Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Dolls met Might en Fana kan niet iig, zijn beide aura's...

Kon wel extra strong met fana en mana burn ofzo, extra strong hadden ze ook meer life, wat de corpse explosion ook weer sterker maakte.

Posessed of Beserker hadden meer life, voor grotere CE.

iig had je in Durance of hate? kamers met kleine riggels langs de kanten, waar je op kon leapen... en je merc ze 1 voor 1 dood maakte... tenminste, zo deed ik dat op HC. (wel met MH overigens, niet om snel naar de uitgang te gaan maar puur om je voor te bereiden op bepaalde champion mobs, HC zonder MH was niet te doen)

Ai van D2 mobs was nog niet zo dat ze wisten hoe ze om moesten lopen, al kon je soms pech hebben met het retreat - attack patroon dat ze hadden en daarmee per ongeluk om wisten te lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 06-03-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
3xNix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:03:
Als je 2 bosspacks bij elkaar in de buurt hebt kunnen ze 2 aura's hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:08

Kon wel extra strong met fana en mana burn ofzo, extra strong hadden ze ook meer life, wat de corpse explosion ook weer sterker maakte.

iig had je in Durance of hate? kamers met kleine riggels langs de kanten, waar je op kon leapen... en je merc ze 1 voor 1 dood maakte... tenminste, zo deed ik dat op HC. (wel met MH overigens, niet om snel naar de uitgang te gaan maar puur om je voor te bereiden op bepaalde champion mobs, HC zonder MH was niet te doen)

Ai van D2 mobs was nog niet zo dat ze wisten hoe ze om moesten lopen, al kon je soms pech hebben met het retreat - attack patroon dat ze hadden en daarmee per ongeluk om wisten te lopen.
Mijn grootste hel daar: "Extra fast (of Vigor aura, wat was het), Mana Burn" en dan met mijn Soso met energy shield... dat was mijn grootste reden voor hit recovery charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Weet ook nogsteeds niet waarom ik 3-4 sorc ben kwijt geraakt aan pindle...

Deed vaak "no-brainer" pindle runs, en soms als alles dood was en ik aan het looten was hoorde ik het opsta geluidje van zo'n skelet en pats health weg...

Werd niet geslagen oid, was puur het opstaan van mobs dat me life drainde, zelfs door mana shield heen dacht ik.

Hoop niet dat er weer van dat soort dingen in D3 zitten, in D2 zorgde het ervoor dat ik nooit meer sorc gespeeld heb. (alleen maar Barb ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Hmm 3xNix, speelde ook sorc maar dat had ik nog nooit meegemaakt bij Pindle... deed altijd BLizz blizz.. alles dood... vaak ook doordat het frozen was waren ze erna ook weg maar dat is wel minder om je char zo dood te zien gaan.

Ach ja.. het heeft toch wel nostalgie die Dolls .. Durance of Hate level 2 wp en tp-en naar level 3... dan was het klaar.. mephisto was niet moeilijk op hell.. maar de weg ernaar toe kon dodelijk zijn hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zullen we het weer over D3 gaan hebben? Er is een heel mooi draadje voor al je herinneringen aan D2.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1471729

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Het US frorum is op het moment niet toegankelijk, update misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
..., HC zonder MH was niet te doen)
...
ik heb NOOIT mh gebruikt op HC (wel op SC) en de dooie chars zijn op 1 hand te tellen

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Bulls schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:15:
Het US frorum is op het moment niet toegankelijk, update misschien?
Wekelijkse maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gisteren trouwens ook al een gewoon helemaal niet beschikbare AH. Had ik net voor 25K gold zitten bieden daar, ben ik dus allemaal kwijt.

Ook m'n 50 betabucks en m'n verdiende zijn nu allemaal weg als ik op Bnet kijk. Laat ze nog maar even goed daaraan sleutelen want als ik straks echt 80 USD daarin heb zitten en het is weg door onderhoud wordt ik toch minder vrolijk. Beta is beta, nu kan het me niet zo schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Yo bulls wacht nog steeds op je mening op mijn post page 24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Interessant standpunt over MF hier http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4139125925

Op zich heeft hij wel gelijk, maar we kunnen ons een Diablo zonder MF niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hij heeft zeker wel een punt. Maar hetzelfde gold al voor MF in diablo 2. In dat opzicht is er nu niets veranderd. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik een character had dat ik speelde voor het levelen en de gear. Het andere character was om te farmen. Dat krijg je hier ook gewoon hoop ik.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:34:
Hey jongens ik heb nu ongeveer de beta een week gespeeld en heb alle 5 characters uitgeprobeerd tot aan de skeleton king. Maar als zeer ervaren diablo 2 speler.. ( heb dat spel helemaal grijs gespeeld ) vind ik het volgende wat ik graag met jullie wil delen en een discussie in wil starten:

Diablo 3:

Pros:
- Het oogt superieur, grahics zijn mooi;
- Nog steeds de evil sfeer om je heen dark grey.. vind ik mooi en hoort bij Diablo
- Physics van creatures briljant! komen uit bosjes uit graves, maar ook tegen muren omhoog geklauterd.
- Geluid is perfect! vooral in cathedral hoor je ook echo etc... nice!
- New Tristram ziet er goed uit leuk dorpje groter als bij diablo 2 etc...

Cons:
- Skills verdelen is weg;
- Runes systeem vind ik persoonlijk te makkelijk.. hey je bent level 6! Hier 1 rune kiezen. Duh?
- Word al snel eentonig qua skills want je build is niet meer zo uitgebreidt als bij diablo 2;
- Geen Stats verdeling meer.

De cons die ik hier beschrijf vond ik juist zo vet in Diablo 2 het dingen en dan even nadenken waar je dat skillpoint in ging stoppen.. Hoe je je stats ging verdelen. Het zoeken van runes en dan op den duur weer je geweldige Insight maken of welk ander runeword je cube kon createn.

Ik heb erg het gevoel dat Diablo 3 gemaakt is zodat iedere Nub, sorry dat ik het zo adresseer, het kan spelen. Ben bang en ik hoop dat ik het fout heb dat het spel heel snel gaat vervelen qua character building etc...

Ben ik de enige die dit ziet hier of hoe zijn jullie meningen hierin... Vooral Psycho en Bulls jullie hebben Diablo 2 toch ook veel gespeeld en de beta nu .... is jullie dit significante verschil niet opgevallen?
en wat het met de gameplay over langer termijn doet....

Uiteraard weet ik dat dit enkel nog 1/3de van Act 1 is en het een beta is en wie weet is act 2 3 en 4 nog mooier, maar ik vergelijk nu even diablo 2 wat op lange termijn het erg goed gedaan heeft of Diablo 3 dit ook kan evenaren.

Afwachtend op jullie reactie...

gr,
Rob
Ik ben het wel eens met bepaalde dingen maar niet met de eentonigheid van skills, in de Beta misschien omdat je er maar een paar hebt, maar in D2 koos je ook maar een paar die je wilde maxen, als je teveel verschillende skills gebruikt dan kun je nergens in uitblinken en heb je een zwakke charracter met veel skills die nergens echt sterk in is. In D3 kun je gewoon alle skills naar hartenlust gebruiken en ze schalen lekker mee op je weapon damage zodat een skill niet outranked wordt. Je hebt gemiddeld 150 verschillende skills/runes per class! Alsof een Orb Sorc of een Hammerdin niet eentonig was :D Ik heb ook wel eens een Bonemancer gemaakt, maar daar werd ik op den duur ook ziek van en was ik nog niet eens halverwege NM, steeds maar die bonespear "humm humm humm humm humm humm"

De stats bijvoorbeeld, hoef je niet te verdelen, ze verhogen automatisch per level, er zijn namelijk ook geen requirements meer in de vorm van stats op items alleen je character level. En de stats die je wilt boosten kun je via de items boosten in de vorm van dexterity, strength en vitality etc. Ik zie het probleem niet echt.

We moeten ons los laten van het Diablo 2 idee, want veel dingen zijn inderdaad overbodig als men toch meestal dezelfde dingen kiest.

Ik denk dat het beste gedeelte van het spel zich afspeelt in Inferno, en dat het levelen van een class tot een begin fase behoord. Maar dat de beste gear voor level 60 is te vinden en op dat moment kun je elke skill nemen die je wilt zonder eerst weer een hele character te levelen. Ik geloof dat je Inferno nooit kan uitspelen omdat het gewoon overal even sterk is en jezelf ook niet meer hoger wordt qua level. Alleen je gear kun je verbeteren waardoor je meer leven damage resistances etc. kan krijgen, en het toch iets makkelijker word op den duur.

Het kan zijn dat je uiteindelijk met super gear gewoon makkelijk door Inferno heen kan lopen alsof je nu met een level 13 character door de beta heen walst. Maar dat moeten we nog bezien, en ik hoop dat het niet zo snel zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Hmm ja... begrijp wat je bedoelt. Goeie post Bulls!

Ik ga er ook van uit dat inferno de place to be wordt! item hunting blijft de kick :).
De Beta is ook nog te makkelijk gemaakt en qua skills is het nu nog te weinig en te voorbarig om er teveel uitspraken over te doen. Ik laat Diablo 2 los en ga het spel als nieuw zien! Diablo 3. Zo moet het ook, ik heb ook veel meer pro's als cons maar wilde het even aan het licht houden hier met de andere ervaren players.
Wilde even weten of mijn angst gedeelt werd die waarschijnlijk niet terecht is. Want ik denk ook dat als het spel echt uit is het alleen maar vetter wordt en we nu alleen maar een puntje van de ijsberg zien.

Dit is de slagroom op de taart maar als je eronder kijkt dan zie je pas al het lekkers waarmee het gevult is haha.

Dat ze nu maar snel met een release date komen want kan me niet voorstellen dat ze nu nog core changes moeten doen... enkel item stats verdelen en skill balancing!!!

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Bulls schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Ik ben het wel eens met bepaalde dingen maar niet met de eentonigheid van skills, in de Beta misschien omdat je er maar een paar hebt, maar in D2 koos je ook maar een paar die je wilde maxen, als je teveel verschillende skills gebruikt dan kun je nergens in uitblinken en heb je een zwakke charracter met veel skills die nergens echt sterk in is. In D3 kun je gewoon alle skills naar hartenlust gebruiken en ze schalen lekker mee op je weapon damage zodat een skill niet outranked wordt. Je hebt gemiddeld 150 verschillende skills/runes per class! Alsof een Orb Sorc of een Hammerdin niet eentonig was :D Ik heb ook wel eens een Bonemancer gemaakt, maar daar werd ik op den duur ook ziek van en was ik nog niet eens halverwege NM, steeds maar die bonespear "humm humm humm humm humm humm"

De stats bijvoorbeeld, hoef je niet te verdelen, ze verhogen automatisch per level, er zijn namelijk ook geen requirements meer in de vorm van stats op items alleen je character level. En de stats die je wilt boosten kun je via de items boosten in de vorm van dexterity, strength en vitality etc. Ik zie het probleem niet echt.

We moeten ons los laten van het Diablo 2 idee, want veel dingen zijn inderdaad overbodig als men toch meestal dezelfde dingen kiest.

Ik denk dat het beste gedeelte van het spel zich afspeelt in Inferno, en dat het levelen van een class tot een begin fase behoord. Maar dat de beste gear voor level 60 is te vinden en op dat moment kun je elke skill nemen die je wilt zonder eerst weer een hele character te levelen. Ik geloof dat je Inferno nooit kan uitspelen omdat het gewoon overal even sterk is en jezelf ook niet meer hoger wordt qua level. Alleen je gear kun je verbeteren waardoor je meer leven damage resistances etc. kan krijgen, en het toch iets makkelijker word op den duur.

Het kan zijn dat je uiteindelijk met super gear gewoon makkelijk door Inferno heen kan lopen alsof je nu met een level 13 character door de beta heen walst. Maar dat moeten we nog bezien, en ik hoop dat het niet zo snel zou gebeuren.
ik ben het bijna overal met je eens

er zit 1 fout in het systeem van D3. dmg systeem mbt skills. alles is gebaseerd op weapon dmg. in de beta ben je beter af voor bijna elk char om een zwaard of axe te dragen. dan je class weapons.

ik hoop dat ze hier nog naar kijken vordat ze de game releasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

roboreaper schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:32:
[...]

er zit 1 fout in het systeem van D3. dmg systeem mbt skills. alles is gebaseerd op weapon dmg. in de beta ben je beter af voor bijna elk char om een zwaard of axe te dragen. dan je class weapons.

Zelfs voor Wizzards en WD´s? ik heb ze nog niet gespeeld dus ik weet ook niet precies of het klopt wat je zegt. Zoja vind ik dat wel enorm slordig...

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:49
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:31:
Hmm ja... begrijp wat je bedoelt. Goeie post Bulls!

Ik ga er ook van uit dat inferno de place to be wordt! item hunting blijft de kick :).
De Beta is ook nog te makkelijk gemaakt en qua skills is het nu nog te weinig en te voorbarig om er teveel uitspraken over te doen. Ik laat Diablo 2 los en ga het spel als nieuw zien! Diablo 3. Zo moet het ook, ik heb ook veel meer pro's als cons maar wilde het even aan het licht houden hier met de andere ervaren players.
Wilde even weten of mijn angst gedeelt werd die waarschijnlijk niet terecht is. Want ik denk ook dat als het spel echt uit is het alleen maar vetter wordt en we nu alleen maar een puntje van de ijsberg zien.

Dit is de slagroom op de taart maar als je eronder kijkt dan zie je pas al het lekkers waarmee het gevult is haha.

Dat ze nu maar snel met een release date komen want kan me niet voorstellen dat ze nu nog core changes moeten doen... enkel item stats verdelen en balancing!!!

Cheers.
De beta word ook al een stuk lastiger gemaakt door de damage te verdubbelen bij de volgende patch.
Misschien is dat ook wel een stukje voorbereiding op de release.

Overigens ben ik ook met je eens dat inferno the place to be word.
Er werd al gezegd dat daar betere loot gaat droppen dan in hell, dus neem aan dat ze daar iedereen willen laten farmen voor items.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:34:
[...]

Zelfs voor Wizzards en WD´s? ik heb ze nog niet gespeeld dus ik weet ook niet precies of het klopt wat je zegt. Zoja vind ik dat wel enorm slordig...
ja vooral voor die classes.

je kan met een wizzard op dit moment beer een 2H sword dragen met een dps van rond de 40-60 dan een wand en max 35 dps hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
roboreaper schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:32:
[...]

Ja dat had ik ook al ontdekt, maar ik heb toch voor de wiz een beter wand weten te maken dan een axe met +intelligence, en de speciale suffixes/affixes die voor je class zijn, zullen toch (hoop ik) uiteindelijk de doorslag gevende factor zijn, want je Arcane power gaat niet omhoog, om meer te krijgen moet je de AP regeneration en +max AP items gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
roboreaper schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:35:
[...]

je kan met een wizzard op dit moment beer een 2H sword dragen met een dps van rond de 40-60 dan een wand en max 35 dps hebben
Dat is wel heel erg krom dan, je zou verwachten dat een Wizard een 2H sword net aan op kan tillen, laat staan rondzwaaien voor enorme damage. :S

Beter wordt daar nog iets aan gedaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

Weird! dat gezegd, ben ik het er mee eens dat blizzard daar wat aan moet doen. misscien een dps EN een m.dmg stat op de wapens? of net als bij D2 wapens die de skill level (in het geval van D3 skill damage) verhogen. Dat klinkt al een stuk beter.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Jah maar dat gaat denk wel veranderen op hogere levels.
Ik neem dan aan dat de specs van de wapens dan een belangrijkere overweging zijn.

Tenminste daar ga ik maar van uit, lijkt mij logischer.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:34:
Ik heb erg het gevoel dat Diablo 3 gemaakt is zodat iedere Nub, sorry dat ik het zo adresseer, het kan spelen. Ben bang en ik hoop dat ik het fout heb dat het spel heel snel gaat vervelen qua character building etc...
Hoihoi,

Ben zelf ook een vertrouwde D2/lod speler geweest. Zelf nog geen Beta van D3 gespeeld..
Wat je hierboven aangeeft lijkt tegenwoordig wel de standaard voor de meeste games;
Zodat een zo groot mogelijk publiek de game aanschaft en speelt...

Toch ook wel tot frustratie van veel medegamers die wel van dat soort zaken houden..

Ondanks alle berichtjes hier kijk ik er nog wel uit naar de releasedatum ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Dat is wel heel erg krom dan, je zou verwachten dat een Wizard een 2H sword net aan op kan tillen, laat staan rondzwaaien voor enorme damage. :S

Beter wordt daar nog iets aan gedaan dan.
Ik verwacht dat bepaalde pre- en suffixes specifiek voor bepaalde classes, of erg handig voor bepaalde classes (zoals Wizard/Intelligence, Monk/Spirit Regen, Class X/skill +dmg) vaker of enkel voorkomen op class-specifieke meuk, wat het probleem van de Wizard + 2h axe oplost ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

nickko schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Hoihoi,

Ben zelf ook een vertrouwde D2/lod speler geweest. Zelf nog geen Beta van D3 gespeeld..
Wat je hierboven aangeeft lijkt tegenwoordig wel de standaard voor de meeste games;
Zodat een zo groot mogelijk publiek de game aanschaft en speelt...

Toch ook wel tot frustratie van veel medegamers die wel van dat soort zaken houden..

Ondanks alle berichtjes hier kijk ik er nog wel uit naar de releasedatum ;)
hardecore gaming nu, is de casual gaming van toen... ik ben het met je eens dat sommige games nu echt te makkelijk zijn gemaakt. Zelfs WoW is casual geworden, omdat het levelen nu rete simpel is gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Ik heb toch een wand die beter is dan wat ik anders kan maken vooral in combinatie met de Offhand item.

Afbeeldingslocatie: http://img860.imageshack.us/img860/894/screenshot001wx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik geloof niet dat je van hell rechtstreeks door kan naar inferno. Je zult eerst in hell voor gear moeten grinden voordat je inferno in kan, simpelweg omdat je anders veel te snel afgemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bulls schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Ik heb toch een wand die beter is dan wat ik anders kan maken vooral in combinatie met de Offhand item.

[afbeelding]
ja de +int werkt wel mee dan. vooral op high lvls. Maar dat lost de begin game stats nog niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:43:
[...]

ja de +int werkt wel mee dan. vooral op high lvls. Maar dat lost de begin game stats nog niet op...
je zegt het zelf al, begin game. Dat is iets van 40 minuten ofzo, lijkt me niet dat dat echt problemen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Waarom zou dat dan een probleem zijn? Die gear is het snelste aan vervanging toe!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Dat is het zelfde als een DH met dual crossbow, je hebt veel meer baat bij een quiver met added damage want met 2 dezelfde crossbows krijg je een beetje attack speed erbij, en wellicht de dex bonus, maar de base damage van de quiver geeft zoveel meer dps in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:41:
[...]

hardecore gaming nu, is de casual gaming van toen... ik ben het met je eens dat sommige games nu echt te makkelijk zijn gemaakt. Zelfs WoW is casual geworden, omdat het levelen nu rete simpel is gemaakt...
jupjup, such a shame :F
maar de beloftes gaan dat ook de casual gamers van toen aan hun trekken komen ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Sommige wapens kunnen ook alleen maar bepaalde classes dragen, dat zal op hogere lvls nog wel meer gelden denk ik

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Feralio schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:45:
[...]

je zegt het zelf al, begin game. Dat is iets van 40 minuten ofzo, lijkt me niet dat dat echt problemen oplevert.
Ik neem aan dat dat nog wel even zo blijft. Ik heb naast je lvl nog geen stat requirements gevonden op items. Dit betekend dus dat op lvl 60, wizzards nog steeds een GS kunnen dragen. Ik neem aan dat tegen die tijd allang de int van een wand zo hoog op loopt dat dat nutteloos is, maar ik reken erop dat als dit zo blijft, dat sorcerers tot lvl 15, aangemoedigd worden om een GS te gebruiken, waarvan het idee alleen al absurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik denk dat de beta ook een wat vertekend beeld geeft wat betreft wapens. De beste wapens die droppen in het kleine stukje speelbare wereld worden overschaduwd door de crafts. En bij de crafts zijn er twee wapens die de hoogste DPS hebben, een 1H axe en een 2H zwaard.

Dit komt niet omdat ze een bijl of een zwaard zijn, maar omdat dat toevallig de beste crafts zijn die een level 13 nog net kan dragen. Ik geloof dat er ook een wand gecraft kan worden met betere DPS dan die 1H axe, maar die heeft een level requirement van 14. Dus als het maximum level in de beta 14 was geweest, was die wand waarschijnlijk het beste geweest.

Dit is allemaal uit mijn hoofd en ik weet niet zeker of er niet een axe is voor level 14 die nog beter is dan die wand... maar misschien kan iemand die niet verondersteld wordt te werken dat even checken in de beta?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Mensen ben benieuwd naar het grote nieuws van Blizzard! Kan iemand mij het nieuwtje vertellen want ik kan hem niet vinden namelijk..... Tanks alot =)

Trouwens is der al iemand uitgekeken op de beta? Let me know! Helaas nog geen beta key namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cthulhu schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:48:
Sommige wapens kunnen ook alleen maar bepaalde classes dragen, dat zal op hogere lvls nog wel meer gelden denk ik
Ik denk dat het dan toch in de speed van die wapens gaat zitten, en vooral in de resource bonus/generators van de class specific weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

We zullen het wel zien volgende maand ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Laat blizz nou maar niet haasten. Ik wil dat ze een goede game leveren, thats all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:40:
[...]

Ik verwacht dat bepaalde pre- en suffixes specifiek voor bepaalde classes, of erg handig voor bepaalde classes (zoals Wizard/Intelligence, Monk/Spirit Regen, Class X/skill +dmg) vaker of enkel voorkomen op class-specifieke meuk, wat het probleem van de Wizard + 2h axe oplost ;-)
Dat lijkt mij ook wel, dat hebben ze zelf tenminste ook altijd gezegd.
De +stats op items gaat bijv. erg veel uitmaken bij de keuze voor bepaalde items.

@Triel - Het automatische attributen systeem wen je erg snel aan en zeker de keuze aan skills is nog prima.
Wel kan ik me vinden in je mening over het nieuwe skillrune systeem, leuk en aardig dat je per level iets krijgt maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

psychoclown schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Dat lijkt mij ook wel, dat hebben ze zelf tenminste ook altijd gezegd.
De +stats op items gaat bijv. erg veel uitmaken bij de keuze voor bepaalde items.
Ik denk inderdaad, vooral voor het doen van damage, dat de primary skill per character erg belangrijk gaat zijn. Voor zover ik me kan herinneren doe je per punt in je primary 1% extra damage, dus zullen items met +50 primary erg interessant zijn.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vind juist de weapon dmg in de skills de beste verandering die ze hebben gemaakt.

En eigenlijk is het ook geen probleem om een wizard met een magische mace te hebben lopen. Maar zoals hierboven al aangegeven is, 1.40 attack speed 20 dmg en +25 int werkt beter dan 1.0 attackspeed, 40 dmg en geen + int.

En dat geld voor alle chars. + strenght is dé skill voor meer schade, liever 18 dps en +20 strenght (= +20% dmg) dan 23 dps zonder.

Ik maakte me eerst zorgen over de lage DPS van de level 60 items. Maar als je ziet hoeveel dezelfde 14 dps op een level 1 equipable sabre schaalt tussen level 1 en 13 in de beta, komt het wel goed, we gaan gewoon weer Diablo 2 stijl duizende dps doen met die 300 dps wapens.

Daarnaast, de echt bizare combo's, zoals een demon hunter met een boomstam of een monk met een demonisch hoofdje als schild zijn toch gewoon niet mogelijk.
[b]psychoclown schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:03
@Triel - Het automatische attributen systeem wen je erg snel aan en zeker de keuze aan skills is nog prima.
Wel kan ik me vinden in je mening over het nieuwe skillrune systeem, leuk en aardig dat je per level iets krijgt maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd.
Dat heb ik dus ook nog steeds. Het kan dan wel goed werken, maar het is niet leuk. Items als enige onderscheiding tussen anderen is toch gewoon te weinig, ik wil zelf wat keuzes moeten maken!

Maar goed, het ziet er naar uit dat dat niet gaat gebeuren. Iedere level x char is gelijk aan de andere en een aantal skills ga je net als je low level items nooit meer gebruiken, omdat ze inferieur zijn aan de later unlockte versies.

[ Voor 31% gewijzigd door djunicron op 06-03-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tja eigenlijk zijn die runes alleen maar extra, die had je ook nooit gehad eerder. Dus in feite mis je ze ook niet. Dat je ze nu wat later unlocked maakt eigenlijk ook niet uit. Het kan jammer zijn dat je de rune effects die je graag wilde gebruiken nu pas veel later krijgt, maar dat houd het ook speciaal en kan je een boost geven om ze wel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Waarom maken ze het niet zo dat je elk level vanaf level 10 bijvoorbeeld een bepaalde rune krijgt die je dan zelf aan een skill kan toewijzen? Heb je toch nog een beetje het idee dat je zelf keuzes maakt wat betreft de skills die je gebruikt.
Nu is het ook vaak dat je een rune unlocked van een skill die je toch niet interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bulls schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:09:
Tja eigenlijk zijn die runes alleen maar extra, die had je ook nooit gehad eerder. Dus in feite mis je ze ook niet. Dat je ze nu wat later unlocked maakt eigenlijk ook niet uit. Het kan jammer zijn dat je de rune effects die je graag wilde gebruiken nu pas veel later krijgt, maar dat houd het ook speciaal en kan je een boost geven om ze wel te halen.
Ach ja, dat is ook zo. Maar zoals anderen hier ook al aangeven, de "echte fun" zal dus Inferno worden. De route er naar toe zal dus in ieder geval de eerste levels een erg lang durende tutorial worden.

Zoals ik hier al eerder schreef, de kans om dood te gaan als speler tijdens de beta in Patch 13 is gewoon amper aanwezig. Schaam je als het je gebeurt is. Ik kon als unequipte 10dps doende level 6 wizard gewoon tot de SK doorlopen (bewust weinig doden, niet de tombs verkennen etc). Aldaar even wat witte items aangetrokken en met 16 dps in 5 minuten gewonnen van de SK, zonder te lopen. (komt u maar met uw zielig hits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Het feit dat je ze per level unlocked blijft wel jammer. Het is toch leuker om ze te vinden. Het nadeel van per level is dat ze gevoelsmatig ook de hogere level runes beter moeten maken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Je ziet het beste dat er nog iets niet klopt bij de WD. Deze loopt bij mij altijd met een zwaard rond en dat voodoo ding in zijn off hand (ben even de naam kwijt) maar ik gebruik als main aanval dat plaaspijltje met rune en secondary grasp of the dead met eel rune. Daarbij die zombiehonden. Je gebruikt dus nooit daadwerkelijk het item dat je mee draagt. De ceremonial knife hoort dan bij de WD maar die heeft praktisch nooit magic power waardoor je met een ongebruikt zwaard/mace/etc loopt. Ik vind het uberhaupt raar dat al je normale aanvallen een magische extra kracht hebben waardoor je alleen je aanval gebruikt als je meter leeg is (wat echt bijna nooit gebeurt bij mij).

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
dommerick schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:13:
Het feit dat je ze per level unlocked blijft wel jammer. Het is toch leuker om ze te vinden. Het nadeel van per level is dat ze gevoelsmatig ook de hogere level runes beter moeten maken.
Inderdaad had dan op zijn minst ervoor gezorgt dat je de runes moest vinden door middel van loot ofzo.. kreeg je ook weer een leuk trading item! van ik heb een rune voor de witch doctor.. skills bla ruilen tegen jou rune van de barbarian skill blabla.

Dan was het nog een beetje search en trade.. nu is het gewoon simpelweg hak hak hak.. niets mis mee.. hey een rune slot unlocked en cadeautje.. je krijgt meteen je rune! pfff.. beetje meer game experience mocht wel hierin.

my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Het is ook niet zo dat als je alle classes op level 60 heb dat je dan nooit meer een nieuwe gaat levelen, ze zijn uiteindelijk wel het zelfde maar de fun zit het ook in het levelen zelf.

Maar ik denk dat ze er wel vanuit gaan dat je 1 class van elk hebt + een HC versie. Vandaar ook de 10 character slots.

Het is ook wel zo dat alle zelfde classes op een bepaalde level het zelfde zijn, dus eigenlijk hoef je ook geen volgende te maken van dezelfde class, alleen maar beter uitrusten en indelen voor Inferno.

Maar toch zou ik wel een keer vanaf level 1 willen starten. Wellicht is het zo dat als je alle classes level 60 hebt dat je dan gewoon hardcore gaat doen ofzo voor de fun en spanning, en je bestaande SC characters kun je tussendoor steeds beter uitrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

dommerick schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:13:
Dat is een twijfelgevalletje denk ik. Anders zouden ze het net zo goed zo kunnen maken dat je op een bepaald lvl automatisch overstapt op een nieuwe rune. Die runes zijn er juist voor de cusomisation. Het zou zo maar kunnen dat ik de first rune endgame nog gebruik omdat die utility-wise mij het beste uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Inderdaad had dan op zijn minst ervoor gezorgt dat je de runes moest vinden door middel van loot ofzo.. kreeg je ook weer een leuk trading item! van ik heb een rune voor de witch doctor.. skills bla ruilen tegen jou rune van de barbarian skill blabla.

Dan was het nog een beetje search en trade.. nu is het gewoon simpelweg hak hak hak.. niets mis mee.. hey een rune slot unlocked en cadeautje.. je krijgt meteen je rune! pfff.. beetje meer game experience mocht wel hierin.

my 2 cents.
Daar is al een hele discussie over geweest, het was gewoon ondoenbaar om voor alle skills afzonderlijk runes te maken als item, dan had je echt veel te veel verschillende, het aller eerste systeem wat ze getoond hadden leek me het beste, dat was gewoon 5 verschillende kleuren, en een aantal ranks. En ze waren gewoon universeel inzetbaar.

Als je voor elke skill een rune moet maken met eigen rune effect, dan heb je inderdaad die 3000 ofzo wat ze als schatting op gaven, dat is echt te rommelig en heb je de hele stash nodig voor die troep.
(net als in Titan Quest met al die Relics, geen ruimte meer voor items omdat alles vol zit met die relic shards en essences)

Naar mijn idee was het beste om dus 5 verschillende runes te hebben die op elke skill bruikbaar zijn, en dat je dan nog 6 ranks hebt per rune met een level requirement. Interval van 10 levels.
1 bruikbaar op level 10 en de laatste rank op level 60. Zo kun je dan ook niet twinken met dikke rank runes op een lage level character.

Misschien zelfs zo maken dat je ze niet kan removen, maar dat je ze gewoon kan binden aan een skill en verder in rank kan upgraden. Zo heb je och een beetje item hunt nodig voor je skills plus dat je ze altijd nog kan verbeteren op de skills die je echt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Is er toevallig iemand die één avondje zonder diablo kan en de beta wil uitlenen? Het mag waarschijnlijk niet maar is wil er toch om smeken :P

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Naar mijn idee was het beste om dus 5 verschillende runes te hebben die op elke skill bruikbaar zijn, en dat je dan nog 6 ranks hebt per rune met een level requirement. Interval van 10 levels.
1 bruikbaar op level 10 en de laatste rank op level 60. Zo kun je dan ook niet twinken met dikke rank runes op een lage level character.
Dit had ik inderdaad ook liever gezien, dan had de Mystic ook nog wat extra functies gehad (skillrunes verwijderen voor gold (hoe hoger de skillrune rank hoe duurder het verwijderen). Tevens kon je nog wat extra traden en had je meer loot/diversiteit. Maak je ze zelfs zo dat ze te salvagen zijn voor speciale materialen dan open je ook weer mogelijkheden voor crafts. Helaas wil Blizzard dat iedereen toegang heeft tot alle content en met skillrunes in een systeem zoals zojuist geschetst neigt vooral naar hardcore fans.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. aan de ene kant zou ik graag iets willen zeggen in de trend van: "5 verschillende runes per skill en dan ook nog verschil in kwaliteit voor hogere levels". Maar ik heb ook gewoon een full time baan en dan is een uurtje of 2 lekker hack en slash zonder allerlei extra 'benodigdheden' ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:39
Eindelijk nadat de login bug is opgelost heb ik kunnen genieten van de Beta. Ik heb eerder een game van deze genre gespeeld. Dacht dat ik door de bomen het bos niet meer zou zien door allemaal verschillende optie's e.d. Gelukkig was dit niet zo. De game neemt je vanaf het begin bij de hand en je leert alles langzaam aan. Moet zeggen dat dit een goede indruk op mij heeft gemaakt. Het online gedeelte heb ik nog niet geprobeerd, hoop dat ik dat nog kan uitproberen en kijken of dat de game leuker maakt dan het al is.

Lees af en toe wel eens wat over zulke games, en dan kom ik termen als 'Tank' en andere roles voorbij. Daarom heb ik gekozen voor een Barbarian, gewoon lekker inhakken op ondoden :) Ik ben ook verrast door hoe goed de game draait op mijn al 3/4 jaar oude laptop, 45 FPS zonder Fraps. Eff kort een filmpje gemaakt voor anderen, als je interesse hebt kan je even kijken hoe een dungeon crawler n00b deze game speelt :+ Als ik het online gedeelte nog leuker vind zal ik de game waarschijnlijk aanschaffen wanneer deze uitkomt. Enjoy!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5QlYbLo8MR0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik vind het een beetje raar hoe hardcore gedefinieerd wordt hier op het forum.

Dat iets makkelijk toegankelijk is, wil niet gelijk zeggen dat het niet meer voor de "hardcore fans" is. Dat een 'nub' het ook speelt, zou toch geen enkel effect moeten hebben op je eigen speelplezier?

Ik ben juist voor een spel dat moeilijkheid en 'fun' combineert, in plaats van vasthouden aan oude conventies "omdat dat nou eenmaal zo is", zonder na te denken over hoe het beter zou kunnen.

Als je een 'hardcore' d2-speler bent, en je hebt bot-accounts, en je gebruikt maphacks, dan moet je niet zeuren dat d3 voor 'casuals' is. Het is geen grafische update van D2, en het is hypocriet om dat te zeggen aangezien je met botten en maphacking d2 zelf makkelijker/meer casual hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

inf3rno89 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:02:
Eindelijk nadat de login bug is opgelost heb ik kunnen genieten van de Beta. Ik heb eerder een game van deze genre gespeeld. Dacht dat ik door de bomen het bos niet meer zou zien door allemaal verschillende optie's e.d. Gelukkig was dit niet zo. De game neemt je vanaf het begin bij de hand en je leert alles langzaam aan. Moet zeggen dat dit een goede indruk op mij heeft gemaakt. Het online gedeelte heb ik nog niet geprobeerd, hoop dat ik dat nog kan uitproberen en kijken of dat de game leuker maakt dan het al is.

Lees af en toe wel eens wat over zulke games, en dan kom ik termen als 'Tank' en andere roles voorbij. Daarom heb ik gekozen voor een Barbarian, gewoon lekker inhakken op ondoden :) Ik ben ook verrast door hoe goed de game draait op mijn al 3/4 jaar oude laptop, 45 FPS zonder Fraps. Eff kort een filmpje gemaakt voor anderen, als je interesse hebt kan je even kijken hoe een dungeon crawler n00b deze game speelt :+ Als ik het online gedeelte nog leuker vind zal ik de game waarschijnlijk aanschaffen wanneer deze uitkomt. Enjoy!

[video]
Hoeveel kostte die laptop toendertijd? Mijn laptop is 3 jaar oud en heeft een resolutie van 1366x768, die kostte toen der tijd 600 pegels. Ik moet diablo op ultra low met een resolutie van 1280x720 draaien om hem soepel te laten lopen. Sterker nog, als ik D3 te lang zonder mijn cooling pad speelt, crasht mijn laptop door overhitting. of ik heb een crap ding, of jij hebt een best wel dure laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Wravburn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:10:
Goed verwoord. Half april release is trouwens nog steeds niet ontkracht? Iets zegt me dat als het niet waar is dat de standaard 'when it's done' comment wel gedropped zou worden. Ga er zo dus toch een beetje op hopen, heb mijn betakeyhunt inmiddels maar gestaakt. D1 en 2 maar is afstoffen, leuker tijdverdrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
iribuya schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:48:
Is er toevallig iemand die één avondje zonder diablo kan en de beta wil uitlenen? Het mag waarschijnlijk niet maar is wil er toch om smeken :P

Groetjes
Geen probleem, doe mij even een DM, dan neem ik snel contact met je op.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.
bron: https://twitter.com/#!/An...atuses/176801518199111680

Klinkt goed. Het is nu tè makkelijk, zelfs voor een tutorial gedeelte.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Wravburn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:10:

Dat iets makkelijk toegankelijk is, wil niet gelijk zeggen dat het niet meer voor de "hardcore fans" is. Dat een 'nub' het ook speelt, zou toch geen enkel effect moeten hebben op je eigen speelplezier?

Ik ben juist voor een spel dat moeilijkheid en 'fun' combineert, in plaats van vasthouden aan oude conventies "omdat dat nou eenmaal zo is", zonder na te denken over hoe het beter zou kunnen.

Als je een 'hardcore' d2-speler bent, en je hebt bot-accounts, en je gebruikt maphacks, dan moet je niet zeuren dat d3 voor 'casuals' is. Het is geen grafische update van D2, en het is hypocriet om dat te zeggen aangezien je met botten en maphacking d2 zelf makkelijker/meer casual hebt gemaakt.
Met hardcore bedoelt men de speelmodus. Dood=dood dus je kan niet meer met je char verder spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Lapeno op 06-03-2012 15:48 . Reden: dubbel quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Mijn laptop is 3 jaar oud en heeft een resolutie van 1366x768, die kostte toen der tijd 600 pegels. Ik moet diablo op ultra low met een resolutie van 1280x720 draaien om hem soepel te laten lopen. Sterker nog, als ik D3 te lang zonder mijn cooling pad speelt, crasht mijn laptop door overhitting.
Wat doe je dan met die bak uit je signature?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dennis_1987 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Wat doe je dan met die bak uit je signature?
Ik zit nog een maand of 3-4 in spanje voor buitenlandse stage. en mijn computer heb ik maar thuisgelaten :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Lapeno schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Met hardcore bedoelt men de speelmodus. Dood=dood dus je kan niet meer met je char verder spelen.
Ik ben me bewust van de speelmodus ingebakken in D3, maar daar doelde ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Ik doelde op Hardcore ook de dood = dood modus! niet van hardcore player...
daar verwoord ik het meer met de term Die hard.. :)

maar snap je bericht wel Wravburn en vandaar dat ik ook "sorry dat ik het zo verwoord: nub" had staan.
Tegenwoordig wil de spel industrie meer toegankelijker zijn naar een breder publiek, ik geef ze geen ongelijk qua omzet etc. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn maar vroeger.. oh oh klinkt oud, dus toen ik nog diablo 1 en 2 speelde das alweer 15 a 10 jaar terug was het allemaal niet zo toegankelijk. Ik hou zelf nog een beetje van het uitzoekwerk etc... ook toen met adventures etc.. dat was behoorlijk uitzoeken. Tegenwoordig ga je hups het internet op en je leest meteen het antwoordt toen was dat niet zo. Ik heb zelfs nog van BBS's af gedownload met mijn herrie modempje.. maargoed das een ander verhaal!

Maar trek dat niet persoonlijk aan.. zo was het niet bedoelt :)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

kijk, tuurlijk moet het voor "Nieuwkomers ;)" makkelijk genoeg zijn om te spelen. Als straks de release er is, kun je met je ogen dicht door normal heen rushen om daarna snel aan nightmare te beginnen. en dan is alles misschien niet helemaal zo makkelijk meer als dat het was. Dat hoop ik althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:58:
Ik hou zelf nog een beetje van het uitzoekwerk etc... ook toen met adventures etc.. dat was behoorlijk uitzoeken
Ik reageerde ook niet enkel op jou, ik zie het heel vaak hier voorbij komen. Ik heb zelf dat vroeger ook gedaan, als ik er niet uitkwam in King's Quest 1, ging ik een neef bellen bijvoorbeeld. Maar daar gaat het me niet om.

Wat ik vaak zie is dat moeilijksheidgraad of zelfs 'fun', wordt gekoppeld aan toegankelijkheid. Als een 'noob' ermee kan beginnen, is het niet leuk meer. Ik zie geen enkel probleem met "easy to learn, hard to master",

Ik speel zelf vaak ook roguelikes, diablo zou je zelfs kunnen zien als een "casual roguelike" volgens die definities, maar is dat nuttig? (Behalve dan om uit de hoogte te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
deel zeker wel je mening met easy to learn hard to master en ik hoop dat in Diablo zich dit vertaald tot
Normal : is lekker door heen lopen leer het snel etc... geniet van de environment;
Nightmare: hey je kan ook doodgaan even opletten.
Hell: verdorie weer dood toch opletten op de auras...
Inferno: shit kan dit niet alleen maatje bellen met zijn 2-en rellen.. eentje kiten en de andere erop klappuh..
of hmm misschien moeten we toch andere strategie doen.. we zijn alweer dood..
of shit zeg.. dit is niet te doen!! wtf? hoe moet die boss ooit dood.... W000t hij is down... wat een gevecht..
eindelijk.....

ja als het zo gaat ben ik erg blij :)
offcourse beetje gecharcheerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 12:39
IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:32:
[...]Hoeveel kostte die laptop toendertijd? Mijn laptop is 3 jaar oud en heeft een resolutie van 1366x768, die kostte toen der tijd 600 pegels. Ik moet diablo op ultra low met een resolutie van 1280x720 draaien om hem soepel te laten lopen. Sterker nog, als ik D3 te lang zonder mijn cooling pad speelt, crasht mijn laptop door overhitting. of ik heb een crap ding, of jij hebt een best wel dure laptop.
Heb em toendertijd voor €700,- gehaald, reden tot aankoop was de 9600M GT die d'r in zit (C2D @ 2.00 & 4GB RAM). Draait nog redelijk mee, MW3 (low)/Diablo III Beta/Fallout 3&New Vegas (medium). Ben wel toe aan een vervanger, maar ga dan ook een desktop halen dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

inf3rno89 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:52:
[...]

Heb em toendertijd voor €700,- gehaald, reden tot aankoop was de 9600M GT die d'r in zit (C2D @ 2.00 & 4GB RAM). Draait nog redelijk mee, MW3 (low)/Diablo III Beta/Fallout 3&New Vegas (medium). Ben wel toe aan een vervanger, maar ga dan ook een desktop halen dit keer.
dan is het duidelijk, mijn laptop setup is gewoon crappy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:48:
deel zeker wel je mening met easy to learn hard to master en ik hoop dat in Diablo zich dit vertaald tot
Normal : is lekker door heen lopen leer het snel etc... geniet van de environment;
Inferno: shit kan dit niet alleen maatje bellen met zijn 2-en rellen.. eentje kiten en de andere erop klappuh..
of shit zeg.. dit is niet te doen!! wtf? hoe moet die boss ooit dood.... W000t hij is down... wat een gevecht..
eindelijk.....

ik hoop toch dat de boss battles ook op normal een kleine uitdaging vormen
nightmare, al een pak moeilijker
hell echt wel moeilijk
nightmare echt echt wel super moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:18:
Op mijn 11" Air (Intel HD 3000 :P) draait het redelijk ok op medium/high.
mijn specs:

Acer Aspire 5542G

AMD Athlon x2 @2Ghz
ATI Mobility Radeon 4570 series
4Gb RAM
620 Gb HDD @ 7200rpm
15.6" 1366x768 LED HD LCD

Niets speciaals dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Triel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:48:
eindelijk.....

Eens, alleen mag de moeilijkheid wel wat eerder moeilijker. En Jay heeft trouwens gezegd dat Inferno solo te spelen is. Maar ik denk wel dat ze jouw filosofie aanhouden. (eigenlijk andersom:P)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Blitzdoctor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:42:
[...]

bron: https://twitter.com/#!/An...atuses/176801518199111680

Klinkt goed. Het is nu tè makkelijk, zelfs voor een tutorial gedeelte.
Dit is alleen voor de final he?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:25:
[...]

ATI Mobility Radeon 4570 series
Daar zit het probleem. Als je pech hebt is dat een krappe 64bit memory controller met DDR2/DDR3 of met wat geluk is het de 'duurdere' versie met GDRR3. Dat was toen het uitkwam al een low-med kaartje welk type geheugen het ook heeft. De 9600m was med-high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tweets
12u Jay Wilson Jay Wilson ‏ @Angryrobotics
Looking forward to #ME3. Unfortunately I'm off to GDC tomorrow. No, not to announce anything, and not sign of release.
Bleh.

Over z'n andere tweet vandaag (voor ons gisteren inmiddels) : lijkt mij een prima idee, wat meer uitdaging mag wel. Ik zou eigenlijk liever nog de hoeveelheid HP vroeg in het spel omlaag zien gaan, maar goed, het komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Diablo is gewoon leuker als je jezelf wat meer moet micro-en. Nu kan je gewoon vol uit voor DPS gaan en alles gaat goed, zonder dat je om je eigen positie hoeft te denken.

Als ze toch nog niet gaan aankondigen, laat ze dan maar patch 14 uitbrengen!

Iemand interesse in wat footage van een Nvidia hybrid 520 naast m'n intel HD 3000?

[ Voor 5% gewijzigd door djunicron op 06-03-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoD85 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:38:
[...]

Daar zit het probleem. Als je pech hebt is dat een krappe 64bit memory controller met DDR2/DDR3 of met wat geluk is het de 'duurdere' versie met GDRR3. Dat was toen het uitkwam al een low-med kaartje welk type geheugen het ook heeft. De 9600m was med-high.
Ik heb de GDDR3 variant, overgelockt (680/800 -> 770/970) op 720p resolutie haal ik 60fps op de rustige stukken. Starcraft speel ik zelfs op 1080p, dat hoef je met diablo niet te proberen.

De HD 4570m is ongeveer gelijk aan de intel 3000.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Ik heb de GDDR3 variant, overgelockt (680/800 -> 770/970) op 720p resolutie haal ik 60fps op de rustige stukken. Starcraft speel ik zelfs op 1080p, dat hoef je met diablo niet te proberen.
Denk je dat het voor mij nuttig is om de GPU van mijn laptop iets te overclocken? voor zover ik weet word de GPU niet te warm, en heb ik alleen CPU problemen gehad. Die waren met een coolpad opgelost.

Als je me misschien wat hints kan geven bij het overclocken van een 4570 zou dat ook fijn zijn! _/-\o_

EDIT: Gevonden!

[ Voor 11% gewijzigd door IIsnickerII op 06-03-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:16
Ik denk dat er bij diablo3 nog wat dingen geoptimaliseerd moet worden en dat het dan met release allemaal wat soepeler draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Pausie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:47:
Ik denk dat er bij diablo3 nog wat dingen geoptimaliseerd moet worden en dat het dan met release allemaal wat soepeler draait.
ja daar ging ik wel van uit. maar ik neem ook aan dat ik rond de release weer bij mijn monsterpc´tje ben :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IIsnickerII schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:42:
[...]

Denk je dat het voor mij nuttig is om de GPU van mijn laptop iets te overclocken? voor zover ik weet word de GPU niet te warm, en heb ik alleen CPU problemen gehad. Die waren met een coolpad opgelost.

Als je me misschien wat hints kan geven bij het overclocken van een 4570 zou dat ook fijn zijn! _/-\o_

EDIT: Gevonden!
Note II: If you plan to OC this GPU don't undervolt it below 1.2v
Nice. Ik undervolt hem altijd naar 1.1v tijdens mijn OC avonturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:49:
[...]

[...]

Ik heb een keer bij mijn vorrige installatie mijn 6970 overclockt omdat BF3 niet helemaal soepel liep (kwam door verouderde drivers uiteindelijk :P) verder heb ik geen ervaring in OC´s. Toch wil ik naderhand mijn CPU nog naar 4.5Ghz krikken, maar dat komt later wel.

Nu eerst die GPU maar eens OC´en. Wellicht dat ik het zelf ga proberen met MSI Afterburner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pausie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:47:
Daar gaat praktisch geen verschil in zijn. Enige is dat misschien debug is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Laatst online: 11-10-2018
Is er al een mogelijkheid tot samenspelen ?

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:49:
[...]

[...]

Het is wel wat offtopic maar wil graag weten hoe je hem hebt overgeclockt en als jij SC2 op HD speel :O
Heb namelijk dezelfde graka maar het lukt mij niet om hem over te clocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Laatst online: 11-10-2018
Kan je hem online gezamelijk spelen ?

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:32:
[...]

Het is wel wat offtopic maar wil graag weten hoe je hem hebt overgeclockt en als jij SC2 op HD speel :O
Heb namelijk dezelfde graka maar het lukt mij niet om hem over te clocken...
De resolutie staat op 1080p, maar voor de rest alles (GPU gerelateerd) op z'n laagst.
Ik gebruik AMD GPU clock tool. 770/980 @ 1.1v, en bij de andere spellen soms ietsje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Stranglem schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:33:
[...]

Dit is alleen voor de final he?
Hoeft niet:
@Wheeze201 I believe it will be in the next Beta patch, but please don't ask me when it's getting released, I don't know. :)
bron: https://twitter.com/#!/An...status/176802245764059136

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik weet niet eens waar hij het over heeft, LAN ofzo of Splitscreen, je kan hem wel online gezamenlijk spelen maar meot je allemaal een eigen account hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Kan iemand mij soms zeggen hoeveel zo'n Diablo 3 key waard is?
Kwestie van niet in de zak gezet te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 12:43
Je bent sowieso een l*l als je zon key te verpatsen :(

Maar jij wil m kopen dus blijkbaar, tis net wat de gek er voor geeft he.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
als je dan toch zo graag wilt spelen koop dan geen key maar huur er 1tje voor een paar euro voor een dag of 2. dan heb je de beta ook wel weer gehad namelijk. www.d2jsp.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
HertogJack schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:47:
Je bent sowieso een l*l als je zon key te verpatsen :(

Maar jij wil m kopen dus blijkbaar, tis net wat de gek er voor geeft he.
Klopt, maar is er algemene richtprijs?
Voor hoeveel worden ze hier bij Vraag en Aanbod verkocht?
Momenteel zijn er namelijk geen aanbieders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Conroe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:55:
[...]

Klopt, maar is er algemene richtprijs?
Voor hoeveel worden ze hier bij Vraag en Aanbod verkocht?
Momenteel zijn er namelijk geen aanbieders...
ik heb ze tussen de 30 en 100 euro zien gaan. ik zou ff wachten op de volgende beta invite wave.

[ Voor 7% gewijzigd door Flghter1982 op 06-03-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Ik zou geen beta key kopen voor 50 tot 100 euro, kun je beter een account renten voor een paar euro. Geloof me je speelt de beta in een aantal uren uit met alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:56:
[...]

Daar gaat praktisch geen verschil in zijn. Enige is dat misschien debug is uitgeschakeld.
Der zit in D3beta op dit moment een enorm performance fout, dus der gaat zeer zeker behoorlijk praktisch een verschil zijn als dit opgelost is
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.