Komt er ook een whipe? Zou ik aan 1 kant jammer vinden, maar aan de andere kant ook wel leuk, kun je weer lekker opnieuw beginnen.
Ga er maar vanuit van wel.....gezien de downtime, lijkt het mij een redelijke grote patch!Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:47:
Komt er ook een whipe? Zou ik aan 1 kant jammer vinden, maar aan de andere kant ook wel leuk, kun je weer lekker opnieuw beginnen.
Hoop ook dat de Skill UI is aangepast!
[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 08-03-2012 21:54 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ok zonder vooroordelen van de laatste tweet:
Poll: Wat is op dit moment je meest favorite class?
• Barbarian
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat is op dit moment je meest favorite class?
• Barbarian
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Anoniem: 439651
Monk is toch wel mijn meest favoriete class, maar heb toch op de DH gestemd. Die heeft mij echt enorm verrast. Logica van niks ^^
Had gisteren wat met de WD gespeeld en wilde net mijn beklag gaan doen hier, toen ik zag dat er dus wat wijzigingen in de WD aan gaan komen.
Heb de DH nog niet gespeeld, maar wat een verschil met de andere 3 classes zeg.
Monk: bliksemsnel van vijand naar vijand, snelle klappen uitdelen en jezelf healen
Wizard: complete groepen vijanden neerbliksemen, of vastzetten in ijs, ertussen gaan staan en ze compleet wegvagen
Barbarian: met gigantische wapens alles aan gort raggen wat je tegenkomt
Witch Doctor: Hondjes en handen die vijanden vasthouden terwijl je pijltjes op ze schiet (yawn)
Heb gewoon het gevoel dat de rest van de classes veel 'explosiever' en spectaculairder zijn dan de poppendokter.. Maar wellicht dus wat positieve veranderingen in de patch
Heb de DH nog niet gespeeld, maar wat een verschil met de andere 3 classes zeg.
Monk: bliksemsnel van vijand naar vijand, snelle klappen uitdelen en jezelf healen
Wizard: complete groepen vijanden neerbliksemen, of vastzetten in ijs, ertussen gaan staan en ze compleet wegvagen
Barbarian: met gigantische wapens alles aan gort raggen wat je tegenkomt
Witch Doctor: Hondjes en handen die vijanden vasthouden terwijl je pijltjes op ze schiet (yawn)
Heb gewoon het gevoel dat de rest van de classes veel 'explosiever' en spectaculairder zijn dan de poppendokter.. Maar wellicht dus wat positieve veranderingen in de patch
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen de Wizard en de Barbarian. Heb wel Barb gekozen. Ze zijn beiden erg vet op een eigen manier.
[ Voor 46% gewijzigd door Bulls op 08-03-2012 22:43 ]
Patch 14 confirmed!The Diablo III test server is currently down so we can deploy Beta Patch 14. Maintenance began at approximately 11:00 a.m. PST, and we expect it to conclude at approximately 7:00 p.m. PST.
Heb nog niet echt een favoriete class. Kan namelijk niet kiezen tussen DH, Wizard en WD.
Vond de Barb iig niet zo speciaal en de Monk is sowieso m'n minst favoriete.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe patch! Hopelijk gooien ze de moeilijkheidsgraad gegooid.
Had volgens mij ergens gelezen dat ze dat misschien gingen doen.
Vond de Barb iig niet zo speciaal en de Monk is sowieso m'n minst favoriete.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe patch! Hopelijk gooien ze de moeilijkheidsgraad gegooid.
Had volgens mij ergens gelezen dat ze dat misschien gingen doen.
Anoniem: 311097
Nou inmiddels mijn verhuizing bijna compleet afgerond. Heb weer wat tijd. 
Ook even wat stukjes in meer detail gelezen. Die MF wijziging kan ik niet waarderen. Ik klaag over erg weinig van Blizzard's veranderingen aan D3 zo dicht bij release, maar de MF change.... nee, echt niet.
Niet bepaald onder de indruk. Ik wil gewoon met casual vrienden lekker kunnen spelen/chillen ook al heb ik 200% MF en hun 10%. Wat een regelrechte bs. Ik heb geen post kunnen vinden met een poging tot uitleg. Is die er geweest of weet iemand meer?
Ook even wat stukjes in meer detail gelezen. Die MF wijziging kan ik niet waarderen. Ik klaag over erg weinig van Blizzard's veranderingen aan D3 zo dicht bij release, maar de MF change.... nee, echt niet.
Niet bepaald onder de indruk. Ik wil gewoon met casual vrienden lekker kunnen spelen/chillen ook al heb ik 200% MF en hun 10%. Wat een regelrechte bs. Ik heb geen post kunnen vinden met een poging tot uitleg. Is die er geweest of weet iemand meer?
Vind je het echt zo erg om met je vrienden te delen? #raarAnoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:27:
Ik wil gewoon met casual vrienden kunnen spelen ook al heb ik 200% MF en hun 10%. Wat een regelrechte bs.
Ik speel graag met vrienden die een spel (nog) niet zo goed kunnen, ook al levert dat veel minder op in virtuele goederen/geld... Maar als je dat niet doet, dan speel je toch niet met je vrienden?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Als je met vrienden speelt zal als iemand een goede crossbow vind het toch wel zeker aan jou geven als jij met bijvoorbeeld een DH speelt en hij zelf met een Barbarian? Tenminste, lijkt mij niet meer dan logisch.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:27:
Nou inmiddels mijn verhuizing bijna compleet afgerond. Heb weer wat tijd.
Mijn vrienden zijn casual gamers (de meesten). Ik wil juist graag met ze spelen als ze online zijn maar nu hebben ze daar in mijn ogen een restrictie opgegooid, ik ken genoeg gamers die casual vrienden hebben. In dit geval bedoel ik met casual dat ze minder tijd hebben/besteden aan D3.embee schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:32:
[...]
Vind je het echt zo erg om met je vrienden te delen? #raar
Ik speel graag met vrienden die een spel (nog) niet zo goed kunnen, ook al levert dat veel minder op in virtuele goederen/geld... Maar als je dat niet doet, dan speel je toch niet met je vrienden?
@ NeeRu, goed punt dat klopt, maar darnaast is de elitist attitude weer net wat sterker. Je gaat in een public game om met een aantal mensen MF runs te doen en dan is het eerste wat je gaat doen inspecten en de MF bekijken/berekenen. Ja, als je ziet dat ze cr*p gear hebben dan quit je waarschijnlijk ook, maar als ik een public MF run wil doen dan neem ik geen genoegen als meerdere mensen 50-100% minder hebben dan mij.
Het zal ze wel helpen gearen natuurlijk, en ook zal de gear die bij je past zeker naar je toe komen als het echte vrienden zijn. Maar toch vind ik het ergens een restrictie eigenlijk. Ik ben langzaam, na jaren lang, gewend om betere gear te hebben in games dan mijn vrienden, en nu word ik daarvoor "bestraft" enkel omdat ik meer tijd in D3 zal steken dan hun.
Is it just me?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 22:41 ]
Ja en in dat geval kun je dan beter zelf wel 200% houden en dan je loot direct delen, dan dat je samen gemiddeld minder hebt.Anoniem: 439651 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:33:
[...]
Als je met vrienden speelt zal als iemand een goede crossbow vind het toch wel zeker aan jou geven als jij met bijvoorbeeld een DH speelt en hij zelf met een Barbarian? Tenminste, lijkt mij niet meer dan logisch.
Ik kan met beide standpunten wel eens zijn, aan de ene kant heb je anders Full MF leechers, maar nu heb je weer dat alles diminished wordt omdat je het deelt. Het is allebei niet goed.
edit:
Er waren gewoon teveel whiners over de MF leechers die minder bijdragen aan de combat.
Maar uiteindelijk zijn er nu nog meer whiners dat het geshared wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 08-03-2012 22:41 ]
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Ook weer opgelostAnoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:38:
en met delen is nooit iets mis.
Een restrictie omdat die vrienden mindere gear zouden hebben dan jij? Toffe jongen ben je.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:38:
[...]
Mijn vrienden zijn casual gamers (de meesten). Ik wil juist graag met ze spelen als ze online zijn maar nu hebben ze daar in mijn ogen een restrictie opgegooid, ik ken genoeg gamers die casual vrienden hebben. In dit geval bedoel ik met casual dat ze minder tijd hebben/besteden aan D3.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nou nou, lekker vriendelijk. Ik vind delen prima en als ze online zijn wil ik juist met ze spelen, dat is het probleem.
Dus laat ik het net zo stellen als jou Boeboe. Je verwacht dat, omdat ik meer tijd heb/besteed aan D3, dat ik die tijd maar automatisch, zonder te kunnen kiezen, gedeeltelijk spendeer aan mijn vrienden, terwijl ze misschien veel tijd aan andere dingen/games besteden en ik niet, en ik het juist daarom oneerlijk vind?
Misschien nogal cynisch in jullie ogen, dat kan ik eigenlijk erg goed begrijpen omdat ik aangeef dat ik graag wil delen, maar ik garandeer je wel: je staat niet in dezelfde schoenen als mij wat deze MF wijziging betreft, het is voor iedereen anders. Het gaat om de gaming groep die JIJ hebt als speler (buiten public games, waar ik trouwens alleen maar meer problemen zie). Mijn gaming groep heeft nogal de nodige verschillen tussen de spelers.
Vonden jullie overigens dat er een probleem was met het voorgaande MF/GF/+EXP systeem? Want ik zie de voordelen niet deze reis. Als je voor deze wijziging bent, dan verwacht je dus dat je gedragen wordt door iemand met hogere MF. Wat mis ik?
Dus laat ik het net zo stellen als jou Boeboe. Je verwacht dat, omdat ik meer tijd heb/besteed aan D3, dat ik die tijd maar automatisch, zonder te kunnen kiezen, gedeeltelijk spendeer aan mijn vrienden, terwijl ze misschien veel tijd aan andere dingen/games besteden en ik niet, en ik het juist daarom oneerlijk vind?
Misschien nogal cynisch in jullie ogen, dat kan ik eigenlijk erg goed begrijpen omdat ik aangeef dat ik graag wil delen, maar ik garandeer je wel: je staat niet in dezelfde schoenen als mij wat deze MF wijziging betreft, het is voor iedereen anders. Het gaat om de gaming groep die JIJ hebt als speler (buiten public games, waar ik trouwens alleen maar meer problemen zie). Mijn gaming groep heeft nogal de nodige verschillen tussen de spelers.
Vonden jullie overigens dat er een probleem was met het voorgaande MF/GF/+EXP systeem? Want ik zie de voordelen niet deze reis. Als je voor deze wijziging bent, dan verwacht je dus dat je gedragen wordt door iemand met hogere MF. Wat mis ik?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:05 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17-06 15:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Nee, je verwacht niet genaaid te worden door leechers met hoge MF.Als je voor deze wijziging bent, dan verwacht je dus dat je gedragen wordt door iemand met hogere MF. Wat mis ik?
Prima wijziging, zie ook geen andere oplossing die eerlijker is voor de groep, ipv alleen voor die kneus die graag met 200% MF misbruik maakt van anderen in de groep.
Je wordt niet gedragen door mensen mensen met hoge MF. De rest van de groep draagt degene met hoge MF
[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2012 23:08 ]
Mijn vraag is dan, Wat is beter qua effectieve drops: 1p game met 200mf of 4p game met 200mf, 10mf, 100mf en 90mf, waardoor je "gezamelijke mf 100 is
als dan de effectieve drop voor een 1p game beter is, dan slaan ze wat mij betreft de plank mis want daardoor ontmoedigen ze de fanatieke mf-ers om in een party te gaan, en ik denk dat de fanatiekste D3 speler, mf-ers zullen zijn, dus ontmoedigen ze multiplayer voor de grootste groep spelers
als dan de effectieve drop voor een 1p game beter is, dan slaan ze wat mij betreft de plank mis want daardoor ontmoedigen ze de fanatieke mf-ers om in een party te gaan, en ik denk dat de fanatiekste D3 speler, mf-ers zullen zijn, dus ontmoedigen ze multiplayer voor de grootste groep spelers
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als het jou lukt om in je eentje met 200MF Inferno te doorlopen 
Anders dropt er nog steeds 4x zoveel loot in dezelfde game met 4 mensen. Ook al heb je dan gemiddeld maar 100MF pp, dat is totaal nog steeds 400 effectief dus.
Anders dropt er nog steeds 4x zoveel loot in dezelfde game met 4 mensen. Ook al heb je dan gemiddeld maar 100MF pp, dat is totaal nog steeds 400 effectief dus.
MF-ers zullen elkaar wel gaan vinden, via public chat. Zit daar maar niet over in. Het is gewoon zo dat je nu met 4 man in een party kunt zitten en 2 man hebben enorme MF gear terwijl de andere 2 het vuile werk doen. Dat is de winst die je krijgt.Dalyxia schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:08:
Mijn vraag is dan, Wat is beter qua effectieve drops: 1p game met 200mf of 4p game met 200mf, 10mf, 100mf en 90mf, waardoor je "gezamelijke mf 100 is
Wacht even, heeft dat een impact dan op de hoeveelheid items die droppen in D3? Ik was van de veronderstelling dat MF geen impact heeft op het aantal drops aangezien die nu individueel zijn in D3.Bosmonster schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:05:
[...]
Nee, je verwacht niet genaaid te worden door leechers met hoge MF.
Het moest haast wel zo zijn want ik begrijp het anders totaal niet hoor.
@ neeRu, als ik 200% MF heb en de ander maar 10% of zo, wilt dat niet meteen zeggen dat ik minder DPS doe.
nu gaat iedereen die een MF game maakt/zoekt een gelijke MF-groep vinden omdat je dan dus ook echt meer/beter loot krijgt, en dat lijkt me toch ook een sterk nadeel, niet?
Daarnaast denk ik als je 200% MF hebt dan wil je loot, en zoek je niet meteen snelheid in je game/clear. Als loot echter niet 100% individueel is dan lost dit zeker het een en ander op ja.
Nu ben ik even de weg kwijt, kan iemand bevestigen dat de loot drops niet 100% individueel zijn nu? Je deelt het aantal drops met je groep?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:24 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat denk je serieus? Want dan denk ik dat we je denkfout gevonden hebben.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:18:
[...]
En @ neeRu, als ik 200% MF heb en de ander maar 10% of zo, wilt dat niet meteen zeggen dat ik minder DPS doe.
MF gaat ten koste van DPS. Sim-pel. En op Inferno ga je die DPS waarschijnlijk heel hard nodig hebben, zeker in multi.
Nee dat wil het inderdaad niet zeggen, maar MF stats gaat meestal wel ten koste van andere stats dus je zult sowieso minder dps doen.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:18:
[...]
Wacht even, heeft dat een impact dan op de hoeveelheid items die droppen in D3? Ik was van de veronderstelling dat MF geen impact heeft op het aantal drops aangezien die nu individueel zijn in D3.
Het moest haast wel zo zijn want ik begrijp het anders totaal niet hoor.
En @ neeRu, als ik 200% MF heb en de ander maar 10% of zo, wilt dat niet meteen zeggen dat ik minder DPS doe.Maar je krijgt wel inderdaad veel elitist situaties. Dat is ook een deel van mijn argument, want
nu gaat iedereen die een MF game maakt/zoekt een gelijke MF-groep vinden omdat je dan dus ook echt meer/beter loot krijgt, en dat lijkt me toch ook een sterk nadeel, niet? Daarnaast denk ik als je 200% MF hebt dan wil je loot, en zoek je niet meteen snelheid in je game/clear. Als loot echter niet 100% individueel is dan lost dit zeker het een en ander op ja.
De drops zijn dus niet 100% individueel nu? Je deelt nog steeds het aantal drops met je groep?
En volgens mij heeft dat geen invloed op de hoeveelheid drops, alleen op de hoeveelheid betere drops. Je zult meer blauwe dingen vinden in plaats van witte. Je zult meer rares vinden in plaats van blauwe. Enz.
Loot is voor iedereen anders
Voor D3 weten wat dat nog niet zo zeker, er is tenslotte een extra difficulty. De gearverschillen zullen gegarandeerd groter zijn. Mijn voorbeeld van 200% naar 10% was slecht. Maar er komt wel meer kijken bij jou als speler dan alleen de hoeveelheid stats die je inlevert voor je MF, bij het zoeken van een MF groep.
Dit is dus nu precies weer zo'n GearScore situatie als in wow en dat vind ik vreselijk, ik krijg er nu al de schijt van. Als het aantal drops voor anderen niet veranderd als je hoge MF hebt, dan is het enigste probleem met het oude systeem dus het feit dat de niet-MFers meer werk doen.
Als je het mij vraagt neemt dit nieuwe systeem veel en veel te veel nieuwe problemen met zich mee.
Dit is dus nu precies weer zo'n GearScore situatie als in wow en dat vind ik vreselijk, ik krijg er nu al de schijt van. Als het aantal drops voor anderen niet veranderd als je hoge MF hebt, dan is het enigste probleem met het oude systeem dus het feit dat de niet-MFers meer werk doen.
Als je het mij vraagt neemt dit nieuwe systeem veel en veel te veel nieuwe problemen met zich mee.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:30 ]
Anoniem: 33272
Jawel precies hetzelfde probleem blijft dan.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:28:
Voor D3 weten wat dat nog niet zo zeker, er is tenslotte een extra difficulty. De gearverschillen zullen gegarandeerd groter zijn. Mijn voorbeeld van 200% naar 10% was slecht. Maar er komt wel meer kijken bij jou als speler dan alleen de hoeveelheid stats die je inlevert voor je MF, bij het zoeken van een MF groep.
Dit is dus nu precies weer zo'n GearScore situatie als in wow. Vreselijk ik krijg er nu al de schijt van alleen in deze discussie. Laat drops gewoon 100% individueel zijn en dan is er toch helemaal geen probleem.
Dan doet speler 1 5% damage omdat deze helemaal gefocused is op MF en speler 2 niet. Speler 1 leeched dan dus de damage van speler 2. Dit soort situaties voorkom je nooit.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Er was juist een probleem, daarom deze oplossing...Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:28:
Laat drops gewoon 100% individueel zijn en dan is er toch helemaal geen probleem.
Je kunt je toch wel voorstellen dat je niet bij iedereen wil gaan zitten uitzoeken in een groep of het geen MF-leecher is? Het idee is juist snelle multiplayer en geen gezeik. Dat gezeik voorkom je hiermee.
Ja, je levert een klein beetje flexibiliteit in, maar je maakt het wel echt een stuk erger dan het is. Anders zoek je toch gewoon een groep met andere 200 MF'ers? Of je gaat gewoon single player spelen met die gear. Maakt voor de drops toch niet uit, maar dan zal het allemaal wel wat lastiger worden (minder grote groepen en/of het gaat wat trager dan met 4 man). En het is natuurlijk een stuk minder leuk.
edit:
Juist dat hele verhaal met die vrienden snap ik niet in deze context overigens. Lijkt me dat je juist bij vrienden gewoon eerlijk wil spelen. En als je gaat voor loot met je vrienden, kun je prima afspraken maken over delen, of juist dat je allemaal voor max MF gaat.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2012 23:36 ]
Als je met je vrienden speelt, wat sommigen ook als argument tegen dat van mij gebruikte, dan bestaat dat probleem niet. Dan geef je de loot weg die je niet kunt gebruiken. Met of zonder deze wijziging. In private games is het enige verschil dat je je MF deelt met personen die misschien zeer slechter gear hebben.
We hebben het dus alleen over public games. En daar zie ik dat probleem juist veel erger. Nu ga je, als je een MF public game wilt spelen, echt niet zomaar joinen en beginnen met je MF gear zonder dat je weet dat de groep dicht bij elkaar ligt met MF. Het leechen is een gekend probleem, maar ik zie dit als een nog veel groter probleem. Nu kun je het zien met je eigen ogen en dat ga je 100% gegarandeerd iedere keer ook doen. Ook al doe je geen eens een MF run.
Ik ben echt van mening dat je nu precies weer zo'n GearScore gezeik gaat krijgen. Dat is toch vreselijk of niet? Dan zou ik toch echt liever weer misbruikt worden door een leecher zolang ik het niet in de gaten heb, want dat hebben ze met de mogelijkheid te inspecten al "opgelost".
En natuurlijk een stukje dragen qua DPS ja, maar dat vind ik geen probleem persoonlijk, want je gaat niet met hoge MF in een niet-MF groep/run spelen tenzij je met vrienden speelt, en daar maakt het niks uit of je wat minder DPS doet.
De mogelijkheid andermans gear te zien is onderhand een must in games, maar wat brengt het toch veel gezeik met zich mee....
We hebben het dus alleen over public games. En daar zie ik dat probleem juist veel erger. Nu ga je, als je een MF public game wilt spelen, echt niet zomaar joinen en beginnen met je MF gear zonder dat je weet dat de groep dicht bij elkaar ligt met MF. Het leechen is een gekend probleem, maar ik zie dit als een nog veel groter probleem. Nu kun je het zien met je eigen ogen en dat ga je 100% gegarandeerd iedere keer ook doen. Ook al doe je geen eens een MF run.
Ik ben echt van mening dat je nu precies weer zo'n GearScore gezeik gaat krijgen. Dat is toch vreselijk of niet? Dan zou ik toch echt liever weer misbruikt worden door een leecher zolang ik het niet in de gaten heb, want dat hebben ze met de mogelijkheid te inspecten al "opgelost".
En natuurlijk een stukje dragen qua DPS ja, maar dat vind ik geen probleem persoonlijk, want je gaat niet met hoge MF in een niet-MF groep/run spelen tenzij je met vrienden speelt, en daar maakt het niks uit of je wat minder DPS doet.
De mogelijkheid andermans gear te zien is onderhand een must in games, maar wat brengt het toch veel gezeik met zich mee....
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:52 ]
Als je met mensen samen speelt die zelf minder vaak spelen, dan kun je beter afzonderlijke characters maken, anders loop je toch veel te ver uit qua content, en als je met een level 45 char (ik noem maar wat) mee gaat spelen met een paar level 20 spelers, dan is het ook niet leuk. Heb je het gevoel jezelf in te moeten houden omdat je anders alles neer maait. En vervolgens is het voor hun niet leuk omdat je hun zo snel mogelijk wilt rushen naar het level 45 stuk.
Beste oplossing van MF vind ik misshien dat iedereen in de groep de waarde krijgt van de speler met de hoogste % MF Zie het als in D2 met de Barb Shouts, daar werd ook de hoogste genomen mochten er meerdere gecast zijn. Je kon een hoge shout niet "overschrijven" met een lage shout, alleen die van jezelf als ik het goed heb.
Met MF in principe is er gewoon zoveel MF in de groep samen, dat je nu individuele drops hebt moet niet uitmaken, nou lijkt me een opgetelde MF totaal een beetje teveel van het goede (alhoewel het wel logisch is) Dus maak een onzichtbare radius van een aantal yards waarin de MF telt, iets van een MF aura van de genen met de hoogste binnen range.
Want uiteindelijk ga je als groep samen iets vinden.
Beste oplossing van MF vind ik misshien dat iedereen in de groep de waarde krijgt van de speler met de hoogste % MF Zie het als in D2 met de Barb Shouts, daar werd ook de hoogste genomen mochten er meerdere gecast zijn. Je kon een hoge shout niet "overschrijven" met een lage shout, alleen die van jezelf als ik het goed heb.
Met MF in principe is er gewoon zoveel MF in de groep samen, dat je nu individuele drops hebt moet niet uitmaken, nou lijkt me een opgetelde MF totaal een beetje teveel van het goede (alhoewel het wel logisch is) Dus maak een onzichtbare radius van een aantal yards waarin de MF telt, iets van een MF aura van de genen met de hoogste binnen range.
Want uiteindelijk ga je als groep samen iets vinden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nu dus juist niet meer... Inspecten hoeft niet meer, want het wordt gemiddeld.. en dus geen gezeik, want het is altijd eerlijk.Anoniem: 311097 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:42:
Het wordt pas gezeik als je de spelers het zelf op laat lossen en ze afhankelijk maakt van gear-checks.
Verder weten we nu nog alleen maar met de ubersimpele beta hoe het in de praktijk werkt. Kans is groot dat als dadelijk iedereen inferno speelt met 4 man, je echt je gear beter zult moeten balanceren en een full MF'er een flinke klap voor de groep gaat betekenen.
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2012 23:52 ]
Jij gaat dus met 200% MF in een groep spelen als je uitkomt op 60% of zo? Dacht ik toch niet of wel dan? 
Had mijn vorige post nog ge-edit btw.
Had mijn vorige post nog ge-edit btw.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:53 ]
Met vrienden zie ik het probleem niet. Trouwens, er zal vast een kickfunctie in D3 zitten. Dus als je iemand ziet leechen heb je vast de mogelijkheid om diegene te kicken.
Met MF gear doe jij veel minder damage, dat gaat je gewoon stats kosten. En ik wil wel iets killen. Dan maar minder MF. Ik haal meer genot uit enorme hordes demons killen dan 1 keer per dag een goed item vinden.
Met MF gear doe jij veel minder damage, dat gaat je gewoon stats kosten. En ik wil wel iets killen. Dan maar minder MF. Ik haal meer genot uit enorme hordes demons killen dan 1 keer per dag een goed item vinden.
Dat klopt neeRu. Het gaat zich eigenlijk alleen om de situaties waar je echt MF runs gaat doen in MF games.
Ook als je dat juist niet doet ga je toch weer inspecteren want nu wil je dus nakijken of er geen leecher is.
Ook als je dat juist niet doet ga je toch weer inspecteren want nu wil je dus nakijken of er geen leecher is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 08-03-2012 23:55 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Mjah, dan moet je ook alleen loot laten droppen voor monsters die je zelf killedAnoniem: 439651 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:53:
Ze hebben ervoor gekozen om de loot drops gelijk te trekken voor iedereen, dan moet logischerwijs ook de prestatie enigszins gelijkgetrokken worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2012 23:59 ]
Op Inferno heb je wel betere stats op je gear nodig, bijvoorbeeld Resistances, en extra Armor, en wat dacht je van Vitality? Volgens mij ben je constant bezig niet dood te gaan in plaats van MF farmen...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Precies. Denk dat het weinig zin heeft hier uberhaupt nu veel over na te denken. Als het al een issue is, dan duurt het nog wel even tot iedereen al lang inferno loopt en top gear heeft.Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:56:
Op Inferno heb je wel betere stats op je gear nodig, bijvoorbeeld Resistances, en extra Armor, en wat dacht je van Vitality? Volgens mij ben je constant bezig niet dood te gaan in plaats van MF farmen...
Nu in de beta, waar je praktisch maximaal MF kunt stacken en er nog met 2 vingers in je neus doorheen kunt wandelen, is het nog niet een heel zinvolle discussie
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2012 00:01 ]
Ben benieuwd hoeveel mensen echt Inferno aankunnen. Heel veel mensen zullen hun gear drastisch moeten omgooien als ze opeens door een zombie in 1 klap worden neergemaaid en zelf nauwelijks damage dealen. Blizzard heeft zelf gezegd dat het ´´Brutally Diffucult is´´. Ook hebben ze gezegd dat niet iedereen Inferno kan spelen.Bosmonster schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Precies. Denk dat het weinig zin heeft hier uberhaupt nu veel over na te denken. Als het al een issue is, dan duurt het nog wel even tot iedereen al lang inferno loopt en top gear heeft.
Dat mag ik hopen, ik ben zelf ook niet echt een Hell veteraan, dus ik krijg nog echt een zware kluif. Maar omdat de shared stash en de AH er zijn, zal het enigszins beter moeten gaan. Oh en dat je ALLE skills kan gebruiken en niet per se een Hell Viable Guide build moet maken omdat je anders de lul bent.Anoniem: 439651 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:01:
[...]
Ben benieuwd hoeveel mensen echt Inferno aankunnen. Heel veel mensen zullen hun gear drastisch moeten omgooien als ze opeens door een zombie in 1 klap worden neergemaaid en zelf nauwelijks damage dealen. Blizzard heeft zelf gezegd dat het ´´Brutally Diffucult is´´. Ook hebben ze gezegd dat niet iedereen Inferno kan spelen.
Volgens mij is de manier die ze nu gocommuniceerd hebben het meest eerlijk.
En als je met vrienden speelt maak het helemaal niets uit (mits je loot deelt):
jij 200 MF
vriend 1, 0 MF
Speel je in je 1tje, kill mob 1 = 1x kans met 200 MF
Speel je met 2en, kill mob 1 = 2x kans met 100 MF
De een killed sneler de andere zorgt voor betere loot, iedereen tevreden.
Zo en nu is het bedtijd.
En als je met vrienden speelt maak het helemaal niets uit (mits je loot deelt):
jij 200 MF
vriend 1, 0 MF
Speel je in je 1tje, kill mob 1 = 1x kans met 200 MF
Speel je met 2en, kill mob 1 = 2x kans met 100 MF
De een killed sneler de andere zorgt voor betere loot, iedereen tevreden.
Zo en nu is het bedtijd.
Hehe ook nog letterlijk, ik was vaak gebeld ondertussen en speelde gewoon door met alleen de muisBosmonster schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Precies. Denk dat het weinig zin heeft hier uberhaupt nu veel over na te denken. Als het al een issue is, dan duurt het nog wel even tot iedereen al lang inferno loopt en top gear heeft.
Nu in de beta, waar je praktisch maximaal MF kunt stacken en er nog met 2 vingers in je neus doorheen kunt wandelen, is het nog niet een heel zinvolle discussie
Ik grinde altijd Hell helemaal kapot. Speelde altijd wel single player of via LAN games. Hoe langer je het speelt hoe beter je word en hoe betere je gear je vindt. Oefening baart kunst. Easy to learn, difficult to master.Bulls schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Dat mag ik hopen, ik ben zelf ook niet echt een Hell veteraan, dus ik krijg nog echt een zware kluif. Maar omdat de shared stash en de AH er zijn, zal het enigszins beter moeten gaan. Oh en dat je ALLE skills kan gebruiken en niet per se een Hell Viable Guide build moet maken omdat je anders de lul bent.
En 2 vingers letterlijk in je neus Bulls?

Dat klopt wel ja. We moeten eerst inferno (en eerdere content) zien. 
Ik verwacht ook wel een flinke "OH SHIT" met Inferno. Ben erg benieuwd hoe moeilijk het eigenlijk gaat worden.
EDIT: Deze tweet van Jay Wilson trouwens gevonden, niet zeker of het al gepost is.
Q: Do bosses reset if you wipe?
A: The major ones do.
Zou gokken dat actbosses dus resetten, en de anderen niet.
https://twitter.com/#!/An...status/177863794683412481
Ik verwacht ook wel een flinke "OH SHIT" met Inferno. Ben erg benieuwd hoe moeilijk het eigenlijk gaat worden.
EDIT: Deze tweet van Jay Wilson trouwens gevonden, niet zeker of het al gepost is.
[ Voor 198% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 09-03-2012 00:29 ]
Ik vind het filmpje van de inferno stand wel mooi van Blizzcon vorig jaar.
D2 was het hoogste monster lvl 85 in hell, waar je zelf 99 kon worden. Laten we even van 90 uitgaan wat dat is waar ik meestal strandde
Dat is nog steeds 5 levels hoger.
D3 Inferno begint bij al gelijk met lvl 61 mobs, waar we zelf maar max lvl 60 kunnen zijn.
Ik denk dat er menig hardcore mensen doodgaan (en blijven) als ze te snel de stap naar inferno gaan zetten
D2 was het hoogste monster lvl 85 in hell, waar je zelf 99 kon worden. Laten we even van 90 uitgaan wat dat is waar ik meestal strandde
D3 Inferno begint bij al gelijk met lvl 61 mobs, waar we zelf maar max lvl 60 kunnen zijn.
Ik denk dat er menig hardcore mensen doodgaan (en blijven) als ze te snel de stap naar inferno gaan zetten
Nee niet zo letterlijk, maar wel 1 hand aan de GSMAnoniem: 439651 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:06:
[...]
Ik grinde altijd Hell helemaal kapot. Speelde altijd wel single player of via LAN games. Hoe langer je het speelt hoe beter je word en hoe betere je gear je vindt. Oefening baart kunst. Easy to learn, difficult to master.
En 2 vingers letterlijk in je neus Bulls?
Ik ben gewend veel betere gear te hebben in online games dan mijn casual gaming vrienden (en hun ook). Dan lever ik die MF niet al te graag in, want het punt is dat het DPS verschil blijft bestaan voor de meeste groepen. Voor mij zal dat zeker niet zo zijn, want mijn vrienden nemen D3 en andere games lang niet zo serieus als ik. Toch zijn het mijn vrienden en wil ik graag met ze spelen. Ik ben lang niet de enigste in deze situatie. Dilemma of gewoon kutwijziging? I'll go with the latter.
We hebben het (bijna) alleen over de situaties waar je echt public MF runs gaat doen. Bosmonster gaat dus als hij een public MF run doet en 200% MF heeft, blijven als hij uitkomt op 60% of zo. Nou dat zou ik dus niet doen persoonlijk, dan ben ik binnen 10 seconden weg en ik verwacht dat 95% van iedereen dat zal doen. Ik vind dat nou eenmaal een veel groter probleem dan de occasional leecher (wat je met inspect kunt minimaliseren). Dat dragen van anderen heb je ook in normale public games met de gearverschillen.
Ik heb nog nooit gezegd dat Blizzard de game te casual maakt met al die veranderingen, maar bij deze reis sluit ik me daar nu wel bij aan. Het DPS verschil blijft (voor sommigen dan, want nogmaals 200%MF vs 100% MF zegt niks over de speler.) Pointless dus, je levert je MF in en daar heb je het mee gehad. Een ander argument is dat de RMAH er in zit. Zo ken ik wel iemand die een goede drop voor de RMAH zal houden in plaats van die af te geven hoor.
Dan zeg ik op m'n beurt, "leechen" (wat dus verre van zo erg is als in D2 wegens inspect) versus dit allemaal? Makkelijke keuze... Want als je echt een "join & let's go" omgeving wilt waar iedereen deelt, dan moet inspect weg en loot 100% individueel zijn met je EIGEN mf%. Met inspect kun je doen en zeggen wat je wilt maar de elitist en gearscore zeik zal altijd blijven.
We hebben het (bijna) alleen over de situaties waar je echt public MF runs gaat doen. Bosmonster gaat dus als hij een public MF run doet en 200% MF heeft, blijven als hij uitkomt op 60% of zo. Nou dat zou ik dus niet doen persoonlijk, dan ben ik binnen 10 seconden weg en ik verwacht dat 95% van iedereen dat zal doen. Ik vind dat nou eenmaal een veel groter probleem dan de occasional leecher (wat je met inspect kunt minimaliseren). Dat dragen van anderen heb je ook in normale public games met de gearverschillen.
Ik heb nog nooit gezegd dat Blizzard de game te casual maakt met al die veranderingen, maar bij deze reis sluit ik me daar nu wel bij aan. Het DPS verschil blijft (voor sommigen dan, want nogmaals 200%MF vs 100% MF zegt niks over de speler.) Pointless dus, je levert je MF in en daar heb je het mee gehad. Een ander argument is dat de RMAH er in zit. Zo ken ik wel iemand die een goede drop voor de RMAH zal houden in plaats van die af te geven hoor.
Dan zeg ik op m'n beurt, "leechen" (wat dus verre van zo erg is als in D2 wegens inspect) versus dit allemaal? Makkelijke keuze... Want als je echt een "join & let's go" omgeving wilt waar iedereen deelt, dan moet inspect weg en loot 100% individueel zijn met je EIGEN mf%. Met inspect kun je doen en zeggen wat je wilt maar de elitist en gearscore zeik zal altijd blijven.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 09-03-2012 00:43 ]
In D2 kon je niet leechen zonder zelf te killen, en dan nog waren de ninja looters een groter probleem, daarom speelde ik ook nooit meer public games...

Diablo III Beta Patch 14 – v. 0.8.0.8815
Released 3/8/12
General•Hardcore mode is now available, and can be unlocked by reaching level 10 with at least one character
•Cast time to resurrect a fallen ally has been increased from 1 second to 3 seconds
•Player created games now default to Invite Only. Check "Allow Quick Join" in the Social tab of the Options menu to allow your friends to join
•Magic Find and Gold Find are now shared amongst party members. The average combined value of the entire party's Magic and Gold Find applies to all players regardless of location in the game world. The averaged values will not display in the UI
•Skill UI
◦In Elective mode, skills can now be dragged and dropped from the skill interface into hot-key slots
◦Right-clicking a skill hot-key will now open the skill interface
•Auction House
◦The Sell interface has been updated to better match the in-game inventory and stash
◦Combined the advanced and basic search features
◦The Active auctions tab now allows users to see all active auctions
◦Searches for recipes and tomes have been added
Classes
•Barbarian
◦Barbarians now have innate 30% passive damage reduction versus all sources. This damage reduction is applied at the same time as all other damage reducing effects (such as Armor), but prior to shield block
◦Ground Stomp
■Now destroys barrels
◦Leap Attack
■Ability renamed to Leap
■Weapon damage reduced from 125% to 85%
■Now slows enemies in the landing zone by 60% for 3 seconds
•Demon Hunter
◦Hungering Arrow
■Rune of Puncturing Arrow pierce chance reduced from 55% to 50%
◦Impale
■Rune of Impact stun chance reduced from 100% to 65%
◦Smoke Screen
■Duration increased from 2 to 3 seconds.
■Cost increased from 15 to 24 Discipline
•Monk
◦Monks now have innate 30% passive damage reduction versus all sources. This damage reduction is applied at the same time as all other damage reducing effects (such as Armor), but prior to shield block
◦Breath of Heaven
■Heal amount reduced
◦Crippling Wave
■Damage increased from 100% to 110%
◦Deadly Reach
■Damage increased from 100% to 110%
◦Exploding Palm
■This skill has been redesigned.
■No longer generates Spirit, now costs 40 Spirit
■Now deals 220% weapon damage over 3 seconds
◦Fists of Thunder
■Damage increased from 100% to110%
Crafting
•Gold cost to craft items reduced
•Cost to train Blacksmith doubled
•More crafting materials are now required to craft items
•Chance to salvage rare crafting material from blue Magic items reduced from 10% to 5%
Followers
•Templar
◦Normal attack now deals 15% weapon damage
◦Intervene taunt reduced from 5 seconds to 3 seconds
Items
•Several aspects of the game economy have been adjusted, including but not limited to:
◦Gold drops
◦Item sale values
◦Vendor costs
◦Repair costs
•Rings and Amulets now become available at a higher level. As a result, these items will no longer drop in the in beta. Fear not – sparkly baubles await you in the retail version of the game.
Monsters
•Mira Eamon now drops better loot.
•Monster damage has been increased
Bug Fixes
For a full list of documented game and service bugs, please review the Known Issues sticky located in the Beta Bug Report forum.
•Players are now able to leave the game if unexpectedly disconnected from Battle.net
•Public Games can once again accommodate up to four players
•Players can now queue for a Public Game involving any quest they’ve unlocked
•Players should now properly be able to send and receive friend invites
•Friends should no longer appear as [ ] in chat
In D2 hadden alle bosses (en in hell ook ongeveer alle monsters) ook al health regeneration, niet echt iets nieuws dusAnoniem: 311097 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:06:
Dat klopt wel ja. We moeten eerst inferno (en eerdere content) zien.
Oh snap, hardcore in de beta! Morgen hardcore Ironman runs doen Bulls?
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 09-03-2012 01:02 ]
Prima! nu maar hopen dat het niet nog te makkelijk wordtAnoniem: 311097 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:59:
Oh snap, hardcore in de beta! Morgen hardcore Ironman runs doen Bulls?
[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 09-03-2012 01:31 ]
Ha, wat een leuke update weer!
Monster dmg increased, zou het gewoon iets hoger zijn of zoals Jay postte verdubbeld?
Ook de crafting aanpassingen vind ik wel mooi, ik neem aan dat er nu trouwens dus weer wat papier dropt, gezien de tab in de AH open is? Aan de andere kant, jammer van de ringen en amu's, daar gaat weer 20 dps van je hogere DPS chars.
Hopelijk is de beta met deze patch nu van "silly simple" naar "casual tutorial" veranderd. Benieuwd of ik nu ooit die lifesaver achievement kan scoren!
Monster dmg increased, zou het gewoon iets hoger zijn of zoals Jay postte verdubbeld?
Ook de crafting aanpassingen vind ik wel mooi, ik neem aan dat er nu trouwens dus weer wat papier dropt, gezien de tab in de AH open is? Aan de andere kant, jammer van de ringen en amu's, daar gaat weer 20 dps van je hogere DPS chars.
Hopelijk is de beta met deze patch nu van "silly simple" naar "casual tutorial" veranderd. Benieuwd of ik nu ooit die lifesaver achievement kan scoren!
Lekker nep. Ik zie niks van de WD.
Leven en laten leven!
Nice
HC! de Skill UI lijken ze in ieder geval ook al mee bezig te zijn geweest, het slepen naarhotkeys lijkt mij al een grote verbetering, straks na het werk maar even testen
.
Damn, de helft van m'n armor/weapons is nu niet meer bruikbaar zie ik. Veel items hebben een hoger lvl 
Alles is rood
Alles is rood
[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 09-03-2012 07:19 ]
Anoniem: 117217
Bij mijn DH ook een aantal items rood (zoals de crafted hand bow)
Wat ook grappig is:
strafe is nu een lvl 19 skill geworden, maar ik had em gehotkeyed... en ik kan 'm dus nog wel gebruiken :-)
Wat ook grappig is:
strafe is nu een lvl 19 skill geworden, maar ik had em gehotkeyed... en ik kan 'm dus nog wel gebruiken :-)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hmm meer mensen waarbij de updater niet werkt?
Nee ik dacht ook eerst dat hij niks deed omdat ik alsmaar 0% zag staan, maar hij deed toch wel wat op de achtergond alleen duurd dat ff.Bosmonster schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:45:
Hmm meer mensen waarbij de updater niet werkt?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Hieruit maak ik op dat er geen char whipe is geweest?Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:36:
Bij mijn DH ook een aantal items rood (zoals de crafted hand bow)
Wat ook grappig is:
klopt, ik heb ze allemaal nogBulls schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:51:
[...]
Hieruit maak ik op dat er geen char whipe is geweest?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Inmiddels doet ie ook wat. Hij gaf bij mij na een paar minuten 0% ook een connection error, maar na een paar keer herstarten is die nu ineens aan het updatenThe-Priest-NL schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:51:
[...]
Nee ik dacht ook eerst dat hij niks deed omdat ik alsmaar 0% zag staan, maar hij deed toch wel wat op de achtergond alleen duurd dat ff.
Niet dat ik er wat aan heb, want moet naar mn werk
Hmm petrified bark is kennelijk ook uit de beta, zijn weg uit me stash.
Straks maar kijken wat de schade is op mijn andere chars (die 1h crafted crosbow i.i.g
)
Straks maar kijken wat de schade is op mijn andere chars (die 1h crafted crosbow i.i.g
Hmmz zijn er nu nog maar 2 game modi? Je kan van te voren niet instellen of het "private" "open to friends" of "public" is, maar je kan ingame alleen kiezen voor "open to public" Dus neem ik aan dat hij op open to friends of private begint, maar dat valt niet af te lezen. Ben wel benieuwd welke het is, want je moet toch ook wel privé kunnen spelen?
Hmm ik kon de quick join zien van Pedr0, dus ga ik er van uit dat het altijd open to friends is, niet zo'n probleem maar wat nu als je een playthrough solo wilt doen zonder gestoord te worden in je verhaal en anderen wat gaan skippen etc? Moet toch niet kunnen dat je zomaar binnen kunt stormen als je daar geen zin aan hebt?
Hmm ik kon de quick join zien van Pedr0, dus ga ik er van uit dat het altijd open to friends is, niet zo'n probleem maar wat nu als je een playthrough solo wilt doen zonder gestoord te worden in je verhaal en anderen wat gaan skippen etc? Moet toch niet kunnen dat je zomaar binnen kunt stormen als je daar geen zin aan hebt?
[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 09-03-2012 08:30 ]
Barbarians/monk now have innate 30% passive damage reduction versus all sources. This damage reduction is applied at the same time as all other damage reducing effects (such as Armor), but prior to shield block
dit vind ik appart. dit wil dus zeggen dat als je als Barb( of monk) 30% minder dmg krijgt. geen physical of fire maar gewoon dmg...
Is dat neit ziek OP vanaf lvl 1.
30% minder dmg op inferno... dat is toch ziek...
dit vind ik appart. dit wil dus zeggen dat als je als Barb( of monk) 30% minder dmg krijgt. geen physical of fire maar gewoon dmg...
Maar deze classes moeten wel tegen de mobs aanstaan om damage te doen. In principe lopen ze dus meer gevaar, terwijl een wizard die blijft bewegen en arcane orb spammen bijna geen damage krijgt.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:35:
Barbarians/monk now have innate 30% passive damage reduction versus all sources. This damage reduction is applied at the same time as all other damage reducing effects (such as Armor), but prior to shield block
Er speeld nu iemand anders op mijn account. Dus ik ben het nietBulls schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:27:
Hmmz zijn er nu nog maar 2 game modi? Je kan van te voren niet instellen of het "private" "open to friends" of "public" is, maar je kan ingame alleen kiezen voor "open to public" Dus neem ik aan dat hij op open to friends of private begint, maar dat valt niet af te lezen. Ben wel benieuwd welke het is, want je moet toch ook wel privé kunnen spelen?
Anoniem: 26351
Dat kan je nu nog niet zeggen, want je hebt geen idee van de in- en uitgaande damage op dat niveau.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:35:
Dat maakt niet uit, maar het gaat om het feit dat private games niet meer bestaan zo te zien, en dat vind ik eigenlijk wel raar. Je moet toch ook ongestoord kunnen spelen hoe leuk coop ook is?Pedr0 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:37:
[...]
Er speeld nu iemand anders op mijn account. Dus ik ben het niet
Misschien een compensatie van melee class zijn? Want de rest staan lekker allemaal veilig op afstand, als melee class heb je meestal meerdere mobs op je.Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:39:
[...]
Dat kan je nu nog niet zeggen, want je hebt geen idee van de in- en uitgaande damage op dat niveau.
[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 09-03-2012 08:42 ]
Als ik het goed begrijp start je als private game en kun je er dan of een friends only of een public van maken.Shady15 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:53:
Diablo III Beta Patch 14 – v. 0.8.0.8815
Released 3/8/12
...Player created games now default to Invite Only. Check "Allow Quick Join" in the Social tab of the Options menu to allow your friends to join...
nou ik weet niet hoe sterk ze de mobs nu hebben gemaakt maar met mn monk of barb had ik nooit ergens last van. ik snap wel dat de andere klasses op een afstand kunnen vechten maar 30% is toch wel heel veelFeralio schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:37:
[...]
Maar deze classes moeten wel tegen de mobs aanstaan om damage te doen. In principe lopen ze dus meer gevaar, terwijl een wizard die blijft bewegen en arcane orb spammen bijna geen damage krijgt.
simpel.. vergelijk maar met D2 hell. als je daar standaard 30% minder dmg zou krijgen zou je nog gen eens gear nodig hebben.Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:39:
[...]
Dat kan je nu nog niet zeggen, want je hebt geen idee van de in- en uitgaande damage op dat niveau.
dan zou je op bijv op act 1 INF 5 k dmg krijgen dan zou je maar 3500 krijgen... 1500 minder...dat vindt ik nog redelijk veel
Gisteren eindelijk alle classes tot aan SK gebracht. Gelukkig geen wype. Nu maar runnen om te levellen zodat ik alles op 15 heb. Daarna nog eens de MP achievs halen. Someone care to die? Weet niet eens hoe je nu eigenlijk iemand moet ressen of is dat een skill die standaard iedereen heeft?
Liep vanochtend nog even met mijn level 12 mage door The Cathedral maar BAM BAM alle skeletjes simpel down. Dus tja of de mobs moeilijker zijn misschien als je lvl 6 bent en in de cathedral zit maar niet als lvl 12
dan veeg je nog steeds met je ogen dicht de vloer aan met ze..
dan veeg je nog steeds met je ogen dicht de vloer aan met ze..
Ringen droppen dus niet meer? Ik heb nog wel een paar die ik had, maar de Amu die ik eerder had gekocht had ik weer op de AH gezet om een andere te kopen, maar helaas is de AH nu disabled, dus ben ik die kwijt neem ik aan
Niet zo simpel. Alles valt en staat bij hoe Inferno eerst opgezet was. Wanneer nu bleek dat elke melee class onmogelijk door het eerste monsterpack heen kwam op Inferno, dan is het een logische wijziging?roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:49:
[...]
[...]
simpel.. vergelijk maar met D2 hell. als je daar standaard 30% minder dmg zou krijgen zou je nog gen eens gear nodig hebben.
dan zou je op bijv op act 1 INF 5 k dmg krijgen dan zou je maar 3500 krijgen... 1500 minder...dat vindt ik nog redelijk veel
nee, dan zou eht betekenen dat blizzard die klasses te zwak heeft gemaakt oid en het snel probeert te compenseren voor de release.Ero-Sensei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Niet zo simpel. Alles valt en staat bij hoe Inferno eerst opgezet was. Wanneer nu bleek dat elke melee class onmogelijk door het eerste monsterpack heen kwam op Inferno, dan is het een logische wijziging?
Zolang het maar snel gebeurd (die release)roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:23:
[...]
nee, dan zou eht betekenen dat blizzard die klasses te zwak heeft gemaakt oid en het snel probeert te compenseren voor de release.
Cool nieuwe patch... zelf nog steeds geen key gewonnen (mensen die mee doen word ook niet minder volgens mij, zie ook mensen nu nog mee doen die er al 1 hebben)
Iemand die zijn beta aan mij wil uitlenen ? Lig nu al drie dagen op bed en begin me echt te vervelen :-P
Iemand die zijn beta aan mij wil uitlenen ? Lig nu al drie dagen op bed en begin me echt te vervelen :-P
Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig scheelt dat weer een eind. Heb alles iig op level 10 of 11 staan.Triel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:05:
@Arunia volgens mij is lvl 13 max toch?
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens, ik denk dat dit er juist voor gaat zorgen dat melee en ranged beter gebalanceerd gaat worden. De melee classes zijn toch de classes die voornamelijk de klappen opvangen, zonder die DR hou je eigenlijk altijd dat of de ranged classes overpowered zijn of de melee classes underpowered.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:23:
[...]
nee, dan zou eht betekenen dat blizzard die klasses te zwak heeft gemaakt oid en het snel probeert te compenseren voor de release.
30% is echt veel maar de melee classes hebben gewoon niet zo'n goede mob control. Ze krijgen veel te verduren met het hakken. Ik denk niet dat het echt om grove fouten gaat hier maar gewoon ervaring van het testen wat leert dat ze het niet halen. Het is toch niet zo raar dat ze hier nog dingen aan veranderen? Ik denk dat blizzard meer dan duidelijk is geweest dat ze het pas uitbrengen als het echt af is en dat is het simpelweg nog niet. Alleen omdat wij nu de beta kunnen testen betekent nog niet dat alles af moet zijn.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:23:
[...]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
met de Barb heb je redelijk wat crowd control.Dennis_1987 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:46:
[...]
30% is echt veel maar de melee classes hebben gewoon niet zo'n goede mob control. Ze krijgen veel te verduren met het hakken. Ik denk niet dat het echt om grove fouten gaat hier maar gewoon ervaring van het testen wat leert dat ze het niet halen. Het is toch niet zo raar dat ze hier nog dingen aan veranderen? Ik denk dat blizzard meer dan duidelijk is geweest dat ze het pas uitbrengen als het echt af is en dat is het simpelweg nog niet. Alleen omdat wij nu de beta kunnen testen betekent nog niet dat alles af moet zijn.
leap die nu 60% slow doet. dan heb je nog shout die nog meer dmg reductie geeft 25% dacht ik ( dus totaal 55% voor x aantal sec.) en stomp dat alles stunned.
maar tis wel zo. pas in de retail kan je er echt over oordelen. vanavond maar weer de beta spelen met mobs die meer dmg doen XD
Ik heb enorm veel zin om hardcore te spelen tegen sterkere mobs. Eens zien of het dan eindelijk echt lastig kan worden. Maar eerst nog eens de klok tot 6 uur vol maken.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:49:
[...]
vanavond maar weer de beta spelen met mobs die meer dmg doen XD
Wat bedoel je met gezamelijk, er is coop, je kan friends joinen en inviten en public is ook weer fixed.Jo3y schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:11:
Kan je nu al gezamelijk spelen dan ?
HC voegt nu nog niks nieuws toe ( behalve dood=dood). mobs zijn in normal en HC even sterkDennis_1987 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:08:
[...]
Ik heb enorm veel zin om hardcore te spelen tegen sterkere mobs. Eens zien of het dan eindelijk echt lastig kan worden. Maar eerst nog eens de klok tot 6 uur vol maken.
Ik heb nog steeds in de vorige patch geen enkele amulet gevonden.... Ik weet ook nu pas dat Fallen Tooth op random basis is en niet dat het aan het type blauwe item ligt (goed of minder goed). Ben benieuwd naar deze nieuwe patch. Vanavond maar eens proberen!
Als het goed is zijn ze wel sterker nu.roboreaper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:30:
[...]
HC voegt nu nog niks nieuws toe ( behalve dood=dood). mobs zijn in normal en HC even sterk
Uit de patch notes:
Monsters
•Monster damage has been increased
Net even getest, met een level 2 monk de 1e musky cellar in, was een teleport rare monster pack, moest echt alle health globes gebruiken om niet dood te gaan.
Maar nu ligt de server eruit oid. want ik kon niets meer pakken en liep een stuk verder waar een groot vlak zichtbaar was (net als in D2 in het zwart) En kan niet meer inloggen. (Error 3003)
Maar nu ligt de server eruit oid. want ik kon niets meer pakken en liep een stuk verder waar een groot vlak zichtbaar was (net als in D2 in het zwart) En kan niet meer inloggen. (Error 3003)
op de playertable heb ik gister een extra colum toegevoegd...
Zou je de guild willen joinen met mede tweakers?
als mensen hier interesse in hebben graag even ja achter je naam zetten.
Zou je de guild willen joinen met mede tweakers?
als mensen hier interesse in hebben graag even ja achter je naam zetten.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Wat ik niet in de patchnotes heb gelezen is dat ze ray of frost en arcane orb hebben omgewisselt, eerst was het toch echt arcane orb die je unlocked op lvl 2 en ligt het aan mij of doet arcane orb nu ook minder damage??
Hmm, even gekeken en ik kan nog geen hardcore characters aanmaken, staat dat je normal gecomplete moet hebben (logisch) maar in de beta moest dat toch na lvl10 unlocked worden? Of moet ik dan nog een keer een char maken en die naar lvl10 jassen voordat het kan?
Je moet nog een keer voorbij level 10 komen, is een kleine bug.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das een beetje het nadeel van geen wipe met zo'n patch. Dan krijg je allemaal van die rare issues.
Ik lees op Gaf dat ze wel meer skills hebben omgewisseld. Iemand zei dat je als barb nu seismic slam en ancient spear kunt unlocken. Iemand die dit kan bevestigen?Dalyxia schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:56:
Wat ik niet in de patchnotes heb gelezen is dat ze ray of frost en arcane orb hebben omgewisselt, eerst was het toch echt arcane orb die je unlocked op lvl 2 en ligt het aan mij of doet arcane orb nu ook minder damage??
Fuu, wat was dat fabeltje over de WD nu eigenlijk? Het is de enige class waar niets aan veranderd is?!
Ze zullen dit toch ook moeten oefenen, best lullig als zo meteen je lvl 60 gewiped wordt omdat ze zo nodig een patch moeten doorvoerenBosmonster schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:04:
Das een beetje het nadeel van geen wipe met zo'n patch. Dan krijg je allemaal van die rare issues.
dit is een beta, dus een wipe is niet vreemd.Nadser schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:35:
[...]
Ze zullen dit toch ook moeten oefenen, best lullig als zo meteen je lvl 60 gewiped wordt omdat ze zo nodig een patch moeten doorvoeren
daarom patchen ze deze dingen ook Nu en niet wanneer de game uit is.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.