Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je op inferno ooit alles zal platwalsen.
Weinig ervaring hiermee natuurlijk, maar de filmpjes die ikheb gezien over "you will die" lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je nog iets 1shot, er sterft daar iemand aan de eerste enemy die hij tegenkomt.
En het was niet dat hij geen dps dee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:07:
Ik ben benieuwd of het mogelijk zal zijn om door de juiste equipment inferno te kunnen ownen ongeacht dat alle monsters 1 level boven je zullen blijven. Natuurlijk kun je niet een pure DPS uitrusting nemen omdat je ook aan resistances moet denken, maar toch vraag ik me het af. Als je maar genoeg dikke items hebt dat je dan uiteindelijk door alles heen kan walsen zoals je nu met een level 13 character doet in de Beta.
Ik denk dat dat in het begin grotendeels niet het geval zal zijn. Maar na een aantal patches zijn er weer sterkere items toegevoegd, en misschien dan na een jaar of 2-3 dat het inderdaad mogelijk is om Inferno solo te overleven. Het lijkt me een beetje sucky als dat bij de launch al mogelijk is.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:07:
Ik ben benieuwd of het mogelijk zal zijn om door de juiste equipment inferno te kunnen ownen ongeacht dat alle monsters 1 level boven je zullen blijven. Natuurlijk kun je niet een pure DPS uitrusting nemen omdat je ook aan resistances moet denken, maar toch vraag ik me het af. Als je maar genoeg dikke items hebt dat je dan uiteindelijk door alles heen kan walsen zoals je nu met een level 13 character doet in de Beta.
Ik denk en hoop van niet. Volgens mij hebben ze niet gezegd dat de monsters hooguit 1 level boven je zitten. Ik denk in sommige gevallen wel meer dan dat. En als je er doorheen kunt walsen met pure DPS items zonder enige survivability, dan is het blijkbaar dus niet moeilijk genoeg gemaakt. Dat lijkt me vrij dom. :)

Ook met het oog op items die ze in de toekomst toevoegen trouwens. Als ze items toevoegen waarmee Inferno blijkbaar een eitje wordt, dan doen ze iets gigantisch fout in mijn ogen. Inferno moet pure hel worden qua moeilijkheid, het lijkt me niet de bedoeling dat het in de loop der tijd eenvoudiger wordt omdat ze nieuwe sterkere items geïntroduceerd hebben. Ja dan moeten ze daarna Inferno² gaan toevoegen ofzo; maar dat is nogal lame.

De items die toegevoegd worden moeten gewoon in balans zijn met de rest.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 02-03-2012 13:14 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
IIsnickerII schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Ik denk dat dat in het begin grotendeels niet het geval zal zijn. Maar na een aantal patches zijn er weer sterkere items toegevoegd, en misschien dan na een jaar of 2-3 dat het inderdaad mogelijk is om Inferno solo te overleven. Het lijkt me een beetje sucky als dat bij de launch al mogelijk is.
Naar mijn idee is het de bedoeling dat alles te soloen is, aangezien alles meeschaalt als er meer mensen bij komen. Inferno zal dan ook te soloen zijn, alleen heb je er goede gear en een goed uitgekozen skillset voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Zo alles lvl 13, ben echter niet meer zo hyped voor deze game :(

Het nieuwe skill systeem verpest de hele game een beetje voor mij.

Voorbeeld: Dus ben bezig met de Barb, heb Cleave aanstaan omdat je toch meestal horde mobs op je krijgt, dan komt er ineens een Elite of Special, in Diablo 2 gewoon even met de F toetsen een skill wisselen naar single target dps en neer rammen. Maar nu in Diablo 3, kan ik gewoon niet wisselen omdat Bash ook onder mijn primary zit.... Wisselen duurt veels telang en kan je soms al dood zijn, instant Townportal gaat ook niet dat je in town je skils kan wisselen.

Zelfde met de Wizzard, sommige spells zijn gewoon beter voor bepaalde situaties, maar je kan niet wisselen.
Tevens is het ook zeer saai om met dezelfde skills de hele tijd rond te lopen.

Het is een beta, echter, ik heb op alle chars tot lvl 13 geen enkel healing potje hoeven te gebruiken 8)7 Veels te casual dit.

Demon Hunter :Z :Z Wat een saaie class zeg, en wat een slechte skills, dan was de Amazone in Diablo 2 toch een heel stuk beter.

Wizzard: Spells gaan na een tijdje behoorlijk saai worden. Verder een redelijke class

Monk: Alleen de fist weapons zie je in combat animation, Dus je hebt een staf in je hand, je doet je attack, en je zietdat die er niks mee doet...... WTF? Blizzard geen geld voor andere animaties ofzo meer? Verder leuke class maar ik erger me hier teveel aan.

Witch Doctor: Leuke class, originele spells, echter vind ik nog steeds dat magic niet zo goed aanvoelt in deze game als close combat.

Barb: Heeft de game voor mij een beetje gered op het skill switchen na, gewoon lekker ouderwets hakken op mobs en dat ze 10km de lucht invliegen na sommige attacks.

Diablo 3 wordt het voor mij niet zoals Diablo 2, ik ga het dus niet een paar jaar online spelen, denk gewoon de Barbarian op Max lvl en een maandje items farmen en daarna hou ik het voor gezien.

Vind het heel jammer dat Blizzard, teveel de casual kant opgaat, en het allemaal veels te simpel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk al ergens gezegd hoor... (sorry :$)

Maar kan iemand me zeggen of het nu
0-30 normal, 30-40 hell, 40-50 nightmare, 50-60 inferno
OF
0-60 voor alle difficulties
IS?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:23:
Waarschijnlijk al ergens gezegd hoor... (sorry :$)

Maar kan iemand me zeggen of het nu
0-30 normal, 30-40 hell, 40-50 nightmare, 50-60 inferno
OF
0-60 voor alle difficulties
IS?
bedankt!
dit wordt het ongeveer
normal 1-25
nightmare 25 - 45
hell is 45- 60
inferno is 60

inferno moet je ziet als extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:18:
Voorbeeld: Dus ben bezig met de Barb, heb Cleave aanstaan omdat je toch meestal horde mobs op je krijgt, dan komt er ineens een Elite of Special, in Diablo 2 gewoon even met de F toetsen een skill wisselen naar single target dps en neer rammen. Maar nu in Diablo 3, kan ik gewoon niet wisselen omdat Bash ook onder mijn primary zit....
Via Options -> Gameplay kun je Elective mode aan zetten en dan kun je wel zowel Bash als Cleave tegelijkertijd op je skill balk zetten.
Demon Hunter :Z :Z Wat een saaie class zeg, en wat een slechte skills, dan was de Amazone in Diablo 2 toch een heel stuk beter.
Dat is heel persoonlijk. Voor mij is de DH juist de verrassing van de beta. Het leek me totaal niks, maar het tegenovergestelde bleek waar.
Monk: Alleen de fist weapons zie je in combat animation, Dus je hebt een staf in je hand, je doet je attack, en je zietdat die er niks mee doet...... WTF? Blizzard geen geld voor andere animaties ofzo meer? Verder leuke class maar ik erger me hier teveel aan.
Really, seriously?
Vind het heel jammer dat Blizzard, teveel de casual kant opgaat, en het allemaal veels te simpel maakt.
Er is al meerdere malen aangegeven dat dit deel in de beta bijzonder eenvoudig is en dat dit in de retail wellicht anders is. Daarnaast is Normal bewust erg eenvoudig. In Hell en Inferno kun je je lol op qua moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gaan we het nou weer hebben over de 'moeilijkheidsgraad' van de beta? de content is bedoelt voor lvl 7-8. en je kunt lvl 13 met pimped gear worden.. sigh.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:26:
[...]

dit wordt het ongeveer
normal 1-25
nightmare 25 - 45
hell is 45- 60
inferno is 60

inferno moet je ziet als extra
dus iedereen gaat dan op een bepaald moment wel 60 zijn.... al is het dan 5 000 000 mobs van Level - 10 de killen, en niet doorheen het nodige level te gaan op aangewezen niveau.
hoe gaat dit toegepast worden? als je 25 bent, ZONE je naar een andere ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Wizzard: Spells gaan na een tijdje behoorlijk saai worden. Verder een redelijke class
Ik vind alleen die hoed een beetje cartoony. Het lijkt een beetje op die sorteerhoed uit Harry Potter.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

kloos2 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Naar mijn idee is het de bedoeling dat alles te soloen is, aangezien alles meeschaalt als er meer mensen bij komen. Inferno zal dan ook te soloen zijn, alleen heb je er goede gear en een goed uitgekozen skillset voor nodig.
de level scaling per player is relatief. Het is niet zo dat de mobs 2x zo sterk zijn als er een tweede speler bij komt, of 3x voor een derde speler. Dat maakt het dus zo dat met een grotere party het spel wel degelijk makkelijker word. Maar als solo heb je meer mobs per persoon (logisch ;) ) en zijn de mobs gewoon rete moeilijk. Ik hoop echt dat Inferno een zowat volle party nodig heeft.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:31:
[...]

dus iedereen gaat dan op een bepaald moment wel 60 zijn.... al is het dan 5 000 000 mobs van Level - 10 de killen, en niet doorheen het nodige level te gaan op aangewezen niveau.
Dat is gewoon gebaseerd op normale gameplay, als jij 5021390120981230 monsters in de eerste act wilt slopen kan je eerder lvl 25 zijn ja... en uiteraard wordt je dan niet een zone verder geschopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

kloos2 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Dat is gewoon gebaseerd op normale gameplay, als jij 5021390120981230 monsters in de eerste act wilt slopen kan je eerder lvl 25 zijn ja... en uiteraard wordt je dan niet een zone verder geschopt |:(
Zijn dat de max levels per difficulty? Of zijn dit ongeveer de levels waar je op uitkomt als je het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
IIsnickerII schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Maar als solo heb je meer mobs per persoon (logisch ;) ) en zijn de mobs gewoon rete moeilijk. Ik hoop echt dat Inferno een zowat volle party nodig heeft.
Ik denk niet dat het zo werkt, het enige waardoor de game makkelijker word met meerdere mensen is dat de mobs zich meer verspreid focussen op andere spelers. Het lijkt me sterk dat Inferno een party nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:35:
[...]

Het lijkt me sterk dat Inferno een party nodig heeft.
Dat zou me enorm verbazen. De insteek is volgens mij altijd geweest dat je het spel in je eentje tot het eind moet kunnen spelen. Dat je de boel ook in co-op mode kan spelen sluit het eerste natuurlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:31:
[...]

sorry maar je praat poep.

zover er op het officiële forum is gepost iws er bekend dat als je normal door loopt je lvl 22-25 bent.
dus als je normal helemaal doorgelopen hebt ben je rond het lvl 25.

als je rusht kan je natuurlijk al rond lvl 20 al naar nightmare... er zitten geen lvl restricties op moeilijkheidsgraden
tis geen wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Dennis_1987 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:35:
[...]

Zijn dat de max levels per difficulty? Of zijn dit ongeveer de levels waar je op uitkomt als je het speelt.
Gewoon de levels die je ongeveer bent als je er normaal doorheen speelt. Dus als jij normaal al je quests in normal doet zal je rond de 25 naar nightmare gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:35:
[...]

Ik denk niet dat het zo werkt, het enige waardoor de game makkelijker word met meerdere mensen is dat de mobs zich meer verspreid focussen op andere spelers. Het lijkt me sterk dat Inferno een party nodig heeft.
Maar solo gaan is ook niet leuk... Tenzij je echt PRO gear nodig hebt. Zo moeilijk moet het worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:37:
[...]

sorry maar je praat poep.

zover er op het officiële forum is gepost iws er bekend dat als je normal door loopt je lvl 22-25 bent.
dus als je normal helemaal doorgelopen hebt ben je rond het lvl 25.

als je rusht kan je natuurlijk al rond lvl 20 al naar nightmare... er zitten geen lvl restricties op moeilijkheidsgraden
tis geen wow
Hey excuseer dat ik het effectieve spel niet ken en ik hier info wil inwinne ze djeezz, komt nog altijd geen poep uit mijn mond hoor, anders zijn men smaakpappillen om zeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Dat zou me enorm verbazen. De insteek is volgens mij altijd geweest dat je het spel in je eentje tot het eind moet kunnen spelen. Dat je de boel ook in co-op mode kan spelen sluit het eerste natuurlijk niet uit.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3061879912?page=1#9

8-12-2011
Vaneras Community Yes. Inferno mode will definitely be more difficult when soloing, but it can be done. We do not intend co-op to be a requirement :-)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik dacht dat het normal 1-30, nightmare 30-50, hell 50-60 was? Heb ik vrij recent nog in een blue post gelezen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
IIsnickerII schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Maar solo gaan is ook niet leuk... Tenzij je echt PRO gear nodig hebt. Zo moeilijk moet het worden :P
Als het zo moeilijk wordt dat het zonder pro gear niet lukt, wordt ik heel blij :D Alles is zo makkelijk tegenwoordig, fuck that, ik wil lekkere lange speeluren in dit spel. Ik hoop dat de levensduur net zo lang (als niet langer) is dan D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Tja, het punt is dat als je daar eerst aankomt dat je gear nog niet goed genoeg is. Er zal een hoop farmen inzitten om je gear op het juiste niveau te krijgen. Kijk bijvoorbeeld naar het crafting systeem en gems. Het gaat je een flinke brok tijd kosten om je gems max lvl te krijgen. Als je daar eenmaal bent gaat het ook stukken beter in inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gevoel wat je nu bij inferno krijgt is dat het er ook voor de die hard spelers in zit. Ga me afvragen of een casual nog doorgaat na lvl 60.

En dan is inferno ook wel prima, beter in ieder geval dan continu dezelfde boss runs op hell te doen voor items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
[...]

Er zijn ook mensen die het spel solo spelen. Het lijkt mij (naast co-op) ook leuk om mijn build zo goed te maken dat ik in mijn eentje ook door inferno kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29

veel blabla hier

Ik ben het met je eens dat D3beta enorm "Console klaar" aanvoelt

maar heb goede hoop dat de retail vooral in hell en inferno zeer goed zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Is het mogelijk om je account te sharen zodat een vriend het ook even kan proberen dat jullie weten ?

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Wat me erg meevalt is dat Blizzard verschillende random events heeft ingebouwd om het zo interessant te houden om meerdere keren de dungeon door te lopen. Zo ben ik al een paar keer de Resplendent Chest tegengekomen, en een kamer vol met rondrennende imps (chaos). En natuurlijk de lijkenpikkende goblins. Dit verhoogt de houdbaarheid IMHO enorm.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

kloos2 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Er zijn ook mensen die het spel solo spelen. Het lijkt mij (naast co-op) ook leuk om mijn build zo goed te maken dat ik in mijn eentje ook door inferno kan.
Als inferno zo moeilijk is dat je er co-op voor moet doen, hebben meer mensen een reden om het spel te kopen in plaats van te piratereren. Dat is het probleem van co-op games tegenwoordig. Veel te makkelijk om alleen ook uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Jo3y schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:43:
Is het mogelijk om je account te sharen zodat een vriend het ook even kan proberen dat jullie weten ?
je kan gewoon je username en w8woord doorgeven.

zorg er wel voor dat je een autenticator op je bnet hebt, zodat hij daar niet bijkan.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
[...]

het moet zo moeilijk zijn dat je met redelijke zelffound gear net wel met slimheid en skilzz door inferno komt en zonder slimheid en skilzz geen kans maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Dalyxia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Ik ben het met je eens dat D3beta enorm "Console klaar" aanvoelt

maar heb goede hoop dat de retail vooral in hell en inferno zeer goed zal zijn
Hell? je gaat toch voor inferno omdat daar de epixxx l00tzorz vallen, wat moet je in normal nightmare of hell zoeken? Console ready is echt onzin.. je speeld Act1 het eerste gedeelte, alles lijkt zo simpel... Omdat het normal is doh |:(

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
kloos2 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Build? Dat bestaat niet echt in D3. Er is geen talent tree of skill tree waar je moet kiezen welke je wilt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Jo3y schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:43:
Ja hoor ga je gang. maar je moet er 100% zeker van zijn dat hij strax er niet met je account vandoor gaat. Verder is het gewoon mogelijk. Meerdere tweakers doen het ook onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:39:
Ik dacht dat het normal 1-30, nightmare 30-50, hell 50-60 was? Heb ik vrij recent nog in een blue post gelezen.
Klopt dat hebben ze onlangs inderdaad gezegd.
Coffeemonster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:44:
Wat me erg meevalt is dat Blizzard verschillende random events heeft ingebouwd om het zo interessant te houden om meerdere keren de dungeon door te lopen. Zo ben ik al een paar keer de Resplendent Chest tegengekomen, en een kamer vol met rondrennende imps (chaos). En natuurlijk de lijkenpikkende goblins. Dit verhoogt de houdbaarheid IMHO enorm.
Dat hebben ze opzettelijk gedaan evenals speciale chests dat je eerder geneigd bent om hele dungeons door te spitten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
IIsnickerII schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Ja hoor ga je gang. maar je moet er 100% zeker van zijn dat hij strax er niet met je account vandoor gaat. Verder is het gewoon mogelijk. Meerdere tweakers doen het ook onder elkaar.
Ik heb er juist geen :P
En ik wil hem dondersgraag testen, iemand de mogelijkheid hem te delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Klopt dat hebben ze onlangs inderdaad gezegd.

[...]

Dat hebben ze opzettelijk gedaan evenals speciale chests dat je eerder geneigd bent om hele dungeons door te spitten :)
Heeft niemand hier Diablo spellen gespeeld ofzo? Dit zijn toch dingen die allang ter sprake zijn geweest..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
BoY-z0nDeRMaN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Heeft niemand hier Diablo spellen gespeeld ofzo? Dit zijn toch dingen die allang ter sprake zijn geweest..
Soms krijg je dat gevoel, ja. Maar nieuwe mensen moeten verwelkomd worden, hoe meer mensen spelen, hoe groter de community, hoe beter O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zullen we het een beetje vriendelijk houden?

Er komen continu nieuwe mensen dit draadje binnen die net hun key ontvangen hebben. Uiteraard wordt er wel enige inzet verwacht wat betreft het zelf opzoeken van informatie, maar ik kan me voorstellen dat je tussen de ongelofelijke berg informatie niet alles kunt vinden.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
[...]

Geloof het of niet, maar er zijn inderdaad mensen die geen Diablo spellen gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
wat ik trouwens zeer fijn vind aan d3, zijn die return to dungeon entrance stones.
scheeld een hoop tijd die je anders weg gooit door langs een uitgemoorde route terug te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
[...]

Ik volg de discussie over D3 nog niet zo lang, maar ik speel Diablo al sinds deel 1. Het gaat me er meer om dat ik aangenaam verrast ben dat dit weer terug is gekomen, en meestal op een redelijk originele manier, zoals met de Resplendent Chests. Niet idereen speelt Diablo alleen om zo snel mogelijk de eindbosses om te leggen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Als het zo moeilijk wordt dat het zonder pro gear niet lukt, wordt ik heel blij :D Alles is zo makkelijk tegenwoordig, fuck that, ik wil lekkere lange speeluren in dit spel. Ik hoop dat de levensduur net zo lang (als niet langer) is dan D2
Mij zou het tegenvallen als Inferno niet te solo'en is. En daarmee bedoel ik niet dat het makkelijk moet zijn. Maar ik vind dat je met skills ook een heel eind moet komen ( en een beetje geluk) Het fijne van diablo vind ik nog steeds dat elke class capabel is om alles solo te doen, en niet dat je constant op zoek moet naar een groep.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
EnigmaNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Build? Dat bestaat niet echt in D3. Er is geen talent tree of skill tree waar je moet kiezen welke je wilt unlocken.
Een skillset vind ik ook onder een build vallen, je moet toch keuzes maken welke skills en passives je wilt. Ookal is hij niet definitief, je wilt toch een 'beste' set aan skills maken? Welke elkaar goed aanvullen, goed bij elkaar passen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Iemand die zijn account kan sharen, ik wil hem erg graag testen, ik blijf prijsvragen en dergelijke doen, maar geen geluk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Mij zou het tegenvallen als Inferno niet te solo'en is. En daarmee bedoel ik niet dat het makkelijk moet zijn. Maar ik vind dat je met skills ook een heel eind moet komen ( en een beetje geluk) Het fijne van diablo vind ik nog steeds dat elke class capabel is om alles solo te doen, en niet dat je constant op zoek moet naar een groep.
Alleen in eerdere diablo's was dit helemaal niet het geval, als je als lightning sorc een lightning immune mon tegen kwam, dan was je soms gewoon de lul. Dat vond ik er eigenlijk toen gewoon bijhoren, geen gezeur dat de game unbalanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Jo3y schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:57:
Iemand die zijn account kan sharen, ik wil hem erg graag testen, ik blijf prijsvragen en dergelijke doen, maar geen geluk :'(
Des te meer fun heb je als de 1e release uitkomt en je hem koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Net weer even gespeeld, dit keer met een Witch Doctor. maareeh.. serieus mensen, wat is dit een kick-ass spel... kan niet wachten op de final.. Het is op en top Diablo, en het speelt o zo heerlijk weg. de ene class is nog leuker dan de andere, wat een feest. Witch doctor is nu lvl 10 , doet 26.8 dps (weinig nog, kweet t) maar heeft wel 700 health, is dus niet zo snel kapot. wat itempjes gemaakt met de artisan , erg grappig.

Weet iemand of er nog meer artisans komen? of is de blacksmith de enige die nog over is..

Anyway.. geweldige game. heerlijk geoptimaliseerd ook, nooit framedrops. ook het geluid vind ik super, alleen de voice acting van de witch doctor vind ik echt baggerslecht. lijkt wel of ze daar gewoon een of andere buitenlander van straat hebben geplukt en voor 25 dollar die stem hebben laten inspreken, zit totaal geen ziel of emotie in. heel jammer, want de rest vind ik wel heel goed , tot nu toe dan.

Maar overall.. als ik de beta een cijfer mag geven, dan is het toch echt een welverdiende 9.5.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
scenix_ schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Des te meer fun heb je als de 1e release uitkomt en je hem koopt ;)
Dat snap ik maar kwil gewoon testen :)
En er word meer geshared, dus..
Duidelijk dat jij niet wilt sharen ;)
Maar dat was mijn vraag niet haha :P

[ Voor 26% gewijzigd door Jo3y op 02-03-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:28:
Gaan we het nou weer hebben over de 'moeilijkheidsgraad' van de beta? de content is bedoelt voor lvl 7-8. en je kunt lvl 13 met pimped gear worden.. sigh.
@Cyclonic.
Juist, speel eens zonder crafts en gewoon van loot (ook niets uit je stash pakken) Kam niet alles uit zodat je ongeveer level 8 bent, en met crap gear bij de pillars en de SK komt. Wedden dat je weg rent en op de potion cooldown zit te wachten!

Probeer het maar eens speelt stukken leuker/spannender.

Ik weet dat het moeilijk is om niet het beste wat er mogelijk is te gebruiken want zo zijn we ingesteld, en dat is ook nodig om een beetje door een heel spel heen te komen, maar er zijn genoeg manieren om de beta wat uitdagender te maken voor jezelf. (nee je hoeft niet zonder armor rond te gaan lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Visgek82 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:59:

Weet iemand of er nog meer artisans komen? of is de blacksmith de enige die nog over is..
http://us.battle.net/d3/en/game/ Op deze pagina is ook de jeweler artisan te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Laten we hier niet gaan vragen om andermans accounts. Als iemand zo vriendelijk is zijn/haar account te delen, dan kunnen ze dat melden; maar niet andersom gaan vragen s.v.p. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:01:
[...]

@Cyclonic.
Juist, speel eens zonder crafts en gewoon van loot (ook niets uit je stash pakken) Kam niet alles uit zodat je ongeveer level 8 bent, en met crap gear bij de pillars en de SK komt. Wedden dat je weg rent en op de potion cooldown zit te wachten!

Probeer het maar eens speelt stukken leuker/spannender.

Ik weet dat het moeilijk is om niet het beste wat er mogelijk is te gebruiken want zo zijn we ingesteld, en dat is ook nodig om een beetje door een heel spel heen te komen, maar er zijn genoeg manieren om de beta wat uitdagender te maken voor jezelf. (nee je hoeft niet zonder armor rond te gaan lopen)
Zeker weten! heb met mijn witch doctor op lvl 9 de skeleton king gepakt , maar dat viel toch echt niet mee hoor.. paar keer bijna dood geweest en het enige wat mij substainde was de health globes die af en toe droppen van de skeleton packs die hij summoned. flink taai dus.. dit was wel zonder de templar , maar of dat nou zo'n verschil maakt..

Maar inderdaad.. vergeet niet dat dit normal difficulty is , er is nog nightmare, hell en inferno, de game gaat echt pittig zat zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Visgek82 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Zeker weten! heb met mijn witch doctor op lvl 9 de skeleton king gepakt , maar dat viel toch echt niet mee hoor.. paar keer bijna dood geweest en het enige wat mij substainde was de health globes die af en toe droppen van de skeleton packs die hij summoned. flink taai dus.. dit was wel zonder de templar , maar of dat nou zo'n verschil maakt..

Maar inderdaad.. vergeet niet dat dit normal difficulty is , er is nog nightmare, hell en inferno, de game gaat echt pittig zat zijn.
Nahja denk dat je dan wat verkeerd gedaan hebt, toen ik 8 was met de WD ging de skeleton king prima, en dit was zonder crafting of iets uit shared stash halen. Ik had dan wel grasp of dead , poison dart met de triple rune en zomby dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hellfighter87 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Nahja denk dat je dan wat verkeerd gedaan hebt, toen ik 8 was met de WD ging de skeleton king prima, en dit was zonder crafting of iets uit shared stash halen. Ik had dan wel grasp of dead , poison dart met de triple rune en zomby dogs.
Ik ging gister met de Barb van level 8 bij de Pillars 2x bijna dood, en de health globes waren ingelsoten door de archers zodat ik alleen maar weg kon rennen, ik had wel 2 gekochte zwaardjes van een vendor met poison damage, maar verder niet echt veel goede gear gevonden, niet eens een armor van 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:11:
[...]

Ik ging gister met de Barb van level 8 bij de Pillars 2x bijna dood, en de health globes waren ingelsoten door de archers zodat ik alleen maar weg kon rennen, ik had wel 2 gekochte zwaardjes van een vendor met poison damage, maar verder niet echt veel goede gear gevonden, niet eens een armor van 19.
Ik moet eerlijk zeggen dat die pilars inderdaad niet heel makkelijk waren met zowel de monk als de barb. Met een wizard en witchdocter ging ik daar zo doorheen maar die hadden dan ook AOE ranged skills die op dat moment best aardig werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben overigens ook eens doodgegaan aan zo'n Resplendent Chest, of hoe ze ook heten. Ik had geen idee wat het was, dus ik liep een kleine kamer in als DH en klikte erop. Binnen no-time stond ik geheel ingesloten door een massa skellies. :+

Note to self: volgende keer na aanklikken meteen afstand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Lieve mensen,

Mocht er iemand zijn die zin heeft om vanmiddag / vanavond even door de beta heen te klikken. Stuur even een DM. Mijn account is beschikbaar van nu tot en met morgenochtend 10uur.

Ik reply naar de eerste persoon, hoor je niks ben je te laat.

Tjop tjop!

EDIT - Hij is vergeven.

[ Voor 20% gewijzigd door Jackson Claxon op 02-03-2012 14:16 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Cloud schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:13:
Ik ben overigens ook eens doodgegaan aan zo'n Resplendent Chest, of hoe ze ook heten. Ik had geen idee wat het was, dus ik liep een kleine kamer in als DH en klikte erop. Binnen no-time stond ik geheel ingesloten door een massa skellies. :+

Note to self: volgende keer na aanklikken meteen afstand nemen.
Die ene die de grond in zakte en op 4 andere plekken een pilaar omhoog kwam volgeladen met skellies?

Daar schrok ik ook een beetje van :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blitzdoctor schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:39:
Kan zijn dat dat de Mob levels zijn, maar dat betekend niet dat je zelf die level moet of gaat zijn als je daar aan komt, ik denk dat het zelfs mogelijk is om (vrij moeilijk) gewoon level 50 te zijn als je in Inferno aan komt, maar dan speel je wel vanaf Act 4 Normal al dik boven je level, en dat zal dan alleen maar toenemen.

Maar goed dit zijn speculaties.

In D2 doe ik ook vaak nog een paar runs op Normal voordat ik naar NM ga, om het een beetje minder moeilijk te maken gelijk in het begin. Niets is zo vervelend om door een quillrat geowned te worden als je net Baal hebt gekilled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Visgek82 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:04:

Zeker weten! heb met mijn witch doctor op lvl 9 de skeleton king gepakt , maar dat viel toch echt niet mee hoor.. paar keer bijna dood geweest en het enige wat mij substainde was de health globes die af en toe droppen van de skeleton packs die hij summoned. flink taai dus
Wat mij op viel was het juist heel makkelijk was. Ik heb het eergisteren voor het eerst met de Monk uitgepeeld. Juist de classes waarbij je meter rechts oploopt als je aanvalt zoals de monk, barb en ik dacht dat dat ook gebeurde bij de wizard met de primary attack, dan is het puur blijven klikken op die SK en dan is deze zo kapot. Dus drie keer linkermuis en dan kun je weer een keer rechtermuis en af en toe die onder slot 1 en 2 inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Die ene die de grond in zakte en op 4 andere plekken een pilaar omhoog kwam volgeladen met skellies?

Daar schrok ik ook een beetje van :)
Klopt, dat ding ja :P Ik had wel door dat het een speciaal kistje was, maar niet wat de gevolgen zouden zijn. Overigens ben ik hem met mijn andere characters nog niet tegengekomen. Is het een random ding of is dat kistje altijd te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:02:
[...]

http://us.battle.net/d3/en/game/ Op deze pagina is ook de jeweler artisan te vinden.
Die lijst van de Jeweler ziet er wel ontzettend saai uit, je krijgt elk level gewoon een hoger niveau gems. Socketen van items en verwijderen van gems is dan wel weer reuze handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Voor zover ik weet is het idd random, net als de Jar of Souls en de Matriarchs Bones events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

DeepSeven schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Die lijst van de Jeweler ziet er wel ontzettend saai uit, je krijgt elk level gewoon een hoger niveau gems. Socketen van items en verwijderen van gems is dan wel weer reuze handig.
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Ik had een beetje gehoopt dat de jeweler ook rings en amulets kon craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Klopt, dat ding ja :P Ik had wel door dat het een speciaal kistje was, maar niet wat de gevolgen zouden zijn. Overigens ben ik hem met mijn andere characters nog niet tegengekomen. Is het een random ding of is dat kistje altijd te vinden?
De events zijn altijd random en dat maakt het juist leuk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Cloud schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Dat is inderdaad een van de events die ik bedoelde die sjeu geven aan het opnieuw doorlopen van de dungeons. Ik vind het altijd wat jammer als ik deze niet tegenkom bij een SK-run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Je hebt soms ook in de Cathedral ergens zo'n mage staan mij een "Lecture" Dan kun je dat boekje laten vallen en dan valt de mage je aan, dropt ook vaak een blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:30:
Je hebt soms ook in de Cathedral ergens zo'n mage staan mij een "Lecture" Dan kun je dat boekje laten vallen en dan valt de mage je aan, dropt ook vaak een blue.
Haha, zelf nog niet meegemaakt, maar het klinkt een beetje als Zharr the mad (??) uit Diablo 1?
Voor de oudgedienden: ...did I break your concentration?;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Alleen in eerdere diablo's was dit helemaal niet het geval, als je als lightning sorc een lightning immune mon tegen kwam, dan was je soms gewoon de lul. Dat vond ik er eigenlijk toen gewoon bijhoren, geen gezeur dat de game unbalanced is.
Je kon in eerdere diablo's ALLES doen in je eentje. Als jij een pure light sjors maakte ( wat pas effectief was vanaf versie 1.10 ivm synergies) dan was je gewoon niet slim bezig :)

Meeste sjors focuste op 1 tree en een off tree + mercenary voor de immunity's.
Dus je informatie is niet echt accuraat :) In Diablo 1 kon je helemaal alles solo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Je kon in eerdere diablo's ALLES doen in je eentje. Als jij een pure light sjors maakte ( wat pas effectief was vanaf versie 1.10 ivm synergies) dan was je gewoon niet slim bezig :)

Dus je informatie is niet echt accuraat :) In Diablo 1 kon je helemaal alles solo'en.
Hammerdin was altijd geweldig vind ik :) Vooral toen het runeword Enigma erbij kwam. Ik had toen mn eigen paladin door nightmare en hell geboost, ging echt super makkelijk. FOHdin was ook leuk maar minder effectief dan blessed hammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
[...]

Je hebt gelijk, ik heb net beter terug gedacht, en zelfs met lightning sorc tegen lightning immunes had je gewoon items die resistance verlaagde + defense merc. Mijn fout, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Afbeeldingslocatie: http://www.randyrun.com/images/product_images/popup_images/diablo_116489.jpg

deze op je merc en je kon alles aan met je lightning sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Beetje D1 noob, maar had je in D1 ook NM en Hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Axewi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:00:
[afbeelding]

deze op je merc en je kon alles aan met je lightning sorc
:9~ Bakken vol nostalgie :9~ (Ziet dadelijk een mod aankomen die vriendelijk vraagt de discussie weer naar Diablo 3 te bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:02:
[...]

Bij Diablo 1 had je ook NM en Hell, maar alleen bij Multiplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:02:
[...]

Yes, weet alleen niet meer of je res ook naar beneden ging, volgens mij niet.
Aangezien je geen exceptional of elite items had was het af en toe best pittig. Maar als je een sorcerer was, dan was het piss easy met chainlightning en fireball :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:19:
[...]

De events zijn altijd random en dat maakt het juist leuk :)
Inderdaad. Ik ben nog steeds aan het wachten op de gekke bibliothecaris, en de kist waar een rare unburried uit komt.

Jar of Souls en die Sarcofaag quest is er tenminste altijd wel één van, die ik dus ook altijd wil vinden en doen (veel xp / fun). Den of the Fallen kom je al weer minder vaak tegen, maar is ook wel leuk voor de afwisseling.

Die kist met de skelly pillars heb ik ook eens gehad, maar eh, schrikken? :? Ze hebben hem wel mooi gedaan, maar het was voor m'n level 7 WD alles behalve gevaarlijk. (ondanks dat de WD nog echt weinig kan uithalen op dat level)
Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:07:
[...]
Yes, weet alleen niet meer of je res ook naar beneden ging, volgens mij niet.
Aangezien je geen exceptional of elite items had was het af en toe best pittig. Maar als je een sorcerer was, dan was het piss easy met chainlightning en fireball :)
Volgens mij niet, alles ging volgens mij wel gewoon méér ele-dmg doen, dus als je je resistances niet ophoogte had je wel een probleem.

Man man, de hogere moeilijkheidsgraden over 34K modems was dat voor mij, dat alleen al was een bump in moeilijkheidsgraad, maar inderdaad, Chain en fireball all the way.

[ Voor 30% gewijzigd door djunicron op 02-03-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:11
Wat vinden jullie overigens van het inventory systeem? Enerzijds vind ik het wel snel/goed werken, dat je in één keer je items kunt vergelijken.
Ik stoor me alleen steeds aan het feit dat de (nogal grote) popup over mijn andere items heen staat. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Snake1997 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:14:
Wat vinden jullie overigens van het inventory systeem? Enerzijds vind ik het wel snel/goed werken, dat je in één keer je items kunt vergelijken.
Ik stoor me alleen steeds aan het feit dat de (nogal grote) popup over mijn andere items heen staat. Meer mensen die hier last van hebben?
ik vind het inventory systeem geniaal!, niet meer dat gepuzzel met items.
snel vergelijken welk item beter is.
vind het alleen jammer dat het merc menu minder uitgebreid is dan bij d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Snake1997 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:14:
Dat is inderdaad handig als je hovert over een item dat deze vergeleken wordt met je equiped item. Pop-up vind ik ook erg groot. Misschien zou het nog makkelijker zijn als je alle items in een klik met elkaar kan vergelijken. Bijvoorbeel rechtermuis+ctrl op een zwaard en dan kleinere pop-ups van alle melee wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Dat is inderdaad handig als je hovert over een item dat deze vergeleken wordt met je equiped item. Pop-up vind ik ook erg groot. Misschien zou het nog makkelijker zijn als je alle items in een klik met elkaar kan vergelijken. Bijvoorbeel rechtermuis+ctrl op een zwaard en dan kleinere pop-up van alle melee wapens.
dat is leuk, totdat je 4x een melee wapen in je inventory hebt.
ctrl + klik en bam! hele scherm vol :P

vind overigens de popups helemaal niet te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:24:
[...]

vind het alleen jammer dat het merc menu minder uitgebreid is dan bij d2
Uh, dat valt toch wel mee? In D2 kon je je merc een wapen, armor en een helm geven, in D3 kun je em ook nog 's ringen en amuletjes geven. Ik was iig blij verrast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:26:
[...]

ja met kleinere pop-ups is je scherm dan niet helemaal vol. En het moet dan ook zo zijn dat je geen vensters hoeft te sluiten, dus zeg ctrl inhouden plus hoveren en dan zie je ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Uh, dat valt toch wel mee? In D2 kon je je merc een wapen, armor en een helm geven, in D3 kun je em ook nog 's ringen en amuletjes geven. Ik was iig blij verrast :-)
En je kunt je merc nu ook nog eens skills toekennen. In D3 kun je inderdaad veel meer met je merc.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb al een tijdje de beta, en heb leuk gespeeld, maar me eigenlijk niet zo verdiept in alle feitjes.

Wat me opviel was dat als je over een item hovert dat je ziet of je meer of minder dmg doet met bijv. een andere boog.
Echter snap ik die berekening niet helemaal..

Als ik een boog heb van 10 dmg, en ik vergelijk hem met een van 10.2 dan zegt ie +iets aan dmg.
maar als mijn 10.2 boog veel trager is dan mijn 10 boog gaat zoiets toch niet op?

En als ik dan op 'i' druk, en ik kijk naar mijn DPS zie ik dat wanneer ik mijn 10.2 boog gebruik mijn DPS hoger is dan mij 10.0 boog.
Terwijl mijn 10.0 boog een 1.5 attackspeed heeft, en de 10.2 een 1.3 ofzo..

dat kan toch niet kloppen?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

De DPS is al een berekening van gemiddelde damage maal het aantal attacks per seconde. Hier hoef je dus zelf niet meer over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
In tegenstelling tot Diablo 2 wordt in Diablo 3 de DPS als grootste getal getoond. De feitelijke damage staat er in kleinere cijfers onder als ik het goed voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
BasieP schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:29:
Ik heb al een tijdje de beta, en heb leuk gespeeld, maar me eigenlijk niet zo verdiept in alle feitjes.

Wat me opviel was dat als je over een item hovert dat je ziet of je meer of minder dmg doet met bijv. een andere boog.
Echter snap ik die berekening niet helemaal..

Als ik een boog heb van 10 dmg, en ik vergelijk hem met een van 10.2 dan zegt ie +iets aan dmg.
maar als mijn 10.2 boog veel trager is dan mijn 10 boog gaat zoiets toch niet op?

En als ik dan op 'i' druk, en ik kijk naar mijn DPS zie ik dat wanneer ik mijn 10.2 boog gebruik mijn DPS hoger is dan mij 10.0 boog.
Terwijl mijn 10.0 boog een 1.5 attackspeed heeft, en de 10.2 een 1.3 ofzo..

dat kan toch niet kloppen?
nee, maar volgens mij klopt het hele dmg verhaal nog steeds niet.
Ik heb nu nog geen tijd weer gehad maar ga het in het weekend tot op de bodem uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Weet het niet zeker, maar bij veel games betekent lager getal bij attackspeed juist dat je meer attacks/seconde doet. 1.3 is dan dus beter dan 1.5, dan is het logisch dat de dps hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Baroshir schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:33:
Weet het niet zeker, maar bij veel games betekent lager getal bij attackspeed juist dat je meer attacks/seconde doet. 1.3 is dan dus beter dan 1.5, dan is het logisch dat de dps hoger is.
dan zouden ringen met +4% atk speed nergens op slaan :)
dus bij d3 is hoger getal beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nee, het getal is specifiek op het aantal attacks per seconde, hoger is dus sneller/beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

juist andersom lijkt me, 1,3 betekent 1,3 aanval per seconde en 1,5 anderhalf per seconde.
Dus bij 10 seconden heb je 13 aanvallen tegen 15 aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Nee, het getal is specifiek op het aantal attacks per seconde, hoger is dus sneller/beter.
Kijk, weer een nadeel om niet in de beta te zitten (hoewel ik het ook simpel op had kunnen zoeken, klopt). Wel apart dan. ben niet gewend dat dit soort berekeningen fout gaat iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
maffiappie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb net beter terug gedacht, en zelfs met lightning sorc tegen lightning immunes had je gewoon items die resistance verlaagde + defense merc. Mijn fout, sorry!
Dat kon alleen vanaf 1.10.
Voor 1.10 had je alleen bepaalde wands met charges van Lower Resist en dat was gecapped op 1/5de efficiëntie zodat monsters met immune resists net boven de 100% (als ik het mij goed herinner) toch nog immune bleven.

Had je als Light sorc in 1.08 een Phys/Light immune dan moest je weglopen :)

Ik denk dat zo'n zaken met de huidige skills in D3 praktisch onmogelijk zijn. Omdat je vrij skills kan kiezen en niet gebonden bent aan een tree kan je heel simpel een goeie 'alternatieve' skill kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

wat jij beschrijft heet wel attack speed. maar daar is het bedoelt als delay. dus x sec/ms delay tussen je aanvallen. en dat is meestal met F2P mmo's zo

bij D1,D2 en D3 is dat niet zo

[ Voor 4% gewijzigd door roboreaper op 02-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:11
Axewi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Niet zozeer te groot, meer onhandig geplaatst.
Ik ben bijvoorbeeld een tijdje aan het spelen, en pak 3 blauwe zwaarden. Vervolgens ga ik in mijn inventory deze bekijken. Als ik vervolgens snel alle 3 wil vergelijken, werkt dat nu wat vervelend, omdat je, wanneer je over 1 zwaard hovert, je de anderen niet altijd meer kunt zien. Je moet dan dus eerst over "niets" hoveren, het andere item opzoeken, en daar weer over hoveren.

Klinkt als je het zo leest eigenlijk niet echt als een probleem, maar ik merkte toch dat ik me er aan stoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Snake1997 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Ik ben bijvoorbeeld een tijdje aan het spelen, en pak 3 blauwe zwaarden. Vervolgens ga ik in mijn inventory deze bekijken. Als ik vervolgens snel alle 3 wil vergelijken, werkt dat nu wat vervelend, omdat je, wanneer je over 1 zwaard hovert, je de anderen niet altijd meer kunt zien. Je moet dan dus eerst over "niets" hoveren, het andere item opzoeken, en daar weer over hoveren.

Klinkt als je het zo leest eigenlijk niet echt als een probleem, maar ik merkte toch dat ik me er aan stoorde.
ahh kijk ik begreep het dus verkeert :)
ik denk dat ik nu ook een probleem heb :P, vanaf nu zal ik me er ook aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snake1997 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:38:
[...]

In datzelfde menu kun je kiezen met welk wapen/slot je wilt vergelijken. Zo werkt het ook voor ringen :) Vond het wel erg goed werken om eerlijk te zijn.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.