Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.736 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
nee der is echt niks blijven hangen, ik krijg regelmatig mail van Blizzard binnen op die account maar ik denk dat ze het nu gewoon niet aankunnen bij Blizz.

EDIT:
oke even wat verder gekeken dan me neus lang is en ik stuitte op dit

I did not receive the scroll when my friend sent it via the in-game interface. When we tried from Battle.net, it showed up on my account immediately.

The e-mail I received regarding the scroll cited the character he chose on his account as the sender. It was different from the character he was playing when we used the in-game interface, so I'm pretty sure it wasn't just a delay.

Dus lieve mensen, gelieve het via battle.net te doen via refferals en rewards en dan zou het instant moeten gaan!

[ Voor 64% gewijzigd door tupu1302 op 13-03-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

tupu1302 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:27:
Dus lieve mensen, gelieve het via battle.net te doen via refferals en rewards en dan zou het instant moeten gaan!
Nope, bij mij niet in ieder geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lees de topicwaarschuwing..

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 13-03-2012 13:04 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Ik ben ook weer eens begonnen naar aanleiding van het krijgen van een Scroll.
Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik moet gaan doen :S

Ik speelde vanaf 2005 tot een jaar geleden. Heb wel 2 characters op level 85 en een paar op 80. Maar de gear is dus zwaar verouderd en ik kan eigenlijk nergens met meekomen (raids, heroics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

immo_msk schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:52:

Ik speelde vanaf 2005 tot een jaar geleden. Heb wel 2 characters op level 85 en een paar op 80. Maar de gear is dus zwaar verouderd en ik kan eigenlijk nergens met meekomen (raids, heroics).
het makkelijkst is denk ik gewoon BG's doen. gear haal je dan vrij snel en dan ga je gewoon als je het item level hebt HC's doen.. als je PvE wilt doen dan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Als je gear echt heel slecht is zou ik de 1e tier heroics doen (Grim Batol etc) Daarna Zul Aman / Zul Gurub en als dan de nieuwste 3 van Patch 4.3.

Op welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04

Als je je gear wil verzamelen kan je twee dingen doen als stap 1:
- Heroics gaan farmen voor de JP, hiervan kan je veel ilvl 378 items kopen.
- Op de auction house de ilvl 377 pvp items kopen, sommige zijn heel goedkoop (200g) sommige lopen op tot 1200g (op mijn realm)

Dan krijg je stap 2:
- De nieuwe HoR heroics doen. Hier mag je in met ilvl 353 gemiddeld. Ze zijn vrij makkelijk en je komt ook geen heel erg ondergegearde mensen tegen. Wipes zijn zeldzaam. Hier krijg je questrewards (6 quests waar je ilvl 378 epics krijgt) en er droppen ook ilvl 378 epics van bosses.

Hiermee doorgaan totdat je van de drops, questrewards, JP items en wellicht VP items (je krijgt 1000 per week, de items beginnen bij 1250 ofzo) bij elkaar minimaal ilvl 372 verzamelen.

Dan stap 3:
- In de LFR (Looking for Raid) kan je de nieuwste raid doen in een behoorlijk makkelijke versie. Deze mag je 1x per week helemaal clearen en de bosses droppen ilvl 384 epics en sommige ilvl 390.

Als je hier wat gear uit krijgt kan je denk ik wel gaan applyen bij casual pve guilds die DS raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Rakkerzero schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:00:
Oh, en.....

[afbeelding]

Een silhouet van de Pandaren female.
Wie is deze pokémon? :D

Sorry kon het niet laten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat een prachtige OP Rakker _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Vandaag nog eens terug aan WoW beginnen, ik krijg die nieuwe SoR doorgestuurd en switch over naar Horde op de Stormscale realm. Ben er al even uit, dus het zal wel weer een grote aanpassing zijn. Sta te springen om er terug in te vliegen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

BlackMage schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:01:
[...]
Dan stap 3:
- In de LFR (Looking for Raid) kan je de nieuwste raid doen in een behoorlijk makkelijke versie. Deze mag je 1x per week helemaal clearen en de bosses droppen ilvl 384 epics en sommige ilvl 390.
Correctie, je mag de raid meerdere keren clearen, maar je hebt alleen de eerste run kans op loot.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Gisteren in recordtempo nog even de laatste HoT dungeon gedaan en zowaar nog een upgrade geloot, mooie trinket van de bisschop.

Heeft er iemand nog tips qua gear voor mij? Ik weet dat 1 ring vervangen moet worden en ik hoop woensdag weer spul uit LFR mee te nemen, maar misschien zie ik nog iets over het hoofd. Zie http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ik ben van plan om de VP neck en relic te kopen als ik vanaf woensdag mijn VP weer cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
IntToStr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:32:
Gisteren in recordtempo nog even de laatste HoT dungeon gedaan en zowaar nog een upgrade geloot, mooie trinket van de bisschop.

Heeft er iemand nog tips qua gear voor mij? Ik weet dat 1 ring vervangen moet worden en ik hoop woensdag weer spul uit LFR mee te nemen, maar misschien zie ik nog iets over het hoofd. Zie http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ik ben van plan om de VP neck en relic te kopen als ik vanaf woensdag mijn VP weer cap.
Lijkt mij de laaste 2 items die je nog kunt kopen van VP's, en die trinket met Mastery en Dodge on use.
Voor een pally beter dan Resolve imo.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:44
IntToStr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:32:

Qua gear ziet het er allemaal best goed uit moet ik zeggen. Jouw parry ligt iets te hoog in vergelijking met je dodge (moeten voor pala's altijd zo gelijk mogelijk blijven) en ik raad je aan om iig de prima glyph voor Word of Glory te vervangen voor Shield of the Righteous.

Als laatste moet je echt goed kijken naar jouw enchants; enchanten voor hit is echt geen goede optie. Hiervoor kan je mijn armory bekijken als je wilt : Aliru@Azjol-Nerub

Check ook even jouw meta-gem, als ik het goed heb is de 1% toegevoegde shield block value beter dan de toegevoegde armor op hogere itemlevels (speelde rond heroic t11 (372 gear))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Mijn vrouw had een nieuwe paladin voor me aan gemaakt (BE) en me in de undead starting area gezet (wou ik de vernieuwde versie van zien).

Mooie verhalen, gaat lekker vlot. Ondertussen op lvl 40 aangekomen, en voor de grap solo SM ingelopen.

Plate, selfhealing en behoorlijke AoE. Goede grutjes. Het was een grapje dat ik er alleen heen ging (eigenlijk om de quests op te pikken) maar stond 45 min en 4 instances later verbaast buiten.

Is SM voor lvl 20 geworden of is een pally in heirloom volledig OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Darkangle schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:41:
Mijn vrouw had een nieuwe paladin voor me aan gemaakt (BE) en me in de undead starting area gezet (wou ik de vernieuwde versie van zien).

Mooie verhalen, gaat lekker vlot. Ondertussen op lvl 40 aangekomen, en voor de grap solo SM ingelopen.

Plate, selfhealing en behoorlijke AoE. Goede grutjes. Het was een grapje dat ik er alleen heen ging (eigenlijk om de quests op te pikken) maar stond 45 min en 4 instances later verbaast buiten.

Is SM voor lvl 20 geworden of is een pally in heirloom volledig OP?
Holy crap, in hoeveel speel uur ben je 40 geworden? Mijn rogue is ondertussen level 61, maar daar ben ik al wel 21 speeluren aan kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Graveyard (26+)
Library (29+)
Armory (32+)
Cathedral (35+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:54:
[...]

Als je gear echt heel slecht is zou ik de 1e tier heroics doen (Grim Batol etc) Daarna Zul Aman / Zul Gurub en als dan de nieuwste 3 van Patch 4.3.

Op welke server speel je?
Via de dungeon finder kan ik in ieder geval geen heroics doen. Zul Aman en Zul Gurub zijn dan geen raids meer?
Ik speel op Xavius en heb een Paladin en Death Knight op 85, allebei crap gear omdat ik, in de tijd dat ik gestopt ben, een aantal keren gehacked ben geweest. Dus geen gear en gold meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thysiej schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:46:
[...]

Holy crap, in hoeveel speel uur ben je 40 geworden? Mijn rogue is ondertussen level 61, maar daar ben ik al wel 21 speeluren aan kwijt...
Lv 1 tot 60 heb ik ook in minder dan 24 uur gedaan daarna loopt het toch redelijk hard op

Gister ook weer even gelevelled van lv83 90% naar lv84 60% en mijn total speeltijd is nu krap 3 dagen

Mage is nu 2 dagen en 23 uur van lv1 naar lv83, vanavond even die ring of blood doen in twilight highlands aangezien die een sloot met exp geven en dan hoop ik in dat laatste uurtje heb lv85 te worden zodat ik nagenoeg 3 dagen ben bezig geweest voor mijn mage.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thysiej schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:41:
[...]

Qua gear ziet het er allemaal best goed uit moet ik zeggen. Jouw parry ligt iets te hoog in vergelijking met je dodge (moeten voor pala's altijd zo gelijk mogelijk blijven)
Ik heb dit al zoveel mogelijk geprobeerd te reforgen, maar verder dan dit krijg ik het niet. Mijn trinket zorgt daarnaast ook nog voor 78 dodge per melee attack voor 10s (max 10 keer), dus dat zou het wat gelijk moeten trekken. Moet eens op zoek naar een addon om de real time waardes weer te kunnen geven :)
en ik raad je aan om iig de prima glyph voor Word of Glory te vervangen voor Shield of the Righteous.
Ik dacht dat de WoG glyph juist een soort must have was volgens EJ. Kun je aangeven waarom die andere beter is?
Als laatste moet je echt goed kijken naar jouw enchants; enchanten voor hit is echt geen goede optie. Hiervoor kan je mijn armory bekijken als je wilt : Aliru@Azjol-Nerub
Ah ja, enchants zijn niet allemaal even optimaal. Deze was heel goedkoop op de AH en iets leek me beter dan niets. De goede enchants waren rond de 1000g. Goed punt dat ik daar nog naar moet kijken. Net als weapon enchant en er zijn er nog een paar die beter kunnen.
Check ook even jouw meta-gem, als ik het goed heb is de 1% toegevoegde shield block value beter dan de toegevoegde armor op hogere itemlevels (speelde rond heroic t11 (372 gear))
Das waar ook. Stel ik win de head token in LFR, is die dan eigenlijk beter dan deze VP helm? Qua stats zal de VP helm beter zijn, maar de LFR telt mee voor de setbonussen. Als LFR beter is kan ik beter even wachten totdat ik die win misschien.

In ieder geval dank voor de review! Ook aan Derr_Hans. Zal die VP trinket ook eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
BlackMage schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:01:
[...]

Als je je gear wil verzamelen kan je twee dingen doen als stap 1:
- Heroics gaan farmen voor de JP, hiervan kan je veel ilvl 378 items kopen.
- Op de auction house de ilvl 377 pvp items kopen, sommige zijn heel goedkoop (200g) sommige lopen op tot 1200g (op mijn realm)

Dan krijg je stap 2:
- De nieuwe HoR heroics doen. Hier mag je in met ilvl 353 gemiddeld. Ze zijn vrij makkelijk en je komt ook geen heel erg ondergegearde mensen tegen. Wipes zijn zeldzaam. Hier krijg je questrewards (6 quests waar je ilvl 378 epics krijgt) en er droppen ook ilvl 378 epics van bosses.

Hiermee doorgaan totdat je van de drops, questrewards, JP items en wellicht VP items (je krijgt 1000 per week, de items beginnen bij 1250 ofzo) bij elkaar minimaal ilvl 372 verzamelen.

Dan stap 3:

Als je hier wat gear uit krijgt kan je denk ik wel gaan applyen bij casual pve guilds die DS raiden.
Bedankt voor je uitgebreide informatie. Ik zie het al, er is veel veranderd in de tussentijd. Justice Points ken ik nog wel maar HoR heroics en LFR zijn nieuw voor me. Ik zal me eerst eens verdiepen in wat er allemaal is veranderd c.q. erbij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Ik heb al een tijdje niet mijn priest aangeraakt sinds de komst van 4.3 maar wil nu toch eens gaan raiden.
Gewoon DS normal, ben ik daar al goed genoeg gegeared voor?

http://eu.battle.net/wow/...r/kazzak/Kasjmir/advanced

Ik zit nog redelijk te twijfelen wat mijn mainspec nou is, maar ik speel het meeste holy.
Nog tips waar ik makkelijk verbeter punten heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Ted
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die eigenlijk precies hetzelfde hebben waarom ik gestopt was "de attitude van mensen". Ik speel zelf sinds eind vanilla en merkte een soort van attitude shift ergens in WOTLK die me totaal niet aanstond. Ik zelf ben niet zo van het hardcore raiden aangezien ik daar tijd voor moet vrij maken die ik helaas niet meer heb :p. dus als iemand nog een leuke guild weet op Outland - Horde dan houd ik me aanbevolen

De achievements waren van uit de basis een goed idee om mensen wat na te laten streven, helaas moet je nu als je mee wil met raids je achievement laten zien en een bepaald Ilvl hebben of je dan skills hebt of niet maakt mensen niet uit.

Ik ben sinds een paar dagen weer begonnen met de SoR van een vriend en vermaak me eigenlijk wel, zelf zit ik in zo'n typische invite iedereen maar guild waar tonnen met clueless mensen in zitten die niets van de game (nog) begrijpen. Met het nieuwe LFR systeem (waar ik dus nog niets van wist) heb ik een twee tal raids gedaan waarvan ik absoluut geen idee had wat ik moest doen gelukkig zat ik met mijn vriend op TS dus die kon mij alles uitleggen ;).

in de LFG kom je helaas nog altijd mensen tegen die rustig op spirit rollen als warlock zijnde, of een paladin healer die man mening is dat je teveel damage ontvangt terwijl meneer zelf rond staat te springen in plaats van te healen. Of de zwaar overgegearde dpser die dan vreemd genoeg minder damage doet dan jij als tank.

Geen rant op de game ik moet zeggen dat op het moment de meeste mensen wel vriendelijker zijn, de english skills van mensen laat soms wel wat te wensen over maar je kan niet alles hebben. Tot dusver mijn eerste view op de game weer, ik zie wel of ik nog door ga voor de panda's of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
Wat is DS normal een lachertje geworden zeg.. full clear op een uurtje of 2/2,5 met 1 whipe on madness. die werd veroorzaakt door een unlucky meteor.

volgende week maar eens kijken of we de setup kunnen krijgen voor morchok HC. moet te doen zijn. het de fight al gezien. moet met 3 healers makkelijk te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

:w boek,

Ben inmiddels in Vash'jr beland met mijn Druid. Zit net over de 3 dagen /played op 81. Maar ik heb daar zeker een paar uur besteed aan het farmen van herbs. Zit ook niet helemaal vol met heirlooms. Met de guild perk zit ik op 35% extra. Nu is dat 25% geworden omdat mijn shoulders maar tot 80 werkt.

Nu hopelijk wat dungeons runnen. Al moet ik mijn ilvl (nu 180) opkrikken naar tenminste 226 voor BRC. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Twylight schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:47:
Graveyard (26+)
Library (29+)
Armory (32+)
Cathedral (35+)
Bedankt, dat komt overeen met hoe moeilijk ik ze vond. Wel vreemd, op lvl 40 een lvl 35 instance soloen... :o
Thysiej schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:46:
[...]

geen idee, heb er zondag voor gezeten vannaf een uurtje of 10-11 in de ochtend. Niet echt bij gehouden, maar full heirlooms, guildperks e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb dit al zoveel mogelijk geprobeerd te reforgen, maar verder dan dit krijg ik het niet. Mijn trinket zorgt daarnaast ook nog voor 78 dodge per melee attack voor 10s (max 10 keer), dus dat zou het wat gelijk moeten trekken. Moet eens op zoek naar een addon om de real time waardes weer te kunnen geven :)
Ik heb precies dezelfde trinket als jij (alleen ilvl verschilt); is ook de BiS trinket voor paladin tanks btw :). Dat zou de waarde inderdaad weer gelijk moeten trekken (verschil tussen dodge en parry is nu ongeveer 600 bij jou); daarnaast gaat jouw dodge ook nog omhoog van food e.d.
Ik dacht dat de WoG glyph juist een soort must have was volgens EJ. Kun je aangeven waarom die andere beter is?
Het is de op één na beste single target glyph, alleen Seal of Truth is beter door de 10 expertise die het geeft. Het is een beetje afwegen denk ik, de glyph voor WoL was zeer sterk toen er nog geen CD op WoL zat. Nu er een cooldown op zit, kan je de ability lang niet zo vaak gebruiken; waardoor de waarde als 'lifesaver' oid zeer sterk zakt.
Ikzelf vind het belangrijker dat ik meer damage doe met mijn SotR, daarnaast zorgt het ook voor een hele berg meer threat. WoL gebruik ik tijdens het raiden eigenlijk nooit.
Ah ja, enchants zijn niet allemaal even optimaal. Deze was heel goedkoop op de AH en iets leek me beter dan niets. De goede enchants waren rond de 1000g. Goed punt dat ik daar nog naar moet kijken. Net als weapon enchant en er zijn er nog een paar die beter kunnen.
Enchants zijn inderdaad heel erg prijzig. Van de meeste BiS varianten is over het algemeen ook een goedkopere variant op de auction house. Die geeft dan net iets minder mastery, stamina of armour maar is iig beter dan degene die je nu hebt gedaan... ;)
Das waar ook. Stel ik win de head token in LFR, is die dan eigenlijk beter dan deze VP helm? Qua stats zal de VP helm beter zijn, maar de LFR telt mee voor de setbonussen. Als LFR beter is kan ik beter even wachten totdat ik die win misschien.
Dan heb je pas de 3-set van t13 toch? Ik zou pas switchen naar die andere head op het moment dat je de 4-set haalt.
In ieder geval dank voor de review! Ook aan Derr_Hans. Zal die VP trinket ook eens gaan bekijken.
Persoonlijk vind ik die VP trinket zonde van mijn ValorPoints; ik heb dan ook alle drie de trinkets die in DS droppen voor tanks... :P
Ik heb zelf een hekel aan trinkets die een on-use actie hebben voor tanks. Simpelweg omdat ik tijdens het krijgen van meer damage eigenlijk altijd een cooldown gebruik die zorgt voor damage reduction, een on-use trinket (vooral die dodge/parry/mastery geeft) maakt dan alleen de kans groter dat je een (volledige) reductie hebt van de incoming damage...
Voor druids of deathknights is een mastery on-use waarschijnlijk veel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Darkangle schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:18:
[...]

geen idee, heb er zondag voor gezeten vannaf een uurtje of 10-11 in de ochtend. Niet echt bij gehouden, maar full heirlooms, guildperks e.d.
Gewoon /played doen ;) de game houd het wel voor je bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:04:
Ik heb al een tijdje niet mijn priest aangeraakt sinds de komst van 4.3 maar wil nu toch eens gaan raiden.
Gewoon DS normal, ben ik daar al goed genoeg gegeared voor?

Ik zit nog redelijk te twijfelen wat mijn mainspec nou is, maar ik speel het meeste holy.
Nog tips waar ik makkelijk verbeter punten heb?
Voor je gear lvl is het goed, enchants zijn goed genoeg voor die cheap 378.
Zodra je bracers en wapen vervang wel de Int en Power torrent enchant gebruiken.

Holy heeft veel spirit nodig, heb nu een tijdje geen holy meer gespeeld.
Disc is toch sterker in combinatie met een druid healer, vandaar :)

2700 spirit is ok, met meer ilvl meer spirit en Reforge's Haste en Mastery.
Welke secondaire stat je het meeste wilt is een kwestie van speel style, zelf ging ik voornamelijk naar mastery met holy met haste op de extra tick voor renew (12.5%), mastery is free healing namelijk en werkt aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Gewoon /played doen ;) de game houd het wel voor je bij :D
Ik ga nu even niet inloggen op werk ;). (misschien in de pauze even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Darkangle schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:20:
[...]

Ik ga nu even niet inloggen op werk ;). (misschien in de pauze even)
met /played op me huidige main character heb ik 13days 18hours played en 10days 12 hours this level ;p

Me ouwe main character had 89 days total played.

Echt sick als ik bedenk hoeveel ik eigenlijk met die character gedaan had. Maar ik heb iemand in me guild die heeft 382 days played. screenshot gezien ;p echt TE erg is dat man XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ricmaniac schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:35:
[...]

met /played op me huidige main character heb ik 13days 18hours played en 10days 12 hours this level ;p

Echt sick als ik bedenk hoeveel ik eigenlijk met die character gedaan had. Maar ik heb iemand in me guild die heeft 382 days played. screenshot gezien ;p echt TE erg is dat man XD
ik denk dat ik over de 500 zit op me main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

Een van mijn officers had einde vanilla 350+ days. Ik heb hem toen geadviseerd om even een paar weekjes niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als ik mijn chars bij elkaar optel kom ik ook wel een end :P

Toevallig afgelopen weekend mijn oude main op mijn huidige account gezet, dus die kan ik mooi meenemen, maar ik gok dat ik ook wel ruim boven de 300 uur uitkom hoor :P

Maargoed, ik speel dan ook al vanaf 11 feb. 2005. Dat tikt gewoon leuk door.

OMG, eind Vanilla 350 days? Da's 350 days in 2 jaar, want TBC kwam ergens in januari 2007 uit, toch? :o

[ Voor 14% gewijzigd door Blistimo op 13-03-2012 11:39 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

[...]

mja...denk dat ik ook al aardig richting de 400 aan het lopen ben met mijn hunter...maar ja, ik speel dan al ruim 6,5 jaar WoW :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Pff dacht dat ik er veel had met mijn 100+ ^^

Ben ook erg blij dat met MoP achievements account wide zijn :9~ en ik dus minder gebonden ben aan een character, mijn priest heeft nu ~ 11.6k achievement points en ga om die reden ook niet zomaar van main switchen en dus onder een andere naam achievements halen

[ Voor 74% gewijzigd door Yintha op 13-03-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Voor je gear lvl is het goed, enchants zijn goed genoeg voor die cheap 378.
Zodra je bracers en wapen vervang wel de Int en Power torrent enchant gebruiken.

Holy heeft veel spirit nodig, heb nu een tijdje geen holy meer gespeeld.
Disc is toch sterker in combinatie met een druid healer, vandaar :)

2700 spirit is ok, met meer ilvl meer spirit en Reforge's Haste en Mastery.
Welke secondaire stat je het meeste wilt is een kwestie van speel style, zelf ging ik voornamelijk naar mastery met holy met haste op de extra tick voor renew (12.5%), mastery is free healing namelijk en werkt aardig.
Ik reforge crit altijd weg maar maakte nooit echt een keuze tussen mastery en haste, is dit wel aan te raden?
Als ik ga raiden wordt dit zeker 10man, volgens mij was haste dan iets beter en in 25 man weer mastery.
Maar goed ik ga vanavond even alles goed nalopen.

Kwa enchants heb ik inderdaad niet veel aandacht nog aan besteed sinds het maar ilvl 372 merendeels is.
Alleen even snel nog de shoulder enchant halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Ik reforge crit altijd weg maar maakte nooit echt een keuze tussen mastery en haste, is dit wel aan te raden?
Als ik ga raiden wordt dit zeker 10man, volgens mij was haste dan iets beter en in 25 man weer mastery.
Maar goed ik ga vanavond even alles goed nalopen.

Kwa enchants heb ik inderdaad niet veel aandacht nog aan besteed sinds het maar ilvl 372 merendeels is.
Alleen even snel nog de shoulder enchant halen :+
Waarom holy en niet disc? o.0

Toen ik nog holy speelde zorgde ik voor een balans tussen haste en mastery :)
Int > Spirit > haste/mastery (balans) > Crit > strength is je stat prio

[ Voor 11% gewijzigd door Yintha op 13-03-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Waarom holy en niet disc? o.0

Toen ik nog holy speelde zorgde ik voor een balans tussen haste en mastery :)
Int > Spirit > haste/mastery (balans) > Crit > strength is je stat prio
Ik vind disc in raids veel minder leuk dan holy :+
In dungeons is disc wel weer erg leuk maar de speelstijl van holy kan ik dromen als het ware.
En ik wil shadow ook wel behouden, ik hoef dan alleen mijn spirit weg te reforgen voor haste en ik heb een leuke gearset voor shadow alleen zonder setbonus.

Is disc dan zoveel superieur op dit moment dan holy in 10man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:54:
[...]

Ik vind disc in raids veel minder leuk dan holy :+
In dungeons is disc wel weer erg leuk maar de speelstijl van holy kan ik dromen als het ware.
En ik wil shadow ook wel behouden, ik hoef dan alleen mijn spirit weg te reforgen voor haste en ik heb een leuke gearset voor shadow alleen zonder setbonus.

Is disc dan zoveel superieur op dit moment dan holy in 10man?
Yup, ik speel zelf ook liever holy :( maar Disci is echt zoveel beter, ik haal met gemak 25k hps op Madness (10m) of 27k op Zon'ozz (HC) zonder echt in mana problemen te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Yup, ik speel zelf ook liever holy :( maar Disci is echt zoveel beter, ik haal met gemak 25k hps op Madness (10m) of 27k op Zon'ozz (HC) zonder echt in mana problemen te komen :D
Maar heeft dat ook niet te maken met wat voor andere healers je samen speelt?
Ik dacht dat holy nog altijd wel goed was in raidhealing, vooral divine hymn is sinds 4.3 echt goddelijk.
Nog in ieder geval niet echt het gevoel gehad dat ik het minder deed dan andere healing classes.
Maja ik heb ook alleen nog maar LFR gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:08:
[...]

Maar heeft dat ook niet te maken met wat voor andere healers je samen speelt?
Ik dacht dat holy nog altijd wel goed was in raidhealing, vooral divine hymn is sinds 4.3 echt goddelijk.
Nog in ieder geval niet echt het gevoel gehad dat ik het minder deed dan andere healing classes.
Maja ik heb ook alleen nog maar LFR gedaan :+
Hmm, ik speel zelf met Hpala/Druid, of speelde want ik zit in een guild/raidgroup drama atm ^^

Holy/Discipline is beide nuttig in raids maar mocht je echt HC progress gaan raiden dan is Disc duidelijk sterker omdat je sterke cooldowns hebt, barrier + pi + pain suspression. (Beter dan hymn / GS vind ik).

Link eens je armory.^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Gezien hij nog geen HM's doe maakt het inprincipe niet zo heel veel uit. 10man nerfed content normal maakt alle healing specs goed ;)

Beide is dus viable, disc en druid is beter dan holy en druid dus afhankelijk van je setup zou je een spec kunnen kiezen.

Je kan de zelfde gear gebruiken voor disc als holy maar zelf ben ik meer haste/crit voor mijn disc spec.

secondaire stats zijn inprincipe voor holy gewoon wat je zelf fijner wilt spelen.
Haste en Mastery zijn ong gelijk op 10man.

En madness als disc is ideaal ja, heb 1k minder spirit als jouw yintha en heb ook geen mana issues als disc.
Daar waar ik dat wel had als Holy maar heb dan ook 2800 spirit of zo in holy spec/gear met veel crit vanwege Disc spec. Hagara zal ik als holy doen voor die speed bubble, later zal dit ook wel disc worden als mensen eenmaal gewend zijn aan de debuff en muur ontwijken.

--
Onze totalle raid attandance is nu weer flink omhoog gegaan, 2 nieuwe spelers er bij met heal en tank offspec bijde ook +394 ilvl dus niet eens hoeven te gearen. Hoeven nu niet meer hoeven te puggen bij zieke en laat komers wat de afgelopen maand ons zeker weer heeft vertraagd, eindelijk kunnen we echt eens goed gaan beginnen met HM progressie. Yor'Sahj een kijkje genomen. ff Wennen maar zie geen problemen hier mee. Helaas geen paladin healer maar druid en ik disc komen hier wel uit met die healing debuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij doen Holy priests het voornamelijk beter dan disc priests op Spine HC en Madness HC. Maar dat is dus op bijzonder afwijkende fights van de rest van DS, en het geldt ook nog eens alleen op heroic difficulty, en dan eigenlijk ook nog eens voornamelijk voor 10m HC.

Als je naar LFR en normal DS kijkt denk ik dat er weinig verschillen zijn. Personal preference ftw!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Hmm, ik speel zelf met Hpala/Druid, of speelde want ik zit in een guild/raidgroup drama atm ^^

Holy/Discipline is beide nuttig in raids maar mocht je echt HC progress gaan raiden dan is Disc duidelijk sterker omdat je sterke cooldowns hebt, barrier + pi + pain suspression. (Beter dan hymn / GS vind ik).

Link eens je armory.^^
Naja HC progress ben ik nu nog niet mee bezig, maar is uiteindelijk wel de bedoeling uiteraad ^^

Ik ben een ervaren raider, speel al sinds vanilla priest eigenlijk. In Wotlk was dat vooral shadow en nu in Cata vooral holy. Eigenlijk ben ik veel meer met de speelstijl van holy opgegroeit dan met disc dat pas in Wotlk echt aan bod kwam.
Maar blijkt het nou echt zo te zijn dat disc een dikke voorkeur heeft dan zou ik best wel disc willen spelen het is denk meer dat ik mezelf beter vind met holy maar dat is ook puur ervaring op doen met disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Helaas madness niet neergekregen.
5* een whipe op <5%

1* bugged maddness, waardoor we P2 al kregen vanaf 40%, toch nog gekomen tot 8% maar was eerste keer P2 dat we zagen dus konden meteen wat tactieken bekijken.

Corruption krijgen we nu neer voordat elementium bolt aankomt, tevens krijgen we de tentacles neer zonder gebruik te hoeven maken van heroism/timewarp.
Beste try was 1,8%, en dat omdat dps begon te schreeuwen om adds te negeren en full op de boss te gaan. Als we adds hadden neergehaald was het gewoon een kill geweest. Hopelijk gaat ie vanavond neer aangezien we weer 2 nieuwe mensen meehebben.

Wat is nu het beste moment om heroism te poppen in P2 ?
We hebben 2* een wave of adds. Laatste keer popten we hem op de eerste serie adds, toen was madness op 7% begin 2de wave, echter na killen van de eerste serie adds van 2de wave vielen we bij bosjes om.
We begrijpen ook niet waar de damage van na de tweede wave vandaan komt, alle adds down maar nog steeds veel damage gaande.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat komt doordat Deathwing zelf een pulserend aura heeft dat iedere seconde damage doet. Dit begint op 20% vrij rustig, maar iedere 5% neemt die damage toe. Dus als je Deathwing op 11% hebt als de tweede wave adds spawnen valt die AoE damage nog wel mee, maar alles onder 10% merken je healers alweer een stuk meer. En onder 5% is die pulse damage heeeel duidelijk merkbaar.

Als je dus nog DPS issues hebt kun je P2 heel tactisch in twee stukken hakken: Eerste deel gebruik je geen BL, en stop je je DPS als je nog boven de 10% zit. Vervolgens haal je de adds weer zsm neer, met BL gepopt als de twee non-tentacle adds spawnen en DPS je vervolgens onder BL op de baas door tot hij dood is. Je healers hebben dan BL voor het zwaarste deel van de phase.
Als je onder de 8% zit als de nieuwe adds spawnen zou ik door blijven nuken. Beetje mazzel moet je wel hebben met Shrapnels ivm Dream CD, maar met wat mazzel heb je genoeg DPS en personal CDs om 't tot het einde vol te houden.

Wij doen het eigenlijk al vanaf de derde kill oid met 1 phase en doornuken. Met 2 tanks en 3 healers. En de afgelopen twee kills ook maar met 4 DPS. Jumpfailbug en de laatste keer een Rogue die vergat dat hij subtlety was na Spine HC progress wipe-a-thon en hij de eerste Wing Tentacle Shadowstepte. En dat gaat dus niet :P

[ Voor 14% gewijzigd door Blistimo op 13-03-2012 12:25 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Naja HC progress ben ik nu nog niet mee bezig, maar is uiteindelijk wel de bedoeling uiteraad ^^

Ik ben een ervaren raider, speel al sinds vanilla priest eigenlijk. In Wotlk was dat vooral shadow en nu in Cata vooral holy. Eigenlijk ben ik veel meer met de speelstijl van holy opgegroeit dan met disc dat pas in Wotlk echt aan bod kwam.
Maar blijkt het nou echt zo te zijn dat disc een dikke voorkeur heeft dan zou ik best wel disc willen spelen het is denk meer dat ik mezelf beter vind met holy maar dat is ook puur ervaring op doen met disc.
Mijn persoonlijke mening O-) :

Head: Haste > Mastery + de meta die increased effect geeft ipv 2% mana
Neck: Crit > Haste/Mastery, wat je zelf wilt
Chest: Mastery > Haste + maybe +20 stats ipv 15
Bracers: Haste > Mastery + 50int ipv spirit
Staff: Power torrent (Shadowfiend samen met cloak/power torrent = veel mana :)
Wand: Haster > Mastery
Hands: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Waist: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Legs: Haste > Mastery
Feet: Haste > Mastery
Ring1: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Ring2: Haste > Mastery

Spec: 2 punten in darkness droppen voor reduced shadowfiend CD als je ooit mana issues hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Wij popten toen we Madness nog niet echt onder controle hadden heroism op het laatste platform met tentacle. Puur om de tentacle neer te hebben voor de bolt kwam.

Tegenwoordig maakt het niks meer uit. Van de week kregen we op het 3de platform zelfs al die kleine worms voor de grote tentacle neer was. Dat deed wel even wat extra pijn. Met harde dps lopen de verschillende events niet meer zo lekker synchroon. Klauw neer voordat de cataclysm wordt gestart, of soms al bijna voor hij zijn adds laat spawnen... Snelste kill is tot nu toe in 10.30. Deze week gaan we Hagara eens proberen met 2 groepjes van 2 om de lightning door te zetten. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Mijn persoonlijke mening O-) :

Head: Haste > Mastery + de meta die increased effect geeft ipv 2% mana
Neck: Crit > Haste/Mastery, wat je zelf wilt
Chest: Mastery > Haste + maybe +20 stats ipv 15
Bracers: Haste > Mastery + 50int ipv spirit
Staff: Power torrent (Shadowfiend samen met cloak/power torrent = veel mana :)
Wand: Haster > Mastery
Hands: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Waist: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Legs: Haste > Mastery
Feet: Haste > Mastery
Ring1: Crit > Mastery/haste, kies zelf ma wat
Ring2: Haste > Mastery

Spec: 2 punten in darkness droppen voor reduced shadowfiend CD als je ooit mana issues hebt.
Om eerlijk te zijn heb ik nog weinig aandacht besteed aan reforgen :o
Maar ik kan hieruit concluderen dat jij vindt Mastery > Haste ?
Alleen bij de chest zeg je dat ik weer mastery naar haste moet doen ;p

Wat slecht dat ik Crit nog niet weggeforged heb zeker nog nieuw spul waar ik amper na omgeken nog heb 8)7
Ik kan helaas ook niet mijn eigen armory nu bekijken want dat is helaas geblokkeerd:P
Maar het kwam er op neer dat ik wel Mastery of Haste moet kiezen had ik gelezen, alleen welke van de 2 is meer een persoonlijk voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:30:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik nog weinig aandacht besteed aan reforgen :o
Maar ik kan hieruit concluderen dat jij vindt Mastery > Haste ?
Alleen bij de chest zeg je dat ik weer mastery naar haste moet doen ;p

Wat slecht dat ik Crit nog niet weggeforged heb zeker nog nieuw spul waar ik amper na omgeken nog heb 8)7
Ik kan helaas ook niet mijn eigen armory nu bekijken want dat is helaas geblokkeerd:P
Maar het kwam er op neer dat ik wel Mastery of Haste moet kiezen had ik gelezen, alleen welke van de 2 is meer een persoonlijk voorkeur.
Nee niet mastery > haste, het gaat om de balans.

Alles wat alleen mastery heeft, reforgen naar haste en andersom. iets met crit kan je zelf kiezen ^^ toen ik holy speelde was mijn mastery meen ik ~17-19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Nee niet mastery > haste, het gaat om de balans.

Alles wat alleen mastery heeft, reforgen naar haste en andersom. iets met crit kan je zelf kiezen ^^ toen ik holy speelde was mijn mastery meen ik ~17-19
Dus een balans is toch beter dan echt voor 1 van die 2 gaan?
Dat ik crit weg moet forgen wist ik wel, dat is voor holy een stuk minder efficiente stat.
Maar omdat Haste en mastery toch wel elkaar in balans houd hoef ik toch niet zozeer het 1 na het andere te reforgen, wel als ik meer Haste of meer Mastery wil of het echt 50/50 wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:35:
[...]

Dus een balans is toch beter dan echt voor 1 van die 2 gaan?
Dat ik crit weg moet forgen wist ik wel, dat is voor holy een stuk minder efficiente stat.
Maar omdat Haste en mastery toch wel elkaar in balans houd hoef ik toch niet zozeer het 1 na het andere te reforgen, wel als ik meer Haste of meer Mastery wil of het echt 50/50 wil maken.
Voorbeeld:

Item1:
50 int
100 haste
0 mastery
= Haste > mastery ( je het beide stats nu)

Item2:
50 int
0 haste
100 mastery
= mastery > haste (profit)

item3:
crit
crit > mastery/haste wat je zelf wilt op dat moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Voorbeeld:

Item1:
50 int
100 haste
0 mastery
= Haste > mastery ( je het beide stats nu)

Item2:
50 int
0 haste
100 mastery
= mastery > haste (profit)

item3:
crit
crit > mastery/haste wat je zelf wilt op dat moment
Ik snapte je wel ;)
Maar juist jouw voorbeeld geeft aan wat ik bedoel. Het is nu toch al in balans zonder te reforgen? :)
Alleen als ik het echt 50/50 wil hebben is het nuttig om te doen, maar ik dacht altijd of voor haste gaan of voor mastery? Of gewoon beetje in balans houden? Of het maakt weinig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Ik snapte je wel ;)
Maar juist jouw voorbeeld geeft aan wat ik bedoel. Het is nu toch al in balans zonder te reforgen? :)
Alleen als ik het echt 50/50 wil hebben is het nuttig om te doen, maar ik dacht altijd of voor haste gaan of voor mastery? Of gewoon beetje in balans houden? Of het maakt weinig uit :P
Hmm :P

Je kan ook deze tool gebruiken xD http://www.askmrrobot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Darkangle schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Een van mijn officers had einde vanilla 350+ days. Ik heb hem toen geadviseerd om even een paar weekjes niet te spelen.
350 dagen eind vanilla lijkt me een beetje heel hoog gegrepen...

Dat zou betekenen dat ie 2 jaar lang elke dag minimaal 12 uur gespeeld heeft, klinkt meer als een broodje aap verhaal :D

Zelf zit ik nu op bijna 285 dagen op me main, en zo een 100 dagen over al me alts, me altijd wel vermaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terence(x) schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Dat zou betekenen dat ie 2 jaar lang elke dag minimaal 12 uur gespeeld heeft, klinkt meer als een broodje aap verhaal :D
Waarom niet? Je hoeft alleen maar ingelogd te zijn om die timer op te hogen, daadwerkelijk spelen heeft niemand iets over gezegd. Ik ken zat mensen die met hun pitchfork en farmer outfit (of iets anders mafs) op de brug in Ironforge stonden te /dancen. Met een of ander anti-afk-tooltje dat ervoor zorgde dat ze nooit uitlogden. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
[...]

Zelf zit ik nu op bijna 285 dagen op me main, en zo een 100 dagen over al me alts, me altijd wel vermaakt :D
Dat lijkt mij ook zeer sterk, ik had met mijn oude account ~200 dagen en ik stopte nadat naxxramas kwam.
En ik was echt zeer verslaafd en speelde ontiegelijk veel :D
Domste fout ooit om me account te verkopen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Zijn hier veel mensen op de Stormscale (H) realm? Kunnen jullie mij misschien wat info geven van deze realm (Economy, Progress, Gemiddeld niveau, enz) ?
Ik zou hier straks mijn Druid lvl 85 naar toe transfereren met de nieuwe SoR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Waarom niet? Je hoeft alleen maar ingelogd te zijn om die timer op te hogen, daadwerkelijk spelen heeft niemand iets over gezegd. Ik ken zat mensen die met hun pitchfork en farmer outfit (of iets anders mafs) op de brug in Ironforge stonden te /dancen. Met een of ander anti-afk-tooltje dat ervoor zorgde dat ze nooit uitlogden. ;)
Je gaat alleen afk ala je ook daadwerkelijk niet achter de computer zit. Tenminste bij mij (mac).

Ik ben regelmatig gewoon ingelogd, maar gewoon tabbed out wat anders aan het doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Release date Classic (EU): 11-02-2005
Release date TBC (EU): 16-01-2007

Aantal dagen totaal: 1250 speeldagen.
Is het alsnog een hele berg om daar 350 van te hebben. Maar jouw formule voor 12 uur per dag gaat dus niet helemaal op...

[ Voor 9% gewijzigd door Thysiej op 13-03-2012 13:56 . Reden: Bronnen toegevoegd, datum van TBC edit (patch 2.4.3 was op 17 juli 2008) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
[...]

Of je ging voor rank 14, dat tikte ook aardig aan kwa speeluren :o
Alles kostte veel meer tijd in Vanilla en ook nog in Tbc dan wat het nu kost.
Misschien 1 van de redenen waarom men sneller verveeld raakt ook.
Aan de ene kant is het erg fijn dat je niet meer zoveel uren erin hoeft te stoppen, ik zou nooit mee zoveel kunnen spelen als dat ik dat deed vroeger.
Maar voor de mensen die wel de tijd ervoor hebben, raken hierdoor weer sneller verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Yintha op 13-03-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Ik snapte je wel ;)
Maakt weinig uit voor holy ;)

Balans 50/50 als je wilt of meer haste als je vind dat je dat nodig heb (ligt weer aan je andere healers) of meer mastery als je vind dat jouw casts snel genoeg zijn. Zelfde geld voor spirit, gewoon genoeg spirit nemen waarmee jij comfortabel kan healen zonder te stressen met je mana bar.
[...]

Denk dat de grooste gedeelte van mijn /played meer /afk of /g chat is :)
Kom met mijn oude main en mijn priest niet boven de +80 uur /played per char dan ;)
Samen wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

HIj speelde PvE en PvP. Ja, hij was als hij wakker was online en actief. Geen broodje aap, Belerock Grim Batol. Geen idee of het makkelijk te zien is met andere statistiekjes maar het staat je vrij om het te bekijken.

Wij vonden het nogal ziek dus als GM heb ik hem op vakantie gestuurd. Gekke ijslanders (zijn broer was bijna even erg), de kinderen daar hebben weinig te doen en veel tijd klaarblijkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Release date TBC (EU): 16-07-2008

Volgens mij was dat in februari en niet juli.

Laatst eens gekeken naar al mijn chars via een addon. En kwam net over de 300 days op 1 realm. Ik heb daarnaast nog een half jaar op een ander realm gezeten. Zal nu wel boven de 360 dagen zitten.

[ Voor 54% gewijzigd door junglebeast op 13-03-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
junglebeast schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:52:
Release date TBC (EU): 16-07-2008

Volgens mij was dat in februari en niet juli.

Laatst eens gekeken naar al mijn chars via een addon. En kwam net over de 300 days op 1 realm. Ik heb daarnaast nog een half jaar op een ander realm gezeten. Zal nu wel boven de 360 dagen zitten.
Het was zelfs januari 2007, ik had de release date van patch 2.4.3 gekeken... Ik heb de post direct ge-edit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Thysiej schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:01:
[...]
Het was zelfs januari 2007, ik had de release date van patch 2.4.3 gekeken... Ik heb de post direct ge-edit:)
Hehe, jah had bron er even bij moeten zetten, maar had de datums zelf even nagekeken op wikipedia, maar ik geloof er nog steeds weinig van om eerlijk te zijn maar dat terzijde :)

Ik vind zelf 380 dagen al idioot veel over 7 jaar, niet dat ik het er spijt van heb achteraf, maar of ik het opnieuw zou doen als ik mezelf een schop onder de kont kon geven in het verleden, dan zou ik toch nee moeten zeggen.

Zeker in het begin zijn er echt wel dingen gesneuveld in me real life die eigenlijk niet hadden mogen gebeuren (studie enzo), raide toen 7 dagen per week, dat was echt niet helemaal gezond achteraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik denk al, juli 2008 waren we al bijna met WotLK bezig :P WotLK was 15 oktober 2008 volgens mij, en Cata was 7 december 2010.

15-2-05 > bijna 2 jaar 16-1-07 > 1 jaar en 9 maanden 15(?)-10-08 > ruim 2 jaar 7-12-10 > .....

Ik heb nog wel goede moed dat MoP voor oktober 2012 uitkomt. Dan zou het ongeveer net zo snel zijn als TBC. Als het in september uitkomt is het net zo snel als WotLK.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:07:
Ik denk al, juli 2008 waren we al bijna met WotLK bezig :P WotLK was 15 oktober 2008 volgens mij, en Cata was 7 december 2010.

15-2-05 > bijna 2 jaar 16-1-07 > 1 jaar en 9 maanden 15(?)-10-08 > ruim 2 jaar 7-12-10 > .....

Ik heb nog wel goede moed dat MoP voor oktober 2012 uitkomt. Dan zou het ongeveer net zo snel zijn als TBC. Als het in september uitkomt is het net zo snel als WotLK.
Als MoP pas in oktober uitkomt dan heb ik geen guild meer, echt veel later dan juni moet het niet worden, anders ga ik de boel niet bij elkaar houden ben ik bang. 3 maanden DS farmen das nog wel te doen, maar dan nog eens 4 maanden daar boven op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Volgens de 'gelekte' release chart van blizz ergens vorig jaar, staat MoP voor Q2 op de planning.... Ik moet nog maar zien of dat het gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Reken wel even 1-2 maanden pre-release patch, dat is voor veel mensen altijd een steuntje in de rug om te blijven spelen. Maar juni gaan we echt niet redden.

Zelfs als de bete deze week wordt vrijgegeven zou dat betekenen dat er 2 maanden beta test tijd zijn voor de pre-release patch om in juni MoP te releasen. No way. Not gonna happen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Terence(x) schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:07:
[...]

Hehe, jah had bron er even bij moeten zetten, maar had de datums zelf even nagekeken op wikipedia, maar ik geloof er nog steeds weinig van om eerlijk te zijn maar dat terzijde :)

Ik vind zelf 380 dagen al idioot veel over 7 jaar, niet dat ik het er spijt van heb achteraf, maar of ik het opnieuw zou doen als ik mezelf een schop onder de kont kon geven in het verleden, dan zou ik toch nee moeten zeggen.

Zeker in het begin zijn er echt wel dingen gesneuveld in me real life die eigenlijk niet hadden mogen gebeuren (studie enzo), raide toen 7 dagen per week, dat was echt niet helemaal gezond achteraf :D
Ach het is maar hoe je het bekijkt ;)
Wat is belangrijk in je leven? Voor sommige is dat puur alleen een leuke tijd hebben en dat heb je lijkt mij wel gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Blistimo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:12:
Reken wel even 1-2 maanden pre-release patch, dat is voor veel mensen altijd een steuntje in de rug om te blijven spelen. Maar juni gaan we echt niet redden.

Zelfs als de bete deze week wordt vrijgegeven zou dat betekenen dat er 2 maanden beta test tijd zijn voor de pre-release patch om in juni MoP te releasen. No way. Not gonna happen :>
De kans is wel groot dat de beta echt bijna van start gaat. Volgens geruchten na de persconference ofzo.
En ik heb dit keer toch wel het gevoel dat blizzard er alles aan doet om MoP toch zo snel mogelijk op de markt te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terence(x) schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Als MoP pas in oktober uitkomt dan heb ik geen guild meer, echt veel later dan juni moet het niet worden, anders ga ik de boel niet bij elkaar houden ben ik bang. 3 maanden DS farmen das nog wel te doen, maar dan nog eens 4 maanden daar boven op...
Ach, die dooie boel tussen laatste patch en x.0-patch heb je aan het eind van elke expansion wel. Ik heb dan nog enigszins het geluk dat mijn raiders bijna allemaal genoegen nemen met "raiden om het raiden", dus ik vermoed dat wij tot de zomer wel goed zitten. De zomer zelf is altijd al een dooie boel en tegen de tijd dat dat voorbij is zal 5.0 wel uit zijn en zorgen voor wat hernieuwde interesse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Als ze in MoP (en de pre-patch) de stat-inflatie willen aanpakken betekend dat dat ze alle cata content moeten hertunen voor de laatste paar maand, ik geloof er niets van dat ze daar veel moeite in gaan steken dus krijg je weer allemaal rare situaties waar de class balance compleet van de kaart is en er eigenlijk geen plezier meer te beleven is aan het spel tenzij je toevallig aan de 'goede' kant van de imbalance zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:19:
De kans is wel groot dat de beta echt bijna van start gaat. Volgens geruchten na de persconference ofzo.
En ik heb dit keer toch wel het gevoel dat blizzard er alles aan doet om MoP toch zo snel mogelijk op de markt te brengen.
Zolang Blizzard mensen dat gevoel geeft, kunnen ze zo ongeveer zo lang ontwikkelen als ze willen. Zelfs als Blizzard hun best doet zsm te releasen, blijft toch nog de gouden regel van Blizzard intact: It's done when it's done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:22:
[...]

Zolang Blizzard mensen dat gevoel geeft, kunnen ze zo ongeveer zo lang ontwikkelen als ze willen. Zelfs als Blizzard hun best doet zsm te releasen, blijft toch nog de gouden regel van Blizzard intact: It's done when it's done...
Is dat waarom ze Diablo 3 in eerste instantie zonder arena's gaan releasen? ;)

Volgens mij heeft Activision veel meer in de pap te brokkelen dan Blizzard graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blistimo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:12:

2 Maanden Friends and Family
3 Maanden BETA
2 Maanden Launch Patch

-> Release.

Voorlopig is hij er nog niet en het gaat nog wel even duren ook ik gok pas na de zomer immers releasen in de zomer is onzin ( Veel mensen op Vakantie, buiten, terrasjes pakken ) en kost ze dus een hoop geld.
NMe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Is dat waarom ze Diablo 3 in eerste instantie zonder arena's gaan releasen? ;)

Volgens mij heeft Activision veel meer in de pap te brokkelen dan Blizzard graag zou willen.
Das Activision 100%, Blizzard had dat vroegah(tm) nooit gedaan en dan was het gewoon leuk maar jullie wachten nog maar 6 maanden dan is het af.

Activision gaat zich namelijk met D3 heel erg vergissen in hoeveel mensen het om de PvP spelen, das namelijk ook wat D2 zo lang en groot heeft gemaakt.

Zelfde als die 600 Ontslagen bij Blizz was laatst in een podcast ook over dat dit door Activision werd opgedragen aangezien ze financieel nog steeds massive winst draaien ondanks het sub verlies van WoW.

[ Voor 45% gewijzigd door ShadowBumble op 13-03-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

ShadowBumble schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:29:
[...]

3 Maanden BETA
2 Maanden Launch Patch

-> Release.
Ik meende dat de beta voor mensen met assual pass wellicht deze maand al ging beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Ik meende dat de beta voor mensen met assual pass wellicht deze maand al ging beginnen
Nope. Het enige wat er gespot is is de box cover op battle.net voor de BETA, echter zou ik even afwachten tot de NDA gelift is op de 19de.

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 13-03-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
[...]

3 Maanden BETA
2 Maanden Launch Patch

-> Release.

Voorlopig is hij er nog niet en het gaat nog wel even duren ook ik gok pas na de zomer immers releasen in de zomer is onzin ( Veel mensen op Vakantie, buiten, terrasjes pakken ) en kost ze dus een hoop geld.

[...]
Geruchten zeggen dat ze dus 2 Maanden Friends and Family mooi overslaan en meteen beginnen met de Beta.
Als dat zo is dan zou een zomer release misschien nog wel kunnen, maja zeker weten doen we het toch niet.

[ Voor 29% gewijzigd door sjaak88 op 13-03-2012 14:45 . Reden: Ging even iets fouts xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Geruchten zeggen dat ze dus 2 Maanden Friends and Family mooi overslaan en meteen beginnen met de Beta.
Als dat zo is dan zou een zomer release misschien nog wel kunnen, maja zeker weten doen we het toch niet.
ik denk het ook, ze hebben nu zoveel mop beta testers door die subscription deal. 19de komen alle panda's buiten spelen en ik verwacht ook tegelijk met die presentatie de opening van de beta. Dan nog 2 maandjes testen/developen en komt het laatste week mei, being juni uit.. ? .. zou wel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja om nu nog 5 maanden te moeten wachten op MoP zonder nieuwe tussen patch is voor mij echt een gruwel scenario. MoP zal eind juni in de winkels liggen. Mark my words. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:06:
Ja om nu nog 5 maanden te moeten wachten op MoP zonder nieuwe tussen patch is voor mij echt een gruwel scenario. MoP zal eind juni in de winkels liggen. Mark my words. :)
Ik zeg september-oktober. Ze releasen waarschijnlijk niet tegelijk met Diablo 3, want dan moeten ze met zichzelf concurreren. Dan wordt het dus sowieso al juli of augustus, en dat is geen handige periode om een game te releasen in verband met het weer en vakanties. Zelfs als de expansion over een maand of 2 al 100% af zou zijn, dan nog verwacht ik niet dat ze gaan releasen vóór september, puur uit zakelijk oogpunt. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zou niet erg zijn als het pas september uit komt, ben ik ook net klaar met mijn opleiding als het goed is :P.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

SC2 kwam ook in juli uit, daar heb ik Blizz niet over horen klagen, verkopen daarvan waren prima. Echte nerds spelen toch gewoon door in de zomer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Baroshir schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:16:
[...]

SC2 kwam ook in juli uit, daar heb ik Blizz niet over horen klagen, verkopen daarvan waren prima. Echte nerds spelen toch gewoon door in de zomer ;)
Blizzard moet het echter niet alleen van de echte nerds hebben. Om die reden hebben ze ook "mazzel" dat StarCraft nooit afhankelijk is geweest van maandelijkse inkomsten. Ik vermoed dat het spel dan minder vaak verkocht zou zijn geweest tot na de zomer of dat het aantal subscriptions laag zou zijn geweest. WoW heeft dat probleem wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

junglebeast schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:06:
Wow, nog 5 maanden dragon soul raiden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor mij wordt het nog een maandje of anderhalf raiden, misschien twee. Daarna stort ik me wel op wat achievements die ik nog mis en relatief makkelijk kan halen. Ik heb Loremaster al sinds vorige expansion maar ik heb de losse achievements die er sinds deze expansion zijn nog niet allemaal gehaald. Dat houdt me wel even zoet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Wow, nog 5 maanden dragon soul raiden 8)7
Ik heb het nu wel gezien. En stoom mijn chars langzaam klaar voor een MoP release.
Er zijn nog wel genoeg raiders in mijn guild voor 2 teams. Maar als er bekend wordt op het press-event dat MoP er pas over minimaal 6 maanden is zullen er heel veel afhaken ben ik bang.

Tenzij de pre-events zo goed zijn dat je daar maanden mee zoet kan zijn. Nee denk het niet.

@NME, nee sept-okt release lijkt me echt niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
NMe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:28:
Voor mij wordt het nog een maandje of anderhalf raiden, misschien twee. Daarna stort ik me wel op wat achievements die ik nog mis en relatief makkelijk kan halen. Ik heb Loremaster al sinds vorige expansion maar ik heb de losse achievements die er sinds deze expansion zijn nog niet allemaal gehaald. Dat houdt me wel even zoet. :+
Ik ga misschien nog voor de Cataclysm loremaster achievement, maar alle oude content gaat hem niet snel worden denk ik zo :p Die losse achievements haal ik soms nog wel eens "per ongeluk" tijdens wat dailies doen :+

Deze week ben ik van plan om LFR weer eens als tank te doen ipv als dps meerennen. Veel van de tactics gaan over tank swap bij x stack debuffs. Hoe kun je eigenlijk makkelijk zien hoeveel debuffs etc je hebt? En wat is de beste manier om het tanken over te nemen als de andere tank een stuk sterker is? In geval van paladin hand of reckoning spammen (en/of die andere ability waar je mobs overneemt van een medespeler)? En uiteraard heel hard meppen. Is bij het overgeven aan een ander dan juist stoppen met meppen al voldoende eigenlijk?

Tot zover een paar vragen van een tank die alleen ervaring heeft als solotank in dungeons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Blizzard moet het echter niet alleen van de echte nerds hebben. Om die reden hebben ze ook "mazzel" dat StarCraft nooit afhankelijk is geweest van maandelijkse inkomsten. Ik vermoed dat het spel dan minder vaak verkocht zou zijn geweest tot na de zomer of dat het aantal subscriptions laag zou zijn geweest. WoW heeft dat probleem wel. :)
Vergeet niet dat Starcraft 2 eigenlijk in eerste instantie op Azie getarget was, vanwege de jarenlange hype daar m.b.t. SC:BW, maar dat het toen echt wereldwijd ineens een knaller werd hadden ze zelf ook niet verwacht ( is geloof ik nog gezegt op Blizzcon ).

MoP gaan ze inderdaad echt niet tegelijk met D3 releasen dit zo vanuit een business perspectief onverantwoord zijn, immers zullen ze bij D3 hetzelfde zien als destijds met SC2 een grote periode ingekakte WoW subs, maar omdat ze altijd al een dip zagen tijdens de zomer veel het mee.

D3 gaat hetzelfde veroorzaken, een DIP in de wow subs gedurende de zomer om daarna met de nieuwe expansion iedereen weer terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Heee, psssst... Je wordt niet gedwongen om DS te blijven raiden tot MoP uitkomt he :P

Desalniettemin moeten we het inderdaad redelijk lang doen met DS. Mogelijk dat ze bepaalde MoP features eerder vrijgeven, maar ik verwacht geen Ruby Shrine achtige mini patches meer. En da's maar goed ook, dat zou alleen maar afleiden van MoP development :P

30 November ging DS live. Een release van MoP in september zou overeen komen met hoelang dat final content was voor ICC.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Blistimo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:42:
Heee, psssst... Je wordt niet gedwongen om DS te blijven raiden tot MoP uitkomt he :P

Desalniettemin moeten we het inderdaad redelijk lang doen met DS. Mogelijk dat ze bepaalde MoP features eerder vrijgeven, maar ik verwacht geen Ruby Shrine achtige mini patches meer. En da's maar goed ook, dat zou alleen maar afleiden van MoP development :P

30 November ging DS live. Een release van MoP in september zou overeen komen met hoelang dat final content was voor ICC.
Maar ICC was velen malen moeilijker dan DS, viel eigenlijk wel mee maar LK HC was 'specialer' dan HC Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yintha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:46:
[...]

Maar ICC was velen malen moeilijker dan DS, viel eigenlijk wel mee maar LK HC was 'specialer' dan HC Madness
Ik denk dat dat vooral komt doordat je hier weer 3 difficulty levels hebt. Iedereen zit die laatste instance weer meerdere keren per week te doen door LFR, en LFR is zo simpel dat je eigenlijk helemaal niet ziet hoe epic de fight eigenlijk wel niet is. Let wel: er zit een huge ass corrupted dragon midden in de Maelstrom die zichzelf weer eruit probeert te trekken om direct de wereld te vernietigen. Verhaaltechnisch zit het wel goed en ook wat betreft mechanics zit de fight goed in elkaar wat mij betreft. Blizzard heeft het alleen voor zichzelf verpest door weer mensen te verplichten meer dan één keer per week dezelfde instance te doen voor snellere progressie. Was dat niet nou net de reden waarom zo 10-man en 25-man op dezelfde lockout zetten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

junglebeast schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:31:
Tenzij de pre-events zo goed zijn dat je daar maanden mee zoet kan zijn. Nee denk het niet.
/speculatie mode :

Blizzard heeft toegegeven dat er wel degelijk nog een Patch 4.4 komt om te beginnen met de introductie voor MoP, ik vermoed dat er vast nog wel een filler raid zal verschijnen immers :

TBC -> Illidan was de eindbaas echter kregen we daarna nog The Sunwell Raid.
Wotlk -> Arthas was de eindbaas echter kregen we daarna nog The Ruby Sanctum.
Cata -> Deathwing is de eindbaas , maar krijgen we er nog een raid bij die de verhaal lijnen gaat vast knopen ?

Volgens het verleden zou dit nu ook het geval moeten zijn, echter in het verlede behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

Patch 4.4 -> Filler raid met intro/hints richting Pandaria
Patch 5.0 -> Filler patch om iedereen aan de nieuwe talent setup te laten wennen
Patch 5.1 -> Release MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Veel van de tactics gaan over tank swap bij x stack debuffs. Hoe kun je eigenlijk makkelijk zien hoeveel debuffs etc je hebt?
Als je niets hebt gedaan met je debuffs, kan je het standaard zien onder je buffs. Bij mij worden ze in mijn raidframes getoond. Niets om in LFR rekening mee te houden trouwens, alleen bij Ultraxion moet je van elkaar af taunten, voor de rest is het niet zo interessant volgens mij...
En wat is de beste manier om het tanken over te nemen als de andere tank een stuk sterker is?
Als paladin heel makkelijk:) Je hebt twee keuzes:
1: Taunten en dan de andere tank hand of protection geven. Dan zijn ze alle threat kwijt maar kunnen ze ook 4 seconden niets doen: een ervaren tank zal hier echt niet blij mee zijn, maar het is wel een optie...

2: Taunten en de andere tank hand of Salvation geven; als de andere tank goed genoeg is zal hij even een tijd niets doen om jou threat op te laten bouwen en is dit genoeg. Verder zorg ik er altijd voor dat ik Omen goed in de gaten houd zodat ik weet wie de main target is. Naast taunt kan je natuurlijk ook nog gebruik maken van Righteous defense...

Vooral voor de initiële threat: Divine plea voor 3HP, zorg dat je Sacred Duty buff up is en Shield of The righteous, dan heb je na de taunt direct 100k threat erbij. Is bij mij altijd genoeg...
Is bij het overgeven aan een ander dan juist stoppen met meppen al voldoende eigenlijk?
Als de andere tank normaal taunt: Ja
Maakt de andere tank geen gebruik van taunt maar staat deze wel op de tweede plek qua threat: Bubble, ben jij alle threat kwijt:)
Staat de andere tank niet op de tweede plek maar jij moet echt van jouw debuff af: Probeer Bubble en direct weer disable gevolgd door Taunt, bubble zorgt ervoor dat je redelijk wat debuffs verliest:)

Tijdens LFR kan je nog wel eens een foutje maken. Als je merkt dat de andere tank niet op tijd taunt oid, probeer dan met whispers of desnoods yells alsnog alles voor elkaar te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Thysiej op 13-03-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

True, NME, maar...

Uiteindelijk zijn het mensen zélf die bepalen of ze zichzelf binnen een week totaal laten burn outen in DS. Of je nou per char diverse lockouts hebt of dat je het op verschillende chars doet.

Ik moet er echt niet aan denken meer dan 2 keer per week door LFR heen te gaan. Naast mijn main's HC lockout vind ik het wel prima dan. AMar er zijn genoeg mensen die hele avonden op verschillende alts in DS rondhangen, vanaf 30 november al. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je er ziek van wordt... Maar het is net als met andere verslavingen, je hebt het zelf in de hand...

@Bumble: Sunwell was al vanaf het verschijnen van de eerste info over TBC bekend, alleen nog niet dat het die instance zou zijn. content-patch-technisch was allang bekend dat er een post-Illidan raid zou komen.

Ruby Sanctum was een opvullertje. niet announced, niet geplanned, maar noodzakelijk omdat Cata development te lang duurde. EMt dank aan de refurbishing van de old world zones.

Er komt geen 4.4. Dat is al diverse keren gezegd. Er komt wel een 5.0 voor MoP-release, maar geen nieuwe raid content.

[ Voor 30% gewijzigd door Blistimo op 13-03-2012 15:58 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:55:
@Bumble: Sunwell was al vanaf het verschijnen van de eerste info over TBC bekend, alleen nog niet dat het die instance zou zijn. content-patch-technisch was allang bekend dat er een post-Illidan raid zou komen.
Ehm, niet toch? Illidan was eigenlijk bedoeld als laatste baas maar toen bleek dat guilds zo snel door BT heen raasden hebben ze nog even snel wat content verzonnen omdat WotLK nog niet ver genoeg gevorderd was. Althans, dat is wat ik altijd gehoord heb.

Ruby Sanctum was nooit gepland maar is ook als opvulling enerzijds gebruikt, en als overgang naar Cataclysm anderzijds. Verhaaltechnisch klopte dat, want de Twilight Cult was natuurlijk toen ook al actief bezig voor Deathwing, en dan klopt die aanval op het Ruby Sanctum wel. Iets vergelijkbaars kunnen ze voor MoP niet doen, want de trigger voor die expansion is dat "wij" het continent ontdekken. Daar is niet echt een aankondiging in raidcontent voor nodig, tenzij ze een van de nieuwe vijanden even op wereldreis sturen. :P

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.