Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Als er daadwerkelijk iets te exploiten is komen daar wel meer mensen dan alleen hij achter, ooka brengt ie niks uit. Er zit tegenwoordig toch echt veel te veel geld in die business, het is helaas al jaren geen zolderkamertjes werk meer. Groeten van de C64 generatie... ;)
Exorcist schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:52:
[...]

Tot nog toe is iedere hack van deze omvang uiteindelijk niet zozeer gemaakt om "homebrew" te draaien, maar werd het des te meer gebruikt om illegaal spellen te spelen. Ik ben er dan ook, zeker gezien de historie van de PSP, absoluut niet blij mee. En dan ben ik van de NES generatie.
Daar heb je helemaal gelijk in... Ik hoop dan maar dat sony zodra het erop aan komt met een fix komt zoals ze bij de PS3 hadden gedaan. Daar hadden ze wel laten zien dat ze geleerd hadden van de PSP.. Jammer genoeg wel met een andere omstreden nadeel wat erbij kwam kijken en een (enigszins onverdiende) negatieve imago.

Maar bij deze valt er bij een fix niet bepaald een functionaliteit wat eruit gesloopt zou moeten worden zoals bij de PS3 wel aan orde was.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Vanmiddag Fifa 13 bij consoleshop.nl besteld. Prijs is daar 40 euro. Toch een stuk goedkoper dan bij de bekende grotere shops. En nee ik werk niet bij coolblue....

Heb wel getwijfeld tussen de ps3 versie en de vita versie maar uit eindelijk toch maar voor de vita versie gekozen omdat ik sportgames leuk vind om onderweg te spelen of lekker in bed met Spot1 op de achtergond :-)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Nog 2 weken, en dan hebben we little big planet!!! Fuck yeah

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
LBP is tof maar ik zit eigenlijk te wachten op meer nieuws omtrent de Monster Hunter kloon Ragnarok Odyssey. Weet iemand of er al iets bekend is over een mogelijk Europese release? Het spel zou ook uit moeten komen in de US. Wat ik me dan afvraag is of je met een Europees Playstation account DLC kan downloaden met een geïmporteerde US of ASIA versie van de game. Online spelen zou geen problemen moeten geven. Interessant is namelijk dat er momenteel een ASIA versie te importeren is met Engelse menu's en ondertiteling.

Footage van de Japanse demo:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N63nq7KSHj8]

if it ain't broke, break it and learn

• Baatje
Ik wil nu toch even mijn ongenoegen kwijt. Ik baal als een stekker dat EA Sports geen Tiger Woods, NBA Live, NHL of Madden op de Vita uitbrengt. Voor mij persoonlijk een gemiste kans. Eerder dit jaar kwam Fifa Street ook al niet uit op de Vita.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:07
Heel irritant inderdaad :(

Haters everywhere but I don’t really care

• Baatje
De nieuwe NBA 2K13 zie ik ook nergens voor de Vita. Jammer hoor. Blijkbaar wordt de Vita dus niet als serieus gezien met sportgames.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
idd ik had bijv. heel graag een potje nhl willen spelen op de vita....

Burp

• Baatje
Ik vind dit toch geen goede gang van zaken. Begrijp me niet verkeerd hoor maar al die eenvoudige games in de PS store of nu weer de ps1 klassiekers kunnen best leuk zijn maar daar heb ik mijn Vita niet voor gekocht.

Ik wil gewoon volwaardige games kunnen kopen zoals de eerder genoemde. Gelukkig komen LBP/CoD/AC eraan maar het gemis aan sport spellen vind ik echt belachelijk.

We moeten maar hopen dat de verkoop met de feestdagen wat grote sprongen maakt, dan wordt de Vita vanzelf wel interessant voor Tiger Woods en NBA et cetera. Hopelijk scoren AC en CoD goed in de reviews, dat zou ook een enorme boost kunnen geven aan de verkopen en anders moet Sony de prijs maar wat verlagen ben ik bang.

Ik ben trouwens benieuwd hoe Fifa 13 voor de Vita zich verhoudt tot zijn grote broertje. Fifa Football voor de Vita was eigenlijk een port van Fifa 11 ipv 12, maar is toch zeker geen verkeerde game. Op Eurogamer zei een EA medewerker dat er nog niet vaststaat of de nieuwe game voor de Vita wel Fifa 13 gaat heten of gewoon Fifa soccer:
"We are doing a Vita version," EA Sports David Rutter confirmed in an interview with Eurogamer in Cologne earlier today. "Sony were kind enough to put that up yesterday, though I don't know if it's going to be called FIFA 13 or FIFA Soccer."
Dit impliceert de game misschien niet gelijk is aan Fifa 13? Ik wacht de reviews wel even af of het een waardige upgrade is van Fifa Football.

Ik heb in ieder geval wel zin in LBP, duurt niet lang meer toch?

[ Voor 48% gewijzigd door nioz op 12-09-2012 11:40 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die Cross Buy functie is echt wel briljant. Gisteren zag ik toevallig Destruction Derby in de Store staan, welke ik al een hele tijd geleden voor de PS3 gekocht had, dus die kon ik gratis downloaden :*)
Daarnaast nog even Sound Shapes gekocht nu ik toch extra korting krijg als Plus member. Ik heb het nog niet zoveel gespeeld, maar het ziet er wel goed uit.

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:01:
Ik wil nu toch even mijn ongenoegen kwijt. Ik baal als een stekker dat EA Sports geen Tiger Woods, NBA Live, NHL of Madden op de Vita uitbrengt. Voor mij persoonlijk een gemiste kans. Eerder dit jaar kwam Fifa Street ook al niet uit op de Vita.
Madden NFL is wel uit voor de Vita. Te bestellen via de bekende importsites.

• Baatje
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:37:
[...]

Madden NFL is wel uit voor de Vita. Te bestellen via de bekende importsites.
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik woon in Nederland en heb helemaal geen zin om games te importeren en te betalen via mijn cc of een US PSN account aan te maken en dan zo te downloaden.

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:20:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig maar ik woon in Nederland en heb helemaal geen zin om games te importeren en te betalen via mijn cc of een US PSN account aan te maken en dan zo te downloaden.
Dat is weer wat anders, maar hij is dus wel uit op de Vita. En een Madden bijvoorbeeld zie ik sowieso niet in Europa uitgebracht worden aangezien de markt daar veel te klein voor is.

Maar ben het met je eens dat EA verder weinig laat horen.

• Baatje
Fysiek in de winkel is misschien niet rendabel, maar waarom dan niet in de EU PS Store? Games zijn toch regiovrij?

[ Voor 4% gewijzigd door Baatje op 12-09-2012 14:20 ]

• Wii4all
  • Niet online
in de vita psn store geen fifa13 gezien gisteren.

Burp

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die komt dan ook pas de 27e uit.

• Wii4all
  • Niet online
ik bedoelde de demo sorry.

Burp

xCell schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:52:
LBP is tof maar ik zit eigenlijk te wachten op meer nieuws omtrent de Monster Hunter kloon Ragnarok Odyssey. Weet iemand of er al iets bekend is over een mogelijk Europese release? Het spel zou ook uit moeten komen in de US. Wat ik me dan afvraag is of je met een Europees Playstation account DLC kan downloaden met een geïmporteerde US of ASIA versie van de game. Online spelen zou geen problemen moeten geven. Interessant is namelijk dat er momenteel een ASIA versie te importeren is met Engelse menu's en ondertiteling.

Footage van de Japanse demo:
[video]
'
Dat ziet er inderdaad erg leuk uit. :)

Maar jammer dat er niet echt een monster hunter voor de vita is aangekondigd.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Baatje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:01:
Ik wil nu toch even mijn ongenoegen kwijt. Ik baal als een stekker dat EA Sports geen Tiger Woods, NBA Live, NHL of Madden op de Vita uitbrengt. Voor mij persoonlijk een gemiste kans.
Ik denk dat dat gewoon komt omdat die games in Europa niet erg populair zijn en het aantal mensen die een Vita hebben ook nog steeds vrij klein is. EA wil geld verdienen en die kans is niet groot met die games lijkt mij.
Misschien dat de nieuwe Fifa een test is, maar als het een Fifa 12/11 port word zal het ook niet super verkopen. Laten we hopen van wel, misschien maakt dat de weg vrij voor andere sportgames.
En een Vita versie van SimCity :+

Steam/XBL: Avioto

• Baatje
Avioto schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:01:
[...]

Ik denk dat dat gewoon komt omdat die games in Europa niet erg populair zijn en het aantal mensen die een Vita hebben ook nog steeds vrij klein is. EA wil geld verdienen en die kans is niet groot met die games lijkt mij.
Misschien dat de nieuwe Fifa een test is, maar als het een Fifa 12/11 port word zal het ook niet super verkopen. Laten we hopen van wel, misschien maakt dat de weg vrij voor andere sportgames.
En een Vita versie van SimCity :+
Ja inderdaad een Vita versie van Sim City zou geweldig zijn.

Maar de overige sportgames zoals eerder aangehaald kunnen ze dan toch alleen digitaal verkopen? Zo kostbaar moet dat voor uitgevers toch niet zijn?

Ik vind het niet uitbrengen van dit soort games een minachting naar gamers die wel al een Vita hebben.

• Avioto
Ik denk niet dat uitgevers dat kunnen schelen, het kost geld om de game te maken/porten en blijkbaar vinden ze het geld niet waard. De Vita heeft simpelweg nog niet genoeg gebruikers om interresant te zijn voor de grote uitgevers. Dat zal nog wel moeten verbeteren voordat de multiplatform games naar de Vita komen.

• Baatje
Maar je bent het toch met me eens dat dit belachelijk is? Sony heeft mooie verhalen over de Vita, vult de ps store met leuke oude games maar zou toch eigenlijk met uitgevers om de tafel moeten voor meer games?

Neem bijvoorbeeld vanmiddag. Eredivisie Live aan, Ipad er bij om wat te surfen en lekker verder met mijn Fifa competitie op de vita.

Wat zou het leuk zijn om ook tiger woords, nba, nfl, of nhl te kunnen spelen. Ik heb Virtua tennis en Everybody's Golf ook maar beide zijn mij te arcade achtig.

Ik weet dat er gelukkig wel wat goede games aankomen maar dat wordt ook wel eens een keer tijd. Elke keer bij de MM of Gameshop verbaas ik me over die paar games voor de Vita aanwezig in de schappen.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mee eens. Des te bedenkelijker is het dat NBA 2K13 niet op de vita uitkomt maar wel op de PSP.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Idd. zo begint de PSV meer en meer op de flop te lijken waarvan ik al bang was dat het zou worden.

En tot een echte prijs verlaging gaat dit gewoon niet verbeteren.

• Baatje
Voxalizer schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:33:
Mee eens. Des te bedenkelijker is het dat NBA 2K13 niet op de vita uitkomt maar wel op de PSP.
Ja gooi nog even wat extra zout in de wonden >:) :'(

Verwijderd

Hopelijk kondigt volgende week tijdens de Tokyo Game Show meer (nieuwe) games aan, ook al zijn het ports van de PS3 dat zal me een worst wezen, gewoon meer games moet er uitkomen op de Vita, dan hoop ik op een Gran Turismo (gemaakt door Polyphony Digital natuurlijk en niet aan Nihilistic outsourcen uiteraard).
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:58:
Idd. zo begint de PSV meer en meer op de flop te lijken waarvan ik al bang was dat het zou worden.

En tot een echte prijs verlaging gaat dit gewoon niet verbeteren.
bla bla bla

begint echt saai te worden die pro nintendo campagne ;)

• Avioto
Baatje schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:06:
Maar je bent het toch met me eens dat dit belachelijk is? Sony heeft mooie verhalen over de Vita, vult de ps store met leuke oude games maar zou toch eigenlijk met uitgevers om de tafel moeten voor meer games?
Ben het helemaal met je eens.
Dat Sony niet harder werkt om meer games naar de Vita te halen komt, denk ik, omdat het niet echt lekker gaat met Sony financieel gezien (de game-tak van Sony maakt het meeste winst, dat zegt al genoeg.). Die uitgevers willen best games voor de Vita ontwikkelen, maar dan willen ze eerst een zak geld van Sony. Ubisoft zal ook wel wat geld hebben gekregen voor Assassin's Creed Liberation.

Ik geloof niet dat de Vita een flop word, het is nog veel te vroeg om dat al te concluderen imo. Laten we maar zien wat er gebeurd als de komende toptitels uit zijn en de Vita een prijsverlaging krijgt.
Vinand schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:49:
bla bla bla

Hij is gewoon realistisch, ik zou hem geen fanboy noemen. Al ben ik het totaal niet eens met zijn mening over de Wii U en 3DS.

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:49:
[...]

bla bla bla

Volgens mij heb ik Nintendo niet één keer in die post genoemd ;)

Ik vind het gewoon heel jammer dat Sony met een geweldige mobiele console komt en dan post-launch deze console laat verslonzen.

• Baatje
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:42:
[...]

Ik vind het gewoon heel jammer dat Sony met een geweldige mobiele console komt en dan post-launch deze console laat verslonzen.
Als je het zo zegt heb je helemaal gelijk. Het is een geweldige handheld en het is een feit dat er zoveel meer uitgehaald kan worden dan op dit moment. En daar hoeven we de vergelijking tussen Sony en Nintendo niet voor bij te halen.

Maar goed ik ben nu wel duidelijk geweest over mijn mening en zal proberen me te richten op de positieve kanten van de Vita. Binnen een maand heb ik immers een nieuwe Fifa en LBP :)

Verwijderd

De Vita heeft maar een toekomst en dat is de beste handheld voor alle emuatoren te worden, zodra die gejailbreakt is wordt het een waanzinnig groot succes. Alle consoles kunnen hier perfect op geemuleerd worden, inclusief de Dreamcast en meer :) .

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Dit weekend met Ecolibrium begonnen, gratis in de store. Lekker traag realtime een planeet bewoonbaar maken. Een spel waar je geduldig voor moet zijn. :)

Gratis en je hoeft er niet uren achter elkaar mee bezig te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door NoMoreMusic op 17-09-2012 11:06 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Ik vraag het nogmaals en blijf het vragen.

Meer mensen waarbij Near totaal niet werkt?
Ik krijg die "Could not obtain data" en daarna die "an error has occured" error.

Al geretset, maar nix

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
Laatst een Yoobao powerbank van 12000mAh gekocht. http://www.hardwarewebwin...terne-accu-p-1008682.html Maar die werkt dus niet op mijn Vita. Wel op DSlite/3DSXL. Als ik de usb stekker van de vita in me laptop prik werkt het wel. Waarom het niet werkt geen idee 5 volt is 5 volt zou je zeggen.?

Weet iemand zoń powerbank die wel werkt met de vita? Met een beetje capaciteit want met deze kon ik de 3dsxl zo'n 5x opladen.

• Wii4all
  • Niet online
NoMoreMusic schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:13:
Dit weekend met Ecolibrium begonnen, gratis in de store. Lekker traag realtime een planeet bewoonbaar maken. Een spel waar je geduldig voor moet zijn. :)

Gratis en je hoeft er niet uren achter elkaar mee bezig te zijn.

[video]
ook maar eens proberen.

Mensen hier al LBP geprobeert?

Burp

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Wii4all schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:14:
[...]

ook maar eens proberen.

Mensen hier al LBP geprobeert?
Nog niet, maar als het goed is krijg ik hem vandaag binnen. Ben erg benieuwd, krijgt ook overal goeie scores.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 18:01
Staat hij ook al in de online store?
Ik zou zelf kijken maar blijkbaar is er weer een nieuwe firmware update en die is wat groot om over men mobile internet te sleuren :)

• maartend
DaRKie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:58:
Ik zou zelf kijken maar blijkbaar is er weer een nieuwe firmware update en die is wat groot om over men mobile internet te sleuren :)
Gelijk binnen halen. Na de vorige update stopte near met werken.

edit ; ja dus. werkt plots weer.
Hadden dus blijkbaar in sommige gevallen na de vorige update een grote fuckup.
Ook erg prettig dat ze dat dan aangeven.

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 19-09-2012 09:18 ]

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Vanmiddag Little Big Planet opgepikt bij Gamemania, en zonet even een uurtje gespeeld. Eerste indruk is fantastisch. Graphics zijn subliem, de touch-controls zijn goed uitgedacht en leuk ipv storend (Uncharted anyone?), en het geheel ademt charme en persoonlijkheid uit. Het zou wel eens de eerste echte must-have voor de Vita kunnen worden.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Helemaal eens met manitou, Little Big Planet is een toppertje!

• Avioto
Wanneer komt ie in de store? Kan het nog steeds niet vinden.

• DaRKie
Dat vraag ik me ook af! Je zou toch denken dat de store sneller of op zijn minst even snel is dan de fysieke winkels :-(

Hij is er dan eindelijk! Je moet er natuurlijk wel zelf achter zoeken op store ... 34.99. Een special edition met 2 extra costume packs.

[ Voor 36% gewijzigd door DaRKie op 19-09-2012 20:47 ]

• Wii4all
  • Niet online
Goed nieuws:
Congratulations! You have been chosen to take part in the PlayStation® All-Stars Battle Royale Beta.

PSN Beta Site

The goal of the beta is to observe network performance and stability, so why not go ahead and pummel each other on your PlayStation®3 and PlayStation®Vita Consoles.

You can visit PSN Beta for the latest information about the PlayStation All-Stars Battle Royale Beta.

You will need to go to PSN Beta to retrieve your voucher code in order to download the PlayStation All-Stars Battle Royale Beta.

Redemption Instructions

1. Sign in to your PlayStation®Network account via your PlayStation®Vita, PlayStation®3 system, PSP™ (PlayStation®Portable) system, PSP™go or Media Go for PSP™ on your PC.

2. Visit the PlayStation®Store.

3. Select the [Redeem Codes] icon from the [Store Top].

4. Enter your 12 character voucher code and select [Continue].

5. Follow the on-screen instructions to redeem the voucher code.

[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 19-09-2012 21:16 ]

Burp

Ik ga hem morgen halen voor mijn vita, nu nog teveel te doen voor me studie.. (Ooh god why???)

Maar ik denk dat het misschien nog verstandig is om het nog niet te halen, aangezien ik nog een hoop te spelen heb op de vita, en nog veeeel te veel huiswerk heb...

punt 2.
Dit filmpje wou ik enkele dagen geleden posten maar ik was het blijkbaar vergeten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r2WY1kHvKHA]
Remote play met de PC, ziet er ook retestrak uit: de instructies staan ook al uitgelegd in de video descriptie. Er word hier blijkbaar ook echt actief aan gewerkt aangezien de meest recente versie enkele weken terug is geplaatst, en ze al binnenkort een betere nieuwe versie gaan uitbrengen.

Dit lijkt me wel lachen, dan kan ik gewoon al mijn games op mijn laptop op een afstand spelen via mijn Vita. Het is nog nieteens in de Alpha fase maar het laat wel zien wat er voor de Vita over bijvoorbeeld een half jaar/1 jaar te wachten staat.

• Avioto
DaRKie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:05:
Hij is er dan eindelijk! Je moet er natuurlijk wel zelf achter zoeken op store ... 34.99. Een special edition met 2 extra costume packs.
Thanks! Ben het nu aan het downloaden :)
Wii4all schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:14:
Goed nieuws:
Congratulations! You have been chosen to take part in the PlayStation® All-Stars Battle Royale Beta.
Waarom krijg ik die mailtjes nooit? :( Ik krijg alleen reclame mailtjes of als ik psn tegoed heb gekocht >.<
Maar laat wel even weten wat je er van vind!

• Wii4all
  • Niet online
Ik dl hem nu. Toevallig zag ik vorige keer een link waar je je voor kon aanmelden en vandaag heel toevallig de mail.

Burp

• pagani
  • Niet online
Net LBP gedownload, maar krijg helaas zoals velen een error bij het installeren...

• Avioto
Zelfde probleem hier..lekker is dit.

• DaRKie
Bij mij ook het zelfde probleem :(
En om het nog erger te maken: toen ik deze morgend nog eens wou kijken of er misschien een nieuwe versie te downloaden was .... zag ik ineens dat de "koop nu" er stond ipv de download knop :/

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:35:
Ik ga hem morgen halen voor mijn vita, nu nog teveel te doen voor me studie.. (Ooh god why???)

Maar ik denk dat het misschien nog verstandig is om het nog niet te halen, aangezien ik nog een hoop te spelen heb op de vita, en nog veeeel te veel huiswerk heb...

punt 2.
Dit filmpje wou ik enkele dagen geleden posten maar ik was het blijkbaar vergeten.

[video]
Remote play met de PC, ziet er ook retestrak uit: de instructies staan ook al uitgelegd in de video descriptie. Er word hier blijkbaar ook echt actief aan gewerkt aangezien de meest recente versie enkele weken terug is geplaatst, en ze al binnenkort een betere nieuwe versie gaan uitbrengen.

Dit lijkt me wel lachen, dan kan ik gewoon al mijn games op mijn laptop op een afstand spelen via mijn Vita. Het is nog nieteens in de Alpha fase maar het laat wel zien wat er voor de Vita over bijvoorbeeld een half jaar/1 jaar te wachten staat.
Eens zien of dat leuk gaat werken met GW2 :+

• Wii4all
  • Niet online
The beta van playstation all star battle gedaan.
Alleen de online mode is beschikbaar.
Je kan 4 karakters kiezen waaronder de personage uit god of war en die van killzone.

Spel loopt vloeiend voor zover ik het kan zien. Leuke aktie met 4 tegelijk tegen elkaar vechten.

Maar wat ik al dacht het is niet echt mijn soort spel.

Burp

• TheKillingBean
Ok nice, Pinball Arcade DLC pack 1 is te downloaden... Maar alleen voor de PS3, niet voor de vita. Waarom? Snap soms echt niet wat ze bij Playstation EU aan het doen zijn.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• DaRKie
Het probleem met LPB zou opgelost moeten zijn. Kan iemand hem al eens opnieuw downloaden?

Bij mij staat die trouwens nog altijd als "Koop Nu" in de store :/

Edit:
Blijkbaar zou het opnieuw downloaden niet werken 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door DaRKie op 20-09-2012 10:58 ]

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:42:
[...]

Sony poept er bijna elke maand een first party game uit, welk bedrijf doet dat nog meer? Volgens mij probeert Sony te roeien met de riemen die ze hebben, maar ze kunnen niet met geld gooien zoals Nintendo dat kan. Bovendien is de console nu nog geen 7 maanden op de markt, met een spel aanbod waar je u tegen zegt. De mensen die zeggen dat er niks te spelen valt, praten gewoon onzin of hebben zelf geen Vita en kijken niet verder dan hun neus lang is. Met Uncharted, WipEout, Gravity Rush, MGS, Little Big Planet, Lumines en Sound Shapes vermaak ik me nog steeds. Voor de 3DS kan ik geen 5 games opnoemen die ik zelf interessant vind. Mario? Dat vond ik in 1998 nog wel tof ja. :)
Disfigured schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:37:
[...]

Sony poept er bijna elke maand een first party game uit, welk bedrijf doet dat nog meer? Volgens mij probeert Sony te roeien met de riemen die ze hebben, maar ze kunnen niet met geld gooien zoals Nintendo dat kan. Bovendien is de console nu nog geen 7 maanden op de markt, met een spel aanbod waar je u tegen zegt. De mensen die zeggen dat er niks te spelen valt, praten gewoon onzin of hebben zelf geen Vita en kijken niet verder dan hun neus lang is. Met Uncharted, WipEout, Gravity Rush, MGS, Little Big Planet, Lumines en Sound Shapes vermaak ik me nog steeds. Voor de 3DS kan ik geen 5 games opnoemen die ik zelf interessant vind. Mario? Dat vond ik in 1998 nog wel tof ja. :)
Nee niet doen, don't feed the trolls/fanboys!!!

• Baatje
Disfigured schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:37:
[...]

Ik weet niet of je op mijn eerdere berichten reageert en/of het ook tegen mij is maar ik wil wel even reageren.

Ik vind het dus tot zekere hoogte geen onzin. Ik vind het gewoon vreemd dat EA Sports op Fifa na niets uitbrengt in Europa. En volgens mij mag ik dat best aangeven. Het is van de zotte dat games wel op de PSP uitkomen maar niet op de Vita. NBA2K13 is daar ook een perfect voorbeeld van.

Ben het met je eens dat we Sony niet hoeven af te kraken maar kritiek mag natuurlijk wel. Niet iedereen heeft namelijk dezelfde smaak voor games. Of hebben games die jij noemt al lang uitgespeeld.

En voor de duidelijkheid: Ik ben absoluut geen Nintendo fanboy ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Baatje op 20-09-2012 11:34 ]

• Avioto
Kunnen we alsjeblieft geen flamewar starten? Zo kinderachtig -_-

Ik ben LPB nu voor de 3de keer aan het downloaden, volgens hun Twitter is het probleem opgelost.. We zullen zien.
DaRKie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:34:
Bij mij staat die trouwens nog altijd als "Koop Nu" in de store :/

Edit:
Blijkbaar zou het opnieuw downloaden niet werken 8)7
Nee, je moet het uit opnieuw downloaden via de downloadlijst in de store (blijkbaar). De versie die wij gedownload hebben schijnt een corrupte versie te zijn pre-firmware update... |:(

@baatje:
Je hebt zeker gelijk en 3rd party support laat zwaar te wensen over. Sander had het er echter over dat sony de boel laat 'verslonzen', terwijl het erop lijkt dat ze echt hun best wel doen. Vrij veel games tot nu toe van hun kant en volgens mij is het ook aan sony te danken dat we assassins creed en cod voor de vita krijgen.

Ik vind dat sony er weinig aan kan doen als ea geen interesse heeft... Ja zwaaien met een zak geld, maar is dat de oplossing?

Lbp doet het nog steeds niet hier, na redownload :'(

[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 20-09-2012 11:43 ]

• Baatje
nioz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:42:
@baatje:
Je hebt zeker gelijk en 3rd party support laat zwaar te wensen over. Sander had het er echter over dat sony de boel laat 'verslonzen', terwijl het erop lijkt dat ze echt hun best wel doen. Vrij veel games tot nu toe van hun kant en volgens mij is het ook aan sony te danken dat we assassins creed en cod voor de vita krijgen.
Lbp doet het nog steeds niet hier, na redownload :'(
Als de Vita als volwaardig wil worden gezien moeten ook games als Tiger Woods, NBA, NHL er op uitkomen. Maar dat is mijn mening

Misschien is het handig dat we Sander dan gewoon negeren? Hij zegt ook dingen die nergens op slaan. Laten we volgen wat Avioto aangeeft ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Baatje op 20-09-2012 11:46 ]

Ach, het zorgt wel voor leven in het topic ;) En tot nu toe valt het geflame nog mee.

Ik ben het ook zeker met je eens dat de vita dat soort games kan gebruiken en nodig heeft, maar de middelen die sony heeft om ea te stimuleren zijn nu eenmaal beperkt ben ik bang. Gezien de financiele problemen van sony is financieren van ports denk ik niet aan de orde. Wellicht kunnen ze de vita goedkoper maken, zodat grotere verkoopaantallen ea overhalen om games uit te brengen op de vita.
Overigens is het helemaal belachelijk dat we geen nfl krijgen en in de us wel, maar ook hier denk ik dat ea het probleem is. Sony heeft mlb wel gewoon hier uitgebracht namelijk.

Even wat terechte kritiek aan het adres van sony: ik snap niet dat ze het gedoe met lbp niet iets sneller kunnen fixen. Er staat nu dus een werkende versie in de store, maar die moet je dan opnieuw kopen. De oude downloaden via de download list blijft errors geven. Zo lastig kan het toch niet zijn om de oude file te vervangen of een refund te geven? :(

[ Voor 39% gewijzigd door nioz op 20-09-2012 11:52 ]

• Disfigured
Hoezo is een discussie meteen een flamewar? We kunnen het toch beschaafd houden en toch discussiëren? :)

Overigens komt EA wel met NFS eind dit jaar. Open world NFS op de Vita, heb er zin in!
Ik vraag me af in welke mate we criterion dankbaar moeten zijn voor nfs op de vita. Zij waren destijds ook een van de eerste studios die de ps3 als lead devplatform namen waardoor burnout paradise iets beter presteerde op de ps3 dan de x360. Volgens mij zijn het redelijke sony fanboys daar.

• TheKillingBean
Avioto schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:41:

[...]

Nee, je moet het uit opnieuw downloaden via de downloadlijst in de store (blijkbaar). De versie die wij gedownload hebben schijnt een corrupte versie te zijn pre-firmware update... |:(
Ah, bedankt voor je informatie. Zal het zo eens even proberen.

• Avioto
Disfigured schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:52:
Hoezo is een discussie meteen een flamewar? We kunnen het toch beschaafd houden en toch discussiëren? :)
Klopt, ik bedoelde meer de reactie van Vinand. Ik vind Sander helemaal geen troll of fanboy namelijk.
nioz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:54:
Ik vraag me af in welke mate we criterion dankbaar moeten zijn voor nfs op de vita. Zij waren destijds ook een van de eerste studios die de ps3 als lead devplatform namen waardoor burnout paradise iets beter presteerde op de ps3 dan de x360. Volgens mij zijn het redelijke sony fanboys daar.
Misschien wel, maar ik denk dat ze ook wel wat leuks hebben gekregen van Sony om de game naar de Vita te porten. Maar goed, ik ben niet zo'n NFS fan, maar op de Vita lijkt me het toch wel erg leuk :)
TheKillingBean schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:59:
Ah, bedankt voor je informatie. Zal het zo eens even proberen.
Je kan het proberen, maar het werkt nog niet. Ook niet als je het via je PS3 download.
Ik denk dat Sony maar eens aan een refund moet gaan denken.

Ik heb rond 12en nog een poging gewaagd en lbp weer gedownload, maar nog steeds geen succes :(

• DaRKie
Mmm.... als het echt is, zal ik op de refund moeten wachten :'(

• Avioto
Ze weten nog niet eens wanneer de refund komt.

Hier de hele quote:
LittleBigPlanet PS Vita Install Issues (EU only)
Hi all,

As you may know there have been some issues with the digital version of LittleBigPlanet PS Vita on the PlayStation Store in Europe.

First of all let me apologise for all the inconveniences this has caused you.

While these issues are not 100% resolved yet, I would like to let you know what the current status is.

If you have bought the game between 18:45 and 22:55 (BST) on 19-09-2012 you may have received the following error code: C2-12383-7. If that is the case you will receive a refund. As soon as I have more information for you, I will update this post.
If you did not receive an Online Pass with your digital copy you can now go to the PS Store and download the online pass for free.
Finally, if you are buying the game now you should encounter none of these issues!

Again, we are very sorry that this happened. We promise to update this post as soon as we have more information to share

• Disfigured
Huh, ik kreeg die error-code gister volgens mij toen ik Gran Turismo (PSP) en Motor Storm: Arctic Edge (PSP) probeerde op te starten..

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:07
Baatje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:44:
Als de Vita als volwaardig wil worden gezien moeten ook games als Tiger Woods, NBA, NHL er op uitkomen. Maar dat is mijn mening
Yep, en SSX graag _/-\o_

Als dit zo doorgaat gaat ie in de verkoop binnenkort.
10 spellen op gekocht, maar wat nu nog...

Haters everywhere but I don’t really care

• Avioto
Hi guys,

The store team have been working on this and has confirmed that this is now fixed and should work for everyone. If it doesn't you can redownload it and it should work.

Let me know if any problems persist.

Rabid
En daar gaan we weer..

Bedankt voor de update, ben weer aan het downloaden.

@matthijst: lbp, assassins creed en jet set radio? :)
Maar als je nog wil verkopen, dan kan je het beter nu doen denk ik. Voor een (eventuele) prijsdaling met de feestdagen.

• DaRKie
nioz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:19:
Bedankt voor de update, ben weer aan het downloaden.
Vanuit je download list of vanuit de store zelf?

Bij mij staat in de store geen koop of download knop meer ...
Bij mij ook niet, Ik doe het daarom weer via de downloadlijst. Ben benieuwd :)

Edit:
@avioto hieronder: werkt bij mij ook niet :/

[ Voor 26% gewijzigd door nioz op 20-09-2012 15:58 ]

• Avioto
Doet het nog steeds niet hier..bah :(
Dan maar wachten op een refund.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Disfigured schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:52:

Overigens komt EA wel met NFS eind dit jaar. Open world NFS op de Vita, heb er zin in!
Ik las toevallig op een Poolse perssite dat het 2013 wordt. Ech K..... jammer

http://www.ea.com/pl/news...nkp4xkfziweqeqlpsqeapnnka

• Avioto
Ik heb van JJ (Gamekings) vernomen dat Fifa 13 op de Vita een directe port word van de PS3 versie.
Dit zijn de woorden van EA, even voor de duidelijkheid :)

• DaRKie
Pffffrt, day 3 and still no money or game :'(
Ik heb altijd in de Vita geloofd maar Sony heeft me toch aan het twijfelen gekregen ...
Dat klinkt wel erg dramatisch en wanhopig ^_^

Maar we kunnen inderdaad wel stellen dat problemen oplossen en met name duidelijke communicatie rond problemen niet echt Sony's sterkste punten zijn. Ik vind het vooral vreemd dat sommige ' gedupeerden' blijkbaar gisteren rond de middag toch een werkende versie hebben kunnen downloaden, terwijl er voor de meesten (waaronder ik) er geen koop/download knop in de store staat bij LBP en ook downloaden via de download lijst geen oplossing is. Ook mensen die hem pas gisteren hebben aangeschaft hebben gewoon een werkende versie... dus hoe lastig kan dit zijn? :(

• DaRKie
Dramatisch en wanhopig ben ik zeker niet :)
Maar ik zal nu wel 2x nadenken voor ik nog eens geld uitgeef aan een Sony product.

• Avioto
Small update:

- It is best if you do not re-buy the game before you have received your refund.
- The refund will go to your wallet.

As as we have more information regarding how the refunding process will work we will let you now.
Hoe moeilijk kan het zijn? :s

• pagani
  • Niet online
Dat wordt dus wachten tot volgende week,,,
Gelukkig heb ik de Vita LBP gewoon bij de GameMania gehaald, samen met Borderlands 2 voor mijn pc ;)

Verwijderd

Idd ik heb 'm maar gewoon bij de FRS gehaald.

Weer een voordeel van een fysiek spel.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 13:39 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rockstar's Agent wordt een Cross Play game? :9~
Of misschien GTA V?
The good news is that Rockstar is still reportedly working on a Vita project, make that projects. For now the next big game Rockstar will be focusing on in the public and amongst the press is GTA V, but according to Game Informer’s Jim Reilly the studio is working on several Vita projects at the moment. The well informed Reilly didn’t elaborate as to how many Vita projects Rockstar has in the works, but one can assume that it’s a decent amount. The only real question from this new update concerns whether or not the projects will actually be released and if so how long it’ll take to hit retail.
Bron: http://www.shogungamer.co...ping-vita-games-now-least

Een vervolg op Gravity Rush is ook in de maak;
Een game als deze mag best van een vervolg voorzien worden en Keiichiro Toyama, Director, heeft via Twitter gehint naar een vervolg. Een fan twitterde namelijk zijn felicitaties over de gewonnen GOTY award op de Tokyo Game Show, waarbij hij aangaf uit te zien naar het vervolg.

Toyama reageerde er vervolgens op met een bedankje en het bericht dat er hard mee bezig is. Dit lijkt min of meer een bevestiging van het bestaan van een opvolger. Hierop twitterde een ander de vraag of het tweede deel hiermee bevestigd is en het antwoord hierop was dat dat nog een geheim was.
Bron: http://www.psx-sense.nl/9...h-waarschijnlijk-de-maak/

[ Voor 102% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-09-2012 15:22 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Refunds voor lbp vita zijn onderweg. Ik heb die van mij net gekregen, dus kan lpb weer aanschaffen en downloaden :)

• Avioto
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:31:
Rockstar's Agent wordt een Cross Play game? :9~
Of misschien GTA V?

[...]

Bron: http://www.shogungamer.co...ping-vita-games-now-least
Ik gok op een GTA zoals Liberty City Stories. Hopelijk niet in de wereld van GTA4, dat vind ik wel de minste GTA van allemaal. GTA V zou vet zijn, maar kan ik me niet voorstellen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:38:
Idd ik heb 'm maar gewoon bij de FRS gehaald.

Weer een voordeel van een fysiek spel.
Ja, maar dit is belachelijk. De fysieke versies liggen vaak eerder in de winkels en zijn soms zelfs goedkoper.
Ze zouden wat meer naar Steam moeten kijken. Voor iemand, zoals ik, die liever de digitale versie van een game heeft, is dit echt irritant.
nioz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:10:
Refunds voor lbp vita zijn onderweg. Ik heb die van mij net gekregen, dus kan lpb weer aanschaffen en downloaden :)
Thanks voor de info. Ik heb mijn geld ook weer terug. Was aan het twijfelen of ik de game nog wel wilde downloaden, maar toch maar gedaan.

• zoenvisje
Wat mij betreft is de Vita helemaal geslaagd nu LBP uit is!
Als iemand wil mp'en in LBP hou ik me aanbevolen :) PSN: zoenvisje
LBP is inderdaad echt een heerlijke game!

De afwerking en al die mini games erin, ik raak nooit uitgespeeld met deze game... :)

Studievertraging, here i come! :9

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Ik heb dat hele LBP nooit begrepen.
Wat is er nou zou bijzonder aan?

Volgens mij is het gewoon een vage mario achtige platform game met door users ingestuurde mappen.

Heb het wel eens met 4man willen spelen op de bank, alleen niemand begreep wat nou precies de bedoeling was.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:54:

Volgens mij is het gewoon een vage mario achtige platform game met door users ingestuurde mappen.

Heb het wel eens met 4man willen spelen op de bank, alleen niemand begreep wat nou precies de bedoeling was.
try it then you will know it :)

• maartend
jeez.
Momenteel zo blut als de neten en dan komt deze uit. Dan maar even wachten. En hopen op een hele leuke aanbieding. Of iemand die hem voor 25 euro wegdoet

• zoenvisje

Lang niet alle zelf gemaakte levels zijn leuk, is nog een hele kunst om een leuk level te bouwen. Er zitten echte pareltjes tussen.

Met de verhaallevels kun je al uren zoet zijn om alle prize bubbles te vinden en elk level zonder dood te gaan uit te spelen.

• Wii4all
  • Niet online
http://t.co/LK9bT6qu

Vita fifa 13 gameplay

Burp

• Avioto
Hoe heb je dat nou weer gevonden? :P
Vraag me af of het echt is.. Het is wel Fifa 13, maar kan ook een filmpje zijn ofzo.

Van zijn comments word ik iig niet vrolijk:
is only a update of players and squads... and the rest is all the same...
Als dat zo is, koop ik het zeker niet.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Avioto schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:03:
Vraag me af of het echt is.. Het is wel Fifa 13, maar kan ook een filmpje zijn ofzo.

[...]
Kijk eens naar zijn lijst met YouTube filmpjes, erg veel PES-gameplay;
YouTube: Canal de Polter2KFR
Objectief of FIFA-hater? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-09-2012 01:46 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:26

voor mij hetzelfde ik heb LBP 1 (en 2 via ps plus) maar om nou te zeggen dat ik het fantastische games vind... het platformen zelf vind ik nou niet van beduidend hoog niveau (of dat moet in de latere levels komen, ben vrij vlot afgehaakt namelijk) en het stickers plakken en zelf levels creëren interesseert mij ook weinig.

• Wii4all
  • Niet online
Avioto schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:03:

[...]

Iemand plaatste een link op twitter.....

Burp

• Avioto
OPSLAGHOND schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:41:
[...]

Kijk eens naar zijn lijst met YouTube filmpjes, erg veel PES-gameplay;
YouTube: Canal de Polter2KFR
Objectief of FIFA-hater? ;)
Heb je een punt. :P Ik wacht het wel af, het is wel echt raar dat EA zelf geen Vita beelden naar buiten brengt.

Pagina: 1 ... 22 ... 82 Laatste