Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-10 13:38
Denken jullie dat die Ultimate versie van Ridge Racer wel het geld waard is? Ik vraag me namelijk af hoeveel die extra content die daarbij zit nou toevoegt wat betreft speelduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
koffieprutser schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:09:
Denken jullie dat die Ultimate versie van Ridge Racer wel het geld waard is? Ik vraag me namelijk af hoeveel die extra content die daarbij zit nou toevoegt wat betreft speelduur.
Laat ik het zo zeggen als ik je mijn digitale versie kon doorverkopen, dan deed ik dat voor 20 Euro. En ik heb er met alles op en aan 37 Euro aan uitgegeven.

Het is een mooie vloeiende racer. Maar zelfs met alle DLC is het een magere game.

De besturing verveeld snel vind ik. Maar ik ben dan ook meer fan van Gran Turismo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:24
Developer van Borderlands 2 wil de game ook naar de Vita halen:
http://www.vg247.com/2012...o-see-it-on-the-handheld/
“One of the things I wish Sony would do is get behind Borderlands, because I’d love to see a Vita version of the game.”

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
MarcoM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:48:
[...]

Laat ik het zo zeggen als ik je mijn digitale versie kon doorverkopen, dan deed ik dat voor 20 Euro. En ik heb er met alles op en aan 37 Euro aan uitgegeven.

Het is een mooie vloeiende racer. Maar zelfs met alle DLC is het een magere game.

De besturing verveeld snel vind ik. Maar ik ben dan ook meer fan van Gran Turismo.
Ik zal er nog wel even over nadenken dan :) Die Ultimate met 6 extra tracks en 8 extra auto's kost trouwens in de store 25 euro.

Jammer dat er niet echt een alternatief is, want Asphalt is gewoon een port van zo'n karig mobiele telefoonspel toch?

WipeOut heb ik trouwens al en dat is niet te vergelijken met een normaal racespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
koffieprutser schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:29:
[...]

Ik zal er nog wel even over nadenken dan :) Die Ultimate met 6 extra tracks en 8 extra auto's kost trouwens in de store 25 euro.

Jammer dat er niet echt een alternatief is, want Asphalt is gewoon een port van zo'n karig mobiele telefoonspel toch?

WipeOut heb ik trouwens al en dat is niet te vergelijken met een normaal racespel.
True, daarom doe ik veel GTpsp en Wipeout 2048 op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Mijn Vita ligt al sinds eind maart weg te rotten in de la....zo zonde, want elke keer als ik hem zie ben ik verliefd op het apparaat! De hardware is zo sexy en stijlvol, maar helaas heb ik er te weinig tijd voor en geen games die mij aanspreken (na het voltooien van Uncharted de Vita niet meer opgestart :/ ). De 3DS en Xbox 360 worden wel regelmatig opgestart en intensief gebruikt :) .

Misschien de Vita maar op Marktplaats of zo zetten, want zo heeft niemand er wat aan :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Cubic X schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:08:
Mijn Vita ligt al sinds eind maart weg te rotten in de la....zo zonde, want elke keer als ik hem zie ben ik verliefd op het apparaat! De hardware is zo sexy en stijlvol, maar helaas heb ik er te weinig tijd voor en geen games die mij aanspreken (na het voltooien van Uncharted de Vita niet meer opgestart :/ ). De 3DS en Xbox 360 worden wel regelmatig opgestart en intensief gebruikt :) .

Misschien de Vita maar op Marktplaats of zo zetten, want zo heeft niemand er wat aan :| .
Spreekt MGS je niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Voor de liefhebbers: virtua tennis 4 is dit weekend €19,99 op psn.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen slecht idee als je hem inderdaad niet meer gebruikt en er een mooie prijs voor kan krijgen. Ik had de psp destijds tijdens de launch uit japan geimporteerd. Op een gegeven moment weer verkocht omdat er maar niets leuks op uitkwam. Ik heb er toen wel wat verlies op gemaakt, maar toen ik hem later weer kocht was hij dezelfde prijs als ik voor mijn jap psp had gekregen :) Het kostte me dus eigenlijk niets.

Edit: maar je moet hem natuurlijk gewoon houden om de sexy hardware en toekomst van het ding te supporten :)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 06-07-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:11
Ik vroeg van de week bij de mediamarkt of ze de metal gear hd collection al hadden, werd me aangeraden om tot volgende week te wachten, er komt een 3 voor 55/50 (weet niet meer precies) deal, met o.a. Metal gear en Ridge racer als optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

koffieprutser schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:09:
Wat mij betreft wel, als je Ridge Racer leuk vindt, er zitten genoeg tracks en auto's in voor die prijs (en enorm veel audio tracks vooral van eerdere versies, zit nu op 84) graphics en presentatie zijn goed gedaan. Hij doet zeker niet onder voor de 3DS versie.

Virtua Tennis is 20 Euro dit weekend (50% korting) EDIT: Ziet dat het al gemeld was, dus die ook gekocht, ziet er goed uit. Mijn 16GB kaartje is al lang niet groot genoeg meer.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:52
Mwah, de 3DS versie was net als de oude PSP versie: op volgorde racen van banen.
Vita versie vind ik geen ruk aan. Steeds dezelfde paar banen uitkiezen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:21
Oyvey, mijn 8GB memorycard is dus al lang niet meer groot genoeg helaas maar wat een apparaat zeg, ik ben er helemaal aan verslaafd. Vooral Gravity Rush is veel beter dan ik had gedacht noch verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, wordt er niet goed van met LEGO Batman 2 Vita... probeer je alles te vinden in een level en nog mis je e.e.a.
Gisteren ook... Joker's Getaway twee maal rond gespeeld, heb alles wat ik kon doen ook gedaan in dat level, en nog mis ik 1 character brick en de Red Brick.
Bij het eerste level mis ik enkel nog 1 character brick... maar kan het gewoon niet vinden... erg frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-10 13:18
even offtopic:
OMG.. planetaxel is bankruptcy =.='
ze gaan sluiten. jammer =( was een super webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Geengrenzuh schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:48:
Voor de liefhebbers: virtua tennis 4 is dit weekend €19,99 op psn.
Erg leuke game! :) Ook als je niet van tennis houdt.
Kev7381 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:00:
even offtopic:
OMG.. planetaxel is bankruptcy =.='
ze gaan sluiten. jammer =( was een super webshop
Ah balen.. :S Daar heb ik net mijn 32gb memorycard gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Nee, MGS heb ik nooit wat aan gevonden ;) .
nioz schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:51:
[...]

geen slecht idee als je hem inderdaad niet meer gebruikt en er een mooie prijs voor kan krijgen. Ik had de psp destijds tijdens de launch uit japan geimporteerd. Op een gegeven moment weer verkocht omdat er maar niets leuks op uitkwam. Ik heb er toen wel wat verlies op gemaakt, maar toen ik hem later weer kocht was hij dezelfde prijs als ik voor mijn jap psp had gekregen :) Het kostte me dus eigenlijk niets.

Edit: maar je moet hem natuurlijk gewoon houden om de sexy hardware en toekomst van het ding te supporten :)
True, het is wel een les voor de eventuele volgende Sony handheld :P . De PSP had ik ook op de launchdatum gekocht, een jaar later weer verkocht en nooit een nieuwe aangeschaft ;) . Nu met de Vita dreigt hetzelfde te gebeuren alleen nog sneller.... :o .

Ik heb hem vanavond toch maar even weer eens opgestart om even te kijken. Er zijn gewoon een aantal dingen die Sony een stuk beter had kunnen doen:
- Ik vind het menu met die bubbels echt niks, de XMB interface van de PSP vond ik 10x beter en mooier
- Wat is er in godsnaam mis met de PlayStation Store?? Dat download zo ontiegelijk traag! Mijn Xbox 360 download 1.5GB in 5 minuten, de Vita doet over 1.2GB meer dan 25 minuten 8)7 :X
- Vorig punt brengt mij op een ander punt: waarom zijn demo's even groot als de volledige game? Wat een onzin
- Nog iets dat mij opviel: waarom download de Vita niet verder als je hem in stand-by/slaapstand zet? De 3DS doet dit, de Xbox 360 doet dit maar de Vita weigert.... :F .Sony had hetzelfde mechanisme als in de Xbox 360 kunnen implementeren. Als er items in de queue staan, download die en sluit volledig af als alle downloads zijn voltooid...

Ik wilde namelijk de WipeOut 2048 demo downloaden omdat ik WipeOut altijd wel leuk heb gevonden...maar toen ik zag dat het downloaden zolang ging duren heb ik hem maar weer in de la opgeborgen...

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 07-07-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind het menu goed werken. Als de Vita aan het downloaden is moet je m vanzelf laten uitschakelen, dan zal de download wel door gaan.
Wat zijn eigenlijk de types spellen die je graag speelt? Want ondertussen heeft de Vita toch wel al redelijk wat goeie games vind ik. Ik merk wel dat ik zelf liever de spellen speel die gemakkelijk op te pakken en kort te spelen zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 07-07-2012 10:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:33:
[...]
- Ik vind het menu met die bubbels echt niks, de XMB interface van de PSP vond ik 10x beter en mooier
- Wat is er in godsnaam mis met de PlayStation Store?? Dat download zo ontiegelijk traag! Mijn Xbox 360 download 1.5GB in 5 minuten, de Vita doet over 1.2GB meer dan 25 minuten 8)7 :X
- Vorig punt brengt mij op een ander punt: waarom zijn demo's even groot als de volledige game? Wat een onzin
- Nog iets dat mij opviel: waarom download de Vita niet verder als je hem in stand-by/slaapstand zet? De 3DS doet dit, de Xbox 360 doet dit maar de Vita weigert.... :F .Sony had hetzelfde mechanisme als in de Xbox 360 kunnen implementeren. Als er items in de queue staan, download die en sluit volledig af als alle downloads zijn voltooid...

Ik wilde namelijk de WipeOut 2048 demo downloaden omdat ik WipeOut altijd wel leuk heb gevonden...maar toen ik zag dat het downloaden zolang ging duren heb ik hem maar weer in de la opgeborgen...
- Menu met de bubbels is een kwestie van wennen denk ik. In het begin had ik er wat moeite mee maar vind het echt super fijn werken inmiddels.
- Er is niets mis met de PlayStation Store. De vergelijking die je maakt met Vita vs. Xbox 360 is natuurlijk geen goed argument. Bedenk wel dat je met een handheld te maken hebt. De Vita download al veel sneller vergeleken met de PSP.
- Demo's zijn even groot omdat dit op bijna elk platform is. Reden hiervan is dat als de demo voor de speler bevalt, je slechts 100Kb hoeft te downloaden om de gehele versie te unlocken. Is op de 360 ook zo.
- Vita download bij mij wel verder als ik deze in slaapstand zet hoor. Althans, ik moet eerlijk bekennen dat dit een tijdje geleden is dat ik gewoon de powerknop 1x kort kon indrukken en alle downloads bleven doorlopen. Onlangs niet meer getest, goed kans dat dit veranderd is dan...

En ja, als je de WipEout demo wilt downloaden en je legt 'm met deze instelling weer in de la, zul je natuurlijk nooit lang doen met een handheld... beetje eigen inzet en belangstelling is natuurlijk ook wel op zijn plaats.

Ik haal overigens uit je tekst dat je een Xbox 360 hebt? Niet toevallig een PlayStation 3 nog ernaast? Want dan kun je namelijk alles downloaden via de PS3 en met de USB overzetten naar de Vita... vele malen sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
SToRM666 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:48:
Ik vind het menu goed werken. Als de Vita aan het downloaden is moet je m vanzelf laten uitschakelen, dan zal de download wel door gaan.
Wat zijn eigenlijk de types spellen die je graag speelt? Want ondertussen heeft de Vita toch wel al redelijk wat goeie games vind ik. Ik merk wel dat ik zelf liever de spellen speel die gemakkelijk op te pakken en kort te spelen zijn.
Ik speel graag racegames, westerse RPG's (geen Japanse...), RTS en action/adventure (zoals Uncharted bijvoorbeeld). Shooters vind ik echt niks.

Dat content verder wordt gedownload als je hem zelf in stand-by laat gaan wist ik niet, maar eens proberen :) .
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:00:
[...]

- Menu met de bubbels is een kwestie van wennen denk ik. In het begin had ik er wat moeite mee maar vind het echt super fijn werken inmiddels.
Misschien, maar persoonlijk vind ik de oude XMB veel mooier. Maar goed, het menu is geen reden om hem te verkopen hoor :) .
- Er is niets mis met de PlayStation Store. De vergelijking die je maakt met Vita vs. Xbox 360 is natuurlijk geen goed argument. Bedenk wel dat je met een handheld te maken hebt. De Vita download al veel sneller vergeleken met de PSP.
Beetje een onzin stelling. De Xbox 360 download ook via WiFi (staat ook nog eens een verdieping hoger dan de router) en haalt makkelijk 5MB/s, de Vita gebruik ik in de woonkamer op 5 meter afstand van de router en deze haalt amper 1MB/s 8)7 . Mijn Android telefoon haalt ook makkelijk 5MB/s, dus de Vita moet dit prima kunnen.
- Demo's zijn even groot omdat dit op bijna elk platform is. Reden hiervan is dat als de demo voor de speler bevalt, je slechts 100Kb hoeft te downloaden om de gehele versie te unlocken. Is op de 360 ook zo.
Dit is op de Xbox 360 absoluut niet zo! Voor Arcade games wel ja, maar voor 'full size games' is de demo veel kleiner dan het complete spel. Ik vind het vervelend als ik 30 minuten moet wachten voordat de demo is gedownload...
- Vita download bij mij wel verder als ik deze in slaapstand zet hoor. Althans, ik moet eerlijk bekennen dat dit een tijdje geleden is dat ik gewoon de powerknop 1x kort kon indrukken en alle downloads bleven doorlopen. Onlangs niet meer getest, goed kans dat dit veranderd is dan...
Dat is dan inderdaad veranderd, want dat werkt nu niet (meer) zo...ik begrijp nu dat je hem niet zelf in stand-by moet zetten maar de Vita automatisch in slaapstand moet laten gaan.
En ja, als je de WipEout demo wilt downloaden en je legt 'm met deze instelling weer in de la, zul je natuurlijk nooit lang doen met een handheld... beetje eigen inzet en belangstelling is natuurlijk ook wel op zijn plaats.
True. Maar als ik even niks te doen heb zou ik de Vita kunnen pakken. Ik heb dan geen zin om 25-30 minuten te wachten op het downloaden van de demo...zeker omdat het minstens 5x sneller kan (downloadsnelheid omhoog + kleinere demo's).
Ik haal overigens uit je tekst dat je een Xbox 360 hebt? Niet toevallig een PlayStation 3 nog ernaast? Want dan kun je namelijk alles downloaden via de PS3 en met de USB overzetten naar de Vita... vele malen sneller ;)
Ik heb een Xbox 360 inderdaad en geen PS3 ;) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:10:
[...]
Beetje een onzin stelling. De Xbox 360 download ook via WiFi (staat ook nog eens een verdieping hoger dan de router) en haalt makkelijk 5MB/s, de Vita gebruik ik in de woonkamer op 5 meter afstand van de router en deze haalt amper 1MB/s 8)7 . Mijn Android telefoon haalt ook makkelijk 5MB/s, dus de Vita moet dit prima kunnen.
Niet helemaal onzin hoor. Kijk maar eens - hardwarematig - wat voor wifi kaart de 360 heeft (of PS3 for that matter) vergeleken met de Vita, PSP, 3DS, etc. Mobiele telefoons hebben wel weer een betere funcionaliteit daarentegen.
Moet toegeven, had inderdaad beter gekund natuurlijk. Maar heeft niet zozeer met de PS Store te maken. Heeft puur betrekking op de netwerkkaart van de Vita. Deze is snel genoeg gemaakt om online te kunnen gamen, maar net te langzaam om iets 'even snel' te downloaden helaas :(
[...]
Dit is op de Xbox 360 absoluut niet zo! Voor Arcade games wel ja, maar voor 'full size games' is de demo veel kleiner dan het complete spel. Ik vind het vervelend als ik 30 minuten moet wachten voordat de demo is gedownload...
Ik doelde in de eerste instantie op de Arcades inderdaad.
Desalniettemin is het wel zo om ervoor te zorgen dat mensen niet twee keer lang hoefen te wachten op een download. De Vita download immers niet zo snel en als spelers dan twee maal moeten zo lang moeten wachten als een demo bevalt...
[...]
True. Maar als ik even niks te doen heb zou ik de Vita kunnen pakken. Ik heb dan geen zin om 25-30 minuten te wachten op het downloaden van de demo...zeker omdat het minstens 5x sneller kan (downloadsnelheid omhoog + kleinere demo's).
Ben ik aan de ene kant wel mee eens. Maar aan de andere kunt kun je natuurlijk ook de download aan laten staan. Of zelfs een aantal downloads aanzetten. Laat de Vita dan automatisch naar slaapstand gaan zodat de downloads blijven lopen. Mocht je dan dezelfde dag (of dag erna) toch een willen spelen, dan heb je de demo's in ieder geval binnen.
Als je de downloads uitzet en de Vita terug in de la legt, kom je er natuurlijk nooit aan toe om het te testen.
Wat ik doe, maar dat is persoonlijk natuurlijk, ik zet de download(s) aan, en doe tussentijds op de PS3 spelen, of even boodschappen halen ofzo. In de tijd dat ik weg ben en terugkom, zijn veelal de meeste downloads binnen en klaar voor gebruik.
[...]
Ik heb een Xbox 360 inderdaad en geen PS3 ;) :P .
Ja dat is aan de ene kant wel jammer. Anders had je de PS3 kunnen gebruiken om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Avioto schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:25:
Erg leuke game! :) Ook als je niet van tennis houdt.
Dat klopt, sport spellen zijn niet echt mijn ding, maar dit is het eerste tennis spel dat ik leuk vind, het speelt lekker. De presentatie is ook enorm goed gedaan, het lijkt net een TV programma.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:41:
[...]

Niet helemaal onzin hoor. Kijk maar eens - hardwarematig - wat voor wifi kaart de 360 heeft (of PS3 for that matter) vergeleken met de Vita, PSP, 3DS, etc. Mobiele telefoons hebben wel weer een betere funcionaliteit daarentegen.
Moet toegeven, had inderdaad beter gekund natuurlijk. Maar heeft niet zozeer met de PS Store te maken. Heeft puur betrekking op de netwerkkaart van de Vita. Deze is snel genoeg gemaakt om online te kunnen gamen, maar net te langzaam om iets 'even snel' te downloaden helaas :(

[...]

Ik doelde in de eerste instantie op de Arcades inderdaad.
Desalniettemin is het wel zo om ervoor te zorgen dat mensen niet twee keer lang hoefen te wachten op een download. De Vita download immers niet zo snel en als spelers dan twee maal moeten zo lang moeten wachten als een demo bevalt...

[...]

Ben ik aan de ene kant wel mee eens. Maar aan de andere kunt kun je natuurlijk ook de download aan laten staan. Of zelfs een aantal downloads aanzetten. Laat de Vita dan automatisch naar slaapstand gaan zodat de downloads blijven lopen. Mocht je dan dezelfde dag (of dag erna) toch een willen spelen, dan heb je de demo's in ieder geval binnen.
Als je de downloads uitzet en de Vita terug in de la legt, kom je er natuurlijk nooit aan toe om het te testen.
Wat ik doe, maar dat is persoonlijk natuurlijk, ik zet de download(s) aan, en doe tussentijds op de PS3 spelen, of even boodschappen halen ofzo. In de tijd dat ik weg ben en terugkom, zijn veelal de meeste downloads binnen en klaar voor gebruik.

[...]

Ja dat is aan de ene kant wel jammer. Anders had je de PS3 kunnen gebruiken om te downloaden.
Het heeft meer de maken met hoe snel de PSN store is. De wifi controller in de vita is vrij vlot voor het apparaat waar het in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik speel graag racegames, westerse RPG's (geen Japanse...), RTS en action/adventure (zoals Uncharted bijvoorbeeld). Shooters vind ik echt niks.
Heb je Motorstorm al eens gespeeld? En Wipeout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Het heeft meer de maken met hoe snel de PSN store is. De wifi controller in de vita is vrij vlot voor het apparaat waar het in zit.
In vergelijking met een home-console valt de wifi kaart van de Vita in het niet.
Toch blijft het sneller dan de PSP versie, maar het is nog steeds langzamer dan de home-console. En dat is waar Cubic X naar revereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:42:
[...]

In vergelijking met een home-console valt de wifi kaart van de Vita in het niet.
Toch blijft het sneller dan de PSP versie, maar het is nog steeds langzamer dan de home-console. En dat is waar Cubic X naar revereerd.
Het enige waarmee het getest wordt is de downloads in de PSN store, het is op geen enkele andere manier te bekijken. Toch is de potentionele wifi snelheid hoger op de vita, betere controller, compatible met meer standaarden etc.

Sony bied gewoon geen snellere verbinding via de PSN store op de vita aan. Die overigens echt verschilt van de PS3 store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Het enige waarmee het getest wordt is de downloads in de PSN store, het is op geen enkele andere manier te bekijken. Toch is de potentionele wifi snelheid hoger op de vita, betere controller, compatible met meer standaarden etc.

Sony bied gewoon geen snellere verbinding via de PSN store op de vita aan. Die overigens echt verschilt van de PS3 store.
Niet helemaal mee eens... als ik op het internet zit via de Vita en daar iets download, merk ik ook dat de verbinding niet bepaald hoog komt. Daardoor ben ik (en blijf ik :P ) van mening dat het toch te maken heeft met de netwerkkaart in de Vita zelf, en niet zozeer met PSN Store van de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ook weer, de programmatuur van de browser is zo gigantisch slecht. Dat maakt dan ook een hoop uit. Zodra er een kleinjavascriptje gedraaid wordt is de Vita als vrij lang aan het laden door het verwerken van het script.

Het kan ook geen mening zijn :) de controller in combi met de antenne is geen mening maar een feit dat deze beter is :). De slome factoren zitten 'm in andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Ik moet zeggen dat ik overigens Gravity Rush eennfantastisch spel vind maar de besturing mij op momenten aardig misselijk maakt en ik soms helemaal de kluts kwijt ben. Wel een tof spel overigens, mijn favoriete Vita spel tot nu toe. Maar die tiltbesturing van de camera had niet gehoeven voor mij.

Het is nu maar te hopen dat de andere developers het voorbeeld zullen volgen en met originele ip's zullen komen die zo uniek zijn als Gravity Rush :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:59:
Ik moet zeggen dat ik overigens Gravity Rush eennfantastisch spel vind maar die tiltbesturing van de camera had niet gehoeven voor mij.
Juist de tiltbesturing vind ik geniaal goed werken!
Zeker op momenten van grote(re) bossfights waarbij kleinere vijanden om mij heen zitten, maak ik hier actief gebruik van. Werkt echt supersnel op die wijze, veel sneller als dat ik met het pookje heen en weer moet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik vind de batterijduur een beetje tegenvallen moet ik zeggen, na 3 uurtjes fifa spelen zit ik nog op 20%.. Of is dat redelijk normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Is tegenwoordig heel normaal. Ik heb er nooit zo last van, maar het mag van mij ook wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Juist de tiltbesturing vind ik geniaal goed werken!
Zeker op momenten van grote(re) bossfights waarbij kleinere vijanden om mij heen zitten, maak ik hier actief gebruik van. Werkt echt supersnel op die wijze, veel sneller als dat ik met het pookje heen en weer moet bewegen.
Bij mij is het misschien dat ik hem vooral dan verkeerd vasthoud want meestal houd ik hem plat en kijk ik van bovenaf naar het scherm in plaats van dat ik hem recht voor mij houd. Dat doe ik namelijk wel bij het sliden en dan werkt het perfect.

spoiler:
Alleen bij de confrontatie met Alias en de missie voor het derde gedeelte van de stad werk ik gewoon duizelig en bijna misselijk van het gedraai van de camera.

Niet dat ik stop met spelen overigens :P, spel is daarvoor veel te leuk te noemen :D.

Verder ben ik best tevreden over de batterijduur al heb ik tot nu toe nog geen 3 uur lange sessie's achter elkaar gehad noch dat ik zo lang zonder de oplader zat maar 3 uur is relatief kort. Ik neem mijn Vita mee naar Amerika en baal er persoonlijk wel van dat ik dan maar een paar uur achter elkaar kan spelen. Maar het hoort bij deze generatie handhelds denk ik en er is geloof ik nog een sterkere batterij verkrijgbaar van Sony die je er op kan aansluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door JorisTheWise op 08-07-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:27:
[...]

Bij mij is het misschien dat ik hem vooral dan verkeerd vasthoud want meestal houd ik hem plat en kijk ik van bovenaf naar het scherm in plaats van dat ik hem recht voor mij houd. Dat doe ik namelijk wel bij het sliden en dan werkt het perfect.
Heh, juist met de Gravity Slide vind ik het minder goed werken.
Ik houd de Vita wel - min of meer - rechtop. Zit dan gewoon op de bank te spelen met de Vita overeind. Works like a Charm for me.

Heb onlangs Episode 17 afgerond en heb de eerste twee missies gedaan van de Military Pack DLC. Blijft een vette game moet ik zeggen. Binnenkort denk ik ook de Spy Pack DLC binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had eerst heel veel moeite om een beetje normaal te kunnen gravity sliden, totdat ik erachter kwam dat je de vita recht voor je moet houden en als een stuurwiel moet zien. Ik kantelde hem eerst steeds naar 'voor/achter' in plaats van draaien. Ik was blij toen ik ontdekte wat ik fout deed :D

Verder een heel leuk spel en heerlijk om door en boven en onder de stad te vallen en met een klap precies daar te landen waar je zijn wil. Ik was tegen het einde alleen wel een beetje klaar met die gevechten, maar het verhaal was het waard vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03:17

DM! :D

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over een vita, dit omdat ik op mijn werk vaak stil (kan) zitten, soms een uur of twee achter elkaar. Hiervoor lijkt een PSVita mij ideaal, maar om nou weer de hoofdprijs te gaan betalen... Ik heb voorheen wel Mini's gehad e.d. voor mijn PSPGo, kan ik die ook op een PSVita spelen? Ik zie wat drama over PSX klassiekers (die ik -ook- heb) dat ze weer wel, en weer niet kunnen...

Kan iemand mijn twijfels weghalen of dit een goede koop zou zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Crazy-Al schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:43:
[...]

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over een vita, dit omdat ik op mijn werk vaak stil (kan) zitten, soms een uur of twee achter elkaar. Hiervoor lijkt een PSVita mij ideaal, maar om nou weer de hoofdprijs te gaan betalen... Ik heb voorheen wel Mini's gehad e.d. voor mijn PSPGo, kan ik die ook op een PSVita spelen? Ik zie wat drama over PSX klassiekers (die ik -ook- heb) dat ze weer wel, en weer niet kunnen...

1 ding: Mooie graphics en soepele gaming in je handen. Goeie titels op komst waarvan een deel al er zijn. In de toekomst verbeterde crossplatform gaming en support om meerdere games van PS3 naar Vita te streamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
[...]
Als je nog zo twijfel, dan zou ik het niet doen. Beter wacht je op nieuwe games en een prijsverlaging voordat je het koopt. Tenzij je echt iets wil voor vakantie ofzo, dan vermaak je je hier wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het belangrijkste zijn de games. Kijk naar wat er nu uit is en of dat iets voor je is. Er zijn nog niet veel nieuwe ip's, maar als je dat niet erg vindt dan is er een hoop leuks te vinden. Ik heb sinds de EU launch in februari meer uurtjes op mijn Vita gespeeld dan op mijn wii, xbox en ps3 samen. Meestal gewoon thuis op de bank terwijl ik ook de consoles gewoon aan had kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Klinkt herkenbaar. Mijn PS3 gebruik ik momenteel ook een stuk minder dan de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Ik heb een paar dagen terug de Ridge Racer Ultimate version gekocht, en ik vind het een leuk spel.
Maar klopt het dat de spot races maar 1 race per track zijn? (2 als je reverse ook meetelt) Het lijkt er ook op dat de snelheid van die zelfde spotrace tegenstanders niet met die van jou meegroeit, waardoor het als je een tijdje speelt ontzettend makkelijk is om ze te verslaan.

Edit: o, het lijkt erop dat de tegenstanderts toch wat sneller gaan nu.

kan iemand mij trouwens nog goede case aanbevelen?

[ Voor 14% gewijzigd door koffieprutser op 09-07-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ridge Racer Ultimate, is dat een uitgave met alle DLC's ofzo? Dit is eigenlijk wel te verwachten, maar ik had hem eigenlijk niet zo snel verwacht....

Heb je hem op eigenlijk op catridge of is het een PSN digitaal download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Ja, daar zit voor 5 euro extra de gold en silver pack bij in, dus volgens mij is het wel een redelijke deal. En ja, ik heb hem digitaal, volgens mij kost 'ie op cartridge namelijk ook 25 euro zonder dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
Nog een aanbieding: Mediamarkt heeft vanaf vandaag een aanbieding met 3 games voor 55 euro voor de vita. Er is keuze uit:

Asphalt Injection
FIFA Football
Little Deviants
Lumines: Electronic Symphony
Metal Gear Solid: HD Collection
Modnation Racers: Road Trip
Mortal Kombat
Rayman Origins
Reality Fighters
Ridge Racer

Kan ook gecombineerd worden met games voor enkele andere platforms.

In Zoetermeer hadden ze Metal Gear Solid in ieder geval niet meer.

[ Voor 12% gewijzigd door donaldo op 09-07-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Van de week begonnen met Metal Gear 2. Was eerst even wennen met de camera maar ooh ohh wat ben ik nu aan het genieten van deze game. Lekker terug in de tijd met mijn gedachte toen ik de game voor het eerst speelde :-)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinball Arcade is uit!!!
Vanavond maar even checken dan ^^
(en ook de derde DLC van Gravity Rush binnen halen: Maid Pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:39:
Pinball Arcade is uit!!!
(en ook de derde DLC van Gravity Rush binnen halen: Maid Pack)
Trouwens, zijn die DLC van Gravity Rush wel echt zijn geld waard? Word er echt veel content mee bijgevoegd? En is de afwerking ook nice?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:52:
[...]

Trouwens, zijn die DLC van Gravity Rush wel echt zijn geld waard? Word er echt veel content mee bijgevoegd? En is de afwerking ook nice?
Ik denk het haast wel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik enkel nog maar de Militairy Pack heb gespeeld (welke gratis was bij pre-order).
Heb wel de Spy Pack DLC gekocht, maar nog niet gespeeld. Maar ik vind wel, met deze game dat het de moeite waard is. Militairy Pack heeft mij in ieder geval overtuigd. Mij dunkt dat Spy Pack en Maid Pack niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:39:
Pinball Arcade is uit!!!
...
De demo is aardig maar heeft helaas een scorequota waardoor je snel klaar bent. Iemand erachter gekomen hoe het beeld te kantelen naar een verticale oriëntatie?

'k Ben bang verpest te zijn door Pinball FX 2 (Zen Pinball 2) op de 360. Is er iemand die een definitieve datum heeft voor de Vita EU release van Zen Pinball 2, iig specifieker dan 'mid-late' july?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
xCell schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:54:
[...]

De demo is aardig maar heeft helaas een scorequota waardoor je snel klaar bent. Iemand erachter gekomen hoe het beeld te kantelen naar een verticale oriëntatie?

'k Ben bang verpest te zijn door Pinball FX 2 (Zen Pinball 2) op de 360. Is er iemand die een definitieve datum heeft voor de Vita EU release van Zen Pinball 2, iig specifieker dan 'mid-late' july?
Kantelen net voordat je begint te flipperen. Bij mij gebeurde het per ongeluk. Eenmaal bezig dan gaat hte niet meer.

zpb2: die lijk het me ook wel leuk. Ik ben bang dat ik niets specifiekers heb voor een datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Street Fighter x Tekken komt 2 oktober uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamekings.tv/wp-content/uploads/Nieuws20120712_StreetFighterXTekkenVita4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 19:24
Hallo guys,

Ik ben van plan om een Vita aan te schaffen. Heb ik wat te doen tijdens m'n strandvakantie :)
Nu wil ik een aantal afleveringen van bijvoorbeeld The Big Bang Theory meenemen op een kaartje van 16GB. Ik weet dat de PS Vita alleen mp4 ondersteund maar heeft iemand ervaring met films afspelen op de Vita? En is het scherm nog goed leesbaar in de zon?

EDIT: Er schiet me nog iets te binnen. Hoe connect je eigenlijk zo'n memory card aan je computer? Of moet je de Vita via USB verbinden en dan mp4 bestanden overzetten?

Alvast bedankt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nielsracing op 12-07-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Direct zon licht geeft bij mij iig wel wat problemen. Je moet je video's converteren voordat je ze op je Vita kan afspelen: http://www.pspvideo9.com/converter/ps-vita/ (bijvoorbeeld) en ja je moet via de PS Vita Content Manager (applicatie op je PC/Mac of je PS3) je video naar je Vita kopiëren.
Avioto schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:47:
Street Fighter x Tekken komt 2 oktober uit :)

[afbeelding]
Yay weer een consoleport. En dan eentje van Capcom, dus 3x de prijs betalen aan DLC.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:38:
Direct zon licht geeft bij mij iig wel wat problemen. Je moet je video's converteren voordat je ze op je Vita kan afspelen: http://www.pspvideo9.com/converter/ps-vita/ (bijvoorbeeld) en ja je moet via de PS Vita Content Manager (applicatie op je PC/Mac of je PS3) je video naar je Vita kopiëren.

[...]

Yay weer een consoleport. En dan eentje van Capcom, dus 3x de prijs betalen aan DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto

Is geen port ;) En sommige dlc is al inbegrepen.
Meteen weer zo negatief :>

Extended reveal trailer van Liberations dan maar:

En FFX duikt opeens op als pre-order bij winkels:
http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=27180&source=ppa

[ Voor 13% gewijzigd door Avioto op 12-07-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb Metal Gear Solid van iemand overgenomen. Leuk voor de vakantie, heb Uncharted ook daarvoor bewaard. Voor de rest weinig nieuws/leuks voor de Vita helaas. Idem voor de 3DS, die neem ik niet eens mee; neem de DSi mee met Picross en wat point and click adventures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het film formaat dat de Vita kan afspelen is enkel MP4, deze mag maximaal 720p en high profile L3.1 zijn (op dit moment dan, volgens mij is de Vita echter wel krachtig genoeg om 1080p en veel hogere profile te draaien in een toekomstige fw update, maar of die update komt....)

Geloof dat bijna alle OLED schermen niet bijster hoger nits hebben, op max brightness zit die op ongeveer 300 nits ofzo en er zijn een aantal games waar je de max niet eens kan gebruiken, die wordt auto teruggezet op 80% dus dan heb je nog maar 240 nits. Maar als je hem onder een parasol gebruikt dan moet het wel aardig lukken.
Of je moet zoiets als dit halen Afbeeldingslocatie: http://www.cwest.com/ebay/pa3425.jpg

Liever een consoleport dat bijna identiek lijkt op zijn grote broer dan een iOS port :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je daar dan bij?
Street Fighter X Tekken is geen port hoor... Daarnaast zit alle DLC die we nu al betaald hebben (en nog gaan betalen voor de extra personages) op de console al op de Vita versie inbegrepen... dus je betaald niets voor de DLC.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:43:
Het film formaat dat de Vita kan afspelen is enkel MP4, deze mag maximaal 720p en high profile L3.1 zijn (op dit moment dan, volgens mij is de Vita echter wel krachtig genoeg om 1080p en veel hogere profile te draaien in een toekomstige fw update, maar of die update komt....)

Geloof dat bijna alle OLED schermen niet bijster hoger nits hebben, op max brightness zit die op ongeveer 300 nits ofzo en er zijn een aantal games waar je de max niet eens kan gebruiken, die wordt auto teruggezet op 80% dus dan heb je nog maar 240 nits. Maar als je hem onder een parasol gebruikt dan moet het wel aardig lukken.
Of je moet zoiets als dit halen [afbeelding]

Liever een consoleport dat bijna identiek lijkt op zijn grote broer dan een iOS port :p
Als ik met zo'n koker op het strand ga liggen lacht iedereen me uit :D

De kwaliteit hoeft niet hoogstaand te zijn. Liever veel series/afleveringen dan een paar in hoge kwaliteit.
Afijn ik ga wel even kijken vandaag bij de MediaMarkt. Stop ik er meteen een 16GB geheugenkaartje bij. Moet wel voldoende zijn dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nielsracing schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:17:
Hallo guys,

Ik ben van plan om een Vita aan te schaffen. Heb ik wat te doen tijdens m'n strandvakantie :)
Nu wil ik een aantal afleveringen van bijvoorbeeld The Big Bang Theory meenemen op een kaartje van 16GB.
Koop dan gewoon een iPad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Ja, want daar kun je net zo goed op gamen..zonder knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nee, maar als je alleen wat wilt hebben voor je vakantie en een vereiste is dat je er TV-series op kunt kijken dan ben je met de Vita niet echt slim bezig.

Songpop werkt trouwens perfect op de iPad :+

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 13-07-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dit enkel zijn gebruiksdoel is dan kan die veel beter een Nexus 7 halen, hoef die zijn tv series niet eens te converteren, een ipad slikt geloof ik alleen M4v en mov bestanden dus een ipad moet net als een Vita ws nog het een en ander omgezet worden. Ow en Nexus 7 is ook nog eens goedkoper 200 euro voor 8GB versie en 250 euro voor 16GB.

Edit; oops Nexus 7 is nog niet uit in Nederland, release staat gepland op september en alleen de 16GB versie komt naar Nederland voor 250 euro. http://www.androidworld.n...us-7-nederland-september/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
matthijst schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Die heb ik al alleen neem ik liever zo min mogelijk mee. Een iPad op het strand gaat mij te ver. Maar bedankt voor je nuttige reactie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:13:
als dit enkel zijn gebruiksdoel is dan kan die veel beter een Nexus 7 halen, hoef die zijn tv series niet eens te converteren, een ipad slikt geloof ik alleen M4v en mov bestanden dus een ipad moet net als een Vita ws nog het een en ander omgezet worden. Ow en Nexus 7 is ook nog eens goedkoper 200 euro voor 8GB versie en 250 euro voor 16GB.
Neu, iPad slikt bijna alles wel.
Maar goed, offtopic en hij heeft al een iPad schijnbaar.

In dat geval: succes met de Vita, Metal Gear Solid, Gravity Rush, en Uncharted kom je een vakantie wel mee door denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:15:
[...]

Dat dus, werkt allemaal prima.
Maar goed. 't is Apple, dus eerst janken en blaten, zo gaat dat |:(
Dan zou er net zo goed in de toekomst ook een videoplayer kunnen komen voor de psvita,,,

En niks gejank, ik kom toch gewoon met een feit? Er zijn zat portable mediaspelers die zonder app wel alles grotendeels kunnen slikken. Daar valt de apple product lijn over het algemeen gewoon niet in. |:(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Sinds wanneer is dit een iPad topic? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sinds nooit?
Maar als iemand een Vita wil kopen en specifiek aangeeft er tv eps op te kijken ben ik niet te beroerd om m te tippen voor een iPad; 10 uur video, groter scherm, en ook spellentjes op te spelen... etc.

't is hier nog steeds Tweakers lijkt me. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 13-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On Topic maar weer?

Iemand nog tips om met Disgaea 3 goed te levelen en de juiste items te vinden?
Begrijp nog steeds de item stats niet helemaal ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:41:
On Topic maar weer?

Iemand nog tips om met Disgaea 3 goed te levelen en de juiste items te vinden?
Begrijp nog steeds de item stats niet helemaal ook...
character Levelen is een no go voor mij, je moet gewoon naar de item world gaan en je beste wapens en armor levelen, :P

Zit je ergens vast, of ben je bij een bepaalde missie die je maar niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:05:
[...]

character Levelen is een no go voor mij, je moet gewoon naar de item world gaan en je beste wapens en armor levelen, :P

Zit je ergens vast, of ben je bij een bepaalde missie die je maar niet lukt?
Neuh, ik zit niet ergens vast ofzo. Heb enkel last van veel Trial & Error, plus dat een hoop personages in één of twee klappen dood zijn en dus niet kan levelen... ook lijken een aantal personages amper schade te doen waardoor ik dus geen xp ontvang...

Maar, zit in chapter 2 nog maar... Mao is nu lvl 14 (even uit het hoofd).
vind het wel nog steeds leuk om te doen, maar was toch benieuwd naar tips en trucs zeg maar. Vooral m'n thief met een handgun doet bijna geen schade (lvl 9 is zij nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:15:
[...]

Neuh, ik zit niet ergens vast ofzo. Heb enkel last van veel Trial & Error, plus dat een hoop personages in één of twee klappen dood zijn en dus niet kan levelen... ook lijken een aantal personages amper schade te doen waardoor ik dus geen xp ontvang...

Maar, zit in chapter 2 nog maar... Mao is nu lvl 14 (even uit het hoofd).
vind het wel nog steeds leuk om te doen, maar was toch benieuwd naar tips en trucs zeg maar. Vooral m'n thief met een handgun doet bijna geen schade (lvl 9 is zij nu).
Uhmm ik vind de gemiddelde gunner in Disgaea 3 toch eerlijk gezegt maar behoorlijk matig.

Probeer je bij de gunner heel erg te focusen op de stats: attack speed en hit. Dat zijn de alles zeggende factoren als het gaat om schade doen. tevens kun je het beste specials moves combineren. (2 characters die special move achter elkaar op dezelfde enemy doen). Dan doen ze meer damage en krijgen ze allebei dikke xp in plaats van eentje als ze iemand killen. Neem bijvoorbeeld Cocktail shaker van de gunner in combinatie met de blast vinger van mao.. ofzoiets dergelijks... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, je kunt de Specials ook linken met anderen? Normale attacks wist ik wel dat ze dan samen werken, maar met Specials wist ik niet.
Vanavond eens proberen dan :D

[edit]
Wacht, verkeerd gelezen. De Specials al losse aanvallen, op zelfde target.
Ik dacht de combi-attacks maar dan met specials.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
De wifi op de psvita is wel verschrikkelijk langzaam zeg. Het openen van een youtube video is op de iPad in een paar seconden gebeurt, op de vita kan het al snel 10 minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet 10 seconden zijn toch? >:)

Maar bij mij komt <3 sec al beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:35:
Oh, je kunt de Specials ook linken met anderen? Normale attacks wist ik wel dat ze dan samen werken, maar met Specials wist ik niet.
Vanavond eens proberen dan :D

[edit]
Wacht, verkeerd gelezen. De Specials al losse aanvallen, op zelfde target.
Ik dacht de combi-attacks maar dan met specials.
specials kun je ook linken met je teammates ja,
En een andere manier om ziekelijk veel damage te doen met weinig skills en levering is een character special gebruiken, als deze bijna dood is.. Dan word het een awakened versie die ruim 2 x zo sterk is.

Nog een leuk advies: val je vijanden in de rug aan, en je hebt een 2x zo kleine kans om te missen, van de zijkant, anderhalf keer minder.

[ Voor 9% gewijzigd door Vinand op 13-07-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:49:
De wifi op de psvita is wel verschrikkelijk langzaam zeg. Het openen van een youtube video is op de iPad in een paar seconden gebeurt, op de vita kan het al snel 10 minuten duren.
Dat is raar, ik heb daar bij de youtube app helemaal geen last van. Gaat wel lekker snel bij mij, althans bij me ipod touch 3gen gaat het nog zelfs een heel stuk trager...

Het beeld komt bij mij direct, of binnen 1 a 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:14
Vinand schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:15:
[...]

Dat is raar, ik heb daar bij de youtube app helemaal geen last van. Gaat wel lekker snel bij mij, althans bij me ipod touch 3gen gaat het nog zelfs een heel stuk trager...

Het beeld komt bij mij direct, of binnen 1 a 2 seconden.
Bij mij laat ie ook vrij snel. Mits je goede Wifi ontvangst heb en dat is helaas bij mij iig zeer matig.

Op 5 meter van mijn router af heb ik nog maar 60% signaal over. Met laptop 95% ofzo.

Dus een verdieping hoger is niet te doen met die Vita helaas.

edit: of staat er misschien iets totaal verkeerd in mijn router ofzo :?

[ Voor 5% gewijzigd door Wazzup! op 14-07-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Wazzup! schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:36:
[...]

Bij mij laat ie ook vrij snel. Mits je goede Wifi ontvangst heb en dat is helaas bij mij iig zeer matig.

Op 5 meter van mijn router af heb ik nog maar 60% signaal over. Met laptop 95% ofzo.

Dus een verdieping hoger is niet te doen met die Vita helaas.

edit: of staat er misschien iets totaal verkeerd in mijn router ofzo :?
Nee hoor. De WiFi in de Vita is gewoon crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Yep, Wifi is gewoon ruk op dat ding.
Triest, met die 2-3GB downloads soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee, probeer eens je WiFi router op een ander kanaal te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Been there, done that, helaas.
Heb er verder niet heel veel last van (koop spellen meestal in de winkel), maar wel bizar dat Sony crappy wifi in zon ding stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:30:
Yep, Wifi is gewoon ruk op dat ding.
Triest, met die 2-3GB downloads soms...
als ie langzaam download moet je em ff op pauze doen en na een paar seconden weer down laten loaden.
dan gaat ie sneller downloaden. als het de eerste keer niet werkt weer opnieuw doen.

zo werkt het wel snel voor mij.dit werkt ook zo op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 18:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vreemd, ik krijg vrijwel direct video op mn Vita enkele verdiepingen lager met een standaard tp-link acceoint. Zit overigens alleen een wachtwoordje op. Toen er ook een verborgen SSID en MAC filter opzaten, ging het vrij brak.

Games en demo's downloaden is sinds begin al retetraag, maar dat ligt gewoon bij Sony. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Uncharted voor de Vita een copy van UC1 of UC2 voor de PS3? Of is het een originele game, mix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:57:
Is Uncharted voor de Vita een copy van UC1 of UC2 voor de PS3? Of is het een originele game, mix?
een originele game is het.

erg mooie graphics en leuke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat Super Monkey Ball uit is?
Hij is gisteren in Japan uitgebracht, maar ik dacht dat ie pas in oktober hier uit kwam.

Deze beweren hem op voorraad te hebben: japanse versie?

http://www.castlegames.nl...monkey-ball-banana-splitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik heb de YouTube app even verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, nu laden de videos gewoon "normaal", dus binnen 5 seconden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag rayman origins 100% platinum gekregen en heb dus alle relics in de game verzameld, maar door een of andere bullshit reden mis ik alsnog 1 relic met het nummer 53.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Niet op voorraad, er staat pre-order bij en een random release date. Winkels moet je echt niet serieus nemen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:17:
[...]

Niet op voorraad, er staat pre-order bij en een random release date. Winkels moet je echt niet serieus nemen wat dat betreft.
Gisteren hadden ze em nog op voorraad :)
Foutje van de website denk ik idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraag, ik heb zeg maar FIFA Football voor PS Vita en altijd doet hij het goed zonder te haperen en als ik dan online doe, (glasvezel, 100 mbp/s) dan gaat hij niet soepel meer lopen beetje haperen.
Waar komt dit door, en ook als ik in een lobby ben en ik krijg een uitnodiging en ik join dan log ik automatisch uit bij EA?

Kortom, heel irritant!

Voeg me ook even toe op PSN: NielsHx

Games: Resistance Burning Skies, FIFA, Ridge Racer, Mortal Kombat (PS VITA)
en een hoop games op ps3.

later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en wat is het toch stilletjes rondom de psvita plotseling... Anyone here met leuk nieuws?

[ Voor 19% gewijzigd door Vinand op 17-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn alle games die nu retail te krijgen zijn ook te downloaden via de store?
bedoel die losse kaartjes met retail is leuk maar ik vind het handiger om gewoon digitaal te werken en alles op een kaart te hebben..

ben wel geintereseerd in de vita maar twijvel over de memorycard, denk maar dat ik gelijk voor de 32gb ga gezien in alles via de store wil doen maar dit hangt af of echt alle games via de store te kijken zijn..

passen de retail games en memcard er tergelijk in? of moet je die steeds swappen?

kan je de store ook browsen via het web?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:32:
bedoel die losse kaartjes met retail is leuk maar ik vind het handiger om gewoon digitaal te werken en alles op een kaart te hebben..

ben wel geintereseerd in de vita maar twijvel over de memorycard, denk maar dat ik gelijk voor de 32gb ga gezien in alles via de store wil doen maar dit hangt af of echt alle games via de store te kijken zijn..

passen de retail games en memcard er tergelijk in? of moet je die steeds swappen?

Ze hebben elk een ander formaat. De Geheugenkaart gaat onderin in de vita, en de games prop je er aan de bovenkant in.

Alle games zijn ook verkrijgbaar als download ja. Een hoop games zijn juist exclusief alleen als download verkrijgbaar. Denk maar aan Monster Blob. Must have game die alleen op download te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:37

Hier ook interesse , maar de prijs van de memorycards houden mij (en zo ong. mijn halve vriendengroep) tegen om hem ook echt te halen. Hopelijk komt 1 of ander chinees bedrijf met een nepversie of is dat door Sony goed beveiligd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle games die officieel uitgekomen zijn, zijn via de PSN store te koop. Al kan het wel zo zijn dat winkel spellen eerder in de schappen leggen. Ook zijn er winkels waar men import verkoopt.

Ze passen er tegelijk in.
Nee.
Beakzz schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:06:
[...]

Hier ook interesse , maar de prijs van de memorycards houden mij (en zo ong. mijn halve vriendengroep) tegen om hem ook echt te halen. Hopelijk komt 1 of ander chinees bedrijf met een nepversie of is dat door Sony goed beveiligd ?
Tot dusver is er nog geen namaak van..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:12:
[...]

Alle games die officieel uitgekomen zijn, zijn via de PSN store te koop. Al kan het wel zo zijn dat winkel spellen eerder in de schappen leggen. Ook zijn er winkels waar men import verkoopt.

[...]

Ze passen er tegelijk in.

[...]

Nee.

[...]

Tot dusver is er nog geen namaak van..
Bijna iedereen die een Vita heeft is helemaal dol op het apparaat (met uitzondering van een paar ongeduldige azijnzeikers). Het is nog geen perfect apparaat, zo kan de browser verbeterd worden en is er nog een gebrek aan games, maar serious... Dit apparaat is nog nieteens een jaar op de markt en toch is Sony in die jaar tijd al veel verder dan de 3ds toen die dezelfde tijd op de markt bestond. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Ik zou zeggen, koop een vita, en overtuig je vrienden wat hun allemaal mislopen ;).

Ik had precies hetzelfde met vele van mijn vrienden die een "ipad" beter vonden. (Lees: vonden <--- verleden tijd :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 16:57
Vinand schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Bijna iedereen die een Vita heeft is helemaal dol op het apparaat (met uitzondering van een paar ongeduldige azijnzeikers). Het is nog geen perfect apparaat, zo kan de browser verbeterd worden en is er nog een gebrek aan games, maar serious... Dit apparaat is nog nieteens een jaar op de markt en toch is Sony in die jaar tijd al veel verder dan de 3ds toen die dezelfde tijd op de markt bestond. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Ik zou zeggen, koop een vita, en overtuig je vrienden wat hun allemaal mislopen ;).

Ik had precies hetzelfde met vele van mijn vrienden die een "ipad" beter vonden. (Lees: vonden <--- verleden tijd :9 )
ipad beter vonden dan wat? een PS Vita of een ipad zijn nou niet bepaald vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:37
Vinand schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Tja zeggen dat je Ipad beter vind met games is zoiets als zeggen dat een Range Rover beter is als een Audi R8 om te racen. Een Ipad is gewoon goed in wat hij moet doen , maar een Ps Vita is voor echt gamen. Al dat sociale gedoe mogen ze van mij achterwege laten , want daar gebruik ik toch echt liever de Ipad voor.

Toch blijft het een feit dat veel mensen die ik ken dat ding niet kopen om de prijs van het apparaat en het geheugen. Hoe dan ook zou een prijsverlaging de PsVita een goede boost kunnen geven , maar waarschijnlijk hebben ze er de financiële mogelijkheden niet voor op het moment.
Pagina: 1 ... 17 ... 82 Laatste