Fifa is nu in de aanbieding voor 20 euro (of je kunt twee oude games inruilen) bij gamemania. Alleen in de winkels te krijgen volgens mij, ik heb gisteren een exemplaar gekocht. Link
Disgaea 3 is idd een top game, maar je moet er wel van houden.
MGS deze week, eindelijk
En voor de persoon die vroeg naar Persona 4, wacht met importeren uit Japan, er is nog geen Europese release aangekondigd, maar wel een Amerikaanse. Dus ben je beter af met het importeren van de US versie
die komt deze herfst.
MGS deze week, eindelijk
En voor de persoon die vroeg naar Persona 4, wacht met importeren uit Japan, er is nog geen Europese release aangekondigd, maar wel een Amerikaanse. Dus ben je beter af met het importeren van de US versie
Psvita sale van deze week:
Here’s just a smattering of what’ll be on offer:
Persona 3 Portable
Was €29.99/£23.99 – Now €17.99/£13.99
Breath of Fire III
Was €9.99/£7.99 – Now €6.99/£5.49
Tactics Ogre: Let Us Cling Together
Was €19.99/£15.99 – Now €9.99/£7.99
Assassin’s Creed: Bloodlines
Was €9.99/£7.99 – Now €5.99/£4.79
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Was €9.99/£7.99 – Now €3.99/£3.19
Split Second Velocity
Was €7.99/£6.99 – Now €3.99/£3.19
Spectral Souls: Resurrection of the Ethereal Empires
Was €14.99/£11.99 – Now €6.99/£5.49
Exit 2
Was €9.99/£7.99 – Now €4.99/£3.99
Nom Nation (minis)
Was €1.99/£1.74 – Now €1.19/£0.99
Duael Invaders (minis)
Was €2.99/£2.49 – Now €1.19/£0.99
And much more as we have over 40 additional games being added to this sale!
Don’t forget, last week’s additions will still be able available. The PS Vita Sale will end on July 4th.
Here’s just a smattering of what’ll be on offer:
Persona 3 Portable
Was €29.99/£23.99 – Now €17.99/£13.99
Breath of Fire III
Was €9.99/£7.99 – Now €6.99/£5.49
Tactics Ogre: Let Us Cling Together
Was €19.99/£15.99 – Now €9.99/£7.99
Assassin’s Creed: Bloodlines
Was €9.99/£7.99 – Now €5.99/£4.79
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Was €9.99/£7.99 – Now €3.99/£3.19
Split Second Velocity
Spectral Souls: Resurrection of the Ethereal Empires
Was €14.99/£11.99 – Now €6.99/£5.49
Exit 2
Was €9.99/£7.99 – Now €4.99/£3.99
Nom Nation (minis)
Was €1.99/£1.74 – Now €1.19/£0.99
Duael Invaders (minis)
Was €2.99/£2.49 – Now €1.19/£0.99
And much more as we have over 40 additional games being added to this sale!
Don’t forget, last week’s additions will still be able available. The PS Vita Sale will end on July 4th.
[ Voor 12% gewijzigd door RenaldoN op 26-06-2012 16:51 ]
ja echt niet normaal. Wat een goed games in de aanbieding

Voor de Lego liefhebbers: eind oktober zou Lego Lord of the Rings uitkomen.
Hopelijk steken ze er wel wat meer werk in voor de Vita dan ze voor Batman 2 gedaan hebben.
Hopelijk steken ze er wel wat meer werk in voor de Vita dan ze voor Batman 2 gedaan hebben.
Als Vita be4zitter en LotR fan ga ik natuiurlijk voor die game. Oja, ook omdat ik de lego-games op handhelds wel erg leuk vind wegspelen.DaRKie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:28:
Voor de Lego liefhebbers: eind oktober zou Lego Lord of the Rings uitkomen.
Ik hoop dat wij die vandaag dan ook maar krijgen. Edit: we krijgen 'm.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:02:
Youtube app is nu online in de US store!! werkt super.
Ik ben weer helemaal terug bij WipeOut 2048. De nieuwe voor mij gratis DLC is echt een mooie toevoeging. Ook maar even WO pure en pulse geinstalleerd. Wat een framerate verschil met de pure en pulse op de psp. Echt super smooth.
[ Voor 2% gewijzigd door MarcoM op 27-06-2012 10:58 . Reden: youtube app vandaag ]
Is die game de moeite waard op de Vita (PSP)?RenaldoNiels schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:49:
Split Second Velocity
(Buiten het feit dat ie nu 4 euro kost, liever een leuke game voor 20 euro dan bagger voor 4 euro
He, ik heb ff een vraagje.
Ik heb ook een ps vita 3g versie gehaald zodat ik tijdens het karper vissen wat te doen heb
. Maar nu heb ik daar een oude sim kaart met een sim only abbo van Vodafone in gedaan die ik nog had liggen.
Kan het kloppen dat je daarmee geen 3g kan opzetten ? Ik krijg in ieder geval enkel wireless aan de praat, maar niet de 3g via mijn abbo. Nu heb ik wel zo'n pre pay sim er bij gekregen, alleen daar heb ik nog niks mee gedaan.
Ik heb ook een ps vita 3g versie gehaald zodat ik tijdens het karper vissen wat te doen heb
Kan het kloppen dat je daarmee geen 3g kan opzetten ? Ik krijg in ieder geval enkel wireless aan de praat, maar niet de 3g via mijn abbo. Nu heb ik wel zo'n pre pay sim er bij gekregen, alleen daar heb ik nog niks mee gedaan.
Als ik de reviews zo zie, dan is ie de 4 euro wel waardschaapiej schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:
[...]
Is die game de moeite waard op de Vita (PSP)?
(Buiten het feit dat ie nu 4 euro kost, liever een leuke game voor 20 euro dan bagger voor 4 euro)
Je kan alleen prepaid gebruiken zover ik weet. Tenzij je een speciale abbo bij Vodafone heb afgesloten waar je minimaal 35 euro per maand betaal voor 2 jaar, en de Vita gratis is.jeNno schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:27:
Nu heb ik wel zo'n pre pay sim er bij gekregen, alleen daar heb ik nog niks mee gedaan.
Steam/XBL: Avioto
Uhm had ik hem ook niet in 3g hoeven halen
Ach ja dan die pre pay sim maar ff opzoeken, kan je ook nog een spel downen dacht ik...
Ach ja dan die pre pay sim maar ff opzoeken, kan je ook nog een spel downen dacht ik...
Als je voor 20 euro opwardeer, dan kreeg je Wipeout 2048 gratis. Maar ik weet niet of die actie nog steeds geld.
Ja straks maar ff kijken of dat kan, en anders maar me tell als wifi hotspot gebruiken.
Doe ik nu constant met mijn bb9900, werkt als een zonnetje!jeNno schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:19:
Ja straks maar ff kijken of dat kan, en anders maar me tell als wifi hotspot gebruiken.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Iemand de YouTube app al getest?
Werkt het een beetje soepel?
Ik doe vanavond na werk sowieso even de Gravity Rush DLC downloaden.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 17:40 ]
Verwijderd
Jep, werkt heel soepel.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:40:
Iemand de YouTube app al getest?
Nu kunnen we iig filmpjes van Super Mario op de Vita kijken
Verwijderd
Ben wel benieuwd enigszins. Moet tot 21:00 uur werken, dus kan het vanavond pas bekijken.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:03:
[...]
Jep, werkt heel soepel.
Nu kunnen we iig filmpjes van Super Mario op de Vita kijken
Vind het nog steeds een overbodige app, maar kan wel interessant zijn voor eventuele videoguides tijdens het spelen...
Dat gezegd hebbende.... werkt de app uberhaupt wel tijdens het spelen??
Verwijderd
Het scherm van de Vita is al genoeg reden om filmpjes op te kijkenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:26:
[...]
Ben wel benieuwd enigszins. Moet tot 21:00 uur werken, dus kan het vanavond pas bekijken.
Vind het nog steeds een overbodige app, maar kan wel interessant zijn voor eventuele videoguides tijdens het spelen...
Helaas, nee.Dat gezegd hebbende.... werkt de app uberhaupt wel tijdens het spelen??
Verwijderd
Hmmm... dat neemt voor mij de hele functionaliteit weg van de app.
Dat is voor mij echt het enige waarvoor ik het handig zou vinden. Maar goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik een prima telefoon heb met zelfde afmeting scherm waar ik youtube op kan kijken, en in de woonkamer staat de laptop voor mij binnen handbereik. Dus vandaar dat ik de app - persoonlijk! - overbodig vindt.
Maar, als je op de PS toets drukt, kun je ernaast dus niet de app gebruiken?
Verwijderd
Hoe bedoel je "ernaast"? Als je op de PS toets drukt ga je terug naar het LiveArea scherm en wordt je video gepauzeerd. Je kan dan op Continue drukken om terug te gaan. Start je een andere App (muv PSN Store, Settings, LiveTweet) dan wordt de App gesloten.
Verwijderd
Dat als je bijvoorbeeld een game speelt, je naar de LiveArea gaat en dan YouTube opent.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:46:
Hoe bedoel je "ernaast"? Als je op de PS toets drukt ga je terug naar het LiveArea scherm en wordt je video gepauzeerd. Je kan dan op Continue drukken om terug te gaan. Start je een andere App (muv PSN Store, Settings) dan wordt de App gesloten.
Dus eigenljik dat je de game pauzeert, Youtube even raadpleegt, en dan terugkeert naart de game (dus zonder de game helemaal af te sluiten)
Verwijderd
Oké, nee dat kan niet.
Ik denk dat het met het geheugen te maken heeft.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 19:49 ]
Ik ben nog maar level 9 momenteel en mijn maximum score is tot nu toe zo'n 250.000.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:19:
Ben ook bijna dagelijks er nog mee bezig. Maar begint wat lastiger te worden op het moment omdat ik steeds door m'n crystallen heen ben.
Zonder bonus objecten kom ik maar niet boven de 4 miljoen punten uit.... best frustrerend als mensen in de vriendenlijst bovenaan staan met 13 miljoen punten.
Levelen maak ik me geen zorgen meer om. Heb alle bonus items op max niveau zitten (ben level 76 zelf) dus dat is het probleem niet meer. Kost alleen verdomd veel crystallen om een bonus te gebruiken >.<"
Ik heb zojuist trouwens 15.000 kristallen gekrast, dus ik kan weer even de bonus items gebruiken
Edit: haha en nu net mijn topscore meer dan verdubbelt naar 555.800 punten
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 27-06-2012 20:33 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Hehe, die scores die je noemt zullen al snel heel normaal wordenSToRM666 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:20:
[...]
Ik ben nog maar level 9 momenteel en mijn maximum score is tot nu toe zo'n 250.000.
Ik heb zojuist trouwens 15.000 kristallen gekrast, dus ik kan weer even de bonus items gebruiken
Edit: haha en nu net mijn topscore meer dan verdubbelt naar 555.800 punten
Op een loze avond, zonder gebruik van bonus items, haal ik al snel tussen de 1 en 4 miljoen punten. Zonder bonus items he.
Gebruik ik wel bonus items, heb ik regelmatig scores gehad tussen de 8 en 15 miljoen
Maar komt bij jou ook wel. Had zelf in het begin wat moeite, maar loopt lekker op.
Voeg me maar toe als je wilt hoor. Naam is Trellgoth
Ik merk nu al dat mijn gemiddelde score alsmaar toeneemt ja. Zojuist ook level 10 geworden en weer 1 of andere bonus item erbij gekregen.
Ik moet toch maar eens precies uitzoeken hoe die game precies werkt. Ik haal soms 125k points en dat is het dan. Maar ja, 1 minuut, wat moet je ermee?
Verwijderd
Gisteren avond Resistance Burning Skies platinum gehaald \0/
Deze ook weer van de Vita kunnen verwijderen. Weer 2,8GB geheugen vrij.
Dat denk ik ook. Zal toch wel weer wat resources opvreten?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:49:
Oké, nee dat kan niet.
Blijft ook altijd wel een lastig punt. Mensen willen vaak multitasking etc, maarja dan kom je wel steeds meer in een pc-achtige situatie waarbij niet alle resources beschikbaar zijn voor games. Voicechat oid snap ik wel.
Dit vind ik dus zo zonde. Je hebt een spel gekocht, maar als download only. In plaats van dat je er af en toe nog naar kan kijken met nostalgische gevoelens, heb je nu ruimte vrij. Of ik ben een oude zak..downloaden gaat hem voor mij wordenVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 07:58:
Gisteren avond Resistance Burning Skies platinum gehaald \0/
De actie geld trouwens ook in Belgie. Vind het wel raar dat ze onder de prijs mogen verkopen (wat hier normaal niet mag), maar ik klaag nietdonaldo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Fifa is nu in de aanbieding voor 20 euro (of je kunt twee oude games inruilen) bij gamemania. Alleen in de winkels te krijgen volgens mij, ik heb gisteren een exemplaar gekocht. Link
Vraag ivm Fifa:
kan je in career mode van team wisselen of zit je 15 seizoen vast aan hetzelfde team?
Verwijderd
Dat valt voor mij nog best mee eigenlijk. Ik heb de game als download aangeboden gekregen ter review toentertijd. Ben zelf wel van de fysieke games geworden eigenlijk, omdat de downloads echt vrij geheugen vreten >.<'Exorcist schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Dit vind ik dus zo zonde. Je hebt een spel gekocht, maar als download only. In plaats van dat je er af en toe nog naar kan kijken met nostalgische gevoelens, heb je nu ruimte vrij. Of ik ben een oude zak..downloaden gaat hem voor mij worden
Je kan gewoon wisselen.DaRKie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:01:
[...]
Vraag ivm Fifa:
kan je in career mode van team wisselen of zit je 15 seizoen vast aan hetzelfde team?
Bestelstatus bij bol.com staat nu nog steeds op: wordt verwerkt voor Metal Gear. Als ik zoek op de site van Bol vind ik de game al niet eens meer. Bij Nedgame idm dito.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Frs mailtje, gisteravond...
Vandaag wordt het volgende uit uw bestelling verzonden: METAL GEAR SOLID HD COLLECTION
Vandaag wordt het volgende uit uw bestelling verzonden: METAL GEAR SOLID HD COLLECTION
Haters everywhere but I don’t really care
Waarom niet via de PS store kopen eigenlijk? Ik heb hem binnengehaald voor 30 euro.matthijst schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:30:
Frs mailtje, gisteravond...
Hoe bevalt de game? Zijn de graphics echt goed? En de controls?Appeh schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:33:
[...]
Waarom niet via de PS store kopen eigenlijk? Ik heb hem binnengehaald voor 30 euro.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Heb hem nog niet gespeeld. Vita zit in me tas maar zit op m'n werk. Zo misschien in de pauze even checkenVinand schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:35:
[...]
Hoe bevalt de game? Zijn de graphics echt goed? En de controls?
Contact gehad met Nedgame, ze zouden het gisteren krijgen en versturen. Maar hier heb ik helaas nog geen bericht van gekregen. Dit antwoordde ze gisteren:Baatje schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:58:
Bestelstatus bij bol.com staat nu nog steeds op: wordt verwerkt voor Metal Gear. Als ik zoek op de site van Bol vind ik de game al niet eens meer. Bij Nedgame idm dito.
Iemand enig idee?
"Ik zou hem vandaag nog binnen moeten krijgen, echter weet ik niet exact wanneer op de dag ik ze krijg. Ik verwacht tenminste alles vandaag te kunnen versturen. Als de game niet meer op de website staat betekent dit alleen dat het maximum dat wij accepteren als pre-orders is bereikt. Dit heeft geen invloed op uw order."
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Steeds een paar GB op kaart vind ik niet handig...Appeh schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:33:
[...]
Waarom niet via de PS store kopen eigenlijk? Ik heb hem binnengehaald voor 30 euro.
En losse game kan je eventueel weer verkopen na uitspelen.
Kan je ook ergens zien welke app hoeveel ruimte inneemt op een geheugenkaart?
Zit het wel bij information als ik per spel kijk, maar een totaaloverzicht met hoeveel MB per stuk zou handig zijn ivm ruimte vrijmaken...
Zit het wel bij information als ik per spel kijk, maar een totaaloverzicht met hoeveel MB per stuk zou handig zijn ivm ruimte vrijmaken...
Dat staat toch meestal in de informatie sectie van de app?matthijst schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:32:
Kan je ook ergens zien welke app hoeveel ruimte inneemt op een geheugenkaart?
Dat is wat hij zegt ... maar hij zou een overzicht willen van alle apps/games die geinstalleerd zijn + info hoeveel ze innemen.
Nu moet je spel per spel gaan kijken om te zien welke je het beste verwijdert om meer ruimte vrij te krijgen omdat je er dus geen overzichtlijst is.
Nu moet je spel per spel gaan kijken om te zien welke je het beste verwijdert om meer ruimte vrij te krijgen omdat je er dus geen overzichtlijst is.
Verwijderd
Ugh... begin me nu al te ergeren aan LEGO Batman 2 op de Vita.
Heb Story Mode uitgespeeld en ben bezig met FreePlay om alle items te kunnen vinden. Pest is, dat ik op sommige levels gewoon 1 (!!) item mis en dit vaak een personage treft. Alles doorzocht, meerdere malen het level doorlopen.. maar niet te vinden...
De Justice League Challenges zijn overigens ook best pittig... en moet alles op Gold halen ook nog >.>
Heb Story Mode uitgespeeld en ben bezig met FreePlay om alle items te kunnen vinden. Pest is, dat ik op sommige levels gewoon 1 (!!) item mis en dit vaak een personage treft. Alles doorzocht, meerdere malen het level doorlopen.. maar niet te vinden...
De Justice League Challenges zijn overigens ook best pittig... en moet alles op Gold halen ook nog >.>
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 11:17 ]
Nou lekker is dat ik heb nog steeds niks gehoord ban Bol. Zijn ze vaker zo slecht in communicatie?
Edit: nog altijd geen verzendmail of vetragingsmail ontvangen. Bel ik net op zegt die gozer: Waar maakt u zich druk om hahaahahahahaha. Dat was mijn relatie met Bol dus. hahahahaah
Edit: nog altijd geen verzendmail of vetragingsmail ontvangen. Bel ik net op zegt die gozer: Waar maakt u zich druk om hahaahahahahaha. Dat was mijn relatie met Bol dus. hahahahaah
[ Voor 48% gewijzigd door Baatje op 29-06-2012 11:30 ]
Is het met de Vita mogelijk om het scherm op 'Hold' te zetten, zoals dat bij de oude PSP kon? Het gaat mij erom dat je bijvoorbeeld tijdens het kijken van een film het scherm of knoppen kunt aanraken zonder dat er iets gebeurt, doordat deze acties geblokkeerd zijn.
Verwijderd
Scherm blijft wel actief. Als je het scherm aanraakt zul je een soort menu krijgen om de video op pauze te zetten bijvoorbeeld.waynehead schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:53:
Is het met de Vita mogelijk om het scherm op 'Hold' te zetten, zoals dat bij de oude PSP kon? Het gaat mij erom dat je bijvoorbeeld tijdens het kijken van een film het scherm of knoppen kunt aanraken zonder dat er iets gebeurt, doordat deze acties geblokkeerd zijn.
Rest van alle knoppen zijn standaard uitgeschakeld. Dus je kunt rustig de knoppen 'per ongeluk' indrukken zo vaak je wilt, er zal dan niets gebeuren.
[edit]
Ik zet veel Anime over naar de Vita om deze overal op het gemak te kijken, maar heb totaal geen last van het scherm. Had dit wel altijd met knoppen die je 'per ongeluk' raakt... maar dat heeft deVita gelukkig niet. Achterste touchscherm doet ook niets overigens
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 17:33 ]
Ik neem aan dat iedereen ondertussen al de voucher voor Unit 13 heeft, zodat je hem voor 19,99 kan downloaden uit de store. Indien iemand nog interesse heeft, ik heb er nog 1 liggen.
Nou vandaag toch ontvangen. Waarschijnlijk had ik een van de weinige bij bol want nu staat de release datum daar op 13 juli.Baatje schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:58:
Iemand enig idee?
http://www.bol.com/nl/p/m...lection/1004004012309715/
Time Travelers (van LEVEL 5
) komt ook naar de vita:
http://andriasang.com/con1q1/time_travelers_delay/
En ze maken ook Little Battler eXperience W
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7xuq4U8IxHg]
Doet me een beetje denken aan digimon, hopelijk komt het ook naar Europa.
Nobunaga's Ambition komt ook naar de Vita:
http://andriasang.com/con1qa/nobunaga_vita_screens/
Van de makers van Dynasty Warriors
Er zou gister ook een Playstation Heaven zijn waar wat nieuwe games aangekondigd zouden worden. Maar blijkbaar is dat uitgesteld ofzo
http://andriasang.com/con1q1/time_travelers_delay/
En ze maken ook Little Battler eXperience W
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7xuq4U8IxHg]
Doet me een beetje denken aan digimon, hopelijk komt het ook naar Europa.
Nobunaga's Ambition komt ook naar de Vita:
http://andriasang.com/con1qa/nobunaga_vita_screens/
Van de makers van Dynasty Warriors
Er zou gister ook een Playstation Heaven zijn waar wat nieuwe games aangekondigd zouden worden. Maar blijkbaar is dat uitgesteld ofzo
gisteren ook Metal Gear en FIFA gehaald (bij game mania)
metal gear is toch wel geniaal hoor zo op een handheld
metal gear is toch wel geniaal hoor zo op een handheld
Mgs HD is echt vet, maar die controls vereisen wel weer een 2001 mindset...
PSN: Geengrenzuh
MGS wel erg cool!
Had ze nog nooit gespeeld, dat scheelt ook
Benieuwd of Vita bezitters nog voor een 3DS XL gaan eind juli?
Dit topic is niet de plek om te gaan bedelen voor vouchers.
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 02-07-2012 14:02 ]
Verwijderd
Ik zit er wel aan te denkenmatthijst schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:42:
MGS wel erg cool!
Alleen bij FPS games wil je 2 pookjes, nou is dat voor mij het minst gespeelde genre.Avioto schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:07:
Nee dank je, ik wil graag 2 pookjes
[video]
Dus MGS is wel de 30 euro waard volgens jullie? Ik heb het zelf ook nog nooit gespeeld.
Zichtbare pixels bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:58:
Ik zit er wel aan te denkenMaar ik moet eerst zien of het grotere scherm niet de DSiXL problemen geeft.
Dat filmpje op engadget ziet er wel goed uit, al is het wat vaag om te zien natuurlijk.
3DS verkocht want werd nog niet wild van spellen, accuduur en te kleine scherm (ivm Vita).
Scherm en accu schijnen nu beter, dus misschien toch maar weer 1 terugkopen.
En 3D RPGs, 3D platformers, racers, diverse 2D shooters (schietrichting) en eigenlijk alles waar twee analoge inputs fijn/nuttig zijn.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:58:
Alleen bij FPS games wil je 2 pookjes, nou is dat voor mij het minst gespeelde genre.
Verwijderd
Overdrijven is ook een kunst. Zelda en ook Heroes of Ruin besturen prima (3D RPG) Super Mario Land 3D heeft geweldige gameplay (3D platformer) Mario Kart 7 is veruit de leukste racer die ik ooit op een handheld of console heb gespeeld (racer, ook bij Playstation 3 racers heb ik eigenlijk nooit twee analoge sticks gebruikt). Kid Icarus bestuurd, na even gewenning ook zeer direct (shooter, bestuurd net zo direct als muis/tb combi).pagani schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:36:
[...]
En 3D RPGs, 3D platformers, racers, diverse 2D shooters (schietrichting) en eigenlijk alles waar twee analoge inputs fijn/nuttig zijn.
Kortom, zolang het gewoon ontworpen wordt voor 1 analoge stick is het prima en zelfs zeer goed werkbaar. Dat een tweede analoge stick soms best fijn kan zijn is ook zonder meer zo. Maar door het ontwerp van games is er veel te ondervangen.
yep 30 euro voor 2 (oudere) top games blijft geen geld!Avioto schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:07:
Nee dank je, ik wil graag 2 pookjes
[video]
Dus MGS is wel de 30 euro waard volgens jullie? Ik heb het zelf ook nog nooit gespeeld.
Inderdaad, ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 van zulke top games gewoon kan spelen om een handheld. Dit is echt een console ervaring op een handheld.Donnie Darko schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:00:
[...]
yep 30 euro voor 2 (oudere) top games blijft geen geld!
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Niet alleen dat genre zoals hierboven vermeld word. Ik zou niet weten hoe je de nieuwe Assassin's Creed zou moeten spelen met 1 pookje. Nintendo loopt gewoon achter qua controls en graphics en is te eigenwijs bezig.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:58:
[...]
Alleen bij FPS games wil je 2 pookjes, nou is dat voor mij het minst gespeelde genre.
Ook vind ik het verschil tussen de ds en 3ds te klein te klein om de prijs van 170 euro te rechtvaardigen.
Donnie Darko schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:00:
yep 30 euro voor 2 (oudere) top games blijft geen geld!
Goed om te weten, thanksTheKillingBean schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:13:
Inderdaad, ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 van zulke top games gewoon kan spelen om een handheld. Dit is echt een console ervaring op een handheld.
Nog wat Street Fighter x Tekken screens:
http://www.psvitahub.com/...-x-tekken-ps-vita_30.html
Dit topic is niet de plek om te gaan bedelen voor vouchers.
[ Voor 101% gewijzigd door Sn0wblind op 02-07-2012 14:00 ]
Voor wie ooit van plan is om een bouwpakket van zijn PS Vita te maken
Zeker een mooi stukje hardware hoe het gebouwd is. Erg modulair en makelijker te repareren als er iets stuk gaat.
Ik heb trouwens een tijd geleden een tweak gedaan om te voorkomen dat de achterkant kan beschadigen:

Ik heb het niet zelf verzonnen (iemand die ik ken), maar het is wel erg handig. Het zijn gewoon kleine rubberen dopjes van de Karwei o.i.d. welke volgens mij maar een paar euro kosten voor een heel vel. Het is in ieder geval super handig en ik kan nu gewoon de Vita op tafel leggen zonder er iets onder te moeten leggen
Ik ga ze misschien wel nog eens opnieuw plakken, want als je ze beter aandrukt dan is het witte van de lijm niet meer te zien en zijn de dopjes nog iets platter. Door de lichtinval lijken ze op de foto wel veel opvallender dan dat het in het echt het geval is.

Ik heb het niet zelf verzonnen (iemand die ik ken), maar het is wel erg handig. Het zijn gewoon kleine rubberen dopjes van de Karwei o.i.d. welke volgens mij maar een paar euro kosten voor een heel vel. Het is in ieder geval super handig en ik kan nu gewoon de Vita op tafel leggen zonder er iets onder te moeten leggen
Ik ga ze misschien wel nog eens opnieuw plakken, want als je ze beter aandrukt dan is het witte van de lijm niet meer te zien en zijn de dopjes nog iets platter. Door de lichtinval lijken ze op de foto wel veel opvallender dan dat het in het echt het geval is.
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 02-07-2012 21:06 ]
Heeft iemand nog tips welke games ik moet kopen van de uitverkoop?
Welke uitverkoop?:-) rayman en uncharted vind ik persoo lijk de enige leuke games. Vind voor de rest er geen hol aan :-)
Gravity Rush, Disgaea 3, MGS HD, motorstorm RC, Super Star Dust, Mutants Blob, Wipeout, mortal combat en resistance vind ik zelf ook persoonlijk passend naast het lijstje van Nickdewnickdew schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:42:
Welke uitverkoop?:-) rayman en u charted vind ik persoo lijk de enige leuke games. Vind voor de rest ee heen hol aan :-)
Lumines vind ik een verplichting voor elke Vita eigenaar, maar als je niet van puzzelspellen houdt dan kan je hem misschien beter laten liggenWindowsphone schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:42:
Heeft iemand nog tips welke games ik moet kopen van de uitverkoop?
Ik heb zelf Touch my katamari nog gekocht gisteren (€15,-). Ik had katamari voor het laatst gespeeld op de ps2, dus dan is wat katamari actie wel weer welk en leuk. Ik heb geen idee of het een aanrader is, maar de demo was wel leuk. Typisch katamari
@Storm's vita modje:
Ik heb gewoon een screenprotector op de achterkant gedaan, werkt ook
[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 03-07-2012 10:15 ]
ja lumines wil ik ook nog hebben maar vind hem nog wat duur. (ik wil wel de cardridge namelijk).nioz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:12:
[...]
Lumines vind ik een verplichting voor elke Vita eigenaar, maar als je niet van puzzelspellen houdt dan kan je hem misschien beter laten liggen
Ik heb zelf Touch my katamari nog gekocht gisteren (€15,-). Ik had katamari voor het laatst gespeeld op de ps2, dus dan is wat katamari actie wel weer welk en leuk. Ik heb geen idee of het een aanrader is, maar de demo was wel leuk. Typisch katamari
@Storm's vita modje:
Ik heb gewoon een screenprotector op de achterkant gedaan, werkt ook
Lumines is juist ideaal als download. Dan heb je hem altijd bij je. Maar als je hem nog wil verkopen, dan is het natuurlijk minder ideaal 
Ik ben ondertussen lekker door Gravity Rush aan het spelen en moet toegeven dat de meeste reviews het wel goed hebben. Het is een mooi spel, mooie stijl. Echt genieten af en toe als je de omgeving ziet tijdens een treinrit. Combat is af en toe wel wat eentonig. Overall gelukkig wel een goed spel dat ik niet had willen missen.
Ben wel benieuwd wat jullie er nu van vinden nu hij al even uit is.
Ik ben ondertussen lekker door Gravity Rush aan het spelen en moet toegeven dat de meeste reviews het wel goed hebben. Het is een mooi spel, mooie stijl. Echt genieten af en toe als je de omgeving ziet tijdens een treinrit. Combat is af en toe wel wat eentonig. Overall gelukkig wel een goed spel dat ik niet had willen missen.
1 Woord: GEWELDIG!!!nioz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:02:
Lumines is juist ideaal als download. Dan heb je hem altijd bij je. Maar als je hem nog wil verkopen, dan is het natuurlijk minder ideaal
Vergeet trouwens niet de erg goed verstopte hidden bosses te zoeken en vinden in elk van de 3 rifts
Niet als je simpelweg doosje+soms boekje wiltnioz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:02:
Lumines is juist ideaal als download.
Zijn er vita games waar je fysiek een boekje bijkrijgt?
metal gear hdDaRKie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:25:
Zijn er vita games waar je fysiek een boekje bijkrijgt?
Verwijderd
Iemand trouwens al de nieuwe Spy Pack DLC gespeeld van Gravity Rush?
Ben wel benieuwd naar meningen van deze pack..
Ben wel benieuwd naar meningen van deze pack..
Left 4 Dead via PC. Motion input werkt behoorlijk goed zo te zien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yXZiychRKTI]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yXZiychRKTI]
if it ain't broke, break it and learn
Maker van het filmpje heeft blijkbaar een remote desktop tool geschreven met de ps suite.
Zou wel een toffe app zijn als die inderdaad zo vlot werkt.
De grote vraag blijkft dan natuurlijk ... gaat Sony deze app toelaten in hun store?
De grote vraag blijkft dan natuurlijk ... gaat Sony deze app toelaten in hun store?
Lol vet
Zelfs de motion sensor werkt.
Blijft irritant om te zien dat de Vita zoveel potentie heeft en dat Sony er niks mee doet..
Blijft irritant om te zien dat de Vita zoveel potentie heeft en dat Sony er niks mee doet..
Ik denk het niet aangezien het waarschijnlijk een hele hoop rechten en contracten zal tegenspelen. Leuk dat er nu al zulke toepassingen te gemaakt zijn voor de PS Vita.DaRKie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:42:
Maker van het filmpje heeft blijkbaar een remote desktop tool geschreven met de ps suite.
Ik vind dat Sony in de korte tijd toch al een hoop heeft verbeterd aan de Vita. Remote Play is inderdaad nog een pijnpunt, maar voor de rest hebben ze alle andere punten waar ik over geklaagd heb al verbeterd.. (met uizondering van de browser waar ze al toegezegd hebben dat ze eraan werken).Avioto schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:43:
Lol vetZelfs de motion sensor werkt.
[ Voor 34% gewijzigd door Vinand op 05-07-2012 09:49 ]
Wat hebben ze verbeterd dan? Ik vind dat ze erg achter blijven. Een paar nieuwe apps, maar verder niet veel anders.Vinand schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:48:
[...]
Ik vind dat Sony in de korte tijd toch al een hoop heeft verbeterd aan de Vita. Remote Play is inderdaad nog een pijnpunt, maar voor de rest hebben ze alle andere punten waar ik over geklaagd heb al verbeterd.. (met uizondering van de browser waar ze al toegezegd hebben dat ze eraan werken).
PSN: Shiver23
ik mis 2 beloofde core features.
backwards compatibility voor ps1 games en remote play.
Bovendien is de browser bijzonder brak.
De launch was erg sterk, maar vervolgens is er echt heel langs niets bijzonders uitgekomen.
Gelukkig zijn gravity rush en metal gear solid hd er net.
Ze lijken niet te leren van eerdere fouten (ps3 had precies hetzelfde probleem)
Door al deze tekortkomingen heb ik de vita al een maand of 2 niet echt meer aangeraakt.
Binnenkort ga ik wel gravity rush en metal gear collection aanschaffen, hopelijk blijft de stroom van goede games nu een beetje op gang.
Aan de hardware ligt het niet......
backwards compatibility voor ps1 games en remote play.
Bovendien is de browser bijzonder brak.
De launch was erg sterk, maar vervolgens is er echt heel langs niets bijzonders uitgekomen.
Gelukkig zijn gravity rush en metal gear solid hd er net.
Ze lijken niet te leren van eerdere fouten (ps3 had precies hetzelfde probleem)
Door al deze tekortkomingen heb ik de vita al een maand of 2 niet echt meer aangeraakt.
Binnenkort ga ik wel gravity rush en metal gear collection aanschaffen, hopelijk blijft de stroom van goede games nu een beetje op gang.
Aan de hardware ligt het niet......
Ach, 'fouten'...
Volgens mij heeft elke console hier last van, games worden snel klaargestoomd voor de launch waardoor het daarna wat rustiger is. Volgens mij was het bij de ps3 een stuk erger (ik heb o.a. Folklore en unreal tournament liggen... Zal wel niet veel interessants te koop zijn geweest dan
).
Wat games betreft vind ik het best aardig voor het eerste half jaar. Spreiding van de titels was alleen niet echt ideaal. Gravity Rush had wel iets eerder mogen komen en ik dacht dat littlebigplanet al uit zou zijn? Maar ik heb genoeg titels om me zoet te houden.
Het uitblijven van remoteplay vind ik wel echt jammer, maar ik zie dat ook niet meer komen. Ik geloof gewoon niet dat de ps3 de power heeft om ook nog een goede stream te coderen en verzenden naar de Vita (zonder lag).
Volgens mij heeft elke console hier last van, games worden snel klaargestoomd voor de launch waardoor het daarna wat rustiger is. Volgens mij was het bij de ps3 een stuk erger (ik heb o.a. Folklore en unreal tournament liggen... Zal wel niet veel interessants te koop zijn geweest dan
Wat games betreft vind ik het best aardig voor het eerste half jaar. Spreiding van de titels was alleen niet echt ideaal. Gravity Rush had wel iets eerder mogen komen en ik dacht dat littlebigplanet al uit zou zijn? Maar ik heb genoeg titels om me zoet te houden.
Het uitblijven van remoteplay vind ik wel echt jammer, maar ik zie dat ook niet meer komen. Ik geloof gewoon niet dat de ps3 de power heeft om ook nog een goede stream te coderen en verzenden naar de Vita (zonder lag).
Heb je een punt en ik vermaak me er ook prima mee, ik had gewoon wat meer verwacht.Vinand schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:48:
[...]
Ik vind dat Sony in de korte tijd toch al een hoop heeft verbeterd aan de Vita. Remote Play is inderdaad nog een pijnpunt, maar voor de rest hebben ze alle andere punten waar ik over geklaagd heb al verbeterd.. (met uizondering van de browser waar ze al toegezegd hebben dat ze eraan werken).
Maar ik vind de Vita nu al een stuk leuker dan de 3DS, moet je nagaan hoe dat over 2 jaar is
Ik speel er nu dankzij TOM Blitz ongeveer een uurtje per dag op
Omdat ik geen zin heb om alles over te typen:
PlayStation Mobile lijkt een gamechanger te worden voor de PS Vita
http://www.psx-sense.nl/9...-worden-voor-een-ps-vita/
Ik hoop echt dat dit een take off krijgt.
[ Voor 15% gewijzigd door MarcoM op 06-07-2012 08:24 ]
Hopelijk zal het niet gebeuren en het zal wel de nodige beveiligingen hebben, maar dit is weer typisch zoiets waar ik ze binnenkort de Vita mee zie hacken 
Die emulators zijn wel geinig. Een goeie N64 emulator zou ook wel leuk zijn
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 06-07-2012 09:48 ]
Zo lang er maar geen geohotz like debiel komt die dan specifiek "anon hero" moet gaan spelen en dan het vita games gedeelte gaat hacken.. Dat zou ik echt werkelijk kut gaan vinden...MarcoM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:22:
Omdat ik geen zin heb om alles over te typen:
Nintendo emulator is altijd meer dan welkom. Vooral de oldschool nintendo games :d
Oh begrijp me niet verkeerd. Ik hoop zeker niet dat er gehacked gaat worden. Ik ben gewoon blij met de officiele dingen die Sony hopelijk mogelijk gaat maken.
Remoted desktop naar je pc vanaf je Vita
Remoted desktop naar je pc vanaf je Vita
Ik ga er toch van uit dat Sony deze keer alles 10000000000x test op beveiligingslekken....SToRM666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:47:
Hopelijk zal het niet gebeuren en het zal wel de nodige beveiligingen hebben, maar dit is weer typisch zoiets waar ik ze binnenkort de Vita mee zie hacken
Heey vierkant nintendo ftw! ik heb het ook op me blackberry gefixt alleen daar is de besturing gewoon kut en vreet het mijn batterij nogal snel leegVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:58:
Realy, mensen?
Een Nintendo Emulator?
Koop dan gewoon een 3DS... kom op zeg...
Wel cool die Vita, zat gisteren MGS2 te spelen en toen viel mijn vita uit. Niet heel vreemd want ik kreeg al een waarschuwing dat de batterij bijna leeg was. Ik had al een tijdje niet opgeslagen, dus ik was bang dat ik een hele stuk overnieuw moest spelen. Maar wat bleek, nadat ik mijn vita weer had opgeladen kon ik gewoon weer verder spelen.
Kan me niet voorstellen dat dat heel lekker werkt, maar het is wel een leuk idee
Hopelijk word het wel mogelijk om ps2 games op je Vita te kunnen spelen
Als je langer had gewacht, was je het wel kwijt geweestTheKillingBean schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:17:
Wel cool die Vita, zat gisteren MGS2 te spelen en toen viel mijn vita uit. Niet heel vreemd want ik kreeg al een waarschuwing dat de batterij bijna leeg was. Ik had al een tijdje niet opgeslagen, dus ik was bang dat ik een hele stuk overnieuw moest spelen. Maar wat bleek, nadat ik mijn vita weer had opgeladen kon ik gewoon weer verder spelen.
Een 3DS heeft niet zo'n mooi scherm als de Vita, wat naar mijn mening het mooiste scherm is wat ik tot nu toe op een mobiel apparaat gezien heb. Nog regelmatig als ik m aanzet verbaas ik me over de prachtige kleuren, zwartwaardes en kijkhoek van dat schermVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:58:
Realy, mensen?
Een Nintendo Emulator?
Koop dan gewoon een 3DS... kom op zeg...
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 06-07-2012 12:36 ]
Weet jij hoe lang dat is? Ik heb minstens 3 uren moeten wachten voordat ik de vita aan de lader kon zetten.Avioto schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:17:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dat heel lekker werkt, maar het is wel een leuk idee![]()
Hopelijk word het wel mogelijk om ps2 games op je Vita te kunnen spelen![]()
[...]
Als je langer had gewacht, was je het wel kwijt geweest
Ik heb ergens gelezen dat het ongeveer 6 uur is, maar ik weet het niet zeker. Wel handig in ieder gevalTheKillingBean schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:43:
[...]
Weet jij hoe lang dat is? Ik heb minstens 3 uren moeten wachten voordat ik de vita aan de lader kon zetten.