Forza Horizon

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Forza Horizon

Vandaag zijn er op verschillende websites waaronder de officiële Forza Motorsport website een paar kleine details bekend gemaakt over een nieuwe game in het verschiet. Het gaat om 'Forza Horizon' een nieuwe titel uit de 'Forza Motorsport' serie die ontwikkeld gaat worden door Playground Games, een nieuwe studio die voornamelijk bestaat uit ex-werknemers van Codemasters, Black Rock Studios, Bizarre Creations en de Slightly Mad Studios.

Er is nog niet veel informatie maar de website jalopnik geeft een quote van het Turn 10 PR team:
"Forza Horizon" is a fast-paced, pick-up-and-play racing game and the newest entry in the "Forza Motorsport" franchise. Available this Fall, the game is being created in partnership with acclaimed racing development studio Playground Games."

Het lijkt me een leuk idee voor geïnteresseerden om hier je gedachten en informatie over deze game uit te wisselen. Op dit moment is er nog niet veel bekend over deze game dus geeft dit ruimte voor speculatie.

Er is ook een (vrij weinig onthullende) teaser beschikbaar:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon | Tone Trailer

Referentie:
Officieel: http://forzamotorsport.ne...s/forza_horizon_announce/
http://www.computerandvid...splitsecond-devs-onboard/
http://jalopnik.com/58904...or-porsche-expansion-pack

Er is ook al een forum geopend op de officiële site m.b.t. Forza Horizon:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/168/ShowForum.aspx

Update 1 oktober:
Er is inmiddels al veel meer informatie beschikbaar op de officiële website: http://forzamotorsport.net/en-us/FH/Default.aspx. Hier zijn ook de developer diaries beschikbaar die wat extra inzicht geven in het karakter van de game.
De release van de game staat overigens wereldwijd gepland voor 23 oktober 2012 en is uiteraard alleen beschikbaar voor de Xbox 360. Hij kan al gepre-ordered worden waarbij de normale versie voor zo'n 50 à 60 euro in de winkels zal liggen. De Limited Collectors Edition zal voor een bedrag rond de 70 à 80 euro beschikbaar zijn.

Update 16 oktober: Bedankt Jobbie
De Limited Edition van Forza Horizon bevat:
- De game in een een speciaal ontworpen steelbook verpakking
- DLC: Launch Day Car Pack (5 exclusieve auto's)
- VIP Membership (5 exclusieve auto's en VIP privileges)
1. 2012 Audi R8 GT Spyder
2. 2011 Koenigsegg Agera
3. 2011 Lamborghini Sesto Elemento
4. 2012 Pagani Huayra
5. 2011 RUF Rt 12 R
- Horizon Accelerator Token Pack - Geeft je direct toegang tot nieuwe auto's, nieuwe banen, fast travel mogelijkheid en statistieken.
- Exclusieve Limited Collectors Edition Car Liveries (5 exclusieve auto's)

Als je Forza 4 hebt gespeeld kun je aan de hand van je savegame deze auto's krijgen:
Lv01 - 2011 MINI Cooper S
Lv05 - 2011 Citroen DS3 Racing
Lv10 - 2012 Dodge Charger SRT8
Lv15 - 1969 Chevrolet Camaro SS
Lv20 - 2008 BMW M3 E92
Lv30 - 2012 Jaguar XKR-S
Lv40 - 2009 Gumpert Apollo S
Lv50 - 2012 Lamborghini Aventador LP700-4

Algemene info:
- 153 drivable cars, 18 traffic-only cars.
- 16 of those 153 are Unicorn cars, ranging from the Honda CRX to the Aston Martin DBR1.
- No drivetrain conversions.
- No drivable Buicks, Chryslers, Oldsmobiles, Mercurys, Acuras, Healeys and so on.
- Roughly 10 cars that aren't street-legal

Ten slotte een lijstje van alle auto's in het spel:
http://www.pez2k.net/horizon/

[ Voor 60% gewijzigd door Gammort op 16-10-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

Gumball achtig

Denk dat ze NFS the run achter na gaan

Maar eens een xbox gaan aanschaffen dan maar :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
yzx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:37:
Maar eens een xbox gaan aanschaffen dan maar :+
Forza is altijd al een reden geweest om een Xbox aan te schaffen toch ;)

Er zijn op dit moment al wel leuke concepten zoals bijvoorbeeld die van Test Drive die best bij deze titel zouden passen maar ik hoop stiekem dat ze ons kunnen verrassen met een totaal nieuw concept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Misschien dat ze het gat wat NFS heeft laten vallen op gaan vullen? Daarmee bedoel ik een arcade racer maar dan met wat meer serieus stuurwerk erin, zonder fratsen?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07
I hoop dat deze titel, zoals de laatste Forza's ook multi screen ondersteuen.

Als het goed is komt nl vandaag mijn 3e xbox binnen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Henkus schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:03:
I hoop dat deze titel, zoals de laatste Forza's ook multi screen ondersteuen.

Als het goed is komt nl vandaag mijn 3e xbox binnen.
Ja multiscreen is wel een must, ik speel het erg vaak met vrienden. Misschien zelfs met meer dan 2 personen speelbaar zou wel nice zijn. Meer een arcade game die wat meer op casual gamers is gericht.

Zit btw ook aan m'n 3e xbox, maar nog geen RROD's gehad (die niet mn eigen schuld waren iig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

Yonni schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 01:08:
Misschien dat ze het gat wat NFS heeft laten vallen op gaan vullen? Daarmee bedoel ik een arcade racer maar dan met wat meer serieus stuurwerk erin, zonder fratsen?
Meer arcade dan Ridge Racer kun je niet gaan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
yzx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:54:
[...]

Meer arcade dan Ridge Racer kun je niet gaan
Idd, ik heb RR6 voor het laatst gespeeld en ik geloof dat je met 1 stuurbeweging met 250 km/h door een 90 graden bocht kan. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze de naam van Forza aan zo'n type game willen verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 16:16
Gammort schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Ja multiscreen is wel een must, ik speel het erg vaak met vrienden. Misschien zelfs met meer dan 2 personen speelbaar zou wel nice zijn. Meer een arcade game die wat meer op casual gamers is gericht.

Zit btw ook aan m'n 3e xbox, maar nog geen RROD's gehad (die niet mn eigen schuld waren iig :P)
Henkus bedoeld 3x een XBOX aansluiten elk aan een scherm en dan Forza 4 spelen aleen over 3 schermen via system lync.. zie ook YouTube: Forza Motorsport 4 Multiscreen / Multiple Monitor Setup Guide (Triple Screen) ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
To_Tall schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:26:
[...]

Henkus bedoeld 3x een XBOX aansluiten elk aan een scherm en dan Forza 4 spelen aleen over 3 schermen via system lync.. zie ook YouTube: Forza Motorsport 4 Multiscreen / Multiple Monitor Setup Guide (Triple Screen) ;)
Hmmz weet je het zeker, want 3x een xbox is geen multi-screen maar mult-console met elke 1 screen..
Mijn vorige statement was fout maar ik denk dat hij in dit geval bedoelt dat je 3 schermen kunt gebruiken om het beeld over te spreiden ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:30

v8power67

Psn: Mausosaurus

Geen porsche in horizon :
YouTube: Forza Horizon Questions Answered!
Rond 5:20.

Ik zie een marketing truc hierin, krijgen we dalijk weer, omg porsche pack wtfomgbbq.......
Ik vraag me af of dit wel met ea te maken heeft, of dat turn10 gewoon niet meer wil dokken, en dus de fans er extra voor laat betalen dmv dlc pack..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 10:11

Joostk

Barkrukprofeet

Ik denk het tweede dat ze door gebruik van een DLC gewoon meer centen vangen. En de kosten daarmee begroten om de licentie van EA te mogen kopen.
Vind het wel slecht dat ze niet gewoon EA betalen en Porsche er in hebben vanaf het begin.

[ Voor 24% gewijzigd door Joostk op 30-08-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Ik baal ook idd dat porsche niet gewoon vanaf het begin erin zit!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Tijn96 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:01:
Ik baal ook idd dat porsche niet gewoon vanaf het begin erin zit!
Forza en Porsche, wat is dat toch? Ik voorzie wederom een Porsche Expansion Pack net zoals bij Forza Motorsport 4. Zit Ferrari er wel vanaf het begin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:35

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ferrari zit er standaard in. Wat wel het geval kan zijn, is dat ze exotische modellen aanbieden via een expansion pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
Gammort schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:50:
[...]

Hmmz weet je het zeker, want 3x een xbox is geen multi-screen maar mult-console met elke 1 screen..
Mijn vorige statement was fout maar ik denk dat hij in dit geval bedoelt dat je 3 schermen kunt gebruiken om het beeld over te spreiden ;)
Dat bedoelt ie ook, maar de enige manier om dat te bereiken is door 3 consoles aan te sluiten.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Radical1980 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 01:48:
[...]
Forza en Porsche, wat is dat toch? Ik voorzie wederom een Porsche Expansion Pack net zoals bij Forza Motorsport 4. Zit Ferrari er wel vanaf het begin in?
t zal idd een pack worden met de porsches erin. maar baal daar wel goed van aangezien ik hoopte om meteen met m'n porsches rond te knallen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Release date staat trouwens op 23 oktober 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:37
Tijn96 schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:44:
[...]

t zal idd een pack worden met de porsches erin. maar baal daar wel goed van aangezien ik hoopte om meteen met m'n porsches rond te knallen
Het zou opzich wel aardig zijn als je auto's van FM4 kunt gebruiken, maar dat zal wel weer niet gaan gebeuren.

Weer betalen voor de zelfde auto's.

Maar ik ga Horizon toch wel kopen want ik zag cabrio's en dat mis ik wel in de meeste race games. Hoewel het in FM4 natuurlijk niet echt realistisch is om top down te racen vind ik dat het eigenlijk een keuze moet zijn. Maar bij Horizon past het natuurlijk bij het overal gevoel.

Als hij volgende maand uit komt, is hij (de LCE vooral) al ergens te preorderen?

[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 04-09-2012 19:08 ]

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:55
[b][message=38865324,noline]
Weer betalen voor de zelfde auto's.

Als hij volgende maand uit komt, is hij (de LCE vooral) al ergens te preorderen?
Precies wat mij dwars zit :/

Ik heb een pre-order bij de Wehkamp geplaatst, die bieden hem aan voor 62.99. Ze noemen hem daar wel Limited Edition, eronder wordt ook de vraag gesteld of dit om de LCE gaat en dat bevestigen ze, al kunnen ze niet beloven dat je een car-token krijgt om 1 van de auto's te unlocken (Nissan 370z, 458, SLS en ik dacht een Aston Martin).

Volgens ForzaPlanet
Forza Horizon’s first DLC is set to hit the Xbox Live Marketplace on December 18th as Forza Horizon’s design director, Ralph Fulton, tells Digital Spy. No specific details have been outlined as to what each expansion will contain but it is expected that it will be more significant than the average Forza Motorsport DLC released to date, and rightfully so given the expanse of Horizon.

“I’m not going to say any more than it’s an expansion pack distinct from the car parks we ship, which we’ll absolutely continue to do because we have a brilliant production pipeline that finds awesome cars and gets them into the Forza format,” said Fulton.

When released it will be included in the Horizon Season Pass.
Ik zal me wel gewoon aan de Season Pass wagen, heb ik erna al dat gedoe niet en was eigenlijk wel fijn in Forza 4. Al zal ik toch wel een tijdje zo :-( voor de tv zitten.

• v8power67

v8power67

Ik las al dat er een rumor price is van de expansion pack van 4000MS points.
Das bijna zoveel als een game.
En dat er maar ong 200 wagens in zitten, dus je kan wel invullen wat voor dlc we gaan krijgen ;)
Gewoon aanvullen totdat ze alles van fm4 hebben gehad. En dan apart weer een porsche pack.
Heb de limited edition in preorder, maar soms neig ik naar cancelen.
Hoop echt dat door invloed van buiten turn 10 het nu eindelijk eens een goeie game wordt.
Fm4 heb ik gewoon een naar gevoel bij.

• v8power67

v8power67

http://www.insidegamer.nl...n-pass-kost-bijna-50-euro

Naja zat er niet heel ver naast, maar de season pass kost dus 50 euro.
Das 2x zoveel als die van fm4.....
Mag ik wel echt voor ze hopen dat dit alles bevat en niet weer porsche expansion pack grappen uithalen.
En dat ze niet nog dlc maken die er buiten vallen.
Maar betekent wel dat als je die haalt op release dag je al op 120 euro zit voor 1 game die je dan nog moet spelen....... Ziekelijke ontwikkelingen helaas.
MELK MELK MELK......

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Waren de Behind The Scenes al geplaatst hier?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y_V86ohpMJo&feature=plcp]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HBevYCMEAKs&feature=plcp]

Vind het echt hele gave beelden. Hele afwisselende omgeving, terwijl ze eigenlijk maar 1 amerikaanse staat hebben gebruikt (al spelen ze wel leentjebuur bij wat andere staten volgens mij.

Lijkt me in ieder geval wel een toffe game. Lekker cruisen ala TDU en toch lekker racen ala Forza. Vooral de physics en Handling in TDU vond ik altijd maar brak. Naast deze game ga ik ook nog de nieuwe NFS doen, maar denk dat ik in deze game toch net wat meer tijd ga besteden.

Vraag me af wat voor uitbreiding er precies in die pass gaat zitten. Als het een nieuw gedeelte is om in te racen lijkt het me wel tof. Zijn het alleen wat auto's en nieuwe races (op bestaande locaties) dan sla ik het lekker over. Maar als ik het goed begrijp is er geen pre-order waar die pass al in zit dus? Naja maakt niet uit, komt dan later nog wel.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
Ziet er inderdaad erg gaaf uit. Ik hou wel van de open werelden waarin je rond kan rijden, denk dat ik deze daarom ook maar oppik.

To dare is to do

• v8power67

v8power67

Omg wat ik nu lees.
Er komen maar 6 carpacks voor de season pass.
Maar in totaal komen er 12, dus voor die 50 euro zitten er maar 6 carpacks in.
Dan zitten er ook nog eens maar 6 auto's in een carpack, ipv 10 voor overige fm games.
hier een quote van officiele forum :
So 4000 points.

Assuming the expansion pack costs 1600 that leaves 2400.

2400 over 6 car packs = 400 points per car pack.

Claimed saving is 17% so the total would be 4000+17% = 4680

Saving per month = 680/6 = 113.33

113.3 MS points = £0.97

So in the end you are saving roughly £6. By coughing up the price of a game blindly, not knowing what you are getting, while MS/T10/PG are raking in a small fortune you get to save £1 per month over the next 6 months.

Also 6 cars instead of 10, they are going to have trouble justifying this.
toon volledige bericht

• Radical1980
Dan wacht ik nog wel even met het kopen van dit spel. Er zal in een later stadium wel een completere versie te koop zijn voor een "andere" prijs.

• v8power67

v8power67

Ja een utimate idd, maar die had ik nu ook al verwacht van fm4, maar is er nog niet.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:14
Het is idd goedkoper om nu de normale versie te kopen en later de ultimate edition. Ik heb in Forza 4 al niet mee gedaan aan al die onzin en zal het nu helemaal niet doen. Waarschijnlijk koop ik de game nog wel als de reviews goed zijn , maar ik heb geen lekker gevoel meer bij de ontwikkelaar.

Zeker Forza 4 spelers moeten een korting krijgen op auto's die ze al hebben gekocht imho , maar niks extra's voor de fans ..nee hoor just money talk. En ja ik snap dat een bedrijf geld wil verdienen , maar goodwill kweken kan ook geen kwaad als je echt groot wil worden/blijven.

Baal ook dat er geen splitscreen in zit . Heb liever afgeschermde wegen (geen circuits) met splitscreen dan een open wereld zonder. Ik kijk het iig nog wel even aan , want Forza 4 heb ik veel minder gespeeld dan verwacht en me echt scheel geërgerd aan het ontbreken van nieuwe circuits in de game en dlc.

• Streskip
Kijk u allen eens met mij mee met Behind the scenes deeltje 2, op 1.59 zie je wat hertjes op de weg staan, zouden deze ook echt interactief zijn of zijn die allang weg als ik aan kom rijden? Roadkills zouden wel epic zijn.

Belachelijk trouwens dat er maar 6 auto's per pack komen. Kan me er nog steeds kwaad om maken dat ik wéér moet betalen voor dezelfde slecht gemodde shitzooi die stiekem toch al in de game zitten alleen nog even unlocked moeten worden. Buiten dat vind ik het nog triester dat ze ook meer voor minder durven te vragen, waar je in Forza4 gewoon 10 auto's per pack kreeg betaal ik nu dezelfde prijs voor minder. Nja, waarschijnlijk ligt deze game toch na 2 maanden weg te stoffen, maargoed, ik voel me zo gewoon genaaid.

[ Voor 60% gewijzigd door Streskip op 26-09-2012 19:49 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Inderdaad herten op de weg, maar waarschijnlijk ala Dirt zullen ze wel op tijd wegspringen als je er bent. Toch we leuke details.

Overigens is het nog even te bezien of er inderdaad niet meer DLC bij komt in de pack dan ze toegeven. Lijkt me niet dat het zo weinig scheelt als je alles apart koopt. Maar als je daar een probleem van maakt, dan koop je het toch lekker niet? Je bent er niet toe verplicht.

Denk overigens dat ik er wel wat langer dan 2 maanden mee zoet ben. Ben zelf nog wel benieuwd wat voor modussen er allemaal inziiten, al vind ik het snelle challenge gebeuren ook wel interessant (op X rammen als je achter iemand rijd om een snelle race te starten op een random route)

Zie overigens ook dat verzamelen van auto's die her en der staan te verstoffen in schuren enzo ook wel zitten.

Je ziet ook nog eventjes een deel van de kaart. Daarbij valt op dat er weinig stads-straten inzitten (zo'n raster waar je eigenlijk nooit goed gebruik van maakt) en wat weinig verbindingsroutes. Maar er zal waarschijnlijk wel zo'n snelle spawn functie in zitten zodat je niet veel kilometers hoeft te maken om ergens uit te komen.

• Streskip
Je hebt alleen een 'spawn' functie bij bepaalde races, win je die race kan je die route altijd 'overslaan' als ware, maar verder moet alles gereden worden..

Ik denk dat als T10 iets zegt/uitbrengt dat je dat best wel serieus kan nemen (over het aantal auto's in DLC pack), zeker omdat ze ook de Season pass al bekend hebben gemaakt en mensen hier dus op gaan rekenen. Maar ik hoop dat het zo is, meer auto's zijn altijd welkom. Ik zou in ieder geval teleurgesteld zijn als het er ook echt maar 6 zijn voor die prijs, en dan ben ik ook nog is benieuwd of het nieuwe auto's zijn of die we al eerder in Forza4 hebben gezien. En wat je zegt, is het het niet waard dan koop ik het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 17:23

Pimmuz

Roar

Ik kijk al een tijdje uit naar dit spel aangezien TDU2 (PC) saai is geworden en Driver San Fransico hebben we ook wel weer gezien ;)

Nou heb ik zelfs op moment van spreken nog geen xbox dus die eerst maar eens halen of verwachten jullie dat er bv een xbox360+Forza horizon pack komt?

En qua verschillende versies en season pass dus ook nog eens xbox live erbij voor het online gamen?
Moet me weer aardig gaan verdiepen in het hele gebeuren maar denk dat de "Xbox 360 Slim 250GB Starter Pack Zwart" wel een goede keuze is!

Hopelijk word het net zo kicke als in de filmpjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pimmuz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:42:
Ik kijk al een tijdje uit naar dit spel aangezien TDU2 (PC) saai is geworden en Driver San Fransico hebben we ook wel weer gezien ;)

Nou heb ik zelfs op moment van spreken nog geen xbox dus die eerst maar eens halen of verwachten jullie dat er bv een xbox360+Forza horizon pack komt?
Grote kans van wel. Verwacht zelf wel een paar bundels aan het eind van dit jaar. Bv 360+Forza Horizon, 360+Halo4, 360+GoWJ, 360+BlackOps, 360+AC3 en nog een party variant met wat Kinect meuk.
En qua verschillende versies en season pass dus ook nog eens xbox live erbij voor het online gamen?
Moet me weer aardig gaan verdiepen in het hele gebeuren maar denk dat de "Xbox 360 Slim 250GB Starter Pack Zwart" wel een goede keuze is!

Bij elke Xbox (of eigenlijk elke nieuwe Live account geloof ik) zit een maand Xbox Live Gold waar je in ieder geval even mee uit de voeten kunt. Die starterpack is inderdaad erg nice. Zit nog eens 3 maanden live bij (waarschijnlijk de 1 die standaard is, plus 2 maanden extra) en 2 controllers. Heb je alleen nog een hdmi kabel nodig om hem aan te sluiten en je kunt meteen gamen. Schijf is groot genoeg, dus dat is mooi, kun je meteen de game installeren zodat je helemaal geen schijfje hoeft te spinnen en bufferen wat sneller gaat (al verwacht ik ala Forza 4 nog wel dat je een extra disc hebt waarvan je wat auto's moet installeren om ze allemaal te kunnen gebruiken). Misschien dat je er nog wel een headset bij wilt nemen, maar die zijn ook niet zo duur (tenzij je stereo, wireless of beter geluid wilt)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Pimmuz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:42:

Ik zou geen xbox halen voor 1 spel.
Dan ben je grofweg :
xbox 250gb 199,99 + xbox live 35,99 + 70 voor lce +50 voor seasonpack = ong 355,99 euro voor 1 game :|
Ik zou dan zeker even kijken naar andere exclusives op de xbox want alleen voor horizon kan best eens tegenvallen, is een nieuwe game, hoop beloftes maar turn10 staat bekend om het valse beloftes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:55:
[...]

Ik zou geen xbox halen voor 1 spel.
Dan ben je grofweg :
xbox 250gb 199,99 + xbox live 35,99 + 70 voor lce +50 voor seasonpack = ong 355,99 euro voor 1 game :|
Ik zou dan zeker even kijken naar andere exclusives op de xbox want alleen voor horizon kan best eens tegenvallen, is een nieuwe game, hoop beloftes maar turn10 staat bekend om het valse beloftes maken.
Tuurlijk is het duur, maar het is niet alsof je daarna niet verder kunt kijken naar andere games. Forza 4 is inmiddels goedkoop te krijgen. Daarnaast (als je bv van de PC afkomt) zijn er nog aardig wat leuke games te krijgen. Assassins Creed, PGR, NFS, diverse shooters, Dirt/Grid en meer. Het kan een goede reden zijn om toch de stap naar consoles te maken.

Mocht je een PS3 of Wii hebben, dan kun je kijken naar andere exclusives zoals Halo, GoW en meer.
Maar goed, dit gaat al snel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Das ook precies wat ik zei :P Verder kijken naar andere exclusives ofzo, een console halen voor 1 game is gewoon zonde, maar aangezien hij al een pc heeft met goeie specs, zou hij assasins creed denk ik niet op een xbox spelen, net als nfs en shooters en dirt/grid.
Dus dan kijk je naar exclusives :)
Fm4 is onderhand compleet, komt geen dlc meer voor, dus daarmee zou ik wachten tot er een ultimate edition komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier een gameplay video:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon - Lamborghini Aventador Gameplay

Merk dat er toch wat meer Dirt in zit dan ik had verwacht. Qua presentatie is ie dus meer toegespist op iets jonger publiek, maar ik vind het er toch nog wel cool uit zien.

Dit is trouwens een race tussen auto en vliegtuig, dus vandaar dat ie er heel flashy voorbij blijft vliegen. Vraag me af wat voor dingen er nog meer in zitten. Dit doet trouwens wel denken aan wat Top Gear al heeft gedaan. Hoop stiekem dat er nog wat challenges inzitten.

Maar je kunt nu goed merken dat het de gameplay van Forza is, de wereld van TDU en de presentatie van Dirt (1/2/3).

Ziet er in ieder geval uit dat ik me er wel mee ga vermaken, dus maar even een pre-order doen. Is er nog een webshop die veel extra's levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Inderdaad voelt het een beetje Dirt achtig aan, zal wel komen door de codemasters mensen die eraan werken ;), vooral aan het einde na de finish dacht ik echt.. DIRT! Ben wel benieuwd wat het rijgedrag is van de wagens, als dat niet goed is zal ik de game namelijk niet aanschaffen.. ben juist zo tevreden met hoe het nu bij Forza 4 is ;)

Wat betreft de webshops dacht ik dat je vooral bij de US pre-orders leuke dingen krijgt, in Nederland is het meestal vrijwel niets.
http://forzamotorsport.net/en-us/buy.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Van wat je bij die gameplay ziet is het vrijwel hetzelfde rijgedrag van de auto's. Begint volgens mij wel op hetzelfde moment te glijden als nu is, maar bij Forza kon je toch wel aardig wat assists instellen. Had zelf altijd wel traction control aan, maar niet altijd stability assist (kun je toch nog wat glijden). Ziet er in ieder geval uit als een toegankelijke racegame zonder meteen te diep te willen gaan. Door de Dirt presentatie blijft het ook nog wel levendig (al kan ik me voorstellen dat de simulatie-fans hierdoor snel afdruipen, hoewel het normaal lijkt te sturen).

Die pre-orders had ik inderdaad gezien, maar ik had het idee dat de benelux variant het allemaal wel heeft. Maar mocht ik iets gemist hebben van een grote winkelketen, dan hoor ik dat graag. De limited edition heeft in ieder geval al wel leuke extra's, al zou ik me niet verbazen als die exclusieve auto's later ook als dlc verschijnen. Zou het zonde vinden als die 458 niet als ingame auto te gebruiken is zonder pre-order. Of die aston

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ja als het leuk is ga ik toch wel voor de limited editie denk ik, ik hou wel van die extraatjes ;)
Ik heb de limited editions al wel redelijk goedkoop gezien:
Voor 65 euro incl: http://www.gamesshoppen.n...tors-edition-p-16008.html
Voor 65 euro incl: http://www.wehkamp.nl/gam...5EC_702914/?MediumCode=86

De normale versies zijn op z'n laagst nabij de 50 euro dus het verschil valt nog wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:44

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Ik heb de CE voor 75 euro besteld bij Gamemania. Alleen omdat ik zeker wil weten dat ik mijn CE in goede staat krijg + pre order cars.

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ben heel erg benieuwd naar de game. heb er wel zin in, wel weer eens leuk een totaal andere opzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja ben zelf wel meer benieuwd naar de game als paar weken geleden.
Maar ergens zegt een stemmetje me toch dat het een teleurstelling wordt.
Mensen verwachten een nieuwe tdu/nfs game maar dan met fm4 physics.
Naja dat gaat niet gebeuren, de feeling van fm4 komt vooral doordat de game op 60fps draait.
Horizon op 30fps, daarom zie je dat het glijden vaak beetje aparter eruit ziet.
En ook is al bevestigd door meerdere sites dat het niet 100% fm4 physics zijn, maar gewoon iets teruggeschroefd. Nu is de vraag, hoeveel is het teruggeschroefd.... Naja ik laat me heel graag verassen, maar ik betwijfel het. Heb een lce in preorder(2 zelfs voor zekerheid dat ik 23e hem heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:01:
Naja ben zelf wel meer benieuwd naar de game als paar weken geleden.
Maar ergens zegt een stemmetje me toch dat het een teleurstelling wordt.
Mensen verwachten een nieuwe tdu/nfs game maar dan met fm4 physics.
Naja dat gaat niet gebeuren, de feeling van fm4 komt vooral doordat de game op 60fps draait.
Horizon op 30fps, daarom zie je dat het glijden vaak beetje aparter eruit ziet.
En ook is al bevestigd door meerdere sites dat het niet 100% fm4 physics zijn, maar gewoon iets teruggeschroefd. Nu is de vraag, hoeveel is het teruggeschroefd.... Naja ik laat me heel graag verassen, maar ik betwijfel het. Heb een lce in preorder(2 zelfs voor zekerheid dat ik 23e hem heb).
Het zal inderdaad minder realistisch aanvoelen, maar ze zijn inmiddels ook weer een jaar verder en er zijn wel wat mogelijkheden om de phyiscs toch wat meer te laten doen. De gameplay is gewoon minder realistisch, punt. Maar dat wil nog niet zeggen dat de feeling weg is. Misschien dat de die-hards er wel iets van merken, maar ik gok dat het gros daar toch niet om geeft. Zolang het maar realistisch in beeld komt. De game is dan ook niet voor de perfectionisten bedoeld. Ben je echter niet zo'n zeikerd, dan denk ik dat het wel meevalt.

Wat ik me wel nog afvraag is of ze nog iets met de physics hebben gedaan mbt jumps. Bij FM4 vond ik het altijd zo raar eruit zien als je los kwam van de grond. Ik verwacht in dit landschap wel wat meer heuvels en ik hoop niet dat ze net zo brak over heuvels gaan als FM4 zoals je bij TDU ook vaak had. Nou is de weg in FM4 nog wel wat vloeiender geweest, waardoor het minder opviel als bij TDU, maar nog niet echt jofel.

In de trailer zie je trouwens ook nog wat van de offroad racing. Ik hoop dat het een beetje rally-achtig aanvoelt, dat lijkt me wel tof. De rally in GT5 is echt brak (met van die betonnen lintjes langs de weg). Iets wat ik ook nog niet goed kon zien is de ruimte die je hebt. De wegen hebben toch vooral veel vangrails langs de weg staan. Ik hoop dat er nog wat meer open vlakken in zitten zodat je meer het gevoel hebt in een wereld te rijden dan in een wegennetwerk.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja we gaan het zien, aanstaande dinsdag is de demo er, dan kunnen we oordelen.
Qua jumpen ja in fm4 was dat gewoon awkward, en heb al paar keer in filmpjes van horizon gezien dat ze jumpen, en dan ploffen ze weer neer alsof ze niets wegen, dus lijkt me niet veel verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
In de trailer zie je trouwens ook nog wat van de offroad racing. Ik hoop dat het een beetje rally-achtig aanvoelt, dat lijkt me wel tof.
Weet niet of je deze gameplay video op dirt al gezien hebt?

Bekijk op YouTube
Forza Horizon - Subaru Impreza WRX STi 2011 Gameplay

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Vraag me af hoe ze off the road aanpakken, met tdu2 was het zo dat als je een niet off the road voertuig pakte en off the road ging, hij gelimiteerd is op 140km/h als ik me niet vergis.
Gaan ze dat nu ook doen ?? mag hopen van niet, en dat ze een realistischere aanpak doen, bv geen grip hebben en constant wheelspin enz. Want lijkt me wel leuk om gewoon met bv een mustang soms effe lekker off the road te banjeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Leuk filmpje wel, al ziet het er meer als rallycross uit en niet zozeer rally. Maar goed, dat is ook offroad, al lijkt er niet echt veel veranderd te zijn (de grip is alleen wat minder). Ook leuk detail is die flitspaal trouwens (@1m120). Maar ik doelde dus meer op bochtige bospaadjes dan stoffige wegen.

Die Grid jongens hebben trouwens wel wat indruk gemaakt zeg. GUI voelt erg aan als die van Dirt, maar past ook wel bij de stijl van de game.

Iets anders wat me nog op was gevallen in de launch trailer: dat stuk waar ze die auto's parkeren. Kun je dan ook uitstappen en rondlopen of was dat meer een cinematic en kun je ook alleen maar racen/rondrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:11:

Iets anders wat me nog op was gevallen in de launch trailer: dat stuk waar ze die auto's parkeren. Kun je dan ook uitstappen en rondlopen of was dat meer een cinematic en kun je ook alleen maar racen/rondrijden?
Zou er niet van uitgaan, is gewoon een soort idee geven van een community.
In fm3 trailer zag je ook dat ze deuren en motorkap enz opendeden in de trailer, veel mensen dachten yes fotos maken van binnekant, naja mooi niet dus ;) Of dat je wheelies kon maken in fm3 wast te zien was in de launch trailer en zelfs op de disc zelf, maar is ook niet mogelijk(zoals geadverteert dan).
Is gewoon slimme marketing, heb volgens mij in een video gehoord van een producer dat je niet uit een auto kan.
Wat wel kan is dat dit een filmpje is voor als je bv een carclub hebt ofzo, dat dan jullie auto's daar staan en mensen lopen rond enz.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ondanks dat TDU2 ligt te verstoffen ben ik toch wel erg benieuwd naar de game. Het is duidelijk dat Turn10 hier niet zijn stempel of heeft staan dus de demo is wat mij betreft cruciaal. Forza 5 zal vermoedelijk pas voor de next-gen Xbox komen, wellicht met de launch dus Horizon is een leuke opvuller aangezien ik niet zin heb om elke single race nog te gaan doen met FM4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kijk erg uit naar deze game! Het is eens een keer iets anders dan op gesloten circuits rijden. Zolang het qua realisme en physics zonder assists aan in de buurt komt van Forza 4 vind ik het prima. Gaaf man zo'n open wereld.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Nou xbox is aangeschaft toch geen verkeerde deal met 6spellen & 2 controllers voor 230euro nieuw bij de dynabyte :P

Nu nog even horizon bestellen en dan gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:00

Hupske

AFCA

Hebben jullie deze filmpjes al gezien? Laat mooi een hoop zien van Forza :*)
Daarbij word er erg simpel commentaar gegeven.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon Preview Event Gameplay 1

Bekijk op YouTube
Forza Horizon Preview Event Gameplay 2

Bekijk op YouTube
Forza Horizon Preview Event Gameplay 3

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ziet er goed uit hoor maar ben meer benieuwd of het online gedeelte dus met hoeveel personen je in een sessie zit en al die zaken of dat goed uitgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Pimmuz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:57:
Ziet er goed uit hoor maar ben meer benieuwd of het online gedeelte dus met hoeveel personen je in een sessie zit en al die zaken of dat goed uitgewerkt is.
Online free roam is niet met random mensen, kan alleen met maar 7 vrienden.
De rest van de multiplayer zal veel lijken op fm4, zoals cat and mouse, tag enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ik quote even stukje tekst van gamer.nl
Vrijheid, blijheid
Hoewel het spel om verkenning draait, is de vrijheid die je hebt niet zo groot als die bij Test Drive Unlimited. Het is niet mogelijk om af te snijden door ieder bos of weiland dat je ziet om sneller bij je doel te komen. De meeste door ons verkende wegen hadden vangrails of afbakeningen. Buiten de races om ben je nooit ergens toe verplicht. Je kunt uiteraard wel heel strak de vrijgespeelde evenementen voltooien, maar het is net zo leuk om gewoon uren rond te rijden en te kijken wat er op je pad komt. Omdat de andere 249 coureurs net zo vrij rondrijden als jijzelf kom je regelmatig andere racers tegen, die je dan weer naar gelang met een simpele druk op de knop uit kunt dagen voor een snelle race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

morgen de demo grijs spelen. hopelijk kun je wel een groot deel zien van het land(schap). lekker toeren en knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Moet je voor de demo Live Gold hebben? Hoop t niet, heb op het moment geen subscription.

edit: Ja dus, ffs. :(

[ Voor 12% gewijzigd door BioHazard op 08-10-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
BioHazard schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:01:
Moet je voor de demo Live Gold hebben? Hoop t niet, heb op het moment geen subscription.

edit: Ja dus, ffs. :(
Misschien heb je nog ergens een gold trial liggen of mag je er 1 hebben van iemand die toch al een abbo heeft. Heb ik ook wel eens gedaan namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Gammort schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:50:
[...]

Misschien heb je nog ergens een gold trial liggen of mag je er 1 hebben van iemand die toch al een abbo heeft. Heb ik ook wel eens gedaan namelijk ;)
Die trail is jaren geleden al gebruikt helaas. Misschien dat ik een keertje Gold doe voor de demo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Enig idee hoe laat de demo online staat op XBL? Kan niet wachten :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Pimmuz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:10:
Ik quote even stukje tekst van gamer.nl

[...]
Kan even geen bewijs vinden maar heb meerdere interviews gezien dat online lobbies waaronder free roamen max 8 players.
200 players of meer is onmogelijk komende jaren zeker op deze consoles.
En free roam online is alleen met vrienden omdat ze dus crashers enz geeb kans willen geven.
Off line free roam met 200 + random ai kan wel kloppen.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 08-10-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:53:
[...]

Kan even geen bewijs vinden maar heb meerdere interviews gezien dat online lobbies waaronder free roamen max 8 players.
200 players of meer is onmogelijk komende jaren zeker op deze consoles.
Je hoeft natuurlijk niet iedereen te renderen. TDU geeft ook maar 8 man in beeld, maar er rijden er wel meer rond. Dus in principe moet het kunnen.

Maar ik vraag me af of de career en online bij elkaar horen of los van elkaar staan. Dat je dus gewoon samen wat races afrond bv die je beiden vooruit helpt. Maar dat zal wel niet. Aangezien ze nog niets hebben losgelaten van de MP zullen we dat nog even moeten uitzoeken, al gok ik de komende paar dagen/weken wel meer ervan te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:17

BM

Moderator Spielerij
BioHazard schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:58:
[...]

Die trail is jaren geleden al gebruikt helaas. Misschien dat ik een keertje Gold doe voor de demo. :X
Trials van een paar dagen werken niet om demos te downloaden, moet echt een normaal gold abo zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:57:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet iedereen te renderen. TDU geeft ook maar 8 man in beeld, maar er rijden er wel meer rond. Dus in principe moet het kunnen.

Maar ik vraag me af of de career en online bij elkaar horen of los van elkaar staan. Dat je dus gewoon samen wat races afrond bv die je beiden vooruit helpt. Maar dat zal wel niet. Aangezien ze nog niets hebben losgelaten van de MP zullen we dat nog even moeten uitzoeken, al gok ik de komende paar dagen/weken wel meer ervan te horen.
Ja kan idd, maar het is vaker in interviews gezegd, de multiplayer free roam is max 8 spelers incl jezelf, en moeten 7 vrienden zijn, dus geen tdu achtige free roam, dat willen ze express niet door crashers en irritante mannetjes die alleen maar willen beuken.
Dus idd in offline free roam kunenn er idd meer zijn en die worden dan willekeurig gerenderd binnen bepaalde afstand van je, maar online free roam is alleen friend based, andere multiplayer opties zoals cat and mouse en tag enz zullen wel gewoon tegen random mensen kunnen zoals van ouds.
Dus een leuk idee om hier een soort lijst te maken en dan op die manier free roam sessies te organiseren.

Edit: video die upgraden toont:

Bekijk op YouTube
Forza Horizion upgrades on S15

Video met car list maar missen nog wat wagens van dus niet teveel waarde aan hechten:

Bekijk op YouTube
Forza Horizion Car list

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 08-10-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Ja kan idd, maar het is vaker in interviews gezegd, de multiplayer free roam is max 8 spelers incl jezelf, en moeten 7 vrienden zijn, dus geen tdu achtige free roam, dat willen ze express niet door crashers en irritante mannetjes die alleen maar willen beuken.
Dus idd in offline free roam kunenn er idd meer zijn en die worden dan willekeurig gerenderd binnen bepaalde afstand van je, maar online free roam is alleen friend based, andere multiplayer opties zoals cat and mouse en tag enz zullen wel gewoon tegen random mensen kunnen zoals van ouds.
Dus een leuk idee om hier een soort lijst te maken en dan op die manier free roam sessies te organiseren.

Edit: video die upgraden toont:
[video]

Video met car list maar missen nog wat wagens van dus niet teveel waarde aan hechten:
[video]
Ik ben in ieder geval blij dat al die upgrade mogelijkheden er weer in zitten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BioHazard schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Ik ben in ieder geval blij dat al die upgrade mogelijkheden er weer in zitten. :9~
Ja ik ook hoor, dat betekend dat we weer 1000pk monsters kunnen maken en dan dit keer er mee op strast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 08:50
Heeft iemand de demo al kunnen downloaden? Deze zou als het goed is vandaag erop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
wuppie007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:33:
Heeft iemand de demo al kunnen downloaden? Deze zou als het goed is vandaag erop staan...
Als het goed is rond 11:30 volgens:
http://forums.forzamotors...6/5769622/ShowThread.aspx

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik weet nog vroeger was het altijd paar minuten na 10 uur in de ochtend dan werd de marketplace geupdate.
Tegenwoordig is het zon gepruts op xbox live en psn hellemaal, wel jammer.
Maja zal niet al te lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Maar je kan het op zoveel manieren uitleggen.. Ik vond deze uitleg op een forum. De tijd loopt zeg maar 12 uur achter op ons. dus op dit moment is het hier al dinsdag morgen maar daar nog maandag avond. Dus als ze het daar om 12 uur overdag lanceren op dinsdag, dan is het bij ons vannacht om twaalf uur dinsdag op woensdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dus dan nog 11 minuten :
http://www.timeanddate.com/worldclock/fullscreen.html?n=103

edit :
http://marketplace.xbox.c...5-d8024d538a67?noSplash=1

Hij is online ik heb hem net naar mn xbox gestuurd via de website.

[ Voor 52% gewijzigd door v8power67 op 09-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
http://marketplace.xbox.c...5-d8024d538a67?noSplash=1

is te downloaden!

[ Voor 9% gewijzigd door wuppie007 op 09-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

We zien het wel!

Ben in ieder geval erg benieuwd maar er zal nog niet of nauwelijks vrij rond te rijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net even een paar races gedaan en het heeft in mijn ogen helaas niet de feeling van forza 4. De bewering dat het een wat vereenvoudigde forza 4 physics engine is lijkt mij wel te kloppen. Ik heb gewoon het gevoel dat het toch wat meer arcade is, ondanks dat ik alle aids (op abs na) uit heb staan. Geeft mij helaas toch wat minder voldoening tijdens een potje racen/driften. Eens kijken of ik nog wat andere auto's kan testen op de handling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik zit op mijn werk helaas, laten jullie even weten hoe het allemaal speelt? :D
Satch schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:56:
Net even een paar races gedaan en het heeft in mijn ogen helaas niet de feeling van forza 4. De bewering dat het een wat vereenvoudigde forza 4 physics engine is lijkt mij wel te kloppen. Ik heb gewoon het gevoel dat het toch wat meer arcade is, ondanks dat ik alle aids (op abs na) uit heb staan. Geeft mij helaas toch wat minder voldoening tijdens een potje racen/driften. Eens kijken of ik nog wat andere auto's kan testen op de handling. :)
Oké, de handling is dus niet zoals Forza Motorsport, maar is de handling wel beter dan bijv TDU2?

[ Voor 80% gewijzigd door BioHazard op 09-10-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

BioHazard schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:57:
Ik zit op mijn werk helaas, laten jullie even weten hoe het allemaal speelt? :D

[...]

Oké, de handling is dus niet zoals Forza Motorsport, maar is de handling wel beter dan bijv TDU2?
Daar is niet veel voor nodig ;)

Zou iemand/jullie mij toe kunnen voegen aan xboxlive (pimmuz13) alvast voor het cruise of een mp race in de demo.

[ Voor 14% gewijzigd door Pimmuz op 09-10-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ja het is echt veel beter dan TDU2, grafisch, fysisch alles eigenlijk. maar over de handling is er nog niet veel te zeggen. je kan rijden met een oude ford mustang, de nieuwe viper en de lancer evo. bedoel dat zijn niet de ultieme auto's om de handling te testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wuppie007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:10:
Ja het is echt veel beter dan TDU2, grafisch, fysisch alles eigenlijk. maar over de handling is er nog niet veel te zeggen. je kan rijden met een oude ford mustang, de nieuwe viper en de lancer evo. bedoel dat zijn niet de ultieme auto's om de handling te testen....
Een auto die bekend staat om het driften en een auto die bekend staat om de hoeveelheid grip is niet voldoende? Wat wil je dan, een Polo? Je hebt nu 2 auto's die aan de zijkant van de handling-spectrum (mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen) zitten. Die andere bak is dan nog een leuke bonus, maar als ik de reviews daarvan moet geloven is dat ook niet echt een auto meer die alleen in drag-racen goed is. Dit lijken me ook auto's die ik in de game ook ga gebruiken, dus ik zie niet waarom dit zo erg is. Ferrari e.d. zullen nog niet beschikbaar zijn omdat dat gewoon knaken kost.

Maar goed, ben verder wel benieuwd naar de mogelijkheden. Wat zit er allemaal in de demo? Offline, online, gewone race, andere modus? Wat wat wat? :>

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zit al een goed uur zelfs meer te spelen, en bevakt me wel.
Physics had ik al verwacht, geen fm4 physics maar wel goed. Vind alleen dat de vibratie erg laag is en dat je daardoor een connectie mist met de weg. Helaas staat alles al op 100%.
Verder graphics zijn zeer strak voor die ouwe doos, en geluid met muziek etc erg goed.
Vind wel die laatste race met de vipert is echt kut, speel met alles uit op insane en dan met clutch erbij met controller en kan niet hoger dan 3e worden. Die 1ste dude rijd altijd gelijk ver voor in zn gtr dus ja is niet hellemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:48:
Zit al een goed uur zelfs meer te spelen, en bevakt me wel.
Physics had ik al verwacht, geen fm4 physics maar wel goed. Vind alleen dat de vibratie erg laag is en dat je daardoor een connectie mist met de weg. Helaas staat alles al op 100%.
Verder graphics zijn zeer strak voor die ouwe doos, en geluid met muziek etc erg goed.
Vind wel die laatste race met de vipert is echt kut, speel met alles uit op insane en dan met clutch erbij met controller en kan niet hoger dan 3e worden. Die 1ste dude rijd altijd gelijk ver voor in zn gtr dus ja is niet hellemaal eerlijk.
Kan je in de demo al wat free roamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 14:05
Heb de events in de demo zojuist allemaal gespeeld. Wat mij vooral opviel is dat het rijgedrag van de auto's lang niet overeenkomt met Forza 4. Graphics en audio zijn erg goed maar de game zelf is erg arcade (bijv. racen met een auto tegen een vliegtuig). De demo heeft mij nog niet overtuigd, dus nog even de reviews afwachten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja lichtelijk is een klein gebied met wat wegetjes. Maar veel is afgesloten. Je kan ook off the road gaan.
Iemand trouwens een idee hoe je die mustang kan gebruiken in free roam of de vipert?? Heb me rot lopen zoeken maar kan geen garage vinden. Zou wel jammer zijn want ik wil die mustang graag effe free roamen.
En heb gelijk alweer een oude forza fout gevonden. De evo 10 heeft flipper pedalen voor schakelen, mar de animatie van je character gaat naar midden console voor schakelen. Je ziet de flippers zelfs zitten.... zonde weer zulke details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist ook de demo eens doorlopen. Compatibiliteit met de Fanatec CSR E is in ieder geval goed voor elkaar. De handling is best te pruimen zolang je geen Forza 4 physics verwacht. Het is duidelijk gericht op fun en gewoon lekker knallen op de overigens zeer uitnodigende wegen. Ik hoef m'n pre order in ieder geval niet te cancelen. Dit wordt een lekkere racer voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:03:
Ja lichtelijk is een klein gebied met wat wegetjes. Maar veel is afgesloten. Je kan ook off the road gaan.
Iemand trouwens een idee hoe je die mustang kan gebruiken in free roam of de vipert?? Heb me rot lopen zoeken maar kan geen garage vinden. Zou wel jammer zijn want ik wil die mustang graag effe free roamen.
En heb gelijk alweer een oude forza fout gevonden. De evo 10 heeft flipper pedalen voor schakelen, mar de animatie van je character gaat naar midden console voor schakelen. Je ziet de flippers zelfs zitten.... zonde weer zulke details.
Zou best kunnen dat ze dat vergeten zijn of dat het nog niet goed werkt. Gewoon effe melden op het forum of via twitter ofzo

Wat bedoelen jullie eigenlijk met het verschil in physics? Het slippen van de banden, de grip, de vering, het insturen, wat?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

Zou best kunnen dat ze dat vergeten zijn of dat het nog niet goed werkt. Gewoon effe melden op het forum of via twitter ofzo

Wat bedoelen jullie eigenlijk met het verschil in physics? Het slippen van de banden, de grip, de vering, het insturen, wat?
Het realisme, als je met 200 in horizon over een bobbel in de weg knalt gebeurt er niets, terwijl je toch echt grote kans hebt de controle te verliezen in het echt, wat in fm4 wel gebeurt, bv op nordschleife.
En je merkt gewoon dat het minder diep is in realisme idd het glijden, de hoeveelheid grip soms bij veelste hoge snelheden, dat soort zaken.
Nu moet ik zeggen dit is de beste open wereld game to date als je alleen kijkt naar physics, ze zijn ong fm2 achtig, misschien zelfs fm1.
Maar als nog erg leuk en goed, maar niet zoals ze beweerde dat het fm4 physics waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Het zal wel niet in de demo zitten, maar kan je upgrades doen aan een auto? Zo ja, is er net als in Forza 4 een verschil in motorgeluid? Tuned vs factory dus.
v8power67 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Het realisme, als je met 200 in horizon over een bobbel in de weg knalt gebeurt er niets, terwijl je toch echt grote kans hebt de controle te verliezen in het echt, wat in fm4 wel gebeurt, bv op nordschleife.
En je merkt gewoon dat het minder diep is in realisme idd het glijden, de hoeveelheid grip soms bij veelste hoge snelheden, dat soort zaken.
Nu moet ik zeggen dit is de beste open wereld game to date als je alleen kijkt naar physics, ze zijn ong fm2 achtig, misschien zelfs fm1.
Maar als nog erg leuk en goed, maar niet zoals ze beweerde dat het fm4 physics waren.
Voor de echte die hard Forza fan is het natuurlijk erg jammer dat de handling minder is. Maar met Horizon willen ze denk ik ook een ander/groter publiek aanspreken. En hardcore handling past denk ik niet in dat plaatje.

[ Voor 74% gewijzigd door BioHazard op 09-10-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BioHazard schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:43:
Het zal wel niet in de demo zitten, maar kan je upgrades doen aan een auto? Zo ja, is er net als in Forza 4 een verschil in motorgeluid? Tuned vs factory dus.

[...]

Voor de echte die hard Forza fan is het natuurlijk erg jammer dat de handling minder is. Maar met Horizon willen ze denk ik ook een ander/groter publiek aanspreken. En hardcore handling past denk ik niet in dat plaatje.
Upgraden is al bekend, is nagenoeg zelfde als fm4, engine swaps drivetrain swaps uitlaten enz allemaal present.
Over geluid verschil tja kan niemand zeggen zit niet in de demo.

En ja ik had graag een hardcore modus in horizon gehad zoals in tdu2.
Maar dan dat je in hardcore modus gewoon fm4 physics hebt, dat zou toch wel zo gaaf zijn.
Maja kan niet alles hebben he, ik ga de game gewoon in preorder laten staan, heb er zin in :)
Dalijk met 4wd golfjes met 500pk door colorado blazen zie ik wel zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Upgraden is al bekend, is nagenoeg zelfde als fm4, engine swaps drivetrain swaps uitlaten enz allemaal present.
Over geluid verschil tja kan niemand zeggen zit niet in de demo.

En ja ik had graag een hardcore modus in horizon gehad zoals in tdu2.
Maar dan dat je in hardcore modus gewoon fm4 physics hebt, dat zou toch wel zo gaaf zijn.
Maja kan niet alles hebben he, ik ga de game gewoon in preorder laten staan, heb er zin in :)
Dalijk met 4wd golfjes met 500pk door colorado blazen zie ik wel zitten ;)
Ik heb net een filmpje gezien op Youtube van iemand die met een Fanatec drift in de demo. Ziet er toch wel erg gaaf uit hoor. Dus ook mijn order blijft staan. Ik heb een grote zwak voor freeroam games, vooral als ze car-based zijn. _/-\o_

Bekijk op YouTube
Forza Horizon (Demo) Drifting: Fanatec GT2 - Sim Steering (900 Degree - Onboard)

Het filmpje in kwestie.

[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 09-10-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eerste indruk: Toffe game.

Ik heb zelf even een drietal video's gemaakt die verschillende aspecten van de game laten zien. Een race, een paar pogingen in de Speed Zone en wat cruising footage. Autoradio staat uit overigens, ik kon niet eens zelf schakelen doordat ik in het begin de motor niet boven de autoradio uit hoorde komen. :D Verder staan alle assists uit en staat sturen op simulation.

Race: http://youtu.be/HeLuBUV-TL4
Speed Zone: http://youtu.be/nu2FBRdzxQs
Cruising: http://youtu.be/6Pi9234LYbQ

Ik rij met een Fanatec CSR Elite, moet zeggen dat het me niks tegenvalt. Het rijdt niet zoals een Forza 4, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Het voelt redelijk natuurlijk aan, vele malen beter dan een TDU2 of een willekeurige NFS game.

Het grootste minpunt vind ik dat er vrijwel geen straf staat op hard botsen tegen andere weggebruikers. Schade is volgens mij puur cosmetisch. In de Speed Zone video bots ik bijvoorbeeld frontaal op een tegenligger, verlies wel wat snelheid maar verder geen mechanische schade ofzo.

Maarja, ik blijf erbij.. Toffe game, leuk om eens niet op gesloten circuits te rijden.

[ Voor 13% gewijzigd door Voxalizer op 09-10-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 18:34
Jammer dat de Mustang niet te rijden is in de Demo ja. Met 4WD kun je niet veel testen van handling.

Doodse besturing, onrealistisch niveau aan grip, zelfs off-road. Geen enkele moeite om met 180-200 welke weg dan ook te volgen. 0 vergelijk met Forza 4 dus.

Flauwe: "Jo man" taal.

Mijn pre-order van de limited edition (ofzo) geannuleerd, hopen dat de prijs van de gewone versie snel wat zakt, misschien dan dat ik het nog een kansje geef. Free-roamen is gewoon geweldig namelijk.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

AAAAH, waarom is die stem op de radio nederlands? Dat is echt te erg! :(

edit: Oh god, make it stop! Dadelijk even checken hoe ik de taal kan veranderen.. :+ -> Zo, en het is Engels. Stukken beter.

edit2: Het eerste wat ik in de final zou doen als die Evo mn vaste auto was, is de aandrijving RWD maken. Dat ding rijdt met 4WD veel te strak. :P

[ Voor 75% gewijzigd door BioHazard op 09-10-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

BioHazard schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:54:
AAAAH, waarom is die stem op de radio nederlands? Dat is echt te erg! :(

edit: Oh god, make it stop! Dadelijk even checken hoe ik de taal kan veranderen.. :+
Console settings -> Locale op Engels zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Zeker geen spijt dat ik de Limited Edition besteld heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zojuist de demo ook aangeslingerd. Positief verrast, erg uitgebreide demo. Goede sfeer, prima omgeving en grahics. Ik begrijp dat dit ook het begin van de game is en het bevalt prima. Benieuwd nog naar het online gedeelte, maar dit is voor mij al voldoende. Ik doe voorlopig alleen de races uit de demo en ga het exploren wel in de full game doen. Vind het zonde om er nu overal al langs te rijden om dadelijk hetzelfde nog eens te moeten doen.

Handling is inderdaad wat makkelijker dan Forza, maar ik vind het niet erg. Deze game is niet zo serieus opgesteld als Forza en ook omdat je de hele baan nooit uit je hoofd zult leren (hoogstens enkele opvallende punten). Wat ik echter wel opvallend vind is dat de baan weinig echt grote rempunten kent. Het meeste kun je door een beetje bijremmen (of gas loshouden) wel halen en er zijn hoogstens een handvol bochten waar je echt moet afremmen. Had toch gehoopt iets serieuzere races te hebben en minder NFS achtige banen. Maar goed, daar kan ik wel mee leven. De Mustang baan was al iets uitdagender overigens.

Ik zie dit mijn vrienden ook wel doen, wat ik een groot voordeel vind.

Ook een hele relaxte soundtrack. Ik schakel zelf niet, dus dan gaat dat prima op de achtergrond. Lekkere tunes en ook nog best wat herkenbare nummers. Iets wat ik bv al bij de diverse EA games amper tegenkom.

Ben er blij mee. Nog effe kijken of ik hem los ga halen bij Saturn (krijgen die de LE?) of een pre-order doe voor een LE.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
Kwa aankleding is deze game dik in orde, mooie menu's, vette muziek, mooie kleuren.

De handling vind ik persoonlijk iets minder, ik heb niet echt het gevoel dat ik contact met de weg heb (iets wat ik in fm4 wel heb.)

Free roaming blijft een vet concept en volgens mij is dat bij deze game goed uitgewerkt!

No brainer voor mij!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Voxalizer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:29:
[...]

Console settings -> Locale op Engels zetten. :)
Dan word gelijk een HEEL andere game. De nederlandse vertaling zouden ze moeten verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb nu al paar keer gespeeld en vind het als los staande game erg leuk, zeker omdat ze de goeie punten van forza hebben gepakt, en de rest van hun eigen ervaring.
Als forza game is het stukken minder, want lijkt niet op fm4 en das jammer.
Gelukkig had ik me hier al op ingesteld, en geloof ik developers niet zo snel meer op hun woorden, dus scheelt weer een grote teleurstelling.
Op de officiele forums wordt er best wel gemekkert.(logisch natuurlijk) want zijn valse beloftes.
Dalijk weer effe doen, heb die laatste race nu wel gewonnen door op easy te zetten :P
Op insane lukt het me niet, terwijl ik in fm4 nog nooit een race heb gevonden die me niet lukte.
Wat ik ook wel irritant vind aan die viper race is dat er verkeer rijdt, en dat er blinde stukken zijn waar je ineens keihard moet remmen, dus je moet hem een paar keer doen om te leren.
Das me net teveel nfs gehalte.
Maja verder dikke game, en verheug me op het upgraden van de wagens tot regelrechte monsters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Henkus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:53:
[...]

Dan word gelijk een HEEL andere game. De nederlandse vertaling zouden ze moeten verbieden.
Haha, echt. Ik hield mn hart vast toen ik FH opstartte na de taal te hebben veranderd... Is het echt English? Oeh, de opluchting was groot!

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste