DaannO schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:20:
[...]
T lullige is dat ik anderhalve maand geleden een 5D MK2 had gekocht en twee weken erna terug had gebracht op de dag dat de MK3 werk aangekondigd. Ik had dus stille hoop, aangezien hij begin april de verkoop in zou gaan, dat hij nu wel goed beschikbaar zou zijn. Maar nee dus

Ach, das het leven.
Je had misschien iets beter moeten opletten. Vanaf maandag ochtend was er weer voorraad bij digitalstreet.nl
Ik heb de hele dag getwijfeld of ik hem zou aanschaffen (3399 body, 4278 body+kit). Review van de shop is uitstekend, er is ook een fysieke winkel. Enig nadeel was nog de prijs, er zijn altijd mensen die langer wachten en speculeren op een snelle prijsdaling, die er ook gaat komen op het moment dat er meer aanbod is dan vraag. Maar hoelang dit nog gaat duren valt nog af te wachten. Daarnaast is deze prijs wel 100 euro minder dan de adviesprijs en kreeg ik ook nog 16 euro korting op de lens. Plus gratis verzending.
Dus nadat ik de hele dag had getwijfeld heb ik laat in de avond toch de aankoop gedaan.
Gistermiddag kwam UPS langs om de bestelling af te leveren. Ik ben helemaal blij. Alles is goed geleverd. Kwaliteit is super, boven verwachting.
Om je nog even te helpen met je vraag:
Als je hem snel wilt hebben is er wel voorraad voor 3499:
http://www.talensfoto.nl/...p-voorraad?keyword=eos+5d
Ik zou wel even bellen, maar het is wel een goede zaak.
Succes ermee.