Maar goed, het zou ook 00:01 am california tijden kunnen zijn als 'de volgende dag'
[ Voor 20% gewijzigd door Steelo op 21-01-2013 21:52 ]
Ltrz,....
[ Voor 20% gewijzigd door Steelo op 21-01-2013 21:52 ]
Ltrz,....
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou ik heb in ieder geval de hele tijd zitten kijken maar helaas, het is nog niet voorbij gekomen dat ik gezien heb.Donstil schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:58:
California is gmt-8 dus om 09:00 morgen toch maar ff checken
Weddings are basically funerals with cake.
ik ben het eigenlijk glad vergeten, vanmiddag even in de gaten houdenRobinvdh5 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:13:
[...]
Nou ik heb in ieder geval de hele tijd zitten kijken maar helaas, het is nog niet voorbij gekomen dat ik gezien heb.
hier +1. Maar welke videokaart heb jij er in zitten?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:05:
Even een vraagje hier, hopelijk kan iemand me helpen![]()
Wil heel graag de nieuwe simcity spelen, maar heb een laptop van ongeveer 3/4 jaar oud. En HP Pavilion was toen die tijd 600.- dus wellicht kan iemand een inschatting maken.
Ik heb op http://www.systemrequirementslab.com gegeken en kom net boven de minimum settings uit.
Nu vraag ik me af, is het dan de moeite waard om dit te gaan spelen? Simcity 4 draait er trouwens prima op. Verder game ik meestal op de console, maar voor simcity maak ik graag een uitzondering.
De screenshots en de filmpjes die ik op dit forum zie, maken me erg enthousiast om het te gaan kopen, maar voordat het uitloopt op een grote teleurstelling vraag ik hier even om advies.
Ben ook ingeschreven voor de beta, zou tof zijn als ik op die manier kan kijken of mijn laptop dit wel trekt. Maar heb niet vaak geluk![]()
Ik hoor het graag, en alvast heel erg bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 22-01-2013 13:52 ]
Ik denk dat je de pracht en praal van de screenshots in ieder geval niet zal hebben, en je dus het detail een stuk moet gaan verminderen.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:05:
Even een vraagje hier, hopelijk kan iemand me helpen![]()
Wil heel graag de nieuwe simcity spelen, maar heb een laptop van ongeveer 3/4 jaar oud. En HP Pavilion was toen die tijd 600.- dus wellicht kan iemand een inschatting maken.
Ik heb op http://www.systemrequirementslab.com gegeken en kom net boven de minimum settings uit.
Nu vraag ik me af, is het dan de moeite waard om dit te gaan spelen? Simcity 4 draait er trouwens prima op. Verder game ik meestal op de console, maar voor simcity maak ik graag een uitzondering.
De screenshots en de filmpjes die ik op dit forum zie, maken me erg enthousiast om het te gaan kopen, maar voordat het uitloopt op een grote teleurstelling vraag ik hier even om advies.
Ben ook ingeschreven voor de beta, zou tof zijn als ik op die manier kan kijken of mijn laptop dit wel trekt. Maar heb niet vaak geluk![]()
Ik hoor het graag, en alvast heel erg bedankt!
Ik heb een HD3000 in mijn Macbook. Goed genoeg voor oud spul, maar de nieuwe Simcity zal hier niet heel erg soepel op draaien. Het zal waarschijnlijk wel draaien, maar met weinig FPS en weinig detail.baronruud schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:08:
[...]
hier +1. Maar welke videokaart heb jij er in zitten?
Ik heb een Intel HD3000.
En bij minimale specs voor pc staat minimaal HD4*** en bij MAC een HD3*** ?!
[ Voor 16% gewijzigd door BioHazard op 22-01-2013 13:10 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 22-01-2013 13:42 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee, hoor, bij de PC staat een "Intel 4 Series". Dat is de G41 etc. als ik het goed heb.baronruud schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:08:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 14:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Idd je hebt gelijk. Ik las het verkeerd:anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:13:
[...]
Nee, hoor, bij de PC staat een "Intel 4 Series". Dat is de G41 etc. als ik het goed heb.
HD3000 is "Intel 6 series"
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 22-01-2013 14:39 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 22-01-2013 14:41 ]
Ja, maar van mij hoeft het niet mooi te zijn. Als ik alles op low zet en het loopt dan soepel vind ik het goed. Gaat mij om de gameplay...Donstil schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:40:
Zou er toch niet teveel van verwachten eigenlijk, misschien dat het draait op een Lage resolutie met alles op Low maar veel verder zal je toch niet komen ben ik bang. Er is binnen de 3000 serie natuurlijk ook nog het een en ander verschillend.
Ik zie dat op de zaak ook vaak, mensen kopen een i5 laptopje met GT220 videokaart (om ff iets te noemen) en installeren daar dan de nieuwe Sims op, alles gaat op high en de resolutie naar 1920x1080, resultaat het loopt voor geen meter meer
Ziet er eigenlijk prima uit, althans voor low dan.anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:05:
Precies, Simcity speel je niet voor de graphics lijkt me. Ik niet in ieder geval.
Hier overigens 2 screenshots met de graphics op low:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 15:12 ]
Ik kijk even als ik thuis ben. Dan kan ik misschien wat beter advies krijgen of simcity haalbaar is voor mijn laptopbaronruud schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:08:
[...]
hier +1. Maar welke videokaart heb jij er in zitten?
Ik heb een Intel HD3000 in laptop:
pricewatch: Acer Aspire 5749-2356G50MI
[ Voor 79% gewijzigd door Vis op 22-01-2013 15:47 ]
Echt waar?Vis schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:45:
Ik speel nu trouwens ook Cities XL 2012 op mn Vaio...
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight CCFL
Videochip Radeon Mobility HD4570
Technische Specificaties
CPU-type Intel Pentium Dual Core T4300
Snelheid 2,1GHz
Moederbordchipset Intel Mobile GM45
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
maar na lang spelen heb ik toch wel veel FPS verlies... Settings daarvan zijn ook Medium ongeveer.
Ja.. ik heb wel eens ergens gelezen (hier op GoT?) dat CXL uberhaupt niet lekker draait op top systemen, lees: nieuwe processors, en enkel goed overweg kan met Single Cores of Dual Cores van de eerste generatieDonstil schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:55:
[...]
Echt waar?
Ik heb Cxl2012 gister toch nog eens op mijn iMac geïnstalleerd onder Dualboot Windows8 x64 maar vond het voor geen meter draaien.
Intel Core i7 Quad 3,2ghz (Met HT)
16gb geheugen
256 gb SSD (en 2tb hdd maar dat is niet zo belangrijk)
Ati 6970M 2gb
Draaide met moeite 30 fps maar dropte regelmatig naar minder dan 5 pfs.
(alles op High en 2560x1400 of alles Low 1680x1050 maakte geen verschil).
Wat een drama is dat zeg, nu spreken de Screenshots me al niet echt zo aan als bij de nieuwe SC maar om weer ff in het gevoel te komen natuurlijk wel leuk.
🠕 This side up
Ik wrs ook... op mn desktop... maar wil lekker op de bank Simcity spelen.Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:38:
Hmmm... Simcity op low ziet er niet echt geweldig uit...
Gelukkig kan ik gewoon op ultra blijven spelen
Simcity met een controller?Vis schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:41:
[...]
Ik wrs ook... op mn desktop... maar wil lekker op de bank Simcity spelen.
🠕 This side up
Ik zit ook wel eens op de bank zonder controller hoor
🠕 This side up
Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:47:
Alleen maar? Nog een reden om OOK dit spel te downloaden zodat ik 'm ook offline kan spelen
Daar zul je waarschijnlijk niet ver mee komen aangezien je dan de hele Glassbox simulatie mist, die wordt namelijk uitgevoerd op de servers van EA en niet op jouw computer.Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:47:
Alleen maar? Nog een reden om OOK dit spel te downloaden zodat ik 'm ook offline kan spelen
dat kan dan weer niet.Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:47:
Ltrz,....
Is dat zo? Klinkt op zich goed, scheelt weer berekeningen voor je eigen machine.Mithrildor schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:48:
[...]
Daar zul je waarschijnlijk niet ver mee komen aangezien je dan de hele Glassbox simulatie mist, die wordt namelijk uitgevoerd op de servers van EA en niet op jouw computer.
Ten eerste: Het is Koen, geen Koentje of welke variant dan ook.shoombak schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:48:
[...]
Gelukkig kun je het wel op ultraspelen Koentje
🠕 This side up
Ten eerste: een laptop zonder verbinding met internetKoenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:52:
[...]
Ten eerste: Het is Koen, geen Koentje of welke variant dan ook.![]()
Ten tweede: Ik heb niet altijd een verbinding met internet, wanneer ik dit spel op mijn laptop speel, heb ik waarschijnlijk geen verbinding met het internet.. Dan wil ik ook Simcity kunnen blijven spelen.. Helaas dan niet op ultra maar dat is niet anders.
Overigens bedoelde ik downloaden via minder legale wegen.
Ten eerste: Die kans is heel klein, dan zou je lokaal een server moeten gaan draaien. Of dat mogelijk zou worden is nog de vraag. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal nog best wat voeten in de aarde hebben.Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:52:
[...]
Overigens bedoelde ik downloaden via minder legale wegen.
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 16:58 ]
Ja, dat is nog mogelijk in deze tijdbaronruud schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:54:
[...]
Ten eerste: een laptop zonder verbinding met internet![]()
Ten tweede: En downloaden via minder legale wegen, oftewel illegaal doen we hier niet.
🠕 This side up
dat is idd wel een hele grote nadeel, ook als je een instabiele/haperende inet verbinding hebt zonder jouw toedoen..Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:58:
[...]
Ja, dat is nog mogelijk in deze tijd![]()
Mijn pre-order is al de deur uit, wees maar niet bang, EA krijgt het geld wel... Alleen die altijd-online DRM is soms gewoon een probleem, omdat ik niet altijd een internetverbinding heb
Ltrz,....
je wordt er pas na een paar minuten uitgegooid. Dus als je modem regelmatig verbinding kwijtraakt zou het gewoon moeten blijven werken.Steelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:00:
[...]
dat is idd wel een hele grote nadeel, ook als je een instabiele/haperende inet verbinding hebt zonder jouw toedoen..
[ Voor 46% gewijzigd door RocketKoen op 22-01-2013 17:02 ]
Thuis heb ik gewoon een goede verbinding, maar op vakantie wil dat helaas soms wel eens anders zijn... Daar kun je dan ook niks tegen doen helaas...Steelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:00:
[...]
dat is idd wel een hele grote nadeel, ook als je een instabiele/haperende inet verbinding hebt zonder jouw toedoen..
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 22-01-2013 17:03 ]
🠕 This side up
Als je op vakantie gaat zitten gamen achter je laptop is het misschien goedkoper om thuis te blijvenKoenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:02:
[...]
Thuis heb ik gewoon een goede verbinding, maar op vakantie wil dat helaas soms tekort schieten... Daar kun je dan ook niks tegen doen helaas...
Ach, gewoon 's avonds een uurtje of 2, dan is er nog genoeg tijd over om nog andere dingen te doenRocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:03:
[...]
Als je op vakantie gaat zitten gamen achter je laptop is het misschien goedkoper om thuis te blijven
🠕 This side up
Die fout ga ik niet nog een keertje maken...anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:05:
Voor de liefhebbers die nog niet besteld hebben:
Beta key bij pre-order
Ltrz,....
Ik doe 's avonds op vakantie toch echt andere dingen in die 2 uurtjes. Zou je ook spelen kunnen noemen^^Koenvh schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:05:
[...]
Ach, gewoon 's avonds een uurtje of 2, dan is er nog genoeg tijd over om nog andere dingen te doen
GMG biedt simcity LE voor 40-41 euro aan!RocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:10:
[...]
Die fout ga ik niet nog een keertje maken...
Laatste keer was de game digitaal al beschikbaar. Lag hij overal al in de winkel voor €15 minder. En ik maar wachten op mijn pakketje van Amazon...
Ltrz,....
Hoe kom je daar bij?
Same here,RocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Hoe kom je daar bij?
Hier zegt ie namelijk €53.61
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Heb je wel die code gebruikt?RocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Hoe kom je daar bij?
Hier zegt ie namelijk €53.61
Voor 20 euro kan je upgraden van LE naar DDNoenie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:19:
[...]
Same here,
En eigenlijk wil ik wel de DD(80 op origin) editie hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 17:20 ]
Je kan altijd nog voor €20 upgraden via origin.Noenie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:19:
[...]
Same here,
En eigenlijk wil ik wel de DD(80 op origin) editie hebben.
Ltrz,....
Ja, rechts op de voorpagina?
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 17:21 ]
Ltrz,....
Die code dus. Dan is-ie uiteindelijk €40,21, maar je krijgt ook nog een eurootje terugSteelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:22:
GMG25-XTYYZ-POSL1
gebruik deze en niet die andere op de hot deal pagina, want die geeft maar 20%, de bovenstaande 25%
Ltrz,....
Best reputabele site. Op het moment een van de (nieuwe) grote spelers op de cd-key markt.Steelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:25:
moet je wel aanklikken, want dat was ik vergeten en nu krijg ik 2e op m'n GMG account.
Voor eergisteren nog nooit van GMG gehoord.
mooi!RocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:26:
[...]
Best reputabele site. Op het moment een van de (nieuwe) grote spelers op de cd-key markt.
Ltrz,....
[ Voor 18% gewijzigd door triesvan op 22-01-2013 17:31 ]
Je moet inderdaad je key invullen in Origin.Donstil schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:29:
Ik begreep van mijn shop dat de Retail verpakkingen wel eerder verstuurd gaan worden omdat ze toch niet geactiveerd kunnen worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Rhapsody op 22-01-2013 17:43 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ltrz,....
Dat worden slijtageplekken op F5Steelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:47:
https://twitter.com/EA_ActionMan/status/293758770805354496
om 18.00 uur worden weer keys gereleased via de nvidia geforce simcity beta page @ FB
Ltrz,....
hier nog eenSteelo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:52:
wat ik al een uur lang aan het doen ben hahaha
Ltrz,....
[ Voor 57% gewijzigd door Pascal op 22-01-2013 18:11 ]
[ Voor 61% gewijzigd door RocketKoen op 22-01-2013 18:09 ]
De keys voor de beta op simcity.com worden vrijdag pas uitgedeeld aan diegene die geselcteerd worden.Rhapsody schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:43:
Ik had me wel op tijd opgegeven op SimCity.com; maar niets ontvangen.
Het is een beta. Het is geen demo. Het is geen product dat af is. Het is een beta.Zou de game wel graag eerst willen proberen voordat ik em koop.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 18:11 ]
vergis je niet, dit is een demo.anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:10:
[...]
De keys voor de beta op simcity.com worden vrijdag pas uitgedeeld.
[...]
Het is een beta. Het is geen demo. Het is geen product dat af is. Het is een beta.
Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot er een demo uitkomt
Als het een demo was dan zouden ze dat wel zeggen
De restricties, namelijk een select weekend + een beperkte versie van de game, maken het ook nutteloos als beta.anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:15:
[...]
Als het een demo was dan zouden ze dat wel zeggen
Dat ze het uitmelken voor marketingding is zeker waar, maar dat maakt het niet minder een beta, natuurlijk
Bij een demo kan iedereen het spelen, zodat men het kan uitproberen alvorens het te kopen.
Het heeft geen zin om een demo te releasen waarbij alleen maar een select groepje het een select weekend het kan uitproberen, it defies the purpose
[ Voor 52% gewijzigd door Artouiros op 22-01-2013 18:50 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 22-01-2013 18:39 ]
[ Voor 95% gewijzigd door icegodd op 22-01-2013 19:03 ]
ik kan er geenkrijgen probeer al de hele dag...Turre schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:29:
Via NVidia op Facebook!
https://www.facebook.com/...ce?sk=app_410306975711618
Edit: Morgen weer dus, maar het is dus geen exacte 24h tussen elke batch.
@Donstil: Via Origin in het Menu 'Code verzilveren' selecteren. Dan gewoon invoeren en accepteren.
Ja, dan moet je natuurlijk wel binnen een paar minuten reageren. Niet na ruim een uur.welvaartsbuik schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:41:
[...]
ik kan er geenkrijgen probeer al de hele dag...
waneer zijn ze gepost dan? heb om de 5 minuten gerefreshed nolife @schoolRocketKoen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:57:
[...]
Ja, dan moet je natuurlijk wel binnen een paar minuten reageren. Niet na ruim een uur.
Morgen weer een kans. Ze posten gewoon op hun pagina dat er weer nieuwe zijn, dus je hoeft niet op F5 te rammen.
Ik elke 15 seconden ongeveerwelvaartsbuik schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:00:
[...]
waneer zijn ze gepost dan? heb om de 5 minuten gerefreshed nolife @school
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 22-01-2013 20:08 ]
18:30 ongeveerwelvaartsbuik schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:00:
[...]
waneer zijn ze gepost dan? heb om de 5 minuten gerefreshed nolife @school
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq