Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
ja gta3 ken ik van de pc , dus die heb ik al iets teveel gespeeld :)

zocht eigelijk een snes emulator maar deze zijn niet meer in de store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36

Vis

mrcosmo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:04:
ja gta3 ken ik van de pc , dus die heb ik al iets teveel gespeeld :)

zocht eigelijk een snes emulator maar deze zijn niet meer in de store :(
Beter wacht je tot komende donderdag: Vice City komt dan uit voor iOS :D

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al hoeveel ruimte vice city gaat innemen? Dan heb ik ong even tijd om wat op te schonen als het nodig is, heb momenteel 800 mb vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:22:
weet iemand al hoeveel ruimte vice city gaat innemen? Dan heb ik ong even tijd om wat op te schonen als het nodig is, heb momenteel 800 mb vrij
Durf ik niet te zeggen.. misschien dat iemand die GTA3 ook heeft, wel kan zeggen hoeveel GB dat is? net even gecheckt in iTunes... GTA 3 is maar 462 MB (LOL) ... Ik verwacht dat VC toch zeker 1 GB zal zijn... want qua graphics zal het iig beter moeten worden met Vice City.

[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 04-12-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

is er ergens in deze enorme thread ook een discussie te vinden over wel of geen 3G/4G nemen op je iPad? ik wil vandaag een iPad4 bestellen (heb wat tegoedbonnen van mn werkgever gekregen :-)) , maar met of zonder 4G ben ik nog niet uit. Zoekfunctie heb ik al geprobeerd. Volgens mij gaat 4G vanaf volgend jaar uitgerold worden in NL. Waarom zou ik WEL 100 euri bijbetalen voor 4G?

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10 23:20

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

mrcosmo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:44:
Hoi allemaal,

heb voor sinterklaas een tegoed bon voor ituesn gekregen :)
iemand tips voor apps/games?
ben zelf nog niet zo in de store te vinden(ipad net 2 weken)
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:53:
Durf ik niet te zeggen.. misschien dat iemand die GTA3 ook heeft, wel kan zeggen hoeveel GB dat is? net even gecheckt in iTunes... GTA 3 is maar 462 MB (LOL) ... Ik verwacht dat VC toch zeker 1 GB zal zijn... want qua graphics zal het iig beter moeten worden met Vice City.
China Town is 700 of 800 meen ik, hoop dat het die kant opgaat en geen 1 GB, anders moet ik zeker dingen gaan verwijderen die ik niet wil verwijderen. Ik ben iets te hebberig geweest bij het kopen van spelletjes. Nu kan je gelukkig dingen wel eraf halen en later weer terugzetten, maarja... ideaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:08:
[...]

China Town is 700 of 800 meen ik, hoop dat het die kant opgaat en geen 1 GB, anders moet ik zeker dingen gaan verwijderen die ik niet wil verwijderen. Ik ben iets te hebberig geweest bij het kopen van spelletjes. Nu kan je gelukkig dingen wel eraf halen en later weer terugzetten, maarja... ideaal is het niet.
I know.. zit met hetzelfde probleem hoor.. heb de 16GB versie iPad 3.
Achteraf toch wel beetje spijt en toch liever de 32 GB gehad natuurlijk... maar ergens vond ik het schandalig om zoveel meer te moeten betalen voor meer GB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
zij er ook leuke rpg spellen? of multi player spellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:08
Volgens mij moet je het dubbele vrij hebben aan ruimte.

Dus als ie 800 mb is, moet je 1600 vrij hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Jopth schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:36:
Volgens mij moet je het dubbele vrij hebben aan ruimte.

Dus als ie 800 mb is, moet je 1600 vrij hebben...
Euhh dit lijkt me niet... hoe kom je daar bij?
Zou wat zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Dat is inderdaad waar, behalve als je het via iTunes installeert.

Als ik bijvoorbeeld fifa 13 wil updaten heb ik >3gb vrij nodig terwijl het spel de helft is. Gezien ik dat nooit heb en te lui ben om het via de pc te doen, gooi ik dus altijd eerst het spel eraf ten koste van mijn achievements, en installeer het opnieuw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vis schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:42:
[...]
Euhh dit lijkt me niet... hoe kom je daar bij?
Zou wat zijn zeg...
Dit is anders wel een feit, geen gevoel. Als je een app koopt op het toestel wordt een "installer" gedownload die zich uitpakt in de losse files. Dus je hebt plaats nodig voor de installer en de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johann3s schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:54:
Als ik bijvoorbeeld fifa 13 wil updaten heb ik >3gb vrij nodig terwijl het spel de helft is. Gezien ik dat nooit heb en te lui ben om het via de pc te doen, gooi ik dus altijd eerst het spel eraf ten koste van mijn achievements, en installeer het opnieuw :p
Ja erg irritant. Het ontgaat me altijd waarom je niet alleen een update file kan downloaden, maar nee, dat kent Apple niet. Ik kan erg vaak niet updaten door dit soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Update!!

Heb vanavond mijn iPad geüpdatet naar iOS 6 en wat lees ik nu net???!

Lees zojuist dit op mijn Flipboard :

RT @TheNextWeb: YouTube for iOS updated with iPhone 5 support, AirPlay and performance improvements http://t.co/uxpqFdxr by @panzer

https://itunes.apple.com/nl/app/youtube/id544007664?mt=8

Net gedownload op iPad en hoppaaaa De YouTube app is er weer!! En mooi!!

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 04-12-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10 10:31
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:59
Ik ben al langer aan het twijfelen om een ipad aan te schaffen, waarschijnlijk een mini.

Alleen ik twijfel of ik hem daadwerkelijk wel zoveel ga gebruiken, aangezien je na al die jaren toch gewend bent meteen achter je laptop ( tegenwoordig macbook ) of pc te schuiven om eens flink te gaan surfen.

Maar nu ik de mogelijkheden zie met tijdschriften, boeken en pdfjes lezen op de ipad ben ik er aan t denken om er een te halen. Mijn ouders hebben er wel al een maar dat is niet zo interessant aangezien ik bewust mijn icloud er niet op heb gezet. Maar met een eigen ipad lijkt het me wel weer interessanter aangezien je dan wel icloud binnen je bereik hebt.

Wat zijn voor jullie gebruikers die langs de ipad ook nog een imac/macbook of dergelijke hebben de voornaamste reden van je ipad aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Idd, zojuist is de YouTube app compatible gemaakt met iPad. Het is pas net gedaan, want in de store zelf staat hij nog niet (daar moet je nog zoeken in de sectie met iPhone apps, maar als je die selecteert installeert hij gewoon de iPad versie). Op de iPhone krijg je hem te zien via je updatemeldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:11
peter00 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:21:
is er ergens in deze enorme thread ook een discussie te vinden over wel of geen 3G/4G nemen op je iPad? ik wil vandaag een iPad4 bestellen. Waarom zou ik WEL 100 euri bijbetalen voor 4G?
Het Nederlandse 4G netwerk gaat - voor zover ik begrepen heb - op andere frequenties werken, als de chips in de huidige iDevices. Voor de 4G snelheden hoef je het nog niet te kopen dus. Heb zelf de iPad 1 gehad, nu de 3, beide met mobiel internet. Binnen Nederland heb ik 't amper nodig en bij noodzaak zou ik ook prima toekunnen met de hotspotfunctie op m'n iPhone. Handig is het wel, ff snel werkmail, dat ene pdf'je via Dropbox binnenhalen en RDP'en naar de werkservers onderweg.
Buiten Nederland ben ik er extra blij mee, ik koop een simpel prepaid simkaartje en kan direct voordelig online. Op de iPhone gaat data uit buiten NL. M'n volgende iPad wordt er weer één met mobiel internet, maar meer voor mijn ongefundeerde gemoedsrust dat ik in ieder geval altijd online kan met dat ding :P

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:25:
Ik ben al langer aan het twijfelen om een ipad aan te schaffen, waarschijnlijk een mini.

Alleen ik twijfel of ik hem daadwerkelijk wel zoveel ga gebruiken, aangezien je na al die jaren toch gewend bent meteen achter je laptop ( tegenwoordig macbook ) of pc te schuiven om eens flink te gaan surfen.

Maar nu ik de mogelijkheden zie met tijdschriften, boeken en pdfjes lezen op de ipad ben ik er aan t denken om er een te halen. Mijn ouders hebben er wel al een maar dat is niet zo interessant aangezien ik bewust mijn icloud er niet op heb gezet. Maar met een eigen ipad lijkt het me wel weer interessanter aangezien je dan wel icloud binnen je bereik hebt.

Wat zijn voor jullie gebruikers die langs de ipad ook nog een imac/macbook of dergelijke hebben de voornaamste reden van je ipad aanschaf?
Waarvoor wil je de ipad gebruiken? Ik gebruik hm juist heel veel voor veel internet gebruik omdat je overal makkelijk kan surfen en je dan niet zo'n logge laptop hoeft mee te nemen of achter de computer te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:25:
Ik had precies hetzelfde als jou. Ik heb een jaar een ipad van het werk gehad (ipad1) en daarop installeerde ik eigenlijk niks (ik wist niet dat je account persoonsgebonden was, dacht dat het ipadgebonden was).

Ik deed er niet veel mee. Maar strips lezen ging goed en magazines ook.

Uiteindelijk toch besloten er eentje te kopen en toen kwam ik de wereld van de betaal apps tegen en toen kwam ik erachter dat het apparaat veel meer kan dan je in eerste instantie denkt.

Ik maak er nu aantekeningen op, lees strips en magazines, bekijk wat websites, youtube, beheer mijn agenda, email en neem pcs en laptops over met een remote desktop. Vooral aantekingen maken, tekeningen (kaarten van fantasy boeken die ik lees) etc. bevalt mij heel goed. En ik ben nu ook bezig met games (strategy games en ouderwetse bordspellen). Veel appllicaties zoals notities maken en podcasts beheren gaat veel beter dan op een pc. Mailen op een pc vind ik weer wat simpeler. Ook erg fijn zijn zaken als tv series bijhouden (welke afleveringen gezien) en kijken wie er in films spelen (bijv. de imdb app). Ook heb ik een abbonnement op de volkskrant en dat bevalt ook heel goed.

Ik zou er nu niet meer zonder kunnen.

Ik doe trouwens niks met de icloud, dat bevalt me allerminst omdat apple bij illegale content je account gewoon op non actief zet en ik toch veel apps koop. Ik heb als alternatief mijn eigen nas en dat vind ik ook een veel beter oplossing (met backup naar amazon s3). Bijna alle betaalde apps kunnen prima overweg met een eigen server / nas in je netwerk. Voor buitenaf heb ik mijn eigen cloud op mijn nas.
Vis schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:42:
https://itunes.apple.com/nl/app/youtube/id544007664?mt=8

Net gedownload op iPad en hoppaaaa De YouTube app is er weer!! En mooi!!
Huh? Hoe heb je dat gevonden? Die gaat er straks ook bij mij weer op. Ik had Jasmin, ook wel ok, maar heb liever de orginele.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

driedees schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:56:
[...]

Het Nederlandse 4G netwerk gaat - voor zover ik begrepen heb - op andere frequenties werken, als de chips in de huidige iDevices. Voor de 4G snelheden hoef je het nog niet te kopen dus. Heb zelf de iPad 1 gehad, nu de 3, beide met mobiel internet. Binnen Nederland heb ik 't amper nodig en bij noodzaak zou ik ook prima toekunnen met de hotspotfunctie op m'n iPhone. Handig is het wel, ff snel werkmail, dat ene pdf'je via Dropbox binnenhalen en RDP'en naar de werkservers onderweg.
Buiten Nederland ben ik er extra blij mee, ik koop een simpel prepaid simkaartje en kan direct voordelig online. Op de iPhone gaat data uit buiten NL. M'n volgende iPad wordt er weer één met mobiel internet, maar meer voor mijn ongefundeerde gemoedsrust dat ik in ieder geval altijd online kan met dat ding :P
dat zijn precies de argumenten waar ik naar zocht ;-) Ook ik wil m op die manier gebruiken in binnen- en buitenland icm mn iPhone

dank. _/-\o_ ik ga m bestellen met mobiel internet, vooral voor buitenlands gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ik snap echt werkelijk niet waarom iemand met 4g of 3g met een ipad wil werken.
Dit kost toch klauwe met geld in het buitenland? als je een fatsoenlijk hotel neemt heb je toch wifi en anders koop je jet bij de receptie. Ok als je veel met de bus/trein moet maar dat kan toch met je telefoon.......? en als je bij ouders/schoonouders bent vraag je toch hun wifi nee ik zie 3g/4g alleen nuttig voor telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

mrcosmo schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:38:
ik snap echt werkelijk niet waarom iemand met 4g of 3g met een ipad wil werken.
Dit kost toch klauwe met geld in het buitenland? als je een fatsoenlijk hotel neemt heb je toch wifi en anders koop je jet bij de receptie. Ok als je veel met de bus/trein moet maar dat kan toch met je telefoon.......? en als je bij ouders/schoonouders bent vraag je toch hun wifi nee ik zie 3g/4g alleen nuttig voor telefoons.
Helemaal mee eensch!

Zie er enkel het nut van in.. als je het zakelijk moet gebruiken, dus niet op eigen kosten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Vis schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:56:
[...]

Helemaal mee eensch!

Zie er enkel het nut van in.. als je het zakelijk moet gebruiken, dus niet op eigen kosten :p
in het buitenland zijn lokale prepaid simkaartjes (heul) erg goedkoop. Ook voor data. Zo ben je voor een paar centen helemaal mobiel. Ik kom ook in hotels waar de wifi op zn zachtst gezegd slecht is. En inderdaad: buitenland = zakelijk gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
peter00 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:09:
[...]
in het buitenland zijn lokale prepaid simkaartjes (heul) erg goedkoop. Ook voor data. Zo ben je voor een paar centen helemaal mobiel. Ik kom ook in hotels waar de wifi op zn zachtst gezegd slecht is. En inderdaad: buitenland = zakelijk gebruik
Dat dus, in het buitenland is "goed" wifi redelijk duur, bij grote hotels ook vaak niet op de kamer beschikbaar, alleen in de foyer ofzo. Gratis internet is niet altijd betrouwbaar en geschikt voor zakelijk gebruik - verbindingen waarbij je geen idee hebt van de beveiliging. En als je dan ooit in een land komt met iDevice-compatible 4G internet, kun je dat ook mooi uitproberen, omdat het kan :)
In het kort over mobiel internet op je iPad: noodzakelijk? Niet echt... - Handig? Ontzettend!

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

driedees schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:37:
[...]

Dat dus, in het buitenland is "goed" wifi redelijk duur, bij grote hotels ook vaak niet op de kamer beschikbaar, alleen in de foyer ofzo. Gratis internet is niet altijd betrouwbaar en geschikt voor zakelijk gebruik - verbindingen waarbij je geen idee hebt van de beveiliging. En als je dan ooit in een land komt met iDevice-compatible 4G internet, kun je dat ook mooi uitproberen, omdat het kan :)
In het kort over mobiel internet op je iPad: noodzakelijk? Niet echt... - Handig? Ontzettend!
Een ander alternatief voor het buitenland is een prepaid simkaart + data voor je telefoon en daarop te gaan tetheren.

De noodzaak voor 3G op een iPad is met mijn huidige 10GB databundel een beetje komen te vervallen. Een nadeel is de battery drain van je mobiel...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:
[...]

Ik doe trouwens niks met de icloud, dat bevalt me allerminst omdat apple bij illegale content je account gewoon op non actief zet en ik toch veel apps koop.
iCloud en illegale content met elkaar te maken? iCloud is geen Harddisk In The Sky he.

En verhalen met "illegale content" en "account disabled" heb ik niet samen gehoord. Apple bepaalt niet of iets illegaals is of niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:10:
iCloud en illegale content met elkaar te maken? iCloud is geen Harddisk In The Sky he.

En verhalen met "illegale content" en "account disabled" heb ik niet samen gehoord. Apple bepaalt niet of iets illegaals is of niet.
Ik vertrouw Apple niet. In de voorwaarden van Apple staat dat ze alle iclouds bekijken en bij illegale content dit doorgeven aan de overheid. Ze hoeven hier geen waarschuwing voor te geven en hoeven ook niet te vertellen dat je account in onderzoek is conform de voorwaarden.

Ik heb wel meldingen gelezen van mensen die zeggen dat hun account door Apple hierdoor gesloten is, maar ik weet niet of het waar is. Echter staat wel heel duidelijk in de voorwaarden van apple dat je account per direct terminated wordt als ze iets illegaals op je icloud zien staan.

Ik en ik denk velen met mij gaan icloud niet gebruiken, ik zie het nut er trouwens ook niet zo van in als je toch redelijk goedkoop een eigen server / nas kan laten draaien met je eigen cloud. Dan kan je altijd nog een encrypted backup bij een cloudprovider neerzetten als backup voor het geval je een server crash krijgt thuis.

Het is, hoe je er ook over denkt wel verstandig in deze voorzichtig te zijn. Apple en de Amerikaanse overheid heeft gewoon toegang tot jouw gegevens bij icloud en dat vind ik persoonlijk niet wenselijk.

En icloud is naar mijn weten een schrijf in de cloud. Waarschijnlijk is je data over veel servers verspreid voor kostenreductie, maar het blijft een online opslag die niet in je eigen beheer is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik snap het probleem niet, tenzij je warez (software met serial keys) op je iCloud opslag gaat zetten of als je gaat "sharen", dus een gelicensieerd of copyrighted product online zetten, waar vele gebruikers van downloaden dankzij een link te plaatsen, zoals veel RapidShare sites dat doen.

Maar een muziek-, foto- of videobestand kunnen ze niet zien of het legaal of illegaal is. Tenzij ze zich gaan bezig houden met alle online content te downloaden en te hashen. Maar dan, bijvoorbeeld met muziek of video, is het perfect mogelijk om een identiek bestand te verkrijgen als een illegaal bestand, gewoon door dezelfde bron te gebruiken voor een reencode met dezelfde settings. Ook kan hun policy algemeen zijn, maar niet van toepassing in het land waar je het gebruikt, zoals België of Nederland.

Dus waar je je zorgen over maakt, geen idee.

[ Voor 36% gewijzigd door Phuncz op 05-12-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of Pages compitabel is met Word, dus dat je je Pages bestand kan opslaan als .doc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:44:
Weten jullie of Pages compitabel is met Word, dus dat je je Pages bestand kan opslaan als .doc?
Yep, is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:25:
Dus waar je je zorgen over maakt, geen idee.
Ik maak me geen zorgen? Ik post hier alleen de voorwaarden waar je mee akkoord gaat en die ik niet positief vind voor de gebruiker. Ik zal nooit de cloud van een derde partij gebruiken zonder encryptie en voor de ipad valt icloud dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:05:
[...]

Ik maak me geen zorgen? Ik post hier alleen de voorwaarden waar je mee akkoord gaat en die ik niet positief vind voor de gebruiker. Ik zal nooit de cloud van een derde partij gebruiken zonder encryptie en voor de ipad valt icloud dan af.
Nergens zijn je gegevens in de cloud veilig. Elk Amerikaans bedrijf (dus ook Microsoft, Google, etc.) of elk bedrijf dat ook maar opereert in de Verenigde Staten moet in staat zijn persoonsgegevens te overhandigen aan de Amerikaanse overheid.

Als je je zorgen maakt over privacy en dergelijke moet je geen enkele cloud service gebruiken. Daarnaast moet je niet vergeten dat sowieso al veel van je wordt 'getrackt': neem bijvoorbeeld Facebook. Elke gebruiker die een site bezoekt met een Facebook button (zoals NU.nl of Tweakers.net) kan getrackt worden. Ook je internetprovider moet alles netjes bijhouden voor de Nederlandse overheid.

Échts iets anoniem doen op het internet is moeilijk.

Daarnaast kan je wat je op iCloud zet nog redelijk onder controle houden. Als je je reservekopie op je computer zet (i.p.v. iTunes) heb je in ieder geval één groot 'probleem' al weg. Al je andere iCloud-stuff kan je instellen - zo kan je bijvoorbeeld er voor kiezen om NIET je contacten te synchroniseren.

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 05-12-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:15:
Als je je zorgen maakt over privacy en dergelijke moet je geen enkele cloud service gebruiken. Daarnaast moet je niet vergeten dat sowieso al veel van je wordt 'getrackt': neem bijvoorbeeld Facebook. Elke gebruiker die een site bezoekt met een Facebook button (zoals NU.nl of Tweakers.net) kan getrackt worden. Ook je internetprovider moet alles netjes bijhouden voor de Nederlandse overheid.

Échts iets anoniem doen op het internet is
Ik weet het, privacy op internet is al 25 jaar een interesse van mij, ook nog deels werkgerelateerd. Zeer interessante cursussen bij bijv. Fox it gevolgd.

Ik wilde het alleen aanstippen ter aandacht, ik ben daarin een stuk wantrouwiger dan veel andere mensen. Het was wellicht beter overgekomen als ik gezegd had dat je ook een eigen cloud prima op de ipad kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-10 20:41

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Rubman schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:09:
Ik heb een iPad 4 en gebruik deze met name om mijn foto's te importeren dmv de camera connection kit.
Voornamelijk om ook te kijken of ze gelukt zijn en om dan een groot RAW bestand op de iPad te hebben staan is wat overdreven.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan, ik heb een 16GB wifi versie en alle foto's worden van mij EOS 450D afgehaald als Raw+Jpeg. Deze kan ik niet uit elkaar halen aangezien de iPad ze als 1 foto ziet.

Nu wil ik graag de gelukte foto's in Jpeg uploaden naar mijn (Drop)Box zodat ik er makkelijker overal bij kan en ze geen ruimte in nemen op de iPad.
Zodra ik ze ga uploaden kan ik enkel 1 bestand kiezen en dat is dus een CR2 (RAW) bestand. Dit wil ik juist niet.

Kan er gekozen worden om met de iPad enkel de Jpeg's te importeren of ze uit elkaar te trekken op het apparaat zodat ik de RAW bestanden kan weggooien.
Niemand hier wat meer info over? het enige wat ik kan vinden met google is dat je het uit moet zetten op de camera en dat is nu juist wat ik niet wil

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Rubman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:46:
[...]

Niemand hier wat meer info over? het enige wat ik kan vinden met google is dat je het uit moet zetten op de camera en dat is nu juist wat ik niet wil
Ik probeer je te begrijpen, aangezien ik ook de iPad gebruik om dezelfde reden. Foto's.

Wat ik doe, ik schiet meestal in RAW+Jpg

Als ik ze snel op mn iPad wil checken in groot formaat gebruik ik ook de camera connection kit... handige eraan is dat ie idd de raws ziet... maar die bestanden zijn veelste groot en zonde van je 16GB space op de iPad.. Daarom importeer ik de foto's die ik groot wil zien even naar mn iPad, en gooi ze ook weer gauw eraf. Ze zijn immers nog onbewerkt... dus nutteloos!

Daarom is Dropbox ook relaxt, (ik gebruik soms ook Fotostream van de iPad zelf, 5GB opslag)
Zodra ik bewerkte foto's op de iPad wil zetten via de camera connection kit, wordt dit wel heel lastig, aangezien je je bewerkte foto's terug op een SD kaart moet zetten, met dezelfde pad instellingen, anders wordt ie niet herkend..

Om je vraag dus te beantwoorden... Het gaat zeker, MET tussenkomst van een PC ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vis op 06-12-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het lijkt me dat je je wel zorgen maakt:
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:23:
Ik vertrouw Apple niet. In de voorwaarden van Apple staat dat ze alle iclouds bekijken en bij illegale content dit doorgeven aan de overheid. Ze hoeven hier geen waarschuwing voor te geven en hoeven ook niet te vertellen dat je account in onderzoek is conform de voorwaarden.

Ik heb wel meldingen gelezen van mensen die zeggen dat hun account door Apple hierdoor gesloten is, maar ik weet niet of het waar is. Echter staat wel heel duidelijk in de voorwaarden van apple dat je account per direct terminated wordt als ze iets illegaals op je icloud zien staan.
Het lijkt me dat je je zorgen maakt dat Apple 1. je iCloud gegevens gaat bekijken, 2. op zoek gaat naar illegale content en 3. je niet meedeelt dat je in een onderzoek betrokken bent.

Dit komt nogal heel erg paranoïde over, want dit is allemaal niet nieuw. Je moet wel rekening houden met de feiten, er zijn al meer dan 100 miljoen iOS6 gebruikers. Stel nog dat maar 1 procent gebruik maakt van iCloud, wat ik erg betwijfel, dan zou Apple nog steeds 1 miljoen iCloud accounts hebben. Als ze dan nog een leger mensen inzetten om al die data te doorspitten, wat kan Apple daaruit halen ? Je emails die je provider al zomaar kan inlezen ? Je bankgegevens die de rechercheurs al mogen inzien ? Je privé foto's die "veilig" staan thuis ? En dan nog, Apple mag er NIETS mee zelf doen, tenzij voor gerechterlijk onderzoek of verdenking van misbruik van je account.

Dan kom ik bij het tweede punt: illegale content. Dit is wederom niet Apple's uitvinding. Op de webspace van je provider mag het niet, evenals talloze filehosting bedrijven (met minder transparante voorwaarden) en zowat elke vorm van online file opslag waar ook maar publiek gebruik van gemaakt wordt. Simpelweg omdat illegale software illegaal is. Dus het is normaal dat ze die regel in hun voorwaarden zetten, dat doet elk Amerikaans bedrijf om zich gerechterlijk te beschermen.

Het derde punt snap ik ook niet, in de Benelux word je ook niet verwittigd als je in onderzoek bent, tenzij onder bepaalde omstandigheden.

Werkelijk, je maakt je druk om niets. Tenzij je jezelf interessant maakt voor onderzoek door Apple of derden, door verdacht gedrag te vertonen, zal er nooit iemand naar jouw account kijken.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:31:
Ik en ik denk velen met mij gaan icloud niet gebruiken, ik zie het nut er trouwens ook niet zo van in als je toch redelijk goedkoop een eigen server / nas kan laten draaien met je eigen cloud. Dan kan je altijd nog een encrypted backup bij een cloudprovider neerzetten als backup voor het geval je een server crash krijgt thuis.

...als ik gezegd had dat je ook een eigen cloud prima op de ipad kan gebruiken.
Dat is niet echt iets voor de gemiddelde iOS gebruiker waar Apple (gelukkig) het meeste rekening mee houdt (want de grote groep). Dat is een conflicterend gebruikspatroon en verwachtingen tov. de aangeboden oplossing. Dat probleem heb je ook als je klaagt dat je Volkswagen Golf 1.6 TDI niet zo strak in de bocht ligt op het circuit, terwijl dat wel duidelijk niet het doel van de wagen is.

Je praat over encryptie, offsite backup, eigen NAS en server alsof het de normaalste zaak van de wereld is maar je mag blij zijn als 5% van de wereld weet wat een NAS is. Hier op Tweakers weet misschien 80% het, maar dat is wederom niet representatief voor de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Vis schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:14:
[...]

Ik probeer je te begrijpen, aangezien ik ook de iPad gebruik om dezelfde reden. Foto's.

Wat ik doe, ik schiet meestal in RAW+Jpg

Als ik ze snel op mn iPad wil checken in groot formaat gebruik ik ook de camera connection kit... handige eraan is dat ie idd de raws ziet... maar die bestanden zijn veelste groot en zonde van je 16GB space op de iPad.. Daarom importeer ik de foto's die ik groot wil zien even naar mn iPad, en gooi ze ook weer gauw eraf. Ze zijn immers nog onbewerkt... dus nutteloos!

Daarom is Dropbox ook relaxt, (ik gebruik soms ook Fotostream van de iPad zelf, 5GB opslag)
Zodra ik bewerkte foto's op de iPad wil zetten via de camera connection kit, wordt dit wel heel lastig, aangezien je je bewerkte foto's terug op een SD kaart moet zetten, met dezelfde pad instellingen, anders wordt ie niet herkend..

Om je vraag dus te beantwoorden... Het gaat zeker, MET tussenkomst van een PC ;)
Hier was ik al bang voor, zet ze eigenlijk altijd als backup naar mijn Dropbox en doe dit eigenlijk alleen als Jpg. Vanaf de iPad kan ik er dus niet voor kiezen om enkel de .jpg te uploaden maar gaat hij domweg het RAW bestand erop gooien.

Praktijkvoorbeeld is sinterklaas gevierd en wil in de avond vast de foto's online gooien van mijn nichtjes zodat die bekeken kunnen worden. dit gaat wel, maar dan moet wel iedereen een RAW viewer hebben en zit mijn dropbox binnen no-time vol.

Is het mogelijk bij Apple een ticket aan te vragen om het gebruik hiervan aan te passen zodat het mogelijk is te kiezen voor of RAW of JPG of beide bij importeren via de Camera Connection Kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Rubman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:30:
[...]

Hier was ik al bang voor, zet ze eigenlijk altijd als backup naar mijn Dropbox en doe dit eigenlijk alleen als Jpg. Vanaf de iPad kan ik er dus niet voor kiezen om enkel de .jpg te uploaden maar gaat hij domweg het RAW bestand erop gooien.

Praktijkvoorbeeld is sinterklaas gevierd en wil in de avond vast de foto's online gooien van mijn nichtjes zodat die bekeken kunnen worden. dit gaat wel, maar dan moet wel iedereen een RAW viewer hebben en zit mijn dropbox binnen no-time vol.

Is het mogelijk bij Apple een ticket aan te vragen om het gebruik hiervan aan te passen zodat het mogelijk is te kiezen voor of RAW of JPG of beide bij importeren via de Camera Connection Kit?
Vanuit fotografisch oogpunt zou ik gewoon de keus maken, in voorbeeld genoemde situatie met pakjesavond, had ik persoonlijk gewoon alleen in JPG geschoten…
Waarom in RAW schieten voor huis tuin en keuken plaatjes?
Vergt alleen maar meer gedoe achteraf met omzetten etc. En extra opslag.

OF als je zoals ik vaak doe, in RAW + JPG schieten, zodat je (wel dus met tussenkomst van een PC) de JPG’s kan selecteren en die naar je Dropbox overplaatsen.

Maar het makkelijkst is, als je vooraf weet wat je met je foto’s wilt doen (dus niet hoeft te bewerken o.i.d.) gewoon schieten in JPG alleen. Kun je ze daarna easy via de camera connection kit naar je iPad importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Denk dat dat op het ogenblik de beste optie is.
Schiet alleen gevoelsmatig altijd graag in RAW + JPG omdat mogelijke bewerking dan altijd makkelijker is.
Denk dat ik daar maar even vanaf moet zien te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:51:
Het lijkt me dat je je wel zorgen maakt:
Ik laat het even hierbij, het gaat veel te ver offtopic om hierover door te praten (in dit topic). Het is een interessant onderwerp, ik kan veel voorbeelden geven, heb er ook veel mee te maken op het werk (waarvan ik geen voorbeelden kan geven). Maar ik wil niet het ipad topic vervuilen met een gesprek dat niet specifiek over de ipad / apple gaat en ik vermoed dat we elkaar zo via het toetsenbord niet zo goed begrijpen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:40
Rubman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:13:
Denk dat dat op het ogenblik de beste optie is.
Schiet alleen gevoelsmatig altijd graag in RAW + JPG omdat mogelijke bewerking dan altijd makkelijker is.
Denk dat ik daar maar even vanaf moet zien te stappen.
Waarom is bewerken gemakkelijker als je RAW+JPG schiet? Het lijkt me dat je juist de RAW wilt bewerken en daar heb je toch echt geen JPG voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

kdbruin schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:00:
[...]

Waarom is bewerken gemakkelijker als je RAW+JPG schiet? Het lijkt me dat je juist de RAW wilt bewerken en daar heb je toch echt geen JPG voor nodig.
Het gaat ook om het mogelijk bewerken van RAW, maar wil de JPG's toch snel online kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:45:
[...]

Waarvoor wil je de ipad gebruiken? Ik gebruik hm juist heel veel voor veel internet gebruik omdat je overal makkelijk kan surfen en je dan niet zo'n logge laptop hoeft mee te nemen of achter de computer te gaan zitten.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:40:
[...]

Ik had precies hetzelfde als jou. Ik heb een jaar een ipad van het werk gehad (ipad1) en daarop installeerde ik eigenlijk niks (ik wist niet dat je account persoonsgebonden was, dacht dat het ipadgebonden was).

Ik deed er niet veel mee. Maar strips lezen ging goed en magazines ook.

Uiteindelijk toch besloten er eentje te kopen en toen kwam ik de wereld van de betaal apps tegen en toen kwam ik erachter dat het apparaat veel meer kan dan je in eerste instantie denkt.

Ik maak er nu aantekeningen op, lees strips en magazines, bekijk wat websites, youtube, beheer mijn agenda, email en neem pcs en laptops over met een remote desktop. Vooral aantekingen maken, tekeningen (kaarten van fantasy boeken die ik lees) etc. bevalt mij heel goed. En ik ben nu ook bezig met games (strategy games en ouderwetse bordspellen). Veel appllicaties zoals notities maken en podcasts beheren gaat veel beter dan op een pc. Mailen op een pc vind ik weer wat simpeler. Ook erg fijn zijn zaken als tv series bijhouden (welke afleveringen gezien) en kijken wie er in films spelen (bijv. de imdb app). Ook heb ik een abbonnement op de volkskrant en dat bevalt ook heel goed.

Ik zou er nu niet meer zonder kunnen.

Ik doe trouwens niks met de icloud, dat bevalt me allerminst omdat apple bij illegale content je account gewoon op non actief zet en ik toch veel apps koop. Ik heb als alternatief mijn eigen nas en dat vind ik ook een veel beter oplossing (met backup naar amazon s3). Bijna alle betaalde apps kunnen prima overweg met een eigen server / nas in je netwerk. Voor buitenaf heb ik mijn eigen cloud op mijn nas.

[...]

Huh? Hoe heb je dat gevonden? Die gaat er straks ook bij mij weer op. Ik had Jasmin, ook wel ok, maar heb liever de orginele.
Ja dat is het hem juist, aan de ene kant pak ik weer snel mijn macbook omdat ik dan uitgebreid ga surfen, mail beantwoorden en remote mijn gamepc( die tegenwoordig meer als server dient ) over nemen.

Verder heb ik ook nog mijn iphone 5 waar je ook wel behoorlijk wat mee kunt, maar ik vind vooral de ipad mini een geweldig mooi apparaat maar twijfel dat ik toch weer te snel de macbook erbij pak omdat ik meer tegenlijk en langduriger wil doen. iCloud gebruik ik dan weer wel veel, foto's, notities, herinneringen, contacten etc gebruik ik inderdaad ook heel veel.

Voor school is het dan wel weer een erg fijn apparaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je eenmaal een goede tablet hebt, gaat er meestal wel weer een toestel op pensioen. Je kan namelijk ook met een iPad uitgebreid surfen, mail beantwoorden en remote desktop doen. Echter lijkt me de iPad 4de generatie dan beter voor je: veel hogere resolutie voor veel betere leesbaarheid websites en veel meer bruikbaarheid met remote desktop.

Zelf heb ik een Windows desktop PC, een iPad 3de gen. en een Windows Phone smartphone, waar ik al mijn taken mee kan doen wat ik wil. Een laptop is alleen maar veel zwaarder dan een tablet voor 95%* dezelfde functionaliteit wat je dagelijks doet, dat realisatie heb ik ook al bij andere mensen gezien.

* uitgezonderd specifieke scenario's waar een tablet niet goed in is, maar gezien de meeste mensen enkel mailen, surfen en media-content bekijken op een laptop, ga ik hiervan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mijn pa heeft net een lightning naar USB connector binnen gekregen. Nu proberen we deze uit vanaf een Sony DSC-HX20V camera naar een iPad 4 32GB 4G, maar de iPad zegt dat het aangesloten USB apparaat te veel stroom vereist. Weet iemand waardoor dit komt en of dit valt op te lossen? Deze kabel is speciaal om camera's aan je iPad te hangen. Beide apparaten zijn volledig opgeladen. De camera aan de stroom hangen is geen optie, aangezien deze dezelfde USB uitgang nodig heeft.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10 10:31
bram1984 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:30:
Mijn pa heeft net een lightning naar USB connector binnen gekregen. Nu proberen we deze uit vanaf een Sony DSC-HX20V camera naar een iPad 4 32GB 4G, maar de iPad zegt dat het aangesloten USB apparaat te veel stroom vereist. Weet iemand waardoor dit komt en of dit valt op te lossen? Deze kabel is speciaal om camera's aan je iPad te hangen. Beide apparaten zijn volledig opgeladen. De camera aan de stroom hangen is geen optie, aangezien deze dezelfde USB uitgang nodig heeft.

Alvast bedankt.
Camera aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Prachtig apparaat die iPad 4, maar wifi connecties is het soms behelpen, retetraag op veel netwerken - galaxy 3 bijv vliegensvlug in openen pag. terwijl safari ze probeert te laden... Instellingen tips? Gevalletje van pech, retourneren?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Geen problemen mee met WiFi, en Anandtech bevestigd dat:
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph6472/51751.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Merlijn_merlin schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:49:
Prachtig apparaat die iPad 4, maar wifi connecties is het soms behelpen, retetraag op veel netwerken - galaxy 3 bijv vliegensvlug in openen pag. terwijl safari ze probeert te laden... Instellingen tips? Gevalletje van pech, retourneren?
Probleem opgelost door via instellingen Netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen Algemeen. Werkt nu weer zonder denkpauzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Als je de camera niet aanzet, krijg je ook de melding niet. Zo snugger ben ik gelukkig wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

jasjenl

Liab A Tymo

bram1984 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:30:

Alvast bedankt.
Denk dat je een instelling in de camera moet veranderen, kun je wellicht kiezen wat de camera doet als deze op USB wordt aangesloten? Vaak heb je hier een keuze in de instellingen van de camera tussen mass storage device of iets anders, probeer daar eens wat te veranderen. Is de kabel wel een officiële Apple kabel? Zo niet, dan zou ik eerder daar de oorzaak zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Merlijn_merlin schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:55:
[...]

Probleem opgelost door via instellingen Netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen Algemeen. Werkt nu weer zonder denkpauzes!
Probleem van slechte / gebrekkige wifi verbindingen doet zich telkens voor bij nieuwe wifi verbindingen , thuis ok maar bij vriendin wifi niet vooruit te branden maar na opnieuw netwerkverbindingen herstellen is wifi weer snel.
Weer thuis van weekend weer traag internet maar na herstel van netwerkverbindingen weer ok. Raar, maar valt mee te leven. iPad 1 had dit probleem niet, typisch iOS 6 issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:04
Merlijn_merlin schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:50:
[...]

Probleem van slechte / gebrekkige wifi verbindingen doet zich telkens voor bij nieuwe wifi verbindingen , thuis ok maar bij vriendin wifi niet vooruit te branden maar na opnieuw netwerkverbindingen herstellen is wifi weer snel.
Weer thuis van weekend weer traag internet maar na herstel van netwerkverbindingen weer ok. Raar, maar valt mee te leven. iPad 1 had dit probleem niet, typisch iOS 6 issue?
Heb nergens last van ipad 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ik heb al eens een search gedaan maar het is niet opgekomen hier op het forum. Sorry als ik uiteindelijk toch een eerder gestelde vraag stel maar het zijn wat veel pagina's om handmatig te lezen :)

Maar heeft er iemand ook het probleem op zijn iPad dat google maps in safari weigert te zoeken naar locaties? Ik krijg geen routebeschrijving en als ik zoek naar een plek krijg ik ook niets.
Als ik op de iPad chrome open en ik doe hetzelfde werkt het wel perfect.

Is dit een foute instelling of opzettelijke tegenwerking van Apple ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je vergeet de opzettelijke tegenwerking van Google ook nog ;)
Bekijk eens de settings van Safari, dat er geen benodigde functionaliteit uitgeschakeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Laatst online: 18-02 14:42
Zou u mogelijks kunnen aangeven waarop ik moet letten?
Hier is namelijk niets gewijzigd en ik zie niet direkt iets uitstaan.

En dit zou inderdaad ook door google kunnen, maar ik zie niet in hoe ze één browser kunnen tegenwerken en de andere niet. Want Chrome gebruikt op apple producten dezelfde engine als die van safari als ik me niet vergis. Dit mocht niet anders van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad gebruikt het WebKit, maar nog steeds wordt er een user-agent meegestuurd die de browser identificeert. Ik zeg niet dat dat de oorzaak is, maar bij jouw veronderstelling ontbrak die mogelijkheid. Het had sowieso Apple niet kunnen zijn want er is al een tijdje geen update geweest evenals geen melding ervan.

Als je werkelijk niets hebt aangepast bij de instellingen van Safari, zou ik eens geschiedenis wissen, evenals cookies en data. Voor deze zaken zijn 2 knoppen te vinden bij de instellingen van Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 17:13
Ik denk dat ik gek wordt! Net een nieuwe iPad gekregen omdat m'n vorige last had van een roze vlek in het scherm, heeft deze nieuwe ook een roze tint in de onderkant van het scherm! Is dit dan normaal of is het brute pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Als je het kan fotograferen zou het fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja ik ben ook wel benieuwd naar die vreemde, roze schermen, nog nooit gezien en ik heb er toch al redelijk wat in mijn handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drexxon
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
STIMPPYYY schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:16:
[...]

Heb nergens last van ipad 4
Met mijn ipad 3 had ik het ook tussen thuis en werk, met de ipad 4 (3 is gestolen) idd nergens last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Hier een foto, vergelijk een linker pagina met een rechter pagina.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/66xgrq.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door blubbers op 12-12-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Specifiek roze lijkt het niet maar de rechterkant lijkt wel wat helderheid te missen. Misschien is dit ook wel de oorzaak. Je zou het eens moeten bekijken met een volledig witte achtergrond en een 50% grijze achtergrond. Beide zijn makkelijk te maken met MSPaint (of een Mac equivalent) in 1024x768 en dan als foto fullscreen te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Is dat een ipad 2 of nieuwer?

Zie nou niet weten wat daar roze aan is.... Het is indedaad wat minder helder, maarmdan het gehele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Dat is een één dag oude iPad 4.

Merk jij geen kleur verschil tussen de linker- en rechter bovenhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
blubbers schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:55:
Dat is een één dag oude iPad 4.

Merk jij geen kleur verschil tussen de linker- en rechter bovenhoek?
Ik merk inderdaad wat kleurverschil tussen de linkerkant (waar de knop zit, deze kant is wat blauwiger bij het toetsenbord) en de rechterkant (deze is net iets geliger, bovenkant van het toetsenbord). Dit is wel afhankelijk van de kijkhoek moet ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door STIMPPYYY op 12-12-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Wil graag een Ipad 4 aanschaffen maar zit erg te twijfelen over de kleur.... :?

Ik vindt de witte er wel mooier en wat specialer uit zien als het apparaat uit staat, maar in gebruik vind ik de zwarte weer mooie/beter.

Dit komt ook omdat bijvoorbeeld bij film je zwarte vlakken hebt en met de zwarte bezel dit minder ziet dan de witte.
Maar met internetten maakt het juist weer niks uit of is zelfs de witte beter
8)7

Iemand die dit zelfde probleempje heeft gehad??
Ben erg benieuwt na jullie keuze en meningen erover

Rutger

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
R-utger schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:26:
Wil graag een Ipad 4 aanschaffen maar zit erg te twijfelen over de kleur.... :?

Ik vindt de witte er wel mooier en wat specialer uit zien als het apparaat uit staat, maar in gebruik vind ik de zwarte weer mooie/beter.

Dit komt ook omdat bijvoorbeeld bij film je zwarte vlakken hebt en met de zwarte bezel dit minder ziet dan de witte.
Maar met internetten maakt het juist weer niks uit of is zelfs de witte beter
8)7

Iemand die dit zelfde probleempje heeft gehad??
Ben erg benieuwt na jullie keuze en meningen erover

Rutger
Zwart is mooier. Wit is voor vrouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Aldus de vooroordelenman.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

STIMPPYYY schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:26:
[...]

En roze is voor meisjes en blauw voor jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Phuncz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:53:
[...]

En roze is voor meisjes en blauw voor jongens...
Jij snapt 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-10 11:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

STIMPPYYY schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:26:
[...]

Hoewel subjectief... Eens!

Verder vind ik de zwarte rand in vrijwel alle gevallen mooier en beter afsteken dan wit. Kleurt ook beter bij de meeste cases. Als je van plan bent er veel films of series op te kijken zou ik sowieso zonder twijfel de zwarte nemen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Bedankt voor jullie reacties,
Heb net de zwarte Ipad 4 aangeschaft :*)
Dus kan er nu helemaal los op gaan

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Verwijderd

Vind het grote onzin, ik gebruik mijn iPad 2 dagelijks en kijk er altijd 1-2 uur film's en series op in dag en nacht licht (zit veel in het openbaar vervoer) ik stoor me echt nergens aan

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 09:55

RBK

Ipad-gebruikers,

Ik heb een vraag over jullie gebruik van de Ipad. Ikzelf zou, als ik er één zou aanschaffen, in het bezit zijn van een IOS-tablet, android-telefoon en windows-desktop. Nu is mijn vraag: Heeft iemand van jullie eenzelfde soort verdeling van besturingssystemen en werkt dit goed samen? Natuurlijk werken dingen met dezelfde besturingssystemen beter samen, maar hoe is dit bij verschillende? Zitten hier grote nadelen aan verbonden of valt het wel mee?

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Alvast bedankt!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jouw vraag is zo niet te beantwoorden. Wat is 'samen werken'? Wat vind jij belangrijk? Ja, ze werken allen prima tegelijk in 1 ruimte, maar dat bedoel je vast niet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 13-12-2012 18:21 ]

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 09:55

RBK

Ik bedoel of ik zo even een bestand (tekstdocument, video, muziek) van het ene apparaat naar het andere kan overhevelen. Alsook dat de apps samenwerken, bijvoorbeeld Dropbox

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
Voxalizer schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:19:
Verder vind ik de zwarte rand in vrijwel alle gevallen mooier en beter afsteken dan wit. Kleurt ook beter bij de meeste cases. Als je van plan bent er veel films of series op te kijken zou ik sowieso zonder twijfel de zwarte nemen.
Voor films, en dat wordt er ook telkens bijgehaald, is een zwarte rand om je scherm normaalgesproken beter. Maar bij normaal gebruik is wit vaak de beste optie.

Een tablet zoals de iPad heeft meestal een zeer goede batterij en dan draai je makkelijker langdurig witte dingen (zoals internet) erop om te lezen enz.. Op mijn phone heb ik liever een donkere achtergrond en idem kleurenthema, en een bijpassend donker (zwart) toestel. Donker werkt voor een phone zeer goed om de relatief kleine batterij te sparen.

Ik heb een witte iPad 4 met een bruinleren Decoded hoes eromheen, één van de coolste combinaties (maar met 80 euro wel prijzig).

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

RBK schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:35:
Ik bedoel of ik zo even een bestand (tekstdocument, video, muziek) van het ene apparaat naar het andere kan overhevelen. Alsook dat de apps samenwerken, bijvoorbeeld Dropbox
Op zich heb je dan 3 ecosystemen, zoals dat heet. Dat gaat zonder problemen, zolang je gemeengoed-standaarden gebruiken zoals .pdf, .mp4 en .mp3, respectievelijk voor jouw voorbeelden.
Maar als je gaat beginnen met een .pages, .flv of .wma-bestand, dan houdt het al snel op want dat zijn gewoon specifiekere formaten die op een beperkt aantal ecosystemen of platformen maar ondersteund zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 13-12-2012 19:05 ]

Verwijderd

Ik kijk graag basketbal wedstrijden wanneer ik onderweg naar school of werk ben op m'n ipad (ik heb een ipad 2). De rips die ik download zijn over het algemeen 720P 60FPS MKV bestanden. Wanneer ik AV Player HD of O Player HD gebruik, wordt het beeld in slow motion afgespeeld terwijl het commentaar wel gewoon goed loopt. Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden of een goede tip heeft voor een andere app waarbij het beeld dan wel vloeiend loopt?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:02:
[...]

Zover ik weet steekt het nog ietsje anders in elkaar, namelijk dat 3rd party apps geen gebruik kunnen maken van hardware rechtstreeks (zoals je al zei), maar énkel van API's om de boel aan te spreken. En Apple heeft de video API beperkt tot een aantal formaten, bijvoorbeeld HD-video is enkel hardwarematig decoded (door GPU) met h.264 (video) en AAC/MP3 (audio) encodering in een MP4 of MOV container.

MKV is een andere container, vaak voorzien van een h.264 videostream maar wel vaak voorzien van AC3 of DTS geluid, waar echter licenties aan hangen, wat Apple dus niet wil betalen (geef ze maar eens ongelijk).

Dus daarmee dat remuxing een oplossing biedt. Het "demuxed" (splitst) een mkv-file naar een audio- en videobestand en "muxed" (voegt samen) deze dan weer in een MP4 of MOV container formaat. De betere remux-programma's kunnen ook bv. het AC3 of DTS geluid omzetten in een meerkanaals AAC formaat.
Kijk naar Handbrake, een gratis programma om te remuxen.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ettepet schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:41:
[...]
Donker werkt voor een phone zeer goed om de relatief kleine batterij te sparen.
Juist niet. Het is geen OLED scherm dus je gebruikt altijd evenveel stroom, maar als je veel donkere kleuren gebruikt (ook tekst) dan moet je meestal de achtergrondverlichting wat hoger zetten om het nog goed te kunnen lezen, en dan gebruik je dus wel meer stroom.

Maar het zal nooit minder worden door donkere kleuren te gebruiken, zoals op een OLED scherm wel zo is. iOS heeft ook geen dynamische helderheid zoals sommige TV's dat hebben (dat ze bij donker beeld de achtergrondverlichting lager zetten).

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Ik ga volgende week ook een iPad halen, maar ik vind 16gb wel erg weinig en ik ga écht geen 100 euro extra betalen voor maar 16gb extra.. Zijn er manieren om bijvoorbeeld vanaf Dropbox films te streamen? Of gewoon van websites in het algemeen? Ik weet dat je zoals op android natuurlijk niet dingen van dropbox kan downloaden, maar streamen gaat wel denk ik? Het zou al een stuk van het geheugentekort dichten, namelijk. :P

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
GekkePrutser schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:47:
Juist niet. Het is geen OLED scherm dus je gebruikt altijd evenveel stroom, maar als je veel donkere kleuren gebruikt (ook tekst) dan moet je meestal de achtergrondverlichting wat hoger zetten om het nog goed te kunnen lezen, en dan gebruik je dus wel meer stroom.
:)

Ik heb zelf al 4 toestellen lang een AMOLED scherm op mijn mobiel, dus dat zal mijn kleurkeuze qua telefoon wel wat beïnvloeden.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoiz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:34:
Ik ga volgende week ook een iPad halen, maar ik vind 16gb wel erg weinig en ik ga écht geen 100 euro extra betalen voor maar 16gb extra.. Zijn er manieren om bijvoorbeeld vanaf Dropbox films te streamen? Of gewoon van websites in het algemeen? Ik weet dat je zoals op android natuurlijk niet dingen van dropbox kan downloaden, maar streamen gaat wel denk ik? Het zou al een stuk van het geheugentekort dichten, namelijk. :P
Dat werkt gewoon, even getest voor je op m'n iMini. Zolang je maar als mp4 formaat op je dropbox zet, kun je gewoon streamen. Hij moet alleen wel bufferen, maar als je op WiFi zit is dat ook zo gepiept :+

Tesla M3LR '21

Verwijderd

films streamen gaat wel matig hoor, er zijn geen players namelijk die aac geluid ondersteunen, dus bij veel films en tv series mist nu het geluid (of je moet nog een oude versie hebben ergens). Als iemand denkt dat dit niet klopt, ik hoor graag welke player dit nog wel kan.

Maar een ipad kan prima overweg met dropbox of een nas of server thuis. Ideaal. Alleen kosten de games wel veel ruimte, maar met 16GB kom je echt een heel eind, ik heb alle boeken, strips, muziek etc. op de nas staan en op de ipad alleen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10 18:44
Hoiz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:34:
Kijk eens naar plex media server server in combinatie met de plex client op de iPad.
Draai zelf de plex media server op mijn ubuntu server. Die staat toch 24/7 aan en kan op die manier overal op mijn iPhone/iPad mijn films en series kijken zonder dat ik rekening hoef te houden met formaat. Plex transcode namelijk on the fly :)
Dat werkt echt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:47:
films streamen gaat wel matig hoor, er zijn geen players namelijk die aac geluid ondersteunen, dus bij veel films en tv series mist nu het geluid (of je moet nog een oude versie hebben ergens). Als iemand denkt dat dit niet klopt, ik hoor graag welke player dit nog wel kan.

Maar een ipad kan prima overweg met dropbox of een nas of server thuis. Ideaal. Alleen kosten de games wel veel ruimte, maar met 16GB kom je echt een heel eind, ik heb alle boeken, strips, muziek etc. op de nas staan en op de ipad alleen software.
Wel raar. Via iTunes kan je toch ook fatsoenlijk je media afspelen? Het zou namelijk wel handig zijn als zoiets kan, je zou wel verwachten dat je wat geheugenruimte hebt om 1080p films af te spelen op je retina scherm lijkt mij..
RFdeGroot schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:14:
[...]

Kijk eens naar plex media server server in combinatie met de plex client op de iPad.
Draai zelf de plex media server op mijn ubuntu server. Die staat toch 24/7 aan en kan op die manier overal op mijn iPhone/iPad mijn films en series kijken zonder dat ik rekening hoef te houden met formaat. Plex transcode namelijk on the fly :)
Dat werkt echt super!!
Gaaf! Hier ben ik al wat verder mee. Ik heb zelf momenteel geen server dedicated daarvoor, misschien dat ik daar toch maar eens aan moet beginnen, het is niet anders :)
Las Vegas schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:43:
[...]

Dat werkt gewoon, even getest voor je op m'n iMini. Zolang je maar als mp4 formaat op je dropbox zet, kun je gewoon streamen. Hij moet alleen wel bufferen, maar als je op WiFi zit is dat ook zo gepiept :+
oh! ik had deze post gemist :P dan is mijn vraag nu beantwoord.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoiz op 14-12-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 14:03

Maduth

Probeersel

Hoi Hoi,

Momenteel speel ik wat met mijn Ipad 4 en VLC Streamer en heb ik ontdekt dat ik via WIFI ook series op mijn IPAD kan zetten wat natuurlijk perfect is voor onderweg. Dus heb ik besloten om een andere PC te gebruiken om bestanden over te zetten, duurt namelijk wel even. Helaas heb ik geen WIFI boven dus sloot ik de IPAD gewoon direct aan op de PC. Maar nu ziet VLC Streamer mijn PC niet als bron [alleen als ik de WIFI weer aanzet maar die connectie is dus heel instabiel en valt regelmatig weg].

Iemand een idee hoe ik via de [Ipad] kabel alsnog bestanden kan overzetten op mijn device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

iTunes.
3de hit op Google "bestanden overzetten pc naar ipad".

Basically is de USB-kabel bedoelt voor synchronisatie en laden, evenals om foto's van je Camera Roll op je iPad op je PC te zetten. Wil je bestanden overzetten, zul je via iTunes moeten werken. In die link hierboven zie je hoe.

[ Voor 47% gewijzigd door Phuncz op 17-12-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Phuncz schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:05:
iTunes.
3de hit op Google "bestanden overzetten pc naar ipad".

Basically is de USB-kabel bedoelt voor synchronisatie en laden, evenals om foto's van je Camera Roll op je iPad op je PC te zetten. Wil je bestanden overzetten, zul je via iTunes moeten werken. In die link hierboven zie je hoe.
Itunes begrijp ik ook nog wel maar het gaat om de streamer, waarom kan je wel wireless streamen/kopieren en is het niet mogelijk om het via de kabel te doen. Voor Itunes heb ik HD player maar die heeft momenteel problemen met Audi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Maduth schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:38:
[...]

Itunes begrijp ik ook nog wel maar het gaat om de streamer, waarom kan je wel wireless streamen/kopieren en is het niet mogelijk om het via de kabel te doen. Voor Itunes heb ik HD player maar die heeft momenteel problemen met Audi :(
Kan wel maar is beperkter. Na een google search kwam ik dit als 2e link tegen:
http://wiki.hobbyistsoftw...cstreamer_itunes_transfer

Zie het kopje: You can also transfer through iTunes

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

BillSpaarbank schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:18:
[...]

Kan wel maar is beperkter. Na een google search kwam ik dit als 2e link tegen:
http://wiki.hobbyistsoftw...cstreamer_itunes_transfer

Zie het kopje: You can also transfer through iTunes
Dank en heb ook weer zitten zoek maar bovenstaand ook al geprobeerd. Blijkbaar is er geen 'makkelijke' manier dus nu hopen dat HD Player snel wordt geupdate.

Tevens moet ik het via wireless maar doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:01
Voxalizer schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:19:
Als je van plan bent er veel films of series op te kijken zou ik sowieso zonder twijfel de zwarte nemen.
Haha, ja, zeker doen, want op een witte kijkt dat echt enorm slecht :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:23
matthijst schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:11:
[...]

Haha, ja, zeker doen, want op een witte kijkt dat echt enorm slecht :O
Zo'n reactie is nergens voor nodig. Hij heeft op zich wel een punt, de zwarte rand is rustiger dan de witte rand, omdat die gewoon wat meer wegvalt. Desondanks is het inderdaad niet wereldschokkend.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update van apps vraagje.

Ik heb bijv. baldur's gate erop (meer dan 1 GB) en nog maar 300 MB vrij. Als er ooit een update van baldur's gate komt, moet ik dan weer meer dan 2 GB vrij hebben om die update erop te krijgen? Dus 1 GB ongeveer om te downloaden en dan 1 GB om uit te pakken)?

Een update kan nooit bijv. 250 MB zijn en dat hij dan de rest van de files die niet geupdate wordt laat staan?
Hoiz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:43:
Wel raar. Via iTunes kan je toch ook fatsoenlijk je media afspelen? Het zou namelijk wel handig zijn als zoiets kan, je zou wel verwachten dat je wat geheugenruimte hebt om 1080p films af te spelen op je retina scherm lijkt mij..
Vergeten te melden dat ik die itunes server niet op mijn nas heb draaien, in dat geval kan het wel. Zat even vanuit mijn huidige setup te denken , stom.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:40:
update van apps vraagje.

Ik heb bijv. baldur's gate erop (meer dan 1 GB) en nog maar 300 MB vrij. Als er ooit een update van baldur's gate komt, moet ik dan weer meer dan 2 GB vrij hebben om die update erop te krijgen? Dus 1 GB ongeveer om te downloaden en dan 1 GB om uit te pakken)?

Een update kan nooit bijv. 250 MB zijn en dat hij dan de rest van de files die niet geupdate wordt laat staan?

[...]

Vergeten te melden dat ik die itunes server niet op mijn nas heb draaien, in dat geval kan het wel. Zat even vanuit mijn huidige setup te denken , stom.
Volgens mij ondersteunt iOS al sinds iOS5 incremental updates voor apps, maar ik heb het nog niet gezien. Dus je moet vrijwel altijd tijd de ruimte vrij hebben om te kunnen updaten. Een andere mogelijkheid is de app verwijderen en opnieuw installeren :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 57 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]