WP: Ecodan PUHZ-SW50
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als ik dit weekend zelf nog een code ontvang zien jullie 'm hier
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Weet er iemand of er uiteindelijk een demo zal uitkomen?
Verwijderd
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
zijn andere keys dan op facebook, ik heb hier een werkende gepakt!
[ Voor 33% gewijzigd door MethinX op 15-02-2013 16:23 ]
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Of was de key maar geldig voor 1 beta?
Verwijderd
Voor deze nieuwe beta heb je een nieuwe key nodig.Seal9 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:24:
Als je voor de eerste beta bent uitgeloot kan je dan ook bij deze beta inloggen?
Of was de key maar geldig voor 1 beta?
Ik schrok al ff toen ik 50 nieuwe berichten zag.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Same hereZendith schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:23:
leuk truukje ontdekt. Bij amazon gepreordered, later gecanceled. toch wel beta2 key ontvangen
Kon een trollface toch niet onderdrukken toen ik die mail kreeg
Let wel: nu nog preorderen en cancelen op amazon zal niets uithalen. De keys worden enkel uitgedeeld voor preorders geplaatst voor 14 feb.
[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 15-02-2013 16:30 ]
[ Voor 1% gewijzigd door sohl10 op 15-02-2013 16:39 . Reden: 111 codes ipv 333 ]
Dit topic in de gaten houden, ik zal als ik nog een krijg van simcity zelf deze hier posten (en er zijn vast nog wel een aantal die dat doen als ze dubbel hebben).kleine joop schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:36:
Ze zijn nu wel allemaal gebruikt =(
Iemand nog een manier/tip om er eentje te veroveren?
Verder titter en social media blijven volgen
Heb me opgegeven, mocht ik nog een key krijgen dan stort ik em hier in het topicsohl10 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:38:
Bij de FB van SimCity Duitsland geven ze er vanavond om 17:30 111 codes weg. Je moet je wel aanmelden en je krijgt een bericht als je gewonnen heb. -> https://www.facebook.com/...pp_408237419255113?ref=ts
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Nu is het een kwestie van facebook en twitter stalken.
FreeReef.nl
mag via DM
als iemand nog een key over heeft......
Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn
Nee.Rikkiz0r schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:02:
Als je je ingeschreven hebt voor beta 2 ben je dan verzekerd van een key?
Als elke Tweaker die een key wil zich hier gaat melden dan zitten we zo aan de 300 pagina's waarvan de helft totaal non-informatief is.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
AmenBSTNjitRam schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:07:
Wacht nou gewoon af of er hier keys gepost worden of dat je er zelf een krijgt.
Als elke Tweaker die een key wil zich hier gaat melden dan zitten we zo aan de 300 pagina's waarvan de helft totaal non-informatief is.
My iRacing
[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2013 18:19 ]
Je hebt een nieuwe key nodig.Martinspire schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:19:
Kan iemand me vertellen of je als je in de vorige beta zat, een nieuwe key nodig hebt?
Heb zelf een mail gestuurd om kwart voor 5 en om 5 uur een key toegestuurd gekregenSimCity beta! Start: Feb 16th @ 1500CET - End @ 1500CET. Email me at simcitybeta.2@gmail.com for a beta code! First mail, first serve!
lijkt me sterkt dat die er nu nog over heeft.Christiaan676 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:20:
Joyce Op de Weegh is key's aan het uitdelen via de mail zie twitter: https://twitter.com/Joyce_OdW
[...]
Heb zelf een mail gestuurd om kwart voor 5 en om 5 uur een key toegestuurd gekregen![]()
Verwijderd
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Heb maar op de gok een mail gestuurd eens zien of het lukt. Ben wel benieuwd, na zoveel beelden gezien te hebben, kan ik in ieder geval niet wachten tot die uit komt.Christiaan676 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:30:
Geen idee je kan het natuurlijk altijd proberen, ze is een medewerker van EA - Maxis dus misschien kan ze er zoveel aanmaken als ze wil.
Rupsen, Rapsen.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
pas als de beta begint.Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:44:
Kunnen jullie hem ook nog niet downloaden?
[ Voor 5% gewijzigd door ikbengoofy op 15-02-2013 18:57 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb nu net ook een key van haar gehad. In anderen topic heb ik de mail die ik gehad heb gepost!Christiaan676 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:20:
Joyce Op de Weegh is key's aan het uitdelen via de mail zie twitter: https://twitter.com/Joyce_OdW
[...]
Heb zelf een mail gestuurd om kwart voor 5 en om 5 uur een key toegestuurd gekregen![]()
Thx voor de TIP!
Psn - Sevyxs
Hi!
Sorry for the copy/paste, but speed is of the essence now!
If you don’t have Origin yet, please install: http://www.origin.com/download
After this launch Origin and redeem code using this code:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Then launch and have fun!
Please keep in mind that the beta will start Saturday Feb 16th @ 1500CET - End Sunday Feb 17th @ 1500CET
Kind regards,
Joyce Op de Weegh
Nordic Community Executive The Maxis Label
Ik had haar ook gemaild, ook key gehad, hartelijk dank voor de tipSevyx schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:13:
[...]
Ik heb nu net ook een key van haar gehad. In anderen topic heb ik de mail die ik gehad heb gepost!![]()
Thx voor de TIP!
Aan de ene kant wil ik de Beta ook niet proberen. Wordt het nog moeilijker om daarna te wachten. Ik weet nog wel hoe het ging met de Betas van Guildwars 2, dam.
Ben wel enorm benieuwd naar de graphics. Youtube is toch niet hetzelfde.
Proberen waard, dacht ook dat ik te laat was, kreeg enkele minuten geleden een key in me mail.LunaTempesta schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:22:
Toch ook maar even proberen. D8 een kwartier geleden dat het wss al te laat was, maarja.
Aan de ene kant wil ik de Beta ook niet proberen. Wordt het nog moeilijker om daarna te wachten. Ik weet nog wel hoe het ging met de Betas van Guildwars 2, dam.
Ben wel enorm benieuwd naar de graphics. Youtube is toch niet hetzelfde.
Ah, guildwars 2 beta dat was fun
Rupsen, Rapsen.
Wie is de snelste ?
Rupsen, Rapsen.
SimCity beta! Start: Feb 16th @ 1500CET - End @ 1500CET. Email me at simcitybeta.2@gmail.com for a beta code! First mail, first serve!pluisman schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:28:
Waar vind ik het mail adres van Joyce?
[ Voor 94% gewijzigd door Danno88 op 15-02-2013 19:35 ]
My iRacing
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als ik op Origin inlog zie ik dit:Martinspire schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:19:
Kan iemand me vertellen of je als je in de vorige beta zat, een nieuwe key nodig hebt? Ik heb de beta dus al wel geinstalleerd gehad en gespeeld, maar weet niet of ik ook bij de volgende beta mee kan doen.
Ik had me ook aangemeld voor de tweede beta na de key te laat te hebben gezien in mijn mail voor de vorige. Ik kon het wel activeren en downloaden, maar uiteraard geen connectie maken met de servers.SIMCITY CLOSED BETA
DIT SPEL IS NOG NIET UITGEBRACHT
Nog niet uitgebracht
Je hebt SimCity Closed Beta gereserveerd
Ik niet
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ben pas deze week goed begonnen met verdiepen in alles.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:53:
Al mensen die een plan aan het bedenken zijn (om te testen)?
Gezien je blijkbaar maar steeds een uur kunt spelen en dan weer opnieuw moet beginnen maakt het niet zoveel uit. Ga gewoon ieder uur wat proberen!
Rond half 7 mail gestuurd en uurtje later code ontvangen!Ferio schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:28:
[...]
SimCity beta! Start: Feb 16th @ 1500CET - End @ 1500CET. Email me at simcitybeta.2@gmail.com for a beta code! First mail, first serve!
Erg bedankt voor het melden !
Mijn naam is niet Peter!
nu heb ik de limitied edition gereserveerd en zou daar beta toegang bij krijgen,shoombak schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:40:
er is een verschil tussen beta1 en beta2
[afbeelding]
weet jij hoe ik die nu krijg? want beta2 heb ik dus niet..
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Avondje codes bedelen dan dus maar
Verwijderd
Verwijderd
Nog nooit problemen gehad met Gamemania, tegenovergestelde juist, zo kreeg ik naast die beta key nog een kaartje met 500 Sim points gratis vandaag.LunaTempesta schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:48:
Je hebt ook zondag nog. Als je dan niet lam zat in bed ligt. Gamemania is gewoon slecht, altijd geweest. Helaas hebben ze vaak wel wat je zoekt.
Nou ja, als ik nog een code van Origin krijg dan plaats ik hem wel weer hier, net als vorige keer. Zal alleen wel laat worden
Ik heb hem getest en hij doet het.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Super bedankt man, ik heb er willekeurig een geselecteerd en had succes.
(GLTK-V25Z-L9A6-SSBA-6JZ5 is verzilverd)
Verwijderd
Codes zijn al in gebruik. Had het in het andere topic moeten posten.pomp0m schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:25:
damd. Eerst denken dat gif plaatje is een troll. Toch intypen vind hij hem wel als beta 2 maar is hij al in gebruik. Blauwe en groene geprobeerd gele nou doen maar vrees het ergste
Nope.Twixell schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:02:
voor de mensen die al een key hebben voor de beta van morgen(vandaag), kan je hem al preloaden?
Goed, mijn vraag is: hoe kan ik het beste regelen dat ik die reservering op het spel annuleer, mijn geld terugkrijg en vervolgens op de goedkope manier een key te regelen?
Een andere vraag: begrijp ik goed dat er opeens missies zitten in de 'digital deluxe' versie, en alleen in die versie? Missies lijken me wel tof (ik vrees dat ik zonder duidelijk doel qua steden niet meer weet wat te doen), dus ik vroeg me af of jullie weten in hoeverre er missies komen in het uiteindelijke spel.
Zie: https://help.ea.com/article/returns-and-cancellationsmctherebel schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:17:
Goed, mijn vraag is: hoe kan ik het beste regelen dat ik die reservering op het spel annuleer, mijn geld terugkrijg en vervolgens op de goedkope manier een key te regelen?
How do I cancel my order?
Purchases that are considered preorders can be cancelled. An order for an item that is in stock or ready to ship cannot be cancelled after it is placed.
If you have placed an order for an item you no longer wish to receive and have already been sent a tracking number, please refuse shipment of the package so it will be returned to our warehouse to be processed as a return.
If you need to cancel your order, Contact Us. You will need an active EA Member account. In order to expedite your request, be sure to include the following important information.
Platform & Game
Full Name
Order Number
Date Ordered
Game Ordered
Phone Number
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ook hebben ze dan meteen een representatief(achtig) beeld van hoeveel server ruimte ze hebben, wat immers de reden was van deze beta. Ach ja, mij hoor je niet klagen, heb al een key gescoord
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Xbox Live Knalle Arie
Volgens Joyce om 15.00 uur.Snuffel schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 07:04:
Wanneer gaan die server nu een keer open?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Is het trouwens al mogelijk om mensen toe te voegen tijdens de beta? Dat lijkt me toch iets gezelliger!
[ Voor 2% gewijzigd door Mils op 16-02-2013 09:28 . Reden: omdat het kan ]
dell xps17 Intel i7-740QM(1.73GHz) Mobile CPU
Memory : 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 445M Graphics Card
Er kan max 16gb geheugen in, maar ik vraag mij af of dat helpt....heb hier helaas onvoldoende verstand van. Iemand een idee? Alvast bedankt....dit spel moet namelijk hoe dan ook aangeschaft worden
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic
Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!
Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.