Forza Horizon

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik begrijp het sentiment van het verhaal van V8 wel. Ikzelf heb het spel sinds Blops 2 uit is niet meer aangeraakt en ik mis het ook niet. Ik hou het nieuws nog wel in de gaten en verbaas me nog steeds over hoe hard de community genaaid wordt door T10. Vooral de auto's vind ik een groot probleem; geld vragen voor auto's die er al in hadden moeten zitten, is het ergste wat ze hadden kunnen doen. Op deze manier krijg ik echt het idee dat ze de community uitknijpen ipv. bedanken.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik op de officiële forums vrijwel geen negatieve berichten zien staan. Dus of er wordt hevig gemod, of iedereen is zo trouw als een hond.
Ik voel me iig. genaaid door de LCE, wat gewoon weggegooid geld is. Verder vind ik de opmerking hierboven wel passend: T10 is erger dan CoD. Zo voelt het iig. wel. Ik heb sinds WaW alle CoDs gespeeld en ben het met de kritieken nooit echt eens geweest, dus heb ze veel gespeeld en van genoten.
Wat T10 met FH gedaan heeft, voelt een stuk smeriger. Ik koop dan ook geen enkele DLC voor FH. Dat zal ze leren! ;)

En hoe het spel zulke lovende reviews heeft kunnen krijgen, weet ik niet. Ik sluit me er iig. niet bij aan!

Ik ben gestopt toen ik de populairste was en heb pas 35% compleet. Ben benieuwd of ik de 100% ooit haal... :)

P.s. hebben de VIPs nog leuke auto's gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:59
Nou , ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ben helemaal klaar met Turn 10 en de volgende game haal ik gewoon uit de budgetbak als het spel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Six Word Review: Verslavende game, maar te veel Skrillex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

Aangezien mensen liever hebben dat ik niet reageer of anders alleen maar positief:

http://marketplace.xbox.c...c-47459c0d2558?noSplash=1

Nieuwe dlc is online, 3 gratis honda's.
Wel mooie gratis dlc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commondus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-05 15:50
het mooie aan de forza serie is dat je altijd voordeel hebt aan de vorige delen. ik heb vroeger heel veel forza 4 gespeeld, en was level 70, waardoor bij de eerste keer spelen, gelijk een hele mooie verzameling auto's had. waaronder de lambo aventador en jaguar xkr-s. nu net uitgebreid met een maserati gran turismo GT en die is die S700 top speed is rond de 350km, heerlijke auto en een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455996

Weet iemand of je links en rechts kan kijken met het Xbox Wireless wheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 455996 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:08:
Weet iemand of je links en rechts kan kijken met het Xbox Wireless wheel?
Kan je niet opzij kijken door de LB en RB knoppen? Het is zo lang geleden dat ik deze voor t laatst gespeeld heb dat ik het niet meer weet... Op mijn Fanatec was het geloof ik LB en RB.

We krijgen trouwens als bedankje voor het kopen van auto's uit FM4 (ik niet! :p) een nieuwe update met 1000 challenges en twee gratis auto's: een RUF en de Ford F100...

Misschien als de update uit is maar weer s opstarten... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 524063

Forza Horizon is en blijft gewoon een vet spel.

Favoriete auto: Nissan 370Z Drift Builded.

Wil je driften? dan is dit het spel dat je nodig hebt.

PS: Beakzz : Limited edition was €60,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:59
Ja als je bij de goede mediamarkt was wel , maar ben heel veel winkels langs geweest waar het spel allemaal €70 moest kosten. Normaal zou ik dat nooit uitgeven voor een spel en ik ben bekend met het fenomeen internetwinkels, maar wilde deze game op day1 spelen en het begon ook erg leuk. Was er alleen na een paar dagen klaar mee. Een spel met leuke punten , maar de verveling sloeg snel toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:02
Beakzz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:27:
Ja als je bij de goede mediamarkt was wel , maar ben heel veel winkels langs geweest waar het spel allemaal €70 moest kosten. Normaal zou ik dat nooit uitgeven voor een spel en ik ben bekend met het fenomeen internetwinkels, maar wilde deze game op day1 spelen en het begon ook erg leuk. Was er alleen na een paar dagen klaar mee. Een spel met leuke punten , maar de verveling sloeg snel toe :/
Bij mij hetzelfde:

De eerste dagen waren leuk, toen alleen nog gespeeld om de races te halen en nu ligt de gam stof te happen.

De rally uitbreiding waren leuk voor de eerste races, terwijl ik nu met geen mogelijkheid meer kan winnen. Dat hoeft van mij dus ook niet meer.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb forza horizon gekocht bij de game mania in Roosendaal (Klinkt wss niet bekend bij de meeste onder jullie).
Maar ik speel forza nu nog steeds.
Af en toe kan het wel eens saai worden, daarom speel ik de ene dag online races en de andere dag lekker driften.
Bovendien koop ik nooit dlc`s , heb dit altijd maar dom gevonden ( Geld uitgeven voor misschien 5 auto`s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog mensen die zin hebben om eens flink te blazen?
Beetje cruisen ofzo?

Voeg me maar toe: Broodjebapoa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Ondanks dat ik de OP van dit topic heb (helemaal vergeten |:( ) heb ik pas sinds een paar dagen Forza Horizon. Ik was een beetje uitgekeken op FM4 dus vandaar dat ik deze kreeg.

Tot nu toe vind ik het wel leuk maar ik ga nogal snel door het spel heen. Ik ben minder dan 2000 punten van het kampioenschap verwijderd, heb de barnfinds al en ben aardig op weg met wat andere side-objectives. Hopelijk kan het spel me nog lang genoeg boeien, de rally uitbreiding ga ik in ieder geval niet aanschaffen.

Mocht een actieve FH speler de OP willen overnemen vind ik dat prima, ik heb er geen behoefte aan.

Ik vind het overigens wel leuk om wat meer rival tijden te hebben om tegen te spelen, dus voeg me vooral toe: Turill

Ik speel overigens ook FM4 dus daarvoor is het ook prima :D
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste