Forza Horizon

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 15:40
GAIAjohan schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:33:
Nomaals, morgen zal ik iedereen toevoegen. Heb geen Xbox bij mijn ouders staan :)
Ik heb het voor je waargenomen. Ben namelijk co-leader.

Snap alleen niet dat veel van jullie de moeilijkheidsgraad op hard hebben staan. Hoewel de eerste races inderdaad te simpel waren, moet ik zeggen dat na de roze band de races toch behoorlijk lastig aan het worden zijn. Of ik ben natuurlijk gewoon slecht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 18:22
Mijn eerste foto's ;)

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=285993&full=true
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=295031&full=true

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:54
Ik heb het spel ook maar eens gekocht. LCE versie hadden ze hier in IJsselstein nog liggen voor 60 €. Heb gisteren en vandaag weinig kunnen spelen heb een groen bandje. Iemand zin in een online potje? Gamertag is Pretpik. Wat zijn de voordelen om lid te zijn van een club?

Oh en over de barn-finds, ik heb intussen 3 aanwijzingen gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door pretpik op 28-10-2012 21:50 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:19:
[...]

Hoezo haal je met de MP zoveel auto's en credits dan? Is dat met gewone online races of coop challenges? Zelf nog weinig naar gekeken omdat ik toch vooral wat mooie auto's wil halen.

Vandaag ook alle festival locaties gevonden en op 100% gezet zodat ik overal snel kan komen, maar heb nog weinig hele snelle auto's (vooral veel B en C klasse nu). Op zich vermaak ik me nu ook wel met de game, maar wil onderhand wel wat snellere auto's gaan rijden tijdens races

En wat ik me ook nog afvraag: Blijf je uiteindelijk wel credits winnen of is het op een gegeven moment wel afgelopen? Iets wat ik bij TDU altijd irritant vond is dat je na het uitrijden van de races eigenlijk geen mogelijkheid meer hebt om veel credits te halen voor andere auto's. Wat ik vooral wel jammer vond omdat ik daardoor vaak geen topauto's kon betalen en dus niet lekker mee kon doen online
Met de normale MP win je credits en auto's. Elke keer dat je in MP in level stijgt, krijg je een prijs, een soort rad van voortuin. Dit is per level anders en kan verschillen van 4.500 credits tot een Ferrari 250 GTO.

Ik ben nu dus lvl 26 en had de eerste 6 levels alleen maar credits. Daarna kwamen eindelijk de auto's en nu is het om t even.
De auto's die ik tot nog toe heb gewonnen zijn uit m'n hoofd:

- Zonda R
- 458 Spider
- Viper
- Lotus 2-eleven
- Ford Focus
- Lexus LSF
- Lancia Stratos
- Lancia Delta Integrale

En waarschijnlijk nog wel een paar... Dus online zijn de auto's te verdienen en in 26 levels heb ik denk ik 10 auto's verdiend en 16 keer credits van bij elkaar +1.000.000.
Nu gaan de levels langzamer dus duurt het een stuk langer. 25.000 xp per level ongeveer. Een win geeft me van 10.000 tot 12.000 xp

In co-op is ook veel geld te verdienen. Daar heb ik iets van 400 à 500.000 gewonnen.

Ik heb nu 2.500.000 credits, te veel auto's, ben 10 punten verwijderd van m'n blauwe pols bandje en ben 100e. Vanaf nu ga ik lekker SP spelen en misschien met jullie freeroamen en MP. Ik dacht dat in ik in de laadschermen zag staan dat mn voortgang 19% is, wat ik eigenlijk beste veel vind... :)

Maar nog even en ik kan ook auto's gaan weggeven! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:46
Seaborz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:54:
[...]

Ik heb het voor je waargenomen. Ben namelijk co-leader.

Snap alleen niet dat veel van jullie de moeilijkheidsgraad op hard hebben staan. Hoewel de eerste races inderdaad te simpel waren, moet ik zeggen dat na de roze band de races toch behoorlijk lastig aan het worden zijn. Of ik ben natuurlijk gewoon slecht :/
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat jij slecht bent :p , maar ik weet wel dat ik niet goed ben. Dat hebben sommige Tweakers me wel laten zien bij Forza 4 in de club :p

Ben nu vlak bij het oranje bandje en moet veel races 2 of 3 keer rijden om ze te winnen en soms moet ik genoegen met een 2e plaats. ( die je moet verslaan gaat altijd harder dan de rest en zeker als hij niemand meer voor zich heeft)

Met alles uit en hard ai heb ik dus echt een uitdaging en bijna zonder frustratie :) ( op die races na met zware zwalbende amerikaanse bakken.. I hate them ! )

Een auto die je ligt uitkiezen is wel erg belangrijk , want een race die ik op hey 1e oog niet kan winnen , win ik met een andere auto (meestal oude ) ineens wel.

Subaru , lancer , scorpio en audi 100 win ik het makkelijkst mee.
Hebben meer mensen dat je soms moet clutchen voor je weg kan rijden ?

Edit : nog mensen up voor wat multiplayer fun ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Hmm, voor die auto's e.d. de multiplayer maar eens gaan proberen. Lijkt erop dat dat dan sneller gaat dan via de singleplayer wat natuurlijk weer een voordeel kan zijn (al red ik het nog prima).
Zojuist oranje bandje gehaald en de top 100 binnen gedoken. Zat vervolgens meer te letten op mn driftscore waardoor ik zelfs 5 levels in 1 race ben gestegen, maar kwam er in ronde 3/4 achter dat ik pas 5e lag en heb op 2 meter voor de finish de leiding kunnen pakken 8)

Hier nog even Smartglass getest en is wel een geinige gimmic (al verwacht ik niet dat ik het intensief ga gebruiken, mogelijk alleen voor coop):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qPmcN.jpg
Mijn Xbox (de slim-versie helemaal links) zit aangesloten op mijn Windows 8 pc (hdmi-in) zodat ik op kan nemen, dus vandaar dat je een windows-balk ziet op het rechter scherm. Linker scherm draait Smartglass als Metro Applicatie met de map functie aan. Verder zie je onder mijn linker scherm op mn oude xbox (die werkt nog wel maar is niet online aangesloten) nog mn WP7.5 telefoon staan waar ook smartglass op draait maar waar ik de kaart helaas niet op kon laten werken (wifi problemen denk ik), al vind ik dat ook niet echt nodig haha

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 23:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wat kan je met dat smartglas dan , want ik zie alleen archievements ?

Half uurtje mp en al level 7en 4 auto's gewonnen :) gaat snel !

Edit : nu al 2x met de lancer op plek 1 vertrokken en dan staat de rest gewoon stil lijkt het wel. Daarna is het bijna uitcruisen :p Zal nu wel veranderen , want ik mag niey meer mee doen met de beginners class ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Beakzz op 28-10-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:47:
Wat kan je met dat smartglas dan , want ik zie alleen archievements ?

Half uurtje mp en al level 7en 4 auto's gewonnen :) gaat snel !
Het hangt van je game af die je draait (forza ondersteund het) maar je ziet in ieder geval game info, vrienden die online zijn (en je dus berichten kunt sturen), gerelateerde games en content en kunt je xbox besturen (moet je aanklikken op je homescherm geloof ik). Verder kun je de music en video store bekijken en volgens mij ook xbox dlc e.d. inzien

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nog iemand wakker ? Probeer een 8 player challenge te halen en kom niet verder dan 7 :+ join the party ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb het spel zaterdag gekocht, gisteravond pas tijd om te spelen. Maar wat een dikke racegame!

Heb smartglass op mijn Nexus 7 draaien, en die extra content op de tablet is wel grappig!

Helaas maar een uurtje de tijd gehad om te racen, het spel is echt groot naar mijn mening.

Vanavond maar eens verder racen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-09 12:18

Pimmuz

Roar

Is er nu al een algemene "got club" ? Wil weleens club race's doen of beetje free roame met paar man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 16:49
Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:52:
[...]

Het hangt van je game af die je draait (forza ondersteund het) maar je ziet in ieder geval game info, vrienden die online zijn (en je dus berichten kunt sturen), gerelateerde games en content en kunt je xbox besturen (moet je aanklikken op je homescherm geloof ik). Verder kun je de music en video store bekijken en volgens mij ook xbox dlc e.d. inzien
Forza Horizon laat je met smartglass als je SP speelt (MP heb ik nog niet gedaan) de kaart zien, met alle icons er op. Die kun je dan aanklikken en de GPS een route laten plannen. En dat kan dan terwijl je aan het rijden bent. Dus als er iemand naast je ziet met een smartglass apparaat, kan die routes voor je plannen. Ook naar discount signs en zo. En je ziet de hele map, dus je hebt overzicht op de complete route. Dit is overigens op Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Smartglass lijkt me wel geinig, maar ik moet wachten op iOS ondersteuning. Voor Android ondersteuning hadden ze ook 2013 gezegd, dus hoop ik dat iOS ook snel komt...

Maar er zitten hier achievements aan vast? Zijn er ook Kinect achievements?

Wat de MP verder betreft, heb ik het idee dat AWD wagens wel een stuk competatiever zijn... Zo ben ik echt amper sneller in een C63 vergeleken met een EVO in een rechte lijn. Het verschilt ook wel per wagen denk ik, want een C Impreza met banden en handeling mods verlies ik het dik op snelheid van een Delta Integrale. Die moet ik ook maar s upgraden voor online...
Ook de EVO X doet het in MP erg goed. In de A-klasse verlies ik er best wel vaak van...

Ik heb ook voor SP een Focus naar de A getild, maar dat rijdt echt voor geen meter... ik heb het blok van de RS 500 erin gegooid en een race LSD, maar dat ding is vrijwel niet te besturen onder gas... M'n wielen spinnen alleen... :)

M'n go-to A-klasse wagen voor online is de C63... goed stabiel en snel...
Voor S de F40 (ongetuned)
Voor C de Subaru Impreza of de Audi Quattro,

Wil je trouwens lekker glijden, moet je de E92 M3 is proberen! Dat ding blijft glijden...

[ Voor 65% gewijzigd door SqueakyClean op 29-10-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

Zaterdag de game gekocht en moet zeggen dat ik me er behoorlijk mee vermaak. Echter nog niet naar multiplayer gekeken. Wellicht vanavond eens proberen.

Ik zal mij vanavond ook even aanmelden bij DGoT.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Maar er zitten hier achievements aan vast? Zijn er ook Kinect achievements?
Beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Van het weekend veel kunnen spelen. Ik mag op voormij paarse armband en de 7de barn find. Ik vind het overal naar toe rijden nog het leuks in die mooie omgevingen. Ik wil eerst al die armbanden en daarna kijken waar ik nog niet heb gereden en welke kortings borden ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pimmuz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:17:
Is er nu al een algemene "got club" ? Wil weleens club race's doen of beetje free roame met paar man :)
Volgens mij zijn er 2 clubs hier.

DGoT is de echte gathering of tweakers forza horizon club en daar zitten volgens mij ook de meesten van hier in.

Daarnaast heeft GoTLive.nl nog een clubje met de tag GoTL. Zitten nog niet veel mensen in, maar op dit moment zie ik toch de meesten de singleplayer doen en ook ikzelf vermaak me daar prima mee. Ben wel van plan om binnenkort wat online te gaan racen omdat ik hoor dat daar veel geld en auto's te verdienen is.

Ik weet verder niet hoe serieus hier online geraced wordt, maar bij gotlive willen we het vooral doen om de fun en heb je dus geen dik aangepaste auto's nodig om mee te kunnen doen. Denk dat we vooral veel stock auto's gaan gebruiken of auto's die mogelijk geupgrade worden tot de top van hun eigen klasse. In ieder geval niet iets waardoor je altijd zult verliezen als je geen uitgebouwde auto's hebt (al kunnen we dat natuurlijk ook wel doen, maar lekker relaxed racen gaat voor).

Voor de mensen die al online hebben geraced: Hoe serieus wordt er geraced? Maak je ook zonder upgrades een kans? En wordt er veel gebotst?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 09:28
Het begint toch wel te kriebelen.. Misschien vanmiddag maar eens langs de mediamarkt rijden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Daarnaast heeft GoTLive.nl nog een clubje met de tag GoTL.
Kan je je gewoon ingame signen zonder het van te voren te melden? Dan zal ik dat vanavond ook even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

JSchut schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Kan je je gewoon ingame signen zonder het van te voren te melden? Dan zal ik dat vanavond ook even doen.
Mja gewoon een request verzenden, zit geen uitgebreid intakegesprek aan vast haha.
Indien je wilt kan ik ook een invite sturen.

Zit er trouwens nog een maximum op de grootte van zo'n club? Bij je friendslist en andere games is het vaak max 100 maar weet niet hoe dat bv in forza 4 werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-09 23:21
Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:43:
Voor de mensen die al online hebben geraced: Hoe serieus wordt er geraced? Maak je ook zonder upgrades een kans? En wordt er veel gebotst?
Mijn online ervaringen en mening:

ik heb de nodige races online gedaan, ik moet eerlijk zeggen dat ik er online tegen vreemden niet zo veel aan vind. Misschien lag het aan de rooms waarin ik kwam maar elke race was alleen maar 1 groot bots festijn. Ik vond overigens de Pure Skill mode waarin de map en auto door de game bepaald wordt een leuke online mode, aangezien daar de mensen iets serieuzer aan het racen waren.

Naar mijn mening komt het spel online pas echt tot zijn recht als je met je eigen club mensen raced, wij hebben nu vrij, za en zondag elke avond de nodige uren online geraced met elkaar (6 man) en dan is het spel echt fantastisch als iedereen iets serieuzer de races doet. In zo'n geval maakt het niet zoveel uit hoe je je auto geupgrade hebt, je maakt nog steeds wel kans met een wat lagere punten waardering van je auto als je de lijnen gewoon beter rijdt. Bovendien is het een leuke methode om wat meer uitdaging te krijgen als je zelf wat beter bent dan de overige, de mensen die echt net beginnen nemen dan een hogere punten auto en de mensen die wat meer ervaring hebben een iets lagere punten auto.

De races die er online inzitten zijn gevarieerd van korte (circuitjes) tot extreem lange (33+ KM) races. Ik kreeg wel de indruk dat niet alle single player racetracks ook online aanwezig waren maar er zijn er zat om je heel lang te vermaken.

De fun modes zijn leuk met een groep waarbij ik met name cat en mouse een hele leuke mode vindt als je een volle room hebt.

Free Roaming vond ik tegenvallen. Als je iets als burnout verwacht met coop challenges zul je teleurgesteld worden, er zijn zo'n 15 tot 20 coop challenges die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn, zoals rij van punt A naar B binnen een bepaalde tijdsperiode, of rij met zijn allen binnen 10 seconden van elkaar met 250 km / uur langs snelheidspaal X. Ik vond het vrij saai en we waren er vrij snel klaar mee.

Wat een enorme topper is, is de monthly rival challenges, hiervoor ga je naar de race central club en kies je voor monthly rivals, je krijgt dan elke maand een stuk of 5 challenges waarin je de snelste tijd kunt neerzetten. Aangezien iedereen van je car club erin staat kun je al snel proberen de hoogste positie te krijgen door de ghost te verslaan van degene in je club. Dit kan uiteraard ook met elke single player race, maar ik vond met name de No Fear race een hele leuke challenge uit deze sectie.

Al met al vind ik online enorm goed uitgewerkt, maar het is wel leuker als je met een wat serieuzere groep 'friends' raced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-09 12:18

Pimmuz

Roar

Download vouchers Forza Horizon‏

26-10-2012

Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor de Xbox360-game Forza Horizon. Bij de pre-order van deze game ontvangt u twee downloadcodes. De vouchers met deze downloadcode zijn te laat aangeleverd door de leverancier waardoor deze niet in het pakket met uw game verzonden is. Wij hebben deze inmiddels ontvangen en sturen u deze toe via de briefpost. U ontvangt dus een dezer dagen een envelop met daarin de twee ontbrekende vouchers.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden u onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice/Internet

Haha en dat is dus voor een 370z en golf r dacht ik zo (Bestel nu en ontvang 2 extra auto's! De Nissan 370 Z en de Volkswagen Golf R. OP=OP) Ja dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Mja gewoon een request verzenden, zit geen uitgebreid intakegesprek aan vast haha.
Indien je wilt kan ik ook een invite sturen.

Zit er trouwens nog een maximum op de grootte van zo'n club? Bij je friendslist en andere games is het vaak max 100 maar weet niet hoe dat bv in forza 4 werkte?
Haha! Bedoelde meer dat het misschien handig was vooraf te melden dat je je gaat aanmelden zodat ze weten wie je bent ;)

Maar stuur me maar een invite hoor. Dan accept ik hem vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

robinez schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Mijn online ervaringen en mening....
Ok duidelijk dus.

Kun je nog iets dieper ingaan op de party modussen? Kun je daar alleen in een afgebakend deel spelen of kun je overal ter wereld cat&mouse doen?

En hoe is het gemis van overig verkeer bij coop? Ik had het idee dat het daardoor best saai is.

Het klinkt verder in ieder geval wel tof, dus ga zeker online spelen.
JSchut schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

Haha! Bedoelde meer dat het misschien handig was vooraf te melden dat je je gaat aanmelden zodat ze weten wie je bent ;)

Maar stuur me maar een invite hoor. Dan accept ik hem vanavond.
Ah ok, mja mij maakt het niet zoveel uit. De meer zielen, de meer vreugd. Al kun je op Gotlive.nl wel laten weten wie je bent natuurlijk ;) Al had ik je volgens mij al wel een invite gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:26:
[...]
Kun je nog iets dieper ingaan op de party modussen? Kun je daar alleen in een afgebakend deel spelen of kun je overal ter wereld cat&mouse doen?

En hoe is het gemis van overig verkeer bij coop? Ik had het idee dat het daardoor best saai is.
party modus: je hebt 3 party modussen online:
- cat & mouse: Deze kan volgens mij op elke online track
- Infected: deze kan op een aantal playgrounds
- King: deze kan op een aantal playgrounds

De playgrounds zijn afgezette gebieden, zoals op een fabrieksterrein, een golf terrein, een stad en nog een paar die ik vergeten ben. Zijn er een stuk of 5 geloof ik.

Cat & Mouse: er worden twee teams gemaakt (rood en blauw), de doelstelling is dat de muizen van elk team de finish als eerste halen, de cats moeten dat zien te verhinderen zodat de eigen muizen als eerste over de finish komen. Ik vond dit echt een leuke online mode, omdat je ook enige strategie hierbij kan toepassen, zoals de bocht dichtzetten voor de achterblijvers om zo je eigen muis voorsprong te geven.

Infected mode is dat 1 persoon als infected begint en je moet zolang mogelijk zien te overleven als niet infected. Op de map is niet te zien waar de infected autos rijden maar de infected autos zien jouw wel rijden op de map.

King mode is tikkertje, het is de bedoeling om zolang mogelijk de king te zijn en zo punten te verzamelen. De king krijgt een 'power' penalty waardoor hij altijd iets langzamer is dan de anderen. Deze penalty kun je zelf instellen.

Wat betreft gemis van verkeer in free roam, dat is inderdaad saai, en ook een beetje raar dat je zodra je online gaat freeroamen in een compleet lege wereld rijdt waar niets te doen is. Eventueel kun je op zoek gaan naar Barns voor de mensen die die barn nog niet hebben maar dat werkt alleen maar voor de mensen waar die cirkel al op de map staat. De ongeveer 15 coop missies heb je vrij snel gedaan dus die vormen ook niet echt veel uitdaging en zijn daarna completed, Bij 10 krijg je een achievement overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:45

FeaR

In GoT we trust

Vanmiddag maar eens goed zoeken naar de laatste twee Discountborden. Heb wat kaarten uitgeprint met daarop de locaties zodat ik af kan strepen als ik ze al gehaald heb. Gelukkig kan ik het grootste deel meteen afstrepen aangezien ik daar zeker van ben, maar sommigen - vooral van de weg af - zijn toch wat lastiger te controleren. Al ik dan alle borden heb, en de upgrades dus gratis zijn, maar eens de Veyron motor in mijn Bugatti EB110 SS leggen, schijnt best grappig te zijn :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FeaR schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:05:
Vanmiddag maar eens goed zoeken naar de laatste twee Discountborden. Heb wat kaarten uitgeprint met daarop de locaties zodat ik af kan strepen als ik ze al gehaald heb. Gelukkig kan ik het grootste deel meteen afstrepen aangezien ik daar zeker van ben, maar sommigen - vooral van de weg af - zijn toch wat lastiger te controleren. Al ik dan alle borden heb, en de upgrades dus gratis zijn, maar eens de Veyron motor in mijn Bugatti EB110 SS leggen, schijnt best grappig te zijn :)
Alle borden die je al gehad hebt zijn een grijs stipje, hè... dus je hoeft niets aan het toeval over te laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jobbie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Alle borden die je al gehad hebt zijn een grijs stipje, hè... dus je hoeft niets aan het toeval over te laten...
Ware het niet dat sommigen haast niet te zien zijn aangezien ze in het bos staan of zo op een hoek dat ze wegvallen tegen de achtergrond. Maar een stuk of 80 van die borden kan ik zo afstrepen op die kaarten, de rest wordt nog eens langsrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Het feit dat dit topic zo actief is doet me toch wel warmlopen voor de game. Ik had niet verwacht dat mensen er zo positief over zouden zijn. Ik zie dat hij bij 12game 45 euro excl. is, iemand nog wat goedkopers gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nee, goedkoper ga je echt niet vinden! Mooi prijsje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:29

Winkiller

De Mopperpot

[message=39188361,noline]Ik zal mij vanavond ook even aanmelden bij DGoT.
Ik heb me zojuist ook aangemeld bij DGot met Rik60, eens kijken of ik nog wat van jullie kan leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:32
Wanneer komt de mogelijkheid om je profiel van forza 4 in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

*jeej* alle honderd de borden gevonden, dus gratis upgrades. Eens zien wat die Bugatti EB110 SS doet met 1.076 kW en 1.719 aan koppel. Wel 1.429 kilo, maar dat mag de pret niet drukken :P
wuppie007 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:01:
Wanneer komt de mogelijkheid om je profiel van forza 4 in te voeren?
Zodra je voor de eerste keer zelf naar de garage kan. Duurde wel wat langer dan bij Forza 4 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:32
FeaR schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:22:
*jeej* alle honderd de borden gevonden, dus gratis upgrades. Eens zien wat die Bugatti EB110 SS doet met 1.076 kW en 1.719 aan koppel. Wel 1.429 kilo, maar dat mag de pret niet drukken :P

[...]

Zodra je voor de eerste keer zelf naar de garage kan. Duurde wel wat langer dan bij Forza 4 inderdaad.
vreemd ik kan gewoon naar de garage en zie daar m'n barnfind, maar importeren doetie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zo bijna mijn hele middag is verdwenen door het online gedeelte van dit spel :) Eerst wat challenges proberen te halen, maar dat werkt niet echt goed als de helft vreemden zijn die maar wat doen dus dat moet maar een x met wat meer Gotters ;)

Op een gegeven moment hadden we met infected 6 to 8 man online en dat is met de juiste mensen ( lees mensen met gevoel voor humor ) toch wel erg leuk hoor :) Er was er 1tje van de club bij ( sorry ben je naam even vergeten ) en dan heel sneaky samen op 1 gaan jagen :) klinkt gemeen , maar hij "verdiende " het :) en hij het was beide kanten op trollen.

Level 27 alweer en nog lang niet moe van het online gedeelte. Wat een topspel is dit toch ! Ben naar mijn gevoel al zolang bezig en heb nu de paarse band in de sp , maar volgens het spel pas op 35 % completion !

Vanaaf laat zet ik zeker weer een servertje op.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 29-10-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Leuk 1463 PK, maar je auto verandert wel in een vliegtuig bij de kleinste hobbel in de weg :P
Wel ziek om te zien wat je allemaal uit je auto kan halen met die upgrades. Al denk ik dat het er wel een stuk makkelijker op gaat worden nu.

Na een weekend best wel veel spelen begint het me toch wat te vervelen. Het wordt wat eentonig qua races en doen. Maar goed dat Assassin's Creed er aan komt zodat ik wat kan wisselen. Bij de vorige Forza's had ik hier geen last van. Daar kreeg je natuurlijk ook telkens nieuwe circuits als je verder kwam. Bij Horizon zijn de wegen al bekend.

[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 29-10-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het grote verschil is toch dat je met FM4 altijd nog wel een rondje deed om net die laatste tiende eraf te krijgen... Dat doe ik Horizon ook amper.

Wt ik wel erg tof vind om te is speciaal een auto te halen om mee rond te cruisen. Zo heb ik een Pontiac Firebird gekocht, geüpgraded naar B500 en daarmee rijd ik van event naar event, of cross ik wat rond. Die vrijheid vind ik erg tof!

Wat online betreft heb je heel veel van die vervelende beukertjes... Dat drukt de pret wel. Vaak als ik helemaal achterin start weet ik dat het niets gaat worden door al dat gebeuk. Start ik eerste, win ik vaak.

Samen met Gotters moet dat wel goedkomen, maar die zijn niet altijd online! :-( ;)

Kan iemand me trouwens uitleggen wat ik nou precies aan de club heb? Voor rivals is wel leuk, maar er zijn geen party opties ingebouwd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammort schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:29:
Het feit dat dit topic zo actief is doet me toch wel warmlopen voor de game. Ik had niet verwacht dat mensen er zo positief over zouden zijn. Ik zie dat hij bij 12game 45 euro excl. is, iemand nog wat goedkopers gezien?
Ik had eerst mijn bedenkingen maar het is echt een supergame. De barnfinds zijn leuk, de races zijn top, de graphics zijn super en er rijdt genoeg AI op de weg (en ook genoeg verschillende)
Het enige waar je over zou kunnen vallen is dat tijdens Multiplay er geen AI op de weg is, dat zou het wat saai kunnen maken.

Hier nog een paar ingame plaatjes om je helemaal over te halen O+
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/346ouuc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/21no4d0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2wr2buh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/28uoihj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik wou graag smartglass proberen maar kan op geen enkele manier de app uit de store trekken. wel erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Welke telefoon ? Bij de iphone is het gewoon de standaard Xboxlive app , maar daarop stelt het echt helemaal niks. Afstandsbediening werkt niet bij me en behalve archievements bekijken niks speciaals. Jammer genoeg geen kaart enz. , maar dat komt pas in 2013 maar de iphone geloof ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
Speel deze game ook sinds zaterdag, en natuurlijk alle voorafgaande Forza's gespeeld :Y)

Moet een beetje wennen aan de wegligging van de auto's en de 'feel' van de game. Wel erg vermakelijk om te spelen, ook online.

Heb mijzelf daarom heel brutaal ook aangemeld bij DGoT met gamertag zt44b :P

[ Voor 3% gewijzigd door ZtaaB op 29-10-2012 20:41 ]

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jobbie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:24:
Wt ik wel erg tof vind om te is speciaal een auto te halen om mee rond te cruisen. Zo heb ik een Pontiac Firebird gekocht, geüpgraded naar B500 en daarmee rijd ik van event naar event, of cross ik wat rond. Die vrijheid vind ik erg tof!
Die Fast Travel gebruik ik ook echt zelden, niets leuker dan met een mooie auto een beetje door de wereld heen crossen om van A naar B te komen. Hoeft niet eens zo heel snel, als het maar lekker stuurt en drift over die bergweggetjes.

Vraag me af hoe Forza Horizon zou zijn als iedereen in de game zou zitten zoals dat met Test Drive Unlimited ook is. Wordt vast een teringbende, maar het zou wel meer connectie/feeling geven met de andere deelnemers aan Horizon als het ware. Of ik nu een andere weggebruiker inhaal of een AI-player maakt me niet uit.

Vandaag eens geprobeerd om tegen het mannetje op te rijden die de groene lichtkogel afschiet bij bepalde races. Had het idee dwars door hem heen te gaan, maar het is alsof je tegen een huis oprijdt. Die man staat wel stevig in zijn schoenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Beakzz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:38:
Welke telefoon ? Bij de iphone is het gewoon de standaard Xboxlive app , maar daarop stelt het echt helemaal niks. Afstandsbediening werkt niet bij me en behalve archievements bekijken niks speciaals. Jammer genoeg geen kaart enz. , maar dat komt pas in 2013 maar de iphone geloof ik :/
Op de PC met Windows 8. Kan enkel de companion downloaden, maar smartglass is NIET te vinden. Zelfs als ik update klik van binnen companion gebeurd er niks. (No updates available)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gisteren heel even single player gespeeld. En gekomen tot het blauwe polsbandje. En rank 170 ongeveer. Daarna was het tijd om multiplayer eens uit te proberen. Nu heb ik een paar leuke races meegemaakt maar ook een paar waarin iedereen dacht dat we in botsauto's rondreden :P Volgens mij ben ik nu level 13. Schiet dus al aardig op.

Nu lees ik overal dat je ook online kunt rondcruisen en coop missies kan doen. Echter snap ik niet helemaal hoe ik hier kom. Enige wat ik kan doen is een game zoeken. Ook als ik in een Live party zit heb ik de mogelijkheid niet. Waarschijnlijk kijk ik weer met m'n neus, maar kan helemaal niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Eduardboon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:01:
[...]

Op de PC met Windows 8. Kan enkel de companion downloaden, maar smartglass is NIET te vinden. Zelfs als ik update klik van binnen companion gebeurd er niks. (No updates available)
Die companion moet de update krijgen naar Smartglass.

Probeer anders die companion te verwijderen en dan nog eens? Misschien dat ie dan wel komt. Binnen de app zul je weinig vinden. Misschien even de store openen, dan settings, app-updates en naar app updates zoeken.

Zelf gister ook eventjes lekker zitten racen. Voor bijna 900.000 credits aan auto's ingeslagen (geen Sklasse of hoger, maar gewoon de wat mindere goden die gewoon leuk zijn om te hebben of waar het uitbouwen tot een echte racer gewoon leuk is. Dat upgraden doe ik pas als ik op 100% zit, want hou anders niets meer over.

Ook nog effe online gereden. Stuk of 5x gewonnen geloof ik (uit de 10 potjes best netjes). Een paar keer echt veel mazzel gehad waarbij een tegenstander zelf crashte (of soms met hulp 8) ) of doorschoot waardoor ik de kop kon overnemen. Ik merk wel dat je bij de start niet in het midden moet staan omdat je dan al snel de lul bent, maar voor of achteraan kan net genoeg zijn. Veel races zijn in het begin gewoon een loterij, maar daarna kun je vaak wel leuk racen, al moet ik het nog wel met meer tweakers doen om echt lol te hebben.

Ook leuk dat TheXS aardig wat keren de lul was en daardoor achterop raakte. Dat gevloek in de partychat telkens :D Maar goed, hij kan gewoon niet rijden :> (als je met traction control, abs en normale handling nog klaagt over driften dan doe je iets niet goed)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
JSchut schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:48:
...
Nu lees ik overal dat je ook online kunt rondcruisen en coop missies kan doen. Echter snap ik niet helemaal hoe ik hier kom. Enige wat ik kan doen is een game zoeken. Ook als ik in een Live party zit heb ik de mogelijkheid niet. Waarschijnlijk kijk ik weer met m'n neus, maar kan helemaal niks vinden.
als je met een friends groep speelt, dan moet de host een custom game aanmaken en dan naar game setup gaan. De laatste game type optie heet free roam, die selecteer je en dan kan iedereen in de game free roamen.

De host kan dan de coop challenge kiezen uit een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Heb nu na 3 avonden ook het blauwe polsbandje te pakken, moet zeggen dat het nu iets moeilijker begint te worden. Wat ik niet begrijp, is dat er geklaagd wordt over dat de voice-over en radio-DJ in het Nederlands praat. Bij mij is de tekst Nederlands, maar de mensen praten verder Engels. Locatie en Taal in de instellingen van de Xbox staan allebei gewoon op Nederlands. Iemand zin om een potje online te doen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
JSchut schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:48:

Uit mijn hoofd is het find custom match en dan zou je het moeten zien. Kan infected aanraden _/-\o_ Had gisterenaaf laat weer een clublid in de server , maar duurde lang voor de server vol was (natuurlijk net toen hij het opgaf :p ) en ben alweer level 34 ofzo . Helpt wel dat je als vip x 1,5 extra punten krijgt :p

De challenges in free roam zou ik lekker laten wat ze zijn tot we eens een leuk clubje gotters met mics bij elkaar kunnen krijgen , want in een open server werkt het voor geen meter. Veel opdrachten zijn voor 4 tot 8 man en de helft op een open server snapt niet wat er moet gebeuren en komt met een A of S klasse aanrijden als je 322 langs een flitspaal moet binnen een bepaalde tijd. Wil diegene met 8 personen graag halen , want die is geloof ik 1 miljoen credits waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
patrickkoning schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:56:
Wat ik niet begrijp, is dat er geklaagd wordt over dat de voice-over en radio-DJ in het Nederlands praat. Bij mij is de tekst Nederlands, maar de mensen praten verder Engels. Locatie en Taal in de instellingen van de Xbox staan allebei gewoon op Nederlands.
Dit is bij mij inderdaad ook zo. Wat mij betreft de perfecte combinatie zo!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Heb je de LCE? Misschien dat daar het verschil in zit...
Maikel64 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:23:
[...]

Dit is bij mij inderdaad ook zo. Wat mij betreft de perfecte combinatie zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:25:
[...]
Ik heb wel een LCE en bij mij is dat inderdaad ook zo, vind het op deze manier ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
patrickkoning schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:25:
[...]
Jup. Maar wat betreft de game is een LCE niets speciaals. Het is dezelfde schijf waar je wat codes bij krijgt voor extra content. (In het geval van Horizon is de extra content helaas wat karig naar mijn mening :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Daar ben je niet de enige in. Voordeeltje dat de credits lekker hard gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mmm... meer dan voldoende credits op de bank maar het lukt me toch maar niet om de aankoop van een Lamborghini Sesto Elemento, Lamborghini Reventon Roadster, Aston Martin One-77, Ferrari 599XX Evoluzione, Pagina, et cetera te kopen.

Daarom maar een wat kleiner bedrag uitgeven en een Koenigsegg CCX-R Edition gekocht. Meteen alle upgrades er op gezet en het rijdt toch wel erg fijn. Een stuk fijner dan mijn Lamborghini Aventador of Gumpert Apollo welke beide ook in de R1 klasse zitten.
Toch is die 100% discount wel verneukeratief: ik heb nog maar zeer weinig auto's in lage klassen. Ik klap er meteen alle leuke spullen op: leuke schattige Ferrari F430 en *hop* de V12 uit een Enzo er in plus nog een berg upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 10:48

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vindt die hoge klassen eigenlijk helemaal niets aan, de S klasse is voor mij de max.....
Gewoon lekker sturen in een normale auto is imo veel leuker.... wat heb je er aan om tig miljoenkm's per uur over de forza wereld te stuiteren...

Lekker racen op de max in een Subaru of Lancer, de Grillen van een Focus RS500 opvangen.... das na mijn mening veel leuker...

Snel gaan kan iedereen, lekker rijden wordt al een stuk moeilijker voor velen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ach, er zijn wat wegen waar je bij de eerste bult in de weg een paar honderd meter verder neerkomt terwijl je salto's blijft maken. Maar dat lukt met een veel lagere klasse ook al wel. Wegligging van zo'n R-serie is nog best oké trouwens, het is niet zo dat ik de hele tijd met 350 - 400 km/u overal langs cross. Alleen langs de flitspalen als het even kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik rij zelf liever zonder Traction Control, maar dat moet je eigenlijk niet met de R klasse proberen. Bij S kun je er ook je handen aan vol hebben, maar het levert wel aardig wat credits op :~)

Anyways, hier ook aardig wat auto's gekocht. Al op de helft met de upgrades korting, dus dat gaat ook nice, al heb ik het nog niet gebruikt. Free roamen is ook niet verkeerd, maar ik denk dat het coop gedeelte in NFSMW toch wel wat leuker zal zijn. Ook heb je daar achtervolgingen in zitten, dus die ga ik daar ook nog wel voor doen. Voor het relaxed cruizen en wat lekkerder gummen van de achterbanden ga ik echter wel gewoon Forza blijven spelen. Online bevalt me voorlopig ook nog wel dus dat ga ik nog wel de komende maanden blijven doen. Heb ook al de season pass aangeschaft, dus ik kijk uit naar wat daar allemaal nog voor gaat komen. Heb in ieder geval zin in de Rally DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:56
Ik start hem ook maar even weer op ;) en even kijken wat ik met Smartglass kan icm mijn telefoon..

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 30-10-2012 19:55 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nog ff anderhalve ton en ik kan eindelijk een Enzo halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:56
Hmm, er zijn maar 87 bilboards bij mij verschenen..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:50:
Ik rij zelf liever zonder Traction Control, maar dat moet je eigenlijk niet met de R klasse proberen. Bij S kun je er ook je handen aan vol hebben, maar het levert wel aardig wat credits op :~)
Is het zo dat je de punten die je verdient met bijvoorbeeld een drift, dat je die dan ook op je bankrekeing krijgt? of bedoel je die sponsor deals die je daarvoor krijgt?

Ik had gisteren bijna 1miljoen credits online gewonnen, maar zoals elke keer blijft hij heel lang op de een na laatste staan :(

En zal mij binnenkort ook even aanmelden voor de GoT club, lijkt mij wel leuk om even online te spelen met mensen die ook wel serieus zijn!
Speel nu vooral in de expert klasse, lekker iedereen hetzelfde en dan de meeste eruit rijden geeft toch wel voldoening :)

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Die Koeningsegg was toch best een goede aanschaf. Al diverse mooie snelheden mee gezet langs de flitspalen. Eentje doet me zelf in de Global Top 800 staan. Al is het verschil met de nummer 1 wel zo'n 30 km/u, dus dat is behoorlijk. Al zijn die speedtraps voor een groot deel geluk hebben. Kwestie van vol gassen en hopen dat er geen tegenliggers opeens gaan inhalen of afslaan. Ook al een paar keer gehad dat een speedtrap niet pakte.
Sven Enthoven schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:52:
Is het zo dat je de punten die je verdient met bijvoorbeeld een drift, dat je die dan ook op je bankrekeing krijgt? of bedoel je die sponsor deals die je daarvoor krijgt?
De punten die je met driften, inhalen, draften, et cetera haalt zijn losstaande punten welke op worden geteld bij de diverse sponsoren. En daaraan gelinkt inderdaad die deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Die driftpunten tellen uiteindelijk ook als multliplier voor de credits die je verdient in een race (zowel online als offline), dus je hebt er ook wel wat aan ja. Al haal je de meeste credits wel met het afronden van die challenges. Pr challenges hebben er ook altijd 1 waar je style moet halen, waardoor je ook wel aardig wat geld ervoor kunt krijgen.

Is er eigenlijk al bekend wat er gebeurd als je op nummer 1 komt te staan? Blijf je dan op dezelfde manier credits verdienen of zit er iets interessanters bij (Dat de punten meteen credits worden ofzo?)

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:43
Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:47:
Die driftpunten tellen uiteindelijk ook als multliplier voor de credits die je verdient in een race (zowel online als offline), dus je hebt er ook wel wat aan ja. Al haal je de meeste credits wel met het afronden van die challenges. Pr challenges hebben er ook altijd 1 waar je style moet halen, waardoor je ook wel aardig wat geld ervoor kunt krijgen.

Is er eigenlijk al bekend wat er gebeurd als je op nummer 1 komt te staan? Blijf je dan op dezelfde manier credits verdienen of zit er iets interessanters bij (Dat de punten meteen credits worden ofzo?)
Als je #1 wordt krijg je een challenge waarmee je een One-77 kunt winnen en een achievement natuurlijk. That's it.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 31-10-2012 01:43 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 09:28
Gisteren heb ik ook de LCE gehaald bij de Media Markt, verschil was maar 5 euro met de normale versie.
Gelijk een uur of 2 geraced, maar het is nog wel even wennen.. Het is nogal onoverzichtelijk in vergelijking met de vorige Forza edities...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AntraXxX schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 01:42:
[...]

Als je #1 wordt krijg je een challenge waarmee je een One-77 kunt winnen en een achievement natuurlijk. That's it.
Maar blijven die punten dan nog wel tellen of staat dat dan ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:47:
De meter zal langzaam vol lopen en als de meter helemaal vol is ontvang je iedere keer 500.000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:50

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo heb gister weer even flink gespeeld.
En zit op 100% korting, ben 1e in de popie jopie contest, en heb idd die one 77 :)
Heb ondertussen flink wat wagens, heb bv een e30 m3 met een m3 v8 motorblok erin, en dat klinkt erg netjes!!
Verder moet ik zeggen dat ik nu al de stad veelste klein vind, elke keer als je een beetje cruised dan zit je zo weer op een punt waar je al geweest bent 1000x.
Dus hopen dat ze de stad flink gaan uitbreiden, maar denk het niet.

DLC :
http://forzamotorsport.ne...vember_Bondurant_Car_Pack

3 auto's uit fm4.......

Nieuw :
2012 Lamborghini Gallardo LP570-4 Spyder Performante
2012 Shelby 1000 (950 pk !!!!!! :| )
2010 BMW M3 GTS

FM4 :
1965 Shelby Cobra 427 S/C
1994 Nissan 240SX SE
2012 Jeep Wrangler Rubicon

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 31-10-2012 10:38 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

v8power67 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
Verder moet ik zeggen dat ik nu al de stad veelste klein vind, elke keer als je een beetje cruised dan zit je zo weer op een punt waar je al geweest bent 1000x.
Had gisteren een race van linksonder in de bergen naar de dam rechtsboven. Dacht dat me dat wel even zou kosten, maar binnen 9 minuten sta je er. Eigenlijk best wel kort als je het zo ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
DLC :

3 auto's uit fm4.......

Nieuw :
2010 BMW M3 GTS

FM4 :
1994 Nissan 240SX SE
Forza gaat ook krenterig te werk. in FM4 had je nog 10 auto's voor 400 MP en nu zijn het er 6, waarvan er 3 allang in hadden kunnen zitten. ik wacht wel even lekker af voordat ik alle DLC's koop in uitverkoop ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Persoonlijk vind ik het allemaal groot zat eigenlijk. Als het 3 x zo groot zou zijn leer je die stukken bijna niet uit je hoofd en nu kan je tenminste de bochten een beetje goed inschatten na een paar keer. Op een uitbreiding hoef je niet te wachten behalve misschien een extra stukje offroad met de rally dlc , want we weten allemaal dat bij Forza 3 en 4 ook niet werd geluisterd naar de vraag om circuits en je plat werd gegooit met auto's.

Snap ook echt niet wat de auto dlc gaat toevoegen aan dit spel aangezien je op een gegeven moment de wereld wel hebt gezien en niet zoals met Forza 4 steeds strakkere rondetijden gaat proberen neer te zetten. Merk namelijk dat een strakkere tijd neerzetten dan een rival me niks kan schelen in dit spel. Flitspalen vind ik dan weer wel leuk :)

De snelweg had van mij wel wat langer recht mogen zijn , want als je 400 rijdt dan sta je ineens stil op een versmalling of dan is zelfs de lichtste bocht een probleem. Gewoon een lang recht en breed stuk autoweg om te testen had ik wel leuk gevonden.
Sven Enthoven schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Forza gaat ook krenterig te werk. in FM4 had je nog 10 auto's voor 400 MP en nu zijn het er 6, waarvan er 3 allang in hadden kunnen zitten. ik wacht wel even lekker af voordat ik alle DLC's koop in uitverkoop ofzo :)
Dit wat jij noemt samen met de karige LTD zijn alleen maar een extra bewijs dat ze niet voor de community bezig zijn , maar dat we met een stel geldwolven te maken hebben. Elk bedrijf moet verdienen , maar je moet je fans ook een beetje verwennen om ze aan je te binden.

[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:02
Beakzz schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:09:

[...]

Dit wat jij noemt samen met de karige LTD zijn alleen maar een extra bewijs dat ze niet voor de community bezig zijn , maar dat we met een stel geldwolven te maken hebben. Elk bedrijf moet verdienen , maar je moet je fans ook een beetje verwennen om ze aan je te binden.
Hoewel ik het echt een leuk spel vind om te spelen vind ik het me ook te irriteren dat ze constant de tokens pushen

Wat ik nog wel een leuk extraatje had gevonden was dat ze de foto's van de speedcams zouden opslaan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Wat naar mijn mening ook een mooie aanvulling zou zijn:

In plaats van een dubbel zo grote map, plaats 1 of 2 circuits in de wereld (zoals TDU2 bijvoorbeeld heeft). Daar kun je dan alsnog proberen om strakke tijden neer te zetten, tussen het cruisen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja dat is idd een leuk idee, maar alsnog meer wegen zou erbij ook mogen.
Maja reken er maar niet op.
Ben al benieuwd of die rally pack echt nieuwe wegen krijgt of gewoon op bestaande map is ;)
Zou me gezien de huidige dlc praktijken niets verbazen als het gewoon op bestaande map is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

In die link van DLC auto's staat overigens dat 18 december de Rally DLC uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
v8power67 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:37:
Ja dat is idd een leuk idee, maar alsnog meer wegen zou erbij ook mogen.
Maja reken er maar niet op.
Ben al benieuwd of die rally pack echt nieuwe wegen krijgt of gewoon op bestaande map is ;)
Zou me gezien de huidige dlc praktijken niets verbazen als het gewoon op bestaande map is...
Volgens mij heb ik op het forum van Forza voorbij zien komen dat het echt gaat om een expension. Dit zou naar mijn idee dus betekenen dat er nieuwe auto's en een extra off-road map gedeelte bij komen.
Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:10:
In die link van DLC auto's staat overigens dat 18 december de Rally DLC uitkomt
Klopt. Was al langer bekend. Nog voordat de game uit was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ach eerst zien dan geloven ;)
Ze hebben wel meer beweert en niet waargemaakt :P
Maar vermaak me prima met horizon op moment, heb nu net ook assassins creed 3 binnen dus denk nog even horizon en dan lekker ac3 :) Daarna zien we wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

ben nu bij gold en daarna meteen gestopt.
morgen weer wat verder spelen.

popularity is nu lvl 1. je gaat daarna geen levels meer omhoog je kun alleen nog meer de sponsor challenges doen.

heb 8/9 barnfinds

tot nog toe erg blij met t spel. maar ik denk dat ik dadelijk het gevoel krijg van wat moet ik nu doen als ik gold heb gehaald enzo.
maar dat is een zorg voor later

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Toch dit spel ook maar aangeschaft, met die 15% korting bij de Bart Smit vond ik het de moeite waard. Lag nog een Limited Edition en kon de verleiding niet weerstaan om die dan toch maar mee te nemen. Krijg met die LE auto's, de pre-order Golf en m'n loyalty cars (dacht trouwens dat je lvl50 in FM4 moest zijn, maar die Aventador staat gewoon in mijn garage terwijl ik maar lvl30 was) wel ineens een enorm gevulde garage.
Nu wel bezig om met de auto's die je logischerwijs zou kopen/krijgen voor de events de races te rijden en het is tot op heden echt een vette game! Was FM een beetje zat (steeds dezelfde circuits *gaap*), maar dit is gelukkig echt anders. Deed me weer denken aan NFS:SE jaren geleden, daar zaten ook van die vette openbare punt-naar-punt races in door normaal verkeer :D

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 19:37
[TAG]Speedy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:57:
Toch dit spel ook maar aangeschaft, met die 15% korting bij de Bart Smit vond ik het de moeite waard. Lag nog een Limited Edition en kon de verleiding niet weerstaan om die dan toch maar mee te nemen. Krijg met die LE auto's, de pre-order Golf en m'n loyalty cars (dacht trouwens dat je lvl50 in FM4 moest zijn, maar die Aventador staat gewoon in mijn garage terwijl ik maar lvl30 was) wel ineens een enorm gevulde garage.
Nu wel bezig om met de auto's die je logischerwijs zou kopen/krijgen voor de events de races te rijden en het is tot op heden echt een vette game! Was FM een beetje zat (steeds dezelfde circuits *gaap*), maar dit is gelukkig echt anders. Deed me weer denken aan NFS:SE jaren geleden, daar zaten ook van die vette openbare punt-naar-punt races in door normaal verkeer :D
15% korting bij bart smit? Is dat nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

janvanmil schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:40:
[...]

15% korting bij bart smit? Is dat nu nog?
Ja. Check bartsmit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Kun je eigenlijk ook lid zijn van meerdere Clubs? Verwacht van niet aangezien de clubnaam ook voor je naam komt te staan met MP. Maar kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12-2013
Ik lees hier allerei verhalen over de season pass van 4000 MS points?
Maar bij de Forza Horizon Limited Collectors Edition is zitten toch al Vijf DLC-pakketten die elke maand worden uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
JSchut schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:15:
Kun je eigenlijk ook lid zijn van meerdere Clubs? Verwacht van niet aangezien de clubnaam ook voor je naam komt te staan met MP. Maar kan hier niets over vinden.
Nope, 1 club tegelijk.
Moopa1 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:48:
Ik lees hier allerei verhalen over de season pass van 4000 MS points?
Maar bij de Forza Horizon Limited Collectors Edition is zitten toch al Vijf DLC-pakketten die elke maand worden uitgebracht?
Mochten we willen dat de LTD echt wat voorstelde :+ Misschien dat je af en toe een autootje krijgt , maar verder is het gewoon 4000 points neer leggen om alle content te krijgen (al hebben ze al gezegd dat er ook nog dlc buiten de seasons pass uitkomt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Gisteren wat leuks gezien: Ik ben lekker aan het scheuren over de Horizon wegen, zie ik opeens vanuit de lucht een Ferrari spawnen vanuit een weiland over de vangrail heen.

Dit was eigenlijk de eerste fout die ik tegen ben gekomen in FH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Inmiddels heb ik ook nog lekker wat rond gescheurd. Ben nu 36e en heb bijna het bandje na blauw.

Ik vind het nog een tof spel met vooral het racen wat erg intens is.
Ook online is leuk, alleen weet ik niet of het leuk blijft, als je na lvl 50 geen cash of auto's meer krijgt... niet dat ik om credits verlegen zit (ik heb er 4.8 mln), maar beloning is een goede drijfkracht.
Ook verwacht ik dat er lang niet genoeg te doen is om hier nog een half jaar of langer mee bezig te zijn. De rally expansion lijkt me wel een leuke aanvulling, maar zoals in dit topic eerder gezegd werd, zou een gesloten circuit beter zijn.
DLC :

3 auto's uit fm4.......

Nieuw :
2010 BMW M3 GTS

FM4 :
1994 Nissan 240SX SE
Tjonge, een 1000 pk sterke Mustang... daar zit ik nu echt op te wachten. En een Gallardo Cabrio! Die miste ik al. De GTS lijkt me wel geinig, maar een 'normale' M3 met spoiler doet al gauw hetzelfde.
Hier was ik al bang voor. 3 nieuwe wagens welke opgevoerde versies zijn van auto's die al in Horizon zitten.

Van het bovenstaande lijstje wil ik nog het liefste de Cobra. De rest kan me letterlijk gestolen worden.
En ik ben blij dat ik de season pass niet hoef aan te schaffen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Een gesloten baan vind ik juist niet passen. Ga dan gewoon forza 4 doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:39:
Een gesloten baan vind ik juist niet passen. Ga dan gewoon forza 4 doen :S
Zoals ik al zei: een baan zoals in TDU2 het geval is. Gewoon 1 of 2 circuits waar je vrij op rond kan scheuren om wat tijden te verbeteren e.d..

In TDU2 heb ik best vaak op zo'n circuit rondgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Maikel64 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:49:
[...]

Zoals ik al zei: een baan zoals in TDU2 het geval is. Gewoon 1 of 2 circuits waar je vrij op rond kan scheuren om wat tijden te verbeteren e.d..

In TDU2 heb ik best vaak op zo'n circuit rondgehangen.
En dat vind ik een erg goed idee, maar één die echt nooit uitgevoerd gaat worden. De rally expansion is al iets waar ik m'n vraagtekens bij zet, omdat ik in Horizon liever op asfalt rondscheur dan op onverhard...

En wat was dat trouwens over 60 verschillende soorten terein? ik zie er eigenlijk maar 4:

- schoon asfalt;
- stoffig asfalt;
- grind;
- gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zitten die nieuwe soorten niet in de rally expansion? Daar werd gesproken over nieuwe soorten ondergrond.

Misschien krijgen we sneeuw! In de bergen door de sneeuw crossen. En natte ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
Beakzz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:21:
[...]

Nope, 1 club tegelijk.

[...]

Mochten we willen dat de LTD echt wat voorstelde :+ Misschien dat je af en toe een autootje krijgt , maar verder is het gewoon 4000 points neer leggen om alle content te krijgen (al hebben ze al gezegd dat er ook nog dlc buiten de seasons pass uitkomt )
Dat meen je toch niet!!! :(
Ik heb m gisteren gehaald voor ruim 79 euro! In haast gekocht geef ik toe maar verdomme ik voel mij genaaid!!
Bij deze shops hieronder staat "Vijf DLC-pakketten die later zullen worden uitgebracht"
http://www.nedgame.nl/for...lectors-edition+x360.html
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27853
Ik heb het bij Nedgame gekocht gisteren! Die 5 DLC pakketen zijn toch die maandelijkse carpacks??
Of ben ik echt door hen bedonderd? Want ik ging er toch vanuit dat deze wel met 5 maanden dlc was, en op basis daarvan het o.a collectors edition gekocht.
Maar ik vondt het al vreemd toen ik overal iedereen over een seasonpas hoorde praten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je kreeg wel het Oktober pack.

En ze adverteren er daar inderdaad mee, ik weet niet waar je hem gekocht hebt mar als het bij een van die twee is zou ik daar gaan klagen en zeggen dat ze moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
LOTG schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:27:
Je kreeg wel het Oktober pack.

En ze adverteren er daar inderdaad mee, ik weet niet waar je hem gekocht hebt mar als het bij een van die twee is zou ik daar gaan klagen en zeggen dat ze moeten leveren.
Oktoberpack wel gekregen, maar ik lees dat dat wel normaal is en ook daadwerkelijk bij het pakket hoort.
Ja met klagen heb ik al ervaring mee met een ander webshop vorig jaar toen ik ook door valse info op hun site gen... was. Zeggen ze gewoon dat het een foutje is en corrigeren ze de webpage...
Ik kan wel bellen en klagen, maar ik heb het pakketje al open gemaakt en geinstalleerd, dus de codes zijn al gebruikt. Terugbrengen is dus geen optie. Daarnaast moet je ook nog eens 15 eurocent per minuut neertellen voor elke minuut dat je met hen belt. Lekker he!! :(
Ik heb het bij Nedgame gekocht. En bij Gamemania adverteren ze er ook mee.
Ik begin zo langzamerhand te vermoeden dat sommige webshops deze valse info voor een bepaalde reden doen $.
Nogmaals het is wel mijn fout omdat ik zelf niet eerst op de offiicieele website had gekeken maar nu ik dit voor de 2e keer meemaak, let ik de volgende keer wel 3x beter op. 7(8)7

Zojuist een emailtje verstuurd nnar Nedgame.....
Helaas kan dat alleen online en krijg je geen bevestiging op je eigen email adress!
Dus Juridisch gezien geen bewijs dat je contact met hen heb opgenomen...
En dan is er ook nog die regels in de voorwaarden. Dat typefoutjes op de website, etc etc, je begijpt het al...
Maar ja, dat doen ze 1 keer en dan nooit meer bij mij!
Tis maar wat ze willen!

[ Voor 28% gewijzigd door Moopa1 op 02-11-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Nu online
Moopa1 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:23:
[...]

Dat meen je toch niet!!! :(
Ik heb m gisteren gehaald voor ruim 79 euro! In haast gekocht geef ik toe maar verdomme ik voel mij genaaid!!
Bij deze shops hieronder staat "Vijf DLC-pakketten die later zullen worden uitgebracht"
http://www.nedgame.nl/for...lectors-edition+x360.html
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27853
Ik heb het bij Nedgame gekocht gisteren! Die 5 DLC pakketen zijn toch die maandelijkse carpacks??
Of ben ik echt door hen bedonderd? Want ik ging er toch vanuit dat deze wel met 5 maanden dlc was, en op basis daarvan het o.a collectors edition gekocht.
Maar ik vondt het al vreemd toen ik overal iedereen over een seasonpas hoorde praten.... :(
Welkom bij de club van Horizon LCE kopers die, nadat je even nadenkt wat je nu precies hebt gekregen voor die €20 extra, een week niet kan zitten omdat je jezelf zo keihard genaaid voelt.
Eigenlijk heb je het extra geld betaald voor een dun blikken doosje, een VIP lidmaatschap, 5 auto's en 5 lelijk bestikkerde auto's die je ingame alsnog mag betalen.

Ik hoor ook bij de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha mooie club idd :) Het is maar goed dat het spel goed is , want anders had het idd pijn gedaan. Nu is het helaas maar jammer en voor de volgende Forza LTD een dikke midelvinger ;)

Er zijn genoeg soorten auto's zonder dlc-packs en LTD die lekker rijden en bij Forza 3 en 4 met rondetijden enz. kan ik me nog voorstellen dat die extra auto's een toevoeging zijn , maar hier ben ik binnen een maand wel helemaal mee klaar denk ik. Heb echt geen idee wat ik nog moet gaan doen als ik 1 ben en alle auto's heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Kutzooi, zojuist heeft mijn CD van FH een mooie kras opgelopen..... doet het dus niet meer fuck...
Iemand tips ? Andere games speelt mijn xbox nog wel gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Je kan hem laten polijsten, bij een videotheek deed ik dat vroeger, had toen gears of war 1 van mijn broertje, en die was extreem bekrast, maar ze kregen hem weer aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
v8power67 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:31:
Je kan hem laten polijsten, bij een videotheek deed ik dat vroeger, had toen gears of war 1 van mijn broertje, en die was extreem bekrast, maar ze kregen hem weer aan de praat.
Top thanks zal het eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb hem van het weekend ook gehaald, erg tof spel!

Als mensen me willen toevoegen voor de speed traps en coop challanges mijn nick is Korumera

Lijkt me leuk, des de meer des de beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Dat dus :)

Ben inmiddels bezig met het oranje bandje, heb alle wegen afgereden en heb alle discount borden gesmashed :) Gisteravond heb ik mij aangemeld voor de DGoT club :)

Liefhebbers van flitspaal races kunnen mij ook toevoegen :P Nickname is alfa155q4
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste