Forza Horizon

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Eigenlijk best wel een leuk spel na wat langer spelen. Die speedtraps en rivaluitdagingen in je mail lokken toch uit om nog ff over dat stukje weg te knallen :) Helaas geen tijd meer nu maar denk dat dit een leuk tussendoortje wordt.

Weet niet of ik hem gelijk op release ga halen , want er ligt al zoveel op me te wachten. Hoe daag je eigenlijk de ai rijders uit in de demo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
Ik snap het commentaar wat op het officiele forum gegeven wordt voor een zeer groot deel.

Tuurlijk geloofde ik al niks van de beloftes dat de physics hetzelfde zouden zijn als in FM 4, maar FH komt voor mijn gevoel nog niet eens 50% in de buurt van FM 4.

In FM 4 heb je het gevoel iets wat gewicht heeft op het asfalt te moeten houden, in FH is dat gevoel er totaal niet. Als je hard de bocht ingaat slip je of slip je niet. Er is geen gevoel dat er gewicht verplaatst wordt van links naar rechts of andersom.
Daarnaast rijd de EVO iets te makkelijk off-road. Zomaar de bocht door driften zonder de handrem is er niet bij.

Dit maakt de beleving voor mij wel een stuk minder en hierdoor denk ik dat FH op een gegeven moment een soort van "TDU2 vloek" over zich zal krijgen. Oftewel: af en toe eens opstarten en dan na 15minuten jezelf afvragen waarom je aan het spelen bent, om dan uiteindelijk de game voor weining geld te verkopen aan de Game Mania.

Daarnaast was de eerste gedachte die bij mij opsrong na het starten van de demo "Hey, Dirt horizon". Dit vanwege de felle kleuren en zelfde muziek (ik hoorde 1 a 2 nummer die zowel in Dirt 3 als in FH zitten).

Het idee van free-roamen en een festival spreken me gelukkig wel genoeg aan om de pre-order te laten staan en verder zal de uiteindelijke game (in het begin?) best vermakelijk zijn, maar toch jammer dat het spel in de demo aanvoelt als "net niet"

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja mee eens, maar zoals ik het zie is dit de beste free roam game op moment.
Tdu 2 was gaaf, maar was erg brak tegelijkertijd, physics waren van een kartonen doos, en graphics soms erg slecht. Horizon bied wel meer, de physics gaan dieper dan tdu, stukken dieper, maar als je net fm4 hebt gespeeld ja dan voelt het raar aan, zeker met controller omdat de vibratie bijna nooit inschakeld, alleen bij remmen...

Maja we gaan het zien, ben eigenlijk wel positief verrast, en dalijk online cruisen met dikke bakken kan erg leuk zijn.
Zou wel gaaf zijn btw als die expansion pack motoren in de game brengt ;) Dat zou echt heel bruut zijn, mits goed uitgewerkt :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
v8power67 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:12:
Horizon bied wel meer, de physics gaan dieper dan tdu, stukken dieper, maar als je net fm4 hebt gespeeld ja dan voelt het raar aan, zeker met controller omdat de vibratie bijna nooit inschakeld, alleen bij remmen...
Ik kan me herinneren dat de demo van FM 4 ook wat fouten bevatte in de physics of vibratie o.i.d. en dat de demo een pre-production versie was. Alle issues bleken toen in de volledige game opgelost te zijn. Hopelijk is dat nu ook zo.

60% van de kritiek komt van mensen die 100% een FM 4 in een open wereld hadden verwacht.
De overige 40% van mensen zoals ik die niet teveel hadden verwacht en alsnog (een klein beetje) teleurgesteld worden in sommige punten. Hopelijk doen Digital Playground/Turn 10 nog iets met de kritiek, want deze is best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Laten we het hopen :) een hardcore modus met fm4 unlocked physics :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ehZHmDg1H4s]
Heb nog niet gekeken met geluid dus geen idee wat ze zeggen, maar je ziet meer gameplay in de steden, ziet er leuk uit, maar erg arcady zoals ze zo makkelijk bochten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Het is inderdaad een stuk meer arcade dan Forza 4 was, maar vind het wel grappig om eens wat anders te spelen. Vond Forza 4 sowieso wat minder dan deel 3, met Forza Horizon had ik toch meer het Forza-idee terug. Natuurlijk is het (heel) anders dan we gewend waren, maar het idee van Need for Speed meets Test Drive Unlimited meets Forza staat me zeker aan. Hopelijk dat ik de Limited Edition nog ergens kan bestellen :)

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 10-10-2012 15:43 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Waar heb ik dit allemaal meer gezien? Freeroam, steden en landschap, speedtraps waarbij je zo snel mogelijk voorbij een flitspaal moet schieten? Oh ja, NFS Hot Pursuit (dacht ik).

Wel jammer, vooral van de meer arcade besturing. Ik ga vanavond de demo spelen, maar ben bang dat ik teleurgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik denk dat je tdu bedoeld, die had in tdu 1 al speedtraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
TranceSetter schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:40:
Waar heb ik dit allemaal meer gezien? Freeroam, steden en landschap, speedtraps waarbij je zo snel mogelijk voorbij een flitspaal moet schieten? Oh ja, NFS Hot Pursuit (dacht ik).

Wel jammer, vooral van de meer arcade besturing. Ik ga vanavond de demo spelen, maar ben bang dat ik teleurgesteld wordt.
Ik vond de arcade besturing ook jammer maar na hem gespeeld te hebben vind ik het wel relaxd. Gewoon met een controller op de bank, dat dan wel. Vanavond eens proberen met het stuurtje, maar ik denk dat de game gewoon lekkerder speelt met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben eigenlijk wel verbaasd over de graphics, had minder verwacht. De besturing via de controller vindt ik een beetje traag, maar naar mate je langer speelt wen je er inderdaad aan. Waarschijnlijk wordt dit voor mij een nieuwe xbox spel aankoop sinds Forza 4. Laat de lange koude winter maar komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook eindelijk de demo gespeeld en ik ben eigenlijk blij verrast! Voor de demo wist ik niet of ik m zou halen en nu weet ik zeker dat ik m op release oppik... Voor mij voor het eerst dat een demo me overtuigd om een spel te halen.

Ik vind de besturing erg goed en beter dan ik had verwacht: ik had juist veel meer arcade verwacht en vind het gevoel door m'n stuur erg goed. Okay, het voelt wat meer arcade aan... Uit de bocht spinnen is knap en de vangrail of andere auto's raken heeft vrijwel geen invloed op de auto, maar toch is het gevoel door het stuur erg goed. Ik zal later het nog eens proberen te FM4 erna, maar ben nu al blij.

De graphics zijn ook beter dan verwacht. Volle kleuren, prima viewdistance en gave dag/nacht cyclus. Volgens mij helaas geen 60fps maar 30. Ff wennen!

De muziek vind ik erg goed! Dat is echt een duidelijke verbetering tov FM. Ik zette het geluid tijdens de Viperrace een paar keer harder! Geluidskwaliteit zou wel wat hoger mogen, maar is waarschijnlijk niet haalbaar op de X360.
Het geluid van de auto's valt wel wat tegen. De Mustang verwacht ik bruut te brullen, maar d'r komt maar weinig geluid uit. Hopelijk kan dat met een uitlaat opgelost worden...

Maar na de demo ga ik m zeker halen! Waar hebben jullie m eigenlijk besteld? Ik verwacht de LE gewoon in de MM op te pikken... maar dan geen preorder auto's... Gelukkig is de prijs wel right! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Maikel64 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:41:
Ik snap het commentaar wat op het officiele forum gegeven wordt voor een zeer groot deel.

Tuurlijk geloofde ik al niks van de beloftes dat de physics hetzelfde zouden zijn als in FM 4, maar FH komt voor mijn gevoel nog niet eens 50% in de buurt van FM 4.

In FM 4 heb je het gevoel iets wat gewicht heeft op het asfalt te moeten houden, in FH is dat gevoel er totaal niet. Als je hard de bocht ingaat slip je of slip je niet. Er is geen gevoel dat er gewicht verplaatst wordt van links naar rechts of andersom.
Daarnaast rijd de EVO iets te makkelijk off-road. Zomaar de bocht door driften zonder de handrem is er niet bij.

Dit maakt de beleving voor mij wel een stuk minder en hierdoor denk ik dat FH op een gegeven moment een soort van "TDU2 vloek" over zich zal krijgen. Oftewel: af en toe eens opstarten en dan na 15minuten jezelf afvragen waarom je aan het spelen bent, om dan uiteindelijk de game voor weining geld te verkopen aan de Game Mania.

Daarnaast was de eerste gedachte die bij mij opsrong na het starten van de demo "Hey, Dirt horizon". Dit vanwege de felle kleuren en zelfde muziek (ik hoorde 1 a 2 nummer die zowel in Dirt 3 als in FH zitten).

Het idee van free-roamen en een festival spreken me gelukkig wel genoeg aan om de pre-order te laten staan en verder zal de uiteindelijke game (in het begin?) best vermakelijk zijn, maar toch jammer dat het spel in de demo aanvoelt als "net niet"
Beter had ik het niet kunnen omschrijven! Vooral het na 15 minuten het gevoel hebben "wat ben ik eigenlijk aan het doen" klinkt erg bekend (Dit kreeg ik al snel bij TDU2.)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
v8power67 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:14:
Ik denk dat je tdu bedoeld, die had in tdu 1 al speedtraps.
Was dat TDU1? Ik dacht ene NFS ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb net eens in Forza 4 met die Evo gereden, maar zoveel anders dan in Horizon rijdt hij niet eigenlijk.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En het geluid? Hoe vergeleek dat?

Ik las trouwens net op de forums van FM dat in de LE alle pre-order auto's zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Jobbie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:06:
Maar na de demo ga ik m zeker halen! Waar hebben jullie m eigenlijk besteld? Ik verwacht de LE gewoon in de MM op te pikken... maar dan geen preorder auto's... Gelukkig is de prijs wel right! ;)
Ik heb de LCE bij de Wehkamp besteld maar een e-mail gekregen dat ie vertraagd is. :+ Dat weten ze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Streskip schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:43:
[...]

Ik heb de LCE bij de Wehkamp besteld maar een e-mail gekregen dat ie vertraagd is. :+ Dat weten ze snel.
Heb hem bij wehkamp en intertoys maar geen.mail gehad met vertraging. Heb je hem recentelijk gepreorderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar leuke dingen.

-Als je de eerste race doet met de viper (waar helaas alles aanstaat qua abs, e.d.) kan je bij de laatste T splitsing voor de finish (waar je door dat grote bord kan rijden) ook rechts ipv links, dan kan je met de viper door hetzelfde deel rijden van de wereld als met de EVO. lekker offroad met de viper.

-als je de viperrace doet bij de Hoverdam, kan je (geprobeerd toen ik tegen een rivaal wilde rijden) een stuk(je) voor de finish naar links een offroadpad in, dan gaat helemaal terug naar de hooverdam en dan kan je dus aan de onderkant van de hooverdam rijden met de auto. kan je ook offroad vliegen met de viper.

-als je OP de hoverdam rijdt splitst de weg zich aan het einde van de hoverdam, daar kan je niet in, maar als je verder de track volgt kan je een stuk later een keer naar links toe, en kan je de weg rijden die uiteindelijk weer bij de dam uitkomt. (volgens mij moet je dan weer onder de snelweg door als je het pad wil volgen)

- als je de viperrace doet kan je gelijk aan het begin een stukje naar achteren? en dan naar rechts, daar is een grote parkeerplaats waar je ook heen kan.

je schiet er niets mee op, maar het is wel leuk om te proberen / doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb nog wat interessante infornatie die in de demo gevonden is, op een rijtje gezet:

In de demo zit een volledige database met alle auto's en upgrades. De lijst is hier te vinden: http://www.pez2k.net/horizon/

Highlights:
- 153 drivable cars, 18 traffic-only cars.
- 16 of those 153 are Unicorn cars, ranging from the Honda CRX to the Aston Martin DBR1.
- No drivetrain conversions.
- No drivable Buicks, Chryslers, Oldsmobiles, Mercurys, Acuras, Healeys and so on.
- Roughly 10 cars that aren't street-legal
Daarnaast zijn er 9 barn finds.

En dan nog het lijstje met de beloning voor loyaliteit door een FM4 savegame te importeren:
Lv01 - 2011 MINI Cooper S
Lv05 - 2011 Citroen DS3 Racing
Lv10 - 2012 Dodge Charger SRT8
Lv15 - 1969 Chevrolet Camaro SS
Lv20 - 2008 BMW M3 E92
Lv30 - 2012 Jaguar XKR-S
Lv40 - 2009 Gumpert Apollo S
Lv50 - 2012 Lamborghini Aventador LP700-4
Ofwel, je hoeft geen level 150 te zijn!

Verder:
'Is the music in this game CDDA/lossless or is it compressed/MP3?'

The music is 160kbps MP3 stored in FMOD soundbanks, all of the demo's music comes to 91mb (19 tracks).

'How much data does one car take up on a disc?'

Each car is slightly less than 10mb on average, hence why FM4's 10-car packs were all around 100mb each. All of the demo's non-traffic cars come to 161mb (19 cars, coincidentally).
Alle informatie van Pez2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Jobbie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:40:
Ik heb nog wat interessante infornatie die in de demo gevonden is, op een rijtje gezet:

In de demo zit een volledige database met alle auto's en upgrades. De lijst is hier te vinden: http://www.pez2k.net/horizon/

Highlights:
[...]

En dan nog het lijstje met de beloning voor loyaliteit door een FM4 savegame te importeren:

[...]

Verder:
[...]

Geen drivetrain conversions is wel jammer. Maar ik ben allang blij dat de rest van de upgrades nog steeds zo mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:38:
Paar leuke dingen.

-Als je de eerste race doet met de viper (waar helaas alles aanstaat qua abs, e.d.) kan je bij de laatste T splitsing voor de finish (waar je door dat grote bord kan rijden) ook rechts ipv links, dan kan je met de viper door hetzelfde deel rijden van de wereld als met de EVO. lekker offroad met de viper.

-als je de viperrace doet bij de Hoverdam, kan je (geprobeerd toen ik tegen een rivaal wilde rijden) een stuk(je) voor de finish naar links een offroadpad in, dan gaat helemaal terug naar de hooverdam en dan kan je dus aan de onderkant van de hooverdam rijden met de auto. kan je ook offroad vliegen met de viper.

-als je OP de hoverdam rijdt splitst de weg zich aan het einde van de hoverdam, daar kan je niet in, maar als je verder de track volgt kan je een stuk later een keer naar links toe, en kan je de weg rijden die uiteindelijk weer bij de dam uitkomt. (volgens mij moet je dan weer onder de snelweg door als je het pad wil volgen)

- als je de viperrace doet kan je gelijk aan het begin een stukje naar achteren? en dan naar rechts, daar is een grote parkeerplaats waar je ook heen kan.

je schiet er niets mee op, maar het is wel leuk om te proberen / doen! ;)
Hehe niks mee opschieten maar het is wel leuk en daarom vond ik tdu ook zo gaaf.
Lekker vrij rond rijden en op je eigen houtje het gebied verkennen of met vrienden!

Het rijden opzich is wel wennen als je net paar uur forza3 online heb zitten doen, het is toch wat meer gooi & smijtwerk dan de strakke lijn volgen :P. In de viper streetrace merkte ik wel op dat hardrijden door een vrij rechte bocht gemakkelijk gaat ook al word de auto even omhoog gewipt je blaast gewoon door.

Jammer genoeg kun je de ai tegenstanders niet uitdagen voor een race en freeroame met die viper is ook geen optie.

Ben zeer benieuwd naar het volledige spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Unicorns volgens de database van Pex2k (welke inmiddels door Badned FM.net is bevestigd):

1. Aston Martin DB5 Vantage (1964)
2. Aston Martin DBR1 (1958)
3. BMW M1 (1981)
4. Bugatti EB110 SS (1992)
5. Ferrari 250 Testa Rossa (1957)
6. Ferrari Dino 246 GT (1969)
7. Ford Fiesta (2009)
8. Honda CRX Si (1991)
9. Jaguar D-Type (1956)
10. Mazda MX5 Superlight (2010)
11. Lotus Elan Sprint (1972)
12. Mercedes Benz 300SL (1954)
13. Mini Coupe JCW (2012)
14. Plymouth Cuda 426 (1971)
15. Saleen S5S Raptor (2010)
16. Shelby Cobra Daytona (1965)

Echt vreemd dat een Fiesta nu een unicorn is! 8)7

Verder eigenlijk geen bijzondere auto's, als de Spirit-R in FM4. Dat soort special editions zitten ook niet in dit spel, tenzij je de 22B meetelt... ;)

Verder door Pez2k:
Another interesting detail, the Beetle is now a 1500cc, it's not the same car as FM4. There are also some signs that the reason a lot of cars from FM4's DLC aren't here is because they weren't made available to port. The few later DLC cars like the 205 T16, Venom GT and SRT Viper that made it in appear to be more of a parallel but slightly different implementation to FM4 than just ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ik vind hekwerken, borden en andere dingen kapot rijden altijd erg "Burnout" of "NFS" -achtig, vind zoiets niet passen in een simulatie spel (althans, het kapot rijden wel, maar dan moet je auto er wel flink onder lijden, alsin flinke schade aan je auto.). Ben ik de enige die daar zo over denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

En daar zit je dus fout, het is géén simulatie spel. Het is een freeroam racegame. Het heeft een tuned-down versie van de Forza Motorsport physics, en dat is het enige wat in de buurt zou komen van simulatie.

Maar verder ben ik het met je eens, het kapotrijden van dingen vind ik een beetje jammer in deze game. Ik vermijd die opdrachten dus straks ook zoveel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wat een ontzettend rare keuze aan unicorns, en ja ik blijf erbij, ik haat het unicorn concept, voor mensen die niet zo van competities zijn etc zullen ze veel van die auto's niet hebben.
Pfff begin nu toch weer te twijfelen, krijg weer een fm4 gevoel.......

Enne zie in de lijst achter bv de ferrari fxx staan RENTABLE ??/
Dit mag ik hopen dat het een grap is ??
Want staat ook bij een 2005 mustang gt .....

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 11-10-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:12:
Wat een ontzettend rare keuze aan unicorns, en ja ik blijf erbij, ik haat het unicorn concept, voor mensen die niet zo van competities zijn etc zullen ze veel van die auto's niet hebben.

Enne zie in de lijst achter bv de ferrari fxx staan RENTABLE ??/
Dit mag ik hopen dat het een grap is ??
Want staat ook bij een 2005 mustang gt .....
IRL is die Ferrari ook alleen op bestelling te huren, dus misschien hebben ze zoiets ook ingesteld voor free roaming ofzo. Zou het wel geinig vinden, dat je dan bv ingame cash nodig hebt om hem te rijden

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2012 12:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja lijkt me niet, want ze zijn tunable die rentable wagens. Kijk maar in die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik hoop dat het inhoudt dat je de auto kan huren, à la testdrive. Hij zal wel aardig wat credits kosten en niet iedereen heeft dat geld.

Als het een echte "huur" auto is als huren -> auto switchen -> weg FFX of nog erger auto huren à 20.000 credits per sessie, dan zou dat een nieuw laagte punt zijn van FM... :-(
v8power67 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:12:
Als je VIP bent, krijg je iig. vrijwel alle unicorns. Zo ook geweest in FM3 & 4. Verder merkte ik dat je er toch weinig aan mist...

In de lijst nu wil ik graag de 300SL en de Cobra, maar verder boeien ze niet.

[ Voor 46% gewijzigd door SqueakyClean op 11-10-2012 12:58 . Reden: ohja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat me trouwens ook opvalt is dat geen van de pre-order auto's unicorns zijn... Dat is best vreemd, of zullen dit keer de auto's in je garage worden gezet?

In FM4 waren het iig. unicorns...

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 11-10-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]
Bummer -O-
Fora 4 deed me zo veel minder dan Forza 3 dat ik er (te) snel mee gestopt ben. Loop ik helaas wel die Gumpert Apollo een Lamborghini Aventador mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Gister toch maar even de demo gespeeld. Horizon bevalt me beter dan verwacht, waar wat rijd die evo vaag! Zelfs op de zandwegen is het net alsof je op rails rijd. Zelfs met alle assists uit wil de evo niet uitbreken zonder de handrem. Zo is het racen natuurlijk niet echt een uitdaging.

Voor de rest ziet het er wel erg vet uit. Hopelijk is de rest van het landschap ook interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Schijnt dat er een STM aanstaat die verborgen is als assist, staat ook niet in de lijst met assist terwijl eigenlijk alles van fm4 overgenomen is. Dus grote kans dat in release wel stm zit en uit kan, athans dat hopen veel mensen waaronder ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
v8power67 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:20:
Schijnt dat er een STM aanstaat die verborgen is als assist, staat ook niet in de lijst met assist terwijl eigenlijk alles van fm4 overgenomen is. Dus grote kans dat in release wel stm zit en uit kan, athans dat hopen veel mensen waaronder ik :)
Laten we het hopen, want niks is zo leuk als een beetje gummen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hehe :P
Naja heb gister effe flink lopen raggen met de evo in fm4, en met alles uit en zoals ik ook in horizon rijdt met koppeling enz, en ik merk wel in fm4 zit er meer leven in, maar dat komt meeste door de vibratie die aangeeft wat de wagen doet, dit mis je in horizon waardoor je geen gevoel krijgt. Als dit op zelfde niveau is is het wel redelijk close, maar nog heeft fm4 wel meer body roll en weight transfer. Kreeg hem in fm4 makkelijk aan het glijden met wat flikflaks, en in horizon is dit wat doder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

STM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik gok op Stability Management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Na een aantal keren de demo te hebben gespeeld, begin ik toch wel wat enthousiaster te worden over FH. Na het spelen van de demo heb ik FM 4 nog eens opgestart en met de Evo rond gereden.

Oké, in FM 4 kun je niet met 145KM/U door een bocht wat in FH wel met gemak kan. En nee, je hebt niet het gevoel alsof het heel veel uitmaakt of je op asfalt of op zand rijd, maar de lol van het rondrijden en over 2 weken de toevoeging van het festival maken het uiteindelijk denk ik tot een vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als jullie met controller rijden, moeten jullie echt eens een stuur op de kop tikken, of bij iemand proberen, want met stuur voelt Horizon echt heel goed.

Sinds ik over ben gegaan van controller naar stuur, merk ik pas hoe goed de effecten zijn. Zoals ik jullie nu hoor klagen over hoe "dood" de wagen aanvoelt, zelfs op aarde, nou met stuur is daar echt geen sprake van. Op aarde schokt het stuur ontzettend en ben je best wel aan het vechten met de wagen, om 'm glijdend door de bocht te krijgen. Ga je van aarde naar asfalt, voel je het verschil direct...

Ik rijd met een Fanatec PWTS en CSP. Het stuur zie ik regelmatig op marktplaats voor weinig voorbij komen. Maar ook een MS Wheel zal al een grote verbetering zijn.

Het licht heb ik wat dit betreft al gezien en ik kan het ten zeerste aanraden!

en hoe kan je nou zonder stuurwiel oordelen over een simulator? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Multiplayer footage op gametrailers:
http://www.gametrailers.c...orghini-roadtrip-gameplay
http://www.gametrailers.c...horizon-infected-gameplay
http://www.gametrailers.c...tain-street-race-gameplay
http://www.gametrailers.c...golf-course-king-gameplay

Voornamelijk party gameplay, niet serieus racen dus. Zit nog wel wat bij waar ik effe zoet mee kan zijn. Blij in ieder geval dat er wat modussen in zitten waar je lekker kunt beuken, hoef je dat niet in normale online races te doen 8)
Ook stukken waar je dus vrij rond kunt crossen. En een minicooper, schattig hoor :+

Coop challenges ziet er ook wel geinig uit. Van punt X naar Y rijden met zn tweeën binnen een bepaalde tijd. Gekoppeld aan bepaalde auto's dus daar ben je wel effe zoet mee. Zag daar overigens geen verkeer rijden, maar goe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Weet iemand hoe het zit met de andere features zoals painting, tuning, upgrades en fotografie waar forza eigenlijk om bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zit er allemaal in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:52
janvanmil schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:50:
Weet iemand hoe het zit met de andere features zoals painting, tuning, upgrades en fotografie waar forza eigenlijk om bekend is?
Volgens de IGN review zit tuning er dus niet in! In de video review is painten en customizen (stickers enzo) wel zichtbaar.

Verder zijn ze wel zeer positief: 9.0 'Amazing'. 'Tuners will be dissapointed' is hun enige minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Alleen kun je dan weer geen losse tuning setups maken voor zover ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Opvallend dat die review er nu al is. Had hem pas over een week of meer verwacht (het duurt tenslotte nog 11 dagen voor ie uit is). Maar goed, prima cijfer dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Super positieve review idd , maar hoe betrouwbaar als ze hem exclusief als eerste mogen reviewen ? Wel goed om te zien dat je ook door een grasveld kan scheuren en de hele review lokt me wel om een pre-order te plaatsen.

Alleen ik heb al zoveel te spelen op het moment :+ al die luxe problemen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:43:
Opvallend dat die review er nu al is. Had hem pas over een week of meer verwacht (het duurt tenslotte nog 11 dagen voor ie uit is). Maar goed, prima cijfer dus.
Maak er (officieel) maar 14 dagen van voor de release in Nederland ;) .

Krijgen we over 11 dagen wel weer die leuke "IK HEB 'M!!!11" en "*$@^ [uitgever]/[winkel] ik heb m'n pre-order nog niet binnen en daarom krijgen jullie nu mijn centjes niet meer :( :'( :( " posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Maikel64 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
Krijgen we over 11 dagen wel weer die leuke "IK HEB 'M!!!11" en "*$@^ [uitgever]/[winkel] ik heb m'n pre-order nog niet binnen en daarom krijgen jullie nu mijn centjes niet meer :( :'( :( " posts.
LoL dat zijn altijd van die idiote posts ja :P :+ hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Er zijn al 11 reviews uit!

Metacritic heeft gemiddeld een 8,5, maar de meeste cijfers zijn een 9, waaronder die van Eurogamer (de maatstaf voor mij):
Forza Horizon is built on the best parts of the Motorsport games but delivers a strikingly different experience to them, and in many ways a better one. It has its own personality. It exchanges infinite laps and bottomless grind for an actual structure and a sense of adventure, while mastering its roads requires less practiced skill than it does courage and intuition.
Erg blij met de beoordelingen... vanavond ff lezen, maar deze game komt er zeker! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Jobbie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:16:
Er zijn al 11 reviews uit!

Metacritic heeft gemiddeld een 8,5, maar de meeste cijfers zijn een 9, waaronder die van Eurogamer (de maatstaf voor mij):

[...]

Erg blij met de beoordelingen... vanavond ff lezen, maar deze game komt er zeker! :+
Gelukkig zijn er meerdere reviews on-line. Nu op die van Tweakers.net wachten :P .

De review van IGN ruikt voor mij teveel als: "Hier hebben jullie een zak geld, maak het zo positief mogelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maikel64 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Gelukkig zijn er meerdere reviews on-line. Nu op die van Tweakers.net wachten :P .

De review van IGN ruikt voor mij teveel als: "Hier hebben jullie een zak geld, maak het zo positief mogelijk".
Zo onafhankelijk is tweakers anders ook niet meer. Maar IGN heeft inderdaad niet zo ongelofelijk veel negatieve punten, maar blijkbaar bevalt de game ook wel. Alleen The Verge is wat negatief, maar dat lijkt een review te zijn van iemand die pure sims aan het spelen is en het erg kwalijk neemt dat de besturing wat vergeeflijker is. Die had dus een 1 op 1 kopie van forza verwacht, maar dan met een vrije omgeving. Naja goed, de rest is ook gewoon positief, dus ik ben benieuwd.

Als ik alleen kijk naar de beelden die voorbij komen in de review dan ziet het er ook niet slecht uit. Veel mogelijkheden, veel opties en een mooie omgeving in te raggen. Ik heb dr zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

IGN zie ik ook niet als maatstaf. Eurogamer echter wel; die zijn niet zo gul met hoge cijfers. Vandaar dat ik blij ben met hun 9, want dat zegt meer.

Het gemiddelde cijfer wordt nu ver naar beneden getrokken door een 6 van Polygon (nooit van gehoord). Die zitten er ver onder de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Die Polygon review gaat naar The Verge. Gok dat het een nickname voor het gamegedeelte van The Verge is (of misschien overgenomen ofzo). In ieder geval niet de minste site, maar blijkbaar een simliefhebber ipv een racegameliefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Leuke videoreview van gamespot die laat zien dat het tunen enz er gewoon in zit :

YouTube: Forza Horizon Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij is dit de eerste Nederlandse review:
http://www.insidegamer.nl...1143/forza-horizon-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dacht even bij de lokale Intertoys de LE te bestellen. Maar ze weten überhaupt niet of ze hem binnen krijgen. Reserveringen van de site gaan voor. Gelukkig is niet elke reservering meteen een aanschaf, maar twijfel nu wel wat te doen. Dan toch maar via de Wehkamp...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Beakzz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:51:
Leuke videoreview van gamespot die laat zien dat het tunen enz er gewoon in zit :

YouTube: Forza Horizon Review
Tunen en upgraden zijn 2 verschillende werelden ;)
Tunen is fijnstellen, of wel afstellen van de auto.
Upgraden is de performance of handling van een auto opwaarderen.
Hijz egt het zelfs in die video
"ADVANCED TUNING IS A NO SHOW"

Lijkt er ook op dat multiplayer free roam geen traffic heeft :
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5776755.aspx
Das een dikke faal moet ik zeggen, is dan dus een lege bedoeling :|
http://www.gametrailers.c...orghini-roadtrip-gameplay
Online coop beelden en idd geen traffic, en er is ook geen traffic option zoals te lezen in eurogamer review :
'What's more disappointing is the half-baked exploration of open-world multiplayer ideas. The only multiplayer option that exploits the full map is a free roam mode featuring no traffic and some amusing but poorly communicated co-op challenges; it's not quite a case of making your own fun, but you will have to work to extract it. Next to Burnout Paradise's rolling multiplayer, or Test Drive randomly phasing other players into your game, it's a timid attempt'

[ Voor 54% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Geen traffic online? WTF is dan het punt van een open wereld? Ik had hoge verwachtingen van deze game, maar dit is voor mij een reden om de game niet te kopen. Er is niets leukers dan met een paar vrienden online tussen het verkeer door te scheuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jup is zeker een downer. Eigenlijk wel schandalig, ze hemelen de hame op alsof het de beste game ooit is. Maar eigenlijk iser meer mis mee dan wat er echt nieuw is. Maja preorder blijft staan maar ik haal de season pass voorlopig niet denk ik. Laat ze maareerst laten zien waar ik 50 euro extra voor betaal...

Hoppa volgende downer :
geen auction house meer.....
Hoe durven ze dit nog een forza te noemen, tis gewoon pgr/dirt/grid/nfs/tdu.....
http://forums.forzamotors...1/ShowThread.aspx#5744171

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 13-10-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Apart, want hoe kan je dan designs kopen? Dat is nl. wel mogelijk.

Verder zag ik in de Gamespot review het 'Difficulty' menu en daar stond STM niet tussen...

Desalniettemin ben ik psyched en ga ik zeker de LE halen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dat is de storefront, auction house is om auto's te kopen die andere te koop zetten.
Enne idd geen stm, dus demo is final, wat wel teleurstellend is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

v8power67 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:51:
Dat is de storefront, auction house is om auto's te kopen die andere te koop zetten.
Enne idd geen stm, dus demo is final, wat wel teleurstellend is....
Oeh noes, ze hebben er een andere game van gemaakt met een eigen smoel. Oeh noes, wat moet je dan doen om een auction house, tuning en geen stm te hebben?

Ga dan gewoon weer Forza 4 spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Je weet gelukkig echt waar je het over hebt :S
Dit zijn dingen die veel fans er graag ingezien hadden en ook verwacht gezien het feit dat het een forza game is....
Dus je opmerking slaat letterlijk nergens op.
Maja tis weer zover dat als je ergens niet mee eens bent ga dan ....(vul hier in wat van toepassing is) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yep, Martin, ben t met V8 eens. We zetten hier de info neer die we vinden en wat we ervan vinden. Jouw antwoord vind ik daarom ook ongepast.
Laten we elkaar in waarde laten en gewoon uitkijken naar het spel.

In ander nieuws:

Matte verf!
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8047/8080930321_c1c637fdff_z.jpg
(Bevestigd)
Volgende maar in spoiler tags: een barn find met toepasselijke schade:
spoiler:

Werkt niet. Pic weggehaald voor eventuele spoilers...

[ Voor 34% gewijzigd door SqueakyClean op 13-10-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Juist matte verf is erg goed nieuws, dikke matte muscle cars maken!!!
Enne denk dat ik weet welke je bedoelde. Barn finds is wel een leuk concept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
v8power67 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:19:
Dit zijn dingen die veel fans er graag ingezien hadden en ook verwacht gezien het feit dat het een forza game is....
Maja tis weer zover dat als je ergens niet mee eens bent ga dan ....(vul hier in wat van toepassing is) spelen.
Het is duidelijk aangekondigd als een spin-off dus het had net zo goed een racegame met ruimtewagentjes kunnen worden ;) Dat er al veel dingen in zitten die tenminste op Forza 4 lijken vind ik een heel positief punt. Het rijdt beter dan TDU2 , NFS en andere games in dit segment en dat vind ik zo'n groot pluspunt dat alle bijzaken me gestolen kunnen worden.

Zo mogen ze van mij ook de seasonpass verstoppen waar de zon nooit schijnt en ik neem deze keer niet de limited. Gewoon een spel om even lekker te raggen en aangezien ik dit soort spellen vooral sp speel zal ik het verkeer online ook niet missen.

Dit spel gaat tegenvallen voor de mensen die Forza 4 verwachten en een topper voor mensen die het goede racegevoel missen bij de overige open wereld racers. Aangezien ik bij die laatste groep hoor ga ik me hier goed mee vermaken.

Alleen die muziek al !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De muziek vind ik ook onverwacht goed! Dance vind ik meestal wel goed, maar ze hebben erg goede, niet super bekende muziek uitgekozen.

En ik verwacht zeker geen FM4 en toch vind ik dat het er qua gevoel dicht bij in de buurt komt. Dit wordt ook in de reviews bevestigd. Geen schakelbare STM vind ik wel jammer en de AH zal ik ook missen, maar zijn voor mij geen dealbreakers.

De LCE staat nog wel op m'n verlang lijstje, maar ik vind het wel vervelend dat nog niet alles duidelijk is wat erin zit. Iig: 5 liveries. 5 VIP wagens en 5 Dag-1-DLC wagens en die laatste zijn nog niet bekend. Verder meende ik ook gelezen te hebben dat alle pre-order wagens erbij zitten...

Maar alleen de VIP wagens zijn onthuld en de rest eigenlijk niet. En VIP zegt zonder AH ook niet echt veel, al begrijp ik dat er nog steeds alleen maandelijks aan VIPs wagens gegeven zullen worden...
De LCE is volgens mij altijd slechts 10 euro duurder, dus heb ik er meestal geen moeite mee, maar meer dan dat is het nu niet waard.

Ik wacht t wel af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
v8power67 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:19:
Je hebt al die tuning opties niet nodig, het spel zelf leent zich daar gewoon niet voor. Het tunen zoals in Forza 4 past ook niet bij het concept, dus we zijn beter af zo. Wen er maar gewoon aan :>

En anders ga je inderdaad gewoon Forza 4 spelen, gister nog een ontzettend leuke club race gedaan. Blijf Forza4 waarschijnlijk ook meer spelen dan Horizon, racen op circuit is gewoon veel leuker 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Streskip op 14-10-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Het had juist zo leuk geweest om eindelijk eens een complete free-roam race game te krijgen. Dus MET tuning, MET auction house. Leuk dat ze een spin-off maken, maar doe het dan goed. Ik kan nu net zo goed TDU2 blijven spelen, kom ik iig verkeer tegen :s.

Ik heb nog sterk mijn twijfels over deze game!

[ Voor 12% gewijzigd door dannbla op 14-10-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tuning past gewoon niet bij free roamen. Je rijd niet op een vaste baan waar je je auto op aan kunt passen, waardoor het hele effect van tunen gewoon helemaal wegvalt. Dan kun je vrijwel elke race een andere setup maken om zo de snelste te zijn.

Forza Horizon is meer een pick-up-and-play game, waardoor tuning er gewoon niet bij past. Auction house is jammer, maar door het gebrek aan tuning vervalt al een aardige reden hiervoor. Daarnaast lijkt het erop dat je alle auto's toch wel krijgt. Maar is het zo erg dat die zaken dan meer bij een forza ervaring op het circuit passen?

Anyways, de meeste reviews zijn ondertussen wel uit en de game staat nu op Metacritic met 16 reviews op een mooie 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Martinspire schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:01:
Tuning past gewoon niet bij free roamen. Je rijd niet op een vaste baan waar je je auto op aan kunt passen, waardoor het hele effect van tunen gewoon helemaal wegvalt. Dan kun je vrijwel elke race een andere setup maken om zo de snelste te zijn.

Forza Horizon is meer een pick-up-and-play game, waardoor tuning er gewoon niet bij past. Auction house is jammer, maar door het gebrek aan tuning vervalt al een aardige reden hiervoor. Daarnaast lijkt het erop dat je alle auto's toch wel krijgt. Maar is het zo erg dat die zaken dan meer bij een forza ervaring op het circuit passen?
Helemaal mee eens. Maar het Auction house, dat is waar je zelf je auto's kan aanbieden en/of kan kopen voor een lagere prijs. De showroom waar je je auto's kan kopen is er dus wel, neem ik aan..? Ik heb de Auction house eigenlijk nooit gebruikt, in heel Forza niet :X Altijd geld zat gehad door het club racen, hoop dat dat zo ook weer het geval is met Horizon. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 14-10-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wow, deze is wel erg dik!

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8048/8084408644_bf7ea98a3b_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Eeen manier om STM soort van uit te zetten :
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5779135.aspx
Is dus een hidden assist.
Dalijk even proberen, maar ik zette hem altijd al op expert en paste hem dan aan naar mijn smaak.
Ook is het voor controller gebruikers slim om bij controls en dan advanced even je inner deadzone naar iets van 5 te zetten, en outer deadzone naar max. Athans zo rijd ik en vind wel okay.
Zet dan ook altijd gelijk de clutch en handbrake button switch aan, zodat ik koppel met a, en schakel met B en X.
Zo kun je lekker snel schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Had ik gister ook gelezen. Vanmiddag ff geprobeerd en t lijkt te werken, al gaat bij mij de vergelijking mank omdat ik eerst zonder simulatie sturen speelde. Deed dat eigenlijk automatisch doordat in FM4 simulation sturen averechts werkte met een stuur...

Het blijft iig lekker rijden!

offtopic:
V8, accepteer ff m'n friendrequest!

Volle maan...

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2j13j7s.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 14-10-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mooi plaatje idd :)
Enne friend request had ik vanmiddag al geaccept :P

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

8) en m wel halen hè! ;)

De LCE is trouwens €62,99 bij Dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Jobbie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 06:46:
8) en m wel halen hè! ;)

(Ook bij Mycom trouwens)

Heb niet veel vertrouwen in Dixons , maar toch maar een keer gegokt aangezien de normale editie nergens onder de € 48 incl. verzending te vinden is. Dat kleine verschil maakt het het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
Jobbie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 06:46:
8) en m wel halen hè! ;)

Had hem daar gisteren ook besteld, tot nu toe van elke Forza Motorsport (1 t/m 4 dus) de LE gehaald, dus deze moest er ook maar komen :9.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

(Ook bij Mycom trouwens)

Heb niet veel vertrouwen in Dixons , maar toch maar een keer gegokt aangezien de normale editie nergens onder de € 48 incl. verzending te vinden is. Dat kleine verschil maakt het het wel waard.
Ik heb voor die prijs bij de Wehkamp de LCE besteld, alleen bieden ze hem nu niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:22:
Die Polygon review gaat naar The Verge. Gok dat het een nickname voor het gamegedeelte van The Verge is (of misschien overgenomen ofzo). In ieder geval niet de minste site, maar blijkbaar een simliefhebber ipv een racegameliefhebber.
Polygon.com wordt voor de game-industrie wat The Verge voor de tech-industrie is. Beide onderdeel van Vox Media.

The Verge: Tech news
Polygon: Game news

Heb in ieder geval hele hoge verwachtingen van de site. Vind The Verge ook by far de beste tech site..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Streskip schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Ik heb voor die prijs bij de Wehkamp de LCE besteld, alleen bieden ze hem nu niet meer aan.
Ik ga m zelf gewoon bij de MM halen. Ik zal m maar wel ff reserveren...

Nog twee leuke pics:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8187/8089199061_6bf050e6fe_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8336/8089611604_81c37e5bc9_z.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 15-10-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik helemaal door weer en wind naar de MediaMarkt fietsen, hebben ze hem niet :(

Ik dacht dat hij al in de winkels lag ( door snel topic door te lezen ) maar volgens mij hadden jullie het over de demo :')

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hahaha :) Niet goed lezen maakt actief blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

NLuna schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:43:
Ik helemaal door weer en wind naar de MediaMarkt fietsen, hebben ze hem niet :(

Ik dacht dat hij al in de winkels lag ( door snel topic door te lezen ) maar volgens mij hadden jullie het over de demo :')
Oeps! Ik heb er ook zin in! Mag nu wel eens uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Komt ook uit 23 oktober tenminste dat zie ik overal staan en bij mijn pre order van wehkamp staat nu levertijd: 1 week.

Heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Goede review met multiplayer, tunen & styling etc.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Beakzz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:27:
Hahaha :) Niet goed lezen maakt actief blijkbaar :+
BioHazard schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:59:
[...]

Oeps! Ik heb er ook zin in! Mag nu wel eens uit komen.
Pimmuz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:50:
Komt ook uit 23 oktober tenminste dat zie ik overal staan en bij mijn pre order van wehkamp staat nu levertijd: 1 week.

Heb er zin an!
Haha ja zin in!! En dacht 23 ook gehoord te hebben, maar toch hoorde ik ineens op de radio vaag iets van 'Vanaf a.s. Maandan verkrijgbaar', en toen zag ik jullie erover praten. Dacht ik waag het nog even snel om 21:45 gisteravond :P

Naja, nog een weekje wachten dus!
NickySantoro schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:33:
Goede review met multiplayer, tunen & styling etc.

[video]
Leuke review met veel informatie :) Goed om te horen dat er eindelijk een leuke casual racer is die niet zo hopeloos arcade is als de NFS en Burnout reeks. Eindelijk een beetje normale physics en handling zoals we deels van Forza Motorsport gewend zijn. Me like!

[ Voor 66% gewijzigd door NLuna op 16-10-2012 11:24 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Pimmuz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:50:

Heb er zin an!
free Record Shop, Bol.com, Game Mania en de MediaMarkt geven allemaal een release dag van 26 oktober aan.

Maar zoals ik eerder al zei: vanaf volgende week wel weer lekker de post met "IK HEB 'M!!!11" en "WAAR BLIJFT MIJN PRE-ORDER, HET IS AL BIJNA DINSDAG. STELLETJE GELD TREKKERS :( :'( ".

Heb er nu alweer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is het niet gewoon dat 23 oktober de US release en 26 oktober de EU release is? Overigens verwacht ik hem al wel 25 oktober bij de MM en Saturn, maar goe. Hopelijk krijgen ze daar ook de LE trouwens.

Is het trouwens al bekend wat er nou precies in de LE zit qua auto's? Er staat wel een globale beschrijving bij, maar niet welke auto's e.d. het zijn
De Limited Edition van Forza Horizon bevat:
- De game in een een speciaal ontworpen speelbook verpakking
- DLC: Launch Day Car Pack (5 exclusieve auto's)
- VIP Membership (5 exclusieve auto's en VIP privileges)
- Horizon Accelerator Token Pack - Geeft je direct toegang tot nieuwe auto's, nieuwe banen, fast travel mogelijkheid en statistieken.
- Exclusieve Limited Collectors Edition Car Liveries (5 exclusieve auto's)
Overigens interessant dat er wel een fast travel mogelijkheid bij zit, zodat je niet lang bezig bent om van hot naar her te gaan. Ben ook benieuwd naar de vip privileges

[ Voor 65% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
SPOILER

Auto's die je krijgt als je Forza 3 en/of 4 gespeeld hebt.

Lv01 – 2011 MINI Cooper S
Lv05 – 2011 Citroen DS3 Racing
Lv10 – 2012 Dodge Charger SRT8
Lv15 – 1969 Chevrolet Camaro SS
Lv20 – 2008 BMW M3 E92
Lv30 – 2012 Jaguar XKR-S
Lv40 – 2009 Gumpert Apollo S
Lv50 – 2012 Lamborghini Aventador LP700-4

Ligt eraan tot welk level je gekomen bent, maar zo te zien begin ik in een Aventador :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Streskip schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:21:
SPOILER

Auto's die je krijgt als je Forza 3 en/of 4 gespeeld hebt.

Lv01 – 2011 MINI Cooper S
Lv05 – 2011 Citroen DS3 Racing
Lv10 – 2012 Dodge Charger SRT8
Lv15 – 1969 Chevrolet Camaro SS
Lv20 – 2008 BMW M3 E92
Lv30 – 2012 Jaguar XKR-S
Lv40 – 2009 Gumpert Apollo S
Lv50 – 2012 Lamborghini Aventador LP700-4

Ligt eraan tot welk level je gekomen bent, maar zo te zien begin ik in een Aventador :P
Ik krijg ook het gehele lijstje cadeau dan, leuk. Al zal ik niet direct deze autos gaan gebruiken, om toch een beetje mezelf op te werken zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
BioHazard schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Ik krijg ook het gehele lijstje cadeau dan, leuk. Al zal ik niet direct deze autos gaan gebruiken, om toch een beetje mezelf op te werken zeg maar.
Ik ook niet, Aventador of 1 van die andere om de map lekker te exploren, de races doe ik in dezelfde klasse als de tegenstander(s)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn dat eigenlijk unlocks die je eerder of gratis krijgt of zijn het auto's die je niet op een andere manier kunt verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
OP nu.nl is eeen review verschenen:
http://www.nu.nl/games/29...p-in-nieuwe-richting.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gelezen. Lege steden dus en geen mensen op straat. NIet meer van deze tijd zoals ook in de review staat. Jammer. Lege straten geven niet echt het beeld van een realistisch straatbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:20:
Zijn dat eigenlijk unlocks die je eerder of gratis krijgt of zijn het auto's die je niet op een andere manier kunt verkrijgen?
Net als in FM4 krijg je ze in je garage!

Maar dit was natuurlijk al een tijdje bekend, hè... ;) maar nog steeds relevant:

Highlights:
- 153 drivable cars, 18 traffic-only cars.
- 16 of those 153 are Unicorn cars, ranging from the Honda CRX to the Aston Martin DBR1.
- No drivetrain conversions.
- No drivable Buicks, Chryslers, Oldsmobiles, Mercurys, Acuras, Healeys and so on.
- Roughly 10 cars that aren't street-legal

Lv01 - 2011 MINI Cooper S
Lv05 - 2011 Citroen DS3 Racing
Lv10 - 2012 Dodge Charger SRT8
Lv15 - 1969 Chevrolet Camaro SS
Lv20 - 2008 BMW M3 E92
Lv30 - 2012 Jaguar XKR-S
Lv40 - 2009 Gumpert Apollo S
Lv50 - 2012 Lamborghini Aventador LP700-4

Verder:
'Is the music in this game CDDA/lossless or is it compressed/MP3?'

The music is 160kbps MP3 stored in FMOD soundbanks, all of the demo's music comes to 91mb (19 tracks).

'How much data does one car take up on a disc?'

Each car is slightly less than 10mb on average, hence why FM4's 10-car packs were all around 100mb each. All of the demo's non-traffic cars come to 161mb (19 cars, coincidentally).

De Limited Edition van Forza Horizon bevat:
- De game in een een speciaal ontworpen speelbook verpakking
- DLC: Launch Day Car Pack (5 exclusieve auto's)
- VIP Membership (5 exclusieve auto's en VIP privileges)
1. 2012 Audi R8 GT Spyder
2. 2011 Koenigsegg Agera
3. 2011 Lamborghini Sesto Elemento
4. 2012 Pagani Huayra
5. 2011 RUF Rt 12 R
- Horizon Accelerator Token Pack - Geeft je direct toegang tot nieuwe auto's, nieuwe banen, fast travel mogelijkheid en statistieken. (ofwel de tokens die je nu ook kan kopen om bijvoorbeeld auto's te kopen. Zo kan je direct beginnen in een 250 GTO! :9~ (maar is wel een beetje triest...))
- Exclusieve Limited Collectors Edition Car Liveries (5 exclusieve auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet de demo gespeeld maar kan er nog niet echt warm voor lopen. Ik vind het rijgedrag van de auto's die rondrijden bar slecht. Overal remmen, ze maken bijna geen snelheid en soms rijden er 5 dezelfde auto's achterelkaar aan. :{

Ook de nederlandse vertaling, tsjah niet echt om over naar huis te schrijven. :) Graphics vond ik dan wel goed, al zijn ze een stuk minder scherp dan die van Forza 4. Maar voor een game als dit meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik lees net in de MediaMarkt folder dat je als pre-ordered je gratis de LCE krijgt...! Stond in de Entertainment folder!

Zal denk ik max € 55 kosten... Erg goede deal! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jobbie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:02:
Ik lees net in de MediaMarkt folder dat je als pre-ordered je gratis de LCE krijgt...! Stond in de Entertainment folder!

Maar die krijgen ze toch ook gewoon in de winkel? Of gaan ze nu iets anders doen? Want voor zover ik weet hadden ze bij de MM en Saturn toch altijd LE versies bij lanceringen beschikbaar?

Of bedoel je normale versie bestelen = LE krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:20:
[...]

Of bedoel je normale versie bestelen = LE krijgen?
Yep, sry ben misschien niet heel erg duidelijk, maar zo begrijp ik m!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Jobbie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:02:

Mjah, hoop dat ie dan wel een betere prijs krijgt dan de normale versie op hun website: http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1627872
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste