Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Frank1973 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:47:
En daarbij ziet de game er grafisch soms nog slechter uit dan op de PSP zelf..
Heb je beide naast elkaar gehouden? Het verschil tussen de beeldschermen is zo groot dat ik het PSP beeldscherm nu lelijk vind en ik vond die van de PSP vroeger echt mooi tov de NDS.
SToRM666 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:47:
Ik speel momenteel dagelijks op mijn Vita. Ik wissel een beetje af tussen TOM: Blitz en Uncharted :)
Speel ook dagelijks, afgelopen week met Gravity Rush en nu ik de releases van komende maanden bekijk (ook die van de consoles inbegrepen) is deze voor mij de game of the year 2012 _/-\o_
Ik speel ook nog dagelijks, als ik geen zin heb ik mass effect online of starcraft 2 ben ik volop bezig met MGS HS collection. Echt heerlijke games

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Speel zelf ook dagelijks op de vita.
Games als:
Ultimate Marvel vs. Capcom 3
BlazBlue Continuum Shift EXTEND
Metal Gear Solid HD Collection
Rayman
TOM Blitz
...worden bijna dagelijks gespeeld. Daarnaast gebruik ik mijn Vita ook om relaxt op bed een paar anime afleverigen te kijken (voornamelijk bezig met Accel World en Sword Art Online).

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05
Ik speel ook al een tijdje niet meer op me Ps Vita, maar ik denk dat als Sound Shapes en Retro City Rampage uitkomen dat ik wel weer ffies zoet ben :D
Heeft hier iemand de game Sound Shapes al geprobeerd?

Enige meningen van de mensen hierzo? Is het echt een aanrader?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Zit net de demo van Pinball arcade te spelen. Spel bevalt me tot nu toe behoorlijk.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
gisteren ook maar gran turismo voor psp gedownload, ziet er goed uit, besturing reageert snel.

Best een aardige game van wat ik tot nu toe gezien heb.

Zijn er nog meer aanraders van de psp voor de vita die je vanuit de ps store kan binnen halen?
Ik ken de 'goede' titels van de psp niet goed.

Ik heb inmiddels vice city stories ook.

Burp

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Wii4all schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:36:
gisteren ook maar gran turismo voor psp gedownload, ziet er goed uit, besturing reageert snel.

Best een aardige game van wat ik tot nu toe gezien heb.

Zijn er nog meer aanraders van de psp voor de vita die je vanuit de ps store kan binnen halen?
Ik ken de 'goede' titels van de psp niet goed.

Ik heb inmiddels vice city stories ook.
Niet een psp titel: Gravity Rush.

GT psp speel ik ook nog steeds dagelijks op mijn Vita. Ik hoop echt dat Polyphony Digital ooit een native Vita Gran Turismo gaat maken.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Killzone Mercenary voor PSVita is zojuist aangekondigd.
Ziet er zeer goed uit. :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=reOpRZHBrRc]

Soul Sacrifice. :9~
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iInFqPuz898]

Ik weet niet wat ik moet denken van die nieuwe IP van Media Molecule - Tear away, maar origineel is het wel;

[ Voor 65% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2012 20:48 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Zojuist beelden van Call of Duty Black ops: Declassified gezien tijdens de gamescom.
Niet mijn ding, maar in ieder geval goed dat de games wat gaan aantrekken.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:33
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:29:
Killzone Mercenary voor PSVita is zojuist aangekondigd.
Ziet er zeer goed uit. :P
De Vita is bij deze conferentie beter uit de verf gekomen dan tijdens de E3. Vooral de cross controller functie van de Vita kwam leuk uit de verf bij de demo van LBP2.

En cross buy: ook prettig, maar het was waarschijnlijk een PR-ramp geweest als je aan klanten mag gaan uitleggen dat ze 2x mogen gaan betalen voor hetzelfde. Dus Sony kan waarschijnlijk niet veel anders (en ik vermoed dat deze feature alleen beperkt blijft tot first party titels).

En als PSM een beetje vol komt met ook titels als Wordfeud, Songpop en DrawSomething dan zou dat ook een mooie boost zijn (maar dan heb ik wel een 32GB kaartje nodig)

• Wii4all
  • Niet online
Edit hier beneden betere filmpjes ;)

Call of duty filmpje

Zit er nou online multiplayer in of niet?
Multiplayer on the gozag ik en 4v4 via wifi

[ Voor 45% gewijzigd door Wii4all op 14-08-2012 21:15 ]

Burp

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Gaat hierboven niet helemaal goed geloof ik :P

Hier is ie:

Ik vind het er eerlijk gezegd niet zo mooi uit zien, ben bang dat dit door een wat mindere developer word gemaakt.

Killzone ziet er wel echt megavet uit :)

Hier is de trailer van Killzone in HD trouwens:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6XDFp96dL4A]

[ Voor 16% gewijzigd door Avioto op 14-08-2012 21:03 ]

Steam/XBL: Avioto

• MarcoM
Killzone en Tearaway... dat worden ze voor mij. Super om te zien dat er zo veel moois komt.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32

Snippertje

Light up your life

Killzone filmpje laat wel weer veel touchscreen zien. Ik hoop dat dat geen verplicht onderdeel is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 01:21
COD: BO Declassified doet me grafisch erg denken aan Wolfenstein: ET. Je kan er eigenlijk nog weinig van zeggen. Het Vita scherm is live een ander verhaal.

Killzone ziet er daarentegen erg goed uit. Ik hoop wel dat ze de back touchscreen niet gebruiken. Mijn handen zijn te groot om daar mee te kunnen werken.

if it ain't broke, break it and learn

Bij COD zijn de graphics inderdaad teleurstellend, maar dat is COD altijd al geweest. De gameplay is waar het bij COD altijd om draait. Vandaar dat ik hoop dat de multiplayer een goede een COD waardige uitwerking gaat krijgen want dat is inderdaad waar het om gaat bij COD als game. Zodra dat in orde is, en de engine + gameplay zoals bij elke COD game is, dan ga ik hem zowiezo aanschaffen.

De andere 3 aangekondigde games: Soul Sacrifice, Killzone waar ik al een tijdje over wist en Tearaway zien er echt GEWELDIG uit!! Ik denk dat het de goede kant op gaat met de PS Vita. 4 AAA titels die ik zeker alle 4 ga aankopen. Ik ben voornamelijk helemaal enthousiast over Killzone... Ik hoop stiekem dat Sony nog flink gaat pushen over Diablo 3 op de Vita, dan zullen de sales dik en dwars gaan trekken.

Nu nog de marketing Sony, kom op, doe net zoals Samsung en Apple!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Mooie aankondigingen en geeft een beter gezicht voor de Vita denk ik, CoD ziet er grafisch nog niet geweldig uit maar eerst maar meer gameplay zien wat er waarschijnlijk komende dagen op Youtube verschijnt.

Killzone ziet er een stuk beter uit, kijk daar zeker naar uit.

Maar Tearaway, wat een geweldig concept is dat zeg. Ik hoop dat die game goed gaat lopen en niet te "raar" voor de grote crowd is. Maar dit soort creativiteit kom je niet vaak tegen.

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 10:50
Ik vind het jammer dat CoD 4vs4 multiplayer heeft, net als bij de Wii.. Waarom? De Vita kan makkelijk meer players aan. 4vs4 is echt te weinig om het CoD gevoel te beleven. 20 players (10vs10) is voldoende.
albert04 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:04:
Ik vind het jammer dat CoD 4vs4 multiplayer heeft, net als bij de Wii.. Waarom? De Vita kan makkelijk meer players aan. 4vs4 is echt te weinig om het CoD gevoel te beleven. 20 players (10vs10) is voldoende.
Dat zou wel jammer zijn, ik zou het stiekempjes ook leuk vinden als er een soort van online zombiemodus bij toegevoegd word... :)

(Maar dat zal waarschijnlijk wel weer in behoorlijk dure DLC gaan worden)

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 15-08-2012 11:10 ]

• Wii4all
  • Niet online
let wel het is allemaal draadloos, als je nu soms ziet hoeveel delay er is met wifi op de ps3 dan denk ik dat het met handhelds en zoveel mensen alleen maar instabieler wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Wii4all op 15-08-2012 11:26 ]

Burp

• MarcoM
Call of Duty voor de Vita komt van de makers van Burning skies. Geen wonder dat het er zo slecht uitziet.

http://www.gamer.nl/nieuw...kt-door-resistance-studio
Wii4all schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:25:
let wel het is allemaal draadloos, als je nu soms ziet hoeveel delay er is met wifi op de ps3 dan denk ik dat het met handhelds en zoveel mensen alleen maar instabieler wordt.
Ik heb totaal geen delay met online gamen op de PS Vita.. Wipeout gaat soepel, en zo een beetje elke xbox 360 game die ik online speel, speelt soepel en zonder delay.. Dus ik denk dat dat niet bepaald een groot probleem gaat worden...

Misschien heeft het meer te maken met de desbetreffende matchmaking van de game... Dus dat we niet gematched worden met mensen aan de andere kant van de wereld. Dat is hoe dan ook lag, hoe je ook went of keert, glasvezel bedraad of wifi...

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
MarcoM schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:41:
Call of Duty voor de Vita komt van de makers van Burning skies. Geen wonder dat het er zo slecht uitziet.

http://www.gamer.nl/nieuw...kt-door-resistance-studio
Ah dat verklaart een hoop, want het lijkt inderdaad veel op Burning skies... en was nou niet echt een mooie game.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 10:50
Wii4all schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:25:
Hmm misschien waar, maar voor 20 players moet het makkelijk via wifi kunnen. Daarnaast wordt Vita met PS3 vergeleken door Sony... dus, daarom snap ik dit niet. Qua performance is Vita gelijk aan PS3.. (in verhouding dan)

• MarcoM
TheKillingBean schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

Ah dat verklaart een hoop, want het lijkt inderdaad veel op Burning skies... en was nou niet echt een mooie game.
Onbegrijpelijk dat dit gebeurt.

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
albert04 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:04:
Zover ik het kon zien stond er "Multiplayer on the go" en daarna appart 4vs4 over wifi. Ik interpreteer dat als online gamen (met hoeveel weten we niet) en dat je ook een prive potje 4 tegen 4 kunt spelen via je lokale wifi. Ik kan het fout hebben dus even afwachten tot er meer details los komen :)

• Sn0wblind
albert04 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:23:
[...]

Hmm misschien waar, maar voor 20 players moet het makkelijk via wifi kunnen. Daarnaast wordt Vita met PS3 vergeleken door Sony... dus, daarom snap ik dit niet. Qua performance is Vita gelijk aan PS3.. (in verhouding dan)
Zelfs op de consoles is het niet met 20 spelers tegelijk. Met Groundwar is het standaard laggy, zelfs met matchmaking met alleen mensen uit Nederlands.

De Vita gaat dat over wifi echt niet beter doen over wifi.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Rin, dat ligt dan zeer aan het spel. Kijk naar M.A.G op de PS3, zeer veel spelers en geen lag (voor mij dan)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Effe een interesse vraag, wat is nou de game waar iedereen persoonlijk het meeste naar uitkijkt? (top 3)

Ik kijk nu uit naar:
1. LBP
2. Sound Shapes
3. Killzone :9

• D-TECH
  • Laatst online: 21:48
Waar zijn trouwens die apps als wake-up club etc?

• Wii4all
  • Niet online
sound shapes demo vandaag:
PlayStation NL ‏@PlayStationNL
Het is woensdag, dus tijd voor nieuwe PlayStation Store content! http://mi8.ly/06qyes #SoundShapes #SleepingDogs #demos #DLC

Burp

• Avioto
Cool :) Hopelijk krijgt Fifa 13 ook een demo
Vinand schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:52:
Effe een interesse vraag, wat is nou de game waar iedereen persoonlijk het meeste naar uitkijkt? (top 3)

1. Assassin's Creed Liberation
2. Killzone
3. Fifa 13
En ik kijk ook wel uit naar Nobunaga's Ambition, maar daar moet je van houden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Avioto op 15-08-2012 15:17 ]

• TheKillingBean
Wii4all schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:03:
Het is woensdag, dus tijd voor nieuwe PlayStation Store content! http://mi8.ly/06qyes #SoundShapes #SleepingDogs #demos #DLC
Hoe laat wordt de Playstation Store meestal geupdate?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• MarcoM
meestal pas rond 17-18 h
Wii4all schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:03:
Dat word KEIHARD downloaden!!!

Verwijderd

Geen Sound Shapes demo hoor. Alleen het complete spel zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 16:54 ]

• MarcoM
geen demo, geen koop dan.

Tsja....

edit: goed nieuws

Most Wanted wordt door Criterion zelf gemaakt:
http://www.ign.com/articl...t-wanted-vitas-hidden-gem

dat kan dus wel goed worden. Als iemand gameplay beeldjes heeft van de Vita versie, graag posten.

[ Voor 77% gewijzigd door MarcoM op 15-08-2012 22:35 ]

• Sn0wblind
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:00:
Rin, dat ligt dan zeer aan het spel. Kijk naar M.A.G op de PS3, zeer veel spelers en geen lag (voor mij dan)
BF3 en Bad Company 2 hebben er ook meer natuurlijk, maar hun kennende gaan ze dezelfde netcode gebruiken als de andere COD spellen.

• Rctworld
  • Laatst online: 21:50
MarcoM schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:24:
[...]
edit: goed nieuws

dat kan dus wel goed worden. Als iemand gameplay beeldjes heeft van de Vita versie, graag posten.
Dat is denk ik het beste nieuws waar ik op had kunnen hopen voor de VITA, ik heb hem zelf nu al ruim 8 maanden en hoewel ik me nog lang niet verveel vond ik het wel een beetje stil worden. Criterion is echter samen met Polyphony Digital en Turn 10 denk ik wel de beste race game developer die er is en dat ze dan eigenhandig een VITA-versie maken beloofd veel goeds, ook laat het wel zien hoe krachtig de VITA daadwerkelijk is want in het interview zegt hij letterlijk dat hij het zelf wilde doen na de specs gezien te hebben. Nu moet je ook eerlijk zijn, de PS3/XBOX360 versie porten naar een 3DS zou sowieso niet lukken dus dan moet je een totaal nieuwe game vanaf de grond opbouwen en dat zouden ze echt niet zelf gedaan hebben.

Overigens wel erg benieuwd hoe het eruit ziet inderdaad, en hoe stabiel het draait aangezien het op de PS3/XBOX360 "slechts" op 30FPS draait(en ik vind buiten Uncharted eigenlijk alle games op 30FPS maar ruk spelen, mijn favorieten zijn dan ook GT5, WipeOut, FIFA) en wilde daarom (zodra ik terug ben in NL in Januari) een nieuwe gaming rig bouwen om Most Wanted op 60FPS te kunnen spelen. Op de VITA wil ik dit echter wel door de vingers zien omdat ik op de VITA echt puur voor de fun speel tussendoor en 30FPS stabiel goed genoeg speelt omdat het niet zoals een TV een enorme input lag aan vast zit omdat de motion interpolatie twee keer harder moet werken.

Nouja, overigens ben ik eigenlijk niet heel bang voor een tekort aan games. De tijd dat ik alles kocht is al lang voorbij en ik heb er ook geen tijd voor, ik koop nu alleen nog maar echte AAA games en speel die dan het liefst zo ver mogelijk uit(tot het echt vervelend wordt). Wat dat betreft heb ik aan LBP, Most Wanted, Tearaway en misschien nog Wipeout voorlopig wel genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Rctworld op 16-08-2012 04:16 ]

• MarcoM
Op zich ben ik meer gecharmeerd van GT games van Polyphony Digital. Echter Burnout Paradise en Hotpursuit (2 jaar geleden) zijn beide van Criterion en heb ik veel gespeeld op de ps3.

Ik hoop echt dat de informatie in dat interview waar is, dan kan Most Wanted Vita echt most wanted worden.

• Avioto
Vinand schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:11:
Bij COD zijn de graphics inderdaad teleurstellend, maar dat is COD altijd al geweest. De gameplay is waar het bij COD altijd om draait. Vandaar dat ik hoop dat de multiplayer een goede een COD waardige uitwerking gaat krijgen want dat is inderdaad waar het om gaat bij COD als game. Zodra dat in orde is, en de engine + gameplay zoals bij elke COD game is, dan ga ik hem zowiezo aanschaffen.
Heb je gelijk in, maar dit geval is anders. Activision heeft de game compleet uit handen gegeven en verantwoordelijkheid gelegd bij Sony, en Sony laat de game ontwikkelen door Nihilistic Software die ook verantwoordelijk waren voor Resistance Burning Skies wat nou niet de beste Vita game was. Ik denk niet dat deze game dezelfde feel heeft als Black Ops omdat Treyarch er ook niks mee te maken heeft. En deze trailer geeft ook geen goede hoop, nu snap ik waarom we zo lang moesten wachten op nieuwe beelden.
MarcoM schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:24:

Dat is inderdaad goed nieuws. En ze zijn er ook over na aan het denken om crossbuy te doen met Most Wanted (bij Fifa 13 is al bevestigd dat ze het niet doen |:( ). Zou wel tof zijn, dan zoek ik gewoon de goedkoopste ps3 versie op en download em lekker op mijn Vita :)

• MarcoM
Als MW op de vita echt goed gaat zijn, dan is een dubbele aankoop wellicht wel de moeite waard. Voor echt goed games betaal ik graag.

Ik vind het wel vreemd dat we nog niets gezien hebben van de Vita versie. Misschien is die toch nog niet zo ver in ontwikkeling.

[ Voor 33% gewijzigd door MarcoM op 16-08-2012 10:28 ]

Sound Shapes net gekocht en het is echt geniaal!... Speel nu de deadmau5 album, en die is echt behoorlijk lastig... maar die muziek maakt alles goed!! :9

Tevens is die editor echt enorm uitgebreid, ik moet alleen eventje leren hoe ik ermee om moet gaan.

• Wii4all
  • Niet online
Jammer hoor dat je niet ff een demo kan spelen.

Gisteren remote play getest, werkt wel leuk alle 'oude' psn titels kon ik gewoon spelen op mijn vita.

Wat ik wel jammer vind is het volgende, ik heb peggle ooit gekocht voor de ps3, deze kan je met geen mogelijkheid overzetten naar je vita. Ik dien dus nu peggle voor de psp weer aan te schaffen en dan zou ik hem wel over kunnen zetten.

Burp

• TheKillingBean
Vinand schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:29:
Sound Shapes net gekocht en het is echt geniaal!... Speel nu de deadmau5 album, en die is echt behoorlijk lastig... maar die muziek maakt alles goed!! :9

Tevens is die editor echt enorm uitgebreid, ik moet alleen eventje leren hoe ik ermee om moet gaan.
Inderdaad een goed spel, en erg goedkoop. Dus hier hoef je geen demo van, gewoon kopen :) Wel leuk is dat er weer een hoop Mario, Zelda, etc. levels zijn.

Wii4all schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:44:
Jammer hoor dat je niet ff een demo kan spelen.

Gisteren remote play getest, werkt wel leuk alle 'oude' psn titels kon ik gewoon spelen op mijn vita.

Wat ik wel jammer vind is het volgende, ik heb peggle ooit gekocht voor de ps3, deze kan je met geen mogelijkheid overzetten naar je vita. Ik dien dus nu peggle voor de psp weer aan te schaffen en dan zou ik hem wel over kunnen zetten.
Misschien dat het nieuwe cross buy functionaliteit alles gaat oplossen betreft aankopen op de ps3
nieuws: Sony onthult Cross Buy-programma voor PS3 en Vita. :)

• MarcoM
Ik wil niet al te negatief klinken, maar cross buy gaat alleen maar werken als de uitgevers vermoeden dat gamers toch niet beide games gaan kopen.

Fifa 2013 komt uit op ps3 en vita, maar wordt geen cross buy.
MarcoM schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:46:
Ik wil niet al te negatief klinken, maar cross buy gaat alleen maar werken als de uitgevers vermoeden dat gamers toch niet beide games gaan kopen.

Fifa 2013 komt uit op ps3 en vita, maar wordt geen cross buy.
true true, geldhond EA gaat er natuurlijk niet aan meedoen... Sony probeert het op zijn minst wel maar het moet ook aan de kant van de uitgever komen...

• MarcoM
Vinand schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

true true, geldhond EA gaat er natuurlijk niet aan meedoen... Sony probeert het op zijn minst wel maar het moet ook aan de kant van de uitgever komen...
Precies, ik denk dat alleen Sony games voor Cross buy in aanmerking zullen komen. No big deal.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

Nitai

Live the life you love.

Vinand schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

Er meer manieren om geld er uit te persen (DLC, extra levels etc. specifiek voor PS3 of Vita).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 14:38
Vinand schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Misschien dat het nieuwe cross buy functionaliteit alles gaat oplossen betreft aankopen op de ps3
nieuws: Sony onthult Cross Buy-programma voor PS3 en Vita. :)
Is het ook al bekend of dit alleen voor de online aankopen geldt?
Ik ben wel van de fysieke doosjes in de kast en zou het dus wel fijn vinden als er bij zo'n aankoop ook een Vita voucher zit..

<GoT>NightStalker

• Avioto
Ik denk dat PSN gewoon herkent als je een game hebt, en dan kan je de Vita- of PS3 variant automatisch downloaden met hetzelfde account. Ik denk niet dat ze met vouchers gaan werken. Zo werkte het in ieder geval met Wipeout.

• Kooj1980
  • Laatst online: 15:39
Ik neem aan dat het alleen voor de downloadbare versie van spellen zal zijn. Anders zou je een PS3-spel kunnen kopen in de winkel, de Vita-versie kunnen activeren, en vervolgens het spel kunnen inruilen bij de winkel...

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Avioto
Ik hoop wel dat ze een manier verzinnen dat het kan, geen zin om games te moeten downloaden op mijn ps3.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
de enige manier is dmv een voucher die bij het spel zit.
Anders zie ik geen enkele andere mogelijkheid.

Ik zie dat niet gebeuren trouwens, stel ik koop hem op de vita en heb helemaal geen interesse in de ps3 versie.
Hop voucher te koop op marktplaats.

[ Voor 42% gewijzigd door Sinned123 op 16-08-2012 15:40 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Wii4all
  • Niet online
AC liberation 12 minuten gameplay hier:
http://www.psvitahub.com/...of-assassins-creed-3.html

Burp

Wow,, dat ziet er echt retestrak uit!!!

De graphics zien er echt netjes uit, de controls, ook het feit dat er gebruik word gemaakt van verschillende settings bewijst dat het gee haastwerk... (in de stad en in de jungle)

• MarcoM
8D

damn kijk Activision, zo moet dat!

• Rctworld
Sinned123 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:39:
de enige manier is dmv een voucher die bij het spel zit.
Anders zie ik geen enkele andere mogelijkheid.

Ik zie dat niet gebeuren trouwens, stel ik koop hem op de vita en heb helemaal geen interesse in de ps3 versie.
Hop voucher te koop op marktplaats.
Zal het niet aan je online pass vast zitten of iets dergelijks?

• Rctworld
Eerste kleine preview Most Wanted: http://www.theverge.com/g...n-vita-is-a-30-fps-wonder Alleen jammer dat ik geen video zie :(

Screenshots zien er nog niet echt geweldig uit, maarja, ik heb dan ook geen OLED display in mijn laptop, het is niet final, niet in motion en de PPI van de VITA is een stukje hoger... Klinkt in ieder geval nog steeds erg goed...

Nu maar hopen dat iemand snel beelden online zet! :D

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 15-09 13:59
"Met de knoppen speelt de game subliem" Als zelfs een ontwikkelaar voor het knoploze smartphone platform dat zegt dan weten wij toch wel genoeg ;)

• Rctworld
NoMoreMusic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:48:
[...]

"Met de knoppen speelt de game subliem" Als zelfs een ontwikkelaar voor het knoploze smartphone platform dat zegt dan weten wij toch wel genoeg ;)
Ga dan maar niet met de gemiddelde iPhone bezitter praten... "Ja maar ik kan toch op mijn iPhone Angry Birds en Real Racing spelen, echt nutteloos zo'n VITA" :+

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wat is de beste Patapon-game eigenlijk? En wat zijn 'must buys' op PSN (Naast Sound Shapes, Motorstorm RC en Super Stardust Delta, want die heb ik al :) )

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MarcoM
NoMoreMusic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:48:
[...]

Helaas voorlopig geen Playstation Mobile voor Nederland. Echt jammer.

• corset
Rctworld schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

Ga dan maar niet met de gemiddelde iPhone bezitter praten... "Ja maar ik kan toch op mijn iPhone Angry Birds en Real Racing spelen, echt nutteloos zo'n VITA" :+
ow nee! iemand heeft een andere mening, bel de politie!

Ik ga tzt de Vita halen, zat me alleen wat dingen af te vragen:

1.) wat zijn goede RPG's op dit moment voor de vita?
2.) Speelt uncharted lekker

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MarcoM
lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:12:
[...]

Uncharted speel heel lekker.

• Rctworld
MarcoM schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:14:
[...]

Uncharted speel heel lekker.
Inderdaad, is echt fantastisch spel... Heb hem uitgespeeld met platinum trophy :) Het is echt de eerste mobiele game ervaring in zijn soort...

• Peter_Aragorn
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:07:
Wat is de beste Patapon-game eigenlijk? En wat zijn 'must buys' op PSN (Naast Sound Shapes, Motorstorm RC, Mutant Blobs en Super Stardust Delta, want die heb ik al :) )
Niemand?

• corset
alle vind ik, Patapon is godly :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
Ff7 is nu te vinden in de Psn store voor de Vita als ik het goed begrijp ? Of is toch alleen maar de pc versie uitgekomen ? Ben wel benieuwd naar de graphics van de psn versie als die er is , want voor mij is dat zelfs al is het een oud spel nog een reden om de Vita in huis te halen.

• Peter_Aragorn
True, maar ik wil er nu (voor de vakantie van morgen) maar eentje kopen...

• Cidolfas
  • Laatst online: 13-11 22:29
Volgens mij heb ik alle mooie aanbiedingen gemist! Wilde deze week gaan voor een PS Vita + 4GB + Uncharted of andere fysieke game, maar kan nergens meer een leuke aanbieding vinden terwijl er vorige maand zat waren :'(

Eens kijken of ik er ergens een game bij kan lullen, ging met de PS3 ook prima :+

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Peter_Aragorn
Anders 2e hands?!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:12:
[...]

Wanneer je Uncharted en Metal Gear HD koopt, welliswaar geen rpg, heb je echt games waar je van kan genieten..... Wat heb ik van die games genoten zeg.

En er komt zo veel moois nog aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Baatje op 18-08-2012 08:03 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Hmm nu heb ik hier een Vita liggen, eindelijk, aangemeld met mijn SEN account. Vervolgens wil ik codes voor games inlossen maar de Vita zegt bij elke game dat ze niet kloppen... Vaag. Weet zeker dat de codes goed moeten zijn, heb ze van de uitgevers zelf gekregen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:20:
Hmm nu heb ik hier een Vita liggen, eindelijk, aangemeld met mijn SEN account. Vervolgens wil ik codes voor games inlossen maar de Vita zegt bij elke game dat ze niet kloppen... Vaag. Weet zeker dat de codes goed moeten zijn, heb ze van de uitgevers zelf gekregen.
Die codes die je probeert in te lossen zijn van dezelfde regio als jouw SEN account, toch?

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Die codes die je probeert in te lossen zijn van dezelfde regio als jouw SEN account, toch?
Ik neem aan van wel, ik heb ze via de pr afdelingen in Nederland gekregen. Mijn SEN account is gewoon hetzelfde als op de PS3 (europees account in ieder geval).

Maakt het nog verschil dat de taal van de Vita op Engels staat, lijkt me niet toch?

• Rctworld
Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:40:
[...]

Ik neem aan van wel, ik heb ze via de pr afdelingen in Nederland gekregen. Mijn SEN account is gewoon hetzelfde als op de PS3 (europees account in ieder geval).

Maakt het nog verschil dat de taal van de Vita op Engels staat, lijkt me niet toch?
Nee, dat maakt niet uit. Maar codes voor NL zijn soms ook anders dan die voor de UK dus je moet niet een EU account hebben maar specifiek NL. Maarja, als je toch contact hebt met de PR afdeling waarom vraag je het niet gewoon aan hun? Misschien zijn de codes nog niet geactiveerd o.i.d.?

• Phusebox
Rctworld schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Nee, dat maakt niet uit. Maar codes voor NL zijn soms ook anders dan die voor de UK dus je moet niet een EU account hebben maar specifiek NL. Maarja, als je toch contact hebt met de PR afdeling waarom vraag je het niet gewoon aan hun? Misschien zijn de codes nog niet geactiveerd o.i.d.?
Weekend hè, wilde graag aan de slag met dit weer maar goed. Dan maar even afwachten. Waar kan ik zien of mijn account EU of NL is?

• Rctworld
Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:49:
[...]

Weekend hè, wilde graag aan de slag met dit weer maar goed. Dan maar even afwachten. Waar kan ik zien of mijn account EU of NL is?
Haha, ik weet niet wat voor weer het daar is(ik woon nog minimaal 6 maanden in China) :+ maar bij je accountgegevens je adres checken, als je een NL adres hebt dan is het ook een NL account, "EU" account bestaat ook niet en daarom is dat niet genoeg, het is altijd per land en dat kan zeker voor P.R. codes wel uitmaken...

Maarre, je gaat were reviews schrijven? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 18-08-2012 17:04 ]

• Phusebox
Rctworld schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

Haha, ik weet niet wat voor weer het daar is(ik woon nog minimaal 6 maanden in China) :+ maar bij je accountgegevens je adres checken, als je een NL adres hebt dan is het ook een NL account, "EU" account bestaat ook niet en daarom is dat niet genoeg, het is altijd per land en dat kan zeker voor P.R. codes wel uitmaken...

Maarre, je gaat were reviews schrijven? :)
Ja schrijf nu al een jaar voor een eigen website. Maar eh het is hier nu 35 graden en morgen 38...

• Avioto
Wat nieuwe screens van Ecolibrium: http://www.xtremepsvita.c...ts-released/#!prettyPhoto

Doet me een beetje denken aan Spore. Maar ze noemen het een app, geen game :\

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Cidolfas schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:53:
Volgens mij heb ik alle mooie aanbiedingen gemist! Wilde deze week gaan voor een PS Vita + 4GB + Uncharted of andere fysieke game, maar kan nergens meer een leuke aanbieding vinden terwijl er vorige maand zat waren :'(

Eens kijken of ik er ergens een game bij kan lullen, ging met de PS3 ook prima :+
Of een refurbished PS Vita? WiFi versie voor € 189,= (inc garantie en zonder verzendkosten) --> https://outlet.sony.nl/sh...CSRT=10869651429764405645

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Voor de 2e hands verkoop van games, moet je hiervoor nou de save-games van je Vita verwijderen? Ivm Trophies ofzo?

Ik vind Rayman Origins toch niet zo leuk, vandaar.
aaaahh ligt het aan mij, of zijn sommige van die "extreme" levels gewoon onmogelijk bij Sound shapes?

• Phusebox
Rctworld schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Ook mooi dus, de codes zijn verlopen. Blijkbaar zit er maar een beperkte geldigheid op dergelijke codes :S Vaag dat Sony zoiets gewoon kan en mag laten verlopen. Bij Xbox Live Marketplace nog nooit meegemaakt.

• Rctworld
Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

Ook mooi dus, de codes zijn verlopen. Blijkbaar zit er maar een beperkte geldigheid op dergelijke codes :S Vaag dat Sony zoiets gewoon kan en mag laten verlopen. Bij Xbox Live Marketplace nog nooit meegemaakt.
Uhm... Aangezien je ze van de P.R. afdeling hebt zou ik niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, je hebt er niet voor betaald toch? Zullen ze niet onder de NL pers dezelfde codes verspreiden of iets dergelijks en op redelijk korte termijn deze codes deactiveren om misbruik te voorkomen?

Overigens staat op alle PSN codes een uiterste geldigheidsdatum van meestal 2/3 jaar na uitkomen van een spel, het gaat hierbij om premium DLC maar ik weet niet precies hoe dit bij online passes en PSN tegoed zit maar uiterste datum hebben ze sowieso allemaal.

En tja, wat XBOX daar mee te maken heeft weet ik ook niet... Interesseert me ook weinig. Dit heeft niks met retail producten te maken dus heb jij weinig te klagen bij Sony, je krijgt ongetwijfeld wel een paar nieuwe :P XBOX-fanyboy uithangen doe je maar ergens anders :+

[ Voor 15% gewijzigd door Rctworld op 20-08-2012 12:09 ]

Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

vraag gewoon nieuwe aan, een foutje kan altijd gebeuren. :)

• Phusebox
Rctworld schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Uhm... Aangezien je ze van de P.R. afdeling hebt zou ik niet weten waarom ze dat niet zouden mogen, je hebt er niet voor betaald toch? Zullen ze niet onder de NL pers dezelfde codes verspreiden of iets dergelijks en op redelijk korte termijn deze codes deactiveren om misbruik te voorkomen?

Overigens staat op alle PSN codes een uiterste geldigheidsdatum van meestal 2/3 jaar na uitkomen van een spel, het gaat hierbij om premium DLC maar ik weet niet precies hoe dit bij online passes en PSN tegoed zit maar uiterste datum hebben ze sowieso allemaal.

En tja, wat XBOX daar mee te maken heeft weet ik ook niet... Interesseert me ook weinig. Dit heeft niks met retail producten te maken dus heb jij weinig te klagen bij Sony, je krijgt ongetwijfeld wel een paar nieuwe :P XBOX-fanyboy uithangen doe je maar ergens anders :+
Ben echt geen Xbox fanboy, wilde alleen aangeven dat ik dit nog niet eerder had gehoord. Ik las ergens dat er wel vaker een beperkte geldigheidsduur op wordt gezet, maar als ik nou eens de site kon vinden waar ik die dingen online kon claimen dan zou het me niet meer gebeuren. Heb niet altijd een Vita ter beschikking.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 10:41

Phntm

Tlingelingeling

Goed nieuws: Vanaf volgende week 100+ PS one titels voor de vita beschikbaar op de PSN Store.

En vanaf patch 1.8 kunnen we de vita als controller gebruiken voor onze PS3s, of andere PS3s natuurlijk via crossplay.

http://www.destructoid.co...cs-next-week-233523.phtml
Phntm schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:40:
Goed nieuws: Vanaf volgende week 100+ PS one titels voor de vita beschikbaar op de PSN Store.

En vanaf patch 1.8 kunnen we de vita als controller gebruiken voor onze PS3s, of andere PS3s natuurlijk via crossplay.

http://www.destructoid.co...cs-next-week-233523.phtml
Crash bandicoooot!!!

Iemand nog leuke ps1 adviezen?
Ik ben zelf nog van de N64 generatie. :p

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 22-08-2012 20:20 ]

Verwijderd

Eindelijk :) Knap werk, Sony.

/me stoft zijn PSVita alvast af.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 20:20 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Kom maar op met Diablo 1 en Tony Hawk Pro Skater 2... Oh, wait. :(

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Iedereen weer blij, behalve Vox.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37
Final Fantasy VII *O*

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Inderdaad, dat wordt echt lachen. Maar omdat het een echte PS One port is denk ik dat we niet veel kunnen verwachten van de graphics. :P

Overigens FFX HD en Ragnarok Odyssey besteld. MGS HD gereserveerd omdat het op was bij de game mania die 3 minuten van mij vandaan is. Hoop dat het van de week aankomt.

Verwijderd

Psone toppers naar mijn mening 8)

Brave fencer Musashi
Ape Escape
Legend of Dragoon
Wild Arms
Xenogears
Chrono Cross
Metal Gear Solid
Final Fantasy 7 t/m 9
Soul Blade/Edge (beste intro uit de PSone era)
Suikoden 2
Castlevania Symphony of the Night
Resident Evil 1 t/m 3
Parasite Eve 1 (alleen deel 1, deel 2 is ruk)
Super Puzzle Fighter 2

...... en nog heel veel wat ik vergeten ben.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Pagina: 1 ... 19 ... 82 Laatste