Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Ik hoop dat de prijzen voor de psone games een beetje acceptabel zijn, want dan ga ik dus gelijk de 32gb aanschaffen, en een psn card van 50 euro... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 23-08-2012 10:03 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
Ben wel benieuwd hoe Final Fantasy, Metal Gear en Chrono er uit gaan zien op de Vita en wat de prijs gaat zijn , want dan ga ik er toch hard over nadenken om een Vita te halen :)
Beakzz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:23:
Ben wel benieuwd hoe Final Fantasy, Metal Gear en Chrono er uit gaan zien op de Vita en wat de prijs gaat zijn , want dan ga ik er toch hard over nadenken om een Vita te halen :)
Door die Oled gaat het er naar mijn idee wel epic uitzien... Maar alsnog is de resolutie van 320x240 toch niet zo heel slecht op de ps vita?? Op een scherm van 5inch... (80 ppi)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 22:29

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Trouwens, naar mijn idee mag de openingpost wel een update krijgen... Misschien tijd voor een volgend deel?

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 10:41

Phntm

Tlingelingeling

Vinand schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:54:
Trouwens, naar mijn idee mag de openingpost wel een update krijgen... Misschien tijd voor een volgend deel?
Een volgend deel zou moeten komen als alles hier behoorlijk off-topic gaat en dus voor langere tijd niet meer over de Vita gaat. Tot nu toe is alles nog prima dus dit kan geloof ik wel gewoon door.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Phntm schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:40:

En vanaf patch 1.8 kunnen we de vita als controller gebruiken voor onze PS3s,
op zich wel gening, maar je mist wel 2 schouder knoppen...

Burp

Wii4all schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:00:
[...]

op zich wel gening, maar je mist wel 2 schouder knoppen...
Ik denk dat deze verwerkt zullen gaan worden in het touchpad aan de achterkant... Ben alleen benieuwd of je dat wel zelf zou kunnen instellen, en hoe fijn dat zal gaan werken...

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Ik denk dat dat alleen echt handig gaat zijn met titels die Cross Control ondersteunen.

• Wii4all
  • Niet online
ik zie ook games als bomberland en command and conquer staan in de psone list maar of deze voor de vita zijn geen idee.

Is er ergens een lijst van deze 100 titels?

Burp

• MarcoM
Wii4all schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:10:
ik zie ook games als bomberland en command and conquer staan in de psone list maar of deze voor de vita zijn geen idee.

niet dat ik weet. Het zal wel min of meer dezelfde lijst zijn als voor de psp.

Dat ze eens de Gran Turismo games naar de Vita schoppen als psone game. Dat kon illegaal al op de psp.
Wii4all schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:10:

Zal Sony waarschijnlijk plaatsen wanneer ze de update gaan uitrollen...

Verwijderd

Ik hoop dat de remake komt.. de pc heeft van de week een remake versie gekregen met op gepoeste graphics.

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:45:
[...]

Ik hoop dat de remake komt.. de pc heeft van de week een remake versie gekregen met op gepoeste graphics.
Lichtelijk off-topic, omdat het niet over de Vita gaat, maar wat er is uitgekomen is geen remake te noemen. Het is bijna een de-make. Het geluid is slechter dan het origineel en qua graphics zien alleen de modellen er iets beter uit (omdat deze in een wat hogere resolutie worden geleverd). De achtergronden zijn niet veranderd (en dus erg blurry/lelijk), de vertaling is nog steeds de oude (met alle foutjes van toen), dezelfde bugs zitten er nog in. Het is gewoon eigenlijk een re-release van de originele versie voor de pc zodat het werkt op wat nieuwere systemen. Het origineel kon je nog mooi modden zodat je het gevoel kreeg alsof je een remake had.

Erg jammer, maar ik had er wat meer van verwacht, ook al ben ik een trouwe fan van de serie. Oh en volgens mij heeft SE ook al gezegd dat deze versie niet uitkomt voor de vita, dus daar zal het er nog net iets slechter uitzien qua modellen, maar beter qua achtergronden (vanwege een lagere resolutie)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
Ondanks al het goede nieuws ga ik toch nog even afwachten tot ze de prijs van de Vita gaan laten zakken. Hoorde pas nog dat ze er wereldwijd 400.000 hadden verkocht in het laatste kwartaal dus ik geloof (ondanks dat ze zeggen van niet) dat hij voor de kerst een prijsverlaging krijgt en ik vind hem eigenlijk ook gewoon nog net te duur (zeker door die geheugenkaart die je erbij moet kopen)

En hopelijk heb ik dan ook wat meer toppers om uit te kiezen :)

Het lijkt me wel een lastig dilemma als Sony de prijs niet kan verlagen door de productiekosten , want zelfs veel Sony "fans"om me heen vinden hem nog wat te prijzig en ik heb echt het idee dat deze handheld met wat meer toppers en een prijs van 160 -175 het een stuk beter zou doen.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De games moeten het gaan doen, en er komt eidenlijk weer wat moois uit deze herfst. Is ook wel nodig ook.

Afentoe wel bizar, 2x gehad dat opeens mijn Vita overnight helemaal leeg is terwijl die de avond ervoor nog vol zat.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57
Precies. Vita is wel €250 waard maar dan moeten er wel de juiste games op uit komen... Dat blijft nu ver achter.

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb het nog niet goedkoper gezien vandaag virtua tennis voor29,95 bij toysxl normaal is tie in de 30... 34,99 of 39,99

Burp

• MarcoM
Sn0wblind schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:19:
De games moeten het gaan doen, en er komt eidenlijk weer wat moois uit deze herfst. Is ook wel nodig ook.

Afentoe wel bizar, 2x gehad dat opeens mijn Vita overnight helemaal leeg is terwijl die de avond ervoor nog vol zat.
Heb je hem soms met een psp game aan weggelegd? Bij GTpsp gaat hij niet echt in standby. De music blijft dan aan. Dat vreet natuurijk de accu op.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
New Little King's Story komt 27 september al uit, is een soort mix tussen rpg en rts.

Steam/XBL: Avioto

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Little Kings Story was geweldig, maar of de nieuwe grafische stijl nou een verbetering is...

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:29
Zijn er hier meer mensen die soms problemen hebben dat de touchscreen niet meer werkt ? Psvita denk dan dat ik op een willekeurige plek het touchscreen aan blijf raken dus dan bijv met fifa wordt de bal constant weg getrapt

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
RenaldoNiels schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:53:
Zijn er hier meer mensen die soms problemen hebben dat de touchscreen niet meer werkt ? Psvita denk dan dat ik op een willekeurige plek het touchscreen aan blijf raken dus dan bijv met fifa wordt de bal constant weg getrapt
Ik weet van de Fifa demo dat ik vaak per ongeluk de achter touchscreen aanraak, en de dus de bal wegschiet.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Hey ik wil een PSVita kopen met die Metal Gear Solid: HD Collection games. Maar ik kan deze enkel vinden voor de PS3. Hoe krijg ik deze op m'n Vita? Het is een kadootje dus download zou minder practisch zijn (tenzij je ook kadotegoed kan kopen)

Edit: of is ie nog niet uit voor de PSVita? In dat geval: wat is het beste spel wat nu wel op de PSVita beschikbaar is?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 14:10 ]

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:08:
Hey ik wil een PSVita kopen met die Metal Gear Solid: HD Collection games. Maar ik kan deze enkel vinden voor de PS3. Hoe krijg ik deze op m'n Vita? Het is een kadootje dus download zou minder practisch zijn (tenzij je ook kadotegoed kan kopen)

Edit: of is ie nog niet uit voor de PSVita? In dat geval: wat is het beste spel wat nu wel op de PSVita beschikbaar is?
Kijk hier eens:
http://www.budgetgaming.n...hd+collection_PSVita.html

Spel is ook wel gewoon in de winkels te halen.

Edit: spel is al uit

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Thanks man! Daar wordt ik echt blij van. Ik denk eraan om gravity rush als 2e game te halen. Goede keus denk je?

Edit: ik heb besloten als gravity rush voor de tweede game. Die kreeg wel goede recensies begreep ik. Bedankt voor je hulp.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 14:28 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37
Gravity Rush is zeker een leuke titel.

Ik heb MGS HD collection gewoon bij de free record shop gekocht..
Ik vind zelf uncharted, raymon origin, en wipeout dik en dwars zijn geld waard naast gravitiy rush... Tevens zijn er ook enkele download games die je echt moet halen...

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023

DM gestuurd naar jou :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Volgens de video kan je nu ook met dpad en knoppen het menu bedienen. Eindelijk! _/-\o_
Jammer dat ze ook weer een reeks compleet nutteloze features hebben toegevoegd (video x1,5 e.d.), of dat ze dat zo belangrijk vonden om in de video te stoppen.

PSN: Shiver23

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32

Snippertje

Light up your life

De firmware is al uit btw. Updating as we speak.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Wii4all
  • Niet online
hmmm vanavond ook maar even aanslingeren.

En dan natuurlijk morgen de update van de store met de ps one titels?

Burp

• TheKillingBean
Wii4all schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:39:
hmmm vanavond ook maar even aanslingeren.

En dan natuurlijk morgen de update van de store met de ps one titels?
Klopt, al is het wel al mogelijk om de ps one spellen te kopieren vanaf je PS3. Kan ik eindelijk weer Vagrant Story spelen :)

Na diverse Metal Gear Solid 3 ragequits (KUT Fury) ga ik ook maar updaten, ben wel benieuwd. :)

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zitten toch wel een paar PSone classics tussen die ik erg leuk vind. Waaronder Abe, residente evil en Rayman. Zoals ik het begrijp kan je die nu gewoon op de PS3 downloaden en dan al naar je Vita overzetten?

Verwijderd

oe oe final fantasy 7 here i come!

• MarcoM
Vita firmware update locks memory cards

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488830

en een lijstje met de psone games

PSone Classics

With the System Software Update (v1.80), a large number of your favorite PSone Classics titles will be available for download directly on your PS Vita via PlayStation Store to complement the great range of PSP and minis games already available for PS Vita to enhance the ultimate digital games line-up.

Here is a list of PSone Classics titles that will be available for download on 29th August:

Cool Boarders SCEE
Cool Boarders 2 SCEE
Crash Bandicoot SCEE
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back SCEE
Crash Bandicoot 3 Warped SCEE
CTR: Crash Team Racing SCEE
Destruction Derby SCEE
Everybody’s Golf 2 SCEE
G-Police SCEE
Jet Rider SCEE
Jet Rider 2 SCEE
Jumping Flash SCEE
Kula World SCEE
Kurushi Final SCEE
MediEvil SCEE
Motor Toon Grand Prix 2 SCEE
Rally Cross SCEE
Syphon Filter SCEE
Syphon Filter 3 SCEE
Twisted Metal SCEE
Wild Arms SCEE
WipEout SCEE
40 Wink ATARI EUROPE S.A.S.U.
A Bug’s Life DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
A Bugs Life and Monsters Inc bundle DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Abe’s Exoddus ODDMOBB INC
Abe’s Oddworld Oddysee ODDMOBB INC
Airboat XS GAMES LIMITED
All-Star Boxing MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Arc Arena: Monster Tournament MONKEY PAW GAMES INC.
Arc the Lad MONKEY PAW GAMES INC.
Arc the Lad II MONKEY PAW GAMES INC.
Arc the Lad III MONKEY PAW GAMES INC.
Arcade Hits: Shienryu MONKEY PAW GAMES INC.
Arcade Hits: Sonic Wings Special MONKEY PAW GAMES INC.
Atari Anniversary Edition ATARI EUROPE S.A.S.U.
Atlantis DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Atlantis and Hercules Bundle DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Bishi Bashi Special KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT GMBH
Blockids MONKEY PAW GAMES INC.
Blood Omen: Legacy of Kain SQUARE ENIX LIMITED
Bugriders ATARI EUROPE S.A.S.U.
Buzz Lightyear of Star Command DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Centipede ATARI EUROPE S.A.S.U.
Cho Aniki MONKEY PAW GAMES INC.
Constructor SYSTEM 3 SOFTWARE
Critical Depth ATARI EUROPE S.A.S.U.
Dezaemon Plus MONKEY PAW GAMES INC.
Disney’s Action Game ft. Hercules DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Dodgeball MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Driver UBISOFT ENTERTAINMENT SA
Eagle One: Harrier Attack ATARI EUROPE S.A.S.U.
Fear Effect SQUARE ENIX LIMITED
Fear Effect: Retro Helix SQUARE ENIX LIMITED
Fighting Force SQUARE ENIX LIMITED
Fighting Force 2 SQUARE ENIX LIMITED
Final Fantasy VIII SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Final Fantasy IX SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Final Fantasy V SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Final Fantasy VI SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Final Fantasy VII SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Front Mission 3 SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Gaiaseed MONKEY PAW GAMES INC.
Galaxy Fight MONKEY PAW GAMES INC.
Gex SQUARE ENIX LIMITED
Gex 3: Deep Under Cover SQUARE ENIX LIMITED
Gex 3D: Enter the Gecko SQUARE ENIX LIMITED
Grandia GAME ARTS CO., LTD.
Gubble MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Guilty Gear SYSTEM 3 SOFTWARE
Gunship ATARI EUROPE S.A.S.U.
Hardcore 4X4 URBANSCAN LIMITED
International Track & Field KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT GMBH
Jigsaw Madness XS GAMES LIMITED
Judge Dredd URBANSCAN LIMITED
Junior League Soccer PS1 XS GAMES LIMITED
Legacy of Kain: Soul Reaver SQUARE ENIX LIMITED
Lilo & Stitch DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Little Mermaid 2 DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Little Mermaid 2 and Winnie The Pooh bundle DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Metal Gear Solid KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT GMBH
Mickey’s Wild Adventure DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Miracle Quad Racer MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Miracle Space Race MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Missile Command ATARI EUROPE S.A.S.U.
Monsters Inc DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Motorhead URBANSCAN LIMITED
N20 URBANSCAN LIMITED
Namco Heritage bundle NAMCO BANDAI GAMES EUROPE S.A.S.
Pandemonium SQUARE ENIX LIMITED
Pandemonium 2 SQUARE ENIX LIMITED
Parasite Eve 2 SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Peter Pan DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Pong ATARI EUROPE S.A.S.U.
Pooh’s Party Game DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Rageball MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Rainbow Six UBISOFT ENTERTAINMENT SA
Rascal Racers MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Rayman UBISOFT ENTERTAINMENT SA
Rayman 2: The Great Escape UBISOFT ENTERTAINMENT SA
Reel Fishing NATSUME INC.
Re-loaded URBANSCAN LIMITED
Resident Evil 2 CE EUROPE LIMITED
Resident Evil 3: Nemesis CE EUROPE LIMITED
Resident Evil: Director’s Cut CE EUROPE LIMITED
Ridge Racer Type 4 NAMCO BANDAI GAMES EUROPE S.A.S.
Sheep EMPIRE INTERACTIVE EUROPE LTD
Silent Hill KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT GMBH
Snowboard Racer MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Sorcerer’s Maze XS GAMES LIMITED
Spin Jam EMPIRE INTERACTIVE EUROPE LTD
Sports Superbike MIDAS INTERACTIVE ENTERTAINMENT LTD
Streak ATARI EUROPE S.A.S.U.
Street Fighter 2 Alpha CE EUROPE LIMITED
Super Star Dance Club XS GAMES LIMITED
Tarzan DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Tekken NAMCO BANDAI GAMES EUROPE S.A.S.
Tekken 2 NAMCO BANDAI GAMES EUROPE S.A.S.
Tomb Raider SQUARE ENIX LIMITED
Tomb Raider: The Last Revelation SQUARE ENIX LIMITED
Tomb Raider Chronicles SQUARE ENIX LIMITED
Tomb Raider 2 SQUARE ENIX LIMITED
Tomb Raider 3 SQUARE ENIX LIMITED
Toy Story 2 DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Toy Story Racer DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Toy Story Racer and Toy Story 2: Woody and Buzz bundle DISNEY INTERACTIVE STUDIOS, INC.
Vagrant Story SQUARE ENIX (2009) LIMITED
Alundra MONKEY PAW GAMES INC.
Urban Chaos SQUARE ENIX LIMITED

• Avioto
Ik zal er zelf niet al te veel last van hebben, maar dit is echt belachelijk.. Echt weer een rare actie van Sony :S

En juist alle PSone game die ik graag wilde hebben op mijn Vita staan niet in die lijst :P S.C.A.R.S., NBA en Dynasty Warriors.

• MarcoM
Ik zal er ook geen last van hebben.

Ik mis Gran Turismo. Naja...

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb zelf nog niet gecheckt, maar wat ik her en der lees is dat de PS One classics die op je PS3 (of PC) staan overgezet kunnen worden. Een gedeelte van deze games staat in de Vita store. Dus als je wat mist, probeer het via een PS3 of als je die niet hebt via PC.

• MarcoM
Shiver23 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:15:
Ik heb zelf nog niet gecheckt, maar wat ik her en der lees is dat de PS One classics die op je PS3 (of PC) staan overgezet kunnen worden. Een gedeelte van deze games staat in de Vita store. Dus als je wat mist, probeer het via een PS3 of als je die niet hebt via PC.
Dat heb ik ook gelezen. Ik vind de EU lijst zeer uitgebreid. Het verbaast me dat Sony nog steeds geen GT games als psone classic uitbrengt. Dat was op de psp ook al zo. Helaas. GT is toch een grote franchise voor Sony Playstation.

• Cardinal
Ik heb zojuist FF7 & FF8 overgezet vanaf mijn PS3 naar mijn Vita. Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik de spellen fullscreen krijg, maar volgens het firmware filmpje zou dat moeten kunnen, alleen heb ik de optie nog niet gevonden.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Cardinal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:47:
Ik heb zojuist FF7 & FF8 overgezet vanaf mijn PS3 naar mijn Vita. Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik de spellen fullscreen krijg, maar volgens het firmware filmpje zou dat moeten kunnen, alleen heb ik de optie nog niet gevonden.
Scherm lang indrukken.

Wat vinden jullie de leuke Final Fantasy game voor de Psone?

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Vinand schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:40:
Wat vinden jullie de leuke Final Fantasy game voor de Psone?
Fan Favorite Final Fantasy = VII

Toevallig ooit uit sentiment gekocht voor de PS3 maar uiteraard nooit gespeeld (want altijd wel een actueel spel wat voorrang had). Maar voor de Vita lijkt hij me veel beter geschikt. Ik begrijp dat ik deze nu gratis kan downloaden? (zonder PS3 transfer bedoel ik)

[ Voor 3% gewijzigd door SeamusXanthus op 28-08-2012 17:00 ]

SeamusXanthus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

Fan Favorite Final Fantasy = VII

Toevallig ooit uit sentiment gekocht voor de PS3 maar uiteraard nooit gespeeld (want altijd wel een actueel spel wat voorrang had). Maar voor de Vita lijkt hij me veel beter geschikt. Ik begrijp dat ik deze nu gratis kan downloaden? (zonder PS3 transfer bedoel ik)
Volgens Sony:
For those of you who have already purchased these titles, you will be able to re-download those games directly from your PS Store account or transfer them to your PS Vita directly from your PS3.

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
Is er voor de mensen zonder ps3 ook een manier om momenteel psone games op hun vita te zetten? Misschien via media go?

if it ain't broke, break it and learn

Verwijderd

Zucht geen ps one games zonder ps3? Thnx sony voor de dooie mus!

• xCell
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:43:
Zucht geen pso one games zonder ps3? Thnx sony voor de dooie mus!
Momenteel hè. Morgen verschijnen ze in de store.

Verwijderd

Ok thnx voor de info, dat had ik nog nergens gelezen..

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:48
De browser werkt gelukkig een stuk beter. Eindelijk een goede update

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er staan behoorlijk wat goeie titels in die lijst, vooral Abe's Oddysee en Exoddus waren briljant.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2012 20:30 ]

PSN id: NL_SToRM

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Joepie, weer opnieuw PSX games spelen. :F
Ik hoop mijn Vita echt snel kwijt te zijn, had echt gehoopt dat er wat nieuwe IP's zouden ontstaan, maar helaas... deeltje zoveel van dit en alleen maar ouwe meuk wat ze wéér opnieuw uitbrengen. Net zoals die onzinnige talentenshows op TV, het blijft maar door gaan...

Verwijderd

Biedt dit nu nog voordelen boven het spelen van PSX games op PSP of zit dr weinig verschil in?
JK schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:13:
Joepie, weer opnieuw PSX games spelen. :F
Ik hoop mijn Vita echt snel kwijt te zijn, had echt gehoopt dat er wat nieuwe IP's zouden ontstaan, maar helaas... deeltje zoveel van dit en alleen maar ouwe meuk wat ze wéér opnieuw uitbrengen. Net zoals die onzinnige talentenshows op TV, het blijft maar door gaan...
Er komen naar mijn idee een hoop leuke ip's naar de vita toe de komende paar maanden... Dit ding wereldwijd maar nauwelijks een half jaar uit, wat had je dan verwacht? Hetzelfde aanbod als de ps3/xbox360 ala 2012? Dan ga je nog erg vaak teleurgesteld worden in de toekomst bij de releases van consoles...

Voor zijn levensduur heeft die al een hoop goede ip's, veel updates en toevoegingen, en daarnaast zijn er hoop leuke aangekondigde ip's (bijv: AC liberation, Soul Sacrifice, lbp, kz mercenary)...

Nintendo 3ds, deed het in hetzelfde levensduur nog veel slechter dan de Vita, en zelfs de PS3 deed het slechter, althans misschien ben je deze tijdperk al vergeten:
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/002/042/PS3_HAS_NO_GAME_by_FreshNfly89.png.jpg

"just saying" :9

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 28-08-2012 21:47 ]

• Peter_Aragorn
^^^^

Dat denk ik dus ook. Apparaat is pas net uit man...

Verwijderd

Ik zit zelf naar vita te kijken want ik vind het wel een interessant ding, maar ik hoop dat touch wel overal optioneel is (en blijft!). De enige plaats waar ik het tot nu toe verplicht gezien heb is in het menu, en dat schijnt met 1.80 opgelost te zijn. Het zou wel een major turnoff voor mij zijn als er nieuwe leuke games uitkomen waarbij je verplicht touch events moet gebruiken.

• JK

JK

Veel spul zijn bestaande IP's, alleen versie zoveel of een slap aftreksel er van.
AC Liberation, Killzone, COD, LBP, Everybody's Golf, Virtua Tennis, Ridge Racer, Uncharted... het is allemaal al eens geweest. Kom met wat nieuws... en daar komt gewoon weinig van uit. Nu is het best lastig om wat nieuws te bedenken, maar dat uitmelken van de series wordt ik een beetje zat... maargoed veel jonge lui hebben nog niet zoveel ervaring, of zijn geboren toen de PSX net uit kwam en die spellen dus nooit gespeeld hebben.

De Vita had behoorlijk wat titels bij de release, maar weinig echt nieuws en wat er aan zit te komen
zit ik niet echt op te wachten, had in februari het idee dat er wel leuk spul zou komen, maar tot nu toe valt het tegen, daarom doe ik 'm weg. Zelfs Remote Play kan Sony niet voor elkaar krijgen, dan had ik al minder geklaagd. :) Maargoed, zelf wordt ik ook ouder en het gamen is dan ook een stuk minder, dat zal er ook zeker bij meespelen. Zo te zien maken ze de meesten van jullie dolgelukkig met de rereleases van de PSX, dus er is zeker wel volk voor te vinden. :+
JK schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:52:
Veel spul zijn bestaande IP's, alleen versie zoveel of een slap aftreksel er van.
AC Liberation, Killzone, COD, LBP, Everybody's Golf, Virtua Tennis, Ridge Racer, Uncharted... het is allemaal al eens geweest. Kom met wat nieuws... en daar komt gewoon weinig van uit. Nu is het best lastig om wat nieuws te bedenken, maar dat uitmelken van de series wordt ik een beetje zat... maargoed veel jonge lui hebben nog niet zoveel ervaring, of zijn geboren toen de PSX net uit kwam en die spellen dus nooit gespeeld hebben.

De Vita had behoorlijk wat titels bij de release, maar weinig echt nieuws en wat er aan zit te komen
zit ik niet echt op te wachten, had in februari het idee dat er wel leuk spul zou komen, maar tot nu toe valt het tegen, daarom doe ik 'm weg. Zelfs Remote Play kan Sony niet voor elkaar krijgen, dan had ik al minder geklaagd. :) Maargoed, zelf wordt ik ook ouder en het gamen is dan ook een stuk minder, dat zal er ook zeker bij meespelen. Zo te zien maken ze de meesten van jullie dolgelukkig met de rereleases van de PSX, dus er is zeker wel volk voor te vinden. :+
Als je verwacht dat er een hoop leuk spul voor een console uitkomt binnen 6 maanden dan doe je al in de eerste instantie iets fout... :) Er zijn inderdaad slechte aftreksels geweest als IP voor de vita waaronder bijvoorbeeld: Resistance (Ooh god why?), Fudge(=Ridge) racer... Maar om nou uncharted een slap aftreksel te noemen zou ik zelf niet 1,2,3 zeggen.

En als je zegt dat je alles slecht/teleurstellend vind omdat het "allemaal al eens geweest is", dan kijk je denk niet goed genoeg naar de markt van games... Want kom nou, welke console heeft dan wel originele ip's... Of heb je liever al die 1000 in 1 dozijn shooters? 1000 in 1 zelda/mario games? (Waar ik bij de laatstgenoemde zelf overigens dol op ben, maar goed dat eventjes ter zijde :9)

Enigste console wat in zijn jonge jaren originele ip's uitgebracht heeft is hilarisch genoeg juist de ps vita... Originele ip's zoals onder anere: Sound Shapes, Gravity Rush, Monster Blob, en binnenkort bijvoorbeeld tearaway

Verwijderd

Die "originele ips"die je noemt zijn weldegelijk (redelijk) leuk, maar door de grote menigte straal genegeerd. Dit omdat de spellen gewoon geheel niet aanspreken. Sound Shapes en Monster Blob zijn daarbij nog eens download-only, waarvan ook de 3DS vele nieuwe IPs in heeft ;) (Freaky Forms, Mighty Switch Force, PullBlox)

Maar je zal nooit een consoleseller in een downloadtitel vinden. En gravity rush is te "vreemd" voor veel mensen. Wat de Vita nodig heeft is een spel dat zowel nieuw is als veel mensen aanspreekt. Bv Super Mario 3D Land is gewoon een geheel nieuw Mario spel. Oké, het is een Mario spel, maar qua gameplay lijkt het niet op een 2D Mario platformer, en wijkt het veel af van de 3D platformers. En het is precies dat spel dat de consoleseller voor de 3DS werd.

Voor de Vita hoop ik dat Little Big Planet de consoleseller gaat worden. Maar ik vrees dat die gewoon een port van de PS3 versie is met iets andere levels, waardoor het dat dus niet wordt.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:23:
Die "originele ips"die je noemt zijn weldegelijk (redelijk) leuk, maar door de grote menigte straal genegeerd. Dit omdat de spellen gewoon geheel niet aanspreken. Sound Shapes en Monster Blob zijn daarbij nog eens download-only, waarvan ook de 3DS vele nieuwe IPs in heeft ;) (Freaky Forms, Mighty Switch Force, PullBlox)

Maar je zal nooit een consoleseller in een downloadtitel vinden. En gravity rush is te "vreemd" voor veel mensen. Wat de Vita nodig heeft is een spel dat zowel nieuw is als veel mensen aanspreekt. Bv Super Mario 3D Land is gewoon een geheel nieuw Mario spel. Oké, het is een Mario spel, maar qua gameplay lijkt het niet op een 2D Mario platformer, en wijkt het veel af van de 3D platformers. En het is precies dat spel dat de consoleseller voor de 3DS werd.

Voor de Vita hoop ik dat Little Big Planet de consoleseller gaat worden. Maar ik vrees dat die gewoon een port van de PS3 versie is met iets andere levels, waardoor het dat dus niet wordt.
Subjectief much?
Het komt wel naar voren dat je echt diehard fan van Nintendo (en Apple uit een hoop andere reacties van je) bent... ;) :9

Tevens,,
Het gaat toch niet om succes, althans iets hoeft toch niet succesvol te zijn om leuk te zijn... Dus dat het download only is, betekend dat we die games eventjes moeten vergeten dat het geen games zijn voor de ps vita? (En dus download games zoals braid, bastion en super meatboy vind jij dus ook niet meetellen als games voor bijvoorbeeld de xbox360, die misschien wel een van de beste games zijn voor de console) :| :| Het interesseert mij geen ene bal hoe succesvol sony is of niet... Als er maar leuke games en features voor de vita of niet. ;), alleen daarvan zal ik plezier van hebben... :9

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Ach hij kijkt vaak door een roze nintendo bril, maar een echte die-hard fanboy wil ik het niet noemen.
Ik zie hem regelmatig positieve dingen posten over de vita.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Is het verhaal van weinig tot geen nieuwe IP's alleen op de Vita dan? Volgens mij niet. Kijk maar hoeveel vervolg delen er weer op de consoles uit gaan komen dit jaar. Deze " terreur :-) " ben ik al lang zat aan het worden. Ik zit ook te wachten op een hele nieuwe IP. Maar ja dan kan ik lang wachten want de huidige IP's verkopen gewoon goed. Koop ze zelf ook :-)

Maar de Vita heeft echt leuke games op dit moment. Fifa, Uncharted, Metal Gear, Mortal Kombat en ga maar door. Natuurlijk zullen er ook tegenvallers zijn maar al die negatieve verhalen vind ik niet terecht.

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop en ik zie uit naar bijvoorbeeld Killzone....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• MarcoM
Gravity Rush is dan welliswaar geen standaard shooter. De vraag is of je dat wilt. Resistance en de komende COD zijn standaard shooters, maar ik zit niet op de baggerkwaliteit te wachten.

Gravity Rush is echt een nieuw soort game. Tearaway lijkt me ook heel erg tof.

AC3 gaat ook top worden. Goeie IP en een goede uitwerking op de Vita.

Hetzelfde lijkt te gebeuren voor NFS Most Wanted omdat die zelf door Criterion ontwikkeld wordt.

Vita fw 1.80 O+ Veel extra functie voor de bediening. Met of zonder knoppen. De browser met scrollen via de achterkant. Werkt goed.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Achterkant scrollen werkt perfect, zouden ze bij telefoons op een soortgelijke manier moeten doen. Alleen de browser op de vita is wel behoorlijk traag. En tweakers.net laadt bij mij niet goed, nog meer mensen dit probleem? En dan bedoel ik niet de mobiele versie.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Vinand schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Volgens Sony:
For those of you who have already purchased these titles, you will be able to re-download those games directly from your PS Store account or transfer them to your PS Vita directly from your PS3.
*cry* heb FF7 blijkbaar op mijn US account ooit gekocht, weet niet meer waarom (maar waarschijnlijk omdat het niet beschikbaar was op EU toen).
Nu kan ik FF7 dus niet overzetten, want als ik inlog op mijn Vita met mijn US account zegt hij dat het account niet linked is aan de Vita, Vita kan blijkbaar maar één account aan.

Verwijderd

mijn vita ligt thuis maar is de store al updated zodat psone game nu via vita ook kunnen worden gekocht en gedownload?
wat kost FFVII?

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:56:
mijn vita ligt thuis maar is de store al updated zodat psone game nu via vita ook kunnen worden gekocht en gedownload?
wat kost FFVII?
Vandaag is de update van de store pas zal wel rond 17/18:00 zijn....

ik zal wel kijken vanavond.

Burp

• Avioto
Vinand schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:51:
[...]
Het interesseert mij geen ene bal hoe succesvol sony is of niet...
Ja dat is leuk, maar als Sony niet succesvol word met de Vita komen die goede games er ook niet. En ook minder originele titels waar jij het over hebt. Uiteindelijk willen uitgevers een groot publiek bereiken met hun games, en als niemand de Vita koopt zal dat publiek er nooit komen. Waarom zou een uitgever miljoenen euro's uitgeven aan een game die niemand gaat spelen?

Ik ben het daarom met Sander eens dat de Vita een systemseller nodig heeft. Ik denk dat vooral Killzone, Assassin's Creed en LBP dat moeten gaan worden. En CoD, maar volgens mij word dat echt een drama.
Maar zoals het nu gaat word de Vita nooit een succes, en PSone games kan ik ook op mijn mobiel spelen.

• MarcoM
Eigenlijk zou je mogen verwachten dat pstwo games op de vita kunnen draaien. PSone is leuk en aardig voor de nostalgie, maar meer ook niet.

En dan nog steeds geen Gran Turismo 1 of 2 als psone ;w :-(

COD gaat idd drama worden bij de kenners. Bij de onwetenden die hun ouders overhalen om de pack te kopen wellicht niet, maar daarna komt de desillusie.

Gelukkig komen er ook echt mooie games.

Verwijderd

Avioto schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:04:
en PSone games kan ik ook op mijn mobiel spelen.
Er is wel een verschil tussen kunnen en willen ;) Als ik met mijn 2 duimen zo ongeveer 20% van het beeldscherm kan opvullen belemmert dit mijn spelervaring behoorlijk en de touchscreen cells zijn ook stukken minder robuust dan fysieke knopjes. Hoe zou je het vinden om een film te kijken waar er 2 hoeken bedekt zijn met zwarte vlakken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 12:58 ]

Avioto schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Ja dat is leuk, maar als Sony niet succesvol word met de Vita komen die goede games er ook niet. En ook minder originele titels waar jij het over hebt. Uiteindelijk willen uitgevers een groot publiek bereiken met hun games, en als niemand de Vita koopt zal dat publiek er nooit komen. Waarom zou een uitgever miljoenen euro's uitgeven aan een game die niemand gaat spelen?

Ik ben het daarom met Sander eens dat de Vita een systemseller nodig heeft. Ik denk dat vooral Killzone, Assassin's Creed en LBP dat moeten gaan worden. En CoD, maar volgens mij word dat echt een drama.
Maar zoals het nu gaat word de Vita nooit een succes, en PSone games kan ik ook op mijn mobiel spelen.
De Vita is al een redelijke flop op het gebied van verkoop, en toch komen er veel en goede titels uit (Daar gaat het toch om), en worden deze aangekondigd. Dat komt omdat Sony deze maar blijft pushen, zo gooien met een zak geld naar bijvoorbeeld ubisoft en dan komen de games zeker wel...

Enigste wat de vita zou killen is piracy, als er een manier komt om de games illegaal onbetaald te kunnen spelen, dan is het game over AKA PSP verhaal rewinded...

• Xiaoyao
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-12-2021
SeamusXanthus schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

*cry* heb FF7 blijkbaar op mijn US account ooit gekocht, weet niet meer waarom (maar waarschijnlijk omdat het niet beschikbaar was op EU toen).
Nu kan ik FF7 dus niet overzetten, want als ik inlog op mijn Vita met mijn US account zegt hij dat het account niet linked is aan de Vita, Vita kan blijkbaar maar één account aan.
Als het goed is, is je account niet gekoppeld aan je Vita maar aan je memory card.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Xiaoyao schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

Als het goed is, is je account niet gekoppeld aan je Vita maar aan je memory card.
Sinds nieuwste FW-update is daar eea in veranderd.

• Avioto
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:56:
[...]
Er is wel een verschil tussen kunnen en willen ;) Als ik met mijn 2 duimen zo ongeveer 20% van het beeldscherm kan opvullen belemmert dit mijn spelervaring behoorlijk en de touchscreen cells zijn ook stukken minder robuust dan fysieke knopjes. Hoe zou je het vinden om een film te kijken waar er 2 hoeken bedekt zijn met zwarte vlakken?
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een Xperia Play met fysieke knoppen waar ik PSone games op speel ;) Had ik misschien erbij moeten zetten :P
Vinand schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
De Vita is al een redelijke flop op het gebied van verkoop, en toch komen er veel en goede titels uit (Daar gaat het toch om), en worden deze aangekondigd. Dat komt omdat Sony deze maar blijft pushen, zo gooien met een zak geld naar bijvoorbeeld ubisoft en dan komen de games zeker wel...
Ik vind het niet echt veel. Bij de meeste multiplatform games word de Vita overgeslagen, zelfs de 3DS krijgt al die games gewoon. En gooien met zakken geld gaat ook niet lang meer duren, het gaat niet goed met Sony. Maar ben het met je eens dat, zodra die games uit zijn, het er een stuk rooskleuriger uitziet voor de Vita. Hoop ik :9

Avioto schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een Xperia Play met fysieke knoppen waar ik PSone games op speel ;) Had ik misschien erbij moeten zetten :P

[...]

Ik vind het niet echt veel. Bij de meeste multiplatform games word de Vita overgeslagen, zelfs de 3DS krijgt al die games gewoon. En gooien met zakken geld gaat ook niet lang meer duren, het gaat niet goed met Sony. Maar ben het met je eens dat, zodra die games uit zijn, het er een stuk rooskleuriger uitziet voor de Vita. Hoop ik :9
Laten we gewoon allemaal wat positiever zijn over de Vita, ik vind nieteens dat deze het zo slecht doet met de verkoop, althans het is gewoon zwakjes en absoluut geen ramp... Maar de games die rollen er wel lekker in, zeker in verhouding met hoe het hele eerste jaar van de PS3 en Nintendo 3DS eruit zag.. En zo gaat het ook altijd met Sony, begin lekker veel kritiek krijgen en weinig games hebben en achteraf toch de beste console blijken. :)

• Avioto
Tjah, er is nou eenmaal niet heel veel om positief over te zijn op het moment.
MarcoM schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:20:
Eigenlijk zou je mogen verwachten dat pstwo games op de vita kunnen draaien. .
Inderdaad. SSX3 en Kessen 2 op de Vita... *kwijl*

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik heb een beslissing kunnen nemen, en de mijne te koop gezet. Ik kan het geld goed gebruiken, en speelde eigenlijk alleen Gran Turismo op de Vita. Nu heb ik ook nog een oude PSP liggen, waar GT natuurlijk net zo goed op draait.

Misschien komt er ooit nog wel weer een keer een terug, mochten er nog een hoop musthaves verschijnen, maar vooralsnog houd ik het met de Vita voor gezien :w

• Cardinal
Weird, ik zie FF9 in de shop staan, echter met downloaden krijg ik de melding "kan niet met een ps vita systeem downloaden", ik heb hem ook op de PS3 staan, maar daar "ziet" de vita hem niet... ben ik nou zo simpel?

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11 15:06
Je bent niet enige, net FF7 gekocht krijg ik de melding "Kan niet met een PS Vita systeem downloaden" ...

Verwijderd

dennisvank schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:50:
Je bent niet enige, net FF7 gekocht krijg ik de melding "Kan niet met een PS Vita systeem downloaden" ...
Hehe same here, mocht hem braaf betalen maar downloaden ho maar:) zal zo wel komen denk..

• Peter_Aragorn
Heb de Vita momenteel even niet bij, wat kost FF7?

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:53:
Heb de Vita momenteel even niet bij, wat kost FF7?
9,99 euro... maar ja das ook de enige psone die ik koop...

• Peter_Aragorn
Gracias

• xCell
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:53:
[...]

Hehe same here, mocht hem braaf betalen maar downloaden ho maar:) zal zo wel komen denk..
Zelfde verhaal hier. Vagrant Story staat er trouwens voor €5.99, absoluut een aanrader!

Verwijderd

nog steeds nie:(

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 15:03
VII en IX gekocht, beide de zelfde melding.

Heel fijn altijd die problemen met PSN.

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11 15:06
Ik kwam deze pagina tegen op de site van Playstation over het overzetten van psone games van PS3 naar Vita.
Dus gelijk maar even geprobeerd, FF7 downloaden op de PS3 daarna Vita met de USB kabel aan de PS3 en overzetten via de daarvoor bedoelde app (content manager). En jawel hoor het werkt.

http://nl.playstation.com...Games-via-PS3-downloaden/

Kleine omweg maar ja je moet wat ... :)

• LOTG
Een kleine omweg die een PS3 vereist....
Een PC applicatie zou handiger zijn.

• Peter_Aragorn
En ik heb geen PS3 :(

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
LOTG schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:
Een kleine omweg die een PS3 vereist....
Een PC applicatie zou handiger zijn.
Dat dus. Wel PC, geen PS3.

• TheKillingBean
Wel weer erg leuk de ps1 spellen weer te spelen. Weer even Vagrant Story, FFIX en Resident Evil 3 gespeeld. Wel jammer dat de meeste (bijna alle) spellen de Europese versie zijn. Speel liever de USA versie met 60hz (geen zwarte balken boven en onder en ze draaien sneller/soepeler). Hoop dat de volgende ook snel komen:

Chrono Cross, Parasite Eve, R-type Delta, Omega Boost, Heart of Darkness, Einhander, Dino Crisis, Tenchu, Soulblade, Spyro, Medal of Honor, Soul Reaver, Castlevania, Hmmm nog best veel spellen die ik graag nog wil zien.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Soul Reaver is er al, net Legacy of Kain aan het downloaden, koopje voor 2,49 :) (ik heb het origineel op de PSOne ook nog)

• Peter_Aragorn
Neem aan dat je ze wel vanaf de Vita zelf kunt downloaden op een gegeven moment??

En is Chrono Trigger er al wel? Heart of Darkness lijkt me idd ook top!

Ennuh: Ik heb nog nooit PS1 games gespeeld. Welke 'MOET' ik hebben? Houd niet van racers, sneaken of fighting games. Rest van de genres wel,,,

[ Voor 31% gewijzigd door Peter_Aragorn op 29-08-2012 21:55 ]

Verwijderd

Sony cmon.. laat mij eens downloaden via vita.. heb geen ps3 maar wel 10 euri lichter..

• xCell
Het lijkt wel een trend te worden; geld uitgeven en vervolgens geconfronteerd worden met een niet volledig werkend systeem. Maak die psone games dan simpelweg nog niet beschikbaar. Zo irriteer je alleen je klanten.

• LOTG
Af en toe denk ik dat het bij Sony op de muur hangt om zo het personeel er aan te herrineren dat ook te doen.

Verwijderd

Tja had me al verheugt op ff7 tot de accu failed maar word niet gegunt..

• JK

JK

Mijn Vita vanavond verkocht aan een mede-Tweaker.
De Vita is niet de enige met weinig vernieuwende IP's, New Super Mario Bros 2 voor de 3DS is natuurlijk ook steeds hetzelfde met een prinses die wordt ontvoerd. Hier en daar hebben beide handhelds wel nieuw spul natuurlijk en een jaar of 25 geleden speelde ik al spellen en ik denk dat bijna alles wel de revue is gepasseerd en dan is het gewoon enorm lastig om iets echt vernieuwends te maken.

Misschien ben ik wel te snel met het weg doen, maar wat er de komende tijd gaat komen, daar wordt ik niet vrolijk van, als er misschien over een jaar of 2 a 3 hele toffe titels verkrijgbaar zijn dat ik er dan nog eens eentje koop, maar het afgelopen half jaar heb ik er een paar keer op gespeeld en 'm misschien hooguit 3x op moeten laden. Dat zegt genoeg in mijn geval. :)
Pagina: 1 ... 20 ... 82 Laatste