Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
roboreaper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:38:
[...]

wat jij beschrijft heet wel attack speed. maar daar is het bedoelt als delay. dus x sec/ms delay tussen je aanvallen.

bij D3 is dat niet zo
Attack speed is gewoon het aantal attacks per seconde. Dus 1.3 aanvallen in een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:11
Dakreal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:43:
[...]

In datzelfde menu kun je kiezen met welk wapen/slot je wilt vergelijken. Zo werkt het ook voor ringen :) Vond het wel erg goed werken om eerlijk te zijn.
Ah, dat wist ik niet. Ga het vanavond eens bekijken :) dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
EnigmaNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Attack speed is gewoon het aantal attacks per seconde. Dus 1.3 aanvallen in een seconde.
Attack speed = systeem van oa WoW = 1.3 is sneller dan 1.5
Attacks per second= systeem van D3 = 1.3 is trager dan 1.5

Ik heb het ook altijd erg moeilijk met het tweede systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoD85 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Zo was het in Diablo 2 net zo en zo moeilijk is het toch niet? Aantal aanvallen die je doet per seconde.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
[...]

meen je dat?
ik vind het 2e logischer dan het eerste.
aantal atk per seconde is logischer i.c.m. dmg per seconde.
dan
aantal seconde per attack i.c.m. dmg per seconde.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Het staat er letterlijk bij op het wapen.

1.7 attacks per second.. wat is daar nou moeilijk aan?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Zo was het in Diablo 2 net zo en zo moeilijk is het toch niet? Aantal aanvallen die je doet per seconde.
In Diablo 2 stond gewoon slow attack speed of fast attack speed bijvoorbeeld, geen nummertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
psychoclown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Eh dat klopt niet.

D2 had very slow / slow / normal / fast / very fast ingame die eigenlijk niet veel zei.
Je had een speed van -x0 (snel) tot +x0 (traag)

Omdat Diablo2 een 2d spel was aan een fixed framerate had je breakpoints en een ingewikkelde berekening (ias, oias, sias,... zie ook http://diablo2.ingame.de/...eal/speedcalc_english.php )

EDIT: Wow mensen antwoorden snel, of ik typ traag. Ik heb het er moeilijk mee omdat ik drie jaar lang enkel WoW gespeeld heb. Dat blijft plakken :)

[ Voor 11% gewijzigd door HoD85 op 02-03-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

HoD85 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Eh dat klopt niet.

D2 had very slow / slow / normal / fast / very fast ingame die eigenlijk niet veel zei.
Je had een speed van -x0 (snel) tot +x0 (traag)

Omdat Diablo2 een 2d spel was aan een fixed framerate had je breakpoints en een ingewikkelde berekening (ias, oias, sias,... zie ook http://diablo2.ingame.de/...eal/speedcalc_english.php )

EDIT: Wow mensen antwoorden snel, of ik typ traag. Ik heb het er moeilijk mee omdat ik drie jaar lang enkel WoW gespeeld heb. Dat blijft plakken :)
Dat is niet anders dan in D3, je bent nog steeds afhankelijk van de snelheid van de animaties. 2d of 3d, animaties kunnen maar een bepaalde snelheid aan zonder frames te verliezen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Dat is niet anders dan in D3, je bent nog steeds afhankelijk van de snelheid van de animaties. 2d of 3d, animaties kunnen maar een bepaalde snelheid aan zonder frames te verliezen.
aantal animaties is 1 ding zolang onder water de berekening maar wel goed gaat.
en ik, en blijkbaar meer mensen hebben het idee dat daar nog iets aan schort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Axewi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:00:
[...]

aantal animaties is 1 ding zolang onder water de berekening maar wel goed gaat.
en ik, en blijkbaar meer mensen hebben het idee dat daar nog iets aan schort.
Ik heb ook zo mijn twijfels gehad, maar na uitgebreid testen met de Monk, Wizard en Demon Hunter ben ik er wel van overtuigd dat het cijfer voor attacks klopt. Wat misschien niet transparant genoeg is is wat een off-hand wapen toevoegt aan de attacks.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Ik heb ook zo mijn twijfels gehad, maar na uitgebreid testen met de Monk, Wizard en Demon Hunter ben ik er wel van overtuigd dat het cijfer voor attacks klopt. Wat misschien niet transparant genoeg is is wat een off-hand wapen toevoegt aan de attacks.
ja inderdaad, heb helaas deze week maar een paar uurtjes kunnen spelen dus ik zal proberen mijzelf er in het weekend meer in te verdiepen.
want blizzard kennende lijkt het me sterk dat het niet klopt.
ik zal het wel gewoon niet helemaal begrijpen.

maar ik blijf positief, ik heb zo weer wat te doen:P

de video staat nog op de to do list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tormbo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Die dual wield video gaf daar een erg goed antwoord op. Ik kan hem iedereen aanraden: YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Dual Wielding. Ook zijn andere videos zijn interessant trouwens. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Zojuist een key gewonnen bij de PU :)
Vanavond thuis eindelijk mijn eerste stappen in het d3 universum. Is het als d1 en d2 veteraan verstandig om meteen voor elective mode te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Delph schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:24:
Vanavond thuis eindelijk mijn eerste stappen in het d3 universum. Is het als d1 en d2 veteraan verstandig om meteen voor elective mode te kiezen?
Ik denk dat je je toch het best een beetje bij het handje kan laten nemen, in ieder geval voor je eerste char, tot je een beetje aan de interface gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ja, je krijgt net iets meer mogelijkheden zoals je in de eerdere diablo's gewend bent.
Let er wel op dat elke keer met het afsluiten van d3 de instellingen weer terug gaan naar default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:13

ChUcKiE

Dus........

Weet iemand zo, waar je je nog kunt inschrijven voor kans op een beta key?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

ChUcKiE schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:27:
Weet iemand zo, waar je je nog kunt inschrijven voor kans op een beta key?
lees de note aan het einde van de pagina eens?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:13

ChUcKiE

Dus........

Excuses (schaam)…

bedankt voor de tip, ga ik meteen kijken..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elective mode is puur wat extra text, en die kan ik iedereen aanraden. Ik snap ook echt niet dat iemand zonder die uitleg zou spelen, zelfs een enorme casual speler zou dit volgens mij aan willen hebben staan.. Maar goed, ik ben Blizzard niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Angeloonie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Elective mode is puur wat extra text, en die kan ik iedereen aanraden. Ik snap ook echt niet dat iemand zonder die uitleg zou spelen, zelfs een enorme casual speler zou dit volgens mij aan willen hebben staan.. Maar goed, ik ben Blizzard niet :P
Elective mode stelt je in staat om zelf te bepalen in welke slot jij je skills wilt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, in elective mode heb je 2 extra knoppen bij je skill toewijzen scherm, waardoor je wel 2 skills uit dezelfde groep kunt binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
[...]

elective mode zorgt er toch ook voor dat je andere skills kan kiezen op je muisknop? die er normaal niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

[...]

Nee, elective mode is dat je zelf kunt instellen welke skill je op welke key wilt zetten, wat jij bedoelt zijn de extended tooltips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij is het antwoord wel gegeven op wat elective mode is O-) Wat Angeloonie bedoelt zijn de Advanced tooltips denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 02-03-2012 16:33 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
En beide zijn complete onzin, alsof mijn oma deze game gaat zitten spelen... Overdreven gedoe van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de elective mode nog niet aangezet en ook nog niet de behoefte gehad eerlijk gezegd. Eigenlijk doe je toch bijna altijd wel wat de standaard aandraagt. Main generator + M1, main spender op M2 en overige op 1-4.

Dus mbt tot het advies. Ik zou het gewoon lekker laten zoals het is en kijken of dat werkbaar is. En het pas aanzetten als je het echt nodig denkt te hebben.

Advanced tooltips kunnen wel gelijk aan natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 02-03-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okok, dacht dat het ook de tooltips waren, dus 1 functie voor alles (ik lees nooit menu's, gewoon alles aanvinken :+)
Dan nog, zelfs een noob kan ik die elective mode aanraden :P

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 02-03-2012 17:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Even terugkomend op het toevoegen van mensen via battle tags, en de melding dat de tag niet bestaat, bij mij lukt het tot nu toe bij iedereen, behalve bij mn neef (Sjizo), die heb ik bij starcraft als real-friend toegevoegd, zou dit wellicht de reden van de problemen kunnen zijn? Ik heb helaas verder geen real id friends die een beta key hebben weten te bemachtigen, maar wellicht dat anderen dit kunnen bevestigen of ontkrachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Het is bij mij 50/50 of het lukt om iemand via batletag als friend te inviten. Ik weet echt niet waar het aan kan liggen... Wel moet je volgens mij de beta hebben anders lukt het niet heb ik gemerkt. Blijft wazig :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als het goed is niet, want de battle.net servers waarop de D3 beta (PTR servers) draait zijn volledig gescheiden van de servers waarop SC2/WoW draait. Daarom zie je als je in D3 inlogt alleen de friends staan die je daar zelf toegevoegd hebt en niet je realid friends die je al in SC2 had.

Ik denk dat het toeval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:54:
Heb de elective mode nog niet aangezet en ook nog niet de behoefte gehad eerlijk gezegd. Eigenlijk doe je toch bijna altijd wel wat de standaard aandraagt. Main generator + M1, main spender op M2 en overige op 1-4.

Dus mbt tot het advies. Ik zou het gewoon lekker laten zoals het is en kijken of dat werkbaar is. En het pas aanzetten als je het echt nodig denkt te hebben.

Advanced tooltips kunnen wel gelijk aan natuurlijk.
Ik zou juist zeggen, probeer het uit en kijk wat je fijner vindt.
Zelf kan ik niet werken zonder elective mode en doe ik het per class ook weer anders, zo heb ik op mijn Barb 2 fury generators op mijn muisknoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn er Tweakers die gelijk met HC beginnen? Of eerst de verschillende acts/mobs ff testen in SC?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
DeepSeven schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:49:
En beide zijn complete onzin, alsof mijn oma deze game gaat zitten spelen... Overdreven gedoe van Blizzard.
Het ergste is gewoon dat je het elke keer weer moet aanzetten als je de game hebt opgestart, en via Administrator uitvoeren werkt niet wat Blizzard had gemeld voor het probleem.

Edit:

Net even gekeken of het in D3prefs.txt staat maar dat is alleen voor grafische en geluids settings.
Daarna op de hele map van D3Beta alleen lezen verwijderd, maar ook dat helpt niet.

Vraag me af waar ze die gameplay settings opslaan, kan het niet zo snel vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 02-03-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:42:
[...]

Het ergste is gewoon dat je het elke keer weer moet aanzetten als je de game hebt opgestart, en via Administrator uitvoeren werkt niet wat Blizzard had gemeld voor het probleem.

Edit:

Net even gekeken of het in D3prefs.txt staat maar dat is alleen voor grafische en geluids settings.
Daarna op de hele map van D3Beta alleen lezen verwijderd, maar ook dat helpt niet.

Vraag me af waar ze die gameplay settings opslaan, kan het niet zo snel vinden.
Kennelijk nog nergens dus ;) Is trouwens ook een know issue

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Bedelen voor een key is niet de bedoeling, lees sowieso eerst even de topicwaarschuwing.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 02-03-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
Waarschuwing voor iedereen die bij MYCOM de Collectors edition heeft besteld ( voor de 73 euro).
Het kan zijn dat ze je bestelling geannuleerd hebben.
Ik had begin januari 2012 een bestelling gedaan van de CE. Door toeval las ik net
op budgetgaming dat mycom bestellingen heeft geannuleerd zonder bericht te sturen.
Ingelogd op hun pagina en ja hoor mijn bestelling was ook geannuleerd.
Het scheelt (ahum) dat ik het nu weet ipv op de releasedag. De CE lijkt echter nergens meer te verkrijgen.
en helemaal niet meer in een winkel in de buurt. ...en bedankt....

update:
Ik kreeg net een bericht van Mycom dat de status geannuleerd, (die er toch echt staat) niet klopt en dat er sprake zou moeten zijn van een backorder die op 28-03 geleverd zou moeten worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Turrycan op 02-03-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Heb hem in november al gepreordered bij dixons :P
Met wotk hadden ze op release dag nog een paar liggen bij V&D :*)

[ Voor 40% gewijzigd door Taliesin op 02-03-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Taliesin schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:23:
Heb hem in november al gepreordered bij dixons :P
Zelfde winkel, net zoals Dynabyte ;)

Ik heb de CE trouwens ook bij Mycom besteld en hij staat in ieder geval nog in bestelling. Ik heb ook vooruit betaald met Ideal.

[ Voor 24% gewijzigd door Nostordici op 02-03-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik heb hem op 26 october al besteld bij Bol.com, staat gelukkig niets bij van annulering of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
Turrycan schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:13:
Waarschuwing voor iedereen die bij MYCOM de Collectors edition heeft besteld ( voor de 73 euro).
Het kan zijn dat ze je bestelling geannuleerd hebben.
Ik had begin januari 2012 een bestelling gedaan van de CE. Door toeval las ik net
op budgetgaming dat mycom bestellingen heeft geannuleerd zonder bericht te sturen.
Ingelogd op hun pagina en ja hoor mijn bestelling was ook geannuleerd.
Het scheelt (ahum) dat ik het nu weet ipv op de releasedag. De CE lijkt echter nergens meer te verkrijgen.
en helemaal niet meer in een winkel in de buurt. ...en bedankt....
Ik kreeg net een bericht van Mycom dat de status geannuleerd, (die er toch echt staat bij mijn orders op hun webpagina ) niet klopt en dat er sprake zou moeten zijn van een backorder die op 28-03 geleverd zou moeten worden aan de winkel. Zien is geloven dus ik wacht maar weer af.

Ik heb trouwens niet vooruit betaald (was niet mogelijk) bij ophalen uit winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door Turrycan op 02-03-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Cthulhu schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:58:
Zijn er Tweakers die gelijk met HC beginnen? Of eerst de verschillende acts/mobs ff testen in SC?
Het staat ondertussen vast dat dat niet kan; je moet eerst normal SC uitspelen voordat je een HC char kan maken.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die CE is toch geen LE, hij moet gewoon ruim voorradig zijn lijkt me. Anders is het wel heel zuur. Ik ben namelijk van plan hem gewoon te halen op de release dag zelf. Vertrouw die Pre-orders niet omdat je het toch later krijgt dan dat hij uit is.

En hoe kunnen ze nu al zeggen dat het uitverkocht is, terwijl ze er nog niet eens zijn, zijn er een aantal toegezegd ofzo door Blizzard.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 02-03-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
wat een gezeikt kan ergens een key krijgen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Bulls schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:59:
Die CE is toch geen LE, hij moet gewoon ruim voorradig zijn lijkt me. Anders is het wel heel zuur. Ik ben namelijk van plan hem gewoon te halen op de release dag zelf. Vertrouw die Pre-orders niet omdat je het toch later krijgt dan dat hij uit is.

En hoe kunnen ze nu al zeggen dat het uitverkocht is, terwijl ze er nog niet eens zijn, zijn er een aantal toegezegd ofzo door Blizzard.
CE is wel limited, hoe limited will blizz niet zeggen.
Winkels krijgen vaak minder CE's dan dat ze verwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Taliesin op 02-03-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Taliesin schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Hmm dan moet ik toch een beetje reserveren ergens, toch maar even bellen hier en daar in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Hoe lame het ook mag zijn, laten we dit soort onnodige posts lekker achterwege laten..

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 02-03-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Jay Wilson on how imminent the D3 release date is on a scale from 1 to 10:
ChrisFW: @Angryrobotics @Bashiok on a scale of 1 to 10, (1=not even close, 10=imminent,) how close are we to that all important #D3 announcement? :)

Jay Wilson: @ChrisFW 9
source

Zouden jullie maandag "imminent" noemen? Ik wel, denk ik... Dus dan wordt het toch later volgende week of de week erna?

[ Voor 14% gewijzigd door Thyranys op 02-03-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Quicky schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:45:
Jay Wilson on how imminent the D3 release date is on a scale from 1 to 10:

[...]

source

Zouden jullie maandag "imminent" noemen? Ik wel, denk ik... Dus dan wordt het toch later volgende week of de week erna?
wo - za is Cebit, geruchten zijn dat daar de "grote" mededeling komt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ok hierbij wil ik mijn beta key weggeven, for free... wie het eerst antwoord mag hem hebben.

Had dagenlang last van de bekende 315500 inlogbug. Dit is opgelost dacht ik, maar ik vind geen tijd om hem te spelen. Dus nogmaals, wie het eerst is krijgt hem.

via pm please

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 03-03-2012 01:27 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit± via pm... nu hopen dat ik op tijd ben, sorry voor dit onnodige bericht

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
sorry, hij is al weg naar icegodd! veel plezier ermee iig :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
thx
Ewivis schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:32:
sorry, hij is al weg naar icegodd! veel plezier ermee iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 00:03
Mocht je ook geen tijd hebben, kan hem ook aan een ander geven xD Heb zelf ook nog geen key....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
On a scale of 1 to 10, (1=not even close, 10=imminent,) how close are we to that all important #D3 announcement? Jay Wilson: 9 _/-\o_
Bashiok: Currently, Magic Find, Gold Find, and +XP bonuses are averaged across the entire group.

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/march/magicfind.jpg
Our developers have decided that bonuses + Magic Find, Gold Find + and + XP but will work differently for groups of players. These bonuses will be equal for each character in the group and subsidiaries sum bonuses for all players.

The group consists of four players. In total, their stats are 50% MF, +20% GF and 10% XP, each of these players will have a 12.5% ​​MF, 5% and 2.5% GF XP being in such a group.

Playing with a companion, available for rent, as at present receive 20% bonus to the statistics of type 'adventure' with a bonus companion visible on the panel.

[ Voor 41% gewijzigd door Pedr0 op 03-03-2012 08:22 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als er 3 flink wat MF op hun gear hebben profiteerd nr. 4 daarvan mee. Wel jammer voor die anderen want hun kans wordt wat kleiner terwijl die van nr. 4 flink toeneemt.
En aangezien je elkaars loot niet kunt zien maakt het toch niet uit en hoef je toch niet te middelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Taliesin schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Maak je geen zorgen. Er zullen genoeg voor ons zijn. Anders bel je paar dagen van te voren paar winkels om eentje voor je apart te houden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 08:24:
[...]
Dus als er 3 flink wat MF op hun gear hebben profiteerd nr. 4 daarvan mee. [...]
Dat klopt en dat is ook eerlijk, want grote kans dat nr. 4 ook meer damage doet aangezien hij minder in MF geinvesteerd heeft!
[...]
[...] En aangezien je elkaars loot niet kunt zien maakt het toch niet uit en hoef je toch niet te middelen?
Als je niet middelt, dan ga je mensen krijgen die alleen maar MF stacken en dan drops leechen van de groep terwijl ze zelf amper toevoegen aan het gevecht.

Ik zie dit als uitstekend nieuws voor co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik vind het ook een goede ontwikkeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
De verdeling zou wel iets gunstiger mogen zijn voor de MF-char.
Zeg maar iets van 50% van de MF-char en de rest verdelen.

Het gaat er overigens toch nog steeds om wie de laatste blow maakt vs villain??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaspit schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:32:
De verdeling zou wel iets gunstiger mogen zijn voor de MF-char.
Zeg maar iets van 50% van de MF-char en de rest verdelen.

Het gaat er overigens toch nog steeds om wie de laatste blow maakt vs villain??
Mee eens, het is aan de ene kant een goede ontwikkeling maar anderzijds weet je dat dit zo dus berekent wordt. Dan kun je met vrienden die ook veel mf hebben zorgen dat het alsnog voordelig is :)

Het maakt volgens mij helemaal niet uit wie de laatste blow doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
psychoclown schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Mee eens, het is aan de ene kant een goede ontwikkeling maar anderzijds weet je dat dit zo dus berekent wordt. Dan kun je met vrienden die ook veel mf hebben zorgen dat het alsnog voordelig is :)

Het maakt volgens mij helemaal niet uit wie de laatste blow doet.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is een afweging hoe veel makkelijker het word met meerdere spelers vs droprate etc. Is vast wel over nagedacht. Verder zorgt het ook voor een lageredroprate van epics als er in een 4p game niet 1 character is met een hele hoge mf vs 4 chars met een wat lagere MF. Ben geen statistiek goere, maar iets zegt me dat dit ook meespeelt.

Hoe zit het met gold, shared stash en HC. Gold kan niet meer in je stash toch? Hoe gaat dat als je enige hc dood gaat? Heeft je nieuwe dan gewoon zijn balance? Kan nergens een duidelijk antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 13-09 21:06
Net met mijn eerste char de beta uitgespeeld. Ben zeer tevreden. Alles klopt, al moet ik nog wennen aan runes en skills. Ik zie steeds meer de logica er van. Het is duidelijk goed uitgewerkt.

Ik heb alleen de barb nog niet gespeeld. Tot mijn verbazing is de witchdoctor mijn favoriet, nog voor de wizard die ik vooraf als favo zag. De demon hunter kon me niet bekoren. De monk kreeg ik rsi van, maar zag er wel gaaf uit.

Ik vond de witchdoctor vooraf gaaf omdat je er een soort necromancer van kan maken. Ik speelde vooral met hounds en toads. Heerlijk

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waterdr0p schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Hoe zit het met gold, shared stash en HC. Gold kan niet meer in je stash toch? Hoe gaat dat als je enige hc dood gaat? Heeft je nieuwe dan gewoon zijn balance? Kan nergens een duidelijk antwoord vinden.
Gold gaat juist automatisch naar je stash wanneer je het oppakt of iets verkoopt.
Heb je maar één HC char lijkt het me dat je niet meer bij het gold kan komen omdat je je shared stash met géén character deelt. Zeker weten doe ik dus niet maar het lijkt me logisch dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Mocht iemand vanmiddag en vanavond willen spelen, doe mij even een DM.

-Edit- Reactie van mijn kant kan even duren, ben namelijk mijn auto even wassen :'). Nog niemand heeft zich gemeld :P

edit2: vergeven inmiddels.

[ Voor 53% gewijzigd door Jackson Claxon op 03-03-2012 15:06 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je goudvoorraad is accountwide (is ook nodig om de auction house bruikbaar te maken), dus als je enige HC character sterft heb je je goud gewoon terug op het nieuwe char dat je maakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zou je er een 'skip de TS' link bovenin kunnen zetten, zoals Rakkerzero in het Wow topic doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Mad-Matt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:52:
[...]

wo - za is Cebit, geruchten zijn dat daar de "grote" mededeling komt.
Lijkt mij logisch? Wanneer anders? Het spel is quasi klaar, en als ze nog binnen Q2 willen zoals 'expected' mogen ze toch beginnen komen met een release date. (~2maand tussen aankondiging en release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister nog de CE besteld, hopelijk krijg ik hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Dus als er 3 flink wat MF op hun gear hebben profiteerd nr. 4 daarvan mee. Wel jammer voor die anderen want hun kans wordt wat kleiner terwijl die van nr. 4 flink toeneemt.
En aangezien je elkaars loot niet kunt zien maakt het toch niet uit en hoef je toch niet te middelen?
Eerst zitten mensen te zeuren dat als er 1 met veel MF bij loopt dat hij weinig damage bijdraagt in het algemeen maar wel de beste loot krijgt, en nu is het gemiddeld voor de hele groep, is het weer niet goed, omdat het nu weer zielig is voor de MF leachers?

Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cthulhu schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:06:
Gister nog de CE besteld, hopelijk krijg ik hem :P
Waar? Ik kon geen shop meer vinden waar ze uberhaupt op de lijst staan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bulls schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Waar? Ik kon geen shop meer vinden waar ze uberhaupt op de lijst staan. :F
http://www.yorcom.nl/arti...dition-mei-juni-2012.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm 90 euro vind ik wel wat aan de hoge kant, ze waren toch 75 ofzo? Wordt er nu al weer misbruik gemaakt van de (eventuele) schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is idd wel duur, ik had de CE van WoW toen ook besteld(bij Dimplus+Dynabyte, in 2005), was toen samen 140 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Bol.com heeft de CE ook op 90 euro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Talking to Wyatt about this a little more and he brought up some good, additional points.

You will not be farming bosses. Bosses won’t drop the best loot, they won’t even drop really great loot. Part of DiabloWikiInferno and our intent with getting people out into the world and hunting and killing lots of different things is putting the best loot on rare and champion packs, and the great thing about rare and champion packs is they have random affixes. They’re like a box of chocolates. Murderous, snarling, blood-soaked chocolates. You’re not going up against a boss where you know “Build A” is the best way to minmax against it because it has abilities and resistances X, Y, and Z. What is the best build vs. an “Arcane Enchanted, Teleporter, Frozen, Knockback” skeleton pack? Got that figured out? Cause it’s not going to be the best against the next pack you come across, and you’re going to want to kill that one just as much.

You might have a specialized build that is super strong against some of these things, and not against others. Your focus is going to be on the balance between taking on all of these possibilities and surviving, and it’s that balance that makes for a ton of interesting options and variance.

The one question mark for a lot of people, and maybe even us, is what stops someone from seeing a pack, backing out (or dying) and swapping out to be better equipped to handle it? We agree that shouldn’t be the best way to play, but know it’s something we can solve pretty easily, even if it’s just making the swapping cooldown longer in later difficulties.

In any case, his point was that you could absolutely make the best build against one type of enemy, and that build could completely fail against another. It’s not D2 where you pump all your points into one ability, we’re going for some depth in our combat, but it’s your choice of tools (and there are a lot of them) that will define your character versus another.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:11:
[...]

Eerst zitten mensen te zeuren dat als er 1 met veel MF bij loopt dat hij weinig damage bijdraagt in het algemeen maar wel de beste loot krijgt, en nu is het gemiddeld voor de hele groep, is het weer niet goed, omdat het nu weer zielig is voor de MF leachers?

Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben.
Wat heeft dat met zeuren te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Wat heeft dat met zeuren te maken?
Was niet zozeer tegen jouw gericht, maar in het algemeen. Op D3 forum lopen mensen ook al weer te jammeren. Terwijl het eerst niet eerlijk gevonden werd dat iemand met veel MF niet bijdraagt aan de DPS.

Daarom is het zeuren, ongeacht wat voor features, er zijn altijd tegenstanders. En wordt het veranderd dan worden de partijen omgedraaid en zijn de voorstanders weer tegen en vice versa. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
nahja ik ghad best hoge mf als sorcerer in d2 maar ik dee net zo goed damage, ik kreeg makkelijk andy, duriel, mephisto en diablo zelf dood. er was ook wel redelijk wat top gear met zowel MF als + aan skills :)

Het zal mij een worst wezen of het nou gemiddeld wordt of dat er een persoon de beste items krijgt, ik speel toch met een vrienden groep en wij verdelen altijd als eerst de items over de groep.

[ Voor 31% gewijzigd door hellfighter87 op 03-03-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

The Game servers are currently busy. Please try again later. ERROR_24100

Crap.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Had ik net ook, meteen nog eens geprobeerd, en nu werkt het wel, wel een aardig hoge ping en een beetje desync.
Ping is alweer omlaag aan het gaan, misschien hebben ze even een servercluster herstart of zo?

[ Voor 30% gewijzigd door anu op 03-03-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

anu schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:50:
Had ik net ook, meteen nog eens geprobeerd, en nu werkt het wel, wel een aardig hoge ping en een beetje desync.
MMmm ik blijf het houden....

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Moest wel lachen gister, collega van me wilde per se de beta even zien. Tijdens de borrel op de zaak even de beta op mijn MacBook Air gespeeld, ging eigenlijk best prima :D. Toch humor als je met zo'n MBA aankomt bij vrienden om even Diablo3 te spelen :').

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Release date gelekt?
According to "MMORPG Italy", the Italian branch of Blizzard Entertainment have just revealed the Release Date and Price of the game. (Thanks for the heads up Anonymous.)

The game will be releasing on Tuesday, April 17 and the prices are €54.90 for the Standard Edition and €89.90 for the CE.

Interestingly, this wasn't the usual retailer estimation, but rather it allegedly came from Blizzard directly and it was sent to several large retailers prematurely. It also came along with their price structure which was something that never accompanied any of the other retailer Release Date "leaks", but it's something that has always accompanied that Release Date announcement. (That's the part I found most interesting.)

The release of this new information seems awfully close to the predicted (by Incgamers and some other whispers) March 5th release date announcement, but the release would be only 1 month away which would be quite unusual for Blizzard given their past minimum 2 months. It's something I've discussed in the past (a compressed timeline), so I'll have more to say on the subject if this Release Date ends up being true.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:23
Zou mooi zijn, is het wachten nagenoeg voorbij namelijk. Maarja, totdat het officieel bevestigd wordt blijven het slechts geruchten (hoe mooi het jasje waarin het gegoten wordt ook mag zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Jammer dat de originele bron dit zomaar roept en niet even een bron benoemt waar dit instaat. Als Activision dit gerevealed heeft, hoe heeft men dat dan gedaan? Online, e-mail, brief aan retailers? Ik heb meer hoop op een aankondiging maandag, zien we dan wel of dit klopt.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Kreeg vandaag een reclameblad van Bart Smit binnen en daar stond volgens mij ook iets van 17 april. Maar goed, zolang het nog niet via officiële wegen naar buiten komt blijft het een gok.

Vanmiddag voor het eerst een potion moeten gebruiken...dankzij de lag. :P Val je een enemy van een afstand aan, halve seconde later staat 'ie opeens voor je neus...met een tweelingbroer erbij out of nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulR
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-08 10:45
Ben nu bezig met een wizard - hieraan vooraf gingen de Witch Doctor, de Monk en de Demon Hunter. En ik kan me met alles heel simpel uit te voeten behalve die monk. Let wel; hij is level 9 en heeft de beta gehaald. Iemand tips hoe ik ervoor kan zorgen dat die monk wat makkelijker mee kan met de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
PaulRouleau schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:30:
Ben nu bezig met een wizard - hieraan vooraf gingen de Witch Doctor, de Monk en de Demon Hunter. En ik kan me met alles heel simpel uit te voeten behalve die monk. Let wel; hij is level 9 en heeft de beta gehaald. Iemand tips hoe ik ervoor kan zorgen dat die monk wat makkelijker mee kan met de rest?
Na het bekijken van de skills in de skill calculator kreeg ik een beetje het idee dat je de echte damage attacks die spirit kosten pas later krijgt, nu heb je meer utility spells zoals die heal en die blind maar niet echt iets dat veel damage doet of aoe is (ja ik vind die kick echt waardeloos, zo traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Het is niet de bedoeling te vragen of bedelen om het lenen van een account danwel krijgen van een beta key. Als mensen hun account willen delen of een beta key te vergeven hebben dan melden ze zich vanzelf.

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb 0,0 problemen met de monk. Sloopt alles zonder al te veel moeite.
Ik kan niet wennen aan de Demon Hunter, wat een kl*te klasse. Echt niets voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Laten we zulke onbetrouwbare sites aub niet hier op het forum spammen, het is al erg genoeg dat er waarschijnlijk mensen in trappen.

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:39:
gratis beta key hier ????? knip
Niet echt, je kom uit op een zip file met spyware

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
psychodude schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Zou mooi zijn, is het wachten nagenoeg voorbij namelijk. Maarja, totdat het officieel bevestigd wordt blijven het slechts geruchten (hoe mooi het jasje waarin het gegoten wordt ook mag zijn).
Misschien horen we maandag meer....aanstaande maandag zou er een soort van announcement zijn of zoiets!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Miss damage to attacker stacken tot je betere weapons vind ?
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.