Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 473788
Kreeg vanmiddag een mailtje dat ik kaartjes had gewonnen voor het Forza event, moest even nadenken maar had inderdaad meegedaan met een prijsvraag van gameinsider. Maar volgens mij zijn die kaartjes gewoon gratis. Aangezien het vlakbij mijn ouders is ga ik toch misschien even kijken. Al is het niet helemaal duidelijk wat ik er van moet verwachten.
Ik had dit al met de demo maar, ik heb dan een paar dagen niet gespeeld en startte hem vanavond weer eens op. Vol de dolby open en vanaf het moment dat ik met die viper de weg op knalde (openings scene) kreeg ik alweer een grijns op mn gezicht.FeaR schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:08:
Morgen toch maar eens langs wat winkels als de MyCom, Dixons, Dynabyte, Free Record en Bart Smit als ik toch in de stad ben. Nee heb je,....
Waar ik wel bang voor ben als ik de reviews zo bekijk, en vooral de map zie, is dat ik op een gegeven moment echt niet meer zou weten wat nu te doen. Heb dat ook met games als GTA en Assassin's Creed. Op een gegeven moment speel je zo veel vrij dat het wat overdonderend is.
Dit is gewoon zo een game die je niet te lang/te vaak moet spelen en soms gewoon even weg moet leggen.
Ik kijk vooral uit naar de onderlinge strijd tussen mij en mn vrienden (speedtraps/zones/tijden.)
Laat maar komen
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Bij mijn order status staat ook backorder zie ik net , maarja ik bestel daar nooit dus geen idee wat daar hoort te staan. Nouja ga ze morgen maar bellen.
De sfeer in het spel is ook buitengewoon goed. Zon, goede muziek en dan zo'n event tegen een vliegtuig. Prachtig. Het straalt gewoon fun uit. En het detail dat je personage ook een festival bandje heeft, geweldig gevonden. Even als het publiek tijdens een race.donowitz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:01:
[...]
Ik had dit al met de demo maar, ik heb dan een paar dagen niet gespeeld en startte hem vanavond weer eens op. Vol de dolby open en vanaf het moment dat ik met die viper de weg op knalde (openings scene) kreeg ik alweer een grijns op mn gezicht.
Dit is gewoon zo een game die je niet te lang/te vaak moet spelen en soms gewoon even weg moet leggen.
Ik kijk vooral uit naar de onderlinge strijd tussen mij en mn vrienden (speedtraps/zones/tijden.)
Laat maar komen
Het is vooral leuk om te doen als je even moet relaxen van Forza 4
Er zijn geen pre-order goodies van FM.net... alleen winkel gebonden pre-orders en die zijn vrij schaars in NL geloof ik... Dus als er al een pre-order wagen bij je bestelling zit, krijg je deze bij je spel...LOTG schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:04:
Weet iemand hoe het deze keer met de pre-order goodies zit? Voor Forza 4 moest ik een scan van de bon mailen, deze keer kan ik er niets van vinden.
Dit stond in een mail van Xbox die ik kreeg (in het Nederlands), dus ik ging er eigenlijk wel vanuit.Een custom Dodge Challenger SRT8 392 voor Forza Motorsport 4, beschikbaar zodra je reserveert.
Een van de vijf EXCLUSIEVE auto’s voor de introductie van Forza Horizon*:
2010 FERRARI 458 ITALIA
2012 MERCEDES-BENZ SLS AMG
2012 ASTON MARTIN VIRAGE
2010 NISSAN 370Z
2010 VOLKSWAGEN GOLF R
En dan hoop ik persoonlijk dat ik niet de Golf krijg. Die hoort ook niet in die lijst thuis vind ik.
[ Voor 10% gewijzigd door LOTG op 24-10-2012 09:43 ]
Heb hem maar geannuleerd, ga vandaag wel even in de stad rondkijken...
Ik kreeg vanacht een mail dat ie op de post zit, en vandaag denk ik niet dat je hem zult vinden. Misschien morgen (avond).Mikey NL schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:44:
Had gisteren een bestelling geplaatst bij MyCom, omdat daar stond dat ie dan vandaag geleverd zou worden. Geen orderbevestiging gehad, dus net maar even gebeld: wordt pas 26 okt verstuurd, dus niet eens geleverd.
Heb hem maar geannuleerd, ga vandaag wel even in de stad rondkijken...
Dan nog klopt de mail niet. Nogmaals, je krijgt niets via FM.net. De Challenger en pre-order auto's zijn allemaal winkel gebonden DLC-codes.LOTG schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:41:
[...]
Dit stond in een mail van Xbox die ik kreeg (in het Nederlands), dus ik ging er eigenlijk wel vanuit.
En dan hoop ik persoonlijk dat ik niet de Golf krijg. Die hoort ook niet in die lijst thuis vind ik.
Zo krijg je bij Bart-Smit de 370Z en de Golf R. Dat is ook de enige winkel die ik weet die de pre-order wagens weggeeft.
Ik heb 'm gepreordered bij de MM en verwacht geen extra wagens....
Game Mania geeft ook pre-order auto's weg. Bij FM4 had ik de BMW te pakken.Jobbie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:35:
[...]
Dan nog klopt de mail niet. Nogmaals, je krijgt niets via FM.net. De Challenger en pre-order auto's zijn allemaal winkel gebonden DLC-codes.
Zo krijg je bij Bart-Smit de 370Z en de Golf R. Dat is ook de enige winkel die ik weet die de pre-order wagens weggeeft.
Ik heb 'm gepreordered bij de MM en verwacht geen extra wagens....
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
De zeik word ook alleen maar erger met die "Retailer specific" bonuses. Doe er gewoon een die je bij alle eerste orders levert.
[ Voor 36% gewijzigd door LOTG op 24-10-2012 10:49 ]
En gelukkig zijn de pre-order wagens niet zo bijzonder. Ik zal ze zeker niet missen, al zou ik de 370Z en de SLS niet snel uit m'n garage gooien...
De MyCom bestellingen zijn trouwens afgeleverd, maar ik verwacht het spel vandaag nog niet in de winkel. Misschien morgen en anders gewoon vrijdag... Geduld is een schone zaak!
Graphics zijn dik in orde alleen de handling vind ik niks, en al die poes-pas eromheen. Ook vind ik het erg jammer dat er geen free roaming is zoals in TDU ( had ik wel verwacht eigenlijk ).
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Heb je de demo wel gespeeld dan en je enigszins verdiept in het hoe&wat van dit spel?NLuna schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:08:
Enorm fan van FM3/FM4 maar dit spel laat ik toch wel aan me voorbij gaan! Heb die demo namelijk binnengetrokken gisteren maar dit is toch echt veel te arcade voor mij, wel is het alsnog beter dan de NFS reeks en dat is positief ( want dat is al jaaren niets meer natuurlijk).
Graphics zijn dik in orde alleen de handling vind ik niks, en al die poes-pas eromheen. Ook vind ik het erg jammer dat er geen free roaming is zoals in TDU ( had ik wel verwacht eigenlijk ).
Horizon draait om free roaming zoals in tdu en de "poes pas" maakt de sfeer in dit spel.
Handling is je eigen mening ik vind het prima inderdaad stukken beter dan welk NFS spel van de afgelopen tijd maar het haalt niet realisme van fm4.
Anoniem: 258387
Ik zou ech nog even doorspelen. Ik had eerst ook mijn bedenkingen maar wil hem nu gewoon graag op de release hebben. Deze game draait juist om free roaming, inclusief vette graphics. Ik ben benieuwd wat een volgende TDU gaat doen.NLuna schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:08:
Enorm fan van FM3/FM4 maar dit spel laat ik toch wel aan me voorbij gaan! Heb die demo namelijk binnengetrokken gisteren maar dit is toch echt veel te arcade voor mij, wel is het alsnog beter dan de NFS reeks en dat is positief ( want dat is al jaaren niets meer natuurlijk).
ik begrijp wat je bedoelt, maar het biedt met alle assists uit toch nog een leuke uitdaging, zeker met stuur. Ik kan in de demo op insane ook echt niet winnen (ok, de demo niet heel lang gespeeldNLuna schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:08:
Dat er geen echte MP freeroamen inzit, vind ik ook jammer. Maar als je TDU leuk vond, zal Horizon ook wel bevallen...
Dus zoals het nu lijkt freeroamen alleen met friends prima.
De eerste keer na het spelen van de demo had ik ook mijn bedenken. Na de demo toen nog een aantal keer gespeeld te hebben, werd ik toch wat positiever.NLuna schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:08:
Misschien nogmaals rustig voor de demo gaan zitten en wellicht vind je het daarna een leuke game?
Update:
zojuist een telefoontje van de MM in Breda gehad dat ik de LCE kan komen ophalen! Prijs: €75. Helaas dus wel duurder als verwacht.
[ Voor 7% gewijzigd door Maikel64 op 24-10-2012 12:46 ]
Zojuist in Helmond in de stad gekeken, helaas hield iedereen vast aan vrijdag. Heeft iemand misschien enig idee of de MM in Eindhoven ze al heeft?Maikel64 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:11:
[...]
De eerste keer na het spelen van de demo had ik ook mijn bedenken. Na de demo toen nog een aantal keer gespeeld te hebben, werd ik toch wat positiever.
Misschien nogmaals rustig voor de demo gaan zitten en wellicht vind je het daarna een leuke game?
Update:
zojuist een telefoontje van de MM in Breda gehad dat ik de LCE kan komen ophalen! Prijs: €75. Helaas dus wel duurder als verwacht.
Ik wordt als het goed is gebeld als ze hem gaan verkopen. Ik zal het hier wel laten wetenBioHazard schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:21:
[...]
Zojuist in Helmond in de stad gekeken, helaas hield iedereen vast aan vrijdag. Heeft iemand misschien enig idee of de MM in Eindhoven ze al heeft?
Alvast bedankt!Neo1771991 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
Ik wordt als het goed is gebeld als ze hem gaan verkopen. Ik zal het hier wel laten weten
motabeatz.com
Ik bellen omdat mijn LTD bij een winkel zou worden geleverd die voor verbouwing dicht is en pas 9 november weer open gaat. Kunnen ze niks aan doen ! Niet versturen of zelfs ook maar naar een andere winkel

Helaas dan maar geen Forza Horzion voor mij. Voor het eerst dat ik geen LTD heb en nu ga ik gewoon wachten tot hij in de budgetbak komt. Heel misschien als de Mediamarkt nog een LTD heeft voor een normale prijs.
Dus omdat Dixons dicht gaat, ga je gelijk de game maar niet meer halen?Beakzz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:37:
Gruwelijke shit Dixons !!! Wat een galbakkenwinkel is dat toch.
Ik bellen omdat mijn LTD bij een winkel zou worden geleverd die voor verbouwing dicht is en pas 9 november weer open gaat. Kunnen ze niks aan doen ! Niet versturen of zelfs ook maar naar een andere winkelHeel vreemd aangezien er toch 1 vrij moet komen als ik hem nu annuleer , maar nee hoor opnieuw bestellen kan ook niet
![]()
Helaas dan maar geen Forza Horzion voor mij. Voor het eerst dat ik geen LTD heb en nu ga ik gewoon wachten tot hij in de budgetbak komt. Heel misschien als de Mediamarkt nog een LTD heeft voor een normale prijs.

Nee , omdat ik de LTD wil hebben en niet de normale versie. Daar heb ik wel extra geld voor over en de normale versie is over 2 of 3 maanden ook nog wel te koop. En wat ik eerder al zei (niet in mijn laatste comment dus snap dat je het gemist hebt) het kreibelt bij mij gewoon nog niet zo als met een "normale"Forza game en heb ook nog een shitload aan spellen liggen. Genoeg verklaringen zo ? of mag ik er niet meer de pest in hebben van je ?Maikel64 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:54:
[...]
Dus omdat Dixons dicht gaat, ga je gelijk de game maar niet meer halen?

Zo, lekker humeurtje.Beakzz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:59:
[...]
Nee , omdat ik de LTD wil hebben en niet de normale versie. Daar heb ik wel extra geld voor over en de normale versie is over 2 of 3 maanden ook nog wel te koop. En wat ik eerder al zei (niet in mijn laatste comment dus snap dat je het gemist hebt) het kreibelt bij mij gewoon nog niet zo als met een "normale"Forza game en heb ook nog een shitload aan spellen liggen. Genoeg verklaringen zo ? of mag ik er niet meer de pest in hebben van je ?
Dan steken de dingen "het kreibelt bij mij gewoon nog niet zo als met een "normale"Forza game" en "of mag ik er niet meer de pest in hebben van je" toch tegen elkaar af.
Ja inderdaad, ik baal als iets niet gaat zoals het hoort en heb hoe dan ook al geen lekkere dag. Als ik hem echt niet zou willen had ik hem namelijk ook niet besteldMaikel64 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:12:
[...]
Zo, lekker humeurtje.
Dan steken de dingen "het kreibelt bij mij gewoon nog niet zo als met een "normale"Forza game" en "of mag ik er niet meer de pest in hebben van je" toch tegen elkaar af.
Ze zouden ook wel heel stom zijn om op Twitter te zetten dat ze hem nu al verkopen vanwege al die boetesBioHazard schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:36:
Mediamarkt Eindhoven meldt via Twitter dat ze hem vrijdag pas gaan verkopen helaas.
Wow, 75 euro?Maikel64 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:11:
[...]
De eerste keer na het spelen van de demo had ik ook mijn bedenken. Na de demo toen nog een aantal keer gespeeld te hebben, werd ik toch wat positiever.
Update:
Als het ook zo is in R'dam centrum, dan ga ik lekker voor de normale à la € 49 en heb ik mooi € 25 richting de season pass...
Moet je toch eens vragen wat ze dan in het krantje van vorige week bedoelde met "pre-order = LCE + VIP"

Misschien dat ze niet allemaal meedoen, maar wat is het voordeel nou?
[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 24-10-2012 14:48 ]
Ja oké. Maar ik ben bang dat niet iedere Mediamarkt nu al zal verkopen.Neo1771991 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Ze zouden ook wel heel stom zijn om op Twitter te zetten dat ze hem nu al verkopen vanwege al die boetes
Drommels, ik haat wachten
[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 24-10-2012 14:49 ]
Het scheelt voor mij dat ik de season pass gratis heb vanwege cadeaubonnen van de Game Mania. Anders had ik de LCE niet opgehaald bij de MM maar de normale pre-order bij de Game Mania.Jobbie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Wow, 75 euro?
Als het ook zo is in R'dam centrum, dan ga ik lekker voor de normale à la € 49 en heb ik mooi € 25 richting de season pass...
Moet je toch eens vragen wat ze dan in het krantje van vorige week bedoelde met "pre-order = LCE + VIP"
[afbeelding]
Misschien dat ze niet allemaal meedoen, maar wat is het voordeel nou?
Die €75 ga ik het nog wel even over hebben, aangezien ik ook berichten hoor van 60 euro, normaal is de MM ook wel wat goedkoper met dit soort dingen en inderdaad de advertentie in de folder.
Ik snap 'm. ExcusesBeakzz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:20:
[...]
Ja inderdaad, ik baal als iets niet gaat zoals het hoort en heb hoe dan ook al geen lekkere dag. Als ik hem echt niet zou willen had ik hem namelijk ook niet besteldHet zinnetje wat je er uit plukte irriteerde me gewoon even
Eigenlijk geen enkele Forza-game volledig gespeeld, wel eens een demo. De demo van Horizon gaf me weer het gevoel dat ik had bij Test Drive Unlimited. Zie veel positieve reviews verschijnen en het feit dat de game iets meer arcade dan sim is spreekt mij persoonlijk ook aan.
Ik weet wel dat de MM in Groningen gewoonlijk 1 vd eersten is die games verkopen. Vaak al op woensdag.. Helaas zit ik daar nu 350km vandaan..
Eenieder die hem heeft moet hem even fotograferen met de bon erbij.
Dan kunnen we hem hopelijk ook op andere plekken halen
[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2012 15:23 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Op dit moment heeft nog geen enkele winkel m over de toonbank verkocht. Dus duurt t nog ff. Hopelijk morgen...
Je zou zeggen van wel, maar Media Markt Breda heeft gewoon op Twitter staan dat ze hem vanaf vandaag verkopenNeo1771991 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Ze zouden ook wel heel stom zijn om op Twitter te zetten dat ze hem nu al verkopen vanwege al die boetes
https://twitter.com/Media...status/261062081212719104
En zoals gemeld ben ik eerder vandaag gebeld door een verkoper dat ik 'm mocht komen ophalen. (Wel wat duur voor MediaMarkt standaarden, maar ach.)King schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:56:
[...]
Je zou zeggen van wel, maar Media Markt Breda heeft gewoon op Twitter staan dat ze hem vanaf vandaag verkopen![]()
https://twitter.com/Media...status/261062081212719104
Even een vraag aangezien ik me pre - order geannuleerd heb (wehkamp zou nog week duren geen zin in )
Als ik bij wijze van morgen een normale versie haal en van het weekend of volgende week de LE gaat dat werken?
Heb namelijk al eens gehad dat ik vrolijk een game kon kopen, terwijl iemand anders had gebeld naar het filiaal en een simpele "nee" als antwoord kreeg.
Als ze namelijk "nee" verkopen en hem wel in de winkel hebben liggen, kunnen ze het nog altijd op een "oh echt waar? dat had inderdaad niet gemogen" gooien.
Ik ga zo in ieder geval nog even het centrum in (Nieuwegein) om te kijken of ze hem daar al ergens hebben. Morgen verwacht ik meer winkels die hem verkopen, maar vrijdag in ieder geval.
Ik vraag me alleen af wat er gebeurd als ie eerder wordt verkocht of de launch-party dan nog wel doorgaat
Pfffff en een mediamarkt zit 35-40km hiervandaan....
Ik wil die game nu gewoon, nou maar hopen dat intertoys of wehkamp hem vanavond of morgen verzend.....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij wordt dus eerder verkocht.. Zie mijn foto met bewijs..
En Eindhoven zegt van niet, erg jammer weer dit.GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:26:
^^
Hij wordt dus eerder verkocht.. Zie mijn foto met bewijs..

Neem mijn foto van de bon mee.. Misschien helpt het..v8power67 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:25:
Net alle winkels in hellevoetsluis afgegaan, niets nada nopes.....
Pfffff en een mediamarkt zit 35-40km hiervandaan....
Ik wil die game nu gewoon, nou maar hopen dat intertoys of wehkamp hem vanavond of morgen verzend.....

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2012 16:29 ]
Kijk das tof van je, maar heb nu echt geen zin meer, heb geen rijbewijs dus moet dan lopen fietsen, was net effe met mn ma mee, dus ja misschien morgen, heb nogal knie klachten dus lopen zit er nu niet in.GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
Neem mijn foto van de bon mee.. Misschien helpt het..
[afbeelding]
Toch wel weer knap dat je m als eerste hebt...! Hoop dat ie morgen overal in de winkels ligt...GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
[afbeelding]
Nog een pre-order wagen erbij gehad?
Dank u.GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
[afbeelding]
Ik zal vanavond eens proberen of de ene MediaMarkt zich iets aantrekt van de andere qua prijzen
//edit
Nu naar huis, ff magnetroneten en chips halen voor vanavond en gaan

[ Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2012 17:15 ]
Haha, kwestie van vraag en aanbod. In ieder geval een winkel die geen omzet van mij hoeft te verwachten.Pimmuz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:58:
Belde zojuist gamemania in Denbosch en die leggen hem misschien morgen in de winkel voor 75euro (niet de LE) wtf is dat afzetterij...
- GameMania: denkt hem morgen te krijgen, wisten nog niet of dan al verkocht werd
- Dixons: vrijdag pas
- Intertoys: stonden me eerst een beetje vreemd aan te gapen :-) Nadat ze wist waar het over ging zei ze vrijdag pas
- FRS: Wilde hem graag al aan me verkopen, maar nog niet binnen
Nog geen Forza vandaag dus :-)
Als je op release dag naar de MM gaat, heb je altijd wel de LCE... zo is mij dat ook altijd gelukt!FeaR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:38:
Hier hetzelfde resultaat bij de diverse winkels. Allemaal houden ze de 26e aan. Als je dan zegt dat andere ketens hem al wel verkopen gaan ze wel allemaal even achter kijken of de game er toch al is. Maar nog nergens binnen helaas. Als Lampuhkap morgen nou gewoon twee LE's binnen krijgt is mijn zoektocht in ieder geval over. Eerste keer dat ik een LE niet pre-order, volgende keer dus toch maar weer doen.
Zucht..

na installatie neemt Forza Horizon 7,2GB in op de HDD..
[ Voor 51% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2012 18:22 ]
Gratis Henk
Anoniem: 363654
Als je zin heb kun je nog naar Amsterdam gaan ervoor, Bij Saturn naast het station staat ie al in de schappen, 55 voor de game en 65 voor de limited editionMikey NL schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:23:
Nou, net even door de Cronjé in Haarlem geweest:
- GameMania: denkt hem morgen te krijgen, wisten nog niet of dan al verkocht werd
- Dixons: vrijdag pas
- Intertoys: stonden me eerst een beetje vreemd aan te gapen :-) Nadat ze wist waar het over ging zei ze vrijdag pas
- FRS: Wilde hem graag al aan me verkopen, maar nog niet binnen
Nog geen Forza vandaag dus :-)
DGoT, net als bij FM4.
Moet je jezelf aanmelden, of moeten we worden uitgenodigd?GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:48:
Ik heb een car club aangemaakt
DGoT, net als bij FM4.
Hoelaat was je bij MediaMarkt Eindhoven? Ze gaan namelijk de nieuwe spellen meestal rond 18.00 uur verkopen.Shiverzz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:21:
MM Eindhoven had ze al wel binnen, maar wilde nog niks meegeven, ook niet na het zien van bovenstaande kassabon. LE ging trouwens "minder dan €60" kosten. Wacht wel op de Mycom preorder, zie net dat die verzonden is. Nu nog wat tijd zien in te plannen om te spelen..
Kan beide..Jobbie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:49:
[...]
Moet je jezelf aanmelden, of moeten we worden uitgenodigd?
Ik kan niet vinden hoe ik mijn signature wijzig hier op t forum..
Kan t ook niet vinden...!GAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:51:
[...]
Ik kan niet vinden hoe ik mijn signature wijzig hier op t forum..
17.30u. Maar ze waren vrij stellig dat FH vandaag niet in de verkoop ging. Grote kans dat ie morgen wel los is.Neo1771991 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:49:
[...]
Hoelaat was je bij MediaMarkt Eindhoven? Ze gaan namelijk de nieuwe spellen meestal rond 18.00 uur verkopen.
Ik kan alleen Dave130 nog maar toeveogen uit mijn vriendenlijst.. En een Amerikaan..
[ Voor 72% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2012 20:08 ]
ETH Maxi
Je kunt het een winkel niet kwalijk nemen dat ze een spel niet voor de releasedatum verkopen.koelebobes schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:09:
Beter gaat de gamemania hem morgen verkopen.. echt belachelijk dit..
De verkoper vond het verschil van 10euro met Maastricht belachelijk, maar het was graag of niets. Ze hadden nog wel veel LCE op voorraad.
Bij de mediamarkt in cruquius wilde ze hem nog niet meegeven.
Even xbox updaten en dan lekker racen!

Limited edition aanwezig en voor welke prijs ? Ben morgen toevallig in Hoofddorp namelijk.Mikey NL schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:50:
Heb hem net gehaald bij de saturn in Hoofddorp! Moest wel eerst plechtig beloven dat ik hem nog niet online zou gaan spelen...
Bij de mediamarkt in cruquius wilde ze hem nog niet meegeven.
Even xbox updaten en dan lekker racen!
Normale versie was 55 euro
Dichtsbijzijnde Mediamarkt hier is Eindhoven en Utrecht en dat is beide nog een pokke eind weg. Hoop altijd op de Intertoys en Free Record Shop, meer zit er hier niet in de buurt.Jobbie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:13:
[...]
Als je op release dag naar de MM gaat, heb je altijd wel de LCE... zo is mij dat ook altijd gelukt!
Ga jij nu maar voor de brievenbus liggen wachten en mij bellen als je hem ,hebt kom ik morgen even langs. Wel na etenstijd, dus geen kebab
Ah, nog bedankt voor mij accepteren in Forza 4. Had ik toch nog een extra Achievement gehaaldGAIAjohan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:48:
Ik heb een car club aangemaakt
DGoT, net als bij FM4.
Toch vind ik het jammer dat de Nordschleife niet in free roam zit. En dat je die zo kan bereiken (ook al zijn we in Colorado
Al is het maar om dit te doen, wat ik in FM4 had:
Verder moet ik zeggen:
Ik zag van te voren helemaal niks in Forza Horizon. maar na de demo, en nu ik hem speel: FANTASTISCH
Het voelt aan als NFS Porsche 2000, met wegen die erop lijken (+Road Challenge, Hot Pursuit1 en NFS3), dat seks heeft gehad met TDU en een beetje Forza4.
I
[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2012 09:35 ]
Gisterenmiddag voor de zekerheid nog even bij de Dixons zelf langsgeweest. Vreemd genoeg konden ze daar alleen zien wat er de volgende dag (vandaag) binnen zou komen en dat was 1 exemplaar van de normale editie...King schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:17:
Ik heb de LCE besteld bij de Dixons en laat hem in een winkel bezorgen. Net even telefonisch contact gehad en gevraagd waarom de pre-orders die thuis bezorgd worden al wel op de post zijn en mijn bestelling nog in back-order staat. Meneer was verbaasd dat de pre-orders al verzonden waren, maar verzekerde mij dat ik hem in ieder geval vrijdag kon ophalen in de winkel.
Maar straks eens even horen of ze zeker weten dat ze kunnen uitleveren, anders moet ik maar even ergens anders gaan kijken.
Vandaag nog maar eens proberen, al verwacht ik eigenlijk ook niets
Daar was Horizon zeer ruim op voorraad, normale en LE versie.
XboxLive: Dave 130R
Ikzelf denk dat veel mensen er even een keer mee moeten hebben gespeeld om overgehaald te worden, en dan de game fantastisch vinden.
Enige wat k voor mezelf klote vind, is dat ik geen stuur heb hier.. En met controller ben ik duidelijk slechter
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2012 10:01 ]
Als het niet zo is namelijk moet ik me even gaan afvragen waarom ik 18 euro meer zou neerleggen voor de LTD
Er zullen vast nog wel wat VIP gifts komen en wellicht VIP Events. Heb het online gedeelte nog niet helemaal bekeken.Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:50:
Bij de LTD krijg je toch alleen maar 6 auto's extra en wat paints ? Ja i know steelbook maar dat boeit me niet. Of krijg je als vip door het jaar heen nog wat auto's extra ? Zoiets kan ik me namelijk herinneren van Forza 3 (forza 4 niet lang gespeeld)
Als het niet zo is namelijk moet ik me even gaan afvragen waarom ik 18 euro meer zou neerleggen voor de LTD
Verder zal VIP status later wel idioot veel geld kosten, en mss krijg je als VIP wel korting op DLC
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2012 11:17 ]
Helaas alleen de normale versie. Limited zelfs niet besteldMikey NL schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:11:
Prijs voor LE was 65 euro volgens mij. Voorraad stond wel op positief in het systeem, verder niet naar gevraagd.
Normale versie was 55 euro
Dus ik heb er zometeen nog 2 over!
Was net nog bij frs maar lag nog niets maja had geen zin om te vragen, morgen 2x 1 game is wel genoeg

Tjonge jonge, in Alexandrium verkopen ze m, maar in het Centrum niet... Alexandrium net ff telefonisch bevestigd...
Ryan van Centrum "ja, we moeten de bon naar de MM opsturen, en dun kunnen zij toestemmingen geven..."
Zucht, wat een irritante ventjes soms zeg!
M'n vrouwtje heeft m ff opgepikt! Eerste die in Centrum verkocht is. Hij moest nog helemaal geprijsd en ingepakt worden... Maar ik ben blij!

Prijs: € 64,99
[ Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 25-10-2012 13:55 ]