• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:40:
[...]

Zal denk ik een expansion worden dan.. :)
Simcity Christmas expansion, met kerstbomen, Santa's village, etc... :D

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 12:59
Zal sowieso wel leuk zijn als er rekening wordt gehouden met feestdagen... Weken voor kerst meer productie dan dagen voor de kerst meer verkoop in winkels, dan 1-2 dagen bijna verkeer vrij alleen nooddiensten.. En dan alles rustig weer 'normaal' laten worden...

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-11 10:07

Koenvh

Hier tekenen: ______

LocalJoost schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:42:
[...]

Simcity Christmas expansion, met kerstbomen, Santa's village, etc... :D
Zuurstokken als straatlantaarns :P

🠕 This side up

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-10 18:44
Simcity is nog niet eens uit, en we zijn nu al aan het dromen over expensions en updates.. Haha.

• Sinus_rhythm
Dat wilt een uitgever het liefst! :$

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Wellicht een slecht teken voor Simcity zelf als er nu al zoveel vraag is naar zaken die niet in de standaard versie zitten. Ik ben ook bang erg teleurgesteld te worden door de standaard kale versie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 22:26
EA kennende zou dit best eens kunnen gebeuren, kijk maar naar The Sims. Kleine thema DLC's, misschien wel nieuwe gebouwen/bouwstijlen.. Nieuwe Great Works komen denk ik ook wel.

• Koenvh

Koenvh

Snoz Lombardo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:47:
EA kennende zou dit best eens kunnen gebeuren, kijk maar naar The Sims. Kleine thema DLC's, misschien wel nieuwe gebouwen/bouwstijlen.. Nieuwe Great Works komen denk ik ook wel.
Nieuwe Great Works denk ik niet, want daar help je met z'n alle aan mee, als dan iemand die DLC niet heeft...

🠕 This side up

• Sinus_rhythm
Koenvh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:49:
[...]

Nieuwe Great Works denk ik niet, want daar help je met z'n alle aan mee, als dan iemand die DLC niet heeft...
Dan kan die er niet van profiteren? Maar kan er wel naar kijken :+

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 09:57
LunaTempesta schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:45:
Simcity is nog niet eens uit, en we zijn nu al aan het dromen over expensions en updates.. Haha.
Me bored at work :P

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:43
Ik vraag me wel af hoe het zit met de samenwerking tussen spelers en expansions. Kan je nog wel met elkaar in de regio spelen als een speler allerlei extra gebouwen heeft? Dan zul je die toch ook moeten installeren op de pc's van andere gebruikers uit die regio? Of zouden regio's alleen toegankelijk zijn voor spelers met dezelfde versie?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:47:
Wellicht een slecht teken voor Simcity zelf als er nu al zoveel vraag is naar zaken die niet in de standaard versie zitten. Ik ben ook bang erg teleurgesteld te worden door de standaard kale versie.
Hoezo? Ook over een erg complete game kan hard gedroomd worden. Battlefield 3 was IMO al érg compleet, maar de uitbreidingen zijn vooralsnog om te kwijlen. :9~

Ik heb eerder in het topic al de vergelijking getrokken; EA doet het op gebied van DLC over het algemeen altijd erg goed, als ik Simcity in de beta's zo heb kunnen beoordelen (de unavailable buildings meegenomen ofc) is het vooralsnog allemaal erg compleet en verlengt de DLC de leeftijd van de game alleen maar.

• Tsurany
  • Niet online
Nou zaken zoals het beter kunnen reguleren van openbaar vervoer, seizoenen waar ook winter aan toegevoegd is,... dat soort dingen zouden wat mij betreft gewoon in het spel horen. Wat ik van de demo gezien hebt is dat het vrij beperkt is en je een stad vrij snel vol hebt gebouwd. Zaken zoals busverbindingen aanleggen zijn juist de diepgang die ik heden ten dage zou verwachten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Koenvh

Koenvh

Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:28:
Nou zaken zoals het beter kunnen reguleren van openbaar vervoer, seizoenen waar ook winter aan toegevoegd is,... dat soort dingen zouden wat mij betreft gewoon in het spel horen. Wat ik van de demo gezien hebt is dat het vrij beperkt is en je een stad vrij snel vol hebt gebouwd. Zaken zoals busverbindingen aanleggen zijn juist de diepgang die ik heden ten dage zou verwachten.
Helaas ben je niet de doelgroep, maar de casual player die het eens in de zoveel tijd voor de lol speelt. Dat soort diepgang schrikt mensen af

🠕 This side up

• Tsurany
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Helaas ben je niet de doelgroep, maar de casual player die het eens in de zoveel tijd voor de lol speelt. Dat soort diepgang schrikt mensen af
Komt door de retardisatie van de samenleving vrees ik. Hapklare brokjes, simpel en vooral geen diepgang. Die mensen zouden Simcity 4 niet overleven.

• PeterSelie
De discussie over busverbindingen en OV is eerder ook al gevoerd, toen lag de conclusie toch min of meer bij het feit dat je daarvoor naar een game als Transport Tycoon, Cities in Motion of Traffic Giant zal moeten gaan kijken.

Bij dergelijke diepgang voelt een game al gauw aan als een zware taak. Ik zeg niet dat ik zulke diepgang per direct zou afwijzen, integendeel: ik zou het zelfs verwelkomen, maar het doel van de game ligt in principe niet zo diep.
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:32:
[...]

Komt door de retardisatie van de samenleving vrees ik. Hapklare brokjes, simpel en vooral geen diepgang. Die mensen zouden Simcity 4 niet overleven.
Nuff said :Y

[ Voor 26% gewijzigd door PeterSelie op 20-02-2013 11:34 ]

• Tsurany
  • Niet online
Mwah als ik zie dat Cities XL ook zulke diepgang had en het daar intuïtief werkte en amper tijd kostte. Juist even je stad op pauze zetten en een mooi plannetje maken, ideaal.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat klopt, Ik heb in het verleden Transport tycoon en Traffic Giant gespeeld en dat is toch een stuk lastiger dan gewoon even "een potje" SimCity. Iedere doelgroep zijn eigen game dus!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 19:58
flippiej schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:03:
[...]
Bij sommige spellen hoeft dat nog niets te betekenen, maar bij dit spel lopen alle berekeningen en simulaties ook via hun servers. Het is dus geen kwestie van zelf game servers online zetten en het spel daar naartoe laten connecten als host. Zolang niet bekend is hoe hun servers alles berekenen en hoe dit gedaan wordt, zal er ook geen versie voor torrents mogelijk zijn.
Maar dit zegt toch nergens dat ALLE berekeningen en simulaties op de servers draaien? Dat lijkt met 1) niet logisch en 2) niet haalbaar.

Enkel dit wordt gezegd: " Data for actions like trading between cities and cross-regional affects (like pollution and fluctuating availability of resources) is processed on EA's servers then returned to players' PCs."
Logisch. Flippiej's bericht is dus imo wat overdreven. De simulatie van je eigen stad loopt nog altijd lokaal. "Intercity" stuff op de servers.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Tsurany
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:35:
Dat klopt, Ik heb in het verleden Transport tycoon en Traffic Giant gespeeld en dat is toch een stuk lastiger dan gewoon even "een potje" SimCity. Iedere doelgroep zijn eigen game dus!
Nou, juist niet. Nu is er een game voor de casual city builders en voor de traffic/transport fanaten. Waar is de game voor de city builders die alle facetten van een stad willen? Das het probleem juist, ik wil in mijn eigen stad het OV aanleggen en tot op de puntjes reguleren. Over de door mij aangelegde straten met het door mij bedachte plan.

• PeterSelie
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:39:
[...]

Nou, juist niet. Nu is er een game voor de casual city builders en voor de traffic/transport fanaten. Waar is de game voor de city builders die alle facetten van een stad willen? Das het probleem juist, ik wil in mijn eigen stad het OV aanleggen en tot op de puntjes reguleren. Over de door mij aangelegde straten met het door mij bedachte plan.
Eens, echter is daarvoor blijkbaar de doelgroep gewoon niet groot genoeg.. Anders was de game er allang.

• Lan Mandragoran
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:34:
Mwah als ik zie dat Cities XL ook zulke diepgang had en het daar intuïtief werkte en amper tijd kostte. Juist even je stad op pauze zetten en een mooi plannetje maken, ideaal.
Helemaal mee eens. De buslijnen bij CityXL regelen kostte nauwelijks tijd en was erg intuïtief geregeld. Ik vind het behoorlijk overdreven door te stellen dat dit te diepgaand en complex zou zijn. Eigenlijk is de enige extra stap dat de bus de volgorde volgt waarin je de bushokjes plaatst, in plaats van zoals nu willekeurig en als een kip zonder kop heen en weer te rijden.

Verwijderd

Wel belachelijk dat de Mac versie alleen online via Origin te koop is? :/
Ik wil gewoon een DVD hebben voor mn geld..

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:52:
Dan koop je de PC versie activeer in Origin en download de Mac versie

Verwijderd

Yerap schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Dan koop je de PC versie activeer in Origin en download de Mac versie
Loop je dan niet de kans dat het niet werkt?
Waarom gebruiken ze niet gewoon Steam, EA altijd met die halve oplossingen(imo) :/

• Yerap
Ik heb ergens gelezen dat het zou werken, ik dacht dat het twitter was, maar ik zit op mijn werk dus kan dat nu niet terug zoeken.

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Waarom gebruiken ze niet gewoon Steam, EA altijd met die halve oplossingen(imo) :/
Omdat Valve een gedeelte van de winst wil, dit is voor EA goedkoper. Origin is niet zo heel slecht hoor.

🠕 This side up

• PeterSelie
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Hoezo? Leuk dat je het via Steam wil hebben, maar dat zal niet veranderen dat er ineens magisch een Mac DVD beschikbaar is..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:52:
De dvd is toch juist voor mac en pc. Via origin is het alleen voor de pc.

• Yerap
Origin is laatst ook voor Mac uitgekomen
nieuws: EA brengt Origin uit voor OS X

• PeterSelie
De DVD is volgens mij enkel bruikbaar voor de PC. De key die erbij zit kan je activeren in de mac én PC versie van Origin. Hetzelfde geldt voor de keys die je online aanschaft via Origin.

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
SoaDmaggot schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:04:
De DVD is volgens mij enkel bruikbaar voor de PC. De key die erbij zit kan je activeren in de mac én PC versie van Origin. Hetzelfde geldt voor de keys die je online aanschaft via Origin.
Sterker nog: de key is gebonden aan je Origin account. De versie van de software (Mac of PC) zal bepalen wat er gedownload word (als de mac versie met een paar maanden uit is uiteraard)...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• PeterSelie
Riqy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:06:
[...]

Sterker nog: de key is gebonden aan je Origin account. De versie van de software (Mac of PC) zal bepalen wat er gedownload word (als de mac versie met een paar maanden uit is uiteraard)...
Klopt, dat bedoel ik.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb Cities XL nu draaien met een stuk of 20 mods, en een aanpassing aan eens script voor de snelheid. Ik ben bang dat Sim City daar niet aan kan tippen... Althans, grafisch is SC veel mooier, en wellicht werkt het allemaal handiger, maar met alle mods is Cites XL nu wel heel compleet. Zoek je een totale game voor het bouwen van een stad, dan zie ik SC niet completer worden dan CXL..

Maar SC is denk niet minder interessant hierdoor... Ik kijk er naar uit, en zal het ook flink wat spelen. Maar bv de "Realistic Highway Mod" in CXL is wel erg goed gemaakt...

Kijk hier voor MODS...

FreeReef.nl

• Lan Mandragoran
World Citizen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:15:
Ik heb Cities XL nu draaien met een stuk of 20 mods, en een aanpassing aan eens script voor de snelheid. Ik ben bang dat Sim City daar niet aan kan tippen... Althans, grafisch is SC veel mooier, en wellicht werkt het allemaal handiger, maar met alle mods is Cites XL nu wel heel compleet. Zoek je een totale game voor het bouwen van een stad, dan zie ik SC niet completer worden dan CXL..

Maar SC is denk niet minder interessant hierdoor... Ik kijk er naar uit, en zal het ook flink wat spelen. Maar bv de "Realistic Highway Mod" in CXL is wel erg goed gemaakt...

Kijk hier voor MODS...
Zolang CitiesXL maar op een core werkt zal ik het helaas links laten liggen. Het spel is opzich best goed, maar het begint gewoon keihard te laggen zodra de stad groeit. Erg jammer, gezien het spel verder zeker veel potentie heeft.

• Tsurany
  • Niet online
CitiesXL maar weer eens proberen binnenkort, eens kijken of er met wat scripts iets aan de snelheid te doen is.

Steden zoals deze vind ik echt fantastisch: http://xlnation.net/content/new-coast-city. Zoiets zal in SimCity nooit mogelijk worden vrees ik :(

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

World Citizen

FreeReef.nl

Lan Mandragoran schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:30:
[...]

Zolang CitiesXL maar op een core werkt zal ik het helaas links laten liggen. Het spel is opzich best goed, maar het begint gewoon keihard te laggen zodra de stad groeit. Erg jammer, gezien het spel verder zeker veel potentie heeft.
Ik quote mij zelf even
en een aanpassing aan eens script voor de snelheid.
Zie Cities XL topic.. waar staat wat ik bedoel.

FreeReef.nl

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 19:58
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:38:
CitiesXL maar weer eens proberen binnenkort, eens kijken of er met wat scripts iets aan de snelheid te doen is.

Steden zoals deze vind ik echt fantastisch: http://xlnation.net/content/new-coast-city. Zoiets zal in SimCity nooit mogelijk worden vrees ik :(
Wow... Maar dat zijn toch niet allemaal ingame screenshots?!

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Helaas heb ik geen mogelijkheid gehad om mee te doen aan de laatste beta. De eerste beta heb ik echter wel meegedaan en moet zeggen dat het redelijk draaide op mijn laptop. Alleen het in- en uitzoomen ging niet echt vlot. Ik vraag mij af of en hoeveel zin het heeft om meer geheugen bij te plaatsen hieronder mijn laptop specs:

dell xps17 Intel i7-740QM(1.73GHz) Mobile CPU
Memory : 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 445M Graphics Card

Er kan max 16gb geheugen in, maar ik vraag mij af of dat helpt....heb hier helaas onvoldoende verstand van. Iemand een idee? Is het overkill om er 16gb in te doen of is 8gb al voldoende? Bij wat voor soort processen zou ik nog meer baat hebben bij extra geheugen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Tommilio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:49:
Alleen het in- en uitzoomen ging niet echt vlot. Ik vraag mij af of en hoeveel zin het heeft om meer geheugen bij te plaatsen hieronder mijn laptop specs:

dell xps17 Intel i7-740QM(1.73GHz) Mobile CPU
Memory : 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 445M Graphics Card

Er kan max 16gb geheugen in, maar ik vraag mij af of dat helpt....heb hier helaas onvoldoende verstand van. Iemand een idee? Is het overkill om er 16gb in te doen of is 8gb al voldoende? Bij wat voor soort processen zou ik nog meer baat hebben bij extra geheugen?
Bottleneck zit volgens mij bij de videokaart. Recommended is een quadcore, 4GB en een GT 5 series GTX275 volgens canirunit.com (als ik het me goed herinner van gisteren). Meer geheugen is van belang bij veel en grote textures en meerdere vm's m.i.

http://www.systemrequirem...rements/simcity/11506?p=r
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:28:
[...]

Het kan dus wel zijn dat je watertoren droog valt als het gebied te droog wordt.
Dat was al in de Glassbox previews te horen. Je moet de watertorens plaatsen in gebieden met de meeste waterinhoud. Het is wel zoo dat regen het water weer aanvult, maar mogelijk niet genoeg in ondiepe gebieden en een uitdeiende populatie.

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 20-02-2013 12:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tsurany
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:
[...]

Wow... Maar dat zijn toch niet allemaal ingame screenshots?!
Screenshots wel, wellicht wat opgepoetst. Kijk anders even zijn filmpjes, das allemaal ingame.

• RoyK
  • Laatst online: 10-11 19:07

RoyK

Hobby tekenaar

Er zijn een aantal winkels die de game echt met bijna 30 euro goedkoper aanbieden dan Origin. Bijna te mooi om waar te zijn?

Mijn portfolio op Instagram

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24
RoyK schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:59:
Er zijn een aantal winkels die de game echt met bijna 30 euro goedkoper aanbieden dan Origin. Bijna te mooi om waar te zijn?
Nee, origin is gewoon duur.
de inkoopprijs voor winkels ligt meestal tussen de €25 en €35.
En winkels die het voor minder dan €35 aanbieden kopen hun games vaak in Azie of Rusland, waar de prijs nog lager ligt.
In dat laatste geval loop je wel het risico dat je game ineens alleen nog in het Russisch kan (overkwam mij met diablo3)

TheS4ndm4n#1919

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Ik koop al jaren mijn keys bij G2Play.net, krijg je gewoon de key per email gestuurd. Een enkele keer een al gebruikte key gehad, maar dat werd binnen een minuut of 15 alsog opgelost. Kheb daar Simcity besteld voor 25 euro.

Edit: Bij bijvoorbeeld russische games komt er ook een handleiding mee hoe je die via een VPN kan activeren. En mocht de game dan wel Russisch zijn, staat dat van te voren aangegeven zodatj en niet voor verassingen komt te staan.

[ Voor 34% gewijzigd door hawker op 20-02-2013 13:09 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

heb even een berichtje gestuurd naar Gamedumper of ik geen Russische versie krijg als ik hem daar bestel :)

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 20:37

MethinX

't is wat!

Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:38:

Wat je hier ziet, zou dat in simcity niet gewoon kunnen door meerdere steden in een region te maken? Het lijkt hier min of meer dat er per circel een stad is.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

MethinX schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:11:
[...]

Wat je hier ziet, zou dat in simcity niet gewoon kunnen door meerdere steden in een region te maken? Het lijkt hier min of meer dat er per circel een stad is.
Over opgepoetste screenshots gesproken. :P

CXL is geweldig als city builder en dat is wat simcity veel minder is, je moet het dus ook niet gaan spelen om je stad te managen iit simcity.

Only fools are enslaved by time and space.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

RoyK schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:10:
heb even een berichtje gestuurd naar Gamedumper of ik geen Russische versie krijg als ik hem daar bestel :)
Anders kun je ook nog even hier kijken: Online Gamekeys kopen - Deel II
Kun je meteen zien hoe betrouwbaar de shop is ;)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Tsurany
  • Niet online
Het grote probleem met die regio's is dat er een gigantische ruimte zit tussen steden. Het hele gevoel van een enkel geheel verdwijnt volledig. Voelt voor mij aan als provincie Utrecht.

Je hebt steden zoals De Bilt, Soesterberg, Zeist, Bunnik, Odijk, Houten,... allemaal steden die door middel van snelwegen (A12, A27, A28) en tussenwegen met elkaar verbonden zijn. Zijn allemaal losse steden met groenstroken er tussen die op geen enkele manier als geheel aanvoelen. Je hebt geen diverse kernen die aan elkaar zitten door middel van laagbouw wijken en dergelijken.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Vianen, Nieuwegein en Utrecht zitten anders redelijk aan elkaar gebouwd dacht ik zo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Koenvh

Koenvh

Ik had het leuker gevonden als ze de eerste trailer hadden aangehouden, maar ze hebben hierop gezegd dat dit technisch gezien niet mogelijk was met Glassbox..

YouTube: SimCity (2013) Announce Trailer

🠕 This side up

• Ferio
Koenvh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:44:
Ik had het leuker gevonden als ze de eerste trailer hadden aangehouden, maar ze hebben hierop gezegd dat dit technisch gezien niet mogelijk was met Glassbox..

YouTube: SimCity (2013) Announce Trailer
Wat precies?

• Tsurany
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:37:
Vianen, Nieuwegein en Utrecht zitten anders redelijk aan elkaar gebouwd dacht ik zo?
Klopt, dat stuk is gemaakt in CitiesXL ;)

• Koenvh

Koenvh

Steden strak naast elkaar

🠕 This side up

• PeterSelie
Dubbel...

[ Voor 93% gewijzigd door PeterSelie op 20-02-2013 14:10 ]

• PeterSelie
Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:03:
[...]

Klopt, dat stuk is gemaakt in CitiesXL ;)
_O-
Het is niet zo dat ze keihard tegen elkaar aanliggen in de trailer. We hebben nu pas één region gezien eh, je hebt geen idee hoe die anderen eruit zien.

[ Voor 22% gewijzigd door PeterSelie op 20-02-2013 14:10 ]

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Dat was wel mooier geweest dan 5 km uit elkaar idd...

Moet zeggen dat die twee steden in de beta ook redelijk dicht bij elkaar lagen, alleen de derde niet

[ Voor 20% gewijzigd door Riqy op 20-02-2013 14:11 . Reden: toevoeging ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Verwijderd

Het is grappig hoeveel er wordt geklaagd terwijl het spel nog niet in de winkels ligt.

Men kan niet wachten :P ik ook niet hoor.

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:09:
[...]

_O-

[...]

Het is niet zo dat ze keihard tegen elkaar aanliggen in de trailer. We hebben nu pas één region gezien eh, je hebt geen idee hoe die anderen eruit zien.
Op de wiki van IGN (http://www.ign.com/wikis/simcity/Regions) staan meer voorbeelden. En je kan duidelijk zien dat de steden niet aan elkaar liggen. Simville dus.

Ik heb simcity 4 redelijjk plat gespeeld en daar was het juist leuk om meerdere steden tegen elkaar aan te bouwen en zo een grote metropool te bouwen. Dat kan in simcity 2013, iig bij release, niet.

Ik zag een aantal pagina's geleden trouwens ook de claim voorbij komen dat de online only connection nodig is voor een aantal simulatie dingen. Dit is volgens mij niet waar. Deze gast op youtube verwoord niet alleen mijn gevoelens over simcity 2013 erg goed. Hij laat ook zien dat als je je lan kabel uit je compu trekt hij soms wel tot 20 min doorgaat met simuleren voordat je uiteindelijk een melding krijgt dat je inet eruit ligt. Bovendien gaat dan op de achtergrond de simulatie gewoon nog door.

Begrijp me niet verkeerd, simcity 2013 lijkt me op bepaalde punten zeer goed. Alleen overheersen de negatieve punten van always online, geen confirmed modding support (iig geen fatsoenlijke details), kleine separate cities voor mij heel erg.

Ik heb dan ook niet gepreordered en zal zeker reviews en youtube filmpjes afwachten voordat ik een aankoop doe.

Hadden ze nou maar gewoon dit gedaan:
- simcity 4 regions
- simcity 2013 simulaties (agents, evt niet alles via de wegen maar dat is niet een heel groot pijnpunt imo)
- simcity 4 singleplayer (niet always online)
- simcity 2013 multiplayer voor diegenen die het willen
- simcity 4 modding support (misschien iets georganiseerder)
- simcity 2013 transportation/wegen enzo

• Ferio
he dat is jammer... cdkeyshere heeft limited editie niet meer in stock..

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Ik denk dat de simulatie niet te maken heeft met de directe simulatie (waar moet de brandweer uitrukken, waar komt power vandaan), maar dat het meer de lange termijn is met hoe de wind draait, hoe schoon het water is en vooral: wat komt er uit je regio of online handel.

Dus meer de macro-simulatie dan de micro-simulatie. Het is niet handig als je de server laat bijhouden wat alle sims aan het doen zijn, maar wel wat er met de map gaat gebeuren en hoe de regio of leaderboards invloed hebben op jouw stad. Daarom lijkt het me wel logisch dat niet alles doorgaat, maar een deel ook wel.

Maar zoals al eerder aangehaald is dit waarschijnlijk meer bedoeld om ervoor te zorgen dat mensen gaan samenwerken en dat er ook een marktwerking is. Als iedereen grote steden gaat maken, is het niet interessant om te gaan exporteren. Juist hierdoor heb je dat mensen zich gaan specialiseren en krijg je een grotere afwisseling en dus meer marktwerking.

Mogelijk dat ze daarna nog wel wat andere dingen gaan aanbieden. De game lijkt me prima geschikt om afwisselende DLC voor uit te brengen zoals ze dat ook met The Sims doen (niet dat we 3000 kleren voor de sims willen, maar je hebt daar best veel verschillende uitbreidingen). Ik denk alleen niet dat je met een grote map nog de regio of samenwerking nodig hebt en dat willen ze waarschijnlijk met de lancering wel stimuleren. Misschien dat ze nog met de sandbox mode wat gaan doen met grotere maps, maar dat je voor de leaderboards bv wel de kleinere maps zult hebben.

Ik ben benieuwd of ze uiteindelijk nog iets gaan doen met een modcommunity. Of je bv gebouwen in kunt sturen of hele systemen. Mij lijkt het bv wel leuk om wat fastfood of meubelboulevards neer te zetten en misschien een echt stadscentrum met plein en winkels te kunnen maken of juist een heel groot (Amerikaans) winkelcentrum.

[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 20-02-2013 14:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:31:
Ik denk dat de simulatie niet te maken heeft met de directe simulatie (waar moet de brandweer uitrukken, waar komt power vandaan), maar dat het meer de lange termijn is met hoe de wind draait, hoe schoon het water is en vooral: wat komt er uit je regio of online handel.

Dus meer de macro-simulatie dan de micro-simulatie. Het is niet handig als je de server laat bijhouden wat alle sims aan het doen zijn, maar wel wat er met de map gaat gebeuren en hoe de regio of leaderboards invloed hebben op jouw stad. Daarom lijkt het me wel logisch dat niet alles doorgaat, maar een deel ook wel.
Heb je wel een punt natuurlijk. Het zal denk ik inderdaad de wereldmarkt zijn (logisch ook) en leaderboards zijn. Maar in een sandbox/single player game hoeven die dingen helemaal niet.

Ik snap always online in het kader van multiplayer. Daarbij is de interactie juist welkom (al heb ik mijn twijfels over de balans van die wereldmarkt).

Maar ik vind het zeer negatief dat ik niet gewoon een singleplayer game kan starten waar ik niet die wereldmarkt heb (en die leaderboards). Naar mijn mening ligt de kracht van dit soort simulatie spellen juist ook in het opbouwen van je eigen regio. Kijken hoe jij een metropool goed laat werken en de steden verbind en er een mooi geheel van maakt.

edit:

Naar aanleiding van je edit Martin:
Samenwerking lijkt me leuk met een hechte groep vrienden. Maar ik ben zeer sceptisch over daadwerkelijk succesvol samenwerken in een open regio. Daar zitten (correct me if I am wrong) random medespelers in toch? Lijkt me niet lekker lopen en ik denk zelf dat uiteindelijk iedereen maar wat voor zichzelf doet en niet echt goed samenwerkt.

Behalve natuurlijk als je daadwerkelijk met een hechte groep / planmatig speelt -> vrienden of zoiets als GOT hier.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 14:42 ]

• Ferio

Zou dat op 1:05m ook voorkomen in het spel? :O

• BSTNjitRam
  • Laatst online: 11:07
Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:31:
he dat is jammer... cdkeyshere heeft limited editie niet meer in stock..
Bij CDKeyHouse kan je hem nog gewoon bestellen. Via hun referral systeem kan je zelfs nog wat van de prijs afknabbelen :P Ik heb hem hier ook besteld en een Tweaker referred :D

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:38:
Naar aanleiding van je edit Martin:
Samenwerking lijkt me leuk met een hechte groep vrienden. Maar ik ben zeer sceptisch over daadwerkelijk succesvol samenwerken in een open regio. Daar zitten (correct me if I am wrong) random medespelers in toch? Lijkt me niet lekker lopen en ik denk zelf dat uiteindelijk iedereen maar wat voor zichzelf doet en niet echt goed samenwerkt.

Behalve natuurlijk als je daadwerkelijk met een hechte groep / planmatig speelt -> vrienden of zoiets als GOT hier.
Daarom moet je inderdaad met GoT'ers samen spelen, zelf een community opzetten ipv met randoms te spelen :)

Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:52:
[...]

Daarom moet je inderdaad met GoT'ers samen spelen, zelf een community opzetten ipv met randoms te spelen :)

Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Hehe tnx, lekker ranten op je verjaardag ;)

Tja, het spel is idd leuk met een community/GOT. Maar mijn punt was meer dat ik van samenwerking met randoms (en ik denk dat toch de meeste mensen daar wel op aangewezen zijn) niet veel zie komen. :P

• Ferio
BSTNjitRam schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Bij CDKeyHouse kan je hem nog gewoon bestellen. Via hun referral systeem kan je zelfs nog wat van de prijs afknabbelen :P Ik heb hem hier ook besteld en een Tweaker referred :D
Had v/d week geld over gemaakt naar paypal, hoopte hem deze week te bestellen voor die 29 euro, maar het overschrijven naar paypal is 5 werkdagen, hoewel het geld al 2 dagen geleden is afgeboekt bij de bank. Wellicht krijgen ze nieuwe binnen ergens volgende week.

Hoeveel zou deze dan kosten bij house met een refferal? Iemand hier die dit kan doen? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Ferio op 20-02-2013 14:58 ]

• Koenvh

Koenvh

SoaDmaggot schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:09:
[...]

_O-

[...]

Jawel, ze zeiden dat het technisch gezien niet mogelijk was, omdat de andere steden op pauze staan... Als er brand uitbreekt in jouw stad, gaat die niet naar de andere stad... Een auto zal gewoon verdwijnen ipv de andere stad ingaan.

Dus ja: Dat hebben ze gezegd en dat weet ik dus :)

🠕 This side up

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:54:
Tja, het spel is idd leuk met een community/GOT. Maar mijn punt was meer dat ik van samenwerking met randoms (en ik denk dat toch de meeste mensen daar wel op aangewezen zijn) niet veel zie komen. :P
Dunno... je zou denken dat mensen die alleen willen spelen toch geen multiplayer gaan doen? En je zou denken dat mensen die willen samenwerken juist een open game gaan spelen. Maarja, ik denk wel vaker dingen die zo logisch lijken en totaal niet realistisch zijn :+

Zit er een chatfunctie in met offline messaging? Dat kan al een hoop schelen.

• BSTNjitRam
  • Laatst online: 11:07
Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:54:
[...]

Had v/d week geld over gemaakt naar paypal, hoopte hem deze week te bestellen voor die 29 euro, maar het overschrijven naar paypal is 5 werkdagen, hoewel het geld al 2 dagen geleden is afgeboekt bij de bank. Wellicht krijgen ze nieuwe binnen ergens volgende week.

Hoeveel zou deze dan kosten bij house met een refferal? Iemand hier die dit kan doen? :?
Referralkorting is 3%, dus zal je op €28.95 uitkomen.
Ik heb er zelf afgelopen week 2 besteld met referralkorting voor in totaal $72 (heb Netellerpas welke met dollars werkt). Maar sindsdien is de prijs van een enkele LE met $3 gestegen daar. (Yay ik was op tijd! oOo )

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• MichaelBelgium
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 13:47
Heb Simcity gisteren gepre-ordered :p Om eerlijk te zijn kan ik niet wachten om te spelen. :)

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
PcDealer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:50:
[...]

Bottleneck zit volgens mij bij de videokaart. Recommended is een quadcore, 4GB en een GT 5 series GTX275 volgens canirunit.com (als ik het me goed herinner van gisteren). Meer geheugen is van belang bij veel en grote textures en meerdere vm's m.i.

http://www.systemrequirem...rements/simcity/11506?p=r

[...]
Dus extra erbij stoppen zal het probleem niet verhelpen als ik je goed begrijp.

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-11 23:32
Begrijp ik uit deze system requirements dat het systeem meer Intel georiënteerd is dan AMD?

Recommended

CPU: Intel Core i5 or faster
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB

Want bij de minimum eisen hebben ze het nog wel over AMD en Intel.

Ik ga voor SC iig een nieuwe videokaart kopen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mils op 20-02-2013 16:32 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

• Nefje_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 07:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:38:
(...)
Ik zag een aantal pagina's geleden trouwens ook de claim voorbij komen dat de online only connection nodig is voor een aantal simulatie dingen. Dit is volgens mij niet waar. Deze gast op youtube verwoord niet alleen mijn gevoelens over simcity 2013 erg goed. Hij laat ook zien dat als je je lan kabel uit je compu trekt hij soms wel tot 20 min doorgaat met simuleren voordat je uiteindelijk een melding krijgt dat je inet eruit ligt. Bovendien gaat dan op de achtergrond de simulatie gewoon nog door.

(...)
Volgens mij was die video van de eerste beta. Ik had toen ook geen problemen. Maar de tweede beta kon ik maximaal 30 minuten spelen en vaak niet langer dan een minuut of 5 omdat ik vermoedelijk maximaal 3 seconden geen internetverbinding had. Ik kreeg dan deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://i1107.photobucket.com/albums/h392/Pinguintech/simcity-beta-melding_zps9fddfecc.png
Maar een paar seconden later had ik dan weer verbinding en kon ik dan ook alles doen in Origin etc., maar de melding bleef en ik kon daardoor niets anders doen dan afsluiten. De stad bleef zich overigens inderdaad ontwikkelen op de achtergrond. De stad groeide, er kwamen zombies waardoor bijna 20.000 inwoners vertrokken / dood gingen etc. Maar goed, ik hoop dus dat dat beter is geregeld met het uiteindelijke spel en dat je gewoon verder kan spelen in single player modus.

[ Voor 3% gewijzigd door Nefje_ op 20-02-2013 16:40 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RoyK schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:10:
dit is het antwoord:

Beste roy,

Bedankt voor je reactie.
Wij versturen gewoon de nederlandse versie van sim city limited edition.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.

Met vriendelijke groet / With kind regards,

Klantondersteuning

helpdesk@gamedumper.nl

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb iedereen weer toegevoegd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
Nefje_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:39:
[...]

Volgens mij was die video van de eerste beta. Ik had toen ook geen problemen. Maar de tweede beta kon ik maximaal 30 minuten spelen en vaak niet langer dan een minuut of 5 omdat ik vermoedelijk maximaal 3 seconden geen internetverbinding had. Ik kreeg dan deze melding:
[afbeelding]
Maar een paar seconden later had ik dan weer verbinding en kon ik dan ook alles doen in Origin etc., maar de melding bleef en ik kon daardoor niets anders doen dan afsluiten. De stad bleef zich overigens inderdaad ontwikkelen op de achtergrond. De stad groeide, er kwamen zombies waardoor bijna 20.000 inwoners vertrokken / dood gingen etc. Maar goed, ik hoop dus dat dat beter is geregeld met het uiteindelijke spel en dat je gewoon verder kan spelen in single player modus.
Ik heb tijdens de tweede beta om half 3 nog een game opgestart en heb deze (net als andere in dit topic) nog uit kunnen spelen. Tot m'n verbazing kon ik nadat het uur af was gelopen nogmaals een nieuw spel opstarten. Ook dit heb ik een uur kunnen spelen terwijl de servers op dat moment offline waren. Het enige wat ik ondervond was dat de balk onderin niet de wegen, gebouwen enz liet zien, zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.simcityhub.com/wp-content/uploads/2013/02/Community-College.png.

Verder heb niet de melding gekregen zoals jij die wel hebt gehad. Ik durfde het niet om mn internetverbinding helemaal los te koppelen om te kijken of dat verschil uitmaakte, ik was al veel te blij dat ik uberhaubt nog kan spelen. Maar misschien is dit wel iets voor mensen die in de trein willen spelen om mee te expirimenteren. Opstarten met een internetverbinding en dan kijken onder welke condities hij het hoelang uithoudt zonder verbinding.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien werkte de servers nog voor een aantal omdat de key later ontvangen/geactiveerd is?

LinkedIn WoT Cash Converter

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
Dit spel draait toch nooit op de servers. Binnen één dag is er wel een crack te downloaden om een server te mirroren of iets dergelijks. Misschien dat sommige functies niet werken maar dat boeit mij niet zo.
Volgens mij is simcity 5 helemaal niet wat ik verwacht van simcity, dus ik ga hem ook niet kopen.
Ik heb zoveel spellen gekocht en amper gespeeld, nog meer gedownload en minder gespeeld. En enkele free to play games heb ik het meeste gespeeld. Of een hele oude game.

De eerste dagen zal wel meteen duidelijk worden wat wel en niet naar de servers van EA wordt gestuurd en gesimuleerd.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• Donstil
  • Niet online
Ja want dat jij veel spellen koopt en niet speelt is natuurlijk een goeie reden om maar te stelen.

Ga ik morgen bij Porsche ook maar doen, ik heb al zat auto's gekocht in mijn leven dus mijn nieuwe steel ik dan maar |:(

Verwijderd

alaintje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:31:
Dit spel draait toch nooit op de servers. Binnen één dag is er wel een crack te downloaden om een server te mirroren of iets dergelijks. Misschien dat sommige functies niet werken maar dat boeit mij niet zo.
Volgens mij is simcity 5 helemaal niet wat ik verwacht van simcity, dus ik ga hem ook niet kopen.
Ik heb zoveel spellen gekocht en amper gespeeld, nog meer gedownload en minder gespeeld. En enkele free to play games heb ik het meeste gespeeld. Of een hele oude game.

De eerste dagen zal wel meteen duidelijk worden wat wel en niet naar de servers van EA wordt gestuurd en gesimuleerd.
Moet wel zeggen dat dit wel een heeeeeele nuttige reactie is.....

Anyway ik zit nog steeds te twijfelen welke versie ik zal gaan kopen.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 15:34

Erikie

www.erikie.nl

Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:00:
Ja want dat jij veel spellen koopt en niet speelt is natuurlijk een goeie reden om maar te stelen.

Ga ik morgen bij Porsche ook maar doen, ik heb al zat auto's gekocht in mijn leven dus mijn nieuwe steel ik dan maar |:(
Dit is anders eerder een pakje smerige kauwgom jatten in de supermarkt dan een porsche O-) .Ik ben zeer benieuwd hoe deze game aan gaat slaan bij het publiek. Persoonlijk vind ik de game te overhyped en te commercieel,maargoed, ea = casual games, games voor de 'middenmoot', en een bedrijf wat weer een game naar de ***** heeft geholpen... Ik wacht wel op x3 of wat andere kickstarter games ;)

traktor scratch!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:00:

Een vergelijking met auto's maken. Van een (tweedehands) auto die je koopt kun je een levenlang games kopen.

En ik steel toch helemaal niks als ik download, anders had ik wel in de gevangenis gezeten.
Ik download de game eerste en als het toch echt zo verslavend is + ik heb die online behoefte nodig dan koop ik hem wel voor 30(?) euro. Zoveel is 30 euro nou ook weer niet.
Ben ieder geval blij dat ik geen 500 euro heb neergelegd voor 10 games die de afgelopen tijd uit zijn gekomen waarvan die toch heel goed moesten zijn maar totaal niet aansloegen bij mij.

Sowieso zoals hierboven gezegd wordt begint simicty veel te casual te worden. Ik wil juist een subway aanleggen, waterleidingen door mijn stad gooien, eenrichtingsverkeer maken (zeer groot gemis) en nog veel meer wat er uit is gesloopt.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Verwijderd

alaintje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Een vergelijking met auto's maken. Van een (tweedehands) auto die je koopt kun je een levenlang games kopen.

En ik steel toch helemaal niks als ik download, anders had ik wel in de gevangenis gezeten.
Ik download de game eerste en als het toch echt zo verslavend is + ik heb die online behoefte nodig dan koop ik hem wel voor 30(?) euro. Zoveel is 30 euro nou ook weer niet.
Ben ieder geval blij dat ik geen 500 euro heb neergelegd voor 10 games die de afgelopen tijd uit zijn gekomen waarvan die toch heel goed moesten zijn maar totaal niet aansloegen bij mij.

Sowieso zoals hierboven gezegd wordt begint simicty veel te casual te worden. Ik wil juist een subway aanleggen, waterleidingen door mijn stad gooien, eenrichtingsverkeer maken (zeer groot gemis) en nog veel meer wat er uit is gesloopt.
Dat de Nederlandse regering heeft besloten je niet in de bak te gooien als je download maakt het nog niet goed. Laatste seizoen van Fringe had de grote FBI waarschuwing nu voor het menu staan i.p.v. voor de eerste episode zoals eerdere BluRays.

Dat gezegd hebbende herinnerde ik mij dat Settlers iets soortgelijks had maar toen ik daar op ging googelen bleek het toch anders te werken, die hebben ze wel gecracked maar als volgt:
Both of Skidr0w's releases show us they haven't had a look (probably even didn't find) the actual protection code and everything hints on em using parts of publicly collected 'challenge/response' pairs. Luckily Assassin's Creed II is probably the only target ever where this approach of 'emulating' the server by a static lookup will yield any measurable success (due to a basic design flaw in an otherwise pretty neat idea of software protection). In fact, we considered this approach as generally too unreliable and 'unworthy' of a scene crack, so we didn't care about doing it. Instead we opted for going for the arguably most challenging implementation of Ubisoft's new DRM first (emulating actual server-side game code). So here it is: The first Ubisoft DRM crack
Dus ze zullen hem uiteindelijk ook wel cracken maar verwacht er niet te veel van.

• Lan Mandragoran
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:54:
[...]

Dat de Nederlandse regering heeft besloten je niet in de bak te gooien als je download maakt het nog niet goed. Laatste seizoen van Fringe had de grote FBI waarschuwing nu voor het menu staan i.p.v. voor de eerste episode zoals eerdere BluRays.

Dat gezegd hebbende herinnerde ik mij dat Settlers iets soortgelijks had maar toen ik daar op ging googelen bleek het toch anders te werken, die hebben ze wel gecracked maar als volgt:

[...]

Dus ze zullen hem uiteindelijk ook wel cracken maar verwacht er niet te veel van.
[offtopic] Het downloaden van Fringe uit illegale bron is gewoon toegestaan hoor, zolang je het maar niet upload. Het downloaden van software uit illegale bron is wel altijd onrechtmatig.

@alaintje: dat je niet de gevangenis ingaat als je illegaal download betekent niet dat het dus wel toegestaan is.

• Donstil
  • Niet online
alaintje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Auto vergelijking mag dan misschien geen juiste zijn, illegaal downloaden blijft triest.

Kinderachtig gedoe altijd, koop je spullen gewoon. Als je het niet wil of kan betalen waarom zou je het dan wel mogen spelen?

Ga lekker op het Fok forum illegaal downloaden goed proberen te praten.

Verwijderd

Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:41:
[video]

Zou dat op 1:05m ook voorkomen in het spel? :O
Leuke trailer hier over disasters:

En Godzilla zal er vast wel weer in zitten anders stoppen ze hem niet in de normale trailer ;)
Ik snap echt nooit waarom men nu weer moet vermelden een game gratis te gaan halen met wat voor reden dan ook, het leidt altijd tot offtopic geneuzel en vergelijkingen waar niemand wat aan heeft.
Dat je het doet zal me worst wezen maar waarom het te posten snap ik echt niet.
Start dan lekker een topic over dat soort dingen.
Het is echt zo voorspelbaar dat er dan weer een discussie volgt over al dan niet illegaal omdat downloaden wel of niet strafbaar is e.d.

Only fools are enslaved by time and space.

• PeterSelie
Tjah, elke keer weer dezelfde discussie in een nieuw topic over een nieuwe game :O

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: ik pirate iig geen games. Ik ben gewoon skeptisch ondanks dat ik er zeer veel leuke features in zie zitten (en een aantal vervelende nadelen dus).
Laten we iig geen piracy discussie gaan houden, daar is dit niet het topic voor. ;)

• Ferio
Voor de mensen die gaan spelen voor de regio add Ferio12 maar als jullie willen.. :D

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:25

Hayte

Nieuwsredacteur
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:20
En Godzilla zal er vast wel weer in zitten anders stoppen ze hem niet in de normale trailer ;)
Trailers zeggen niks. Voorbeeld; In zo veel trailers, artwork en dergelijken (zelfs op de cover van het spel!) was te zien dat Niko Bellic in GTA IV van die leutige handschoenen had. Het zat in de gamecode, en alles. Maar was het uiteindelijk in het spel te gebruiken? Nope. Alleen omdat de maker van iets zegt dat het er in zit, betekent niet dat het er ook daadwerkelijk in zit.

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-10 18:44
Ik vindt de prijs bij origin wel aan de hoge kant hoor.
Zit momenteel al met geld problemen dus het wordt sowieso een van de goedkopere aanbieders, maar ik vindt het toch altijd wat fijner om via de 'echte' bron te doen.
goedkope auto's... goedkope auto's. pffff.

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:34

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

LunaTempesta schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:09:
Ik vindt de prijs bij origin wel aan de hoge kant hoor.
Zit momenteel al met geld problemen dus het wordt sowieso een van de goedkopere aanbieders, maar ik vindt het toch altijd wat fijner om via de 'echte' bron te doen.
goedkope auto's... goedkope auto's. pffff.
Ik snap nog steeds niet het gedeelte: Bij de bron is het duurder dan bij andere aanbieders.. Is dit nou mijn foutieve logica? EA wil een distributeur van games worden, vandaar Origin etc, en stoppen er veel geld in.. Echter ze blijven games op hun eigen platform duurder aanbieden dan menig ander site.

War is the only proper school of the surgeon.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 16:29
SerealKiller schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:13:
[...]

Ik snap nog steeds niet het gedeelte: Bij de bron is het duurder dan bij andere aanbieders.. Is dit nou mijn foutieve logica? EA wil een distributeur van games worden, vandaar Origin etc, en stoppen er veel geld in.. Echter ze blijven games op hun eigen platform duurder aanbieden dan menig ander site.
Probleem is dat de overige retailers een grotere bron van inkomsten zijn voor EA en de echte grote afnemers (noem een Wallmart, een Metro C&C (moederbedrijf van ondermeer media-mark ed.), een Gamestop, een Bestbuy) afspraken met EA hebben waarin staat dat EA een hogere prijs moet rekenen voor Origin omdat hun anders de game niet meer willen verkopen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:34

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Puc van S. schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:25:
[...]

Probleem is dat de overige retailers een grotere bron van inkomsten zijn voor EA en de echte grote afnemers (noem een Wallmart, een Metro C&C (moederbedrijf van ondermeer media-mark ed.), een Gamestop, een Bestbuy) afspraken met EA hebben waarin staat dat EA een hogere prijs moet rekenen voor Origin omdat hun anders de game niet meer willen verkopen.
Duidelijk verhaal, maar met de toevlucht van online sales zal dit wel in de toekomst veranderen. Althans ik hoop het, beter voor developers, service en hopelijk mijn portemonnee :) Alhoewel ik sommige spellen wel gewoon zo goed vind dat ik ze in mijn kast wil hebben als eye candy :)

War is the only proper school of the surgeon.

• oppie85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-05-2021
Hayte schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:05:
[...]

Trailers zeggen niks. Voorbeeld; In zo veel trailers, artwork en dergelijken (zelfs op de cover van het spel!) was te zien dat Niko Bellic in GTA IV van die leutige handschoenen had. Het zat in de gamecode, en alles. Maar was het uiteindelijk in het spel te gebruiken? Nope. Alleen omdat de maker van iets zegt dat het er in zit, betekent niet dat het er ook daadwerkelijk in zit.
In diezelfde trailer is ook te zien hoe er hoogspanningsmasten worden geplaatst - dat kan ook niet in de final game (vooral omdat het vrij nutteloos is). Ik denk dat er ook nog maar weinig dingen in het spel zitten die niet al bekend zijn.

Verwijderd

Hayte schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:05:
[...]

Dat is zeker waar, toch denk ik wel dat hij er in zit :)

Kijk ook eens naar dit filmpje op gamekings, en dan met name 5.00 tot 5.05 ongeveer ;)

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:17
Offtopic: Ondertussen PS4 onthulling aan t bekijken :P

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:25

Hayte

Nieuwsredacteur
@Ps3gamer91 is dit twitter? #offtopic #doelloos

Anywayz; auf wikipedia (ja I know, niet 's werelds meest betrouwbare bron, maarja) stond dat er een "dynamische muziek score" zou zijn, wat dus zou betekenen dat de muziek vloeiend en dynamisch door het spel heen zou veranderen, afhankelijk van wat jij aan het doen bent en wat jouw stad aan het doen is. Ben ik de enige die dit eigenlijk een beetje slecht geïmplementeerd vond? De muziek veranderde té veel, het was té dynamisch. Ik was redelijk vaak van hier naar daar aan het huppelen, in- en uit- aan het zoomen, hier een klik, daar een klik, met als resultaat dat de muziek en geluiden ook redelijk vaak aan het veranderen waren. Dit vond ik eigenlijk vrij storend, ben ik de enige die hier last van had? Ikzelf hoop dat de muziek in het uiteindelijke spel iets minder dynamisch wordt en iets meer background. Achja, desnoods zet ik mijn eigen muziek op...

[ Voor 3% gewijzigd door Hayte op 21-02-2013 01:05 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.