Niks van gemerkt anders, wat is die fout dan precies? en op wat voor platform?Dalyxia schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:20:
[...]
Der zit in D3beta op dit moment een enorm performance fout, dus der gaat zeer zeker behoorlijk praktisch een verschil zijn als dit opgelost is
PC, zit een bug in waardoor D3 data in het geheugen wil laden die al geladen is, wat resulteert in lage fps en laghellfighter87 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Niks van gemerkt anders, wat is die fout dan precies? en op wat voor platform?
Logisch gezien zou dat gewoon een overkill aan ram geheugen gebruik moeten opleveren.Dalyxia schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:27:
[...]
PC, zit een bug in waardoor D3 data in het geheugen wil laden die al geladen is, wat resulteert in lage fps en lag
Maar alswindows die crap in je swap file gaat hobbellen kan ik me voorstellen dat dat een probleem is
ik weet het ook niet, ik zeg alleen maar wat een blue gepost heefthellfighter87 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:31:
[...]
Logisch gezien zou dat gewoon een overkill aan ram geheugen gebruik moeten opleveren.
Maar alswindows die crap in je swap file gaat hobbellen kan ik me voorstellen dat dat een probleem is
edit: lol door op betabucks eerst op gold te zoeken en dan naar gold te switchen kan je gold voor gold kopen/verkopen
ja, ik ga vast 1000 gold voor 1999 gold kopen......
[ Voor 18% gewijzigd door Dalyxia op 06-03-2012 23:08 ]
Diablo 3 Now Active for Wow Annual Pass Holders
After a rather long day without Battle.net's website, Wow Annual Pass Holders were greeted with a new Diablo 3 dashboard page. The game is now marked as "Active" with the following message:
Thank you for pre-purchasing Diablo III. We will notify you by email when the game client becomes available for download. You will be able to play on Diablo III launch day.
Wel erg gaaf, ik heb toevallig een Annual Pass en nu staat Diablo 3 gewoon in mijn account!!! Oja, je kan voor release downloaden en installeren, bij deze bevestigd!
Ik denk dat release maximaal 2 maanden van ons verwijderd is.
After a rather long day without Battle.net's website, Wow Annual Pass Holders were greeted with a new Diablo 3 dashboard page. The game is now marked as "Active" with the following message:
Thank you for pre-purchasing Diablo III. We will notify you by email when the game client becomes available for download. You will be able to play on Diablo III launch day.
Wel erg gaaf, ik heb toevallig een Annual Pass en nu staat Diablo 3 gewoon in mijn account!!! Oja, je kan voor release downloaden en installeren, bij deze bevestigd!
Ik denk dat release maximaal 2 maanden van ons verwijderd is.
dit zou dus best wel eens kunnen betekenen dat er een release date aangekondigt gaat worden. 17 april lijkt dus opzich wel haalbaar
Bashiok: I'm in no way aware of any future ideas or plans for classes that may or may not be considered for the future ... I wish I was! But I'm not. That out of the way, personally I really like the idea of demonic or angelic 'inflicted' class. It was something we explored with the demon hunter, who at one time had a demonic arm (reference BlizzCon 2010 gameplay panel for visuals). I think that'd be interesting to explore, especially on the angelic side. I'm really into Paladin/holy warrior classes, and that infused with angelic powers and visuals would probably be pretty close to my perfect class I think. I just don't really know what implications that has on lore.
The monk hits it pretty close, though, and the barbarian is definitely out for noble (if not selfish) causes. I'm personally in love with each of the five classes we have right now, and am still torn on which one to play first on launch day... (leaning towards WD)
En zoals hierboven al was aangegeven, leuk voor de mensen die een Annual Pass hebben aangeschaft!D3BETA: Are the beta test servers placed in the us? the reason why im bothering you with that is due to my constant 300 ms
Bashiok: Yes, the only beta hardware currently active is based in the US.
D3BETA: I need your confirmation on something non announcement related, are the Weeping Hollows formerly the Cold Plains?
Bashiok: No, those are two different areas.
D3BETA: Easter Eggs
Bashiok: Fair enough. I'd recommend not over thinking easter eggs too much, though.

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 07-03-2012 07:37 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
En hier een kleine review van CeBit 2012: http://diablo.incgamers.c...er-report-from-cebit-2012D3BETA: Armor reduce ALL damage or only physical damage ? Thanks
Bashiok: All damage. There's a Physical Resist stat specifically for physical.
D3BETA: Bash, can you clarify my concerns here?
Bashiok: If boss runs are viable they'll become the best way to play the game again. We want people out and exploring.
D3BETA: Huh? who else should know? sorry that and some other stuff looks like no one knows anything.
Bashiok: We don't know specific beta patch times/dates very far ahead of time. We push them as soon as they are ready.
[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 07-03-2012 07:45 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Waar koop je de annual pass ?
Want ik vind um nergens terug
Zal wel weer aan mij liggen -.-" xD
Want ik vind um nergens terug
Zal wel weer aan mij liggen -.-" xD
001100100010101101011101001
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2012 07:55 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als je nou gewoon op sign up now klikt
Dan komt vast uiteindelijk de prijs in het bestelproces
€155.88
Constructed: Silver || Limited: Silver
De WoW annual pass is niks meer dan een contract voor 1 jaar wat je afsluit bij Blizzard. Gegarandeerde inkomsten voor Blizz, jij gratis D3,een WoW mount en de MoP beta acces. De kosten per maand betaalde je toch al, je zit je wel aan WoW vast voor 1 jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 07-03-2012 08:09 ]
Tja, als je nu al weet dat je toch WoW blijft spelen en Diablo 3 gaat aanschaffen, dan is het in the end goedkoper natuurlijk. Een vriend van mij heeft dat ook gedaan.deadsy33 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:07:
De WoW annual pass is niks meer dan een contract voor 1 jaar wat je afsluit bij Blizzard. Gegarandeerde inkomsten voor Blizz, jij gratis D3,een WoW mount en de MoP beta acces. De kosten per maand betaalde je toch al...alleen zit je nu aan vast voor 1 jaar.
Same here, ik heb al een tijdje geleden deze pass aangeschaft. Omdat D3 uitgesteld werd merk ik het eigenlijk niet. Mijn contract loopt ergens eind 2012 af...en D3 is toch een game voor 'erbij'Amras schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:09:
[...]
Tja, als je nu al weet dat je toch WoW blijft spelen en Diablo 3 gaat aanschaffen, dan is het in the end goedkoper natuurlijk. Een vriend van mij heeft dat ook gedaan.
D3 is dus geen game voor erbij!!
psn: HertogJack
Ik heb zelf ook de annual pass genomen. Niet dat ik super fanatiek wow'er ben, maar speel toch wel 4x in de week eventjes. Soms een uurtje, soms de hele avond. En je hoeft de annual pass niet in 1x te betalen voor een heel jaar, het loopt gewoon door 13 euro per maand zoals ik altijd al deed. Beta access voor de volgende expansion vind ik ook wel leuk, vooral omdat cataclysm een beetje op z'n eind loopt al.
Het is niet dat als d3 uit is dat ik dan enkel dat zou spelen. Denk dat het eerst wel voornamelijk D3 word, maar daarnaast ook wel dagelijks een paar potjes starcraft, en ook wow zal ik ernaast ook wel blijven doen.
Het is niet dat als d3 uit is dat ik dan enkel dat zou spelen. Denk dat het eerst wel voornamelijk D3 word, maar daarnaast ook wel dagelijks een paar potjes starcraft, en ook wow zal ik ernaast ook wel blijven doen.
[ Voor 21% gewijzigd door hypz op 07-03-2012 08:18 ]
Hahaha inderdaad, D3 is de game, een sociaal leven is voor erbij, misschien, na verloop van tijd weer
Verwijderd
Blasphemy, ga je mond wassen met zeep.deadsy33 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:11:
[...]
Same here, ik heb al een tijdje geleden deze pass aangeschaft. Omdat D3 uitgesteld werd merk ik het eigenlijk niet. Mijn contract loopt ergens eind 2012 af...en D3 is toch een game voor 'erbij'
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
WoW is meer voor erbij. Mocht D3 platliggen
Als D3 niet up is ga je bedenken wat je gaat doen zodra die wel weer up is
Er is gewoon helemaal geen tijd voor WoW
[ Voor 8% gewijzigd door hellfighter87 op 07-03-2012 09:40 ]
Verwijderd
Of je gaat Diablo 2 spelenhellfighter87 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:39:
[...]
Als D3 niet up is ga je bedenken wat je gaat doen zodra die wel weer up is
Er is gewoon helemaal geen tijd voor WoW
hmm, gisteren weer eens verder gespeeld, toch best leuk spel nog. Nooit diablo 2 gedaan, maar deze is toch best vermakelijk, redelijk verhaal en ziet er grafisch prima uit. Heb enkel met de Monk gespeeld.
Wel uitgespeeld nu, is het nog leuk om met andere characters te spelen of is het niet boeiend? :-)
Stukje met die 4 palen die je moet kapot maken, met 80 skelletons is trouwens het lastigste vond ik. Die King was zo af
Wel uitgespeeld nu, is het nog leuk om met andere characters te spelen of is het niet boeiend? :-)
Stukje met die 4 palen die je moet kapot maken, met 80 skelletons is trouwens het lastigste vond ik. Die King was zo af
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
als ik jouw was zou ik D2 + exp kopen voor 20,- en daar de komende maanden mee vermakenEwivis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:29:
hmm, gisteren weer eens verder gespeeld, toch best leuk spel nog. Nooit diablo 2 gedaan, maar deze is toch best vermakelijk, redelijk verhaal en ziet er grafisch prima uit. Heb enkel met de Monk gespeeld.
Ik heb ze allemaal geprobeerdEwivis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:29:
Performance fout? het draait maxxed out bij mij helemaal soepeltjes. Dus dat zou betekenen dat de live versie nog 'soepeler' draait?Dalyxia schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:20:
[...]
Der zit in D3beta op dit moment een enorm performance fout, dus der gaat zeer zeker behoorlijk praktisch een verschil zijn als dit opgelost is
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
met barb en cleave is dat stuk enorm makkelijk, je slashed jezelf er makkelijk doorheen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
ik heb wel dat hij in het begin ( eerste skill die ik doe) even behoorlijk lagged.Dakreal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:37:
[...]
Performance fout? het draait maxxed out bij mij helemaal soepeltjes. Dus dat zou betekenen dat de live versie nog 'soepeler' draait?
op een i-7 met 16gb ram en een gtx580, dus ik denk dat we wel kunnen spreken van een performance fout.
daarna heb ik overigens nergens last van het is puur die eerste skill
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Lijkt me wel, tis een "known bug" die in de "known bugs list" staan op D3 beta forumDakreal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:37:
[...]
Performance fout? het draait maxxed out bij mij helemaal soepeltjes. Dus dat zou betekenen dat de live versie nog 'soepeler' draait?
Het is leuk om alle classes uit te proberen die er zijn. Ik heb zelf mateloos genoten van de barbarian, en ben nu bezig met de demon hunter.Ewivis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:29:
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Wanneer kan je eigenlijk D3 pre-orderen bij blizzard zelf? zonder die wow annual pass te hoeven kopen.
Ik heb nu al twee keer met twee classes gehad dat bij de Jar of Souls het spel enorm lagt en ik eigenlijk niks kan doen. De tijd loopt wel realtime door dus na een minuut gaan ze allemaal automatisch dood en dan kan ik weer verder. Ik heb het ook een derde keer gedaan en toen ging het wel soepel dus het lijkt mij niet echt een issue van mijn pc als deze het dan wel kan renderen.
Edit: soms zie je wel dat er meer units bijgekomen zijn (soort van pop-up, opeens zijn ze er) en dat je character hits krijgt dus het loopt wel door.
en zelfs dan ga je niet dood
Edit: soms zie je wel dat er meer units bijgekomen zijn (soort van pop-up, opeens zijn ze er) en dat je character hits krijgt dus het loopt wel door.
en zelfs dan ga je niet dood
[ Voor 19% gewijzigd door Dennis_1987 op 07-03-2012 10:48 ]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Heb zelf ook wel eens dat wanneer ik Esc hebt gebruikt of de achievements heb gechecked dat mijn eerste skill zorgt voor wat lag, maar daarna eigenlijk nergens last van gehad.
@dennis_1987, bij Jar of Souls totaal geen last gehad van lag, zelfs niet toen ik alles vol had laten lopen met skeletons om de 20 kill achievement te halen (17 in one hit...FU!) ..
@dennis_1987, bij Jar of Souls totaal geen last gehad van lag, zelfs niet toen ik alles vol had laten lopen met skeletons om de 20 kill achievement te halen (17 in one hit...FU!) ..
ik ken het probleem, elke keer als ik die achievement wil halen, en denk nu zijn er genoeg haal ik 17 kills!Pannekook schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:49:
Heb zelf ook wel eens dat wanneer ik Esc hebt gebruikt of de achievements heb gechecked dat mijn eerste skill zorgt voor wat lag, maar daarna eigenlijk nergens last van gehad.
echt elke keer precies 17!
vanavond weer een poging doen
Gewoon ff met een wiz met Arcane Orb met Arcane Nova doen, heb je hem zo binnen
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Die 20 kill achievement is easy. Gewoon Wizard pakken met genoeg dps, even wachten en een wave of force casten. Desnoods arcane orb. Die heeft ook genoeg range.
Dat vraag ik me dus ook af! Ik hoop dat Blizzard inziet dat het wel belangrijk is om dit ruim van te voren toe te laten om een piekbelasting van de blizzardservers te voorkomen. Nou vertrouw ik er natuurlijk wel op dat blizzard weet hoe het met piekbelasting om moet gaan, maar toch, dit zou nog weleens een record breker kunnen wordenDalyxia schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:43:
Wanneer kan je eigenlijk D3 pre-orderen bij blizzard zelf? zonder die wow annual pass te hoeven kopen.
inderdaad, dit werkt ook perfectTormbo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:54:
Gewoon ff met een wiz met Arcane Orb met Arcane Nova doen, heb je hem zo binnen
Moet toch zeggen dat de Wizard me het meeste aanspreekt als class tot nu toe (alleen nog met WD en DH gespeeld dus de rest weer ik niet)
Maar D2 is echt te lelijkroboreaper schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:36:
[...]
als ik jouw was zou ik D2 + exp kopen voor 20,- en daar de komende maanden mee vermaken
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
lelijk, maar wel geniaal. Damn wat heb ik me daar toendertijd toch mee vermaakt, alleen nooit verder gekomen dan act3 omdat mn save corrupt raakte en geen zin had om overnieuw te beginnenEwivis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Maar D2 is echt te lelijkDaar begin ik niet meer aan. Lelijke spellen zijn prima als je er vroeger al mee gespeeld hebt. Ala wacky wheels enzo

Als extra tip: Laat de templar in town. Als je die hebt rondlopen skeletjes te slaan zijn er inderdaad als snel te weinig over.Pannekook schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:57:
[...]
inderdaad, dit werkt ook perfectalleen had ik blijkbaar net niet genoeg skeletons bij elkaar laten lopen (ze waren wel allemaal dood) dus vanavond ook nog eens proberen.
Moet toch zeggen dat de Wizard me het meeste aanspreekt als class tot nu toe (alleen nog met WD en DH gespeeld dus de rest weer ik niet)
Volgens mij heb ik hem trouwens niet eens bij de Jar of Souls gehaald, maar bij de Resplendent chest die de grond in zakt.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ik ben pas Diablo 2 gaan spelen na de Diablo 3 announcement in 2008. En ik moet zeggen... je went snel aan de lelijke graphics, hoorEwivis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Maar D2 is echt te lelijkDaar begin ik niet meer aan. Lelijke spellen zijn prima als je er vroeger al mee gespeeld hebt. Ala wacky wheels enzo
graphics zijn inderdaad prima te doen, vooral na patch 1.13.Quicky schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Ik ben pas Diablo 2 gaan spelen na de Diablo 3 announcement in 2008. En ik moet zeggen... je went snel aan de lelijke graphics, hoor.
nu kan je -w in je shortcut zetten, zonder dat je muis buiten het venster klikt waardoor d2 omlaag gaat =)
op windows 7 kan je mooi -w doen en daarna het venster "vast snappen" boven aan je scherm.
dan wordt hij iets groter maar blijft windowed.
ik neem die templar sowieso niet mee, vind het maar een irritant ventjeTormbo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:02:
[...]
Als extra tip: Laat de templar in town. Als je die hebt rondlopen skeletjes te slaan zijn er inderdaad als snel te weinig over.
Volgens mij heb ik hem trouwens niet eens bij de Jar of Souls gehaald, maar bij de Resplendent chest die de grond in zakt.
Voor zover ik me kan herinneren bevind deze zich(random) ergens in de cathedral(lvl 3 of 4)Pannekook schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
[...]
ik neem die templar sowieso niet mee, vind het maar een irritant ventjewaar kan ik die resplendent chest eigenlijk vinden? ook in een van die defiled cripts? zoek me de pleuris maar helemaal niks, Jar kom ik telkens in 1 keer tegen..
dan vanavond maar eens gaan checkenTormbo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:10:
[...]
Voor zover ik me kan herinneren bevind deze zich(random) ergens in de cathedral(lvl 3 of 4)
Ik had hem gehaald als je die 4 pilaren moet slopen. Daar komen ook heel veel skellies. Even wachten en dan een wave of force. Natuurlijk laat je de templar thuis. Maar ik had ook damage bij hit gear, dus ik kon niet te lang wachten, anders zouden ze zichzelf killen door mij te slaan;pPannekook schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:13:
[...]
dan vanavond maar eens gaan checkenhopelijk dat een vriend van me eindelijk kan inloggen zodat ik coop achievements kan halen
Leven en laten leven!
Afgelopen keer met WD de SK neer gehaald. Deze is nog geen max. level.
Gisteren begonnen met Barbarian. Dus is 11 en is bijna bij de SK. Dus die zal ook mooi snel neer gaan.
Dan de rest nog doen. Heb bijna alle achievs op de character dingen na en de 20 in één slag achievement.
Wel grappig dat wanneer je die Templar al hebt en die quest voor de SK opnieuw doet ze dan zeggen dat ze met z'n tweëen zijn. Leuk bedacht.
Gisteren begonnen met Barbarian. Dus is 11 en is bijna bij de SK. Dus die zal ook mooi snel neer gaan.
Dan de rest nog doen. Heb bijna alle achievs op de character dingen na en de 20 in één slag achievement.
Wel grappig dat wanneer je die Templar al hebt en die quest voor de SK opnieuw doet ze dan zeggen dat ze met z'n tweëen zijn. Leuk bedacht.
ik vind die force wave niet zo fijn, heb het idee dat deze niet zo mega veel dmg doet, geef mij maar die focus ball (ben de naam ff kwijt) dikke AOE en instant room clear...Stranglem schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Ik had hem gehaald als je die 4 pilaren moet slopen. Daar komen ook heel veel skellies. Even wachten en dan een wave of force. Natuurlijk laat je de templar thuis. Maar ik had ook damage bij hit gear, dus ik kon niet te lang wachten, anders zouden ze zichzelf killen door mij te slaan;p
Ik heb 3 keer de SK gemold met 3 classes en maar 1 keer die resplendent chest gezien. Die is volgens mij een stuk zeldzamer dan de Jar of Souls.Pannekook schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
[...]
waar kan ik die resplendent chest eigenlijk vinden? ook in een van die defiled cripts? zoek me de pleuris maar helemaal niks, Jar kom ik telkens in 1 keer tegen..
Zit nu op m'n vijfde playthrough en heb hem nog steeds niet gezienDennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:20:
[...]
Ik heb 3 keer de SK gemold met 3 classes en maar 1 keer die resplendent chest gezien. Die is volgens mij een stuk zeldzamer dan de Jar of Souls.
Level 2 en 3 van de cathedral geloof ik.
Zelf beide een keer gezien in de eerst playthrough.
Je moet dan wel alle kamers door lopen.
Zit nu eigenlijk te kijken of ik niet gewoon lekker even een run van begin tot eind moet doen met alle chars zodat ik dat iig gedaan heb. Daarna maar even levellen. Ben benieuwd of je niet ook nog wat krijgt als je de volledige achievements hebt. Of wellicht dat het alleen maar als extra op je achiev lijst staat.
Zit nu eigenlijk te kijken of ik niet gewoon lekker even een run van begin tot eind moet doen met alle chars zodat ik dat iig gedaan heb. Daarna maar even levellen. Ben benieuwd of je niet ook nog wat krijgt als je de volledige achievements hebt. Of wellicht dat het alleen maar als extra op je achiev lijst staat.
http://www.diablowiki.net/Resplendent_Chest
is dus puur random en kan in elke dungeon wel voorkomen....gewoon geluk hebben en complete dungeon exploren.....
is dus puur random en kan in elke dungeon wel voorkomen....gewoon geluk hebben en complete dungeon exploren.....
Die replenishment chest zit op dezelfde plaats als waar de jar of souls kan spawnen.
Tenminste. Er zijn altijd 2 fake crypts, en elke fake crypt heeft een soort mini game/boss.
Welke je krijgt is random en kan dus elke game anders zijn.
Tenminste. Er zijn altijd 2 fake crypts, en elke fake crypt heeft een soort mini game/boss.
De moeilijkste achievements geven je ook rewards. Je unlockt namelijk speciale items voor je banner. Ik heb nu dus een banner waar je aan zou moeten kunnen zien dat ik alle achievements heb gehaald, maar dat valt ook nou niet erg op vind ik:PArunia schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:23:
Level 2 en 3 van de cathedral geloof ik.
Leven en laten leven!
Mijn ervaring is dat die Jar of Souls altijd middenin een crypt is. Ik kam altijd de dungeons helemaal uit en die Jar daar lopen (alle drie de keren dat ik het gezien heb) gangen heen. Beetje dit idee (J=jar)RocketKoen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:23:
Die replenishment chest zit op dezelfde plaats als waar de jar of souls kan spawnen.
Entrance
|
|----|----|
|---[J]--|
|----|----|
De chest heb ik een keer helemaal aan de buitenkant van een crypt gevonden juist.
Ik kreeg toevallig 3x van de 3 die Den of Evil buiten over de brug als ik speelde met een DH.
En altijd met die champion en elite scavengers... wat zijn die irritant met teleport of frozen.
Voor de rest van m'n toons bij elkaar +/- 20-30 playthroughs nooit die den gehad.
Op barb / monk / sorc wel de boom gehad, en/of een kleine event-graveyard met champs.
Die kreeg ik dan weer niet op me DH.
Kan me ook 1x een soort stapel zombies herinneren weet niet of dat er uberhaupt nog in zit, dat was alweer een tijd geleden.
Kist met 4 pilars met allemaal wel een keer gehad, Soul cube? event-ding ook en een spook event met 3 dingetjes die spectre en skeletons spawnt.
Mortar en arcane enhanced zal ook wel naar nightmare gepushed zijn oid, ook niet meer gezien.
En altijd met die champion en elite scavengers... wat zijn die irritant met teleport of frozen.
Voor de rest van m'n toons bij elkaar +/- 20-30 playthroughs nooit die den gehad.
Op barb / monk / sorc wel de boom gehad, en/of een kleine event-graveyard met champs.
Die kreeg ik dan weer niet op me DH.
Kan me ook 1x een soort stapel zombies herinneren weet niet of dat er uberhaupt nog in zit, dat was alweer een tijd geleden.
Kist met 4 pilars met allemaal wel een keer gehad, Soul cube? event-ding ook en een spook event met 3 dingetjes die spectre en skeletons spawnt.
Mortar en arcane enhanced zal ook wel naar nightmare gepushed zijn oid, ook niet meer gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door 3xNix op 07-03-2012 11:40 ]
Dat klopt.Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:35:
[...]
Mijn ervaring is dat die Jar of Souls altijd middenin een crypt is. Ik kam altijd de dungeons helemaal uit en die Jar daar lopen (alle drie de keren dat ik het gezien heb) gangen heen. Beetje dit idee (J=jar)
Entrance
|
|----|----|
|---[J]--|
|----|----|
De chest heb ik een keer helemaal aan de buitenkant van een crypt gevonden juist.
De jar of souls kamer heeft 4 uitgangen die open moeten zijn.
Die crypts hebben 9 "random" rooms. Maar omdat de jar room 4 uitgangen heeft is er met 9 rooms maar 1 setup mogelijk met een jar of souls er in.
Maar de chest zat bij mij niet in die ruimte wat je wel aangaf in je vorige post. Ik had die ergens in een hoek van de dungeon en de ruimte had slechts twee poorten die gesloten werden.RocketKoen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:41:
[...]
Dat klopt.
De jar of souls kamer heeft 4 uitgangen die open moeten zijn.
Die crypts hebben 9 "random" rooms. Maar omdat de jar room 4 uitgangen heeft is er met 9 rooms maar 1 setup mogelijk met een jar of souls er in.
Pfft, hoe drufen jullie bastards een beetje te praten over D3 terwijl ik geen D3 beta key heb mogen winnen 
Kan niet wachten tot de open beta/release
Ik ben bang dat er geen sprake is van een open beta. Je zult inderdaad moeten wachten op de release. Maar die kan al best snel komen. Ik geef het maximaal 2 maandjes. OF een aardige tweaker wil je wel even zijn account laten lenen.Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:51:
Pfft, hoe drufen jullie bastards een beetje te praten over D3 terwijl ik geen D3 beta key heb mogen winnen
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Het is dat mijn account prop vol staat met alle blizzard games, anders had ik het wel gedeeld....IIsnickerII schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Ik ben bang dat er geen sprake is van een open beta. Je zult inderdaad moeten wachten op de release. Maar die kan al best snel komen. Ik geef het maximaal 2 maandjes. OF een aardige tweaker wil je wel even zijn account laten lenen.
Maar je mist niets, ik denk zelfs dat het leuker is het spel blanco te beginnen, helaas kan ik dat niet meer

Ik ben in de Cathedral lvl 4 ook nog een keer een soort miniquestje tegengekomen, stond een oud mannetje bij zo'n scibers desk met een questmark, die gaf eerst een paar gold, en werd daarna boos waarna het een miniboss was, weet zo ff zn naam niet meer. Hsiao van GoT was er ook bij
.
Iemand anders deze nog tegengekomen?
In mijn sessie afgelopen maandag ben ik die ook 1 keer tegengekomen. Random encounters ftwanu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:02:
Ik ben in de Cathedral lvl 4 ook nog een keer een soort miniquestje tegengekomen, stond een oud mannetje bij zo'n scibers desk met een questmark, die gaf eerst een paar gold, en werd daarna boos waarna het een miniboss was, weet zo ff zn naam niet meer. Hsiao van GoT was er ook bij.
Nee, en ik heb het hele gebied uitgekamtanu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:02:
Ik ben in de Cathedral lvl 4 ook nog een keer een soort miniquestje tegengekomen, stond een oud mannetje bij zo'n scibers desk met een questmark, die gaf eerst een paar gold, en werd daarna boos waarna het een miniboss was, weet zo ff zn naam niet meer. Hsiao van GoT was er ook bij.
Elk hoekje geweest, totdat ik erachter kwam dat ik 1 stukje vergat, maar dat was het stukje naar skelet
dus niks tegengekomen

Was het voor het verslaan of naar het verslaan van skelet ?
001100100010101101011101001
Heb aardig wat runs gedaan (alle chars op lvl 13) en ben deze maar 1 keer tegengekomen. Vrij zeldzaam dusanu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:02:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is dan ook wel weer zo, ik heb er al zo lang op gewacht, dan kunnen die extra paar maanden ook wel3xNix schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Het is dat mijn account prop vol staat met alle blizzard games, anders had ik het wel gedeeld....
Maar je mist niets, ik denk zelfs dat het leuker is het spel blanco te beginnen, helaas kan ik dat niet meer
Heb zelfs nog een paar keer vanaf de checkpoint in the royal crypt terug cathedral level 4 uitgekamd en reloaden, maar heb hem niet gevonden in 10 keer ofzo.Boeboe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Heb aardig wat runs gedaan (alle chars op lvl 13) en ben deze maar 1 keer tegengekomen. Vrij zeldzaam dus
Volgens mij verandert het speelveld ook niet als je reload in dezelfde quest. Voor zover ik weet moet je de beta uitspelen en nog een playthrough doen.
Het is me nu niet helemaal duidelijk hoe je de blacksmith kunt upgraden zodat er nieuwe craft items gemaakt kunnen worden... Gaat dit met een upgrade item zoals ik op een youtube filmpje zag? zo ja.... kan je die overal vinden?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
De cathedral map was wel elke keer anders hoor bij het loaden, maar de chest kwam gewoon niet.Tormbo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:17:
Volgens mij verandert het speelveld ook niet als je reload in dezelfde quest. Voor zover ik weet moet je de beta uitspelen en nog een playthrough doen.
Ik ben hem ook maar 1 keer tegengekomen, op een hoop runs
dus zal inderdaad een erg zeldzame zijn.
Wel heel tof dat ze zulke events erin stoppen, zo blijf je nieuwe dingen tegenkomen, wat de replay value alleen maar ten goede komt
@Toys: de 1e 4 levels (in de beta dan) kun je de blacksmith met gold levelen, om naar lvl 5 te gaan heb je een aantal Pages of training nodig, maar die droppen niet in de beta
.
Wel heel tof dat ze zulke events erin stoppen, zo blijf je nieuwe dingen tegenkomen, wat de replay value alleen maar ten goede komt
@Toys: de 1e 4 levels (in de beta dan) kun je de blacksmith met gold levelen, om naar lvl 5 te gaan heb je een aantal Pages of training nodig, maar die droppen niet in de beta
Het derde tabje bij de blacksmith. Daar kun je voor een lvl 1 blacksmith 250g per upgrade betalen en voor een lvl 2 blacksmith 500g per upgrade. Elke upgrade voegt weer een paar nieuwe crafts toe aan de lijst.TOYS schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Het is me nu niet helemaal duidelijk hoe je de blacksmith kunt upgraden zodat er nieuwe craft items gemaakt kunnen worden... Gaat dit met een upgrade item zoals ik op een youtube filmpje zag? zo ja.... kan je die overal vinden?
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Voor Patch 13 had ik toch al aardig wat runs achter de kiezen maar had ik hem nog nooit gezien, stuk of 5-6 runs sinds Patch 13 en ik heb hem 1 keer mogen doenDennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:20:
[...]
Ik heb 3 keer de SK gemold met 3 classes en maar 1 keer die resplendent chest gezien. Die is volgens mij een stuk zeldzamer dan de Jar of Souls.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Toch wel, ik heb al twee keer gehad dat ik die crypts aan het doorzoeken was en mijn internetverbinding eruit vloog. Als ik dan weer verder ga is weer alles unexplored en zijn ook de layouts van die crypts anders.Tormbo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:17:
werkt dit ook als je snel je utp kabel eruit haalt en direct weer terug stopt?Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:14:
[...]
Toch wel, ik heb al twee keer gehad dat ik die crypts aan het doorzoeken was en mijn internetverbinding eruit vloog. Als ik dan weer verder ga is weer alles unexplored en zijn ook de layouts van die crypts anders.
lijkt me een makkelijke manier van farmen dan straks
Als je een nieuwe game start, dan is alles gerespawned en alle maps weer gerandomd.Axewi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:16:
[...]
werkt dit ook als je snel je utp kabel eruit haalt en direct weer terug stopt?
Je staat ook weer in town en eventuele portals zijn weg.
Dat was bij D2 ook al zo.
Geen idee hoeveel er van dit soort mini quests in zitten maar dat verhoogt wel de replay waarde per omgeving lijkt me.psychoclown schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:11:
[...]
Voor Patch 13 had ik toch al aardig wat runs achter de kiezen maar had ik hem nog nooit gezien, stuk of 5-6 runs sinds Patch 13 en ik heb hem 1 keer mogen doen
dat snap ik, alleen de vorige post gaf aan als hij ingame de verbinding verloor dat hij dan ook andere layout kreeg.RocketKoen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:27:
[...]
Als je een nieuwe game start, dan is alles gerespawned en alle maps weer gerandomd.
Je staat ook weer in town en eventuele portals zijn weg.
Dat was bij D2 ook al zo.
dus ik was benieuwd of dit ook kon door handmatig de verbinding even te verbreken.
want volgens mij werd ik gewoon gedisconnect toen ik de verbinding verloor in de beta.
Daar heb ik helemaal nog niet over nagedacht. Maar zoiets wel ja, ik heb een draadloze verbinding en ik deel het internet met de buren (ben verhuisd en heb nog geen eigen modem hier) en die valt vaker weg.Axewi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:16:
[...]
werkt dit ook als je snel je utp kabel eruit haalt en direct weer terug stopt?
En inderdaad reset die als het ware als de verbinding weg valt. Je gaat dan verder vanaf het laatste checkpoint, de map is unexplored (ook een keer gehad bij dat enorme open veld net voor de graveyard als je Tristram aan de noordkant uit loopt) en je hebt wel alle items die je had net voordat de verbinding weg viel.
als ik vanavond tijd heb zal ik het eens proberen.Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Daar heb ik helemaal nog niet over nagedacht. Maar zoiets wel ja, ik heb een draadloze verbinding en ik deel het internet met de buren (ben verhuisd en heb nog geen eigen modem hier) en die valt vaker weg.
En inderdaad reset die als het ware als de verbinding weg valt. Je gaat dan verder vanaf het laatste checkpoint, de map is unexplored (ook een keer gehad bij dat enorme open veld net voor de graveyard als je Tristram aan de noordkant uit loopt) en je hebt wel alle items die je had net voordat de verbinding weg viel.
als het werkt zou het makkelijk zijn bijv:
do
ren catacombs door, aan het einde utp eruit > utp erin en hup weer catacombs door.
loop
Ik zie dit meer als een bug/exploit dan iets dat blizzard er expres in heeft gezet. Ik neem aan dat dit soort dingen gepatched zijn in de release.Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Daar heb ik helemaal nog niet over nagedacht. Maar zoiets wel ja, ik heb een draadloze verbinding en ik deel het internet met de buren (ben verhuisd en heb nog geen eigen modem hier) en die valt vaker weg.
Het lijkt mij ook logisch dat de layout binnen de missie hetzelfde moet blijven. Maar omdat je altijd via internet speelt vind ik het wel het beste dat je je items houdt op het moment dat het internet weg valt. Anders verspil je tijd vergeleken met een volledige offline game als je een beetje instabiel internet hebt.IIsnickerII schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Ik zie dit meer als een bug/exploit dan iets dat blizzard er expres in heeft gezet. Ik neem aan dat dit soort dingen gepatched zijn in de release.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit werkt gewoon. Maar kun je ook gewoon even je game stoppen en weer verder gaan natuurlijk. Hij slaat alleen checkpoints op en je character status, niet de hele map(+status). Dus die progressie ben je altijd kwijt.Axewi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:33:
[...]
als ik vanavond tijd heb zal ik het eens proberen.
als het werkt zou het makkelijk zijn bijv:
do
ren catacombs door, aan het einde utp eruit > utp erin en hup weer catacombs door.
loop
Waarom zou dat een bug/exploit zijn? Je kunt onderdelen zo vaak over doen als je wilt. Je kunt zelfs gewoon bij het starten met je character een quest kiezen die je wilt doen en die eindeloos herhalen.IIsnickerII schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Ik zie dit meer als een bug/exploit dan iets dat blizzard er expres in heeft gezet. Ik neem aan dat dit soort dingen gepatched zijn in de release.
D3 is niet verplicht lineair, dat is een feature, geen bug
[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2012 14:10 ]
De pauper! Gooit één zielig goudstukje voor mijn voeten om hem met rust te laten.anu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:02:

Ik kwam hem gisteravond voor het eerst tegen
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Dan is er nog een punt wat ik even wil aanstippen en dat is het vinden van gear.
Mijn ervaring is tot op heden nog niet dat die rare of champion packs betere loot droppen. Heeft iemand daar heel andere ervaringen mee?
Ik heb op dit moment 4 magic items in mijn gear, 2 ringen, boots en een riem. De riem is gecraft door de blacksmith maar die ringen en boots heb ik alledrie van de SK.Talking to Wyatt about this a little more and he brought up some good, additional points.
You will not be farming bosses. Bosses won’t drop the best loot, they won’t even drop really great loot. Part of DiabloWikiInferno and our intent with getting people out into the world and hunting and killing lots of different things is putting the best loot on rare and champion packs, and the great thing about rare and champion packs is they have random affixes.
Mijn ervaring is tot op heden nog niet dat die rare of champion packs betere loot droppen. Heeft iemand daar heel andere ervaringen mee?
Ik denk dat je met die 4 magic items eigenlijk 4 rare items bedoelt (geel)? Waar je wel rekening mee moet houden is dat de drops van de SK de eerste keer dat je hem afmaakt anders zijn dan alle daaropvolgende keren. De eerste keer heb je goeie kans op een rare (geel) item. Daarna niet meer.Dennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:13:
Dan is er nog een punt wat ik even wil aanstippen en dat is het vinden van gear.
Ik heb op dit moment 4 magic items in mijn gear, 2 ringen, boots en een riem. De riem is gecraft door de blacksmith maar die ringen en boots heb ik alledrie van de SK.
Dus als je champion packs met de Skeleton King wil vergelijken moet je gaan vergelijken met de tweede en daaropvolgende keren dat je de SK afmaakt en niet met de volgende keren. Ik heb nog niet heel veel gespeeld met de beta, maar ik heb nog nooit een geel item van hem gekregen na de eerste keer. Nu heb ik ook nog nergens anders een geel item gekregen, maar goed...
Bovendien refereert de "champion packs geven betere loot dan bosses"-quote vooral naar inferno difficulty en niet per se naar de andere difficulties. (Of is dat wel zo?...)
[ Voor 6% gewijzigd door Thyranys op 07-03-2012 14:17 ]
Refereert naar eender welke difficulty. Zoals je zelf al aangeeft: Dit is zelfs in de beta zo: Enkel first kills geven bijzondere loot, de keren erna niet meer.Quicky schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:16:
[...]
Bovendien refereert de "champion packs geven betere loot dan bosses"-quote vooral naar inferno difficulty en niet per se naar de andere difficulties. (Of is dat wel zo?...)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik bedoel inderdaad rare. Ik heb inderdaad nog nooit de SK twee keer met dezelfde character verslagen. Wat ik steeds heb gedaan is de beta uitspelen en dan de beste items via de stash doorgeven aan mijn volgende character. Al die items waren dan vanaf level 3 weer te equippen.
Ik heb van de +/- 25 elite/champion packs 2x een rare item gekregen. Dit was eergister toen ik met 5 classes 1x full run heb gedaan.
Ik heb 1x een rare item gevonden van een normale mob, was een gele 1-handed axe
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Heb laatst in een dead villager een rare gevonden. En de eerste keer SK vond ik rare verder niet meer...
Ik heb in totaal nu 3 of 4x een rare gevonden, zelf 1x vrij vroeg in de game, wanneer je de brug over mag naar the weeping hollow, ook een keer in een crypt op de cemetary, en de andere uit een kistje in de cathedral.Cthulhu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:38:
Ik heb 1x een rare item gevonden van een normale mob, was een gele 1-handed axe
Die eerste zonder MF en de 2e met maar 30% MF
Ik heb nu met drie keer volledig uitgespeeld en nog twee chars tot ongeveer level 8 met gewoon spelen. Ik heb nu ongeveer 6 of 7 rare items gevonden waarvan ik er 4 equip.
Je krijgt bij de blacksmith trouwens ook een extra reminder dat je een rare item wil salvagen die je bij gewone blauwe magic items niet hebt. Op zich overbodig en het geeft nog eens aan dat Blizzard wil dat iedereen het kan spelen.
Je krijgt bij de blacksmith trouwens ook een extra reminder dat je een rare item wil salvagen die je bij gewone blauwe magic items niet hebt. Op zich overbodig en het geeft nog eens aan dat Blizzard wil dat iedereen het kan spelen.
Helemaal overbodig vind ik dat toch niet, want ik heb ook al eens per ongeluk een magic item gesalvaged wat ik eigenlijk wilde houden. Ik kan me voorstellen dat je dat bij een rare item nog een stuk vervelender vindtDennis_1987 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:53:
Ik heb nu met drie keer volledig uitgespeeld en twee chars tot ongeveer level 8 met gewoon spelen. Ik heb nu ongeveer 6 of 7 rare items gevonden waarvan ik er 4 equip.
maar ik denk toch dat er veel mensen die veel craften zich er aan ergeren... was er maar een optie om het aan en uit te zetten
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Daarom vragen ze bij een rare item of je het ook zeker weet of je het wilt salvagen. Wat ik overigens gruwelijk irritant vindt. Je kan toch goed kijken voordat je iets salvaget?Quicky schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
[...]
Helemaal overbodig vind ik dat toch niet, want ik heb ook al eens per ongeluk een magic item gesalvaged wat ik eigenlijk wilde houden. Ik kan me voorstellen dat je dat bij een rare item nog een stuk vervelender vindt.
Ben het daar wel mee eens, met de kleinere items in je inventory is het een stuk makkelijker per ongeluk het verkeerde item aan te klikken.Quicky schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
[...]
Helemaal overbodig vind ik dat toch niet, want ik heb ook al eens per ongeluk een magic item gesalvaged wat ik eigenlijk wilde houden. Ik kan me voorstellen dat je dat bij een rare item nog een stuk vervelender vindt.
Het is een beetje als de 'alle tabbladen sluiten' melding in Internet Explorer. Het is prima voor je oma maar zelf ben ik meer van de Chrome methode dat je weet waar je mee bezig bent en sluiten is sluiten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.