Forza Horizon

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, ik ben de populairste! 8) :')

Stats:

General
Game progress: 46,6%
Time driven: 16 h 49:00
Number of victories: 63
Number of podiums: 56
Number of races: 91
Number of cars in garage: 56
Total winnings: 6,742,060
Garage value: 24,499,176
Garage parts value: 825,176
Popularity: 1st

Discovery
Barn finds: 8/9
Discount signs: 78/100
Roads discovered: 193/216
Speed traps triggered: 19/22
Speed zones triggered: 8/9
Horizon outposts discovered: 9/10
PR stunts completed: 25/30

Records
Top speed: 393,2 km/h
Average speed: 124,2 km/h
Distance driven: 2,088.74 km
Biggest air: 104,5 m

Races
Festival events won: 22/70
Street races won: 10/30
Showcases won: 9/10
Star showdowns won: 3/7
Race encounters won: 11
Time in festival races: 1h 22:07
Time in street races: 21:34
Time in showcases: 27:57

Level: 38
Races entered: 65
Races won: 16
Winnings: 2,130,650

Credits op dit moment: 6,000,194

Jammergenoeg wat snel, maar gelukkig heb ik nog wel wat te doen....

Online is trouwens niet echt boeiend meer... ik maak de lvl 50 nog wel af voor de achievement, maar daarna lijkt t niet te boeien...
Nog wel veel co-op challenges doen, maar die endurance challenge zal ik wel niet gaan halen... 8000 mijlen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 09:44
Ik vind je topspeed nog wat tegen vallen, met de Veyron SS kom je op de PR challenge toch wel boven de 400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:53
Vette game hoor.. Alleen ga je er wel heel erg snel doorheen, singleplayer op 97,3%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 00:29
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om auto's uit forza 4 te importeren in Forza Horizon. Is dit zo of was dit slechts een "gerucht"?En wanneer je rond rijd in de open wereld kom je auto's tegen met en zonder naam. Maar die auto's met naam zijn toch niet allemaal andere online spelers ? Ik dacht dat in eerste instantie wel maar twijfel nu heel erg.... Sommige rijden wel erg rustig en laten zich niet uitdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je kunt geen auto's importeren uit Forza 4, wat je wel hebt is dat je auto's krijgt in het begin (als je de eerste wristband hebt) afhankelijk van je driverleven in Forza 4. Hoe hoger je level hoe meer auto's (de auto's staan vast, niet uit jou garage).

De auto's die rond rijden zijn deelnemers aan Horizon, inderdaad geen andere spelers. Daarvoor moet je multiplayer starten en free roam gaan doen. Single player staat (afgezien van rivals) compleet los van de multiplayer, qua interactie.

Edit:

Om uit te dagen moet je achter ze rijden, het is soms wat tricky als ze hard rijden en je ze niet echt goed kunt volgen.

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 05-11-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
LOTG schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:23:
Je kunt geen auto's importeren uit Forza 4, wat je wel hebt is dat je auto's krijgt in het begin (als je de eerste wristband hebt) afhankelijk van je driverleven in Forza 4. Hoe hoger je level hoe meer auto's (de auto's staan vast, niet uit jou garage).

De auto's die rond rijden zijn deelnemers aan Horizon, inderdaad geen andere spelers. Daarvoor moet je multiplayer starten en free roam gaan doen. Single player staat (afgezien van rivals) compleet los van de multiplayer, qua interactie.

Edit:

Om uit te dagen moet je achter ze rijden, het is soms wat tricky als ze hard rijden en je ze niet echt goed kunt volgen.
Bedankt voor deze uitleg. Wel jammer van die Forza 4 auto's. Ik had er graag wat meegenomen.
Verder super game. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij DGoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Royer schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 02:15:
[...]

Bedankt voor deze uitleg. Wel jammer van die Forza 4 auto's. Ik had er graag wat meegenomen.
Verder super game. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij DGoT.
Die auto's zitten aan de laatste car pack te zien in hun buisness plan om op Horizon te verdienen. Dat vind ik toch wel een beetje jammer.

Gisteren nog een speed trap challenge gedaan (die off-road bij een horizon outpost), en ik werd daar toch regematig genaaid door de andere Horizon deelnemers die vonden dat ze daar moesten rijden terwijl ik met mijn Avendator offroad slinger berg af probeerde boven de 250 uit te komen. Lots of crashes ensued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik snap die season pass niet helemaal.

Er komen 7 van die packs uit (met cars) dat is dan 7x400 is 2800 punten, dan misschien nog een addon die zijn normaal iets van 800 a 1000 dan zit je op 4000, dan is het toch net zo duur als normaal? Of zie ik dat verkeerd?

Want anders haal ik nu gewoon wel die pack voor okt en nov volgende week, en dan elke maand haal ik wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 18:02
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:21:
Ik snap die season pass niet helemaal.

Er komen 7 van die packs uit (met cars) dat is dan 7x400 is 2800 punten, dan misschien nog een addon die zijn normaal iets van 800 a 1000 dan zit je op 4000, dan is het toch net zo duur als normaal? Of zie ik dat verkeerd?

Want anders haal ik nu gewoon wel die pack voor okt en nov volgende week, en dan elke maand haal ik wel wat.
De Rally expension pack gaat 1600 punten los kosten.

En ze hebben het over "de eerste expension pack". Na april 2013 (wanneer de season pass is verlopen) zal de 2e expension pack wel komen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

En er komen maar 6 packs uit ;)
De eerste dlc pack was niet voor seasonpass.
Maar als je dus seasonpass neemt krijg je niet 6 maar 7 autos per pack, wat de extra auto is is nog niet duidelijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Okay dan is het wel voordeliger inderdaad, maar goed de eerste (die van okt) kan je dus gewoon los kopen aangezien die er niet bij hoort.

Ik moet maar eens zoeken naar site waar ik 4000 punten cards kan halen bij MS is dat echt te duur gewoon. Season pass prima, maar das wel geld van volledig spel zowat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:19:
Okay dan is het wel voordeliger inderdaad, maar goed de eerste (die van okt) kan je dus gewoon los kopen aangezien die er niet bij hoort.

Ik moet maar eens zoeken naar site waar ik 4000 punten cards kan halen bij MS is dat echt te duur gewoon. Season pass prima, maar das wel geld van volledig spel zowat.
Gemiddeld zitten ze rond de 43 euro voor 4200 punten. Als je een betere weet, laat het weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://www.xbox360livekaa...tellen/XBOX+4200MS+Points
Een van de goedkoopste, hier haal ik meestal mn spul.

http://www.cheapestgameca...er/xbox/4200-ms-points-eu
Nog goedkoper scheelt een euro :)
Maar deze site ken ik niet.

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zal eens ff zoeken straks, maar las wel dat het iets van 15% goedkoper is dan dat je alles los koopt, denk dat ik misschien dat gewoon doe omdat ik soms gewooon dingen koop en dan maand later het eigenlijk niet meer speel :)

Maar goed vannavond maar eens op jaagt :)

Wat ik trouwens wel apart vond gister was ik met een vriend van me online, hij werd level 6 en kreeg zo'n spining wheel met een prijs, en ik werd level 6 ern kreeg dat niet, heel raar.

[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 06-11-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zou mij eerst eens bedenken of je al die auto's wel wilt. Ik heb voor Forza 4 alleen de Porsche pack gekocht, en voor Forza 3 alleen een pack waar de Insignia in zat. Voor de rest vind ik het gewoon veel geld voor wat extra auto's, en waarvan er dan misschien 2 per pack zijn die ik daadwerkelijk leuk vind.

De Rally expansion lijkt mij wel vet, en als er een keer een pack komt met veel cabrio's/roadsers dan overweeg ik dat ook nog wel eens.

Maar meestal is het allemaal niet zo mijn ding, zoals bijvoorbeeld die antieke American Muscles. Liever iets high-ends van de laatste 5-10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah eerste pack zoiezo wel, 2e nog niet naar gekeken eigenlijk. Maar goed denk er wel even overna en anders maar egwoon los kopen heb ik het wat meer in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Kun je overigens ook weer auto's los kopen? Ik heb het idee van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:14:
Kun je overigens ook weer auto's los kopen? Ik heb het idee van niet.
Ja dat kan volgens mij wel, maar dan zijn de auto's 240 points per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nou ze weten het wel te overdrijven bij Horizon. Het is een leuk spel, maar ze maken het wel een beetje kapot met hun free to play verdien model. De LCE was al karig, maar dit is wel wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:59
LOTG schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:31:
Nou ze weten het wel te overdrijven bij Horizon. Het is een leuk spel, maar ze maken het wel een beetje kapot met hun free to play verdien model. De LCE was al karig, maar dit is wel wat overdreven.
Free to play model is lastig als je eerst het spel moet aanschaffen :+ . Dat kan alleen bij gratis spellen. Vergeet die Dlc auto's gewoon , want het is simpelweg zonde van je geld en een zeer slecht signaal naar de ontwikkelaar als we weer allemaal als een stel schapen de dlc aanschaffen.

Alleen al het punt dat je voor even veel geld minder auto's krijgt dan in de Forza 4 dlc het geval was is al een duidelijk punt dat de ontwikkelaar je een virtuele dikke middelvinger geeft en de karige ltd was een 2e bevestiging voor als je het gemist had. Als je dan nog niet overtuigd bent dan moet je het laatste pack bekijken met de helft van de auto's uit Forza 4 !

Serieus , ik snap dat je fan van dit goede spel bent , maar geniet gewoon van de auto's die er in zitten want zoveel maakt het bij dit spel ook weer niet uit welk model je hebt (je hebt redelijk wat keuze). Natuurlijk moet iedereen het zelf weten , maar ik snap je dan gewoon niet :p

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 06-11-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

Martinspire

Awesomeness

Is er eigenlijk al een lijstje met auto's die standaard goed zijn of een lijstje met auto's die je met bepaalde upgrades online het best kunt gebruiken? Ben wel fan van wat auto's, maar heb het idee dat je toch beter bepaalde auto's met upgrades kunt gebruiken om wat meer snelheid te krijgen. En uiteraard stock-auto's omdat die voor iedereen altijd wel beschikbaar zijn (voor als je online wilt met mensen die pas net begonnen zijn en toch leuk mee kunt doen online).

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb gister een auto gekocht ben even de naam kwijt iets met GT, was 110, en helemaal upgrade dat is me een snelheids monster geworden niet gezonde gewoon.

Wat ik alleen niet snap is die speed traps, op gegeven moment gaat toch bijna iedereen even snel door die dingen heen? Dat is geen westrijd meer dat is gewoon gelijk hebben dat je 440.35 gaat ipv van .34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Beakzz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:52:
Free to play model is lastig als je eerst het spel moet aanschaffen :+ . Dat kan alleen bij gratis spellen.
Dat weet ik, maar developers proberen het blijkbaar toch. En betalen voor het spel, en betalen voor de content.
Martinspire schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:58:
Is er eigenlijk al een lijstje met auto's die standaard goed zijn of een lijstje met auto's die je met bepaalde upgrades online het best kunt gebruiken?
Gewoon proberen, je kunt aan de meeste rivals leaderboards wel zien welke auto's veel gebruikt worden om in de top te komen, en met welke PI. Het hangt natuurlijk ook af van waar je goed in bent. Je kunt dan zelf een afweging maken tussen handling/acceleration en speed. En het verschilt natuurlijk per race. Vooral met mixed surface.
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:03:
Wat ik alleen niet snap is die speed traps, op gegeven moment gaat toch bijna iedereen even snel door die dingen heen? Dat is geen westrijd meer dat is gewoon gelijk hebben dat je 440.35 gaat ipv van .34
Er is natuurlijk een bovengrens waar je niet boven uit komt komen, maar je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk zijn. Misschienweet je wel een manier te verzinnen om 441 te gaan. En veel van die speedtraps zijn zo dat de top veel lager ligt en het ook heel erg af hangt van je rijstijl en aanrij route.

Ik vind het persoonlijk leuk om met een langzamere auto te proberen de snellere te verslaan, dan kom je niet boven aan maar het is wel leuk.

En als je rivals hebt op je friendslist/club dan is het ook leuker dan proberen de top van de wereld te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah ik heb iets van 10 mensen nu in me lijst staan, including you. Dus heb er wel genoeg. Maar als je bijvoorbeeld inderdaad de global list ziet je kan op gegeven moment gewoon eigenlijk niet sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zag overigens op een global list voor een race iemand staan met een tijd van >1 sec (iets van 0.223), worden deze er tegenwoordig nog niet uitgefilterd? Lijkt mij toch dat je voor de meeste races kunt aanhouden dat alles onder de 10 seconden echt onmogelijk is.

Mijn global list challenge is ook niet om boven aan te komen, maar als ik in de top 1% kom dan voel ik mij al heel wat. Dan boeit het mij ook niet of ik er nog milisecondes vanaf kan schaven. Of ik zet mij zelf een doel wat ik nog reeel acht.

Ik zag dat je ook een leaderboard voor de Horizon challengers had. Kun je die nog eens opnieuw doen? Ik zie nergens een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LOTG schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:38:
Ik vind je topspeed nog wat tegen vallen, met de Veyron SS kom je op de PR challenge toch wel boven de 400 :)
Zodra ik een auto heb die echt hard kan, zal ik wel wat harder gaan, maar m'n bijzonderste auto's zijn nu een Zonda R en een MC12. (PR challenges tellen toch niet?)

De flitspalen en traject controles vallen me trouwens erg tegen. t was toch leuk geweest als er nog een bepaalde schaling in zat, ipv. de hoogste bovenaan. Er zit wat dit betreft totaal geen diepgang in.
Bijvoorbeeld een snelheid per klasse was al leuk geweest: als ik in m'n A klasse Delta rondrijdt, is het nogal onzinnig om te zien dat het hardst gereden is met een R1 Veyron.

Over de season pass: niet kopen! Het is nl niet voordeliger. Het enige wat je er mee verdient zijn 6 extra wagens over de gehele looptijd, waarvan de eerste de Miura concept is, ofwel een direct kopie uit FM4 en niets bijzonders. Daarnaast zijn waarschijnlijk (kijkend naar de eerste pack) de helft van de auto's in elke pack een directe kopie uit FM4.
Wellicht dat de rally expansion wat leuks wordt, maar daar heb ik opzich Dirt 3 al voor.

Uiteindelijk heb ik tot nog toe een gemengd gevoel over het spel. In eerste instantie was ik door de demo aardig hyped, maar in de praktijk is er gewoon te weinig te doen. Het is racen of freeroamen en met freeroamen kan je eigenlijk alleen flitscamera's doen. Hierbij was een MP integratie wel erg welkom geweest!

Verder valt het arcadey feel niet echt bij me in de smaak. Zo zou ik t niet erg vinden dat wanneer ik frontaal op een CPU wagen klap, ik kompleet stil kom te staan, i.t.s.t. de auto met 100 km/h voor me uit te duwen... Of dat je ook daadwerkelijk moet afremmen voor een bocht (MP :'( )... Of dat andere auto's ook echt beïnvloed worden als je ze aantikt (PIT is onmogelijk).

Ik ga 'm nu een paar weekjes rust geven. Volgende week Blops 2 en hopelijk stelt die niet teleur... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Jobbie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:16:
[...]
Zodra ik een auto heb die echt hard kan, zal ik wel wat harder gaan, maar m'n bijzonderste auto's zijn nu een Zonda R en een MC12. (PR challenges tellen toch niet?)
In welk opzicht tellen die niet? Top speed is toch gewoon hoe hard je maximaal gereden hebt?

Ik denk overigens dat damage misschien nog later komt (waarschijnlijk expansion -> geld, als ik de trend bekijk) maar daar zitten met dat freeroam misschien wat te veel problemen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LOTG schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:21:
[...]

In welk opzicht tellen die niet? Top speed is toch gewoon hoe hard je maximaal gereden hebt?

Ik denk overigens dat damage misschien nog later komt (waarschijnlijk expansion -> geld, als ik de trend bekijk) maar daar zitten met dat freeroam misschien wat te veel problemen aan.
Volgens mij komen top speed challanges niet in de rival lijsten terecht. Misschien wel in de stats, maar dat weet ik eigenlijk niet. Eerlijk gezegd heb ik nog niet veel gereden in heel snelle auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Hoe verloopt het aanmelden bij DGoT eigenlijk. Ik heb me twee dagen geleden aangemeld onder gamerstag "Gizmaniax" maar zit nog steeds zonder club. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 12:27

JSchut

.....

Royer schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:40:
Hoe verloopt het aanmelden bij DGoT eigenlijk. Ik heb me twee dagen geleden aangemeld onder gamerstag "Gizmaniax" maar zit nog steeds zonder club. 8)
Same here. Volgens mij zaterdag aangemeld met UncleHessie.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb zelf ook een club aangemaakt, heb paar van hier wel invite gestuurd, maar naam is Justice League en afkorting is JULE is gewoon van mij en goeie vriend van me maar meer mensen zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is er hoe dan ook al een leuke mp sessie geweest met Dgot , want het max wat ik tegelijk in mijn server kreeg was 2 man. Het lijkt iig dat er niet veel actief zijn online ? Bij Forza 4 heb ik nog wel een paar avonden leuke races gereden met aardig wat man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:36:
Is er hoe dan ook al een leuke mp sessie geweest met Dgot , want het max wat ik tegelijk in mijn server kreeg was 2 man. Het lijkt iig dat er niet veel actief zijn online ? Bij Forza 4 heb ik nog wel een paar avonden leuke races gereden met aardig wat man.
Ik had gister gewoon een groep van 8 man, je moet alleen zoeken op custom games, dan vind je er wat meer dan dat je gewoon find game doet. Ik zit zelf dus niet bij Dgot, maar goed ik ben wel veel online met die vriend van me

Korumera is nick van xbox live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
Kan iemand me hier vertellen wat de extra auto is voor november als je de Season Pass hebt aangeschaft?
Also, als ik een car club join krijg ik dan ook meteen rival uitdagingen van ofzo? Heb het SP gedeelte al op 100% uitgespeelt, kan wel wat uitdaging gebruiken, heeft GoT niet ook een car club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Pyr0_ schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:10:
Kan iemand me hier vertellen wat de extra auto is voor november als je de Season Pass hebt aangeschaft?
Also, als ik een car club join krijg ik dan ook meteen rival uitdagingen van ofzo? Heb het SP gedeelte al op 100% uitgespeelt, kan wel wat uitdaging gebruiken, heeft GoT niet ook een car club?
Ja de DGot club als goed is :) maar goed verder zou ik het niet weten, heb dus mijn eigen fun clubje opgericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
WeAreLegion schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:40:
[...]

Ik had gister gewoon een groep van 8 man, je moet alleen zoeken op custom games, dan vind je er wat meer dan dat je gewoon find game doet. Ik zit zelf dus niet bij Dgot, maar goed ik ben wel veel online met die vriend van me

Korumera is nick van xbox live :)
Haha , sorry ik was niet duidelijk. Het aantal clubleden , want als ik een server opzet zit het best redelijk snel vol idd. (6 tot 8 man)

Gisteren met een vriend van me op de bank omstebeurt infected gespeeld. Dat blijf ik een leuke mode vinden alleen heeft het 3 dingen nodig om prefect te zijn :

- Splitscreen online spelen (weet het Forza horizon is te groot enz. , maar infected terein is afgebakend) Bij Cod kan het ook dus kom op ! :o
- 16 spelers i.p.v 8
- Dat je een server gewoon in kan stellen ...mapvolgorde , 3 races op 1 map en autoklasse.

Nu ga je na elk potje (wat soms maar een minuut duurt ) terug naar de lobby en dan moet je weer gaan kiezen. Zo kan je nooit ff weglopen als je een server runt (tenminste vind ik niet kunnen)

Niemand vind het erg om 3 x dezelfde map te spelen met zulke potjes en daarna pas de punten krijgen dus het zou allemaal veel mooier kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah okay ja club leden geen idee inderdaad, er zijn volgens mij wel wat grote clubs, maar dat weet ik verder niet. Maar goed het is verder wel vermakelijk inderdaad, ik was eerst steeds private aan doen maar dan gaat xp niet echt heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wie beheert de DGoT club eigenlijk? Volgens mij staan er namelijk wel een paar inschrijvingen in de wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
JSchut schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:27:
Wie beheert de DGoT club eigenlijk? Volgens mij staan er namelijk wel een paar inschrijvingen in de wacht ;)
Inderdaad....... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gaiajohan is de Great Leader van DGoT! ;)

maar het is idd still op het MP front van DGoT. Ben al een aantal keer online geweest, maar teamleden ben ik niet tegengekomen, tenzij ze in m'n vriendenlijst staan.

De MP bij DGoT staat idd jammergenoeg op een laag pitje. Er is nog geen avondje geregeld ofzo, zoals het bij FM4 ook gebeurde. Ik heb deze week FH ook niet aangeraakt. En met CoD om de hoek zal het ook wel een tijdje stil blijven.

Het spel is sowieso een stuk minder populair vergeleken met FM4. En ik begrijp ook wel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja ik merk dat ik me al verveel in het spel.
Heb 100% korting, zo goed als alle auto's al die ik wil.
Alle wegen, en ik begin de wegen nu te herkennen, dat zegt wel wat over hoe klein de wereld is.
En de races vind ik allemaal erg irritant, heb niet het gevoel zoals ik in fm4 had als ik ging racen.
Komt ook doordat je de circuits of point to point races niet allemaal kent, had ik ook altijd in nfs games met open wereld.

Ik hoop dat die rally uitbreiding goed is, anders is de game vrij snel uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb net eindelijk de Digital Foundry van Eurogamer over het spel gelezen en door het stuk heb ik toch meer waardering voor het spel gekregen. Ik raad dan ook zeker aan om t te lezen!

Ik heb ook weer zin om dit weekend achter t stuur te kruipen, al is t maar om te cruisen! 8) (ik heb gelukkig wel nog veel te doen!)

Deze link was hier trouwens al een keer gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:20
Ik check alles zo even.. ben al een tijdje niet online geweest ivm drukte op werk etc. Sowieso wil ik even een goede co-leader hebben. Wie meldt zich aan? Ook omdat mijn Live abo binnenkort verloopt, en ik niet zeker weet of ik ga verlengen in deze tijd van drukte.

Overigens, wat start de XBOX langzaam op sinds de laatste update..

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2012 21:44 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
GAIAjohan schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:43:
Ik check alles zo even.. ben al een tijdje niet online geweest ivm drukte op werk etc. Sowieso wil ik even een goede co-leader hebben. Wie meldt zich aan? Ook omdat mijn Live abo binnenkort verloopt, en ik niet zeker weet of ik ga verlengen in deze tijd van drukte.

En wat loopt ie vaak vast.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
Dus niemand die weet welke auto je als extra (I.v.m. hebben season pass) krijgt bij de november car pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat was toch de Lamborghini Miura concept?

Hij word de 20ste uitgegeven.
FM.net forum

[ Voor 59% gewijzigd door LOTG op 12-11-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:25

Pimmuz

Roar

Heb je DM gestuurd check het maar ff (was bij tdu2 club ook co-leader omdat Yoghoo vrij vaak er niet was :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

WeAreLegion schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:03:
Ik heb gister een auto gekocht ben even de naam kwijt iets met GT, was 110, en helemaal upgrade dat is me een snelheids monster geworden niet gezonde gewoon.

Snelheids monster die Ultima GT? vind het wel meevallen trekt zeker niet harder op dan mn gallorado R1 972
en de top is maar 390km/u ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gister nog maar eens een uurtje rondgereden (SP en MP) maar m'n laatste barn find blijft uit. Ben benieuwd wanneer die laatste te voorschijn komt, maar het duurt mij even te lang als je ziet hoever je dan al in het spel bent.

Singelplayer:
Nummer 1 en ook deze al half vol.
Bijna alle sponsor uitdagingen gedaan. Moet alleen nog een paar 9k+
Alle races, streetraces, showcase events gedaan
Alle barn finds tot nu toe opgehaald en in de garage gezet (8 stuks dus)

Multiplayer:
Level 18-19
Alle speltypes al geprobeerd.

Enige wat ik zo goed als overgeslagen heb zijn de PR-stunts en online coop (Zit nog niet in een club). De flitspalen bij PR-stunts vindt ik nog wel ok, maar dat foto maken en punten scoren vindt ik maar helemaal niks.

Zijn er nog meer mensen die wachten op hun laatste barn find?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:08

FeaR

In GoT we trust

Je bent niet de enige met dat probleem, op GoT is er ook al een topic over. Al niet met veel reacties.

Kan je berichten/uitdagingen en dergelijke uitzetten? Vind alles leuk en aardig, maar wordt echt gek van al die berichten die je krijgt. Speel je een paar dagen niet heb je > 60 berichten 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik moet hier barn find 7, 8 en 9 nog krijgen. Ben ook al #1 en heb de laatste race gewonnen. Nog niet alle races overigens en ook de straatraces nog niet veel van gedaan, maar wel alle PR Challenges, flitskasten, kortingsborden en wegen bereden. Dus vraag me inderdaad af wat nou de trigger ervan is, want ik mis er dus nog 3 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Pimmuz schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:52:
[...]

Snelheids monster die Ultima GT? vind het wel meevallen trekt zeker niet harder op dan mn gallorado R1 972
en de top is maar 390km/u ofzo.
Ik heb al weer andere ;) die gaat veel sneller, maar hij is licht en trekt behoorlijk snelop, maar de Venom gaat nog veel sneller, maar goed die snelle auto'gaan eigenlijk net te snel voor dit spel, ik rijd zelf veel in de nieuwe mclaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Martinspire schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:30:
Ik moet hier barn find 7, 8 en 9 nog krijgen. Ben ook al #1 en heb de laatste race gewonnen. Nog niet alle races overigens en ook de straatraces nog niet veel van gedaan, maar wel alle PR Challenges, flitskasten, kortingsborden en wegen bereden. Dus vraag me inderdaad af wat nou de trigger ervan is, want ik mis er dus nog 3 :S
Kortingsborden, flitsers en wegen heb ik idd ookal gedaan.

Op verschillende sites lees je ook van mensen welke ze alle 9 al hebben terwijl ze pas rank 150 zijn. Erg vaag allemaal en ik heb ook nog nergens kunnen vinden wat nu de trigger is.

Hoe doe je die PR-stunts met punten? Ik geraak vaak maar tot de helft ongeveer. Volg je dan echt de route of ga je ergens off road ;) ?

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 13-11-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
JSchut schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:00:
[...]

Kortingsborden, flitsers en wegen heb ik idd ookal gedaan.

Op verschillende sites lees je ook van mensen welke ze alle 9 al hebben terwijl ze pas rank 150 zijn. Erg vaag allemaal en ik heb ook nog nergens kunnen vinden wat nu de trigger is.

Hoe doe je die PR-stunts met punten? Ik geraak vaak maar tot de helft ongeveer. Volg je dan echt de route of ga je ergens off road ;) ?
Hangt een beetje af van de challenge, maar meestal is de truc toch om een hele lange te krijgen. Iets wat erg lastig is op sommige routes. Near misses, met dare devil en threading the needle helpen meestal, dan proberen vast te houden met drift (e-drift) en destruction. Het helpt als je weet waar je veel voor krijgt op de route. Als je een stukje offroad kunt voor landscaping of kangaroo schiet dat ook al op. Maar meestal is de kans ook groot dat je jezelf naait en alles kwijt bent.

Zo niet dan kun je de meeste met aardig wat overschot wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Allereerst moet je beginnen met traction control uit te gooien. Het is effe wennen, maar daardoor haal je echt veel meer drift punten binnen. Daarnaast levert alles op hogere snelheid al wat meer punten op omdat je dan al gouw een langer end drift of spingt.
Het is belangrijk om je combo levend te houden, dus als je denk die te verliezen moet je er snel nog even een drift in gooien, een bord of andere destructible raken of even op een auto een near miss halen. Vooral op snelheid is het wel wat lastiger, maar je krijgt dan wel speed punten.

Het is niet erg een route vaker te rijden en volgens mij mag je er ook vanaf wijken (al weet ik dat niet zeker, heb dat nooit gedaan), maar snelheid en de combo levend houden zijn wel de key points.

Offroad kun je beter niet gaan. Je hebt te snelle auto's mee en je vliegt dan al snel de bocht uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je moet inderdaad niet echt offroad gaan, maar als je in een bocht kunt afsnijden kan je dat soms een paar onverwachtse bonussen op leveren. (Ik had in eens 5 of 6 van 1000 punten, en ik weet nog steeds niet hoe.)
Het helpt als je de route kent en weet waar je wat tegen komt en voor waar je hoeveel punten moet hebben. (Als je er genoeg hebt kun je die meestal beter cashen, tenzij je voor een record wilt gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Met off road bedoel ik meer gebieden zoals dat golf gebied. M'n beste combo daar is 150k (30k x 5.0). En meer is zeker mogelijk wanneer je niet zo roekeloos als mij tekeer gaat :P

Maar ik ga er van uit dat ze deze pr-stunts niet in de buurt van dat soort gebieden komen.

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 13-11-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens mij is er een daar in de buurt, maar er is er ook een vanaf de observatory naar beneden. Die vond ik wel wat lastig om dat er stukken zijn waar vrij weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gisteren weer een poging gedaan om de PR stunts te halen. Nu viel het allemaal inderdaad erg mee. 1 of 2 waren iets lastiger omdat de auto gewoon onhandelbaar was.

Nu single player op 100% maar mis nog 2 flitsers :O. Ook nog niet alle auto's gekocht, maar dat ga ik ook alleen maar doen wanneer ik genoeg credits krijg via multiplayer. Ben nu level 20 en ga nog zeker wel door tot level 25, maar ik ben bang dat daarna de lol er voorlopig even af is.

Nog geen accept van de DGoT club dus gister even geprobeerd een random online free roam game te joinen. Overal waren ze of met niks bezig omdat er nog een missie gekozen moest worden of met de 12000 km endurence missie. Daar had ik nou net even geen tijd voor :P

Moet de leader van de groep de missie echt starten of kan je dat afzonderlijk ook doen? Zoals bijvoorbeeld de lambo missie van boven naar beneden.

Door Horizon wel de smaak weer te pakken. Denk dat we volgende week maar weer eens verder gaan met Forza 4 :) (Of Forza 3)

Anoniem: 415162

Ik ben van plan Horizon te kopen.
Hoe zijn de graphics vergeleken met forza 4?

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 415162 op 15-11-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Anoniem: 415162 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:42:
Ik ben van plan Horizon te kopen.
Hoe zijn de graphics vergeleken met forza 4?
Naar mijn mening ziet Forza Horizon er beter uit dan Forza 4. In horizon is het overdag ook altijd zonnig wat het spel ook warmer maakt. Wellicht dat ik daarom ook het gevoel heb dat Horizon er mooier uit ziet.

Gister tijdens online free roaming eindelijk mijn laatste barn find gekregen :D Nu nog online level 25 halen (Ben nu 23) en nog een 5-6 tal coop missies doen. Ook mis ik nog 2 flitspalen. Staan deze wel op je kaart ookal heb je ze nog niet gedaan?

Zit nog stees niet in een groep. Heeft DGoT al een co-leader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb ook het idee dat de anti-aliasing een stuk beter is. Je ziet het vooral in de auto goed.
En het helpt inderdaad dat het altijd mooi zonnig is, dan ziet het er ook al een stuk beter uit. En 's nachts ziet het Horizon Festival er ook erg vet uit. Veel lampjes, vuurwerk en dat zie je al van ver af.

[ Voor 52% gewijzigd door LOTG op 16-11-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Oef als ik vga chartz moet geloven heeft horizon maar half miljoen verkopen....
Dan is dit officieel een flop qua inkomsten denk ik zo.
http://www.vgchartz.com/game/70780/forza-horizon/

EN ik snap wel waarom, heb de game al week ofzo niet meer aangeraakt en ga ik ook niet snel meer doen, het is saai en dood, en zo zie je maar weer dat hoe mooi je graphics ook zijn mensen willen meer dan alleen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja , ik heb niet perse spijt van mijn aankoop , maar baal wel dat ik €70,- heb neergelegd voor die gare LTD :/ Had ik beter 2 iets oudere games voor kunnen kopen , want hier was ik na een week al helemaal klaar mee. Ac3 was het punt dat ik er mee stopte ( al valt die me ook tegen wat ervaring betrefd) , maar Black Ops 2 doet me deze game zelfs vergeten.

Leuk spel , maar had beter op de budgetbak kunnen wachten, want niemand die het actief online speelt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij klopt van die charts werkelijkwaar geen ene zak. Heb bijna mijn hele friendslist die game zien doen en in de verkoopcharts doet ie het volgens mij ook niet slecht. Je moet echter niet vergeten dat de game op 1 platform wordt uitgebracht.

Nu ik bijna klaar ben doe ik de game ook niet echt veel meer, maar online kan ik nog wel wat doen. Ben echter benieuwd of ze nog wat extra content gaan lanceren om de game wat interessanter te houden (naast de rally dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
v8power67 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:53:

EN ik snap wel waarom, heb de game al week ofzo niet meer aangeraakt en ga ik ook niet snel meer doen, het is saai en dood, en zo zie je maar weer dat hoe mooi je graphics ook zijn mensen willen meer dan alleen dat.
Volgens mij klopt die chart niet echt. Ik heb het idee dat het spel wel meer heeft verkocht.

Ik moet nu alleen nog de PR challenges en de straatraces en dan zit ik er doorheen in de single player. Die rivals doen mij helemaal niks.

Tijd voor een uitbreiding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
v8power67 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:53:

Inderdaad, het verveelt erg snel. Komt ook door de weinige auto's die erin zitten en ik begreep in Forza 4 al niet dat je alle onderdelen na 4 wedstrijden met een bepaald merk gratis kon installeren, in horizon is het nog veel gekker. Paar borden omrijden en je kunt onbeperkt gratis tunen.
Tja dan is de lol er snel af.

Ook vind ik het jammer dat je in multiplayer niet vrij rond kunt rijden. Zou veel leuker zijn. Dan had je echte meetings kunnen organiseren, beetje showen met je eigen ontwerp, sprint competitie's houden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Je hebt wel online free roam maar alleen zonder verkeer dus is beetje dood maar voor meetings is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09

Winkiller

De Mopperpot

Beakzz schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:03:
Leuk spel , maar had beter op de budgetbak kunnen wachten, want niemand die het actief online speelt hier.
Jawel hoor, gisteravond nog een paar uurtjes, zelfs nog een uurtje multiplayer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik speel het met een vriend van me ook gewoon online hoor niet elke avond maar we spelen het nog regelmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Winkiller schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:02:
[...]

Jawel hoor, gisteravond nog een paar uurtjes, zelfs nog een uurtje multiplayer. ;)
Zeg je 6 dagen later :p Dat noem ik niet actief :+ Forza Horizon is nu al onder de € 30,- te krijgen (zavvi.com) dus ik kan wel raden hoe goed die game verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Gaat zelfs zo slecht dat in amerika de game maar 15 dollar kost.(voor de black friday sales stopt vandaag)

http://gamocial.com/xbox/...st-a-month-after-release/

Slechtst verkopende forza game tot nu toe, fm3 was een piek, fm4 al minder dan de helft van fm3 qua verkopen, en nu horizon een kwart van fm4, zo zie je maar, ze doen toch echt iets fout.
Gt5 ruim 9 miljoen, en gt5p ergens 5miljoen.
Je kan zeggen wat je wilt over gt5 maar verkoopt toch echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

GT5 verkoopt ook niet geweldig als je het vergelijkt met de vroegere games. Volgens mij deed Horizon het helemaal niet zo slecht, maar is zo'n black friday aanbieding gewoon een middel om mensen naar je winkel te trekken. Op deze manier is de kans groot dat mensen zowel black ops of halo en forza halen. Das toch weer een game erbij. Daarnaast heb je dat de game met consoles wordt verkocht en dat doet het ook niet al te slecht lijkt me.

Het grote probleem is dat het in het drukke najaarstijdstip uitkwam en niet een maand of 2 ervoor (of gewoon begin dit jaar. Maar ik denk echt niet dat die game het zo slecht doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

0.6miljoen sales is echt niet prima. Als dit niet verbeterd zie ik geen horizon 2 in de pijplijn.
Ze maken al niet extreem veel winst op de forza games. Fm4 zit nu pas op 2.5mil en dat is helft van fm3.
En afgelopen jaar haalde fm4 0.8 miljoen sales en gt5 1.2 mil. En dat terwijl gt5 uit 2010 is en fm4 uit 2011.
En ja gt5 is idd minder verkocht als de 13 miljoen van gt3 maja in deze tijd 9mil verkopen halen is erg goed. En ervoor met gt5p ook iets van 5 mil en ook nog gt psp ergens in de 2mil+ dus ja, forza games zijn leuk maar geen money bag. Ben er zelf ook wel beetje klaar mee met forza games. Horizon speel ik nog wel eens, maar dat is dalijk over. Kijk meer uit naar gt6 dan een nieuwe forza game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja heb GT 5 ook , maar dat spel krijgt me niet te pakken met die suffe jazz in het menu en het totale ontbreken van snelheidsgevoel. De laatste die ik gespeeld had was GT 1 dus misschien dat ik het gevoel mis, maar dan vind ik een Forza 4 toch beter. Hoop alleen dat ze Forza 5 nou eens uitbrengen met een shitload aan tracks en het echt moeilijk maken om auto's te verkrijgen.

Mis totaal de spanning om een auto te winnen en het is altijd 1 van de zoveel auto's . Zie liever een systeem dat je realistisch geld verdiend en moet blijven verkopen om nieuwere auto's te kunnen kopen. Van mij part dat je pas na een 50 uur spelen een Ferrari kan kopen en het voor die tijd maar uitzoekt met je 2e hands bakkies .....dream on :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb GT5 ook bij een maat gespeeld, maar die game kan me echt niet bekoren. Ja de auto's zien er misschien wat mooier uit en sommige plekken zijn erg mooi, maar de meeste banen zien er qua omgeving niet uit (vooral de minder bekende banen, bv rally). Daarnaast is het menu zo onlogisch, traag en omslachtig van opzet dat ik daar ook niet lang mee bezig wil zijn. Even lekker wat splitscreen races doen is bv echt gekkenwerk. Daarbij komt de debiele besturing ook nog eens bij waarbij je niet met de triggers gaat gassen. Kun je wel aanpassen, maar dafuq?

Qua AI vind ik hem ook dramatisch. Ik zie alleen treintjes of inhaalacties die ik veroorzaakt heb. Ook zie je ze nooit echt op de max rijden, waardoor je het idee hebt tegen robots te rijden. De sfeer is ook weer typisch Japans en dat bevalt me gewoon totaal niet. Ik wil nog wel een beetje lol hebben in het spel.

De verkoopstatistieken die je aanhaalt kan ik ook echt niet plaatsen in mijn persoonlijke belevenis en van wat ik aan reacties hoor. De diverse fora en topics van de game zijn nou niet echt uitgestorven en ook mijn friendslist zie ik nog regelmatig mijn scores verbeteren. Misschien dat iedereen er sneller op uit is gekeken dan Forza, maar het grote deel van mijn lijst heeft de game toch wel (met plezier) gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[knip]: Laat ik mijn betoog waarom GT5 objectief gezien beter is dan Forza maar gewoon achterwege laten, ik heb geen zin om dit topic te zien veranderen in een GT5 vs Forza discussie. [/knip]

Maar anyway, de eeuwige GT vs Forza discussie daargelaten: Ik speel Horizon nog wel regelmatig. Niet iedere dag, maar af en toe even lekker rondscheuren door Colorado of even wat Rivals doen is altijd leuk. De game is me zeker niet tegengevallen. Ik vind het alleen echt zonde dat er niet gewoon een auction house en volledige tuning inzit, dit had de game een veel langere levensduur kunnen geven. Ik denk dat Playground games zich dit ook wel realiseert inmiddels.

Horizon is wel echt een game die je zelf leuk moet maken. Als je niet de fantasie hebt om jezelf te vermaken in zo'n zandbak, of wanneer Rivals je gewoonweg niet boeien, dan kan ik me voorstellen dat je snel af zult haken wanneer je door het 'verhaal' heen bent.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lees net dat die rally epansion niet extra komt op de map, maar dat je dus de race selecteerd en dan ergens een race doet, niet op de huidige map, en komt er niet extra bij, dus is puur voor die races thats it.....
http://www.vg247.com/2012...rs-pure-rally-experience/
http://www.ign.com/articl...-peanut-butter-sandwiches

Hier staat dat in, als dat zo is is dit een keiharde faal.
Ben de huidige map al zat, en wil meer ja meer MAP.....
Wil echte rechte stukken waar je je wagen goed kan testen, en meer van die fuji kaima ofzo achtige wegen, lekker kronkelend en erdoor driften.
En above ALL wil ik pikes peak zien, dat ligt in colorado dus al een keiharde faal in mijn ogen dat het er vanaf begin niet in zat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Nou heb gister eens even statistieken van de Dgot club bekeken en ik ben echt een verslaafde :P

14uur mp race's tegenover max 3uur ofzo van de nummer 2...
Ik ben dan ook bijna lvl blue in mp en sp ben ik 7% ;)
Ben toch ook wel benieuwd naar die uitbreiding en voor de rest lekker racen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zit er niet gewoon een licentie op Pikes Peak? Overigens vond ik die baan in Dirt niet echt super en je hebt in deze game niet echt auto's die goed voor die weg zijn gemaakt.

Wel jammer dat die rallywegen niet toegevoegd worden, al kan ik het ook wel begrijpen: dan moeten ze de kaart zelf gaan aanpassen en heb je weer problemen met mensen die hem wel of niet hebben. Burnout heeft getoond dat het wel mogelijk is, maar kan me voorstellen dat dit een beperking van de engine is.

Een auction house had inderdaad beter geweest, maar tuning past imo gewoon niet bij deze game. Tuning doe je om op een bepaald parcour de ultieme setup te behalen. Aangezien horizon een open wereld is, heb je nooit de mogelijkheid een op en top wagen te rijden en daarom mis je imo al de helft van de reden om te tunen. Naast het feit dat het meer een game van de casual gamer is die daar niet op zit te wachten en anders tot stront wordt gereden online. Dat merk je met Forza 4 ook vaak, met standaard wagens kom je gewoon nergens.

Maar het grote verschil is dat je in Horizon in een uur of 20 de hele SP klaar hebt met alle races en optionele zaken. Bij Forza 4 heb je gewoon enorm veel meer races erin zitten, waardoor je er makkelijk 100 uur in kunt steken en dan nog niet helemaal klaar bent met hoogste level e.d. Dat is de reden ook dat je niemand die game meer ziet spelen: ze zijn gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dlc is bekend voor 4 december ;
http://www.ign.com/articl...zon-december-ign-car-pack
---> 2011 Ford F-150 SVT Raptor Halo Edition is denk ik een gift car want is alleen een livery

2008 Aston Martin DBS --> fm4 dus meh
2012 Ferrari F12berlinetta --> nice
2006 Ford GTX1 ---> apart maar meh
2006 Hummer H1 Alpha Open Top ---> fm4 dus meh
1993 McLaren F1 ---> brute wagen maar fm4 dus meh....
1971 AMC Javelin-AMX ---> alhoewel fm4 toch wel leuk dat deze erin komt.

Dit keer 4 fm4 auto's :S Alleen denk ik dat de h1 uit fm4 geen open top was, maar idee is zelfde.
Krijg echt met de dag meer spijt van mn season pass ;w

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2012 13:49 ]

• Maikel64
v8power67 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:47:
http://www.ign.com/articl...zon-december-ign-car-pack
---> 2011 Ford F-150 SVT Raptor Halo Edition is denk ik een gift car want is alleen een livery
WOEHOE! Nummer 3 in de garage als dit een gift car is :( :( :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:23
Ik heb forza 2,3 en 4 altijd zeer veel gespeeld en heb nu ook FH gehaald.

Maar man man wat een tegenvaller is dit. Het lijkt wel een NFS game met Forza layout. Veel en veel te veel arcade feeling.Nu heb ik het spel binnen een half uur aan de kant gegooid, wordt het nog beter of blijft het een NFS clone?

En let wel: ik snap heel goed dat mensen dit een vette game vinden, maar het is voor mij de naam Forza niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
v8power67 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:47:

Dit keer 4 fm4 auto's :S Alleen denk ik dat de h1 uit fm4 geen open top was, maar idee is zelfde.
Krijg echt met de dag meer spijt van mn season pass ;w
Echt te belachelijk voor woorden. Heb de season pass niet , maar met dit soort berichten heb ik zelfs spijt dat ik het spel heb gekocht. Dit soort gasten verdienen het gewoon dat je je console ombouwt en het spel download. Kan me voorstellen dat ze zelfs de goodwill van echte diehard fans kwijtraken. Stelletje geldwolven !

Doet nog steeds een beetje "pijn" dat ik deze voor € 70 heb gekocht (voor die uitgeklede Ltd) terwijl het spel nu voor rond de €30 te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het lijkt me niet dat het 1 op 1 kopieën zijn uit Forza 4. De auto's lijken me namelijk in FH net wat scherper dan in Forza 4. Maar goed, zolang ik er plezier mee heb, maakt het me weinig uit. Zijn niet auto's die ik niet wil rijden ofzo.

Waar ik me wel zorgen over maak is dat al die auto's ingame weer credits kosten en je dus eigenlijk nooit alle DLC kunt rijden omdat je daarvoor een godsvermogen nodig hebt. Als je de game klaar hebt, zit je misschien op 10 miljoen credits ofzo, maar alle auto's samen kosten al veel meer dan dat. Ook online kun je nog wel wat halen, maar dan moet je wel mazzel hebben en zelfs dan red je het nog niet volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Ik lees dat ik niet de enige ben die de game al even niet aangeraakt heeft. Ik ben weer volop Forza 4 aan het spelen, ipv Horizon.

Jammer, thad erg veel potentie, maar het verveelt echt heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:23
BioHazard schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:26:
Ik lees dat ik niet de enige ben die de game al even niet aangeraakt heeft. Ik ben weer volop Forza 4 aan het spelen, ipv Horizon.

Naja ik mis dus heel erg het stukje realisme wat Forza2-4 had. Dit lijkt nu meer op een NFS clone.
Erg jammer.

Je kunt trouwens ook niet meer je auto afstellen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb de nieuwe dlc geprobeert dinsdag, maar wa snel weer klaar mee.
Die ford gtx1 is leuk maar niets bijzonders, de f12 vind ik niet mooi klinken, terwijl in het echt het een monster schijnt te zijn qua geluid. De hummer probeer ik niet eens, de ford met halo sticker ook niet.
Dan de mclaren f1, tja 3 mil en heb ik niet dus ja. En dan de amc javelin, toch in mijn ogen de leukste uit de pack, brute looks, en mooi v8 geroffel.
Owh ja de aston martin dbs.... niet eens geprobeerd.

Hopen dat de rally dlc 19 of 16 december effe datum kwijt, beter wordt want tot nu toe is de dlc echt niet forza waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tjah, het zijn gewoon auto's. Wat had je dan verwacht? Dat races nu ineens een stuk anders zijn?

Overigens vond ik zelf de auto's niet verkeerd. Een Aston erbij is altijd wel leuk.

Ik heb nu trouwens de soundtrack deels op cd gezet om in de auto te beluisteren en dat bevalt ook wel enorm. Toch nog iets waar ik de game dagelijks voor bedank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja ze doen nooit iets speciaals met de autos.
Doe bij de amc javelin bv drag race spullen extra, of doe eens een bizarre engine swap mogelijk maken.
Weet ik wat noem maar iets, maar ze doen letterlijk de auto erin zetten en alleen de standaard forza bumpers mogelijk en klaar..... Tja gewoon sneu, zo maak je een dlc niet echt aantrekkelijk.
Ook mogen ze wel eens meer velgen erin mikken, want sinds fm3 is er bijna niets meer verandert, en 80% van de velgen zijn echt lelijk, en die overige 20% zijn leuk maar zijn er veelste weinig.

En ja ik blijf het zeggen er moet meer map komen, is nu zo ontzettend saai en klein.
Doe een 2e map maken ofzo, of plaats circuits in de map, of mogelijkheid om naar circuits te vliegen en racen. Maar ze ondernemen niets speciaals, en doen alles wat al gedaan is.
Ook met het upgraden, nog steeds na 5 spellen geen mogelijkheid om de standaard uitlaat te vervangen.
Zijn weinig auto's die 1000+ pk draaien op een standaard eind dempertje.....
Ze worden gewoon net zoals de cod spellen, alleen dan zonder de goeie verkoop cijfers.
En dat verbaast me het meest, ze merken toch het loopt niet bijzonder goed, dus tijd voor inovatie, probeer eens wat nieuws. En dan denk je yes horizon open wereld, eindelijk iets nieuws, maar nee weer zon standaard spel onder de forza naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tjah, met dat soort wensen ben je al bijna een nieuwe game in elkaar zetten. Wat nieuwe wegen toevoegen zal denk ik niet zo makkelijk gaan. Maar zoveel meer interessante wegen had TDU nou ook weer niet. Daarbij had je een heleboel stratengrids die je meer als verplichting aan het afwerken was dan dat je er echt gebruik van maakte of omdat de omgeving mooi was. Ik ben het overigens met je eens dat het niet zo heel veel wegdek was, maar ik denk dat ze met een heleboel meer races al wel een eind waren gekomen. Zelfs al haal je alles, dan kun je nog in een relatief laag aantal uren klaar zijn. Forza 4 had gewoon 150 levels waar je doorheen moest gaan om hem echt uit te spelen.

Wat dat betreft heb je bij deze game heel veel races voor de middenmoot en raak je de trage of echt snelle auto's amper aan. Doe wat meer afwisseling door meer class, technische eigenschappen of merk races toe te voegen bijvoorbeeld. Ook maken ze maar slecht gebruik van de open wereld. Laat me wat meer dingen kunnen bezoeken, laat me dingen moeten zoeken (meer barn finds bv), laat me meer dingen winnen.

Plus dat ik het niet zie zitten om nog door te gaan sparen om alle auto's te gaan verkrijgen omdat dat gewoon teveel geld gaat kosten en je daarvoor heel veel races overnieuw moet doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ze hadden mijn inziens wel de map kunnen uitbouwen. Gewoon een extra gebied dat wanneer je de DLC niet heb niet naartoe kan rijden, omdat er bijvoorbeeld een hek gesloten is.

Ze zeggen wel heel makkelijk van ja dat kan niet omdat dat conflicten geeft met mensen die de DLC niet hebben. Volgens mij zijn er zat mogelijkheden om het probleem wel/geen DLC te voorkomen.

Ik had in eerste instantie besloten de rally exp wel te kopen. Maar nu ik merk dat ik wel klaar ben met het spel denk ik niet dat het mij die 1600 punten waard zal zijn. Waarschijnlijk laat ik hem schieten en zal ik Horizon nog maar zelden aanraken. Jammer want in de tijd die ik gespeeld heb en nog niet op 100% zat heb ik mij prima vermaakt. Echter is er nu niks meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer

Hier hetzelfde, ben ik helemaal met je eens
En als je dan van Horizon terug gaat naat Forza 4 zijn die graphics en details toch ook wel weer veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64

Hier hetzelfde. Heb alle races e.d. gedaan, dus het spel is klaar.

Ik ga niet voor de lol van links naar rechts en weer terug over de map rijden (al ben je dan wel met 20 minuten weer klaar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo details van rally expansion zijn bekend.... extreme fail weer. 5 autos allemaal uit fm4. Maar nu met(tromgeroffel) lampies erop........ www.ign.com/articles/2012...and-detailed-with-trailer

Jup forza franchise is officeel erger dan cod....... veeel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik meld me ook even aan bij DGot. GT: McBoom Box :)

Ik heb net Darius verslagen en de streetraces volbracht, dus op wat races her en der na heb ik 'm wel uitgespeeld.

Even mijn sentimenten op een rij:
Positief:
- Dag en nacht cyclus
- Leuke map om overheen te knallen en de vrijheid
- Eindelijk matte verf

Negatief
- Weinig auto's t.o.v. FM
- Korte speelduur
- Online nogal.... springerig
- Je wint vaak dezelfde auto. Zal wel pech zijn, maar ik heb nu 3 dezelfde Jaguars en 3x een Audi Quattro 8)7

En het grootste negatieve punt is (eigenlijk wat ik in de laatste reacties ook al proef, dus ik ben niet de enige) dat ik me eigenlijk best wel bekocht voel t.o.v. FM4. Ik heb van deze ook de LCE gekocht, net als van de andere Forza's, maar deze keer geen SP. En als ik de DLC zo bekijk hoef ik daar geen spijt van te hebben. Je ziet in de DLC heel veel auto's uit FM4 terugkomen, dus makkelijk verdienen. Gaat dit zo straks ook worden bij FM5? Eén schijf met auto's en de rest die er eigenlijk in had 'moeten' zitten als DLC verkopen, maar er wel full-price voor betalen?

Ik had er geen problemen mee gehad als ze de pure racers eruit hadden gelaten (zoals de DTM, Le Mans auto's) en daardoor minder auto's had gehad, maar dit.... Dit voelt voor mij een uitknijpspel. En ja, je bent het niet verplicht om te kopen, maar dat is een dooddoener voor een spel wat beter had kunnen zijn....

[ Voor 93% gewijzigd door McBoom op 18-12-2012 02:28 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Net die rally expansion getest, en was er vrij snel klaar mee.
Het rallyen voelt weer net als voorheen super nep aan.
En alles hoe rallyen werkt in het echt heeft hier geen zin....
Een hairpin niet nemen met handrem, maar alsof het een racewagen is op een circuit....
En de upgrades zijn grappig maar alleen de 5(6 als je seasonpass hebt) wagens kunnen rally lampen en bumpers etc. De rally ophanging en de banden en versnellingsbak kunnen wel op alle auto's, niet dat het veel nut heeft.....
De stages zijn vervelend, en heel onlogisch, en op medium difficulty haal ik het vaak net...
Ik kan fm4 en horizon zelf gewoon op hard makkelijk winnen. Dus ja heb hem na uurtje of wat weer uitgezet, geen ruk aan, en heb nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop als van de seasonpass.....
Owh ja en ze hebben nu alle toekomstige dlc al in de car park gezet, een escalade, een mustang, een amc ventura, weer veel van fm4 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 15:22

Player1S

Probably out in the dark

Heb onlangs de demo gedaan maar dat bevestigde eigenlijk mijn voorgevoel.

FH is een demo voor nieuwe dingen. FM4+FH+next gen xbox=FM5.....mark my words.

eventueel alleen FM4+FH=FM5

[ Voor 12% gewijzigd door Player1S op 18-12-2012 15:54 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Eerste indrukken van het rallypack zijn voor mij althans positief. (nee, ik ben geen die-hard simracer, maar iemand die wel van racen in het algemeen houd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

v8power67 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:45:
Net die rally expansion getest, en was er vrij snel klaar mee.
Het rallyen voelt weer net als voorheen super nep aan.
En alles hoe rallyen werkt in het echt heeft hier geen zin....
Een hairpin niet nemen met handrem, maar alsof het een racewagen is op een circuit....
En de upgrades zijn grappig maar alleen de 5(6 als je seasonpass hebt) wagens kunnen rally lampen en bumpers etc. De rally ophanging en de banden en versnellingsbak kunnen wel op alle auto's, niet dat het veel nut heeft.....
De stages zijn vervelend, en heel onlogisch, en op medium difficulty haal ik het vaak net...
Ik kan fm4 en horizon zelf gewoon op hard makkelijk winnen. Dus ja heb hem na uurtje of wat weer uitgezet, geen ruk aan, en heb nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop als van de seasonpass.....
Owh ja en ze hebben nu alle toekomstige dlc al in de car park gezet, een escalade, een mustang, een amc ventura, weer veel van fm4 in ieder geval.
Poeh, hebben we een nieuwe Phusebox? Ik bedoel, je bent bijna alleen maar negatief over deze game. Kun je beter niet gewoon de disc uit je XBox halen en weer GT5 gaan spelen? :)

Ik vind het een vermakelijke game, ook al heb ik het nu alweer een tijdje niet meer gespeeld. Ja, er kunnen dingen beter maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld TDU2 dan is er een enorme vooruitgang in dit spel.
Het vergelijken met een ander Forza deel moet je ook gewoon niet doen, net zoals vergelijken met GT5. Dat zijn heel andere soort racegames. Ik snap gewoon niet dat mensen niet wat meer kunnen genieten van de game, en de game waarderen en beoordelen over hoe het is en waar het voor staat.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste