Dat is denk ik het beste nieuws waar ik op had kunnen hopen voor de VITA, ik heb hem zelf nu al ruim 8 maanden en hoewel ik me nog lang niet verveel vond ik het wel een beetje stil worden. Criterion is echter samen met Polyphony Digital en Turn 10 denk ik wel de beste race game developer die er is en dat ze dan eigenhandig een VITA-versie maken beloofd veel goeds, ook laat het wel zien hoe krachtig de VITA daadwerkelijk is want in het interview zegt hij letterlijk dat hij het zelf wilde doen na de specs gezien te hebben. Nu moet je ook eerlijk zijn, de PS3/XBOX360 versie porten naar een 3DS zou sowieso niet lukken dus dan moet je een totaal nieuwe game vanaf de grond opbouwen en dat zouden ze echt niet zelf gedaan hebben.
Overigens wel erg benieuwd hoe het eruit ziet inderdaad, en hoe stabiel het draait aangezien het op de PS3/XBOX360 "slechts" op 30FPS draait(en ik vind buiten Uncharted eigenlijk alle games op 30FPS maar ruk spelen, mijn favorieten zijn dan ook GT5, WipeOut, FIFA) en wilde daarom (zodra ik terug ben in NL in Januari) een nieuwe gaming rig bouwen om Most Wanted op 60FPS te kunnen spelen. Op de VITA wil ik dit echter wel door de vingers zien omdat ik op de VITA echt puur voor de fun speel tussendoor en 30FPS stabiel goed genoeg speelt omdat het niet zoals een TV een enorme input lag aan vast zit omdat de motion interpolatie twee keer harder moet werken.
Nouja, overigens ben ik eigenlijk niet heel bang voor een tekort aan games. De tijd dat ik alles kocht is al lang voorbij en ik heb er ook geen tijd voor, ik koop nu alleen nog maar echte AAA games en speel die dan het liefst zo ver mogelijk uit(tot het echt vervelend wordt). Wat dat betreft heb ik aan LBP, Most Wanted, Tearaway en misschien nog Wipeout voorlopig wel genoeg.
[
Voor 9% gewijzigd door
Rctworld op 16-08-2012 04:16
]