Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 15:03
Dat is zo, maar voor de 3DS weet ik wel een paar spellen te noemen die ik wil hebben: Paper mario, luigi's mansion en kingdom hearts (die wel al uit is).

Voor de Vita eigenlijk alleen LittleBigPlanet, de rest is eerst afwachten.

Ik denk sowieso dat er voor de kerst niet echt veel gaat uitkomen.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:52:
Sony cmon.. laat mij eens downloaden via vita.. heb geen ps3 maar wel 10 euri lichter..
Kan het niet met dit: http://nl.playstation.com...r-voor-PlayStation%C2%AE/ ?

Steam/XBL: Avioto

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 15:03
Nee je kunt alleen backups maken of media erop zetten.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Neem aan dat dat gefixt wordt?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

als goed is wel want andere classics downloaden wel..

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
Ondertussen wil ook FFVII (1326MB) bij mij downloaden.

if it ain't broke, break it and learn

Verwijderd

Top thnx, zo thuis gelijk aanzetten..
Hoe spelen de psone games, kun je dus ook beide analoge sticks gebruiken?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
lekker, koop je een nieuwe console en mag je oude spellen spelen omdat er geen goede nieuwe content is.
Dit is de reden om voorlopig geen Vita te kopen helaas.

waar blijven de resident evils en andere mooie games.

rkwinkel

Verwijderd

Mij lijkt de nieuwe assassins creed wel wat, waar ik dus op wacht.
Verder vind ik het echt goed dat je wat van die PSOne classics kunt kopen. Zijn toch games die ik graag weer eens van achter tot voor wil spelen, en op een handheld :)

• Peter_Aragorn
En wat zijn dan de games die je echt MOET kopen? Als je nog nooit ps1 games hebt gespeeld? (Nee geen MGS aub ")

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32

Snippertje

Light up your life

Abe beide delen. Rayman 1&2 en resident evil 2 zijn Super.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Peter_Aragorn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:27:
En wat zijn dan de games die je echt MOET kopen? Als je nog nooit ps1 games hebt gespeeld? (Nee geen MGS aub ")
crash bandicoot geeft mij veel nostalgia :)
Final fantasy, is ook wel behoorlijk een must.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ja inderdaad, ik heb FF7 en 9 nu gekocht omdat dit voor mij puur nostalgie is. Als ik daar mee klaar ben ga ik me zeker Crash aanschaffen.Syphon Filter heb ik ook vele uren in besteed, dus die gaat mogelijk ook nog op de lijst.

Ik ga niet zeggen dat dit spellen zijn die je MOET hebben, maar voor mij waren, en zijn het nog altijd geweldige spellen. Je kunt altijd kijken of er niet ergens een gameplay filmpje staat of iets in die richting. Dan kun je zelf beslissen.

Verwijderd

Kat van Gravity Rush in Everybody's Golf 6, helaas alleen nog maar in Japan.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Peter_Aragorn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:27:
Er zijn veel klassiekers al te krijgen, zoals ook Vagrant Story en Silent Hill (blijft nog steeds de beste Silent Hill). Ik zou zeggen kijk wat er te downloaden is en lees de vele reviews.

[ Voor 39% gewijzigd door TheKillingBean op 30-08-2012 22:55 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

TheKillingBean schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:10:
Silent Hill (blijft nog steeds de beste Silent Hill)
Heb je deel 2 nooit gespeeld? Deel 1 is goed, maar het verhaal van het tweede deel is zo meesterlijk vertolkt dat huidige gen games nog wel wat van kan leren. Golden gaming era -> Snes, PSone en Pstwo periode.

Verwijderd

Zijn er hier al mensen die de cross controller functie kunnen gebruiken?
Heb LBP2 liggen maar krijg cc niet werkend.
Volgens diverse websites zou LBP2 cc ondersteunen??

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:01:
[...]

Heb je deel 2 nooit gespeeld? Deel 1 is goed, maar het verhaal van het tweede deel is zo meesterlijk vertolkt dat huidige gen games nog wel wat van kan leren. Golden gaming era -> Snes, PSone en Pstwo periode.
Deel 2 is ook zeer goed, ik denk dat deel 1 een beter herringen heeft achter gelaten bij me. Zo'n soort spel had ik nog nooit eerder gezien/gespeeld. Een 3d horror spel, die ook nog eens goed eng was.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

De Vita wordt momenteel heel veel aangeboden op 2dehands sites. Met gunstige prijzen tot gevolg waarbij ik begin te overwegen om nu één te kopen. Maar waarom wordt hij nu zoveel gedumpt? Is het enkel het uitblijven van echte topgames? Of is er toch iets meer aan de hand. Want mij lijkt het wel een toptoestel en er staan voor volgend jaar toch wel een paar interessante titels gepland.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
DarthDavy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:05:
De Vita wordt momenteel heel veel aangeboden op 2dehands sites. Met gunstige prijzen tot gevolg waarbij ik begin te overwegen om nu één te kopen. Maar waarom wordt hij nu zoveel gedumpt? Is het enkel het uitblijven van echte topgames? Of is er toch iets meer aan de hand. Want mij lijkt het wel een toptoestel en er staan voor volgend jaar toch wel een paar interessante titels gepland.
Enkel uitblijven nieuwe games en daardoor verlies in vertrouwen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zelfde probleem als de PSP had. Heel veel marketing, aankondigen als het! product van deze tijd, en dan uiteindelijk valt het tegen, is de rand apparatuur erg duur, en zijn er zeer weinig games voor.

Helaas heeft sony niks van de PSP/PSPgo geleerd.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Goh, je kan makkelijk voor 150 euro nu een Vita kopen met geheugenkaart en een game.

Toch geen verkeerde prijs en ik heb al Gravity Rush voor 15 euro op de kop getikt.

Gezien de Vita pas sinds februari op de markt is, zit er hoe dan ook nog voldoende garantie op de toestellen. Ik wil ook graag dit jaar de Assassin's Creed game op de vita spelen.

Plus, je hebt ook de PSN store waar een boel content op te vinden is. Ik denk dat ik nu mijn kans ga wagen en niet meer ga wachten om een Vita te kopen.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:37:
Zijn er hier al mensen die de cross controller functie kunnen gebruiken?
Heb LBP2 liggen maar krijg cc niet werkend.
Volgens diverse websites zou LBP2 cc ondersteunen??
Is er dan al een update voor LBP2 met die nieuwe levels die CC ondersteunen? Ik dacht nog van niet.

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
MarcoM schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

Is er dan al een update voor LBP2 met die nieuwe levels die CC ondersteunen? Ik dacht nog van niet.
Sterker nog zat van de week de sony gamescom press conference te kijken en dacht te horen dat het dlc werd maar ik kan het mis hebben. Hoop dat ik het mis heb 8) Of dat het DLC van het gratis soort is :)

[ Voor 5% gewijzigd door NoMoreMusic op 31-08-2012 17:04 ]

• MarcoM
Volgens mij zeiden ze ook DLC. Dat kan of gratis zijn of betaald. We gaan het zien.

• Peter_Aragorn
DarthDavy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:41:
Goh, je kan makkelijk voor 150 euro nu een Vita kopen met geheugenkaart en een game.

Toch geen verkeerde prijs en ik heb al Gravity Rush voor 15 euro op de kop getikt.

Gezien de Vita pas sinds februari op de markt is, zit er hoe dan ook nog voldoende garantie op de toestellen. Ik wil ook graag dit jaar de Assassin's Creed game op de vita spelen.

Plus, je hebt ook de PSN store waar een boel content op te vinden is. Ik denk dat ik nu mijn kans ga wagen en niet meer ga wachten om een Vita te kopen.
Heb ik ook gedaan. €150 voor Vita, 8gb geheugen en drie games :)

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
Wilde FFvii ook voor de Vita downloaden. Ik dacht dat word opnieuw dokken (had de ps3 versie al).

Maar dat valt me niet tegen kon hem zonder problemen downloaden. En het ziet er opzich nog niet eens verkeerd uit ook. Nu nog maar is een keer een groter geheugen kaartje kopen. Dan kunnen deel 8 en 9 er ook op.

Beetje jammer dat die dingen vele te duur zijn.

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Weet iemand hoe ik cross save moet instellen? Ik heb ff7 voor de vita en ps3 gedownload en heb wat gespeeld op de vita, alleen ik zie mijn save game niet op de ps3 staan. Moet je hiervoor play station plus hebben?
lanerios schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:12:
Zelfde probleem als de PSP had. Heel veel marketing, aankondigen als het! product van deze tijd, en dan uiteindelijk valt het tegen, is de rand apparatuur erg duur, en zijn er zeer weinig games voor.

Helaas heeft sony niks van de PSP/PSPgo geleerd.
Ik blijf me verbazen over dit soort uitspraken. Ik vind de vita namelijk een heerlijk apparaat: ligt goed in de hand, ziet er mooi uit en heeft een prachtig scherm. De games die nu beschikbaar zijn winnen misshien geen awards voor originaliteit, maar ze zijn wel goed. Daarnaast zijn ze allemaal ook digitaal beschikbaar en zijn er een aantal goede kleinere psn games uitgekomen. Als je dan ook nog ziet dat Sony vaak voor 1 prijs zowel de ps3 als de vita versie beschikbaar stelt, dan vind ik dat ze het goed aanpakken.

Ik heb op dit moment de volgende games: uncharted, rayman, lumines, touch my katamari, fifa football, gravity rush, metal gear solid, motorstorm RC, mutant blobs attack en sound shapes. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel games gekocht voor een console in het eerste half jaar. En dan staan virtua tennis en wipeout ook nog op mijn wanted lijst.

• maartend
Leuk

Ik heb sinds de nieuwe FW plots die heerlijke error in NEAR ; an error has accured.
Dat gebeurt als hij de dat wil verzneden. Oplossing die ik tot nu toe vind is restore the Vita system, maar dan ben ik al mijn Near data kwijt.
nioz schreef op zondag 02 september 2012 @ 09:25:
[...]

Ik blijf me verbazen over dit soort uitspraken. Ik vind de vita namelijk een heerlijk apparaat: ligt goed in de hand, ziet er mooi uit en heeft een prachtig scherm. De games die nu beschikbaar zijn winnen misshien geen awards voor originaliteit, maar ze zijn wel goed. Daarnaast zijn ze allemaal ook digitaal beschikbaar en zijn er een aantal goede kleinere psn games uitgekomen. Als je dan ook nog ziet dat Sony vaak voor 1 prijs zowel de ps3 als de vita versie beschikbaar stelt, dan vind ik dat ze het goed aanpakken.

Ik heb op dit moment de volgende games: uncharted, rayman, lumines, touch my katamari, fifa football, gravity rush, metal gear solid, motorstorm RC, mutant blobs attack en sound shapes. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel games gekocht voor een console in het eerste half jaar. En dan staan virtua tennis en wipeout ook nog op mijn wanted lijst.
x2

• NoMoreMusic
Baal als een stekker, heb FF VII op de PS3 staan (paar jaar terug gekocht) en wilde hem op de Vita zetten. Kan het niet want mijn vriendin had hem onder haar account gekocht en de Vita heeft mijn account. Bedankt Sony.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 22:29
NoMoreMusic schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:05:
Baal als een stekker, heb FF VII op de PS3 staan (paar jaar terug gekocht) en wilde hem op de Vita zetten. Kan het niet want mijn vriendin had hem onder haar account gekocht en de Vita heeft mijn account. Bedankt Sony.
Wat kan Sony daar nou aan doen? Toch niet zo raar dat betaalde content aan een account gekoppeld is?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• corset
nioz schreef op zondag 02 september 2012 @ 09:25:
[...]

Dank je, precies wat ik bedoel. "Ziet er mooi uit en heeft prachtig scherm." Dat is het probleem van de Vita en de PSP. Het ziet er mooi uit, maar dat is ook alles. Ik zou echt een Vita willen hebben, maar niet als het weer zo'n failure wordt als de PSP/PSPgo. Daar heb ik gewoon geen zin in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• NoMoreMusic
Cidolfas schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:57:
[...]

Wat kan Sony daar nou aan doen? Toch niet zo raar dat betaalde content aan een account gekoppeld is?
Zo simple bekeken inderdaad niets. Maar ze heeft hem voor mij gekocht en als je op een Vita net als op de PS3 gewoon meerdere accounts kon gebruiken had je mij ook niet gehoord. Maar op deze manier moet er binne. 1 gezin meerdere keren voor hetzelfde spel betaald worden. En het is niet mogelijk de software naar een ander account over zetten. Wat dat betreft ben ik benieuwd wat die Europese uitspraak gaat doen voor door verkoop van gedownloade software.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

Nitai

Live the life you love.

lanerios schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:13:
[...]

Dank je, precies wat ik bedoel. "Ziet er mooi uit en heeft prachtig scherm." Dat is het probleem van de Vita en de PSP. Het ziet er mooi uit, maar dat is ook alles. Ik zou echt een Vita willen hebben, maar niet als het weer zo'n failure wordt als de PSP/PSPgo. Daar heb ik gewoon geen zin in.
Ik denk dat het probleem niet zo zeer bij de Vita ligt, maar het aanbod van games over het algemeen. Hoeveel leuke en originele games zijn er in de afgelopen tijd nu uitgekomen? Dat valt best wel mee eigenlijk, veel van hetzelfde. Het zijn juist de retro-games en kleine games die het hem doen (Braid op XBLA bijv. of Sound Shapes, etc.). Ik moet zeggen dat ik superveel genoten heb van Ninja Gaiden op de Vita, alleen dat spel rechtvaardigt de Vita voor mij.

Maar ik ben het met je eens, het zou erg teleurstellend zijn als de Vita hetzelfde lot is toebedeeld als de PSP(Go).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

lanerios schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:13:
[...]

Lekker selectieve quote :) Dat hij er mooi uitziet en een prachtig scherm heeft, dat is dus (naar mijn mening) niet alles. (had je ook gezien als je de rest van de post gelezen had in plaats van stoppen na de eerste regel, dank je.) De games zijn op dit moment ook prima, het enige dat tegenvalt zijn de verkoopcijfers van de console. Zolang er ~12 games per jaar uitkomen die het spelen waard zijn, dan is de vita voor mij zijn geld waard. Er zijn ook nog andere consoles waar leuke spellen voor uitkomen die gespeeld moeten worden en er zitten maar 24 uren in een dag :)

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik wil graag het volgende kwijt:

Afgelopen zaterdag was ik bij de MM Utrecht en zag dat alle games in prijzen waren verhoogd. Voor de Vita waren bijvoorbeeld Resistance en Uncharted verhoogd van 49,99 naar 52,49.

Vanmorgen heb ik een mail gestuurd en kreeg het antwoord:

------------------------------
Doordat de prijzen zeer vaak en snel veranderen in de markt, passen wij onze prijzen aan. Soms worden deze naar beneden bijgesteld en soms naar boven.
Wanneer u elders een product goedkoper heeft gezien (in een straal van 15 km of een 'serieuze' internetaanbieder, mits op voorraad), dan krijgt u dit bij ons ook voor deze laagste prijs mee.
Deze laagste prijsgarantie blijft gewoon van kracht.
----------------------------------

Dit is natuurlijk gebakken lucht van de MM en ik heb het vermoeden dat ze al begonnen zijn met de verhoging van de BTW en vervolgens een flink stuk naar boven afronden. Immers 49,99 / 1,19 * 1,21 = 50,83

Mijn advies: Let de komende tijd goed op de verkoopprijzen van games!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Baatje schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:22:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar ik wil graag het volgende kwijt:

Afgelopen zaterdag was ik bij de MM Utrecht en zag dat alle games in prijzen waren verhoogd. Voor de Vita waren bijvoorbeeld Resistance en Uncharted verhoogd van 49,99 naar 52,49.

Vanmorgen heb ik een mail gestuurd en kreeg het antwoord:

------------------------------
Doordat de prijzen zeer vaak en snel veranderen in de markt, passen wij onze prijzen aan. Soms worden deze naar beneden bijgesteld en soms naar boven.
Wanneer u elders een product goedkoper heeft gezien (in een straal van 15 km of een 'serieuze' internetaanbieder, mits op voorraad), dan krijgt u dit bij ons ook voor deze laagste prijs mee.
Deze laagste prijsgarantie blijft gewoon van kracht.
----------------------------------

Dit is natuurlijk gebakken lucht van de MM en ik heb het vermoeden dat ze al begonnen zijn met de verhoging van de BTW en vervolgens een flink stuk naar boven afronden. Immers 49,99 / 1,19 * 1,21 = 50,83

Mijn advies: Let de komende tijd goed op de verkoopprijzen van games!
Ja dat klopt, en hou er ook rekening mee dat Sony doet aan contract producten... En dat houd in, dat deze producten niet beïnvloed mogen worden door btw verhogingen of zulke dergelijke veranderingen... Neem bijvoorbeeld Apple, daar worden de prijzen van de meest recente line up niet meer verhoogd. Daarnaast ook de meest recente line up van de Vaio laptops... Bij de playstation divisie ben ik daar zelf niet over op de hoogte.

• Baatje
Ik kan hier echt heel boos om worden. Niet eens over het geld maar je wordt gewoon besode......

En dan die standaard antwoorden, bah!

Edit: Zou het niet fijn zijn als we dit kunnen bijhouden of ga ik nu te ver? Ik ben bang dat dit wel meer gaat gebeuren de komende weken....

[ Voor 34% gewijzigd door Baatje op 03-09-2012 14:04 ]

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Voila, ik heb nu sinds gisteren een Vita 3G. Prachtig stukje hardware. Met Gravity Rush, Metal Gear Solid en Mortal Kombat heb ik al genoeg te gamen voor een tijdje. Uncharted mag daar ook nog bij en zeker ook Assassin's Creed Liberation later dit jaar.

Ik gebruik de Vita ook niet als main gaming device. Daarvoor heb ik ook nog een PS3 en PC.

Baatje schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
Ik kan hier echt heel boos om worden. Niet eens over het geld maar je wordt gewoon besode......

En dan die standaard antwoorden, bah!

Edit: Zou het niet fijn zijn als we dit kunnen bijhouden of ga ik nu te ver? Ik ben bang dat dit wel meer gaat gebeuren de komende weken....
Welkom in de wereld van retail... Ik heb het ook lang en vaak genoeg meegemaakt, zoals stiekem de prijzen verhogen van de laptops voordat er een grote (btw) actie komt waardoor de korting eigenlijk veel lijkt maar weinig is... Daarom juich ik contract modellen en contract producten toe, Apple en Sony zijn de enige bedrijven die dat echt veel doen... Jammer genoeg waarschijnlijk vallen de games daarbuiten.. Zeker gezien de inconsistentie tussen de prijzen van mediamarkt en anders resellers.
DarthDavy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:37:
Voila, ik heb nu sinds gisteren een Vita 3G. Prachtig stukje hardware. Met Gravity Rush, Metal Gear Solid en Mortal Kombat heb ik al genoeg te gamen voor een tijdje. Uncharted mag daar ook nog bij en zeker ook Assassin's Creed Liberation later dit jaar.

Ik gebruik de Vita ook niet als main gaming device. Daarvoor heb ik ook nog een PS3 en PC.
Vergeet niet: Sound Shapes, Monster Blob, Super stardus HD en motorstorm RC. Dat zijn ook echt must haves!!!

[ Voor 24% gewijzigd door Vinand op 04-09-2012 12:02 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik speel momenteel nog altijd TOM: Blitz het meest. Binnenkort maar eens wat nieuwe spellen kopen :)
Sound Shapes en Gravity Rush wil ik in ieder geval zeker nog hebben.

PSN id: NL_SToRM

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Vinand schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
[...]

Vergeet niet: Sound Shapes, Monster Blob, Super stardus HD en motorstorm RC. Dat zijn ook echt must haves!!!
Hmmm, vanavond nog eens kijken dan, want ik heb niet gezien dat ik Super Stardust HD mag downloaden, terwijl ik die wel op m'n PS3 heb gekocht. Andere games zoals Mini's en FFVII kon ik dan wel downloaden. Zal er misschien over gekeken hebben.

• Baatje
Vinand schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
[...]

Welkom in de wereld van retail... Ik heb het ook lang en vaak genoeg meegemaakt, zoals stiekem de prijzen verhogen van de laptops voordat er een grote (btw) actie komt waardoor de korting eigenlijk veel lijkt maar weinig is... Daarom juich ik contract modellen en contract producten toe, Apple en Sony zijn de enige bedrijven die dat echt veel doen... Jammer genoeg waarschijnlijk vallen de games daarbuiten.. Zeker gezien de inconsistentie tussen de prijzen van mediamarkt en anders resellers.

[...]
MM Utrecht zal van mij geen euro meer ontvangen voor games als ze deze prijzen blijven hanteren. Het is gewoon een principe kwestie. Bestel wel lekker online. Webshops genoeg en zonder verzendkosten. Graag of niet hoor ;)

Ik hoop alleen dat meer mensen dit gaan inzien!

• corset
MM zoetermeer heeft hetzelfde gedaan. Zucht..

WTB pricedrop van de vita, zodat ik er ook 1 ga halen :p al is het alleen maar om deze gen de collectie compleet te hebben

• Baatje
Ik heb nog even een vraag. Eind van de maand komt Fifa 13 uit. Heeft iemand enig idee of de Vita versie een beperkte variant is ten op zichte van de ps3 versie?

DarthDavy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:36:
[...]

Hmmm, vanavond nog eens kijken dan, want ik heb niet gezien dat ik Super Stardust HD mag downloaden, terwijl ik die wel op m'n PS3 heb gekocht. Andere games zoals Mini's en FFVII kon ik dan wel downloaden. Zal er misschien over gekeken hebben.
Sorry ik bedoelde super stardust delta... is een vita exclusive. ;)

• Avioto
Baatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:20:
Ik heb nog even een vraag. Eind van de maand komt Fifa 13 uit. Heeft iemand enig idee of de Vita versie een beperkte variant is ten op zichte van de ps3 versie?
Ben bang van wel, EA maakt totaal geen reclame voor de Vita versie (de reclame met Messi telt niet, die betaald Sony) en er is nog geen enkele gameplay video van de Vita versie.

Ik hoop dat in ieder geval Ultimate Team en Career Mode erin zit. Maar als het gewoon een Fifa 12-kloon word, dan koop ik em zeker niet.

We zullen zien :)

• Baatje
Avioto schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:54:
[...]

Ben bang van wel, EA maakt totaal geen reclame voor de Vita versie (de reclame met Messi telt niet, die betaald Sony) en er is nog geen enkele gameplay video van de Vita versie.

Ik hoop dat in ieder geval Ultimate Team en Career Mode erin zit. Maar als het gewoon een Fifa 12-kloon word, dan koop ik em zeker niet.

We zullen zien :)
Ik baal daar wel van want ik heb geen zin om zowel de Vita als de PS3 versie te kopen. Ik neig naar de Vita versie omdat ik Fifa juist leuk vind om te spelen als ik onderweg ben bijvoorbeeld. Maar ja dan moet het wel een serieuze game zijn....

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is de enige retail game waarmee gepoogd wordt de PS3 en Vita versie gelijk te houden de nieuwe NFS Most Wanted (hopelijk cross buy). Reken er maar niet op dat dat met FIFA13 het geval gaat zijn, anders EA dat luid en duidelijk laten weten.
Baatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:09:
[...]

Ik baal daar wel van want ik heb geen zin om zowel de Vita als de PS3 versie te kopen. Ik neig naar de Vita versie omdat ik Fifa juist leuk vind om te spelen als ik onderweg ben bijvoorbeeld. Maar ja dan moet het wel een serieuze game zijn....
Het is EA... Een stelletje geldhonden, dus reken er maar op dat je lekker voor beide versies de volle mep mag gaan betalen... Slechte zaak maar dit soort dingetjes hoef je niet te verwachten van zo een bedrijf als EA...

• Avioto
[...]

Het word sowiezo geen crossbuy, is al bevestigd:

http://www.product-review...ita-missing-two-features/

• Baatje
Ik hoef op zich niet Cross Play maar wanneer de Vita versie net zo uitgebreid is als de ps3 versie is dat voor mij genoeg. Niet dat ik 40 euro uitgeeft (coolblue) en het is een zeer beperkte versie.

• maartend
Nog meer mensen plots problemen met Near. Sinds de laatse update geen verbinding meer met near. Wel met PSN.

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:05

reaL_G

G

DarthDavy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:36:
[...]

gaat niet lukken, met stardust, die moet je kopen (is niet zelfde game). maar wel een must buy

GiTS

• reaL_G

reaL_G

G

NoMoreMusic schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:33:
[...]

Zo simple bekeken inderdaad niets. Maar ze heeft hem voor mij gekocht en als je op een Vita net als op de PS3 gewoon meerdere accounts kon gebruiken had je mij ook niet gehoord. Maar op deze manier moet er binne. 1 gezin meerdere keren voor hetzelfde spel betaald worden. En het is niet mogelijk de software naar een ander account over zetten. Wat dat betreft ben ik benieuwd wat die Europese uitspraak gaat doen voor door verkoop van gedownloade software.
het is inderdaad zo simpel,
het is van dag 1 van de ps3 bekend dat je software van 1 account niet naar een ander account kan transporteren, dat is echt niet een nieuw iets.
dat je toevallig meerdere accounts op dezelfde ps3 hebt, waardoor je elkaars software kan spelen, oke voordeeltje.

maar als je iets voor iemand anders koopt is het ook echt logisch om het op je eigen account te kopen. :? maw je eigen fout.

en die europese uitsparaak gaat je daarmee echt niet helpen.
de vita is een ander systeem als de ps3.
je moet juist blij zijn dat ze het compatible en gratis (mits gekocht voor psp/ps3) hebben gemaakt voor de vita.

GiTS

Verwijderd

Daar zou een jailbreak wel handig voor zijn, dat je samen met je vriendin bijvoorbeeld met twee echte accounts op een ps vita zou kunnen.

• reaL_G

reaL_G

G

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:46:
Daar zou een jailbreak wel handig voor zijn, dat je samen met je vriendin bijvoorbeeld met twee echte accounts op een ps vita zou kunnen.
wtf , tegenwoordig beginnen ze alles een jailbreak te noemen.

GiTS

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:46:
Nou doe maar niet, de psp hack is juist de grote reden geweest waarom dat apparaat zo hard gefaald heeft...
devs trokken zich massaal terug...

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 04-09-2012 23:49 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

Nitai

Live the life you love.

reaL_G schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:55:
[...]

wtf , tegenwoordig beginnen ze alles een jailbreak te noemen.
Is gewoon een woord, net als hacken. Waar maak je je druk om?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

reaL_G schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:18:
[...]

gaat niet lukken, met stardust, die moet je kopen (is niet zelfde game). maar wel een must buy
Pffff, weinig zin om hetzelfde spel tweemaal te kopen... Het zou wel leuk zijn om stardust op de Vita te kunnen spelen, maar het voelt zo stom aan om nog eens geld neer te leggen voor een spel dat ik eigenlijk al bezit.

Ik hoop dat er meer games komen zoals Warrior's Lair (voorheen Ruin) waarbij je zowel op de PS3 als de Vita kunt spelen. Dat is voor mij een belangrijk argument om een spel aan te kopen.

• Baatje
Ik vind dit wel een boeiend onderwerp dat Cross Play.

Ik vraag me af of er mensen zijn die games zowel op de Vita als op de ps3 gaan kopen. Ook bijvoorbeeld de nieuwe Assassins Creed. Cross Play zou hier ook wel niet voor aan de orde zijn.

Ik vind beide consoles echt geweldig maar ik heb niet de behoefte om alles dubbel te gaan kopen. Ook niet wanneer er kleine aanpassingen in de games zitten. Dat wordt al met al een prijzige bedoeling :-)

Gaan jullie dan ook per game afwegen voor welk platform je de game gaat kopen of toch blindelings voor beide?

• Cidolfas
Baatje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:25:
Ik vind dit wel een boeiend onderwerp dat Cross Play.

Ik vraag me af of er mensen zijn die games zowel op de Vita als op de ps3 gaan kopen. Ook bijvoorbeeld de nieuwe Assassins Creed. Cross Play zou hier ook wel niet voor aan de orde zijn.

Ik vind beide consoles echt geweldig maar ik heb niet de behoefte om alles dubbel te gaan kopen. Ook niet wanneer er kleine aanpassingen in de games zitten. Dat wordt al met al een prijzige bedoeling :-)

Gaan jullie dan ook per game afwegen voor welk platform je de game gaat kopen of toch blindelings voor beide?
Cross-Play = Zelfde game kunnen spelen op PS3 en Vita. Bijvoorbeeld verder gaan op de Vita met een savegame op de PS3.

Cross-Buy = Koop een game 1 keer en krijg hem op de PS3 en Vita. Zoals bijvoorbeeld SoundShapes.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Baatje
Ok sorry ik had het anders moeten formuleren. Maar je begrijpt mijn bedoeling toch wel?

denk aan bijvoorbeeld Fifa 13 en AC III.

[ Voor 40% gewijzigd door Baatje op 05-09-2012 09:52 ]

• Cidolfas
Baatje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:52:
Ok sorry ik had het anders moeten formuleren. Maar je begrijpt mijn bedoeling toch wel?

denk aan bijvoorbeeld Fifa 13 en AC III.
Jawel, maar dan weet je dat :*)

Ik hoop dat ze met beide veel meer gaan doen. Cross-Play eigenlijk nog meer dan Cross-Buy, heerlijk om verder te kunnen spelen met je Vita als de TV bezet is.

• Baatje
Ik heb het genoegen dat ik een eigen game kamer heb thuis dus dat is voor mij geen noodzaak :-)

Ik zou graag voor sport games als Fifa, NBA enz. dan Cross-Buy willen want sportgames zijn leuk voor onderweg en af en toe op mijn grote tv. Maar ja ik als financiële man begrijp dat dit voor uitgevers niet erg handig is....

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Cross-Buy is interessanter dan Cross-Play. Cross-Buy impliceert onmiddellijk Cross-Play naar mijn mening.

Het is wel belangrijk om onderscheid te maken tussen de PS3-versie en de Vita-versie. Zijn die versies identiek, dan vind ik een Cross-Buy een heel belangrijk verkoopargument. Zijn die versies verschillend, dan hangt het er vanaf hoe verschillend. Ik zal bvb hoe dan ook Assassin's Creed III voor de PS3 kopen, maar ook Assassin's Creed Liberation, want dat zijn twee verschillende games.

Maar als bvb Fifa 13 dezelfde versie is op de PS3 als de Vita, dan had ik wel graag beide versies gehad door ze één keer aan te kopen.

Ik vond het bvb ook geweldig als je Portal 2 kochtte op de PS3 dat je ook een Steam versie op de PC mocht downloaden. Voor mij was dat een heel belangrijk argument om Portal 2 op de PS3 te kopen. Zo baal ik er soms van dat ik geen Deus Ex Human Revolution of Mass Effect 3 op de PS3 kan spelen, terwijl ik die op de PC bezit. Omgekeerd heb ik dat dan met Assassin's Creed, Skyrim en GTA/LA Noire. Dat zou toch mogelijk moeten zijn, aangezien publishers/ontwikkelaars ons langer en langer doen geloven dat we een licentie op een game kopen en niet het bezit van een game. Dus dan zou het niet mogen uitmaken op welk platform je wil spelen zolang je die licentie voor die game hebt.

Soit, ik snap wel dat dit een moeilijke discussie is, maar voor twee platformen van dezelfde maker en twee platformen die totaal verschillend zijn (de PS3 en de Vita) zou dat toch veel makkelijker moeten zijn om die stap te zetten.

• NoMoreMusic
reaL_G schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:35:
[...]

het is inderdaad zo simpel,
het is van dag 1 van de ps3 bekend dat je software van 1 account niet naar een ander account kan transporteren, dat is echt niet een nieuw iets.
dat je toevallig meerdere accounts op dezelfde ps3 hebt, waardoor je elkaars software kan spelen, oke voordeeltje.

maar als je iets voor iemand anders koopt is het ook echt logisch om het op je eigen account te kopen. :? maw je eigen fout.
Nou ja, foutje van mijn vriendin in dit geval. Zou het zelf niet zo hardop tegen haar zeggen :) Snap ook wel dat het nu dus een voordeel was dat je met meerdere accounts op een PS3 kunt spelen en ook elkaars spellen. Ook wist ik dat ik niet haar spel (want zo moet ik het nu dus gaan zien :'( ) naar die van mij kan zetten.

Jammer is alleen dat je dit zelfde aspect niet ook op de Vita hebt waardoor je dus binnen een en hetzelfde gezin of moeilijk moet doen met resetten of meerdere vita's en/of spellen moet kopen. Nu dacht ik mooi die PSone game heb ik en ga ik even lekker op de vita spelen en kom dus van een koude kermis thuis en dat is dus balen.
en die europese uitsparaak gaat je daarmee echt niet helpen.
de vita is een ander systeem als de ps3.
Het gaat mij wel helpen want middels die uitspraak zou mijn vriendin de game aan mij kunnen verkopen voor een symbolisch bedrag en overzetten op mijn account op de ps3 en dus dan ook op mijn vita.
je moet juist blij zijn dat ze het compatible en gratis (mits gekocht voor psp/ps3) hebben gemaakt voor de vita.
Maar niet als een ander binnen hetzelfde gezin, blah blah blah, je snapt waar ik heen wil.

Ook voor de verkoop van de vita zou het helpen als het Vita systeem wat makkelijker multi account wordt.
DarthDavy schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:04:
Cross-Buy is interessanter dan Cross-Play. Cross-Buy impliceert onmiddellijk Cross-Play naar mijn mening.

Het is wel belangrijk om onderscheid te maken tussen de PS3-versie en de Vita-versie. Zijn die versies identiek, dan vind ik een Cross-Buy een heel belangrijk verkoopargument. Zijn die versies verschillend, dan hangt het er vanaf hoe verschillend. Ik zal bvb hoe dan ook Assassin's Creed III voor de PS3 kopen, maar ook Assassin's Creed Liberation, want dat zijn twee verschillende games.

Maar als bvb Fifa 13 dezelfde versie is op de PS3 als de Vita, dan had ik wel graag beide versies gehad door ze één keer aan te kopen.

Ik vond het bvb ook geweldig als je Portal 2 kochtte op de PS3 dat je ook een Steam versie op de PC mocht downloaden. Voor mij was dat een heel belangrijk argument om Portal 2 op de PS3 te kopen. Zo baal ik er soms van dat ik geen Deus Ex Human Revolution of Mass Effect 3 op de PS3 kan spelen, terwijl ik die op de PC bezit. Omgekeerd heb ik dat dan met Assassin's Creed, Skyrim en GTA/LA Noire. Dat zou toch mogelijk moeten zijn, aangezien publishers/ontwikkelaars ons langer en langer doen geloven dat we een licentie op een game kopen en niet het bezit van een game. Dus dan zou het niet mogen uitmaken op welk platform je wil spelen zolang je die licentie voor die game hebt.

Soit, ik snap wel dat dit een moeilijke discussie is, maar voor twee platformen van dezelfde maker en twee platformen die totaal verschillend zijn (de PS3 en de Vita) zou dat toch veel makkelijker moeten zijn om die stap te zetten.
Desnoods vragen ze €10 euro extra voor crossbuy? Als games identiek zijn op de ps3 en vita, dan ben ik in ieder geval niet van plan om er twee keer de volle mep voor te betalen. 10 á 15 euro heb ik er nog wel voor over, dat dekt de kosten van het porten van de game naar een ander platform ook wel lijkt me.
Je licentie argument is wel aardig, maar dat werkt inderdaad alleen als er sprake is van 1 account dat op meerdere platformen werkt, zoals ps3-vita of er in ieder geval koppeling is, zoals met steam. Anders is het veel te eenvoudig om je licentie voor een ander platform door te verkopen.

Ik vraag me trouwens af hoe Sony crossbuy had vormgegeven als de Vita een groter succes was geweest. De plannen waren er wel al vanaf het begin, maar de prijs was nog niet vastgesteld. Ik betwijfel of ze het ook gratis hadden gedaan bij groter succes. Ik ben er nu in ieder geval wel blij mee :)
[...]

MLB heeft wel crossplay toch? Ondanks dat er wat verschillen zijn tussen de ps3-vita versies.
Crossbuy kan je wel vergeten met die krenten van EA :(

• Baatje
nioz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:43:
[...]

MLB heeft wel crossplay toch? Ondanks dat er wat verschillen zijn tussen de ps3-vita versies.
Crossbuy kan je wel vergeten met die krenten van EA :(
Geen idee ik heb MLB niet gekocht.....had al genoeg games voor de vakantie :-)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
http://www.duimschroef.nl...-in-de-uitverkoop-op-psn/

A Bug’s Life Was €4.99 Nu €1.99
Buzz Lightyear of Star Command Was €4.99 Nu €2.49
Crash Bandicoot Was €4.99 Nu €3.59 voor PlayStation Plus10% extra korting
Crash Bandicoot 2 – Cortex Strikes Back Was €4.99 Nu €3.59 voor PlayStation Plus10% extra korting
Crash Bandicoot 3 Warped Was €4.99 Nu €3.59 voor PlayStation Plus10% extra korting
CTR: Crash Team Racing Was €4.99 Nu €3.59 voor PlayStation Plus10% extra korting
Destruction Derby Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Disney Pixar Toy Story 2 Was €5.49 Nu €2.49
Disney Pixar Toy Story 2 and Toy Story Racer Was €9.99 Nu €4.99
Disney Pixar Toy Story Racer Was €5.99 Nu €2.99
Disney’s Hercules and Disney’s Atlantis Was €9.99 Nu €4.99
Disney’s Little Mermaid 2 and Party Time with Winnie the Pooh Was €7.99 Nu €3.59
Disney’s Action Game Feat. Hercules Was €4.99 Nu €2.49
Disney’s Atlantis : The Lost Empire Was €6.49 Nu €2.49
G-Police Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Jet Rider Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Jet Rider 2 Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Kula World Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Kurushi Final Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Lilo & Stitch : Trouble in Paradise Was €4.99 Nu €2.49
Mickey’s Wild Adventure Was €5.99 Nu €2.99
Monsters Inc : Scare Island Was €4.99 Nu €2.49
Party Time with Winnie the Pooh Was €4.99 Nu €1.99
Peter Pan : Adventures In Never Land Was €4.99 Nu €1.99
Syphon Filter Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
Syphon Filter 3 Was €4.99 Nu €2.49 voor PlayStation Plus10% extra korting
The Little Mermaid II Was €4.99 Nu €2.49

en remote play voor god of war:
http://blog.eu.playstatio...coshadow-of-the-colossus/

[ Voor 129% gewijzigd door Wii4all op 05-09-2012 15:05 ]

Burp

Bedankt voor de remote play tip.
Ik heb net even ico geprobeerd via remote play (shadow of the colossus werkt ook) en het werkt goed. Ik had geen last van input lag en de visuals waren ook wel aardig. Je ziet wel wat compression artifacts, maar niets dat heel storend is imho. Ik ben benieuwd hoe lastig/eenvoudig het is om dit ook voor andere ps2 HD games te realiseren.

• xCell
Zo, eindelijk is Zen Pinball 2 te downloaden. Het gratis spel komt met 4 voorgeïnstalleerde tafels die je in trial mode kan spelen. Aanvullende tafels kosten €2.50 p/st.

Ik heb er nu een klein uurtje opzitten en ben fan! Kort samengevat is ZP2 op de Vita 'the real deal' en identiek aan Pinball FX2/ZP2 op de 360/PS3. Ik heb vooralsnog geen moeite gehad met het kleinere scherm. Er zijn geen framedrops, stutter of overige grafische hinder dus kan er soepeltjes geflipperd worden. Alle camerastandpunten zijn aanwezig en ook in verticale stand is het fijn spelen (mits je met het touchscreen als flipperinput kan leven).

Momenteel sta ik op de Moon Knight kast 4e :) maar gezien het spel nog maar net beschikbaar is zal mijn score wel snel verbroken worden :+

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/o8tpct60n/photo3.jpg

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Remote play komt uiteindelijk van de grond.
Wel pas 3titels maar allemaal toptitels, niet geheel toevallig allemaal van sony volgens mij.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• MarcoM
xCell schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:25:
Zo, eindelijk is Zen Pinball 2 te downloaden. Het gratis spel komt met 4 voorgeïnstalleerde tafels die je in trial mode kan spelen. Aanvullende tafels kosten €2.50 p/st.

Ik heb er nu een klein uurtje opzitten en ben fan! Kort samengevat is ZP2 op de Vita 'the real deal' en identiek aan Pinball FX2/ZP2 op de 360/PS3. Ik heb vooralsnog geen moeite gehad met het kleinere scherm. Er zijn geen framedrops, stutter of overige grafische hinder dus kan er soepeltjes geflipperd worden. Alle camerastandpunten zijn aanwezig en ook in verticale stand is het fijn spelen (mits je met het touchscreen als flipperinput kan leven).

Momenteel sta ik op de Moon Knight kast 4e :) maar gezien het spel nog maar net beschikbaar is zal mijn score wel snel verbroken worden :+

[afbeelding]
Heb jij geen last van:?

The Classics Pack (Eldorado...) has only a demo version in EUR PS Store.
Not possible to install the full version of the Classsics pack even using the inApp "buying" mecanism :
it says "no content available" when you clic on "buying the collection".

https://forum.zenstudios....2569&viewfull=1#post32569

• Cidolfas
Sinned123 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 00:11:
Remote play komt uiteindelijk van de grond.
Wel pas 3titels maar allemaal toptitels, niet geheel toevallig allemaal van sony volgens mij.
Bwhoa, allemaal HD remakes :'(

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Gisteren voor het eerst F1 2011 op de Vita gespeeld... wat een aanfluiting zeg. De sony games op de PSP waren beter :S
Ook handig als je een touchscreen hebt en dan nog tekst moet invoeren met de pijltjes :|

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MarcoM
Phusebox schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:52:
Gisteren voor het eerst F1 2011 op de Vita gespeeld... wat een aanfluiting zeg. De sony games op de PSP waren beter :S
Ook handig als je een touchscreen hebt en dan nog tekst moet invoeren met de pijltjes :|
Agreed, die game is niet echt Vita waardig. Best jammer. Moet je eens proberen op Monaco te racen. Je bent standaard 10 s sneller op het allerhoogste niveau.

Ook de km/h in deze game overdrijven nogal. Makkelijk 380 per uur. F1 is snel, maar niet zo snel.

• Sinned123
Tja ik had ze al dus ik klaag niet :)
Sowieso zijn het voor mij goede maanden geweest voor de vita.
De meeste top ps1 games had ik ook al.

Verwijderd

Dan heb je ze allemaal al gespeeld ook toch? :S Zoveel replay-value zit er niet in de meeste games imho.

• Sinned123
De meeste gespeeld?
Nee hoor, als de vrouw des huizes tv aan het kijken is kan ik moeilijk achter de playstation kruipen.
Dit is voor mij een prima oplossing.
Nu nog wat meer games supporten.

• xCell
MarcoM schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:24:
[...]

Heb jij geen last van:?

The Classics Pack (Eldorado...) has only a demo version in EUR PS Store.
Not possible to install the full version of the Classsics pack even using the inApp "buying" mecanism :
it says "no content available" when you clic on "buying the collection".

https://forum.zenstudios....2569&viewfull=1#post32569
Ik heb vooralsnog het Marvel pack (Ghost Rider, X-Men, Thor, Moon Knight) gekocht. Alleen het Classics Pack geeft die probleempjes.

Zijn er hier niet meer mensen aan de Zen Pinball 2 op de Vita?? :9

Verwijderd

Er is een hackable exploit voor de Vita gevonden, en ze zijn al bezig aan een HB launcher..

http://www.pushsquare.com..._the_use_of_homebrew_code
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:16:
Er is een hackable exploit voor de Vita gevonden, en ze zijn al bezig aan een HB launcher..

Als de Vita games maar niet gehackt en speelbaar kunnen worden, want anders is het Game Over voor de Vita... (Want dat lijkt me ook sterk want hoe worden de games dan op de vita of het propetiaire geheugen gezet?)

Maar als het gebeurd en devs laten de vita massaal liggen: dan kijk ik naar mijn Vita met de volgende blik.
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_m9ql4gEBqO1qjwfgq.png

Edit, tevens snap ik niet waarom een hacker dit zou willen doen?
Je hebt toch de PS Suite om je programma's mee te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Vinand op 06-09-2012 17:32 ]

Verwijderd

Hoe krijg je nu o.a. software op je Vita? Via de PC, natuurlijk.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Vinand schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:29:
[...]

Sony gaat natuurlijk geen emulators toestaan op PSN.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
xCell schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:33:
[...]

Ik heb vooralsnog het Marvel pack (Ghost Rider, X-Men, Thor, Moon Knight) gekocht. Alleen het Classics Pack geeft die probleempjes.

Zijn er hier niet meer mensen aan de Zen Pinball 2 op de Vita?? :9
Het ziet er erg leuk uit en speelt fijn, maar ik vind een tientje voor elke vier tafels te duur. Staat niet in verhouding tot hoeveel werk er in de tafels heeft gezeten.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vinand schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:29:
[...]

Als de Vita games maar niet gehackt en speelbaar kunnen worden, want anders is het Game Over voor de Vita... (Want dat lijkt me ook sterk want hoe worden de games dan op de vita of het propetiaire geheugen gezet?)

Maar als het gebeurd en devs laten de vita massaal liggen: dan kijk ik naar mijn Vita met de volgende blik.
[afbeelding]

Ze weten vast wel de signalen van de data die tussen de pc en vita door middel van de suite verstuurd wordt te onderscheppen en dit te beinvloeden om er op die manier eigen content op te zetten. Het is niks meer dan een SD kaartje in een apart formaat. Ik denk dat iemand met wat soldeer werk wel zelf dat ding door middel van een kaartlezen kan uitlezen.

Slechte zaak alleen. Als de piraterij zo makelijk wordt als op de PSP is het snel einde oefening vrees ik.

• MarcoM
pagani schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:26:
[...]

Het ziet er erg leuk uit en speelt fijn, maar ik vind een tientje voor elke vier tafels te duur. Staat niet in verhouding tot hoeveel werk er in de tafels heeft gezeten.
Wacht, jij denkt dat het weinig werk kost om zo'n table te maken? Ik vind het echt een pareltje op de Vita. En gelukkig hebben ze het harstikke modulair opgezet. Je betaalt alleen voor de tafels die je leuk lijken. En er zijn overal demo tafels van.

Top van ZEN

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MarcoM schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:57:
[...]

Wacht, jij denkt dat het weinig werk kost om zo'n table te maken? Ik vind het echt een pareltje op de Vita. En gelukkig hebben ze het harstikke modulair opgezet. Je betaalt alleen voor de tafels die je leuk lijken. En er zijn overal demo tafels van.

Top van ZEN
Weinig werk niet, maar voor alle tafels veertig euro neerknallen is wat overdreven voor een pinballgame. Er zitten echt geen ontwikkelkosten aan die ook maar in de buurt komen van een Uncharted, Wipeout, Mortal Kombat etc.

• xCell
pagani schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:38:
[...]

Weinig werk niet, maar voor alle tafels veertig euro neerknallen is wat overdreven voor een pinballgame. Er zitten echt geen ontwikkelkosten aan die ook maar in de buurt komen van een Uncharted, Wipeout, Mortal Kombat etc.
Vandaar je ook per tafel kan betalen.

Met het '€1 plezier per uur' principe kan ik voor mezelf de aanschaf van games verantwoorden. En 2 1/2 uur plezier per tafel red ik makkelijk :+ maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Ik sluit aan bij MarcoM, ZP2 op de Vita is prachtig en voor mij een van de beste games tot nu toe!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sn0wblind schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:17:
Slechte zaak alleen. Als de piraterij zo makelijk wordt als op de PSP is het snel einde oefening vrees ik.
Inderdaad een slechte zaak als het waar is. Vaak worden de normale gebruikers er ook de dupe van doordat Sony bepaalde dingen gaat aanpassen of functionaliteiten gaat wegnemen om de kans op een hack te beperken.

PSN id: NL_SToRM

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
SToRM666 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:21:
[...]

Inderdaad een slechte zaak als het waar is. Vaak worden de normale gebruikers er ook de dupe van doordat Sony bepaalde dingen gaat aanpassen of functionaliteiten gaat wegnemen om de kans op een hack te beperken.
Kijk maar naar de PS3 en die Linux optie...
Frerix schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:03:
[...]

Kijk maar naar de PS3 en die Linux optie...
En als ze dat niet hadden gedaan was de PS3 ook geëindigd zoals de PSP... Maar in dit geval is er tenminste geen open source gedeelte wat kan worden weggehaald... Ik hoop echt dat de hackers zo slim zijn om niet de Vita kernel zo te kraken dat we ook de vita games gratis kunnen spelen, dat zou ik zelf echt zuur vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:16:

Geweldig nieuws! Hoop dat ik binnenkort al mijn homebrew op de psp vita kan spelen!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:26:
[...]

Geweldig nieuws! Hoop dat ik binnenkort al mijn homebrew op de psp vita kan spelen!
Dat klinkt inderdaad goed, ik ben blij met hoe de ontwikkelaar bezig is.
Geen gehackte vita games, maar wel waarschijnlijk je eigen emulators erop knallen, ik ben nog van de oude N64 generatie. Dan lijkt dit me ideaal. :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vinand schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:45:
[...]

Dat klinkt inderdaad goed, ik ben blij met hoe de ontwikkelaar bezig is.
Geen gehackte vita games, maar wel waarschijnlijk je eigen emulators erop knallen, ik ben nog van de oude N64 generatie. Dan lijkt dit me ideaal. :)
Tot nog toe is iedere hack van deze omvang uiteindelijk niet zozeer gemaakt om "homebrew" te draaien, maar werd het des te meer gebruikt om illegaal spellen te spelen. Ik ben er dan ook, zeker gezien de historie van de PSP, absoluut niet blij mee. En dan ben ik van de NES generatie.
Pagina: 1 ... 21 ... 82 Laatste