Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mouse_NL schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:40:
Ik ben nu een paar dagen bezig met de IPAD 3 ter voorbereiding op mijn iphone 5 ..... elke keer als ik iets van de itunes store wil installeren moet ik mijn wachtwoord weergeven. Bij mijn android hoef ik dit gewoon niet .... is er een manier waardoor het niet hoeft ........ geen jailbreak antwoorden aub .... doe ik NU niet aan!
Sinds iOS 6 is voor gratis aankopen en updates, geen paswoord meer nodig. Bij betaalde aankopen echter wel, hier kan je na je wachtwoord éénmaal in te geven 15 minuten lang betaalde aankopen doen zonder opnieuw je wachtwoord opnieuw te moeten ingeven. Persoonlijk vind ik dit een kleine moeite voor de toegevoegde extra veiligheid. Anders zouden exploits je hoge rekeningen kunnen geven door dure (malware) apps te kopen zonder dat je het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:23
Ik kan elk moment een mail krijgen dat ik achter mijn iPad mag gaan. Nu stond er in de mail waarin stond dat mijn betaling ontvangen is dat ik bij ontvangstneming de keuze had tussen diverse opties. Natuurlijk stonden die opties er niet bij, dus vraag ik me af wat nu de opties precies zijn. Ik wil namelijk niet voor aap staan als men vraagt wat voor opties ik wil nemen. Die opties behoren namelijk niet bij de kosten van de iPad en dan moet ik daar ook bijbetalen. Ik heb een beetje opgezocht en één van de opties is het nemen van 3G. Ik weet wel wat 3G is, maar wat als ik eerst beslis om wifi te gebruiken en dan toch wil overgaan naar 3G, kan dat dan ? Of bestaan er twee verschillende versies van de iPad 2, de ene met 3G en de andere zonder ? In het laatste geval zou dat maar vreemd zijn, want er stond nergens vermeld op de site waar ik de iPad gekocht heb dat er twee verschillende versies bestonden.

Ik heb trouwens de waarschuwing gelezen dat specifieke vragen in een apart nieuw topic moeten, maar of dit ook geldt voor de opties weet ik niet. Zoja, mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-10 18:59
De 3G versie heeft andere hardware (zoals een 3G modem, en simkaart slot) en is dus echt anders dan de wifi-only versie. Als je 3G wilt zul je hem moeten inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:30:
[...]

Sinds iOS 6 is voor gratis aankopen en updates, geen paswoord meer nodig. Bij betaalde aankopen echter wel, hier kan je na je wachtwoord éénmaal in te geven 15 minuten lang betaalde aankopen doen zonder opnieuw je wachtwoord opnieuw te moeten ingeven. Persoonlijk vind ik dit een kleine moeite voor de toegevoegde extra veiligheid. Anders zouden exploits je hoge rekeningen kunnen geven door dure (malware) apps te kopen zonder dat je het weet.
Die 15 minuten is wel instelbaar, 15 min is de default maar je kunt ook direct kiezen.
Is wel zo makkelijk als je kind na een aankoop van je het smurfenspel gaat spelen en ingame een flutitem koopt voor belachelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-10 20:03

jasjenl

Liab A Tymo

cHoc schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:08:
[...]

Met de oude 5.1.1 had ik er in de YT app geen last van, alles draaide.
waar ik mee getest heb zijn nummers van;
Pink Floyd, Depeche Mode, Queen, Talk Talk om er een paar te noemen. en dit geld ook voor Jazz of Klassiek, maar dan wel nummers die geen deel uitmaken van een concert die het niet doen.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij laat de oude YouTube app nummers die je niet kunt spelen ook helemaal niet zien. Ik heb bijv. een nummer van Depeche Mode gevonden die ik ook niet via m.youtube.com mag afspelen, maar via de YouTube app kan ik dat nummer niet eens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-10 22:28
Ik wil graag mijn Ipad 3 gebruiken als remote voor mijn Imac, zodat ik films mbv XBMC kan afspelen op mijn tv.
Ik kan natuurlijk mbv van mijn trackpad ook de Imac bedienen als ik de Imac op tv aan sluit, maar ik hoop op een oplossing die wat meer uitgebreide bedieningsmogelijkheden heeft als ik(XBMC)films wil zien.
Is dat mogelijk?
Zo ja, wat is de beste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10 08:52
doggy1 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:07:
Ik wil graag mijn Ipad 3 gebruiken als remote voor mijn Imac, zodat ik films mbv XBMC kan afspelen op mijn tv.
Ik kan natuurlijk mbv van mijn trackpad ook de Imac bedienen als ik de Imac op tv aan sluit, maar ik hoop op een oplossing die wat meer uitgebreide bedieningsmogelijkheden heeft als ik(XBMC)films wil zien.
Is dat mogelijk?
Zo ja, wat is de beste oplossing?
Klik. Een beetje meer effort mag wel.

Dit heeft ook meer dan genoeg informatie: [Ervaringen & Discussie] XBMC voor iOS
jasjenl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:22:
[...]

Ik weet niet hoor, maar volgens mij laat de oude YouTube app nummers die je niet kunt spelen ook helemaal niet zien. Ik heb bijv. een nummer van Depeche Mode gevonden die ik ook niet via m.youtube.com mag afspelen, maar via de YouTube app kan ik dat nummer niet eens vinden.
Welk nummer is dat? Ik zit nog steeds op iOS 5 dus kunnen we dat vergelijken.

[ Voor 34% gewijzigd door j-phone op 02-10-2012 00:36 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:54

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb ook een filmpje wat niet mobiel afgespeeld kan worden. Je vind hem inderdaad niet via video's maar wel via channels.. Als ik mijn channel zoek dan vind ik het filmpje ook ,maar mag hem natuurlijk niet afspelen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
[quote]j-phone schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:13:
[...]

Dit heeft ook meer dan genoeg informatie: [Ervaringen & Discussie] XBMC voor iOS

Ik heb heel veel" effort" gedaan, maar als je goed leest dan ben ik benieuwd welke oplossing het best bevalt. Soms zie je door de bomen het bos niet meer en dan is een specifieke vraag soms nodig(vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10 08:52
doggy1 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:30:
[quote]j-phone schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:13:
[...]

Ik heb heel veel" effort" gedaan, maar als je goed leest dan ben ik benieuwd welke oplossing het best bevalt. Soms zie je door de bomen het bos niet meer en dan is een specifieke vraag soms nodig(vind ik).
Dat stond niet in je posting, vandaar mijn reactie. Het was niet naar bedoelt.

Mensen zijn laaiend enthousiast over de eerste link die ik stuurde en ik moet zeggen dat het goed werkt. De ontwikkelaar is actief bezig met het verwerken van allerlei wensen door gebruikers in de programmatuur en is officieel team XBMC member.

[ Voor 7% gewijzigd door j-phone op 02-10-2012 19:53 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-10 20:03

jasjenl

Liab A Tymo

j-phone schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:13:
[...]

Welk nummer is dat? Ik zit nog steeds op iOS 5 dus kunnen we dat vergelijken.
Ik zit ook nog op iOS 5. :) Maar deze bijvoorbeeld: YouTube: YouTube - Depeche Mode - Personal Jesus (The Stargate Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Heb gezocht, maar vindt het bevredigende antwoord niet binnen Got....

Ook google is mijn vriend niet, vindt het antwoord niet

Probleem: Ibooks

Boeken verzamelen, heerlijk !!! COMPLETE COLLECTIE IS BESCHIKBAAR 42 x
Yeah !! ik ben spontaan blij, andere schrijver ook, ik ontdek het img en epub op het net.
Binnen een 1 minuut heb ik meer boeken binnen gehaald dan die ik binnen in 2 dagen lees ( beetje humor he...).

Maar goed haal ze binnen, dat %%% ibook gooit ze op een stapel........
Uiteraard simpele oplossing is: zet niet de collectie in i tunes, alleen de boeken die je "OP dat MOMENT wil"...

Maar ik wil graag de boeken/ collecties in mappen wegzetten:
bijvb:
stephen king ( submap 30x|)
markus heitz ( submap 10x)
Dean Koontz ( submap 21x)
Suske en Wiske ( 200x)

Is hier een oplossing voor ? ( behalve de boeken allemaal beheren op mij pc)
Is hier een goede app voor ? Boek lezen via Ibook, geen klachten, heerlijk lezen ( zoals te vinden via google... even draaien en....tekst draait mee).
Oftewel Ibooks komt goed uit de verf om tekst te lezen, maar nu nog het beheer....

Heb zo het vermoeden, beheer van de epub op de pc te doen.............. :-)

[ Voor 8% gewijzigd door baasandre op 02-10-2012 23:38 . Reden: typo.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55

fynrd1

Fooled by Randomness

baasandre schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:35:
Heb gezocht, maar vindt het bevredigende antwoord niet binnen Got....

Ook google is mijn vriend niet, vindt het antwoord niet

Probleem: Ibooks

Yeah !! ik ben spontaan blij, andere schrijver ook, ik ontdek het img en epub op het net.
Binnen een 1 minuut heb ik meer boeken binnen gehaald dan die ik binnen in 2 dagen lees ( beetje humor he...).

Maar goed haal ze binnen, dat %%% ibook gooit ze op een stapel........
Uiteraard simpele oplossing is: zet niet de collectie in i tunes, alleen de boeken die je "OP dat MOMENT wil"...

Maar ik wil graag de boeken/ collecties in mappen wegzetten:
bijvb:
stephen king ( submap 30x|)
markus heitz ( submap 10x)
Dean Koontz ( submap 21x)
Suske en Wiske ( 200x)

Is hier een oplossing voor ? ( behalve de boeken allemaal beheren op mij pc)
Is hier een goede app voor ? Boek lezen via Ibook, geen klachten, heerlijk lezen ( zoals te vinden via google... even draaien en....)
Wow, je avatar komt aardig overeen met je tekst haha. Je kan wel mappen maken, en de boeken daar naar toe verplaatsen. Ik weet alleen niet of het wel overzichtelijk blijft met bijv 200 suske en wiskes :/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Lol .....

Mischien heb ik het gemist...
Maar submappen aanmaken in Ibook ??
Ibook gooit het maar op een enorme berg...........

- pdf
- epub

voor de rest ..... een berg ^

[ Voor 16% gewijzigd door baasandre op 02-10-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

baasandre schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:43:
Lol .....

Mischien heb ik het gemist...
Maar submappen aanmaken in Ibook ??
Ibook gooit het maar op een enorme berg...........

- pdf
- epub

voor de rest ..... een berg ^
Links boven staat collecties, hier kan je opdrukken er verschijnt dan een lijstje, links onderin staat dan nieuw daar druk je dan op. Daarna kan je elke ebook naar de gewenste collectie verplaatsen.
Ik hoop dat dit een beetje in de richting komt van wat je hoopte

[ Voor 6% gewijzigd door fynrd1 op 02-10-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
links boven --> collecties

keuze pdf/ boeken

keuze boeken
De lay out van ibooks verschijnt, keuze rechtsboven is er....
Maar niet de mogelijkheid om zelf submappen aan te maken, alleen overzict ( sorteren etc)
Dus nee ( uiteraard gevonden|) , helaas geen antwoord voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

baasandre schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:56:
links boven --> collecties

keuze pdf/ boeken

keuze boeken
De lay out van ibooks verschijnt, keuze rechtsboven is er....
Maar niet de mogelijkheid om zelf submappen aan te maken, alleen overzict ( sorteren etc)
Dus nee ( uiteraard gevonden|) , helaas een antwoord voor mij....
Je drukt op collecties en dan nieuw, ibooks geeft je dan de optie om het een naam te geven, dan druk je gereed. Dan druk je op wijzig en verplaats je de ebooks. Het werkt tenminste wel bij mij goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
zal het morgen testen en bekijken..thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stanza is een ebook app die ik zelf naar tevredenheid gebruik, misschien ook wat voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ipad 2 besteld, kan ik nu alvast in de itunes op mijn windows pc inloggen met dat account en een app kopen in de store en dat deze dan automatisch op mijn ipad2 komt?

Of werkt dat niet zo?

Ik begrijp hieruit dat het kan?
http://support.apple.com/kb/HT2519

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:08:
Ik heb een ipad 2 besteld, kan ik nu alvast in de itunes op mijn windows pc inloggen met dat account en een app kopen in de store en dat deze dan automatisch op mijn ipad2 komt?

Of werkt dat niet zo?

Ik begrijp hieruit dat het kan?
http://support.apple.com/kb/HT2519
Ja dat kan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi, ik wil al wat kopen. Ik twijfelde wat omdat ik eerst een ipad1 had, maar die moest terug naar de baas en nu een ipad2 gekocht voor prive en dan wil ik wel wat apps kopen namelijk. Ga ik even shoppen zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:06:
[...]

Ah mooi, ik wil al wat kopen. Ik twijfelde wat omdat ik eerst een ipad1 had, maar die moest terug naar de baas en nu een ipad2 gekocht voor prive en dan wil ik wel wat apps kopen namelijk. Ga ik even shoppen zo :9
Aankopen zijn account gebonden, niet device gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:21:
Aankopen zijn account gebonden, niet device gebonden.
Heb inmiddels 2 aankopen gedaan :)

Had dat eerder moeten weten , heb tot vorige week een ipad1 van het werk gehad, maar ik wilde nooit wat kopen omdat ik dan mijn apps op mijn werkipad had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
j-phone schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:50:
[...]

Dat stond niet in je posting, vandaar mijn reactie. Het was niet naar bedoelt.

Mensen zijn laaiend enthousiast over de eerste link die ik stuurde en ik moet zeggen dat het goed werkt. De ontwikkelaar is actief bezig met het verwerken van allerlei wensen door gebruikers in de programmatuur en is officieel team XBMC member.
Bedankt. Ik heb weer wat te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lictorian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb nu 10 maanden een Ipad 2 16GB, en sinds enkele dagen is de backlight van het scherm uitgevallen waardoor het scherm natuurlijk heel donker is. Na een korte gebruiksperiode (1-2 min) begint het scherm wild te flikkeren, zodat je zowat acuut een epileptische aanval krijgt!

Ik heb de Ipad al opgestuurd naar Apple Care, maar die zeggen dat het niet onder garantie valt omdat er in één van de hoeken een beschadiging/vervorming is van meer dan 1 mm! Mijn ietwat onhandige vriendin heeft hem 9 maanden geleden laten vallen van ong. 50 cm hoogte (van de bank), het is niet meer dan een optische schade.
Maar dat ze niets accepteren, zelfs niet inspecteren als het meer dan 1mm diepte (deuk of kras) is toch vreemd? Bij lichte optische schade vervalt je garantie (dat zei de Apple Care medewerker aan te telefoon)? Als je motor kapot is van je net nieuwe auto en er zit een deukje in, dan vervalt toch ook niet je garantie?

Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
lictorian schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:11:

Ik heb de Ipad al opgestuurd naar Apple Care, maar die zeggen dat het niet onder garantie valt omdat er in één van de hoeken een beschadiging/vervorming is van meer dan 1 mm! Mijn ietwat onhandige vriendin heeft hem 9 maanden geleden laten vallen van ong. 50 cm hoogte (van de bank), het is niet meer dan een optische schade.
Ik denk dat je pech hebt... reden hiervoor is simpel: "waarschijnlijk is het probleem ontstaan door de schade... hoeveelheid schade is niet interresant, hiervoor kan je de producent/ verkoper niet aansprakelijk voor stellen, het product werkte immers voor die tijd correct ".

Oftewel pech voor je .... ;w

Wat misschien wel mogelijk is, kijk eens of je een inboedel verzekering hebt... en bekijk deze voorwaarden eens !

Vaak kun je hierop terugvallen, alleen: "Schade als gevolg van opzet, grove eigen schuld ... is niet gedekt".
Iets per ongeluk laten vallen wel.
Dus zou ik aan het apple center vragen om vast te stellen wat het probleem is ( schaderapport) en deze indienen bij je verzekeraar.

aanzetten tot fraude doen we hier niet

[ Voor 4% gewijzigd door Whieee op 05-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 19:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hmm... linkjes naar illegale downloads, jailbreaken van je telefoon, etc het mag hier allemaal niet, maar tips delen over hoe je de verzekering oplicht mag dan weer wel?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:16:
Hmm... linkjes naar illegale downloads, jailbreaken van je telefoon, etc het mag hier allemaal niet, maar tips delen over hoe je de verzekering oplicht mag dan weer wel?
Ten strengste verboden... !!!

Het zit je inderdaad niet mee... Het is waarschijnlijk geen "enkel optische schade" aangezien het scherm er mee opgehouden is. Je kunt hem ook naar een extern reparatiepunt brengen... daar repareren ze tegen tarief. Maar meestal kom je dan snel op de 250 euro uit.

Ik vind het dus wel terecht dat ze hem weigeren... Echter als je zegt dat je hem toch wilt laten repareren dan doen ze dat voor je ... kost wel geld ...

Succes.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 19:45

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Modbreak:Het oplichten van de verzekering is zeker niet toegestaan. Posts erover dus ook niet.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag over tv shows en trakt

Kom na het intypen van mijn vraag per toeval hier terecht:
http://trakt.tv/downloads

Hier kom ik er wel mee uit.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:53:
vraag over tv shows en trakt

Kom na het intypen van mijn vraag per toeval hier terecht:
http://trakt.tv/downloads

Hier kom ik er wel mee uit.
Ik gebruik tv showtime, maar op de iphone. Maar voldoet volledig aan joumwensen, hij pusht ook wanneer er een neiwue aflevering uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

lictorian schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:11:
Ik heb nu 10 maanden een Ipad 2 16GB, en sinds enkele dagen is de backlight van het scherm uitgevallen waardoor het scherm natuurlijk heel donker is. Na een korte gebruiksperiode (1-2 min) begint het scherm wild te flikkeren, zodat je zowat acuut een epileptische aanval krijgt!

Maar dat ze niets accepteren, zelfs niet inspecteren als het meer dan 1mm diepte (deuk of kras) is toch vreemd? Bij lichte optische schade vervalt je garantie (dat zei de Apple Care medewerker aan te telefoon)? Als je motor kapot is van je net nieuwe auto en er zit een deukje in, dan vervalt toch ook niet je garantie?

Heeft iemand daar ervaring mee?
Apple store in amsterdam en indien dichterbij die van oberhausen proberen. Met aanzienlijk minder moeite krijg je een nieuwe(refurbished) mee naar huis. Succes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:26:
[...]

Ik gebruik tv showtime, maar op de iphone. Maar voldoet volledig aan joumwensen, hij pusht ook wanneer er een neiwue aflevering uit is
Ik heb nu alle apps maar gekocht die er zijn voor de ipad (nog niet naar iphone gekeken), de een werkt wat beter dan de andere (en 2 helemaal niet, maarja). Heb uiteindelijk iLoveTv dat mij het meest bevalt, gratis en voor 0.79 cent reclamevrij en deze gebruikt die brede banners van tvdb als ik het zo 123 goed zie en dat is erg mooi op de ipad.

Ik heb het liefst een ipad app aangezien ik meer dan 70 tv series volg (althans probeer :+ ). Maar ik bewaar jouw bericht even, ga er zeker naar kijken. Maar ik moet zegen dat ilovetv wel erg uitgebreid is, vooral veel statistieken waar ik gek op ben.

Baal wel van de 2 apps die gewoon niet werken, eigenlijk wil ik mijn geld terug, maarja... dat kan vast en kost vast ook veel moeite en het is bij elkaar 3 euro ofzo. Goede les voor een volgende keer, niet zomaar alles aanschaffen, er kunnen kennelijk ook dingen niet werken.
fynrd1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Apple store in amsterdam en indien dichterbij die van oberhausen proberen. Met aanzienlijk minder moeite krijg je een nieuwe(refurbished) mee naar huis. Succes:)
In Leeuwarden zit er ook eentje, of heeft alleen die van Amsterdam deze service?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

Ik heb nu alle apps maar gekocht die er zijn voor de ipad (nog niet naar iphone gekeken), de een werkt wat beter dan de andere (en 2 helemaal niet, maarja). Heb uiteindelijk iLoveTv dat mij het meest bevalt, gratis en voor 0.79 cent reclamevrij en deze gebruikt die brede banners van tvdb als ik het zo 123 goed zie en dat is erg mooi op de ipad.

Ik heb het liefst een ipad app aangezien ik meer dan 70 tv series volg (althans probeer :+ ). Maar ik bewaar jouw bericht even, ga er zeker naar kijken. Maar ik moet zegen dat ilovetv wel erg uitgebreid is, vooral veel statistieken waar ik gek op ben.

Baal wel van de 2 apps die gewoon niet werken, eigenlijk wil ik mijn geld terug, maarja... dat kan vast en kost vast ook veel moeite en het is bij elkaar 3 euro ofzo. Goede les voor een volgende keer, niet zomaar alles aanschaffen, er kunnen kennelijk ook dingen niet werken.

[...]

In Leeuwarden zit er ook eentje, of heeft alleen die van Amsterdam deze service?
Is dat een reseller of store? Daar zit namelijk een heel groot verschil in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-10 18:59
Alleen Amsterdam is een officiële Apple store. Andere winkels in NL zijn allemaal resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_mister2004
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb sinds gisteren verbindingsproblemen met mijn Ipad.

Hij ziet netwerken, maar kan niet meer verbinden. Melding is " Geen verbinding mogelijk met netwerk XXXXX"

De dingen die ik al geprobeerd heb is.

- Ipad netwerkinstellingen gereset
- Ipad Soft reset
- Ipad Hard reset
- Open netwerk zonder beveiliging
- Zelfs netwerk van de buren pakt hij niet.
- Netwerk met WPA
- Netwerk met WPA2
- Andere sleutel geprobeerd.

Ik heb voor mijn netwerk een Airport Extreme. Daarop zit een Macbook pro en ook een Iphone die beiden zonder problemen verbinding maken.

Zoeken op het internet heeft ook niet wat opgeleverd. Wie o Wie weet raad

A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Gezien je alle belangrijke stappen al getest hebt, vrees ik dat er een defect aan je toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_mister2004
mr_mister2004 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:10:
Ik heb sinds gisteren verbindingsproblemen met mijn Ipad.

Hij ziet netwerken, maar kan niet meer verbinden. Melding is " Geen verbinding mogelijk met netwerk XXXXX"

De dingen die ik al geprobeerd heb is.

- Ipad netwerkinstellingen gereset
- Ipad Soft reset
- Ipad Hard reset
- Open netwerk zonder beveiliging
- Zelfs netwerk van de buren pakt hij niet.
- Netwerk met WPA
- Netwerk met WPA2
- Andere sleutel geprobeerd.

Ik heb voor mijn netwerk een Airport Extreme. Daarop zit een Macbook pro en ook een Iphone die beiden zonder problemen verbinding maken.

Zoeken op het internet heeft ook niet wat opgeleverd. Wie o Wie weet raad
Even een update van mijn kant.

Net naar de Applestore in de mediamarkt geweest, de jongens hebben er een half uur meegespeeld en toen besloten hem maar op te sturen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het suckt maar soms gebeurt zoiets nu éénmaal. Gelukkig is het zeer zeldzaam, maar daar heb je nu niet veel aan, buiten dat je weer een nieuwe krijgt. Herstellen doen ze eigenlijk nooit, je zou normaal een omruiling moeten krijgen.

BTW: de "Apple Store" in de Media Markt winkel is eigenlijk een "Shop-in-Shop" zoals dat heet. Het is van Apple zelf (contracten via Apple), de Apple Sales Professional (of hoe ze heten) is ook bij/via Apple getrained. Helaas zijn ze vaak toch nog afhankelijk van de servicedienst van de desbetreffende winkel waarin ze staan, dus de betere omruilvoorwaarden die je bij de Amsterdam Apple Store (de enige in de Benelux) krijgt zijn in een Shop-in-Shop vaak niet te regelen. Maar blijkbaar is het toch goedgekomen zonder teveel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Phuncz schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:34:
Maar blijkbaar is het toch goedgekomen zonder teveel gedoe.
Goed om te weten dat de in- retailler- shop toch zijn voordelen heeft..

Vandaag ook langs de MM geweest.
Had cadeau bon dus de apple camera connection kit opgehaald, perfetco !
Daarnaast nog een belkin snoer van 3 mtr ( te gebruiken bij apple), veel dikker snoer, maar ook ideaal, meer aftsand van het stopcontact.

Meteen gevraagd of ze wisten met problemen met de puro beschermcase.
Geen ervaring mee, vertelde dat bij mij de ipad 3 niet goed erin past... hun oplossing:

Kom met de ipad en de puro hoes langs ( wel eerst even melden dat je een ipad de winkel in meeneemt), klopt mijn probleem, geen probleem, geld terug en met korting een andere hoes.

Oftewel al op voorhand ook een positieve ervaring met in retail shop ( media markt), in dit geval Zwolle.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een smartpen (byzero studio digital pen, cregle's ipen of de apen van yifang digital). Nu hebben deze 3 pennen een sensor die in de ipad moet en dan steekt hij er een stukje bovenuit. Dat wil ik niet.

Kent iemand een smartpen die met noteshelf werkt en die even dik is als de ipad2? Dus niets er bovenuit stekende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:04:
Ik wil graag een smartpen (byzero studio digital pen, cregle's ipen of de apen van yifang digital). Nu hebben deze 3 pennen een sensor die in de ipad moet en dan steekt hij er een stukje bovenuit. Dat wil ik niet.
Algemeen: dit soort pennen is bedoeld om mee te tekenen of schetsen?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goodplayer gekocht , nu is er een update uit en die verwijdert veel codecs waardoor je geen geluid meer hebt bij 99% van je bestanden. Nu probeer ik nog een backup ervan terug te zetten, maar eigenlijk wil ik mijn geld terug van deze app.

Ik heb hem 5 dagen geleden gekocht en nu verwijderen ze vanwege licentieproblemen gewoon de audio codecs en het is een mediaspeler, wat heb ik er eraan zonder geluid?

Hoe kan ik hiervoor mijn geld terugvragen? Moet ik dan contact opnemen met mijn creditcardmaatschappij of met apple? Ik neem aan dat het kan? Ik heb trouwens ook een rechtsbijstandsverzekering en wil er werk van maken omdat ik gewoon vind dat ik te kak wordt gezet als betalende klant. Ik vermoed alleen dat ik aan mijn rechtsbijstandsverzekering (DAS) niet veel heb in deze omdat het een buitenlands bedrijf is waarvan ik het heb gekocht?

Iemand ervaring met zoiets?
wvexeltweakers schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:21:
Algemeen: dit soort pennen is bedoeld om mee te tekenen of schetsen?
Ik schrijf er vooral mee, maar ze zijn bedoelt voor schetsen / tekenen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:04:

Kent iemand een smartpen die met noteshelf werkt en die even dik is als de ipad2? Dus niets er bovenuit stekende?
De nieuwe pogo connect zit in mijn vizier. Werkt met bluetooth 4.0, dus geen uitstekende dingetjes. En energiezuinig, maar dan wel pressure sensitive,

http://tenonedesign.com/connect.php

[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 09-10-2012 11:57 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goodplayer heb ik weer na het terugzetten van een backup aan de praat. Ik heb de oude versie teruggezet.

Nu lees ik overal tips om je backup van de ipad op een andere locatie neer te zetten zodat je in de toekomst bij een eventuele update (per ongeluk) weer terug kan gaan naar een versie met ac3 geluid. Ik backup hiervoor op mijn windows 7 machine de map roaming - apple computer - mobilesync , helaas is die stomme map wel 28 GB groot (en dat voor een bestand van een paar MB, maar afijn).

Als ik nu ooit in de toekomst weer een backup hier van moet terugzetten, moet ik dan de huidige backup die ik nu kopieer op de originele plek terugzetten en dan via itunes de backup weer op de ipad plaatsen of kan dat ook eenvoudiger (bijv. in itunes een backuplocatie aangeven, alleen hoe dan?)?

Verder hoor ik wel graag reacties als iemand een tip heeft om dit aan te pakken, ik vind het nog steeds gewoon belachelijk dat een software maker mij wat kan verkopen en dan opeens functies er letterlijk uitslopen die gewoon essentieel zijn (laten we wel wezen, een mediaspeler zonder geluid...). Dan heb je als software maker de zaken gewoon niet op orde en daar word ik als betalende klant de dupe van.

Ik zit nu wel te twijfelen wat te doen, zolang ik geen alternatief heb om goodplayer te vervangen kan ik geen bestanden meer vanaf mijn synology nas afspelen zonder eerst te duiken in andere players die samba ondersteunen vanaf mijn netwerk en ik schat in dat er weinig alternatieven zijn. Als ik hierop actie ga ondernemen en mijn geld bijv. terugkrijg mag ik de app niet meer gebruiken en dat is ook niet fijn als er geen alternatief is.
kmf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:56:
De nieuwe pogo connect zit in mijn vizier. Werkt met bluetooth 4.0, dus geen uitstekende dingetjes. En energiezuinig, maar dan wel pressure sensitive,

http://tenonedesign.com/connect.php
Deze pen heeft helemaal geen connector dus, apart dat dat kan met bluetooth 4.0 , wist ik niet.

Ik kan hem helaas niet gebruiken, heb een ipad2 aangeschaft namelijk en ik meen dat ik wel bluetooth heb, maar kennelijk geen 4.0. Nu begrijp ik dat er een soort van oplossing is als je ook een iphone hebt, maar die heb ik niet en ben die ook niet voornemens aan te schaffen.

Wel jammer, een erg mooie pen met mooie optie om hem te zoeken in je huis als je hem kwijt bent. Helaas gaat dit het hem niet worden voor mij en dat is wel balen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Dan maak je van het foute een backup voor zover ik weet. Je moet gewoon de oude app backuppen (ipa-bestand), dan kun je die versie altijd terugzetten.
code:
1
C:\Users\[Username]\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-10-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:44:
Ik heb goodplayer gekocht , nu is er een update uit en die verwijdert veel codecs waardoor je geen geluid meer hebt bij 99% van je bestanden. Nu probeer ik nog een backup ervan terug te zetten, maar eigenlijk wil ik mijn geld terug van deze app.
Naar Apple support emailen of bellen, situatie uitleggen dat de app nu fundamenteel veranderd is en waardeloos is geworden. Duid vooral er ook op dat toen je het kocht, het wel werkte en dat de app nu helemaal niet meer klopt met die beschrijving toen. Zolang je beleefd en rustig blijft, zouden ze je het zonder problemen kredieteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:35:
Goodplayer heb ik weer na het terugzetten van een backup aan de praat. Ik heb de oude versie teruggezet.

Nu lees ik overal tips om je backup van de ipad op een andere locatie neer te zetten zodat je in de toekomst bij een eventuele update (per ongeluk) weer terug kan gaan naar een versie met ac3 geluid. Ik backup hiervoor op mijn windows 7 machine de map roaming - apple computer - mobilesync , helaas is die stomme map wel 28 GB groot (en dat voor een bestand van een paar MB, maar afijn).

Als ik nu ooit in de toekomst weer een backup hier van moet terugzetten, moet ik dan de huidige backup die ik nu kopieer op de originele plek terugzetten en dan via itunes de backup weer op de ipad plaatsen of kan dat ook eenvoudiger (bijv. in itunes een backuplocatie aangeven, alleen hoe dan?)?

Verder hoor ik wel graag reacties als iemand een tip heeft om dit aan te pakken, ik vind het nog steeds gewoon belachelijk dat een software maker mij wat kan verkopen en dan opeens functies er letterlijk uitslopen die gewoon essentieel zijn (laten we wel wezen, een mediaspeler zonder geluid...). Dan heb je als software maker de zaken gewoon niet op orde en daar word ik als betalende klant de dupe van.

Ik zit nu wel te twijfelen wat te doen, zolang ik geen alternatief heb om goodplayer te vervangen kan ik geen bestanden meer vanaf mijn synology nas afspelen zonder eerst te duiken in andere players die samba ondersteunen vanaf mijn netwerk en ik schat in dat er weinig alternatieven zijn. Als ik hierop actie ga ondernemen en mijn geld bijv. terugkrijg mag ik de app niet meer gebruiken en dat is ook niet fijn als er geen alternatief is.
Veel van die appmakers zijn waarschijlijk aangeschreven door de AC3-licentiehouder. Ook bij oplayer is het weggehaald, dus moet ik nu elke keer oppassen dat ik die niet upgrade.

Ik heb een backup lopen met crashplan, dus ik kan altijd een versie terug. Geen probleem wat dat betreft.
Deze pen heeft helemaal geen connector dus, apart dat dat kan met bluetooth 4.0 , wist ik niet.

Ik kan hem helaas niet gebruiken, heb een ipad2 aangeschaft namelijk en ik meen dat ik wel bluetooth heb, maar kennelijk geen 4.0. Nu begrijp ik dat er een soort van oplossing is als je ook een iphone hebt, maar die heb ik niet en ben die ook niet voornemens aan te schaffen.

Wel jammer, een erg mooie pen met mooie optie om hem te zoeken in je huis als je hem kwijt bent. Helaas gaat dit het hem niet worden voor mij en dat is wel balen.
Voor de iPad 2 en eerder werkt die pen ook. Alleen moet je dan elke keer verbinden. Met BT4.0 hoeft dat blijkbaar niet en is het superzuinig. (pas bij gebruik wordt verbinding geactiveerd of zo), dus kan ie maandenlang op 1 batterij (beweren zij)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:35:

[...]
Waarom gebruik je Goodplayer om videobestanden af te spelen van je Synology?
Je kan toch het gratis prog. DSVideo van Synology gebruiken, dan kan je zelfs 1080p afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0w13 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:31:
[...]

Waarom gebruik je Goodplayer om videobestanden af te spelen van je Synology?
Je kan toch het gratis prog. DSVideo van Synology gebruiken, dan kan je zelfs 1080p afspelen.
Dat wist ik niet, heb de ipad nog maar net. Heb hem geprobeerd, maar dan moet ik video station draaien op mijn nas, is natuurlijk geen probleem, maar dat werkt meen ik niet via het samba protocol, dus geen subs?

Jammer dat ik het niet eerder wist, had me wat ergernis met goodplayer gescheeld. Gelukkig werkt die nu weer. DSvideo ga ik nog verder bekijken deze week, een fijne tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je een automatische backup van je ipad net als in crashplan ook met amazon s3 doen? Ik maak voor al mijn backups gebruik van amazon en heb liever geen 2 aanbieders hiervoor. Amazon s3 heb ik voornamelijk omdat het geintegreerd zit in mijn nas en dat werkt wel zo eenvoudig, is wel wat duurder, maar switch liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:09:
[...]

Dat wist ik niet, heb de ipad nog maar net. Heb hem geprobeerd, maar dan moet ik video station draaien op mijn nas, is natuurlijk geen probleem, maar dat werkt meen ik niet via het samba protocol, dus geen subs?

Jammer dat ik het niet eerder wist, had me wat ergernis met goodplayer gescheeld. Gelukkig werkt die nu weer. DSvideo ga ik nog verder bekijken deze week, een fijne tip.
Subs en andere talen werken wel.
Wanneer je de film start met DSVideo en er zijn subs aanwezig krijg je de keuze om hem te kiezen.
Wat ik ook interessant vindt is dat hij alle hoesjes en info over de film/serie zelf opzoekt en toont.
Ik gebruik Goodplayer nu enkel nog maar voor films die op de Ipad zelf staan indien er geen internet is.

Het mooiste is ook dat de film gerenderd wordt op je NAS en dan gestreamd wordt naar je Ipad.
Zo kan ik naar een 1080p film kijken op mijn werk via 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0w13 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:49:
Het mooiste is ook dat de film gerenderd wordt op je NAS en dan gestreamd wordt naar je Ipad.
Ik ga ermee bezig. Heb alleen sinds gisteravond een defecte schrijf (althans volgens de synology), dus ben nu alles opnieuw aan het installeren op dat ding wat weer 2 dagen werk is. Maar dan zet ik dat ook gelijk erop, dan duurt het indexeren ook niet gelijk uren en uren omdat de nas nog niet gevuld is met allerlei materiaal.

Goodreader gaat trouwens kijken of het mogelijk wordt om de ac3 codecs los te kopen in de app zelf, maarja, dat kost je alleen maar meer geld... dus of dat nu perfect is...
sn0w13 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:49:
Ik moet helaas werken op mijn werk :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het in itunes ook mogelijk in te stellen waar de backup komt? Hij zet hem met windows 7 standaard op mijn c schrijf en ik krijg het niet voor elkaar dat te wijzigen naar mijn nas.

De c schrijf is bij mij niet supergroot, dus het is wat storend als hij daar (wat hij tot nu toe doet) 3 keer een backup van 8 GB per keer gaat neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:31:
Is het in itunes ook mogelijk in te stellen waar de backup komt? Hij zet hem met windows 7 standaard op mijn c schrijf en ik krijg het niet voor elkaar dat te wijzigen naar mijn nas.

De c schrijf is bij mij niet supergroot, dus het is wat storend als hij daar (wat hij tot nu toe doet) 3 keer een backup van 8 GB per keer gaat neerzetten.
Dan zul je de hele Library moeten verplaatsen naar een andere partitie/schijf.
Verplaats de hele iTunes folder van C naar een andere plek, en open iTunes met ALT ingedrukt. Hij vraagt dan of je een Library wilt openen, en dan wijs je de nieuwe locatie aan.

Je muziek locatie kan gewoon C blijven, dan moet je dit via de instellingen van iTunes even aanpassen.

Altahns ik hoop dat dit gaat met Windows... Ander moet je iTunes op een andere locatie installeren...

[ Voor 6% gewijzigd door World Citizen op 11-10-2012 17:41 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World Citizen schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:40:
Ander moet je iTunes op een andere locatie installeren...
Dat had ik al gedaan, maar hij blijft die backup op C zetten. Dus ik ga met jouw andere oplossing eens proberen hoe ver ik kom.

Edit: mmm, dat werkt niet.

Heb nu wel een oplossing op internet gevonden, ga even nadenken of ik dat wel zo handig vind, maar bij deze voor de liefhebbers:

Close iTunes
Download junction.exe from Microsoft and in Windows 7, place it in the C:\Windows folder.
Remove the folder "C:\Users\%USERNAME%\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync" and all sub folders. (so there is no MobileSync folder anymore)
Create a new forder structure on an other drive for example: "D:\Backup\MobileSync"
In Windows 7, open a command promt as an administrator. Now execute the following line....
junction.exe C:\Users\%USERNAME%\AppData\Roaming\AppleC~1\MobileSync "D:\Backup\MobileSync" -s
The command will have created an folder (looking like a shortcut) in the origional location on the C:\ drive.
Now connect your Apple device of choice and watch the folder "D:\Backup\MobileSync" get filled up with stuff.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik kan sinds een dag of 3 geen foto's meer opslaan met Chrome op mijn iPad.
Ik wou paar dagen geleden een afbeelding opslaan toen kreeg ik een pop up ''google wil toegang tot uw foto's'' ik drukte ik ''nee of niet toestaan'' en sinds dien krijg ik steeds als ik een afbeelding wil opslaan ''gegevens niet beschikbaar''
Iemand anders ook dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nix_R schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:09:
Ik kan sinds een dag of 3 geen foto's meer opslaan met Chrome op mijn iPad.
Ik wou paar dagen geleden een afbeelding opslaan toen kreeg ik een pop up ''google wil toegang tot uw foto's'' ik drukte ik ''nee of niet toestaan'' en sinds dien krijg ik steeds als ik een afbeelding wil opslaan ''gegevens niet beschikbaar''
Iemand anders ook dit probleem ?
Instellingen>Privacy>Foto's>Crome/ Google, knopje van 0 naar 1 schuiven.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 21:22 . Reden: Stapje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:13:
[...]

Instellingen>Privacy>Crome/ Google, knopje van 0 naar 1 schuiven.
Aha dat is nog eens een snelle oplossing.
Werkt perfect,bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_mister2004
Vandaag een nieuwe iPad terug gekregen van de mediamarkt.
Moet zeggen dat het wel een snelle service was van hun, hij is 7 dagen weg geweest.

Ben erg blij dat hij er weer is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu eigenlijk de beste site / app om bij te houden welke games / apps gratis zijn voor een beperkte tijd? Dat soort dingen wil ik namelijk niet missen, altijd meegenomen.
baasandre schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:35:
Ik heb zowel een ipad als een ereader, maar een ereader vind ik persoonlijk echt fijner lezen. Ik gebruik de ipad er wel vaak bij om aantekeningen te maken.

Als ik een avond op de ipad lees kan ik lastig in slaap vallen, dat heb ik met een ereader (+ leeslampje) niet, is een stuk rustiger en je neemt beter een boek op. Wellicht gaat dat niet voor iedereen op , maar als je verzot op lezen bent zeker de moeite van het bekijken waard.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:57
20% korting bij de makro op de niewe ipad.

Kan iemand bevestigen of dat juist is? Lijkt me vrij sterk dat de nieuwe ipad daar al voor 300 excl te koop is terwijl die in de apple store ongeveer 80-100euro duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Draakje5 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:54:

Kan iemand bevestigen of dat juist is? Lijkt me vrij sterk dat de nieuwe ipad daar al voor 300 excl te koop is terwijl die in de apple store ongeveer 80-100euro duurder is.
Ik kan hem ieder geval niet vinden.
Komende 2 weken staat ie voor 385 ex btw in de folder.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Draakje5 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:54:

Dan verkopen ze hem toch met dik verlies, zoveel winstmarge zit er nog niet eens op voor niet-Apple-Premium-Resellers. Waarschijnlijk zal ergens wel een uitzondering aangeduid zijn zoals vaker gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:57
Osxy schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:42:
[...]

Ik kan hem ieder geval niet vinden.
Komende 2 weken staat ie voor 385 ex btw in de folder.
Ja klopt maar je hebt 20% kortingstickers van de makro waar apple/ipads niets worden genoemd als uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:30:
Wat is nu eigenlijk de beste site / app om bij te houden welke games / apps gratis zijn voor een beperkte tijd? Dat soort dingen wil ik namelijk niet missen, altijd meegenomen.
Ik heb de RSS feed van http://appshopper.com/ in Google Reader staan, bevalt mij goed, ik mis niets meer :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Draakje5 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

Ja klopt maar je hebt 20% kortingstickers van de makro waar apple/ipads niets worden genoemd als uitzondering.
Reken er maar niet op.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

er is t/m vandaag een btw actie (betaal geen btw), dat is 20%,dus ik denk dat het daarover gaat. Ik weet alleen niet of een makro vandaag open is.

volgens mij is dit toch hetzelfde als een btw actie van de mediamarkt?
Kassad schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Ik heb de RSS feed van http://appshopper.com/ in Google Reader staan, bevalt mij goed, ik mis niets meer :-)
Ah, mooie tip. Ik gebruik Google Reader (met de app reeder op de ipad). Waarschijnlijk heb je zelf reeder er ook opgezet en anders zeker de moeite waard, maakt google reader een stuk fijner op de ipad.

Ik heb hem gelijk toegevoegd, heerlijk. Ik koop geregeld apps (vanochtend weer wat spellen voor de kids van toco boca die echt grappig zijn), maar gratis apps is echt leuk, elke dag even kijken en met deze rss feed is het zo te zien inderdaad ideaal. Dank je.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:15
Zit eigenlijk even met een " probleempje " als ik me iPad in de Dock heb staan, dan komt het geluid alleen via de Audio Out van de Dock, en ik wil eigenlijk alleen het geluid op me iPad.

Wil namelijk de iPad in de Stand houden om te kunnen skypen, en dus het geluid horen via de iPad en niet via de Dock aan speakers of iets.
Iemand een idee of dit kan ?, of moet ik een dock gaan bestellen zonder audio ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan in de volumecontrol aangeven door welke speakers het geluid uit moet komen. Probeer maar met een hoofdtelefoon. Zelfde principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
kmf schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:09:
Je kan in de volumecontrol aangeven door welke speakers het geluid uit moet komen. Probeer maar met een hoofdtelefoon. Zelfde principe.
Ja dat wist ik, maar ik wil dus de iPad in de Dock hebben staan om op te laden en verder het geluid op de iPad zelf.

En niet via speakers, en nu doet hij automatisch het geluid via de sound out op de dock. ( wat ik dus niet wil )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dan zul je een speciale kabel of dock moeten zoeken die ENKEL de voedingspinnen verbindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Phuncz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:59:
Dan zul je een speciale kabel of dock moeten zoeken die ENKEL de voedingspinnen verbindt.
Daar was ik al bang voor :), ok dan gaan we een dock zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Of sluit er zoiets op aan:

pricewatch: Logitech Speakersysteem Z320

Geluid is vele malen beter.

Of als je een relatief goed setje 2.0 zoekt met ook nog wat laag-weergave zijn deze voor de prijs eigenlijk nog vrij goed: pricewatch: Bose Companion 2
(veel mensen haten Bose op dezelfde manier zoals anderen Apple haten, namelijk ongegrond en algemeen, maar de Companion 2 vind ik voor zijn prijs beter dan wat anderen te bieden hebben)

[ Voor 53% gewijzigd door Phuncz op 14-10-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Ah, mooie tip. Ik gebruik Google Reader (met de app reeder op de ipad). Waarschijnlijk heb je zelf reeder er ook opgezet en anders zeker de moeite waard, maakt google reader een stuk fijner op de ipad.

Ik heb hem gelijk toegevoegd, heerlijk. Ik koop geregeld apps (vanochtend weer wat spellen voor de kids van toco boca die echt grappig zijn), maar gratis apps is echt leuk, elke dag even kijken en met deze rss feed is het zo te zien inderdaad ideaal. Dank je.
Ik heb Reeder lang gebruikt maar Mr. Reader is echt veel beter, als je van Google reader houdt oet je die echt hebben. je bent Reeder zo vergeten, beloofd :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:44

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Phuncz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:04:

Of als je een relatief goed setje 2.0 zoekt met ook nog wat laag-weergave zijn deze voor de prijs eigenlijk nog vrij goed: pricewatch: Bose Companion 2
(veel mensen haten Bose op dezelfde manier zoals anderen Apple haten, namelijk ongegrond en algemeen, maar de Companion 2 vind ik voor zijn prijs beter dan wat anderen te bieden hebben)
Ik heb die Bose 2.0 bij mijn werkbak staan voor muziek en ben er zeer tevreden over... bij die Logitech had ik altijd van de vreemde 'ruisjes' als de boxen idle stonden. Bij die Bose heb ik dat niet, maar ook die zijn niet perfect... Zodra het volume echt ver omhoog gaat, verdwijnt de bas helemaal. Die komt pas weer terug als je het volume flink terugdraait en dan langzaam opvoert....waarschijnlijk een of ander vaag trucje op het geheel niet op te blazen.

Verder het geld zeker waard. Ook i.c.m. bijvoorbeeld een goede mp3-speler (op vakantie gedaan!).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Phuncz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:04:

Ik heb prachtige M-audio AV40's, dus totaal niet nodig ik wil hem eigenlijk gewoon in een stand hebben met alleen Skype aan op het geluid van de iPad en tegelijk opladen, heel moeilijk kan het toch niet zijn dacht ik.

Wil gewoon het geluid van me iMac over de Speakers en de iPad gewoon een iPad blijven verder niks erbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Meer mensen problemen met de YouTube app ?

Nog op 5.1.1 uiteraard.

Kan niks vinden etc.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:19

breinonline

Are you afraid to be known?

Vis schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:57:
Meer mensen problemen met de YouTube app ?

Nog op 5.1.1 uiteraard.

Kan niks vinden etc.
Als het alleen zojuist was: Baumgartner is je probleem en morgen doet alles het gewoon weer :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Volgens MediaMarkt Duitsland gaat de iPad Mini minimaal €250,- euro tot €650,- euro kosten.
Die €250,- is een mooie prijs voor een iPad Mini, maar dan kun je maar op een kleine 8GB aan opslagcapaciteit rekenen.

Bron: http://www.ipadclub.nl/44...ad-mini-249-tot-649-euro/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Persoonlijk vind ik dat geen probleem, met oplossingen als iTunes Match en Spotify heb je een pak minder behoefte aan veel opslaggeheugen.

Ik ben wel blij dat ze 3G of 4G gaan gebruiken, dan kan je voor € 349,- een always-connected 8" device hebben, een goede oplossing voor veel mensen die een leuke navigatieunit zochten, icm. bijvoorbeeld Navigon.

Een goede zet van hun, dit zijn zeer leuke prijzen ! Die van € 249,- gaat vééééél verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Er is één ding dat ik niet snap: als de iPad mini €249 of €299 zou moeten kosten, waarom is de nieuwe iPod touch dan ook al €299?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:30:
Er is één ding dat ik niet snap: als de iPad mini €249 of €299 zou moeten kosten, waarom is de nieuwe iPod touch dan ook al €299?
Als de iPad 3G €610 kost, waarom kost de iPhone dan €679?

Ander publiek, andere doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

iPod Touch past in je broek en de iPad Mini niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ik heb een probleemje met mijn nieuwe iPad 3. Ik heb soms dat al haal ik mijn case van het scherm af (met dat mechanisme, sleep-weak), dat mijn scherm flikkert. Dat doet hij meestal maar heel even, maar storend is het wel. Ik heb dit een keer naar Coolblue doorgestuurd en ondertussen eens een reset gedaan. (Home button met uit-button). Daarna was het probleem echter weg, leek het. Echter na een tijdje begon het weer. Weet iemand wat dit is, en hoe ik dit kan verhelpen?

EDIT: Dit heb ik ook gehad: YouTube: New iPad Screen Flickering

Maar dat ligt dus blijkbaar aan dat ene verslavende CSR-spelletje.

EDIT: Voor de duidelijkheid, ik heb beide problemen dus gehad, waarvan één nu duidelijk is. Die eerste flikkering is ook anders dan die bij de CSR-game. Die van CSR is over het hele scherm een paar keer, en de bovenste is net alsof mijn scherm heen en weer beweegt (ja klinkt vaag). In alle gevallen is één druk op de home-button voldoende om het te laten stoppen, maar ben nu wel serieus benieuwd naar wat het is.

[ Voor 39% gewijzigd door Crescendo op 15-10-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ben sinds gisteren ineens al mijn Safari bladwijzers kwijt. Heeft iemand enig idee hoe dat kan, hoe ik ze weer terug krijg en hoe ik het kan voorkomen dat het weer gebeurt?

Ik heb dit topic al even doorzocht maar geen resultaat. Betreft een iPad 3 32GB Wifi voorzien van de nieuwste updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
BeQuietAndDrive schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:11:
Ik ben sinds gisteren ineens al mijn Safari bladwijzers kwijt. Heeft iemand enig idee hoe dat kan, hoe ik ze weer terug krijg en hoe ik het kan voorkomen dat het weer gebeurt?

Ik heb dit topic al even doorzocht maar geen resultaat. Betreft een iPad 3 32GB Wifi voorzien van de nieuwste updates.
Dat heb ik ook eens meegemaakt en een tijdje daarna was alles weer normaal uit het niets. Weet ook niet hoe het komt, maar probeer anders eens je iPad opnieuw op te starten of Safari opnieuw op te starten.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.admiraal
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 16:15
BeQuietAndDrive schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:11:

Hard reset lostte dit probleem bij mij op. Heb dit af en toe nog weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Ik heb Reeder lang gebruikt maar Mr. Reader is echt veel beter, als je van Google reader houdt oet je die echt hebben. je bent Reeder zo vergeten, beloofd :)
Ik zet hem op de verlanglijst. Eerst de 60 euro aan apps van de afgelopen 2 weken verrekenen met de creditcard maatschappij :X

Heb gisteren nog filebrowser gekocht zodat ik alles met mijn nas kan doen, maar nu is mijn zakgeld van deze maand welop.

Maar voor 3 euro ga ik hem zeker kopen binnenkort, ben benieuwd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds MobileRSS niet meer actief is, ben ik overgestapt op Newsify. Gratis en werkt ook wel goed (vooral het feit dat ie "view alt text" kan doen, is handig voor feeds van xkdc.com ;) )

Enne, ik ben dit jaar ook overgstapt op itunes kaarten. Regelmatig met 20% te krijgen tijdens acties. Superhandig voor apps natuurlijk. 0,79 - 20% is altijd mooie meegeneomen :P

[ Voor 32% gewijzigd door kmf op 15-10-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

w.admiraal schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Hard reset lostte dit probleem bij mij op. Heb dit af en toe nog weleens.
Vreemd, niets gereset of wat dan ook, en ze waren ineens terug. Nou ja, hopelijk gebeurt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:28:
Enne, ik ben dit jaar ook overgstapt op itunes kaarten. Regelmatig met 20% te krijgen tijdens acties. Superhandig voor apps natuurlijk. 0,79 - 20% is altijd mooie meegeneomen :P
Dat snap ik niet. Ik kan dus zo'n kaart kopen en dan zijn er periodes dat je 20% korting krijgt? Hoe kom je erachter wanneer je dan 20% korting krijgt?

Ik wil ook wel die kaarten kopen, geen probleem. Liggen volgens mij zelfs bij de AH hier. Voor 20% korting wil ik die moeite wel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Dat snap ik niet. Ik kan dus zo'n kaart kopen en dan zijn er periodes dat je 20% korting krijgt? Hoe kom je erachter wanneer je dan 20% korting krijgt?

Ik wil ook wel die kaarten kopen, geen probleem. Liggen volgens mij zelfs bij de AH hier. Voor 20% korting wil ik die moeite wel nemen.
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden van de verkooppunten.
Mycom en AH hadden bv een tijdje geleden de iTuneskaarten te koop met 20% (Hema 15%)

Tijdens zulke acties haal ik dan een stapeltje. Die komen op m'n account-saldo. Dus alles wat ik dan in appstore/itunes koop is dus met 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pfff, ik sluit mijn iPad 3 na lange tijd weer eens aan op iTunes, zie ik dat hij 3,8 GB (!) aan overige data heeft opgeslagen.:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:05:
Pfff, ik sluit mijn iPad 3 na lange tijd weer eens aan op iTunes, zie ik dat hij 3,8 GB (!) aan overige data heeft opgeslagen.:S
Hmmz ik heb zo'n vermoeden dat mijn iPad dat ook ongeveer heeft...
Alleen durf ik mijn iPad gewoon niet aan iTunes te hangen, omdat ie dan weer allemaal automatisch dingen gaan synchroniseren.. dat haat ik.

En waar zie ik dat er overige data is, en hoe verwijder ik het?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gewoon onder Instellingen -> gebruik (bij mij heet het Usage maar ik denk dat het in het Nederlands gebruik heet) kijken, daar staat nu sinds iOS 5 heel precies hoeveel app hoeveel ruimte in beslag neemt.

Overige data is trouwens met name files die je in apps hebt opgeslagen (of die ze gecache't hebben). Onder gebruik kan je dit wel per app zien maar in iTunes wordt het onder 1 grote 'overige data' noemer gegooid.

Waarschijnlijk dus gewoon je ebooks, films, dropbox files die je een keer hebt bekeken, enz.

[ Voor 64% gewijzigd door GekkePrutser op 16-10-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:53:
[...]

Hmmz ik heb zo'n vermoeden dat mijn iPad dat ook ongeveer heeft...
Alleen durf ik mijn iPad gewoon niet aan iTunes te hangen, omdat ie dan weer allemaal automatisch dingen gaan synchroniseren.. dat haat ik.

En waar zie ik dat er overige data is, en hoe verwijder ik het?
Veel heb je niet gezocht, 3de hit op Google "ipad sync when connected".
http://support.apple.com/kb/PH1764?viewlocale=nl_NL

3de hit op Google "ipad other data":
http://appletoolbox.com/2...data-on-iphone-ipad-ipod/

[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Worden jullie hier veel wijzer van?

Afbeeldingslocatie: http://upit.cc/i/1e20d50c.jpg

Ik niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pagina: 1 ... 51 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]