Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
anandus schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:28:
[...]

De beta ondersteunt geen multiplayer.
Maar je save, etc. staan online en de simulatie draait ook deels online. Als ik het goed begrepen heb.
Saven kun je ook niet in de beta. En simulatie draait online, tja als ik dan geen internet heb waar ik game op mijn laptop, dan zou ik niet kunnen spelen? Lijkt me ook sterk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:31:
[...]

Saven kun je ook niet in de beta. En simulatie draait online, tja als ik dan geen internet heb waar ik game op mijn laptop, dan zou ik niet kunnen spelen? Lijkt me ook sterk.
Klopt kan je niet spelen, ook in het uiteindelijke spel zal geen offline modus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:31:
[...]

Dat is juist een punt van kritiek dat mensen hadden op Simcity: Alleen online... Geen internet? Geen Simcity

http://www.gamer.nl/nieuw...e-drm-beveiliging-simcity

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Pff was toch wel enthousiast, maar nu ik die filmpjes op de vorige pagina heb gezien.. het zijn echt mini steden... Zal wel wat voor EA zijn om grotere maps tegen betaling aan te gaan bieden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ok had ik even gemist. Jammer, keek er wel naar uit om dit in het vliegtuig 10 uur op mijn laptop te spelen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Origin-id: Jef_DeLathouwer

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:44

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:39:
Ok had ik even gemist. Jammer, keek er wel naar uit om dit in het vliegtuig 10 uur op mijn laptop te spelen.
Ik ben redelijk enthousiast voor deze Simcity, maar dit is inderdaad wel het grootste minpuntje. Always online is gewoon klote. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Always online an-sich heb ik geen problemen mee, het is meer hoe spelmakers ermee omgaan, de dienst overdag offline brengen om te updaten, en de kans dat je de eerste paar dagen kan spelen is doorgaans nihil omdat ze toch altijd weer de toestroom onderschatten.

en dan is het nog het issue of je over een jaar of 2 nog kan spelen, vooral EA heeft er een handje van om de stekker voortijdig uit servers te trekken. Laat ze dan verplicht de server open source maken zodat je er zelf een kan opzetten.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een beta key ontvangen van de Simcity Resource website bedankt voor de tip! Nu is kijken hoe het speelt vanavond en eventjes zoeken naar wat leuke exploits die ik uiteraard niet ga vertellen aan EA zodat ik ze in de live omgeving ook nog kan gebruiken! Oh wacht!

Always online komt vaker en vaker voor met goede reden dat er veel mensen anders gewoon downloaden. Ik denk dat het uiteindelijk een soort always online platform gaat worden op de pc.

In ieder geval na vanavond kan ik de beslissing maken of ik het ga kopen of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Always online heeft geen nut je hebt Tunngle en andere VPN varianten en zolang er hack groups zullen zijn. Blijven ze ook.

En dan zijn Digitale bezittingen ook nog niet echt goed geregeld betreft het voordeel van de consument.
Blijf mij verbazen dat bedrijven e.d. iets te goed verdedigt worden zonder op de hoogte te zijn van de kleine lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 21:21
Psyonara schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:52:
Always online heeft geen nut je hebt Tunngle en andere VPN varianten en zolang er hack groups zullen zijn. Blijven ze ook.

En dan zijn Digitale bezittingen ook nog niet echt goed geregeld betreft het voordeel van de consument.
Blijf mij verbazen dat bedrijven e.d. iets te goed verdedigt worden zonder op de hoogte te zijn van de kleine lettertjes.
Er is een verschil tussen multiplayer, waarbij je idd met dat soort diensten multiplayer via "LAN" kan spelen en je key dus niet gecheckt wordt.

Dat zal echter niet opgaan bij Simcity. AFAIK gaat data echt op de servers bewaard worden en speelt ook alles via de server ipv direct tussen de clients. Tenminste, dat is wat ik er van begrepen moet hebben. En het reverse engineeren van de server met alle aspecten zoals de market lijkt me toch echt onmogelijk voor de hackgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoe dat met andere spellen zit, ik ben niet zo bekend met hackgroepen en illegale shizzle, maar is het voor spellen zoals Diablo 3, World of Warcraft, Eve Online, Age of Empires Online, etc gelukt op de server te reverse-engineeren?

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 25-01-2013 10:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zei iemand hier niet dat de Glassbox engine op de servers van EA draait? Dat maakt het voor de pc's een stuk makkelijker om de game te draaien maar natuurlijk voor EA veiliger tegen illegale kopieën.

Vroeger toen ik nog op school en studie zat deed ik die games ook altijd downloaden enz maar nu ik gewoon een salaris heb ga ik er niet aan beginnen, gezeur met updates en cracks enz.

Ondanks dat Always online vervelend is als je wilt gamen in het vliegtuig of buitenland is het wel een super goeie beveilings techniek. We willen immers niet dat PC en Mac gaming de zelfde kant als Nintendo DS gaming op gaat (Waar het heel normaal lijkt te zijn als je een R4 kaart hebt).

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-01-2013 10:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Donstil schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:39:
Zei iemand hier niet dat de Glassbox engine op de servers van EA draait? Dat maakt het voor de pc's een stuk makkelijker om de game te draaien maar natuurlijk voor EA veiliger tegen illegale kopieën.

Vroeger toen ik nog op school en studie zat deed ik die games ook altijd downloaden enz maar nu ik gewoon een salaris heb ga ik er niet aan beginnen, gezeur met updates en cracks enz.

Ondanks dat Always online vervelend is als je wilt gamen in het vliegtuig of buitenland is het wel een super goeie beveilings techniek. We willen immers niet dat PC en Mac gaming de zelfde kant als Nintendo DS gaming op gaat (Waar het heel normaal lijkt te zijn als je een R4 kaart hebt).
The larger environment that cities live in, and the global markets that they are participating in are all being simulated on Maxis' servers. We're running the underlying simulations that enable cities to transform their regions, to interact with each other, and to move markets. We're tracking the accomplishments of cities and their effect on each other and the larger world.
Ik denk niet dat alle simulatie op de maxis servers zal draaien, maar enkel de aspecten van interactie met regional cities.

Daarnaast vind ik persoonlijk het geneuzel om online only als limitatie altijd vrij zinloos. We gaan steeds meer in de richting van een always connected maatschappij. Zelfs televisies en binnenkort ook onze koelkasten zullen met het internet verbonden zijn. En dan is een gaming device, whether that be PC of laptop, plotseling niet?

Ook in OV, vliegtuigen, etc zie je dat de introductie van WiFi steeds beter verloopt. En is het slechts een kwestie van tijd eer dat het ook daar standaard is. Daarnaast gelaten, laten veel mensen het altijd plotseling klinken alsof de enige momenten waarop zij gamen de 3 uur durende treinreis naar een vliegveld is, gevolgd door de wacht op het vliegveld en de 10 uur durende vliegreis.

Sure, zal zo nu en dan gebeuren, maar dat is echt geen standaard. Meer dan 99% zal gewoon thuis zitten, en toch al verbinding hebben.

Voor diegene die het uiteindelijk echt niet willen, zal er uiteindelijk toch wel een server emulator in elkaar worden gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Suicyder schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:40:
Graag stoppen met vragen naar keys, heeft al eerder een topic lock opgeleverd.
De keys van EA komen morgen, dan komen er vast genoeg hier te staan of DM opties :)

Als ik er 1 van EA krijg zal ik het ook posten :).
Oh dat wist ik niet. Hoe laat?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welvaartsbuik
  • Laatst online: 08:13
wanneer kun je btw downloaden weet iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
welvaartsbuik schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:55:
wanneer kun je btw downloaden weet iemand?
Volgens mij 5 GMT (+1?)

Dus dat zou 6 uur vanavond ofzo zijn voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
9AM (PST)
PST = GMT -8
GMT +1 is dus 1800 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welvaartsbuik
okok beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:52
Mocht er een GOT-region komen wil ik zeker mee doen :)

Misschien een formulier online gooien waar iedereen zijn origin ID (mijne is mattie112) ik kan gooien ofzo?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hahaha! Briljant. Ik had meegedaan met die actie van iSims. Je moest een reactie plaatsen op hun artikel.
Dit had ik geplaatst:
Ik vind EA waardeloos. Ze hebben C&C Renegade gesloopt door de overname van Westwood. Zeer kwalijk. Dat heb ik ze nooit vergeven. Daarna geen EA game meer gekocht.

Nu ben ik in een goede bui en wil ik toenadering zoeken! Doe mij die beta, dan kunnen EA en ik het misschien weer goed maken ;)
Prompt een mailtje met een code.. maar ik had er al een via Nvidia O+
Ofwel: de eerste die mij een DM stuurt, kan vanavond alsnog meedoen :)

edit
En vergeven.. het was te verwachten dat het snel ging. 3 DMs binnen 2 minuten.

Anandus is de gelukkige eerste!

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 25-01-2013 11:31 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je hebt een DM ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga een tabel maken voor de topic starter met de origin namen erin van Tweakers die wel wat voelen voor een Got provincie.

Daarom vraag ik hier nog even aan iedereen om je Origin naam te posten of mij een DM te sturen.
Graag hoor ik ook op welk platform je speelt en welke rol in de provincie je het leukst lijkt een provincie met 8 tweakers die allemaal gefocust zijn op groene energie is niet leuk natuurlijk.
Mattie112 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:24:
Mocht er een GOT-region komen wil ik zeker mee doen :)

Misschien een formulier online gooien waar iedereen zijn origin ID (mijne is mattie112) ik kan gooien ofzo?
De Beta is singleplayer only.

Ik ga dit weekend een tabelletje maken met de Origin namen van tweakers die met elkaar willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 11:53
shoombak schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:39:
Pff was toch wel enthousiast, maar nu ik die filmpjes op de vorige pagina heb gezien.. het zijn echt mini steden... Zal wel wat voor EA zijn om grotere maps tegen betaling aan te gaan bieden :O
Het was vooral een afweging op performancegebied. Grotere steden hebben nou eenmaal meer rekenwerk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand nog een key!? :'(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooohoooo, eindelijk een key *O*

Iedereen die, heel lief, mij een key toegezegd hadden voor het geval ze uitgekozen werden voor de Beta vanavond (Donstil :w Koenvh1 :w ), jullie kunnen, mochten jullie een key ontvangen, iemand anders blijmaken! :)
Alsnog bedankt voor jullie aanbod O+

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 25-01-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:37:
[...]
Wooohoooo, eindelijk een key *O*

Iedereen die, heel lief, mij een key toegezegd hadden voor het geval ze uitgekozen werden voor de Beta vanavond (Donstil :w Koenvh1 :w ), jullie kunnen, mochten jullie ene key ontvangen, iemand anders blijmaken! :)
Kijk keurig, jij hebt vanavond wat te doen dus :)

Ik heb mijn Key nog niet maar wel een lijstje met gegadigden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:01
Mocht er iemand nog een key hebben, ik ben overal buiten de boot gevallen of was net te laat.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die codes zijn echt schaars....

sinds gisterochten al op twitter bezig om er een te bemachtigen, was helaas net te laat voor de bulk van Nvidia en toen gisteren quigly van de vage vragen ging vragen vor een code had ik het helamaal gehad.
Mocht iemand nog een key hebben dan hou ik me ten zeerste aanbevolen. met een plek op een lijstje ben ik ook al erg blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Zijn alle codes al verzonden dan? Hoopte stiekum dat het nog moest gaan gebeuren.. Ik heb geen mail van EA of origin gehad. Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Codes worden vanaf 18 uur verzonden aan diegenen die geselecteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
psychodude schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:50:
[...]

[...]

Daarnaast vind ik persoonlijk het geneuzel om online only als limitatie altijd vrij zinloos. We gaan steeds meer in de richting van een always connected maatschappij. Zelfs televisies en binnenkort ook onze koelkasten zullen met het internet verbonden zijn. En dan is een gaming device, whether that be PC of laptop, plotseling niet?
Het probleem zit hem niet per definitie in het always online systeem, het probleem zit hem in de ondersteuning van de servers. Je zag het bij meerdere games die na twee jaar niet meer werden ondersteund omdat de game niet goed genoeg verkocht.

De mensen die de game wél hadden gekocht? Die konden zwaaien naar hun game, want die was praktisch waardeloos ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
anandus schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:59:
Codes worden vanaf 18 uur verzonden aan diegenen die geselecteerd zijn.
Oh er is nog hoop! bedankt voor het doorgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:04:
[...]

Oh er is nog hoop! bedankt voor het doorgeven ;)
Precies, er is dus nog hoop; niet gedacht! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Het spel kan vanaf 4 uur worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 21:21
Bron? Ik lees overal 18:00 uur namelijk.... (9:00 PST = GMT-8, dus hier, GMT+1, is dat 18:00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:39
Trouwens, mochten er nog mensen zijn die zometeen zon key over hebben, dan houdt ik me aanbevolen. Ik kom ze echt nergens tegen (of ik ben alweer te laat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 16:39
PromWarMachine schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:28:
Hahaha! Briljant. Ik had meegedaan met die actie van iSims. Je moest een reactie plaatsen op hun artikel.
Dit had ik geplaatst:

[...]

Prompt een mailtje met een code.. maar ik had er al een via Nvidia O+
Ofwel: de eerste die mij een DM stuurt, kan vanavond alsnog meedoen :)

edit
En vergeven.. het was te verwachten dat het snel ging. 3 DMs binnen 2 minuten.

Anandus is de gelukkige eerste!
Winnaars zijn random getrokken. Mooi dat de code goed terecht komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Oh, jouw naam stond er bij ja :)
Hoop dat ik hem mocht doorgeven, maar zo te horen is dat geen probleem :)

'Jammer' dat het random was, maar mijn reactie was wel echt waar.
* PromWarMachine heeft maandenlang op #1 op de wereldranglijst van C&C Renegade gestaan 8)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
PromWarMachine schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:45:
* PromWarMachine heeft maandenlang op #1 op de wereldranglijst van C&C Renegade gestaan 8)
Was dat omdat je de enige speler was van dat prutspel? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PromWarMachine schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:45:
Omdat je de enige was die het speelde zeker 8)7

Edit: Oke net te laat dus :P

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 25-01-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 20:46
Als grote fan van SimCity heb ik 'm alvast gepreorderd via http://www.onlinekeystore...dition-CD-KEY-ORIGIN.html , kostte mij € 38,79, als je via iDEAL betaald krijg je nog 1,20 korting. Ik heb uiteraard geen aandelen in deze website, maar wou het even melden.

PS: Helaas sla ik de plank steeds mis als ik een beta key wil opvragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Moet dit topic trouwens niet bij "Simulatie" staan? :P
Als iemand nog een key over heeft, houd ik mij aanbevolen O-) (had wel ingeschreven voor de beta, maar nog geen key weten te ontvangen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander1991 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:
(had wel ingeschreven voor de beta, maar nog geen key weten te ontvangen :( )
Wederom: Codes worden vanaf 18 uur verzonden aan diegenen die geselecteerd zijn.
Leest niemand dit topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waarom ze pas vanaf 18:00 verzonden worden als het spel al om 16:00 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:00:
Ik vraag me af waarom ze pas vanaf 18:00 verzonden worden als het spel al om 16:00 beschikbaar is.
Het spel is ook niet om 16 uur beschikbaar, maar om 18 uur ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W1Ez4EBYeq67MO5N2e3qMjbJ/full.jpg

Edit:
Tenzij je op Kaapverdië woont, dan is het wel om 16 uur :P

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 25-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
anandus schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:59:
[...]

Wederom: Codes worden vanaf 18 uur verzonden aan diegenen die geselecteerd zijn.
Die kleine lettertjes die doen het m, denk dat je gelijk hebt. Er is al meerdere malen gevraagd of het smeken niet meer gedaan zou kunnen worden, 4 uur leeft inmiddels ipv 6 uur terwijl dat overal staat...

EA heeft het weer eens slim aangepakt, niemand heeft de rust om te wachten lijkt het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het vaag vermoeden dat bijna iedereen die zich heeft ingeschreven de code krijgt. Dat iedereen dus voor niks aan al die promotie activiteiten probeerd mee te doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

anandus schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:59:
[...]

Excuses O-) Heb er inderdaad vluchtig overheen gelezen.

https://twitter.com/MaxisGuillaume/status/294333293938221056 deze Twitter post geeft nog wel hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:52
Hjalmarrrr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:55:
Als grote fan van SimCity heb ik 'm alvast gepreorderd via http://www.onlinekeystore...dition-CD-KEY-ORIGIN.html , kostte mij € 38,79, als je via iDEAL betaald krijg je nog 1,20 korting. Ik heb uiteraard geen aandelen in deze website, maar wou het even melden.

PS: Helaas sla ik de plank steeds mis als ik een beta key wil opvragen :(
Niet lullig ofzo maar hier: http://cdkeyshere.com/simcity-limited-edition-cd-key.html kan je hem kopen voor €30,99 !

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Oh dat boeit me niet zo, die 8 of 9 euro, daar lig ik niet wakker van. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de beta een beetje goed wil draaien op mijn PC dan ga ik lekker voor de hardcase deluxe edition. Dan heb je ook parijs, berlijn en londen als huizenstijl en de helden en schurkenset wat dat laatste ook mogen zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de collectors edition besteld bij dixons voor 58 euri.
met als leverdatum 14 februari 2013 ;);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:09:
Als de beta een beetje goed wil draaien op mijn PC dan ga ik lekker voor de hardcase deluxe edition. Dan heb je ook parijs, berlijn en londen als huizenstijl en de helden en schurkenset wat dat laatste ook mogen zijn.
Same :Y

Also: irc.tweakers.net, #simcity

[ Voor 79% gewijzigd door PeterSelie op 25-01-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Ben benieuwd wat ze doen met de aanvragen die in oktober zijn gedaan, toen kon je je al aanmelden voor de beta. Dat heb ik wel gedaan, ben benieuwd of ze dat niet zijn vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Hjalmarrrr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:11:
Ben benieuwd wat ze doen met de aanvragen die in oktober zijn gedaan, toen kon je je al aanmelden voor de beta. Dat heb ik wel gedaan, ben benieuwd of ze dat niet zijn vergeten...
Alle aanmeldingen zullen gewoon op een grote hoop belanden, geen zorgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Zo net een pre-order gedaan, gewoon de game die je wilt hebben ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welvaartsbuik
damm iedereen wil een code EN IK HEB ER AL EEN(AA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je er nou 2 had dan had het nog een nuttige reply geweest :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welvaartsbuik
als je het toppic doorloopt zie je dat ik vaak genoeg gezegtheb dat als ik er meer krijg ik ze hier post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik was als grapje bedoeld ;);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Iemand een bevestigsmail gehad dat hij inschreven is trouwens? Toevallig ook ingeschreven voor elder scrolls online beta. en daar een mooi mailtje van gekregen. Maar EA/Origin toen die tijd nooit een bevestiging gehad |:(

Begin hem btje te knijpen. Heb ik niet snel met een spelletje :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
  • Laatst online: 27-04-2024
Nee geen bevestigingsmail... helaas... Hoop er ook nog eentje te krijgen... misschien key vinden op twitter en facebook-->Nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 15:39
Ik heb sim city al een tijdje geleden gepre-ordered bij origin zelf, maar mijn bestelgeschiedenis blijft leeg. Heeft iemand anders dat ook? Verschijnt het spel pas in je bestelgeschiedenis op launch date ofzo?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Morax schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:33:
Ik heb sim city al een tijdje geleden gepre-ordered bij origin zelf, maar mijn bestelgeschiedenis blijft leeg. Heeft iemand anders dat ook? Verschijnt het spel pas in je bestelgeschiedenis op launch date ofzo?
Ik heb dit zelf ook, en gemailed naar EA en dit klopt, je kan hem wel in de desktop applicatie van origin zien, maar niet op de site. Als je met creditcard (geen idee of met andere betaalwijze ook zo is) hebt betaald is je kaart ook nog niet charged.

Wat ik zelf wel raar vind van EA is dat ze pre-orders die maanden geleden al gemaakt zijn geen beta code standaard geven, terwijl ze allerlei sites wel duizenden weggeven. Klantbinding mist toch wel erg, en ik zit te twijfelen of ik mijn order maar moet annuleren en goedkoop een cdtje halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, kijk! Waarschijnlijk was er een blokkade t/m nu. We zullen een hoop previews zien dan vandaag! :)
Denk ik :P Ik meen het elders ook al gelezen te hebben dat iemand moest wachten tot vandaag tot ze een preview kon posten

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 25-01-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:09
Zo op het laatste moment nog ergens een plek voor een beta code?? Loop alles steeds mis.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
Pff ben aan het proberen op twitter @rachybop, maar die mensen zijn echt zwaar te snel voor mij met invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken het gevoel :(:(
en dan moet je die irritante filmpies van dr ook nog kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 22:59
Momenteel worden er hier beta codes weggegeven: http://www.eurogamer.it/giveaways.php?id=87199

Ik heb er daar nu ook eentje vandaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
pfff inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
Mijn italiaans is niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Koploper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:15:
Momenteel worden er hier beta codes weggegeven: http://www.eurogamer.it/giveaways.php?id=87199

Bedankt! Heb er hier nu ook een vandaan. Als ik nog een code krijg vanavond, zal ik die hier posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
Gelukt! Kei bedankt Koploper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb gister een key kunnen bemachtigen via iSimsBenelux, als ik er nog een krijg via de officiele beta invite site, zal ik die hier weggeven :D
Ik ben erg benieuwd naar het spel, het ziet er allemaal goed uit, maar je weet maar nooit wat de pitfalls kunnen zijn (ik vind CitiesXL geweldig, maar de engine is zooo gaar dat het spel al snel onspeelbaar traag wordt :( )

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
StarLite schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:21:
(ik vind CitiesXL geweldig, maar de engine is zooo gaar dat het spel al snel onspeelbaar traag wordt :( )
Komt door de engine, gebruikt maar 1core. max.
ik heb nu 50K inw op citiesxl2012, en draait al een stuk langzamer dan met 35K.
mijn oplossing? Settings naar beneden schroeven.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:13
Gelukt via die Italiaanse site. Even accountje maken, niet al te moeilijk zelfs zonder Italiaanse kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
denk dat het gelukt is... via die italiaanse website.. althans.. denk het.:)

Spannend!! Nu hopen dat me laptop het aankan. Me desktop zeker niet, die moet helaas dus vervangen worden.. :) Stond gelukkig toch al op de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

via google vertalen een key gehad op deze italiaanse site, bedankt man voor de tip!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
Ook via de italiaan een key gekregen :)

Over de tweakers review: die samenwerking tussen steden lijkt me nog best moeilijk. Je moet echt goed op elkaar kunnen vetrouwen om een beetje een geharmoniseerde regio te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes thanks voor de Italiaanse link. Account werkt ook op NL site van eurogamer, dus misschien was het ook mogelijk eerst account te maken op de NL site, maar via de Italiaanse was ook niet zo moeilijk :P Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oppie85
  • Laatst online: 25-05-2021
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1359043933.png
Zo te zien is Maxis Nederland niet vergeten - ik ga ervan uit dat deze oerhollandse windmolen één van de vele landmarks gaat zijn (een hele tijd geleden waren er ook al screenshots van enkele bekende scandinavische gebouwen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Krijg je die italiaanse beta key dan ook direct of moet je wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hjalmarrrr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:28:
Krijg je die italiaanse beta key dan ook direct of moet je wachten?
Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Direct, zojuist bemachtigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Crap, weer niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
@SimCity zojuist:
Stoked for the beta, Mayors? Codes will be sent out starting this morning and will continue in batches throughout the day/weekend.
If you still have questions, visit the #SimCity closed beta FAQ for some answers: http://bit.ly/UCpuAA

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Vertaling: Dit geschenk is voltooid. Als u een van de winnaars ziet u de instructies over wat te doen hier beneden. Als u niet zie hieronder een bericht ... Sorry ... maar je niet hebt gewonnen! Toch bedankt voor uw deelname.

Spijtig, weer niets en dat terwijl ik via simcitysources had gewonnen, maar die is dus niet toegestuurd. Als ik nu niet naar het filmpje van Tweakers had gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

bij mij pakt die de code niet....
zeer jammer via tweaker gewonnnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Koploper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:15:

Bedankt!

Gewoon ff google translate gedaan, maar zonder is het ook vrij makkelijk te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
beetje gokken.. kwam er gelukkig op tijd achter wat de foutmelding was die ik kreeg..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had er gelukkig ook een. code is geaccepteerd.
maar waar kan ik het nu terugvinden om te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zegt ie ook in het italiaans dat alles vergeven is. Ik zat net een hands on van simcity te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Kan nog niet de koffie automaat lopen of ik ben alweer te laat |:(

Bedankt voor het melden sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:35:
ik had er gelukkig ook een. code is geaccepteerd.
maar waar kan ik het nu terugvinden om te downloaden ?
Gewoon via Origin denk ik, als ik daar nu kijk, staat er beschikbaar 25 februari vanaf 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat ie niet in je account staat...ben op me werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

TIP : Verifeer je mail anders doet die het nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostWolfs
Vreemd bij mij staat ook 25 februari 2013, het is toch 25 januari 2013... neem aan dat het een foutje is...
Pagina: 1 ... 13 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.