![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Back in black
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 12:55 ]
Back in black
| |||||
[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 12:57 ]
Back in black
Back in black
Shady15 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:12:
#1 - 2012/03/01 03:00:00 PM
Brave heroes, the time has come to arise and answer the summons: the Diablo III beta is upon us here in Europe!
The first wave of invitations to the European Diablo III beta test is now being delivered. The client is available in English, with German and French becoming available at a later date. In addition to selecting players from those who have opted in via their Battle.net accounts, we’ll also be providing keys through beta promotions and giveaways. We welcome those invited to provide feedback on the official forums.
If you have a beta license, you are free to show, share, or talk about any portion of the beta content to which you have access, as this beta test is not confidential.
As always, we’d like to remind those hoping for an invite to be wary of phishing attempts. If you believe you’ve received an invite to the Diablo III beta test, it’s best to refrain from clicking on any links in the email, and instead log in to your Battle.net account to see if a Diablo III beta game account has indeed been granted. Or, if you were sent a key, you should attempt to add it manually by going to the Add or Upgrade a Game section of the Battle.net account management page.
For those who have received an invite to the beta test, we thank you for helping us test out our server stability and hardware. For those of you still hoping for an invite, we wish you the best of luck and hope you’ll keep an eye out for some of the beta-key giveaways and promotions we’ll have right here on the European Diablo III community site.
For more information, please see the beta opt-in announcement and FAQ.
Bron: http://www.diablofans.com...i-beta-invites-under-way/
Zo het is nu officeel, Europa is eindelijk aan de beurt!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
En zullen we aub geen melding meer maken over het al dan niet winnen van een betakey... Dit forum is bijna niet bij te houden door al dat soort meldingen (en ander off-topic gelul). Meldingen over waar een key gewonnen kan worden kan ik nog wel waarderen, maar plz niet meer van 'ik heb wel/geen key gewonnen'...microoo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:19:
Zullen we het dit deel lekker ontopic houden en geen gewhine over tanks en healers, achievements of spellfouten?
Back in black
Daarbij vergeet je wel voor het gemak dat je in de retail dit stuk niet tientallen keren opnieuw speelt.Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:15:
De verhouding tussen gevonden gear, merchant gear en artisan gear ligt inderdaad nog niet helemaal lekker. Het spul bij de artisans is vele malen beter dan merchants en de kans om een evengoed item te vinden lijkt minimaal.
Zijn Amerikaanse servers.Visgek82 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:23:
Pleuris, mijn pa heeft al een key gekregen via z'n mail... en hij heeft er niets voor gedaankan denk ik wel op zijn account spelen , dus ben in ieder geval half blij. alleen het is zo krom.. ik heb maanden lang meegedaan aan van alles, nooit iets gekregen, en hij krijgt 'm zo in z'n mailbox...
Anyhooo, op naar de volgende waves!!!
Weet iemand ook of dit nu ook echt op de europese servers is? of nog steeds op de amerikaanse?
MHW: Jay
Het zal ook zeker aan de beta te wijten zijn ja.psychoclown schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:28:
[...]
Daarbij vergeet je wel voor het gemak dat je in de retail dit stuk niet tientallen keren opnieuw speelt.
Dat Diablo 2 merchants ook nauwelijks leuke dingen in de shop aan te bieden hadden (enkel voor als je zelf niks vindt). Tevens is het nog zo dat de drops volgens mij ook redelijk gelimiteerd zijn waardoor je ook inderdaad minder leuke gear vind dan dat je kunt craften.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Back in black
in D2 zat er ook wel XP aan quests vast hoor, maar dan in de vorm van hoge xp van de bossBulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:28:
Ik vind eigenlijk dat er aan quests geen XP en Gold rewards moeten zitten, je krijgt dat genoeg door gewoon te spelen. Is echt zo MMO-achtig, kijk zoals in D2 een ring of iets is nog wel leuk, maar verder hoeft het niet zozeer.
Ja dat snap ik, maar niet zoals even Cain inleveren en dat je dan XP en Gold krijgt of de Crown laten maken etc.Dalyxia schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:40:
[...]
in D2 zat er ook wel XP aan quests vast hoor, maar dan in de vorm van hoge xp van de boss
Mag toch aannemen dat als het spel gelanceerd is , er ook europese servers zijn?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Pages of training komen terug.psychoclown schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:13:
Tevens een van de redenen waarom ik het zo jammer vind dat ze de pages of training eruit hebben gehaald.
Nu hoef je enkel gold in de artisan te pompen en kun je al bijna vanaf het begin beginnen met flink te craften.
Ja. Spelen op EU server, met eigen auction house.Visgek82 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:57:
[...]
Mag toch aannemen dat als het spel gelanceerd is , er ook europese servers zijn?
Zitten er nog steeds in, mijn Artisan is lvl 4 en 4/5 en kost nu 1k en 20 van die pages (die geloof ik niet droppen in de beta).psychoclown schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:13:
Tevens een van de redenen waarom ik het zo jammer vind dat ze de pages of training eruit hebben gehaald.
Nu hoef je enkel gold in de artisan te pompen en kun je al bijna vanaf het begin beginnen met flink te craften.
Ah ik zie het inderdaad.Taliesin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:57:
[...]
Pages of training komen terug.
Check blacksmith/jeweler page op officiele site.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hoeveelheid gold dat er dropt world relatief lager later in game.Cthulhu schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:55:
Gold is geen probleem denk, bij elke stap die je doet vind je wel ergens gold
Back in black
Aah dat had ik niet gezien, gelukkig maar want dat vond ik wel een erg leuke toevoegingTaliesin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:57:
[...]
Pages of training komen terug.
Check blacksmith/jeweler page op officiele site.
Die pages waren opzich goed te vinden, volledige playthrough met een nieuw character leverde me vaak al een hele tome (5 pages) opCloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:19:
[...]
Wat zijn er veel levels op die crafters trouwensLaatste levels kosten meer dan 2k gold per stapje en de allerlaatste stap zelfs 5000. En daar komen dan nog de training pages bij.
I'll do what I can, but expect very little.
Lijkt me sterk. In alle games krijg je hoe verder je komt meer loot. Ook de repair costs zullen flink toenemen als je hoger komt. Ook in D2 dropte er meer goed in Hell dan in Normal.Taliesin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:57:
[...]
Hoeveelheid gold dat er dropt world relatief lager later in game.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
volgens mij gaat alleen je durability van je items omlaag, gold hou je gewoon4bit schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:31:
Is het nog steeds zoals in D2 dat indien je sterft je al je gold dropt dat je bij je had?
[ Voor 27% gewijzigd door Dalyxia op 01-03-2012 21:45 ]
Als je in de Beta net als ik van gekkigheid niet meer weet wat je met je gold moet doen, kan je de Blacksmith voorbij level 4 (de achievement) levellen en je ziet dat je voor de laatste 20% vóór level 5 opeens 25 pages of training nodig hebt. Welke dus niet meer droppen. De gear die je kunt maken is dan tot level 28 gekomen.psychoclown schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:57:
[...]
Aah dat had ik niet gezien, gelukkig maar want dat vond ik wel een erg leuke toevoeging
[...]
Die pages waren opzich goed te vinden, volledige playthrough met een nieuw character leverde me vaak al een hele tome (5 pages) op
[ Voor 12% gewijzigd door djunicron op 01-03-2012 21:48 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
same here, kan jij toevallig ook geen achievements zien?Mad-Matt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:47:
(baal wel dat ik niet in public games kan, 0 players online)
Te hoog level (12 en daarboven) kan je ze inderdaad niet meer vinden. Jammer... Maar anders kan je mensen compleet rushen wat niet de bedoeling is.Mad-Matt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:47:
Net bezig met de barbarian, in D2 vond ik er geen zak aan, maar nu erg leuk moet ik zeggen.
Wat is jullie hoogste dps met de barb?
Mad-Matt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:47:
There is currently a known issue affecting public games in which players are either not able to enter a public game or will not be able to successfully have others join their own public game.
The current workaround is to start a game on the final quest (Reign of the Black King). Talk to Cain to trigger the quest. Immediatly after Cain's dialogue and the quest is triggered leave the game and then try to join a public game. It should work then.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Is het niet zo dat per level de kosten omhoog gaan? dus van 3 naar 4 is goedkoper dan van 4 naar 5 bijvoorbeeld.y0ukn0w schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:52:
Als ik goed tel heb je het volgende nodig om je blacksmith van begin helemaal naar max te levelen:
- 60.000 Gold
- 1.090 Pages of Training
en voor de Jeweler:
- 46.000 Gold
- 1.600 Pages of Training
Wil je echt je gear to the max pimpen dan zul je beide moeten doen. Ik kan niet wachten![]()
(info haal ik van diablo3.com)
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Je hebt geen gold bij je. Dat gaat allemaal direct naar je shared stash, oftewel dat dropt niet.4bit schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:31:
Is het nog steeds zoals in D2 dat indien je sterft je al je gold dropt dat je bij je had?
Dat gaat ook per level omhoog. Ik heb simpelweg die aantallen bij elkaar opgeteld, zoals ze op diablo3.com staan. Denk zelf dat het moeilijke ook in die pages of training zit, niet zo zeer het gold zelf.Bulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:23:
[...]
Is het niet zo dat per level de kosten omhoog gaan? dus van 3 naar 4 is goedkoper dan van 4 naar 5 bijvoorbeeld.
Ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijk maar zo weinig kost, want in de beta heb ik al meer dan 100k vergaard in totaal (niet dat ik dat heb - is allemaal opgecraft) Dus dat is simpel op te halen. (oh en al dat geld komt van oprapen want alle blues worden gesalvaged en de whites pleur ik terug op de grond)
Anoniem: 311097
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 01-03-2012 23:54 ]
Vraag is of het gaat komen. Met het oog op HC characters welk je snel kunt verliezen en het idee om characters te kunnen verkopen op AH denk ik dat Blizzard het mss beperkt tot een algeheel D3 account.Bulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:36:
Dat beta account is ook het D3 account waarmee je kan posten, je kan geen characters selecteren. Wellicht pas bij de full version.
Ach ja, matter of time. Als het gemiddeld 100 speeluren duurt om lvl 60 te bereiken (mgl zelfs nog wel meer, ik weet niet hoe lastig Blizzard het ons heeft gemaakt) dan kan ik me goed voorstellen dat zeker op lange termijn als je één class al doorlopen hebt en je wilt gewoon enkel inferno spelen dat er genoeg mensen zijn welk de tijd danwel interesse om nog eens een aantal keer 100 uur per class te investeren niet hebben.Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:18:
Ik zie eigenlijk geen meerwaarde in characters kopen/verkopen, elke character is niets anders dan een andere van dezelfde class, het gaat puur om de equipment. Kan zijn dat mensen een level 60 char willen kopen om gelijk in Inferno te kunnen beginnen.
Wat je dus in feite koopt is een mannequin met de items erop. In principe kun je ook gewoon de items kopen die je wilt hebben waarvoor zou je dan een char van iemand anders kopen.
Ik vind het in elk geval een beetje maf.
Daar ben ik zelfs aan dood gegaan. Ik kwam ze aan de noordzijde vlak buiten het dorp tegen. Eerst als dat hek opengaat zeggen ze 'watch out they're coming'. Die paar zijn dan een eitje, maar toen liep ik verder naar buiten en kwam ik nog zo'n mob tegen maar dan inderdaad frozen enchanted. Viel voor mij als DH niet bij weg te komen/afstand te houden.maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:43:
Één keer was met die springende snelle hondjes buiten als je naar de cathedral toe gaat, die waren frozen enchanted, dus ze slowden me en sprongen dan weg T_T.
Het is nu natuurlijk ontzettend makkelijk, en je kan amper skills gebruiken of de mobs zijn al dood. Om nu te zeggen dat je een goed beeld hebt van het spel is een beetje oneerlijk voor de devs. En de tank,healer,dps verdeling is nu eenmaal niet geïmplementeerd in Diablo, dus ik ben bang als je dat echt zoekt, dat je dan verkeerd zit.Amras schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:07:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik mijzelf uiteindelijk ga vervelen. Uiteindelijk ben je constant twee skills aan het spammen en veel tactiek komt er ook niet bij kijken, al zou dat later in de campaign of op een hogere moeilijkheidsgraad kunnen veranderen. In co-op ben je eigenlijk met z'n tweeën skills aan het spammen, waar een beetje rolverdeling - tank, healer, DPS - misschien wat interessantere gevechten oplevert.
Anoniem: 26351
Ik ben daar niet zo bang voor. Als ik bijv. kijk naar hoe ik Torchlight speelde, daar gebruikte ik ook voornamelijk maar 2-3 skills. D2lod is nagenoeg hetzelfde verhaal. Je spamt je main skill en je switch enkel als de situatie daar om vraagt. Of gebruikte jij wel 5+ skills in d2lod met dezelfde regelmaat? Ik denk dat je aan de zes skill slots in d3 meer dan genoeg hebt.Amras schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:07:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik mijzelf uiteindelijk ga vervelen. Uiteindelijk ben je constant twee skills aan het spammen en veel tactiek komt er ook niet bij kijken, al zou dat later in de campaign of op een hogere moeilijkheidsgraad kunnen veranderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 02-03-2012 09:15 ]
Ik ben mij ervan bewust dat de moeilijkheidsgraad hoger zal zijn in de uiteindelijke release, maar je vormt toch een mening op basis van wat je nu speelt. Co-op is nu vrij suf omdat je de vijanden voor elkaar weg staat te maaien. Gisteren speelde ik Demon Hunter samen met een Wizard en waren de mobs vaak al dood voordat mijn bola's explodeerden, dat duurt namelijk eventjes voordat die afgaan.maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:11:
[...]
Het is nu natuurlijk ontzettend makkelijk, en je kan amper skills gebruiken of de mobs zijn al dood. Om nu te zeggen dat je een goed beeld hebt van het spel is een beetje oneerlijk voor de devs. En de tank,healer,dps verdeling is nu eenmaal niet geïmplementeerd in Diablo, dus ik ben bang als je dat echt zoekt, dat je dan verkeerd zit.
Ik heb nooit Diablo 2 gespeeld, dus daar kan ik weinig van zeggen. Bij Torchlight heb ik het verhaal uitgespeeld en ben toen gestopt omdat het wel erg repetitief werd. De dungeons leken erg veel op elkaar en er was weinig nut meer om door te gaan. Hopelijk weet Diablo 3 mijn aandacht er langer bij te houden, hehe.Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:13:
[...]
Ik ben daar niet zo bang voor. Als ik bijv. kijk naar hoe ik Torchlight speelde, daar gebruikte ik ook voornamelijk maar 2-3 skills. D2lod is nagenoeg hetzelfde verhaal. Je spamt je main skill en je switch enkel als de situatie daar om vraagt. Of gebruikte jij wel 5+ skills in d2lod met dezelfde regelmaat? Ik denk dat je aan de zes skill slots in d3 meer dan genoeg hebt.
Daar komt nog bij dat een (erg) groot deel van de kracht van D3 ligt in het verzamelen van items.
[ Voor 30% gewijzigd door Amras op 02-03-2012 09:20 ]
Anoniem: 76109
Na volgende week donderdag wil ik zo'n run wel eens mee doen.anu schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:17:
Ik wil vanavond of van het weekend eigenlijk wel eens proberen met een groepje een run vanaf het begin naar SK doen, maar dan zonder items te equippen, dus gewoon met je startgear, om het wat uitdagender te maken
Lijkt me leukanu schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:17:
Ik wil vanavond of van het weekend eigenlijk wel eens proberen met een groepje een run vanaf het begin naar SK doen, maar dan zonder items te equippen, dus gewoon met je startgear, om het wat uitdagender te maken
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
In denk dat co-op op hogere moeilijkheidsgraden wel degelijk interessanter gaat worden. Dan wordt het tenminste moeilijk en kun je niet meer als DH vooraan gaan lopen staan meppen. Een hard afgebakende rolverdeling zoals je die noemt zal er niet snel komen, maar wel iets wat erop lijkt natuurlijk. Nu kun je als DH vooroplopen met vrijwel nul kans om te overlijden, dat zie ik mezelf niet meer doen op hogere moeilijkheidsgraden.Amras schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:07:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik mijzelf uiteindelijk ga vervelen. Uiteindelijk ben je constant twee skills aan het spammen en veel tactiek komt er ook niet bij kijken, al zou dat later in de campaign of op een hogere moeilijkheidsgraad kunnen veranderen. In co-op ben je eigenlijk met z'n tweeën skills aan het spammen, waar een beetje rolverdeling - tank, healer, DPS - misschien wat interessantere gevechten oplevert.
je hebt toch ook genoeg knoppen? je hebt 7 aanval slots, 1 slot voor je health potion, dat is toch precies goed met de x/y/a/b knoppen en de 4 triggers bovenop. En dan inventory, skills, town portal, op de pijltoetsen. Mij lijkt het richten van de skills alleen veel lastiger, hoe werkte dat in Torchlight?Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:13:
[...]
Ik ben daar niet zo bang voor. Als ik bijv. kijk naar hoe ik Torchlight speelde, daar gebruikte ik ook voornamelijk maar 2-3 skills. D2lod is nagenoeg hetzelfde verhaal. Je spamt je main skill en je switch enkel als de situatie daar om vraagt. Of gebruikte jij wel 5+ skills in d2lod met dezelfde regelmaat? Ik denk dat je aan de zes skill slots in d3 meer dan genoeg hebt.
Daar komt nog bij dat een (erg) groot deel van de kracht van D3 ligt in het verzamelen van items.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
CoolAnoniem: 76109 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:19:
[...]
Na volgende week donderdag wil ik zo'n run wel eens mee doen.
[ Voor 6% gewijzigd door anu op 02-03-2012 10:01 ]
Now that Beta invites are starting their slow but steady way to players inboxes, here is some useful information to help you verify its authenticity.
1. The Email will NOT ask you for any account information.
Not even your username. Any email asking for any account information or asking you to "Verify your account" is completely fake.
2. The email itself will not contain a "Key" or Game code (For Opt in).
Players selected by the "opt in" system will not receive an email with keys or codes. The email is merely confirmation that your account has been flagged for Beta. Any email that asks you to go to a site and enter a code, should be treated with suspicion. (See further links below)
3. If your invite was as a result of a direct Blizzard invite (i.e. Friends/Family/Media or competition prize)
You may receive the invite which will contain a game key code. Again, to err on the side of caution, rather than follow any links in the email, go to Battle.net Account Management by clicking the "Account" link on the top of any Blizzard community site. Select "Add New Game" and enter the code.
4. To check if your account has been flagged
The only safe and sure way of seeing if you are indeed flagged for Beta is via Battle.net account management:-
• Click the “Account” link at the top of this forum
• Log in with your username and password
• If you have an authenticator, you will be required to authenticate
• On the Summary page which first loads will be your current games.
• If you have been flagged, there will be an entry under “Diablo 3” with a Beta account as in this image:-
http://i56.tinypic.com/mm7rwl.jpg
If the Beta game account has indeed been added, select it to proceed to the download page (Current download is approximately 2.3GB so make sure you have space).
You should never need to click any links in an email claiming to be a Beta Invite. Sender email addresses are easily faked/spoofed and links in these emails may not go where they claim to, so always verify your beta invite by the instructions above. Do not reply to the email with information or follow their links.
Helpful Links:-
Fake or ‘Phishing’ E-mails from Blizzard
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/900641151
How to Identify "Spoofed" Email Addresses
http://eu.blizzard.com/su...ale=en_EN&articleId=43010
Leven en laten leven!
Korte NL samenvatting, mocht je een mailtje hebben dat je in de Beta zit, klik dan op geen links in het mailtje, maar log gewoon in op je B.Net account, daar kan je dan vanzelf zien of je D3 kan downloaden.Stranglem schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:17:
Omdat Blizzard ons (de EU) een grote wave aan invites gestuurd heeft, is het belangrijk om op phising te letten. Nu las ik op het forum van Blizzard een guide over fake mails. Misschien dat het al een keer de revue gepasseerd heeft.
[...]
Ik speelde ook met een DH en een vriend van me met de Monk, had exact hetzelfde. Die pijlen krijgen de kans niet om te ontploffen want hij maaide iedereen al omver. Terwijl ik hoopte de mobs licht aan te kunnen slaan en af en toe te killen zodat de Monk het makkelijk heeft....Amras schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:18:
Gisteren speelde ik Demon Hunter samen met een Wizard en waren de mobs vaak al dood voordat mijn bola's explodeerden, dat duurt namelijk eventjes voordat die afgaan.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
iedereen zit met dit soort problemen bij co-op. Dat komt omdat de dificuilty setting gewoon te laag staat. na de official release gewoon de dificuilty wat moeilijker zetten en dan krijgt iedereen de kans om wat mobs af te maken.Jackson Claxon schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:38:
[...]
Ik speelde ook met een DH en een vriend van me met de Monk, had exact hetzelfde. Die pijlen krijgen de kans niet om te ontploffen want hij maaide iedereen al omver. Terwijl ik hoopte de mobs licht aan te kunnen slaan en af en toe te killen zodat de Monk het makkelijk heeft....
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Het maakt wel de verhaallijn wat vreemd in het begin met andere characters. Juist omdat je de blacksmith moet helpen in de quest win je zijn vertrouwen en zal hij voor je werken. Het lijkt me wat logischer als de blacksmith voor al je characters hetzelfde is (een beetje alsof het een rondreizende merchant/npc is die altijd in het dorp is waar jij dan bent) maar pas wordt unlocked als je die quest voltooid hebt.Xylon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:33:
Ik moet zeggen dat ik nog positief verrast was toen ik er achter kwam dat het level van je blacksmith gewoon voor je hele account geldt..
Ik denk dat het in de release ook zo zal zijn, dat je hem pas krijgt na de quest.Dennis_1987 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:49:
[...]
Het maakt wel de verhaallijn wat vreemd in het begin met andere characters. Juist omdat je de blacksmith moet helpen in de quest win je zijn vertrouwen en zal hij voor je werken. Het lijkt me wat logischer als de blacksmith voor al je characters hetzelfde is (een beetje alsof het een rondreizende merchant/npc is die altijd in het dorp is waar jij dan bent) maar pas wordt unlocked als je die quest voltooid hebt.
In ieder geval de cooldown lager. 1 seconde is best veel, maar aan de skill gerelateerd vind ik een cooldown wel gepast. Dus bijv. 0,5 seconde oid.EnigmaNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
Ik vind dat ze Bola Shot gewoon direct moeten laten ontploffen... Dat wachten op de explosie vind ik een beetje onzinnig.
Het hele idee van bola shot is dat het een soort van slinger is die om iemand heen wikkelt voor dat hij ontploft.EnigmaNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
Ik vind dat ze Bola Shot gewoon direct moeten laten ontploffen... Dat wachten op de explosie vind ik een beetje onzinnig.
Die bola shot moet je ook als support skill gebruiken, ik heb Hungering Arrow op LMB en Bola op RMB, zo schiet je gewoon normaal met af en toe een paar Bola's er tussendoor als er groepjes zijn.EnigmaNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
Ik hoop het, Bola Shot is zo erg nutteloos. In mijn playthrough met de DH heb ik hem ook maar heel even gebruikt.Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Boe bola shot moet je ook als support skill gebruiken, ik heb Hungering Arrow op LMB en Bola op RMB, zo schiet je gewoon normaal met af en toe een paar Bola's er tussendoor als er groepjes zijn.
Met Bola moet je ook meer bewegen omdat je anders alles op de voorste mob schiet, je kan niet even makkelijk voorbij schieten dus moet je jezelf een andere angle verschaffen. AlsBola direct zou ontploffen zou het gewoon Explosive Arrow zijn. Misschien met rune?
Met de bola shot moet je de discipline hebben om verschillende mobs afwisselend te targetten ipv je muis ingedrukt te houden, dan werkt het prima als main skill. Anders verlies je heel veel schade door de massas overkill op single target.Ik hoop het, Bola Shot is zo erg nutteloos. In mijn playthrough met de DH heb ik hem ook maar heel even gebruikt.
[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 02-03-2012 11:00 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 02-03-2012 11:04 ]
User Error -- Please Replace User
Hier nog 1.... zit nog steeds te wachten tot ik er 1 van blizzard krijgIkke_Niels schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:08:
Heeft iemand nog tips voor D3 keys?
Ik zit nog steeds te hopen op een key maar het lijkt dat de contests een beetje aan het opdrogen zijn...
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 02-03-2012 11:14 ]
Heb jij je wel eens eerder ingeschreven voor een beta? Een beta is niet een kans om een demo van het spel te spelen, nee... Een beta is een deel uit het spel pakken om stabiliteit en eventuele problemen te controleren. De beta is dan ook absoluut NIET representatief voor het eindproduct.Amras schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:18:
[...]
Ik ben mij ervan bewust dat de moeilijkheidsgraad hoger zal zijn in de uiteindelijke release, maar je vormt toch een mening op basis van wat je nu speelt. Co-op is nu vrij suf omdat je de vijanden voor elkaar weg staat te maaien. Gisteren speelde ik Demon Hunter samen met een Wizard en waren de mobs vaak al dood voordat mijn bola's explodeerden, dat duurt namelijk eventjes voordat die afgaan.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En zo zie je maar wat blizz bedoelt: er zijn genoeg keuzes te maken per char waardoor iedereen weer anders speelt. Al dat gemiep over niet genoeg verschil wat je kan maken... Laten we dat maar achterwege laten tot we daadwerkelijk de game in handen hebbenBoeboe schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:58:
[...]
Met de bola shot moet je de discipline hebben om verschillende mobs afwisselend te targetten ipv je muis ingedrukt te houden, dan werkt het prima als main skill. Anders verlies je heel veel schade door de massas overkill op single target.
Het is de main skill op men DH en veeg er probleemloos hele kamers mee leeg. Vooral Jar of Souls is pure fun
Met de Mantra of evasion heb je verschrikkelijk veel dodge extra, samen met heal spell ben je nou niet bepaald enorm fragiel, samen met Dex wat je damage EN je dodge kans nog weer verhoogd, zal het zeker geen mietje zijnDeepSeven schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:52:
Gisteren met de monk de beta uitgespeeld, ik ga toch maar voor de barbarian in de retail. Ik vond de monk wel erg cool spelen, vooral met de dash move en snelle combat, maar hij voelde erg zwak aan (geen sterke AOE skill), resource bouw je lang niet zo snel op als de barbarian, en hij is toch fragiel voor een close combat character. Maar wat ik vooral minder vind aan de monk, is het feit dat hij zijn wapens amper gebruikt. Voor veel van zijn moves gebruikt hij alleen zijn handen of voeten, dus als je 2 zwaarden of een staf gebruikt, hangen deze meer dan de helft van de tijd gewoon aan zijn lichaam. Daarom is het eigenlijk logisch dat je alleen fist weapons gebruikt, alleen die zijn zo lame omdat je ze amper ziet.
Nee ik heb mij nooit eerder ingeschreven voor beta's en ja, ik weet waar beta's voor bedoeld zijn. Dat een beta absoluut niet representatief is voor het uiteindelijke product is natuurlijk onzin, het is niet zo dat Diablo 3 uiteindelijk een race game in StarCraft setting gaat worden. Aan de hand van de beta kun je dus best bepalen of een game iets voor je is, daar heeft een eventuele verhoogde moeilijkheidsgraad weinig invloed op.Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:15:
[...]
Heb jij je wel eens eerder ingeschreven voor een beta? Een beta is niet een kans om een demo van het spel te spelen, nee... Een beta is een deel uit het spel pakken om stabiliteit en eventuele problemen te controleren. De beta is dan ook absoluut NIET representatief voor het eindproduct.
Zoals ik al eerder noemde vind ik het best een leuk spel door de sfeer, de setting en omdat ik benieuwd ben hoe het verhaal zich ontwikkelt (dat is namelijk vaak dik in orde bij Blizzard). Of ik een echte hack & slash fan ben (of word) weet ik niet, dat zal de tijd leren.Dat weten de mensen wel die al meerdere patches in de beta zitten. En netzoals eigenlijk al geopperd is, volgens mij ben jij geen hack & slash fanin dat geval zal ik gewoon mmo's blijven spelen of Dragonage, die houden wel vast aan dat saaie concept van tank/dps/healer need group + lots of time to get somewhere.
Zijn er voor deze beta ook questionnaires of zo waar je feedback kunt geven? Ik heb daar niks van gezien nog en ik wil op zich wel informatie geven. Of halen ze heel veel informatie uit het spel zelf? (Ik dacht dat je system specs gecheckt zijn en je hebt die hele errorfile die ze denk ik kunnen uitlezen als je online gaat maar dat is alleen technisch)Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:15:
[...]
Heb jij je wel eens eerder ingeschreven voor een beta? Een beta is niet een kans om een demo van het spel te spelen, nee... Een beta is een deel uit het spel pakken om stabiliteit en eventuele problemen te controleren. De beta is dan ook absoluut NIET representatief voor het eindproduct.
Die fase hebben ze al gehad. Daarnaast laat Blizzard veel discussies via de fora lopenDennis_1987 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Zijn er voor deze beta ook questionnaires of zo waar je feedback kunt geven? Ik heb daar niks van gezien nog en ik wil op zich wel informatie geven. Of halen ze heel veel informatie uit het spel zelf? (Ik dacht dat je system specs gecheckt zijn en je hebt die hele errorfile die ze denk ik kunnen uitlezen als je online gaat maar dat is alleen technisch)
User Error -- Please Replace User
sotry voor OTDakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:15:
[...]
Dat weten de mensen wel die al meerdere patches in de beta zitten. En netzoals eigenlijk al geopperd is, volgens mij ben jij geen hack & slash fanin dat geval zal ik gewoon mmo's blijven spelen of Dragonage, die houden wel vast aan dat saaie concept van tank/dps/healer need group + lots of time to get somewhere.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
De beta vanaf patch 1 was echt bijna een compleet ander spel dan wat het nu is hoor ;-) Dat is waar ik meer op doel. En Bf3 was een open beta waar je je niet voor hoefte in te schrijven. Dit is een closed beta. Over het algemeen zijn open beta's meer een marketings om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met je franchise/game.roboreaper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:44:
[...]
sotry voor OT
dat is 9 van de 10 keer niet waar. kijk maar naar bf3 bijv. die beta was v0.99 van eht spel
bij Gears3 was de beta een echte beta. japs werken aangepast en wapens werden veranderd
blizzard heeft eigenlijk al D3 af na patch 13. er wordt nu gewoon server stress getest en bugs gezocht.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat geldt wel voor WoW, maar niet voor D3. Ze hebben gezegd dat D3 een minimale hoeveelheid patches gaat krijgen, hooguit bugfixes en andere verbeteringen maar op content patches hoeven we in elk geval niet te rekenen. Content komt in de vorm van expansions. WoW is een heel ander soort game, daar betaald met maandelijks.Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:49:
Maar dat betekend uiteraard niet dat er niets meer met het spel gaat gebeuren. Blizzard heeft wel laten zien met D2(en voor zover ik weet ook WoW) dat er met veel van de patches ook extra content in de vorm van items wordt toegevoegd.
Dat is helemaal waar.Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:50:
[...]
De beta vanaf patch 1 was echt bijna een compleet ander spel dan wat het nu is hoor ;-) Dat is waar ik meer op doel. En Bf3 was een open beta waar je je niet voor hoefte in te schrijven. Dit is een closed beta. Over het algemeen zijn open beta's meer een marketings om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met je franchise/game.
Back in black
Daar heb je deels gelijk in maar Jay Wilson zei onlangs nog dat je bij de patches van Diablo 3 met name moet denken aan toevoeging in content zoals items maar niet als acts of events etc.Cloud schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Dat geldt wel voor WoW, maar niet voor D3. Ze hebben gezegd dat D3 een minimale hoeveelheid patches gaat krijgen, hooguit bugfixes en andere verbeteringen maar op content patches hoeven we in elk geval niet te rekenen. Content komt in de vorm van expansions. WoW is een heel ander soort game, daar betaald met maandelijks.
Het hangt er inderdaad wat vanaf wat men onder 'content' verstaat.psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Daar heb je deels gelijk in maar Jay Wilson zei onlangs nog dat je bij de patches van Diablo 3 met name moet denken aan toevoeging in content zoals items maar niet als acts of events etc.
Kan enkel de bron niet zo 123 niet meer vinden maar het was wel gepost in een van de laatst 2-3 Diablo 3 delen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq