Forza Horizon

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Die had ik ook gezien, maar die prijs verwacht ik zeker niet. Ik heb bij hun nieuwe games nog nooit voor meer dan € 55 gezien...

De mooiste pic die ik tot nog toe heb gezien:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8193/8092942792_9fb18209a1_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Cool:
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/static/img/forzahorizon/FH_actiesite_ig_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/static/img/forzahorizon/FH_actiesite_ig_header_watis.png
We vieren de lancering van Forza Horizon in stijl! Net als in de game bouwen wij op donderdagavond 25 oktober het ultieme underground-feest met de mooiste auto's, keiharde muziek en lekkere booth babes. Kom zelf ook, als het even kan met de auto, dan mag je 'm parkeren op het terrein te midden van alle andere mooie bakken. En neem vooral je vrienden mee, want met elkaar beleef je het festival op z'n best!

Sowieso kun je genieten van de mooiste supercars, net zoals de modellen in de nieuwe Forza-game, opgesteld bij de hangar van vliegveld Valkenburg. Daarnaast staat er een vette driftshow op de planning, evenals een professionele DJ om de muziek te verzorgen en de mogelijkheid om op een supergroot scherm Forza Horizon te spelen. En uiteraard geven we een hoop coole goodies weg aan alle aanwezigen. Schrijf je in, dan maak je gelijk kans op de hoofdprijs die we onder alle aanwezigen gaan weggeven: een 4GB Xbox 360 console met natuurlijk de game. En wees er snel bij, want voor je het weet zijn de kaarten op.

Tijd: 25 oktober van 19:30 - 00:00
Militair vliegveld Valkenburg te Katwijk (Hangaar2)

Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/static/img/forzahorizon/FH_actiesite_ig_order.jpg

Bron: insidegamer

Inschrijflink: http://messagent1.sanomad...eQwNPoaqdu2ufh14RsGX4w29G

Effe kijken of ik iemand kan regelen die meegaat :)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Cool indeed, wel een beetje vreemd dat het op een donderdag is maargoed. Normaal gesproken heb ik dan voetbaltraining..
Misschien rijd ik er heen, al hoeft mijn auto niet zo nodig tussen de mooie bakken te staan, dan valtie een beetje uit de toon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja het is donderdagavond omdat de game op vrijdag uitkomt. Wel apart, maar ze zitten er gewoon aan vast. Had volgens mij ook wel leuker geweest als het in het weekend was, maar goe.

Is overigens niet bepaald dichtbij voor mij, maar voor mensen uit de randstad kan het wel leuk zijn.

Vraag me af of ze er ook de FH LE gaan verkopen

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jobbie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:02:
Ik lees net in de MediaMarkt folder dat je als pre-ordered je gratis de LCE krijgt...! Stond in de Entertainment folder!

Zal denk ik max € 55 kosten... Erg goede deal! *O*
Ik quote mezelf ff om t te bevestigen. Vanmiddag bij MM R'dam centrum FH gepreorderd met bevestiging dat het automatisch de LCE wordt. Veruit de goedkoopste deal!

Edit nu met pic:Afbeeldingslocatie: http://i361.photobucket.com/albums/oo58/the360box/Naamloos-1.png Van XBW

[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 17-10-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:30

v8power67

Psn: Mausosaurus

PFff baal ervan dat er geen MM in de buurt zit :(
Heb geen auto of rijbewijs(nog niet) dus om vanaf hier naar rotterdam te gaan voor 1 game kost me evenveel als thuis laten bezorgen(reiskosten).
Maar krijg wel steeds meer zin erin, hopelijk kun je net zoveel pk's halen uit auto's of zelfs meer als fm4 :)
Hopelijk kun je bv nu gallardo's met twin turbo over de 1000pk brengen, zoals in het echt makkelijk te doen is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Je hebt DM!

Forza Horizon Rally Expansion

With just a few more days until the launch of Forza Horizon starting on October 23, the news for the game keeps coming strong. As if hitting the open roads of Colorado wasn’t enough, today we’re unveiling the first glimpse of the first expansion pack for Forza Horizon… and rally fans, this one’s for you. The “Forza Horizon Rally Expansion Pack” is coming on December 18 to Xbox LIVE and will be available for 1,600 MS Points (or included as part of the Forza Horizon Season Pass).

Delivering an immersive and authentic rally racing experience on the roughest untamed roads of Colorado, the “Forza Horizon Rally Expansion Pack” will offer Horizon players an outstanding off-road racing experience with deeper ruts, higher jumps, and new surface types to explore. Players will experience authentic rally action behind the wheel of rally-tuned cars, complete with co-driver calls, and much more.

Forza Horizon Season Pass

Month One Car Pack
The Month One Car Pack for Forza Horizon will be available starting on October 23 and will include six cars for use in Forza Horizon:

2012 Ferrari 599XX Evoluzione

2012 Gumpert Apollo Enraged

2012 Alfa Romeo 8C Spider

2012 Ford Mustang Boss 302

2012 Lamborghini Aventador J

1957 Chevrolet Bel Air

The Month One Car Pack is included free for Forza Horizon Season Pass owners, or available individually for 400 MS Points.

Six Monthly DLC Car Packs
Beginning in November, Forza Horizon fans will enjoy a steady stream of monthly DLC cars and the Forza Horizon Season Pass will give you instant access to all these cars as they are released. Each monthly DLC pack will include six incredible cars bound for Horizon Festival greatness – from cutting edge supercars to eminently drivable classics and all points in between. Individual DLC car packs will cost 400 MS Points but Season Pass owners will have access to the first six monthly DLC packs, from November 2012 through April 2013, at no additional cost. As always, fans will be able to use their DLC cars in a variety of monthly DLC-focused community events, contests, and challenges, including photo contests, Rivals events, and more.

Forza Horizon Rally Expansion Pack
The Forza Horizon Rally Expansion Pack will include new events, new cars, and new achievements and will cost 1,600 MS Points as a standalone purchase. The Rally Expansion Pack is included in the cost of the “Forza Horizon” Season Pass. Look for more info on this exciting expansion pack in the weeks to come.

Five Exclusive Season Pack Bonus Cars
In addition to the Month 1 Car Pack, the six Monthly DLC Packs and the Rally Expansion Pack, Forza Horizon Season Pass owners will also receive five exclusive Season Pass bonus cars, with one car delivered monthly for the next five months. Season Pass Bonus Cars will be available for download on the third Tuesday of each month from November 2012 through March 2013. The Season Pass Bonus Car for November is the 2006 Lamborghini Miura Concept. Look for more details on future Season Pass Bonus Cars in the coming weeks.

The Forza Horizon Season Pass will cost 4,000 MS Points and represents savings of more than 15 percent over buying the individual content packs. Look for the Forza Horizon Season Pass, available for purchase on Xbox LIVE, beginning on October 23.

"Play and Win" Incentives: Players who purchase and play “Forza Horizon” during the first week of release will receive a free gift car – the 2010 Saleen S5S Raptor; a unicorn car typically only available from the “Forza Horizon” community team. Those who download and play the currently available Xbox LIVE demo for Forza Horizon and then play the full game will receive a 2013 SRT Viper GTS, complete with a custom livery.
toon volledige bericht
Bron: FM.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Rally, dat had ik niet zien aankomen, als goed uitgevoerd wordt kan het leuk worden.
En 1st day dlc, leuke wagens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Maar ben wel benieuwd of dit nou de 1st Day DLC wagens zijn die bij de LCE zitten...

En 400 MSP per wagen!! :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Het lijkt me wel duidelijk dat ze gewoon willen dat iedereen een season pass haalt met deze stand alone prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee ze bedoelen als je seasonpass haalt krijg je hem erbij, anders kost de pack 400msp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mja, dat is wel logischer ja...

Over de season pass: is de prijs en inhoud nu al bekend? Ik dacht € 50, maar dat vind ik wel erg prijzig, zeker vergeleken met de SP van FM4...

Ok, dus 6 x car packs (à 400msp = 2400msp) en de rally expansion (à 1600 msp). Bij elkaar 4000 msp = €50

Daarnaast maandelijks een exclusieve auto, dus 6 wagens...

Behalve die 6 auto's zie ik het voordeel niet? Mis ik iets?

[ Voor 40% gewijzigd door SqueakyClean op 17-10-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nope dat is het :)
Tis duur idd, maar optioneel, ik haal hem denk wel, net als ik alles van fm4 heb en fm3 en fm2 en alles in lce heb, behalve fm1 dan die gewoon standaard versie.
Dus ja hopen dat deze meer voor me doet dan fm4 want die vond ik snel saai.

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 17-10-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:25

FeaR

In GoT we trust

Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:51:
[...]
Heb niet veel vertrouwen in Dixons , maar toch maar een keer gegokt aangezien de normale editie nergens onder de € 48 incl. verzending te vinden is. Dat kleine verschil maakt het het wel waard.
Vertrouwen betreffende dat ze leveren op de datum of dat ze überhaupt leveren? Ik twijfel nog steeds wat te doen. Liefste loop ik op de dag zelf even langs de Intertoys om de LE uit de schappen te pakken, maar aangezien de Intertoys niet zeker weet of ze de LE binnen krijgen ga ik twijfelen. Hoe lastig zal het zijn om na 26-10 nog ergens een LE te pakken te krijgen? Bij sommige games is dat geen probleem waar het bij andere letterlijk niet te doen is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De enige winkel waar ik hier nog nooit problemen mee heb gehad is de MediaMarkt. Ook toen met FM4 lagen er op release meer dan genoeg LCEs.
Ik reserveer m nu zelfs, dus heb ik m zeker en kan ik m dus op release in de winkel ophalen.

Misschien is het maar een 'dozenschuiver', maar wat games betreft hebben ze het goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:47

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:08:
De enige winkel waar ik hier nog nooit problemen mee heb gehad is de MediaMarkt. Ook toen met FM4 lagen er op release meer dan genoeg LCEs.
Ik reserveer m nu zelfs, dus heb ik m zeker en kan ik m dus op release in de winkel ophalen.

Misschien is het maar een 'dozenschuiver', maar wat games betreft hebben ze het goed voor elkaar.
Heb je ook iets van een prijs meegekregen dat het gaat kosten bij MM?

Woon 5 min. van een MM vandaan, als de prijs meevalt pre-order ik hem ook gelijk.

Weet je ook wat ze bedoelen met VIP lidmaatschap??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:25

FeaR

In GoT we trust

sekeroglan schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:31:
[...]
Weet je ook wat ze bedoelen met VIP lidmaatschap??
VIP Lidmaatschap zit standaard bij de LE van Forza, dat is altijd zo geweest. Dus niet iets van Mediamarkt zelf.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:36
FeaR schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:53:
[...]

Vertrouwen betreffende dat ze leveren op de datum of dat ze überhaupt leveren?
Beide ook goed ? ;)

Maarja de prijs vind ik gewoon goed en de mediemarkt mag wel goedkoper zijn , maar rij niet graag voor 1 game de stad in. Dan betaal ik liever €7 meer. Ik bestel nooit wat bij Dixons dus ik geef ze het voordeel van de twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FeaR schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

VIP Lidmaatschap zit standaard bij de LE van Forza, dat is altijd zo geweest. Dus niet iets van Mediamarkt zelf.
Ja, precies. Dat was ook een beetje vreemd en ze weten waarschijnlijk ook niet echt waar ze t over hebben...

Ik heb verder geen prijs gehad, maar verwacht € 55 voor de normale wat dus bij pre-orders automatisch de LCE wordt.

Dat pre-orderen houdt ook niets in: alleen je naam en telnr. wordt genoteerd.

MechBerg van T10 heeft t eindelijk duidelijk gemaakt:
Quick and dirty:

Forza Horizon LCE:

Month 1 Car Pack
VIP Car Pack
LCE Livery Car Pack

Season Pass:

Rally Expansion Pack
Month 1 Car Pack
Six Monthly DLC (November – April)
Five Season Pass Bonus Cars (one per month, November -- March)

[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 17-10-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jeej dus als ik als lce de seasonpass haal betaal ik dus 2x voor zelfde carpack... weer zelfde shit als fm4 they never learn do they...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:46
v8power67 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:26:
Jeej dus als ik als lce de seasonpass haal betaal ik dus 2x voor zelfde carpack... weer zelfde shit als fm4 they never learn do they...
En waarom leren ze het niet? Omdat de meeste mensen toch wel die season pass kopen en de car pack willen downloaden, LCE of niet.

Deze manier van geld losmaken is ze met FM4 ook gelukt, dus waarom met Horizon niet?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja das waar, bedoel eigenlijk waarom leren wij kopers er niets van....
Maja heb de lce al gepreorderd en betaald, dus ja neem die season pass ook wel weer, en dan hopen dat ik het eruit haal qua uren/geld.
Heb dalijk btw 2x horizon lce, dus als mn broertje hem niet wil gaat die ene extra waarschijnlijk V&A op.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 18-10-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
v8power67 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:05:
Mja das waar, bedoel eigenlijk waarom leren wij kopers er niets van....
Maja heb de lce al gepreorderd en betaald, dus ja neem die season pass ook wel weer, en dan hopen dat ik het eruit haal qua uren/geld.
Dat bedoel ik (al zou ik ook alles nemen). Dankzij consumenten zoals jij en ik lachen ze zich bij Digital Playground/Turn10/Microsoft suf en groeit de bankrekening weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 10:33
Maikel64 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Dat bedoel ik (als zou ik ook alles nemen). Dankzij consumenten zoals jij en ik lachen ze zich bij Digital Playground/Turn10/Microsoft suf en groeit de bankrekening weer.
Ze lachen zich daar bij Digital Playground/Turn10/Microsoft helemaal kapot! Mensen 2x laten betalen voor hetzelfde. Het ergste is nog dat er veel mensen zijn, die alles van zo'n spel willen hebben en er dus voor betalen. Zolang er geen boycot van zulke dlc komt, veranderen ze daar echt niets (zou ik ook niet doen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sjezus, jullie doen net alsof je 500 euro teveel betaald. Het gaat om een paar cent tot een paar euro. Damn zeg. Als je de game 100 uur speelt zit je al op maar 1 euro per uur, is dat nou zo'n ramp?

Ben al blij dat ze iets uit gaan brengen na de launch waardoor de kans op patches alleen maar groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja ik vind 70 euro voor een lce en dan 50 euro voor een seasonpass erg veel geld voor 1 game.
En dan ben je bij release al 120 euro kwijt, en dan na april moet je die dlc ook nog betalen als je alles wilt hebben. Dus dan praat je over misschien nog wel 6x 400msp is ook weer 1600msp ook weer zon 20+ euro.
Vind ik idd een hoop geld ja, zeker als ik meereken hoeveel ik al uitgegeven heb aan alle forza games.

Ik vind het ook zo jammer dat ze niet eens de forza faithfulls gaan bedanken, ik heb namelijk alles wat er van forza te koop is gekocht, heb zelfs toen de ultimate gehaald voor 5 extra auto's.
Ze zouden zulke mensen als ik en vele met mij wel eens mogen bedanken met bv unicorns enz.
Maja dat is erg wishfull thinking... zeker bij turn 10 die nu echt alles doen voor een euro/dollar/yen/pond noem maar op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:26:
Naja ik vind 70 euro voor een lce en dan 50 euro voor een seasonpass erg veel geld voor 1 game.
En dan ben je bij release al 120 euro kwijt, en dan na april moet je die dlc ook nog betalen als je alles wilt hebben. Dus dan praat je over misschien nog wel 6x 400msp is ook weer 1600msp ook weer zon 20+ euro.
Vind ik idd een hoop geld ja, zeker als ik meereken hoeveel ik al uitgegeven heb aan alle forza games.

Ik vind het ook zo jammer dat ze niet eens de forza faithfulls gaan bedanken, ik heb namelijk alles wat er van forza te koop is gekocht, heb zelfs toen de ultimate gehaald voor 5 extra auto's.
Ze zouden zulke mensen als ik en vele met mij wel eens mogen bedanken met bv unicorns enz.
Maja dat is erg wishfull thinking... zeker bij turn 10 die nu echt alles doen voor een euro/dollar/yen/pond noem maar op....
Huh? Je krijgt toch auto's cadeau, gebaseerd op je level? Of wat wil je nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja dat vind ik niet zo bijzonder, na paar uur kun je die zo al kopen....
Nee ik wil unicorns of korting op dlc, zoals ze bv hadden belooft voor vip members maar nooit meer iets van vernomen is.....
Sowieso het unicorn systeem is echt belachelijk, zeker in fm4 waar een aantal van de gaafste wagens unicorns werden en je bijna moest smeken op de forums om ze te krijgen, terwijl ik ze in fm3 wel gewoon kon gebruiken....
Dus zouden ze de faithfulls blij maken laat ze een paar unicorn's naar keuze kiezen. Dat zou een mooi geschenk zijn voor mensen die alles hebben van ze, die dus ervoor gezorgt hebben dat forza een bekende en grote game serie geworden is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nu er geen speciale uitvoeringen meer in het spel zitten (zoals de Spirit-R) worden unicorns een stuk minder interessant. Kijk bijvoorbeeld naar de Fiesta... Wat is daar nou unicorn aan?

Daarnaast kan je de seizoenspas ook gewoon laten gaan, want je verdient er uiteindelijk 6 5 auto's mee. Zeker als je de LCE koopt, is er verder geen voordeel. Dus ik laat de SP gewoon gaan en koop wel individuele packs of auto's.

Ik kan iig niet wachten tot vrijdag! Hopelijk donderdag al in de winkels! :) maar zal wel niet.
Ben benieuwd wie hier t eerste post dat ie m heeft! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

1. Aston Martin DB5 Vantage (1964)
2. Aston Martin DBR1 (1958)
3. BMW M1 (1981)
4. Bugatti EB110 SS (1992)
5. Ferrari 250 Testa Rossa (1957)
6. Ferrari Dino 246 GT (1969)
7. Ford Fiesta (2009)
8. Honda CRX Si (1991)
9. Jaguar D-Type (1956)
10. Mazda MX5 Superlight (2010)
11. Lotus Elan Sprint (1972)
12. Mercedes Benz 300SL (1954)
13. Mini Coupe JCW (2012)
14. Plymouth Cuda 426 (1971)
15. Saleen S5S Raptor (2010)
16. Shelby Cobra Daytona (1965)

Nou ik moet zeggen er zijn er een hoop die ik heel graag wil.
De bmw m1 !! de bugatti eb110 !! ferrari testa rossa 250 !! de crx, de merc, de PLYMOUTH CUDA... Deze wil ik als eerste dikke muscle car. En de shelby cobra, allemaal wagens die ik zeer graag wil!!
Dus zouden ze mensen gaan belonen omdat ze faithfulls zijn, maken ze mij al erg snel blij met die wagens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ok, er zitten wel interessante auto's tussen. Maar wat me tegenstaat is het feit dat deze wagens in FM4 allemaal 'gewone' auto's waren. Toen ik eindelijk de Mine's 34 en de Spirit R had, voelde ze ook bijzonder. Duidelijk verschil met de normale versies en iets bijzonders.
Dus had ik eerst 10 EB110s, dan is het nu een bijzondere auto... Nee, dat gaat bij mij niet lukken.

Gelukkig zijn wel 9 van de auto's hierboven barnfinds:

- A M DB5
- A M DBR1
- Shelby Daytona

Die weet ik zeker. De rest naar de leeftijd kijkend zal dan wel:

- Ferrari TR250
- Ferrari Dino
- Jaguar D-Type
- Lotus Elan
- MB 300SL

De laatste... de Cuda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik ben net bij de MM in Leeuwarden geweest om een pre-order te plaatsen (voor het eerst in mijn leven :P) en daar stond de LCE voor €55 in de computer :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
McBoom schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:40:
Ik ben net bij de MM in Leeuwarden geweest om een pre-order te plaatsen (voor het eerst in mijn leven :P) en daar stond de LCE voor €55 in de computer :)
Heb je gelijk moeten afrekenen bij het plaatsen van je pre-order?

Ik heb zojuist de MM in Breda gebeld en daar werd me gemeld dat het nog niet duidelijk is of ze daar de LCE krijgen en wat de prijs gaat worden.

Wel werd er gemeld dat de ervaring is dat ze meestal alsnog LCE's binnenkrijgen voor de eerste bestellers/kopers en dat de prijs dan in 9/10 gevallen €55 is. (al is dit nog niet zeker dus).

Blijkbaar zit er toch een verschil tussen de vestigingen. Maar een pre-order plaatsen kan nooit kwaad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Maikel64 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

Heb je gelijk moeten afrekenen bij het plaatsen van je pre-order?
Nope, ik ben gewoon in de computer gezet :)
Ik heb zojuist de MM in Breda gebeld en daar werd me gemeld dat het nog niet duidelijk is of ze daar de LCE krijgen en wat de prijs gaat worden.

Wel werd er gemeld dat de ervaring is dat ze meestal alsnog LCE's binnenkrijgen voor de eerste bestellers/kopers en dat de prijs dan in 9/10 gevallen €55 is. (al is dit nog niet zeker dus).

Blijkbaar zit er toch een verschil tussen de vestigingen. Maar een pre-order plaatsen kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik zie het wel, ik weet niet meer dan wat er in de computer stond. Toen FM4 uit kwam kon ik 'm pas later kopen, maar de LCE was nergens meer te vinden. Uiteindelijk heb ik bij de Gamemania een niet afgehaalde pre-order meekrijgen... Wel voor €75 :X En dat wil ik dit keer voorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo begin nu wel steeds meer zin te krijgen, zag net een filmpje dat iemand een supra had geupgrade naar 500+ pk, en toen ging free roamen, Zag er gaaf uit, en je hoorde nu ook meer turbo als in fm4, en het ging lekker hard, dus kreeg erg kriebels, dus mag zsm volgende week vrijdag zijn van mij :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f47pkBTSZIo&feature=youtu.be]
Zie gelijk alle upgrade opties, maar niets nieuws allemaal fm4.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 19-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik had ook een filmpje gezien van dezelfde maker over het modificeren van de auto's, want het was me nog niet niet duidelijk of er ook andere bumpers en velgen in zouden zitten, maar gelukkig is dat wel het geval :) Alleen je zal wel niet de rijhoogte aan kunnen passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

v8power67 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:32:
Zo begin nu wel steeds meer zin te krijgen, zag net een filmpje dat iemand een supra had geupgrade naar 500+ pk, en toen ging free roamen, Zag er gaaf uit, en je hoorde nu ook meer turbo als in fm4, en het ging lekker hard, dus kreeg erg kriebels, dus mag zsm volgende week vrijdag zijn van mij :P
[video]
Zie gelijk alle upgrade opties, maar niets nieuws allemaal fm4.
Nu moeten ze nog wat gaan doen aan de legen straten en wegen en dan wordt het wel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Anoniem: 258387 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:14:
[...]

Nu moeten ze nog wat gaan doen aan de legen straten en wegen en dan wordt het wel wat. :)
Als je met wat minder genoegen neemt dan wordt het ook wel wat ;) Aangezien het (volgens veel reviews) al een hele mooie game is met geen framedrops denk ik dat die lege straten ( je hebt het over mensen in de stad en online zonder verkeer neem ik aan ? ) gewoon aangeven dat de consoles echt op hun max zit. Het houdt nou eenmaal een keer op toch ?

Ik zou trouwens ook snel op vakantie gaan als er zo'n festival in mijn buurt is en iedereen door de straat scheurt :+ Super realistisch dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Als ik deze lijst zo doorlees vind ik het aanbod van auto's wel wat magertjes. Ik mis toch wel wat auto's zoals de Buick GNX, Golf R32, diverse Lancers en de Audi RS2. Ik hoop niet dat er straks een vloot van FM4 als DLC wordt aangeboden, daar zou ik echt niet blij van worden. Ik had liever gezien dat de hele lijst van FM4 er in kwam minus de (ruwweg) de R-klasse auto's en wat auto's die niet heel interessant zijn voor FH zoals de PT Cruiser, Citoën C1 en aanverwanten. Volgens mij staat FH ook op één disc, dus een tweede disc met auto's had best gekund en de modellen zijn er toch al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jup mee eens, maja ze hebben ervoor gekozen dit niet te doen, en idd kans is groot dat veel van fm4 als dlc wordt aangeboden, zo is er bij launch geen renault, maar is er wel al gezien dat die erin zitten maar zijn het dlc wagens, en zijn geen nieuwe maar bestaande fm4 renaults, dus ja we weten al beetje welke weg ze aan het inslaan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
In het totale verdienmodel van Forza zijn de DLC voor de komende tijd ook opgenomen. Uitbreidingen en ingame content zijn essentieel om ontwikkelingen voor de volgende game te bekostigen. Als je kijkt naar FM4 dan zie je dat een redelijk groot aantal spelers voor minimaal de aanschafwaarde van de game ook DLC hebben gekocht..

Maar eigenlijk vind ik het wel klote om steeds weer de portomonnee te trekken voor een paar autootjes die er naar mijn mening al in hadden moeten zitten (zie: porsche pack). Ik sta dan ook gewoon ook op m'n strepen en schaf het niet aan. Jammer voor mij maar als meer mensen er zo over zouden denken, reken maar dat ze het dan anders gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik kan gelukkig gewoon accepteren wat er in zit en alle DLC kan me gestolen worden. Een paar auto's voor 400 msp !!! De dlc van Trials Evolution is bv. ook 400 msp , maar dan krijg je bijna 1 GB aan nieuwe tracks enz.

Heel dit verdienmodel haat ik , maar jammer genoeg vind ik De Forza serie te leuk om te boycotten. En helaas zijn er genoeg mensen die geld over hebben voor de karigste dlc in gameland :) Stuk of 25 auto's voor die 400 msp zou ik nog redelijk vinden.

Laten we nou gewoon met zijn allen accepteren dat niet elke auto in elk spel kan zitten en dan is dit gezeur zo over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik wil best accepteren dat niet alle auto's erin kunnen zitten, maar ik heb er moeite mee dat auto's waarvan de modellen e.d. er gewoon zijn niet in zitten. Het is nauwelijks werk om die auto's erin te zetten. FH is even duur als FM4 waar ruwweg 2x zoveel auto's inzitten. Dan krijg ik een beetje het gevoel van een half spel voor hetzelfde geld. Zou een 2e schijf zoveel moeite zijn? Maar blijkbaar laten ze je liever 2x betalen voor een spel. Met de Porsche DLC voor FM4 had ik minder moeite. Dat was gewoon een rechtenkwestie (tenminste, dat willen ze je doen geloven) en bij die DLC kreeg je ook nieuwe Porsches en werd het spel uitgebreidt.

En nee, ik ben niet verplicht om het te kopen, maar ik zal het wel doen. Ik heb de LCE in pre-order staan en als het een beetje kan zal ik ook weer een SP aanschaffen. I'm a sucker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kan best zijn dat het voor Horizon ook gewoon een rechtenkwestie is hoor. En mogelijk hebben ze wat dingen veranderd voor Horizon qua modelling, waardoor auto's niet direct overgezet kunnen worden.

Mij kunnen alle D, E en F maar ook R1, R2 en R3 klasse auto's in ieder geval gestolen worden. Past niet bij de game (te snel of te langzaam) en voegen ook weinig toe. Overigens zijn het nog 170 auto's dus het is niet dat er weinig inzitten, het is alleen wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja in horizon zitten 129 auto's en alle dlc erbij en barnfinds etc 150 ong, in fm4 zaten er bij release al meer dan 500 in.... dat is dus 1/3 van fm4 in horizon.
Het is in mijn ogen ook raar dat ze niet minimaal de helft of meer erin stopten, want ze beloofde 200+ auto's bij release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

T zou natuurlijk ook erg fout zijn als veel van de DLC bestaat uit FM4 wagens, maar dat zal wel gebeuren.

Ik zou met nieuwe wagens totaal geen probleem hebben (zoals de Day One DLC), maar als ik zodadelijk weer moet gaan betalen voor een 190 E, dan hebben ze aan mij een verkeerde!

Nog maar 6 nachtjes slapen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

In de day one dlc zit de 1957 Chevy Bel Air die uit fm4 komt :)
Dus ze doen het al gelijk vanaf day 1 !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:50
Jobbie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Ik quote mezelf ff om t te bevestigen. Vanmiddag bij MM R'dam centrum FH gepreorderd met bevestiging dat het automatisch de LCE wordt. Veruit de goedkoopste deal!

Edit nu met pic:[afbeelding] Van XBW
Ben daarmee naar Hengelo gegaan, maar daar wist men te vertellen dat het om de gewone versie ging. Kon de LCE voor 80 ook pre-orderen ... die maar even laten zitten, wel helaas pindakaas zou mooi staan naast de LCE's van 1 t/m 4 (die ik allen voor 60 euro of minder kreeg :( ), maar twijfel nog of ik de game leuk genoeg vind en voor 80 euro viel hij in ieder geval snel in de categorie minder leuk :o

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 20-10-2012 18:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:09:
Mja in horizon zitten 129 auto's en alle dlc erbij en barnfinds etc 150 ong, in fm4 zaten er bij release al meer dan 500 in.... dat is dus 1/3 van fm4 in horizon.
Het is in mijn ogen ook raar dat ze niet minimaal de helft of meer erin stopten, want ze beloofde 200+ auto's bij release..
Als je kijkt naar aantallen is het inderdaad minder, maar wil jij echt prutsauto's van lage classes erin hebben of auto's die alleen op een circuit thuis horen? Dat er Ferrari's, lambo's maar ook volkswagens inzitten is prima, maar dan wel auto's die een beetje thuis horen in het sfeertje. Dus wel normale wagens die enigszins wat geprikkeld zijn of gewoon hele mooie toffe supercars.

Als ik de autolijst bekijk zit er niets tussen waarvan ik zeg "daar ga ik echt niet in rijden" en dat had ik in Forza 4 wel. Dat de keuze wat minder is en ze niet alles overzetten is misschien jammer, maar dan heb je weer dat gedoe met discs wisselen of shit installeren en dat past gewoon niet bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jahoor juist die "prutsauto's" vind ik leuk, super lage klasse, en dan engine swap en handling geven waar je eng van wordt.
En er zitten nu ook racewagens in het spel die niet op straat mogen, dus of je doet niets of alles, maar nu is het er tussen in....
Enne met een 787b racen door de straten van colorado had mij ontzettend bruut geleken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[TAG]Speedy schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Ben daarmee naar Hengelo gegaan, maar daar wist men te vertellen dat het om de gewone versie ging. Kon de LCE voor 80 ook pre-orderen ... die maar even laten zitten, wel helaas pindakaas zou mooi staan naast de LCE's van 1 t/m 4 (die ik allen voor 60 euro of minder kreeg :( ), maar twijfel nog of ik de game leuk genoeg vind en voor 80 euro viel hij in ieder geval snel in de categorie minder leuk :o
Vreemd verhaal, want het staat tenslotte in de folder. Ofwel, wat bedoelen ze dan in de folder? Er staat toch duidelijk pre-order = LCE. Mij is het twee afzonderlijke keren door verschillende MM medewerkers bevestigd. Volgens mij heb je je laten afschepen.
Daarnaast slaat € 80 voor de LCE natuurlijke helemaal nergens op, zeker niet als de duurste prijs die ik kan vinden € 70 is.

Trouwens is volgens mij in dit topic (of op XBW) bevestigd dat bij de MM de LCE voor € 60 in de computer stond...
Dus ik ga d'r vanuit dat je een verhaal gehoord hebt dat gelukkig niet klopt.

Over de wagens: omdat er nu geen tuning mogelijkheden zijn, is het wel logisch dat er geen D, E en F auto's in het spel zitten. In FM4 was upgraden van die auto's de makkelijke helft van het maken in een PK-kanon waarna je met tunen het ding bestuurbaar maakte. Nu je dat laatste niet meer hebt, begrijp ik het dus wel.

Wat R-wagens betreft, natuurlijk zouden de 787 B of de Sauber C9 wel tof zijn, maar maakt het verkeer en de bochtige wegen het wel een stuk frustrerender om te rijden (laat stond op een ongeasfalteerde weg). Dus dat begrijp ik ook wel.
Maar misschien komen ze in DLC uit (welke ik dan helaas wel zou halen... :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LCE Livery Pack:
Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/be/88/be88d445-dada-4ccd-8c48-ab9c911e901c.jpg

Raptor en Charger zien er wel tof uit. De rest valt wat tegen...
Sowieso valt de pack wat tegen. Ze hadden wat duurdere wagens mogen kiezen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:48
Mijn pre order geannuleerd. Keek er toch eigenlijk niet zo naar uit als dat ik dacht. Misschien koop ik 'm later nog wel een keer. (vast niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Streskip schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:37:
Mijn pre order geannuleerd. Keek er toch eigenlijk niet zo naar uit als dat ik dacht. Misschien koop ik 'm later nog wel een keer. (vast niet)
Ik heb dit ook een beetje (dat ik er toch niet zo naar uit kijk). Ik ben wel redelijk in een sleur geraakt met FM4 dus wil graag een nieuwe game maar ik denk niet dat FH hetgeen is waar ik dat gat mee moet opvullen. Ik denk dat ik ga wachten op GRID2 als volgende racegame. Als ik zo graag een free roaming racegame wil spelen kan ik altijd nog TDU2 uit het stof halen waar ik na aanschaf maar een paar kleine uurtjes mee heb gespeeld.

Buiten dat scheelt het ook weer voor m'n schoolresultaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Jobbie schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Trouwens is volgens mij in dit topic (of op XBW) bevestigd dat bij de MM de LCE voor € 60 in de computer stond...
Dus ik ga d'r vanuit dat je een verhaal gehoord hebt dat gelukkig niet klopt.
Ik heb de LCE voor 55 in de computer zien staan bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zat ineens te denkeb, zag een filmpje ergend van een dude die zn evo 10 had geupgrade. Maar dat ding zat bij 170kmh all in zn 5e versneling. En aangezien je de versnellngs bak niet kunt aanpassen zit dat ding dalijk met zn 5-600pk op een top van 240....
Dat is eigenlijk wel heel storend, nou hoop ik dat ze soort van auto tuning hebben gedaan met de versnellingsbakken die je kunt upgraden zodat die al per upgrade meer kmh haalt want anders krijg je hele fuck up wagens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:23:
Zat ineens te denkeb, zag een filmpje ergend van een dude die zn evo 10 had geupgrade. Maar dat ding zat bij 170kmh all in zn 5e versneling. En aangezien je de versnellngs bak niet kunt aanpassen zit dat ding dalijk met zn 5-600pk op een top van 240....
Dat is eigenlijk wel heel storend, nou hoop ik dat ze soort van auto tuning hebben gedaan met de versnellingsbakken die je kunt upgraden zodat die al per upgrade meer kmh haalt want anders krijg je hele fuck up wagens....
Hmmm :/ Klopt ja, ik hoop dat hier iets aan te doen is, maar ik betwijfel het. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hmmm, auto tuning was wel makkelijk geweest ja... Heb je de video nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee was in een mengeling aan gameplay bij elkaar. Maar ding was opgefokt want is demo auto en deze ging zeker weten veel harder. Alleen weet dus niet wat voor transmission eronder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
[TAG]Speedy schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Zoals tegen mij verteld is bij de MM door een medewerker die er al wat langer werkt:

Uit ervaring weet hij dat ze bij de eerste lading gewone uitgaven altijd een aantal LCE van games ontvangen die naar de pre-orders en eerste klanten gaan. Daarnaast weet hij uit ervaring dat die LCE meestal ook voor 55 weggaan.

Het zou raar zijn als dit nu opeens niet meer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ik heb iets meer dan een jaartje bij de MM in Arnhem gewerkt en voor zover ik weet mag elke MM (tenzij de prijs in een landelijke folder staat) zelf weten welke prijzen ze voeren. De prijzen zijn over het algemeen afhankelijk van de concurrentie in een straal van pakweg 20 kilometer. Door de grote concurrentie van webshops de laatste jaren liggen de prijzen wel dichter bij elkaar dan eerst.
Wat natuurlijk wel zo is, is dat alle producten standaard binnen komen op de adviesprijs dus het zal in ieder geval niet hoger zijn dan dat. Bij ons in Arnhem probeerden ze met wat grotere releases in ieder geval te zorgen dat mensen hem bij ons kwamen halen in plaats van bij de speelgoedwinkels en gamewinkels in de stad. Betekende dit dat de prijs erg laag moest zijn, dan gebeurde dat ook gewoon.

De enige winkel die overigens redelijk bij de MM prijzen in de buurt kwam met release games was de Bart Smit (winkelprijs), maar ook dat is overal weer anders natuurlijk.

In ieder geval wat ik wil zeggen is dat niet elke MM hetzelfde is en je dus per vestiging moet checken hoe en wat. Ga er dus niet vanuit dat het bijv. wel 55 euro zal zijn voor de LCE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Voor degene die de season pass willen kopen: hij is vanaf vandaag te downloaden via xbox live, net als de eerste car pack (day one DLC).

De carpack moet via xbox live gewoon betaald worden, dus waarschijnlijk kun je deze het beste in-game aanschaffen om 'm gratis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:08
Puur hiervoor wil ik Forza Horizon, trouwens mijn entree kaartje voor donderdag is binnengekomen!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qJZSmtL1ksQ]

[ Voor 22% gewijzigd door SgtPoen op 21-10-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Leuk filmpje idd lekkrr powet mooi geluid en wagen ziet er strak uit. Alleen jammer dat je na 5 forza games nog steeds met standaard uitlaten moet rijden op je 900pk monsters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gammort schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:46:
[...]

Ik heb dit ook een beetje (dat ik er toch niet zo naar uit kijk). Ik ben wel redelijk in een sleur geraakt met FM4 dus wil graag een nieuwe game maar ik denk niet dat FH hetgeen is waar ik dat gat mee moet opvullen. Ik denk dat ik ga wachten op GRID2 als volgende racegame. Als ik zo graag een free roaming racegame wil spelen kan ik altijd nog TDU2 uit het stof halen waar ik na aanschaf maar een paar kleine uurtjes mee heb gespeeld.

Buiten dat scheelt het ook weer voor m'n schoolresultaten ;)
Ik ben ook FM fan, FM3 en FM4 helemaal grijs gespeeld. Speel FM4 nu nog steeds, al wordt het wel wat minder, maar dat komt door iRacing. Maar wat je zegt, dat free roamen, ik denk dat het je echt moet liggen want ik moet gewoon een doel hebben, en als ik eerlijk ben speel ik dan toch liever FM4. Ik wacht trouw op FM5 :D

Voor mij moet een game ook echt ju van het zijn, heb al te vaak een game gekocht waar van ik het niet zeker wist. Battlefield 3 was leuk maar wel klaar mee na korte tijd, Ghost Recon series precies het zelfde, CoD begin ik niet eens meer aan, de hele Need for Speed reeks laat me ook koud, en allemaal gekocht met het idee; ik probeer het maar want iedereen vindt het schijnbaar leuk. Vandaar dat ik dan nu toch maar niet voor Horizon ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Streskip schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:10:
[...]

Ik ben ook FM fan, FM3 en FM4 helemaal grijs gespeeld. Speel FM4 nu nog steeds, al wordt het wel wat minder, maar dat komt door iRacing. Maar wat je zegt, dat free roamen, ik denk dat het je echt moet liggen want ik moet gewoon een doel hebben, en als ik eerlijk ben speel ik dan toch liever FM4. Ik wacht trouw op FM5 :D

Voor mij moet een game ook echt ju van het zijn, heb al te vaak een game gekocht waar van ik het niet zeker wist. Battlefield 3 was leuk maar wel klaar mee na korte tijd, Ghost Recon series precies het zelfde, CoD begin ik niet eens meer aan, de hele Need for Speed reeks laat me ook koud, en allemaal gekocht met het idee; ik probeer het maar want iedereen vindt het schijnbaar leuk. Vandaar dat ik dan nu toch maar niet voor Horizon ga.
Ja goed daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Mijn FM4 cd is letterlijk kapot gespeeld (Halo 3 ook) en de rest van de games raak ik niet aan. Het is toch altijd één game die je speelt en je echt leuk vind. Bovendien was ik ooit nog een scholier/beginnend student zonder een hoog uitgavepatroon en kon ik zomaar elk spel kopen wat ik wou zonder er bij na te denken. Nu ben ik een PC piraat en een selectieve Xbox games koper :P

Hopelijk koopt iemand die ik ken Horizon kan ik hem ff 2 weken spelen, de tijd waarin ik zo'n game waarschijnlijk zat ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gammort schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 01:31:
[...]

Ja goed daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Mijn FM4 cd is letterlijk kapot gespeeld (Halo 3 ook) en de rest van de games raak ik niet aan. Het is toch altijd één game die je speelt en je echt leuk vind. Bovendien was ik ooit nog een scholier/beginnend student zonder een hoog uitgavepatroon en kon ik zomaar elk spel kopen wat ik wou zonder er bij na te denken. Nu ben ik een PC piraat en een selectieve Xbox games koper :P

Hopelijk koopt iemand die ik ken Horizon kan ik hem ff 2 weken spelen, de tijd waarin ik zo'n game waarschijnlijk zat ben 8)7
Letterlijk kapot spelen doe ik je liever niet na haha. Maar precies, die ene game die je altijd wel spelen wilt. Die zoek ik al een tijdje. Zal GTA5 wel worden 8)

Kan je games eigenlijk nog huren? Misschien probeer ik dat wel :X Of is dat weer zo duur dat je hem beter kopen kan? Zal vast wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het probleem wat ik uiteindelijk met alle Forza games heb is dat na een tijd, zeg drie kwart jaar na release, het allemaal wat saai wordt. Nieuwe auto's is natuurlijk leuk, maar nieuwe tracks hebben die games nodig. Ook is de regelloze MP minder interessant, zeker met stuur.

Daarom ben ik iig. blij dat de rally expansion nieuwe wegen bevat, al hoop ik wel dat de nieuwe wegen wel aan het oorspronkelijke FH wegennet vast zullen zitten.

FM5 zal trouwens wel op de nieuwe xbox uitkomen en ik ben wel benieuwd wat ze met de extra kracht voor elkaar kunnen krijgen en hoeveel ze kunnen innoveren. Het zou wel tof zijn als FM5 een kruising wordt tussen FM4 en FH... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ga maar niet van uit dat Forza Motorsport een game wordt met free roaming ofzo. Ik gok dat ze wel wat betere graphics, realistischere handling en meer banen toe kunnen voegen. Ik denk echter dat ze meer vernieuwing gaan brengen op nog realistischere rij-eigenschappen. Hogere FPS en het bijhouden van meer data kan daar voor zorgen. Grafisch zal het ook wel weer vooruit gaan en ik denk dat een aantal banen dan mogelijk in stedelijk gebied gaan zitten omdat dat dan beter kan.
Dus eigenlijk meer een normale voortborduring op de huidige technieken.

Forza Horizon 2 zie ik overigens wel meer doen met een grotere en mooiere omgeving, meer afwisseling en meer ondergronden (sneeuw?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft iemand de winkels al gecheckt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Jobbie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:18:
Heeft iemand de winkels al gecheckt? :9
Degene die als eerste de vraag te stelt, moet gaan kijken :P .

Ik ben ook al wat forums in de gaten aan het houden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Maikel64 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Degene die als eerste de vraag te stelt, moet gaan kijken :P .

Ik ben ook al wat forums in de gaten aan het houden hoor.
haha :) mja, ik zit echt vlak bij de MM, maar die begint hier over het algemeen niet mee, dus dat heeft niet heel veel zin...

maar ik zal morgen eens kijken...

Op t forum van XBW las ik wel dat iemand te horen had gekregen dat Wheeekamph ze vandaag zou versturen...

offtopic:
trouwens, let the slow chat begin..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo dat zou mooi zijn ik heb hem ook bij wehkamp gepreorderd, in augustus al ergens :P
Dus vandaag verzenden mag altijd :P
Heb ook maar even een email verstuurd :)
Hopen op morgen maar lijkt me erg sterk.

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 22-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verschillende Wehkamp bestellingen zijn onderweg. Die van jou ook, V8? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nog geen email of iets gehad. Dus denk het niet.
Heb ook een preorder bij intertoys en ook nog niets van gehoord.
Maar las het net idd op xbw, maar geloof er niet veel van. Een screenie maken van de mail of site is niet zo moeilijk...

[ Voor 66% gewijzigd door v8power67 op 22-10-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:25
die van mij ook nog niet, heb ook een order lopen bij de intertoys :P

Eens kijken wat er als eerste binnenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bij wehkamp staat bij mn order al tijdje, levertijd 1 week.... Nu nog steeds, mag hopen voor ze van niet ;)
En intertoys kan ik heel mn order niet inkijken.... Maja vertrouwen erin dat ik vrijdag minimaal 1x lce heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:25
ik ga er ook vanuit 1 lce vrijdag te hebben. Met een beetje geluk 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik hoop nog steeds dat Dixons me positief verrast donderdag en anders koop ik de game pas als hij onder de € 30,- zakt. Laat deze keer het lot beslissen.

Merk toch dat het bij mij niet kriebelt met deze game ( geen splitscreen helpt daar niet aan mee / ik weet het .. open wereld enz )

Heb iig 3 x zoveel zin in AC3 , maar dit lijkt me een leuk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:28:
Bij wehkamp staat bij mn order al tijdje, levertijd 1 week.... Nu nog steeds, mag hopen voor ze van niet ;)
En intertoys kan ik heel mn order niet inkijken.... Maja vertrouwen erin dat ik vrijdag minimaal 1x lce heb :)
T zou een leuke verassing zijn voor je iig. Maar dan nog gaan de winkels niet mee verwacht ik.

Ik wacht maar gewoon af. FM4 lag ook niet voor release dag in de schappen... Donderdag en vrijdag wel toevallig vrij...! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja een verrassing zeker, maar ik verwacht er niets van :P
Status is nog steeds levertijd 1 week, en bij intertoys niet te zien, dus ik verwacht hem vrijdag op zn vroegst.
Zeker omdat er tegenwoordig dikke boetes uitgeschreven worden voor webshops/winkels die eerder verkopen.

Maja ik moet zeggen hij mag nu echt wel komen, ben echt benieuwd en heb er zin in :)
Las alleen wel dat sommige mensen hun loyalty reward niet kregen, dus die autos voor je level in fm4.
En dat ze om ze toch te krijgen hun savegame moesten deleten. Dus hopen dat het niemand anders overkomt, want als je dat doet, ben je je gift cars kwijt, een saleen s5r ofzo en een viper.
Dus hopen dat dat allemaal goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ja, lekker... maarja, hoe snel weet je dat je je loyalty wagens niet krijgt... en kennelijk ben je de Saleen en Viper gift cars dan al meteen kwijt?
mja, ach... eerst maar is t spel bemachtigen. Ik ga zo ff naar de MM...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Net even intertoys gebeld en helaas nog niks binnen en als ze dat wel hadden mochten ze het toch nog niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee is ook echt te vroeg, ik zou morgen of donderdag gokken, mochten ze eerder willen verkopen.
Maja als er 1 over de dam is ;) Gewoon proberen om te praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 08:50
Kzag net dat horizon ook ondersteuning heeft voor smartglass. Je kan dan je telefoon/tablet als navigatiesysteem gebruiken. Niet dat je er heul veul aan hebt, maar aardig is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja alleen jammere is, dat de smartphone support in smartglass pas over half jaar komt, dus je moet het dan eerst doen met een win8 phone of win8 tablet.
Wel zonde want had graag met mn galaxy s3 in horizon willen gebruiken :D

Mail gehad op mn vraag aan wehkamp :
w mail lezende begrijp ik dat u wilt weten wanneer uw bestelling wordt bezorgd. Graag help ik u hiermee.

Helaas hebben wij de Forza Horizon limited collectors edition nog niet op voorraad. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Wij hebben minimaal één keer per week contact met onze leveranciers en werken de levertijd waar nodig bij.
Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl melden wij de verwachte levertijd op dit moment. Om verschillende redenen kan het voorkomen dat de artikelen ons toch niet binnen de gestelde termijn geleverd worden. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn te bezorgen.
Zodra de levertijd wijzigt, informeren wij u daarover.

[ Voor 64% gewijzigd door v8power67 op 23-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Lekker muf dan pre-order je hem krijg je het pas week later binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja maar het kan zijn idd, heb wel vaker meegemaakt dat een leverancier niet genoeg of hellemaal niet uitlevert, dan ben je als webshop en als klant fuckd..
Maja het zij zo, toch maar goed die 2e preorder misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MediaMarkt heeft 'm iig. nog niet.... en E-Plaze wist niet eens of ze iets zouden krijgen... :X

Morgen kijk ik weer! :)

offtopic:
Hey V8, koop is een fatsoenlijke telefoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

NLRev0lution:was trouwens net ff de free record shop en Nedgame binnengelopen
NLRev0lution:13:50officieel gezien heeft free record shop m de 26e pas, maar mag morgen binnen lopen om m te halen..........

Daarom ben ik nu wat frs hier in de buurt aan het afbellen of ze morgen ook zo matsen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

ik heb de mijne bij game-mania besteld.
goede ervaringen mee.

heb erg veel zin in de game. de demo was leuk en als ik de filmpjes zie...
zin in dus

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jobbie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:35:
MediaMarkt heeft 'm iig. nog niet.... en E-Plaze wist niet eens of ze iets zouden krijgen... :X

Morgen kijk ik weer! :)

offtopic:
Hey V8, koop is een fatsoenlijke telefoon! ;)
Hey ik zie je nu op xboxworld forum :P ik ben daar nismopower :P
maare mn s3 is prima voor mij :P
Enne denk morgen op zn vroegst ergens een winkeltje die hem misschien met hoop smeken released.
Pimmuz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:37:
NLRev0lution:was trouwens net ff de free record shop en Nedgame binnengelopen
NLRev0lution:13:50officieel gezien heeft free record shop m de 26e pas, maar mag morgen binnen lopen om m te halen..........

Daarom ben ik nu wat frs hier in de buurt aan het afbellen of ze morgen ook zo matsen >:)
Dat zou mooi zijn, keep us posted :)

EDIT :
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8056/8115625802_fdb776a4ff_z.jpg

Mooie picture :)

Nog even wat nieuws over het niet kunnen tunen van auto's hun gear ratio.
Ik vroeg me af wat je er dan aan hebt bv 850pk in een trueno.
Hier uitleg :
Just gave it a quick try.

With the ae86 (that's the Toyota Trueno, right?) built to 850 bhp:

Stock Tranny - Speed rating of 4.5, bouncing of the rev limiter at 145 mph

Race Tranny - Speed rating of 7.9, bouncing off the rev limiter at 191 mph
As mentioned, you need to pay attention to the build in order to get max performance out of the cars.

[ Voor 55% gewijzigd door v8power67 op 23-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Helaas de frs in Oss wil er niet aan mee doen... maarja wat wil je als je aan die gozer vraagt "Forza Horizon morgen te leveren?" waarop hij vraagt "uhh is dat voor de ps3?" 8)7

We wachten gewoon braaf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Meestal is het idd de FRS die begint met verkopen. Toch nog ff wachten dan...

De prijs voor de normale versie is dus € 49,- bij de MM, dus als het goed is krijg ik dan dus de LCE voor dezelfde prijs... Ben benieuwd of ze er zich aan gaan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:32

Shoarma kip

IceDFire

Net een SMSje + Mailtje van Mycom gehad, mijn LCE van Horizon is overgedragen aan de vervoerder! Nu maar hopen dat hij ook werkelijk morgen hier thuis ligt :P

Ik kan persoonlijk niet wachten, eindelijk een freeroam game met een paar fatsoenlijke auto's, ik ga me wel vermaken! :)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:43

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Shoarma kip schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:39:
Net een SMSje + Mailtje van Mycom gehad, mijn LCE van Horizon is overgedragen aan de vervoerder! Nu maar hopen dat hij ook werkelijk morgen hier thuis ligt :P

Ik kan persoonlijk niet wachten, eindelijk een freeroam game met een paar fatsoenlijke auto's, ik ga me wel vermaken! :)
Zou je voor mij een screenie kunnen maken van de mail ? Als ik er genoeg heb van verschillende aanbieders kan ik het voorleggen bij de gamemania.. Als ik genoeg bewijs heb belt de medewerker het hoofdkantoor en legt de situatie uit. Zo ging het ook met een andere game ( waar ik de titel niet meer van ken )

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:32

Shoarma kip

IceDFire

koelebobes schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:46:
[...]

Zou je voor mij een screenie kunnen maken van de mail ? Als ik er genoeg heb van verschillende aanbieders kan ik het voorleggen bij de gamemania.. Als ik genoeg bewijs heb belt de medewerker het hoofdkantoor en legt de situatie uit. Zo ging het ook met een andere game ( waar ik de titel niet meer van ken )
Ja hoor (klik). Ik hoop dat je er wat mee kunt!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Volgens mij de eerste legitieme! :) die van de Wehkamp waren onzin... Ja XBW, hè... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is de hele audioplaylist eigenlijk al bekend? Vond de muziek in de demo wel relaxed namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:26:
Is de hele audioplaylist eigenlijk al bekend? Vond de muziek in de demo wel relaxed namelijk
Yep.

Klik en Spotify

Leuke review:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon Review by Inside Sim Racing

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste