maanden vooruit.
echt slecht gaat het niet, matig is een beter woord...Dennis Lammers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:12:
Maar ik ben zelf super tevreden met mijn ps vita, er komen toch erg leuke exclusives aan voor deze device... binnenkort komt die oddworld ook al naar de Vita, kan niet wachten tot ik die heb
Sly Cooper word ook een topper:
http://www.ign.com/articl...ly-cooper-thieves-in-time
edit 2:
Hier is trouwens een korte gameplay van Oboro Muramasa voor de PS Vita.. Een action RPG game. Ziet er wel leuk uit.
[ Voor 19% gewijzigd door Vinand op 14-12-2012 13:23 ]
Verwijderd
Kijk hier eens:CLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:56:
http://www.amazon.de/Sony...rd_r=1AHPDDMP9JZ5Q2K9ETJW
153,97 incl. LBP
Het vreemde is dat een losse Vita 199,00 Euro kost
Verwijderd
Dat heeft hier niets mee te maken, het is gewoon een speciale actie.Dennis Lammers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:12:
http://www.amazon.de/gp/p...nkCode=as2&tag=911735d-21
Deze deal is alleen vandaag.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 14:36 ]
Heb vandaag Sonic & Sega all star racing transformers binnen gekregen. Een aanrader als je van arcade/kart achtige racegames houd. Ziet er ook goed uit op de Vita, dezelfde game als op de consoles dus geen uitgekleedde versie enzo.
Het kan dus wel. Als nou meer developers diezelfde moeite erin staken om de games er goed uit te laten zien op de vita zonder framerate problemen was de reputatie al een stuk beter.
Het kan dus wel. Als nou meer developers diezelfde moeite erin staken om de games er goed uit te laten zien op de vita zonder framerate problemen was de reputatie al een stuk beter.
Ninja Gaiden Sigma 2 komt nu dus ook naar de Vita, NG op een handheld is epic win! Releasedate: February 26!
Ik vond deel 1 al helemaal geweldig (alhoewel ik het al grijs had gespeeld op me Xbox).
Nu deel 2 ga ik zowiezo ook halen... Dat was zeker mijn favoriete deel... (deel 3 was de grootste teleurstelling in gaming history voor mij).
Hilarisch nu komen ze weer met die Hero mode, dus in principe is dit een Port van een Port... LOL
Ik vond deel 1 al helemaal geweldig (alhoewel ik het al grijs had gespeeld op me Xbox).
Nu deel 2 ga ik zowiezo ook halen... Dat was zeker mijn favoriete deel... (deel 3 was de grootste teleurstelling in gaming history voor mij).
Hilarisch nu komen ze weer met die Hero mode, dus in principe is dit een Port van een Port... LOL
[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 15-12-2012 22:48 ]
Vandaag Rayman uitgespeeld. Op zich een goeie game, alhoewel ik het wel een behoorlijk pittige game vond, soms tot op het frustrerende aan toe. Sommige stukken moest je echt perfect timen en andere waren ook zo goed als onmogelijk te halen zonder eerst te weten wat er gaat komen of watvoor bewegingen een bepaalde eindbaas allemaal gaat doen.
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 16-12-2012 19:38 ]
haha
ik vond dat allerlaatste level
Ja ik heb wel lopen zeiken en tieren, maar als je het dan ook gehaald heb voelt het wel alsof je echt iets voltooid hebt
Ik vond de learning curve en difficulty curve erg smooth in rayman origins. Was 1 van de redenen voor mij om een vita te kopen
spoiler:
echt fantastisch the land of the living dead
Ik vond de learning curve en difficulty curve erg smooth in rayman origins. Was 1 van de redenen voor mij om een vita te kopen
Het laatste level was inderdaad behoorlijk frustrerend... Vooral als je die lange route met al het vuur en vlammen/lava naar beneden moet gaan en de route moet vervolgen. Dat is echt het principe van honderd keer proberen tot de volgende save, en dan weer 100 keer proberen tot de save daarop, en dan weer 100 keer proberen... etc. etc. 
Maar inderdaad een heerlijk gevoel zodra je het uitgespeeld hebt.
Maar inderdaad een heerlijk gevoel zodra je het uitgespeeld hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Vinand op 16-12-2012 22:26 ]
Haha, ik was dus niet de enige die er lang over gedaan heeft om dat level te halen 
Op den duur moest je echt een bijna perfecte timing aanhouden en blijven rennen om het te kunnen halen, maar dat moest sowieso ook al bij die levels om de tanden te halen.
Op den duur moest je echt een bijna perfecte timing aanhouden en blijven rennen om het te kunnen halen, maar dat moest sowieso ook al bij die levels om de tanden te halen.
Jammer te laat, C1000 bonnen mogen niet worden ingeleverd bij de FRS voor hardwareVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:32:
Dat heeft hier niets mee te maken, het is gewoon een speciale actie. Deze deal is alleen vandaag.
Ik zou wel een PSVita willen en dan met name voor Ninja Gaiden en evt. Later God of War als deze komt maar ben bang dat binnekort een updated versie komt van de Vita, net zoals de 3DS XL.
Zijn er al wat geruchten dat jullie weten? Ik heb niets kunnen vinden.
Ook hoop ik dat er CFW komt voor de vita en niet het PSP gedeelte. Dit absoluut niet voor het spele van "backups" maar de Vita lijkt mij het ideale emulator apparaat als hier ooit N64 vloeiend op gaat draaien. Gebruik nu mijn PSP Go als emulator device
.
Zijn er al wat geruchten dat jullie weten? Ik heb niets kunnen vinden.
Ook hoop ik dat er CFW komt voor de vita en niet het PSP gedeelte. Dit absoluut niet voor het spele van "backups" maar de Vita lijkt mij het ideale emulator apparaat als hier ooit N64 vloeiend op gaat draaien. Gebruik nu mijn PSP Go als emulator device
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Een groter scherm zou voor mij toch niet moeten. Bij Sony vind ik persoonlijk sowieso de eerste versies van hun consoles/handhelds vaak de beste. Bij de latere revisies wordt er toch altijd bezuinigd op bepaalde onderdelen om de prijs omlaag te krijgen.
De PS1 kreeg later minder aansluitingen. Bij de PS3 verdween de BC, ging de cardreader eruit en kreeg de console minder USB aansluitingen en bij de PSP zag je dit aan het scherm en de UMD klep.
De PS2 kreeg later wel een handige update, namelijk een ingebouwde IR ontvanger.
De PS1 kreeg later minder aansluitingen. Bij de PS3 verdween de BC, ging de cardreader eruit en kreeg de console minder USB aansluitingen en bij de PSP zag je dit aan het scherm en de UMD klep.
De PS2 kreeg later wel een handige update, namelijk een ingebouwde IR ontvanger.
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 16-12-2012 23:39 ]
Nee een groter scherm absoluut niet, liever kleiner. Maar net zoals was bij de PSP-1000/2000/3000/Go. Vind de Vita nu best wel dik.SToRM666 schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:32:
Een groter scherm zou voor mij toch niet moeten. Bij Sony vind ik persoonlijk sowieso de eerste versies van hun consoles/handhelds vaak de beste. Bij de latere revisies wordt er toch altijd bezuinigd op bepaalde onderdelen om de prijs omlaag te krijgen.
De PS1 kreeg later minder aansluitingen, bij de PS3 ging de cardreaders en dergelijke eruit en bij de PSP zag je dit aan het scherm en de UMD klep.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Platter zou misschien wel mooi zijn ja, maar door de hoge resolutie vind ik sommige dingen toch al behoorlijk klein.
De psvita moet echt niet platter gaan worden zoals ze bij de psp hadden gedaan, daardoor kwam die juist minder lekker in de hand te liggen... Enigste wat ik zou willen zien als verbetering is backlit buttons. Dat zou er wel sexy uit kunnen zien! 
Ik vind de vita zo helemaal geweldig, hij moet voor mij echt niet groter/kleiner of dunner/dikker worden.
Ik vind de vita zo helemaal geweldig, hij moet voor mij echt niet groter/kleiner of dunner/dikker worden.
Het enige gemis zijn de ontbrekende L2/R2 knoppen, maar voor de rest ben ik er ook zeer tevreden mee
Verwijderd
ps vita is de enige handheld waar de kwaliteit van afstraalt...robuust...voelt niet goedkoop aan, design is strak aan alle kanten.
Hij is nu anders 159euro.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:32:
[...]
Dat heeft hier niets mee te maken, het is gewoon een speciale actie.
Deze deal is alleen vandaag.![]()
[...]
http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128
Hij moet €162,66 gaan kosten, inclusief pricewatch: LittleBigPlanet, PlayStation Vita
Maar? Zit daar nou een 4GB geheugenkaart bij, is dit het spel op 'casette' of per download?
Maar? Zit daar nou een 4GB geheugenkaart bij, is dit het spel op 'casette' of per download?
Zo ik hoop dat hij ook snel naar die prijs gaat hier of daar nog even zo blijft ( heb mijn bankrekening al geplunderd ) , want dan ligt hij binnenkort ook hier 
Edit : @ hierboven : Je pricewatch link verwijst naar het spel zelf ? Die op amazon is iig zonder 4 gb , want dan komt hij op 177. 4 gb is toch veel te klein (zeker als je Ps plus hebt dus ben benieuwd of een 32 Gb kaartje snel betaalbaar wordt anders wordt het nog een dure grap.
Edit : @ hierboven : Je pricewatch link verwijst naar het spel zelf ? Die op amazon is iig zonder 4 gb , want dan komt hij op 177. 4 gb is toch veel te klein (zeker als je Ps plus hebt dus ben benieuwd of een 32 Gb kaartje snel betaalbaar wordt anders wordt het nog een dure grap.
[ Voor 46% gewijzigd door Beakzz op 18-12-2012 00:15 ]
En ik vraag me af of de game er bij zit of dat het een download is
Kent iemand een bepaalde tool om een soort van kalender te maken voor een forum als de GOT?
Ben wel bereid een kalender te maken met releases voor de Vita, maakt het allemaal maar een stuk overzichtiger.
Ben wel bereid een kalender te maken met releases voor de Vita, maakt het allemaal maar een stuk overzichtiger.
Die Vita-set met LBP, is dat nou een hardcopy-game of 'n download?
Verwijderd
Als ik een recensie lees die bij die set hoort wordt er gezegd dat je zonder geheugenkaart LBP niet kan spelen. dus ik ga er vanuit dat het een download is een geen fysiek exemplaar.CLB schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:32:
Die Vita-set met LBP, is dat nou een hardcopy-game of 'n download?
Maar mooie prijs. Het is dat ik er al 1 heb, maar zou er bijna nog 1 kopen.
Zegt weinig, Uncharted (hard copy) kun je ook niet spelen zonder... Lastig hoor
Verwijderd
Dat is waar. Maar volgens mij zijn tot nu toe alle bundels die uitgekomen zijn met digitale spellen en geen fysieke expemplaren (kan het mis hebben hoor).
Ga er maar vanuit dat het een download is , want dat zijn bijna alle Vita paketten en die kant willen ze je toch het liefst op hebben
Als het een fysiek exemplaar is, dan is de kans ook nog aanwezig dat het zonder doosje is. Volgens mij zat AC3:liberation ook gewoon in een plastic dingetje bij de bundel met witte Vita.CLB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:28:
En ik vraag me af of de game er bij zit of dat het een download is
Ik ben voornemens één dezer dagen een PS Vita aan te schaffen.
Nu dacht ik laatst gelezen te hebben dat Sine Mora ook uit is gekomen op de PS Vita.
Dat is voor mij een goede rede om een PS Vita te kopen.
Klopt het dat deze game inmiddels in de PSN store te koop is ?
Nu dacht ik laatst gelezen te hebben dat Sine Mora ook uit is gekomen op de PS Vita.
Maar toch verkoopt dat beter dan 'n downloadnioz schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:06:
Als het een fysiek exemplaar is, dan is de kans ook nog aanwezig dat het zonder doosje is.
Volgens mij zat AC3:liberation ook gewoon in een plastic dingetje bij de bundel met witte Vita.
Verwijderd
Klopt!Count_Galious schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:28:
Ik ben voornemens één dezer dagen een PS Vita aan te schaffen.
Sine Mora is idd op de Vita. In vind hem te moeilijk om nog leuk te vinden. Wel mooi spel.
Issie zoveel moeilijker dan op de PS3 of 360 dan ? Die versie is namelijk prima te doen.
Ik denk dat het aan mij ligt. Ik vind zo'n game dan erg mooi, maar gewoon te lastig. Had ik met Stardust ook.
Tja wat de 1 moeilijk vind, vind de ander weer makkelijk en andersom.
Zo hadden er hier meerderen moeite met Rayman Origins terwijl ik dat weer een piece of cake vond.
Zelf vind ik stardust ook erg moeilijk.
Heeft iemand trouwens al persona4 gespeeld?
Die krijgt gemiddeld een 9.4 op gamerankings.com met iets van 28reviews.
Dat is echt heel erg hoog (2e in de tussenstand van het jaar voor alle games)
Zo hadden er hier meerderen moeite met Rayman Origins terwijl ik dat weer een piece of cake vond.
Zelf vind ik stardust ook erg moeilijk.
Heeft iemand trouwens al persona4 gespeeld?
Die krijgt gemiddeld een 9.4 op gamerankings.com met iets van 28reviews.
Dat is echt heel erg hoog (2e in de tussenstand van het jaar voor alle games)
Volgens de PS Blog zou Mortal Kombat deze week gratis moeten zijn voor Plus members.
En Tokyo Jungle werkt dankzij een update nu met remote play.
En Tokyo Jungle werkt dankzij een update nu met remote play.
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 19-12-2012 21:02 ]
Mortal Kombat is hier nog niet te downloaden met Plus.
Ik wilde het net zeggen. Sommige dingen komen inderdaad pas vanaf de 21e.
PlayStation Plus December content:
5th December: Batman: Arkham City (PS3)
5th December: LIMBO (PS3)
5th December: Vanquish (PS3)
12th December: Big Sky Infinity (PS Vita and PS3)
19th December: Mortal Kombat (PS Vita) – not available in AU
21st December: Knytt Underground (PS Vita and PS3)
Additional offers and savings TBC
Bron: http://blog.eu.playstatio...us-your-december-content/
5th December: Batman: Arkham City (PS3)
5th December: LIMBO (PS3)
5th December: Vanquish (PS3)
12th December: Big Sky Infinity (PS Vita and PS3)
19th December: Mortal Kombat (PS Vita) – not available in AU
21st December: Knytt Underground (PS Vita and PS3)
Additional offers and savings TBC
Bron: http://blog.eu.playstatio...us-your-december-content/
Gaat deze ook in fysieke vorm uitgebracht worden?MarcoM schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:58:
Sine Mora is idd op de Vita. In vind hem te moeilijk om nog leuk te vinden. Wel mooi spel.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]