Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Donnie Darko schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:32:
[...]

voor mij hetzelfde ik heb LBP 1 (en 2 via ps plus) maar om nou te zeggen dat ik het fantastische games vind... het platformen zelf vind ik nou niet van beduidend hoog niveau (of dat moet in de latere levels komen, ben vrij vlot afgehaakt namelijk) en het stickers plakken en zelf levels creëren interesseert mij ook weinig.
Het is inderdaad persoonlijk hoe je het bekijkt. Ik geniet bijvoorbeeld echt heel erg van deze game.
Aan de andere kant is net natuurlijk net van wat voor games je houd, ik vind creativiteit heel erg belangrijk, en daar val ik snel voor.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor €179,= een Vita (WiFi), scheelt toch bijna €40,= met de pricewatch;
https://outlet.sony.nl/sh...6%238482%3B/PS719180692.A

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

OPSLAGHOND schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:39:
Voor €179,= een Vita (WiFi), scheelt toch bijna €40,= met de pricewatch;
https://outlet.sony.nl/sh...6%238482%3B/PS719180692.A
moet je wel een refurbished willen...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vinand schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:41:
[...]
moet je wel geld hebben voor een nieuwe ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Factory refurbished wat mij betreft net zo goed als een nieuwe voor een lage prijs.
Je weet in ieder geval zeker dat er hierop wel een quality control heeft plaats gevonden.

Het scheelt uiteindelijk niet eens zoveel met wat ik er voor hebt betaald tijdens de release.
216eu Inc starter pack en 8GB

[ Voor 26% gewijzigd door Sinned123 op 25-09-2012 19:30 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:29:
Factory refurbished wat mij betreft net zo goed als een nieuwe voor een lage prijs.
Je weet in ieder geval zeker dat er hierop wel een quality control heeft plaats gevonden.

Het scheelt uiteindelijk niet eens zoveel met wat ik er voor hebt betaald tijdens de release.
216eu Inc starter pack en 8GB
Je hebt in principe wel gelijk. Zeker omdat ik nu lees dat je ook nog gewoon de volle garantie erbij krijgt.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11

Sorbo

Uw hulp in huis!

Vinand schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:41:
[...]

Zo, dan zit ik qua verkoopprijs nog niet eens zo verkeerd. Heb m te koop staan voor 180, maar dan wel het 3G model...

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Avioto schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
[...]

Heb je een punt. :P Ik wacht het wel af, het is wel echt raar dat EA zelf geen Vita beelden naar buiten brengt.
Ook metacritic staat er nu vol mee. Het is simpelweg een kopie van de vorige met enkel wat veranderingen in de teams...

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
pagani schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:12:
[...]

Ook metacritic staat er nu vol mee. Het is simpelweg een kopie van de vorige met enkel wat veranderingen in de teams...
Morgen krijg ik fifa als het goed is (lang leve postnl kuch kuch). Om eerlijk te zijn zou het me wel tegenvallen als het zo is wat jij zegt. Ondanks ik de vorige versie gewoon heel fijn vond spelen. We zullen het zien......

Edit: ik las net op Metacritic wat jij bedoelde. Zucht. Neemt men de Vita wel serieus of ons als gamers?

[ Voor 10% gewijzigd door Baatje op 26-09-2012 20:36 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht... EA, wat verwacht je van zo een bedrijf?
Ik hoop dat Sony Konami kan strikken voor de PsVita, PES mag van mij echt wel zijn keiharde comeback maken en Fifa van zijn monopolie positie trappen. Ik gun EA het echt niet meer.

• Baatje
Blijkbaar verwachten we te veel van EA. Het is gewoon heel erg jammer dat de Vita niet serieus wordt genomen.

Zal me er ondanks de oude engine ongetwijfeld prima mee vermaken hoor.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Is er een LittleBigPlanet speler hier die mij kan vertellen waar ik de sticker voor het level De Raarraket (The Odd Rocket) vandaan tover (om bubble 25 en 26 te pakken)? Heb nagenoeg alles op 100% maar kan die sticker niet vinden :(.
zoenvisje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:52:
Is er een LittleBigPlanet speler hier die mij kan vertellen waar ik de sticker voor het level De Raarraket (The Odd Rocket) vandaan tover (om bubble 25 en 26 te pakken)? Heb nagenoeg alles op 100% maar kan die sticker niet vinden :(.
Heb je ook de stickers van de in game multiplayer area's?
(Daarvoor moet je dus samen met een ander spelen)
Baatje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:58:
Blijkbaar verwachten we te veel van EA. Het is gewoon heel erg jammer dat de Vita niet serieus wordt genomen.

Zal me er ondanks de oude engine ongetwijfeld prima mee vermaken hoor.
De Vita word wel zeer zeker serieus genomen, dat heeft LBP zeer zeker bewezen door de beste en meest uigebreide deel ooit in de gehele reeks uit te brengen op de Vita...

Het is gewoon dat EA een gierige en erg commerciële onderneming is...

[ Voor 37% gewijzigd door Vinand op 26-09-2012 23:39 ]

• zoenvisje
Vinand schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
[...]

Er zijn nog twee levels waar ik de multiplayer nog moet. Hopelijk zit hij daar tussen.

Ik heb jou in mijn vriendenlijst staan zag ik trouwens. Keertje samen mp'en?

• Baatje

[...]

De Vita word wel zeer zeker serieus genomen, dat heeft LBP zeer zeker bewezen door de beste en meest uigebreide deel ooit in de gehele reeks uit te brengen op de Vita...

Het is gewoon dat EA een gierige en erg commerciële onderneming is...
Hoeveel games naast LBP hebben dit bewezen dan? Zijn het er 10? Wat is er aangekondigd naast AC aan goede games wat dit jaar nog gaat komen? De excuses dat de console net uit is ben ik ook wel klaar mee. Gameshows genoeg geweest om het tegendeel te bewijzen.

Cod, Killzone hebben nog geen datums. En ja sorry ik zie naast All-Stars niet veel meer staan. EA faalt aan alle kanten, waar blijft Ubisoft met een Splinter Cell? Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita? Ik wil aankondigingen met datums en geen geruchten.

Neem een game als Skylanders. Niet mijn ding maar een mega succes. Wel op de 3ds niet op de Vita. Zelfs niet de nieuwe titel die over 2 weken uitkomt.

De PSN store is goed gevuld maar daar heb ik de Vita niet voor gekocht. Ik ben bang dat de Vita bij mij in de kast wordt gelegd en alleen nog mee gaat met vakanties. Baal er van het had zoveel leuker kunnen zijn.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
What [is] the point of AdHoc multiplayer when no one has a Vita?"
Ex PR medewerker van Sony. Compleet mee eens zelf, en helaas is dit ook hoe de game designers denken, waarom zou je games maken voor een Vita, je hoort er niemand over, niemand wil hem nog kopen, en veel mensen vinden het een teleurstelling.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:51
Als Sony die AC en CoD bundles straks nou gewoon voor €179,99 in de winkels legt... Instant money!
Baatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:36:
[...]

Hoeveel games naast LBP hebben dit bewezen dan? Zijn het er 10? Wat is er aangekondigd naast AC aan goede games wat dit jaar nog gaat komen? De excuses dat de console net uit is ben ik ook wel klaar mee. Gameshows genoeg geweest om het tegendeel te bewijzen.

Cod, Killzone hebben nog geen datums. En ja sorry ik zie naast All-Stars niet veel meer staan. EA faalt aan alle kanten, waar blijft Ubisoft met een Splinter Cell? Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita? Ik wil aankondigingen met datums en geen geruchten.

Neem een game als Skylanders. Niet mijn ding maar een mega succes. Wel op de 3ds niet op de Vita. Zelfs niet de nieuwe titel die over 2 weken uitkomt.

De PSN store is goed gevuld maar daar heb ik de Vita niet voor gekocht. Ik ben bang dat de Vita bij mij in de kast wordt gelegd en alleen nog mee gaat met vakanties. Baal er van het had zoveel leuker kunnen zijn.
Zo vaak ik het nog moet zeggen, dit ding is nog maar een maand of 7 uit, en dan ga je al zulke eisen stellen. Hoe goed ging het met de N3DS toen die 7 maanden uit was, en de aankondigingen en de games die ervoor waren nog veel dramatischer dan het nu voor de Vita is, idem dito PS3...

Geef het de tijd voordat je dit soort uitspraken doet, je bent een early adapter, dan verwacht je dit ook.

• Baatje
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens. Ook voor de release van de Vita wisten de uitgevers dat de console er aan kwam en had Sony ongetwijfeld info vrijgegeven over het maken van games.

Ook nu had bijvoorbeeld EA er op kunnen inspringen. En zoals eerder gemeld Skylanders Giants komt over 2 weken en deze uitgever heeft geen enkele interesse blijkbaar gehad om dit voor de Vita uit te brengen.

En eisen? Is Tiger Woods/NBA Live/NHL/NBA2K13/een echte Fifa 13 nou zo veel gevraagd? Kom op zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Baatje op 27-09-2012 11:01 ]

Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met baatje, dat 3rd party support echt te wensen overlaat. Ik vind dat Sony goed zijn best doet, met een respectabel aantal goede games in het eerste jaar. Maar waar blijft de rest? Ubi heeft wat launchgames geport, en verder? Waar zijn EA en Activision? Dat dezelfde studio die resistance voor vita heeft gemaakt nu ook CoD maakt zegt ook wel genoeg denk ik.

Uiteindelijk overleef ik het wel en zal mijn vita niet direct verstoffen. LBP is leuk en er zijn nog een paar games die ik nog uit moet spelen (+ ps one en psp games beschikbaar), maar decent 3rd party support zou wel leuk zijn. Meer keuze :) Maar hopen dat sony met kerst een leuke actie heeft oid, zodat de verkoopcijfers wat omhoog gaan.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand fifa al gespeeld op de vita? Beetje hetzelfde als de console dit keer?

Burp

• zoenvisje
[...]

Ik heb nu alles 100% behalve die twee levels waar ik de stickers voor de switches niet heb. Wordt er gek van 8)7 .
Wii4all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:01:
http://www.metacritic.com...fa-soccer-13/user-reviews

;(

• pagani
  • Niet online
Vandaag is er onder de radar naast FIFA trouwens ook New Little King's Story uitgekomen. Ben pas net begonnen, maar het speelt vergelijkbaar met de Wii versie dus ik ben zeer tevreden :)

• Baatje
Wii4all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:01:
Zo paar potjes gespeeld. Ziet er weer prima uit. Inderdaad lijkt het sprekend op de vorige versie. Al heb ik het gevoel dat het voetbal zelf wat sneller gaat. Tricks e.d. heb ik niet getest of er meer mogelijkheden zijn.

Maar helaas niet de Fifa 13 versie zoals het eigenlijk hoort te zijn. Beetje cheap weer van EA.

Maar goed ik heb de game als pre order voor 40 euro gekocht en ik weet zeker dat ik deze versie veel zal spelen.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Baatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:36:
Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita?
Rockstar is met 2 Vita titels bezig, hopelijk zit GTA daarbij..
pagani schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:08:
Vandaag is er onder de radar naast FIFA trouwens ook New Little King's Story uitgekomen.
Oeh, thanks. Ben benieuwd naar de reviews :) Deze game zag er veelbelovend uit.
Baatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:05:
Maar helaas niet de Fifa 13 versie zoals het eigenlijk hoort te zijn. Beetje cheap weer van EA.
Dan houd het voor mij al op :S Ook geen Ultimate Team neem ik aan?
Hopelijk word NFS wel goed, maar dat duurt nog even.

Steam/XBL: Avioto

• zoenvisje
zoenvisje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:41:
[...]

Ik heb nu alles 100% behalve die twee levels waar ik de stickers voor de switches niet heb. Wordt er gek van 8)7 .
Eindelijk gevonden! Als hier iemand is die ook deze stickers zoekt (The Odd Rocket en The Discard Factory) stuur maar een DM.

• Baatje
Avioto schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:32:
[...]
Rockstar is met 2 Vita titels bezig, hopelijk zit GTA daarbij..

Dan houd het voor mij al op :S Ook geen Ultimate Team neem ik aan?
Hopelijk word NFS wel goed, maar dat duurt nog even.
Sorry nog niet gekeken naar Ultimate team. Ik vind overigens wel fijn dat alle selecties en tenues nu zijn zoals ook in het "echt". Maar goed dat is persoonlijk.

Fijne te horen dat Rockstar bezig is. Hopelijk gaat dit niet al te lang duren, maar Rockstar kennende >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Baatje op 28-09-2012 07:54 ]

• Disfigured
pagani schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:08:
Vandaag is er onder de radar naast FIFA trouwens ook New Little King's Story uitgekomen. Ben pas net begonnen, maar het speelt vergelijkbaar met de Wii versie dus ik ben zeer tevreden :)
Wat?! Serieus? Ik kan hem niet vinden in de store in ieder geval. Nedgame heeft 'em ook niet.

• pagani
  • Niet online
Gamestop in .DE had hem, bij nader inzien komt hij volgens mij pas officieel 2 oktober uit. Ook hebben ze per vestiging er maar een ontvangen, hoezo ondergesneeuwd :( Gisteren nog even wat uurtjes erin gestopt, erg vermakelijk en zeker een van de toppers in m'n Vita gamesverzameling.

Overigens mijn eerste Vita game met een (Duits, dat wel) papieren handleiding.

[ Voor 43% gewijzigd door pagani op 28-09-2012 11:21 ]

Verwijderd

Hij is gewoon via de PSN Store te koop, dus hij moet uitzijn.

• Avioto
"One thing that was surprising and disappointing to us was the number of third parties to come out after launch. In retrospect, there are so many options for publishers now that we cannot take it for granted that our new platform would be supported by third parties, like it would've been many years ago. We've been working harder with our third party relations department to secure more content for PS Vita. We are confident that we have the right hardware platform that we have with PS Vita."
Gelukkig erkennen ze zelf ook het probleem.

• Disfigured
Tijd dat ze er wat aan gaan doen dan. :)

• Baatje
Inderdaad. Tis zo'n fijn apparaat. Net weer tijdens de voetbaltraining van mijn zoontje heerlijk zitten gamen erop. Ongelofelijk toch dat summiere aanbod?

Gelukkig komen er in oktober en november in ieder geval weer wat games uit (o.a. Silent hill, assassins creed, nfs, monkey ball), maar het is wel weinig ja :(
Toch vraag ik me nog steeds af of het bij andere console launches echt veel beter was. Ik kan me bij de ps3 ook wel herinneren dat ik wanhopig was voor iets nieuws en die had ik pas enkele maanden na de launch gekocht. Ik ben bij de vita alleen wel wat banger voor de toekomst. Tot nu toe vermaak ik me prima met het relatief beperkte aanbod, maar als hij niet beter gaat verkopen, dan zullen devs ook niet staan te springen. Maargoed, volgens mij heb ik dit al meerdere malen gezegd, ik begin als een kapotte plaat te klinken ;)

Ik heb vandaag de demo van silent hill: book of memories even gespeeld. De gameplay voelde wat stroef, maar ik vond het niet onaardig. Na de deceptie die Diablo3 heet, vond ik het wel leuk om te zien dat je bij silent hill zelf stat points mag verdelen. Wapens waren ook wel prima en zelf moeten blocken zorgt ervoor dat er wat skill bij komt kijken in plaats van knoppen rammen.

Ik kan alleen de puzzel aan het einde van zone 2 niet oplossen.. :s Ik heb 5 'puzzelstukjes', maar toch heb ik bij de puzzel maar 4 pawns en daarmee lukt het me niet om de puzzel op te lossen. Ik zal wel iets over het hoofd zien?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Heb sinds gisteren LBP.

Briljant spel op de een of andere manier.

• Baatje
Heb vandaag ook Fifa 13 voor de ps3 binnen gehad. Maar jeetje wat een verschil met de Vita zeg. EA moet zich echt schamen voor de Vita versie. Niet dat deze niet gewoon leuk is maar puur om het verschil in engine....

@Nioz Bij de release van de PS3 was het ook niet super. Ik had hem op dag 1. Nu heb ik 62 games hiervoor. Laten we hopen dat de Vita ook zo'n mooie toekomst heeft!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
maartend schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:45:
Heb sinds gisteren LBP.

Briljant spel op de een of andere manier.
Ik ga vandaag of morgen ook eens kijken om deze te kopen. Deel 1 en 2 op de PS3 waren ook zeer goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2012 06:37 ]

PSN id: NL_SToRM

Ik vind het concept, de stijl en creativitieit van LBP echt geweldig, maar de gameplay blijft een beetje half-half hoor..De 'puzzels' zijn te eenvoudig voor een puzzelspel (paar hendels overhalen en klaar) en de gameplay is te 'floaty' voor een platformer. Ik snap niet waarom ze daarvoor gekozen hebben :/ Mijn vriendin is geen gamer, maar er zijn de afgelopen jaren een paar spellen waar ze een uitzondering voor heeft gemaakt: Mario, rayman origins, pixeljunk monsters en uncharted (meekijken ;) ), maar LBP vindt ze niets omdat de gameplay te saai is. Doodgaan is eerder het resultaat van de floaty controls dan van vijanden of iets anders lastigs.

. Ik speel het spel echt met veel plezier, maar toch denk ik elke keer weer dat het beter had gekunt en dat is jammer. Online met vreemden vind ik trouwens ook een ramp, met idioten die door t level rushen zodat je steeds buiten beeld bent en dood etc.

Tot zover mijn rant ;)

• zoenvisje
En toch ben ik er machtig verslaafd aan :p . Kan ook niet wachten op LBP Karting!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er komt een hele boel games voor de Vita bij via Playstation Mobile, enkel weet ik niet hoe goed de games zijn heb geen Vita namelijk :p

nieuws: Sony opent mobiele gamingwinkel PlayStation Mobile

Multiple pc builds in progress

• SToRM666
Ik zit ondertussen ook al LBP te spelen :9
Ziet er erg strak uit moet ik zeggen.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2012 18:30 ]

• Avioto
zoenvisje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:02:
En toch ben ik er machtig verslaafd aan :p . Kan ook niet wachten op LBP Karting!
Die komt niet op de Vita.
mafiatounes schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:25:
Er komt een hele boel games voor de Vita bij via Playstation Mobile, enkel weet ik niet hoe goed de games zijn heb geen Vita namelijk :p

nieuws: Sony opent mobiele gamingwinkel PlayStation Mobile
Ziet er niet echt heel bijzonder uit kwa games. Maar het is wel een leuk idee. Ook wel tof dat als ik een game koop op mijn Xperia Play, ik het ook op mijn Vita kan spelen :)

• zoenvisje
Ik weet het, vind ik wel jammer. Zou denk ik zeer geschikt zijn voor de Vita. Maar ik heb ook een PS3 gelukkig ;).

• Avioto
Gelukkig maar :P
Volgens dit interview zou LBP Karting alsnog kunnen uitkomen op de Vita:
http://www.thesixthaxis.c...l-place-for-it-to-end-up/

Dus, fingers crossed :)

• zoenvisje
Oeh, fingers crossed, duimen, wensen, enzv. :p

De arcade in LBP bezorgd me wel hoofdpijn trouwens, pff. Heb alleen Orb-it tot nu toe compleet.

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
Mensen, zijn de prijzen ergens te vinden van de Vita games die je via PSN kan aanschaffen ?
Op de PSN site zie ik nergens de prijs vermeld staan namelijk.

• Avioto
Heb je geen PS3? Daar kan je het ook zien.

Hier staan wel een boel prijzen: http://www.psnstores.com/category/vitagames/

• Bomberman71
  • Laatst online: 13-11 00:37
Thanks for the tip !

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
footage van NFS most wanted van de EB expo downunder.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rvi1i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/65Krg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NLTwj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cj9C1.jpg

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qtx5jGl7IHo]

Als je het filmpje op youtube bekijkt, is de framerate een stuk aangenamer :9~

Off topic, Hoe krijg ik fatsoenlijk een youtube videootje erin?
Laat maar, werkt al.

[ Voor 42% gewijzigd door MarcoM op 08-10-2012 10:08 ]

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:57
Disfigured schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:04:
[...]

Wat?! Serieus? Ik kan hem niet vinden in de store in ieder geval. Nedgame heeft 'em ook niet.
de release schijnt ook voor 1/11 te staan nu.

• Avioto
MarcoM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:02:
footage van NFS most wanted van de EB expo downunder.

*knip knip*

Als je het filmpje op youtube bekijkt, is de framerate een stuk aangenamer :9~
Ziet er goed uit. Wel beetje jammer dat je op deze manier naar gameplay beelden moet zoeken, de game komt binnenkort al uit.. :F

Daarom wacht ik toch maar even op reviews.

NFS ziet er wel goed uit ja, maar ik wacht ook de reviews even af denk ik. Er komen deze komende maanden meerdere games uit en ik kan ze toch niet tegelijk spelen :)

Hier is een video van AC III: liberation (wat gameplay beelden en korte dev interviews)
http://bit.ly/OiE27N
Was door playstation op twitter gelinkt. Feit dat ze gameplay laten zien is een goed teken denk ik? :)

• Avioto
Goed teken idd, maar ze laten al beelden zien sinds de aankondiging van de game. Dus dat komt wel goed denk ik :) Wel tof dat je ook Connor Kenway tegenkom in de game, ben benieuwd!

Avioto schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:29:
Goed teken idd, maar ze laten al beelden zien sinds de aankondiging van de game. Dus dat komt wel goed denk ik :) Wel tof dat je ook Connor Kenway tegenkom in de game, ben benieuwd!
Assassins Creed Liberation word een topper!!!

• Avioto
Heeft hier al iemand Retro City Rampage? Zou vandaag op de Vita uitkomen.

Ik dacht dat hij vandaag alleen in de US zou uitkomen? Volgens mij is Europa binnenkort pas aan de beurt :( (wel binnen oktober).

• Avioto
Ah, je hebt helemaal gelijk. Jammer, wilde de game graag spelen op mijn vakantie :S

Wel goed nieuws dat het een cross-buy game word :)

http://gamefans.com/2012/...e-wiiware-and-xbla-later/

• SToRM666
Wel mooi al die cross-buy spellen. Op die manier is het goedkoop gamen op de Vita als je toch al de PS3 versies koopt :P Aan de andere kant speel je dan wel spellen die je al gespeeld hebt.
Retro City Rampage ziet er geinig uit, maar ik ga nog even afwachten en eventueel eerst eens een demo spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 10-10-2012 12:28 ]

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Deze week komen als het goed is de volgende games uit:
MUD - FIM Motocross World Championship
SpyHunter
WRC: FIA World Rally Championship 3
De laatste zou leuk als Crossplay/buy zijn maar zal wel niet gaan gebeuren. :)

• MarcoM
Dat zal zeker niet gebeuren. WRC3 voor de vita komt pas op 26 Oktober en heeft beduidend minder content dan de ps3 versie. Check hun facebook page maar.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
MUD ligt idd al in de winkels

• NoMoreMusic
MarcoM schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:42:
WRC3 voor de vita komt pas op 26 Oktober
Amazon denkt daar anders over :)
This item will be released on October 12, 2012.

[ Voor 9% gewijzigd door NoMoreMusic op 10-10-2012 22:21 ]

• Baatje
Zo hebben jullie deze week ook de mail gehad van Playstation met een wel hele mooie line up?

Assassins Creed, CoD, LBP, Fifa, All Stars.....

Nu ik dat bij elkaar zag staan dacht ik...tja dit zijn nou toppers! Laten we hopen dat dit het begin van veel moois is :-)

• MarcoM
Zoals ik al zei, check de FB van de ontwikkaars

http://www.facebook.com/wrcthegame/posts/514839718544727

Hi Guys, here we are with all the WRC 3 PS®Vita and PS®Store info you've asked:

Release date: 26th Oct 2012

Contents:

- All the 54 official teams of the current season
- WRC Experience game mode that will feature Single Stage, Single Rally and 2012 Championship
- WRC Online game mode which will allow an amazing multiplayer experience for a never-ending Rally game
- 6 different Rallies (Rallye Monte-Carlo, Rallye de France - Alsace, RallyRACC-Rally de Espana, Acropolis Rally, ADAC Rallye Deutschland and Wales Rally GB)
- 3 official categories (WRC, WRC 2 and WRC 3) and 11 official cars
- Trophies support
- Free DLC after few weeks with exclusive rallies: Rally Guanajuato Mexico, Philips Rally Argentina and Vodafone Rally de Portugal

At least, check out the image gallery to see more about the handheld version!!

• NoMoreMusic
MarcoM schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Zoals ik al zei, check de FB van de ontwikkaars

http://www.facebook.com/wrcthegame/posts/514839718544727

Hi Guys, here we are with all the WRC 3 PS®Vita and PS®Store info you've asked:

Release date: 26th Oct 2012
Thnx voor de link MarcoM. Heb geen FB maar dit is publiek toegankelijk. Had ik even kunnen checken :)
Nu moet iemand het nog aan Amazon vertellen ........ 8)

• Avioto
Winkels moet je niet serieus nemen als het om releasedata gaat.

Klinkt allemaal wel goed :) Heb alleen nog nooit WRC gespeeld, wel Colin Mcrae.
Dus ook maar weer de reviews afwachten.. Een goede rally sim zou wel goed passen op de Vita.

• MarcoM
lijkt me duidelijk, kopen:

• NoMoreMusic
Inderdaad, op de vita en op de PS3 als het even kan qua geld op de bank :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:37
:o
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/fohr9u_th.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Eindelijk goede games op de Vita, dat is mooi. O wacht.

Verwijderd

Ik heb Mario nog nooit zo goed gezien, die kleuren van dat OLED zijn over de top.

Nintendo moet echt met de tijd mee en die crappy LCD schermpjes dumpen.

• Disfigured
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:16:
Ik heb Mario nog nooit zo goed gezien, die kleuren van dat OLED zijn over de top.

Bwahahaha, dat zal nooit meer gebeuren. 8)7
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 07:18:
Eindelijk goede games op de Vita, dat is mooi. O wacht.
en dan dit:
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:16:

:9, hilarisch hoe meningen altijd zo verdeeld zijn.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
Tja sommige fanboys hebben gewoon een bord voor de kop waar je u tegen zegt. De Ps Vita heeft een aantal goede games , maar een Mario Kart , Bros , paper en vooral Advance wars op je Ps Vita..wie wil dat nou niet ?

Maarja zeker nu ik meerdere consoles heb merk ik dat er in elk topic fanboys zijn en dat elke console zijn voor en nadelen heeft. De 3DS heeft meer goede spellen wat mij betreft , maar onbegrijpelijk dat ze geen 2e thumbstick hebben en de Psp heeft "mooiere" spellen , maar lokt uitgevers om uitgeklede versies van de consoleversies uit te brengen en niet de speciale games die de 3ds wel heeft. (iig minder)
Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:55:
Tja sommige fanboys hebben gewoon een bord voor de kop waar je u tegen zegt. De Ps Vita heeft een aantal goede games , maar een Mario Kart , Bros , paper en vooral Advance wars op je Ps Vita..wie wil dat nou niet ?

Maarja zeker nu ik meerdere consoles heb merk ik dat er in elk topic fanboys zijn en dat elke console zijn voor en nadelen heeft. De 3DS heeft meer goede spellen wat mij betreft , maar onbegrijpelijk dat ze geen 2e thumbstick hebben en de Psp heeft "mooiere" spellen , maar lokt uitgevers om uitgeklede versies van de consoleversies uit te brengen en niet de speciale games die de 3ds wel heeft. (iig minder)
True story

Laat nou net iedereen zijn eigen wensen en smaak hebben bij elke console die uitkomt. Ik vind persoonlijk bijvoorbeeld de Nintendo games minder amusement met uitzondering van enkele ten opzichte van de playstation games. Zo ook tussen de Vita en de 3DS... Maar dat ligt toch meer aan mijn smaak, neem bijvoorbeeld de mening van Sander, ik geloof hem van harte dat de Nintendo games beter zijn dan de Vita games vanuit zijn perspectief.

Aan de andere kant: Jammer dat sommige mensen/fanboys dan altijd van die uitlokkende berichten moeten plaatsen met als doel om juist irritaties en reacties uit te lokken... Dat is dan wel weer behoorlijk kansloos/kinderachtig... :N

• matthijst
Heb ze allebei; 3DS XL en Vita. Spellen op de Vita zijn grafisch mooier, maar 3DS heeft ook leuke spellen :)
Vita emu Megadrive en N64:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2a7h5ky_th.jpg

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 19:33
Ik heb recent ook de vita aangeschaft, en ben er zeer tevreden over. De analoge stick is zoals het moet zijn, dit
in tegenstelling tot die van de psp, daar kon ik zeer slecht mee overweg. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Unit 13 en Uncharted spelen lekker, en ik heb er al meer mee gedaan in korte tijd dan met de psp al die tijd.

Nu heb ik ook de megadrive emulator erop gezet en ik kan wel zeggen : Perfect voor de Vita, speelt echt geweldig, scherm wordt volledig gebruikt, en het loopt gewoon zoals het zou moeten.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoe werkt dat met emulatoren??

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• matthijst
Emulator werkt via een savegame van het spel Urbanix.
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=490040&page=48

• Disfigured
Je kan nu via SEN (http://www.sonyentertainmentnetwork.com -> Account beheren) eindelijk bedragen aan je portemonnee toevoegen via PayPal en iDeal. Dus je hoeft geen PSN kaartjes meer te kopen of een creditcard te gebruiken. Je kan zelfs €5,- toevoegen, ipv de €20,- waarmee PSN kaartjes beginnen. Mooie ontwikkeling! Ik ga nu sowieso meer digitaal spul kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Disfigured op 16-10-2012 11:38 ]

Verwijderd

Geld toevoegen met iDeal is heel erg mooi! Zeker omdat je nu wat meer keuze hebt met de toe te voegen bedragen. :)

Afgelopen weekend ben ik aan de slag gegaan met Spy Hunter. Best een vermakelijk spel, maar te kort om die 40,- euro (oid) voor te betalen. Nu kijk ik uiteraard vooral uit naar Assassin's Creed III: Liberation en eigenlijk ben ik toch ook wel benieuwd naar Black Ops: Declassified. :)
Alleen jammer dat de N64 games op dit moment behoorlijk glitchy werken, ik verwacht binnenkort natuurlijk een betere versie ervan op de Vita, maar ik wacht het nog eventjes af.

Ik hoop alleen dat de Vita games niet gehackt gaan worden. Gelukkig is dat volgens de devs bijna onmogelijk aangezien Sony het hele zaakje met een encryptie heeft aanstaan. Op dit moment staat het japanse bedrijf wel behoorlijk scherp.

• matthijst
Als ze de Vita nu zouden hacken kan je m wel wegflikkeren :D

• Disfigured
Die trailer ziet er wel echt belachelijk goed uit hoor :o
Ik ben benieuwd,.. als ze dit weten af te leveren zoals het er in de trailer uit ziet, dan gaat het aardig wat vita's verkopen denk ik.

• Michael Knight
  • Laatst online: 15-11 21:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Inderdaad een 'belachelijke' trailer.... ik ben benieuwd naar de demo tzt. Dit kan echt een juweeltje worden! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Komt er een demo van? Voorgaande AC-games hebben volgens mij nooit een demo gekregen, dus ik betwijfel of Liberation er wel één krijgt. Tijdje geleden ben ik al aan de slag geweest met Liberation en deze gaat sowieso in mijn collectie komen. :)
Dit word hem jongens,, weer een knaller van een game voor mijn vita collectie :)

• SToRM666
Die trailer ziet er veelbelovend uit! Ik ben toevallig een paar dagen geleden begonnen aan AC: Brotherhood, dus ik heb nog wel een aantal delen te spelen :)

• Wii4all
  • Niet online
voor de lbp fans.

ik was in MM alexandrium daar lagen nog 10 tallen pre-order codes kaarten.
Omdat de game denk ik in de voorverkoop niet zo goed verkocht hadden ze een stapel kaarten bij de vita games gelegd. Je krijgt dan een of ander outfit kado.

Burp

Verwijderd

Heb zelf ook bijzonder veel zin in Liberation kan eigenlijk niet wachten. :)

• Baatje
Hier nog 1. Pre order weken terug al gedaan :-)

• Xufuja
  • Laatst online: 20-08 21:25
Liberation ziet er geweldig uit, weet iemand of die AC III: Liberation Vita bundle ook in Nederland uitkomt?

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 10:41

Phntm

Tlingelingeling

Creqaw schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:27:
Liberation ziet er geweldig uit, weet iemand of die AC III: Liberation Vita bundle ook in Nederland uitkomt?
31 Oktober, zelfde dag als de normale ACIII. Als je ACIII op je PS3 bezit en ook op je Vita, krijg je bonus items op beide platforms.

• Baatje
Op deze avond toch nog even een zucht. Zie dat op de 3DS een nieuwe Rollercoaster Tycoon uit is. Welliswaar een 3d versie maar had deze game toch graag op de Vita gezien. Dit scherm is toch groter dan mijn gewone 3ds.

• Avioto
Is het een remake of nieuwe game?
Een remake van Rollercoaster Tycoon 2 op de Vita zou vet zijn zeg :9~

• Baatje
Avioto schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:33:
Is het een remake of nieuwe game?
Een remake van Rollercoaster Tycoon 2 op de Vita zou vet zijn zeg :9~
Ik dacht een nieuwe game speciaal voor de 3ds.

Dit soort games mis ik op de Vita.

Off topic, ik type dit op mijn nu oude ipad3 hahahahahahah. Sorry kan het even niet laten. De wereld vergaat op internet. Ben nu ook bang dat mijn ipad 3 er spontaan mee stopt.... :X

Baatje schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:07:
[...]

Ik dacht een nieuwe game speciaal voor de 3ds.

Dit soort games mis ik op de Vita.

Off topic, ik type dit op mijn nu oude ipad3 hahahahahahah. Sorry kan het even niet laten. De wereld vergaat op internet. Ben nu ook bang dat mijn ipad 3 er spontaan mee stopt.... :X
Insert random firstworldproblemsmeme.jpg

:9

• Wii4all
  • Niet online
lego lord of the rings vita gameplay:
YouTube: PS Vita Lego Lord of the Rings

Burp

Pagina: 1 ... 23 ... 82 Laatste