Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 08:42

anu

door een ruimte heen strafen werkt ook erg goed met de DH, pak je ook meteen een beetje XP door die "destruction" melding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
psychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:34:
[...]

Lijkt me niet dat die allemaal unlocked zijn, geef die waypoints maar door Inferno uit te spelen want anders maakt Blizzard het wel heel makkelijk.
Misschien een keer leuk om te doen, en de game achteruit spelen _O-

Mocht het mogelijk zijn dan met bepaalde deuren en event locked areas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:40:
@Angeloonie, nice gear, maar toch ook wel even mee bezig geweest neem ik aan.
Maar werkt de intelligence niet percentagegewijs?
Valt op zich wel mee, heb er niet extreem veel moeite voor gedaan. Pas toen ik de bèta zat was begon ik op die stats te letten. Was even vergeten dat INT ook extra damage geeft. Heb toen al m'n craftspul opgecraft aan de helm en legs, maar verder amper gespeeld daarna en ook niet meer gecraft.

Die INT werkt dus blijkbaar als 1% per INT zoals psychoclown aangaf. Ingame had ik het gewoon even berekend door het verschil in DPS met/zonder m'n +6 INT item te berekenen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

psychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:34:
Lijkt me niet dat die allemaal unlocked zijn, geef die waypoints maar door Inferno uit te spelen want anders maakt Blizzard het wel heel makkelijk.
Lijkt me ook niet logisch. Waarom zou die difficulty anders zijn dan Nightmare en Hell waar je ook opnieuw begint.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dennis_1987 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:17:
[...]

Lijkt me ook niet logisch. Waarom zou die difficulty anders zijn dan Nightmare en Hell waar je ook opnieuw begint.
Omdat ze gewoon de hele game als endgame content willen hebben, die niet is te out-levelen. Maar inderdaad dan moeten de waypoints wel locked zijn per character anders ga je gewoon maar hier en daar gelijk heen. Wat je uiteraard wel gaat doen als je Inferno klaar hebt.

Maar vooralsnog heb ik het niet kunnen lezen of de WP's nu wel of niet locked zijn.

En dan nog kun je ze wel boosten in COOP, want je kan nu ook een game joinen met level 1 character terwijl anderen bij de SK waypoint zijn, en dan heb je die gewoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 08-03-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 12:30
Zijn er al plannen voor een tweakers guildachtig iets, en zo ja wat? Heb op zich wel interesse om met een groepje wat te grinden. Heb de beta nog niet aangeraakt, maar deze jongen gaat vanaf release hardcore knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-04 09:29

TOYS

Zeg ik nie!!

Waterdr0p schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:31:
Zijn er al plannen voor een tweakers guildachtig iets, en zo ja wat? Heb op zich wel interesse om met een groepje wat te grinden. Heb de beta nog niet aangeraakt, maar deze jongen gaat vanaf release hardcore knallen.
Ja me2... de hardcore diablo 2 mensen met wie ik speelde zijn van de aardbodem verdewenen sinds wow :P

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TOYS schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Ja me2... de hardcore diablo 2 mensen met wie ik speelde zijn van de aardbodem verdewenen sinds wow :P
Ze kunnen ook nog IN de aardbodem verdwenen zijn... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 19-05 21:33
I see what you did there. Maar in principe lijkt het me wel leuk om iets op te zetten, als er genoeg animo voor is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Feralio schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:39:
I see what you did there. Maar in principe lijkt het me wel leuk om iets op te zetten, als er genoeg animo voor is. :)
Die is er zeker. Heb ook een Battletag aangemaakt. Heb er weer zin in om met de oude leden van D2 te knallen in D3 hardcore mode. >:) SC is voor pussies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Ben een totale noob op het gebied van website design etc, maar daar is vast iemand wel heel handig in. Iemand een idee voor naam? GoTD3? url bestaat nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
[The designers have been working on and testing a system that actually ties the rare/champion pack kills to boss kills quite nicely. It seems like it’s solid enough for us to talk about the intent and goals even though it’s still in testing, we can look into sharing more about it … SOON.

I just realized this is another thread calling me out in the title… oops.
Dus hier wordt eigenlijk een heel interessante feature beschreven. Ik las een artikel van Incgamer waarin een aantal dingen beschreven worden.

Ze willen bossruns vermijden. Wisten we al.
Elites/rares gaan de beste loot geven. Wisten we ook al.

Wat we niet wisten, is dat er een correlatie gaat komen dus de drops van bosses met het aantal kills van elite binnen een bepaalde area.

Dus voorheen was het misschien slimmer om niet een zware boss te doen, want dat duurt een half uur. En in dat half uur kan je de area opnieuw clearen en 3 elite packs killen.

Maar nu zou je dus een buff krijgen nadat je een elite gekilld hebt. Een passive buff die je droprate verhoogd, waardoor een bossfight van een half uur toch wel een stuk voordeliger kan zijn, dan opnieuw beginnen (je buff verliezen) en elites opnieuw gaan killen.

Dit zou ervoor zorgen dat je echt playthroughs, ipv dat mensen gaan kappen voor een boss bijvoorbeeld, gaat krijgen. Echt een superidee :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42
Feralio schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:50:
Ben een totale noob op het gebied van website design etc, maar daar is vast iemand wel heel handig in. Iemand een idee voor naam? GoTD3? url bestaat nog niet. :)
heb nog een bon liggen voor een gratis domein naam bij versio :).

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Is er iemand die hier iets simpels voor op wil zetten? Ik wil best even een lijst bijhouden van de mensen die hier iets voor voelen... als we bv eerst de emails adressen even noteren en als er iets is opgezet dat we iedereen informeren? Van mij hoeft het geen mega clan te zijn maar gewoon een leuke vaste groep om runs en questen mee te doen...

EDIT: wellicht kunnen we iets met de playerlist doen... ik zal eens informeren.

[ Voor 10% gewijzigd door TOYS op 08-03-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449894

Ik post even vanaf een nieuw account, omdat hij andere is gebanned (waar ik overigens niet veel mee postte, was meer een lurker) wegens het iets te enthousiast aanmaken van accounts tijdens de Tweakers actie een tijdje terug. Volkomen terecht uiteraard! Maar niet zo slim. Heb een verzoek ingediend mijn hoofd account te unbannen, maar dat is nog niet gebeurd, maar ik ga er van uit dat dit wel lukt.

Ik ben inmiddels via een andere betrouwbare methode aan een key gekomen 2 weken terug, heb er al een aantal runs op zitten, en ben nu wat minder vaak aan het spelen omdat je het na een tijdje toch wel gezien hebt. Gister the authenticator ingesteld dus ik ben bereid mijn account te delen gedurende bepaalde dagdelen.

Morgen ben ik van 13:00 tot de volgende dag (17:00) niet thuis, dus dan kan iemand mijn account gebruiken.

Stuur mij maar even een PM met het verzoek, dan zal ik in de middag willekeurig iemand kiezen om de gegevens mee te delen (voorwaarde is wel dat het niet een nieuw account is maar je al een tijdje actief bent op GoT). Wel een opbouwend berichtje graag en niet alleen 1 zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Stranglem schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Wat we niet wisten, is dat er een correlatie gaat komen dus de drops van bosses met het aantal kills van elite binnen een bepaalde area.

Dus voorheen was het misschien slimmer om niet een zware boss te doen, want dat duurt een half uur. En in dat half uur kan je de area opnieuw clearen en 3 elite packs killen.

Maar nu zou je dus een buff krijgen nadat je een elite gekilld hebt. Een passive buff die je droprate verhoogd, waardoor een bossfight van een half uur toch wel een stuk voordeliger kan zijn, dan opnieuw beginnen (je buff verliezen) en elites opnieuw gaan killen.

Dit zou ervoor zorgen dat je echt playthroughs, ipv dat mensen gaan kappen voor een boss bijvoorbeeld, gaat krijgen. Echt een superidee :)
Graag wil ik hierbij de kanttekening maken dat dit nog pure speculatie is van Flux op Incgamers. Wat precies de link is tussen elite/rares en bosses is nog niet bekend en wordt dus volgens Bashiok soon bekend gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Stranglem schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:51:
[...]

Dus hier wordt eigenlijk een heel interessante feature beschreven. Ik las een artikel van Incgamer waarin een aantal dingen beschreven worden.

Ze willen bossruns vermijden. Wisten we al.
Elites/rares gaan de beste loot geven. Wisten we ook al.

Heb je ook ergens gezien hoe groot zo'n area dan is? Bijvoorbeeld alle levels in cathedral of alleen de levels nadat je die poort hebt geopend. Ik weet niet precies wat er in het artikel staat, maar staat er ook iets over de MF die geboost is door champion packs vergeleken met de gewone kans bij de eerste kill van een boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Dennis_1987 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:22:
[...]
Heb je ook ergens gezien hoe groot zo'n area dan is? Bijvoorbeeld alle levels in cathedral of alleen de levels nadat je die poort hebt geopend. Ik weet niet precies wat er in het artikel staat, maar staat er ook iets over de MF die geboost is door champion packs vergeleken met de gewone kans bij de eerste kill van een boss?
Opnieuw... dit is allemaal pure speculatie. Hier is nog helemaal niets over bekend. Het enige wat Bashiok vrijgegeven heeft is dat er een link is tussen elite kills en boss kills. Wat die link precies inhoudt... Nobody knows (yet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:04:
efficientie daarvan is wel class-afhankelijk: een bola shot naar een groepje potten slingeren gaat iets sneller vooruit dan ze met de monk 1 voor 1 stukslaan.
Monk vind ik dan ook, in de beta dan, erg gericht op enkele mobs en biedt weinig of geen AOE mogelijkheden.
De Barb heeft tenminste nog Cleave en zeker met de eerste rune is dat een flinke skill.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

psychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
[...]

Monk vind ik dan ook, in de beta dan, erg gericht op enkele mobs en biedt weinig of geen AOE mogelijkheden.
De Barb heeft tenminste nog Cleave en zeker met de eerste rune is dat een flinke skill.
Inderdaad, Cleave werkt toch "efficiënter" dan Deadly Reach met rune.

Maar ik vind dat veel later unlockte skills een beetje achterblijven bij de initiële skills plus hun rune. Dat is natuurlijk een beta-dingetje, waar je later niets meer van zult merken, maar het valt me wel op dat je primaire aanval en de eerste secondary skills degene zijn die je de hele beta lang blind kunt blijven spammen. De classes met de beste AoE verzamelen inderdaad zoals Dennis schreef het meeste gold uit potjes en pannetjes.

Ik hoop dat ze in de uiteindelijke release hier wat minder aandacht op vestigen, het is nu wel erg bond met hoeveel environment je aan het slopen bent versus tegenstanders, maar ik denk eigenlijk dat ze dat eerder met sterkere en meer mobs gaan oplossen dan met minder potjes en pannetjes. Rondrennen is nog steeds minder leuk dan omgeving kapotmaken, lege stukken toevoegen heb je ook niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Niemand verplicht je ook om alle potjes en tonnetjes kapot te maken, ik denk dat als je gewoon door gaat en meer monsters killed net zo snel gold verzameld. Het is gewoon leuk om zoveel mogelijk sloopbare enviroment te hebben, omdat het leuk samen met je skills kapot gaat, geeft een extra idee van power.

Zelfde als in D2 als je alles gaat lopen oppakken en verkopen ben je veel langer bezig voor minder geld dan als je alleen de items mee neemt die echt wat waard zijn zoals wandjes met skills erin etc. Zo was het altijd met mijn broer, vertelt hij trots hoeveel gold hij al heeft door alles op te pakken, en dan heb ik met die paar items die ik meeneem bijna 2x zoveel. En ben ook nog hogere level omdat ik steviger door hak en niet sloom in het stadje bezig ben.

Komt ook mede doordat ik het spel binnenstebuiten ken, maar goed zoiets is moeilijk af te leren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 08-03-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:54:
Niemand verplicht je ook om alle potjes en tonnetjes kapot te maken, ik denk dat als je gewoon door gaat en meer monsters killed net zo snel gold verzameld.

Zelfde als in D2 als je alles gaat lopen oppakken en verkopen ben je veel langer bezig voor minder geld dan als je alleen de items mee neemt die echt wat waard zijn zoals wandjes met skills erin etc. Zo was het altijd met mijn broer, vertelt hij trots hoeveel gold hij al heeft door alles op te pakken, en dan heb ik met die paar items die ik meeneem bijna 2x zoveel. En ben ook nog hogere level omdat ik steviger door hak en niet sloom in het stadje bezig ben.

Komt ook mede doordat ik het spel binnenstebuiten ken, maar goed zoiets is moeilijk af te leren.
niet helemaal waar, in d2 maakte je 1 potje kapot per klik.
als je arcane orb of een andere aoe skill cast mol je hier een heleboel urn's tegelijk.
dus het lijkt het mij echt wel waard om urn's enzo kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Grasp of the dead van de WD doet ook goed werk doen ivm urns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Niemand verplicht je ook om alle potjes en tonnetjes kapot te maken, ik denk dat als je gewoon door gaat en meer monsters killed net zo snel gold verzameld. Het is gewoon leuk om zoveel mogelijk sloopbare enviroment te hebben, omdat het leuk samen met je skills kapot gaat, geeft een extra idee van power.

Het is toch juist leuk om een zo hoog mogelijke "destroyed xx objects" score te halen?
Krijg je nog XP van ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

We waren het eerder al eens dat je veel meer gold krijgt uit potjes dan je kunt krijgen uit de verkoop van items. De duurste items krijg je nog niet meer dan 30-35 gold voor terwijl je met 7 potjes kapot al meer verdient.
Daarbij is die XP bonus ook mooi. Alleen weet ik even niet zeker of die altijd geldt boven de volgens mij 6 of dat die steeds alleen telt bij het verbeteren van je hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Waterdr0p schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:31:
Ik ben ook zeker geinteresseerd :D, altijd leuk om een groepje mensen te hebben waar je leuk mee kunt samenspelen. In D2 eigenlijk nauwelijks met GoTers gespeelt, nu wel in de beta van D3, en dat bevalt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Registratie is pending van GoTD3.nl. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Ik heb inmiddels ook even een paar balletjes op gegooid... Het lijkt me iig handig als de namen op de playertable komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Heb al een paar keer gevraagd wanneer de GoT D3 guildy gestart wordt.. ik schrijf me in iedergeval direct in :) gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dennis_1987 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:02:
[...]

We waren het eerder al eens dat je veel meer gold krijgt uit potjes dan je kunt krijgen uit de verkoop van items. De duurste items krijg je nog niet meer dan 30-35 gold voor terwijl je met 7 potjes kapot al meer verdient.
Daarbij is die XP bonus ook mooi. Alleen weet ik even niet zeker of die altijd geldt boven de volgens mij 6 of dat die steeds alleen telt bij het verbeteren van je hoogste.
Ja voor de beta geld dat zo, omdat je daar op dat kleine content aan het rapen bent, maar de XP bonus en loot weegt niet op tegen gewoon mobs killen als je wel gewoon door kon spelen na de SK.

Ik geef toe, even langs lopen en een Orb casten is niet al teveel moeite, maar om bewust af te wijken van de route om een corpse of een loose stone te pakken heeft dan geen nut meer imho.

Je krijgt nog altijd meer XP en ook gold uit monsters, dus als je de tijd die je speciaal aan potjes en tonnetjes besteed, gewoon monsters doet, lijkt me dat je dan meer xp en gold kan vergaren in dezelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die een D3-GoT site willen maken: misschien eens informeren bij Splendid (profiel). Die heeft voor WoW een prachtige site met een lijst gemaakt met spelers, die ook door iedereen aangevuld/bijgewerkt kan worden volgens mij. Dat zou ideaal zijn voor D3, dan kan iedereen zich registreren met zijn heroes en kun je elkaar snel vinden. Ziet er ook nog eens mooi uit daar: http://www.wow-nederland.nl/karakters/tag/tweakers/

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 08-03-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 15:45
Een guild lijkt mij ook heel gaaf en zou mij er zeker voor aanmelden! Zoals Anu hierboven al zegt, het is fijn om vaak met dezelfde mensen te kunnen spelen. Zorgt ervoor dat je in ieder geval zeker bent van de skills van iedereen i.p.v. dat je random lui moet gaan inviten.
Ik heb zelf de beta nog niet aangeraakt, maar met de release van Diablo ga ik wel eerst SP en daarna pas MP.

Battle.net Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Om te voorkomen dat iedereen bezig gaat... Ik heb even met de moderator psychoclown contact gehad... heb nu nog een bericht uit staan naar Feralio en JapyDooge.

Het lijkt me verstandig dat 1 iemand het aanspreek punt is voordat iedereen door elkaar gaat posten.

Edit: wil psychoclown hier nog op reageren? Hij is namelijk het aanspreekpunt van dit topic :)

[ Voor 15% gewijzigd door TOYS op 08-03-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 24-04 12:30
TOYS schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:24:
Ik heb inmiddels ook even een paar balletjes op gegooid... Het lijkt me iig handig als de namen op de playertable komen te staan.
Top. Zo te zien zijn er genoeg geinteresseerden. Als er wat concreets ligt lijkt het handig dat je alvast kan aangeven welke class, mode, etc. je denkt te gaan spelen.

Dat correleren van droprates met mobs en bosses klinkt als een top idee. Als blizzard dat nog niet had bedacht kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet alsnog gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betreffende een tweakers guild voor Diablo 3 lijkt het me een goede zaak als dat 1. de opzet ervan niet teveel besproken gaat worden in dit topic. 2. we dit even goed aanpakken voordat er x mensen bezig zijn met verschillende opzetten. 3. we ook in acht moeten nemen dat we nog niet weten hoe en of het geïntegreerd wordt in Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Releasedate bevestigd in deze pic!
http://i.imgur.com/W8FtM.jpg

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 09-04 13:59

IIsnickerII

Instructeur Software Dev

Ik zie nog niets op die URL. Wat is je bron?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
IIsnickerII schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Ik zie nog niets op die URL. Wat is je bron?
overduidelijk een fake! is gephotoshopped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Instructeur Software Dev

Flghter1982 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:52:
[...]

overduidelijk een fake! is gephotoshopped.
Dat verwachtte ik al.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
ja er staat een punt achter de titel.. dat doen ze nooit ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Instructeur Software Dev

playlogic schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:54:
ja er staat een punt achter de titel.. dat doen ze nooit ^^^
dat dat uberhaupt iemand opvalt! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
IIsnickerII schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:55:
[...]
dat dat uberhaupt iemand opvalt! xD
haha.. ik weet het. ik ben erg scherp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Angeloonie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Sowieso, maar 3 reacties in 2 minuten? :P
Dat hadden er echt al 200 geweest moeten zijn :P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327607

Is er op dit moment nog een manier om een account te "huren" of een beta key te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318109

Anoniem: 327607 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:02:
Is er op dit moment nog een manier om een account te "huren" of een beta key te bemachtigen?
Misschien eens het topic doorlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

psychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:49:
Betreffende een tweakers guild voor Diablo 3 lijkt het me een goede zaak als dat 1. de opzet ervan niet teveel besproken gaat worden in dit topic. 2. we dit even goed aanpakken voordat er x mensen bezig zijn met verschillende opzetten. 3. we ook in acht moeten nemen dat we nog niet weten hoe en of het geïntegreerd wordt in Diablo 3.
Inderdaad verstandig om even te weten hoe het geïntegreerd gaat worden...

Verder wil ik alles wel bijhouden via DM.

Als iemand iets wil regelen laat het dan via DM weten en niet in het topic....

Als de tijd rijp is en er uitsluitsel is over de implementatie dan zal ik met iedereen contact opnemen en de mogelijkheden bespreken.

Back on topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Waterdr0p schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:38:
[...]
...

Dat correleren van droprates met mobs en bosses klinkt als een top idee. Als blizzard dat nog niet had bedacht kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet alsnog gaan implementeren.
Denk dat ze er nog veel meer ingestopt hebben qua mechanics dan ze ons vertellen. Zoals dit. Hier hebben ze lijkt mij al veel eerder over nagedacht het geïmplementeerd. Misschien zit dit zelfs in de beta, alleen dan niet door middel van een zichtbare buff, maar onzichtbaar. Denk het niet though.

Iemand ervaring dat wanneer je meer elites gekilld hebt, dat je meer loot krijgt van SK?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik weet niet hoe je het moet lezen van die Elite packs en Boss kills, voor het zelfde geld betekend het gewoon dat elite mobs even veel loot kunnen droppen als bosses en dat we weer te ver en te moeilijk doordenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:26:
[...]

Ja voor de beta geld dat zo, omdat je daar op dat kleine content aan het rapen bent, maar de XP bonus en loot weegt niet op tegen gewoon mobs killen als je wel gewoon door kon spelen na de SK.

Ik geef toe, even langs lopen en een Orb casten is niet al teveel moeite, maar om bewust af te wijken van de route om een corpse of een loose stone te pakken heeft dan geen nut meer imho.

Je krijgt nog altijd meer XP en ook gold uit monsters, dus als je de tijd die je speciaal aan potjes en tonnetjes besteed, gewoon monsters doet, lijkt me dat je dan meer xp en gold kan vergaren in dezelfde tijd.
Ik merk vooralsnog juist dat tonnetjes de meeste gold geven. Het is praktisch altijd de moeite waard een paar tonnetjes bij elkaar even in 1x weg te meppen in de beta, omdat ze praktisch altijd gold droppen.

En na een tijdje is het bijna efficienter om met veel +gold % rond te lopen nu en tonnetjes te meppen en eindeloos te craften voor goede rolls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik zie nu pas dat het gedeelte "gems" ook beschreven staat op de Blizzard-site.
Ze vertellen me ook nooit wat :')

http://eu.battle.net/d3/en/item/gem/

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson Claxon op 08-03-2012 13:32 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
"long overdue release" ja dat zal blizzard vast zelf zeggen

en de punt natuurlijk :)

Ik ben in voor de GOTD3 guild :)

edit: Zit er nou geen level requirement aan gems????

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 08-03-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Je moet de jeweler unlocken, denk niet dat dit in het begin zal kunnen.
Geen idee of deze te traden zijn.(of via AH)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 342341 op 08-03-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Anoniem: 342341 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:44:
Je moet de jeweler unlocken, denk niet dat dit in het begin zal kunnen.
Geen idee of deze te traden zijn.(of via AH)
nee, niet in het begin, maar is dus wel voor low level duel enzo of een alt die je dan ongelooflijk overpowered kan maken

nog iets waardoor je ZO"N ZIN IN D3 KRIJGT

http://eu.battle.net/d3/en/item/tal-rashas-adjudication

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 14:35
Dalyxia schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:47:
[...]

nee, niet in het begin, maar is dus wel voor low level duel enzo of een alt die je dan ongelooflijk overpowered kan maken

nog iets waardoor je ZO"N ZIN IN D3 KRIJGT

http://eu.battle.net/d3/en/item/tal-rashas-adjudication
http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stone-crusher :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ik zag net dat de end game potion 35000 health restored. wtf -OO-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:08

roboreaper

Collecting your robots

playlogic schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:02:
maar met welke cooldown..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Jackson Claxon schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Kan ik die pre-orderen bij je :7?

:D
Meh, waarom blij zijn over items terwijl er nog geen stats bekend zijn...
Tja, als je ziet dat je op lvl 13 al rond de 1500 health zit, met wat +vitality items gaat het vast erg hard.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
wordt bij geen potion op de page aangegeven. dus ik ga ervan uit dezelfde cooldown als alle andere potions. maar het gaat meer om het gegeven dat we endgame ruim 35K+ health hebben. echt Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
in de beta heb ik ook al meer dan 1k, het is niet meer zo als met d2 waar 5k een hele hoop hp is :)
dus het lijkt me niet vreemd om een pot te hebben die zoveel restored.
wss zal de cooldown 60sec zijn o.i.d.

de pots in de beta zijn trouwens waardeloos, 100hp -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

playlogic schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:04:
[...]

wordt bij geen potion op de page aangegeven. dus ik ga ervan uit dezelfde cooldown als alle andere potions. maar het gaat meer om het gegeven dat we endgame ruim 35K+ health hebben. echt Oo
tja als je nagaat dat je in D2 al zelf rond de 2-4K dmg kan doen en 13K met uber gear.
laat staan dat je op hell meer dan 5K dmg kan krijgen per keer

moet je maar nagaan hoe erg het wordt op inferno. loop je als barb rond met 40K HP 1 klap en hup naar 15K XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Axewi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:05:
[...]
de pots in de beta zijn trouwens waardeloos, 100hp -.-
daarom was ik ook zo verbaasd bij 35k pots.. deze pots zijn bedoeld als laatste redmiddel. iig in de beta omdat ze een klein % van je totale health restoren. (de health globes verzetten meer werk). dus als je end beta misschien 100 hp restord van de 1000. in retail endgame. 35000 restored van 350.000? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Tormbo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:04:

Meh, waarom blij zijn over items terwijl er nog geen stats bekend zijn...
Sorry dat we enthousiast zijn....

- EDIT -

Mocht iemand vanavond graag eens door de beta heen klikken. DM.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson Claxon op 08-03-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
playlogic schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:08:
[...]

daarom was ik ook zo verbaasd bij 35k pots.. deze pots zijn bedoeld als laatste redmiddel. iig in de beta omdat ze een klein % van je totale health restoren. (de health globes verzetten meer werk). dus als je end beta misschien 100 hp restord van de 1000. in retail endgame. 35000 restored van 350.000? :p
tja als je zo gaat rekenen wordt het idd wel een hele hoop hp :)
overigens maakt het me weinig uit of je nou 5k hp heb en mobs 2k dmg doen of dat je 500K hp hebt en mobs 200K dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 14:35
roboreaper schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:06:
[...]

tja als je nagaat dat je in D2 al zelf rond de 2-4K dmg kan doen en 13K met uber gear.
laat staan dat je op hell meer dan 5K dmg kan krijgen per keer

moet je maar nagaan hoe erg het wordt op inferno. loop je als barb rond met 40K HP 1 klap en hup naar 15K XD
Het kon nog beter, Werebear barb, haalde je zo 30k-40k life mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axewi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:09:
[...]

tja als je zo gaat rekenen wordt het idd wel een hele hoop hp :)
overigens maakt het me weinig uit of je nou 5k hp heb en mobs 2k dmg doen of dat je 500K hp hebt en mobs 200K dmg doen.
Dat merk je nu niet zo maar het maakt wel uit want hoe het geschaald is werkt mee met je beleving aan het spel. Of je 5k damage doet of 50k als de tegenstander 50k of 500k health heeft klinkt het 2e nogal ongeloofwaardig ook al is er geen standaard. Een beter voorbeeld is misschien exp, is het leuker om 1 miljoen exp te grinden a 1k exp per kill of 1 triljard a 100k exp per kill.

Echt een goed voorbeeld kan ik op dit moment niet zo bedenken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

playlogic schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:08:
[...]

daarom was ik ook zo verbaasd bij 35k pots.. deze pots zijn bedoeld als laatste redmiddel.
Precies, zeker met de cooldown is het de bedoeling dat je eigenlijk maar een keer kan gebruiken in noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, vijanden zullen in Inferno ook bakken health hebben.. Als sommige Legendary items nu al 400 DPS hebben volgens de site, dan hebben die als je ze equipped waarschijnlijk minimaal het viervoudige daarvan. In de bèta zie je dat al, een wand met 22 DPS kun je met gemak naar 88 DPS krijgen.

Dus ja, als een monster dan 10.000 HP heeft dan is het alsnog maar 3 of 4 klapjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap niet wat die astronomische hoge waarden voor nut hebben, voor damage en voor HP etc. Kan toch makkelijk een nulletje vanaf? Anders krijg je echt het gevoel van Lires op den duur. Sowieso al 200 HP hebben op level 1 is raar, in D2 had je amper 20. Uiteindelijk is het allemaal relatief, en kun je nu gewoon 25 HP schade hebben ipv 2.5 zodat je de decimalen achterwege kan laten. Maar toch lijkt me het vooral op end game aardig uit de kluiten gewassen overkomen. Zelf 100.000 HP hebben en 85.000 damage doen. Dat kan echt wel een tandje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:24:
Ik snap niet wat die astronomische hoge waarden voor nut hebben, voor damage en voor HP etc. Kan toch makkelijk een nulletje vanaf? Anders krijg je echt het gevoel van Lires op den duur. Sowieso al 200 HP hebben op level 1 is raar, in D2 had je amper 20. Uiteindelijk is het allemaal relatief, en kun je nu gewoon 25 HP schade hebben ipv 2.5 zodat je de decimalen achterwege kan laten. Maar toch lijkt me het vooral op end game aardig uit de kluiten gewassen overkomen. Zelf 100.000 HP hebben en 85.000 damage doen. Dat kan echt wel een tandje lager.
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Laatst online: 13-09-2022
Blizzard is al vaker tegen dit probleem aangelopen, dus ik hoop dat ze daarvan geleerd hebben.

Check bijvoorbeeld de Item Squish in WoW: http://eu.battle.net/wow/en/blog/3258652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Bosmonster schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Ik merk vooralsnog juist dat tonnetjes de meeste gold geven. Het is praktisch altijd de moeite waard een paar tonnetjes bij elkaar even in 1x weg te meppen in de beta, omdat ze praktisch altijd gold droppen.

En na een tijdje is het bijna efficienter om met veel +gold % rond te lopen nu en tonnetjes te meppen en eindeloos te craften voor goede rolls :P
Icm met je salvaged items opcraften en op de AH gooien wat je zelf niet gebruikt, ben ook van mening dat dit de meest lucratieve manier van spelen is :)
Ben nu gf aan het stacken, 77%gf, 41%mf en 45dps met een WD nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zet in elk geval die floating damage numbers uit, want als je in dat "You will Die" filmpje kijkt zie je echt een gespam van rijen witte getallen, nou vind ik floating numbers altijd al storend overkomen (alsof die skills niet al teveel chaos zijn op het scherm :P) En als het van de bedragen boven de 10000 uit komen lijkt het nergens meer op, dan kijk ik liever naar procentuele balkjes van je health globe en de monsters.

Trouwens komen de resources ook niet boven de 200 uit omdat je daar geen punten in kan stoppen. Dat is dan heel tegenstrijdig 100k HP en maar 250 arcane Power :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:32:
Ik zet in elk geval die floating damage numbers uit, want als je in dat "You will Die" filmpje kijkt zie je echt een gespam van rijen witte getallen, nou vind ik floating numbers altijd al storend overkomen (alsof die skills niet al teveel chaos zijn op het scherm :P) En als het van de bedragen boven de 10000 uit komen lijkt het nergens meer op, dan kijk ik liever naar procentuele balkjes van je health globe en de monsters.

Trouwens komen de resources ook niet boven de 200 uit omdat je daar geen punten in kan stoppen. Dat is dan heel tegenstrijdig 100k HP en maar 250 arcane Power :+
opzich is dat niet tegenstrijdig, het staat alleen raar.
de dmg die je ontvangt gaat met bakken omhoog maar de cost van je skills niet.
dus 250 arcane zal "genoeg" blijven omdat je arcane orb 25 zal blijven kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Worden door de runes de kosten niet wat hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:42:
[...]

Worden door de runes de kosten niet wat hoger?
misschien sommige runes, maar zeker niet alle.
moet je voor de gein even de skill calculator nalopen :)

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian

[ Voor 8% gewijzigd door Axewi op 08-03-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:43:
[...]

misschien sommige runes, maar zeker niet alle.
moet je voor de gein even de skill calculator nalopen :)

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian
Zal ik vanavond even doen, battle.net haalt het niet door de content-filter van mijn werk dus overdag kan ik nooit de links uit het topic openen. Wel goed dat ze het zelf aanbieden en dat je niet op onofficiele websites moet kijken. Hiermee geven ze namelijk al een deel van de content weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Axewi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Dat is ook eenvoudig op te lossen door de Acrcan Power costs procentueel te maken van je total AP, en de AP ook mee te schalen met je level. Alleen werken de affixes op items voor +AP dan niet meer.

Kortom maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:32:
ach, het kan altijd erger :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-05 10:51
Als damage alleen natuurlijke getallen zijn lijkt het mij makkelijker programmeren, niet?
Ze hebben al werk genoeg aan D3, als het sneller kan door hogere health is dat ok voor mij :)

[ Voor 34% gewijzigd door HoD85 op 08-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Dat is ook eenvoudig op te lossen door de Acrcan Power costs procentueel te maken van je total AP, en de AP ook mee te schalen met je level. Alleen werken de affixes op items voor +AP dan niet meer.

Kortom maakt ook niet uit.
dat en het feit dat je veel items gaat krijgen met + fury of + arcane.... deze items zitten ookal in de beta allen is dat nog heel erg laat met +1 tot +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Leuke vergelijking tussen Diablo 1,2 en 3 Tristram!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:07:
Leuke vergelijking tussen Diablo 1,2 en 3 Tristram!

[video]
Leuk dat het weliswaar klopt, meer met D1 dan met D2, maar dat was omdat D1 het ook niet gewoon vierkant was en D2. Vind het wel beter dat in D3 nu alles ook een wat natuurlijke vorm heeft, alleen niet meer random de buiten areas. (afgezien van de random event locations)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

roboreaper schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:56:
[...]
dat en het feit dat je veel items gaat krijgen met + fury of + arcane.... deze items zitten ookal in de beta allen is dat nog heel erg laat met +1 tot +5
Maar er waren wel Legendary items die +30 gaven en volgens mij ook met +resource %. Maar inderdaad, je zult er geen duizenden van krijgen. Geeft ook niet, je wilt uiteindelijk gewoon net even vaker die skill kunnen gebruiken, maar goed, onder de cooldowns kom je niet uit.

Maar goed, de Legendary items zijn voorlopig nog niet bekend, omdat ze overnieuw gedaan gingen worden.

Prima systeem lijkt mij eigenlijk. Zoveel mana dat je oneindig skills kunt blijven spammen is er dus niet echt meer, hoewel er dus wel recharge x mana upon (critical) hit opties zijn, welke dus denk ik belangrijker worden dan de absolute capaciteit oprekkende bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee maar ok.. Als je niet verder komt dan laten we zeggen +10% gecombineerd (wat het is met de huidige items/scaling), dan is het een stuk zinvoller andere stats te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ze regenereren ook vrij vlot, vooral die arcane, je schiet 3x de orb en je bent leeg, maar je bent ook zo weer vol als je tussendoor die signature spells cast. En vooral met die "gratis" spells heb je niet oneindig mana nodig zoals in D2.

En die Fury generators helemaal, in D2 had je een flinke voorraad mana nodig met de barb om een beetje lekker te attacken met een skill (afgezien van doubleswing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Instructeur Software Dev

Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:37:
Ze regenereren ook vrij vlot, vooral die arcane, je schiet 3x de orb en je bent leeg, maar je bent ook zo weer vol als je tussendoor die signature spells cast. En vooral met die "gratis" spells heb je niet oneindig mana nodig zoals in D2.

En die Fury generators helemaal, in D2 had je een flinke voorraad mana nodig met de barb om een beetje lekker te attacken met een skill (afgezien van doubleswing)
Het feit dat elke class zijn eigen energy source heeft is wel een stuk beter. Maar voor sommige classes vind ik dat hun energy source niet snel genoeg draint (bijv, DH) en bij sommige vind ik dat ze weer een ietwat snelle regen hebben (wizz). Maar dit komt denk ik enkel en alleen omdat ik D2 gewend ben, waar je met de wizz nog een skill moest nemen om je mana een beetje sustainable te houden. Nu heb je niet eens meer pots nodig. (ik heb nog geen wizz gespeeld, maar ik ben nog niet iets van arcane pots tegen gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:37:

Klopt, dat is het hele idee achter het divers en tactische gebruik van je spells. Itt tot D2 spam je niet 1 skill de hele tijd. Je gebruikt de generators tot je veel resources hebt en dan maak je een tactische keuze welke skill het beste bij de situatie past om te casten. Zo krijg je flink veel diversiteit.

Sommige classes hebben sowieso een snellere regeneration en sommige helemaal niet.
Arcane Power regenerate (Wizard) het snelste.
Mana (Witch Doktor) regenerate minder snel.
Fury (Barbarian) regenerate niet, wordt juist minder als je niet aanvalt.
Spirit (Monk) blijft stabiel en wordt meer als je aanvalt.
Hatred en Discipline (Demon Hunter) worden meer met generators en blijven verder stabiel (dacht ik)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
IIsnickerII schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Het feit dat elke class zijn eigen energy source heeft is wel een stuk beter. Maar voor sommige classes vind ik dat hun energy source niet snel genoeg draint (bijv, DH) en bij sommige vind ik dat ze weer een ietwat snelle regen hebben (wizz). Maar dit komt denk ik enkel en alleen omdat ik D2 gewend ben, waar je met de wizz nog een skill moest nemen om je mana een beetje sustainable te houden. Nu heb je niet eens meer pots nodig. (ik heb nog geen wizz gespeeld, maar ik ben nog niet iets van mana pots tegen gekomen)
Op dit moment is de beta niet representatief met betrekking tot resource regeneration omdat ze alles versimpeld hebben. Later ga je zien dat je niet oneindige mana regeneration hebt en te slome Arcane Power.
Daarnaast is er bij de Wizard een passive skill dat je bij elke Health Orb 30 (?) Arcane Power erbij krijgt. Zeer handig :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:53
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:43:
[...]

Leuk dat het weliswaar klopt, meer met D1 dan met D2, maar dat was omdat D1 het ook niet gewoon vierkant was en D2. Vind het wel beter dat in D3 nu alles ook een wat natuurlijke vorm heeft, alleen niet meer random de buiten areas. (afgezien van de random event locations)
Sorry? dit klopt echt niet hoor.. buitenlocaties zijn grootendeels random! ook dungeon locaties en layout zijn random aangemaakt elke game. enige wat statisch lijkt te zijn is het eerste piepkleine stukje na tristram , daarna is alles voor zover ik heb kunnen zien random.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 06:23
Visgek82 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:19:
[...]

Sorry? dit klopt echt niet hoor.. buitenlocaties zijn grootendeels random! ook dungeon locaties en layout zijn random aangemaakt elke game. enige wat statisch lijkt te zijn is het eerste piepkleine stukje na tristram , daarna is alles voor zover ik heb kunnen zien random.
Nou de buitenlokaties qua map is niet echt random, zoals de dungeons dit wel zijn. De locaties van mobs en sommige scenery op de buitenlokaties zijn random maar de map zelf niet.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

De omleining zeg maar van de buitengebieden is standaard, en ik denk bepaalde wegen en locaties van huisjes of zo ook, maar de delen ertussenin worden met random "tiles" ingevuld zoals ik het begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52
Patch 14? https://twitter.com/#!/Ka...atuses/177840350952570880
Looks like some cool things happening with the Diablo III beta today. I think my next new character will be a witch doctor.
Bashiok: I don’t think inherently waiting to use a skill is fun, but it certainly reinforces skill-based play as it’s a restriction you have to plan around and use in tactical ways. Obviously resources are the other big limiter, but we like our resource systems to be able to be gamed a little, and if they can be gamed you’re essentially opening the spam gates. That’s fine for some abilities, but not for others. So the question really comes down to should we ensure every skill can be used back to back, or do we throw another limitation on their use so they can stay awesome?
Diablo II was a great game, but I don’t think anyone can argue the combat model was really deep or engaging. People played because they wanted awesome characters, not because it felt really cool to spam blessed hammer millions of times and kite monsters around. For Diablo III we think we can have awesome characters and deep and engaging combat, and we’re not going to get there by just copying the previous game.

[ Voor 120% gewijzigd door Pedr0 op 08-03-2012 20:53 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geinig...

Als je bij skill calculator op dat mooie paarse gem klikt, creëer je volautomatisch nieuwe builds.

Deze is o.a. voor een level 60 DH: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aSXiPh!cdV!aacccc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Cool, WD love _/-\o_

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52
The Diablo III test server is currently down so we can deploy Beta Patch 14. Maintenance began at approximately 11:00 a.m. PST, and we expect it to conclude at approximately 7:00 p.m. PST.
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4138438602

[ Voor 12% gewijzigd door Pedr0 op 08-03-2012 21:17 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Right.... acht uur benodigd om een patch door te voeren :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Heb momenteel mijn account twee dagen uitgeleend. Zaterdag middag maar eens kijken naar patch 14.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.