Ik denk gewoon dat je zoiets als bij LoL moet hebben dat je naderhand mensen kunt rapporteren voor asociaal gedrag, dat de logs worden opgeslagen en dat las je te vaak een report krijgt er een GM naar gaat kijken, vooral naar de logs (incl rolls ed). Als die ook vind dat een speler asociaal is een temp ban oid. Dan denk ik dat je al een heel stuk verder bent. Mensen zijn namelijk echt wel gehecht aan hun WoW account. Elk account is uniek (maakt niet uit welk lvl) en je bent er soort van aan gehecht, itt LoL waar een nieuwe account alleen maar een beetje tijd kost
Zo, na een 9%, 10% 6%, 8%, 4%, 0,4% en een 1% wipe is Ultraxxion dan toch dood (25m HC). Alle tries bij elkaar opgeteld duurde het maar een halve avond voordat hij plat lag 
Vervolgens lekker gewiped op de lootship. Het gevecht doet mij denken aan Firefighter, het enige wat we even onder de knie moeten krijgen is het soaken van de Twilight Barrage's. Maar dat komt vast wel goed.
Zag overigens dat de andere 25M raiding guild HC Spine heeft neergelegd. Sommige lopen dan wel weer rond met de Savior of Azeroth title maar ja...10M progress.

Vervolgens lekker gewiped op de lootship. Het gevecht doet mij denken aan Firefighter, het enige wat we even onder de knie moeten krijgen is het soaken van de Twilight Barrage's. Maar dat komt vast wel goed.
Zag overigens dat de andere 25M raiding guild HC Spine heeft neergelegd. Sommige lopen dan wel weer rond met de Savior of Azeroth title maar ja...10M progress.

Gefeliciteerd! Vorige week donderdag stond er bij ons ook weer eens een raid gepland met een groot aantal mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn. Helaas hadden twee spelers uit Zimbabwe problemen met hun internet. Het schijnt dat ze daar op een heel aparte manier internet verkrijgen; via een antenne op hun huis ontvangen ze een draadloos signaal waarmee ze gigantisch traag internet krijgen. Nu schijnt het dat dat vanuit een verdeelhuisje komt en dat er nog wel eens problemen zijn met het uitdelen van IP-adressen.deadsy33 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:39:
Zo, na een 9%, 10% 6%, 8%, 4%, 0,4% en een 1% wipe is Ultraxxion dan toch dood (25m HC). Alle tries bij elkaar opgeteld duurde het maar een halve avond voordat hij plat lag
Zag overigens dat de andere 25M raiding guild HC Spine heeft neergelegd. Sommige lopen dan wel weer rond met de Savior of Azeroth title maar ja...10M progress.![]()
Afijn, net voordat we begonnen hadden ze een dc. Wij besloten om Morchok maar te 8-mannen, net als Yor'sahj. Daarnaast maar de trash gecleared bij Zon'ozz. Toen kwamen ze net weer online; snel geprobeerd hem neer te halen, maar helaas: 2 minuten later hadden ze weer een dc -> whipe...
Ulduar maar ingedoken met zn 8-en om nog een paar achievements en transmo gear binnen te halen. Hopelijk dinsdag meer geluk
Zimbabwe...hehe...wij hadden een tijdje geleden een raider uit Zuid Afrika die doodleuk aangaf dat zijn internetverbinding (lees: de kabel) gejat werd door - zoals hij zelf zei - 'fkn black people'. Was sowieso een apart figuur met een nog apartere kijk op bepaalde zaken. Uiteindelijk is hij uit de guild gezet.
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 12-03-2012 09:06 ]
PM mij ook maar voor een scroll
leuke mount
Mod break al gelezen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Sorry had GoT in een klein venstertje openstaan ivm werk
Iemand die zich verveelt en zin heeft om mijn level 82 ( bijna 83 ) SoR Mage verder te levellen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ze kunnen er zeker wat aan doen, alleen gaat dat niet gebeuren. Men heeft ervoor gekozen om WoW toegankelijker te maken en daarbij het verkrijgen van epics zo triviaal gemaakt heeft dat men er gewoon vanuit gaat dat men iets krijgt en dat dit 0 moeite kost. LFG of LFR joinen kost je niets meer dan 1 keer op de knop "join queue" drukken en that's it, dus waarom zou je je netjes gedragen als je zo weinig te verliezen hebt.Terence(x) schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:56:
[...]
Tja, het is gewoon jammer dat het zo gaat, maar ik zie niet echt in hoe blizzard er iets aan kan doen, tenzij ze mass bannings uitvoeren voor asociaal gedrag, maar ik denk niet dat, dat gebeurd.
Er zullen vast weer mensen zeggen "je hebt een te roze bril op", maar in TBC was het aantal asociale mensen vele malen lager, zeker onder de dps. Als het je meer dan een half uur kostte om actief een groep te vinden (in trade spammen, guild/vrienden vragen) die a) enigszins wat gear hadden (wat tot aan het uitkomen van de badge vendor bij Sunwell niet vanzelfsprekend was) en afhankelijk van de instance ook nog b) wat CC-mogelijkheden hadden, dan bedacht je je echt wel een keer voordat je je als een of ander verwend nest ging uithangen.
Ja het was toen zo nu en dan wel frustrerend als je een half uur moest zoeken om precies die ene spot te vullen, omdat je toch minimaal 1 CCer nodig had en tanks net zo schaars of nog schaarser waren als nu. Maar ik ben nog van het type dat liever een half uur bezig is met de groep samenstellen + naar de instance vliegen om dan met fatsoenlijke mensen die tent te clearen. Dit liever dan 3 mins in de automatische queue zit en vervolgens met 4 unskillede zeurpieten in de groep krijgen die om de paar seconden "GOGOGO" schreeuwen als je als tank even 2 tellen wacht op healer/dps mana, of allerlei verwensingen krijgt omdat je iemand expres niet healed vanwege het feit dat zo iemand weigert uit een huge ass firepatch te lopen.
Laatst ook weer een mooie. Ik ging weer eens een heroicje in op mn paladin tank. Nu was ik vlak daarvoor even mn retri spec aan het testen op de dummies in Stormwind. Ik ga de instance in, was alweer in prot spec en gear maar je raad het al... na het switchen van specs stond Righteous Fury uit. Ik pull de eerste mob in Well of Eternity en ja zonder RF aan gaat het wat lastig met threat. Dus ik zeg nog heel beschaaft "sorry about that, forgot to put RF back on after testing my retri spec". Er was niets fout gegaan, het kostte alleen even 1 taunt en een dps kreeg 1 klap. Meteen mr. retard hunter "omg you f-ing better not do that again", echt zo van excuse me? Ging er iemand dood.. nee. Zijn we gewiped? Nee.
//maandag ochtend rant over

Edit: on a brighter note, afgelopen weekend nog eens met wat mensen naar Ragnaros heroic gegaan en jawel, die ook eindelijk plat. Mooie "Firelord" titel erbij, de roll op de mount verloor ik helaas aan onze elemental shaman maar die gun ik het van harte, zeer dedicated speler. Nu nog eens de andere heroic modes opruimen en dan lijkt het ook alsof ik mn paladin allang actief gebruik (pas actief gaan gebruiken tegen het einde van Firelands).
[ Voor 7% gewijzigd door Moi_in_actie op 12-03-2012 09:58 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Heb het keyword even voor je vetgedrukt, sayz nuff right ? het spijt me toch zeer maar over het algemeen zijn het toch echt hunters die zich als debielen gedragen ( althans daarbij valt het het meeste op ) misschien iets met vooroordelen want ik ken er ook genoeg die prima in staat zijn om na te denken alleen zie je die nooit heroics doen anders dan met de guild.Moi_in_actie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:50:
Er was niets fout gegaan, het kostte alleen even 1 taunt en een dps kreeg 1 klap. Meteen mr. retard hunter "omg you f-ing better not do that again", echt zo van excuse me? Ging er iemand dood.. nee. Zijn we gewiped? Nee.
//maandag ochtend rant over
Van het weekend wel weer even actief bezig geweest op mijn Mage, van lv81 naar 83 ( 90% ) dus als het even mee zit nog voor woensdag lv85
[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2012 10:01 ]
Ik heb me een keer een gehele instance (en raidboss) afgevraagd waarom ik toch zoveel problemen had met threat.... Oeps, misschien moet je RF toch maar even aanzetten.
Bij ons in de guild (tot nu toe 3 pala tanks gehad) heeft het de nodige whipes veroorzaakt.
Altijd leuk, 5 seconden na de pull (eerste dps ondertussen dood): 'Oops...forgot RF'
Vooral tijdens t11 gebeurde het nogal vaak. Toen waren we met 2 pala tanks en de ene was beduidend beter dan de andere. Dan wilde de tweede tank nog wel eens RF uitzetten om in het begin lekker mee te dps'en en wanneer nodig over te taunten. Het gebeurde dan elke 5 pulls wel dat ie weer eens vergat RF aan te zetten
Bij ons in de guild (tot nu toe 3 pala tanks gehad) heeft het de nodige whipes veroorzaakt.
Altijd leuk, 5 seconden na de pull (eerste dps ondertussen dood): 'Oops...forgot RF'
Vooral tijdens t11 gebeurde het nogal vaak. Toen waren we met 2 pala tanks en de ene was beduidend beter dan de andere. Dan wilde de tweede tank nog wel eens RF uitzetten om in het begin lekker mee te dps'en en wanneer nodig over te taunten. Het gebeurde dan elke 5 pulls wel dat ie weer eens vergat RF aan te zetten
Ja inderdaad, een hunter die zeurt over threat issues. De meeste hunters weten misdirect niet eens te vinden en snappen ook niet dat hun pets ook growlen als ze er niets aan doen.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Heb het keyword even voor je vetgedrukt, sayz nuff right ? het spijt me toch zeer maar over het algemeen zijn het toch echt hunters die zich als debielen gedragen ( althans daarbij valt het het meeste op ) misschien iets met vooroordelen want ik ken er ook genoeg die prima in staat zijn om na te denken alleen zie je die nooit heroics doen anders dan met de guild.
Van het weekend wel weer even actief bezig geweest op mijn Mage, van lv81 naar 83 ( 90% ) dus als het even mee zit nog voor woensdag lv85Totale /played op mijn Mage is nu 2 dagen en 22 uur van lv1 naar lv83 en dan 90% in Lv83 , volgens mij is dat echt snel, en de nerfs van de exp in vorige expansions hakken er ook flink in.
Mhoah, ik heb niet het gevoel dat het specifiek hunters zijn die vaak debiel doen. In het begin van WotLK waren het met name de DK's, omdat die zo faceroll/kiddie/idiotproof waren. Maar het kan echt van iedereen komen. Zo ging bijvoorbeeld een van onze druid maintanks laatst even LFR in om te kijken voor zn 4e stukje T13. Op een van de bosses ging hij 2e keer in 1 try dood, hij bekeek de healing meters en zag (kregen we ook vrolijk even in guildchat te zien) dat alle healers op 1 na tussen de 3k en 6k hps zaten, ofcourse ook alleen van ZOMG braindead AoE heals spammen. Daarbij stond hij als een van de 2 tanks ook nog uitzonderlijk laag op de healing taken lijst, kortom hij werd gewoon niet gehealed. Toen hij even navroeg in raidchat waarom hij steeds dood ging kreeg hij een raidkick... puur door te vragen waarom hij constant dood ging.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Heb het keyword even voor je vetgedrukt, sayz nuff right ? het spijt me toch zeer maar over het algemeen zijn het toch echt hunters die zich als debielen gedragen ( althans daarbij valt het het meeste op ) misschien iets met vooroordelen want ik ken er ook genoeg die prima in staat zijn om na te denken alleen zie je die nooit heroics doen anders dan met de guild.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dagboekje:
Mage gister LFR gedaan. 9 wipes op Lootship, 6 wipes op Spine, 2 wipes op Madness. Jep je kan wipen in LFR.
Ook even support ticket gemaakt, vriendin is authenticator kwijt (Telefoon kapot) en kan dus niet inloggen. Even kijken hoe ze reageren.
Mage gister LFR gedaan. 9 wipes op Lootship, 6 wipes op Spine, 2 wipes op Madness. Jep je kan wipen in LFR.
Ook even support ticket gemaakt, vriendin is authenticator kwijt (Telefoon kapot) en kan dus niet inloggen. Even kijken hoe ze reageren.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
huntards dus, die zijn de term hunter niet waard.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Van het weekend wel weer even actief bezig geweest op mijn Mage, van lv81 naar 83 ( 90% ) dus als het even mee zit nog voor woensdag lv85Totale /played op mijn Mage is nu 2 dagen en 22 uur van lv1 naar lv83 en dan 90% in Lv83 , volgens mij is dat echt snel, en de nerfs van de exp in vorige expansions hakken er ook flink in.

faaldps-ers redden van perotharn's focus met distracting shot en de wtf reactie van m'n guildie tank die niet snapte wat er gebeurde
Moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat het doorgaans gewoon niet nodig is om je hele utility-toolbox te gebruiken in dungeons, daar beleef ik doorgaans toch de meeste lol aan.
Meestal vragen ze dan naar de geheime vraag die bij je account hoort en dan fixen ze dat wel. Altijd leuk als daar naar vragen en je hebt 5 jaar geleden eens iets onbenulligs ingevuldlanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:10:
Advies: Doe LFR vlak na de reset, dan heb je de minste gekken meelopen. Lukt dat niet? Doe het dan na 11 uur 's avonds, dan liggen de meeste 13jarigen in bed. Niet alleen LFR gaat een stuk beter na 11 uur, ook LFG trouwens. Heb nog nooit een dps na 11 uur in LFG gezien die iemand af zat te zeiken of 6k dps deed... Ik klop het even af natuurlijk...
lol, okMoi_in_actie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
[...]
Meestal vragen ze dan naar de geheime vraag die bij je account hoort en dan fixen ze dat wel. Altijd leuk als daar naar vragen en je hebt 5 jaar geleden eens iets onbenulligs ingevuld
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Naja als je een lastige GM krijgt, dan moet je met de hotline gaan bellen, kopie van je identificatie mailen etc. etc. om te bewijzen dat jij het ook echt bent. Ligt er maar net aan of die GM met zn juiste been uit bed gevallen is of niet.lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:13:
[...]
lol, okBedankt, dat geeft me goede hoop dat ze iets kunnen doen. Was al bang dat ze lastig gingen doen
Daarom zei ik ook al het kan met vooroordelen te maken hebben maar het viel me gewoon op.Moi_in_actie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:07:
[...]
Mhoah, ik heb niet het gevoel dat het specifiek hunters zijn die vaak debiel doen. In het begin van WotLK waren het met name de DK's, omdat die zo faceroll/kiddie/idiotproof waren. Maar het kan echt van iedereen komen.
In LFR moet je nooit vragen waarom je dood gaat maar altijd aangeven waarom je dood gaat, in LFR geld het nog het meeste de grootste bek heeft de halve wereld.Moi_in_actie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:07:
[...]
Toen hij even navroeg in raidchat waarom hij steeds dood ging kreeg hij een raidkick... puur door te vragen waarom hij constant dood ging.Oh LFR... je doet je bijnaam Looking For Retards weer eer aan
Tank dood -> " OMFG noob healer start healing, the tanks instead of spamming minor AoE heals ( en link healing meters )
Healer dood -> " OMFG are you guys retards don't stand in stuff that kills you "
DPS dood -> Blame healer/Tank
Als je inlogged op http://eu.battle.net en hij vraag op je authenticator code, even drukken op can't login, en via webform je ID uploaden, is het binnen 30 minuten gefixed.Moi_in_actie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:14:
[...]
Naja als je een lastige GM krijgt, dan moet je met de hotline gaan bellen, kopie van je identificatie mailen etc. etc. om te bewijzen dat jij het ook echt bent. Ligt er maar net aan of die GM met zn juiste been uit bed gevallen is of niet.
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2012 10:16 ]
yup yup.. fully aprove this.. Beste resultaten.. Maar als ik toch afwijk van de tijd dan interesseert het me ook minder en stel ik me ook minder sociaal op.. Meestal eerste seconde van instance kom je daar al achter..Thysiej schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
Advies: Doe LFR vlak na de reset, dan heb je de minste gekken meelopen. Lukt dat niet? Doe het dan na 11 uur 's avonds, dan liggen de meeste 13jarigen in bed. Niet alleen LFR gaat een stuk beter na 11 uur, ook LFG trouwens. Heb nog nooit een dps na 11 uur in LFG gezien die iemand af zat te zeiken of 6k dps deed... Ik klop het even af natuurlijk...
Na 11en kan je zelfs met een slecht gegearde groep instance/raids clearen..
[ Voor 5% gewijzigd door bechown op 12-03-2012 10:17 ]
Mja, en zo maakte ik het gisteren precies andersom mee. Op mijn warrior alt een aantal keer wat random dungeons gedaan. Ik heb alleen een prot spec, en doordat ik ook al een warrior op mijn huidige realm op max level heb weet ik dus inmiddels al wel een beetje hoe ik moet tanken.
Kom in een Mana Tombs waar de eerste boss al plat lag, en ik pak nog net een opmerking over de vorige tank mee. Die snapte er niet zo gek veel van. De healer was overduidelijk nieuw want had wat moeite andere mensen dan mij te healen. Een mage DPS had er wel heel erg zin in, dat was duidelijk ook een ervaren speler.
Whatever the case, ik pull de eerste groep rustig naar me toe, even kijken hoe men zich houdt. Volgende pack charge ik in en pull er nog een pack bij. Prima, alleen wat random damage op andere DPS die niet wordt bijgeheald. Dus ik vraag even of de healer het allemaal nog bijhoudt en hij geeft aan dat er geen probleem is. Que tripple pulls! De mage en ik deden zo goed als alle damage, maar zonder problemen. Tank Cleave damage is vrij absurd, ook op dat level nog.
Op een gegeven moment kom je dan fearende mobs tegen, en één van de andere DPS, een DK volgens mij, valt om omdat hij al wat laag was en ver weg van mij werd gefeared. Maar er wordt niet gescholden. Healer moet zelfs z'n res eerst in z'n spellbook opzoeken, maar we gaan gewoon rustig verder. Op één van de laatste packs, met die Mana Wyrms die een AoE explosie doen als ze doodgaan valt die DPS weer dood om. Misschien had ik daar dan niet 10 van die krengen moeten pullen. Wederom geen gescheld. Andere DPS, een warlock, vertelde de healer vriendelijk dat hij in dit soort gevallen Chain Heal moet gebruiken, zodat de DK die bij mij in de buurt stond dan ook gehealed werd. En er ging een wereld voor hem open!
Daarna met dezelfde groep nog een keer gequeued. Beetje gekeuvel tijdens de run, geen enkel onvertogen woord, vriendelijkheden alom, en op 't laatst een Mana Lollipop van de mage gekregen. Heerlijk!
En zo hoort het ook, ikzelf doe het ook als ik dan toch mijn tijd spendeer in LFG, en kom een nieuw iemand tegen dan ben ik igg blij dat ik hem kan helpen.Blistimo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:20:
Andere DPS, een warlock, vertelde de healer vriendelijk dat hij in dit soort gevallen Chain Heal moet gebruiken, zodat de DK die bij mij in de buurt stond dan ook gehealed werd. En er ging een wereld voor hem open!
Daarna met dezelfde groep nog een keer gequeued. Beetje gekeuvel tijdens de run, geen enkel onvertogen woord, vriendelijkheden alom, en op 't laatst een Mana Lollipop van de mage gekregen. Heerlijk!
Gisteren zitten wipen (stuk of 30 keer) op Blackhorn10-HC.
Wat een clusterfuck is me dat, zeg ... nuja, toch een paar keer in Phase 2 geraakt (misschien met de helft van de raid dood maar kom
) en ik denk dat het volgende week wel zal lukken.
En stukken minder saai dan normal
Wel een beetje frustrerend als je doorhebt dat sommige soakers het in hun hoofd halen om een onslaught in te gaan met twee stacks van de debuff, dan heb je al mensen dood na de eerste onslaught en denk je: zucht ...
Wat een clusterfuck is me dat, zeg ... nuja, toch een paar keer in Phase 2 geraakt (misschien met de helft van de raid dood maar kom
En stukken minder saai dan normal
Wel een beetje frustrerend als je doorhebt dat sommige soakers het in hun hoofd halen om een onslaught in te gaan met twee stacks van de debuff, dan heb je al mensen dood na de eerste onslaught en denk je: zucht ...
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ik kreeg afgelopen weekend zelfs tips in LFG op mijn paladin. Moet zeggen dat het healen nu een stuk simpeler is geworden. (tot het punt waar het saai is en ik alleen maar 2 spells gebruik)ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:23:
[...]
En zo hoort het ook, ikzelf doe het ook als ik dan toch mijn tijd spendeer in LFG, en kom een nieuw iemand tegen dan ben ik igg blij dat ik hem kan helpen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik heb dit 2x gehad (iPhone restore zonder backup key)lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:10:
Ik moest na blizzard opgebeld te hebben alsnog een e-mail sturen met daarin een scan van mijn ID kaart, het beantwoorden van mijn secret question was niet voldoende hiervoor. (iedereen kan wel uitvinden hoe mijn hond heet):P
Fikkie ?Yintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:36:
(iedereen kan wel uitvinden hoe mijn hond heet):P
[ Voor 41% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2012 10:37 ]
Nooit gebeurd dat als je wilt helpen je de reactie krijgt: "Shut up u n00b, mind ur own business!"? Ook al heb ik de laatste 3 weken eigenlijk geen random meer gedaan, in mijn battlegroup valt het me allemaal reuze mee. In een normale random is het enige dat mij ergert vaak dat ik bovenaan met dps sta (als tank) en dat de run daarom een beetje langzaam gaat. In de laatste heroic dungeons gaat eigenlijk alles best wel goed, zolang ik als tank ga. Het overkomt mij wel eens dat Total Obedience niet geïnterrupt wordt, dan leg je het uit en SPAM je met /y dat de ability eraan komt en dat er geïnterrupt moet worden. Daar heb ik alleen last van als ik als healer queue; als tank doe ik het altijd zelf:)ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:23:
[...]
En zo hoort het ook, ikzelf doe het ook als ik dan toch mijn tijd spendeer in LFG, en kom een nieuw iemand tegen dan ben ik igg blij dat ik hem kan helpen.
Gelukkig is inderdaad niet alles crap en zit er (als ik LFR even niet meeneem in de beschouwing) een positieve lijn in het gedrag van mensen. Waar het gedurende WotLK en het begin van Cataclysm bijna altijd het geval was dat er niemand een woord zei tenzij het ging om te schelden, nu komt het vaker voor dat er op zn minst 1 of 2 mensen in de groep wat spraakzaam zijn. Gezellig een beetje kletsen of je krijgt zelfs een complimentje als je je werk goed doet, zo kan het dus ook. Of ook alleen al even toegeven/verontschuldigen als je een fout maakt, dat komt een stuk beter over dan meteen lopen flamen.Blistimo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:20:
[...]Daarna met dezelfde groep nog een keer gequeued. Beetje gekeuvel tijdens de run, geen enkel onvertogen woord, vriendelijkheden alom, en op 't laatst een Mana Lollipop van de mage gekregen. Heerlijk!
Met m'n nieuwe fire mage heb ik de eerste dungeons doorlopen. Gaat erg soepel tot nu toe, maar dat is ook niet gek
Gewoon de hele tijd fireballs gooien en missiles als het proct. Misschien toch nog maar een extra heirloom kopen om nog sneller te gaan.
say what? mag hopen je geen SoR level 80 bent geworden anders doe je iets verkeerdIntToStr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:37:
Met m'n nieuwe fire mage heb ik de eerste dungeons doorlopen. Gaat erg soepel tot nu toe, maar dat is ook niet gekGewoon de hele tijd fireballs gooien en missiles als het proct. Misschien toch nog maar een extra heirloom kopen om nog sneller te gaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Level 16hmr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:41:
[...]
say what? mag hopen je geen SoR level 80 bent geworden anders doe je iets verkeerd
Laten we beginnen met welke spec hij bezig ishmr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:41:
[...]
say what? mag hopen je geen SoR level 80 bent geworden anders doe je iets verkeerd
Ik kan je aanraden frost te gaan. Iedere mage die ik tegengekomen ben in dungeons is frost. Belachelijke Shatter damage
Was dat niet rechtgetrokken ? Volgens mij deden alle specs inmiddels ongeveer hetzelfde kwa damageBlistimo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:43:
Ik kan je aanraden frost te gaan. Iedere mage die ik tegengekomen ben in dungeons is frost. Belachelijke Shatter damage
Zoals vermeld speel ik nu in fire spec, maar kan altijd nog wisselen. Het gaat mij er alleen om zo snel mogelijk naar 85 te komen. Heb alleen nog even te gaan. Die missiles zijn wel arcane, maar heb je ook in fire spec. Zal nog eens kijken naar wat de beste specs zijn op het moment. Fire leek me wel leuk
Tijdens het levellen niet. Frost doet ziek veel damage vanwege je pet freeze -> ice lance combo. Moet je wel die Fingers of Frost talents hebben, vanaf level 35 ofzo zal dat zijn.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:45:
[...]
Was dat niet rechtgetrokken ? Volgens mij deden alle specs inmiddels ongeveer hetzelfde kwa damage
Denk dat het vooral gaat om het feit dat a) frost tijdens levelen het minste downtime heeft en goede survivability en b) frost het minst gear afhankelijk is. Met Shatter heb je altijd +50%?? crit chance tegen frozen targets. Als je gear wat minder is (zelfs op 85) is fire niet brilliant, Arcane weet ik eigenlijk niet zo hoe dat is met levelen.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:45:
[...]
Was dat niet rechtgetrokken ? Volgens mij deden alle specs inmiddels ongeveer hetzelfde kwa damage
Arcane levelen met heirlooms is naar mijn idee het allermakkelijkst. Je gaat nooit oom (vanwege trinkets e.d.) en AB spam doet ontiegelijk veel damage. Het is de slechtste spec voor in dungeons op lowlevel omdat je giga slecht in aoe bent.
Naar mijn idee is arcane wel de saaiste manier om te levelen, alleen maar AB spam... Frost daarentegen is wat leuker inderdaad, beetje spelen met pet freeze en aoe grinding...
Naar mijn idee is arcane wel de saaiste manier om te levelen, alleen maar AB spam... Frost daarentegen is wat leuker inderdaad, beetje spelen met pet freeze en aoe grinding...
Guildie van ons zat een keer in een dungeon met een andere Frost mage. Hij stal steeds de Shatter bonus van die andere mage door snel Ice Lance te spammen tijdens de GCD van die andere mage
"Met mijn nieuwe Fire mage" y u no readShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:42:
[...]
Laten we beginnen met welke spec hij bezig isik Vermoed Arcane aangezien hij het heeft over Missile Procs
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
spammable tank aoe >> non-spammable dps aoe in veel gevallen.Thysiej schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:37:
[...]
Nooit gebeurd dat als je wilt helpen je de reactie krijgt: "Shut up u n00b, mind ur own business!"? Ook al heb ik de laatste 3 weken eigenlijk geen random meer gedaan, in mijn battlegroup valt het me allemaal reuze mee. In een normale random is het enige dat mij ergert vaak dat ik bovenaan met dps sta (als tank) en dat de run daarom een beetje langzaam gaat. In de laatste heroic dungeons gaat eigenlijk alles best wel goed, zolang ik als tank ga. Het overkomt mij wel eens dat Total Obedience niet geïnterrupt wordt, dan leg je het uit en SPAM je met /y dat de ability eraan komt en dat er geïnterrupt moet worden. Daar heb ik alleen last van als ik als healer queue; als tank doe ik het altijd zelf:)
Ik HAAT aoe trashpacks op m'n BM hunter bijvoorbeeld. En ook als SV zakt het na de initiële burst vaak behoorlijk in.
ele shaman? 3-5 mobs prima (cl spam), veel meer is kut.
en zo zal het voor meer classes/specs zijn. Imo niet te druk over maken dus.
Maandag ochtend gevoel
[ Voor 29% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2012 11:14 ]
Pff,
Situatie:
Een guild.
Raidgroup1: 6/8HC, bijna 7/8
Raidgroup2: 2/8HC stuck on zon'ozz (dit RL ik, maar ben het meer als zat)
Ik heb tegen mn GM gezegd dat ik het zat ben om met slechte sign ups elke dag maar weer proberen iets van een groep in elkaar te zetten en daarna wipen op easy mode stuff, we hebben 2/8HC maar dat is echt de grens voor deze groep, nu zijn gister 2 van mn beste wow friends (:C) geleaved door de progression.
Nu heb ik contact opgenomen met mn GM (Raidgroup1 RL) dat ik weer met hun mee wil raiden aangezien zij een speler van mijn class verliezen over 2 weken.
maar hij wilt niet dat ik mn groep abandon..
Ik ben als ik mezelf moet inschatten wel een goeie raider en had met mn eigen skills allang op 8/8HC kunnen zetten...
drama
Situatie:
Een guild.
Raidgroup1: 6/8HC, bijna 7/8
Raidgroup2: 2/8HC stuck on zon'ozz (dit RL ik, maar ben het meer als zat)
Ik heb tegen mn GM gezegd dat ik het zat ben om met slechte sign ups elke dag maar weer proberen iets van een groep in elkaar te zetten en daarna wipen op easy mode stuff, we hebben 2/8HC maar dat is echt de grens voor deze groep, nu zijn gister 2 van mn beste wow friends (:C) geleaved door de progression.
Nu heb ik contact opgenomen met mn GM (Raidgroup1 RL) dat ik weer met hun mee wil raiden aangezien zij een speler van mijn class verliezen over 2 weken.
maar hij wilt niet dat ik mn groep abandon..
Ik ben als ik mezelf moet inschatten wel een goeie raider en had met mn eigen skills allang op 8/8HC kunnen zetten...
drama
Gewoon bespreken met de andere officers. Als zij ook niet luisteren, stoppen met raid leaden. Als je met de refuse van de guild moet gaan raiden, dan gaat het fout. En inderdaad, dan schatten ze de gemiddelde Raid leader ook echt verkeerd in.
Sja ik ben het met je eens helaas doe je het met 9/24 andere die dit niet kunnen of denken. Hoe dan ook ik vind het een slechte insteek van de GM als hij zegt je doet het maar dat getuigd niet echt van begrijpen , sterker nog het ruikt zelfs naar dat hij het gebruikt als kweekvijvertje voor de main group.Yintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:26:
Ben uit de core raiding group gegaan toen ik tevaak s'avonds moest werken en was destijds geen bijzonder goede speler maar mede omdat ik nu RL ben heb ik een hoop geleerd (iedereen faalt behalve ik:p)ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Sja ik ben het met je eens helaas doe je het met 9/24 andere die dit niet kunnen of denken. Hoe dan ook ik vind het een slechte insteek van de GM als hij zegt je doet het maar dat getuigd niet echt van begrijpen , sterker nog het ruikt zelfs naar dat hij het gebruikt als kweekvijvertje voor de main group.
maar het mooie is dat mijn group geen mensen heeft voor raiden voorlopig dus kan ik mooi een alt lvlen,
ik wil mn guild (nog) niet leaven omdat ik er al ruim 1,5 jaar inzit en het toch wel een soort familie is xD
Als jij geen plezier meer beleefd aan het leiden van die 2e groep dan moet je daar gewoon mee kappen. Het blijft een spelletje.
Als die andere raidgroep liever gaat recruiten dan een bekende meenemen die naast zichzelf al bewezen te hebben ook bij uitval van de RL het zou kunnen overnemen dan zijn ze niet slim bezig.
Als die andere raidgroep liever gaat recruiten dan een bekende meenemen die naast zichzelf al bewezen te hebben ook bij uitval van de RL het zou kunnen overnemen dan zijn ze niet slim bezig.
naar voor je yint..Yintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Ben uit de core raiding group gegaan toen ik tevaak s'avonds moest werken en was destijds geen bijzonder goede speler maar mede omdat ik nu RL ben heb ik een hoop geleerd (iedereen faalt behalve ik:p)
maar het mooie is dat mijn group geen mensen heeft voor raiden voorlopig dus kan ik mooi een alt lvlen,
ik wil mn guild (nog) niet leaven omdat ik er al ruim 1,5 jaar inzit en het toch wel een soort familie is xD
Ik had dus hetzelfde toen cata begon ik had geen tijd en ging toen maar bij andere guild als friendrank.
Denk dat hij niet eens de moeite had genomen om mij gedag te zeggen.
Terwijl ik bij hun kwam in de icc tijd om hem te helpen nadat ik icc25 heroic alles behalve lk gedaan had.
Maar het is een leuk clubje bij jullie met claw en de anderen.
hoop voor je er nog wat vaart in komt voor raid group 2, maar met het eind in zicht krijg je vaak dit.
werkt 25man niet ?.
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 12-03-2012 11:40 ]
Ow ik heb trouwens een account over met SoR en een level 80 shaman, had nogal wat account rond zwerven en heb alles dus meteen upgegrade naar Cata ;-)
Iemand die een account met SoR levelled shaman alliance side op Neptulon wil hebben, dm is your friend!
Iemand die een account met SoR levelled shaman alliance side op Neptulon wil hebben, dm is your friend!
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 12-03-2012 11:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
BM zou ik gewoon een worm gebruiken met Burrow AttackJoeBravo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:08:
[...]
spammable tank aoe >> non-spammable dps aoe in veel gevallen.
Ik HAAT aoe trashpacks op m'n BM hunter bijvoorbeeld. En ook als SV zakt het na de initiële burst vaak behoorlijk in.
SV...is over het algemeen 1 van de sterkste AoE classes die er imho zijn. Explosive trap icm Multishot en Serpent Spread, LnL procs gebruiken om weer focus te krijgen uit Thrill of the Hunt. MS spammen tot 0 focus is dan iets wat men niet moet doen...moet wel zeggen dat de huidige tier 2setbonus wel erg fijn is voor SV
We moeten slechts 2 dps recruiten en we kunnen weer raiden, maar het zal altijd een GoB niveau zijn ^^.Mektheb schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:38:
[...]
naar voor je yint..
Ik had dus hetzelfde toen cata begon ik had geen tijd en ging toen maar bij andere guild als friendrank.
Denk dat hij niet eens de moeite had genomen om mij gedag te zeggen.
Terwijl ik bij hun kwam in de icc tijd om hem te helpen nadat ik icc25 heroic alles behalve lk gedaan had.
Maar het is een leuk clubje bij jullie met claw en de anderen.
hoop voor je er nog wat vaart in komt voor raid group 2, maar met het eind in zicht krijg je vaak dit.
werkt 25man niet ?.
25man is geen optie, een 6/8HC group mergen met een 2/8HC group gaat frustraties veroorzaken.
Mischien leave ik HLTG binnenkort, weet je nog een guildje voor me maybe? waar zit jij atm?
heb de andere oae dps pet een poosje geprobeerd maar was er niet bepaald van onder de indruk. En voortdurend wisselen van pet op basis van de grootte van de pull ben ik dan weer net te lui voor.deadsy33 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:48:
[...]
BM zou ik gewoon een worm gebruiken met Burrow Attack
SV...is over het algemeen 1 van de sterkste AoE classes die er imho zijn. Explosive trap icm Multishot en Serpent Spread, LnL procs gebruiken om weer focus te krijgen uit Thrill of the Hunt. MS spammen tot 0 focus is dan iets wat men niet moet doen...moet wel zeggen dat de huidige tier 2setbonus wel erg fijn is voor SV
Bovendien: voor dps een tenacity pet moeten gebruiken?
over SV klopt hoor, maar dan nog ben je sterk afhankelijk van geluk qua lnl proc, positionering, levensduur van de mobs (als alle mobs in een paar gcd's plat liggen ga je het alsnog afleggen tegen de tank).
was heul geen frustratiepuntje dat ik m'n guildie dk-tank in een hot hc run niet/nauwelijks voor kon blijven qua dps/dmg done
/ninjaed de vraag even: mocht je overwegen de overstap te maken naar een andere guild, waar ben je dan naar op zoek en wat speel je voor een character? Ik geloof dat wij nog altijd van een aantal classes iets zoeken, zou even moeten nakijken wat precies. Maar gaat je voorkeur uit naar 10 mans, 25 mans, raiddagen etc? Kan ook even via DM als je dat liever hebt.Yintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:01:
[...]
We moeten slechts 2 dps recruiten en we kunnen weer raiden, maar het zal altijd een GoB niveau zijn ^^.
25man is geen optie, een 6/8HC group mergen met een 2/8HC group gaat frustraties veroorzaken.
Mischien leave ik HLTG binnenkort, weet je nog een guildje voor me maybe? waar zit jij atm?
Ah ik begrijp hemYintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:01:
[...]
We moeten slechts 2 dps recruiten en we kunnen weer raiden, maar het zal altijd een GoB niveau zijn ^^.
Ik denk een geschikte guild voor jouw level faithe ofzo zou zijn.
Ik zit in vriends guild Continuum 1/8hc niet echt speciul ofzo, we raiden vrij weinig en het is meer fun dan dat het moet.
Ik denk voor iemand zoals jij die nu meer hc content zoekt het bij ons niet voldoende is voor je
@Moi_In_Actie en @Mekteb
Ben disci priest, http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Yintha/simple
maar ben momenteel in verkeerde gear uitgelogd, disci ilvl = 398 full enchanted, heb nu volgens de armory was shadow gear aan.
10/25man maakt me niks uit, 25man is natuurlijk leuker maar moeilijker te managen. het gaat me er vooral om dat wanneer er een raiddag is, dat deze ook doorgaat.
Hoop wel een guild te joinen die of al goed bezig is in HC DS of een guild die daarin op een hoog niveau progressd.
Raiden kan ik in principe zondag t/m donderdag, maar een dag minder zou mijn vriendin niet erg vinden
Ben disci priest, http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Yintha/simple
maar ben momenteel in verkeerde gear uitgelogd, disci ilvl = 398 full enchanted, heb nu volgens de armory was shadow gear aan.
10/25man maakt me niks uit, 25man is natuurlijk leuker maar moeilijker te managen. het gaat me er vooral om dat wanneer er een raiddag is, dat deze ook doorgaat.
Hoop wel een guild te joinen die of al goed bezig is in HC DS of een guild die daarin op een hoog niveau progressd.
Raiden kan ik in principe zondag t/m donderdag, maar een dag minder zou mijn vriendin niet erg vinden
/off-topic
LOL @ Guildname , "Guys i will honor the guildname " as left message en dan /gquit
Mensen die scroll nodig hebben DM me maar
rond 13:00 kan k sturen
Zon opmerking had ik al verwacht ^^.ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:15:
[...]
/off-topic
LOL @ Guildname , "Guys i will honor the guildname " as left message en dan /gquit
@Yintha: wat betreft jou wensen qua raiddagen en progress (4/8 heroic op 25 mans) zou mijn guild misschien wel wat kunnen zijn, echter ben ik bang dat een spot vinden voor een Disc priest lastig wordt. Onze 10 mans (op 7/8 heroic) wordt zelfstandig gemanaged en staat min of meer los van de 25 mans groep. Zij recruiten altijd op basis van "kennen van" en onze 25 mans groep heeft al 3 priests, die allen (zeer) goed performen en hoge attendance hebben.
Naja, mocht je interesse hebben of meer willen weten poke me maar, kunnen altijd kijken wat er mogelijk is.
Naja, mocht je interesse hebben of meer willen weten poke me maar, kunnen altijd kijken wat er mogelijk is.
Ik kan wellicht een spot regelen in een 8/8 HC guild, of een 6/8 van een IRL vriend van me, moet eerst nog kijken wat de mogelijkheden zijn in mn huidige guild want ik zit er in sinds september 2010.. /cry
maar bedankt voor je bericht
maar bedankt voor je bericht
Was niet lullig bedoelt begrijp me niet verkeerd maar het deed wel een behoorlijke grijns verschijnen op mijn gezicht.
Weet ikShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:29:
[...]
Was niet lullig bedoelt begrijp me niet verkeerd maar het deed wel een behoorlijke grijns verschijnen op mijn gezicht.
En net inderdaad reactie. Gister om 23:45 ticket gemaakt, om 09:45 reactie. Rond 12:30 info gestuurd naar Blizzard, om 12:40 had ik access weer bij account, met excuses van de GM. (terwijl het niet eens de schuld is van Blizzard
)
Dat gedoe met authenticator krijgen ze volgens mij veel vragen over tegenwoordig, heb het zelf ook al keer gehad. Wel verbaasd hoe snel ze dat toch oplossen.
Anywho, dit weekend warrior weer eens geleveld, RAF met mijn vriendin liep helaas tijdens één van de laatste dungeons af en kunnen we het nu weer rustiger aan gaan doen met twinks
Warrior is inmiddels van 80 naar 84 na wat dungeons en quests, ergens eind deze week wel 85, doe het nu lekker op mijn gemak. Moest dit weekend wel gemiddeld 10-20 minuten wachten als DPS voor Cata dungeons, met Rogue had ik daar ook al last van. Hoe lang is de queue op andere realms?
Don't get me wrong: ik klaag niet, heb prima kunnen questen tussendoor en daar weer wat gear/exp/gold vandaan kunnen halen, maar het voelt wel ineens lang t.o.v. de 5 minuten of minder bij alles tot Cata.
Fury warrior speelt nog steeds prima weg, mobs gaan neer als een malle en loop eigenlijk ook nooit rond met weinig HP (got to love victory rush).
Anywho, dit weekend warrior weer eens geleveld, RAF met mijn vriendin liep helaas tijdens één van de laatste dungeons af en kunnen we het nu weer rustiger aan gaan doen met twinks
Don't get me wrong: ik klaag niet, heb prima kunnen questen tussendoor en daar weer wat gear/exp/gold vandaan kunnen halen, maar het voelt wel ineens lang t.o.v. de 5 minuten of minder bij alles tot Cata.
Fury warrior speelt nog steeds prima weg, mobs gaan neer als een malle en loop eigenlijk ook nooit rond met weinig HP (got to love victory rush).
Looking for Dungeon is cross-realm, dus die queue is net hetzelfde op andere realmsBaroshir schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:25:
Moest dit weekend wel gemiddeld 10-20 minuten wachten als DPS voor Cata dungeons, met Rogue had ik daar ook al last van. Hoe lang is de queue op andere realms?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Dat weet ik ook wel, maar ligt dan nog steeds aan de realms in de pool... Want dat is niet over heel EU getrokken natuurlijkdotorion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:30:
[...]
Looking for Dungeon is cross-realm, dus die queue is net hetzelfde op andere realms
Ze zouden eigenlijk net als Google (en bijv ING ook) een lijst met nood-codes moeten aanleveren. Dit is een lijstje met bijv. 6 code's die allen eenmalig te gebruiken zijn om in te loggen zonder authenticator. Eenmaal ingelogd kan je de authenticator verwijderen of een nieuwe koppelen.
Dat lijstje kan je eenmalig krijgen (bij koppelen van de authenticator), je kan wel een nieuwe lijst maken waardoor alle op de oude lijst ongeldig worden.
Gewoon afdrukken en in je wow-doos bewaren.
Dat lijstje kan je eenmalig krijgen (bij koppelen van de authenticator), je kan wel een nieuwe lijst maken waardoor alle op de oude lijst ongeldig worden.
Jawel. Alle reams die de zelfde taal spreken zitten in de zelfde pool. Voor de LFR kom ik zelfs met portugese spelers erin, maar dan staat het er ook bij.Baroshir schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
[...]
Dat weet ik ook wel, maar ligt dan nog steeds aan de realms in de pool... Want dat is niet over heel EU getrokken natuurlijk(toch?)
[ Voor 29% gewijzigd door BlackMage op 12-03-2012 13:35 ]
Mobiele authenticators (telefoon apps)
hebben allemaal een restore code, schrijf deze op een papiertje en het kan niet misgaan, ook is het zo dat als je altijd vanaf hetzelfde publieke IP-adres inlogt je niet elke keer je authenticator moet gebruiken maar ongeveer ~1x per week als je regelmatig inlogt.
Authenticator issues zijn voor 99% gewoon je eigen schuld ^^. (heb het zelf 2x gedaan, iPhone restore -> ah kut xD)
hebben allemaal een restore code, schrijf deze op een papiertje en het kan niet misgaan, ook is het zo dat als je altijd vanaf hetzelfde publieke IP-adres inlogt je niet elke keer je authenticator moet gebruiken maar ongeveer ~1x per week als je regelmatig inlogt.
Authenticator issues zijn voor 99% gewoon je eigen schuld ^^. (heb het zelf 2x gedaan, iPhone restore -> ah kut xD)
Dat zou cool zijnBlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
Ze zouden eigenlijk net als Google (en bijv ING ook) een lijst met nood-codes moeten aanleveren. Dit is een lijstje met bijv. 6 code's die allen eenmalig te gebruiken zijn om in te loggen zonder authenticator. Eenmaal ingelogd kan je de authenticator verwijderen of een nieuwe koppelen.
[...]
Jawel. Alle reams die de zelfde taal spreken zitten in de zelfde pool. Voor de LFR kom ik zelfs met portugese spelers erin, maar dan staat het er ook bij.
Echt waar? Ik zie toch wel heel vaak dezelfde servers voorbij komen via de dungeon tool. In LFR heb ik er nog niet zo op gelet eigenlijk.BlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
[...]
Jawel. Alle reams die de zelfde taal spreken zitten in de zelfde pool. Voor de LFR kom ik zelfs met portugese spelers erin, maar dan staat het er ook bij.
Hm, dacht dat ze nog steeds realmpools gebruikten hiervoor.. Zat laatst ook met wat duitsers. Dan wel apart dat het toch zo lang duurtBlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
Het is bijna altijd eigen schuld, maarja wie bewaart dat papiertje nou een half jaar, bij mij is het dan al lang verdwenenYintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:37:
de LFG/LFR is altijd gekoppelt aan de servers in je battlegroup, andere servers als de servers uit je battle group zal je dus ook nooit tegen komen in LFR/LFG.BlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
Het zou kunnen dat ze onder de grond nog wel groepen hebben, maar de traditionele 'battlegroups' zijn het niet, want ik zit heel vaak met verschillende battlegroups. En ook maar heel zelden dat ik iemand van mijn eigen server tegenkom.Baroshir schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Hm, dacht dat ze nog steeds realmpools gebruikten hiervoor.. Zat laatst ook met wat duitsers. Dan wel apart dat het toch zo lang duurt
[...]
Het is bijna altijd eigen schuld, maarja wie bewaart dat papiertje nou een half jaar, bij mij is het dan al lang verdwenenIk heb hem ook bijna nooit nodig voor WoW, maar om op de site in te loggen heb je hem wel weer altijd nodig...
De queues vind ik heel erg meevallen, maar zolang er meer dps queued dan dat er healers of tanks zijn zouden ze moeten wachten. En dan zit er nog wat 'intelligentie' in die voorkomt dat er 2 dps van de zelfde class in een groepje komt.
Ik ben nog nooit sinds de LFG of LFR is uitgebracht iemand anders tegen gekomen als die niet in onze Battlegroup zit.BlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:49:
[...]
Het zou kunnen dat ze onder de grond nog wel groepen hebben, maar de traditionele 'battlegroups' zijn het niet, want ik zit heel vaak met verschillende battlegroups. En ook maar heel zelden dat ik iemand van mijn eigen server tegenkom.
SourceThe Dungeon Finder selects players to form a party from all servers in the battlegroup, so there need not be a full group of players on one specific realm.
Ik speel op Draenor (Battlegroup Blackout) en ik kom regelmatig mensen van RP realms tegen (er zit geen enkel RP realm in mijn battlegroup) en ook zitten er geen buitenlandse realms in de battlegroup en toch kom in in de LFR bij portugese spelers (1x voorgekomen).ShadowBumble schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:51:
[...]
Ik ben nog nooit sinds de LFG of LFR is uitgebracht iemand anders tegen gekomen als die niet in onze Battlegroup zit.
[...]
Source
De battlegroups hebben 2 of 3 andere talen gekoppeld.
Bij ons zitten de Engelse en Duitse door elkaar in de battlegroeps van Cyclone /Wirbelstorm.
Bij ons zitten de Engelse en Duitse door elkaar in de battlegroeps van Cyclone /Wirbelstorm.
Het zou wel goed kunnen dat Cyclone met een andere battlegroup samenwerkt. Al heb ik het gevoel dat het meer met PvP is dan in PvE.These are the English realms in the Cyclone / Wirbelsturm Battlegroup: Earthen Ring, Ravencrest,
Runetotem, Shadowsong, Shattered Hand, Silvermoon, Skullcrusher, Spinebreaker, Stormrage, Stormreaver,
Stormscale, Terenas, Thunderhorn, Turalyon
These are the German realms in the Cyclone / Wirbelsturm Battlegroup: Alexstrasza, Alleria, Antonidas, Baelgun , Blackhand
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 12-03-2012 14:07 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
dat 1x per week is niet altijd. ik heb 2 vrienden waarbij automatisch aan stond dat ze elke keer dat ze inloggen die code moeten gebruiken (dit kan je wel gewoon uitzetten) maar soms staat dat dus aanYintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:37:
Ik niet hoor, als ik vanavond thuis inlog heb ik nog steeds dezelfde sessie als eergister, zolang ik geen ander IP adres krijg (publiek) of mijn cookies etc delete is ie er nog.Baroshir schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Maar om op de site in te loggen heb je hem wel weer altijd nodig...
BlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:58:
[...]
Ik speel op Draenor (Battlegroup Blackout) en ik kom regelmatig mensen van RP realms tegen (er zit geen enkel RP realm in mijn battlegroup) en ook zitten er geen buitenlandse realms in de battlegroup en toch kom in in de LFR bij portugese spelers (1x voorgekomen).
Blackout is de enige Battlegroup die geen enkele "French/German" Server hebben echter is de nieuwe portugese server wel in hun BG geplaatst :junglebeast schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:03:
De battlegroups hebben 2 of 3 andere talen gekoppeld.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3010804232
Waardoor het dus heel goed mogelijk is dat hij die tegen komt vaak zie je ook op PvP realm veel RP omdat de normale RP realm uitgestorven zijn
[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2012 14:12 ]
Of gewoon een ruk toestel (hey Iphone?) Die crashed en dus alles kwijt raakt >_> Altijd leuk. Ben blij dat ik ben overgestapt op fysieke authenticatorYintha schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:37:
Ik hou van mijn iPhone, ik slaap elke avond lepeltje lepeltje met siri en ze geeft me elke keer als ik het nodig heb een auth code. zo doet ze dat al ruim een jaar zonder restores o.i.d.lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Of gewoon een ruk toestel (hey Iphone?) Die crashed en dus alles kwijt raakt >_> Altijd leuk. Ben blij dat ik ben overgestapt op fysieke authenticator
Verwijderd
Ik heb mijn iphone al moeten restoren, maar na het opnieuw installeren van de authenticator werkte die gewoon nog.
Geen idee of er ergens nog info bijgehouden wordt. Als je via iTunes restore doet is niet al je info weg, en werkt de auth dus gewoon nog.
Geen idee of er ergens nog info bijgehouden wordt. Als je via iTunes restore doet is niet al je info weg, en werkt de auth dus gewoon nog.
Bij restoren naar factory default is het GG.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:24:
Ik heb mijn iphone al moeten restoren, maar na het opnieuw installeren van de authenticator werkte die gewoon nog.
Ontopic:
Inmiddels gestopt met raidleaden, vanavond lekker altje levelen (lvl 25 lock) mischien wat OS gear verzamelen en mischien een apply maken voor een 8/8 guild.
[ Voor 17% gewijzigd door Yintha op 12-03-2012 14:27 ]
Verwijderd
Dan heb ik geluk gehad dat ik dat niet heb gekozen 
Ik dacht er natuurlijk ook maar na de restore aan dat ik de auth moest disablen.
Ik dacht er natuurlijk ook maar na de restore aan dat ik de auth moest disablen.
On topic: Goede keuze Yintha, hoe lullig het soms ook voelt om te doen, jou eigen plezier in het spel gaat boven die van anderen. Als jij geen plezier meer hebt met X doen, moet je dat ook niet doen.
Ik ben zelf zo dom dat ik constant de guild kies boven m'n eigen plezier in het spel. Ik zou soms ook wel willen stoppen ermee maar ja
Ik ben zelf zo dom dat ik constant de guild kies boven m'n eigen plezier in het spel. Ik zou soms ook wel willen stoppen ermee maar ja
Gezien de reacties over de battlegroups heb ik toch nog even verder nagedacht. Dat RP realm waar ik het over had is geen RP realm (meer): Emerald Dream. Misschien was het ooit zo, maar nu iig niet meer.
Het portugese realm Aggra is nu ook bekend, zit ook in de battlegroup.
Maar ik weet 99,9% zeker dat ik ook iemand van mijn oude realm heb gezien: Trollbane. Maar in theorie kan die met iemand in een realid party hebben gezeten toch?
Maar ik weet 99,9% zeker dat ik ook iemand van mijn oude realm heb gezien: Trollbane. Maar in theorie kan die met iemand in een realid party hebben gezeten toch?
Dat klopt inderdaad, maar dat kan wel pas sinds kort geloof ikBlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:58:
emerald dream is inderdaad geen rp-realmBlackMage schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:58:
Gezien de reacties over de battlegroups heb ik toch nog even verder nagedacht. Dat RP realm waar ik het over had is geen RP realm (meer): Emerald Dream. Misschien was het ooit zo, maar nu iig niet meer.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hallo allemaal!
Hagara HC ging hem gister net niet worden… Ice-phase hebben we nu wel een tactiek voor die aardig lijkt te werken, maar eigenlijk maken we nog te veel problemen tijdens alle 3 de fases. Lightning Phase met 4 groepjes van 2 man werkt ook lang niet altijd naar behoren… Iemand nog tips?!
Na een aantal tries(10-15) zijn we maar de rest gaan clearen. Op Ultraxion HC heb ik mijn 384 chest kunnen vervangen voor de 410! BAM! Scheelt een boel (150 intellect en nog een berg secondary stats!)
Komende week maar eens kijken of we Hagara kunnen kraken. En of we Zon’Ozz weer neer krijgen! Dat was deze reset een 1st kill!
@ Yintha: Vervelend om te lezen van je guild... Heb je een PM gestuurd met een suggestie, zie maar wat je ermee doet!
Hagara HC ging hem gister net niet worden… Ice-phase hebben we nu wel een tactiek voor die aardig lijkt te werken, maar eigenlijk maken we nog te veel problemen tijdens alle 3 de fases. Lightning Phase met 4 groepjes van 2 man werkt ook lang niet altijd naar behoren… Iemand nog tips?!
Na een aantal tries(10-15) zijn we maar de rest gaan clearen. Op Ultraxion HC heb ik mijn 384 chest kunnen vervangen voor de 410! BAM! Scheelt een boel (150 intellect en nog een berg secondary stats!)
Komende week maar eens kijken of we Hagara kunnen kraken. En of we Zon’Ozz weer neer krijgen! Dat was deze reset een 1st kill!
@ Yintha: Vervelend om te lezen van je guild... Heb je een PM gestuurd met een suggestie, zie maar wat je ermee doet!
Probeer het eens met 2 groepjes die lopen van 2, en dan de rest gewoon in het midden buiten lighting bereik, elk groepje 1 kant op, en dan gewoon leapfroggen naar het volgende pilaartjehulkie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:13:
Hallo allemaal!
Jeezes hoe lang kan zo'n SoR op zich laten wachten? Intussen is het al 3 dagen geleden dat de invite verstuurd is en nog steeds niets. Heb anders wel zin nu om terug te spelen
. Meestal is de periode tussen een nieuwe Exp en de laatste major patch een rustige en is er tijd en ruimte om eens op het gemak een en ander te proberen.
Log in op je Battle.net-account. Klik op je World of Warcraft-account op de overview-pagina. Daarna op de donkergrijze balk "Referrals & Rewards" aanklikken, en dan zou er iets als "invitations" bij moeten staan. Hoef je niet op die e-mail te wachten.Jormungandr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:33:
Jeezes hoe lang kan zo'n SoR op zich laten wachten? Intussen is het al 3 dagen geleden dat de invite verstuurd is en nog steeds niets. Heb anders wel zin nu om terug te spelen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Daar staat ook niets tussen. Had die pagina ook teruggevonden maar no joy
.
Dan is er vast iets niet goed gegaan met je invite. Het ging bij een vriend van mij wel zo, en die had ik op zaterdag een invite gestuurd.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb alle DM's verwerkt die vandaag verstuurd zijn. Het is al een behoorlijke lijst, mensen!
Dus mensen die graag een scroll willen, kies een of meerdere personen uit en vraag hen om een scroll!
Oh, en.....

Een silhouet van de Pandaren female.
Dus mensen die graag een scroll willen, kies een of meerdere personen uit en vraag hen om een scroll!
Oh, en.....

Een silhouet van de Pandaren female.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 12-03-2012 20:27 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lees de topicwaarschuwing..
[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 13-03-2012 13:03 ]
Blijkbaar het bewijs dat hard janken werkt. Intussen is mijn scroll magisch toegekomen
.
De female panda ziet er niet slecht uit. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat, maar het ziet er goed uit met wat we nu zien.
De female panda ziet er niet slecht uit. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat, maar het ziet er goed uit met wat we nu zien.
volgens mij is die SoR erg massaal in omvang toegenomen. Ik wacht ook al sinds zaterdag op een scroll....effin ik heb iemand anders een DM verstuurd vandaag met het verzoek om een scroll....nu afwachten maar..
Hey Tupu. Ik baal ervan dat die nog niet is aangekomen. Ik heb 'm gelijk verstuurd nadat ik jou request zag (zat maar een paar minuten tussen). Is er niks in je spam-folder blijven hangen? Anders heb ik blijkbaar dus pech gehad

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.