Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
https://outlet.sony.nl/sh...6%238482%3B/PS719180692.A
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
moet je wel een refurbished willen...OPSLAGHOND schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:39:
Voor €179,= een Vita (WiFi), scheelt toch bijna €40,= met de pricewatch;
https://outlet.sony.nl/sh...6%238482%3B/PS719180692.A
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
moet je wel geld hebben voor een nieuwe ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je weet in ieder geval zeker dat er hierop wel een quality control heeft plaats gevonden.
Het scheelt uiteindelijk niet eens zoveel met wat ik er voor hebt betaald tijdens de release.
216eu Inc starter pack en 8GB
[ Voor 26% gewijzigd door Sinned123 op 25-09-2012 19:30 ]
Je hebt in principe wel gelijk. Zeker omdat ik nu lees dat je ook nog gewoon de volle garantie erbij krijgt.Sinned123 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:29:
Factory refurbished wat mij betreft net zo goed als een nieuwe voor een lage prijs.
Je weet in ieder geval zeker dat er hierop wel een quality control heeft plaats gevonden.
Het scheelt uiteindelijk niet eens zoveel met wat ik er voor hebt betaald tijdens de release.
216eu Inc starter pack en 8GB
Zo, dan zit ik qua verkoopprijs nog niet eens zo verkeerd. Heb m te koop staan voor 180, maar dan wel het 3G model...
Ook metacritic staat er nu vol mee. Het is simpelweg een kopie van de vorige met enkel wat veranderingen in de teams...Avioto schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
[...]
Heb je een punt.Ik wacht het wel af, het is wel echt raar dat EA zelf geen Vita beelden naar buiten brengt.
Morgen krijg ik fifa als het goed is (lang leve postnl kuch kuch). Om eerlijk te zijn zou het me wel tegenvallen als het zo is wat jij zegt. Ondanks ik de vorige versie gewoon heel fijn vond spelen. We zullen het zien......pagani schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:12:
[...]
Ook metacritic staat er nu vol mee. Het is simpelweg een kopie van de vorige met enkel wat veranderingen in de teams...
Edit: ik las net op Metacritic wat jij bedoelde. Zucht. Neemt men de Vita wel serieus of ons als gamers?
[ Voor 10% gewijzigd door Baatje op 26-09-2012 20:36 ]
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik hoop dat Sony Konami kan strikken voor de PsVita, PES mag van mij echt wel zijn keiharde comeback maken en Fifa van zijn monopolie positie trappen. Ik gun EA het echt niet meer.
Zal me er ondanks de oude engine ongetwijfeld prima mee vermaken hoor.
Heb je ook de stickers van de in game multiplayer area's?zoenvisje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:52:
Is er een LittleBigPlanet speler hier die mij kan vertellen waar ik de sticker voor het level De Raarraket (The Odd Rocket) vandaan tover (om bubble 25 en 26 te pakken)? Heb nagenoeg alles op 100% maar kan die sticker niet vinden.
(Daarvoor moet je dus samen met een ander spelen)
De Vita word wel zeer zeker serieus genomen, dat heeft LBP zeer zeker bewezen door de beste en meest uigebreide deel ooit in de gehele reeks uit te brengen op de Vita...Baatje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:58:
Blijkbaar verwachten we te veel van EA. Het is gewoon heel erg jammer dat de Vita niet serieus wordt genomen.
Zal me er ondanks de oude engine ongetwijfeld prima mee vermaken hoor.
Het is gewoon dat EA een gierige en erg commerciële onderneming is...
[ Voor 37% gewijzigd door Vinand op 26-09-2012 23:39 ]
Er zijn nog twee levels waar ik de multiplayer nog moet. Hopelijk zit hij daar tussen.Vinand schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
[...]
Heb je ook de stickers van de in game multiplayer area's?
Ik heb jou in mijn vriendenlijst staan zag ik trouwens. Keertje samen mp'en?
Hoeveel games naast LBP hebben dit bewezen dan? Zijn het er 10? Wat is er aangekondigd naast AC aan goede games wat dit jaar nog gaat komen? De excuses dat de console net uit is ben ik ook wel klaar mee. Gameshows genoeg geweest om het tegendeel te bewijzen.Vinand schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
[...]
De Vita word wel zeer zeker serieus genomen, dat heeft LBP zeer zeker bewezen door de beste en meest uigebreide deel ooit in de gehele reeks uit te brengen op de Vita...
Het is gewoon dat EA een gierige en erg commerciële onderneming is...
Cod, Killzone hebben nog geen datums. En ja sorry ik zie naast All-Stars niet veel meer staan. EA faalt aan alle kanten, waar blijft Ubisoft met een Splinter Cell? Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita? Ik wil aankondigingen met datums en geen geruchten.
Neem een game als Skylanders. Niet mijn ding maar een mega succes. Wel op de 3ds niet op de Vita. Zelfs niet de nieuwe titel die over 2 weken uitkomt.
De PSN store is goed gevuld maar daar heb ik de Vita niet voor gekocht. Ik ben bang dat de Vita bij mij in de kast wordt gelegd en alleen nog mee gaat met vakanties. Baal er van het had zoveel leuker kunnen zijn.
Ex PR medewerker van Sony. Compleet mee eens zelf, en helaas is dit ook hoe de game designers denken, waarom zou je games maken voor een Vita, je hoort er niemand over, niemand wil hem nog kopen, en veel mensen vinden het een teleurstelling.What [is] the point of AdHoc multiplayer when no one has a Vita?"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zo vaak ik het nog moet zeggen, dit ding is nog maar een maand of 7 uit, en dan ga je al zulke eisen stellen. Hoe goed ging het met de N3DS toen die 7 maanden uit was, en de aankondigingen en de games die ervoor waren nog veel dramatischer dan het nu voor de Vita is, idem dito PS3...Baatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:36:
[...]
Hoeveel games naast LBP hebben dit bewezen dan? Zijn het er 10? Wat is er aangekondigd naast AC aan goede games wat dit jaar nog gaat komen? De excuses dat de console net uit is ben ik ook wel klaar mee. Gameshows genoeg geweest om het tegendeel te bewijzen.
Cod, Killzone hebben nog geen datums. En ja sorry ik zie naast All-Stars niet veel meer staan. EA faalt aan alle kanten, waar blijft Ubisoft met een Splinter Cell? Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita? Ik wil aankondigingen met datums en geen geruchten.
Neem een game als Skylanders. Niet mijn ding maar een mega succes. Wel op de 3ds niet op de Vita. Zelfs niet de nieuwe titel die over 2 weken uitkomt.
De PSN store is goed gevuld maar daar heb ik de Vita niet voor gekocht. Ik ben bang dat de Vita bij mij in de kast wordt gelegd en alleen nog mee gaat met vakanties. Baal er van het had zoveel leuker kunnen zijn.
Geef het de tijd voordat je dit soort uitspraken doet, je bent een early adapter, dan verwacht je dit ook.
Ook nu had bijvoorbeeld EA er op kunnen inspringen. En zoals eerder gemeld Skylanders Giants komt over 2 weken en deze uitgever heeft geen enkele interesse blijkbaar gehad om dit voor de Vita uit te brengen.
En eisen? Is Tiger Woods/NBA Live/NHL/NBA2K13/een echte Fifa 13 nou zo veel gevraagd? Kom op zeg.
[ Voor 11% gewijzigd door Baatje op 27-09-2012 11:01 ]
Uiteindelijk overleef ik het wel en zal mijn vita niet direct verstoffen. LBP is leuk en er zijn nog een paar games die ik nog uit moet spelen (+ ps one en psp games beschikbaar), maar decent 3rd party support zou wel leuk zijn. Meer keuze
Ik heb nu alles 100% behalve die twee levels waar ik de stickers voor de switches niet heb. Wordt er gek vanVinand schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
[...]
Heb je ook de stickers van de in game multiplayer area's?
http://www.metacritic.com...fa-soccer-13/user-reviewsWii4all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:01:
Iemand fifa al gespeeld op de vita? Beetje hetzelfde als de console dit keer?
Zo paar potjes gespeeld. Ziet er weer prima uit. Inderdaad lijkt het sprekend op de vorige versie. Al heb ik het gevoel dat het voetbal zelf wat sneller gaat. Tricks e.d. heb ik niet getest of er meer mogelijkheden zijn.Wii4all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:01:
Iemand fifa al gespeeld op de vita? Beetje hetzelfde als de console dit keer?
Maar helaas niet de Fifa 13 versie zoals het eigenlijk hoort te zijn. Beetje cheap weer van EA.
Maar goed ik heb de game als pre order voor 40 euro gekocht en ik weet zeker dat ik deze versie veel zal spelen.
Rockstar is met 2 Vita titels bezig, hopelijk zit GTA daarbij..Baatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:36:
Rockstar met een nieuwe GTA voor de Vita?
Oeh, thanks. Ben benieuwd naar de reviewspagani schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:08:
Vandaag is er onder de radar naast FIFA trouwens ook New Little King's Story uitgekomen.
Dan houd het voor mij al opBaatje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:05:
Maar helaas niet de Fifa 13 versie zoals het eigenlijk hoort te zijn. Beetje cheap weer van EA.
Hopelijk word NFS wel goed, maar dat duurt nog even.
Steam/XBL: Avioto
Eindelijk gevonden! Als hier iemand is die ook deze stickers zoekt (The Odd Rocket en The Discard Factory) stuur maar een DM.zoenvisje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:41:
[...]
Ik heb nu alles 100% behalve die twee levels waar ik de stickers voor de switches niet heb. Wordt er gek van.
Sorry nog niet gekeken naar Ultimate team. Ik vind overigens wel fijn dat alle selecties en tenues nu zijn zoals ook in het "echt". Maar goed dat is persoonlijk.Avioto schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:32:
[...]
Rockstar is met 2 Vita titels bezig, hopelijk zit GTA daarbij..
Dan houd het voor mij al opOok geen Ultimate Team neem ik aan?
Hopelijk word NFS wel goed, maar dat duurt nog even.
Fijne te horen dat Rockstar bezig is. Hopelijk gaat dit niet al te lang duren, maar Rockstar kennende
[ Voor 32% gewijzigd door Baatje op 28-09-2012 07:54 ]
Wat?! Serieus? Ik kan hem niet vinden in de store in ieder geval. Nedgame heeft 'em ook niet.pagani schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:08:
Vandaag is er onder de radar naast FIFA trouwens ook New Little King's Story uitgekomen. Ben pas net begonnen, maar het speelt vergelijkbaar met de Wii versie dus ik ben zeer tevreden
Overigens mijn eerste Vita game met een (Duits, dat wel) papieren handleiding.
[ Voor 43% gewijzigd door pagani op 28-09-2012 11:21 ]
Gelukkig erkennen ze zelf ook het probleem."One thing that was surprising and disappointing to us was the number of third parties to come out after launch. In retrospect, there are so many options for publishers now that we cannot take it for granted that our new platform would be supported by third parties, like it would've been many years ago. We've been working harder with our third party relations department to secure more content for PS Vita. We are confident that we have the right hardware platform that we have with PS Vita."
Toch vraag ik me nog steeds af of het bij andere console launches echt veel beter was. Ik kan me bij de ps3 ook wel herinneren dat ik wanhopig was voor iets nieuws en die had ik pas enkele maanden na de launch gekocht. Ik ben bij de vita alleen wel wat banger voor de toekomst. Tot nu toe vermaak ik me prima met het relatief beperkte aanbod, maar als hij niet beter gaat verkopen, dan zullen devs ook niet staan te springen. Maargoed, volgens mij heb ik dit al meerdere malen gezegd, ik begin als een kapotte plaat te klinken
Ik heb vandaag de demo van silent hill: book of memories even gespeeld. De gameplay voelde wat stroef, maar ik vond het niet onaardig. Na de deceptie die Diablo3 heet, vond ik het wel leuk om te zien dat je bij silent hill zelf stat points mag verdelen. Wapens waren ook wel prima en zelf moeten blocken zorgt ervoor dat er wat skill bij komt kijken in plaats van knoppen rammen.
Ik kan alleen de puzzel aan het einde van zone 2 niet oplossen..
Briljant spel op de een of andere manier.
@Nioz Bij de release van de PS3 was het ook niet super. Ik had hem op dag 1. Nu heb ik 62 games hiervoor. Laten we hopen dat de Vita ook zo'n mooie toekomst heeft!
Ik ga vandaag of morgen ook eens kijken om deze te kopen. Deel 1 en 2 op de PS3 waren ook zeer goedmaartend schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:45:
Heb sinds gisteren LBP.
Briljant spel op de een of andere manier.
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2012 06:37 ]
PSN id: NL_SToRM
. Ik speel het spel echt met veel plezier, maar toch denk ik elke keer weer dat het beter had gekunt en dat is jammer. Online met vreemden vind ik trouwens ook een ramp, met idioten die door t level rushen zodat je steeds buiten beeld bent en dood etc.
Tot zover mijn rant
nieuws: Sony opent mobiele gamingwinkel PlayStation Mobile
Multiple pc builds in progress
Ziet er erg strak uit moet ik zeggen.
[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2012 18:30 ]
Die komt niet op de Vita.zoenvisje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:02:
En toch ben ik er machtig verslaafd aan. Kan ook niet wachten op LBP Karting!
Ziet er niet echt heel bijzonder uit kwa games. Maar het is wel een leuk idee. Ook wel tof dat als ik een game koop op mijn Xperia Play, ik het ook op mijn Vita kan spelenmafiatounes schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:25:
Er komt een hele boel games voor de Vita bij via Playstation Mobile, enkel weet ik niet hoe goed de games zijn heb geen Vita namelijk
nieuws: Sony opent mobiele gamingwinkel PlayStation Mobile
Ik weet het, vind ik wel jammer. Zou denk ik zeer geschikt zijn voor de Vita. Maar ik heb ook een PS3 gelukkig
Volgens dit interview zou LBP Karting alsnog kunnen uitkomen op de Vita:
http://www.thesixthaxis.c...l-place-for-it-to-end-up/
Dus, fingers crossed
De arcade in LBP bezorgd me wel hoofdpijn trouwens, pff. Heb alleen Orb-it tot nu toe compleet.
Op de PSN site zie ik nergens de prijs vermeld staan namelijk.
Hier staan wel een boel prijzen: http://www.psnstores.com/category/vitagames/

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qtx5jGl7IHo]
Als je het filmpje op youtube bekijkt, is de framerate een stuk aangenamer
Off topic, Hoe krijg ik fatsoenlijk een youtube videootje erin?
Laat maar, werkt al.
[ Voor 42% gewijzigd door MarcoM op 08-10-2012 10:08 ]
de release schijnt ook voor 1/11 te staan nu.Disfigured schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:04:
[...]
Wat?! Serieus? Ik kan hem niet vinden in de store in ieder geval. Nedgame heeft 'em ook niet.
Ziet er goed uit. Wel beetje jammer dat je op deze manier naar gameplay beelden moet zoeken, de game komt binnenkort al uit..MarcoM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:02:
footage van NFS most wanted van de EB expo downunder.
*knip knip*
Als je het filmpje op youtube bekijkt, is de framerate een stuk aangenamer
Daarom wacht ik toch maar even op reviews.
Hier is een video van AC III: liberation (wat gameplay beelden en korte dev interviews)
http://bit.ly/OiE27N
Was door playstation op twitter gelinkt. Feit dat ze gameplay laten zien is een goed teken denk ik?
Assassins Creed Liberation word een topper!!!Avioto schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:29:
Goed teken idd, maar ze laten al beelden zien sinds de aankondiging van de game. Dus dat komt wel goed denk ikWel tof dat je ook Connor Kenway tegenkom in de game, ben benieuwd!
Wel goed nieuws dat het een cross-buy game word
http://gamefans.com/2012/...e-wiiware-and-xbla-later/
Retro City Rampage ziet er geinig uit, maar ik ga nog even afwachten en eventueel eerst eens een demo spelen.
[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 10-10-2012 12:28 ]
De laatste zou leuk als Crossplay/buy zijn maar zal wel niet gaan gebeuren.MUD - FIM Motocross World Championship
SpyHunter
WRC: FIA World Rally Championship 3
Amazon denkt daar anders overMarcoM schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:42:
WRC3 voor de vita komt pas op 26 Oktober
This item will be released on October 12, 2012.
[ Voor 9% gewijzigd door NoMoreMusic op 10-10-2012 22:21 ]
Assassins Creed, CoD, LBP, Fifa, All Stars.....
Nu ik dat bij elkaar zag staan dacht ik...tja dit zijn nou toppers! Laten we hopen dat dit het begin van veel moois is :-)
Zoals ik al zei, check de FB van de ontwikkaars
http://www.facebook.com/wrcthegame/posts/514839718544727
Hi Guys, here we are with all the WRC 3 PS®Vita and PS®Store info you've asked:
Release date: 26th Oct 2012
Contents:
- All the 54 official teams of the current season
- WRC Experience game mode that will feature Single Stage, Single Rally and 2012 Championship
- WRC Online game mode which will allow an amazing multiplayer experience for a never-ending Rally game
- 6 different Rallies (Rallye Monte-Carlo, Rallye de France - Alsace, RallyRACC-Rally de Espana, Acropolis Rally, ADAC Rallye Deutschland and Wales Rally GB)
- 3 official categories (WRC, WRC 2 and WRC 3) and 11 official cars
- Trophies support
- Free DLC after few weeks with exclusive rallies: Rally Guanajuato Mexico, Philips Rally Argentina and Vodafone Rally de Portugal
At least, check out the image gallery to see more about the handheld version!!
Thnx voor de link MarcoM. Heb geen FB maar dit is publiek toegankelijk. Had ik even kunnen checkenMarcoM schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:02:
[...]
Zoals ik al zei, check de FB van de ontwikkaars
http://www.facebook.com/wrcthegame/posts/514839718544727
Hi Guys, here we are with all the WRC 3 PS®Vita and PS®Store info you've asked:
Release date: 26th Oct 2012
Nu moet iemand het nog aan Amazon vertellen ........
Klinkt allemaal wel goed
Dus ook maar weer de reviews afwachten.. Een goede rally sim zou wel goed passen op de Vita.
Inderdaad, op de vita en op de PS3 als het even kan qua geld op de bankMarcoM schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:39:
lijkt me duidelijk, kopen:
Verwijderd
Nintendo moet echt met de tijd mee en die crappy LCD schermpjes dumpen.
Bwahahaha, dat zal nooit meer gebeuren.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:16:
Ik heb Mario nog nooit zo goed gezien, die kleuren van dat OLED zijn over de top.
en dan dit:Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 07:18:
Eindelijk goede games op de Vita, dat is mooi. O wacht.
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:16:
Ik heb Mario nog nooit zo goed gezien, die kleuren van dat OLED zijn over de top.
Maarja zeker nu ik meerdere consoles heb merk ik dat er in elk topic fanboys zijn en dat elke console zijn voor en nadelen heeft. De 3DS heeft meer goede spellen wat mij betreft , maar onbegrijpelijk dat ze geen 2e thumbstick hebben en de Psp heeft "mooiere" spellen , maar lokt uitgevers om uitgeklede versies van de consoleversies uit te brengen en niet de speciale games die de 3ds wel heeft. (iig minder)
True storyBeakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:55:
Tja sommige fanboys hebben gewoon een bord voor de kop waar je u tegen zegt. De Ps Vita heeft een aantal goede games , maar een Mario Kart , Bros , paper en vooral Advance wars op je Ps Vita..wie wil dat nou niet ?
Maarja zeker nu ik meerdere consoles heb merk ik dat er in elk topic fanboys zijn en dat elke console zijn voor en nadelen heeft. De 3DS heeft meer goede spellen wat mij betreft , maar onbegrijpelijk dat ze geen 2e thumbstick hebben en de Psp heeft "mooiere" spellen , maar lokt uitgevers om uitgeklede versies van de consoleversies uit te brengen en niet de speciale games die de 3ds wel heeft. (iig minder)
Laat nou net iedereen zijn eigen wensen en smaak hebben bij elke console die uitkomt. Ik vind persoonlijk bijvoorbeeld de Nintendo games minder amusement met uitzondering van enkele ten opzichte van de playstation games. Zo ook tussen de Vita en de 3DS... Maar dat ligt toch meer aan mijn smaak, neem bijvoorbeeld de mening van Sander, ik geloof hem van harte dat de Nintendo games beter zijn dan de Vita games vanuit zijn perspectief.
Aan de andere kant: Jammer dat sommige mensen/fanboys dan altijd van die uitlokkende berichten moeten plaatsen met als doel om juist irritaties en reacties uit te lokken... Dat is dan wel weer behoorlijk kansloos/kinderachtig...
in tegenstelling tot die van de psp, daar kon ik zeer slecht mee overweg. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Unit 13 en Uncharted spelen lekker, en ik heb er al meer mee gedaan in korte tijd dan met de psp al die tijd.
Nu heb ik ook de megadrive emulator erop gezet en ik kan wel zeggen : Perfect voor de Vita, speelt echt geweldig, scherm wordt volledig gebruikt, en het loopt gewoon zoals het zou moeten.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=490040&page=48
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 6% gewijzigd door Disfigured op 16-10-2012 11:38 ]
Verwijderd
Afgelopen weekend ben ik aan de slag gegaan met Spy Hunter. Best een vermakelijk spel, maar te kort om die 40,- euro (oid) voor te betalen. Nu kijk ik uiteraard vooral uit naar Assassin's Creed III: Liberation en eigenlijk ben ik toch ook wel benieuwd naar Black Ops: Declassified.
Ik hoop alleen dat de Vita games niet gehackt gaan worden. Gelukkig is dat volgens de devs bijna onmogelijk aangezien Sony het hele zaakje met een encryptie heeft aanstaan. Op dit moment staat het japanse bedrijf wel behoorlijk scherp.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ben benieuwd,.. als ze dit weten af te leveren zoals het er in de trailer uit ziet, dan gaat het aardig wat vita's verkopen denk ik.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
ik was in MM alexandrium daar lagen nog 10 tallen pre-order codes kaarten.
Omdat de game denk ik in de voorverkoop niet zo goed verkocht hadden ze een stapel kaarten bij de vita games gelegd. Je krijgt dan een of ander outfit kado.
Burp
31 Oktober, zelfde dag als de normale ACIII. Als je ACIII op je PS3 bezit en ook op je Vita, krijg je bonus items op beide platforms.Creqaw schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:27:
Liberation ziet er geweldig uit, weet iemand of die AC III: Liberation Vita bundle ook in Nederland uitkomt?
Een remake van Rollercoaster Tycoon 2 op de Vita zou vet zijn zeg
Ik dacht een nieuwe game speciaal voor de 3ds.Avioto schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:33:
Is het een remake of nieuwe game?
Een remake van Rollercoaster Tycoon 2 op de Vita zou vet zijn zeg
Dit soort games mis ik op de Vita.
Off topic, ik type dit op mijn nu oude ipad3 hahahahahahah. Sorry kan het even niet laten. De wereld vergaat op internet. Ben nu ook bang dat mijn ipad 3 er spontaan mee stopt....
Insert random firstworldproblemsmeme.jpgBaatje schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:07:
[...]
Ik dacht een nieuwe game speciaal voor de 3ds.
Dit soort games mis ik op de Vita.
Off topic, ik type dit op mijn nu oude ipad3 hahahahahahah. Sorry kan het even niet laten. De wereld vergaat op internet. Ben nu ook bang dat mijn ipad 3 er spontaan mee stopt....
YouTube: PS Vita Lego Lord of the Rings
Burp