[TAG]Speedy schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:01:
[...]
Ben daarmee naar Hengelo gegaan, maar daar wist men te vertellen dat het om de gewone versie ging. Kon de LCE voor 80 ook pre-orderen ... die maar even laten zitten, wel helaas pindakaas zou mooi staan naast de LCE's van 1 t/m 4 (die ik allen voor 60 euro of minder kreeg

), maar twijfel nog of ik de game leuk genoeg vind en voor 80 euro viel hij in ieder geval snel in de categorie minder leuk

Vreemd verhaal, want het staat tenslotte in de folder. Ofwel, wat bedoelen ze dan in de folder? Er staat toch duidelijk pre-order = LCE. Mij is het twee afzonderlijke keren door verschillende MM medewerkers bevestigd. Volgens mij heb je je laten afschepen.
Daarnaast slaat € 80 voor de LCE natuurlijke helemaal nergens op, zeker niet als de duurste prijs die ik kan vinden € 70 is.
Trouwens is volgens mij in dit topic (of op XBW) bevestigd dat bij de MM de LCE voor € 60 in de computer stond...
Dus ik ga d'r vanuit dat je een verhaal gehoord hebt dat gelukkig niet klopt.
Over de wagens: omdat er nu geen tuning mogelijkheden zijn, is het wel logisch dat er geen D, E en F auto's in het spel zitten. In FM4 was upgraden van die auto's de makkelijke helft van het maken in een PK-kanon waarna je met tunen het ding bestuurbaar maakte. Nu je dat laatste niet meer hebt, begrijp ik het dus wel.
Wat R-wagens betreft, natuurlijk zouden de 787 B of de Sauber C9 wel tof zijn, maar maakt het verkeer en de bochtige wegen het wel een stuk frustrerender om te rijden (laat stond op een ongeasfalteerde weg). Dus dat begrijp ik ook wel.
Maar misschien komen ze in DLC uit (welke ik dan helaas wel zou halen...

).