Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:56:
Het is een beetje als de 'alle tabbladen sluiten' melding in Internet Explorer. Het is prima voor je oma maar zelf ben ik meer van de Chrome methode dat je weet waar je mee bezig bent en sluiten is sluiten.
toch sluit ik chrome ook wel eens per ongeluk af zonder dat ik dat wil :P
Ik vind een bevestiging bij rare items of hoger toch wel fijn. Dan gaat alles misschien maar net iets minder rap!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:56:
Het is een beetje als de 'alle tabbladen sluiten' melding in Internet Explorer. Het is prima voor je oma maar zelf ben ik meer van de Chrome methode dat je weet waar je mee bezig bent en sluiten is sluiten.
Bij Chrome kan je "Reopen closed tab" doen. Dat doe ik best wel vaak. Je gesalvaged rare item kan je niet opnieuw fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Quicky schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
[...]

Helemaal overbodig vind ik dat toch niet, want ik heb ook al eens per ongeluk een magic item gesalvaged wat ik eigenlijk wilde houden.
Hoezo zou je een item willen houden? In de beta heb je nog geen last van durability omdat je toch bijna niet boven level 10 uit komt dus je beste items equip je gewoon en die kun je dan houden.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Refereert naar eender welke difficulty. Zoals je zelf al aangeeft: Dit is zelfs in de beta zo: Enkel first kills geven bijzondere loot, de keren erna niet meer.
Dus altijd even je 80.000% MF aantrekken voor je eerste kill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Hoezo zou je een item willen houden? In de beta heb je nog geen last van durability omdat je toch bijna niet boven level 10 uit komt dus je beste items equip je gewoon en die kun je dan houden.
Stomme vraag, maar als je alle acts hebt doorlopen is het dus ook écht endgame omdat grinden weinig zinvol meer is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
De loot is toch vrij slecht op een paar DMG ringen na, voor de rest kun je beter craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:21:
[...]

Stomme vraag, maar als je alle acts hebt doorlopen is het dus ook écht endgame omdat grinden weinig zinvol meer is ?
als je alle acts doorlopen hebt op normal-nightmare-hell-inferno moeilijkheden wel
maar grinden is altijd zinvol in diablo want veel items zal je niet tegenkomen met het een paar keer te spelen en als diablofan wil je altijd de beste gear
en als de expansies uitkomen met extra acts wil je toch al wel de beste gear hebben om daar aan te beginnen :)
waar er waarschijnlijk zoals blizzard al heeft aangegeven toch verder zal kunnen geleveld worden dan lvl60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

[...]

Nee lijkt me niet. Als dat citaat van de vorige pagina juist is, dan krijg je dus de beste items uit rare en champion mobs. Deze zijn random waardoor hetzelfde stuk spelen het grinden wordt en niet meer iedere keer de boss van de act kapot maken. Het is alleen veel willekeuriger waardoor het moeilijker wordt om deze mobs te vinden. Het grinden zal daardoor gewoon veel langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Endgame is juist alleen maar grinden, omdat bosses niet per definitie veel betere loot droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een stuk gevarieerder. Meer worldstone keep 1, 2 & 3 dan het eindeloze mephisto runnen. Ik kan niet anders dan dat als een goed punt bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Vergeet het farmen voor de RMAH niet! ;) Dat kan best wat tijd in beslag nemen, en je hooked aan het spel houden.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Wel een stuk gevarieerder. Meer worldstone keep 1, 2 & 3 dan het eindeloze mephisto runnen. Ik kan niet anders dan dat als een goed punt bestempelen.
Mee eens, ook dankzij alle random events die je hierbij mogelijk tegen kunt komen zorgt ervoor dat grinden veel leuker en gevarieerder word in mijn ogen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Ik bedoelde het ook niet als negatief :)

Ipv eindeloos dezelfde boss runnen (aangezien er toch altijd 1 boss in zal zitten die de beste loot dropt anders), kun je nu praktisch het hele spel gebruiken om te grinden, precies zoals Blizzard het wil.

De ene game doe je een stukje hier en de andere game een stukje daar. Superchill juist idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Oke, nu begrijp ik het tenminste. Dat is wel een voordeel ipv een nadeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

RedHat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:51:
vergeet dat je na het RMAH farmen en de lol van bossruns ook nog PvP hebt. Er iz genoeg Endgame content geannounced! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Er zijn nu britse, franse en duitse clients te downloaden: http://eu.battle.net/d3/e...nd_German-07_03_2012#blog

Ik heb de enGB client geprobeerd, maar ik krijg hem niet geinstalleerd, ik krijg steeds deze error:
ERROR: Unable to initialize streaming. Please check your Internet connection. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (CreateStreamingManifest::Execute)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

RedHat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:51:
De items die je krijgt als je die mobs vindt zijn waarschijnlijk beter. Echter is de kans dat je deze vindt minder groot en weet je niet waar je moet zoeken. Dat wist je bij een boss run natuurlijk wel. Het wordt daardoor minder repetitief. Of dat beter is mag je zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet jij hoeveel van die mobs er op inferno zo rondlopen?
Misschien zijn er wel alleen maar van deze.

Ik zou er niet van uitgaan dat deze weinig gaan voorkomen op inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Update in Battle.NET

Product Level Diablo® III Standard Edition
Account Status Active
Region Global

Thank you for pre-purchasing Diablo III. We will notify you by email when the game client becomes available for download. You will be able to play on Diablo III launch day.

eerder kon ik niet inloggen (Battlenet), goed nieuws ?

Reminder to self: Gelijk thuis even kijken of ik in kan loggen voor de Beta

[ Voor 15% gewijzigd door TweakerMaert op 07-03-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Ik bedoelde het ook niet als negatief :)

Ipv eindeloos dezelfde boss runnen (aangezien er toch altijd 1 boss in zal zitten die de beste loot dropt anders), kun je nu praktisch het hele spel gebruiken om te grinden, precies zoals Blizzard het wil.

De ene game doe je een stukje hier en de andere game een stukje daar. Superchill juist idd :)
maar der zal altijd een stukje zijn waar de meeste mobs rondlopen die het beste droppen, of wat zoveel sneller killed dan die ene boss die 1% meer kans heeft om goede items te droppen, dat je toch de hele tijd dat ene stukje bewandelt
TweakerMaert schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:03:
Product Level Diablo® III Standard Edition
Account Status Active
Region Global

Thank you for pre-purchasing Diablo III. We will notify you by email when the game client becomes available for download. You will be able to play on Diablo III launch day.

eerder kon ik niet inloggen (Battlenet), goed nieuws ?
Heb je dit gedaan door WoW annual pass te kopen?

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 07-03-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:03:
[...]

maar der zal altijd een stukje zijn waar de meeste mobs rondlopen die het beste droppen, of wat zoveel sneller killed dan die ene boss die 1% meer kans heeft om goede items te droppen, dat je toch de hele tijd dat ene stukje bewandelt
Het verschil is alleen veel kleiner tussen de gebieden hoogstwaarschijnlijk en dan wordt afwisseling in je spel ineens veel interessanter.

Uiteindelijk gaat het om minimale verschillen, al zullen er altijd wel minder en meer populaire delen in het spel zitten. Je kunt in ieder geval kiezen, wat voorheen praktisch niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
[...]

[...]

ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat ze dit actiev gaan bijhouden.
dus als iedereen op één plek gaat farmen omdat dat de beste plek is patchen ze dat.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Het verschil is alleen veel kleiner tussen de gebieden hoogstwaarschijnlijk en dan wordt afwisseling in je spel ineens veel interessanter.

Uiteindelijk gaat het om minimale verschillen, al zullen er altijd wel minder en meer populaire delen in het spel zitten. Je kunt in ieder geval kiezen, wat voorheen praktisch niet het geval was.
de lag eraan wat je wou grinden, Runes was The Pit en Chaos sanctuary heel goed, voor SOJs was andariel goed en verder had je Meph voor wat mid level stuff, Pindle had lage droprate maar kon alles behalve 3 items ofzo droppen

dus opzich was er zeer veel variatie, met probleem was dat je met de overpowered enigma hammerdin alles in 5 minuten klaar had, en met alles bedoel ik dan
The Pit
Countess
andariel
summoner
travincal
mephisto
Chaos sanctuary+ Diablo
eldritch+ shenk
pindle + nithalak
Throne en Baal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Axewi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:07:
[...]

ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat ze dit actiev gaan bijhouden.
dus als iedereen op één plek gaat farmen omdat dat de beste plek is patchen ze dat.
lijkt mij onmogelijk om dat te patchen, ook niet gewenst denk ik.

Ergens in de game zal een plek zijn waar veel skellies rondlopen en waar je ook kans hebt een unique mob tegen te komen, op die manier heb je veel random drops en heb je veel kans om goeie items te vinden

zo werkt de game nou eenmaal denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

[...]

Je kan toch niet continu hetzelfde stukje bewandelen? dan zou je de game moeten restarten om de mobs te resetten en dan is de map ook weer anders. of zit ik nou fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:05
Dalyxia schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:14:
[...]

lijkt mij onmogelijk om dat te patchen, ook niet gewenst denk ik.

Ergens in de game zal een plek zijn waar veel skellies rondlopen en waar je ook kans hebt een unique mob tegen te komen, op die manier heb je veel random drops en heb je veel kans om goeie items te vinden

zo werkt de game nou eenmaal denk ik
Dan patch je toch gewoon dat skellies een mindere drop rate hebben?
Of dat als je teveel van dezelfde soort mobs achter mekaar killed dat je kans op items achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IIsnickerII schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Je kan toch niet continu hetzelfde stukje bewandelen? dan zou je de game moeten restarten om de mobs te resetten en dan is de map ook weer anders. of zit ik nou fout? :?
Wat Dalyxia bedoelt is dat je op een gegeven moment wel weet waar wat soort mobs spawnen en waar de grootste concentratie zich bevind. Dan maakt het geen zak uit dat als je een nieuwe game begint de environment weer random is want het gaat er juist om dat je ongeveer weet waar ze zitten (welk gebied).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

psychoclown schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Wat Dalyxia bedoelt is dat je op een gegeven moment wel weet waar wat soort mobs spawnen en waar de grootste concentratie zich bevind. Dan maakt het geen zak uit dat als je een nieuwe game begint de environment weer random is want het gaat er juist om dat je ongeveer weet waar ze zitten (welk gebied).
Ah op die manier. maar dungeons zijn in princiepe toch ook redelijk random in hun grotte en aantal mobs, of blijft dit grotendeels hetzelfde nadat de map gegenereerd is?

EDIT: Nu je het zegt... dat was in D2 ook altijd wel ongeveer hetzelfde :P

[ Voor 6% gewijzigd door IIsnickerII op 07-03-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
IIsnickerII schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Niet letterlijk hetzelfde pad. In d2 bvb deed je 'The Pits', een dungeon die ergens in een bepaald gebied in Act 1 spawnde. Je moest dus elke keer dat gebied rondlopen tot je de ingang vond. Ik vermoed dat dit in D3 net hetzelfde zal zijn. Fictief voorbeeld in D3: "Act 2 een specifiek gebied kan als eerste gebied all items droppen en is gemakkelijker dan alle gebieden die erna komen."

De gemiddelde gamer wil nu eenmaal de beste loot voor de minste moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

In Inferno zal dat niet zo easy zijn, daar zijn alle mobs lvl60+

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
HoD85 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Niet letterlijk hetzelfde pad. In d2 bvb deed je 'The Pits', een dungeon die ergens in een bepaald gebied in Act 1 spawnde. Je moest dus elke keer dat gebied rondlopen tot je de ingang vond. Ik vermoed dat dit in D3 net hetzelfde zal zijn. Fictief voorbeeld in D3: "Act 2 een specifiek gebied kan als eerste gebied all items droppen en is gemakkelijker dan alle gebieden die erna komen."

De gemiddelde gamer wil nu eenmaal de beste loot voor de minste moeite :)
en dit zou dus niet meer zo moeten zijn volgens blizzard.
ze willen juist dat act 1 op inferno net zo goed dropt als act 3 inferno.
en of je nou in the den of the fallen zit of gewoon buiten loopt de droprate het zelfde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Axewi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:26:
[...]

en dit zou dus niet meer zo moeten zijn volgens blizzard.
ze willen juist dat act 1 op inferno net zo goed dropt als act 3 inferno.
en of je nou in the den of the fallen zit of gewoon buiten loopt de droprate het zelfde is
Maar vermoedelijk zijn de mobs in act 1 inferno niet zo lastig als de mobs in act 3 inferno. Dus gaan de meesten Act 1 opnieuw en opnieuw doen.

Ofwel verbeteren de drops naargelang de mobs moeilijker worden en dan heb je toch altijd ergens een 'sweet spot' waar je EN de mobs makkelijk aankan EN de loot het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

HoD85 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:23:
...Fictief voorbeeld in D3: "Act 2 een specifiek gebied kan als eerste gebied all items droppen en is gemakkelijker dan alle gebieden die erna komen."...
Maar als de gebieden die er na komen moeilijker zijn maar naar rato vaker de gewenste items droppen, wordt het een afweging waarin de skill van de speler komt kijken; als de speler goed genoeg is om het moeilijkere gebied te spelen, dan krijgt hij meer gewenste items per uur...

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Wat gaat dan belangrijker worden, levellen om betere stats te krijgen of gear? Of krijg je door hoger level ook betere tegenstanders waardoor je voordeel weer minder wordt.
Want hoe zit dat precies met de items die droppen? Het lijkt alsof ze een beetje in een bandbreedte zitten rondom je level, dus als je level 10 bent krijg je wapens onder level 10 maar niet meer de hele slechte items. Ik heb trouwens nog nooit een wapen gedropt wat boven mijn level zit. Dus nooit een wapen dat vanaf level 15 pas te gebruiken is (buiten de blacksmith dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:39:
Wat gaat dan belangrijker worden, levellen om betere stats te krijgen of gear? Of krijg je door hoger level ook betere tegenstanders waardoor je voordeel weer minder wordt.
Want hoe zit dat precies met de items die droppen? Het lijkt alsof ze een beetje in een bandbreedte zitten rondom je level, dus als je level 10 bent krijg je wapens onder level 10 maar niet meer de hele slechte items. Ik heb trouwens nog nooit een wapen gedropt wat boven mijn level zit. Dus nooit een wapen dat vanaf level 15 pas te gebruiken is (buiten de blacksmith dan).
drops in de beta zijn niet representatief voor drops in de retail, der is vanalles uitgeschroeft in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

embee schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:28:
[...]

Maar als de gebieden die er na komen moeilijker zijn maar naar rato vaker de gewenste items droppen, wordt het een afweging waarin de skill van de speler komt kijken; als de speler goed genoeg is om het moeilijkere gebied te spelen, dan krijgt hij meer gewenste items per uur...
of de droprate wordt gewoon over heel de lijn gelijkgetrokken na een eerste playtrough op een bepaalde difficulty.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waarvoor zou je een stukje uitkiezen en dat gaan grinden? Je kan toch net zo goed een hele playthrough doen in Inferno, kom je ook veel verschillende bosspacks tegen en zou vast beter gaan dan steeds opnieuw een game starten. Want dan maak je het weer bossrun achtig, dat vind ik nu al met de SK in de beta het geval.

Ik speel veel liever een keer weer vanaf het begin, dan even snel die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over drop rates

in sommige random quests zal ook wel wat specialere drops zitten maar aangezien de quests random zijn en overal verstopt kunnen zitten moedigt blizzard toch wel aan om volledige playthroughs te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:01:
Waarvoor zou je een stukje uitkiezen en dat gaan grinden? Je kan toch net zo goed een hele playthrough doen in Inferno, kom je ook veel verschillende bosspacks tegen en zou vast beter gaan dan steeds opnieuw een game starten. Want dan maak je het weer bossrun achtig, dat vind ik nu al met de SK in de beta het geval.

Omdat we het vooral hebben over multiplayer-potjes en item grinding. En een hele playthrough op Inferno je waarschijnlijk 30+ uur (grove schatting, kan veel meer zijn) gaat kosten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bulls schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:01:

Het is onvermijdelijk denk ik. bossruns zijn bijna een equivalent van Diablo. Nu zie je in de beta ook dat er SK runs gedaan worden. Kan niet anders. Op den duur zullen mensen misschien gaan beseffen dat het beter is om normale run te doen, maar in eerste instantie zeker niet. Lekker Diablo farmen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Stranglem schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:09:
[...]
Nu zie je in de beta ook dat er SK runs gedaan worden. Kan niet anders.
Maar "SK runs" slaat nergens op. Je speelt het spel uit op 2 uur, dus iedere run is sowieso een "SK run" en met specifiek Skeleton King te farmen win je echt helemaal niets aan voordeel. De quest ervoor levert zelfs meer xp op door de grotere hoeveelheid tegenstanders.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Omdat we het vooral hebben over multiplayer-potjes en item grinding. En een hele playthrough op Inferno je waarschijnlijk 30+ uur (grove schatting, kan veel meer zijn) gaat kosten ;)
Wat zegt Blizzard over replay om items te grinden? Moet het mogeljik zijn om alle 4 de difficulties te doen zonder op een niveau te blijven hangen omdat je anders niet klaar bent voor het volgende?
En hoe zit(/zat het in D2?) het verschil tussen 2 difficulties. Is het alsof je tegenstanders van level 25 naar 26 gaan of is het echt een enorme stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Boeboe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Maar "SK runs" slaat nergens op. Je speelt het spel uit op 2 uur, dus iedere run is sowieso een "SK run" en met specifiek Skeleton King te farmen win je echt helemaal niets aan voordeel. De quest ervoor levert zelfs meer xp op door de grotere hoeveelheid tegenstanders.
Specifiek de Skeleton King farmen is ook niet het doel van een SK run, wellicht zou je het dan ook beter een Cathedral Run kunnen noemen. Het is wel gewoon zo dat in de Cathedral de hoogst level mobs zitten met dus ook de beste loottable. Daarnaast zijn de Returned de enige mobs die amulets kunnen droppen en dus wel degelijk farmable.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bernd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Specifiek de Skeleton King farmen is ook niet het doel van een SK run, wellicht zou je het dan ook beter een Cathedral Run kunnen noemen. Het is wel gewoon zo dat in de Cathedral de hoogst level mobs zitten met dus ook de beste loottable. Daarnaast zijn de Returned de enige mobs die amulets kunnen droppen en dus wel degelijk farmable.
Gelukkig zullen ALLE mobs op Inferno level 61 zijn, dus dan gaat dat niet meer op. Dan zal het beste zijn om een quest te kiezen waar gewoon heel veel enemies zijn. Soort van non-secret cow level:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zie het eerder dat je op Inferno gewoon een game maakt en naar een willekerig stuk gaat en dat gaat doorlopen, en niet een bepaalde run doen en dan restarten met de party. Dan kun je beter door gaan en ergens anders langs lopen.

Ik weet niet op je in Inferno alle waypoints al unlocked hebt of dat je hem ook eerst moet "uitspelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
Stranglem schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:30:
[...]

Gelukkig zullen ALLE mobs op Inferno level 61 zijn, dus dan gaat dat niet meer op. Dan zal het beste zijn om een quest te kiezen waar gewoon heel veel enemies zijn. Soort van non-secret cow level:P
Niet helemaal correct... alle mobs op inferno zijn 61+. kan dus best zijn dat er een rotzak van lvl 64-65 tussen zit, waar je wel degelijk voor op moet passen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023

Ik heb inderdaad al vanaf het begin dat mogelijk was de annual pas gekocht.

Tot vanmiddag stond er in mijn Battle.net account een uitgegrijst D3 kopje met daarin Coming soon. Nu staat er niet uitgegrijst: Diablo III Global en als ik dan verder click staat er:

Product Level
Diablo® III Standard Edition
Account Status Active
Region Global

Helaas nog geen toegang tot de Beta (wel begrijpelijk mar kon het proberen ;), maar als ik nu probeer in te loggen krijg ik wel een andere foutmelding. Eerst kreeg ik iets van: 'This account has no beta acces' oid. nu krijg ik 'There is no DIII licence attached to this account.

We lijken weer een klein stapje dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TweakerMaert schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:52:
[...]

Helaas nog geen toegang tot de Beta (wel begrijpelijk mar kon het proberen ;), maar als ik nu probeer in te loggen krijg ik wel een andere foutmelding. Eerst kreeg ik iets van: 'This account has no beta acces' oid. nu krijg ik 'There is no DIII licence attached to this account.
Klopt dus eigenlijk niet want je hebt wel de DIII licence, alleen geen beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Maar wat mij dus opvalt, is dat als je een boss-run doet, je amper gold oppikt!!!
En waar heb ik nu, nu ik al m'n chars redelijk gemaxed hebt (DPS wil ik van allen over de 100 proberen te brengen!) merk ik dat ik heel erg veel meer gold wil vinden en niet zo zeer items, want magic items droppen toch overal.

Ik maak nu steeds zeg maar runs van quest 3-4, waarbij ik altijd even de jar of souls en den of the fallen probeer te zoeken. De SK zelf doden heeft namelijk amper nut, daar dropt eigenlijk niets nuttigs. Tenzij je steeds een nieuwe char begint en dan dat éné rare-item probeert te vinden of een Amu.

Als je straks duur materieel moet repareren omdat spullen echt vreselijk veel gold gaan kosten, snap ik dat Gold DÉ grote resource van D3 is zoals ze al aankondigden. En als gold bij alle mobs zo'n beetje even vaak blijft droppen, dan heeft het helemaal geen nut om alleen bosruns te doen, dan wil je inderdaad gewoon alles afstruinen.

Goed ontworpen Blizzard, Well played, well played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Jup, ik denk ook dat het inderdaad die richting zal uitgaan. Je ziet het nu al gebeuren sinds het live gaan van de gold AH. Ik merk bij mezelf ook de trend van gf belangrijker te vinden dan mf. Gewoon omdat items kopen op de AH soms interessanter is dan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En craften kost ook veel gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ja misschien net iets teveel. Hoewel je denk ik een groot deel van je craftgeld kan terugverdienen door de gecrafte items die je niet gebruikt op de AH te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je wilt toch de perfecte stats hebben op zo'n crafted item, die zullen ook het meeste waard zijn. Alleen dat duurt ff als je pech hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ward Vr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:12:
Ja misschien net iets teveel. Hoewel je denk ik een groot deel van je craftgeld kan terugverdienen door de gecrafte items die je niet gebruikt op de AH te zetten.
Ik salvage alles wat mis gecraft is, er zijn van de 20 wellicht maar 2 die voor een bepaalde class wat kunnen betekenen, ligt eraan waar je naar zoekt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Goed nieuws voor alle mensen die vonden dat je in de beta wel heel erg weinig kon aanpassen aan je eigen character. Het is niet iets dat direct invloed heeft op de stats van je character, maar hierdoor ga je wel minder focussen op puur dps op de wapens/ rest van je equipment:

http://diablo.incgamers.c...-item-modifiers-confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
bwehhh.. ik weet niet wat de luck factor is op computerandvideogames.com met die elke uur 10 beta keys give aways maar ik doe dit nu al vanaf het begin elke dag alle 8 uur dat er een ronde is en kan zeker tussen de 6 en 10 keer per ronde proberen.

ik geloof dat ik meer kans maak dat er een freaking comeet op me neerstort vannacht :S

frustratie frustratie!!!! grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best mijn account aan verschillende mensen uitlenen. Welke voorzorgsmaatregelen zijn verstandig om te nemen zodat mijn account niet gehacked wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
een authenticator zoiezo. diablo 3 heeft die namelijk niet nodig om in te loggen en dan blijf je meteen beschermt voor je andere games en battle.net login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 14-09 14:51
Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:13:
bwehhh.. ik weet niet wat de luck factor is op computerandvideogames.com met die elke uur 10 beta keys give aways maar ik doe dit nu al vanaf het begin elke dag alle 8 uur dat er een ronde is en kan zeker tussen de 6 en 10 keer per ronde proberen.

ik geloof dat ik meer kans maak dat er een freaking comeet op me neerstort vannacht :S

frustratie frustratie!!!! grrrr.
Aaaaah!! Ben niet de enigste die nog alles voor een beta key doet!!!
Ben ook al dagen bezig met computerandvideogames.... Wil ook niet lukken....
En inderdaad de kans is nog groter als er een comeet op de knal vanacht tijdens het slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:37:
[...]

Aaaaah!! Ben niet de enigste die nog alles voor een beta key doet!!!
Ben ook al dagen bezig met computerandvideogames.... Wil ook niet lukken....
En inderdaad de kans is nog groter als er een comeet op de knal vanacht tijdens het slapen...
de aanhouder wint zeggen ze..

laten we hopen dat dat ook voor ons geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 21:43
Blizzard: In the final version of the game you will have a wide array of personalization choices; there will be affix and legendary items that will modify the effect of your character abilities. Of course, these high level items are not present in the beta version, but they are to be found in the advanced levels of the game.
…Yeah, they are somewhat replacing the old runes. Developers wanted to give players an additional chance to customize character skills, as an alternative to the recently removed rune quality levels.

…Yes, they are probably going to be equitable items. At the moment we can’t share more precise information with you; the game is still in beta, some things could be revised and modified before release.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:38:
[...]

de aanhouder wint zeggen ze..

laten we hopen dat dat ook voor ons geld :)
Tja het is de laatste dag voor mij... Morgen hele dag colleges
Vrijdag ochtend naar Duitsland voor Cebit :9
Hopelijk daar nog een key mee kunnen vissen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Tja het is de laatste dag voor mij... Morgen hele dag colleges
Vrijdag ochtend naar Duitsland voor Cebit :9
Hopelijk daar nog een key mee kunnen vissen xD
je krijgt op de cebit de vraag om iets diablo 3 gerelateerds te tekenen. kan je jezelf vast voorbereiden voor iets goeds en key waardigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:40:
[...]

je krijgt op de cebit de vraag om iets diablo 3 gerelateerds te tekenen. kan je jezelf vast voorbereiden voor iets goeds en key waardigs :)
Waar haal jij die info vandaan? Het is mij namelijk nog niet bekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:41:
[...]

Waar haal jij die info vandaan? Het is mij namelijk nog niet bekend....
heb ik gelezen in een kort verslag van iemand die op Cebit is geweest en ook voor een key wou meedingen.

hij won een KEYkoord... close enough lol.

[ Voor 6% gewijzigd door Flghter1982 op 07-03-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:42:
[...]

heb ik gelezen in een kort verslag van iemand die op Cebit is geweest en ook voor een key wou meedingen.
Zucht laatste kans ook weer verschoten dus... Mijn tekenkunsten zijn nog slechter dan een gemiddelde kleuter.... 8)7 Daar gaat me laatste hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Zucht laatste kans ook weer verschoten dus... Mijn tekenkunsten zijn nog slechter dan een gemiddelde kleuter.... 8)7 Daar gaat me laatste hoop...
probeer met mooie letters.... Soon... yeah right. en wat vlammetjes lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:44:
[...]

probeer met mooie letters.... Soon... yeah right. en wat vlammetjes lol.
Nou drink me vrijdag avond wel klem en dan maak ik zaterdag ochtend toch een juweeltje joh!!
**Gelooft nog in sprookjes**

Ohja ben vrijdag en zaterdag op Cebit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:36:
een authenticator zoiezo. diablo 3 heeft die namelijk niet nodig om in te loggen en dan blijf je meteen beschermt voor je andere games en battle.net login.
Is de client ook te downloaden als je geen beta acces hebt? Anders moet ik alsnog toegang geven tot mijn gehele account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:47:
[...]

Is de client ook te downloaden als je geen beta acces hebt? Anders moet ik alsnog toegang geven tot mijn gehele account.
je logt pas in als je ingame zit. Iedereen kan dus de launcher openen en de game alvast downloaden, ook zonder key.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:47:
[...]

hij is ook via google te downloaden.

ik heb de client al vanaf dag 1 installed staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hoe hoog zit jullie dps ongeveer? Ik ben vanavond even bezig geweest met mijn demon hunter. Deze zit ondertussen op de 70 dps. Vind ik zelf niet slecht aangezien mijn WD er maar 46 heeft. Nu lees ik iets over amulets. Waar kan ik deze verkrijgen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Op de AH voor veel geld :p +2-4dmg
Er is een WD te maken met een 70-tal dps. Ik had er een tot de vorige patch. :)
Had wel +intelligence nodig op veel gear en +dmg ringen en amulet, en +dmg mojo.

[ Voor 25% gewijzigd door Ward Vr op 07-03-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
dommerick schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:16:
Hoe hoog zit jullie dps ongeveer? Ik ben vanavond even bezig geweest met mijn demon hunter. Deze zit ondertussen op de 70 dps. Vind ik zelf niet slecht aangezien mijn WD er maar 46 heeft. Nu lees ik iets over amulets. Waar kan ik deze verkrijgen?
Zit met m'n DH op 76 volgens mij. Met de andere classes kom ik nog niet eens in de buurt daarvan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:21:
Op de AH voor veel geld :p +2-4dmg
Er is een WD te maken met een 70-tal dps. Ik had er een tot de vorige patch. :)
Had wel +intelligence nodig op veel gear en +dmg ringen en amulet, en +dmg mojo.
Met gemak te maken. Zit zelf op 78 DPS en heb nog niet eens een amulet of op alle gear geprobeerd de max intelligence te zetten..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb een wiz met 98 DPS, wel level 13 uiteraard, Ik heb een AS amu van de AH, met een dmg amu zal het nog veel hoger zijn, en ik denk dat ik nog wel betere +int gear kan krijgen. Alleen de gloves willen maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dps praat in diablo....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Voeg iets nuttigs toe dan ipv te komen blaten
Angeloonie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:25:
[...]
Met gemak te maken. Zit zelf op 78 DPS en heb nog niet eens een amulet of op alle gear geprobeerd de max intelligence te zetten..
Dan heb je hier en daar toch al wat intelligence zitten nemen ik aan? En met welk wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tja nu heb je concrete DPS waarde in je inventory staan, en dat maakt het wel handiger om te zien wat nu echt meer scheelt, zo weet je dat 1-2 dmg beter is dan 5% AS.

Liever veel informatie dan wat rare onderliggende berekeningen die je niet zo 1, 2, 3 kan aflezen. Liefst had ik nog bij de skills staan wat de effectieve damage nu is, al kun je dat wel globaal aflezen want 250% van je DPS is niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik heb inmiddels 79dps op m'n main DH, maar inderdaad over de 80 (88,20?) op m'n Wiz, en iets van 70 op m'n barb.

Alleen m'n Monk is niet zo effectief ondanks z'n 69dps, ligt puur aan de skills die je kunt gebruiken in de beta. De monk duurde daarnaast ook nog het langst om naar level 13 te krijgen in mijn ervaring.

M'n WD heb ik nog niet goed aangevuld, die zit dacht ik op iets van 49dps, dus nog wat matigjes, maar met die groping eels en firebats en bombs loop je toch nog zo overal doorheen. Alleen wat een irritante klasse om te levellen, pas na level 10 komen de nuttigere skills vrij, tot die tijd kan je alleen aardig supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:06:
[...]

Dan heb je hier en daar toch al wat intelligence zitten nemen ik aan? En met welk wapen?
Zit op 85.81 DPS
Helm: +11 INT
Wrists: +6 INT
Legs: +9 INT
Ring 1: 2-4 dmg
Ring 2: 2-4 dmg
Off-Hand: 2-4 dmg/+11 INT
Wand: 22.4 DPS, 11-21 dmg, 2-5 poison, +24 INT

Ik zou op de volgende items dus nog meer INT kunnen krijgen:
Belt (+3 random magic properties)
Boots (+1 random magic property)
Torso (+1 random magic property)
Hands (+1 random magic property)
Shoulders (+2 random magic properties)
En dan nog mijn huidige gear hoger, en een amulet erbij.

1 INT is ongeveer 0,5 DPS erbij. Stel je haalt gemiddeld op al die 5 items er nog 7 INT uit, dan doe je dus nog eens 21 DPS extra. :P

Is overigens best apart, dat stukje met de 4 pilaren is binnen een halve seconde over _O- in het midden en 1 Wave of Force en alles is dood (wel in een solo game). :+

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 08-03-2012 00:39 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Leuk ook hoe we nu proberen het uiterste te halen met de beschikbare content, 100 DPS is al een hele prestatie, terwijl je op level 15 vast al 150 ofzo kan hebben zonder al teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
@Angeloonie, nice gear, maar toch ook wel even mee bezig geweest neem ik aan.
Maar werkt de intelligence niet percentagegewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 int = 1% meer damage (voor selecte classes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 21:43
Bashiok: The designers have been working on and testing a system that actually ties the rare/champion pack kills to boss kills quite nicely. It seems like it’s solid enough for us to talk about the intent and goals even though it’s still in testing, we can look into sharing more about it … SOON.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Hmm, nu net in old tristram de "Anvil of Fury" gevonden. Item na oppakken is wel verdwenen. Dus zal een quest worden wellicht, maar nu doet het niks.

Blijkbaar in patch 1 en 2 dropte het Griswalds Edge (legendary) maar tegenwoordig is het random. Waardoor er soms niks uit komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 08-03-2012 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Of zou het misschien iets zijn waar je je blacksmith mee kunt upgraden?
De "+skill" items klinken erg goed :), dit zorgt er toch wel voor dat je echt voor een specifieke built gaat en hier je gear op gaat toespitsen. Ik zie mezelf ook wel verschillende itemsets bij elkaar zoeken voor bijvoorbeeld solo play en team play.
In de discussie op DiabloInc hebben ze het erover dat het gaaf zou zijn als ook het uiterlijk van de skills gaat veranderen als ze "geupgrade" worden, de artwork zou hiervoor al gemaakt zijn voor het oude runelevel systeem, waarbij de hogere level runes aangepaste art hadden.
Ik word eigenlijk als maar enthousiaster over de richting die d3 nu opgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neves
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-09 18:31
Na 3 weken aan D3 beta-key contests te hebben meegedaan heb ik ook eindelijk een key (de aanhouder wint...).

Ik zal de beta met name spelen om vertrouwd te raken met de interface en characters. Zo kan ik een goede en snelle start maken als de game uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Neves schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:29:
Na 3 weken aan D3 beta-key contests te hebben meegedaan heb ik ook eindelijk een key (de aanhouder wint...).

Ik zal de beta met name spelen om vertrouwd te raken met de interface en characters. Zo kan ik een goede en snelle start maken als de game uit is.
waar heb je je key vandaan weten te halen? ik probeer ook nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Bulls heeft zeker wel een punt maar het is waarschijnlijk onvermijdelijk en zelf zal ik er ook wel aan toe geven.
Je kunt bossruns dan niet meer doen (ivm de first loot kill etc) maar dat weerhoudt niemand ervan bepaalde gebieden te clearen. Misschien ben ik wel een rare vogel maar bossruns en andere runs vind ik zelf altijd vermakelijk. Beetje afwisseling van de soort runs kan geen kwaad maar ik heb daar zeer zeker geen moeite mee. Dat neemt overigens niet weg dat ik het een goed iets vind dat Blizzard bossruns niet wilt aanmoedigen en mensen liever hele playthroughs ziet doen.

Een goed voorbeeld van hetgeen ik een post eerder al schetste, de skellies voor de SK die hebben in de beta de beste kans om een Amulet te droppen. Itemfarmers doen het om de items dus je kan er donder op zeggen dat ze dat soort plekjes gaan farmen.
Bulls schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:30:
Ik zie het eerder dat je op Inferno gewoon een game maakt en naar een willekerig stuk gaat en dat gaat doorlopen, en niet een bepaalde run doen en dan restarten met de party. Dan kun je beter door gaan en ergens anders langs lopen.

Ik weet niet op je in Inferno alle waypoints al unlocked hebt of dat je hem ook eerst moet "uitspelen"
Lijkt me niet dat die allemaal unlocked zijn, geef die waypoints maar door Inferno uit te spelen want anders maakt Blizzard het wel heel makkelijk.
Bulls schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:21:
Leuk ook hoe we nu proberen het uiterste te halen met de beschikbare content, 100 DPS is al een hele prestatie, terwijl je op level 15 vast al 150 ofzo kan hebben zonder al teveel moeite.
Helaas hebben ze een aantal affixes in de beta verlaagd en de crafts wat verandert, de Barb kon makkelijk 125+ DPS hebben en de DH zelfs 200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neves
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-09 18:31
Flghter1982 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:31:
[...]
waar heb je je key vandaan weten te halen? ik probeer ook nog steeds :)
Ik heb de key hier vandaan https://www.facebook.com/ComputerandVideoGames
Je moet de pagina 'Liken" en jezelf registreren op hun hoofdsite. Je kunt dan meedoen met de Facebook actie... Elke dag na 17.00 uur worden elk uur 10 keys weggegeven. De actie is na morgen afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Neves schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:40:
[...]

Je moet de pagina 'Liken" en jezelf registreren op hun hoofdsite. Je kunt dan meedoen met de Facebook actie... Elke dag na 17.00 uur worden elk uur 10 keys weggegeven. De actie is na morgen afgelopen.
omg. je hebt daadwerkelijk geluk gehad met die site?? ik probeer dat al 8x per dag ieder uur vanaf het begin lol.. guess ill keep trying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

djunicron schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
Maar wat mij dus opvalt, is dat als je een boss-run doet, je amper gold oppikt!!!
..
Als je straks duur materieel moet repareren omdat spullen echt vreselijk veel gold gaan kosten, snap ik dat Gold DÉ grote resource van D3 is zoals ze al aankondigden. En als gold bij alle mobs zo'n beetje even vaak blijft droppen, dan heeft het helemaal geen nut om alleen bosruns te doen, dan wil je inderdaad gewoon alles afstruinen.
Ik krijg het overgrote deel van het gold uit de ahes, etc in de cathedral. Ik ben meer bezig met de omgeving aan gort te slaan dan daadwerkelijk enemies aan te pakken. Het zorgt er wel voor dat je echt aan het dungeon crawlen bent en iedere vierkante centimeter omdraait. Iedere 2 seconde struikel je wel over een loose stone, potte met ashes tegen de muur, graven, etc waar je best wat geld uit krijgt. En die items zijn echt geen kokosnoot waard bij de merchants dus je moet dit wel doen.

Persoonlijk heb ik liever meer gold uit tegenstanders dan uit potten en kruiken kapot slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Laatst online: 09:41
Neves schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:40:
[...]

Heb mn key ook via die facebook pagina, alleen dan niet via de random opt-in elk uur (dit is echt puur geluk hebben) maar via een 'verzin je eigen class' wedstrijdje op de fb pagina, de 5 beste antwoorden kregen een key (400/500+ deden mee) en waar kom ik dan mee aan met mn class:

"I would love to see a Cow class, with the ultimate skills 'Shout of the Cowking' which summons a horde of cows to slay your enemies. Beside that you just run around, eat some grass to grow stronger and shout 'MOO' to the hellspawn which make them run for their pity lifes!' .... Blijkbaar was dit goed genoeg voor een key :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_1987 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Ik krijg het overgrote deel van het gold uit de ahes, etc in de cathedral. Ik ben meer bezig met de omgeving aan gort te slaan dan daadwerkelijk enemies aan te pakken. Het zorgt er wel voor dat je echt aan het dungeon crawlen bent en iedere vierkante centimeter omdraait. Iedere 2 seconde struikel je wel over een loose stone, potte met ashes tegen de muur, graven, etc waar je best wat geld uit krijgt. En die items zijn echt geen kokosnoot waard bij de merchants dus je moet dit wel doen.

Persoonlijk heb ik liever meer gold uit tegenstanders dan uit potten en kruiken kapot slaan.
Kan ik me wel in vinden, het kapot slaan van coffins of potten levert (in ieder geval voor mijn gevoel) meer gold op dan dat ik bezig ga met de enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
psychoclown schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:53:
[...]

Kan ik me wel in vinden, het kapot slaan van coffins of potten levert (in ieder geval voor mijn gevoel) meer gold op dan dat ik bezig ga met de enemies.
nu is het wel zo dat met loose stone's en coffin's je ook kans heb dat er undead eruit komt.
dus ik vind het niet vervelend om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

efficientie daarvan is wel class-afhankelijk: een bola shot naar een groepje potten slingeren gaat iets sneller vooruit dan ze met de monk 1 voor 1 stukslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Vooral die arcane orb van de wizard is relaxt hiervoor. Dan hoef je alleen nog maar door de scherven te rennen om het goud op te pikken. Maar nogmaals gaat hier naar mijn mening te veel tijd in zitten.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.