Zo alles lvl 13, ben echter niet meer zo hyped voor deze game
Het nieuwe skill systeem verpest de hele game een beetje voor mij.
Voorbeeld: Dus ben bezig met de Barb, heb Cleave aanstaan omdat je toch meestal horde mobs op je krijgt, dan komt er ineens een Elite of Special, in Diablo 2 gewoon even met de F toetsen een skill wisselen naar single target dps en neer rammen. Maar nu in Diablo 3, kan ik gewoon niet wisselen omdat Bash ook onder mijn primary zit.... Wisselen duurt veels telang en kan je soms al dood zijn, instant Townportal gaat ook niet dat je in town je skils kan wisselen.
Zelfde met de Wizzard, sommige spells zijn gewoon beter voor bepaalde situaties, maar je kan niet wisselen.
Tevens is het ook zeer saai om met dezelfde skills de hele tijd rond te lopen.
Het is een beta, echter, ik heb op alle chars tot lvl 13 geen enkel healing potje hoeven te gebruiken

Veels te casual dit.
Demon Hunter

Wat een saaie class zeg, en wat een slechte skills, dan was de Amazone in Diablo 2 toch een heel stuk beter.
Wizzard: Spells gaan na een tijdje behoorlijk saai worden. Verder een redelijke class
Monk: Alleen de fist weapons zie je in combat animation, Dus je hebt een staf in je hand, je doet je attack, en je zietdat die er niks mee doet...... WTF? Blizzard geen geld voor andere animaties ofzo meer? Verder leuke class maar ik erger me hier teveel aan.
Witch Doctor: Leuke class, originele spells, echter vind ik nog steeds dat magic niet zo goed aanvoelt in deze game als close combat.
Barb: Heeft de game voor mij een beetje gered op het skill switchen na, gewoon lekker ouderwets hakken op mobs en dat ze 10km de lucht invliegen na sommige attacks.
Diablo 3 wordt het voor mij niet zoals Diablo 2, ik ga het dus niet een paar jaar online spelen, denk gewoon de Barbarian op Max lvl en een maandje items farmen en daarna hou ik het voor gezien.
Vind het heel jammer dat Blizzard, teveel de casual kant opgaat, en het allemaal veels te simpel maakt.